Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.076 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
HTT-Thalan schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:26:
[...]

Mja, een bedrijf dat slim gebruikt maakt van de idioten op de markt. Ik zie niet in wat er leuk is aan het betalen van een game, vervolgens betalen voor een abo, en dan iemand betalen om ermee te laten spelen. De hele fun zit hem in het avontuur daarin.

Maar dat zijn dan waarschijnlijk de lamers en noobies die zooo slecht zijn (maar wel rijk genoeg) dat ze dit kunnen bekostigen om daarna met een gekocht lvl60 figuur anderen te lopen kloten ...

Mijn advies: Als je iemand tegenkomt die aangeeft met de char van een vriend of vriendin te spelen (dat is de cover van dat bedrijf, zo vertellen ze op de site), roep er dan een paar vrienden bij en sla hem aan gort, een paar keer. Dan kan dat bedrijf mooi aan hun klant gaan uitleggen waarom ze zijn char niet op tijd op het goeie level hebben kunnen spelen :9
Waarom zouden ze dat nu weer zeggen? Niemand kan toch weten wie er met die char aan het spelen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:42

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

UltraR-pc schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:33:
[...]

Waarom zouden ze dat nu weer zeggen? Niemand kan toch weten wie er met die char aan het spelen is?
Nee, maar ik kan me voorstellen dat je niet wilt dat er ongeregeldheden onstaan omdat je aan afspraken herinnerd word waar het speelbedrijf niks van af wist. Dus als ze aangesproken worden door non-bedrijfsspelers, dan claimen ze een vriend van de eigenaar van het char te zijn, die het char even lenen om een tijdje te oefenen. Aangezien zoiets volgens mij bijna nooit voorkomt, denk ik dat het zowieso goed is om hem in de gaten te houden. Zie je hem namelijk een paar keer diezelfde reactie geven tegen iemand die hem aanspreekt, maar ook volledige gesprekken houden met mensen die jullie beiden niet kennen, dan weet je genoeg, toch? In de pan hakken dus })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:23

On_E

Housemusic

FunkyTrip schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:33:
[...]

Het resultaat van de grootste losers die op Aarde rondlopen: de mensen die virtual goederen in een mmorpg kopen voor echt geld of nog erger: sukkels die betalen om iemand anders voor hen te laten spelen |:(
lvl 1-60, in 26 dagen, voor 550 euro.

OMG :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:16

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

HTT-Thalan schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:37:
[...]

Nee, maar ik kan me voorstellen dat je niet wilt dat er ongeregeldheden onstaan omdat je aan afspraken herinnerd word waar het speelbedrijf niks van af wist. Dus als ze aangesproken worden door non-bedrijfsspelers, dan claimen ze een vriend van de eigenaar van het char te zijn, die het char even lenen om een tijdje te oefenen. Aangezien zoiets volgens mij bijna nooit voorkomt, denk ik dat het zowieso goed is om hem in de gaten te houden. Zie je hem namelijk een paar keer diezelfde reactie geven tegen iemand die hem aanspreekt, maar ook volledige gesprekken houden met mensen die jullie beiden niet kennen, dan weet je genoeg, toch? In de pan hakken dus })
Mijn broertje speelt ook op mijn account :+

Bij SWG kende ik ook de inloggegevens van 4 personen, erg handig als iemand op vakantie gaat en er moet soms toch iets geregeld/gechecked worden. Dit geldt in wow minder (geen harvesters :+) maar beetje raar om dat gelijk in je achterhoofd te hebben, denk dat echt niet veel mensen dit doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

HTT-Thalan schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:26:
[...]

Mja, een bedrijf dat slim gebruikt maakt van de idioten op de markt. Ik zie niet in wat er leuk is aan het betalen van een game, vervolgens betalen voor een abo, en dan iemand betalen om ermee te laten spelen. De hele fun zit hem in het avontuur daarin.

Maar dat zijn dan waarschijnlijk de lamers en noobies die zooo slecht zijn (maar wel rijk genoeg) dat ze dit kunnen bekostigen om daarna met een gekocht lvl60 figuur anderen te lopen kloten ...

Mijn advies: Als je iemand tegenkomt die aangeeft met de char van een vriend of vriendin te spelen (dat is de cover van dat bedrijf, zo vertellen ze op de site), roep er dan een paar vrienden bij en sla hem aan gort, een paar keer. Dan kan dat bedrijf mooi aan hun klant gaan uitleggen waarom ze zijn char niet op tijd op het goeie level hebben kunnen spelen :9
Dit kan je eigenlijk niet zeggen, ik heb ook iemand in mijn guild die samen met zijn broertje speelt, die heb ik ook van level 10 leren kennen, en zo zal het ook veel vaker gebeuren, Maar goed neemt niet weg dat er veel eikels rondlopen >:).

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_eYe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-08-2021
ik kwam vandaag bij de dixons langs, en zag daar verse exemplaren liggen van wow
dus die heb ik even meegenomen...( 1 natuurlijk ;) )
klopt het dat deze eigenlijk pas de 15e zouden komen ? en kan ik 'm wel gewoon alvast gebruiken?

[ Voor 7% gewijzigd door The_eYe op 13-04-2005 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

On_E schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:55:
[...]

OMG wat een slecht uurloon, ik zou gaan staken :P
het is vast niet dat die lui het voor hun plezier doen, telkens dezelfde quests doen lijkt me ook nogal saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:38

SkyStreaker

Move on up!

The_eYe schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:59:
ik kwam vandaag bij de dixons langs, en zag daar verse exemplaren liggen van wow
klopt het dat deze eigenlijk pas de 15e zouden komen ? en kan ik 'm wel gewoon alvast gebruiken?
Dixons is slim en heeft gewoon een partij van de vorige lichting achter de hand gehouden en ja, je kan het nu gewoon gebruiken :)
Solomo schreef op woensdag 13 april 2005 @ 17:01:
[...]

OMG wat een slecht uurloon, ik zou gaan staken :P
het is vast niet dat die lui het voor hun plezier doen, telkens dezelfde quests doen lijkt me ook nogal saai.
Doet mij wel denken aan die vage figuurtjes (lvl 1-5) die soms 24/7 online zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door SkyStreaker op 13-04-2005 17:03 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
On_E schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:55:
[...]

of 170,97 euro voor 500 gold :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_eYe
tranztaz schreef op woensdag 13 april 2005 @ 17:01:
[...]

Dixons is slim en heeft gewoon een partij van de vorige lichting achter de hand gehouden en ja, je kan het nu gewoon gebruiken :)

[...]
zeker weten ? want er zit een 10 dagen invite a friend accountje bij namelijk, ik geloof dat de oude dat niet had....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3369

Ok, ik ben even 5 paginas weggeweest (helemaal niet zo heel lang dus)

Het ging toen nog over warlock vs warrior.

Bosmonster, je poste daar dit:

"En draai het nu even om. Je hebt net het hele kamp afgemaakt en wil nu de boss killen. In plaats daarvan komt er een groepje gasten aan en killt je/jaagt je weg en maakt de boss voor je neus af. JIJ mag nu 10 minuten wachten op respawn."

Ben je toevallig een warlock op bloodfist?
Ik heb er gister eentje gekilled toen we allebei dezelfde boss wilde hebben. Haha.
Het mooiste was dat we al een kwartier vredig naast elkaar aan monstertjes aant killen waren. Toen we bij de bos kwamen en hij hem als eerste targette heb ik hem en de boss maar allebei afgemaakt :p Mischien was jij het wel :D

En waarom warlocks niet het grootste probleem zijn?
-frost is erg
-roots is erg
-plate met 3 levens (pala) is erg.

En de warlock, die heeft fear. De warrior heeft spells die hem fear imune maken. De warlock kan ook niet blinken of onzichtbaar worden ofzo om te ontsnappen. Hij probeert je te fearen, komt erachter dat dat niet lukt, schrikt zich kapot en gaat dood. Das erg kort samengevat.
Als de 30 minuten timer voor recklessness beschikbaar is dan is het ook zo kort overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133314

Horde vind het blijkbaar leuk dingen als Sentinell Hill en Lakeshire aan te vallen....ik tegen horde....lvl 19 tegen 40+...........dood.......20 keer.......kloteHorde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:38

SkyStreaker

Move on up!

Anoniem: 133314 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 17:11:
Horde vind het blijkbaar leuk dingen als Sentinell Hill en Lakeshire aan te vallen....ik tegen horde....lvl 19 tegen 40+...........dood.......20 keer.......kloteHorde
Klotespelers is beter....

Zulken zijn d'r ook meer dan genoeg bij de Alliance. Soms verlaat ik subiet de partij bij zulk gedrag en /sorry de horde en /pity alliance spelers.

[ Voor 4% gewijzigd door SkyStreaker op 13-04-2005 17:15 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amotea
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 17:45
Anoniem: 133314 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 17:11:
Dat is gewoon alliance territory, je bent niet verplicht jezelf in PvP modus te zetten door de horde aan te vallen. Laat ze hun gang gaan en je kan niet dood worden gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ondertussen kan ik nog steeds niet inloggen met mn mage, kutzooi :(
Hoelang duurt het voordat die tickets worden gechecked van die GM?

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Kan soms heeeeeel lang duren :D

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44068

Amotea schreef op woensdag 13 april 2005 @ 17:18:
[...]

Dat is gewoon alliance territory, je bent niet verplicht jezelf in PvP modus te zetten door de horde aan te vallen. Laat ze hun gang gaan en je kan niet dood worden gemaakt...
Lakeshire is contested. En een gebied als Stonetalon Mountains (wel vergelijkbaar met Redridge) was toen ik zo rond lvl 20 was ook vaak het doelwit van Alliance pesterijen, het ligt dus niet aan de faction. Een paar vlugge whispers naar wat high level chars in Stormwind of Ironforge zal trouwens heus wel genoeg gasten opleveren om de horde weg te krijgen uit het gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107304

ja, en als je op een dakje in Gadgetzan zit te campen krijg je na 5 minuten al whisper dat je er vanaf moet.. lol...
wat is belangrijker, een char die bugged is of iemand die op een dak op alliance schiet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ik heb een keer 2 dagen gewacht en uiteindelijk kreeg een een mailtje dat er naar gekeken werd ...

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07 13:42
The_eYe schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:59:
Waar, welke plaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_eYe
Heerenveen, er liggen er nog 5 en een stuk of 4 pre-paid cards....tenzij ze achter nog meer hebben liggen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Laatst online: 03-07 13:42
The_eYe schreef op woensdag 13 april 2005 @ 18:20:
[...]

Heerenveen, er liggen er nog 5 en een stuk of 4 pre-paid cards....tenzij ze achter nog meer hebben liggen natuurlijk :)
Oei, das wat te ver vanuit Breda. Dan nog maar even wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik snap er echt niks van, de server denkt ws dat ik nog steeds ingelogd ben, terwijl ik gekicked werd, in de tussentijd werd ik ook nog eens gekilled blijkbaar.
Mn lijk ligt bij de ingang van ZF, bij die wervelwind, naam is Absinth
Kan er iemand ff gaan kijken of ik daar lig? :P
Absinth, 45 mage, Bloodscalp server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 29-06 09:03
15 april zou bol.com leveren, maar dat betekend dus dat ze iig de 14 moeten versturen. En als blizzard slim is doen ze het idd zo, over 2-3 dagen verdelen. Want anders vrees ik dat iedereen die hem heeft besteld hem wel heeft, maar niet kan spelen. ten eerste ligt tot 13:00 uur alles eruit(onderhoud). En meestal ligt dan de account management page er ook uit. En anders zal die er wel uit knallen als iedereen zich aan wil melden.

Eigenlijk zou bol.com de 14e de sn'rs moeten mailen zodat iedereen z'n account dan kan aanmaken(en 1 dag verliezen, of vanuit iemand anders installeren). Maar ik weet sowieso niet hoe het met sw zit het lijkt me dat je dan niet op rekening kan betalen, want terugsturen gaat toch niet.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Anoniem: 23522 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:58:
Heel lang verhaal over paladins tegen de verschillende andere classes in PvP
Je merkt aan je verhaal al dat jij je pala aardig goed onder de knie hebt. Ik denk dat als je aardig wat tijd in een bepaalde class steekt dat je er dan ook wel aardig wegwijs in wordt. Elke class heeft wel een aantal sterke en zwakke punten en vaak zie je dat mensen wennen aan een bepaalde speelstijl en dat ze die speelstijl dan proberen toe te passen op een heel andere class. Zo ging ik laatst dom dood als priest omdat ik er wel vanuit ging dat hij met een mace wel even 6 damage zou gaan doen voordat ik dood ging, niet dus :X en ik had nog wel flashheal klaarstaan! En dat alleen omdat ik daarvoor nog met een warrior in de weer was.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Cthulhu schreef op woensdag 13 april 2005 @ 18:30:
Ik snap er echt niks van, de server denkt ws dat ik nog steeds ingelogd ben, terwijl ik gekicked werd, in de tussentijd werd ik ook nog eens gekilled blijkbaar.
Mn lijk ligt bij de ingang van ZF, bij die wervelwind, naam is Absinth
Kan er iemand ff gaan kijken of ik daar lig? :P
Absinth, 45 mage, Bloodscalp server
Met andere char op dezelfde server inloggen. Direct weer uitloggen en dan moet je weer gewoon met je main char kunnen inloggen als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

UltraR-pc schreef op woensdag 13 april 2005 @ 19:17:
[...]

Met andere char op dezelfde server inloggen. Direct weer uitloggen en dan moet je weer gewoon met je main char kunnen inloggen als het goed is.
Nee, werkt niet :/
Heb het al de hele middag geprobeerd, kan nu nog steeds niet inloggen :X
Wel met andere characters op Bloodscalp, maar niet met Absinth, vanaf half2 al niet :X
Steeds de melding dat character wih that name already exists :/
Heb al een ticket gestuurd naar een GM, hopelijk reageert die een beetje snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141733

Zoek het vorige topic (en evt. nog eerdere topics) aub eerst eens even door. Deze vraag is al zovaak gesteld

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 13-04-2005 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57209

Echt belachelijke voor welke prijzen sommige mensen deze game aanbieden op Marktplaats..

€75,-? €80,-? Pff.. Ook al is de game vrijwel nergens meer te vinden, dat moet goedkoper kunnen.. Zijn er hier nog meer mensen die de game nog niet hebben maar al wel besteld? Wanneer komen er nieuwe shipments? Waar hebben jullie besteld? Etc..

Ik wil wel door alle topics/pagina's lezen maar ben bang spoilers tegen te komen.. Doe dit dus liever niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128961

Als je nu nog niet besteld hebt ergens kon je wel eens te laat zijn.

Vrijdag komt de nieuwe release van 250.000 stuks.

Die van mij besteld op 3 maart bij bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Anoniem: 57209 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 21:56:
Echt belachelijke voor welke prijzen sommige mensen deze game aanbieden op Marktplaats..

€75,-? €80,-? Pff.. Ook al is de game vrijwel nergens meer te vinden, dat moet goedkoper kunnen.. Zijn er hier nog meer mensen die de game nog niet hebben maar al wel besteld? Wanneer komen er nieuwe shipments? Waar hebben jullie besteld? Etc..

Ik wil wel door alle topics/pagina's lezen maar ben bang spoilers tegen te komen.. Doe dit dus liever niet. :)
Ik heb zondag besteld bij Bol.com en ze zeggen (ook nadat ik het gevraagd heb) dat ik hem vrijdag ga ontvangen. Ik ben benieuwd :)

Als je de site mag geloven kun je daar nog steeds bestellen met de 'garantie' dat je hem vrijdag in huis hebt.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb ik net ook even gekeken ja, maar de vriendin van m'n broer kwam net m'n kamer binnen terwijl ik een WoW movie aan 't kijken was.. "Hey cool, World of Warcraft, wij hebben bij de Media Markt weer een nieuwe lading binnen..".

Ik gillen. :D

Morgen gaat ze kijken of ze ze nog hebben.. Neemt ze hem meteen voor me mee (Alliance box _/-\o_ ) Hope so!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:29
Anoniem: 57209 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 21:56:
Moet je sowieso voor uit kijken, dergelijke oplichters kunnen zo de CD key al gebruikt hebben.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spelen er hier eigenlijk mensen op een Role Playing server?

Lijkt mij namelijk 't leukst.. Dan waan je je pas echt in die wereld, imo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
weet iemand hoe ik bij dat boek First aid kom (waarmee je je firstaid skill boven de 125 krijgt)
k heb hier en daar gezocht maar kan het echt niet vinden

bij de Stromgarde zou hij verkocht moeten worden maar kan geen npc vinden daar die dat kan

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Anoniem: 57209 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 23:17:
Spelen er hier eigenlijk mensen op een Role Playing server?

Lijkt mij namelijk 't leukst.. Dan waan je je pas echt in die wereld, imo. :)
Ben ik niet met je eens. Het is zowiezo voor een groot deel Role Playing, maar het PVP element is zeker op latere levels juist het leukste, dan begint het questen echt te vervelen etc, raiden is gewoon geweldig of het verdedigen van je eigen stadje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quaker
  • Laatst online: 30-11-2021
joostve schreef op woensdag 13 april 2005 @ 23:21:
weet iemand hoe ik bij dat boek First aid kom (waarmee je je firstaid skill boven de 125 krijgt)
k heb hier en daar gezocht maar kan het echt niet vinden

bij de Stromgarde zou hij verkocht moeten worden maar kan geen npc vinden daar die dat kan
Je moet als je Stromgarde keep binnenkomt naar rechts, en dan over dat bruggetje heen en dan ben je er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-07 17:36
sOid schreef op woensdag 13 april 2005 @ 23:30:
[...]

Ben ik niet met je eens. Het is zowiezo voor een groot deel Role Playing, maar het PVP element is zeker op latere levels juist het leukste, dan begint het questen echt te vervelen etc, raiden is gewoon geweldig of het verdedigen van je eigen stadje :)
idd. Raar dat je ook geen rp pvp servers hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Woohoo! Nieuwe servers! :9 :D

Ik deed toch al niet mee op Bloodscalp. Veel van char gewisseld enzo en ben dus erg achterop geraakt! Maar nu dus, nieuwe ronden, nieuwe kansen!

The Maelstrom is mijn nieuwe server!

Leuk man, ik ben nu lvl 10 en sta bovenin qua lvl's, lvl 11 is het hoogste (nu nog). Maar ja, nu maar zien hoe dat morgen is!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die Role Play-servers zijn dus eigenlijk gewoon PvE-servers waar RP regels gehanteerd worden?

RP PvP zou inderdaad leuker en geloofwaardiger zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-06 13:02

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

Blizzard heeft al te kennen gegeven dat ze geen nieuwe rulesets gaan toevoegen, wel een beetje jammer, maar zoals ik nu speel is het meer pvp en endgame pve dan RP, dus erg veel mis ik niet :P

Een beetje rp op z'n tijd is toch wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:43
Iemand al op de testservers rondgelopen? Ik wou het ook even proberen, maar precies te laat, ze hebben de copy transfers naar een test server tijdelijk disabled wegens overflooding :), iedereen wil het natuurlijk wel even uitproberen.

Anyway, ik heb enorm zin om even weer wat verder te lvlen, die lvl60 moet nu echt een keer gehaald worden, ik heb alleen nu tentamens, dus tja wat doe je eraan... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84216

Gisteren mijn eerste duels gehad.. en ik zuig er in. Ben 6 keer afgeslacht door een lvl 28 druid, terwijl ik een lvl 31 Frost/arcane mage ben.

Werd uitgelachten door het publiek.../cry

Wat ik me nu dus afvraag : Die druid "outlived me". Telkens als ik zijn health op de helft had toverde hij zijn health weer vol, net zolang totdat mijn mana helemaal leeg was...

Wat doet een beetje mage nou om toch van dat soort figuren te winnen? Ik kan 1 keer counterspell doen, maar daar zit een cooldown op van 1 minuut geloof ik. 1 minuut.... daarin raak ik al mijn mana wel kwijt..

Dan heb ik van die instant cast spells, zoals flamestrike. Interrupten die health spells?

Had geen moeite met hem op afstand houden, of om hem te raken met frost/arcane/fire balls... hij bleef zichzelf gewoon healen...

Iemand wat goede tips , voor een Mage met een geknakt zelfvertrouwen ?

Speel overigens op US Server Stormreaver , mocht iemand met me willen sparren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:55
Wieee nu level 51, gister begonnen in plaguelands. Wow wat is deze area vet man! De level 50 undeads hier droppen al runecloth wiieeeeeee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Viper2k1 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 23:50:
Woohoo! Nieuwe servers! :9 :D

Ik deed toch al niet mee op Bloodscalp. Veel van char gewisseld enzo en ben dus erg achterop geraakt! Maar nu dus, nieuwe ronden, nieuwe kansen!

The Maelstrom is mijn nieuwe server!

Leuk man, ik ben nu lvl 10 en sta bovenin qua lvl's, lvl 11 is het hoogste (nu nog). Maar ja, nu maar zien hoe dat morgen is!
Hehe, heel anders morgen waarschijnlijk.
Ik weet nog dat ik D2 ladder speelde direct ne de restart. Ik speelde die avond met een groep van 8 man in 1 keer van act 1 tot act4 en met levels rond de 25 waren we die avond nog tussen de hoogsten van de server. Ik ga slapen, en de volgende dag loop je 30 levels achter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op donderdag 14 april 2005 @ 08:04:
Wieee nu level 51, gister begonnen in plaguelands. Wow wat is deze area vet man! De level 50 undeads hier droppen al runecloth wiieeeeeee!
Ya ben ik nu ook mee bezig. Ik weet niet wat ik heb aan die reputatie, maar die undeads leveren repetutatie op bij argent dawn. (in bulwark krijg je een argent dawn trinket die je aan moet doen terwijl je ze killt)
Dus nu 1000en van die undeads killen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Anoniem: 84216 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 07:54:
Gisteren mijn eerste duels gehad.. en ik zuig er in. Ben 6 keer afgeslacht door een lvl 28 druid, terwijl ik een lvl 31 Frost/arcane mage ben.

Wat ik me nu dus afvraag : Die druid "outlived me". Telkens als ik zijn health op de helft had toverde hij zijn health weer vol, net zolang totdat mijn mana helemaal leeg was...

Wat doet een beetje mage nou om toch van dat soort figuren te winnen? Ik kan 1 keer counterspell doen, maar daar zit een cooldown op van 1 minuut geloof ik. 1 minuut.... daarin raak ik al mijn mana wel kwijt..

Dan heb ik van die instant cast spells, zoals flamestrike. Interrupten die health spells?

Had geen moeite met hem op afstand houden, of om hem te raken met frost/arcane/fire balls... hij bleef zichzelf gewoon healen...

Speel overigens op US Server Stormreaver , mocht iemand met me willen sparren :P
Ligt aan waar je je talent points instopt. Als je voor frost gaat heb je denk ik niet eens uitleg nodig, je kunt hem constant slowen dus komt ie nooit in de buurt. Als je voor fire gaat is het rond dit level misschien gewoon moeilijk. Je kunt proberen hem te poly-en maar een beetje druid trapt daar niet in.
Je moet eigenlijk zorgen dat hij OF niet in catform kan (ik neem aan dat hij catform gebruikt, anders heb je zo gewonnen) OF niet kan healen. Je wil over het algemeen dat een duel met een healer zo kort mogelijk duurt, dus ik zou zijn heals inderdaad counterspellen. Als je geluk hebt verwacht ie dat niet en shift ie niet meteen terug, in die tijd kan jij dan weer een fireball afvuren. Oh en Blink is your friend :) Ik won met mijn mage van lvl 23 (ben nu 34) van warriors van lvl 27 gewoon omdat ze mij niet kunnen vinden :D Ik speel trouwens druid en mage dus ik weet wel een beetje waar ik het over heb. :)
Het enige wat ik niet weet is wanneer je CoC krijgt. Als je die namelijk hebt, kun je druids gewoon blijven outrunnen tot zijn mana op is. De beste heal van een druid neemt zo'n 1/3e van zijn mana in beslag. Leg daarnaast dat 1 keer shapeshiften meestal ook noodzakelijk is (tenzij hij balance specced is) en hij heeft nog maar de helft van zijn mana over na 1 keer healen. Gaat hij daarna terug in catform/bearform, dan houdt hij nog maar 1/3 van zijn mana over. Nog een keer healen en het is afgelopen.

Zorg gewoon altijd dat je in een duel begint met een zo groot mogelijke afstand. Dat is gewoon noodzakelijk voor een mage. In catform hoeft hij maar dichtbij te komen en jij bent al de helft van je health kwijt, want hij gooit meteen al zijn energy in de special attacks. Van een rogue 3 levels beneden je win je ook niet als hij bij de start van een duel meteen op je neus zit.

Ik doe meestal het volgende bij rogues: Fireball > Fireblast > Frost Nova > Fireball > Scorch > Fireblast > Cone of Cold > Blink > Fireball en dan is het meestal wel afgelopen. Bij een druid moet je dus ergens hier tussenin een counterspell op zijn heal gooien. Het liefst ergens als zijn health bar bijna weg is. Een slimme druid healt echter niet als hij al bijna dood is, aangezien ze meestal een restoration/feral spec hebben. In de restoration tree is namelijk een spel, waarop je volgende cast een instant cast wordt,(Nature's Swiftness) die gebruikt de druid dan voor healing touch en dan kan hij vrijwel meteen weer terug in catform. Daar moet je dus heel erg mee uitkijken, want normaal gesproken zie je hem langdurig healing touch casten (groen aura om zijn handen met blaadjes) en heb je tijd genoeg om te counterspellen. Bij Nature's Swiftness > Healing Touch is dat dus moeilijker.

Hoop dat je hier iets aan hebt :) Ik ga wel voor een 31/21 arcane fire build. Dus het kan verschillen.

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 14-04-2005 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:10

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Anoniem: 84216 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 07:54:

Haha, ik ben ook geen held in duellen, en verlies dan ook meestal omdat ik er nog geen tactiek voor heb bedacht. Ik doe ook veel liever quests met mijn maten / guildies. Ik ben zelf overigens ook een frost mage (Conundrum lvl 32 op Dragonblight).
Ikzelf heb drie manieren om mana te verkrijgen: potions, mana agates en natuurlijk de spreuk evocation. Houdt idd je tegenstander op een afstand. En HEEL belangrijk: time je counterspell goed! Als je je tegenstander flink beschadigd hebt, en hij gaat een heal casten, dan doe jij je counterspell. Zijn healing spell word onderbroken en je kan m als het goed is afmaken...

Ik heb zelf nog een andere vraag btw: ik heb herbalism en alchemy als professions. Herbalism heb ik nu netjes op artisan, maar ik kan geen trainer vinden die mijn alchemy boven de 150 kan krijgen. Zowel in Ironforge als in Stormwind lukt het niet... Iemand die nog een goede trainer weet??

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik heb gisteren even een exemplaartje van WoW plus een timecard laten reserveren, nu maar hopen dat ze vrijdag ook echt binnenkomen :9

Heb gisteren even gauw C.o. Riddick uitgespeeld om tijd vrij te maken voor WoW, enige jammere is dat ik de laatste paar levels van TFT nooit uit heb gespeeld, RoC wel, en ben al ontzettend ver in TFT.

Misschien moet ik die dan vanavond nog even gauw doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:53
w00t, kheb wat nieuws ontdekt :)

Ik stond gister in de AH, en was op zoek naar wat prijzen voor medium/heavy/thick leather, totdat ik van die 3 hele goedkope stacks tegenkwam. Ik had deze opgekocht en voor het 3dubbele verkocht. :P

Zou je dit in principe met alle items kunnen doen? Ik had 1 week geleden large glimmering shard gekocht, 3 voor 5 gold, ik heb ze verkocht voor 4 gold per stuk, makkelijk winst maken zo.

Toch vind ik dat ik nogsteeds wat fout doe met me geld. Ik heb nu 37 gold op lvl 42. Skinning en mining als proffession. Skinnen verdiend redelijk, omdat je dat gewoon automatisch doet als je een skinnable mob killed. maar ik ga ECHT NIET naar die veins opzoek ofzo hoor...
Skinning 287 en mining 210. terwijl dat ik voor skinning nog blacksmithing gehad heb, tot lvl 140. :P

Moet je om echt winst te maken gewoon opzoek gaan, of minen jullie bij puur toeval? ik heb maar 2x in de week een stack van mithril / iron.... Dat schiet dus niet zo erg op..
Anyway, dat verhaal over paladin 2 lvl's terug, heb ik echt superveel aan gehad. Die combos die hij beschrijft helpen me enorm, en weet nu ook wat ik fout doe in duels...

Nog iets: Gister was ik in IF en zag 3 lvl60 dwarf pally's idlen, dus ik inspect ze ff. Wat een spoilers zeg! :X :D, die armor, zo huge :|. 1 van die 3 had gewoon de GEHELE lightforge set, damn! DAt heeft een kapitaal gekost, of die heeft megaveel moltencore gedaan.
Hoelang duurt molten core ongv? Want met 10% drops en dan nog tussen 5 man rollen schiet niet op.

Dusch :D

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nyarlathotep schreef op donderdag 14 april 2005 @ 09:04:
[...]

Haha, ik ben ook geen held in duellen, en verlies dan ook meestal omdat ik er nog geen tactiek voor heb bedacht. Ik doe ook veel liever quests met mijn maten / guildies. Ik ben zelf overigens ook een frost mage (Conundrum lvl 32 op Dragonblight).
Ikzelf heb drie manieren om mana te verkrijgen: potions, mana agates en natuurlijk de spreuk evocation. Houdt idd je tegenstander op een afstand. En HEEL belangrijk: time je counterspell goed! Als je je tegenstander flink beschadigd hebt, en hij gaat een heal casten, dan doe jij je counterspell. Zijn healing spell word onderbroken en je kan m als het goed is afmaken...

Ik heb zelf nog een andere vraag btw: ik heb herbalism en alchemy als professions. Herbalism heb ik nu netjes op artisan, maar ik kan geen trainer vinden die mijn alchemy boven de 150 kan krijgen. Zowel in Ironforge als in Stormwind lukt het niet... Iemand die nog een goede trainer weet??
Dank voor de reacties!

Maar probleem is een beetje , dat hij niet 1 keer zichzelf health, maar echt iets van 5 keer... en mijn coutnerspell is maar 6 seconden geldig? ! keer op 1/2 health lukt, maar als hij blijft healen... dan schiet het natuurlijk niet op.

Dat evocation, dat is toch dat je een x % kans hebt om de volgende spell "gratis" te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

jarnotjuh schreef op donderdag 14 april 2005 @ 09:08:

Ik stond gister in de AH, en was op zoek naar wat prijzen voor medium/heavy/thick leather, totdat ik van die 3 hele goedkope stacks tegenkwam. Ik had deze opgekocht en voor het 3dubbele verkocht. :P Zou je dit in principe met alle items kunnen doen?
Als je geluk hebt kun je dat met best veel tradegoods e.d doen ja. Je moet wel net iets vinden dat ver onder de prijs is aangeboden en dat zal steeds moeilijker worden naarmate mensen beter doorhebben wat bepaalde items waard zijn.

Anyways, ik quest liever dan dat ik rijk wordt op AH.

* Yellow|A was gisteren in Uldaman

Eentje van de bosses daar heet Grimlok en net op het moment dat ik "contact" met hem had ging hij ineens bleren "ME GRIMLOK KING". Hele party moest meteen TRANSFORMERS cool gaan zitten tikken :)

Sniff transformers memories. Gelukkig dropte hij ook een nice polearm waar ik nu iedereen mee kan stabben. Me Yellow king.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 23:10

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Anoniem: 84216 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 09:20:
[...]

Dank voor de reacties!

Maar probleem is een beetje , dat hij niet 1 keer zichzelf health, maar echt iets van 5 keer... en mijn coutnerspell is maar 6 seconden geldig? ! keer op 1/2 health lukt, maar als hij blijft healen... dan schiet het natuurlijk niet op.

Dat evocation, dat is toch dat je een x % kans hebt om de volgende spell "gratis" te krijgen ?
Nee, evocation verhoogt je mana regeneration met 1500% voor 8 seconden. Genoeg om weer een bijna volle manabalk te krijgen >:)
Maar idd zijn de "healing" classes lastig om tegen te duellen idd... Pala's zijn hier ook een goed voorbeeld van. De enige manier om ze te verslaan is om een grote hoeveelheid schade in korte tijd toe te dienen. De bottleneck is en blijft je mana... En in mindere mate ook die butt-hoeveelheid hitpoints die wij hebben.
Ik weet niet wat voor lvl je character is, en wat je talent build verder is. Evocation zit in je Arcane tree namelijk.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84216 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 09:20:
[...]

Dank voor de reacties!

Nee dat is Presence of Mind, Evocation laat je channelen om sneller mana te regennen, maar daar heb je midden in een duel niet veel aan. Als hij zich 5 keer healt zal ie toch niet veel shapeshiften, want dan is zijn mana al lang op. Of hij moet een hele hoop +INT gear hebben en potions gebruiken. Houd zijn mana gewoon in de gaten en zorg dat je minder verbruikt, als hij healt kan ie jou niet damagen dus hoef jij niet te blinken/frost nova te gebruiken. Als jij hem dus met fireballs blijft bekogelen, is het een kwestie van tijd tot zijn mana op is, en dan heb jij nog over.

Let dus op:
- Afstand
- Damage/Mana ratio: (gebruik geen flamestrike of blizzard tenzij je daar talent points in hebt zitten en dan misschien nog niet flamestrike) Scorch verbruikt weinig mana voor de damage die het doet (helemaal als je crits krijgt) Fireballs en Frostbolts zijn redelijk en Fireblast is gewoon een must. Gebruik die gewoon iedere keer zodra je kan.
- Bij een verkeerde start weinig mana gebruiken en wachten tot hij shapeshift, dan polymorphen en een dikke vette fireball of pyroblast voorbereiden vanaf afstand.
- Blijf weg van zijn catform, als hij gaat prowlen, inschatten of hij dichtbij genoeg is en frost nova gebruiken. Als hij Shred op je kan gebruiken eindigt het fout. Hij gebruikt overigens catform omdat hij jouw spellcasting dan constant kan interrupten.
- Als hij bearform gebruikt heeft hij veel health, maar hij kan jou bijna niet interrupten, zolang je dus op je damage per mana let, zal hij gauw genoeg uit bear shiften om te healen en heb jij nog genoeg mana over.

Het is wel slim om evocation op te pakken ook voor het levellen. Daarna te focussen op de Fire Tree voor damage. Met mijn huidige talentpoints heb ik wel kans minstens 1 keer te critten in een duel en met 5 punten in Ignite, tikt die damage behoorlijk snel af bij je tegenstander. Tegen andere casters is het slim om flame throwing op te pakken. Je kunt dan namelijk buiten hun range blijven.

Je kunt je problemen flink beperken door counterspell te gebruiken tegen healers dat is een ding dat zeker is.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 14-04-2005 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nyarlathotep schreef op donderdag 14 april 2005 @ 09:30:
[...]

Nee, evocation verhoogt je mana regeneration met 1500% voor 8 seconden. Genoeg om weer een bijna volle manabalk te krijgen >:)
Maar idd zijn de "healing" classes lastig om tegen te duellen idd... Pala's zijn hier ook een goed voorbeeld van. De enige manier om ze te verslaan is om een grote hoeveelheid schade in korte tijd toe te dienen. De bottleneck is en blijft je mana... En in mindere mate ook die butt-hoeveelheid hitpoints die wij hebben.
Ik weet niet wat voor lvl je character is, en wat je talent build verder is. Evocation zit in je Arcane tree namelijk.
hmm, ben lvl 31, bijna 32. Ga die spell toch maar eens even opzoeken dan. Dat zou wel eens een lifesaver kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Laatst geduelled met een druid-guildmember. Ben zelf een paladin. We waren beiden lvl52.
Echt, we waren 8 mins bezig en nog steeds hadden we de helft van onze HP. Maarja, mijn mana begon best wel op te raken en zijn mana leek idd oneindig te zijn :P Toen werd hij aangevallen door 2 mobs, dus killden we samen die maar en vervolgens kwamen er een paar Horde die ons dood wilden maken, dus we moesten daar even korte metten mee maken :D
Maar ik denk niet dat ik gewonnen zou hebben uiteindelijk. Hij had dus super-mana-regeneration ofzo :P Zelf heb ik een beetje in holy, het grootste deel in protection en een klein beetje in retribution. Nu had ik m'n nieuwe spells nog niet, misschien had dat iets gescheeld. Ik moest nog een betere Blessing of Might en een betere SotC hebben, 2 dingen die ik beiden veel gebruik. Maarja, ik denk dat ik nog steeds niet had kunnen winnen. Nu is een deel van m'n gear ook wat oud enzo, maar toch, die mana-regeneration.... verschrikkelijk :P

Hij schakelde overigens steeds over naar Bear-mode, toch had hij bergen met mana :P Misschien idd enorme +int en +spi op z'n gear?

[ Voor 9% gewijzigd door Okyah op 14-04-2005 09:42 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Laatst online: 06-11-2024
Anoniem: 57209 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 22:09:
Heb ik net ook even gekeken ja, maar de vriendin van m'n broer kwam net m'n kamer binnen terwijl ik een WoW movie aan 't kijken was.. "Hey cool, World of Warcraft, wij hebben bij de Media Markt weer een nieuwe lading binnen..".

Ik gillen. :D

Morgen gaat ze kijken of ze ze nog hebben.. Neemt ze hem meteen voor me mee (Alliance box _/-\o_ ) Hope so!
In welke plaats bedoel je, want ik heb net mediamarkt in Almere gebeld en ze zeggen dat de verkoop 15 april is en dat ze bij die vestiging maar 4 a 5 exemplaren binnenkrijgen? En je kan ook niks reserveren.... :? :?
Of hebben ze paar achterovergedrukt voor verkoop M*rktpl**ts.nl??? 8)7 8)7

Gelukkig heb ik bij Dynabyte gereserveerd. Hopen dat ik het nu echt krijg.
8)

[ Voor 12% gewijzigd door Lord_Salo op 14-04-2005 09:41 ]

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okyah schreef op donderdag 14 april 2005 @ 09:40:
Laatst geduelled met een druid-guildmember. Ben zelf een paladin. We waren beiden lvl52.
Echt, we waren 8 mins bezig en nog steeds hadden we de helft van onze HP. Maarja, mijn mana begon best wel op te raken en zijn mana leek idd oneindig te zijn :P Toen werd hij aangevallen door 2 mobs, dus killden we samen die maar en vervolgens kwamen er een paar Horde die ons dood wilden maken, dus we moesten daar even korte metten mee maken :D
Maar ik denk niet dat ik gewonnen zou hebben uiteindelijk. Hij had dus super-mana-regeneration ofzo :P Zelf heb ik een beetje in holy, het grootste deel in protection en een klein beetje in retribution. Nu had ik m'n nieuwe spells nog niet, misschien had dat iets gescheeld. Ik moest nog een betere Blessing of Might en een betere SotC hebben, 2 dingen die ik beiden veel gebruik. Maarja, ik denk dat ik nog steeds niet had kunnen winnen. Nu is een deel van m'n gear ook wat oud enzo, maar toch, die mana-regeneration.... verschrikkelijk :P

Hij schakelde overigens steeds over naar Bear-mode, toch had hij bergen met mana :P Misschien idd enorme +int en +spi op z'n gear?
Volgens mij zijn dat de beruchte duels, Paladin vs Druid. Op lvl 60 schijnen die duels zo lang te duren (als niemand een fout maakt) dat men er op den duur gewoon mee ophoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 21:57

m0nk

16-09-2003 15.15

Okyah schreef op donderdag 14 april 2005 @ 09:40:

Hij had innervate, mana regen gaat dan 400% sneller met een cooldown van 6min waarna hij het weer kan gebruiken. Een slimme druid houdt het gewoon vol tot zijn tegenstander oom is en slaat dan toe met een volle manabalk en dan nog moet je een beetje geluk hebben tegen een pala.. :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Ik stond gister in de AH, en was op zoek naar wat prijzen voor medium/heavy/thick leather, totdat ik van die 3 hele goedkope stacks tegenkwam. Ik had deze opgekocht en voor het 3dubbele verkocht. :P

Zou je dit in principe met alle items kunnen doen? Ik had 1 week geleden large glimmering shard gekocht, 3 voor 5 gold, ik heb ze verkocht voor 4 gold per stuk, makkelijk winst maken zo.

Toch vind ik dat ik nogsteeds wat fout doe met me geld. Ik heb nu 37 gold op lvl 42. Skinning en mining als proffession. Skinnen verdiend redelijk, omdat je dat gewoon automatisch doet als je een skinnable mob killed. maar ik ga ECHT NIET naar die veins opzoek ofzo hoor...
Skinning 287 en mining 210. terwijl dat ik voor skinning nog blacksmithing gehad heb, tot lvl 140. :P

Moet je om echt winst te maken gewoon opzoek gaan, of minen jullie bij puur toeval? ik heb maar 2x in de week een stack van mithril / iron.... Dat schiet dus niet zo erg op..
Anyway, dat verhaal over paladin 2 lvl's terug, heb ik echt superveel aan gehad. Die combos die hij beschrijft helpen me enorm, en weet nu ook wat ik fout doe in duels...

Nog iets: Gister was ik in IF en zag 3 lvl60 dwarf pally's idlen, dus ik inspect ze ff. Wat een spoilers zeg! :X :D, die armor, zo huge :|. 1 van die 3 had gewoon de GEHELE lightforge set, damn! DAt heeft een kapitaal gekost, of die heeft megaveel moltencore gedaan.
Hoelang duurt molten core ongv? Want met 10% drops en dan nog tussen 5 man rollen schiet niet op.

met minign heb je een skill => aanzetten en op je minimap verschijnen veins als je in de buurt komt

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Is er een manier om een hele Guild te verplaatsen naar een andere server?
(van PvE naar PvE)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Ik ben Fire/Arcane Mage en de truuk als ik duel tegen paladins is mega damage doen in korte tijd.. en dan gaat ie voor de big heal.. counter spellen dus(met silence4 sec).. en dan een finisher zoals ik altijd fireblast achter de hand heb dan.. Hoe je de rest invuld dus de damage doet mag je zelf invullen.. Begin levels dus onder de 40 is niet echt belangrijk het duellen.. sommige classes hebben op laag level talents die ze continue gebruiken door het hele spel.. Arcane is niet goed in het begin voor duellen maar is heerlijk in PvE.. vooral voor instant A(o)E.. op level 31 kan je al een goede fire built hebben voor PvP maar doe je het iets minder PvE.. Frost heb ik iets minder ervaring mee omdat lowdamage niet echt een mage eigenschap is vind ik.. dus heb ik me dat ook niet aangeleerd.. Level 60 ice mages doen ietsje minder damage dan fire mages.. maar de damage komt pas heel laat inzetten bij een ice mage.. Frostnova+CoC met de talent spec Shatter en Ice shards bij elkaar te doen heb je een 50% kans op een crit rond de 1000.. Coldsnap erbij en je kan dat dus 2 keer doen.. Dit is een klein voorbeeldje.. Een fire mage full specced kan zonder te frosten al boven de 1000 critten.. Mijn favo opener 1vs1 sheep, fireball, PoM+Pyro.. doet erg veel pijn.. Maar heb een respec gedaan naar een fire/arcane built dus ik crit meer nu maar heb niet meer PoM en pyro opener.. wordt ook wel de scorch built genoemd.. ook pas aan te raden op lvl 45/49..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 14 april 2005 @ 09:52:
[...]

met minign heb je een skill => aanzetten en op je minimap verschijnen veins als je in de buurt komt
Joh, net of ik dat nog niet wist :P
Ik bedoel dus: Ik mine alleen met het zien van een vein, en ik ga er niet naar op zoek ofzo.
Als ik verhalen hoor uit me guild dan zijn er sommige die gewoon 2 uur minen achter elkaar, dat doe ik dus niet.

Als ik op mijn map een stip zie, dan mine ik em, maar anders niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 18:00
jarnotjuh schreef op donderdag 14 april 2005 @ 09:58:
[...]

Ik bedoel dus: Ik mine alleen met het zien van een vein, en ik ga er niet naar op zoek ofzo.
Als ik verhalen hoor uit me guild dan zijn er sommige die gewoon 2 uur minen achter elkaar, dat doe ik dus niet.

mwa ik heb gister van 5 tot 10 (17-22) gemined en heb bijna alle rotzooi bij elkaar voor de weaponsmith q. Alleen heb ik de recipe's nog niet. Denk dat ik maar ff de helft ga verpatsen in de AH om weer wat geld bij elkaar te krijgen. Echter het goud hodu ik in mijn inv want dat is vrij slecht te vinden :( (gekhe)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol check te laatste episode van www.purepwnage.com

Zwaar lachen.

Afbeeldingslocatie: http://www.vanthuijl.demon.nl/hmm.jpg

Iemand een idee hoe deze kerel in een skeletje verandert? Het was geen trinket want ik deed meteen een inspect. Ik ben trouwen die kleine gnome bij de beer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Anoniem: 82860 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 10:13:

Zwaar lachen.

[afbeelding]

Iemand een idee hoe deze kerel in een skeletje verandert? Het was geen trinket want ik deed meteen een inspect. Ik ben trouwen die kleine gnome bij de beer :D
Dat is een skill/spell whatever
die krijg je op lvl 45 ongv

ik heb pala en mages het al zien doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

daarom verdien je ook niet veel :P net als elke gathering proff meot je er een beetje effort in steken om winst te maken

en met de add-on gatherer onthoud je minimap alle plekken waar je gemined hebt

op die manier kan je soms best wel snel rondjes lopen en minen en dus geld verdienen :)

heb met mijn lvl 21 mage nu ook mining + skinning en geld gaan gewoon erg flex :)
Anoniem: 82860 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 10:13:

Zwaar lachen.

[afbeelding]

Sweet Deviate Delight

random effect :) dus verwacht niet bij het eten ervan meteen een skelet te worden :)

[ Voor 25% gewijzigd door Bokkie op 14-04-2005 10:17 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 02-07 20:44
noggenfogger elixer, een quest reward uit tanaris :)
ik heb de mijne al opgebruikt :'(
40 man ;)

[ Voor 57% gewijzigd door Maegrim op 14-04-2005 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Laatst online: 06-11-2024
WOEEIIIIIII !!!!!!
Voor degeene die nog WOW willen aanschaffen, Dixons in Almere heeft er nog zo'n 6 exemplaren liggen en nog stapel prepaidkaarten. reserveren wil niet, dus wie eerst komt die eerst maalt. Ik heb er een kunnen scoren. 8) 8)

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Maegrim schreef op donderdag 14 april 2005 @ 10:17:noggenfogger elixer, een quest reward uit tanaris :)
ik heb de mijne al opgebruikt :(
Je kan extra bij hem kopen, hoor :) Niet dat ik het nut er van in zie :P 10 mins lang niet kunnen mounten of vliegen bijv.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
sOid schreef op woensdag 13 april 2005 @ 23:30:
Waarom lezen mensen niet? Op PvE servers wordt net zo goed geraid, het enige verschil is of je in contested gebied aagevallen kan worden of niet.
Kaap schreef op donderdag 14 april 2005 @ 08:04:
Ah, tof, dan weet ik waar ik bezig ga als ik level 50 ben. Lijkt het een beetje op Duskwood daar?

[ Voor 26% gewijzigd door Hydra op 14-04-2005 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-Chrizz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-11-2022
Dit kan met noggenfogger elixer, krijg je in ieder geval met een quest in Gadgetzan, dat je een paddestoel moet halen uit the Hinterlands, en het schijnt dat het ook wel op AH staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skeiron schreef op donderdag 14 april 2005 @ 09:53:
Ik ben Fire/Arcane Mage en de truuk als ik duel tegen paladins is mega damage doen in korte tijd.. en dan gaat ie voor de big heal.. counter spellen dus(met silence4 sec).. en dan een finisher zoals ik altijd fireblast achter de hand heb dan.. Hoe je de rest invuld dus de damage doet mag je zelf invullen.. Begin levels dus onder de 40 is niet echt belangrijk het duellen.. sommige classes hebben op laag level talents die ze continue gebruiken door het hele spel.. Arcane is niet goed in het begin voor duellen maar is heerlijk in PvE.. vooral voor instant A(o)E.. op level 31 kan je al een goede fire built hebben voor PvP maar doe je het iets minder PvE.. Frost heb ik iets minder ervaring mee omdat lowdamage niet echt een mage eigenschap is vind ik.. dus heb ik me dat ook niet aangeleerd.. Level 60 ice mages doen ietsje minder damage dan fire mages.. maar de damage komt pas heel laat inzetten bij een ice mage.. Frostnova+CoC met de talent spec Shatter en Ice shards bij elkaar te doen heb je een 50% kans op een crit rond de 1000.. Coldsnap erbij en je kan dat dus 2 keer doen.. Dit is een klein voorbeeldje.. Een fire mage full specced kan zonder te frosten al boven de 1000 critten.. Mijn favo opener 1vs1 sheep, fireball, PoM+Pyro.. doet erg veel pijn.. Maar heb een respec gedaan naar een fire/arcane built dus ik crit meer nu maar heb niet meer PoM en pyro opener.. wordt ook wel de scorch built genoemd.. ook pas aan te raden op lvl 45/49..
Hmm, dat maakt een hoop duidelijk. Hoorde net ook al dat duels pas echt goed uit de verf komen als je +40 bent. Maakt me er nu dus niet zo druk meer om.

Blijf denk ik wel bij frost.. is wel minder instant damage, maar het "sluimert" zo lekker :-)

Goed, ga maar eens wat mobs killen, om me zelfvertrouwen op te vijzelen. Mobs zijn geen partij voor mij :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-05 13:56
Hydra schreef op donderdag 14 april 2005 @ 10:22:
[...]
Waarom lezen mensen niet? Op PvE servers wordt net zo goed geraid, het enige verschil is of je in contested gebied aagevallen kan worden of niet.
[...]
Nee dat is leuk, als mensen geen zin hebben gaan ze alleen maar een beetje toekijken :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online

lightforge komt niet uit MC :)
lightforge komt uit: scholomance, stratholme, LBRS, UBRS.. de shoulders droppen bv van The Beast in UBRS
de setten die in MC droppen zijn epic only hehe dus nog even iets vetter dan lightforge
MC is een raidinstance (40 man dus) die pas na 6 dagen reset, hoeveel tijd je er precies voor nodig heb weet ik niet maar in een avond doe je het niet. en daar komt ook nog eens bij de de eindbaas 2 uur na het summonen al despawned en hij nog nooit gekilled is.. behoorlijk pittig dus allemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
QlimaX schreef op donderdag 14 april 2005 @ 10:44:
Nee dat is leuk, als mensen geen zin hebben gaan ze alleen maar een beetje toekijken :9 .
Waarom zouden mensen die niet aan een raid mee willen doen dit volgens jou wel moeten dan? Bovendien, de meeste mensen doen juist wel mee. Raids zijn leuk, en er is geen echte death penalty, dus waarom zou je dat niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 06-07 01:58
[...]

In de praktijk gebeurt dit niet dus :)

Zondag een raid op IronForge gedaan met zo'n 70 man. Toen we daar aankwamen liepen we tegen een net zo'n grote groep alliance pvp aan :)

Maar er zijn ook wel mensen die daar geen zin in hebben en alleen toekijken. Dat is hun keuze. Blij dat ze die kunnen maken voor zichzelf.

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 14-04-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Hydra schreef op donderdag 14 april 2005 @ 11:05:
[...]

Waarom zouden mensen die niet aan een raid mee willen doen dit volgens jou wel moeten dan? Bovendien, de meeste mensen doen juist wel mee. Raids zijn leuk, en er is geen echte death penalty, dus waarom zou je dat niet doen?
Omdat het zout is dan. De onschuldige moeten ook worden gekilled, net als in het echt. All for the horde the horde takes all. Pve is gewoon super saai!!!!! :P

Ook de spanning die er is als je door een alliance gebied reist als horde zijnde of andersom. Damn sweet gewoon. Als het pve is kan je niet eens gekilled worden dan whaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Laatst online: 02-06 10:31
Goed nieuws voor de Hunters onder ons :

http://forums-en.wow-euro...16000&p=1&tmp=1#post16000

Ik ben blij dat ze het niet doen iig

/dance
/clap

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mee eens. Ik liep gisteren van Theramore door naar the Barrens (onderweg naar 1k Needles en Desolace) en dan is het toch grappig dat je moet uitkijken welke Horde er om je heen is en welk level, want de lvl 20's rennen misschien weg, of proberen je toch wat damage te doen, de lvl 30's proberen je gewoon neer te krijgen. Moest dus ook 1 keer wegrennen van een groep van 5 ?? horde. Dat is gewoon leuk. En dan toch dansen met wat horde in de Barrens naderhand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hmm dodgen van ranged attacks leek me anders toch wel erg realistisch. Parry...ja, lijkt me raar gezicht om een frostbolt te parryen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Optical schreef op donderdag 14 april 2005 @ 11:22:
Goed nieuws voor de Hunters onder ons :

http://forums-en.wow-euro...16000&p=1&tmp=1#post16000

Ik ben blij dat ze het niet doen iig

/dance
/clap
Geweldig dit weerhield mij ervan om een huntertje te beginnen. Nu kan die toch gemaakt worden :P

Vraagje. Welk ras vinden jullie het best passen bij een horde hunter? Troll, orc of tauron? Dacht zelf aan troll :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

Ja, kom je met 50 man bij Stormwind of Iron Forge om te raiden, en heeft alliance geen zin bv, allemaal pvp flag uit en emotes spammen.

Leuk hoor...zon raid opzetten, als je tegenstanders geen zin hebben was je raid voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 17:23

On_E

Housemusic

Gister even ''smashed'' geworden in de BB tavern, druk ik per ongeluk op Invisibility voor mijn Succubus, wordt ik gelijk doodgemaakt door die bruisers daar.....

Veel quests nog te doen in STV trouwens, nergens zoveel als hier gevonden.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op donderdag 14 april 2005 @ 10:22:
Ah, tof, dan weet ik waar ik bezig ga als ik level 50 ben. Lijkt het een beetje op Duskwood daar?
Plaguelands is een mix van duskwood en tristfal glades. Dat horror geviel zit er goed in en dat beviel me heel erg. Veel wolven en beren om te skinnen, veel spiders voor silk en heel veel, echt heel veel stadjes/farms met undeads die runecloth droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lt_cmd_data
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bol.com heeft ze "wow CD-ROM" Beschikbaar datum veranderd van 15.04.2005 naar 30.04.2005

[ Voor 11% gewijzigd door lt_cmd_data op 14-04-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Laatst online: 02-06 10:31
PacinoAllstars schreef op donderdag 14 april 2005 @ 11:27:
[...]

Geweldig dit weerhield mij ervan om een huntertje te beginnen. Nu kan die toch gemaakt worden :P

Vraagje. Welk ras vinden jullie het best passen bij een horde hunter? Troll, orc of tauron? Dacht zelf aan troll :P
Ik heb er zelf al een - een lv32 Orc (Rakanishu - The Remains @ Bloodscalp) en ben dr erg tevreden mee

Je gaat wel voor Guns toch ? Bows zijn voor sissy NE's ;)

Trolls zijn natuurlijk ook cool met hun 'rasta speak'

Enneh :
Kaap schreef op donderdag 14 april 2005 @ 11:25:
Hmm dodgen van ranged attacks leek me anders toch wel erg realistisch. Parry...ja, lijkt me raar gezicht om een frostbolt te parryen.
Oja ?- sinds wanneer is het mogelijk een pijl of kogel te dodgen als die op je wordt afgeschoten

alleen in the Matrix :P

[ Voor 29% gewijzigd door Optical op 14-04-2005 11:48 ]

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-06 14:35
Nog geen kwartier geleden bij BOL besteld en toen was het nog gewoon de 15de. Fijn is dat. Heb gelukkig al langer een bestelling lopen bij dynabite. Hopelijk dat die er morgen wel is. Wil nu toch wel eens gaan spelen :)

Hmmm de voordeelbundle staat wel nog om de 15de en die heb ik besteld. Waarschijnlijk zal die dan ook wel naar de 30ste gaan. Ik hoop het niet

[ Voor 26% gewijzigd door yrosma op 14-04-2005 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-05 13:56
Hydra schreef op donderdag 14 april 2005 @ 11:05:
[...]

Kaap schreef op donderdag 14 april 2005 @ 11:28:
[...]
Ja, kom je met 50 man bij Stormwind of Iron Forge om te raiden, en heeft alliance geen zin bv, allemaal pvp flag uit en emotes spammen.

Leuk hoor...zon raid opzetten, als je tegenstanders geen zin hebben was je raid voor niets.
Het gaat mij natuurlijk om dat je mensen kan aanvallen ook al willen die NIET meedoen ( daarmee bedoel ik, als je komt aanlopen met je possee dat je ze meteen kan aanvallen in plaats van dat ze eerst de kat uit de boom gaan kijken ), wat is nou toffer dan met een hele groep steden/mensen overrompelen .... maar dat zullen PVE'ers denk ik nooit begrijpen ;). En een hoofdstad aanvallen heb je altijd wel genoeg tegenstand dus dat is het probleem niet, juist raids op contested gebieden zijn koel (hillsbrad foothills etc.) zeker als het behoorlijk gelijkop gaat.

[ Voor 7% gewijzigd door QlimaX op 14-04-2005 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

QlimaX schreef op donderdag 14 april 2005 @ 11:39:
Het gaat mij natuurlijk om dat je mensen kan aanvallen ook al willen die NIET meedoen ( daarmee bedoel ik, als je komt aanlopen met je possee dat je ze meteen kan aanvallen in plaats van dat ze eerst de kat uit de boom gaan kijken ), wat is nou toffer dan met een hele groep steden/mensen overrompelen .... maar dat zullen PVE'ers denk ik nooit begrijpen ;). En een hoofdstad aanvallen heb je altijd wel genoeg tegenstand dus dat is het probleem niet, juist raids op contested gebieden zijn koel (hillsbrad foothills etc.) zeker als het behoorlijk gelijkop gaat.
Maar véél raids zijn net op IF of crossroads... daar kunnen de defenders alsnog de kat uit de boom kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136675

Voor de rest heb ik geen problemen met de huidige WoW economie, dit omdat ik inflatie niet als belemmerende factor zie...money sinks zullen komen, en er zullen heus beperkingen gemaakt worden....niet iets voor ons om ons druk over te maken
Jij hebt niet veel MMORPG ervaring? ;) Money sinks zullen er komen, maar altijd te laat. In vrijwel elke MMORPG zal hyperinflatie uiteindelijk voorkomen. EQ, SWG, AC, DAOC, FFXI. WoW zal geen uitzondering zijn. Over een jaartje zullen AH items voor beginnende spelers niet meer te betalen zijn.

Nu al trouwens vind ik low level items in de AH vrij prijzig. Ik heb m'n alt een paar goud gegeven zodat ie leuke gear kan kopen, maar als je als newbie begint kan je het anders niet betalen. Groene level 12 wapens voor 1-2G enzo. Spotgoedkoop voor m'n level 14 druid, dankzij wat leuke donaties van m'n level 48 paladin, maar toen ik met mijn pala level 12 was vond ik 50s al onbetaalbaar veel geld. :P
heel stv is lame imho
vreemd genoeg ben ik zelden geganked in STV op Shadow Moon. Twee, drie keer hooguit (twee keer door een hunter). En heb zo'n beetje alle quests daar gedaan (muv een enkele level 50 quest). En nog als ik er doorheen loop als level 48 pally wordt ik met rust gelaten. Ook binnen BB, zelfs op de boot van en naar Rachet. Zo nu en dan zijn er wel groepjes horde of alliance die bepaalde gebieden campen (zoals Nesing's Expedition) en dan is het even knokken, maar de volgende dag zit iedereen weer vrolijk samen te questen.

Hetzelfde kan helaas niet gezegd worden voor andere gebieden. STV lijkt een uitzondering.
Er zitten iets van 4 verschillen tussen de UD en de trolls bijv. Maar dat zijn maar kleine verschillen.
Mwah, tis maar wat je klein noemt. WotF pned alle andere racial abilities van alle andere races.
Ik lees verder trouwens in het hele topic dat overal maar een beetje lacherig wordt gedaan over de Paladin. Overal wordt de matchup tegen paladins als simpel afgedaan, ik ben het hier echter niet mee eens.
Ik ben ook een pally, ben vrij redelijk in PvP, maar het probleem is en blijft: een pally kan vrijwel niets doen als iemand wegrent. Zeker niet als retri paladin. Puur voor PvP redenen weiger ik om Retri te speccen, ondanks de hogere DPS. Niks is zo frustrerend als een druid op 1% van z'n health te zien warstompen (aangezien ik alliance ben kom ik dus alleen maar Tauren druids tegen), travelformen en weg rennen zonder dat je iets kan doen. Daarom zijn Paladins zwak in PvP...iedereen kan van ze wegkomen.

Ik ben dus al het hele spel bezig om manieren te vinden om dit tegen te gaan. Repentence, Holy Shock, Net Gun, Death Ray, Mortars. Als het maar werkt. :) Wisselend succes voorlopig. Maar Death Ray + Holy Shock is wel een enorm goede finisher. Meestal wachten tegenstanders iets te lang om weg te rennen (niemand verwacht dat een paladin vanaf een afstand veel schade kan doen)...Death Ray aanzetten...BOEM...Holy Shock erbij...1000-2000 damage. :D Moeten ze wel in range blijven, maar als het lukt is het effect echt prachtig. Werkt vooral goed icm bubble. Ze denken dat ik ga healen, ze wachten af omdat ik immune ben voor hun aanvallen, ze gebruiken een bandage ofzo, en ondertussen zet ik Death Ray aan. Doet mij geen damage door mijn bubble, en pats, 600-1800 damage (hoogste damage die ik met een death ray haalde was 1752). Holy Shock erbij, en 20-60% van hun hp-balkje eraf. :P Gelijk paniek (als ze al niet gelijk dood zijn). Reacties na duels waren ook prachtig, vooral na die 1752 crit. Iedereen tegelijk "WTF?!?!". :P Niemand verwacht een Pally die ranged konten schopt. :P
Hij schakelde overigens steeds over naar Bear-mode, toch had hij bergen met mana Misschien idd enorme +int en +spi op z'n gear?
mana regenned heel snel in bear form.

beste manier om druids in bear form te verslaan: Blessing of Wisdom met Seal of Wisdom. En gebruik je mana alleen om te healen. Zolang je mana niet opraakt kan je niet verliezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik neem aan dat je als Rogue op PvP ook gewoon (onzichtbaar) samen met de katten vanuit de boom toe kan kijken op een gevecht? En als ze klaar zijn pwn je toch gewoon de winnaar })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

[...]

jij hebt dus nooit serieus op een pve server gespeeld! contest gebieden zijn genoeg raids op hoor pas deed de horde nog een raid op refudge point en iedereen daar meteen /pvp en counter attacks heeft de hele avond geduurd, ik moest daar overigens later ook nog wat afmaken kwa quests en dat kan dan ook gewoon als je dat wilt.
Probeer eerst eens serieus pve uit voor je gelijk gaat oordelen.
ik speel op beide pve en pvp en vind ze beide gaaf dus laten we nu ophouden met elkaar te overtuigen wat leuker is!! op beide zijn er nadelen en voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45379

wat is dit nou weer dan? ik wacht nu ruim een maand bij BOL.com en nu is ie doodleuk 2 weken uitgesteld?
of heb ik hem wel gewoon morgen? is die datum voor mensen die nu pas bestellen? ik heb nog geen bericht van BOL.
echt zo matig is dit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-06 14:35
@MantaMania
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:04
[...]

[...]

Het gaat mij natuurlijk om dat je mensen kan aanvallen ook al willen die NIET meedoen ( daarmee bedoel ik, als je komt aanlopen met je possee dat je ze meteen kan aanvallen in plaats van dat ze eerst de kat uit de boom gaan kijken ), wat is nou toffer dan met een hele groep steden/mensen overrompelen .... maar dat zullen PVE'ers denk ik nooit begrijpen ;).
Daarom spelen die mensen ook op een PvE-server... :-)

Kort door de bocht gezegd beschouw ik WoW als een gewone RPG, met het verschil dat je met anderen samen quests enz. kan doen. Dat hele PvP-verhaal boeit mij eigenlijk niet zo :). In DAoC ligt dat iets anders, om twee redenen: hetgeen er in RvR gebeurt heeft effectief invloed op je mogelijkheden in PvE (bonussen op damage bvb.) en ik heb in DAoC, meer dan in WoW, het gevoel van 'wij tegen de rest' - maar zelfs dan blijft PvE voor mij de hoofdmoot van het spel.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 136675 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 11:51:

Ik ben ook een pally, ben vrij redelijk in PvP, maar het probleem is en blijft: een pally kan vrijwel niets doen als iemand wegrent. Zeker niet als retri paladin. Puur voor PvP redenen weiger ik om Retri te speccen, ondanks de hogere DPS. Niks is zo frustrerend als een druid op 1% van z'n health te zien warstompen (aangezien ik alliance ben kom ik dus alleen maar Tauren druids tegen), travelformen en weg rennen zonder dat je iets kan doen. Daarom zijn Paladins zwak in PvP...iedereen kan van ze wegkomen.
volgens mij kan je gewoon een stun met je pally

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik krijg lichtelijk het idee dat de PvP'ers hiero, de PvE'ers voor mietjes uitmaken, en dat de PvE'ers vinden dat de PvP'ers het spel niet 'echt' spelen.

Of zit ik er nu een btje naast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:06

Wiebbe

<none />

MantaMania schreef op donderdag 14 april 2005 @ 12:02:
[...]

volgens mij kan je gewoon een stun met je pally
die stun heeft echt niet zon groot bereik hoor, en dan nog heeft die een delay van 1 minuut..
het is gewoon zo dat bij paladins er geen ranged toegangelijk is naast Holy shock en engineering. (daarom heb ik ook engineering genomen :P) Btw travel form is instant, en hij heeft echt wel kans om weg te rennen. Bijv Entangle, travel form, en rennen maar. Jij moet eerst seal of freedom doen, wachten tot combat weg is, mount casten, er achteraan, dan zit hij waarschijnlijk al in stealth achter een boom..
HTT-Thalan schreef op donderdag 14 april 2005 @ 12:06:
Ik krijg lichtelijk het idee dat de PvP'ers hiero, de PvE'ers voor mietjes uitmaken, en dat de PvE'ers vinden dat de PvP'ers het spel niet 'echt' spelen.

Of zit ik er nu een btje naast :P
nope, dat is precies zoals het gezien word volgens mij :P
Ik vind gewoon dat die /pvp niet hetzelfde is als een PVP server, en dat proberen veel PVE spelers wel te zeggen, maar dan nog beter! want je kan zelf aangeven wanneer je het aan of uit wilt..

maar zoals ik bijna nog nooit op een PVE heb gespeeld, zullen veel PVE bijna nog nooit op een PVP gespeeld hebben. het is inderdaad zo als je als Alliance op level 20 in ashenvale, redrigde mountains komt dat er veel horde rond hobbelen. Maar bij de hogere levels valt dat echt veel meer mee.

Maar hopelijk word het niet helemaal verkracht met de komst van het honor systeem, want op dit moment is het echt overal gank festijn 2005..

[ Voor 43% gewijzigd door Wiebbe op 14-04-2005 12:09 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Het grootste probleem is het vergeten je scanner terug aan te zetten nadat je dood gegaan bent mischien. Dat heb ik ook veel gehad.
Als je hem altijd aan hebt staan zou je wel redelijk genoeg moeten vinden.
Je moet wel alles wat ie ziet dus ook gaan minen, niet denken "ff geen tijd nu"

Ik doe het in principe op die manier, alleen op het moment dat ik dan mijnen tegen begin te komen die ik nog niet kan omdat ik 20 skills te laag ben, dan ga ik idd ff een half uurtje minen tot ik die wel kan. Want als je niet kan minen wat er in je werkgebied te vinden is, dan gaat je dus alleen nog verder achter lopen.

Dat half uurtje minen:
voor Iron: 1k needles
voor mithril+Iron: Badlands.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 3369 op 14-04-2005 12:08 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.