Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.134 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Klopt het dat mensen die nu WoW krijgen niet 30 dagen gratis krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:51
iedereen krijg de eerste maand gratis, ongeacht of je em nu hebt of 2 maanden geleden..

Staat toch ook op de doos volgens mij?

[ Voor 20% gewijzigd door enira op 15-04-2005 12:55 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 12:34:

Zo zag ik laatst een Human Paladin (origineel) uit de guild Swedish Alliance (Verbazing) met de naam Paladinking (Hier sloeg ik achterover van verbazing hoe iemand zo dom kan zijn) Maargoed, verder moeten mensen het zelf weten, ik kan je alleen zeggen dat het erg je kans op invites/friends vermindert :p
zo kwam ik een gnome tegen die Orckiller heette, hij was iets van 20 lvls lager, maar toch gekillt :P
moet je niet met zo'n naam aankomen :p
Als er lui zijn die veel mobs agroen, of zelfs geen geduld hebben te wachten op de rest van het team (roques hebben dat probleem vaak heb ik het idee) of iedereen gaat verschillende mobs aanvallen en attack gebruiken die meer agro maken dan een warrior ooit kan, dan gaat het geheid mis
ik ben (troll) roque en sneak inderdaad vaak naar de mobs toe, maar dat betekent niet direct dat ik ze aanval. misschien denk je dat dan, maar wacht eigenlijks dan op het rest van het team

ik vind het instances zo irri als mage bv niet weten dat sap alleen op Humanoids werken die NIET in combat zijn, en dus sheepen voordat ik kan sappen, leuk =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Heb gisteren een bug ontdekt:

Als Warlock met een Felhunter kan je de aggro op je minion gratis enorm opvoeren. Zodanig zalfs dat je ongestraft Searing Pain kunt blijven casten.

Gebruik hiervoor de Paranoia van je Felhunter. Dit kost geen mana en kan instant worden gebruikt. Wekt wel aggro op en kost dus niets --> Mob blijft je minion aanvallen. Het enige nadeel is dat je (ik) gek wordt van het geluid dat gemaakt wordt door Paranoia.

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:55

Taygeta

KTM 790 Adventure

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 12:45:
Ik heb net (10min trug) WoW binnengekregen en er zit een free 10-day guest pass bij. Daarmee kun je een vriend het laten uitproberen duz. Maar wat ik me nou afvroeg, kank dat zelf ook gewoon gebruiken. Hoe pak ik het precies aan alsk zelf die 10 dagen wil spelen?? Wat moet ik dan allemaal doen bij registratie enzo. :P
Je moet eerst met de 10day guest pass registreren en na de 10 daggen je key invullen van de Box en kan je gewoon door spelen... ik neem aan dat je dat wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja eigenlijk wel. Maar denk je dat dat werkt? En dan kank ook gewoon met dezelfde chars verder spelen? Want dat was inderdaad precies de bedoeling:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta

Taygeta

KTM 790 Adventure

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 12:59:
ja eigenlijk wel. Maar denk je dat dat werkt? En dan kank ook gewoon met dezelfde chars verder spelen? Want dat was inderdaad precies de bedoeling:P
naja volgens mij is daarvoor het wel gemaakt, ik weet niet of de guest pass in verbinding staat met jou serial van wow(wat mij héél sterk lijkt) maar normaal kan je gewoon verder spelen.

misschien heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:40
Vincent heeft hem :P

Uiteindelijk niet via Bol.com (die hadden hem toch niet verstuurd bleek vanmorgen), ik heb hem bij Dixons in de Megastores in Den Haag gekocht (ze hadden er nog 2).

Nu heb ik een (misschien) domme vraag: in de doos zit een Guest Pass Key maar ik vind nergens de key voor het spel zelf. Klopt dat? Ik zit nu niet thuis, dus ik kan hem nu niet proberen te installeren, maar ik wil het voor de zekerheid even checken.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Vincent Bovelander schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 13:06:
Vincent heeft hem :P

Uiteindelijk niet via Bol.com (die hadden hem toch niet verstuurd bleek vanmorgen), ik heb hem bij Dixons in de Megastores in Den Haag gekocht (ze hadden er nog 2).

Nu heb ik een (misschien) domme vraag: in de doos zit een Guest Pass Key maar ik vind nergens de key voor het spel zelf. Klopt dat? Ik zit nu niet thuis, dus ik kan hem nu niet proberen te installeren, maar ik wil het voor de zekerheid even checken.
Zit achter zo'n cd, op het hoesje zelf.

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou ook graag WoW spelen,maar weet iemand of ''lite'' breedband genoeg is?
(home budget) denk van niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08 12:38

x-man

Proud newbie!

Yay heb hem besteld by play.com dus een deze dagen binnen :)

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 13:10:
ik zou ook graag WoW spelen,maar weet iemand of ''lite'' breedband genoeg is?
(home budget) denk van niet :'(
jawel, dat gaat wel lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 21:40
Tom S. schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 13:07:
[...]

Gevonden :) Tnx.

Potjandosie, die CD's gaan er wel lastig uit zeg... Ik was als de dood dat ze zouden breken.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta

Taygeta

KTM 790 Adventure

[...]

Cd3 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta

Taygeta

KTM 790 Adventure

Vincent Bovelander schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 13:14:
[...]

Gevonden :) Tnx.

Potjandosie, die CD's gaan er wel lastig uit zeg... Ik was als de dood dat ze zouden breken.
haha je had van tevoren het spel kunnen download op de wow site natuurlijk^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat gaat niet lukken, de client is niet meer te downloaden van de site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:53

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik hoop dat mijn WoW vanmiddag wel binnen is bij de dynabyte, ik heb al een klacht verstuurd naar het hoofdkantoor over het onbeschofte gedrag van die 2 dikzakken die daar werken. Vast niet, en dat is ook niet relevant / ontopic

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 13:19:
Nee, dat gaat niet lukken, de client is niet meer te downloaden van de site...
Da's erg jammer.. Ik heb zelf een duitse box gekocht, maar speel nog met de EU beta client, en heb de install hiervan ook niet meer :(
Dat wordt dus een probleempje als ik m'n PC opnieuw wil installeren oid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
kEv4h schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 13:38:
[...]

Da's erg jammer.. Ik heb zelf een duitse box gekocht, maar speel nog met de EU beta client, en heb de install hiervan ook niet meer :(
Dat wordt dus een probleempje als ik m'n PC opnieuw wil installeren oid :(
Gewoon WoW mapje kopieëren gaat prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:17

SkyStreaker

Move on up!

Ik sta in de AH op Zenedar, hoor ik ineens <thoemp thoemp>

Staat dit buiten de deur te beuken:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tranztaz/bugwow/dmg-if.jpg

WAAR komt dat vandaan dan? :)

(die paladin rechtsonderin met het blauwe glimpje ben ik overigens :) )

[ Voor 19% gewijzigd door SkyStreaker op 15-04-2005 13:42 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Warlocks kunnen die summonen, maar ze zijn niet friendly :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gesummoned door een Warlock waarschijnlijk? :?

Edit: Jaded was me voor. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Furio schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 12:56:
Heb gisteren een bug ontdekt:

Als Warlock met een Felhunter kan je de aggro op je minion gratis enorm opvoeren. Zodanig zalfs dat je ongestraft Searing Pain kunt blijven casten.

Gebruik hiervoor de Paranoia van je Felhunter. Dit kost geen mana en kan instant worden gebruikt. Wekt wel aggro op en kost dus niets --> Mob blijft je minion aanvallen. Het enige nadeel is dat je (ik) gek wordt van het geluid dat gemaakt wordt door Paranoia.
Die 'bug' is al een jaar bekend ofzo en is eigenlijk ook geen bug. Paranoia genereert een kleine hoeveehleid agro en aangezien er geen timer en gaan mana aan verbonden is kun je dit spammen.

Dit is al vanaf het begin mijn speelwijze geweest ;) Heerlijk Shadow Bolts spammen zonder agro te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:32
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 08:33:
[...]

uuh de horde raid je land? slacht alles en iedereen af, iedereen kijkt toe, en pas als ze de inn te grazen nemen besluiten jullie terug te slaan?

gisteren weer geganked door een minimaal lvl 40 NE rogue :O met mijn lvl 22 mage

ach ja ze noemen het ook niet voor niets ganksbrad foothills

vanavond maar even met mijn main en een guilde wat namen van mijn shitlist afwerken
Het problem was dat de horde met een grote meerderheid was op het moment dat ik daar aankwam.. de rest van de groep die later dus mee hielp die kwam pas toen telsamar helemaal leeg was en ze in de inn de overwinning aan het vieren waren.. ik heb vanaf het begin ook al een beetje gevochten maar 20 tegen 1.. dat is niet leuk

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 13:48:
[...]

Die 'bug' is al een jaar bekend ofzo en is eigenlijk ook geen bug. Paranoia genereert een kleine hoeveehleid agro en aangezien er geen timer en gaan mana aan verbonden is kun je dit spammen.

Dit is al vanaf het begin mijn speelwijze geweest ;) Heerlijk Shadow Bolts spammen zonder agro te krijgen.
Is wel een bug, en Blizz gaat m aanpassen.

Zie US Warlock forums

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 10:44
Bosmonster schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 13:48:
[...]

'bug'? Ik noem het een 'feature' ;)

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best kut eigenlijk, het dwingt Paladins bijna om Retri specced te gaan. Grootste deel van de benefits op de gear zijn +chance to crit. Geen enkele Holy of Protection talent wordt hierdoor getriggered aangezien de crit kans van Seal of Righteousness, Holy Shield en Holy Shock van je INT afhankelijk zijn, en niet van je crit kans. Maar de Retribution tree heeft zowel Seal of Command als Vengeance die hier direct door beïnvloed worden. Bah. Tuurlijk verhoogt het mijn DPS ook indien ik geen retri talents heb, maar het verschil in DPS zal zo groot zijn tussen Retribution en niet-Retribution dat er eigenlijk geen echte keus meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Webgnome schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 13:53:
[...]

Het problem was dat de horde met een grote meerderheid was op het moment dat ik daar aankwam.. de rest van de groep die later dus mee hielp die kwam pas toen telsamar helemaal leeg was en ze in de inn de overwinning aan het vieren waren.. ik heb vanaf het begin ook al een beetje gevochten maar 20 tegen 1.. dat is niet leuk
ah op die manier :)

gisteren door een guildie even door SFK geboost :/ had wel veel dorps, ook 3 blauw, maar helaas niet Robes of Arugal :/ wel arugals belt, maar toch, vanavond nog meer een keer doen, even een andere guildie vragen ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook binnen (bol.com), ik denk dus dat we kunnen stellen dat de mensen die gisteravond / vannacht een bevestigings mail hebben gekregen dat die hem vandaag binnenkrijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 14:22:
Ik heb hem ook binnen (bol.com), ik denk dus dat we kunnen stellen dat de mensen die gisteravond / vannacht een bevestigings mail hebben gekregen dat die hem vandaag binnenkrijgen.
Kl*te, heb ik er toch 2, ik had enige hoop dat ik buiten de boot viel. Had hem voor de zekerheid bij Dixons gekocht toen ik hem spontaan zag liggen. Nou ja, terugsturen of verkopen voor dezelfde winkelprijs. Iemand interesse, omgeving Breda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Laatst online: 20-08 08:11
[...]

Het kan ook zijn dat het voor op de Manual staat ( bij mij het geval)

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wordt ik schijtziek van het eeuwige gelul over wat wel of niet een goede modus is.
PVP of PVE or zelfs RP PVE....

Snappen jullie nou niet dat het gewoon een kwestie van voorkeur is?
Mensen die dat niet snappen die kunnen gewoon niet normaal denkend zijn, want die geloven alleen in hun eigen gelijk. Daar ga ik dus ook geen discussie mee aan. Maar wat ik nu al 20 bladzijdes lees is dat de een zijn smaak getuigt van zwakte en van de ander weer van lompheid.

terwijl we allemaal het spel hebben om er iets uit te halen wat we eruit willen hebben. Dat kan de spanning van PVP zijn maar het kan ook de voldoening zijn van omhoog levelen en dan vervolgens lekker raiden op het moment dat JIJ het wilt en niet dat iemand anders het wilt...of misschien zijn er nog veel meer andere redenen om het spel te spelen.

Hoe dan ook, het gezeik over welke servers beter zijn kun je beter aan de mensen die het spelen overlaten dan oordelen voor diegene dat zijn server nep is.

We blijven mensen en we hebben allemaal onze eigen mening, dat is het leuke van een mens zijn...toch?

Heb respect voor elkaar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 14:27:
[...]

Kl*te, heb ik er toch 2, ik had enige hoop dat ik buiten de boot viel. Had hem voor de zekerheid bij Dixons gekocht toen ik hem spontaan zag liggen. Nou ja, terugsturen of verkopen voor dezelfde winkelprijs. Iemand interesse, omgeving Breda.
Nieuw in verpakking? Als mijn bestelling er vandaag niet is bij dynabyte, dan wil ik hem wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

High lvl engineers hier ?

Ik ga er toch maar aan beginnen, want ik heb hoe dan ook de Net-o-matic nodig...

Kost volgens mij enorm veel tijd en geld of niet ? En is mining zowat verplicht om erbij te hebben ?

Alvast bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 14:36:
We blijven mensen en we hebben allemaal onze eigen mening, dat is het leuke van een mens zijn...toch?

Heb respect voor elkaar!!
Hier ben ik het helemaal mee eens.

Maar je kan natuurlijk niet anders dan toegeven dat het op een PvE server makkelijker spelen is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het kan zijn dat het makkelijker is voor de een als voor de ander. Toch neemt dit niet weg dat iedereen zijn eigen plezier moet hebben. Of dit nu PVE of PVP is. Het is een kwestie van voorkeur en niet een kwestie van of wij vinden dat het makkelijker is dan het ander...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 14:43:
het kan zijn dat het makkelijker is voor de een als voor de ander. Toch neemt dit niet weg dat iedereen zijn eigen plezier moet hebben. Of dit nu PVE of PVP is. Het is een kwestie van voorkeur en niet een kwestie van of wij vinden dat het makkelijker is dan het ander...
Je had de ;) niet gezien, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 14:44:
[...]

Je had de ;) niet gezien, of wel?
LOL nee idd niet, viel nu pas op (laadt niet zo snel hier op het werk)...mijn excuses ik was te snel...dacht nu beetje slecht over je... _/-\o_ sorry ik ben wel weer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 14:46:
[...]
LOL nee idd niet, viel nu pas op (laadt niet zo snel hier op het werk)...mijn excuses ik was te snel...dacht nu beetje slecht over je... _/-\o_ sorry ik ben wel weer :X
Geen excuses nodig.

Mensen raken hier veel te snel over de rooie als er over PvP en PvE wordt gepraat. Beetje humor mag er dan wel eens tussendoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik neem aan dat het ook mogelijk is om gewoon 2 chars aan te maken, voor mijn part pak je 2 dezelfde chars, en dan die 2 chars op PVP én PVE te spelen? Dan heb je het toch allebei :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 14:49:
[...]

Geen excuses nodig.

Mensen raken hier veel te snel over de rooie als er over PvP en PvE wordt gepraat. Beetje humor mag er dan wel eens tussendoor. :)
Helemaal mee eens. Ik liet me ook even gaan :D...moet ook gebeuren :P

Maar weer even over het ingame gebeuren. Ik ben nu level 38 Paladin op emerald dream...ik moet zeggen dat ik niet kan w88 tot level 40...lekker snel rennen van hot naar her...het enige wat mij een beetje stoort is het feit dat ik gisteren weer een paar spells erbij heb gekregen die mij tot over mijn oren verwarren. Ipv het zelf uitzoeken in de korte tijd die ik elke dag heb om te spelen hebben jullie misschien wel goede hints voor mij.

Welke seal en blessing combos moet ik gebruiken om echt super effectief te zijn?
Ik heb de protection tree bijna helemaal en ik heb een 1 handige Sickle Axe en een leuk schildje.

Wat zijn mijn mogelijkheden..alvast bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had hem bij Gcshop.nl besteld. Al 8 keer hadden ze hem op tijd verstuurd maar nu opeens geen WoW binnen en er staat een datum van 28 april bij. Iemand hier ook nog last van? En heeft er nog iemand een 10 day guest card voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de postbode is hier net langs geweest hoor! installing... :P

ik weet nog niet eens welk ras ik wil :|

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 12:55
ik ben (troll) roque en sneak inderdaad vaak naar de mobs toe, maar dat betekent niet direct dat ik ze aanval. misschien denk je dat dan, maar wacht eigenlijks dan op het rest van het team

ik vind het instances zo irri als mage bv niet weten dat sap alleen op Humanoids werken die NIET in combat zijn, en dus sheepen voordat ik kan sappen, leuk =/
Ja ik weet dat roques graag sappen. Maar vaak wachten ze daar niet mee todat het team klaar is, of ze worden detected ofzo, of ze gaan helemaal niet sappen en ze komen gewoon te dicht bij omdat ze ongeduldig staan te springen en daarbij steeds dichterbij komen.
Ik zeg natuurlijk niet alle roques, en ook niet alleen roques, maar daarmee komt het wel het meeste voor heb ik het idee. Ik hoor ook wel klachten over warriors die te gehaast zijn omdat ze omdat ze hun rage nog hebben enzo, maar aangezien ikzelf de warrior altijd ben heb ik niet veel ervaring met wat andere warrior allemaal prutsen :)

En dat sappen hoeft imo ook niet. Daarmee trekt de roque direct de agro en moet je alle monsters dus van hem af pakken. Het werkt het beste als de warrior de eerste is die contact heeft met de mobs en de rest van de groep dan even een halve seconde wacht todat al die monsters ook echt naar de warrior gelopen zijn en een beetje agro hebben door de warriors demo shout.
Dat eerste contact is ook belangrijk voor de warrior omdat ie dan nog kan chargen en 21 rage krijgt. dit kan niet meer als de battle al begonnen is.

Na die charge dus een demo shout voor aoe agro. Alle mobs zijn dan op de warrior. Dan begint de groep op 1 target aan te vallen. Als iedereen verschillende mobs aanvalt dan is het onmogelijk agro te houden voor de warrior. Iedereen krijgt maakt een x hoeveelheid agro bij de mob die hij aanvalt. Wanneer iedereen dezelfde aanvalt, hoeft de warrior alleen maar meer agro te maken dan de anderen, en de overige mobs eventjes elk 1 agro attack (revenge / sunder / shield bash) te geven zodat ze niet op de healer springen. Als iedereen een verschillende aanvalt moet de warrior meer agro maken dan alle anderen bij elkaar. Ook duurt het zo langer voor er een mob dood is.

Beste als de groep een soort afspraak heeft zodat de warrior weet welke mob er aangevallen gaat worden zodat ie daarop het grootste deel van zijn agro focussed.
Welke eerst aan te vallen hangt natuurlijk af van welke mobs er zijn. Daar kun je afspraken over maken, maar als je wat spelers hebt die weten wat ze doen zullen ze over het algemeen wel weten wie er aangevallen moet worden. En mocht dat een keer misgaan kan taunt dat wel oplossen.

Wanneer de mob die getarget wordt op 25% staat, kan de warrior stoppen die te agroen, meestal heeft ie dan wel agro genoeg om bij de warrior te blijven, en zoniet dan zal ie dood zijn voor ie iemand anders bereikt of wat aan kan doen. De warrior kan dan het volgende target kiezen en daarop beginnen te agroen. Daarbij doet ie dan ook een beetje damage zodat de rest van de groep aan de health bars van de mobs al kan zien wat het volgende target is.

Ook voor sheep maak ik altijd een afspraak, voordat ik charge zeg ik altijd welke er gesheeped moet worden. ("sheep green" of "sheep left back") Als er random gesheeped word schiet niet op want als warrior sta je alle mobs een beetje aan te vallen voor agro en dus grote kans dat je ook net die aanvalt wanneer ie gesheeped wordt.

Mischien dat ik hiermee voor iedereen een beetje duidelijk kan maken waar de warrior mee bezig is en hoe je het de warrior en daarmee het hele team makkelijker kan maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 15:01:
de postbode is hier net langs geweest hoor! installing... :P

ik weet nog niet eens welk ras ik wil :|
Undead, en kom op de Deathwing server in onze guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Wat is agro :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 15:03:
[...]

....

En dat sappen hoeft imo ook niet. Daarmee trekt de roque direct de agro en moet je alle monsters dus van hem af pakken. Het werkt het beste als de warrior de eerste is die contact heeft met de mobs en de rest van de groep dan even een halve seconde wacht todat al die monsters ook echt naar de warrior gelopen zijn en een beetje agro hebben door de warriors demo shout.
Dat eerste contact is ook belangrijk voor de warrior omdat ie dan nog kan chargen en 21 rage krijgt. dit kan niet meer als de battle al begonnen is.

.....
Met de talent "inproved sap" kan een rogue na het sappen meteen terug keren in stealth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Zo ik heb me bestelling van Bol.com binnen en ben nu alles aan het doornemen. Ik ben wel blij dat ik een voordeelbundel heb genomen, het boek wat erbij zit is lekker uitgebreid. Het boek is te grote van een a4 pagina en telt 431 bladzijdes.

het boek behandelt het volgende:

An Introduction to MMORPG's
Learning your place in the world
Your first day
Joining the troops
Rising in the ranks
The finest tools
Raids
To the battle
Crafting & Professions
Guilds
The World of azeroth
Equipment tables
Items
Bestiary
Pet Shop

Ook staan bijna alle afkortingen erin van PvE, PvM enz enz.

ik vraag me af welke boeken jullie hebben voor WaW en wat ze behandelen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 15:17:
[...]

Met de talent "inproved sap" kan een rogue na het sappen meteen terug keren in stealth.
nope
Met de talent "improved sap" heeft de rogue een kans niet uit stealth te gaan na een sap.
zo klopt die beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is dat de monsters pissed op je worden. Van sommige dingen worden ze meer pissed op je dan van andere dingen. Degene waar het monster dus het meest pissed op is zal ie aanvallen. Mages area of effect spells maken heel veel agro bij de monsters. Zodra een mage die gebuikt zullen de monsters hem zeker aanvallen. Aoe effecten zijn echter toch heel handig bij grote hoeveelheden zwakke mobjes. Denk bijvoorbeeld aan de stone shards in maraudon. Nadat je de stone elementals killed vallen ze uiteen in shards. die zijn goed door een mage met aoe te killen.

Nog een kleine toevoeging:

Soms zijn er mobs waar je niet kunt chargen omdat de groepen te dicht bij elkaar staan. Denk aan de cathedral in scarlet monastry. Zulke mobs moeten ge pulled worden met een ranged attack. Dit kun je op 2 manieren aanpakken:

-De warrior gebruikt bloodrage (20 rage ten koste van een klein beetje van zijn hp) en pullt met zijn boog waarna hij alles wat komt direct oppakt met demo shout en daarna dus de party gaat aanvallen net als na een charge.

-Een ander character pulled de mobs en doet verder even helemaal niets. De warrior charged de mobs als ze dichtbij zijn, doet demo shout en dan pas begint de groep er een aan te vallen.

Vaak helaas in zulke situaties wordt er gepulled en begint iedereen wat aan te vallen zodra ze binnen range zijn en gaan de mobs dus overal heen. Dus ook hier, groep even wachten tot de mobs op de warrior zitten.

Zelf heb ik het liefst dat ik als warrior zelf pull. De hp loss aan bloodrage is maar heel klein (5% en nog minder met improved talents)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

we_are_borg schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 15:21:

Geen, ik heb www.worldofwarcraft.com en de handleiding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=23195149,noline]
boeken?
Ik leef in het digitale tijdperk, ik lees geen boeken. Ik lees fora :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Nee 90% kans niet altijd dus!

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

en zo is het maar net.

zoiezo moet de warrior pullen.
als de mage zijn grootste fireball cast, is het gewoon onmogelijk om agro te krijgen (behalve dan met mocking blow en/of challenging shout)

Het is als warrior al moeillijk genoeg om agro te houden.
vooral als die warlocks en mages fire en icestorms blijven gooien.

zoiezo heb je normaal gesproken je schild vast, en sla je maar met 1 hand, waardor je zoiezo al minder rage krijgt, en zo moeilijk elke mob constant kan slaan en sunder armoren.

sunder armor is een goeie agrokeeper, maar ook niet oneindig.
als je een mob damage blijft doen, blijft hij normaal gesproken wel op je slaan.
als er 2 mages van die hele grote fireballs gooien, ben je zo je agro kwijt

als noodmiddel heb je altijd nog je challenging shout (10 min cooldown), maar dat werkt maar voor 6 seconden.

ik wist eerlijk gezegd niet dat demoralizingshout agro opwekt
dat is iets wat ik 's mooi ga uittesten de volgende keer :)

[ Voor 21% gewijzigd door BitByter op 15-04-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Maar dat is dan ook meteen het probleem met warriors, die willen altijd maar als eerste zijn, begrijpelijk, maar aangezien mijn DoT's het effectiefst zijn aan het begin van een battle (Doh), is het heel irritant dat de meeste warriors inderdaad maar chargen wanneer zij daar klaar voor zijn, en wegens het ontbreken van mana zij daar ook nooit rekening mee houden bij anderen...

Moet wel zeggen dat nu steeds meer mensen een alt hebben, en vaak eentje die dan juist wel cast, kom ik steeds meer warriors tegen die wel eventjes wachten en niet meer als warrior zonder kop overal op afstormen, dus dat is wel heel positief.
Laatst heel lekker gequest met een L40 warrior die ik tegen kwam bij Alterac Ruins, was in mijn eentje daar (L42 warlock) om een quest te completen, maar dat was toch net even te ruig (L38-L40 elites, en een heleboel ervan), en hij wilde eigenlijk niet meehelpen omdat hij daar laatst met een full-party nog meerdere keren doodgegaan was (hij moest daar zelf nog 15 warmongers hebben), maar toch overtuigd, en we hebben ze met zijn 2en mijn en zijn quest gecomplete zonder ook maar één corpserun (was wel blij dat ik hem en mijzelf de hele tijd voorzag van healstones, want een aantal keer 3 L40 elite's tegelijkertijd op ons dak gehad), maar die wachte ook keurig uit zichzelf zodra hij zag dat ik wat low on mana was, zonder dat ik hoefde te schreeuwen MANA!...

Typisch geval van een goede warrior, dus dat was wel een zeer positieve ervaring :)

p.s.: Bitbyter, als je sowieso zo vaakt gebruikt, probeer het dan te schrijven als sowieso, en niet zoiezo
so·wie·so (bw.)
1 hoe dan ook => überhaupt

[ Voor 6% gewijzigd door zion op 15-04-2005 15:43 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grootste agro trekkers zijn altijd nog die hunters :P wat kunnen die irritant zijn zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALs ik de laatste paar pagina's hier zo'n btje lees dan krijg ik de indruk dat er aardig wat mensen hier zijn die de game net binnen hebben:P Ik ben dus ook een van de gelukkigen, maar nu heb ik het net geinstalled en zit ik alweer met het volgende probleem:

DIE IRRI UPDATES! :(
Ik moet m'n game dus updaten naar v1.3.0 (net als de res:P ) maar het downloaden gaat zo verschrikkelijk traag. Is het illegaal om van die updates, want er komen er vast meer, gewoon torrents te maken. Lijkt mij dat iedereen er mee geholpen is als zoiets zou gebeuren want niemand vind het leuk om te w88 tot die f*ckun update es gedownload is :9

Iemand enig id of dit mag, met torrents, en hoe je dat zou kunnen realiseren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

vaak staan die updates ook op fileplanet, of andere mirrors
gewoon ff zoeken op google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Je mag mirrors maken van de updates, en die zijn er ook zat, je mag er alleen niks aan veranderen. (duh :P)

[ Voor 72% gewijzigd door zion op 15-04-2005 15:47 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 14:15
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 15:41:
Iemand enig id of dit mag, met torrents, en hoe je dat zou kunnen realiseren??
De downloader van Blizzard is een aangepaste BitTorrent-cliënt dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

er zijn inderdaaad heeel veel irritant warrior veel zijn hit en run. ik ben zelf ook warrior en speel eigenlijk altijd samen met een maat van me een paladin dus ik ben gewend om netjes even te wachten enzo. als je lange tijd met iemand samen werkt gaat het echt 10x beter. Ook hunters kunnen heeel lastig zijn ik heb nog maar weinig echt goeie gezien.
laatste tijd met wat betere mensen instances gedaan en dan zie je dat het ineens heel anders kan gelukkig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BitByter schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 15:44:
vaak staan die updates ook op fileplanet, of andere mirrors
gewoon ff zoeken op google
Ik heb gegoogled :P , maar dan nog lukte het me niet om echt SNELLE mirrors te vinden. Misschien als je dervoor betaalt maar daar hek natuurlijk geen zin in. Daarom leken torrents mij DE oplossing. Tenzij iemand gewoon een echt snelle mirrorsite weet, dat mag natuurlijk ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 15:46:
[...]

Ik heb gegoogled :P , maar dan nog lukte het me niet om echt SNELLE mirrors te vinden. Misschien als je dervoor betaalt maar daar hek natuurlijk geen zin in. Daarom leken torrents mij DE oplossing. Tenzij iemand gewoon een echt snelle mirrorsite weet, dat mag natuurlijk ook ;)
Er staat er altijd eentje op de TU-Delft, alleen heb de link hier niet, degene die hem host is wel een poster hier, dus misschien komt ie snel langs, of je moet deeltje 25 ff doorspitten

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm... waar moet die authentication ergens staan? hij staat niet op de doos en niet op de cd cover!!
er zit alleen een guest key bij :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 15:46:
[...]

de updates download je gewoon via BT hoor.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
achter cd3 :)

over het pullen: hunters blijven de beste pullers die er zijn, lees dit maar eens en zeg dan nog eens dat warriors de beste pullers zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 15:50:
ehm... waar moet die authentication ergens staan? hij staat niet op de doos en niet op de cd cover!!
er zit alleen een guest key bij :0
Je kunt natuurlijk ook eerst die guest key gebruiken om te spelen, dan kun je alvast 10 dagen spelen en dan vul je na 10 dagen gewoon de "echte" key in. Dan kun je dus 40 dagen gratiz spelen ;)
Dit gaat natuurlijk niet op als je de guest pass aan iemand wou geven :P

Bij mij staat de key in het zwarte hoesje achter CD3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

Ik speel Mage en pull vaak ook erg veel agro (heerlijk zo'n pyroblast :P ) maar in het algemeen is het goed te doen om 1 vijand alleen uit te schakelen, als je dan in een groep bent kan de tank overige vijanden tanken totdat de eerste dood is, en dan 1 voor 1 doorgaan.
In het algemeen gebruik ik fireballs, en als de hp laag word of er veel resists zijn ga ik over op scorch die veel minder agro trekt.

in gnomergan is het trouwens wel lekker om aoe spells te gebruiken bij die non elites op dat vliegveld gedeelte of wat het voorsteld, eventueel wel er voor zorgen dat je er een healer bij hebt zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik snap niet waarom ja die 'agro' naar je toe zou willen trekken, hoe minder een mob op je inmept, hoe minder je naderhand hoeft te healen. Als jij ziet dat een mob iemand anders aanvalt, best toch? Je kan hem helpen door er ook op te gaan slaan, om samen die mob te killen, maar waarom zou je perse de agro van andere mobs willen trekken? Dan word je binnen de kortste keren kapotgeslagen lijkt me :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
HTT-Thalan schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:02:
Ik snap niet waarom ja die 'agro' naar je toe zou willen trekken, hoe minder een mob op je inmept, hoe minder je naderhand hoeft te healen. Als jij ziet dat een mob iemand anders aanvalt, best toch? Je kan hem helpen door er ook op te gaan slaan, om samen die mob te killen, maar waarom zou je perse de agro van andere mobs willen trekken? Dan word je binnen de kortste keren kapotgeslagen lijkt me :?
Als tank hen je de vetste armor, en dus wil je die agro hebben zodat ze niet een mage in cloth met 2 meppen doodslaan....

Je hebt tank-classes, en die zijn nou eenmaal bedoelt om op ingemept te worden...
(als warlock heb je als L44 500-800 armor, als warrior heb je als L44 3000 armor, dus snap je ongeveer wat er met een warlock gebeurt als de mob op hem zou gaan. Als warrior heb je dus de taak dat ze op jouw gaan zodat de warlock van een afstand zijn damage kan doen, en de priest de warrior op afstand kan healen)

[ Voor 19% gewijzigd door zion op 15-04-2005 16:08 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
HTT-Thalan schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:02:
Een van de belangrijkste aspecten van group-PvE in MMORPGs is aggro-management. Je wil aan de ene kant dat alle mobs staan te hakken op de tank. Maar aan de andere kant wil je ze zo snel mogelijk dood hebben. Aggro management betekent dat je een balans vindt tussen die twee. De taak vand e tank is aggro te houden, terwijl de taak van de mage is damage te doen ( beetje ongenuanceerd maar daar komt 't ongeveer op neer).
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 15:39:
grootste agro trekkers zijn altijd nog die hunters :P wat kunnen die irritant zijn zeg
Hunters zijn single-target damage dealers, maar we halen 't niet bij een mage. Bovendien hebben we chain en een persoonlijke tank, dus dat valt op zich nog best wel mee.

[ Voor 18% gewijzigd door Hydra op 15-04-2005 16:09 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

vaak zijn de mobs al zo goed als dood voordat ze aankomen, mocht dit niet het geval zijn en overleef ik het kost het toch niet meer tijd om te healen aangezien ik toch op de mana moet wachten, ff drinken en eten en klaar (in de meeste gevallen zijn de hp eerder weer op 100% dan mana, dus dat wachteen moet ik toch en of ik nu een getoverd broodje naast toverwater neem maakt ook niet uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Solomo schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:10:
vaak zijn de mobs al zo goed als dood voordat ze aankomen
Non-elites misschien ja, elites hebben gewoon te veel HPs om snel neer te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Maar het is neem ik aan ook mogelijk om er solo op uit te trekken? In welk geval je natuurlijk een char wil met én goed armor én een beetje slagkracht. In principe kun je met een beetje werk een mage of rogue ook flink veel armor geven toch?

En je kan een Knight of Roque net zo goed gewoon leveren toveren neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Ik zit dan niet in een party met alleen 1 tank, de rest zal dan ook op het target gaan raggen, tot nu toe ging het in het algemeen goed, problemen beginnen zodra er teveel mobs zijn of de tank dood gaat, dan is er paniek :P
en zoals ik al zij, het is niet erg om een half balke hp te verliezen, kan met gemak aangevuld worden tijdens de mana recovery periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:17:
Maar het is neem ik aan ook mogelijk om er solo op uit te trekken? In welk geval je natuurlijk een char wil met én goed armor én een beetje slagkracht. In principe kun je met een beetje werk een mage of rogue ook flink veel armor geven toch?

Dit is geen UO waar iedereen alles kan leren en alles kan dragen.

Iedere klasse heeft zijn eigen beperkingen op spells, armor en wapens die ze kunnen gebruiken. Een mage kan bijvoorbeeld alleen maar cloth dragen, een rogue kan leather dragen (+cloth) en een warrior/paladin kan plate dragen (+alles dat daar onder zit).

Het is wel mogelijk om een groot deel van het spel alleen te spelen. Sommige karakters zijn daar iets beter in dan anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje.. Kon dit zo snel niet vinden!

Mijn vriendin heeft dus net WoW gekocht (eerder dan mij :|) en nu wil ze erg graag beginnen met spelen.. Ze wil dus zelf die 10-day Guest Pass gebruiken maar ze is niet in 't bezit van een creditcard.. Is het dan überhaupt wel mogelijk om een account aan te maken? Ze wil met playcards spelen..

Thanks in advance. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)

Op hogere levels en in instances komen ze heel vaak (lees: bijna altijd) met 3-5 tegelijk

Mage/warlock/priest = Cloth, armor < 1000 (@ L40 iig)
Rogue/druid = Leather, armor 1000-2000 (2500?) (@ L40)
Hunter = Mail (vanaf L40), armor 2000-3000
Warrior/Paladin = Plate (vanaf L40), armor 3000-4000

Dit zijn schattingen, enige level 40+ die ik heb is een warlock 44 (cloth), en die heeft rond de 600 armor.

[ Voor 24% gewijzigd door zion op 15-04-2005 16:25 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik denk dat ik toch liever voor een persoon ga die er een beetje tussenin hangt, iemand die goed met magic om kan gaan, maar ook een stevig zwaard/boog en schild kan hanteren.

En ik vind de stealth mogelijkheden van een roque zowieso aantrekkelijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ok, dus er zijn limieten. Is het mogelijk een hero te nemen die plate mail (= neem ik aan de het beste type armor) kan gebruiken, en een zwaard, en goed met magic overweg kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Maegrim schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 15:53:

over het pullen: hunters blijven de beste pullers die er zijn, lees dit maar eens en zeg dan nog eens dat warriors de beste pullers zijn :+
geweldig stuk tekst :)

Ik durf van mezelf te zeggen dat ik een aardig goeie hunter ben, pullen gaat over het algemeen erg goed, en de agro is zo weg. Alleen er is een irritante bug in de controls van je pet. In principe zet je je pet in instances altijd op passive. Maar als je een situatie aan ziet komen met veel low level ads is het weleens handig om hem wel op aggresive te zetten, de ads zijn dood voordat ze kunnen vluchten en de pet pakt zelf zijn volgende target zonder dat ik mijn aandacht van de main hoef af te halen. Als je je pet daarna weer op passive zet dan komt dat niet goed door en blijft ie op aggresive staan! Heb het dus gehad dat het beest er ineens vandoor ging en 5 mobs meetrok voordat ik het doorhad :/ De oplossing is een paar keer switchen met je aggresive/defensive/passive dan gaat het wel goed.

Vind het wel erg mooi dat horde zich ook nog steeds laat beet nemen door feign death, gisteren werd ik aangevallen door een Troll rogue bij een raid op Tarren mill / Southshore (ging nogal heen en weer :P ) ik had 200 hp feign death, hij gaat door naar de volgende en ik kan hem zo in zn rug schieten, tja dat overleefde hij niet :D

feign death precies timen is ook handig bij ganken, scheelt weer een stuk lopen :P jammer genoeg kunnen ze het zien omdat je pet blijft staan als je die bij je hebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
HTT-Thalan schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:24:
Ok, dus er zijn limieten. Is het mogelijk een hero te nemen die plate mail (= neem ik aan de het beste type armor) kan gebruiken, en een zwaard, en goed met magic overweg kan?
Nee, dichtst bijzijnde is de Shaman, Mail @ L40 en een goede caster (horde only)

edit:
Als reactie op Taz, paladin zou inderdaad ook kunnen, alleen ik kreeg de indruk dat HTT damage-casting bedoelde, en dan is de shaman de enige keus.

Als hij healing bedoeld (want de pally is geen damage-caster, ook al heeft ie daar wel enige opties toe) dan is de pally inderdaad de beste oplossing, want die kan plate dragen @ L40...

[ Voor 33% gewijzigd door zion op 15-04-2005 16:33 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 10:44
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:21:
Even een vraagje.. Kon dit zo snel niet vinden!

Mijn vriendin heeft dus net WoW gekocht (eerder dan mij :|) en nu wil ze erg graag beginnen met spelen.. Ze wil dus zelf die 10-day Guest Pass gebruiken maar ze is niet in 't bezit van een creditcard.. Is het dan überhaupt wel mogelijk om een account aan te maken? Ze wil met playcards spelen..

Thanks in advance. :P
Ja, maar je moet dan volgens mij bij het aanmaken van het 'echte' account al wel een payment method opgeven, oftewel je CC code of je gamecard code opgeven anders lukt het niet.
Je vriendin zou dus meteen een gamecard moeten aanschaffen....

Kan het mis hebben, ik gebruik namelijk CC maar ik denk dat het zo klopt.

[ Voor 8% gewijzigd door Zaagmans op 15-04-2005 16:28 ]

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 17:55

Rmg

HTT-Thalan schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:23:
Ik denk dat ik toch liever voor een persoon ga die er een beetje tussenin hangt, iemand die goed met magic om kan gaan, maar ook een stevig zwaard/boog en schild kan hanteren.

En ik vind de stealth mogelijkheden van een roque zowieso aantrekkelijk :9
Een paladin heef spells en kan een zwaard / schild gebruiken. ( alleen geen boog geloof ik) heeft verder ook nog mail armor.

{RoGue btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

over rogue kan ik je niet zo veel vertellen, maar een mage krijgt niet echt veel armor, laat ik zo zeggen, het is maar goed dat er frost/mage armo is, dat was op sommige mementen een verdubbeling van mn armor :P
even een gok 400 armor op lvl 35 (thotbot blauwe items tot lvl 35 en waar het niet bestond groene items, een beetje naar boven afgerond enz) en dan heb je er nog een icearmor buf van 290 armor bij (voor 30 minuten dan recasten) dus 690 armor, valt best tegen je naar een warrior kijkt :P

maar zeker non elites krijg je 1 level hoger dood voordat ze je berijken, en 3 levels hoger moet je ook wel aan kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige karakter dat en plate armor en zwaard en magie krijgt is de paladin.

Probeer de eerste week gewoon eens wat verschillende karakters. Dat een karakter geen plate krijgt wil niet zeggen dat hij zwak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Je hebt cloth, leather, mail en plate. Enige die plate kan dragen, met zwaarden hakt en 'magie' heeft is een Paladin.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:30:

Probeer de eerste week gewoon eens wat verschillende karakters. Dat een karakter geen plate krijgt wil niet zeggen dat hij zwak is.
damn, net te snel af. Het lijkt me een goed idee dat "HTT" even de links inde OP volgt, en checked wat de verschillende classes aan specialiteiten hebben. Lijkt me niet erg nuttig dat wij uit de manual gaan zitten quoten.

[ Voor 42% gewijzigd door Hydra op 15-04-2005 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 17:55

Rmg

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:30:
[...]

Er zijn btw ook geen zwakke characters het ligt helemaal aan de persoon die hem bestuurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaagmans schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:27:
[...]

Ja, maar je moet dan volgens mij bij het aanmaken van het 'echte' account al wel een payment method opgeven, oftewel je CC code of je gamecard code opgeven anders lukt het niet.
Je vriendin zou dus meteen een gamecard moeten aanschaffen....

Kan het mis hebben, ik gebruik namelijk CC maar ik denk dat het zo klopt.
Hmm, okay da's wel gaar dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Hydra schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:30:
[...]

Je hebt cloth, leather, mail en plate. Enige die plate kan dragen, met zwaarden hakt en 'magie' heeft is een Paladin.

[...]

damn, net te snel af. Het lijkt me een goed idee dat "HTT" even de links inde OP volgt, en checked wat de verschillende classes aan specialiteiten hebben. Lijkt me niet erg nuttig dat wij uit de manual gaan zitten quoten.
kan paladin nog plate ook???

dus en plate en healing ability....... lekker is dat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Raz- schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:32:
[...]

Er zijn btw ook geen zwakke characters het ligt helemaal aan de persoon die hem bestuurd ;)
Warriors, Hunters en Warlocks mogen toch best klagen, en dan vooral door de vele bugs die al ruim een jaar bestaan, maar niet opgelost worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dielessen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-12-2024
/Bijdehandmodus
Het is geen "agro" maar "aggro" reactie op alle voorgaande posts
/Bijdehandmodus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Cyrus-The-Virus schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:36:
kan paladin nog plate ook???
dus en plate en healing ability....... lekker is dat :(
Ja, het zijn immer imbaladins, he???!!!
Ze kunnen namelijk extreem veel damage dealen en hun ranged combat capabilities roeleren ook hard!!!

8)7

Ehm, het enige dat een paladin kan is damage opvangen en semi-redelijk healen. Zonder plate zou het behoorlijk kansloos worden :P

Ohja, als ik nog een keer roque lees gaan er doden vallen.... :/ :+ Maar hoe KOMT het toch dat die wijze van spellen in leven blijft?

[ Voor 14% gewijzigd door Okyah op 15-04-2005 16:45 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog wat in reactie op reacties:

Een goede warrior wacht natuurlijk totdat zijn hele team klaar is. Wachten totdat iedereen rdy zegt is ook weer vervelend, maar wacht wel tot de mana bars vol en kijk even of iedereen dicht bij staat en niet nog ergens zit uit te rusten ofzo :)

Demoralising shout en ook thunderclap, zijn spels die wel een beetje agro maken, maar niet zoveel. Deze gebruik ik ook niet omdat ze veel maken, ik gebruik ze alleen omdat ze aoe zijn. Deze helpen je in eerste instantie alle mobs op jou te krijgen. Als niemand ze vervolgens aanvalt blijven ze in principe dus ook op jou. Alleen Aoe effecten en heals zullen ze van je af halen. Daarom dus nadat je de getargette mob stevig onder controlle hebt met een stuk of 4 sunder/revenge/shieldbashe even alle andere mobs ook nog een keer 1 van die agro attacks geven, dan blijven ze ook bij je wanneer je gehealed word. Op deze manier kan de warrior wanneer het hele team goed zijn werk doet zoals beschreven, makkelijk 6 of meer mobs op zich houden zonder dat er ook maar eentje omkijkt naar de rest van het team.
Daarbij zorgen deze spells natuurlijk ook nog dat de mobs wat minder damage uitdelen en dus de priest je wat minder hoeft te healen.

Een warrior heeft gewoonlijk zon 60% damage reduction door armor. Daarbij komt dan nog de damage reduction door het blokken met je schild en dat een warrior build gewoonlijk gefocussed is op stamina.
Dat allemaal samen zorgt ervoor dat de warrior met schild zon 5-6 keer zoveel kan hebben als een cloth class.
Daarom dus zoals gezegd, de taak van de warrior is om alle damage op te vangen. De priest healt de warrior, de rest killed de mobs.

Wanneer je in defensive stance staat, wat me behoorlijk logisch lijkt bij tanken :D, komt het grootste deel van de agro door de damage die je krijgt, niet de damage die je uitdeelt. Het wapen dat je bij tanken gebruikt is dan ook bij voorkeur een wapen dat je hierbij helpt, damage is secondary, vooral ook omdat toch maar ongeveer 1/3e van de damage komt van je wapen.
Denk hierbij aan stamina / agi stats en procs die agro genereren of je damage reduction verbeteren.

Als je denkt dat instances toch makkelijk zijn en mobs toch dood gaan voor ze bij je zijn, wacht even met nog commentaar geven voordat je op zijn minst zul farak en maraudon gedaan hebt. Daar begint het net een klein beetje serieus te worden.

Het stuk over pullen voor hunters kan ik nou even niet lezen, die pagina opent niet hier op mn werk. Lees ik strax nog wel.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah
we hadden kazzak gister naar 14 % health geholpen :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Laatst online: 20-08 08:11
we_are_borg schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 15:21:
Zo ik heb me bestelling van Bol.com binnen en ben nu alles aan het doornemen. Ik ben wel blij dat ik een voordeelbundel heb genomen, het boek wat erbij zit is lekker uitgebreid. Het boek is te grote van een a4 pagina en telt 431 bladzijdes.

het boek behandelt het volgende:

An Introduction to MMORPG's
Learning your place in the world
Your first day
Joining the troops
Rising in the ranks
The finest tools
Raids
To the battle
Crafting & Professions
Guilds
The World of azeroth
Equipment tables
Items
Bestiary
Pet Shop

Ook staan bijna alle afkortingen erin van PvE, PvM enz enz.

Zeg gewoon dat je de Official Strategy Guide erbij gekocht (gehad) heb. 8) 8)

Deze heb ik sinds gisteren ook thuis en je kan er zeer veel uithalen. ;)

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
Maegrim schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 15:53:

lol helaas geld dat niet voor hoge lvl dungeon als ik daar ook maar zeg dat ik ga pullen dan lig ik er uit

warrior pullen 99% van de tijd (op mijn US server dan)

Feign death beteken ook niks op lvl 60 80% wordt ge-resist in bvb de molten core

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
HTT-Thalan schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 14:37:
[...]

Nieuw in verpakking? Als mijn bestelling er vandaag niet is bij dynabyte, dan wil ik hem wel :P
Nieuw gesealed in verpakking, onbeschadigd. Het is de alliance doos. Heb hem voor me liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

tntkiller schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:50:
[...]

lol helaas geld dat niet voor hoge lvl dungeon als ik daar ook maar zeg dat ik ga pullen dan lig ik er uit

warrior pullen 99% van de tijd (op mijn US server dan)

Feign death beteken ook niks op lvl 60 80% wordt ge-resist in bvb de molten core
Mjah dat ze 99% van de tijd pullen wil dus niet zeggen dat ze ook gelijk hebben en het beste zijn volgens die tekst, tijd voor verandering :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
tntkiller schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:50:
Da's onzin. En bovendien is een Feign een manier om een slechte pull te resetten, als 'ie geresist wordt kun je altijd nog gewoon dood gaan. Ik hoor bovendien hele andere verhalen, dat in high level instances juist een hunter wordt gebruikt om te pullen, o.a. vanwege Feign, maar ook vanwege Hunters Mark (wel zo handig dat iedereen ook ziet welke mob TBKF is.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.