20x geganked tijdens 1 quest?? hmm nog nooit gebeurd.. misschien om de 5 quests probeerd iemand het eens.. Enige jammere is meestal de UD rogues die lowbie camps leegmaaien.. snap dat niet helemaal.. ga dan critters killen als je dat zo leuk vind.. Ben zelf een mage en meeste mensen vallen de mage snel aan omdat iedereen weet dat een mage redelijk gimped is qua mana en armor.. Dus ik zou er het meest last van moeten hebben.. de enige plek waar ik meestal 2 keer in een uur geganked wordt is STV.. Hillsbrad hoort daar denk ik ook wel bij.. Bladefist zit aardig vol en als ik al zeg dat je er niet zo heel erg last van hebt dan de meeste "know it all's" zeggen dan zegt dat al veel.. Ik zou als ik jou was toch eens de PvP smaak proberen.. PvE is jezelf verbergen achter een flag.. Het zegt al genoeg als je een raid hebt op een PvE server dat het voornamelijk guards killen is.. en dan hopelijk wachten tot er een groep aankomt die tegen de groep wil matten.. is het btw dan ook rennen tot de flag weer in kicked?? Vind dat dus net zo laf als ganken.. ik keur ganken net zo af als het PvE systeem maar zo ieder zijn meningBosmonster schreef op woensdag 13 april 2005 @ 12:57:
Ik kan op PvE kiezen om geen PvP te zijn op het moment dat ik simpelweg wil questen en er op dat moment bergen alliance zijn. Op een PvP server was ik dan waarschijnlijk 20x gegankt of ik had iets ander moeten gaan doen (word dus belemmerd in mijn spelbeleving).
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue