Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.135 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
zo doen we dat altijd....

heb een vaste groep waarme we instances doen, daarbij is een hunter.....

die zettie rode pijl boven een mannetje en ik charge hem (ben warrior dus) en krijg hulp van de pet. de 2de warrior charged altijd een ander mannetje (zijn er meestal meerdere) en heeft backup van een warlock/shaman

de priest (soms een druid) die healt iedereen (voornamelijk de warriors) en die heeft backup van de hunter zelf mochten er mobs doorbreken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:42
tntkiller schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:50:
[...]

lol helaas geld dat niet voor hoge lvl dungeon als ik daar ook maar zeg dat ik ga pullen dan lig ik er uit

warrior pullen 99% van de tijd (op mijn US server dan)

Feign death beteken ook niks op lvl 60 80% wordt ge-resist in bvb de molten core
Als ik in een hoge lvl dungeon zeg ik pull en ze lachen of vertellen me dat de warrior wel pulled leave ik zelf wel. Ik loop dan alleen mee als 2de range damage dealer.

Met guildmaten ben ik altijd de puller no matter what. We hebben 2 56+ hunters in de guild en ik merk wel dat we binnen de guild populair zijn om mee naar instances te gaan maar als ik gewoon in Orgrimmar ga vragen wordt er vaak gezegd we dont need hunters.. Graag of niet "keep living in your own ignorance".

Merk ook vaak dat mensen inderdaad maar gewoon de hogere lvl´s naroepen, als hun zeggen dat een hunter niet nodig is dan is het ook zo. Heb je wel eens met een hunter gespeeld, uh nee want we hebben ze niet nodig...

Onze vaste groep bestaat uit een Hunter, Warrior, Roque, Priest, Shaman en als we met een grotere groep gaan, vaak nog een Hunter, Warlock, Priest, Mage en Shaman erbij.
Het enige wat we echt missen in de guild is een hoog level druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
GrumpyGamerDad schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:49:
Zeg gewoon dat je de Official Strategy Guide erbij gekocht (gehad) heb. 8) 8)
Ja, en ga jij dan nog ff een keer die hele post quoten ook....

Front Edit Lange Posts bij Quoten

[ Voor 9% gewijzigd door zion op 15-04-2005 17:29 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dan nog mijn reactie op dat stuk over hunters.

Zeker zijn er hoopjes tactieken die de hunter kan gebruiken. Klopt helemaal.
Echter, zoals het stuk zelf al zegt, ze kunnen het niet omdat ze het nooit doen.
Sure ik zou ze kunnen laten pullen om te oefenen, maar zover ik de player community rond me zie hebben zullen 99% geen flauw benul hebben van wat ze moeten doen. Inderdaar omdat ze het nog nooit gedaan hebben.

Dus sja, zolang 99% van de hunters zelf niet weet wat ze moeten doen, dan blijf ik gewoon pullen. Als je als argument gebruikt dat ze het dan nooit zullen leren: klopt, maar moeten ze wel eerst weten WAT ze moeten leren, als ze aangeven dat te weten wil ik ze best laten pullen.

Vervolgens komt het punt dat deze pull een hoop extra tijd kost. In risico gebieden waar een ranged pull nodig is is dat natuurlijk geen probleem, maar in veel instances staan de groepen mobs netjes in kleine groepjes (gelinked en dus niet nog kleiner te maken) opgesteld en hoef je ze helemaal niet te pullen. Charge is dan prima. Dus als de hunter dan weet hoe hij moet pullen, dan aub alleen waar het nodig is anders kost het een hoop extra tijd.

Wel staat er een deel bullshit in. Dat een warrior een mage nodig heeft die zn leven zou riskeren ofzo. Ik heb helemaal geen mage nodig. De mage mag best iets sheepen, maar daar ben ik helemaal niet van afhankelijk. Sheep heeft dezelfde functie als ik pull als wanneer een hunter pulled.

Overigens probeerd de schrijver het stuk wel overdreven ingewikkeld te laten lijken. Je kunt het hele stuk ook best samenvatten in een regel of 2:

"De hunter kan goed pullen omdat ie Fainth death kan doen als ie er te veel pulled en dus niemand dood hoeft te gaan. Hij heeft abilities om de agro te verminderen"

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:42
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 17:49:
Ok, dan nog mijn reactie op dat stuk over hunters.
teveel Quote :p

"De hunter kan goed pullen omdat ie Fainth death kan doen als ie er te veel pulled en dus niemand dood hoeft te gaan. Hij heeft abilities om de agro te verminderen"
In de tijd dat de casters hun mana vol laten lopen kan ik een pull op zetten en uitwerken.
Geen seconde extra tijd nodig..
Maar ik ben het wel met je eens dat er een hoop hunters zijn die niet weten wat ze met hun skills kunnen.
Alleen met zo een redenering leren ze het nooit.

Maar het is ieder zijn goed recht, om te spelen zoals hij/zij dat zelf wil, met of zonder hunter in een instance groep het gaat om de fun.
en de grootste fun voor mij is een groep zo te splitsen dat we door een instance gaan als een warm mes door boter en ook echt het gevoel te hebben wat te doen voor je groep. Niet alleen pief paf poef van 20y afstand.

[ Voor 45% gewijzigd door volder op 15-04-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:01
En hij is geinstalleerd! :D

Stomme vraag misschien: maar kan de resolutie ook hoger dan 1024x768? En zo niet: hoe zorg ik dat de refreshrate dan in ieder geval hoger is dan 60hz? Of is dat geen game instelling?

Edit: laat maar, dit was een heel domme vraag.

* gaat zich in een hoekje (in WoW weliswaar) zitten schamen.

[ Voor 22% gewijzigd door posttoast op 15-04-2005 18:12 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincent Bovelander schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 18:08:
En hij is geinstalleerd! :D

Stomme vraag misschien: maar kan de resolutie ook hoger dan 1024x768? En zo niet: hoe zorg ik dat de refreshrate dan in ieder geval hoger is dan 60hz? Of is dat geen game instelling?
Als je eerst even rondkijkt voordat je gaat vragen...

[edit]
Ok :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 18:09:
[...]

Als je eerst even rondkijkt voordat je gaat vragen...
Ja, zie post hierboven. Mijn enthousiasme verlaagde even tijdelijk mijn post-drempel. Zal niet meer gebeuren :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit forum zal na vandaag wel overspoeld worden met "beginners vragen" maar het is gewoon bijna niet te doen om alle 26 delen door te vorstelen:

Kwestie:

Account aangemaakt.....ging makkelijk
Serverkeuze gedaan: PVP, Normal en RP
Ik heb voor Normal gekozen daarna kwam wow automatisch met de suggestie:Hellscream

Als ik nu weer opnieuw na even spelen aanlog start hij automatisch op Hellscream.
Maar HOE kan ik nu switchen naar een andere server? Ik wil ook PVP en RP uitproberen en dan een definiteve keuze voor een realm maken waar ik voorlopig op blijf spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 18:38:Als ik nu weer opnieuw na even spelen aanlog start hij automatisch op Hellscream.
Maar HOE kan ik nu switchen naar een andere server? Ik wil ook PVP en RP uitproberen en dan een definiteve keuze voor een realm maken waar ik voorlopig op blijf spelen
Volgens mij kun je accounts op meerdere Realms maken, je kunt alleen maar 8 karakters per realm creeeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit rechts in het scherm waar je je character kunt selecteren ergens een knopje change server. Dat doet precies wat het knopje zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 18:38:
Dit forum zal na vandaag wel overspoeld worden met "beginners vragen" maar het is gewoon bijna niet te doen om alle 26 delen door te vorstelen:

Kwestie:

Account aangemaakt.....ging makkelijk
Serverkeuze gedaan: PVP, Normal en RP
Ik heb voor Normal gekozen daarna kwam wow automatisch met de suggestie:Hellscream

Als ik nu weer opnieuw na even spelen aanlog start hij automatisch op Hellscream.
Change Realm knopje in je char list.

edit:
spuit 11

[ Voor 4% gewijzigd door Chester op 15-04-2005 18:43 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:55

Rmg

Door goed te kijken in het character selection screen... ( hint ... knop... change realm )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:17

SkyStreaker

Move on up!

Hebben jullie ook wel eens dat (paladin) de Seal of Command het niet doet? Dan druk je d'r op en zegt WoW dat ie nog aan het opladen is, terwijl dat niet zo is :/

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
tranztaz schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 18:54:
Hebben jullie ook wel eens dat (paladin) de Seal of Command het niet doet? Dan druk je d'r op en zegt WoW dat ie nog aan het opladen is, terwijl dat niet zo is :/
Wat is de "oplaadtijd" van die spell, als die wat langer is dan kan het soms zo zijn dat je bijna niet ziet dat hij nog niet klaar is. Maar volgens mij is die spel vrij snel weer toegankelijk, dus zou het niet zo moeten zijn.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:17

SkyStreaker

Move on up!

1.5sec. :P

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

Ja idd had ik vanmiddag ik zat echt zo van wtf :S ik had net men seal of justice gekregen dus ik was daar wat mee aan het rondspelen (SOC judgen en dan stunnen + 24 dmg met SOJ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
Hydra schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 17:05:
[...]

Da's onzin. En bovendien is een Feign een manier om een slechte pull te resetten, als 'ie geresist wordt kun je altijd nog gewoon dood gaan. Ik hoor bovendien hele andere verhalen, dat in high level instances juist een hunter wordt gebruikt om te pullen, o.a. vanwege Feign, maar ook vanwege Hunters Mark (wel zo handig dat iedereen ook ziet welke mob TBKF is.
zie mijn sig

ik heb een lvl 60 hunter en die heb ik opgegeven 3 uur vragen in IF om in een raid te komen en dat maar niet lukken is niet mijn ding van plezier hebben.

als ik al in een kom dan wordt al bijvoorbaat gezegt dat de warrior pulled.

ja ik weet dat als je in een clan zit dat het dan iets makkelijker word om raid/quest te doen maar ik zit niet in een grote clan die veel raids doen net zoals vele die gewoon inIF een qoest groep zoeken.

ben je al met een lvl 60 hunter in MC geweest? ik wel feign death werk daar dus gewoon niet goed (evenals sommige CC spell veel boss monster zijn immune)

dit probleem speelt zich niet voor in lage quest dungeon enzo de weg naar lvl 60 met een hunter is heel leuk en makkelijk maar dat verdwijnt snel als je 60 ben.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

tntkiller schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 20:08:
[...]

zie mijn sig

ik heb een lvl 60 hunter en die heb ik opgegeven 3 uur vragen in IF om in een raid te komen en dat maar niet lukken is niet mijn ding van plezier hebben.

als ik al in een kom dan wordt al bijvoorbaat gezegt dat de warrior pulled.

ja ik weet dat als je in een clan zit dat het dan iets makkelijker word om raid/quest te doen maar ik zit niet in een grote clan die veel raids doen net zoals vele die gewoon inIF een qoest groep zoeken.

ben je al met een lvl 60 hunter in MC geweest? ik wel feign death werk daar dus gewoon niet goed (evenals sommige CC spell veel boss monster zijn immune)

dit probleem speelt zich niet voor in lage quest dungeon enzo de weg naar lvl 60 met een hunter is heel leuk en makkelijk maar dat verdwijnt snel als je 60 ben.
Zo gaat dat nu eenmaal, jij zegt: een hunter mag nooit pullen. Ik zeg: als priest mag je nooit dmg doen, dat doen anderen wel, jij bent de healslaaf :x. Zowel in instances als in raids, in raids kan je echter prima dmg dealer worden (priest ownt in pvp) maar dat mag maar amper.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 14:11

Mystic_X

What does this button do

Het liefst loop ik instances zonder hunters en rogues, ik heb geen probleem als ze meelopen hunters mogen van mij zelfs pullen. Ben zelf een level 52 warrior trouwens.
Wat ik tegen hunters en rogues in instances heb is ze voegen niet zoveel toe, andere classes voegen veel meer toe. Ja pets zijn leuke 3de tanks rogues kunnen sappen en hebben goede damage.
Het probleem is andere classes voegen gewoon meer toe. Ik ga hier niet verder tot in detail het uitleggen tenzij echt nodig.
Zoals ik al eerder zei ik vind het niet erg als er een hunter of rogue meedoet ik heb gewoon liever een andere class. Per groep imho 2 warriors 1 healer druid of priest, dan 1 halve healer Pala shaman of shadow priest dan damage en CC daar heb ik liever een warlock (hele onderschatte class imho) en mage.

Ik ben niet de enige die zo denkt daarom krijgen rogues en hunter minder instance groepen. Het is goed te doen met ze in instances maar het is sneller/makkelijker met andere classes.

Ik zeg altijd voor de lol Hunter en Rogue is easy mode tot 60 maar daarna ben je uitgespeeld, met warrior is het bikkelen tot level 60 maar dan begin je pas :D

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:53

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Hey, ik heb net de install gedaan, maar ik kreeg geen gratis 1e maand! Ik moest bij de account creation gelijk een code van een paycard invoeren :(

Maar goed dat ik die er gelijk bijgekocht had :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:43
hier stond iets stoms

[ Voor 88% gewijzigd door pingkiller op 15-04-2005 20:58 ]

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

HTT-Thalan schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 20:45:
Hey, ik heb net de install gedaan, maar ik kreeg geen gratis 1e maand! Ik moest bij de account creation gelijk een code van een paycard invoeren :(

Maar goed dat ik die er gelijk bijgekocht had :(
Je krijgt wel een gratis maand maar je moet zoizo gelijk een betalings methode aangeven en gebruiken ( kijk maar eens bij je account managment staan 3maanden als het goed is )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

volder schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 17:24:
[...]

Merk ook vaak dat mensen inderdaad maar gewoon de hogere lvl´s naroepen, als hun zeggen dat een hunter niet nodig is dan is het ook zo. Heb je wel eens met een hunter gespeeld, uh nee want we hebben ze niet nodig...
Dat is volgens mij het grootste probleem, iedereen hoort dat hunters in high-level instances niet welkom zijn en daarom worden ze gewoon niet ge-invite. Zodat mensen ook niet doorkrijgen dat een hunter in je party gewoon erg relaxed is.

Ik duo al een leveltje of 40 met een hunter en dat bevalt prima. Ook in instances erg handig als puller en voorkomt verrassingen zoals patrols die de hoek om duiken (die een goede hunter al kilometers van te voren op z'n radar aan ziet komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hunter voegt gewoon niet veel toe, en een slecht gespeelde hunter kan veel verpesten. (Pet aggro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
die bug is nog altijd niet weg nee, ik gebruik dan altijd even rank 2 SoC totdat ik uitlog, het enige verschil tussen de ranks is dat de hogere ranks meer mana kosten (de damage bij proc blijft hetzelfde, alleen de damage bij een stun wordt hoger met hogere ranks, maar als je SoC daarvoor gebruikt doe je toch iets fout :+)

best vervelend trouwens, ik kom twee talentpoints tekort om 11 punten in holy, 31 punten in protection (voor repentance) en 11 punten in retri (voor SoC) te stoppen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een vriend van me die 10 day-trial geef en hij besluit nadat de trial is afgelopen het spel te kopen kan hij dan doorgaan met die account die hij met die 10 day trial had aangemaakt? Zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enige verschil tussen de ranks is dat de hogere ranks meer mana kosten
Zeker niet. Hogere SoC ranks zorgen ook voor meer damage icm +holy damage gear of icm Judgement of Crusader. Base damage van SoC is hetzelfde, maar voor abilities die je holy damage verhogen maakt de rank weldegelijk uit (alleen Sanctity Aura is een uitzondering).
best vervelend trouwens, ik kom twee talentpoints tekort om 11 punten in holy, 31 punten in protection (voor repentance) en 11 punten in retri (voor SoC) te stoppen
Zit ik ook mee. Ik wil holy shock en holy shield (of desnoods repentence en concecration, of concecration, holy shield en divine favor), maar dat lukt niet. :-/ Waarom ligt de level cap niet op 61? :P

Anyways, heb net weer main healer zitten spelen in een groepje in Uldaman. 3 Paladins en 2 Warriors. Echt zwaar relaxed. Iedereen mij complimenten geven om m'n healing skills. hehe. Maar dat mag ook wel, heb 4000 mana (op level 49). De andere twee kwamen niet boven de 1800. Maar het geeft echt een kick om als niet main healer class toch een party door een instance heen te loodsen. Blessing of Light erop, Flash of Light spammen, Holy Light indien nodig, Divine Favor of Blessing of Protection (of Lay on Hands) in noodgevallen. Je moet behoorlijk snel reageren, anders is iedereen zo dood (aangezien een pally geen insta heals heeft). Maar wanneer het lukt, en Archaedus voor je op de grond ligt, en iedereen je complimenteerd vanwege je healing...daar kan niets tegenop! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 22:31:
Als ik een vriend van me die 10 day-trial geef en hij besluit nadat de trial is afgelopen het spel te kopen kan hij dan doorgaan met die account die hij met die 10 day trial had aangemaakt? Zo ja, hoe?
Van de WoW website:
The Collector's Edition of World of Warcraft came with a special 10-day Guest Pass included. If you used this 10-day pass and key to start playing World of Warcraft, you have a guest pass trial account.

When those 10 days are up, the guest pass trial account will no longer be playable, but all the account, character, and item information are saved.

If you would like to continue playing World of Warcraft past that point, you will need to get your own retail copy of the game or of the Collector's Edition. Then, you will need to log into your Account Management page. Put in your new retail key, confirm your payment information, and you're good to go.

Important things to know about the transition from guest pass account to retail account:

* Your account name and password will remain the same. You are not making a new account.
* Your characters and items will remain on that account, even if the trial expires. They will be available any time you decide to turn your account into a retail account.
* You cannot use another guest pass key to extend your trial account by another 10 days.
* When you put in your retail key for the first time, you will get another free 30 days trial, which are included with all retail versions of the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 22:13:
Hunter voegt gewoon niet veel toe, en een slecht gespeelde hunter kan veel verpesten. (Pet aggro)
slecht gespeelde mage ook (aoe en alle aggro op zich krijgen), warrior ook alsie de aggro niet kan behouden, pally ook alsie niet lay on hands/shield gebruikt.

oftwel het ligt ALTIJD aan de gene die achter het scherm zit en niet aan een class op zich.

[ Voor 4% gewijzigd door Puc van S. op 16-04-2005 00:59 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Even een kleine ervaring uitwisseling voor nieuwelingen die een PvP server zoeken:

Kies niet voor The Mealstrom!

Ik heb nog niet eerder zoveel onbeschofte en agressieve meningen op /1 gezien zeg! Het ging maar door. Iemand stelt een vraag em krijgt meteen van drie mensen te horen dat ze het duidelijk niet eens waren met die persoon. :/

[ Voor 4% gewijzigd door Viper2k1 op 16-04-2005 01:13 ]

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

MET dat knopje boven in beeld bij je char screen
maar het verschil tussen een pve en pvp server begin je pas te merken op lvl25 ofzo,. tot die tijd zit je amper in contested gebieden, en zelfs daarna zit je vaak nog tot lvl30 in zwaar eenzijdig bevolkte gebieden. (Hillsbrad als uitzondering :) ). dus allebei uitproberen is imho vrij zinloos

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Ik heb een vraagje, en eigenlijk is de vraag of iemand anders dit ook al een keer mee heeft gemaakt.

Vanmiddag zat ik met een vriend van mij in de razorfen kraul, voor die warrior quest. Nou goed, we waren op de goede plaats aan gekomen, pof, ineens een spontane reboot. Dat kan gebeuren, kan aan vanalles liggen. Maar toen ik weer opgestart was bleek dat zowel ik als m'n vriend op hetzelfde moment gewoon een reboot aan de broek kregen. Dus het leek echt aan WoW te liggen.

De pc's zijn ook bijna compleet verschillend, het enige wat overeen komt is dat we allebei een ati videokaart hebben(8500 en 9800pro).

Verder hebben we allebei een asus amd mobo, ik een a7n8x en hij een a7v8x.

Heeft iemand dit al gehad. Ik ga dit morgen ff op de wow forum's vragen, maar misschien heeft iemand het hier al mee gemaakt.

En ooh ja, we hebben allebei cosmos, wat soms wel voor een disconnect zorgt, maar dat is maar 1x per week dus daarvoor haal ik het er niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Laatst online: 11-09 15:04
Zijn er nog mensen die net als ik op de Frostwhisper server spelen. Mijn nick is Emerald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een heel stom vraag je, is er ook een webside van WoW waar in guilds worden bij gehouden en op welke sever ze zitten en als die guild zelf een website heeft of daar ook een link naar toe is.? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-07 13:18
Ik heb een vraagje. Mijn vriendin heeft gister WoW gekocht in de winkel, nu wilden we een acccount registreren dus. Alleen MOET je een betalingsmethode selecteren. Ik had gehoord dat er een trucje was dat inhield dat je aangeeft dat je in duitsland woont en dan een rekening nummer invult. Helaas werkt dat niet, hoe kan ik nu normaal een account reggen? Moet ik dan toch een gamecard kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

Viper2k1 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 01:13:
Even een kleine ervaring uitwisseling voor nieuwelingen die een PvP server zoeken:

Kies niet voor The Mealstrom!

Ik heb nog niet eerder zoveel onbeschofte en agressieve meningen op /1 gezien zeg! Het ging maar door. Iemand stelt een vraag em krijgt meteen van drie mensen te horen dat ze het duidelijk niet eens waren met die persoon. :/
het is zoizo beter om /1 te ignoren vinnik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
Naj_Geetsrev schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 09:09:
Ik heb een vraagje. Mijn vriendin heeft gister WoW gekocht in de winkel, nu wilden we een acccount registreren dus. Alleen MOET je een betalingsmethode selecteren. Ik had gehoord dat er een trucje was dat inhield dat je aangeeft dat je in duitsland woont en dan een rekening nummer invult. Helaas werkt dat niet, hoe kan ik nu normaal een account reggen? Moet ik dan toch een gamecard kopen?
Je kon dacht ik idd een vals creditcard nummer opgeven en dan verder betalen met gamecards, mag trouwens niet gepost worden hier. Verder kan je nu gewoon aan gamecards komen en je kan er je account mee activeren dacht ik. Ik weet het echter niet zeker omdat ik het gewoon met een creditcard heb gedaan, ik weet niet hoe oud je bent, maar als je student bent kan je meestal voor erg goedkoop aan een creditcard bij je bank komen (iig wel bij de rabo en bij de abn amro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 00:59:
[...]slecht gespeelde mage ook (aoe en alle aggro op zich krijgen), warrior ook alsie de aggro niet kan behouden, pally ook alsie niet lay on hands/shield gebruikt.

oftwel het ligt ALTIJD aan de gene die achter het scherm zit en niet aan een class op zich.
Inderdaad, he he, eindelijk iemand die het WEL snapt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 10:34:
[...]

Inderdaad, he he, eindelijk iemand die het WEL snapt :).
Is natuurlijk niet helemaal waar, een class kan wel degelijk minder goed zijn in bepaalde taken. Natuurlijk kan iedereen zo slecht spelen dat hij beter niet in een instance kan gaan, maar een rogue kan bv erg goed spelen en toch heel erg weinig nut hebben in een high lvl instance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan een gegenereerd CC nummer gebruiken, dat is niet illegaal en blizzard doet er ook niets tegen zolang je er maar niet probeert mee te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 01:27
Vraagje, waar kan ik een flatplains Cougar vinden? (oid) In het Tauren gebied bedoel ik, want daar heb ik een quest.

[ Voor 39% gewijzigd door supreme tweaker op 16-04-2005 10:39 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HE HE ik heb wow

kan ik iedenluk me lullen of dit forum ;)

Maar goed dat ik iemand ken die bij media markt werkt :P

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2005 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Zeeppoeder schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 10:37:
Vraagje, waar kan ik een flatplains Cougar vinden? (oid) In het Tauren gebied bedoel ik, want daar heb ik een quest.
http://www.thottbot.com/?m=515567 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 15:34
wat is, volgens jullie, de beste combinatie (race+class) voor pvp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Of nog iets specifieker: ten oosten / noord-oosten van Thunderbluf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
unex schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 11:10:
wat is, volgens jullie, de beste combinatie (race+class) voor pvp?
Die is er niet Unex. Elke class heeft wel moeite met 1 van de andere classes. Volgens mij is de meest irritante de UD rogue. Leuk als je van ganken houdt! (gelukkig zit ik nu PvE)

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Ik ga zo het spel kopen, maar ik heb alvast een vraagje: Twee vrienden zijn Undead Mage en Undead Rogue. Wat is voor mij de beste keuze? Ik dacht zelf aan Undead Priest, omdat ik ons clubje dan van healing kan voorzien. Of is tanken een betere keuze, aangezien we anders weinig verdediging hebben?

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Zo, de WoW CD's zitten weer veilig in het doosje.

Terwijl ik dit deed vroeg ik mij het volgende af: is het mogelijk om van de 4 CD's 1 installatie-DVD te maken? Aangezien je geen CD nodig hebt bij het spelen lijkt het me logisch als er ook geen copy protection op de CD's aanwezig is. Heeft iemand hier enig idee hoe dit zit?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Topicstarter
Yup, je wordt gehaat door mensen als je een Undead Rogue neemt (oa door mij :P). Gnomes zijn ook zo irritant. Eerst was het KoS voor UD Rogues op Bladefist, maar nu ik Horde speel ga ik lekker Gnomes uitmoorden! Vooral als ze rose haar hebben! DEAD TO THE NON-BELIEVERS!!! >:)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 22:13:
Dit slaat dus weer drie keer nergens op...

Iedereen kan verkeerd pullen of een slechte aggro hebben. Daarbij ken ik mensen die hunters spelen die menig persoon in pvp weten te killen. (high lvl hunters)

Ik snap niet dat gezeur over hunters. Ze zijn echt een goede leuke class met een eigen speelwijze en ik ga er zeker één maken na mijn rogue :)

Daarbij vind ik dat de hunter in team pvp verband een super gank class is!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Zeeppoeder schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 10:37:
http://www.thottbot.com/?m=173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 12:11:
[...]

Dit slaat dus weer drie keer nergens op...

Iedereen kan verkeerd pullen of een slechte aggro hebben. Daarbij ken ik mensen die hunters spelen die menig persoon in pvp weten te killen. (high lvl hunters)

Ik snap niet dat gezeur over hunters. Ze zijn echt een goede leuke class met een eigen speelwijze en ik ga er zeker één maken na mijn rogue :)

Daarbij vind ik dat de hunter in team pvp verband een super gank class is!!!
Pacino, ik wil op niemand's tenen trappen, maar het is gewoon zo. Dat een pet in een instance voor problemen kan zorgen (niet op passive -> ongewenste aggro, als je ergens vanaf springt rent ie de lange route en aggro't ie 100 mobs, doet niet veel damage, gaat snel dood als ie een elite off-tankt, pets zijn lastig te healen voor een healer) weet iedere niet-hunter inmiddels. Dit was echter niet mn belangrijkste punt, meer een bijkomend euvel. Het allerbelangrijkst is dat er geen essentiele rol in een groep is die een Hunter kan spelen. Min of meer net als de Rogue, maar die heeft nog Sap. (En Hunter heeft wel Freezing Trap, maar ik heb nog maar 1 Hunter gezien die dit effectief gebruikte in Instances). Alle andere classes hebben een goede rol in een groep te vervullen.

Druid/Paladin: Healing, combat rez, off-tank, cures, buffs
Mage: Sheep, AoE, water/food, hoge single-target DPS, Arcane Intellect buff, remove curse
Priest: Healing, Rezzing, Cure disease, PW: Shield, PW: Fortitude buff
Shaman: Healing, Rezzing (self-rez), Totem buffs, cures, off-tank
Warlock: AoE, Healthstones, Soulstones, Summoning, Blood pact buff (Imp), Seduce (Succubus), Banish
Warrior: Damage mitigation, Aggro control, Battle shout buff

Hunters en Rogues (grappig genoeg (toevallig?) de classes die het solo relatief makkelijk hebben) zijn classes die in groepen moeilijk een rol kunnen spelen. Behalve schade doen, maar dat kan elke class.

Het was dus niet bedoeld als persoonlijke tirade tegen Hunters, maar meer een sobere analyse van hun functies in een groep. Er zijn weinig veel voorkomende situaties te bedenken waarin je dacht "had ik maar een Hunter/Rogue in de groep".

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2005 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 13:04:
[...]Het was dus niet bedoeld als persoonlijke tirade tegen Hunters, maar meer een sobere analyse van hun functies in een groep. Er zijn weinig veel voorkomende situaties te bedenken waarin je dacht "had ik maar een Hunter/Rogue in de groep".
Misschien is het zo ja, ik heb zelf een level 18 Hunter .... je hebt geen buffs, geen echt party skills .... maar wel een tank die je in je bezit hebt .... toch wel een handige melee skill die de tegenstander vertraagt .... en het is gewoon leuk om te spelen .... zoeken is ook handig, als je je wezenloos zoekt naar iets .... en zelfs al hebben ze niet iets speciaals voor een groep .... is daar groep playing voor? Omdat je echt iets speciaals bij moet dragen?? Dacht 't niet, gewoon leuk meedoen en iedereen draagt uiteindelijk bij aan een goeie afloop. En een beetje hunter let wel op zijn Pet. Iedereen maakt fouten, met of zonder Pet. Het ligt echt aan de spelers zelf.

Sommige mensen kiezen nu eenmaal een karakter omdat het leuk is om te spelen, niet omdat ze helemaal uitgezocht hebben wat het beste, sterkste is om te spelen. Sommige mensen kiezen nu eenmaal niet voor de makkelijke weg. Ik bedoel, neem nu priests, bijna niemand speelt ze, maar ze schreeuwen er wel om bij Instances .... beetje jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch zijn priests ook handig om te spelen denk ik.

Als je tot lvl 60 shadow priest bent kun je genoeg healen voor de lagere instances, ben je goed in pvp en kun je ook nog behoorlijk een mobje killen.
Dan op lvl 60 kun je respeccen naar holy voor de echte instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Vandaag WoW geinstalleerd en ben nu aan het spelen, maar.. Ik "loot" steeds alles van die beesten, alleen is m'n inventory vol. Gewoon die spullen laten liggen, of kan ik het ergens anders in doen?

Ik heb namelijk al wel ROSE (mmorpg) gespeeld, en daar kon je geld verdienen met al die spullen van gekillde dieren. Dus lijkt me dat het bij WoW ook wel goed is het op te pakken?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:15

xiD

12345

OkkE schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 15:04:
Vandaag WoW geinstalleerd en ben nu aan het spelen, maar.. Ik "loot" steeds alles van die beesten, alleen is m'n inventory vol. Gewoon die spullen laten liggen, of kan ik het ergens anders in doen?

Ik heb namelijk al wel ROSE (mmorpg) gespeeld, en daar kon je geld verdienen met al die spullen van gekillde dieren. Dus lijkt me dat het bij WoW ook wel goed is het op te pakken?
je kan het verkopen bij een vendor, dat is de manier om aan je geld te komen

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem:

Als ik (bijv. in een instance) op een bind on pick-up item wil rollen, lukt dat niet. Enige manier is dan passen. Zeer vervelend dus.

Ik zet, als ik niet naar een instance ga, altijd mijn mods gewoon in WoW. Als ik een instance inga, haal ik ze altijd weg en zet ze in een andere map.

Wat kan ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Als ik een beest wil skinnen, dan moet ik eerst alles uit de inventory van het beest looten. Het gebeurt nog al eens dat mijn eigen invetory vol is, dus moet ik eerst wat wegsmijten, dan de loot pakken, weer wegsmijten, en dan pas word dan "skin' icoontje zichtbaar om het beest te skinnen.

Kan dit niet makkelijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 15:29:
Ik heb een probleem:

Als ik (bijv. in een instance) op een bind on pick-up item wil rollen, lukt dat niet. Enige manier is dan passen. Zeer vervelend dus.

Ik zet, als ik niet naar een instance ga, altijd mijn mods gewoon in WoW. Als ik een instance inga, haal ik ze altijd weg en zet ze in een andere map.

Wat kan ik doen?
waarschijnlijk heb je een rollsafety mod, waardoor je niet meer kan rollen
die is niet meer nodig omdat het standaard in WoW zit nu :P

waarom zou je je mods weghalen voor een instance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Hoelang duurt 50g farmen op een rogue lvl40? Wil me mount halen en moet er nog 50 hebben. Zit nu momenteel in sm....

Ben horde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maegrim schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 16:14:
[...]

waarschijnlijk heb je een rollsafety mod, waardoor je niet meer kan rollen
die is niet meer nodig omdat het standaard in WoW zit nu :P

waarom zou je je mods weghalen voor een instance?
Ik heb dus gehoord dat het waarschijnlijk aan de mods zou liggen en dat ik ze moest verwijderen. Dus die rollsafety-mod heb ik ook uit mijn WoW map gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is echt ONZIN!!!!! dat hunters in instances slecht zijn.
Punt 1: hunters hebben dot spells
Punt 2: hunters hebben een pet dus 2 in de plaats van 1
Punt 3: hunters kunnen hun pet healen
Punt 4: (weet niet of het bij elke is) een pet heeft growl om de aggro te krijgen
Punt 5: als er een goede speler achter de pc zit kan de pet wel 2 a 3 monsters aan die 1 a 2 lvls hoger zijn (hunter moet hem wel healen)
Punt 6: hunters hebben dual wield (2 one-handed wapens doen veel meer damage dan 1 two-handed wapen
Punt 7: als iedereen moet vluchten kan een hunter winclip tegen de vijand gebruiken(min 50% movement speed) of met schieten een skill(weet de naam niet meer)
Punt 8: hunters kunnen frost trap gebruiken als er meerdere vijanden allemaal komen als je tegen ze schiet
Punt 9: hunters kunnen eyes of the beast gebruiken(die zorgt er voor dat je een minute met de pet kan lopen) om een iets te verkennen en hem a: dood laten gaan en hem dan ressurecten of b: als het veilig is met hem teruglopen

zo zie je dus dat een hunter HEEL goed is B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:33

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Hehe, ik heb het spel ook binnen. Ben net begonnen te spelen.

Ben nu een level 4 Night Elf Hunter Lady

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v386/DukeMorpheus/wow.jpg

8)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 18:04:
Punt 4: (weet niet of het bij elke is) een pet heeft growl om de aggro te krijgen
Punt 5: als er een goede speler achter de pc zit kan de pet wel 2 a 3 monsters aan die 1 a 2 lvls hoger zijn (hunter moet hem wel healen)
Punt 6: hunters hebben dual wield (2 one-handed wapens doen veel meer damage dan 1 two-handed wapen
Punt 7: als iedereen moet vluchten kan een hunter winclip tegen de vijand gebruiken(min 50% movement speed) of met schieten een skill(weet de naam niet meer)
Punt 8: hunters kunnen frost trap gebruiken als er meerdere vijanden allemaal komen als je tegen ze schiet
Punt 9: hunters kunnen eyes of the beast gebruiken(die zorgt er voor dat je een minute met de pet kan lopen) om een iets te verkennen en hem a: dood laten gaan en hem dan ressurecten of b: als het veilig is met hem teruglopen

rofl
1: so what ?
2: liever 1 die veel damage doet dan 2 die weinig damage doen.
3: interesting.....
5: hij kan ze overleven, maar dood maken zal nog een behoorlijk poosje duren
6: andere classes doen meer damage
7: zoiets kan ongeveer iedereen.
9: ga me daar alsjeblieft niet een minuuut mee vervelen

Ik heb niet veel tegen hunters hoor, als ze mee willen in een instance mag bij mij iedereen mee zolang er maar 1 priest is. (ik ben dus de warrior)
maar jou post was echt lachwekkend.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2005 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars

Ga aub de game eerst spelen.

Verder ffs mensen! Speel wat je leuk vindt. Ik ga zo na mijn 60 rogue een 60 hunter maken. Waarom? Omdat je die weinig ziet. Ik heb zo een plezier in dit spel. Daar draait het om!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Laatst online: 28-03 13:37
Ik het spel ook maar besteld na al die verhalen die ik erover lees.
Echter heb ik geen credit card. Ik hoorde bij Dynabyte dat je sowieso een maand kan spelen, is dat waar? En kan je dus alleen met credit card betalen?

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 09:51
Mijn main is een hunter, en mijn alt een gnome (mage - groen haar). Ben ik nu een outcast? :P

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:57

Rannasha

Does not compute.

Flyduck schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 19:22:
Ik het spel ook maar besteld na al die verhalen die ik erover lees.
Echter heb ik geen credit card. Ik hoorde bij Dynabyte dat je sowieso een maand kan spelen, is dat waar? En kan je dus alleen met credit card betalen?
Je kunt alleen spelen als je of een creditcard nummer invult, of een gamecard nummer. Een van beiden is namelijk nodig om een account te maken. Nadat je de account gemaakt hebt, krijg je de maand gratis speeltijd, dus als je met creditcard betaalt wordt er pas na 1 maand wat afgeboekt en als je een gamecard hebt gebruikt bij het aanmaken, dan staat er 3 maanden speeltijd op je account. Maar zonder GC of CC kun je geen account maken.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 22:00

--MeAngry--

aka Qonstrukt

I.R. Butcher schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 19:30:
Mijn main is een hunter, en mijn alt een gnome (mage - groen haar). Ben ik nu een outcast? :P
Mijn main is ook een hunter (bijna lvl 40) en die bevalt me nog altijd prima hoor. :) En van de bovengenoemde punten die dragonbal heeft genoemd zijn er wel degelijk een aantal die een hunter tot een zeer waardevolle speler kunnen maken!
Species5618 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 19:32:
[...]

Je kunt alleen spelen als je of een creditcard nummer invult, of een gamecard nummer. Een van beiden is namelijk nodig om een account te maken. Nadat je de account gemaakt hebt, krijg je de maand gratis speeltijd, dus als je met creditcard betaalt wordt er pas na 1 maand wat afgeboekt en als je een gamecard hebt gebruikt bij het aanmaken, dan staat er 3 maanden speeltijd op je account. Maar zonder GC of CC kun je geen account maken.
Dat kan wel, maar we mogen hier niet zeggen hoe ;) (Of heb ik nu alweer teveel gezegd? :X )

[ Voor 43% gewijzigd door --MeAngry-- op 16-04-2005 19:39 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik ben nu een level 10 rogue, heb net mijn eerste talents mogen kiezen. Ik moet wel zeggen, een hunter kan heel goed en heel snel een single char afmaken, dus duels, creeps en mobs zijn easy, behalve als ze met 2 of meer komen, dan word het lastig. Ook het healen is slecht te doen omdat er een time-out op de potions zit. En iets anders heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
HTT-Thalan schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 19:41:
Ik ben nu een level 10 rogue, heb net mijn eerste talents mogen kiezen. Ik moet wel zeggen, een hunter kan heel goed en heel snel een single char afmaken, dus duels, creeps en mobs zijn easy, behalve als ze met 2 of meer komen, dan word het lastig. Ook het healen is slecht te doen omdat er een time-out op de potions zit. En iets anders heb ik niet.
Ok vergeef me ff maar, je hebt een rogue, maar je hebt critiek over een hunter?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

M1lamb3r schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 20:10:
[...]

Ok vergeef me ff maar, je hebt een rogue, maar je hebt critiek over een hunter?
Ik? Kritiek? Ik heb niks kritiek! Op wie heb ik kritiek gehad dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helaas zijn er op dit forum heel vervelende mensen die altijd klagen zoals pacino plz klaag nou niet zo over wow het is gewoon een fantastisch spel FEIT ik vind het zelf een perfect spel zo plz klaag niet zo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, het is een fantastisch spel. Elke class heeft zijn voor en nadelen. Kies de class die je het leukst vindt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Weet iemand het verschil tussen Gnome en Goblin engineering!?
ben er nog niet, maar wil wel alvast weten wat het verschil is :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 13:14
OkkE schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 15:04:

Later krijg je meer 'bags' (eerst 6-slot, dan 8-slot, etc). In het begin raakt je inventory dus idd erg snel vol als je alleen een backpack hebt met 16 slots. Gewoon zo vaak mogelijk zooi verkopen bij de vendor, en dan heb je gauw genoeg geld voor een bag. ;) Later heb je dit probleem bijna niet meer (ik iig niet op lvl 46 met 2x 12-slot en 2x 14-slot).

Trouwens, heeft iemand hier een WoW exemplaar van de nieuwe levering met een Horde voorkant? Wij hebben ze binnengekregen, maar we hebben alleen Alliance dozen gehad. WoW komt in 12 per doos en de vorige keer zaten er telkens 6 Horde en 6 Alliance versies in. Dit keer alleen maar Alliance. Wel vreemd, straks worden die Horde dozen nog veel waard ook nog (ze zijn al zo lelijk :+). Ook de prepaid game cards zagen er anders uit dan normaal; lelijk geseald en zo te horen zat de card zelf niet in de hoes vast gelijmd zoals de vorige keren wel het geval was. Hebben ze de productie gerushed ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Thijs schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 21:03:
[...]

Later krijg je meer 'bags' (eerst 6-slot, dan 8-slot, etc). In het begin raakt je inventory dus idd erg snel vol als je alleen een backpack hebt met 16 slots. Gewoon zo vaak mogelijk zooi verkopen bij de vendor, en dan heb je gauw genoeg geld voor een bag. ;) Later heb je dit probleem bijna niet meer (ik iig niet op lvl 46 met 2x 12-slot en 2x 14-slot).

Trouwens, heeft iemand hier een WoW exemplaar van de nieuwe levering met een Horde voorkant? Wij hebben ze binnengekregen, maar we hebben alleen Alliance dozen gehad. WoW komt in 12 per doos en de vorige keer zaten er telkens 6 Horde en 6 Alliance versies in. Dit keer alleen maar Alliance. Wel vreemd, straks worden die Horde dozen nog veel waard ook nog (ze zijn al zo lelijk :+). Ook de prepaid game cards zagen er anders uit dan normaal; lelijk geseald en zo te horen zat de card zelf niet in de hoes vast gelijmd zoals de vorige keren wel het geval was. Hebben ze de productie gerushed ofzo? :P
Lang leve guildmates :). Vanaf lvl 4 oid al met 4x 10sl, en sinds kort ook met 14sl :0.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer je dual wield gebruikt als hunter mis je echt bijna de helft van je aanvallen. Bovendien doet je off-hand weapon weinig damage, omdat dit gereduceerd is. Je zult zien dat een two-handed misschien wel meer damage doet, en zeker in combinatie met raptor strike ... (Base is beter + extra)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 20:26:
helaas zijn er op dit forum heel vervelende mensen die altijd klagen zoals pacino plz klaag nou niet zo over wow het is gewoon een fantastisch spel FEIT ik vind het zelf een perfect spel zo plz klaag niet zo _/-\o_
Ik klagen? Ga eens heel dit topic doornemen man. Ik prijs dit spel alleen maar 8)

Dat er een paar mensen constateren dat jouw post over de hunter amateuristisch en humorig overkomt wilt niet zeggen dat wij op wow klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller

1# ja en? als je de elite health zien in hoge raid/quest dan maakt dat niet veel uit mar goed wel goed in solo play

2# pets zijn niks waar op lvl 60(behalve dan in solo ) ze zijn dood in een paar klappen door hoge elites

3# Stelt niks voor je kunt de damage niet bijhouden met je heal pet op lagere lvl is het handig op lvl 60 is het niks waard

4# ja dat is zo zolang je maar geen special gebruik mijn pet verliest heel vaak en snel zijn aggro omdat ik soms een beetje DPS wil hebben (ook hier weer in solo play is het ok en raid/quest lvl useless)

5# na lvl 60 geen xp meer who care probeer dat een met 3 elites in de molten core...veel geluk met je heal pet :P

6# ? het totaal dps van je dps is ongeveer gelijk of je nu 1H 1s dual wield zo is het spel nu eenmaal gebalanceerd ook met stats op wapen is ongeveer hetzelfde bvb een 2h wapen kan 16+ agi hebben en 2 1h wapen hebben dan rond de 8 dus het is maar net wat je mooier vind staan (2hander is wel handig in pvp doordat je sneller slaat zal een caster zijn spells onderbreken) en niet vergeten...who cares we zijn HUNTERS ranged dus niet melee

7# handig in PvP niet erg handig in PvE

8# traps zijn handig maar nadat het een exploit is geworden om monster te "linked mobs" te splijten niet zo heel handig

9# nutteloos dan heb je meer aan Eagle Eye (als je buiten ben dan) binnen maakt het niks uit(heb de skill ook nooit gebruikt behalve dan om een beetje gein mee te hebben)

Ik raad je aan om een hunter naar 60 te brengen(dat gaat snel we zijn solo kings) en een paar raids te doen(molten core-strath-scholo) als je er al in komt, en dan hier nog eens komen vertellen over hoe het gaat.

ik heb een lvl 60 hunter die alleen nog maar gebruik wordt om geld te maken-clan leden te helpen met quest maar niet om 60+ raid/quest mee to doen dat heb ik op gegeven.

Mijn priest daarintegen heeft totaal geen problemen met quest ik krijg /t uit andere delen van het land of ik met een quest mee gaat wat een verademing.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
TepelStreeltje schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 20:52:
Weet iemand het verschil tussen Gnome en Goblin engineering!?
ben er nog niet, maar wil wel alvast weten wat het verschil is :)
Goblin engineering is meer bommen maken, Gnome engineering is meer gericht op apparaten.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 20:26:
ik klaag niet over WoW ben nog steeds verslaafd het is alleen jammer van de tijd die ik besteed heb aan mijn hunter maar dat is alleen omdat ik niet kan genieten van lvl 60 raid/quest en daarmee ok niet mijn wapen/armor krijg van die quests.

maar ik ga vrolijk verder met priest en als hunter ooit weer eens gewild worden dan staat ie klaar hunter zijn gewoon zeer leuk om te spelen vond ik zelf

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
tntkiller schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 23:47:
[...]

ik klaag niet over WoW ben nog steeds verslaafd het is alleen jammer van de tijd die ik besteed heb aan mijn hunter maar dat is alleen omdat ik niet kan genieten van lvl 60 raid/quest en daarmee ok niet mijn wapen/armor krijg van die quests.

maar ik ga vrolijk verder met priest en als hunter ooit weer eens gewild worden dan staat ie klaar hunter zijn gewoon zeer leuk om te spelen vond ik zelf
Idd. Hunters zijn leukste class om mee te spelen. Ze worden toch nog wel gebalanceerd voor raids enzo net als rogues. Just trust on blizz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op zondag 17 april 2005 @ 01:25:
[...]

Idd. Hunters zijn leukste class om mee te spelen. Ze worden toch nog wel gebalanceerd voor raids enzo net als rogues. Just trust on blizz
Waarschijnlijk wel ja, al moet je er wel mee rekening houden dat deze classes al het beste solo zijn, dus het zou weer ongebalanceerd zijn ze ook erg goed in groepen te maken. Je kunt als 1 class nou eenmaal niet alles hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 01:30:
[...]

Waarschijnlijk wel ja, al moet je er wel mee rekening houden dat deze classes al het beste solo zijn, dus het zou weer ongebalanceerd zijn ze ook erg goed in groepen te maken. Je kunt als 1 class nou eenmaal niet alles hebben.
agh het blijven mmorpgs en die dien je in teamverband te spelen. Denk daarom wel dat ze een manier zullen proberen te vinden dat je alle classes in een team lekker aan bod komen.

Zijn al geruchten dat de rogue een aura krijgt om hem zo aantrekkelijker te maken in party's voor high lvl instances. Deze aura zou ervoor zorgen dat je 50% minder magic dmg incasseert. als deze geactiveert is zal wel de energy recovery van een rogue met 25% langzamer vollopen. Aura zou je overigens rond de lvl50 ofzo moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:25
WoW besteld bij bol.com, kreeg hem gisteren binnen. De dag ervoor zei de voeding van mijn kast boem dus ik kon niet spelen. Vandaag maar nieuwe mobo+proc gehaald (o.a. voor WoW). Blijkt dat je dus een credit/game card nodig hebt om een account te maken, grmbl. Op zich is dat geen probleem (daarvoor heb je familie he) maar ik wil juist nu spelen, nu moet ik nog eens extra dagen wachten.

Aaargh! :|

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Wat is het godsonmogelijk om een groepje te vinden als high lvl rogue zeg, vandaag heel de dag zitten zoeken, en niemand wil ze, of er zijn al tig aantal anderen voor je. Ik denk dat ik maar die rogue lekker laat zitten, af en toe ee thoriumbarretje maak ermee, en verder ga met mijn priest...

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:27
http://wow.allakhazam.com/profile.html?71785
mijn character tot nu toe, net ff geupdate :)

morgen voor de 44 !

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 10:41

yGiDoRp

Sawasdee

Dit is mijn poppetje:

http://wow.allakhazam.com/profile.html?88462

Ik doe tegenwoordig bijna geen quests meer. Heb er gewoon geen zin in. Wat ik nu doe is guildies helpen als ze me nodig hebben, lower level dungeons solo-en voor items, koopjes jagen in de AH en geld verdienen met minen en blacksmithen.

Misschien dat ik gewoon teveel WoW heb gespeeld. Ik heb vandaag GuildWars pre-ordered. Ik denk dat als dat spel kan waarmaken wat het beloofd ik veel minder WoW ga spelen.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
jarnotjuh schreef op zondag 17 april 2005 @ 02:39:

morgen voor de 44 !
Coole site :) Gelijk ff acc aangemaakt:
http://wow.allakhazam.com/profile.html?92025

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

yGiDoRp schreef op zondag 17 april 2005 @ 03:10:
Dit is mijn poppetje:

http://wow.allakhazam.com/profile.html?88462

Ik doe tegenwoordig bijna geen quests meer. Heb er gewoon geen zin in. Wat ik nu doe is guildies helpen als ze me nodig hebben, lower level dungeons solo-en voor items, koopjes jagen in de AH en geld verdienen met minen en blacksmithen.

Misschien dat ik gewoon teveel WoW heb gespeeld. Ik heb vandaag GuildWars pre-ordered. Ik denk dat als dat spel kan waarmaken wat het beloofd ik veel minder WoW ga spelen.
Kan ook liggen aan het feit dat 40-45 een rotstuk is. Te hoog voor SM en te laag voor ZF & Maraudon. Blijft over Uldaman en daar wens ik zelfs Alliance rogues niet naar toe, wat een graf instance is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:54
jarnotjuh schreef op zondag 17 april 2005 @ 02:39:

morgen voor de 44 !
Srry hoor maar ik zou als ik jou was improved lay on hands laten vallen, je gebruikt die skill misschien 1 keer in het uur. Om daar nou 2 talents in te gooien. :? Kan je hem beter in improved blessing of wisdom gooien.

Edit:
Dat improved blessing of wisdom kan natuurlijk nog niet dan. Ik zal die 2 punten dan in spiritual focus gooien, je word altijd wel interupted bij dots en enz. En gooi dan gelijk die ene punt in divine favor, erg handig.

P.s. Mooi Spul heb je

[ Voor 23% gewijzigd door Eikeltje op 17-04-2005 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Is World of Warcraft weer een beetje goed verkrijgbaar? ik wil; namelijk straks naar de mediamarkt om het spel te gaan halen (hopenlijk hebben ze het spel) ik las wel dat bol.com het weer heeft.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30

Je kan zoveel pro's geven als je wilt maar feit blijft dat hunters, net zoals warlock en rogue, niet bij de standaard setup voor endgame instance wordt gekozen. Priest, mage, tank, tank, (shaman/paladin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:54
Het zijn gewoon solo classes, niet eens support classes. Daarom worden ze nie veel gevraagd voor parties. Warlock kan nog wel mee als buffer/debuffer en damagedealer, nooit iets gehad tegen warlocks. Heb altijd het idee dat rogues en hunters gewoon de aggro van je af willen jatten en dan dood willen gaan.

Ben een warrior

Trouwens als hun aggro krijgen ga ik ook nie de moeite doen om aggro trg te krijgen. Zolang de cloth dragers en de druids in caster form maar geen klappen krijgen.

[ Voor 21% gewijzigd door Eikeltje op 17-04-2005 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 15:29:
Ik heb een probleem:

Wat kan ik doen?
Je kan vragen of iedereen wilt passen dan dan rerollen dmv /random 100
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homedisc schreef op zondag 17 april 2005 @ 08:59:
Is World of Warcraft weer een beetje goed verkrijgbaar? ik wil; namelijk straks naar de mediamarkt om het spel te gaan halen (hopenlijk hebben ze het spel) ik las wel dat bol.com het weer heeft.
Bij Bol.com zal je weer moeten wachten, daar is het spel niet meer verkrijgbaar.
Ik heb het spel zelf bij Dixons (Zoetermeer) gehaald, die hadden nog een paar liggen.
De rest van de winkels heeft het spel niet (meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 10:09:
[...]

Bij Bol.com zal je weer moeten wachten, daar is het spel niet meer verkrijgbaar.
Ik heb het spel zelf bij Dixons (Zoetermeer) gehaald, die hadden nog een paar liggen.
De rest van de winkels heeft het spel niet (meer).
Is het de dixons in het centrum bij de passage?

39

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.