Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.132 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Optical schreef op donderdag 14 april 2005 @ 11:36:
[...]
Je gaat wel voor Guns toch ? Bows zijn voor sissy NE's ;)
Mwa vin ik niet, die orc ofzo in lotr die met zijn boog die human (&@^# zijn naam vergeten) dood schoot was echt cool.

Guns zijn voor dwarves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op donderdag 14 april 2005 @ 12:06:
Ik krijg lichtelijk het idee dat de PvP'ers hiero, de PvE'ers voor mietjes uitmaken, en dat de PvE'ers vinden dat de PvP'ers het spel niet 'echt' spelen.

Of zit ik er nu een btje naast :P
Zit er ermee dan? Ik zie ook dat eht zo gezien wordt, maar het kan met echt geen kl*** schelen. Ik speel PvE, wat dus wil zeggen dat ik anderen ga meppen als ik het wil. Als ik gewoon lekker aan het questen ben, wil ik geen gedonder om me heen verder .... daarnaast vind ik questen wel leuk en speel ik het spel het meest voor.

Als iemand PvP speelt, maakt me ook geen drol uit. Ik lees heel veel gezeik over PvP, over dingen die mij mateloos zouden irriteren, misschien dat knaapjes van 14 dat soort dingen "cool" vinden, maar ik niet. Dus ik speel mijn spel zoals ik het wil en de te**ng voor iemand die dat niet cool vindt .... echt niet iets om over wakker te liggen, het is f***** entertainment, niets meer, niets minder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg lichtelijk het idee dat de PvP'ers hiero, de PvE'ers voor mietjes uitmaken, en dat de PvE'ers vinden dat de PvP'ers het spel niet 'echt' spelen.

Nee klopt precies :)

Ik heb ook chars op PvE servers, maar ik heb toch het idee dat als ik op een PvP server speel ik het spel meer speel zoals het bedoelt is, alsof PvE inderdaad voor de carebears is, de opportunisten.Dit komt denk ik omdat een groot deel van de mensen op een PvE server gewoon geen zin in PvP hebben. Bij een PvP server weet je dat iedereen er voor gekozen heeft op een PvP server te spelen en dus 100% van die bevolking uiteindelijk ook aan PvP deel zal nemen. Bij PvE is dat niet en dat vind ik persoonlijk jammer. Bij PvE zul je altijd een vaste groep mensen hebben die altijd of af en toe PvP enabled spelen, (zoals dat ook bij andere MMO's gebeurt) en een vaste groep die nooit PvP enabled zal spelen.

Ik blijf erbij dat onvoorspelbaarheid 80% van de tijd leuk is en 20% van de tijd ontzettend irritant. En je dus lol 'mist' op een PvE server. Gedwongen PvP kan heel leuk zijn. Dit is dus allemaal in IMO. :D

Ben eigenlijk wel blij dat zoveel mensen ook PvE spelen, wordt Bladefist niet zo druk, het is nu al onspeelbaar :O

Maar iedereen heeft een andere mening en gevoel bij de game, dus laat het rusten en heb respect voor elkaar zou ik zeggen :) (oh en maak je niet zo druk want sommigen vatten het volgens mij wel ergens persoonlijk op. Het is maar een discussie)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 11:50:
[...]
Maar véél raids zijn net op IF of crossroads... daar kunnen de defenders alsnog de kat uit de boom kijken...
Zoals eerder gezegd, raiden op een hoofdstad heb je toch genoeg tegenstand, en heb je een doel (één of andere leider killen of whatever). Crossroads aanvallen is gewoon dom, altijd veel mensen daar, niet contested, en heel centraal geplaatst dus horde spelers kunnen er gauw heen (hoewel de lowlanders & double dutch raid wel heel gaaf was).
Beetje wel ja, want ik vind als PVP'er dat ik het spel juist wel 'echt' speel ;).
MantaMania schreef op donderdag 14 april 2005 @ 11:59:
[...]
jij hebt dus nooit serieus op een pve server gespeeld! contest gebieden zijn genoeg raids op hoor pas deed de horde nog een raid op refudge point en iedereen daar meteen /pvp en counter attacks heeft de hele avond geduurd, ik moest daar overigens later ook nog wat afmaken kwa quests en dat kan dan ook gewoon als je dat wilt.
Probeer eerst eens serieus pve uit voor je gelijk gaat oordelen.
ik speel op beide pve en pvp en vind ze beide gaaf dus laten we nu ophouden met elkaar te overtuigen wat leuker is!! op beide zijn er nadelen en voordelen.
Ik heb inderdaad nog nooit op een PVE server gespeeld, maar ik begrijp donders goed de verschillen, ik weet heus wel dat je op een PVE server KAN raiden maar omdat je niet iedereen kan aanvallen vind ik gewoon een beetje jammer, tis gewoon zo "fake", en als PVE'ers komen van "ja maar dat is toch ganken !!1122" nou de graveyards zijn meestal heel dichtbij en je kan makkelijk door de chaos wegkomen/vliegen. Ik wil ook niet zeggen dat ik een PVP god ben ofzo hoor, ik doe 9 / 10 instances ( en ben nu ook gegaan op lvl 46 op een discipline/holy build als priest ) totaal niet PVP gericht. Alleen het feit dat er geen "spanning" is wanneer je langs een character van de andere faction komt lijkt mij een groot gemis. Ik probeer ook niemand te overtuigen hoor als je op een PVE server wil spelen dan respecteer ik dat alleen als mensen als Hydra mee komen dat op PVE servers geraid word enzo moet ik ff op reageren, omdat het gewoon niet hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 11:51:
mana regenned heel snel in bear form.
beste manier om druids in bear form te verslaan: Blessing of Wisdom met Seal of Wisdom. En gebruik je mana alleen om te healen. Zolang je mana niet opraakt kan je niet verliezen. :)
Ja, op het end, toen ik merkte dat zijn mana er maar niet aanging en de mijne wel :P ging ik voor blessing of wisdom+seal of wisdom+judgement+seal of the crusader. Zo had ik nog wel een beetje damage over en toch redelijke mana regeneration. Maar misschien wel beter idd om niet eens te judgen + SotC, al die dingen kosten ook weer mana... Niet handig als je al niet meer zo veel hebt :+ Maar SotC zorgt wel voor lekkere attack rate en de mana regen is volgens mij bijna hetzelfde, ook al heb je minder +mana met elke slag.
Nja, was m'n eerste keer duellen met een druid trouwens :P Ik ben niet zo'n fan van duellen ook :+ Maar ik ga nog maar eens oefenen met die gast :P

[ Voor 6% gewijzigd door Okyah op 14-04-2005 12:41 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:40
kEv4h schreef op donderdag 14 april 2005 @ 10:46:
[...]

lightforge komt niet uit MC :)
lightforge komt uit: scholomance, stratholme, LBRS, UBRS.. de shoulders droppen bv van The Beast in UBRS
de setten die in MC droppen zijn epic only hehe dus nog even iets vetter dan lightforge
MC is een raidinstance (40 man dus) die pas na 6 dagen reset, hoeveel tijd je er precies voor nodig heb weet ik niet maar in een avond doe je het niet. en daar komt ook nog eens bij de de eindbaas 2 uur na het summonen al despawned en hij nog nooit gekilled is.. behoorlijk pittig dus allemaal ;)
ja dude, je snapt wat ik bedoeld, maar toch, het is gewoon bijna onmogelijk om een set te completen :P. Waarom maken ze dan ingodsnaam zo moeilijke bosses? :D
Anyway, ik probeer wel iig een set item te krijgen als ik @ 60 ben, maar eerst wat lowbies ganken in SS ofzo, ze hebben mij ook vaakzat geganked daar.

Gister nog, was weer raid bezig. ik loop van de inn met een grote boog om de horde heen, helemaal langs het water. Toen weer links de weg op, komt iemand met een epicmount me achterna, nog dood :(.
Die zullen nog veel gaan voelen als ik lvl 60 ben, revenge :).

Anyway, ik merk wel dat een rage class of mana class echt superveel verschilt, ik heb een undead rogue ook nog erbij, en als ik daar 10 min mee gespeeld heb, dan kan ik nog amper met me 42 pally overweg :o

Maar die respawntijd van moltencore van 6 dagen. Moet je dan echt in dezelfde party/raid blijven ?? :o Da's wel vet lang..
Dit weekend eerst maar voor lvl 44 gaan, ben nu 42.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 12:01:
wat is dit nou weer dan? ik wacht nu ruim een maand bij BOL.com en nu is ie doodleuk 2 weken uitgesteld?
of heb ik hem wel gewoon morgen? is die datum voor mensen die nu pas bestellen? ik heb nog geen bericht van BOL.
echt zo matig is dit. :(
Kijk effe bij Dynabyte of bij Dixons als je ze in de buurt hebt. Heb de mijne vanochtend gehaald bij Dixons.

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37

mbooij

De Mosselman

Kan iemand mij vertellen hoe ik aan een wand kan komen? Ik ben een lvl 9 mage en wil ook wel eens wat anders dan vuur en ijs schieten. Wie maakt / verkoopt die dingen? Is er een quest met een wand als beloning?

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Vanmiddag tijdens de pauze heb ik hem in mijn werkplaats opgehaald bij Dixons, hij lag er ineens, ik had niets besteld of zo. Nou ja een beetje geluk mag ook wel eens, kan je van m'n bestelde LCD scherm niet zeggen waar ik al een maand op wacht.

In ieder geval vanavond ben ik online. :)

[ Voor 46% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 14-04-2005 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 12:22:
[...]

Nee klopt precies :)

Ik heb ook chars op PvE servers, maar ik heb toch het idee dat als ik op een PvP server speel ik het spel meer speel zoals het bedoelt is, alsof PvE inderdaad voor de carebears is, de opportunisten.Dit komt denk ik omdat een groot deel van de mensen op een PvE server gewoon geen zin in PvP hebben. Bij een PvP server weet je dat iedereen er voor gekozen heeft op een PvP server te spelen en dus 100% van die bevolking uiteindelijk ook aan PvP deel zal nemen. Bij PvE is dat niet en dat vind ik persoonlijk jammer. Bij PvE zul je altijd een vaste groep mensen hebben die altijd of af en toe PvP enabled spelen, (zoals dat ook bij andere MMO's gebeurt) en een vaste groep die nooit PvP enabled zal spelen.

Ik blijf erbij dat onvoorspelbaarheid 80% van de tijd leuk is en 20% van de tijd ontzettend irritant. En je dus lol 'mist' op een PvE server. Gedwongen PvP kan heel leuk zijn. Dit is dus allemaal in IMO. :D

Ben eigenlijk wel blij dat zoveel mensen ook PvE spelen, wordt Bladefist niet zo druk, het is nu al onspeelbaar :O

Maar iedereen heeft een andere mening en gevoel bij de game, dus laat het rusten en heb respect voor elkaar zou ik zeggen :) (oh en maak je niet zo druk want sommigen vatten het volgens mij wel ergens persoonlijk op. Het is maar een discussie)
Daarom hebben ze ook meerdere server opgezet zodat mensen hun keuzes kunnen maken. Dus als je iets jammer vind op PvE servers, denk ik "daar zijn PvP servers voor" .... zo simpel is het. En wat de een leuk vindt, vindt de ander niet leuk. Respect is inderdaad wel de kern, iets wat mensen niet hebben vaak. Smaken verschillen, je hebt je eigen smaak. Ik lig er verder niet over wakker, maar als stoere jonge knaapjes het cool vinden om anderen af te kraken die hun eigen spel spelen, dan moeten ze dat lekker doen .... ik speel het spel gewoon als lekkere tijdbesteding als ik ff uit mijn werk kom, het is mijn leven niet :). Unreal T. speel ik weer tegen anderen, tenminste gelijke kansen (iedereen kan dezelfde equipment gebruiken) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen die lightforge willen.

Lightforge Belt *Rockwing Screecher* * Rockwing Gargoyle* Stratholme

Lightforge Boots * Balnazzar* Stratholme

Lightforge Breastplate *General Drakkisath* Blackrock Spire

Lightforge Gauntlets *Emperor Dagran Thaurissan* Blackrock Depths

Lightforge Helm * Darkmaster Gandling* Scholomance

Lightforge Legplates* Baron Rivendare* Stratholme

Lightforge Spaulders *The Beast* Blackrock Spire

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 12:50:
voor de mensen die lightforge willen.

...
OMG! Voordat je die instances gedaan hebt ben je een jaar verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 12:50:
Daarom hebben ze ook meerdere server opgezet zodat mensen hun keuzes kunnen maken. Dus als je iets jammer vind op PvE servers, denk ik "daar zijn PvP servers voor" .... zo simpel is het.
Mja, het is een beetje jammer dat ze het niet zo slim hebben gedaan:

Keuze A: PvE server (RP niet verplicht)
Keuze B: PvE RP server (RP verplicht)
Keuze C: PvP server (RP niet verplicht)
Keuze D: PvP RP server (RP verplicht)

O Nee! Wacht, er is geen keuze D! :(

Ik doe dit spel omdat ik RPG leuk vindt, en RPG betekent (voor MIJ) dat ik iedereen moet kunnen aanvallen die ik wil (alhoewel ik nog nooit iemand geganked heb, ik vindt dat het moet KUNNEN)...
Ik vindt ook dat mensen In Character (RP) moeten spelen....

Was het nou echt zóóó moeilijk voor Blizzard om PvP-RP server op te zetten? :(

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn hier mensen van alliance kant die gequest hebben in 1k Needles? Ik zag op Thottbot dat de meeste quests bij de salty flats worden gegeven, maar ik weet niet eens of ik daar dat kamp in kan als dat een Horde gebied is. Bij 'the Great Lift' staan een lvl 25 en lvl 30 Tauren guard. Die waren zo weggevaagd. Maar ik heb niet zo'n zin om naar de salty flats te rennen en er dan achter te komen dat het dorp bewaakt wordt door lvl 55 elite horde guards of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Nou ik heb daar een stuk of wat quest gedaan, je bedoelt shimmering flats?
Daar kan je gewoon naartoe hoor, dat is neutral terretory volgens mij.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 08:23
De quests op de shimmering flats haal je bij die racetrack. Wat eigendom is van de Steamwheelde cartel. Dus neutral inderdaad.

En het zijn erg leuke quests zo rond level 30 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:25
Ik heb net gebeld met bol.com en kreeg te horen dat mijn bestelling gewoon morgen geleverd wordt. Ik heb wel de versie met strategyguide erbij besteld, misschien is dat een aparte voorraad?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normale sets krijgen valt wel mee, probeer maar eens een epic set te krijgen : <

ik heb sinds zondag me eerste epic set item omdat ik in 1 weekend 3 epic items won en dus al erg lucky was :D

maar nu wil ik dus ook de rest van die set en dat gaat me dus wel een paar maand duren aangezien we die runs met 7/8 priests doen :<

btw dit item bedoel ik http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=16811
onderdeel van de venstments of the prophecy de rank 1 epic set van priests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Waar worden alle sm quests gegeven voor horde rogues. Ben nu 39 maar ich haben keine quests gefunden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet iedereen is blij met WoW !!! :P

Baas EA geeft World of WarCraft schuld slechte omzet

"Everybody in the industry has been surprised with 'World of Warcraft,'" he said. "I can tell you from firsthand observation that there are people who haven't played games in years who are now spending 15 to 20 hours a week playing 'World of Warcraft'."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 13:49:

"Everybody in the industry has been surprised with 'World of Warcraft,'" he said. "I can tell you from firsthand observation that there are people who haven't played games in years who are now spending 15 to 20 hours a week playing 'World of Warcraft'."
Ik kan dit alleen maar beamen. Was altijd een gamer in mijn vroege jaren, maar niks boeide mij meer. Totdat hl2 kwam. Revolutionair enzo, dus die zou alles nieuw leven in moeten blazen, maar nee na een week alweer saai.

totdat ik opeens van wow hoorde. En ik speel elke dag nu zo een 8 tot 10 uurtjes :) Met een hele hoop vrienden overigens!!!

ps uiteraard pvp, want pve is voor mietjes :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
PacinoAllstars schreef op donderdag 14 april 2005 @ 13:45:
Waar worden alle sm quests gegeven voor horde rogues. Ben nu 39 maar ich haben keine quests gefunden!
Eentje krijg je in the royal quarter in UC, eentje kan je in TB ophalen, je krijgt er eentje (heart of zeal) nadat je going going guano in RFK hebt afgemaakt (krijg je in Apothecarium in UC) en je krijgt er een nadat je de "test of..." serie hebt afgemaakt in 1000needles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

zion schreef op donderdag 14 april 2005 @ 13:02:
[...]
Mja, het is een beetje jammer dat ze het niet zo slim hebben gedaan:

Keuze A: PvE server (RP niet verplicht)
Keuze B: PvE RP server (RP verplicht)
Keuze C: PvP server (RP niet verplicht)
Keuze D: PvP RP server (RP verplicht)

O Nee! Wacht, er is geen keuze D! :(

Ik doe dit spel omdat ik RPG leuk vindt, en RPG betekent (voor MIJ) dat ik iedereen moet kunnen aanvallen die ik wil (alhoewel ik nog nooit iemand geganked heb, ik vindt dat het moet KUNNEN)...
Ik vindt ook dat mensen In Character (RP) moeten spelen....

Was het nou echt zóóó moeilijk voor Blizzard om PvP-RP server op te zetten? :(
rp pvp kan niet helemaal natuurlijk wat pvp houdt in dat iedereen hostile is en dat is niet zo natuurlijk er zijn spanningen maar er is geen oorlog tussen beide partijen. pve past beter in het verhaal bij rp servers.
maar oke ik snap je idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)

I wish! Ik haat spelletjes, doe ze nooit, wil ze niet doen, zijn nutteloos....

Maar ik zit toch echt dik boven die 20 uur per week :( :P

p.s. mag ik even aandacht vestigen op deze topic, op het WoW forum:
Frostwhisper: Unofficial RP-PvP Server?
Als nu alle gelijk-denkenden (dus mensen die graag RP-PvP'en) hierop gaan, dan komt er misschien toch ooit nog eens een PvP-RP server!

(Als dan iedereen die NIET van RP houden er dan ook aub gewoon wegblijven ;))
MantaMania schreef op donderdag 14 april 2005 @ 13:59:
rp pvp kan niet helemaal natuurlijk wat pvp houdt in dat iedereen hostile is en dat is niet zo natuurlijk er zijn spanningen maar er is geen oorlog tussen beide partijen. pve past beter in het verhaal bij rp servers.
Niks van waar, iedereen is niet hostile, alleen iedereen die hostile is, kan daar dan wel op afgerekend worden...

Een beetje hetzelfde als het echte leven, je kan een willekeurig persoon op straat neersteken, maar dat (als je een beetje normaal bent) doe je niet, tenzij daar een goede reden voor gegeven wordt....

[ Voor 61% gewijzigd door zion op 14-04-2005 14:12 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Gisteren heb ik me nog even geirriteerd aan een lvl 9 female NE.
Die persoon zat naakt(althans stripped) te dansen in IF en maar te beggen om geld.

Vond het in iedergeval wel een domper op de sfeer die er bij mij was op dat moment. Heb die persoon ook verteld dat die er zelf maar moeite voor moet doen en zijn eigen cash maar moet sparen.

Krijg je als reactie terug dat ik maar zielig was omdat ik niet eens een lowlevel wat geld wilde geven.
:| :X :?

Hoop niet dat dit soort dingen vaker voor gaan komen, want dat zal voor mij de sfeer in iedergeval snel verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Tpn schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:18:
Gisteren heb ik me nog even geirriteerd aan een lvl 9 female NE.
Die persoon zat naakt(althans stripped) te dansen in IF en maar te beggen om geld.

Vond het in iedergeval wel een domper op de sfeer die er bij mij was op dat moment. Heb die persoon ook verteld dat die er zelf maar moeite voor moet doen en zijn eigen cash maar moet sparen.

Krijg je als reactie terug dat ik maar zielig was omdat ik niet eens een lowlevel wat geld wilde geven.
:| :X :?
Be nice...
Zelf heb ik (ja echt waar!) tientallen keren een lvl 5-10 persons gewoon 50s gegeven omdat ie dat nodig had voor een weapon te kopen ofzo. Wat boeit mij die 50s nu? :P

Ik voeg ze meestal toe aan me friendslist, en zul je zien dat je later wel eens gewhisperd wordt, dat ze vragen of ze je erges mee kunnen helpen. Nu al een paar keer gehad.

Wat ik wel triest vind is smeken em items die je handig kan looten ofzo. Like linen/wool/silk cloth. Dat moeten ze zelf maar uitzoeken hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
hahah ik ben ook wel eens gaan dansen in IF, heeft me 9s1 opgeleverd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31

/signed

Vroeger was ik een fanatiek Quake 1 speler (echt jaren volgehouden en heeft me heelveel geld gekost).

Daarna een hele tijd niets wat echt aanstekelijk was.
Tijdje BF1942 gespeeld, ook niet je van hettum imho..

Nu?
Volledig hooked aan WoW, elke avond zo lang mogelijk online met 1 van me 5 chars..
In het weekend nog wat langer en het einde is nog niet in zicht (maybe over een maandje ffkes een pauze wegens geboorte van m'n 2de kind)....

Nee, dit gaat lang duren voordat ik hier weer vanaf ben.

[ Voor 4% gewijzigd door Routed op 14-04-2005 14:32 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

ach tis helemaal niet dat ik ze niks gun, heb ook al een keer een boog van 3/4 goud weg gegeven,
vind het wel irritant als ze lopen smeken om geld.

GiVe Me mOnEy plz!!1!1!!

Gisteren zelfs nog een gnomeregan run gedaan als lvl 58 pala :)
Zag mannetjes continue spammen, en duurde al 5/10 minuten. heb ze toen maar even snel geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 13:29
Routed schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:31:
[...]

/signed

Vroeger was ik een fanatiek Quake 1 speler (echt jaren volgehouden en heeft me heelveel geld gekost).

Daarna een hele tijd niets wat echt aanstekelijk was.
Tijdje BF1942 gespeeld, ook niet je van hettum imho..

Nu?
Volledig hooked aan WoW, elke avond zo lang mogelijk online met 1 van me 5 chars..
In het weekend nog wat langer en het einde is nog niet in zicht (maybe over een maandje ffkes een pauze wegens geboorte van m'n 2de kind)....

Nee, dit gaat lang duren voordat ik hier weer vanaf ben.
Ik speel al een eeuw FPS games. Altijd hooked aangeweest. Speelde nu alweer bijna een jaar fulltime CoD. Maar alles laten vallen voor WoW. Geen FPS meer aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
jarnotjuh schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:23:
[...]

Be nice...
Zelf heb ik (ja echt waar!) tientallen keren een lvl 5-10 persons gewoon 50s gegeven omdat ie dat nodig had voor een weapon te kopen ofzo. Wat boeit mij die 50s nu? :P

Ik voeg ze meestal toe aan me friendslist, en zul je zien dat je later wel eens gewhisperd wordt, dat ze vragen of ze je erges mee kunnen helpen. Nu al een paar keer gehad.

Wat ik wel triest vind is smeken em items die je handig kan looten ofzo. Like linen/wool/silk cloth. Dat moeten ze zelf maar uitzoeken hoor. :)
en geld kan je niet zelf handig looten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Tpn schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:33:
ach tis helemaal niet dat ik ze niks gun, heb ook al een keer een boog van 3/4 goud weg gegeven,
vind het wel irritant als ze lopen smeken om geld.

GiVe Me mOnEy plz!!1!1!!

Gisteren zelfs nog een gnomeregan run gedaan als lvl 58 pala :)
Zag mannetjes continue spammen, en duurde al 5/10 minuten. heb ze toen maar even snel geholpen.
^^ eensch

Beggen helpt bij mij echt totaal niet, alleen maar vervelend en zal je dan ook zeker niet helpen.
Echter als iemand om hulp vraagt bij een quest oid help ik wel.
Ook geef ik vraag meat weg aan hunters, die zooi brengt toch niet veel op, kan t wel vendoren maar een hunter heeft er veel meer aan.

En natuurlijk manapotions aan de mana users ;) ben zelf Dwarve Rogue.

Wordt het eigenlijk een beetje gewaardeerd als ik in een instance wat manapotions bij me heb voor de casters?

[ Voor 11% gewijzigd door itsme op 14-04-2005 14:42 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Ik ben zelf alchemist,

ben meestal de laatste die bij de groep komt omdat ik potions maak afhankelijk van de aanwezige classes.

Pala´s Major healing potion / Greater mana potion
Warrior Elixer of brute strengt en nog een 1 die ik nu vergeet / Major healing potion
Warlock Elixer of shadow power / Major healing potion / Greater mana potion
Priest mana
Rogue elixer of the mongoose (<-- Dacht dat dat + agility was)

Wordt altijd goed gewaardeerd, + dat mensen dan je inzicht in het spel kunnen waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

its_me schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:41:
[...]

^^ eensch

Beggen helpt bij mij echt totaal niet, alleen maar vervelend en zal je dan ook zeker niet helpen.
Echter als iemand om hulp vraagt bij een quest oid help ik wel.
Ook geef ik vraag meat weg aan hunters, die zooi brengt toch niet veel op, kan t wel vendoren maar een hunter heeft er veel meer aan.

En natuurlijk manapotions aan de mana users ;) ben zelf Dwarve Rogue.

Wordt het eigenlijk een beetje gewaardeerd als ik in een instance wat manapotions bij me heb voor de casters?
Oh ja dat wordt vaak gewaardeerd, meestal hebben ze zelf ook wel wat bij hun, maar dat gaat vaak snel op als je instance ingaat, Ik spreek uit ervaring, ben NE priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Waarom laat je ze er niet voor werken?

Wil je 5g verdienen? Das mooi, ik ga die en die quest doen, en ik heb nog een levend schild nodig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een warrior. Als ik mana potions heb, geef ik die dus altijd aan de priest wanneer we een instance doen.

Voor mages is het niet echt belangrijk denk ik. Als een mage OOM is, dan doet hij even minder of geen damage en red de rest van de groep het wel. Als de priest OOM is en de warrior gaat dood, dan is vaak het hele team dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tpn schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:48:
Ik ben zelf alchemist,

ben meestal de laatste die bij de groep komt omdat ik potions maak afhankelijk van de aanwezige classes.

Pala´s Major healing potion / Greater mana potion
Warrior Elixer of brute strengt en nog een 1 die ik nu vergeet / Major healing potion
Warlock Elixer of shadow power / Major healing potion / Greater mana potion
Priest mana
Rogue elixer of the mongoose (<-- Dacht dat dat + agility was)

Wordt altijd goed gewaardeerd, + dat mensen dan je inzicht in het spel kunnen waarderen.
Warriors mag je ook gerust mongoose geven hoor ! (dat is die met 25 agi en 2% dodge?)

Het belangrijkste wat waardering betreft vindt ik ook dat als je op die manier de instance begint, het gelijk de goede toon zet wat betreft hoe om te gaan met elkaar, het team en de loot.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
pots in instances zijn voor extreme noodgevallen :)

heb ook altijd maar 10 mana en 10 health pots bij me, waarvan ik er zelden 1 gebruik
gewoon op tijd rust nemen en conured water drinken :), vraag altidj water aan de mage als die er is als ik een instance in ga

als mage geef ik ook altijd water aan alle casters voor we de instance ingaan

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:55

SkyStreaker

Move on up!

Na 16 uur grinden als een gek op het beste leather wat er is heb ik kunnen bieden op:

http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=2291

100G - Ik hoop dat ik hem win... :/

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Tip: koop geen lvl 44 epic wapens. Waste of Gold

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

evilpin0 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:59:
Kun je dat ff motiveren misschien? Bovendien is het wel een beetje te laat natuurlijk.

[ Voor 12% gewijzigd door SkyStreaker op 14-04-2005 15:01 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:50:
Ik ben een warrior. Als ik mana potions heb, geef ik die dus altijd aan de priest wanneer we een instance doen.

Voor mages is het niet echt belangrijk denk ik. Als een mage OOM is, dan doet hij even minder of geen damage en red de rest van de groep het wel. Als de priest OOM is en de warrior gaat dood, dan is vaak het hele team dood.
Daarentegen, als ik als Warlock OOM ben, en ik kan mijn voidwalker niet meer healen, en die gaat dood (zo UBER irritant dat healers niet gewoon ook mijn pet healthbar zien, zodat ze hem moeten zoeken voordat ze hem kunnen healen, zelf al doe ik een "Heal pet Makgorg"), en je hebt 5 mobs die linearecta allemaal naar de warrior (if any) rennen dan kan een priest daar ook niet meer tegenop healen...

Ik bewaar mijn manapotions dan ook puur voor dergelijke gevallen, maar als ik out of potions ben dan heb ik er toch wel heel graag eentje van een party-member...

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

zion schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:05:
[...]

Daarentegen, als ik als Warlock OOM ben, en ik kan mijn voidwalker niet meer healen, en die gaat dood (zo UBER irritant dat healers niet gewoon ook mijn pet healthbar zien, zodat ze hem moeten zoeken voordat ze hem kunnen healen, zelf al doe ik een "Heal pet Makgorg"), en je hebt 5 mobs die linearecta allemaal naar de warrior (if any) rennen dan kan een priest daar ook niet meer tegenop healen...

Ik bewaar mijn manapotions dan ook puur voor dergelijke gevallen, maar als ik out of potions ben dan heb ik er toch wel heel graag eentje van een party-member...
Wat betekent OOM eigenlijk, oh ja ik zie wel een pet health bar. (MBV natuurlijk een ui option)

[ Voor 4% gewijzigd door Speedy55 op 14-04-2005 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy55 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:15:
[...]

Wat betekent OOM eigenlijk, oh ja ik zie wel een pet health bar.
Out Of Mana

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Sommige dingen zijn zo makkelijk dat je weer te lang na gaat denken. Hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Speedy55 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:15:
[...]

Wat betekent OOM eigenlijk, oh ja ik zie wel een pet health bar.
out of mana

en over het beggen daar word ik gek van er staat inderdaad bij ons ook vaak iemand te strippen das dan nog wel grappig maar pas was er 1 die bleef dat trade venster openen en mn dalaran sharp enzo aanbieden (ik ben 44) dus ik had al 10x gezegt dat ie moest oprotten maar gewoon volhouden he das zo irritant.

[ Voor 1% gewijzigd door MantaMania op 14-04-2005 15:18 . Reden: net te laat met mn oom ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-06 11:24

RD

focus

Kan iemand mij vertellen wat zo cool is aan WoW? Ik ben nieuwsgierig maar kan mij er niks bij voorstellen. Volgens mij is een demo spelen ook uitgesloten...?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

RD schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:18:
Kan iemand mij vertellen wat zo cool is aan WoW? Ik ben nieuwsgierig maar kan mij er niks bij voorstellen. Volgens mij is een demo spelen ook uitgesloten...?? :P
Heb je ff een paar dagen? hehe, das niet echt uit te leggen voormij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Voor pet gebruikers, neem de partypet mod en een beetje healer zal die ook hebben. Dan kan je dus wel de health bar van de pet zien als healer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Ik denk dat de meest globale omschrijving als volgt is:

Je leeft met een spelfiguur naar keuze in een virtuele wereld. Je kan er net als in het echte leven van vroeger vechten, ruilen, werken en doodgaan. In het laatste geval niet definitief, gelukkig.

Je bent zelf verantwoordelijk voor het wel en wee van je figuur, en je moet zien te overleven, je bent afhankelijk van wat je figuur kan. Je moet hem laten werken en rusten, wapens kopen, trainen, en socializen. Je moet een team zien te vinden en een gemeenschap waar je thuishoort.

Het is een soort 2e wereld waar je in leeft. Je zou kunnen zeggen dat mensen die veel MMORPG'en, 2x zo lang leven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
owwww ik dacht dat het out of mobs was :P als de priest dat roept doe ik altijd meteen chain lightning om zo 5 mobs te pullen :+

(nee geen zin om de trheat van het wow forum erbij te zoeken :P )

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:23:
[...]

Ik denk dat de meest globale omschrijving als volgt is:

Je leeft met een spelfiguur naar keuze in een virtuele wereld. Je kan er net als in het echte leven van vroeger vechten, ruilen, werken en doodgaan. In het laatste geval niet definitief, gelukkig.

Je bent zelf verantwoordelijk voor het wel en wee van je figuur, en je moet zien te overleven, je bent afhankelijk van wat je figuur kan. Je moet hem laten werken en rusten, wapens kopen, trainen, en socializen. Je moet een team zien te vinden en een gemeenschap waar je thuishoort.

Het is een soort 2e wereld waar je in leeft. Je zou kunnen zeggen dat mensen die veel MMORPG'en, 2x zo lang leven :P
Je moet nix, maar verder een goede uitleg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Lol :)

Die grappen zijn altijd wel tof :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op donderdag 14 april 2005 @ 13:01:
[...]

OMG! Voordat je die instances gedaan hebt ben je een jaar verder :P
sja ik had valor in 2 weken
en was daarbij officeel de eerste op de server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Laatst online: 11-09 18:25
Het is gewoon een heel leuk tijdverdrijf - als je graag games speelt natuurlijk. Bekijk eens wat screenshots en probeer je in te beelden dat je in die wereld rondloopt, allerlei avonturen beleeft, mensen ontmoet... Het is inderdaad moeilijk te beschrijven, maar als je ziet dat duizenden mensen er elke dag weer lol aan beleven, dan moet er toch wel iets moois aan de hand zijn :-).

Demo's zijn er inderdaad niet, maar misschien kun je wel van iemand een 10-day guest pass krijgen.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

HellPunk schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:35:
[...]
Demo's zijn er inderdaad niet, maar misschien kun je wel van iemand een 10-day guest pass krijgen.
Voor 10g krijg je de mijne >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:59:
Dit is natuurlijk totale onzin, waarom zou je geen LvL 44 Epic wapens kopen als je dat kan bekostigen. Een Epic 44 wapen is vaker beter beter als ze een Unique item van het zelfde LvL.

Een voorbeeldje ik ben een druid nou zou ik uit deze 2 staves kunnen kiezen welke zou ik nermen

Glowing Brightwood Staff (Epic)
Two-Hand Staff
127 - 191 Damage Speed 3.10
(51.3 damage per second)
+29 Intellect
+15 Stamina
+9 Spirit
+15 Nature Resistance
Requires Level 49

Trindleheaven Staff (Unique)
Two-Hand Staff
87 - 132 Damage Speed 2.10
(52.1 damage per second)
+30 Intellect
+12 Stamina
Requires Level 56

Ik zal altijd voor de eerste gaan dit is de ultiemme druid staff. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:50:

De vraag was niet bedoeld voor gevonden manapotions, maar om er speciaal een paar mee te nemen. Dus dan vendor ik ze niet maar spaar ze op om in een instance te gebruiken.

[quote]
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:45:
[...]

Dit is natuurlijk totale onzin, waarom zou je geen LvL 44 Epic wapens kopen als je dat kan bekostigen. Een Epic 44 wapen is vaker beter beter als ze een Unique item van het zelfde LvL.

...

[quote]

ben het er zelf mee eens dat een epic kopen zonde is @ 44, de wapens gaan wel langer mee dan de vergelijkbare levels, maar uiteindelijk vervang je ze toch, en @ +100 gold (en dat is goedkoop) is dat toch zonde imho. Als er nu een mogelijkheid was ze te un-soulbounden ... meteen een goeie moneysink ;) voor een epic is dat namelijk wel interessant, altijd handig op een alt. Natuurlijk wel weer tegen een enorme fee ;)

Wat ik zelf ook doe is kijken naar de items die ik nog niet kan wearen maar wel interessant zijn mbt de prijs, mn bank zit vol met nog te gebruiken items ;) . Natuurlijk alleen goedkope items gekocht waarvan ik denk dat die veel meer waart zijn.

[ Voor 47% gewijzigd door itsme op 14-04-2005 15:55 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Met een beetje geluk mag ik mijn versie vanmiddag gaan halen. Dat word vanavond even een account aanmaken (als de servers up zijn) en gauw even proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

En daar reageerde ik op door te zeggen dat ik er altijd een paar maak als er 4 members in de party zitten.

verder vraag ik ook dikwijls of ze pots nodig hebben.

priest/druids/pala/rogues zeggen vaak jah

mage/warlock/warriors vinden het meestal niet zo nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-06 11:24

RD

focus

ok! Kan je dan ook nog een beetje hacken en slashen... er moet wel een beetje actie inzitten. is het een kruising van zelda, diablo en de sims... ?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tpn schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:52:
En daar reageerde ik op door te zeggen dat ik er altijd een paar maak als er 4 members in de party zitten.

verder vraag ik ook dikwijls of ze pots nodig hebben.

priest/druids/pala/rogues zeggen vaak jah

mage/warlock/warriors vinden het meestal niet zo nodig.
Hunters vinden het meestal ook niet zo nodig... :P
Dammit, worden we weer vergeten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RD schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:57:
ok! Kan je dan ook nog een beetje hacken en slashen... er moet wel een beetje actie inzitten. is het een kruising van zelda, diablo en de sims... ?? :P
Ik stel toch voor dat je even de FAQ ed. op de officiële site doorneemt. Die vertelt precies hoe het spel in elkaar zit. Daarna kan je de topics hier en daar een beetje doornemen om te zien wat er zich allemaal afspeelt in het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
[quote]its_me schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:46:
[...]

De vraag was niet bedoeld voor gevonden manapotions, maar om er speciaal een paar mee te nemen. Dus dan vendor ik ze niet maar spaar ze op om in een instance te gebruiken.

[quote]

[...]
ben het er zelf mee eens dat een epic kopen zonde is @ 44, de wapens gaan wel langer mee dan de vergelijkbare levels, maar uiteindelijk vervang je ze toch, en @ +100 gold (en dat is goedkoop) is dat toch zonde imho. Als er nu een mogelijkheid was ze te un-soulbounden ... meteen een goeie moneysink ;) voor een epic is dat namelijk wel interessant, altijd handig op een alt. Natuurlijk wel weer tegen een enorme fee ;)
Beetje vreemd effect zou dat geven, je moet er dan een maximaal aantal in het spel worden, anders dalen ze in waarde en is het geen moneysink meer (eerder het omgekeerde). En dan zou idd iedereen wel een willen kopen, omdat je ze uiteindelijk toch weer kan verkopen, voor minstens dezelfde prijs of nog meer (vanwege het ontbreken van verdere moneysinks blijft de inflatie komen). En dan is het eigenlijk gewoon een kwestie van wie er als eerste bij is...

Verder ben ik het er wel mee eens dat het dom is om op lvl44 al een epic te kopen, tenzij je werkelijk zwemt in het geld, maar stel dat je er 100g geeft, dan is eigenlijk iedereen al wel door het grootste gedeelte van zn geld heen en zullen andere dingen zoals armor/training costs er onder gaan lijden en dan kan het netto effect nog wel eens behoorlijk tegenvallen.

Na mijn uitgave van 90g voor een mount heb ik minstens 4 lvls te kampen gehad met een relatief zwak character, pas nu heb ik weer een beetje de armor die ik wil hebben etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Tpn schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:52:

mage/warlocks/warriors vinden het meestal niet zo nodig.
Klopt dus wel, omdat ik er maximaal 2 in mijn bezit hoef te hebben, alleen als ik er 0 heb kijk ik je toch gewoon heel lief aan of ik er ook een mag, verder vind ik idd 10-20 conjured waters veel belangrijker, om de downtime te minimizen

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:04:
[...]

Ik stel toch voor dat je even de FAQ ed. op de officiële site doorneemt. Die vertelt precies hoe het spel in elkaar zit. Daarna kan je de topics hier en daar een beetje doornemen om te zien wat er zich allemaal afspeelt in het spel :)
als de vraag is of dat dat kan, dan moet je hem gelijk geven. Alleen is het vaak niet echt nodig, maar kom je wel aan je trekken door quests te gaan doen, Zeker de eerste paar zijn (tot nu toe) altijd sla 7 van die, dan 7 van die collect 7 van die beesten enz. Daarna krijg je wat complexere quest. Maar als je dat niet wil doen, en vanaf het begin gaat grinden, dan kan dat.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
tranztaz schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:00:
[...]

Kun je dat ff motiveren misschien? Bovendien is het wel een beetje te laat natuurlijk.
Tuurlijk :) wapen is waarschijnlijk wel ownzor enzo maar als je 10 lvls hoger bent zijn de groene items al bijna evengoed als het epic bijltje van lvl 44 . Het beste is het om geen dure items te kopen totdat je lvl 60 raakt , want op lvl 60 kun je aardig wat betere wapens krijgens :)

Maar als je wilt ownen op een lager lvl kan het natuurlijk wel zo :) alleen beetje zonde van je gold, net alsof je al het gold wat je in 10 lvls verdient in wat betere dps hebt gestoken. Waste of gold imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Overigens heb ik een leuke tip als je snel wat manapots wil hebben, 30mins werk en je hebt er met gemak 40-60 :)

In Stranglethorn Vale, het eiland helemaal linksboven de waterelementals slopen. Die droppen vaak manawater (1399 mana over 27s meende ik). soms 1 fles, soms 3, soms 5 :) tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

its_me schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:46:
[...]

.
je kan ze best kopen een maat van me heeft die flurry axe (epic) gekocht op lvl 44 en die is toch gelijk aan een blauwe van lvl 51 dus als hij ongeveer 10 lvls die axe kan gebruiken is dat toch mooi en voor nu heeft hij een super wapen. wat moet je anders met je geld? hij kan hem daarna ook nog disencanten das ook niet verkeerd ;) al die encanters hebben gelukt met dat enchanten ik heb net mn green iron hauberk en mn hypnotic blade verkocht aan vendor de green iron voor 54 en hypnotic voor iets van 30 s das echt de rot moeite, als je dan nog kan enchanten verdien je er weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

evilpin0 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:10:
[...]

Tuurlijk :) wapen is waarschijnlijk wel ownzor enzo maar als je 10 lvls hoger bent zijn de groene items al bijna evengoed als het epic bijltje van lvl 44 . Het beste is het om geen dure items te kopen totdat je lvl 60 raakt , want op lvl 60 kun je aardig wat betere wapens krijgens :)

Maar als je wilt ownen op een lager lvl kan het natuurlijk wel zo :) alleen beetje zonde van je gold, net alsof je al het gold wat je in 10 lvls verdient in wat betere dps hebt gestoken. Waste of gold imo :)
Ach, op hogere levels als een gek weer gaan grinden en ik heb het zo weer... Dedicatie (lees: verslaafd :P) he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
retailers voor gamecards:

Netherlands: Bol.com, Dixons, Dynabyte, E-Plaza, Free Record Shop, Media Markt.

alleen mis ik toch echt nog wat winkels, want in Nederland kan volgens mij elke winkel die dingen gewoon bestellen. Iig komt die van mij van de Ben van Dijk, en die hadden ze eerder als de free record shop, en de dixons in Uden.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:45:
[...]

Een voorbeeldje ik ben een druid nou zou ik uit deze 2 staves kunnen kiezen welke zou ik nermen

Glowing Brightwood Staff (Epic)
Two-Hand Staff
127 - 191 Damage Speed 3.10
(51.3 damage per second)
+29 Intellect
+15 Stamina
+9 Spirit
+15 Nature Resistance
Requires Level 49

Trindleheaven Staff (Unique)
Two-Hand Staff
87 - 132 Damage Speed 2.10
(52.1 damage per second)
+30 Intellect
+12 Stamina
Requires Level 56

Niet te vergelijken met die andere item + dit is een lvl 49 item geen lvl 44 wat al een stuk dichter bij een lvl 60 item komt, maar daardoor al helemaal waste of gold om te kopen aangezien je dan bijna al redelijk dicht bij lvl 60 zit en dit simpel geen end gear staff is.

Zal wel persoonlijk zijn :) Heb zelf al 5+ lvls niet meer op ah gekeken maar dat zal wel komen omdat ik niet zoveel meer aan wow vind, loop nu op lvl 58 nog met iets van 4 lvl 40-45 items, heb al meerder malen crapadin moeten aanhoren terwijl ik het toch nog verassend goed doe in pvp/duel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
kevinp schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:18:
retailers voor gamecards:

Netherlands: Bol.com, Dixons, Dynabyte, E-Plaza, Free Record Shop, Media Markt.

alleen mis ik toch echt nog wat winkels, want in Nederland kan volgens mij elke winkel die dingen gewoon bestellen. Iig komt die van mij van de Ben van Dijk, en die hadden ze eerder als de free record shop, en de dixons in Uden.
Dixons in Almere begon al gisteren met verkoop van WOW retail pack :? (hoe dat kan) :? en ze hebben genoeg lading prepaidkaarten liggen. _/-\o_ _/-\o_

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij

mbooij

De Mosselman

mbooij schreef op donderdag 14 april 2005 @ 12:47:
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan een wand kan komen? Ik ben een lvl 9 mage en wil ook wel eens wat anders dan vuur en ijs schieten. Wie maakt / verkoopt die dingen? Is er een quest met een wand als beloning?
Kom op... tussen al die posts kan iemand me toch wel vertellen waar ik een wand kan vinden / maken / kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbooij schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:33:
[...]

Kom op... tussen al die posts kan iemand me toch wel vertellen waar ik een wand kan vinden / maken / kopen?
Ze worden soms gedropped en in de Auction House kan ze altijd wel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbooij schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:33:
[...]

Vaak gwoon een random drop. Soms ook als quest reward, maar het meeste geluk zal je vinden op de AH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij

mbooij

De Mosselman

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:34:
[...]

Ze worden soms gedropped en in de Auction House kan ze altijd wel kopen.
Waar vind ik de Auction House? Ik ben nog maar een paar quests op weg (in Gold Shire).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbooij schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:37:
[...]

Waar vind ik de Auction House? Ik ben nog maar een paar quests op weg (in Gold Shire).
Auction House vindt je in Iron Forge, daar kom je door naar StormWind te gaan. Daar de Deeprun Tram pakken en die neemt je mee naar Iron Forge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
mbooij schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:37:
In WoW is het een beetje (voor first time users), life starts at L10, tot die tijd heb je gewoon niet zoveel keuze, er dropt wat hier en daar, en die dingen equip je.

In de AH zal je waarschijnlijk ook niks vinden omdat er gewoon heel weinig zulk lowlevel spul verkocht wordt. Als je eenmaal wat in Westfall rondhuppelt zul je merken dat er steeds leukere dingen gaan droppen tot het punt dat je van gekkigheid niet meer weet welke wand je wil houden en welke naar vendor/auction house te doen :)

Wil je toch naar de AH? Ga vanaf Goldshire noord-noordwest naar Stormwind, ga naar Dwarven District, center-east van dwarven district zit de deeprun tram (een tunnel waarin een waas is, stap daar doorheen), wacht op een tram, ga daar op staan, die neemt je naar ironforge, ga er af, deeprun tram uit, en naar de commoners hall (bij de uitgang).... et voila: Auction House.

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
PacinoAllstars schreef op donderdag 14 april 2005 @ 11:14:
Omdat het zout is dan. De onschuldige moeten ook worden gekilled, net als in het echt. All for the horde the horde takes all. Pve is gewoon super saai!!!!! :P
Ja man, PvP r0x0rs!!!1111oneoneone

Komop, grow up zeg. Je hebt nooit op een PvE server gepeeld dus je weet helemaal niet of 't saai is. Als je graag geganked wil worden kun je gewoon /pvp doen hoor, en er zijn er genoeg die EverPvP gebruiken.
Kaap schreef op donderdag 14 april 2005 @ 11:28:
[...]
Ja, kom je met 50 man bij Stormwind of Iron Forge om te raiden, en heeft alliance geen zin bv, allemaal pvp flag uit en emotes spammen.
Uhuh, alsof dat ooit gebeurt. |:(
Optical schreef op donderdag 14 april 2005 @ 11:36:
Je gaat wel voor Guns toch ? Bows zijn voor sissy NE's ;)
Sissy Night Elf hier, met een gun ;)
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 11:50:
Maar véél raids zijn net op IF of crossroads... daar kunnen de defenders alsnog de kat uit de boom kijken...
Tuurlijk kunnen ze dat, maar dat gebeurt nooit. Waarom zou ik invliegen en dan de kat uit de boom kijken? Raids gaan meestal zo:
- groep horde invade een town (lakeshire bijv.), en slacht iedereen daar af, het overgrote deel van de spelers vecht terug, maar wordt compleet afgemaakt.
- via de defence en guild channels worden mensen erop attent gemaakt dat er een aanval aan de gang is.
- mensen vliegen in, en langzaam shift de balance naar de verdedigers

In het geval van raids zijn er maar een aantal mensen die niet meedoen, en dit zijn meestal mensen die echt veel lager in level zijn. Als je die perse af wil kunnen maken, tja, zegt IMHO veel over je persoon.

[ Voor 66% gewijzigd door Hydra op 14-04-2005 17:00 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Hydra schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:51:

Komop, grow up zeg. Je hebt nooit op een PvE server gepeeld dus je weet helemaal niet of 't saai is. Als je graag geganked wil worden kun je gewoon /pvp doen hoor, en er zijn er genoeg die EverPvP gebruiken.
Ach, als je op beide speel (en ja dat doe ik, check sig), dan snap je toch echt wel wat het verschil is.... en het gaat er niet om dat JIJ /pvp kan doen, het gaat er om dat anderen dat niet hoeven te doen, en niks zo irritant als een troll die om je heen rent en /fart /spit en weet ik veel wat doet, zonder dat je er wat tegen kan doen....

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
zion schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:56:
[...]
Ach, als je op beide speel (en ja dat doe ik, check sig), dan snap je toch echt wel wat het verschil is.... en het gaat er niet om dat JIJ /pvp kan doen, het gaat er om dat anderen dat niet hoeven te doen, en niks zo irritant als een troll die om je heen rent en /fart /spit en weet ik veel wat doet, zonder dat je er wat tegen kan doen....
Boeiend? Echt? Ik bedoel, hij is de schijterd toch? Laat 'em! Als hij zich verschuilen moet achter z'n status is hij de moeite niet waard. Ik haal meer plezier uit een eervol gevecht (laatste raid toevallig een lvl 42 warlock in z'n eentje tegengekomen die mij eerst afmaakte, en daarna toen ik dood was een /bow naar me deed, daarna fijn teruggepakt) eigenlijk. Waarom is dat leuk, als je een dorp binnenvalt waar een hoop lowbies aan 't questen zijn, die lowbies af te maken. Is dat nou echt 't leukte deel van de raid?
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 12:19:
Zit er ermee dan? Ik zie ook dat eht zo gezien wordt, maar het kan met echt geen kl*** schelen. Ik speel PvE, wat dus wil zeggen dat ik anderen ga meppen als ik het wil. Als ik gewoon lekker aan het questen ben, wil ik geen gedonder om me heen verder .... daarnaast vind ik questen wel leuk en speel ik het spel het meest voor.
Inderdaad. Ieder z'n ding hoor, maar ik vind het onzin als mensen PvE voor 'saai' uit gaan maken. Corpsruns na geganked te worden vind ik saaier. Ik vind PvP hardstikke leuk, maar niet op 't moment dat ik net 2 mobs dood heb en op 50% health zit met een bijna dooie pet.
tranztaz schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:00:
Da's je eigen schuld. Omdat je snel levelled, heeft het helemaal geen zin dure wapens te kopen. Binnen een paar levels koop je een nieuwe. Ik switch elke 4 levels ofzo van Gun bijvoorbeeld.

[ Voor 40% gewijzigd door Hydra op 14-04-2005 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
tranztaz schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:12:
In Stranglethorn Vale, het eiland helemaal linksboven de waterelementals slopen. Die droppen vaak manawater (1399 mana over 27s meende ik). soms 1 fles, soms 3, soms 5 :) tegelijk.
Euh, dat is dus compleet wat anders dan een potion. Potions zijn instant, en niet over XX seconden, en kunnen in-combat gebruikt worden. Ze zitten alleen wel op (2 minuten ofzo) timer. Potions zijn dus voor noodsituaties. Heb over 't algemeen 5 health en 5 mana potions bij me, en die gebruik ik alleen als er een grote kans is dat ik doodga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tranztaz schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:12:
Overigens heb ik een leuke tip als je snel wat manapots wil hebben, 30mins werk en je hebt er met gemak 40-60 :)

Daar heb ik een tijdje geleden ook zitten grinden voor mana dingen. Ze leveren geen 1399 mana, maar 800+ potions. Ik had er ook een stuk of 100 bij elkaar geschrapt. Moet wel toegeven als lvl 38 Warlock dat ik bijna geen mana potions nodig heb. Ik gebruik ook heel erg veel wand. Aleen met echt zware tegenstanders (als ze 40+ zijn) gebruik ik echte mana spells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

zion schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:56:
[...]
Wat doe je dan op de PVP server als die desbetreffende troll 10 lvl's hoger is? Dan treedt je keihard op door je higher lvl guildies te roepen of ga je hari kiri style in de aanval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Ja.
Echt?
Ja.
Ik bedoel, hij is de schijterd toch? Laat 'em! Als hij zich verschuilen moet achter z'n status is hij de moeite niet waard. Ik haal meer plezier uit een eervol gevecht (laatste raid toevallig een lvl 42 warlock in z'n eentje tegengekomen die mij eerst afmaakte, en daarna toen ik dood was een /bow naar me deed, daarna fijn teruggepakt) eigenlijk.
Wáár heb je me horen zeggen dat ie lower level moet zijn dan ik? Sterker nog, enige posts terug heb ik nog geschreven dat ik nog nooit geganked heb...
Waarom is dat leuk, als je een dorp binnenvalt waar een hoop lowbies aan 't questen zijn, die lowbies af te maken. Is dat nou echt 't leukte deel van de raid?
Wederom, aanname op aanname....

Maar het is wel dodelijk irritant als een niet-pvp enabled persoon met je meeloopt, soms even stopt om duidelijk je locatie door te geven, en dat je opgewacht wordt door elke L60 die in de buurt, of hetzelfde continent is... where's the fun in that?!?

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eervol is wel leuk.

Gister zag ik een roque staan die nogal afk leek te zijn. Ik heb em zo kunnen killen, maar ik heb em maar 1 tik gegeven (om te zien dat ie afk was) toen een beetje gepoked tot ie reageerde en mij aanviel.

Toen dus netjes afgemaakt :)

Maar, sja als dat ally skum iets wil pakken wat ik ook wil (mines vooral) dan is eervol snel vergeten })

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

mbooij schreef op donderdag 14 april 2005 @ 12:47:
oa. in Undercity als horde, ook in ogri. Maar als alliance weet ik niet. Daarnaast pak je hem alleen voor de stats hoor. Niet om daadwerkelijk mee te schieten. Als je nu al vuur en eis en arcane zat bent kan je beter andere class nemen. Mage == spellcaster. Wands doen geen dmg, vooral na lvl 15 oid niet meer :0.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Ik heb vandaag via eBay een nog niet gebruikt exemplaar van WoW gekocht. \o/
Inmiddels ook al contact gehad met de verkoper, die mij meteen de CD-key heeft gestuurd.
Ik heb inmiddels met succes een account aangemaakt en meteen voor 3 maanden een subscription opgezet.
Rest mij alleen nog de client te installeren, maar hier zit nu net het probleem.
Weliswaar zal de originele CD-ROM waarschijnlijk zaterdag in mijn bus liggen, maar ik kan eigenlijk niet meer wachten. >:)

Ik zie in de startpost een tweetal links (eentje naar de officiele WoW site en eentje naar army-man.de)
Zowel op de officiele WoW site als op de army-man.de site kan ik de client niet vinden.
Op de army-man.de site vind ik alleen maar patches om de client te upgraden, maar de initiele client installatie kan ik daar niet vinden.
Kan iemand me een URL geven waar ik zowel de client als de patches kan downloaden?

[ Voor 15% gewijzigd door RMYuma op 14-04-2005 22:09 ]

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

PacinoAllstars schreef op donderdag 14 april 2005 @ 11:14:
[...]

Omdat het zout is dan. De onschuldige moeten ook worden gekilled, net als in het echt. All for the horde the horde takes all. Pve is gewoon super saai!!!!! :P

Ook de spanning die er is als je door een alliance gebied reist als horde zijnde of andersom. Damn sweet gewoon. Als het pve is kan je niet eens gekilled worden dan whaha
Mag ik u op de verhaallijn wijzen, er is [u][i]geen[/u][/i] oorlog aan de gang tussen de horde en de alliance, vaak laten ze elkaar met rust maar soms zijn er uitspattingen! Gewoon iedereen uitmoorden is dus niet: Omdat dat zo hoort.

[ Voor 5% gewijzigd door Flapmo op 14-04-2005 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Hydra schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:51:
[...]

Heb al zovaak op pve servers gespeeld en buiten dat hoef je er niet eens op te spelen om te weten hoe fucking anoying die servers zijn. Een elf die je chickent en geen duel aan neemt. Domme dansjes de hele dag doen. Geen spanningen om gekilled/geganked te worden, omdat je pvp op off hebt staan. Nee pve is gewoon ook nog eens veel gemakkelijker om te lvlen (geen gank risico). Pve is gewoon een easy aka spek en bonen morde voor wow.

Gelukkig is er voor iedereen wat wilt en heb je gelukkig voor figuren als jij een pve server, zodat je alleen maar de hele dag questsjes aka single player kan spelen.

nee, pvp is de only real mode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Flapmo schreef op donderdag 14 april 2005 @ 18:08:
[...]

Mag ik u op de verhaallijn wijzen, er is [u][i]geen[/u][/i] oorlog aan de gang tussen de horde en de alliance, vaak laten ze elkaar met rust maar soms zijn er uitspattingen! Gewoon iedereen uitmoorden is dus niet: Omdat dat zo hoort.
Ja dat is heel leuk en ik weet dat er "spanningen" zijn, maar dat ik is de verhaal lijn totdat je het zelf gaat spelen. Nu bepalen de spelers zelf of er oorlog is of niet. En mijn guild en ik zijn er over eens dat alles wat gnome of elf is gewoon simpelweg dood moet!!! Lekker hoor een gnome cooken op een basefire :P

Of zie het maar als een permanente uitspatting ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, beste mensen Ravenblood Guild die op Bloodscalp server staat, staat op het punt om ter ziele te gaan. Sinds 18.00 uur vertrekt de een na de andere ik ook dus, dit is gekomen omdat men een L60 guildmember heeft gekickt. De reden laat ik in het midden, maar sommigen die hier regelmatig posten kennen het verhaal. Jammer opzich heb ik best een leuke tijd gehad. :|

Dus ik ben van af nu ook opzoek naar een nieuwe guild die wel een L45 Druid kan gebruiken, het liefst nederlands talige spelers. Dus wisper mij even ingame als ik een guild mag joinen.

Ik ben Horde site en zit op Bloodscalp ter verduideleking. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat naar, ik zag de laatste tijd al zo weinig Ravenblood :( Jammer dat het zo snel ten ondergaat aan gekibbel en slechte regie. Zeker een grote guild met mensen die elkaar niet goed kennen is lastig goed te besturen, en tot een samenhangend geheel te maken.

Misschien een goed idee als de spelers die leuk met elkaar omgingen binnen Ravenblood een nieuwe guild oprichten?

Succes!

-Taipan, Cult of the Snake, Bloodscalp.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik kan eindelijk weer inloggen :)
Alleen jammer van de guild :(

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 19:35:
Nou, beste mensen Ravenblood Guild die op Bloodscalp server staat, staat op het punt om ter ziele te gaan. Sinds 18.00 uur vertrekt de een na de andere ik ook dus, dit is gekomen omdat men een L60 guildmember heeft gekickt. De reden laat ik in het midden, maar sommigen die hier regelmatig posten kennen het verhaal. Jammer opzich heb ik best een leuke tijd gehad. :|

Dus ik ben van af nu ook opzoek naar een nieuwe guild die wel een L45 Druid kan gebruiken, het liefst nederlands talige spelers. Dus wisper mij even ingame als ik een guild mag joinen.

kudde gedrag :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Laatst online: 10:41
Heeft iemand dat spel alweer in de winkels gevonden? Morgen is de grote re-release, maar ik heb een aantal winkels gebeld, en die zijn zelfs een beetje huiverig. Bol.com heeft zn release date zelfs verplaatst naar 30 april :s

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-08 10:15
gcshop naar 28 april :X!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Bol gebeld om zeker te stellen dat mijn bestelling van 3 maart morgen komt....een beetje vaag antwoord.
De nieuwe datum van 30 april is voor nieuwe bestellingen en " als het goed is komt uw bestelling morgen of zaterdag en anders 30 april"......

Maar even afwachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 19:35:

zucht, we hebben nog maar 91 members over die wel willen. Echt ga ergens anders lopen hoaxen. Ravenblood != dood.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.