Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.890 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:52
Jij bent echt ziek in je hoofd man :P
Ik speel voor de fun, maakt me geen ene zak uit hoe traag ik lvl. Gister al 200 van die whelps gekilled in badlands voor een quest, zowel de quest drop of die pet drop zijn nog niet gevallen :(
Questdrop is 0.7% en die pet 0,1% ofzo.

Ik weet nog niet eens of het de moeite waard is. volges mij is het een enchant(de quest reward dan...)

Edit, nu je alliance speelt ga je zeker voor een NE? :D
edit2, weer een dwarf, maar dan een warrior... gimbooze again :/
edit3, moet je wel bloodhoof typen, en niet bloodscalp :Y)

[ Voor 23% gewijzigd door enira op 18-04-2005 08:41 . Reden: speelt met een d ja... ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:41
jarnotjuh schreef op maandag 18 april 2005 @ 08:28:
[...]

http://www.warcraftrealms.com/
specifiek:
http://www.warcraftrealms.com/census.php

@kevah, zonde :'(
nu denk ik dat jij NOG eerder bij de 60 bent als ik :D
wij danken u :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Gister heeft iemand uit de guild van the lowlanders(Weet niet of ie hier rondzwerft of dat het al verteld is, hunterbob) per ongeluk zijn char van lvl 34 gedelete :X

Hij wou zijn alt verwijderen, en klikte per ongeluk zijn main aan, en toen snel delete getyped, dan voel je je knap lullig :'(. Als mij dit zou overkomen dan zou ik echt wow aan de kant gooien en nooit meer spelen :P.

Gister dus bezig geweest met het grinden in badlands, met die whelps, gaat tot nu toe wel lekker. Thick/heavy leather bij de vleet, en leuke drops. Toen was ik ongv 1/8ste nog levend, wordt ik gemold door een 35(!!) shaman :/. Zelf een 44 pally. Wat een superganker.
@Webgnome, no problem ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:37
hehe, lol, voel je je wel lullig als je geganked wordt door iemand 9 lvls lager :), kon je je niet snel healen? Eigenlijk kun je het geen ganken noemen, iemand van lvl35 mag jou gewoon aanvallen, wat voor health je ook bent, zeker als pally...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
man, ik was in gevecht met 3 whelps, divine shield had ik al verbruikt, en kon dus niet snel genoeg meer healen, teveel attacks.

Gisteravond had ik ook meegemaakt dat ik een mithril deposit vond, dus ik mine em 1xtje, komt een 59 tauren, die slaat me half dood, dus ik ren weg, gaat ie door met minen :D. Hij kwam me niet achterna of niets, hij wou alleen skill raisen denk ik.
Daarna kwam ik em nog een keer tegen, vrolijk groeten enzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
jarnotjuh schreef op maandag 18 april 2005 @ 08:37:
Ik speel voor de fun, maakt me geen ene zak uit hoe traag ik lvl. Gister al 200 van die whelps gekilled in badlands voor een quest, zowel de quest drop of die pet drop zijn nog niet gevallen :(

Ik weet nog niet eens of het de moeite waard is. volges mij is het een enchant(de quest reward dan...)
Die questdrop is het niet waard, t valt mij in elk geval niet op dat ik m gebruikt heb. (af en toe wat vuur, maar bijna geen damage.) Ook de XP viel tegen voor de tijd die deze quest kost.

Als je dragon whelp's wil hunten is deze quest mooi meegenomen, anders is t tijdverspilling.
(enchant geeft ook geen glow zoals andere enchants, ook stackt hij niet met andere enchants)

[ Voor 7% gewijzigd door itsme op 18-04-2005 08:58 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
ook stackt hij niet met andere enchants)

wat bedoel je daarmee?
Houd ik mijn demonslaying enchant nog, of komt die te vervallen? Verder denk ik dat ik er na vanavond maar mee stop, met die whelps, tis wel leuke xp enzo, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_Os
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11-2014

Def_Os

Erjuh!

tranztaz schreef op maandag 18 april 2005 @ 00:28:
Hoe voer ik nou die cosmos coordinaten in om iets te vinden zoals 45,64 bijv. Of weten jullie ook een alternatief, daar ik cosmos eigenlijk maar niks vindt? :)
Ik gebruik Map Coords hiervoor. Laat simpelweg de coords op de map zien.
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=395

Anyone who's ever played a part // They wouldn't turn around and hate it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
jarnotjuh schreef op maandag 18 april 2005 @ 09:00:

wat bedoel je daarmee?
Houd ik mijn demonslaying enchant nog, of komt die te vervallen? Verder denk ik dat ik er na vanavond maar mee stop, met die whelps, tis wel leuke xp enzo, maar toch.
Voor de rest: gebruik dit enchantment alleen als je gaat solo-en, want het is een area of effect enchant. Dus als je lekker in een dungeon zit, en de mage + rogue 2 van de vijanden gesheept/sapped hebben maak je ze weer wakker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 16:12
R2D3 schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:44:
Lukt meestal prima. Want zonder pet stelt een hunter niet veel meer voor.
Tegen de tijd dat jij die pet doodhebt, ben jij echt wel door je hitpoints heen. Je onderschat de damage die een Marks specced hunter doet. Een tegenstander die eerst de pet af gaat maken is echt m'n grootste droom, de meesten negeren m'n pet gewoon. Wat ik dan ook meestal doe is kiten totdat ze de fout maken eerst maar m'n pet af te gaan maken. Die pet verdwijnt op 't moment dat je de hunter killed.
Anoniem: 131066 schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:48:
En ja, ik ben ook een hunter. Ik zet growl altijd uit als er een warrior bij zit. Ook altijd in defensive mode in een dungeon. .
Nog steeds fout. Het is geen kwestie van aggressive / defensive. Aggressive is sowieso nooit bruikbaar, je wilt niet dat je pet als je net klaar bent meteen de volgende aanvalt. In solo PvE of in instances. Het punt is dat in en instance je pet altijd op passive moet, je wil niet dat 'ie er vandoor gaat als een mage ofzo een AoE attack doet.

[ Voor 35% gewijzigd door Hydra op 18-04-2005 09:20 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Volgens Bol.com krijgen zij WoW weer op 30 april binnen

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 16:12
HTT-Thalan schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:17:
Wat betreft rogue, je vergeet dat de rogue ook ontzettend veel schade kan doen. Ik ben nu level 13 en heb combo's waar ik soms een wolf met 1 mep half dood sla, een level 6 mangy dan.
Nou, wow :D Wil wel 'es een duel met je doen. jij in full armour, ik met m'n blote vuistjes ;)
Anoniem: 133423 schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:18:
Moet je eens voor de gein kijke op de forums van WoW er staan al posts bij van : WHY ARE WE PAYING: en I AM CANCLING MY ACOUNT NOW! net goed voor blizzard ze kunne die servers niet eens normaal laten draaien met al dat geld wat een service..... 8)7
Ach, het zijn altijd dezelfde schreeuwers :)

Ik vind 't wel grappig eigenlijk. Ik heb van 't weekend niet gespeeld om m'n RSI een beetje in check te houden, blijkt dat ik niet echt wat gemist heb :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:06

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Purechaos schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:55:
[...]
Over dat wapen, wat voor wapen is het? Waarschijnlijk kun je hem gewoon niet gebruiken, elke class/race kan maar bepaalde wapens gebruiken, of je moet de juiste weaponskill nog trainer (vaak te halen in een 'grote' stad).

Je speelt een rogue neem ik aan? Combopoints krijg je door een aantal abilities (sinister strike, gouge, backstab, cheap shot), vervolgens zijn er finishing moves (eviscerate, rupture, expose armor, kidney shot, slice and dice etc. om deze combopoints te gebruiken, des te meer combopoints je hebt, des te 'sterker' is de finishingmove.
Bedankt! Ik ben dus blijkbaar inderdaad een Rogue :) Speel het net twee dagen :)
Het wapen was een grote hamer. Nog een raar probleem.

Heb de skill bow gekocht en daarna een boog en een zooi pijlen gekocht. Boog in de rechterhand, pijlen ernaast als ammo. Als ik nu ergens op wil schieten blijft die zeggen dat ik 'too far away' ben. Zelf op zeer korte afstand. Wat zou er mis gaan?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

jarnotjuh schreef op maandag 18 april 2005 @ 08:46:
Gister heeft iemand uit de guild van the lowlanders(Weet niet of ie hier rondzwerft of dat het al verteld is, hunterbob) per ongeluk zijn char van lvl 34 gedelete :X

Hij wou zijn alt verwijderen, en klikte per ongeluk zijn main aan, en toen snel delete getyped, dan voel je je knap lullig :'(. Als mij dit zou overkomen dan zou ik echt wow aan de kant gooien en nooit meer spelen :P.
LvL 34 weggooien en dan spel niet meer spelen?? Dat vind ik een beetje overdreven. Als het nou richting de 50 ging oke . . iets zuurder.

Ik heb op Bloodhoof een lvl 42 priest en 32 warr die ik niet meer speel. Omdat ik ben begonnen op Zenedar. m.a.w. overnieuw beginnen doe je zo in dit spel. Iets wat je met lineage2 niet had moeten proberen :P
Anoniem: 133423 schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:18:
Moet je eens voor de gein kijke op de forums van WoW er staan al posts bij van : WHY ARE WE PAYING: en I AM CANCLING MY ACOUNT NOW! net goed voor blizzard ze kunne die servers niet eens normaal laten draaien met al dat geld wat een service..... 8)7
En dat vind je terrecht?? Ik vind dat super super triest en lach dat soort mensen ook hard uit!! 9/10 keer doen ze het toch niet!!! Alsof dat geschreeuw en gedreig helpt! Die gasten bij Blizzard draaien volgens mij dikke overuren. Kan gewoon altijd een keer wat fout gaan.

Je zou dan iets anders kunnen gaan doen.

Ik heb er bijvoorbeeld echt niet op zitten wachten tot de server weer up waren. Langs een vriend van me geweest en klaar. Dat soort gasten hebben gewoon echt niks anders te doen. Zodra servers down zijn raken ze in paniek!

[ Voor 77% gewijzigd door Muppet op 18-04-2005 09:38 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-01 16:58
Hydra schreef op maandag 18 april 2005 @ 09:18:
[...]

Tegen de tijd dat jij die pet doodhebt, ben jij echt wel door je hitpoints heen. Je onderschat de damage die een Marks specced hunter doet. Een tegenstander die eerst de pet af gaat maken is echt m'n grootste droom, de meesten negeren m'n pet gewoon. Wat ik dan ook meestal doe is kiten totdat ze de fout maken eerst maar m'n pet af te gaan maken. Die pet verdwijnt op 't moment dat je de hunter killed.

[...]

Nog steeds fout. Het is geen kwestie van aggressive / defensive. Aggressive is sowieso nooit bruikbaar, je wilt niet dat je pet als je net klaar bent meteen de volgende aanvalt. In solo PvE of in instances. Het punt is dat in en instance je pet altijd op passive moet, je wil niet dat 'ie er vandoor gaat als een mage ofzo een AoE attack doet.
Je hebt helemaal gelijk :P

Misschien ook wel handig om te gebruiken voor hunters is de 'smartpet' addon :

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=221

Met handige features zoals auto-cower bij een bepaald %health en bv. nochase - zodat ie niet acher runners aangaat en nogmeer mobs aggro'ed

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
jarnotjuh schreef op maandag 18 april 2005 @ 09:00:

wat bedoel je daarmee?
Jep hij vervangt een eerdere enchant (je krijgt wel een waarschuwing ;) )

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
jarnotjuh schreef op maandag 18 april 2005 @ 08:37:

Edit, nu je alliance speelt ga je zeker voor een NE? :D
edit2, weer een dwarf, maar dan een warrior... gimbooze again :/
edit3, moet je wel bloodhoof typen, en niet bloodscalp :Y)
haha, ik had dat hart ding bij de 2e welp al.
Alleen bewaar ik mijn enchant dingetje tot mijn lvl60e, zodat ik dit bij een vatsoenlijk wapen doe.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86072

Op je 60 wil je niet meer zo'n crapy enchant maar wil je een fatsoenlijke gloof mij,
Dan wil je op z'n minst wel +7 dmg of icy chill en als je echt veel geld over hebt crusader. Ook Lifesteal is wel wat

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05 00:18
Homedisc schreef op maandag 18 april 2005 @ 09:23:
Volgens Bol.com krijgen zij WoW weer op 30 april binnen
Zoek je nog een exemplaar. Ik heb er nog 1 liggen, alliance doos, nog gesealed en met bon. Ik had er woensdagavond 1 besteld bij bol.com. Ik had deze niet meer verwacht en er alsnog 1 bij dixons gekocht, deze zag ik daar toevallig donderdag liggen. Nu is vrijdag toch nog die van Bol.com geleverd.

Als er niemand interesse heeft of reageerd gaat tie terug naar Bol.com. Ik moet hem deze week retour zenden, zij moeten hem namelijk binnen 15 dagen terug hebben.

Dus interesse, laat het even weten. Uiteraard tegen dezelfde prijs als in de winkel. niets er boven op of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ja is goed ik wil hem wel over nemen, ik stuur je wel even een email :)
Edit:
ik zie dat je geen email adres hebt ingevuld, kun jij mij emailen op homedisc @ h ot mail.com

[ Voor 45% gewijzigd door Fietsbel op 18-04-2005 10:00 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Anoniem: 113568 schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:41:
Even voor de mensen die zeggen dat warrior zwak is;

probeer eens een lvl 60 warrior te killen, met welke andere class dan ook, ik wens je succes (Shadow priest/Resto druid nagelaten)

Warrior komt pas echt op hogere lvls tot zijn recht, zoals andere zeiden is lvl 40 niet echt end-game.
Dus een resto druid zou daar van kunnen winnen?
Ik ben ook beetje aan het prutsen met me druidje..Heeft iemand hier nog een goede PVP build ofzo van een Druid? Wil hem echt wat sterker zien te krijgen :) of iig een linkje naar goede Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

Erhnam schreef op maandag 18 april 2005 @ 09:32:
[...]

Bedankt! Ik ben dus blijkbaar inderdaad een Rogue :) Speel het net twee dagen :)
Het wapen was een grote hamer. Nog een raar probleem.

Heb de skill bow gekocht en daarna een boog en een zooi pijlen gekocht. Boog in de rechterhand, pijlen ernaast als ammo. Als ik nu ergens op wil schieten blijft die zeggen dat ik 'too far away' ben. Zelf op zeer korte afstand. Wat zou er mis gaan?
waarschijnlijk klik je nog op de spell 'swords' kijk in je spellbook en zoek 'shoot bow'.
dan moet het wel gaan werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Laatst online: 02-05 00:18
Homedisc schreef op maandag 18 april 2005 @ 09:59:
Ja is goed ik wil hem wel over nemen, ik stuur je wel even een email :)
Edit:
ik zie dat je geen email adres hebt ingevuld, kun jij mij emailen op homedisc @ h ot mail.com
offtopic:
Als het goed is heb je mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Anoniem: 113568 schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:41:
Even voor de mensen die zeggen dat warrior zwak is;

probeer eens een lvl 60 warrior te killen, met welke andere class dan ook, ik wens je succes (Shadow priest/Resto druid nagelaten)

Warrior komt pas echt op hogere lvls tot zijn recht, zoals andere zeiden is lvl 40 niet echt end-game.
Ik denk dat je een lvl 60 mage !misschien! 1 keer raakt, of ie nu Frost/Arcane spec of Fire/Arcane spec is, mits je op afstand begint. Een stun levert namelijk wel problemen op voor een mage (dan ben je je 1e blink kwijt :| ) en heb je vanaf dan problemen met afstand houden. Is hetzelfde vs. Rogue.
Een mage die weet wat ie doet, wint altijd van een warrior. Je kunt wel plate hebben, die fireballs gaan er gewoon doorheen >:)

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 18-04-2005 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21889

SaURoN schreef op maandag 18 april 2005 @ 10:16:
Dus een resto druid zou daar van kunnen winnen?
Ik ben ook beetje aan het prutsen met me druidje..Heeft iemand hier nog een goede PVP build ofzo van een Druid? Wil hem echt wat sterker zien te krijgen :) of iig een linkje naar goede Druid
Ik ga voor deze build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 20:20
Anoniem: 82860 schreef op maandag 18 april 2005 @ 10:32:
[...]

Ik denk dat je een lvl 60 mage !misschien! 1 keer raakt, of ie nu Frost/Arcane spec of Fire/Arcane spec is, mits je op afstand begint. Een stun levert namelijk wel problemen op voor een mage (dan ben je je 1e blink kwijt :| ) en heb je vanaf dan problemen met afstand houden. Is hetzelfde vs. Rogue.
Een mage die weet wat ie doet, wint altijd van een warrior. Je kunt wel plate hebben, die fireballs gaan er gewoon doorheen >:)
Ik heb aparte mage opener, namelijk cold blood + ambush en dan direct blind gebruiken, opnieuw stealthen en afmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Kaap schreef op maandag 18 april 2005 @ 10:46:
[...]

Ik heb aparte mage opener, namelijk cold blood + ambush en dan direct blind gebruiken, opnieuw stealthen en afmaken
Een rogue is dan ook bedoeld als caster killer, waar wij warriors dan weer een stokje voor moeten steken :)

Een warrior vs mage is een verloren zaak voor de warrior, tenzij de mage ontzettend aan het prutsen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op maandag 18 april 2005 @ 10:46:
[...]

Oh niet eens Sap? Daar wordt ik nu namelijk altijd mee 'verrast'. Een rogue heeft inderdaad wel een voorsprong als hij stealth heeft. Rogues winnen ook meer van mages dan andersom, maar het is evengoed niet onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 82860 schreef op maandag 18 april 2005 @ 10:51:
[...]

Oh niet eens Sap? Daar wordt ik nu namelijk altijd mee 'verrast'. Een rogue heeft inderdaad wel een voorsprong als hij stealth heeft. Rogues winnen ook meer van mages dan andersom, maar het is evengoed niet onmogelijk.
SAP kan, dan garandeer je eigenlijk je opener.

Maar ik verlies best wel eens van mages, als ze kunnen blinken dan ist kwestie van vanish gebruiken en forget about it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135451

Wat is een redelijke prijs die ik voor

http://thottbot.com/?i=4586

kan vragen? Het kost al bijna 8g om het te maken, had deze laatst op AH gezet, maar niet kwijt geraakt. Dus als iemand op Skullcrusher belangstelling heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Anoniem: 135451 schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:01:

kan vragen? Het kost al bijna 8g om het te maken, had deze laatst op AH gezet, maar niet kwijt geraakt. Dus als iemand op Skullcrusher belangstelling heeft :)
Damn wat een grondstoffen heb je nodig voor dit ding.

ik zou hem alleen maken voor mezelf, als ik het kon gebruiken.
Volgens mij niet echt rendabel..
(verder zou ik er zelf 10g voor vragen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 135451 schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:01:

Op Burning Legion in het begin 40G buyout maar intussen staan er zoveel op dat hij gemiddeld een buyout van 15/20G heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Anoniem: 82860 schreef op maandag 18 april 2005 @ 10:51:
[...]

Sap cancelt bij dmg, cheapshot niet is gewoon 4 sec stun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Kaap schreef op maandag 18 april 2005 @ 10:59:
[...]
SAP kan, dan garandeer je eigenlijk je opener.

Maar ik verlies best wel eens van mages, als ze kunnen blinken dan ist kwestie van vanish gebruiken en forget about it.
Daarom doe ik altijd (toen ik nog de mogelijkheid had).. Blink en meteen PoM+Sheep.. vinden ze leuk.. meeste zijn al te laat voor ze het doorhebben.. Bandage en slachten maar ;).. Nu zonder PoM doe ik blink en dan fireblast hopen op een crit zodat dot erop zit.. frostnova en dan sheepen.. bandagen etc..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daarom doe ik altijd (toen ik nog de mogelijkheid had).. Blink en meteen PoM+Sheep.. vinden ze leuk.. meeste zijn al te laat voor ze het doorhebben.. Bandage en slachten maar .. Nu zonder PoM doe ik blink en dan fireblast hopen op een crit zodat dot erop zit.. frostnova en dan sheepen.. bandagen etc..
^^ Dit zou dom zijn want zolang als dat ie ge pollyd is healt ie vele male sneller en in de tijd dat jij dan ge bandaged hebt zal hij wel weer bijna full van health zijn en kan je weer opnieuw beginnen, gebruik zelf polly vaak met vrienden als ik aan het duelen ben om te zorgen dat ze ff wat langer bezig kunnen zijn met atacks vergelijken . ^^

Haha jah idd roques zijn echt Super klote tegenover mage,

Heb nu wel door dat ze onzichtbaar worden vlak voordat duel begint en dan is het gwoon perception aan (human) vervolgens rondlopen je ziet hem zow en is toch 25% trager, frost nova , sheep , pyroblast , fire blast , blast wave, arcane explosion, dan is je frost nova meestal wel weer op orde om hem een laatste keer vast te zetten .
Maar toch 45% kans dat je verliest als fire/arcane mage denk zelf dat frost mage meer kans maken tegen roques.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 86072 op 18-04-2005 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 15:36
jarnotjuh schreef op maandag 18 april 2005 @ 08:46:
Heeft-ie al geprobeerd om een GM te contacteren? In DAoC is een gewist karakter een kwestie van een mailtje aan customer support (onder bepaalde voorwaarden).

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136675

Maaruh level 60 is dus het hoogst haalbare qua level in dit spel? En als je dan bent want valt er dan nog te doen?
beter gear halen, honor halen.
Zijn er mensen die praktijk ervaring hebben met full retribution spec en full protection spec paladins?

Ik vraag dat omdat ik zelf een full holy pallie heb en die blijkt bijzonder nuttig en veelzijdig in groepen zowel als main tank, secundaire healer en als het niet TE wordt kan hij ook nog wel faken main healer te zijn., en toch goed speelbaar solo. Niet dat hij kan tippen aan de killspeed van andere specs maar je krijgt toch je zooi gedaan en zodra je in de plaguelands komt.... :-D Wowzers.

Graag praktijk ervaringen en geen loos getheoretiseer. Ik ben nog maar even verwijderd van 60 en ben er sterk over aan het denken om een full ret of prot pallie te gaan bouwen.
Tja, wat wil je doen?

Als je echt MT wilt spelen, moet je gaan voor 21 retri + 21 prot. Extreme defense door redoubt, shield spec, holy shield, anticipation, deflection, toughness, blessing of sanctuary, en aggro vasthouden door Improved Seal of Fury en Consecration. Puur Retri heeft niet genoeg defense voor MT, en puur Prot mist consecration voor aggro holding. Met deze build heb je ook de meeste DPS tegen melee vechters in PvP en PvE. Vreet wel mana helaas, dus Of the Eagle gear is een must.

Puur Retri is wat de meeste doen. Mijn guildies doen behoorlijk veel damage met zo'n build en veel +STR +AGI en +Crit gear. Ook heb je de beste (of een na beste) buff in het spel. Echter, je hebt geen enkele ranged ability, wat vooral in PvP behoorlijk zuigt.

Puur Prot is een lastige. Het is zeer geschikt tegen melee tegenstanders, en Repentence is veruit de beste PvP skill die en pally heeft. Echter, de meeste talents zijn nutteloos als je tegen casters speelt, of als je in een party zit met iemand anders als tank. Je damage, als je niet aangevallen wordt, is echt zielig gewoon.

Dus ik blijf ook vrolijk switchen tussen builds nu. :) Puur Retri is het beste als je damage dealer in je groep wilt zijn, Prot/Retri als je tank wilt zijn. Maar in beide gevallen heb je geen ranged abilities, wat behoorlijk zuigt in PvP. Puur Prot is de ultieme rogue/warrior pwner (in eerlijke gevechten win je 99,9% van de tijd, guaranteed!). Zelf ben ik op dit moment Holy/Prot. Hiervoor heb ik Prot/Holy en Prot/Retri geprobeerd. Puur Retri zal het niet worden, behalve als Blizzard de tree aanpast of als er leuke nieuwe engineering trinkets toegevoegd worden. :)
rofl
warrior zwakste class?
probeer aub eerst spelen en hoe het eigenlijk inelkaar zit, dan kom je treug met hetzelfde bull****!

heb een lvl43Warrior op Sunstrider ATM en alleen omdat ik nog een shitty 2handed sword heb ben ik wel een makkelijk doelpunt, maar normaal ben ik niet eens neer te krijgen!
als je ziet wat voor dmg een warrior kan doen als hij genoeg RAGE heeft, sta je met je bek open!!

serieus!
Inderdaad. Met m'n bek open te lachen. :P De dag dat een same level warrior mij (Paladin) verslaat in een duel, is de dag dat ik serieus overweeg met WoW te stoppen. ;)
Indien tegenpartij heavy armor heeft en ik de kans heb een paar keer Sunder Armor.
is te cleansen volgens mij.
Classes die proberen te healen of andere spells aan het doen zijn counter je met Pummel.
Meestal execute ik ze als e bezig zijn met een full heal, erg lachen vind ik dat altijd.
Je doet je best maar als ik heal met Divine Shield aan. :P Veel succes!
gewoon rustig door blijven meppen, hopen op veel crits en als je tegenspeler bijna dood keihard afmaken met een Execute.
Elke keer dat jij crit: redoubt + reckoning. Dus please, crit veel! :D hoe meer je crit, hoe sneller je dood bent.

Serieus, een beetje redelijke paladin speler moet nooit van een warrior verliezen. Zeker niet met een Protection build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
Gisteren was echt een geluksdag in WoW voor mij, eerste keer dat ik een epic vind en vind je er gelijk 2 op 1 dag!

Als eerste:
Robes of Insight
en deze past prima op mijn ondertussen lvl47 human mage
http://butsj.n00bs.nl/WoWScrnShot_041705_192442.jpg
(werd gedropped tijdens het iAE grinden in Feralas (yeti's)).
trouwens ik zag op allahkazam dat deze robe voor een gemiddelde prijs van over de 200g verkocht word, :>

Als tweede:
Icemail Jerkin
wat ik hiermee ga doen moet ik nog zien, maar ik denk dat deze verkocht gaat worden :Y)
(werd gedropped tijdens het grinden in Tanaris (pirate gedeelte)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Hmm dat epic gebeuren he..
Ik zou het verkopen zodra ik nog geen lvl60 gehaald heb.

Je weet dat je het op ten duur toch een keer moet verkopen, omdat je wat beters vindt.

Het is natuurlijk wel leuk om zo'n item te hebben, vooral als het een speciale glow effect heeft,
maar om er 200g op te "verliezen" is imo zonde.

Hoe denken jullie daarover~?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
FragNeck schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:32:
Hmm dat epic gebeuren he..
Ik zou het verkopen zodra ik nog geen lvl60 gehaald heb.

Je weet dat je het op ten duur toch een keer moet verkopen, omdat je wat beters vindt.

Het is natuurlijk wel leuk om zo'n item te hebben, vooral als het een speciale glow effect heeft,
maar om er 200g op te "verliezen" is imo zonde.

Hoe denken jullie daarover~?
je hebt aan de ene kant wel gelijk, maar deze epic kan je tot lvl60 goed gebruiken (Robes of Insight that is), pas op lvl60 ga je de high lvl instances doen voor de armor sets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
butsj schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:27:
Gisteren was echt een geluksdag in WoW voor mij, eerste keer dat ik een epic vind en vind je er gelijk 2 op 1 dag!

Als eerste:
Robes of Insight
trouwens ik zag op allahkazam dat deze robe voor een gemiddelde prijs van over de 200g verkocht word, :>

Als tweede:
Icemail Jerkin
wat ik hiermee ga doen moet ik nog zien, maar ik denk dat deze verkocht gaat worden :Y)
je hebt gelukvogels en je hebt gelukvogels _/-\o_

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Anoniem: 86072 schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:15:
[...]
^^ Dit zou dom zijn want zolang als dat ie ge pollyd is healt ie vele male sneller en in de tijd dat jij dan ge bandaged hebt zal hij wel weer bijna full van health zijn en kan je weer opnieuw beginnen, gebruik zelf polly vaak met vrienden als ik aan het duelen ben om te zorgen dat ze ff wat langer bezig kunnen zijn met atacks vergelijken . ^^
Is dit serieus? een polly doe je om de partij overnieuw te doen.. oke hij heeft full health.. maar jij zelf dan ook.. en full mana omdat polly niet veel kost.. En ik ben lvl 49 dus zat mana over.. zodra de partij overnieuw is en ieder is op full health begin ik met fireball voor de dot.. de rest laat ik aan ieder over aangezien ik niet een full strategy ga neerzetten hoe ik het nu doe.. maar laten we zeggen dat ik fire specced ben..

edit: speel je misschien niet op een PvP server? vind de opmerking dom nogal raar vooral als iedereen weet dat zodra je pollyed je het initiatief in handen hebt.. Enige waarbij je dat niet bij doet is een druid(volgende patch)..

[ Voor 12% gewijzigd door Skeiron462 op 18-04-2005 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
Skeiron schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:35:
[...]

Is dit serieus? een polly doe je om de partij overnieuw te doen.. oke hij heeft full health.. maar jij zelf dan ook.. en full mana omdat polly niet veel kost.. En ik ben lvl 49 dus zat mana over.. zodra de partij overnieuw is en ieder is op full health begin ik met fireball voor de dot.. de rest laat ik aan ieder over aangezien ik niet een full strategy ga neerzetten hoe ik het nu doe.. maar laten we zeggen dat ik fire specced ben..

edit: speel je misschien niet op een PvP server? vind de opmerking dom nogal raar vooral als iedereen weet dat zodra je pollyed je het initiatief in handen hebt.. Enige waarbij je dat niet bij doet is een druid(volgende patch)..
beetje off-topic, hoeveel mana heb jij op lvl49? ik zelf heb 4500 op lvl47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Allemaal mooi maar waarom zou je halverwege duel ineens gaan sheepen terwijl je hem ook met frost nova vast kan zetten als je dat goed timed. dan issie al op half health en hoef je het alleen nog maar af te maken...
Polly doe ik ook gebruiken maar meteen aan het begin.
Werkt wel het mooiste met pallys. *sheep , pyroblast , fire blast, silence, fire ball, paar arcane erachteraan gemengt met wat fire blast en klaar..
*(toch zijn ze nog moelijk die pallys)*

En idd ik speel pvp
Maar gloof me gebruik in pvp alleen polly aan het begin of anders om heel hardt weg te kunnen rennen want jezelf full healen lukt niet altijd met bandage je kunt met evocation idd full manna hebben maar wat is het voordeel van weer opnieuw beginnen terwijl je hem bijna heb afgemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Anoniem: 86072 schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:50:
Allemaal mooi maar waarom zou je halverwege duel ineens gaan sheepen terwijl je hem ook met frost nova vast kan zetten als je dat goed timed. dan issie al op half health en hoef je het alleen nog maar af te maken...
Polly doe ik ook gebruiken maar meteen aan het begin.
Werkt wel het mooiste met pallys. *sheep , pyroblast , fire blast, silence, fire ball, paar arcane erachteraan gemengt met wat fire blast en klaar..
*(toch zijn ze nog moelijk die pallys)*

En idd ik speel pvp
Maar gloof me gebruik in pvp alleen polly aan het begin of anders om heel hardt weg te kunnen rennen want jezelf full healen lukt niet altijd met bandage je kunt met evocation idd full manna hebben maar wat is het voordeel van weer opnieuw beginnen terwijl je hem bijna heb afgemaakt ;)
Ik heb het ook over het begin! Lees nogmaals.. als een rogue mij jumped.. dan ben ik halverwege mijn hp als ik mazzel heb.. Dus dan werkt het toch? waar heb ik het over halverwege een gevecht? en btw dat zou ook mogelijk zijn.. niet gebruikelijk maar wel mogelijk.. Daarnaast duels? duels doe ik bijna niet aan omdat dat niet gelijk staat aan PvP.. het is alleen leuk om een paar combo's uit te testen.. dat doe ik liever in PvP met meer spanning..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Error – Account Management unavailable

Our account management pages are currently unavailable.
Please check back later.
Thank you for your understanding.
Ach het kan soms zo mooi werken dat online gebeuren. :/
* -Skyhawk- zal het boekje in de tussentijd maar eens doorlezen. B)

btw.
Zonet gekocht bij FR @ Leeuwarden station. Viel me mee dat ze nog hadden, want bij Dynabyte Leeuwarden was alles alweer in bestelling. Toch nog iets postiefs vandaag. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
butsj schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:27:

Als eerste:
Robes of Insight

Als tweede:
Icemail Jerkin
Die Icemail Jerkin is brak. Is de meest voorkomende epic. In principe is het het beste voor Shamans, maar sommige hunters willen hem ook wel. Ik heb hem in Gadget AH verkocht voor 35G buyout, 2de listing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:18

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Het duurste items dat ik ooit gedropped heb gekregen was een shortbow die ik voor 15s heb verkocht aan een teammate waar ik mee aan het questen was bij de harvesters in westfall ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik heb nog steeds grote moeite met het killen van lvl 14 fleshrippers en tuskboars, word echt tijd dat ik ga levelen, maar het schiet maar niet op! De enige gebieden waar ik veilig loop zijn westfall en elwynn forest, daarbuiten is het allemaal contested area met mobs die mij afmaken als ik er meer dan 1 tegelijk tegenkom. Maar de quests in elwynn heb ik bijna allemaal al gedaan. Hoe moet ik nou genoeg levelen om die mobs in het contested area aan te kunnen?

Om maar te zwijgen over de orcs die ik daar tegen zal komen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

edit.

oops las 15 goud in plaats van 15 silver ^^

welke server zit je btw? ben nu bezig met een human mage alt in elwyn

[ Voor 118% gewijzigd door Tpn op 18-04-2005 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 86072 schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:15:
[...]

Haha jah idd roques zijn echt Super klote tegenover mage,

Heb nu wel door dat ze onzichtbaar worden vlak voordat duel begint en dan is het gwoon perception aan (human) vervolgens rondlopen je ziet hem zow en is toch 25% trager, frost nova , sheep , pyroblast , fire blast , blast wave, arcane explosion, dan is je frost nova meestal wel weer op orde om hem een laatste keer vast te zetten .
Maar toch 45% kans dat je verliest als fire/arcane mage denk zelf dat frost mage meer kans maken tegen roques.
Nooit last van, ik ben alliance. Meeste rogues hebben overigens wel MoD 5 en dat zijn dan 5 levels stealth erbij. Alleen heb gehoord dat die talent op het moment bugged is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3369

ik, lvl 57 warrior, gister beetje gedueled met een lvl 53 mage uit mn guild.

Poly is zeker zinvol.
De warrior heeft 2x de mogelijkheid bij de mage te komen, charge en intercept.

Bij de charge gebruikte hij poly, dan heb ik dus nog al mn health en verliest hij niets aan mijn snellere healing. Wel ben ik dan mn charge kwijt zonder hem geraakt te hebben.

Vervolgens zodra ik mn intercept wil doen, gebruikt hij dus blink. Blink heeft daarna een cooldown kleiner dan intercept. Daarbij komt dan nog zn frost spells. Samengevat, als hij het goed doet, hoef ik hem nooit te raken.

(gelukkig heb ik nog wel een aardig deel gewonnen want hij maakte nogal fouten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21889

HTT-Thalan schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:04:
Hoe moet ik nou genoeg levelen om die mobs in het contested area aan te kunnen?

Om maar te zwijgen over de orcs die ik daar tegen zal komen ...
Als je nu klaar bent in Westfall kan je nog altijd naar Loch Modan en Darkshore gaan om te lvl'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
sorry voor deze post (jepp, dit is een 'rate my talentbuild' post :P)
ik ben gererolled naar een warrior (eerste keer dat ik er een speel), en wil een beetje de balans vinden tussen DD-en en tanken. Ik wil kunnen tanken in de high lvl instances, maar toch ook goed kunnen solo-en. Ik heb hiervoor een 31/5/15 build gemaakt.

Ik denk dat ik bij deze build toch wel de must-have talents heb gepakt voor tanken, waardoor tanken heel goed mogelijk moet zijn ondanks dat er maar 15 punten in prot zitten.

hier is die:
Arms Talents (31 points)

# Deflection - 5/5 points
Increases your Parry chance by 5%.

# Improved Heroic Strike - 3/3 points
Reduces the cost of your Heroic Strike ability by 3 rage points.

# Improved Rend - 1/3 point
Increases the bleed damage done by your Rend ability by 15%.

# Tactical Mastery - 5/5 points
You retain up to 25 of your rage points when you change stances.

# Improved Charge - 2/2 points
Increases the rage generated by your Charge ability by 6.

# Improved Overpower - 2/2 points
Increases the critical strike chance of your Overpower ability by 50%.

# Anger Management - 1/1 point
Increases the time required for your Rage to decay while out of combat by 30%.

# Two-Handed Weapon Specialization - 5/5 points
Increases the damage you deal with two-handed weapons melee weapons by 5%.

# Sweeping Strikes - 1/1 point
You next 5 melee weapon swings strike an additional nearby opponent.

# Axe Specialization - 5/5 points
Increases your chance to get a critical strike with Axes by 5%.

# Mortal Strike - 1/1 point
A vicious strike that deals 200% weapon damage and wounds the target, reducing the effectiveness of any healing by 50% for 10 seconds.

Fury Talents (5 points)

# Cruelty - 5/5 points
Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%.

Protection Talents (15 points)

# Shield Specialization - 5/5 points
Increases your chance to block attacks with a shield by 5%.

# Toughness - 5/5 points
Increases your armor value from items by 10%.

# Improved Bloodrage - 2/2 points
Decreases the health cost of your Bloodrage ability by 25%. Can be upgraded to Rank 2 for a maximum cost decrease of 50%.

# Improved Revenge - 3/3 points
Gives your Revenge ability a 40% chance to stun the target for 3 seconds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Laatst online: 23-04 12:57
Anoniem: 21889 schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:12:
[...]

Als je nu klaar bent in Westfall kan je nog altijd naar Loch Modan en Darkshore gaan om te lvl'en.
Of je gaat naar Redridge mountains... zorg gewoon dat je in een party van 2 of 3 mensen zit die dezelfde quests moeten doen... heb je veel meer kans om de quest te halen.

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:11:
[...]
Nooit last van, ik ben alliance. Meeste rogues hebben overigens wel MoD 5 en dat zijn dan 5 levels stealth erbij. Alleen heb gehoord dat die talent op het moment bugged is.
Ik vind eerlijk gezegd dat ik sowieso een rogue die een paar levels lager is dan mij erg laat zie. (pas als ie heel dichtbij is) Zodra hij unstealth heeft hij mij al gesapped. Ik vind eigenlijk dat ik toch minstens de kans moet krijgen een frost nova te doen. Anders kunnen ze rogues net zo goed stealth laten zijn voor alle levels. Omdat ik mijn aandacht eerst op Fire heb gericht en nu pas op Arcane, heb ik nog geen presence of mind en dan delf je dus wel eens het onderspit tegen rogues. Zelfs van lagere levels. (over het algemeen niet :) ) Dat komt ook omdat je regelmatig verrast wordt en soms de verkeerde spell op het verkeerde moment gebruikt. (dat heb ik dan :P) Zoals bijvoorbeeld fireblast vergeten, of te laat pas gebruiken. Nadeel van mage denk ik, je maakt gebruik van vrijwel je hele arsenaal van spells in een duel, dus moet je rekening houden met alle recast timers enz. Daarom ben ik ook mijn hele toetsenbord-layout aan het aanpassen, ik wil alle spells bij de hand hebben zonder dat ik moeilijke bewegingen moet maken of naar mijn toetsenbord moet kijken. :)

Bij mijn druid is het voornamelijk attacks spammen in bear form en af en toe shiften om te healen.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 18-04-2005 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-12-2024
Anoniem: 82860 schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:25:
[...]
Nadeel van mage denk ik, je maakt gebruik van vrijwel je hele arsenaal van spells in een duel, dus moet je rekening houden met alle recast timers enz.
http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=193
Erg handig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Anoniem: 82860 schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:25:
[...]
Zodra hij unstealth heeft hij mij al gesapped. Ik vind eigenlijk dat ik toch minstens de kans moet krijgen een frost nova te doen. Anders kunnen ze rogues net zo goed stealth laten zijn voor alle levels. Omdat ik mijn aandacht eerst op Fire heb gericht en nu pas op Arcane, heb ik nog geen presence of mind en dan delf je dus wel eens het onderspit tegen rogues.
Je kan als je snel met de toetsen bent.. Frostnova en blink doen.. of iets gevaarlijker.. blink en dan frostnova.. het moment dat de rogue vast zit meteen poly-en en bandagen.. nog een poly erachteraan zodat je ff van de schrik kan bijkomen en je tactiek kan bepalen en afstand kan nemen.. en dan kan het feest beginnen omdat 2 poly's redelijk lang duren.. de derde wil nog wel eens 1 sec maar werken.. Gebruik daarnaast een mod die visueel de aftel laat zien in je balk.. ik gebruik zelf insomniax UI bundeltje met een paar aanpassingen..

Edit: 2de poly is ook zodat de timer van frostnova afgelopen is als je het gevecht begint.. meestal is ie afgelopen als de rogue net bij je is als je het goed doet..

[ Voor 8% gewijzigd door Skeiron462 op 18-04-2005 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nika
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik ben nieuw in het hele World of Warcraft gebeuren. Daarom dus de volgende vraag. Kan ik dit spel ook spelen zonder dat ik Warcraft 1-3 gespeeld heb? Of snap je dan niets van de verhaallijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Laatst online: 24-03 22:17

mbooij

De Mosselman

Flapmo schreef op donderdag 14 april 2005 @ 18:00:
[...]

oa. in Undercity als horde, ook in ogri. Maar als alliance weet ik niet. Daarnaast pak je hem alleen voor de stats hoor. Niet om daadwerkelijk mee te schieten. Als je nu al vuur en eis en arcane zat bent kan je beter andere class nemen. Mage == spellcaster. Wands doen geen dmg, vooral na lvl 15 oid niet meer :0.
idd, ik heb voor 2 goud en wat zilver een wand gekocht (er zat gewoon een winkel in de mage quater) en dat ding vuurt maar 55 hp af... das niks vergelijken met mijn lvl 4 Arcane Explosion of mijn lvl 6 Fireball. Zo'n wand stelt niets voor...
In de Highlands droppen ze ook vaak goede shit, die je voor veel geld kunt verkopen.

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ten eerste als je wil DD-en zou ik rollen voor een mage of een rogue maar dat terzijde.

Ik zou die talent points in Herioc Strike skippen, ik gebruik het bijna nooit dus dat is een beetje zonde.

Ook Axe specialization vind ik persoonlijk zonde. Loop je daar met je Axe talent en drops er een uber epic sword! Ja ga je die dan verkopen omdat jij talent in Axe hebt gestopt??

Als Warrior moet je gewoon het beste wapen wat je op dat moment hebt gebruiken. Wat dat dan ook mag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij

mbooij

De Mosselman

Wat is het grote verschil tussen de betaalde Blizard servers en de gratis servers (zoals abcwow, waar trouwens ook een gratis beta te downloaden staat) naast dat deze nogal onstabiel zijn? Ik vind 15 euro pm namelijk nogal veel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-05 14:48

On_E

Housemusic

mbooij schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:48:
Wat is het grote verschil tussen de betaalde Blizard servers en de gratis servers (zoals abcwow, waar trouwens ook een gratis beta te downloaden staat) naast dat deze nogal onstabiel zijn? Ik vind 15 euro pm namelijk nogal veel!!!
De ene is legaal, de andere illegaal.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Muppet schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:46:
[...]

Ten eerste als je wil DD-en zou ik rollen voor een mage of een rogue maar dat terzijde.

Ik zou die talent points in Herioc Strike skippen, ik gebruik het bijna nooit dus dat is een beetje zonde.

Ook Axe specialization vind ik persoonlijk zonde. Loop je daar met je Axe talent en drops er een uber epic sword! Ja ga je die dan verkopen omdat jij talent in Axe hebt gestopt??

Als Warrior moet je gewoon het beste wapen wat je op dat moment hebt gebruiken. Wat dat dan ook mag zijn.
heroic strike gebruik ik juist wel weer vaak met solo-en, daarom heb ik die punten erin gestopt. Ik weet alleen niet hoe het zit op hoger level, gebruik je dan niet veel HS meer?

En die Axe Specialization heb ik erin omdat dit imo de beste weapon specialization is die je kan krijgen, daar komt dan ook nog eens bij dat op dit moment het beste warrior wapen een Axe is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
nika schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:41:
Ik ben nieuw in het hele World of Warcraft gebeuren. Daarom dus de volgende vraag. Kan ik dit spel ook spelen zonder dat ik Warcraft 1-3 gespeeld heb? Of snap je dan niets van de verhaallijn?
Hmm, ja hoor :)

Het hele spel is anders, je bent nu niet meer bezig met huisjes of ventjes te bouwen, maar je hebt nu maar 1 character waar je mee bezig bent. (1 tegelijkertijd..)

Verder zijn er een aantal kleine dingen, zoals spells etc die hetzelfde effect hebben als de RTS versie.

Maar over het algemeen maakt het geen reet uit of je Warcraft kent of niet.
Het is de moeite waard, maar er zijn bij ons in de Guild al 2 vertrokken ivm vriendin problemen...
Het schijnt nogal verslavend te zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij

mbooij

De Mosselman

On_E schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:50:
[...]

De ene is legaal, de andere illegaal.
Is dat zo is het illegaal? Je koopt de software toch gewoon in de winkel? Je logt alleen in op een andere server. WoW staat dat zelfs toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-05 19:12

Snappie88

Mr. Hollywood

Topicstarter
Als je het veel vind moet je het niet spelen en gewoon bij strategie of fps spellen blijven. Simple as hell.

En naast het feit dat de servers instabiel zijn, er maar 10 spelers tegelijkertijd op kunnen, de helft van de quests bugged is, je kan hebt dat je na eindelijk level 60 gehaalt te hebben de server opeens crashed en je alles kwijt bent en het feit dat je niet op ondersteuning van Blizz kan rekenen valt het spelen op gratis servers inderdaad mee hoor. Ik zou het iedereen eigenlijk wel aan kunnen raden :O

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

nika schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:41:
Ik stel echt voor dat je dit lees. hier
Dat maakt het spel veel leuker. Niks moet natuurlijk maar alles (ook instances e.d.) worden veel leuker. Bevat ook info die je niet leert uit de vorige games.
Ja het is een beetje werk zo veel te lezen, ben zelf ook geen echte lezer maar dit boeide mij erg veel

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20
Op die illegale servers draait een brakke half reversed engineered server met maar 10% van de mogelijkheden en content van de echte servers.

Bij de legale voor die paar euro per maand krijg je constante patches en content updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
- service & support
- frequently updates
- waarschijnlijk meer mensen
- stabiele servers ( in de zin van dat ze niet vaak crashen en als dat gebeurt het zo weer up is )
- legaal

etc etc..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
mbooij schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:52:
[...]

Is dat zo is het illegaal? Je koopt de software toch gewoon in de winkel? Je logt alleen in op een andere server. WoW staat dat zelfs toe.
Ja is illegaal. De server software die gebruikt wordt is gestolen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij

mbooij

De Mosselman

Snappie88 schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:52:
Als je het veel vind moet je het niet spelen en gewoon bij strategie of fps spellen blijven. Simple as hell.

En naast het feit dat de servers instabiel zijn, er maar 10 spelers tegelijkertijd op kunnen, de helft van de quests bugged is, je kan hebt dat je na eindelijk level 60 gehaalt te hebben de server opeens crashed en je alles kwijt bent en het feit dat je niet op ondersteuning van Blizz kan rekenen valt het spelen op gratis servers inderdaad mee hoor. Ik zou het iedereen eigenlijk wel aan kunnen raden :O
Het is misschien een mooie opstap om bekend te raken aan de wereld voordat je 15 euro per maand gaat betalen? Dan heb je de besturing en zo aardig in de gaten... Het is de 15 euro dus in ieder geval waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Laatst online: 23-04 12:57
mbooij schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:55:
[...]

Het is misschien een mooie opstap om bekend te raken aan de wereld voordat je 15 euro per maand gaat betalen? Dan heb je de besturing en zo aardig in de gaten... Het is de 15 euro dus in ieder geval waard?
Denk dat iedereen uit dit topic dat zal beamen inderdaad. :D
Vind het zelf een superspel ondanks dat ik van 'origine' FPS speler ben...
Maandelijks bedrag is in het begin ff wennen, maar op zich is het een kleine bijdrage en beleef er toch wekelijks 15 uur plezier aan (werk/sporten/vriendin nemen ook veel tijd in), oftewel zo'n 60 uur per maand voor 13 euri... vind ik niet veel...

Edit: Blijf eens een avond na het sporten in de kantine hangen, ben je ook zo 10 euri kwijt... en dat wekelijks (of misschien vaker)...

[ Voor 11% gewijzigd door Zaagmans op 18-04-2005 13:01 ]

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Topicstarter
[...]

Call me a n00b, maar volgens mij krijg je de eerste maand gratis?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130718

kEv4h schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:17:
sorry voor deze post (jepp, dit is een 'rate my talentbuild' post :P)
ik ben gererolled naar een warrior (eerste keer dat ik er een speel), en wil een beetje de balans vinden tussen DD-en en tanken. Ik wil kunnen tanken in de high lvl instances, maar toch ook goed kunnen solo-en. Ik heb hiervoor een 31/5/15 build gemaakt.

Ik denk dat ik bij deze build toch wel de must-have talents heb gepakt voor tanken, waardoor tanken heel goed mogelijk moet zijn ondanks dat er maar 15 punten in prot zitten.

# Two-Handed Weapon Specialization - 5/5 points
Increases the damage you deal with two-handed weapons melee weapons by 5%.

.
Two-Handed Weapon Specialization zou ik droppen 5% extra dmg is vrijwel niks op hoge levels.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 130718 op 18-04-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Anoniem: 130718 schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:04:
[...]

Two-Handed Weapon Specialization zou ik droppen 5% extra dmg is vrijwel niks op hoge levels.
Want?

In hogere levels is je dmg /ps ook meer, dus dan is die 5% ook meer...
of zie ik dat verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Anoniem: 130718 schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:04:
[...]

waar kan ik die beter in stoppen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
[...]

het is geen mooie opstap omdat het vol met bugs zit. Oftewel als ik daar zou gaan spelen en veel bugs tegemoet kom ( q items kwijt etc ) dan zou ik toch zoiets hebben.. wat een kutspel. Ok de gamer weet dat een legale server gewoon goed werkt ( of zou moeten werken ) maar de huis/tuin/keuken mens denkt van oh als het hier buggy is dan zal dat ook wel op officiele servers zijn.. ik hoef dat spel helemaal niet.

Als je mensen kent die het legaal hebben gekocht dan zit er een 10 dagen kaart bij (of zat die aleen bij de ce? ) zodat die iemand een vriend 10 dagen kan laten genieten. nou dan heb je toch al je beslissing of je het wilt doorspelen of niet? :)

neeee ik denk niet dat een illegale server een goede opstap is nee

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Als je voornaamste damage dealer je 2-handed weapon is dan is +5% niet iets om te laten liggen lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Bosmonster schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:55:
[...]

Ja is illegaal. De server software die gebruikt wordt is gestolen namelijk.
Dit is niet waar. Voor zover ik weet wordt bij de meest gebruikte emu de code van een oudere Open Source Ultima Online server gebruikt.

Toch even een opmerking / waarschuwing voor de volledigheid. Omdat er in het verleden bij sommige spellen nogal veel gezeur is geweest door private servers (mensen die het niet konden hebben dat anderen niet hoeven te betalen ed.) is er besloten om discussies / vragen erover niet meer toe te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zover ik weer als je 1000 dmg doet komt er 5% extra dmg bij dus totaal 1050 dmg. Ik zou die 5 punten lekker ergens anders in stoppen. Maar messchien dat iemand anders het zeker weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:39
Hij moet natuurlijk wel genoeg punten overhouden voor _/-\o_ mortal strike _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij

mbooij

De Mosselman

Snappie88 schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:03:
[...]

Call me a n00b, maar volgens mij krijg je de eerste maand gratis?
Klopt maar ik heb het zelfde probleem dat ik ook wel een wat tijd in mijn vriendin of werk moet steken en dus niet eens die 12 uur p.w. haal.

Tnx terr voor de opmerking. Dan stop ik er hiermee direct mee...
Nog een vraag hierover: Hoe krijg je het maand bedrag trouwens het laagst? Met een creditcard betalen? Hoeveel betaal je dan?
Het is inderdaad gekkenwerk om voor een paar euro per week te zitten kloten op een server die er steeds uit ligt en waar je maar met zijn 80en tegelijkertijd op mag.

[ Voor 13% gewijzigd door mbooij op 18-04-2005 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:39
Maar wat ik nie snap van de warrior build ( 1 pagina trg) Je neemt 2 handed en shield dat werkt natuurlijk niet he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Anoniem: 130718 schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:13:
Zover ik weer als je 1000 dmg doet komt er 5% extra dmg bij dus totaal 1050 dmg. Ik zou die 5 punten lekker ergens anders in stoppen. Maar messchien dat iemand anders het zeker weet.
dat klopt inderdaad ja.
ik heb even gekeken en ik denk dat inderdaad nog 2 puntjes bij Improved Rend en 3 punten dan in Deep Wounds beter is :)
Nu even kijken of ik ergens een puntje af kan halen om die dan weer in Impale te stoppen, die ziet er namelijk ook behoorlijk goed uit, of is dit het niet waard?

edit:
nog een vraagje:
als tank zijnde: 3 punten in Improved Revenge of 3 punten in Defiance?
Ik zelf denk dat 3 punten in Defiance beter is, wat denken jullie?
# Defiance - 3/5 points
Increases the threat generated by your attacks by 9% while in Defensive Stance.

[ Voor 21% gewijzigd door bcd87 op 18-04-2005 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 130718 schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:13:
Op lvl 60, juist waar er geen enkele mogelijkheid meer is tot verbeteren, is een 5% increase van damage een heleboel. Natuurlijk is het niks als je het op zo'n manier neerzet, maar je moet het zien over het grotere geheel.

Bovendien neem ik aan dat de 5% ook doortelt in specials en crits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94113

Waar kan ik trainen dat ik een dier bij me kan krijgen

Ik ben een elf hunter lvl 10 dus ik zou het nu moeten kunnen.

Maar ik kan het nergens vinden ik zit nog steets op het klienen ielandje

Wie kan mij helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
mbooij schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:16:
[...]

Klopt maar ik heb het zelfde probleem dat ik ook wel een wat tijd in mijn vriendin of werk moet steken en dus niet eens die 12 uur p.w. haal.

Tnx terr voor de opmerking. Dan stop ik er hiermee direct mee...
Nog een vraag hierover: Hoe krijg je het maand bedrag trouwens het laagst? Met een creditcard betalen? Hoeveel betaal je dan?
Het is inderdaad gekkenwerk om voor een paar euro per week te zitten kloten op een server die er steeds uit ligt en waar je maar met zijn 80en tegelijkertijd op mag.
Met creditcard abo's nemen van 6 maanden :P Dan betaal je volgens mij maar 11 of 12 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Topicstarter
mbooij schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:16:
[...]

Tja, ik werk ook fulltime en reis veel naar vrienden enzo, maar ik speel nog genoeg om het geld waar te maken. En het goedkoopst is als je via je creditcard 6 maanden vooruit betaald, dan zit je op € 11,- volgens mij (tenover € 13,- voor 3 maanden vooruit en 15 voor 1 maand vooruit).

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 94113 schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:21:
Waar kan ik trainen dat ik een dier bij me kan krijgen

Ik ben een elf hunter lvl 10 dus ik zou het nu moeten kunnen.

Maar ik kan het nergens vinden ik zit nog steets op het klienen ielandje

Wie kan mij helpen
Naar je hunter trainer gaan en daar de quest oppikken..

Even los hiervan (nofi :P)

Kwam laatst een level 27 hunter tegen die mij vroeg hoe die nou eigenlijk een pet kon temmen :X

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 18-04-2005 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94113

Bosmonster schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:22:
[...]

Naar je hunter trainer gaan en daar de quest oppikken..
oke thx man :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skeiron schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:35:
[...]

Je kan als je snel met de toetsen bent.. Frostnova en blink doen.. of iets gevaarlijker.. blink en dan frostnova.. het moment dat de rogue vast zit meteen poly-en en bandagen.. nog een poly erachteraan zodat je ff van de schrik kan bijkomen en je tactiek kan bepalen en afstand kan nemen.. en dan kan het feest beginnen omdat 2 poly's redelijk lang duren.. de derde wil nog wel eens 1 sec maar werken.. Gebruik daarnaast een mod die visueel de aftel laat zien in je balk.. ik gebruik zelf insomniax UI bundeltje met een paar aanpassingen..

Edit: 2de poly is ook zodat de timer van frostnova afgelopen is als je het gevecht begint.. meestal is ie afgelopen als de rogue net bij je is als je het goed doet..
Ja blink and frost nova gebruik ik het meest dus die zitten op E en R (ik gebruik WASD) dan spells op 1 t/m 5 en ctrl 1 t/m 5 voor degenen die ik minder gebruik. Je kunt echt niet tijdens een pvp battle knop 6 t/m = gaan zoeken, dan verlies je geheid. Dus een beetje re-arrangen is wel nodig. :)

Affijn ik zal die countdown timer UI ook eens downloaden.

Over die maandbedragen. Als je een full-time baan hebt is 15 euro p/m echt niet zoveel. Als je eenmaal speelt zie je al gauw in dat het dat geld meer dan waard is. Sterker nog, misschien neem je wel een 2e account om ook horde op je PvP server te spelen. Of je gaat nog meer MMORPGs spelen. Verwacht dan overigens niet echt meer een sociaal leven te hebben. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 18-04-2005 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Lekker druk in IF :+ Wil je SM doen, moet je channel worlddefence joinen om na een uur eindelijk een group bij elkaar te sprokkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik geef alleen maar aan dat je die 5 punten beter aan iets anders kan besteden. Wat is nu 5% extra dmg op een mob met 10000 HP

Mijn build ben alleen niet meer zeker van me fury maar je kan nog een beetje spelen met fury en Protection.

Arms Talents (31 points)

Improved Rend - 3/3 points

Improved Heroic Strike - 3/3 points

Deflection - 5/5 points

Improved Charge - 2/2 points

Tactical Mastery - 4/5 points

Deep Wounds - 3/3 points

Improved Overpower - 2/2 points

Impale - 2/2 points

Sweeping Strikes - 1/1 point

Axe Specialization - 5/5 points

Mortal Strike - 1/1 point

Fury Talents (10 points)

Cruelty - 5/5 points

Improved Demoralizing Shout - 5/5 points

Protection Talents (10 points)

Anticipation - 5/5 points
Increases your Defense skill by 10.

Toughness - 5/5 points
Increases your armor value from items by 10%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnonUkle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-04-2020

UnonUkle

Life is music

hoi weet iemand of WOW weer leverbaar is? speel momenteel SWG (al 2 jaar) met twee account nu ga ik er 1 op zeggen en daarvoor een WOW account aan pakken. Ik ga spelen op ShadowSong

D5000 || 18-55 DX VR || 55-200 DX VR || 35mm f/1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Topicstarter

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Bosmonster schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:22:
[...]

Met creditcard abo's nemen van 6 maanden :P Dan betaal je volgens mij maar 11 of 12 euro per maand.
Met zo'n gamecard ben je 29,95 per 3 maanden kwijt, 9.98 per maand :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Anoniem: 130718 schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:28:
Ik geef alleen maar aan dat je die 5 punten beter aan iets anders kan besteden. Wat is nu 5% extra dmg op een mob met 10000 HP
*knip*
hoe zit het met tanken met deze build?
ik maak me nu al een beetje zorgen of 15 in prot wel genoeg is goed te kunnen tanken
Homedisc schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:35:
[...]

Met zo'n gamecard ben je 29,95 per 3 maanden kwijt, 9.98 per maand :P
GC=60 dagen ;)

[ Voor 73% gewijzigd door bcd87 op 18-04-2005 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

kEv4h schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:36:
[...]

hoe zit het met tanken met deze build?
ik maak me nu al een beetje zorgen of 15 in prot wel genoeg is goed te kunnen tanken

[...]

GC=60 dagen ;)
En ze zijn maar 26,95 :P
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.