PacinoAllstars schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 12:11:
[...]
Dit slaat dus weer drie keer nergens op...
Iedereen kan verkeerd pullen of een slechte aggro hebben. Daarbij ken ik mensen die hunters spelen die menig persoon in pvp weten te killen. (high lvl hunters)
Ik snap niet dat gezeur over hunters. Ze zijn echt een goede leuke class met een eigen speelwijze en ik ga er zeker één maken na mijn rogue
Daarbij vind ik dat de hunter in team pvp verband een super gank class is!!!
Pacino, ik wil op niemand's tenen trappen, maar het is gewoon zo. Dat een pet in een instance voor problemen kan zorgen (niet op passive -> ongewenste aggro, als je ergens vanaf springt rent ie de lange route en aggro't ie 100 mobs, doet niet veel damage, gaat snel dood als ie een elite off-tankt, pets zijn lastig te healen voor een healer) weet iedere niet-hunter inmiddels. Dit was echter niet mn belangrijkste punt, meer een bijkomend euvel. Het allerbelangrijkst is dat er geen essentiele rol in een groep is die een Hunter kan spelen. Min of meer net als de Rogue, maar die heeft nog Sap. (En Hunter heeft wel Freezing Trap, maar ik heb nog maar 1 Hunter gezien die dit effectief gebruikte in Instances). Alle andere classes hebben een goede rol in een groep te vervullen.
Druid/Paladin: Healing, combat rez, off-tank, cures, buffs
Mage: Sheep, AoE, water/food, hoge single-target DPS, Arcane Intellect buff, remove curse
Priest: Healing, Rezzing, Cure disease, PW: Shield, PW: Fortitude buff
Shaman: Healing, Rezzing (self-rez), Totem buffs, cures, off-tank
Warlock: AoE, Healthstones, Soulstones, Summoning, Blood pact buff (Imp), Seduce (Succubus), Banish
Warrior: Damage mitigation, Aggro control, Battle shout buff
Hunters en Rogues (grappig genoeg (toevallig?) de classes die het solo relatief makkelijk hebben) zijn classes die in groepen moeilijk een rol kunnen spelen. Behalve schade doen, maar dat kan elke class.
Het was dus niet bedoeld als persoonlijke tirade tegen Hunters, maar meer een sobere analyse van hun functies in een groep. Er zijn weinig veel voorkomende situaties te bedenken waarin je dacht "had ik maar een Hunter/Rogue in de groep".
[
Voor 13% gewijzigd door
Verwijderd op 16-04-2005 13:20
]