Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.075 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Bosmonster schreef op woensdag 13 april 2005 @ 12:57:
Ik kan op PvE kiezen om geen PvP te zijn op het moment dat ik simpelweg wil questen en er op dat moment bergen alliance zijn. Op een PvP server was ik dan waarschijnlijk 20x gegankt of ik had iets ander moeten gaan doen (word dus belemmerd in mijn spelbeleving).
20x geganked tijdens 1 quest?? hmm nog nooit gebeurd.. misschien om de 5 quests probeerd iemand het eens.. Enige jammere is meestal de UD rogues die lowbie camps leegmaaien.. snap dat niet helemaal.. ga dan critters killen als je dat zo leuk vind.. Ben zelf een mage en meeste mensen vallen de mage snel aan omdat iedereen weet dat een mage redelijk gimped is qua mana en armor.. Dus ik zou er het meest last van moeten hebben.. de enige plek waar ik meestal 2 keer in een uur geganked wordt is STV.. Hillsbrad hoort daar denk ik ook wel bij.. Bladefist zit aardig vol en als ik al zeg dat je er niet zo heel erg last van hebt dan de meeste "know it all's" zeggen dan zegt dat al veel.. Ik zou als ik jou was toch eens de PvP smaak proberen.. PvE is jezelf verbergen achter een flag.. Het zegt al genoeg als je een raid hebt op een PvE server dat het voornamelijk guards killen is.. en dan hopelijk wachten tot er een groep aankomt die tegen de groep wil matten.. is het btw dan ook rennen tot de flag weer in kicked?? Vind dat dus net zo laf als ganken.. ik keur ganken net zo af als het PvE systeem maar zo ieder zijn mening ;)

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135479

Zeg niet om het 1 of ander maar wij hadden op dat moment onze handen vol aan bangalash we deden verder niets en toen killde ie de hunter magoes tis pvp, naja als hij lame gedrag vertoont kan die verwachten dat we iets terug doen.

Maare die rogue meer dan 20 lvls hoger dan mij tjah dat vind ik nogal lame niet omdat ie mijn ganked maar omdat die iemand aanpakt die 20 lvls lager is dat zichzelf ik bedoel ik vind het niets aan om iemand te killen van lvl 24 ofzo die maakt mij toch niets ofwel,magoed eigen meningen verschillen.

Maare welk gebield kan een lvl 34 hunter goed minen heb mn skill @ 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

HTT-Thalan schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:32:
[...]
Op PvE speelt men dus beschaafd. Ik weet alleen niet of ik zo happig ben op het feit dat je vooral als je wat zwakker bent, constant op de vlucht bent. Op een gegeven moment moet je je veilige stad of dorp verlaten om te gaan scouten en levelen, en als er echt zoveel van die gank-klootzakken rondhangen kan dat nog wel eens enorm vervelend worden ...
Dit is natuurlijk grote onzin. Op een PvE server wordt juist helemaal niet beschaafder gespeeld. Op een PvE server kun je iemand de hele dag het leven zuur maken zonder dat die andere daar iets tegen kan doen. Op een PvP server kijk je wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Godver, ik kan niet meer inloggen met mn mage.
Waren bij zo'n wervelwind in Tanaris, vlakbij ZF, ik loop naar die ww, opeens gaat alles in slowmotion(lopen etc), daarna wordt ik gekicked :X
Als ik nu wil inloggen, zegt die dat er al een character exists with that name :X
Is al bijna 20min zo, hoe is dat op te lossen?

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:30:
[...]
En draai het nu even om. Je hebt net het hele kamp afgemaakt en wil nu de boss killen. In plaats daarvan komt er een groepje gasten aan en killt je/jaagt je weg en maakt de boss voor je neus af. JIJ mag nu 10 minuten wachten op respawn.

Ik speel het spel voor de lol, niet om tig keer per avond lastig gevallen te worden en me zwaar te irriteren aan andere spelers.

Ieder z'n ding, maar begin je verhaal niet met 'saaie PvE-server'... want dan kun je de rest van je verhaal ook wel achterwege laten..
Als ze sterk genoeg geweest waren dan hadden ze om het kamp kunnen vechten. In dit geval besloten ze om er vandoor te gaan. Dit soort momenten maken juist een PvP server spannend en daardoor worden voor mij dus ook PvE servers saai.

Als je er niet tegen kunt dat iemand zijn mening geeft, waarom lees het dan het hele verhaal. Waarom reageer je eigenlijk?

Ik wil trouwens nog wel een voorbeeld geven van wat op jouw zo geliefde PvE server kan zonder dat jij daar iets aan kan doen. Jij ruimt het hele kamp op om bij de baas te komen voor jouw quest. Een andere alliance/horde groep wacht lachend tot jij klaar bent. Terwijl jij met de laatste mob bezig bent stormen ze op de baas af en pikken hem voor jou neus in. Wat moet het dan ontzettend leuk zijn om op een PvE server te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Anoniem: 97943 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:45:
[...]

Als ze sterk genoeg geweest waren dan hadden ze om het kamp kunnen vechten. In dit geval besloten ze om er vandoor te gaan. Dit soort momenten maken juist een PvP server spannend en daardoor worden voor mij dus ook PvE servers saai.

Als je er niet tegen kunt dat iemand zijn mening geeft, waarom lees het dan het hele verhaal. Waarom reageer je eigenlijk?

Ik wil trouwens nog wel een voorbeeld geven van wat op jouw zo geliefde PvE server kan zonder dat jij daar iets aan kan doen. Jij ruimt het hele kamp op om bij de baas te komen voor jouw quest. Een andere alliance/horde groep wacht lachend tot jij klaar bent. Terwijl jij met de laatste mob bezig bent stormen ze op de baas af en pikken hem voor jou neus in. Wat moet het dan ontzettend leuk zijn om op een PvE server te spelen.
Op een PVP killen ze jou en de baas, nee daar wordt je gelukkig van, beide servers zijn gewoon ruk als er 2 verschillende races voor 1 baas komen. Bij een PvP omdat je door een andere groep bij de laatste mob voor eindbaas door de groep met samen met de baas met de grond gelijk gemaakt wordt en op een PvE stelen ze gewoon je kill in en je doet er niets aan.

Freelance tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:29
Skeiron schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:37:
Het zegt al genoeg als je een raid hebt op een PvE server dat het voornamelijk guards killen is.. en dan hopelijk wachten tot er een groep aankomt die tegen de groep wil matten.. is het btw dan ook rennen tot de flag weer in kicked?? Vind dat dus net zo laf als ganken.. ik keur ganken net zo af als het PvE systeem maar zo ieder zijn mening ;)
Dat zegt dus niemand, en dat is ook gewoon grote onzin. Op dit moment timed een flag uit na 5 minuten, als je in die 5 minuten geen tegenstanders aanvalt. 5 minuten is lang, als je 5 minuten lang wegvlucht ben je het halve continent over.
Anoniem: 97943 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:41:
Dit is natuurlijk grote onzin. Op een PvE server wordt juist helemaal niet beschaafder gespeeld. Op een PvE server kun je iemand de hele dag het leven zuur maken zonder dat die andere daar iets tegen kan doen. Op een PvP server kijk je wel uit.
Euh, hoe wil je iemand het leven zuur maken op een PvE server?

[ Voor 24% gewijzigd door Hydra op 13-04-2005 13:49 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 17:31

m0nk

16-09-2003 15.15

Hoe zit het met raids eigenlijk op PvE? In principe vecht je alleen tegen de guards als je afstormt op bijv Astranaar? Dat lijkt me wel echt te saai zeg maar :P

[ Voor 15% gewijzigd door m0nk op 13-04-2005 13:49 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

D-Devil schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:20:
In de strategy guide worden PvP tips gegeven.

En gezien vanuit een lvl 60 warrior met daarbij een bepaalde talent set ingedeeld.
Warrior killed makkelijk veel chars, zoals priests, druids, pala's en nog anderen. Maar bij Warlock staat dat ze "hard to kill" zijn en Mages zijn "by far the hardest to kill"

Als mijn pala lvl 60 is, ( nu 43 ) dan ga ik verder met mijn ( nu nog lvl 6 ) gnome mage om te kijken wat daar inderdaad de potentie van is.
Brakke strategy guide imo:

warrior vs priests - ligt deels aan de priest spec. Shadow spec = bye bye warrior. Anders is het nog steeds moeilijk voor een warrior is mijn ervaring. Intercept + shield bash + anti fear skill wil nog wel s een win opleveren.
warrior vs druid - root + moonfire spam = bye bye warrior. En root heeft een kortere cooldown dan intercept, dus dit is kansloos voor een warrior, tenzij de druid stom is en naar bearform gaat.
warrior vs pala - leuk, beide veel armor, warrior iets meer dmg, maar pala heeft 3 levens.
warrior vs warlock - warlock != priests, fear is niet echt een probleem. Affliction locks willen nog wel s veel life hebben, maar over het algemeen heb ik geen problemen met warlocks. De enige warlocks waarvoor ik uitkijk zijn de warlocks die rondlopen met die bitch. Seduce is echt zwaar irritant :P
warrior vs mage - true, dat is nogal onmogelijk, tenzij de mage een grote prutser is :D Miss. dat het met improved intercept en spiderbelt/FA potion, iets beter wil, maar zonder hoge resistances is een warrior nergens.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 26351 op 13-04-2005 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 06-07 01:58
Jouw mening weten we nu wel... Ieder z'n ding. Beide systemen hebben hun voor- en nadelen.

Noem een PvE server niet saai, want dat is die niet, anders had ik (en duizenden anderen) me echt niet iedere avond vermaakt op een PvE server...

En anderen het leven zuur maken gebeurt zo goed als niet. Zou ook niet weten hoe je dat zou willen doen. Doet iemand dat wel dan is dat GM ticket materiaal. Zowel op een PvP als PvE server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
m0nk schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:48:
Hoe zit het met raids eigenlijk op PvE? In principe vecht je alleen tegen de guards als je afstormt op bijv Astranaar? Dat lijkt me wel echt te saai zeg maar :P
*zucht*

Neeheee. Dan is het toch geen PvP raid? Dan kun je toch beter een instance in gaan?

Op het moment dat guards aangevallen worden, komen d'r binnen de korste keren versterkingen binnenvliegen. Op het moment dat je een guard aanvalt, wordt dat gebroadcast op de Local- en WorldDefense kanalen, en daarnaast wordt dat ook altijd in de guildchat gemeld. Van ons guild reageert meestal de helft ofzo op zo'n aanval, en dat zijn dan al zo'n 15 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Devil
Cthulhu schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:42:
Waren bij zo'n wervelwind in Tanaris, vlakbij ZF, ik loop naar die ww, opeens gaat alles in slowmotion(lopen etc), daarna wordt ik gekicked :X
Als ik nu wil inloggen, zegt die dat er al een character exists with that name :X
Wachten, hij logged vanzelf normaal uit na "inactivity" ik heb het ook wel eens maar dat duurt niet lang, en anders maak je een andere char en voeg je jezelf toe als friend dan zie je de offline message komen dan werkt het gewoon weer. En anders zou je een GM request kunnen maken.

Freelance tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 06-07 01:58
m0nk schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:48:
Raiden is net als op andere servers. Zodra je een dorp aanvalt stikt het binnen notime van de tegenstanders die hun dorp komen verdedigen.

Toevallig afgelopen zondag nog een raid op IronForge gedaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 13-04-2005 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Hydra schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:34:
[...]

Zucht.

Echt, ik snap niet wat er zo moeilijk aan is.

Een item dropped, iemand loot dat. Laten we ervanuit gaan dat het een BoE item is wat 5g waard is. Er is dus 5g bijgekomen in het spel. Die persoon verkoopt het item voor 5g op de AH. Er is nog steeds even veel geld, alleen heeft hij nou 5g van persoon B, en heeft die persoon een item dat dan nog 5g waard is. Hij zou het nl. zelf weer kunnen verkopen.

Op het moment dat hij het item equipped, kan het alleen aan vendors verkocht worden, voor 4 gold minder. Eindresultaat is inderdaad nog steeds +1 gold maar daar gaat het niet om, als die persoon het door had kunnen verkopen was het eindresultaat +5 gold i.p.v. +1 gold.

MMORPGs kun je niet vergelijken met een echte economie. Er verschijnt 'geld' out of thin air (monsters droppen items on-kill, en respawnen gewoon), maar er verwdijnt ook geld in het niets (mounts, AH fee, soulbound items, repairs, training). Een MMORPG is in balans als de sinkrate groter of gelijk is aan de spawn rate.
Erhm dat een item de waarde heeft van 5g, betekend niet dat die 5g er ook is.
Dus als er een item van 5g waarde dropped, is die 5g er nog niet bij gekomen, maar alleen een item, wat onverkocht waardeloos is. Zat mensen verkopen dit item direct aan npc en dus komt er direct 1g bij. Verkoop je dit item aan een andere char, komt er helemaal niets aan geld bij, aangezien de koper een stukje van zijn (bestaande) geld geeft. Geld wordt pas gemaakt bij het verkopen van een item aan de npc, bij een drop van geld bij een mob of bij het completen van een quest.

Zoals je zelf zegt, is de economie van een mmorpg niet gelijk aan de echte economie, je kan niet zeggen dat je 20g hebt, als je 10g in geld hebt en voor 10g aan items hebt.

--

Mensen die zeggen dat pve saai is, hebben duidelijk nooit pve gespeeld. Ik zelf heb in beta pvp gedaan en nu pve en beiden zijn erg leuk. PvE heeft heel normale raids, aangezien de regels van een horde raid op een alliance dorpje exact hetzelfde is op pvp en pve, alliance spelers kunnen dan alleen gekilled worden als ze pvp aanzetten of een horde aanvallen en pvp automagisch wordt aangezet. En jah ik heb de nodige grote raids op XR meegemaakt of meegedaan aan raids op alliance.

Het verschil in pvp en pve zit hem alleen in de contested area's, bij pvp sta je daar altijd op pvp en bij pve alleen als je dat zelf aangeeft, of een pvp enabled npc/player aanvalt.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
nhimf schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:52:
Erhm dat een item de waarde heeft van 5g, betekend niet dat die 5g er ook is.
Dus als er een item van 5g waarde dropped, is die 5g er nog niet bij gekomen, maar alleen een item, wat onverkocht waardeloos is.
Ah. Dus zolang jij je auto niet verkoopt is het waardeloos?

Damn, koop een economieboek ofzo, als iemand zo denkt is een discussie compleet nutteloos.

Items hebben een gangbare verkoopprijs. 20 mith bars hebben een waarde van rond de 4 gold. Bepaalde items hebben ook een bepaalde verkoopwaarde. Heel simpel.

[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 13-04-2005 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Anoniem: 97943 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:27:
[...]

Een paar voorbeelden die op een saaie PvE server nooit zouden kunnen.

We zijn met een groep onderweg naar een spawn plaats van een baas mob voor een quest. Komen we daar aan, geen baas. Maar wel twee paladins die duidelijk op de baas aan het wachten zijn. Wij zetten de aanval in en jagen de paladins weg, om daarna hun plaats in de wachtrij over te nemen. Let wel, er is niemand dood gegaan. Twee minuten later spawnt de baas die wij vrolijk afmaken terwijl de paladins sip staan te kijken.

Nog een voorbeeld we zijn voor een quest bezig om ogres te dooden. Alleen de baas staat nog op het lijstje. De baas spawnt en wordt meteen door een alliance druide aangevallen. Nou dat pikken we dus niet. Druide aangevallen, gedood en vervolgens zelf de quest afgemaakt. Op een PvE server kun je dus lekker wachten tot die baas weer spawnt over 10 minuten.
Beiden erg jammerlijk gedrag als je t mij vraagt. Dit zijn nou juist de voorbeelden die ik heel wat minder vind aan een pvp server (waar ik wel op zit). In beide gevallen is er gewoon sprake van ganken van jullie kant.
Oh en het economie verhaal: Hydra is degene die volkomen gelijk heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door UltraR-pc op 13-04-2005 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Cthulhu schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:42:
En werkt nog steeds niet :(
Iemand dit weleens gehad, en zolang?(nu al bijna half uur)
Of moet ik hopen dat iemand van Blizzard het fixed :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Dus PvE kun je niet iemand wegjagen als hij een mob gaat killen, maar je kan wel zijn kill pakken door te zorgen dat je de laatste mep aan de mob geeft...

Ik neem aan dat je op PvP ook gewoon met een groepje bevriende spelers op rooftoer kan gaan als je dat wilt? Is het daarbij ook mogelijk dat je groep zich tegen je keert? Of ben je wat er ook gebeurd altijd een veilige alliance tussen elkaar?

Om heel eerlijk te zijn trekt het idee van een silent dark rogue me wel, sneaky door de bossen gaan en voor je eigen onderhoud zorgen. Af en toe hier en daar een sneaky kill maken en dan weer hiden. Ik neem aan dat de hide ook andersom werkt, dat je je kan verstoppen middels hide als er een groep aankomt die te sterk voor je is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:55:
Dus PvE kun je niet iemand wegjagen als hij een mob gaat killen, maar je kan wel zijn kill pakken door te zorgen dat je de laatste mep aan de mob geeft...
Nee. De persoon / groep die als eerste een mob ene mep geeft tagged die mob. Er is geen killstealing in WoW.

Ik raad je aan de guide op de site ff te lezen.
HTT-Thalan schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:55:
Om heel eerlijk te zijn trekt het idee van een silent dark rogue me wel, sneaky door de bossen gaan en voor je eigen onderhoud zorgen. Af en toe hier en daar een sneaky kill maken en dan weer hiden. Ik neem aan dat de hide ook andersom werkt, dat je je kan verstoppen middels hide als er een groep aankomt die te sterk voor je is?
Zolang je niet te dichtbij komt. Als je als rogue stealth ziet een tegenstander van 5 levels hoger je al van een flinke afstand, een Hunter met track hidden helemaal.

[ Voor 42% gewijzigd door Hydra op 13-04-2005 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Skeiron schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:37:
[...]

20x geganked tijdens 1 quest?? hmm nog nooit gebeurd.. misschien om de 5 quests probeerd iemand het eens.. Enige jammere is meestal de UD NE/Gnome/Human rogues die lowbie camps leegmaaien.. snap dat niet helemaal.. ga dan critters killen als je dat zo leuk vind.. Ben zelf een mage en meeste mensen vallen de mage snel aan omdat iedereen weet dat een mage redelijk gimped is qua mana en armor.. Dus ik zou er het meest last van moeten hebben.. de enige plek waar ik meestal 2 keer in een uur geganked wordt is STV.. Hillsbrad hoort daar denk ik ook wel bij.. Bladefist zit aardig vol en als ik al zeg dat je er niet zo heel erg last van hebt dan de meeste "know it all's" zeggen dan zegt dat al veel.. Ik zou als ik jou was toch eens de PvP smaak proberen.. PvE is jezelf verbergen achter een flag.. Het zegt al genoeg als je een raid hebt op een PvE server dat het voornamelijk guards killen is.. en dan hopelijk wachten tot er een groep aankomt die tegen de groep wil matten.. is het btw dan ook rennen tot de flag weer in kicked?? Vind dat dus net zo laf als ganken.. ik keur ganken net zo af als het PvE systeem maar zo ieder zijn mening ;)
:O

altijd leuk dat generaliseren, beide kanten hebben rogues, beide kanten ganken evenveel

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Ik wordt helemaal gek van de Bloodscalp server, wat een eigengereid zootje daar zeg!
Niemand die je wil helpen, niemand die ook maar een kléin beetje role-played... Om GEK van te worden...

Sorry Deja, als je deze topic ook leest dat jij dat gisteravond over je heen kreeg, maar ik werd er een beetje gek van atm....

Vind het wel zonde, mijn best gedaan daar, maar ik zit ernstig te twijfelen of ik niet beter een character op een andere server kan maken, want ik vind de sfeer op bloodscalp echt om te huilen..

(ik hoop dat ik het mis heb, en dat ik een heleboel reacties krijg dat het een geweldige server is, en dat ik gewoon precies de verkeerde mensen ben tegengekomen, want dat scheelt me weer een nieuwe server zoeken, en wéér een character naar L24 te krijgen)

btw ook een character aangemaakt op Bladefist (mijn eerste Horde char), en daar was de sfeer wel heel goed, vanaf L1 al, mensen die de tijd nemen even met je te keufelen, en hulp aanbieden waar nodig :)

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Wat is het voordeel van een raid op een dorp of stad? Stel, je valt een dorp aan, je wint door alles verdedigende partijen te verjagen of killen, wat dan? Kun je dan items jatten? Geld? Maw, de boel looten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

D-Devil schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:52:
[...]

Wachten, hij logged vanzelf normaal uit na "inactivity" ik heb het ook wel eens maar dat duurt niet lang, en anders maak je een andere char en voeg je jezelf toe als friend dan zie je de offline message komen dan werkt het gewoon weer. En anders zou je een GM request kunnen maken.
Logt die na verloop van tijd ook uit als je dood bent? Mn mage staat in het inlogscherm als ghost(ook met een blauwe waas om zich heen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 10:55
HTT-Thalan schreef op woensdag 13 april 2005 @ 12:54:
[...]

Dus op een PvE server loont het om er onschuldig uit te zien, en vervolgens met een verborgen skills te komen? Ze zijn dan geneigd om het gevecht makkelijk aan te gaan omdat ze denken het makkelijk te kunnen winnen ... en dan pak je ze :Y)
Yeah right, als rogue zijnde verlies je dus bij voorbaat al dan omdat je stealth afhankelijk bent voor je opener.

Rogue op pve server is gewoon slechte keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Devil
Ik heb net van een GM een reactie terug gehad, volgende deed zich voor:

Vorige week vrijdag in STV, ik kill een lvl 41 elder gorilla, drop : Dazzling Longsword.
Ik ga naar IF en probeer hem te verkopen in de /2 trade uiteindelijk komt een speler ( ook nl ) rushwood en hij wilt het graag hebben, omdat hij het geld "nog" niet had heb ik er een mailtje van gemaakt onder COD.

Naar mijn weten was dit al op vrijdagavond, de dag erna kwam Rushwood weer online en zei dat hij het geld nog niet bij elkaar had, hij wilde 5G betalen, aanbetalen en vervolgens het zwaard hebben en deze week 70G betalen.

Maar hij wilde dat geld dus van mij lenen, ik ging niet akkoord en zei tegen hem om het zwaard te retourneren zodat ik het voor hem kon bewaren. Hij heeft het niet teruggestuurd, maar een normale COD gaat na 3 dagen terug, ik heb echter geen geld en geen zwaard terug gekregen.

Nu moet ik van Blizzard opgeven wanneer ik het zwaard kreeg en hoelang ik het ongeveer in bezit had, en anders dan heb ik pech :{.

Freelance tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UltraR-pc schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:54:
[...]
Beiden erg lame gedrag als je t mij vraagt. Dit zijn nou juist de voorbeelden die ik heel wat minder vind aan een pvp server (waar ik wel op zit). In beide gevallen is er gewoon sprake van ganken van jullie kant.
Nee, beide voorbeelden zijn gevallen van het controlen van een gebied.

Wat is volgens jou ganken?

Een groep van 4 personen die 2 paladins aanvallen. Terwijl de paladins staan te wachten. Voor de duidelijkheid ze zijn niets aan het doen en zijn ook niet bezig met mobs.
Deze paladins worden weggejaagd. Ze worden niet gedood.
Dat is volgens jou ganken? Je moet toch eens opzoeken wat ganken betekend.

Nou ja als je dat lame vindt dan is dat natuurlijk jouw keuze. Alleen vind ik het wel vreemd dat jij met zo'n opvatting op een PvP server bent gaan spelen.

Trouwens als je mijn tweede voorbeeld had gelezen. Dan had je geweten dat die alliance gast onze baas had gepikt. En dan zijn wij lame omdat we hem dooden.

Wat ik lame vind:
- corpse campen (tenzij het corpse campers zijn waar het bij gebeurd).
- mensen die andere aanvallen die 10-20 levels lager zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 97943 op 13-04-2005 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Devil
Cthulhu schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:59:
[...]

Logt die na verloop van tijd ook uit als je dood bent? Mn mage staat in het inlogscherm als ghost(ook met een blauwe waas om zich heen)
Ja, ook als je dood bent, gewoon inactivity is voldoende.

Freelance tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Kaap schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:00:
[...]
Yeah right, als rogue zijnde verlies je dus bij voorbaat al dan omdat je stealth afhankelijk bent voor je opener.

Rogue op pve server is gewoon slechte keuze.
Je leest een beetje krom. Ik zei dit als reactie op de post van iemand die al beweerde dat Rogue een slechte keuze is op PvE. Je kan niet zomaar aanvallen. Mijn reactie daarop is dus, dat je op PvE beter kan kiezen voor een char die er onschuldig en zwak uitziet, omdat je dan makkelijker een gevecht uitlokt, wat je vervolgens wint omdat je veel sterker bent dan zij vermoeden. Als je er groot sterk en gevaarlijk uitziet doen ze dat niet zo makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Cthulhu schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:59:
Ja, met als bonus dat mensen je corpse zien liggen ergens op straat totdat je die weer resurect :)

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

D-Devil schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:02:
[...]

k thx.
Dan wachten we maar ff af :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
D-Devil schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:02:
Of even met een andere char inloggen. Heb wel eens gehad dat ik een dankzei een crash met een nog ingelogde char zat. FF eeen andere ingelogged, uitgelogged, en kon toen op m'n main inloggen.
HTT-Thalan schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:02:
Je leest een beetje krom. Ik zei dit als reactie op de post van iemand die al beweerde dat Rogue een slechte keuze is op PvE. Je kan niet zomaar aanvallen. Mijn reactie daarop is dus, dat je op PvE beter kan kiezen voor een char die er onschuldig en zwak uitziet, omdat je dan makkelijker een gevecht uitlokt, wat je vervolgens wint omdat je veel sterker bent dan zij vermoeden. Als je er groot sterk en gevaarlijk uitziet doen ze dat niet zo makkelijk :)
Euh, je hebt 9 classes, iedereen weet wel ongeveer wat een class wel en niet kan hoor. Je tegenstanders kunnen ook zien dat je een rogue bent.

[ Voor 51% gewijzigd door Hydra op 13-04-2005 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Hydra schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:54:
[...]

Damn, koop een economieboek ofzo, als iemand zo denkt is een discussie compleet nutteloos.

Items hebben een gangbare verkoopprijs. 20 mith bars hebben een waarde van rond de 4 gold. Bepaalde items hebben ook een bepaalde verkoopwaarde. Heel simpel.
Je geeft zelf aan dat game economie niet gelijk is aan de echte economie en nu zeg je dat ik een economie boek moet kopen :?
Het is heel fijn dat 20mith bars 4-7g op kunnen leveren, maar ik kan echt geen mount kopen met 250 mithbars, ik moet ze eerst verkopen. En ik kan ook op AH niet iets kopen met mithbars en ik kan nauwelijks 20mith bars traden voor een ander item met ongeveer die waarde.
Je kan niet zeggen dat als er een item dropped met een nominale waarde van 5g dat er dan 5g is gemaakt, je zou evt wel kunnen zeggen dat als er een item dropped met een waarde van 5g en een npc sell value van 1g, dat er 1g is bij gemaakt, want dat is de waarde die je er uiteindelijk voor zal krijgen (ben jij het niet, dan is het wel iemand anders). Uiteindelijk zijn het de npc's en mobs die geld bijmaken, niet de spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Devil
zion schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:58:
Ik wordt helemaal gek van de Bloodscalp server, wat een eigengereid zootje daar zeg!
Niemand die je wil helpen, niemand die ook maar een kléin beetje role-played... Om GEK van te worden...

Sorry Deja, als je deze topic ook leest dat jij dat gisteravond over je heen kreeg, maar ik werd er een beetje gek van atm....

Vind het wel zonde, mijn best gedaan daar, maar ik zit ernstig te twijfelen of ik niet beter een character op een andere server kan maken, want ik vind de sfeer op bloodscalp echt om te huilen..

(ik hoop dat ik het mis heb, en dat ik een heleboel reacties krijg dat het een geweldige server is, en dat ik gewoon precies de verkeerde mensen ben tegengekomen, want dat scheelt me weer een nieuwe server zoeken, en wéér een character naar L24 te krijgen)

btw ook een character aangemaakt op Bladefist (mijn eerste Horde char), en daar was de sfeer wel heel goed, vanaf L1 al, mensen die de tijd nemen even met je te keufelen, en hulp aanbieden waar nodig :)
Overal waar ik kom en waar ik sta op bloodscalp als ik bezig ben met een quest en ik zie dat ik de character niet aan kan in mijn eentje, dan loop ik naar de weg toe en ga daar zitten totdat iemand langsloopt, en meestal is het gelijk raak en helpt men vrolijk ff mee. :).

Freelance tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Hydra schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:04:
[...]

Of even met een andere char inloggen. Heb wel eens gehad dat ik een dankzei een crash met een nog ingelogde char zat. FF eeen andere ingelogged, uitgelogged, en kon toen op m'n main inloggen.
Ja, heb ik al gedaan, paar keer al, normaal werkt dat ook, maar nu niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Anoniem: 97943 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:02:
[...]

Nee, beide voorbeelden zijn gevallen van het controlen van een gebied.

Wat is volgens jou ganken?

Een groep van 4 personen die 2 paladins aanvallen. Terwijl de paladins staan te wachten. Voor de duidelijkheid ze zijn niets aan het doen en zijn ook niet bezig met mobs.
Deze paladins worden weggejaagd. Ze worden niet gedood.
Dat is volgens jou ganken? Je moet toch eens opzoeken wat ganken betekend.

Nou ja als je dat lame vindt dan is dat natuurlijk jouw keuze. Alleen vind ik het wel vreemd dat jij met zo'n opvatting op een PvP server bent gaan spelen.

Wat ik lame vind:
- corpse campen (tenzij het corpse campers zijn waar het bij gebeurd).
- mensen die andere aanvallen die 10-20 levels lager zijn.
Ik had t lame al in jammerlijk veranderd. Net te laat blijkbaar.
Ganken moet idd een dode speler in voor komen. Maar het jatten van een boss van die speler die daar eerder waren dan jij kan wel maar is op zn zachtst gezegd niet helemaal fair.
Daarbij is de situatie met de druid wel degelijk ganken met daarbij nog eens het jatten van zn boss. Ik zou daar niet vrolijk van worden, en jij vast ook niet als ze dat bij jou zouden flikken.
Ik zit op een PvP server omdat ik niet had verwacht dat er zoveel gefrustreerde speler zouden rondlopen. Ganken en bosses jatten had ik niet verwacht. Maar nu is het nog te laat om van server te veranderen, beetje zonde van mn lvl 40 hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

het is ook geen RP server he :)

speel je alliance of horde?

ik ben op dit moment bezig met mijn alt lvl 21 troll mage ^^
gaat wel lekker hoor

op bloodscalp zitten wel een paar zogenaamde powerlvl guilds, moet zeggen dat ik zelf nog niet zoveel rotte appels ben tegengekomen, wel een paar, maar die zijn in de minderheid.

en tja zoals ik al zei :) als ej RP wil, kan je beter naar argent dawn gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Hydra schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:04:
[...]

[...]

Euh, je hebt 9 classes, iedereen weet wel ongeveer wat een class wel en niet kan hoor. Je tegenstanders kunnen ook zien dat je een rogue bent.
Argh. Praat ik dan chinees ofzo ;(

Mijn standpunt was dat je op PvP dus goed uit te voeten kunt met een Roque, maar dat je op PvE IN PLAATS VAN EEN ROGUE BETER IETS ANDERS KIEST WAARDOOR JE GEVECHTEN UITLOKT OMDAT IEDEREEN DENKT DAT JE ZWAK BENT !!!

Hoe moeilijk kan het zijn om dat te snappen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Je zal het altijd wel een beetje houden, maar ik heb weinig moeite mee om mensen te vinden die mee questen, als ik met een quest bezig ben, kom ik vaak genoeg mensen tegen die er ook mee bezig zijn en dan doe we het samen, ik krijg ook vaak kisses enzo(komt misschien omdat ik een female character heb, maar goed ik ben er al van begin af bij, misschien dat dat dan weer ff anders ligt. Ik wil je ook best een keer helpen als je vast zit, mijn ingame character naam is Missdivine, al moet ik zeggen dat ik doordeweeks niet al teveel tijd heb, maar in het weekend speel ik best veel.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
nhimf schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:05:
Je geeft zelf aan dat game economie niet gelijk is aan de echte economie en nu zeg je dat ik een economie boek moet kopen :?
Ja. Betekent het voor jou dat als iets niet gelijk is, er ook geen overeenkomsten tussen zijn dan?
Het is heel fijn dat 20mith bars 4-7g op kunnen leveren, maar ik kan echt geen mount kopen met 250 mithbars, ik moet ze eerst verkopen. En ik kan ook op AH niet iets kopen met mithbars en ik kan nauwelijks 20mith bars traden voor een ander item met ongeveer die waarde.
Ah, dus omdat je een paard moet kopen voor gold i.p.v. mith, heeft een stack mith geen waarde? Ik kan ook geen huis kopen voor 10 auto's, maar dat betekent niet dat die auto's geen 150k waard zijn samen.
Je kan niet zeggen dat als er een item dropped met een nominale waarde van 5g dat er dan 5g is gemaakt
Dus als er vendor trash dropped, en je hebt 10 huppeldepup-claws die 10 silver waard zijn, zijn deze geen 10 silver waard? De waarde van een object is niet wat de eerste de beste ervoor betaalt, het is wat je er voor kunt krijgen. Ik ging uit van een item waar je 5g voor kan krijgen. Heel simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:08:
Mijn standpunt was dat je op PvP dus goed uit te voeten kunt met een Roque, maar dat je op PvE IN PLAATS VAN EEN ROGUE BETER IETS ANDERS KIEST WAARDOOR JE GEVECHTEN UITLOKT OMDAT IEDEREEN DENKT DAT JE ZWAK BENT !!!

Moeilijk kennelijk, want ik snap nog steeds je punt niet. Rogues zijn net zo goed in PvE hoor, alleen in raid instances tegen AoE bosses hebben ze problemen. Dus welke class zou volgens jou precies waarom gevechten met andere spelers uitlokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:07:
het is ook geen RP server he :)

speel je alliance of horde?

ik ben op dit moment bezig met mijn alt lvl 21 troll mage ^^
gaat wel lekker hoor

op bloodscalp zitten wel een paar zogenaamde powerlvl guilds, moet zeggen dat ik zelf nog niet zoveel rotte appels ben tegengekomen, wel een paar, maar die zijn in de minderheid.

en tja zoals ik al zei :) als ej RP wil, kan je beter naar argent dawn gaan :)
Kijk eens naar mijn signature lieverd :+

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

Hydra schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:54:
[...]

Hij heeft wel gelijk:
Vb:

Persoon A heeft 10g
Persoon B heeft 10g
================
Totaal aanwezig: 20g

Persoon A verkoopt een mooi wapen wat hij net gevonden heeft aan Persoon B voor 5g

Persoon A heeft 15g
Persoon B heeft 5g
================

Persoon B gebruikt het wapen een tijdje en verkoop het dan aan een NPC voor 1g

Persoon A heeft 15g
Persoon B heeft 6g
================
Totaal aanwezig: 21g

Of persoon A een drop direct verkoopt aan een NPC of verkoopt aan persoon B maakt op zich niet uit... de totale hoeveelheid geld dat erbij komt is wat een NPC betaald voor een bepaalde drop.

Wat volgens mij een goeie oplossing is, is dat soulbound items niks waard zijn voor NPC's... dit is dan niet echt een money sink (want er gaat geen geld weg) maar er komt gewoon véél minder geld in het spel. Het enige probleem is dat een BoP item waardeloos is als er niemand in de buurt is die het effectief kan gebruiken... maar zelfs dat vind ik géén probleem... en rolling voor BoP items is direct héél wat eenvoudiger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:57:
[...]
:O
altijd leuk dat generaliseren, beide kanten hebben rogues, beide kanten ganken evenveel
Zal een keer een filmpie maken.. Troll rogue's zijn nog wel friendly.. Heb al een paar keer gehad dat ik gestunlocked werd en dat de Troll (doodskop) ff zwaait en buigd en dan weer verder gaat terwijl ik nog sta me 10%.. 9/10 ganks die gedaan worden op Bladefist zijn door UD rogues op dit moment (ikkuh Allience).. Misschien heb ik er meer last van omdat ik cloth draag.. Maar ze pakken alleen maar lowbies.. gelijk gelevelde die mij aanvielen zijn tot zover alleen maar troll rogues geweest en orc rogues kom ik helaas niet tegen tot zover.. Heb nog 2 alts op laag level.. zal ze wel eens neerzetten in RR met fraps aan..

De reden dat iedereen UD rogues zegt is omdat deze tot zover alleen maar lowbies killen (lijkt het 9/10 factor).. Troll en Orc wordt er buiten gelaten terwijl je daar wel last van kan krijgen maar niemand het (heel) erg vind als iemand gelijk geleveld je killed.. Dus nogmaals het is generaliserend omdat het gebaseerd is op een gevoel en mening die is gevormd door ervaring.. Maar het is daarom niet minder waar.. UD rogue is voor mij KoS mits deze gelijk geleveld is of hoger.. de rest PvP ik alleen als ik zin heb of ze mij aanvallen..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:41

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

je verliest weer geld door spelers die stoppen met hun char.

als ik een hi lvl char heb dan ga ik echt al men soulbound stuff niet verkopen, puur omdat het nog welles leuk is om keertje door te gaan.

Spelers die helemaal met WOW stoppen is natuurlijk beste vorm van geld verliezen.

Maar dan nog moet ik het er mee eens zijn dat er altijd geld bij komt.

Per drop van item X met waarde van 10G komt er 10G bij in de wereld.
Tis niet dat er maar 5 items X's droppen en totdat iemand em "verliest" er meer bij komen...

Misschien een nadeel van WOW, je blijft ALTIJD je items houden (ik vind het wel best tbh :P ) ze gaan NOOIT kapot, tenzij je ze zelf verkoopt/weggooit.

Ennuh, vind Rogue STRONTVERVELEND met hun sap en stealth enzo..
ook iedereen die kan fearen vind ik vervelen :P

Btw, enige money sink voor mij is repairs en pijlen :X
(kost me ook 2G als ik instance heb gedaan...)

[ Voor 16% gewijzigd door TepelStreeltje op 13-04-2005 14:24 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Skeiron schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:18:
[...]

Zal een keer een filmpie maken.. Troll rogue's zijn nog wel friendly.. Heb al een paar keer gehad dat ik gestunlocked werd en dat de Troll (doodskop) ff zwaait en buigd en dan weer verder gaat terwijl ik nog sta me 10%.. 9/10 ganks die gedaan worden op Bladefist zijn door UD rogues op dit moment (ikkuh Allience).. Misschien heb ik er meer last van omdat ik cloth draag.. Maar ze pakken alleen maar lowbies.. gelijk gelevelde die mij aanvielen zijn tot zover alleen maar troll rogues geweest en orc rogues kom ik helaas niet tegen tot zover.. Heb nog 2 alts op laag level.. zal ze wel eens neerzetten in RR met fraps aan..

De reden dat iedereen UD rogues zegt is omdat deze tot zover alleen maar lowbies killen (lijkt het 9/10 factor).. Troll en Orc wordt er buiten gelaten terwijl je daar wel last van kan krijgen maar niemand het (heel) erg vind als iemand gelijk geleveld je killed.. Dus nogmaals het is generaliserend omdat het gebaseerd is op een gevoel en mening die is gevormd door ervaring.. Maar het is daarom niet minder waar.. UD rogue is voor mij KoS mits deze gelijk geleveld is of hoger.. de rest PvP ik alleen als ik zin heb of ze mij aanvallen..
UD rogue is voor KoS als hij niet meer dan 5 lvl's lager is dan ik. Simpelweg omdat ook een lager lvl rogue je met een geslaagde backstab nog omver legt. EN.. omdat ik gewoon een ontzettende pokke hekel heb gekregen aan die types.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Hydra schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:11:

Dus als er vendor trash dropped, en je hebt 10 huppeldepup-claws die 10 silver waard zijn, zijn deze geen 10 silver waard? De waarde van een object is niet wat de eerste de beste ervoor betaalt, het is wat je er voor kunt krijgen. Ik ging uit van een item waar je 5g voor kan krijgen. Heel simpel.
Gaat het nu om wat de npc sell value is of wat een willekeurige gek ervoor geeft?
Ik doel dus op dat de econ draait op het geld zelve, er komt pas meer geld bij op het moment dat je het item verkoopt bij een npc, een mob geld dropped of je een quest complete waar geld bij zit. Ik kan wel zeggen dat ik 20g aan bezittingen heb, maar deze items zijn veelal gedropped en hebben imho nog geen waarde, totdat iemand er geld voor heeft gegeven. Maar op dat moment is er geen geld bij gekomen in de wereld, wel een item die gedropped is. Ik kan dan wel meer geld hebben, maar iemand anders heeft exact even veel minder. Dus globaal gezien is er niets bij gekomen, ja een item, maar daar wordt atm nog niet meegetrade (dus item-item ruil). Pas als je dit item verkoopt @ npc, komt er geld bij.
Pas als het geld zelf geen waarde meer heeft, worden items zelf wat waard, bijv 2x een shield voor 1x een sword. Maar dan zijn de items zelf de "currency", nu is de currency nog gewoon geld en dus kan je niet spreken van dat er 5g in de wereld erbij is gekomen als er een item dropped, waar een player 5g voor wil geven. Wel zou je kunnen zeggen dat er 1g bij gekomen is, omdat de npc er 1g voor geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
zion schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:15:
[...]
Kijk eens naar mijn signature lieverd :+
ah k niet gezien :)
Skeiron schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:18:
[...]

uh-uh voor elk filmpje dat jij maakt voor ud rogues, kan ik er 1 maken voor een alliance rogues

een rogue is een rogue, alliance of Horde, zoals ik al zei beide kanten ganken evenveel, ga maar eens in hillsbrad foothills kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-05 13:56
Bosmonster schreef op woensdag 13 april 2005 @ 12:57:
Spanning is hartstikke leuk hoor op een PvP server. Jammer dat het 99% de spanning is of je gegankt gaat worden of niet..
Maar het is dus niet zo dat het altijd een gankfest is, ik denk dat (iig op bloodscalp) eerder langs de anderen heen loopt en negeert dan dat je constant aan het pvp'en bent, het ligt ook aan de situatie. Soms is het ook zo dat er een vredige "sfeer" hangt en alles leuk en aardig is. En andere keer is zowat iedereen aan het killen ( ik moet nu denken aan hillsbrad foothills laatst waar ineens dikke gevechten ontstonden enzo afgelopen zondag dacht ik, nu is zondag meestal standaart raiddag ofzo ;)) Dit had ik zeker niet willen missen! Tuurlijk is het vervelend als je soms gegankt maar sommige acties die ik nooit zou hebben meegemaakt in een PVE server had ik nooit willen missen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Dus ik kan gewoon maar het beste een Undeadn Roque gaan spelen op de PvP Realms? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:19

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik speel PvP en ik moet zeggen, voor elk 'spannend verhaal' kom ongeveer minstens 20x het volgende verhaal voor. I.e. 95% van alle PvP die je meemaakt op een PvP server gaat als volgt:

* Je bent bezig met een mob, quest of je loopt van A naar B
* Iemand van 10+ levels hoger of een groep tegenstanders loopt langs en ziet je
* In 5 seconden ben je dood
* Corpse run van 2-5 minuten
* Heal up en vervolg je weg.

Niets meer niets minder. Dit is wat het spelen op een PvP server grotendeels inhoudt. Maak je geen illusies. Hoe hoger level je wordt, hoe minder het voorkomt, aangezien de meeste mensen zo rond level 30-40 wraak willen nemen voor het feit dat zij altijd gegankt werden toen ze 15-30 waren (het ganksysteem houdt zichzelf in stand). Na lvl 40 wil je eigenlijk zo snel mogelijk 60 worden en hou je je minder bezig met doelloos ganken.

Straks met het honorsysteem hoef je helemaal niet meer te proberen zonder groep te gaan questen in contested area, want dan zal *iedere* tegenstander binnen 5 levels je direkt aanvallen als je op half health bent, waar de meesten je nu negeren omdat ze zelf aan het questen zijn.

Met mijn druid ben ik lvl 42 en het ganken is een stuk minder geworden. Met mijn Shaman ben ik nu lvl 22 en aangezien de servers al wat meer volwassen zijn, heb ik haast geen kans meer in contested areas. 3x geprobeerd StoneTalon mountains quests te doen en elke keer moest ik hard wegrennen voor een groep ?? levels die lowbies aan het ganken waren.

De die hard PvP lovers zijn vaak de mensen die heel veel spelen en al lang niet meer aan de ontvangende kant van de gank zitten. Je ziet het ook op de forums. De mensen die het ganken verdedigen onder het mom van 'spanning' zijn vaak de mensen die de level 40 (dus mount!) al ruim gepasseerd zijn en de gevaarlijke levels (20-40) al haalden toen het spel nog niet zo lang uit was en de contested areas nog niet zo druk waren.

Ik blijf echter stug PvP spelen omdat ik nog steeds van mening ben dat dit uiteindelijk me het langst in het spel houdt, maar als ik het zo lees over de PvE en dat daar ook flink geraid wordt... en straks met battlegrounds ook op PvE servers twijfel ik toch een beetje.

[ Voor 5% gewijzigd door FunkyTrip op 13-04-2005 14:31 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 117217 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:17:

Persoon A verkoopt een mooi wapen wat hij net gevonden heeft aan Persoon B voor 5g

Persoon A heeft 15g
Persoon B heeft 5g
================
Nope.

Persoon A: 10g
Persoon B: 10g

Persoon A vind een wapen met een waarde van 5g.

Persoon A: 15g

Persoon verkoopt wapen aan persoon B:

Persoon B equipped wapen:
Persoon B: 6g

Persoon B verkoopt wapen aan vendor:
Persoon B: 6g

Items hebben een monetaire waarde. Zowel in een MMORPG als in het echte leven. Het equippen van wapens is een money sink dankzei het feit dat soulbound wapens niet meer verkocht kunnen worden. De waarde verminderd dan. Net zoals de waarde van een auto verminderd als je er 100k km in rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
HTT-Thalan schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:28:
Dus ik kan gewoon maar het beste een Undeadn Roque gaan spelen op de PvP Realms? :P
Nee, UD Rogues daar wil je echt niet bijhoren ;)
Doe dan een Troll rogue, die zijn een stuk liever, aan de keuze van iemand zn char kan je zien wat voor iemand diegene in RL is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-05 13:56
HTT-Thalan schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:08:
[...]
Je zou niet een class moeten kiezen omdat je ergens beter uit de voeten komt ... kies er gewoon één wat je leuk lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

UltraR-pc schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:30:
[...]

Nee, UD Rogues daar wil je echt niet bijhoren ;)
Doe dan een Troll rogue, die zijn een stuk liever, aan de keuze van iemand zn char kan je zien wat voor iemand diegene in RL is :)
Wat is het grote verschil tussen de roques onderling dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
HTT-Thalan schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:32:
[...]

Wat is het grote verschil tussen de roques onderling dan?
Niks, precies hetzelfde. Behalve dan dat UD rogues bekend staan als een stelletje gankers en Troll rogues niet (hoewel rogues zoiezo wel gankers zijn hoor).
Als je voor UD rogue kiest moet je er vanuit gaan dat jij door iedere voorbijganger aangevallen zult worden omdat UD rogues voor de meeste mensen gewoon Kill on Sight zijn.

Met het komende honor systeem ga ik denk ik overstappen op PvE btw.
Het enorme gegank dat daar uit voort gaat komen hoeft van mij niet. Ik probeer het nog ff uit, maar lang zal ik dat denk ik niet volhouden.

[ Voor 56% gewijzigd door UltraR-pc op 13-04-2005 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
nhimf schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:25:
Gaat het nu om wat de npc sell value is of wat een willekeurige gek ervoor geeft?
Ik doel dus op dat de econ draait op het geld zelve, er komt pas meer geld bij op het moment dat je het item verkoopt bij een npc, een mob geld dropped of je een quest complete waar geld bij zit. Ik kan wel zeggen dat ik 20g aan bezittingen heb, maar deze items zijn veelal gedropped en hebben imho nog geen waarde
Tja, sorry, maar dan zit je gewoon fout. Alle items hebben een waarde. En de waarde van een item is de hoeveelheid geld die je er voor kan krijgen, en of het een vendor of een speler is maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

UltraR-pc schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:32:
[...]

Niks, precies hetzelfde. Behalve dan dat UD rogues bekend staan als een stelletje gankers en Troll rogues niet (hoewel rogues zoiezo wel gankers zijn hoor).
Als je voor UD rogue kiest moet je er vanuit gaan dat jij door iedere voorbijganger aangevallen zult worden omdat UD rogues voor de meeste mensen gewoon Kill on Sight zijn.

Met het komende honor systeem ga ik denk ik overstappen op PvE btw.
Het enorme gegank dat daar uit voort gaat komen hoeft van mij niet. Ik probeer het nog ff uit, maar lang zal ik dat denk ik niet volhouden.
Ik neem aan dat ze toch wel andere spells krijgen enzo? In RoC en TfT hebben de races toch ook andere skills en spells, anders heeft het geen nut om iemand de keuze tussen human, orc of ud te geven ...

De roque's hebben als gemeenschappelijke eigenschap toch gewoon dat ze allemaal onzichtbaar kunnen worden? Of is er meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:29:
[...]
Items hebben een monetaire waarde. Zowel in een MMORPG als in het echte leven. Het equippen van wapens is een money sink dankzei het feit dat soulbound wapens niet meer verkocht kunnen worden. De waarde verminderd dan. Net zoals de waarde van een auto verminderd als je er 100k km in rijdt.
Tuurlijk hebben items een monetaire waarde... dat ontken ik ook niet... maar het enige geld dat uit het niets verschijnt (en dus voor inflatie zorgt) is het geld dat een NPC, op het einde van de rit, betaalt voor dat item...

Een wapen mag voor spelers 1000G waard zijn... als een NPC er maar 1G voor wil betalen is er maar 1G bijgekomen op de server (als het wapen verkocht wordt). Als het wapen nooit aan een NPC verkocht wordt is er géén geld bijgekomen, enkel een wapen.

edit:
Tja, sorry, maar dan zit je gewoon fout. Alle items hebben een waarde. En de waarde van een item is de hoeveelheid geld die je er voor kan krijgen, en of het een vendor of een speler is maakt niet uit.
Voor de persoon die het item verkoopt maakt dat idd niet uit, voor de economie juist wel! Het is het totale geld aanwezig op de server die de inflatie bepaalt! Hoe sneller dit totaal groeit, hoe groter de inflatie...
De enige money generators zijn NPC's en MOB's... spelers kunnen gewoon schuiven met geld en items, ze kunnen het niet bijmaken.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 117217 op 13-04-2005 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

Dan zal ik een Spannend verhaal vertellen dat niet zo is ;)

Gisteren was ik vlakbij Gadzetstan beetje aan het rondhuppel als klein lvl 49 undead warlockje ( kleiner als een gnome door noggenfogger elixer :P ) tot ik een lvl 57 dwarf warrior tegen kwam die de hele tijd een druid zat te pesten ( was lvl 46 ) dit deed die door hem te slaan als die dronk of bandage deed.. Niet echt sportief dus.. Dus ik spuug een keer op die warrior en doe /shoo.. en rende beetje weg ..

Toen liep die dus op mij af gewoon rustig en w88 een beetje. Ik denk ik zal hem vast voorzijn dus seduce hem met mijn sletje ;) en ga iets verder weg staan en doe Soul Fire en net voordat die aan kwam Curse of Elements en hiermee deed ik dus een crit van 2138 damage en had hij nog maar 1/3 over van zijn balkje .. en toen ging die dus rennen naar de bruisers maar ik moest hem dood hebben dus DOTS erop en SB erachter aan.. en toe stierf hij dus aan mijn dots ( ik ook de bruisers maar goed ).

Was mijn eerste keer dat ik een lvl 57 kon laten rennen haha.. elke keer als hij mij zag nu ging hij rennen :P

Hoewel we met zijn 3en ( lvl 37, lvl 44 en ik als lvl 49 ) ook een lvl 35 rogue en lvl 60 paladin dood hebben gekregen. Was ook erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
FunkyTrip schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:28:
Ik blijf echter stug PvP spelen omdat ik nog steeds van mening ben dat dit uiteindelijk me het langst in het spel houdt, maar als ik het zo lees over de PvE en dat daar ook flink geraid wordt... en straks met battlegrounds ook op PvE servers twijfel ik toch een beetje.
Je bent niet de enige. Ik heb zelf ervaring met UO en DAoC, en het verschil tussen die twee is (of nja, was, in UO is echt het hele PvP systeem 3 keer overhoop gehaald ofzo) dat i.t.t. UO, het PvP systeem in DAoC strict consentual was. Dus dat je alleen aangevallen kan worden als je ervoor kiest dat je aangevallen WIL worden.

De reden dat de PvP servers zo populair zijn, komt ook door de misvatting dat er op de PvE servers geen PvP is. Dat is grote onzin, het is alleen praktisch altijd in de vorm van grotere raids met twee grote groepen die mekaar afslachten (wat IMHO erg leuk is). 1v1 PvP is IMHO sowieso geen echt PvP, maar dat komt ook door m'n DAoC achtergrond.

Ik zit op een RP PvE server, maar kijk erg uit naar de battlegrounds, en half de server met me. Ook het honour systeem gaat mensen nu meer reden geven te raiden ('vroeger' was het enige nut de spanning, nu krijg je er ook rewards voor). Op de PvP server gaan mensen sneller meer dan minder ganken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 117217 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:41:
Een wapen mag voor spelers 1000G waard zijn... als een NPC er maar 1G voor wil betalen is er maar 1G bijgekomen op de server (als het wapen verkocht wordt). Als het wapen nooit aan een NPC verkocht wordt is er géén geld bijgekomen, enkel een wapen.
Euh, je hebt dan denk ik niet op zitten letten bij economie, want het enige dat juist geen echte waarde heeft is geld.

Wat gebeurt er volgens jou bij inflatie. Worden items duurder, of wordt je geld minder waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Hydra schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:33:
[...]

Ben ik dus niet met je eens in de wereld van WoW, aangezien geld heel makkelijk uit het niets gemaakt wordt door te verkopen aan npc's, verkopen aan andere spelers is gewoon roulatie van bestaand geld, dus bij verkoop aan medespeler wordt ik er 5g beter van, maar de globale economie ziet er geen geld bij komen, totdat je het verkoopt aan de npc. En alle items worden uiteindelijk aan npc verkocht, omdat nuttige items soulbound zijn en de niet soulbound zijn of crap of een reagent :P
Maar we kunnen er eeuwig over discusiëren, maar dat schiet niet op :P

[ Voor 9% gewijzigd door nhimf op 13-04-2005 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

En nog steeds kan ik niet inloggen op Bloodscalp met mn mage :(
Ga maar ff mn priest lvlen op PvE server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
nhimf schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:43:
Ben ik dus niet met je eens in de wereld van WoW, aangezien geld heel makkelijk uit het niets gemaakt wordt door te verkopen aan npc's, verkopen aan andere spelers is gewoon roulatie van bestaand geld, dus bij verkoop aan medespeler wordt ik er 5g beter van, maar de globale economie ziet er geen geld bij komen, totdat je het verkoopt aan de npc.
Items zijn een onderdeel van de globale economie op het moment dat ze droppen. Ze zijn geen onderdeel meer op het moment dat ze verkocht zijn aan een vendor. Het geld dat je er voor vangt is slechts een ruilmiddel, het is een misvatting dat een economie om geld draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

FunkyTrip schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:28:
Ik speel PvP en ik moet zeggen, voor elk 'spannend verhaal' kom ongeveer minstens 20x het volgende verhaal voor. I.e. 95% van alle PvP die je meemaakt op een PvP server gaat als volgt:

* Je bent bezig met een mob, quest of je loopt van A naar B
* Iemand van 10+ levels hoger of een groep tegenstanders loopt langs en ziet je
* In 5 seconden ben je dood
* Corpse run van 2-5 minuten
* Heal up en vervolg je weg.

Niets meer niets minder. Dit is wat het spelen op een PvP server grotendeels inhoudt. Maak je geen illusies. Hoe hoger level je wordt, hoe minder het voorkomt, aangezien de meeste mensen zo rond level 30-40 wraak willen nemen voor het feit dat zij altijd gegankt werden toen ze 15-30 waren (het ganksysteem houdt zichzelf in stand). Na lvl 40 wil je eigenlijk zo snel mogelijk 60 worden en hou je je minder bezig met doelloos ganken.

Straks met het honorsysteem hoef je helemaal niet meer te proberen zonder groep te gaan questen in contested area, want dan zal *iedere* tegenstander binnen 5 levels je direkt aanvallen als je op half health bent, waar de meesten je nu negeren omdat ze zelf aan het questen zijn.

Met mijn druid ben ik lvl 42 en het ganken is een stuk minder geworden. Met mijn Shaman ben ik nu lvl 22 en aangezien de servers al wat meer volwassen zijn, heb ik haast geen kans meer in contested areas. 3x geprobeerd StoneTalon mountains quests te doen en elke keer moest ik hard wegrennen voor een groep ?? levels die lowbies aan het ganken waren.

De die hard PvP lovers zijn vaak de mensen die heel veel spelen en al lang niet meer aan de ontvangende kant van de gank zitten. Je ziet het ook op de forums. De mensen die het ganken verdedigen onder het mom van 'spanning' zijn vaak de mensen die de level 40 (dus mount!) al ruim gepasseerd zijn en de gevaarlijke levels (20-40) al haalden toen het spel nog niet zo lang uit was en de contested areas nog niet zo druk waren.

Hmm ik ben het gedeeltelijk met je eens:

- De die-hard pvp lovers doen instance runs want zijn al lang lvl 60 en al aan een 2e char begonnen, zij hebben dus dezelfde problemen als ieder ander.

- Of je gegankt wordt hangt grotendeels van de ganker en gankee af. Hoe je met elkaar omgaat voor een evt. gevecht en in hoeverre men van quests wil afwijken om te ganken of wat dan ook.

- De helft van de tijd op PvP servers heb je inderdaad last van een grote groep ?? die onderweg zijn naar een instance of ergens gaan raiden, waar je dan de dupe van wordt, anderzijds een enkeling van een hoog level die probeert wat fun te halen uit klieren terwijl spelers van de andere faction aan het questen of levellen zijn. De andere helft van de tijd bestaat toch echt uit lui van de andere faction die hetzelfde level hebben als jij en ook in hetzelfde gebied levellen, (voorbeelden: Duskwood, 1kN, Arathi Highlands, Hillsbrad Foothills, Dun Algaz, ga zo maar door) Zij zijn wellicht in sommige gevallen met een groep en jij niet, maar dat hangt wel van het geval af. Of raids op grote dorpen/steden waarbij men gewoon de inwoners ganked en iedereen die zijn gezicht daar laat zien. Je kunt zelf kiezen om daaraan deel te nemen of niet. Ik vind het persoonlijk wel leuk om met mijn druid wat lvl 60's alliance te helpen terwijl zij horde weghouden van de plaatsen waar ik level, ondanks dat ik in de strijd zelf niet echt veel hulp kan bieden. Sowieso is het ook erg leuk om naar te kijken.

- Met het honor systeem zal het inderdaad wel toenemen wat pvp betreft, maar dan wel op jouw level, en niet geganked worden door lvl40+. Dat betekent dat je theoretisch altijd een kans maakt PvP te winnen na die patch. Dat geeft dus veel voldoening en maakt het ook leuker. Voor de lagere levels is het dus nog positiever omdat zij nu misschien wel de kans krijgen om tot level 30 te questen/levelen zonder last te hebben van opposing faction, tenzij je het zelf op gaat zoeken.

Samengevat, het hangt grotendeels van jezelf af of PvP leuk is of niet en of het de moeite waard is een PvP realm te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 82860 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:48:
- Of je gegankt wordt hangt grotendeels van de ganker en gankee af. Hoe je met elkaar omgaat voor een evt. gevecht en in hoeverre men van quests wil afwijken om te ganken of wat dan ook.
Euh, nee. Een ganker is iemand die gewoon willekeurige easy targets afslacht, of jij hem nu al dan niet aangevallen hebt doet er niet toe.

Een guildgenoot die vond dat PvE regels op een RP server niet 'hoorden' heeft een char op een PvP server gehad, en die is dus met hangende pootjes teruggekomen. Op de server waar hij speelde waren gewoon groepjes gankers die niks anders deden dan in gebieden met lowbies er zoveel mogelijk af te slachten. Het zijn er maar enkelen die dat doen, maar omdat je als level 20 tegen een level 40 geen schijn van kans maakt, doen die types veel schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:43:
[...]

Euh, je hebt dan denk ik niet op zitten letten bij economie, want het enige dat juist geen echte waarde heeft is geld.

Wat gebeurt er volgens jou bij inflatie. Worden items duurder, of wordt je geld minder waard?
Niet opletten: dat kan goed zijn... ;) maar de brains willen momenteel nog wel mee
Items worden duurder of geld wordt minder waard... it's all the same... dat hangt van je perceptie af...

In het echte leven zeg ik dat geld minder waard wordt omdat mijn loon aangepast wordt aan de index waardoor ik méér geld krijg, maar toch niet méér kan kopen.

In WOW zou ik zeggen dat items duurder worden omdat de "lonen" van de spelers niet aangepast worden aan de index (quests brengen niet méér geld op omdat de prijs van linen gestegen is bvb) maar de prijzen stijgen wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Mwaw speel op PvP en meestal heb ik er niet zoveel moeite mee als ik word gekilled door een ?? zodra het maar bij 1 keer blijft. Dat wist ik van te voren en de spanning en lol die ik heb maken veel goed.

Maar gisteren vond ik het wel lame (heel stv is lame imho) Sta wat trolls te meppen die spawnde terwijl ik aan het eten was. Ga het net aan redden met mijn leven. Komt er een Paladin achter me staan wachten. Toen ik de mob bijna dood had gaf hij me 1 beuk (hij lvl 38 ik 33) en ik ben dood. Hij /dance /laugh etc. Op zo'n moment wil ik wel eens weten wat voor zieltjes er achter zo'n persoon zitten!!

Verder ben ik nog nooit echt achter elkaar geganked of gecorpsecamped (wat een woord) :P

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
HTT-Thalan schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:40:
[...]

Ik neem aan dat ze toch wel andere spells krijgen enzo? In RoC en TfT hebben de races toch ook andere skills en spells, anders heeft het geen nut om iemand de keuze tussen human, orc of ud te geven ...

De roque's hebben als gemeenschappelijke eigenschap toch gewoon dat ze allemaal onzichtbaar kunnen worden? Of is er meer?
Rassen hebben een aantal eigenschappen. Er zitten iets van 4 verschillen tussen de UD en de trolls bijv. Maar dat zijn maar kleine verschillen. Tussen dezelfde klasse bij verschillende rassen zit geen verschil. Rogue is Rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:23

On_E

Housemusic

PvP is (helaas) ook gedood worden als je afk bent, gebeurde me gisteren...

Alt-tab terug WoW in, staan er 3 lvl ?? Alliance gasten te dansen bij mijn lijk.....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Ik heb het honor systeem nog maar eens goed doorgelezen, voordat ik er loze opmerkingen over ging maken, maar ik denk dat er na de honor-patch de week daarop de honor-repatch komt, die dus ook de dishonor penalty zal implementeren, omdat je anders inderdaad het groot gankfest der world of warcraften gaat krijgen....

Mijn inziens zou het honor-system als volgt geimplementeerd dienen te worden:
1on1:
Honorable alléén als target (player) maximaal 2 levels lager is,
-2 geeft 12,5% honor
-1 geeft 37,5% honor
equal level 100% honor
+1 137,5% honor
+2 175% honor
+3 en hoger 250% honor

meer dan 2 levels lager (players) geeft een exponentiele dishonorable status, daarentegen krijg je bij NPC's geen dishonorable status, omdat zoals ze zelf ook aangeven bij blizzard deze vaak gebruikt worden om op een PvE server een gevecht te instigeren.

Groups worden iets lastiger, maar daar zou zeker een goede formule op basis van bovenstaande gegenereerd moeten kunnen worden, adhv hoe blizzard levels tov elkaar heeft gemaakt, L35+L35 equals L43 ofzo, maar daar kunnen de heren bij blizzard vast een heel goed rekensommetje van maken...

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn33ky
  • Laatst online: 03-07 12:58
http://www.purepwnage.com/ <<< lol kijk eens naar episode 6.... gaat over WoW... vet filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

zion schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:13:
Ik heb het honor systeem nog maar eens goed doorgelezen, voordat ik er loze opmerkingen over ging maken, maar ik denk dat er na de honor-patch de week daarop de honor-repatch komt, die dus ook de dishonor penalty zal implementeren, omdat je anders inderdaad het groot gankfest der world of warcraften gaat krijgen....

1on1:
-2 geeft 12,5% honor
-1 geeft 37,5% honor
equal level 100% honor
+1 137,5% honor
+2 175% honor
+3 en hoger 250% honor

meer dan 2 levels lager (players) geeft een exponentiele dishonorable status, daarentegen krijg je bij NPC's geen dishonorable status, omdat zoals ze zelf ook aangeven bij blizzard deze vaak gebruikt worden om op een PvE server een gevecht te instigeren.

Groups worden iets lastiger, maar daar zou zeker een goede formule op basis van bovenstaande gegenereerd moeten kunnen worden, adhv hoe blizzard levels tov elkaar heeft gemaakt, L35+L35 equals L43 ofzo, maar daar kunnen de heren bij blizzard vast een heel goed rekensommetje van maken...
Ik neem aan dat dit systeem niet opgaat wanneer een lowlevel het in zijn harsens haalt een 10levels hogere char aan te vallen? Stel dat ik met lvl 20 een lvl 30 aanval, en hij wint (duh) dat hij dan ineens keiveel dishonour krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:22:
Ik neem aan dat dit systeem niet opgaat wanneer een lowlevel het in zijn harsens haalt een 10levels hogere char aan te vallen? Stel dat ik met lvl 20 een lvl 30 aanval, en hij wint (duh) dat hij dan ineens keiveel dishonour krijgt?
Lijkt me wel, er wordt sowieso al bijgehouden wie hoeveel damage doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:52:
[...]

Euh, nee. Een ganker is iemand die gewoon willekeurige easy targets afslacht, of jij hem nu al dan niet aangevallen hebt doet er niet toe.

Een guildgenoot die vond dat PvE regels op een RP server niet 'hoorden' heeft een char op een PvP server gehad, en die is dus met hangende pootjes teruggekomen. Op de server waar hij speelde waren gewoon groepjes gankers die niks anders deden dan in gebieden met lowbies er zoveel mogelijk af te slachten. Het zijn er maar enkelen die dat doen, maar omdat je als level 20 tegen een level 40 geen schijn van kans maakt, doen die types veel schade.
Ik zeg het fout, in dit geval:

Ganker = PvP aanvaller
Gankee = PvP verdediger

Ik snap ook wel dat een ganker er puur op uit is in een bepaalde zone zoveel mogelijk schade aan te richten wat PvP betreft. :) Die groepjes gankers/ganker guilds zullen op iedere server wel zijn, al heb ik ze op Bladefist nog niet ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UltraR-pc schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:07:
[...]
Ik had t lame al in jammerlijk veranderd. Net te laat blijkbaar.
Ganken moet idd een dode speler in voor komen. Maar het jatten van een boss van die speler die daar eerder waren dan jij kan wel maar is op zn zachtst gezegd niet helemaal fair.
Daarbij is de situatie met de druid wel degelijk ganken met daarbij nog eens het jatten van zn boss. Ik zou daar niet vrolijk van worden, en jij vast ook niet als ze dat bij jou zouden flikken.
Ik zit op een PvP server omdat ik niet had verwacht dat er zoveel gefrustreerde speler zouden rondlopen. Ganken en bosses jatten had ik niet verwacht. Maar nu is het nog te laat om van server te veranderen, beetje zonde van mn lvl 40 hunter.
Je hebt nog steeds niet goed gelezen.

In het geval van de druid was het zo dat ik en een andere speler in een groep zaten en de weg naar de baas vrij aan het maken waren. Die alliance druide stoomt lekker door direct naar de baas. Hij pikt dus onze baas in. Wij hadden al het werk gedaan en hij zou de vruchten plukken. Mooi niet dus.

Maar ja volgens jou was het zijn baas aangezien hij hem het eerste had aangevallen. Ongeacht wat er van te voren is gebeurd. Gelukkig kun je op een PvP server hier iets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
HTT-Thalan schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:22:
Nee, dan valt dat onder +3 of hoger en dan zou hij dus 250% honor krijgen ;)

Begrijpend lezen is ook een vak..... Nee, dat zou inderdaad alleen zo moeten zijn als de hogere level het gevecht begint, anders krijgt hij gewoon 0 honor.

[ Voor 17% gewijzigd door zion op 13-04-2005 15:28 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

1on1:
-2 geeft 12,5% honor
-1 geeft 37,5% honor
equal level 100% honor
+1 137,5% honor
+2 175% honor
+3 en hoger 250% honor

250% is wel erg veel voor een speler die maar 3 lvl's hoger zit. Als hunter heb ik al regelmatig Mage's van de horde verslagen die 3 lvl's hoger zaten. Dit omdat ze nauwelijks armor hebben, en niks zijn zonder mana (Viper Sting :P ). Daarbij als je ze verrast met een aimed shot als je shadowmelded bent dan hebben ze meestal nog maar 60% van hun hp. Dan consussive shot en ze komen niet in de buurt, pet erop en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Anoniem: 101975 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:26:
250% is wel erg veel voor een speler die maar 3 lvl's hoger zit. Als hunter heb ik al regelmatig Mage's van de horde verslagen die 3 lvl's hoger zaten. Dit omdat ze nauwelijks armor hebben, en niks zijn zonder mana (Viper Sting :P ). Daarbij als je ze verrast met een aimed shot als je shadowmelded bent dan hebben ze meestal nog maar 60% van hun hp. Dan consussive shot en ze komen niet in de buurt, pet erop en klaar.
Valt wel mee hoor, zoals ook te lezen is op de blizzard site wordt de honor per dag dynamisch berekend, en dat wil dus niet zeggen dat je een vaste 3000 honor ofzo krijgt dan, en andersom werkt het net zo...

Jouw pet is net doodgegaan, hij sheeped jou, gooit er zo'n mega-fireball overheen, en dood ben je :)

(overigens was het ook maar een 5-mins hersenspinsel, die meer een schets wilde geven als 1op1 zo geimplementeerd worden, alhoewel dat wel cool zou zijn en ik daar dan ook een vermelding van wil krijgen in de volgende patch :P)

Je kan hier trouwens hun idee erover lezen: Honor and PvP

p.s. concussive shot werkt alleen maar als je marksmanship built hebt met hawk eye (increases ranged attack by 2/4/6 feet), want anders komt hij natuurlijk net zo hard bij jou met al zijn ranged spells.

[ Voor 30% gewijzigd door zion op 13-04-2005 15:59 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

zag gisteren echt iets vets, een kleine gnome warlock lvl 41 pakte in de badlands even zo'n lvl 43 elite draak in zn eentje :/ gewoon allerlei damage spells erop en blijven fearen. Ongelovelijk ik kan als lvl 46 hunter zo'n beest echt niet in mn eentje aan, hij maakt mn pet te snel af, en als ik al mn firepower erop gooi doe ik teveel damage en trek de aggro bij mn pet weg, en aangezien ik markman hunter ben is melee toch niet zo sterk. Vind het redelijk ziek dat een lvl 41 warlock het dan wel kan :D was trouwens wel grappig, want ik dacht: ik help hem even, ik op die draak schieten, begon hij heel hard te roepen dat ik op moest houden omdat door damage zn fear niet meer werkte :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik kan godver nog steeds niet inloggen, klotezooi :(
Nog steeds de melding character with that name already bladiebla, poepzooi :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Hydra schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:24:
[...]

Lijkt me wel, er wordt sowieso al bijgehouden wie hoeveel damage doet.
Lijkt me niet, als ik als lvl30 een lvl50 aanval (dwz ik begin als eerste met meppen) en hij killed mij met 2 klappen, dan krijgt hij natuurlijk geen dishonor, dat zou lame zijn, want dan is de lvl50 niet meer dan een mep-char. Ik denk dat Blizzard dat wel heel goed in elkaar zal steken en de lvl30, als die wint veel honor zal geven en de lvl50 geen als die wint. Maar als de lvl50 als eerste begin, wel een flinke penalty zal krijgen, alhoewel dit dan weer botst imo met large scale raids, waarbij alles KoS is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Anoniem: 97943 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:25:
[...]

Je hebt nog steeds niet goed gelezen.

In het geval van de druid was het zo dat ik en een andere speler in een groep zaten en de weg naar de baas vrij aan het maken waren. Die alliance druide stoomt lekker door direct naar de baas. Hij pikt dus onze baas in. Wij hadden al het werk gedaan en hij zou de vruchten plukken. Mooi niet dus.

Maar ja volgens jou was het zijn baas aangezien hij hem het eerste had aangevallen. Ongeacht wat er van te voren is gebeurd. Gelukkig kun je op een PvP server hier iets aan doen.
Ah, k dat snapte ik dan idd verkeerd. Dan was hij idd een naaier en kan je m niet hart genoeg aanpakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
fixxx schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:38:
zag gisteren echt iets vets, een kleine gnome warlock lvl 41 pakte in de badlands even zo'n lvl 43 elite draak in zn eentje :/ gewoon allerlei damage spells erop en blijven fearen. Ongelovelijk ik kan als lvl 46 hunter zo'n beest echt niet in mn eentje aan, hij maakt mn pet te snel af, en als ik al mn firepower erop gooi doe ik teveel damage en trek de aggro bij mn pet weg, en aangezien ik markman hunter ben is melee toch niet zo sterk. Vind het redelijk ziek dat een lvl 41 warlock het dan wel kan :D was trouwens wel grappig, want ik dacht: ik help hem even, ik op die draak schieten, begon hij heel hard te roepen dat ik op moest houden omdat door damage zn fear niet meer werkte :D
Ben nog niet zo ver met mijn hunter, maar mijn ervaring is juist dat ik met mijn hunter dat kan, heb al een paar keer equal level of 1 level hoger elites afgemaakt, waarbij het enige wat je in de gaten moet houden is dat je optijd mend-pet doet... zodra die weer op 1/3 tot 1/2 health zit stapje achteruit, concussive shot en weer doorschieten totdat je pet bijna dood is. (tegen die tijd zal ie ondertussen wel eens op jouw afkomen omdat je met mend-pet en special-shots wat te veel aggro trekt, dus ff blijven staan totdat pet weer op health is, stukje rennen totdat pet weer aggro trekt, en doorknallen..

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 26351 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:42:
Lijkt me niet, als ik als lvl30 een lvl50 aanval (dwz ik begin als eerste met meppen) en hij killed mij met 2 klappen, dan krijgt hij natuurlijk geen dishonor, dat zou lame zijn, want dan is de lvl50 niet meer dan een mep-char.
Dat bedoel ik dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Wat een geweldig spel is dit!

Even over PvE/PvP etc. Ik speel zelf op Aggramar (low population PvE server) en het bevalt me prima. Ik kan in principe genoeg duellen (ja, je kunt ook duellen met een Horde als je Alliance bent bijv) en als je onderweg PvP aanzet als je een hordespeler tegenkomt, dan gaan ze er vaak wel op in (afhankelijk van hun lvl natuurlijk). Daarnaast is het zo dat als er een (grote) raid is er genoeg mensen van de tegenpartij komen opdraven om eens goed te knokken onderling. Ik ondervind daarnaast ook geen last van eventuele gankers of iets dergelijks, en dat bevalt me goed.

Ik lees verder trouwens in het hele topic dat overal maar een beetje lacherig wordt gedaan over de Paladin. Overal wordt de matchup tegen paladins als simpel afgedaan, ik ben het hier echter niet mee eens. Ikzelf ben inmiddels een lvl 50 paladin en heb behoorlijk wat duels gedaan, waarvan ik het merendeel toch wel win. Het spelen met een paladin is een stuk drukker en minder simpel dan de meeste mensen denken, zeker in duels en PvP. Je moet erg goed letten op de verschillende blessings die je kunt toepassen en je seals (incl. releasen). Ook zijn spells als Cleanse enorm goed in PvP/duels.

Tegen druids gaat het altijd wel redelijk goed, ik heb 3000 hp and een enorme armor, en daar komen ze niet zo snel doorheen. Hun rootspells hebben niet echt zin door Cleanse of Blessing of Freedom en voor de rest is het belangrijk om hun grote heals te stunnen om ze vervolgens af te maken. En ja, ik kan behoorlijke schade oden, ik heb een mooi wapen en de seal of commands hitten ook behoorlijk hard. Er is idd een klein beetje geluk bij nodig soms, maar uiteindelijk "outlast" ik ze toch wel.

Tegen warriors gaat het altijd goed. Ik heb nog nooit verloren van een warrior die minder dan 5 lvls hoger was dan ik. Ik doe hun vaak meer damage dan zij mij, waarbij ik ook nog 2 shields heb, 1 lay of hands en een stun. Vaak heb ik de heals en stun niet nodig. Een beetje opletten dat je niet onder de 20% hp komt en oppassen voor hun shieldbash, danz it je verder wel goed.

Tegen rogues is het behoorlijk lastig. Ze doen enorm snel heel veel dmg. Belangrijk is hierbij om hun nare poisons e.d. weg te Cleanse-en en een retribution-aura werkt hier toch wel goed. De stealth is te blockeren door Concecration, omdat ze dan toch damage krijgen. Rogues blijven echter lastig, ik denk dat zij net een beetje het voordeel hebben in mijn 2H-retribution-build (shield-builds schijnen weer het vrij makkelijk te hebben).

Tegen mages hangt het enorm af van het type mage. Ik heb sheep nog niet meegemaakt, maar dat schijnt enorm sterk te zijn, maar daar weet ik dus niks vanaf. Meestal beginnen ze met zo'n ice-nova (ofzo), die prima te counteren valt met een Blessing of Freedom en een Cleanse. Ze verwachten niet dat je zo snel achter ze aankomt en dat levert vaak een 'gratis' hit op. Verder is het belangrijk om optijd te healen, want als je het te laat doet, dan Counterspellen ze, en dan ben je de pineut. Verder is het gewoon doorvechten en je cleanse/blessings goed gebruiken. Let ook op wat voor mage het is en pas daarop je aura aan.

Warlocks heb ik relatief weinig ervaring mee. De charm-minion (dat vrouwtje) is wel een lastige, en fear is echt enorm vervelend. Een shieldje helpt echter (zo kun ook uit de fear komen), en dan is het zaak om zo snel mogelijk veel damage op zijn hoofd te doen en nog een tijdige stun te gebruiken. Curses doe je weinig aan, de rest kun je vaak weghalen met Cleanse. Let op dat je hierbij ook het goede aura gebruikt (shadow).

Priests heb ik slechts 3x geduelled. 2-1 in mijn voordeel, maar hier kan ik eigenlijk niks nuttigs over zeggen, behalve stun&cleanse&damage doen.

Hunters zijn lastig. Ze beseffen echter vaak niet dat hun Wingclip en Manadrains netjes kunnen worden gecleansed, dit levert weer een verrassings-hit op. Daarnaast is een goede trinket (40% walkspeed) ook belangrijk, dan kun je ervoor zorgen dat je niet in de ranged-attacks-range komt, waardoor veel nuttige skills van hun niet meer werken.

Shamans zijn echt heel vervelend. Die halen als je blessings en seals gewoon weg. Momenteel is de score 4-1 in hun voordeel, ik heb er dus ook weinig ervaring mee. Ik heb geen idee wat je hiertegen moet doen, behalve hopen op een paar goede hits.

Wow... dit is een beetje lange post geworden. Ik wil absoluut niet beweren dat een paladin een super karakter is, maar indien je er goed mee speelt, kun je er een hoop mee. Ik vermaak me er echter wel prima mee en kom in PvP/duels erg goed uit de verf (iig tot lvl 50 dus). Geen idee wat er op hogere levels gaat gebeuren. Ik merk dat er wel enorm veel slechte paladins zijn die geen idee hebben hoe ze Cleanse of andere blessings dan might/kings moeten gebruiken, waardoor veel mensen denken dat duellen tegen een paladin een eitje is. Indien er mensen zijn die willen reageren op dit duel-walkthrough-verhaaltje, graag! Ben benieuwd en ben altijd bereid om meer te leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1on1:
-2 geeft 12,5% honor
-1 geeft 37,5% honor
equal level 100% honor
+1 137,5% honor
+2 175% honor
+3 en hoger 250% honor

Het probleem dat je dan gaat krijgen is dat groepen lagere levels de hogere levels aan gaan vallen. Hoe weet die hogere level nog wie hem wel en wie hem niet heeft geraakt? Krijgt hij dus dishonor omdat hij zichzelf verdedigt.

Wat doe je met lagere levels die hogere levels healen of buffen terwijl ze iemand aanvallen?

Wat doe je met een XvsX situatie waarbij een kant lagere levels bij heeft?

Verder zou zo'n systeem het dus onmogelijk maken om iemand te helpen als hij wordt aangevallen. Krijg je dingen zo van "waarom heb je mij niet geholpen, kon je niet zien dat ik door 5 man werd geganked" .... "ja sorry hoor, maar die zijn x levels lager dan mij en dan krijg ik dishonor".

Het beste wat ze kunnen doen is lagere levels maar een beperkt aantal honor punten laten geven. Verder zou het ook zo moeten zijn dat als iemand dood gaat hij de volgende keer minder punten oplevert. Anders krijg je alleen maar corpse campers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aal
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-05 23:19

aal

Vraagje, ben op het moment een lvl 31 druid en ben nu zo'n beetje bezig met gnomeregan.

Maareh als Ik op kaldorei kijk naar waar SM is vraag ik me toch echt af hoe ik daar moet komen?

Gewoon helemaal vanaf Alterac mountains erheen lopen?? Of ben ik nu gek?

SM wordt neem ik aan de instance NA Gnomeregan..

[ Voor 11% gewijzigd door aal op 13-04-2005 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aal schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:08:
Vraagje, ben op het moment een lvl 31 druid en ben nu zo'n beetje bezig met gnomeregan.

Maareh als Ik op kaldorei kijk naar waar SM is vraag ik me toch echt af hoe ik daar moet komen?

Nee je bent niet gek :) Ben je zo trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Anoniem: 97943 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:59:
Het probleem dat je dan gaat krijgen is dat groepen lagere levels de hogere levels aan gaan vallen. Hoe weet die hogere level nog wie hem wel en wie hem niet heeft geraakt? Krijgt hij dus dishonor omdat hij zichzelf verdedigt.
Als ook te lezen, wordt een group als één entiteit gezien, en derhalve mag je ze allemaal een voor een afslachten terwijl je er dan toch honor voor kan krijgen omdat ze samen binnen de honor range vallen, tevens gaat daar dan op: als JIJ aangevallen wordt krijg je nooit dishonor.
Wat doe je met lagere levels die hogere levels healen of buffen terwijl ze iemand aanvallen?
Tja, dat is altijd een beetje zo, maar ervanuitgaande dat hij in een group met die hogere level zit is het geen probleem. Anders zou ik hem evengoed afslachten, en de dishonor wegstrepen tegen de honor die je krijgt van de high-level kill
Wat doe je met een XvsX situatie waarbij een kant lagere levels bij heeft?
Daar kan je zoals gezegd een simpele formule tegenaan gooien, iets als 5xL25 == 2xL40 of 5x25 == 3x34 oid, ik ken de precieze stats van alle levels niet, maar blizzard wel en dan is er heel makkelijk een rekensommetje te maken.
Verder zou zo'n systeem het dus onmogelijk maken om iemand te helpen als hij wordt aangevallen. Krijg je dingen zo van "waarom heb je mij niet geholpen, kon je niet zien dat ik door 5 man werd geganked" .... "ja sorry hoor, maar die zijn x levels lager dan mij en dan krijg ik dishonor".
Nee, zij zijn namelijk een gevecht gestart, dus hebben ze een vinkje "fightstarter" dus krijg je er geen dishonor op.
Het beste wat ze kunnen doen is lagere levels maar een beperkt aantal honor punten laten geven. Verder zou het ook zo moeten zijn dat als iemand dood gaat hij de volgende keer minder punten oplevert. Anders krijg je alleen maar corpse campers.
Dat is al de bedoeling in het honor system zoals bedacht door blizzard, te lezen in eerder genoemde link

[ Voor 4% gewijzigd door zion op 13-04-2005 16:14 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:16

SkyStreaker

Move on up!

Wat is dit nou voor een gaar gedoe dan? www.igxp.com :/

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:03
aal schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:08:

SM wordt neem ik aan de instance NA Gnomeregan..
Je kan idd lopen, echter kan je ook vorr de avontuurlijke manier gaan ;) je equip uit trekken, dan het horde kamp in STV inrennen, naar de zeppelin die bij UnderCity in de buurt land en van daar verder lopen :)

@^^ je kan natuurlijk de site ook gewoon doorgeven aan blizzard..

@Zion, ook lastig als mage zijnde dan, als je tijdens een raid een AoE er op gooit, iedereen wordt geraakt (dus ook de lowlevels) en de mage krijgt dus een vette dishonor (en nee niet iedereen van de andere partij zit in een raid group en kan dus als een entiteit gezien worden)

[ Voor 24% gewijzigd door Puc van S. op 13-04-2005 16:22 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tranztaz schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:15:
grappig :/

900 Australische dollars betalen + 1 maand abonnementsgeld voor je account en je hebt een lvl 60 char. Iemand heeft dan dus lol met jouw account voor 26 dagen en krijgt er nog voor betaald ook haha. En dan heb je ineens een lvl 60 char :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Die site betaat al ZOOOO lang en het is niet de enige!!!

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Mja, een bedrijf dat slim gebruikt maakt van de idioten op de markt. Ik zie niet in wat er leuk is aan het betalen van een game, vervolgens betalen voor een abo, en dan iemand betalen om ermee te laten spelen. De hele fun zit hem in het avontuur daarin.

Maar dat zijn dan waarschijnlijk de lamers en noobies die zooo slecht zijn (maar wel rijk genoeg) dat ze dit kunnen bekostigen om daarna met een gekocht lvl60 figuur anderen te lopen kloten ...

Mijn advies: Als je iemand tegenkomt die aangeeft met de char van een vriend of vriendin te spelen (dat is de cover van dat bedrijf, zo vertellen ze op de site), roep er dan een paar vrienden bij en sla hem aan gort, een paar keer. Dan kan dat bedrijf mooi aan hun klant gaan uitleggen waarom ze zijn char niet op tijd op het goeie level hebben kunnen spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:16

SkyStreaker

Move on up!

Anoniem: 82860 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:22:
[...]

grappig :/

900 Australische dollars betalen + 1 maand abonnementsgeld voor je account en je hebt een lvl 60 char. Iemand heeft dan dus lol met jouw account voor 26 dagen en krijgt er nog voor betaald ook haha. En dan heb je ineens een lvl 60 char :?
Ja of je kan goud opgemaild krijgen in WoW.... :/

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:13
Tpn schreef op woensdag 13 april 2005 @ 10:20:
jeuj, alweer een topic verder :D

Trouwens is er iemand hier op Warsong een engineer? ik heb nog een aantal dingen nodig voor een quest.

hi-explosive bombs
unstable triggers

van allebei 8 volgens mij
ik ben engineer, heb het alleen een tijdje verwaarloosd dus ben nog maar op skill 170 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
M1lamb3r schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:20:
@Zion, ook lastig als mage zijnde dan, als je tijdens een raid een AoE er op gooit, iedereen wordt geraakt (dus ook de lowlevels) en de mage krijgt dus een vette dishonor (en nee niet iedereen van de andere partij zit in een raid group en kan dus als een entiteit gezien worden)
Raid-groups zijn een apart slag, en vallen buiten het normale spel element, en het lijkt mij eigenlijk dat er in raid-groups nooit (dis)honor te verdienen valt, dus als je als mage in een raid-group zit vervallen daarmee (dis)honor scores...

Of anders zal er iig een aparte tabel voor gemaakt moeten worden, want zeg nou zelf, als jij in een mega-raid (players vs players) zit, let jij dan altijd goed op wie je attacked? over het algemeen hengst ik in raids op [TAB] voor de next nearest target...., tenzij ik iemand sneaky zie doen, en dan target ik diegene...

(In een raid-group zou je simpelweg kunnen aanhouden dat, zoals het nu door blizzard bedacht wordt, dat je géén dishonor krijgt, no matter wie je target, alleen dat je alleen honorable kills vergaart door characters die tenminste green zijn voor je, problem solved)

[ Voor 13% gewijzigd door zion op 13-04-2005 16:35 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:26:
[...]

Mja, een bedrijf dat slim gebruikt maakt van de idioten op de markt. Ik zie niet in wat er leuk is aan het betalen van een game, vervolgens betalen voor een abo, en dan iemand betalen om ermee te laten spelen. De hele fun zit hem in het avontuur daarin.

Maar dat zijn dan waarschijnlijk de lamers en noobies die zooo slecht zijn (maar wel rijk genoeg) dat ze dit kunnen bekostigen om daarna met een gekocht lvl60 figuur anderen te lopen kloten ...

Mijn advies: Als je iemand tegenkomt die aangeeft met de char van een vriend of vriendin te spelen (dat is de cover van dat bedrijf, zo vertellen ze op de site), roep er dan een paar vrienden bij en sla hem aan gort, een paar keer. Dan kan dat bedrijf mooi aan hun klant gaan uitleggen waarom ze zijn char niet op tijd op het goeie level hebben kunnen spelen :9
Ah daar herreist wel weer een voordeel in PvP. Mensen die accounts kopen, weet namelijk voor geen meter hoe ze er mee om moeten gaan. Dat was ook zo bij Jedi in SWG, je leert een char na verloop van tijd kennen en weet precies wanneer je wat moet gebruiken. Als je ineens een completed char in je handen geduwd krijgt weet je niet wat je er mee aanmoet. Die lui zijn heel makkelijk te verslaan in PvP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:19

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Het resultaat van de grootste losers die op Aarde rondlopen: de mensen die virtual goederen in een mmorpg kopen voor echt geld of nog erger: sukkels die betalen om iemand anders voor hen te laten spelen |:(

Dit dus.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.