Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.133 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

PacinoAllstars schreef op donderdag 14 april 2005 @ 18:28:
[...]

Heb al zovaak op pve servers gespeeld en buiten dat hoef je er niet eens op te spelen om te weten hoe fucking anoying die servers zijn. Een elf die je chickent en geen duel aan neemt. Domme dansjes de hele dag doen. Geen spanningen om gekilled/geganked te worden, omdat je pvp op off hebt staan. Nee pve is gewoon ook nog eens veel gemakkelijker om te lvlen (geen gank risico). Pve is gewoon een easy aka spek en bonen morde voor wow.

Gelukkig is er voor iedereen wat wilt en heb je gelukkig voor figuren als jij een pve server, zodat je alleen maar de hele dag questsjes aka single player kan spelen.

nee, pvp is de only real mode :)
Jij bent een gigantische loser. Is dit mijn mening of is dit meteen echt zo? Volgens jou post is iets wat jij zo vind meteen waar, zet er ik vind voor en je hele post klopt, laat het weg en je kraamt onzin uit.

PVP is niet beter of slechter dan PVE, jij kan dit echter wel vinden.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op donderdag 14 april 2005 @ 21:00:
[...]

zucht, we hebben nog maar 91 members over die wel willen. Echt ga ergens anders lopen hoaxen. Ravenblood != dood.
Van Ravenblood site:
ATM zijn ongeveer 20/30 van de meest actieve mensen weg uit Ravenblood. Een aantal van hen heeft onder leiding van Wiejt een nieuw guild gevormd, genaamd "Leger des Heils"
Klinkt echter niet als een hoax.. Ik hoop dat jullie het nog kunnen bijleggen :/

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 14:25
erickov schreef op donderdag 14 april 2005 @ 20:48:
Heeft iemand dat spel alweer in de winkels gevonden? Morgen is de grote re-release, maar ik heb een aantal winkels gebeld, en die zijn zelfs een beetje huiverig. Bol.com heeft zn release date zelfs verplaatst naar 30 april :s
Tegen mij zeiden ze dat ie vanavond op de post ging. Ik heb hem zondag besteld (wel de versie inclusief strategy guide, mocht daar voor Bol.com verschil in zitten).

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 21:05:
[...]

Van Ravenblood site:

[...]

Klinkt echter niet als een hoax.. Ik hoop dat jullie het nog kunnen bijleggen :/
Als ik z'n reactie hierboven zie .... kan ik me wel voorstellen dat mensen weggaan :).

Zoals íe over PvE "mensen" praat, beetje een respectloos te**ngventje als je het mij vraagt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

*Kickje*

Is er niemand die mij kan helpen?

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel zelf op een pvp server sinds november vorig jaar. Als ik nogmaals kon kiezen tussen pvp en normal server zou ik voor normal gaan. De reden is dat pvp op dit moment grotendeels uit ganken bestaat, zergen of gezergt worden. Enigste wat pvp een beetje uitdagend maakt is battlegrounds die ook op de normal servers zullen verschijnen. Dus als je zin in pvp heb ga gewoon met je guild naar battlegrounds en match met een gelijke raid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 22:09:
Ik speel zelf op een pvp server sinds november vorig jaar. Als ik nogmaals kon kiezen tussen pvp en normal server zou ik voor normal gaan. De reden is dat pvp op dit moment grotendeels uit ganken bestaat, zergen of gezergt worden. Enigste wat pvp een beetje uitdagend maakt is battlegrounds die ook op de normal servers zullen verschijnen. Dus als je zin in pvp heb ga gewoon met je guild naar battlegrounds en match met een gelijke raid :)
De reden dat er PvE en PvP servers zijn, is dat sommige mensen PvP leuk vinden en anderen PvE. Mooi toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik denk dat dit tegen gaat vallen. Ik heb zelf nog de beta install, maar die dl is, lijkt mij weg. Dat je je account hebt aangemaakt is niet zo prettig, omdat je zo dagen niet kan gebruiken (eerst installeren, daarna account aanmaken. Kijk eens in je omgeving of er iemand is met de install.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:51
Heb sinds een paar uur ook WoW , wat een machtig mooi spel! Ik zit op Dunermaul server. Helaas is het nu zo dat ik niet kan inloggen (hij blijft steken op Authenticating , als je je naam/wachtwoord hebt ingevuld) :( ik wou nog even spelen :(

Heeft iemand enig idee waar dit door komt?

Heb hiervoor wel degelijk gespeeld op Dunermaul.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik heb nu ook problemen met inloggen. En verder nog vele anderen:

http://forums-en.wow-euro...60353&p=1&tmp=1#post60353

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma

RMYuma

jevn schreef op donderdag 14 april 2005 @ 22:18:
[...]

Ik denk dat dit tegen gaat vallen. Ik heb zelf nog de beta install, maar die dl is, lijkt mij weg. Dat je je account hebt aangemaakt is niet zo prettig, omdat je zo dagen niet kan gebruiken (eerst installeren, daarna account aanmaken. Kijk eens in je omgeving of er iemand is met de install.
Dat was inderdaad uit enthousiasme en doordat ik in de startpost zag dat je de client gewoon kon downloaden.
Maar ja, als die client niet meer te downloaden is, dan moet ik maar wachten tot a.s. weekend. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CJ schreef op donderdag 14 april 2005 @ 22:21:
Ik heb nu ook problemen met inloggen. En verder nog vele anderen:

http://forums-en.wow-euro...60353&p=1&tmp=1#post60353
Ik wil niet flamen maar ik betaal toch maandelijks om dit te voorkomen? |:( |:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik wilde dat ik wat anders kon zeggen, maar het enige wat ik erop kan antwoorden is.... Raak er maar aan gewend Dunne_Hein... Dit komt wel vaker voor of dat je er bijvoorbeeld uitvliegt midden in een instance...

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 18:34

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 21:05:
[...]

Van Ravenblood site:

[...]

Is ook geen Hoax, we spelen nu in een andere guild. Leger des Heils.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoorde altijd dat ravenblood zo'n gezellig en goed geleide guild was. valt blijkbaar toch tegen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen we alle Ravenblood discussies verplaatsen naar hun eigen forum? Er zijn hier zat mensen die het denk ik geen hout kan schelen wat er precies aan de hand is vermoed ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 22:48:
Zullen we alle Ravenblood discussies verplaatsen naar hun eigen forum? Er zijn hier zat mensen die het denk ik geen hout kan schelen wat er precies aan de hand is vermoed ik zo :)
Waarom staat er dan onderaan de start post een enorm Ravenblood/Royal Lowlanders plaatje met als kop Tweakers guilds? Haal dat dan ook meteen weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 20:59:
Ik heb Bol gebeld om zeker te stellen dat mijn bestelling van 3 maart morgen komt....een beetje vaag antwoord.
De nieuwe datum van 30 april is voor nieuwe bestellingen en " als het goed is komt uw bestelling morgen of zaterdag en anders 30 april"......

Maar even afwachten :(
Ik heb dinsdag de 12e besteld, toen stond er: Beschikbaar op 15/04/2005. Gister geloof ik ook nog. Ik zie net dat er idd staat dat ie de 30e beschikbaar komt.

In mn bevestigingsmail staat ook dat ie 15/04/2005 verschijnt.

Nou... we zullen zien. Ik hoop dat ie morgen deurmat valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:22
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 22:51:
[...]

Waarom staat er dan onderaan de start post een enorm Ravenblood/Royal Lowlanders plaatje met als kop Tweakers guilds? Haal dat dan ook meteen weg.
Mij kan het geen hout schelen inderdaad. En waarom dat plaatje dit topic verklooit weet ik ook niet. :Z Dat die guilds via GoT zijn opgericht betekent nog niet dat er hier al dat gezeik geuit hoeft te worden. Die Ravenblood guild of hoe het daar mag heten heeft een eigen forum. Ik wens je veel blaatplezier aldaar.

[ Voor 26% gewijzigd door DutchCommando op 14-04-2005 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:00

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 23:04:
[...]

Ik heb dinsdag de 12e besteld, toen stond er: Beschikbaar op 15/04/2005. Gister geloof ik ook nog. Ik zie net dat er idd staat dat ie de 30e beschikbaar komt.

In mn bevestigingsmail staat ook dat ie 15/04/2005 verschijnt.

Nou... we zullen zien. Ik hoop dat ie morgen deurmat valt.
Dynabyte breda mag van mijn part ook instorten :(

Die dikke luie zakken daaro zijn echt niet te geloven. Ik lees vanmiddag op de site dat WoW binnen is, inclusief timecards. Dus ik naar die winkel toe, zegt ie: Nee, die hebben we niet. (ik heb gereserveerd)

'Maar de website zegt van wel!'
- ja dat kan wel zijn, maar hij is er niet!
'Waarom zetten jullie dat er dan op?'
- ho ff! wij zetten dat er niet op! dat doet het hoofdkantoor!

Die 2 billie turfjes mogen ze wat mij betreft opknopen, die hebben altijd een grote bek tegen hun klanten, vooral aan het eind van de dag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag voor 't eerst even WoW gespeeld bij m'n neef(je).. Hij is een level 34 Night Elf Priest op een Role Play server (Earthenring oid). Het is echt fantastisch! De sfeer is geweldig, ik had echt niet verwacht dat je zó snel, zo diep in een game getrokken zou kunnen worden, maar het is dus mogelijk.. Je waant je al snel in de wereld van WoW. De muziek is ook meesterlijk, evenals de graphics (hij had alles op max staan, Pentium IV 3.0Ghz, 1024MB PC3200, Radeon 9800 Pro, etc) en ik keek m'n ogen uit..

A.s. zondag ben ik jarig en krijg ik de game als 't goed is van m'n broer en z'n vriendin.. Woot! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma

RMYuma

Naast die CD-ROM die ik op eBay gekocht heb, had ik ook al 2 WoW exemplaren bij Bol.com besteld (1 voor mijn vriendin, 1 voor een goede vriend). De bestelling heb ik op 21.02.2005 gedaan.
Ik krijg net de volgende mail binnen:
Geachte heer .........,

Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com.

Hierbij laten wij u weten dat uw bestelling is verzonden naar:

[knip]

Uw bestelling zal binnen 2 dagen arriveren.

Factuuradres:

[knip]

Bestelnummer: xxxxxxxxx

Aantal Prijs Titel
----------------------------------------------------------------------
2 EUR 44.99 World Of Warcraft

-------------------------------
EUR 89.98 Subtotaal
EUR 1.95 Verzendkosten
-------------------------------
EUR 91.93 Totaalbedrag

Let op: alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

Heeft u meer artikelen besteld dan u hierboven terug kunt vinden?
Controleer dan de status van uw bestelling die u kunt opvragen via
BESTELSTATUS op onze website.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice

----------------------------------------------------------------------

Dit is een automatisch gegenereerde e-mail.
Mocht de postbode morgen langs komen, dan hoop ik dat het pakketje door de brievenbus past.
Ik moet morgen nl. werken en ben pas rond 18:00 thuis.

[ Voor 6% gewijzigd door RMYuma op 14-04-2005 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdorie... is ook zo, je krijgt van te voren een mail dat ze de bestelling verstuurd hebben. Ik heb nog geen mail gehad, dus k zal nog wel 2 week moeten wachten.... Wel slecht van BOL....

En dan ook nog de melding op de site: Nu bestellen en je hebt WoW in huis op de dag van de rerelease... :(

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
HTT-Thalan schreef op donderdag 14 april 2005 @ 23:11:
[...]

Dynabyte breda mag van mijn part ook instorten :(

Die dikke luie zakken daaro zijn echt niet te geloven. Ik lees vanmiddag op de site dat WoW binnen is, inclusief timecards. Dus ik naar die winkel toe, zegt ie: Nee, die hebben we niet. (ik heb gereserveerd)

'Maar de website zegt van wel!'
- ja dat kan wel zijn, maar hij is er niet!
'Waarom zetten jullie dat er dan op?'
- ho ff! wij zetten dat er niet op! dat doet het hoofdkantoor!

Die 2 billie turfjes mogen ze wat mij betreft opknopen, die hebben altijd een grote bek tegen hun klanten, vooral aan het eind van de dag :(
Nou nou, is dat niet wat overdreven. Jij besteld, zei geven waarschijnlijk door aan hoofdkantoor. En hoofdkantoor moet het goed distrubueren. Eventueel bestellen ze zelf, leverd het hoofdkantoor, of blizzard neit, dan kunnen zij daar niks aan doen.

Ok, ik weet niet hoe jij bent geweest, en hoe zij zijn geweest, maar ik denk dat ze er niet veel aan kunnen doen(dit heb ik ook mee gemaakt met m'n gamecard bij de dixons in Uden, uiteindelijk heb ik hem bij de Ben van Dijk gehaald, maar zei hadden wel besteld, maar ze kregen niks).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien leuk voor in de openingspost? http://wow-europe.nl/

Een geheel onafhankelijke website, met (voorlopig alleen nog) een Nederlands WoW-forum.

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 23:46:
Verdorie... is ook zo, je krijgt van te voren een mail dat ze de bestelling verstuurd hebben. Ik heb nog geen mail gehad, dus k zal nog wel 2 week moeten wachten.... Wel slecht van BOL....

En dan ook nog de melding op de site: Nu bestellen en je hebt WoW in huis op de dag van de rerelease... :(
ik heb wel een verzendbevestiging gehad, om 6 minuten over 11 vanavond.
15 april gaat ook nog gewoon door als je op tijd besteld hebt, ik heb bol gebelt vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Flapmo schreef op donderdag 14 april 2005 @ 21:02:
[...]

Jij bent een gigantische loser. Is dit mijn mening of is dit meteen echt zo? Volgens jou post is iets wat jij zo vind meteen waar, zet er ik vind voor en je hele post klopt, laat het weg en je kraamt onzin uit.

PVP is niet beter of slechter dan PVE, jij kan dit echter wel vinden.
WTF voel jij je nou weer aangesproken gast. Jouw mening?????? Ik quote notabene een geheel ander persoon dan jij en dan kom je opeens interferen wtf?

En wat praat je nou dat ik een loser ben? ik uit alleen mijn mening hoor. Ik zeg toch zelf dat ik pve gespeeld heb tot lvl 60, dus ik heb een aardig beeld daarvan. Dat ik jou daardoor op de één of andere manier beledig, omdat ik pve als makkelijk bestempel moet je zelf weten, maar dan hoef je niet gelijk te gaan flamen op mij als persoon, want dat maakt jezelf dan pas een loser!

PVE is makkelijker lvlen, want je word toch niet geganked. Wou je dit soms tegenspreken???
Dus ik deelde dat alleen mee. Mag dat soms niet?

Moraal van gezeur (word onderhand moe van agressieve personen hier).

Levelen is veel makkelijker en sneller op een pve server dan een pvp. Tegendeel hiervan beweren is hetzelfde als je beweert dat er een vulkaan in R"dam staat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 23:46:

Ik met mijn grote mond ook, krijg ik net (0:11u) een bevestigingsmail :) :)

Krijg ik m morgen dus wel. Zo niet, dan krijgt de PTT op zn donder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amotea
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 17:45
@Zer0x: ik kreeg het mailtje dat de bestelling verzonden was pas 2 uur nadat de postbode hem had afgeleverd. Bol.com houdt zich vrijwel altijd aan afspraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Amotea: Nu je het zegt: toen ik Band of Brothers had besteld was dat ook het geval. Heb verder ook regelmatig wat bij BOL besteld, en nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

=( midden in de WC. 15.00 minutes till server shut down.
Nouja jammer dan, hopen dat ze voor 15.00 klaar zijn deze keer

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 00:13:
[...]

Ik met mijn grote mond ook, krijg ik net (0:11u) een bevestigingsmail :) :)

Krijg ik m morgen dus wel. Zo niet, dan krijgt de PTT op zn donder ;)
Ik kreeg om 00:50 een mail binnen dat het verzonden was, alleen nu even de vraag hebben ze het donderdag verstuurt of gaan ze dit vandaag doen op een vrijdag.

ik hoop ieder geval dat ik een zaterdag me game heb zodat ik eindelijk kan gaan spelen, heb wel gelukkig de box met extra's erin genomen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iets over dynabyte ja?

Ik had WoW lang voor de release, zeker een maand van te voren, maybe zelfs 2 of meer, preordered bij dynabyte Eindhoven.
De dag voor de release was ik zo handig toch even te gaan checken bij dynabyte omdat ik nog nix gehoord had. "sorry, we hebben er maar 48 en je was niet bij de eerste 48 preorders"

Toen ben ik dus naar een lokale boekhandel gegaan waar ik het die donderdag om 1600 nog even gereserveerd heb zodat ik er vrijdag gewoon om kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie deze al gezien?

http://www.fileplanet.com...rcraft---Here-Without-You

Vind hem persoonlijk héél goed in elkaar gezet.. Mad props. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 18:32
He mensen weer even een kleine update op mijn wow experience.

De laatste tijd ben ik druk bezig om de ingrediente te verzamelen voor de 'weaponsmith' quest. Hiervoor heb ik veel iron ore, mihtril etc nodig. Nu was ik lekker aan het minen in arathi toen ik ineens in de /g een bericht zag dat de horde @ southshore zat. Omdat ik bezig was met minen en ik toch op een pve server zat had ik daar geen boodschap aan..

Rustig verder met minen enen met mijn hearthstone terug naar loch modan..daar aangekomen zie ik in de verte een groep grote beesten aanstormen...De Horde. Ze waren dus blijkbaar lekker bezig in alliance gebied..omdat het gemiddelde lvl 40+ was van de groep waagde ik er mij in eerste instantie niet aan om aan te gaan vallen immers 1 tegen 20 is niet eerlijk ( het was een kleine raid ).

Een aantal andere alliance members had ditzelfde idee en we keken toe hoe de guards etc in telsamar werden neergesabeld. De groep horde ging om dit te vierennaar de plaatselijke inn en vermoorde daar alles en iedereen.. toen waren we het zat. /g en /5 waren al vol van de 'kom helpen messages' en het duurde dan dus ook niet lang tot er een groep van zo'n 40 man voor de deur van de inn stond.

De horde kwam naar buiten en schrok zich natuurlijk een hoedje.. een groot gevecht volde hierop.. snel was een groot deel van de horde neergesabelt (zal ze leren ) en een aantal high lvl horde probeerde te vluchten in de bergen ten noorden en oosten van telsamar.. echter vonden wij dat net goed..

We hebben toen met een groep van 5 man ( waaronder ik ) een aantal van deze horde opgejaagt en alsnog neergesabelt..

Dit alles was weer een perfecte beleving van hoe wow zou moeten zijn voor mij. Af en toe een aanval en dan een geslaagde counterattack. Sceens heb ik helaas nogniet

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
Reageer dan niet als je niets toe kan voegen

[ Voor 131% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Ik had hem bij Bol.com besteld, echter gezien alle commotie had ik hem gisteren ook gekocht bij Dixons. Bij Bol.com had ik pas woensdagavond besteld, betaald middels creditcard. Nu heb ik rond een uur of 00:00 een mail binnen gekregen met de bevestiging van verzending.

Ik heb dus 1 exemplaar over, ik weet niet wat voor doos, alliance of horde. Mocht iemand interesse hebben laat dat dan even weten. Je kan hem voor de prijs die ik betaald heb zo overnemen. (omgeving Breda btw) Anders stuur ik hem terug naar Bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
uuh de horde raid je land? slacht alles en iedereen af, iedereen kijkt toe, en pas als ze de inn te grazen nemen besluiten jullie terug te slaan?

gisteren weer geganked door een minimaal lvl 40 NE rogue :O met mijn lvl 22 mage

ach ja ze noemen het ook niet voor niets ganksbrad foothills

vanavond maar even met mijn main en een guilde wat namen van mijn shitlist afwerken

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is je lvl 22 een gnome?

Bij gnomes maakt het niet uit welk level ze zijn. Gnomes zijn KOS voor mij en vele andere hordes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Topicstarter
Hmm, als je wilt forummen kan je toch beter hiernaartoe komen? }:O

En wat is dat nou over Ravenblood? Moet die uit de startpost weg ofzo (ja, moest een paar -hele- dagen werken, dus ik heb een flink deel van de discussie gemist).

Overigens sinds korte tijd op Ravencrest van start gegaan, ook heibel bij Nightmare op de Bladefist server :( Gelukkig op Ravencrest m'n oude Betaaah guild gevonden, waar het even gezellig is als altijd :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Snappie88 schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 08:40:
[...]
Overigens sinds korte tijd op Ravencrest van start gegaan, ook heibel bij Nightmare op de Bladefist server :( Gelukkig op Ravencrest m'n oude Betaaah guild gevonden, waar het even gezellig is als altijd :)
had ik maar zo'n geluk :(
m'n oude beta guild is op 't punt waar ze met onyxia, mc etc beginnen.. maar zitten op een andere server en zijn alliance :(
k wist dit wel, maar wou horde op een PvP server spelen
/me slaps himself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:51
kEv4h schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 08:45:
[...]

had ik maar zo'n geluk :(
m'n oude beta guild is op 't punt waar ze met onyxia, mc etc beginnen.. maar zitten op een andere server en zijn alliance :(
k wist dit wel, maar wou horde op een PvP server spelen
/me slaps himself
waarom doe je dan ook zo stom? :+

Alliance is veel leuker, ;)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 08:39:
Is je lvl 22 een gnome?

Bij gnomes maakt het niet uit welk level ze zijn. Gnomes zijn KOS voor mij en vele andere hordes.
uhh??
gisteren weer geganked door een minimaal lvl 40 NE rogue
mijn mage is een female troll ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 08:55:
[...]

uhh??

[...]

mijn mage is een female troll ^^
KoS betekent Kill on Site, geen idee waarom mensen dat toepassen maar het gebeurd vrij vaak zeker als je een stuk slapper bent dan de aanvaller. Gebeurde maar al te vaak toen ik paladin was, maar als je dan groot en sterk bent (lees lvl 50+) hebben ze opeens niet meer z'n groote bek tenzij ze met een stuk of 5 man zijn. Het is gewoon jammer dat mensen KoS gebruiken, maar ik heb me voorgenomen om elke horde die ik zie in het nieuwe realm direct af te maken. Intereseert me niet of ze 30lvls lager zijn dan mij. Pay back is a bitch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 18:34

m0nk

16-09-2003 15.15

Snappie88 schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 08:40:
[...]

Hmm, als je wilt forummen kan je toch beter hiernaartoe komen? }:O

En wat is dat nou over Ravenblood? Moet die uit de startpost weg ofzo (ja, moest een paar -hele- dagen werken, dus ik heb een flink deel van de discussie gemist).

Kan je gewoon laten staan hoor, meer info op ravenblood forum :)

Ik hoop dat mijn internet verb vanavond weer gaat werken (na 2 dagen sucky demon)..
Ik wil vanavond nl ff een ZF en een Mauradon run doen en lvl50 worden.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
jarnotjuh schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 08:53:
[...]

waarom doe je dan ook zo stom? :+

Alliance is veel leuker, ;)
niet!! :P
horde is ook erg cool hoor hehe, 't is ook weleens leuk om alles van de andere kant mee te maken.. heb eigenlijk altijd alliance gespeeld en horde bevalt me toch wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
kEv4h schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 09:04:
[...]

horde is ook erg cool hoor hehe, 't is ook weleens leuk om alles van de andere kant mee te maken.. heb eigenlijk altijd alliance gespeeld en horde bevalt me toch wel beter.
overloper :+

Ik moet onzettend wennen tussen rage/mana class

als ik 10 min met mijn undead rogue heb gespeeld, en ga daarna met me pally, dan sucked dat echt, die seals ben je niet gewend :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 09:02:
[...]

KoS betekent Kill on Site, geen idee waarom mensen dat toepassen maar het gebeurd vrij vaak zeker als je een stuk slapper bent dan de aanvaller. Gebeurde maar al te vaak toen ik paladin was, maar als je dan groot en sterk bent (lees lvl 50+) hebben ze opeens niet meer z'n groote bek tenzij ze met een stuk of 5 man zijn. Het is gewoon jammer dat mensen KoS gebruiken, maar ik heb me voorgenomen om elke horde die ik zie in het nieuwe realm direct af te maken. Intereseert me niet of ze 30lvls lager zijn dan mij. Pay back is a bitch :)
Waarom?
Gnomes zijn irritante kutmannetjes die denken dat ze slim zijn.
De spelers erachter zijn vast net zo irritant anders zouden ze wel een normaal ras kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

ik weet wat kos betekend :P

maar hij vroeg of ik gnome was :) terwijl in mijn post stond dat ik geganked werd door een NE rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohja, foutje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
jarnotjuh schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 09:06:
[...]

overloper :+

Ik moet onzettend wennen tussen rage/mana class

als ik 10 min met mijn undead rogue heb gespeeld, en ga daarna met me pally, dan sucked dat echt, die seals ben je niet gewend :o
een rogue werkt met energy, niet met rage.. das een warrior :P
maarja ik kan begrijpen dat als je 10 minuten met je rogue hebt gespeeld en je teruggaat naar je pally dat dat suckt ja
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 09:22:
[...]

Waarom?
Gnomes zijn irritante kutmannetjes die denken dat ze slim zijn.
De spelers erachter zijn vast net zo irritant anders zouden ze wel een normaal ras kiezen :)
Laat me raden UD.

Van wat ik bij ons zie zijn de gezeligste mensen gnome of NE :P (rest is ook wel gezellig hoor) maar waarom zou je zo'n standaard Human kiezen als je mage/warlock wil worden?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel PvP, omdat het realistischer is. Maar als warcraft fan ken ik het verhaal, en dus ook de relatie tussen horde en alliance, en ik heb er een schijthekel aan dat er mensen zijn die claimen dat het WAR-craft is, toch? En vervolgens met hun lvl40-char over een lvl20-er heenwalsen. Jammer dat honour system niet straft.

Laatst in blasted lands een lvl?? draak met een 36-man raid aangevallen, en dat ding dat HEALDE steeds. Volgens mij als er iemand doodging. Bij dit soort gevechten, ben ik er ook achter gekomen dat een rogue eigenlijk compleet nutteloos is. En dat zal hij ook bij onyxia zijn.

In het begin was het zo dat warriors, paladins, rogues allemaal op het beest aan het meppen waren, pest is, een area-of-effect swipen, of één klap, en die domme leatherdragers waren dood. Gelukkig kwam de horde langs, je weet wel, 12-jaar ouwe gastjes die niet weten wat het verhaal is, en het leuk vinden om de mages, priests, en mij, de eigenlijk te-laag-lvl voor mooi gevecht druid te ganken. Dus de rogues in de buitenste ring hordes afslachten, terwijl de priests, en ik healen, hunters rangen, en mages casten.

Die draak dropte een mooie boog, en een leuke wand, maar ik heb niet meegerolled, druid heeft daar niet veel aan.

Mijn char:
http://www.thottbot.com/?profile=Umbrah.Skullcrusher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik begrijp dat je blij bent, maar er is al een paar keer gemeld dat BOL.com aan het verzenden is. Op een gegeven moment voegt het niets meer aan het topic toe

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 09:50 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:56
yay! Gister lvl 40 geworden met mijn warlock!

gratis mount opgehaald, ziet er wel een beetje raar uit moet ik zeggen maar de 160% walk speed is natuurlijk geweldig :)

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 09:38:
[...]

Laat me raden UD.

Van wat ik bij ons zie zijn de gezeligste mensen gnome of NE :P (rest is ook wel gezellig hoor) maar waarom zou je zo'n standaard Human kiezen als je mage/warlock wil worden?
nope orc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warbringer schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 09:46:

gratis mount opgehaald, ziet er wel een beetje raar uit moet ik zeggen maar de 160% walk speed is natuurlijk geweldig :)
Laat me raaien... Gnome op immens paard? Of dikke vette orc op een te klein paard?

ORC mount zijn DIERENMISHANDELING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm gisteren in 1k needles gewoon naast zo'n 10 horde alle quests daar gedaan. Dus echt geen gank-problemen totdat ik per ongeluk een frost nova deed en 1 horde daarmee rootte. Toen sprongen ze allemaal op mij en werd ik vanaf dat moment ook aangevallen. Dus toen ben ik in mijn eentje maar ver buiten de race track de rest van mijn quests gaan completen. Uiteindelijk nog 2 keer moeten vechten voor mijn leven bij de quest-givers, maar uiteindelijk toch ruim 60k xp verdient daar. Je hebt het dan dus over een contested area neigend naar horde, maar je kunt er evengoed questen. Ik heb gisteren op mijn lvltje 35 mage hierdoor toch 1,5 level in 1 avond gedaan. Kortom, zo'n grote impact heeft gegankt worden of wat dan ook nu ook weer niet op een PvP server. Nu maar wat questen doen in STV. Kijken hoelang ik het daar uithoud. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 09:53:
[...]

Laat me raaien... Gnome op immens paard? Of dikke vette orc op een te klein paard?

ORC mount zijn DIERENMISHANDELING
De meeste Orcs zitten vrolijk op een fikse wolf hoor ;)

En het zou pas echt grappig worden als mijn Tauren Hunter op een undead paard zou zitten ;) Of zo'n leuke gnome-mount lol :P Taurens zijn nog net wat groter dan orcs ;)

[ Voor 6% gewijzigd door pagani op 15-04-2005 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 21:55:
Zoals íe over PvE "mensen" praat, beetje een respectloos te**ngventje als je het mij vraagt!
Inderdaad. Dat hij liever PvP speelt, best, maar dan moet 'ie niet gaan zitten zeiken dat PvE "easy mode" is.
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 22:51:
Daar was ik sowieso al voor.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 08:39:
Is je lvl 22 een gnome?

Handig he, zo'n excuus?

[ Voor 54% gewijzigd door Hydra op 15-04-2005 10:08 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 09:04:
[...]

En zo is het maar net. :P For the Horde. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 10:09:
[...]

En zo is het maar net. :P For the Horde. _/-\o_
nope..
For the Forsaken!!
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op donderdag 14 april 2005 @ 10:20:
[...]

Je kan extra bij hem kopen, hoor :) Niet dat ik het nut er van in zie :P 10 mins lang niet kunnen mounten of vliegen bijv.
Grote PvP battle, je kan vooral bij Horde makkelijker Tauren targetten en zo.

Nu drinkt ineens die hele groep Horde een Noggenfogger en worden ze skeletjes, mag jij handmatig gaan selecteren en kijken wie welke class is (want Priests en Mages gaan eerst natuurlijk, als je beetje slim bent).

Taktieken hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 09:03:
[...]

Kan je gewoon laten staan hoor, meer info op ravenblood forum :)

Ik hoop dat mijn internet verb vanavond weer gaat werken (na 2 dagen sucky demon)..
Ik wil vanavond nl ff een ZF en een Mauradon run doen en lvl50 worden.
Als ik vanmiddag of in de voor avond weer online ben wil ook wel een ZF run doen. :Y)
.
Van de week ook 2 keer gedaan, alleen ging het beetje mis waar je de gevangenen moest bevrijden en dat er dan ongeveer vijftig Trollen op je afstormen in waves van 5 a 10. Alhoewel de eerste keer ging ie wel goed. Maar de 2e keer kwamer er op eens veel meer trollen de trap opgerent.

Ja, en als je dan de man een stuk of 3 hebt die op je in staan te hakken is het snel gebeurd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
ZF is Zul'Farrak? Wat voor level raden jullie daar voor aan? Begin deze week heb ik het geprobeerd als lvl 45 (rest van de groep ook zoiets) maar dat ging toch erg moeizaam. Wij hadden ook problemen met die trollen

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Beide keren dat ik het heb gedaan ging het vrij gemakkelijk.

Ik stond vooraan de trap, met consecration alle aggro op me trekken. ik word gehealed en de andere tank pakt de elites weer van mij af :) ging perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Hey puyol volgens mij ben ik jou een keer tegengekomen :) in sv hunterskamp, dwarf hunter hier :D

Ik zit er sterk over te denken mijn leatherworking te droppen, ik verdien er geen fuck aan, en ik moet gaan specialiseren, en geen van de specialisaties is handig voor mij als hunter, ik wil namelijk graag int+agi+sta en dat berijk ik het beste door gewoon een mengeling van items te hebben van monkey en falcon items. Als ik al leatherworking zou gaan doen dan zou ik tribal willen doen, moet je alleen eerst alle wild leather quests doen, en daarvoor heb je echt een shitload aan resources nodig :/ niet zo'n zin in, als ik erover nadenk hoe lang ik aan het grinden ben geweest voor een paar turtle scales

Maar wat moet ik dan gaan doen :/ ik zit aan enchanting te denken, gewoon items die je vind dischanten en verkopen, volgens mij moet dat aardig geld opleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Warbringer schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 09:46:

Raar ?

Met afstand de mooiste mount in het spel man.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

eergisteren ook zul farrak gedaan op lvl 44 (laagste van de groep) samen met een lvl 46 paladin lvl 52 warrior lvl 47 mage en een lvl 52 priest. was best makkelijk eigenlijk bij die grote draak was het ff krap omdat die je omhoog slaat met zn staart. maar was gewoon heerlijk ik had ook de meeste drops altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

nah, ik vind de nightelf mounts het mooiste.

Ben zelf wel een dwarf pala, maar ga zeker voor de nightelf epic mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
fixxx schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 10:57:
Hey puyol volgens mij ben ik jou een keer tegengekomen :) in sv hunterskamp, dwarf hunter hier :D

Ik zit er sterk over te denken mijn leatherworking te droppen, ik verdien er geen fuck aan, en ik moet gaan specialiseren, en geen van de specialisaties is handig voor mij als hunter, ik wil namelijk graag int+agi+sta en dat berijk ik het beste door gewoon een mengeling van items te hebben van monkey en falcon items. Als ik al leatherworking zou gaan doen dan zou ik tribal willen doen, moet je alleen eerst alle wild leather quests doen, en daarvoor heb je echt een shitload aan resources nodig :/ niet zo'n zin in, als ik erover nadenk hoe lang ik aan het grinden ben geweest voor een paar turtle scales

Maar wat moet ik dan gaan doen :/ ik zit aan enchanting te denken, gewoon items die je vind dischanten en verkopen, volgens mij moet dat aardig geld opleveren
enchanten levert wat op als je skill tegen de 300 aan loopt :P anders is het moneysink

ZF zou kunnen op lvl 45, maar is volgens mij aan de lage kant :)
rustig aan doen
oppassen voor patrols

en van de graven afblijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 11:03:
[...]

enchanten levert wat op als je skill tegen de 300 aan loopt :P anders is het moneysink

ZF zou kunnen op lvl 45, maar is volgens mij aan de lage kant :)
rustig aan doen
oppassen voor patrols

en van de graven afblijven :P
ik ga ook niet enchanten :) ik ga alleen de zut verkopen die ik krijg van dischanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

enchant verdien je zeker mee ook ruim onder de 300. als je die beastslaying kan begint het al en daarna die weapondamage en de demonslaying enzo gaat lekker hoor je moet alleen wat tijd in if doorbrengen.
voordeel is ook je eigenlijk ouwe soulbound troep levert nog wat op als enchant spul!

[ Voor 19% gewijzigd door MantaMania op 15-04-2005 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
fixxx schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 11:20:
[...]

ik ga ook niet enchanten :) ik ga alleen de zut verkopen die ik krijg van dischanten
verdiend dat?
ik heb nu mining en skinning, nogsteeds niet tevreden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
jarnotjuh schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 11:23:
[...]

verdiend dat?
Voor mijn gevoel verdiend herbalism beter. iig op de server waar ik speel wordt soms wel tot 4 g gegeven voor 20 stranglekelp. En bijna alle andere plantjes in dat lvl gebied gaan erdoor voor 50 s /20 stuks.

Verder gaan defense potions er makkelijk door voor 40 s /s. Ik heb zels al 4g voor 20 stranglekelp gekregen :P. Maar je merkt dat er op de server waar ik op zit steeds meer herbalists komen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ZF ook deze week gedaan in een groep. Ik heb een lv45 pala maar de rest van de groep was lv48+. Ik was ook veel bezig met healen... Ik denk dat lv47 het minimum is voor ZF.

Waar kan ik nu eigenlijk het beste gaan questen? Ik heb Stranglethorn Vale, Scarlet, en Tanaris bijna alle quests gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

hinterlands, searing gorge?
feralas, desolace.

Denk dat je in die gebieden aardig wat leuke questjes hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fixxx schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 10:57:

Ik zou voor Engenering gaan kun je, je eigen guns maken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinp schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 11:28:
[...]

Voor mijn gevoel verdiend herbalism beter. iig op de server waar ik speel wordt soms wel tot 4 g gegeven voor 20 stranglekelp. En bijna alle andere plantjes in dat lvl gebied gaan erdoor voor 50 s /20 stuks.

Verder gaan defense potions er makkelijk door voor 40 s /s. Ik heb zels al 4g voor 20 stranglekelp gekregen :P. Maar je merkt dat er op de server waar ik op zit steeds meer herbalists komen :(.
Mining gems verkopen verdient erg goed voor 20 thorium bars krijg ik tussen de 4 en 6g
en dan zit er ook wel eens een diamond of een crystal in zo'n vein en die verkoop je tussen de 20 en 40g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 11:37:
[...]

Mining gems verkopen verdient erg goed voor 20 thorium bars krijg ik tussen de 4 en 6g
en dan zit er ook wel eens een diamond of een crystal in zo'n vein en die verkoop je tussen de 20 en 40g
Of je moet een plek zoeken waar je erg veel wool krijgt, die verkopen ook voor 1 á 2s per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

mjah maar dan zijn de grondstoffen weer zo duur, ik wil gewoon een moneymaker erbij, want skinning levert wel geld op, maar als ik alles verkoop dan heb ik niets aan leatherworking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

ach, als je 20 tot 40 goud per gem krijgt ga je heus niet farmen voor wool, dat is eigenlijk alleen voor de begin levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
spoiler alert.
zijn dat de pvp honorsystem rewards ofzo? :D

staat erboven
* enira moet beter leren lezen...

[ Voor 13% gewijzigd door enira op 15-04-2005 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Toch weer een edit ;) Als je opmerkingen / suggesties / commentaar hebt, dan staat mijn mailbox daarvoor open. In het topic daarover reageren is offtopic

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Lol, wat heeft nederland, veel game site's en magazines. Op de wow europe site staan de award's die het spel heeft gekregen, een groot deel daarvan komt uit Nederland, of Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:55

SkyStreaker

Move on up!

jarnotjuh schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 11:23:
[...]

verdiend dat?
Ik heb skinning op 300, het is gewoon constant skinnen, skinnen, skinnen, skinnen, alles in de bank dumpen, wat bagslots kopen voor thick hide of rugged hide om die later te "curen" en te dumpen en/of in AH en de rest, als je ook constant andermans rotzooi :P op"skinned", dan heb je na een uur of 16-20 flink veel goud, 75-100G heb ik na als een dwaas zitten werken.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmja, tis alleen allemaal horde stuff. Ik wil alliance stuff zien!

Ik ben nu elemental LW, en voor een Helm of Fire ben ik nu aan het sparen voor 12 heart of fire. INSANE lage droprate, en OVERPRICED @ AH. Een malloot heeft ze allemaal opgekocht (ze waren 2gp/s, dat was te doen), en ze voor 6GP d'r weer opgezet. En nu zijn ze allemaal zo duur.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:55

Taygeta

KTM 790 Adventure

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 11:56:
uhh sinds wanneer is een paladin een horde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
ik gok dat er niet veel verschil in zal zitten hoor, alleen de naam zal anders zijn :P (en er staat een alliance ding in, die van de pally)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
meneer kijkt niet verder dan zijn neus lang is?
staat er wel degelijk. :)

Ennuhm. zonder leatherwroking kan je toch geen cured maken? :/ Ik zei dat ik skinning en mining had, en ben die bij skinning nog nooit tegengekomen..

Edit, 2 mensen die me voorwaren, maar ik moest nog een heel verhaal typen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door enira op 15-04-2005 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 11:59:
[...]

ik gok dat er niet veel verschil in zal zitten hoor, alleen de naam zal anders zijn :P (en er staat een alliance ding in, die van de pally)
Als druid, kijk ik natuurlijk eerst bij druid ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

Ik ben nu elemental LW, en voor een Helm of Fire ben ik nu aan het sparen voor 12 heart of fire. INSANE lage droprate, en OVERPRICED @ AH. Een malloot heeft ze allemaal opgekocht (ze waren 2gp/s, dat was te doen), en ze voor 6GP d'r weer opgezet. En nu zijn ze allemaal zo duur.
Doe ik ook vaak. Zag gister 7 wildvine voor 40S buyout. Gekocht en relisten voor 1G / stuk.

Anyway, die rewards zijn voor zowel horde als alliance m.u.v. paladin en shaman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Tpn schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 10:59:
nah, ik vind de nightelf mounts het mooiste.

Ben zelf wel een dwarf pala, maar ga zeker voor de nightelf epic mount
sure :+

je hebt zeker al 10.000 morrowgrain klaarliggen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dat level voor ZF betreft.

Skills is heel veel belangrijker dan level. Ik heb al succesvol ZF gedaan met een team zelfs zonder healer en niet al te gek hoge levels. Ook al vaak instances gefailed met wel hoge levels.

Als er lui zijn die veel mobs agroen, of zelfs geen geduld hebben te wachten op de rest van het team (roques hebben dat probleem vaak heb ik het idee) of iedereen gaat verschillende mobs aanvallen en attack gebruiken die meer agro maken dan een warrior ooit kan, dan gaat het geheid mis.

Als er 1 is die de mobs pulled en de rest gewoon netjes daarop wacht (het beste de tank te laten pullen zodat ie gelijk agro heeft), iedereen target vervolgens 1 target, en er zijn afspraken met de mage welke mob er gesheeped moet worden, dan kun je het met verrassend lage levels goed redden.

Waar level alleen wel belangrijk is is dat de damage dealers het level hebben om de mobs goed te kunnen raken, en wanneer je langs mobs wil sneaken zonder detected te worden, dan zul je ook wat hoger level moeten zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
Dit komt erg spammerig over

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnuCha
  • Laatst online: 09-09 15:14
Op de nieuwe realm Ragnaros is er ook een nieuwe nederlandstalige guild opgezet onder de naam
Alliance of power . als je zin hebt om te joinen wisper dan effe naar Wiseguy of Irondwarf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom heeft onderhand 50% van alle alliance guilds het woord alliance in zijn naam zitten, er origineel is het niet.
Dutch Alliance - jezus.. kon je echt niets beters verzinnen? Overigens is het tegen de blizzard naming rules in (Nationalisme). (Als je gereport word, word je guild gedelete , niet renamed)

Zo zag ik laatst een Human Paladin (origineel) uit de guild Swedish Alliance (Verbazing) met de naam Paladinking (Hier sloeg ik achterover van verbazing hoe iemand zo dom kan zijn) Maargoed, verder moeten mensen het zelf weten, ik kan je alleen zeggen dat het erg je kans op invites/friends vermindert :p

Voor de paladin die alle mobs bij de steps in Zul'Farrak tankte -

Je hebt 5 elite friendly mobs voor je staan, met de ability om te healen, AoE'en, aggroen, en jij gaat aggro van ze afpakken? Erg snugger, het enige wat je bij deze quest hoeft te doen is achter Bly gaan staan en de elites van ze afpakken, mana preserven, en uiteindelijk rustig naar beneden lopen (Alleen Bly+Goblin hoeven het te overleven).

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net (10min trug) WoW binnengekregen en er zit een free 10-day guest pass bij. Daarmee kun je een vriend het laten uitproberen duz. Maar wat ik me nou afvroeg, kank dat zelf ook gewoon gebruiken. Hoe pak ik het precies aan alsk zelf die 10 dagen wil spelen?? Wat moet ik dan allemaal doen bij registratie enzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het betekent Kill On Sight. Wat zoveel betekent als doden op het moment dat je ze ziet.

In mijn gilde hebben we een KoS list waar eigenlijk alleen maar corpse campers en gankers op staan. Dan is payback inderdaad een bitch.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.