kEv4h schreef op donderdag 14 april 2005 @ 10:46:
[...]
lightforge komt niet uit MC

lightforge komt uit: scholomance, stratholme, LBRS, UBRS.. de shoulders droppen bv van The Beast in UBRS
de setten die in MC droppen zijn epic only hehe dus nog even iets vetter dan lightforge
MC is een raidinstance (40 man dus) die pas na 6 dagen reset, hoeveel tijd je er precies voor nodig heb weet ik niet maar in een avond doe je het niet. en daar komt ook nog eens bij de de eindbaas 2 uur na het summonen al despawned en hij nog nooit gekilled is.. behoorlijk pittig dus allemaal

ja dude, je snapt wat ik bedoeld, maar toch, het is gewoon bijna onmogelijk om een set te completen

. Waarom maken ze dan ingodsnaam zo moeilijke bosses?

Anyway, ik probeer wel iig een set item te krijgen als ik @ 60 ben, maar eerst wat lowbies ganken in SS ofzo, ze hebben mij ook vaakzat geganked daar.
Gister nog, was weer raid bezig. ik loop van de inn met een grote boog om de horde heen, helemaal langs het water. Toen weer links de weg op, komt iemand met een epicmount me achterna, nog dood

.
Die zullen nog veel gaan voelen als ik lvl 60 ben, revenge

.
Anyway, ik merk wel dat een rage class of mana class echt superveel verschilt, ik heb een undead rogue ook nog erbij, en als ik daar 10 min mee gespeeld heb, dan kan ik nog amper met me 42 pally overweg
Maar die respawntijd van moltencore van 6 dagen. Moet je dan echt in dezelfde party/raid blijven ??

Da's wel vet lang..
Dit weekend eerst maar voor lvl 44 gaan, ben nu 42.