't Is natuurlijk te hopen dat ze wel ruwweg volgens het FIFO-concept de boel uitleveren, oftewel degenen die het eerst bestelden ook het eerst leveren. Mijn scherm staat nu ook in fase 4 en is ook iets van een maand geleden besteld.
Weer typisch staaltje Dell he. Ze hebben altijd alles het eerste, en ze hebben ook altijd te weinig!
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Ik heb een identieke mail gehad, afwachten maar.SatCP schreef op donderdag 21 april 2005 @ 18:22:
Ik heb zonet een spontaan mailtje gekregen van Dell met verontschuldigingen voor het uitblijven van de levering.
[...]
Het gekke is dat de verwachtte afleverdatum daarstraks op 26/4/2005 stond terwijl dat nu plots 25/4/2005 is geworden. Een foutje van het systeem, of komt er schot in de zaak?
Anoniem: 78880
niceDaniel schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:19:
Wat pics dan maar op het wachten te verzachten
[afbeelding]
Anoniem: 139537
Voor mij is het goed nieuws, heb daarnet gemailed naar m'n account manager en kreeg dit terug
Wooot ! Ik ben benieuwdJouw scherm staat gereed om vandaag onze fabriek te verlaten.
Ik hou je verder op de hoogte van de exacte leveringsdatum, normaal volgende week woensdag.
Ligt het aan mij of zie ik geen 24" schermen meer
http://accessories.euro.d...tegory_id=6198&first=true
Sunny day
Anoniem: 128714
Ik vertrouw die fase 4 van orderwatch voor geen meter. Zal wel weer 2 weken lang op klaarmaken voor verzenden staan.
ach ja.... Easy as Dell.....
(ook wel leuk detail: het gewicht dat vermeld staat op de elektronische pakbon is 0 kg.... en het aantal dozen ook 0) krijg ik zometeen een pakbon thuisgestuurd zonder het pakje?
ach ja.... Easy as Dell.....
(ook wel leuk detail: het gewicht dat vermeld staat op de elektronische pakbon is 0 kg.... en het aantal dozen ook 0) krijg ik zometeen een pakbon thuisgestuurd zonder het pakje?

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 128714 op 21-04-2005 23:12 ]
Mhh idd... ze hebben ze er nu EINDELIJK vanaf gehaald..nicemister schreef op donderdag 21 april 2005 @ 22:58:
Ligt het aan mij of zie ik geen 24" schermen meer![]()
Wel goed om te voorkomen dat er NOG meer mensen ze bestellen, terwijl de andere ze nog niet hebben. Blijkbaar kun je ze nu dus nietmeer kopen..(voorlopig)
Hmm hier staat ie nu ineens op 5 zelfs, maar probeer je de electronische pakbon te bekijken dan geeft ie niks weer... Hier zit een luchtje aan.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9
Ik heb hier wel een electronische pakbon, en ik heb van de orderwatch ook een mailtje gekregen dat ze verzonden zijn. Alleen zit daar weer geen trackingnummer bij zodat je nog niet weet wanneer ze precies komen bezorgen... Zou het dan toch nog lukken binnen een maand?
Bij mij staat ook opeens verzonden, met een iets dubieuze pakbon
Ik heb net Dell gebeld, dat fase 5 is gewoon gelul de monitor word pas Juni geleverd ipv 2e week mei wat ze me gister lieten weten
Handig he dat orderwatch, blijkt gewoon zelf dingen te verzinnen... hmmm vandaag is het mooi weer, laat ik maar eens op fase 5 gaan staan en een pakbon verzinnen.
Totaal gewicht 0 kg
Aantal Dozen 0
Ik heb net Dell gebeld, dat fase 5 is gewoon gelul de monitor word pas Juni geleverd ipv 2e week mei wat ze me gister lieten weten

Handig he dat orderwatch, blijkt gewoon zelf dingen te verzinnen... hmmm vandaag is het mooi weer, laat ik maar eens op fase 5 gaan staan en een pakbon verzinnen.
Totaal gewicht 0 kg
Aantal Dozen 0
[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 128714 op 22-04-2005 09:28 ]
Anoniem: 126938
Bij mij staat ie ook op verzonden. Maar gister kreeg ik nog een mailtje dat de monitor niet leverbaar was en dat ik nog even geduld moest hebben (mei/juni dus).
Er gaat volgens mij iets niet goed hier?
Anoniem: 139992
Same here, gister een mailtje dat het nog even kon duren (niet dat het mei/juni zou worden, dat
niet). En vandaag staat ie op verzonden, af te leveren op de 25e. Ach wel, ik hoop dat het het
wachten waard zal zijn geweest
. Maar dat zal wel.
Edit: en die pakbon staat bij mij ook op 0 kilo, maar wel op de juiste items.
niet). En vandaag staat ie op verzonden, af te leveren op de 25e. Ach wel, ik hoop dat het het
wachten waard zal zijn geweest
Edit: en die pakbon staat bij mij ook op 0 kilo, maar wel op de juiste items.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 139992 op 22-04-2005 09:49 ]
Het systeem van de orderwatch bleef netjes de datum vooruit schuiven. Nu staat dus bij de mensen die eind maart besteld hebben dat de order verzonden is. Ik zie niet waarom dit ineens fout zou moeten gaan. Waarom zou het systeem de order steeds blijven schuiven gedurende een maand, wat juist was omdat de order inderdaad nog niet leverbaar was, en nu ineens niet functioneren. Ik denk dat de schermen gewoon verzonden zijn en dat de mail van gisteren een reply was aan alle klanten die een order hadden open staan, dus niet individueel bekeken.Anoniem: 126938 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 09:41:
Bij mij staat ie ook op verzonden. Maar gister kreeg ik nog een mailtje dat de monitor niet leverbaar was en dat ik nog even geduld moest hebben (mei/juni dus).
Nou ja, afwachten maar.
GEWELDIG, gisteren te horen krijgen dat het nog 49 dagen ging duren en dan net een mail krijgen dat het verzonden is... maareh... eerst zien en dan pas geloven.
Het wordt steeds vager, zouden ze zo lang wachten tot € 1572/2 een gangbare prijs is geworden voor een 24" ? 
Bij mij staat ie nu weer op de 26e, ik heb maar eens een mailtje gestuurd, voorlopig wacht ik braaf af.
Bij mij staat ie nu weer op de 26e, ik heb maar eens een mailtje gestuurd, voorlopig wacht ik braaf af.
One of the animals has left its cage today.
Krijg nou geen valse hoop, ik heb Dell gebeld en die fase 5 is een fout in het systeem. (is me trouwens wel een raadsel hoe zo'n systeem zelf kan verzinnen in welke fase ie gaat staan.
(mocht het wel kloppen dan worden ze morgen bezorgd)
Maar ik heb dus een bevestiging van een dell medewerker gekregen dat ze nog niet leverbaar zijn. (ook al zegt dat mij ook weinig, die kletsen ook maar wat) Maar ik geloof altijd het minst gunstige
(mocht het wel kloppen dan worden ze morgen bezorgd)

Maar ik heb dus een bevestiging van een dell medewerker gekregen dat ze nog niet leverbaar zijn. (ook al zegt dat mij ook weinig, die kletsen ook maar wat) Maar ik geloof altijd het minst gunstige
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 128714 op 22-04-2005 10:09 ]
Fout in het systeem?! Er zijn mensen die een mail hebben gehad dat de order is verzonden en in de orderwatch staat ook dat de order verzonden is, tezamen met een elektronische pakbon en een leverdatum. Het is toch onacceptabel als blijkt dat dit niet juist is!!!Anoniem: 128714 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 10:07:
Krijg nou geen valse hoop, ik heb Dell gebeld en die fase 5 is een fout in het systeem. (is me trouwens wel een raadsel hoe zo'n systeem zelf kan verzinnen in welke fase ie gaat staan.
(mocht het wel kloppen dan worden ze morgen bezorgd)![]()
Overigens levert UPS niet op zaterdag volgens mij.
Ja dat zei hij echt: "ja ehh orderwatch is niet echt betrouwbaar als een levering vertraagd is". Toen vroeg ik wat is dan het nut van orderwatch?..... Even stil aan de andere kant.... Ja mevrouw ik kan niet meer voor U doen.X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 10:33:
[...]
Fout in het systeem?! Er zijn mensen die een mail hebben gehad dat de order is verzonden en in de orderwatch staat ook dat de order verzonden is, tezamen met een elektronische pakbon en een leverdatum. Het is toch onacceptabel als blijkt dat dit niet juist is!!!
Overigens levert UPS niet op zaterdag volgens mij.
En zo gaat het altijd met dell, tijd geleden een dell laptop gekocht, 2 maanden op gewacht en ik MOEST 'm snel hebben omdat ik 'm tijdens een zakelijker rondreis door europa nodig had. Maar mooi niet op tijd. (6 weken vantevoren besteld). Mij verbaasd niks meer bij Dell. Bij Dell moet je alles maar slikken hoor. Compensatie doen ze echt niet aan.
Zoals door m'n account manager beloofd is , is ie verzonden 
Dus hij zal wel echt onder weg zijn hoor mensen
Ik hoop het ook zo.... maar staat er bij jou op de pakbon ook 0 kg en 0 dozen? Ik vind het maar vreemd al die tegenstrijdige berichten. Er werd expliciet gezegd dat ze NIET verstuurd waren tegen mij.Anoniem: 139537 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 10:58:
Zoals door m'n account manager beloofd is , is ie verzonden
Edit: De verwachte afleverdatum is wel zojuist 2 dagen vooruitgeschoven. Krijgen we weer hetzelfde gedoe zeker. Waarom speelt Dell niet gewoon open kaart met hun klanten ipv voorliegen.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 128714 op 22-04-2005 11:04 ]
De verwachte afleverdatum is niet meer in handen van Dell. Dat ligt verder aan UPS. Als de schermen donderdag aangeboden zijn bij UPS gaan ze vandaag in het verzendproces. Zaterdag's leveren ze volgens mij niet, althans niet zonder extra betaling. Maar misschien heeft Dell een contract met UPS dat wel geleverd wordt op zaterdag, maar dat lijkt mij niet. De meest voor de hand liggende datum is maandag 25 april, die datum wordt bij de meesten ook als afleverdatum vermeld.
Het valt mij ook tegen van zo'n tent als Dell. Kijk, dat iets een maand kan gaan duren kan ik mee leven (kan nou eenmaal gebeuren), maar waar ik _niet_ tegen kan is continu het verzetten v.d. leverdatum. Telkens weer paar daagjes er bij op, daar word ik gek van. Laat ze dan direct zeggen dat het nog drie of vier week gaat duren of een ander duidelijk verhaal naar buiten gooien. Anyway, dit is de eerste én laatste keer dat ik iets bij Dell heb besteld

Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ik bestel zo ie zo eigenlijk nooit iets bij Dell. Het scherm is de uitzondering die de regel doet bevestigen.Abbadon schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 11:13:
Het valt mij ook tegen van zo'n tent als Dell. Kijk, dat iets een maand kan gaan duren kan ik mee leven (kan nou eenmaal gebeuren), maar waar ik _niet_ tegen kan is continu het verzetten v.d. leverdatum. Telkens weer paar daagjes er bij op, daar word ik gek van. Laat ze dan direct zeggen dat het nog drie of vier week gaat duren of een ander duidelijk verhaal naar buiten gooien. Anyway, dit is de eerste én laatste keer dat ik iets bij Dell heb besteld
[ Voor 10% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 22-04-2005 11:39 ]
Waarom kunnen ze dan eigenlijk geen tracking code geven van UPS? UPS werkt toch altijd met tracking zover ik weet....
Als ik die code zou hebben zou ik het BEGINNEN te geloven. Dan nog verbaasd het me niet als ik alleen alvast 2 netsnoeren geleverd krijg ofzo
Als ik die code zou hebben zou ik het BEGINNEN te geloven. Dan nog verbaasd het me niet als ik alleen alvast 2 netsnoeren geleverd krijg ofzo
Qoute van inkoopactie.net
Aan de heren van deze inkoopaktie...ik had me ingeschreven, maar uiteindelijk toch niet meegedaan en zelf besteld.
Vraagje: zojuist gebeld met Dell want mijn orderwatch is gewijzigd en de schermen zouden afgeleverd worden, morgen of maandag. Status 5 voor de incrowd.
Bel zojuist naar Dell toe, om te vragen of ze me kunnen bellen als ze in de buurt zijn. Zijn ze normaal soepel in. Echter die EIKEL van die helpdesk daar kan mij melden dat ze mbt de schermen 24 inch zojuist voorzien zijn van een interne mail, waarin staat dat afleverdatum 30 juni is.
Ook al stond m'n orderwatch op status "afleveren die hap", toch zou het 30 juni worden.
Wie kan zulks bericht bevestigen.
Ik zal aardig zijn en melden of die helpdesk eikel gelijk had of niet. Uiterlijk maandag 25-4 zou het afgeleverd worden... dus ik hou jullie op de hoogte.
Aan de heren van deze inkoopaktie...ik had me ingeschreven, maar uiteindelijk toch niet meegedaan en zelf besteld.
Vraagje: zojuist gebeld met Dell want mijn orderwatch is gewijzigd en de schermen zouden afgeleverd worden, morgen of maandag. Status 5 voor de incrowd.
Bel zojuist naar Dell toe, om te vragen of ze me kunnen bellen als ze in de buurt zijn. Zijn ze normaal soepel in. Echter die EIKEL van die helpdesk daar kan mij melden dat ze mbt de schermen 24 inch zojuist voorzien zijn van een interne mail, waarin staat dat afleverdatum 30 juni is.
Ook al stond m'n orderwatch op status "afleveren die hap", toch zou het 30 juni worden.
Ik zal aardig zijn en melden of die helpdesk eikel gelijk had of niet. Uiterlijk maandag 25-4 zou het afgeleverd worden... dus ik hou jullie op de hoogte.
Offtopic reactie om stoom af te blazen:
30 JUNI!?!?! Jongens, ik bestel toch geen Ferrari? Dit wordt een levertijd van 3 maanden!
30 JUNI!?!?! Jongens, ik bestel toch geen Ferrari? Dit wordt een levertijd van 3 maanden!
Anoniem: 142554
ben dit al een tijd volgen.
wil ook wel dit scherm hebben. maar ik zie dat bijna iedereen problemen heeft met afleveren van dell.
ik weet niet of mensen dit al hadden gedaan. maar is het niet verstandig om een melding te doen bij
www.consumentenbond.nl
of bij tros "rader"
edit:
http://www2.trosradar.nl/?url=PHP/news/26/527
Veel klachten over Dell
Laatste tijd krijgt de redactie veel klachten over computerleverancier Dell. De meest voorkomende klachten zijn onvolledige leveringen, problemen met de garantie en een slechte klantenservice.
Mail ons al uw klachten over Dell: radar@tros.nl
of de ombutsman(ofzoiets)
als we nu eens allemaal effe melding doen... mischien gaat opeens wat sneller bij dell..
gr
wil ook wel dit scherm hebben. maar ik zie dat bijna iedereen problemen heeft met afleveren van dell.
ik weet niet of mensen dit al hadden gedaan. maar is het niet verstandig om een melding te doen bij
www.consumentenbond.nl
of bij tros "rader"
edit:
http://www2.trosradar.nl/?url=PHP/news/26/527
Veel klachten over Dell
Laatste tijd krijgt de redactie veel klachten over computerleverancier Dell. De meest voorkomende klachten zijn onvolledige leveringen, problemen met de garantie en een slechte klantenservice.
Mail ons al uw klachten over Dell: radar@tros.nl
of de ombutsman(ofzoiets)
als we nu eens allemaal effe melding doen... mischien gaat opeens wat sneller bij dell..
gr
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 142554 op 22-04-2005 12:17 ]
Ik dat dat bevestigenX-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 11:49:
*grmbl* De nitwit die ik aan de lijn had kwam niet verder dan 'u kunt het beste na het weekend even terug bellen, dan weten we als het goed is meer'. Sjiez.
Dit gaat echt mijn eerste en laatste Dell bestelling worden. Het aller irritantst is dit wel:
Dit gaat echt mijn eerste en laatste Dell bestelling worden. Het aller irritantst is dit wel:
Ordered mine April 18. Was shipped on the 20th. Can't wait to get it.
Got mine last night as well. Ordered on April 13 and got it on April 19 not a bad turn around.
oh yeah btw awesome monitor.
Met zo'n pc niet:Anoniem: 142554 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:35:
effe een andere vraag
is deze lcd geschikt voor game's of niet?
PI 200ghz mmx 64mb fusion 16mb. wil me nieuwe pc halen. ben al 6jaar wacht op de 64bit van intel voor de desktop.

Maar zover ik weet is ie daar zeker wel geschikt voor, hij ondersteund verschillende weergave modussen. Actual pixels, stretch. Je moet alleen wel een serieuze videokaart hebben.
Er zijn niet gek veel schermen die niet geschikt zijn voor Games. Indien je echter Doom3 op 1920*1200 wil spelen zul je alleen een beest van een videokaart (iets met 16 pijplijnen) moeten hebben.Anoniem: 142554 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:35:
is deze lcd geschikt voor game's of niet?
Ik heb heel veel geduld met die inkoopactie en Dell, ik kan toch pas eind mei het scherm bij de ouders ophalen. Da's IMHO voldoende buffer om gewoon objectief te blijven..... 30 juni is het laatste gerucht, maar dat is wel heel ranzig langzaam zeg. Tegen die tijd heeft Dell een slechtere naam dan MS, UPC en de NS samen.
Anoniem: 142554
is voor me nieuwe pc.. niet op deze.. hoewel het best grappig zou zijn.Anoniem: 128714 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:39:
[...]
Met zo'n pc niet:
PI 200ghz mmx 64mb fusion 16mb. wil me nieuwe pc halen. ben al 6jaar wacht op de 64bit van intel voor de desktop.![]()
Maar zover ik weet is ie daar zeker wel geschikt voor, hij ondersteund verschillende weergave modussen. Actual pixels, stretch. Je moet alleen wel een serieuze videokaart hebben.
@ecteinascidin
16pijpen.. welke kaarten heb je dan in gedachten..
6600 gt ?
6800 Ultra of X850.Anoniem: 142554 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:50:
[...]
is voor me nieuwe pc.. niet op deze.. hoewel het best grappig zou zijn.
Ecteinascidin
16pijpen.. welke kaarten heb je dan in gedachten..
6600 gt ?
Of je speelt 3D-dingen op een lagere resolutie. Ik denk zelf met een Intel Extreme III aan de gang te gaan.... Civilization.
Ik snap overigens niet helemaal hoe Dell nou werkt. Ergens 3e week van maart ofzo zijn de laatste 'ik heb mijn 2405FPW binnen!' berichten op GoT te lezen (ok, op een paar uitzonderingen na). De mensen die net daarna hebben besteld hebben nu nog steeds niets geleverd gekregen. Het kan natuurlijk zijn dat de vraag het aanbod (productie) overtreft. Ze hadden een voorraad bij de introductie, die voorraad is nu op maar ik neem aan dat er nog steeds geproduceerd wordt. Stel dat je eind maart besteld hebt dan had Dell op dat moment iets van 2 weken aan backlog te verwerken. Je gaat je dan afvragen wat voor een fabriek Samsung ingezet heeft. Voor 2 weken aan orders hebben ze iets van 3 maanden productietijd nodig 
IMO zijn er dus twee opties. 1 is dat Samsung dikke productie problemen heeft en dus maar op een klein deel van de eigenlijke capaciteit draait of zelfs helemaal stil ligt. Of de amerikaanse en of groot zakelijke markt krijgen voorrang en de overige klanten kunnen 3 maanden wachten op hun bestelling. Vaaaaag.
IMO zijn er dus twee opties. 1 is dat Samsung dikke productie problemen heeft en dus maar op een klein deel van de eigenlijke capaciteit draait of zelfs helemaal stil ligt. Of de amerikaanse en of groot zakelijke markt krijgen voorrang en de overige klanten kunnen 3 maanden wachten op hun bestelling. Vaaaaag.
30 juni is onzin. Schermen die nu op status 5 staan, die worden nu verstuurd.Ecteinascidin schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:40:
[...]
Er zijn niet gek veel schermen die niet geschikt zijn voor Games. Indien je echter Doom3 op 1920*1200 wil spelen zul je alleen een beest van een videokaart (iets met 16 pijplijnen) moeten hebben.
Ik heb heel veel geduld met die inkoopactie en Dell, ik kan toch pas eind mei het scherm bij de ouders ophalen. Da's IMHO voldoende buffer om gewoon objectief te blijven..... 30 juni is het laatste gerucht, maar dat is wel heel ranzig langzaam zeg. Tegen die tijd heeft Dell een slechtere naam dan MS, UPC en de NS samen.
Schermen die later besteld zijn, die zouden nog wel even kunnen wachten ben ik bang.
Waarom ik dat denk: DELL gaat geen pakbonnen bedenken.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Dus dell maakt pakbonnen met gewicht 0 kg en aantal dozen 0? Dan kan je net zo goed geen pakbonnen maken. Dit zijn automatisch gegenereerde pakbonnen. Een Dell telefoonkneus heeft me dat verteld. Het uitleveren word Juni. Ik geloof toch nog altijd een mens boven eerder al niet werkend computersysteem zoals orderwatch.-Rob- schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:03:
[...]
30 juni is onzin. Schermen die nu op status 5 staan, die worden nu verstuurd.
Schermen die later besteld zijn, die zouden nog wel even kunnen wachten ben ik bang.
Waarom ik dat denk: DELL gaat geen pakbonnen bedenken.
Ik geloof in computersystemen en niet in medewerkers die e-mails verkeerd kunnen lezen.Anoniem: 128714 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:22:
[...]
Dus dell maakt pakbonnen met gewicht 0 kg en aantal dozen 0? Dan kan je net zo goed geen pakbonnen maken. Dit zijn automatisch gegenereerde pakbonnen. Een Dell telefoonkneus heeft me dat verteld. Het uitleveren word Juni. Ik geloof toch nog altijd een mens boven eerder al niet werkend computersysteem zoals orderwatch.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Ik geloof in beide 
M'n account manager die zegt dat hij vertrokken is.
En de email ter bevestiging
Enkel spijtig dat de order status momenteel niet werkt in BE.
M'n account manager die zegt dat hij vertrokken is.
En de email ter bevestiging
Ik ga geloven.
Er staat nu een naam van de vervoerder bij, clickable en de pakbon is geupdate.
4 dozen tezamen 26 kg. (2 dozen per scherm, paneel en voet worden los geleverd.)
PS Ik had 27 maart besteld.
Ik heb ook een trackingnumber (rechtsbovenaan op de elektronische pakbon)
Waarschijnelijk had UPS de nodige tijd nodig om de boel te updaten.
31 juni zal wel gelden voor nieuwe bestellingen.
Er staat nu een naam van de vervoerder bij, clickable en de pakbon is geupdate.
4 dozen tezamen 26 kg. (2 dozen per scherm, paneel en voet worden los geleverd.)
PS Ik had 27 maart besteld.
Ik heb ook een trackingnumber (rechtsbovenaan op de elektronische pakbon)
Waarschijnelijk had UPS de nodige tijd nodig om de boel te updaten.
31 juni zal wel gelden voor nieuwe bestellingen.
[ Voor 35% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 22-04-2005 14:10 ]
Bij mij idem ditto, zo blijkt maar weer dat een customer care helpdesk ook maar een beetje dom zit te lullen.
Ik ben in ieder geval happy nu
Overigens als ik op UPS klik krijg ik een fout op de UPS site dat ie niks met het nummer kan
Ik ben in ieder geval happy nu
Overigens als ik op UPS klik krijg ik een fout op de UPS site dat ie niks met het nummer kan
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 128714 op 22-04-2005 14:12 ]
Dat is normaal, duurt zeker een paar uur voordat de barcode voor het eerst gescand wordt en in het systeem wordt opgenomen. Tot dan is het tracking nr. onbekend. Is bij TPG post ook zo.Anoniem: 128714 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:11:
Bij mij idem ditto, zo blijkt maar weer dat een customer care helpdesk ook maar een beetje dom zit te lullen.
Ik ben in ieder geval happy nu![]()
[ Voor 7% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 22-04-2005 14:17 ]
Nah, als er weer zo'n actie komt doe ik weer vrolijk meeAbbadon schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 11:13:
Anyway, dit is de eerste én laatste keer dat ik iets bij Dell heb besteld
Normale dingen zal ik er nooit bestellen heb ik me wel voorgenomen.
Ik heb vanmorgen mijn normale vaste leverancier van kantoorhardware gesproken en die lachte zich rot. Hij had zelf wel wat schermen willen hebben
Normaal koop ik vnl Samsung bij hem, en iedereen weet wat een 23" Samsung kost.
Maar Dell zal wel de impact van de prijs in combinatie met de actie hebben onderschat. Stel dat de actie echt voor dit scherm onbedoeld was ben ik benieuwd wat het geintje Dell gaat kosten
One of the animals has left its cage today.
Het lukt mij wel de status te bekijken via onderstaande link:Anoniem: 139537 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:36:
Ik geloof in beide
code:
Vervang XXXXXXXXX door het ordernummer en YYYYYYYYY door je Dell klantennummer (inclusief de 'BE'). Helaas staat ie vandaag weeral op 27/4/2005 terwijl hij gisteren van 26/4/2005 even heel hoopvol naar 25/4/2005 zakte.1
| http://support.euro.dell.com/be/nl/olos/orderinfo.asp?c=be&l=fr&OrderOrPO=on&SecondNumber=XXXXXXXXX&cn=YYYYYYYYY&ref=ow |
Hoe dan ook, als de mensen die eind maart nu stilaan hun schermen kunnen verwachten zal het voor ons die begin april bestelden hopelijk ook niet meer zolang duren. De eerdere geruchten van de eerste helft van mei zullen wel correct zijn.
Ik had ook even gebeld uiteraard en mevrouw wist te vertellen dat hij onderweg was. Totaal gewicht 13 kilo en 2 pakketjes.
Nu zie ik dat de pakbon inderdaad is geupdate. En ze had het juist.
EINDELIJK
Nu zie ik dat de pakbon inderdaad is geupdate. En ze had het juist.
EINDELIJK
Deze link ( met de juiste info heb ik dus in m'n favorieten staan ) maar ik geraak niet aan de pagina.SatCP schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:31:
[...]
Het lukt mij wel de status te bekijken via onderstaande link:code:Vervang XXXXXXXXX door het ordernummer en YYYYYYYYY door je Dell klantennummer (inclusief de 'BE'). Helaas staat ie vandaag weeral op 27/4/2005 terwijl hij gisteren van 26/4/2005 even heel hoopvol naar 25/4/2005 zakte.
1 http://support.euro.dell.com/be/nl/olos/orderinfo.asp?c=be&l=fr&OrderOrPO=on&SecondNumber=XXXXXXXXX&cn=YYYYYYYYY&ref=ow
Ik kom steeds terecht op een andere pagina.
Toch bedankt voor de uitleg
Ik denk dat het dan toch echt gaat gebeuren
:
Geachte mevrouw Hsiao,
Hartelijk dank voor uw email.
Via deze weg willen wij u onze excuses aanbieden voor de gang van zaken zoals deze tot nu toe gelopen zijn. De informatie welke u verkregen heeft is helaas niet correct.
Uw order is reeds door UPS op transport genomen om op uw afleveradres geleverd te worden. Op 26 april 2005 zullen zij de eerste leverpoging uitvoeren, mocht er niemand aanwezig zijn dan laten zij een kaartje achter en komen de twee daarop volgende dagen weer langs.
U kunt ook bellen met onze Customer Care helpdesk om een afspraak voor levering te maken op een datum naar uw voorkeur.
Geachte mevrouw Hsiao,
Hartelijk dank voor uw email.
Via deze weg willen wij u onze excuses aanbieden voor de gang van zaken zoals deze tot nu toe gelopen zijn. De informatie welke u verkregen heeft is helaas niet correct.
Uw order is reeds door UPS op transport genomen om op uw afleveradres geleverd te worden. Op 26 april 2005 zullen zij de eerste leverpoging uitvoeren, mocht er niemand aanwezig zijn dan laten zij een kaartje achter en komen de twee daarop volgende dagen weer langs.
U kunt ook bellen met onze Customer Care helpdesk om een afspraak voor levering te maken op een datum naar uw voorkeur.
Anoniem: 82384
Kleine correctie, het volledige scherm met voet zit in een heel grote doos, en daarbij zit nog een heel klein doosje met het stroom-snoer. Op deze manier kunnen ze wereldwijd dezelfde grote dozen leveren met het scherm (en die goed verpakken in de fabriek met standaardproces, zonder dat ze al moeten weten voor welke markt die bedoeld is), en leveren ze er alleen een 'lokaal' stroomsnoer bij.X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:07:
(2 dozen per scherm, paneel en voet worden los geleverd.)
What everAnoniem: 82384 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 18:12:
[...]
Kleine correctie, het volledige scherm met voet zit in een heel grote doos, en daarbij zit nog een heel klein doosje met het stroom-snoer. Op deze manier kunnen ze wereldwijd dezelfde grote dozen leveren met het scherm (en die goed verpakken in de fabriek met standaardproces, zonder dat ze al moeten weten voor welke markt die bedoeld is), en leveren ze er alleen een 'lokaal' stroomsnoer bij.
woehoe !!!
*gaat alvast naar bed zodat het eerder dinsdag is.
Eindelijk!!! hij is dan toch eindelijk verstuurd, ergens rond 26 Maart besteld. Hij is nu verzonden, afleverdatum 26 April Woehooee
nog meer mensen hier die dit hebben?

yep, exact dezelfde datumsSTIMPPYYY schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 18:49:
Eindelijk!!! hij is dan toch eindelijk verstuurd, ergens rond 26 Maart besteld. Hij is nu verzonden, afleverdatum 26 April Woehooee![]()
Yes me to.. 26 Maart besteld en hopelijk 26 April wordt deze volgens orderwatch geleverdSTIMPPYYY schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 18:49:
Eindelijk!!! hij is dan toch eindelijk verstuurd, ergens rond 26 Maart besteld. Hij is nu verzonden, afleverdatum 26 April Woehooee![]()
Bij mij staat de afleverdatum zelfs op 25 april, maar als ik op de UPS link klik dan werkt die (nog steeds) niet dus ik twijfel of ie er echt maandag al is.STIMPPYYY schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 18:49:
Anoniem: 140517
Misschien een rare vraag en mogelijk staat het wel ergens in een review, maar aangezien dit soms van land tot land verschilt, zou ik graag weten wat voor kabel(s) er meegeleverd worden bij de 2405FPW.
Is dat:
- 1x Niks
- 2x Niks
- 1x DVI kabel
- 1x DB15 kabel
- 1x DVI + 1x DB15
Alvast bedankt.
Is dat:
- 1x Niks
- 2x Niks
- 1x DVI kabel
- 1x DB15 kabel
- 1x DVI + 1x DB15
Alvast bedankt.
Anoniem: 140819
Ja hier ook afleverdatum 25e april, 2 april besteld,,,, maar naar de link van UPS krijg ik een foutmelding dat de bestelling niet getraceerd kan worden..
ben benieuwd...
Ik was overigens degene met deze post op IA.... als ik die helpdesk nerd nog eens spreek, trek ik m door de telefoon, en duw 'm binnenstebuiten weer terug...
wat een eikel
POST OP IA
MURT
Door MURT - 22-04-2005 11:26Aan de heren van deze inkoopaktie...ik had me ingeschreven, maar uiteindelijk toch niet meegedaan en zelf besteld.
ben benieuwd...
Ik was overigens degene met deze post op IA.... als ik die helpdesk nerd nog eens spreek, trek ik m door de telefoon, en duw 'm binnenstebuiten weer terug...
wat een eikel
POST OP IA
MURT
Door MURT - 22-04-2005 11:26Aan de heren van deze inkoopaktie...ik had me ingeschreven, maar uiteindelijk toch niet meegedaan en zelf besteld.
[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 140819 op 23-04-2005 10:26 ]
Ik heb nu orderwatch en een persoonlijke brief van Dell met excuses voor de loop van omstandigheden en de mededeling dat de monitoren toch echt verstuurd zijn. Alleen die telefoonkneuzen van het customer care centre weten van niks. Die zeggen gewoon eind Juni zonder echt naar de status te kijken.
Overigens het tracking nummer werkt nog niet maar dat komt denk ik omdat ze in het weekend niet werken en dus niks inscannen. Het is iig wel een ECHT UPS tracking nummer (het vrachtbrief nummer)
Overigens het tracking nummer werkt nog niet maar dat komt denk ik omdat ze in het weekend niet werken en dus niks inscannen. Het is iig wel een ECHT UPS tracking nummer (het vrachtbrief nummer)
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 128714 op 23-04-2005 11:08 ]
ik heb em op m'n werk... wel direct besteld (stond zelfs nog niet op de Dell siteAnoniem: 6104 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 10:20:
Is er al iemand met zo'n schermpie of nie?
nog een aantal Gotters hebben em al (Daniel bijv)
[ Voor 13% gewijzigd door Tom op 23-04-2005 14:55 ]
Hier ook nieuws van Customer Care dat ze echt verzonden zijn. En ik zou ze vanaf 25 April kunnen verwachten. UPS hanteerd namelijk hun eigen belachelijke service... dus kan best een dag of 2 verschillen.
Mjah wij wel allemaal bitchen op TPG maar bij hun weet je dat ze alles binnen 48 uur leveren en meestal 24 uur (als in 90% van de keren).
Mjah wij wel allemaal bitchen op TPG maar bij hun weet je dat ze alles binnen 48 uur leveren en meestal 24 uur (als in 90% van de keren).
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9
Niet zo gek natuurlijk als je binnen Nederland de boel verstuurd... UPS is internationaal. Waar die Dell schermen van ons vandaan komen weet ik niet, maar vergeet dat niet voor je gaat met TPG gaat vergelijken. Vziw is UPS redelijk goed met het bezorgen en de service daaromheen.Hakker schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 23:56:
Wanneer is de actie 2e voor de halve prijs nu eigenlijk gestopt? Donderdag stond dit nog op de Dell-site; nu bestaat het scherm niet eens meer als je de site mag geloven.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Op hetzelfde moment dat het scherm van de site werd gehaald, toen ie er nog opstond was de actie er ook nog. Er is dus best kans dat zodra het scherm er weer opstaat de actie ook weer verdergaat (ik hoop het wel iig).Yohan schreef op zondag 24 april 2005 @ 00:25:
Wanneer is de actie 2e voor de halve prijs nu eigenlijk gestopt? Donderdag stond dit nog op de Dell-site; nu bestaat het scherm niet eens meer als je de site mag geloven.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
..en ging daarna verder omdat er in de categorie wide-screen een aantal producten stonden met "march" in de naam, "second monitor half price" en je 2 monitoren dus als één product voor €1872 in je winkelmandje kon gooien.Anoniem: 62457 schreef op zondag 24 april 2005 @ 02:31:
11 april liep de actie af.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Anoniem: 73612
Ik hoopte hier een groot aantal "[24" TFT]Dell 2405FPW ervaringen" te kunnen lezen...
In dat geval: Ik en iedereen die 'm heeft kan je vertellen dat het een superscherm is! Hij is vele malen mooier beter strakker scherper dan de 24" Sony CRT die ik hiervoor had. Ook qua design spreekt 'ie mij erg aan.Anoniem: 73612 schreef op zondag 24 april 2005 @ 09:34:
Ik hoopte hier een groot aantal "[24" TFT]Dell 2405FPW ervaringen" te kunnen lezen...
Zodra ik ze binnen heb kan ik een vergelijk maken met de Apple Cinema Display 30", die heb ik er naast staan. Ik ben iig erg benieuwd.Anoniem: 73612 schreef op zondag 24 april 2005 @ 09:34:
Anoniem: 82384
Moet je eens in het begin van dit topic kijken, daar staan er nog wel een paar. Veel meer vindt je in de voorgaande topics Ervaringen met 20-inch TFT-schermen en groter (deel 4) en Ervaringen met 20-inch TFT-schermen en groter (deel 3).Anoniem: 73612 schreef op zondag 24 april 2005 @ 09:34:
Veel mensen die het scherm aan het begin van de '2e halve prijs' actie hebben gekocht, of daarvoor, hebben het scherm toen snel binnen gekregen en hebben hun ervaringen op GoT gedeeld.
Wel, gezien de buitengewone interesse blijkens dit topic en de enkele reviews die hier toch in staan is het gewoon een zeer goed scherm. En dan leert dit topic je nog iets extra's, namelijk dat de vraag bij Dell veel te groot is en de levertijden voor nieuwe bestellers een heel stuk opgeschoven zijn, dus die ervaring krijg je al gratis uit dit non-informmatie topic.
Het ziet er overigens ook een beetje uit dat de enkele Dell-leverancies van nu aan de IA voorbij gaan, dus voor alle mensen die meenden dat de IA voorrang (en dat zoiets schandalig is), die hadden dus ongelijk/onnodig lopen miepen.
Jammer, maar ja........
Het ziet er overigens ook een beetje uit dat de enkele Dell-leverancies van nu aan de IA voorbij gaan, dus voor alle mensen die meenden dat de IA voorrang (en dat zoiets schandalig is), die hadden dus ongelijk/onnodig lopen miepen.
Jammer, maar ja........
Als Dell een fatsoenlijk bedrijf is, en daar ga ik dan maar even vanuit, dan hebben ze orders gewoon in volgorde van binnenkomst behandeld. Of het nou om 30 of 2 schermen gaat.Ecteinascidin schreef op zondag 24 april 2005 @ 20:36:
Jammer, maar ja........
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Vraagje, m'n schermen zijn de 22e "verzonden" maar UPS herkent het nummer nog steeds niet. Zijn er onder u meer die hetzelfde hebben?
Idem dito hier.Huigie schreef op maandag 25 april 2005 @ 09:58:
Vraagje, m'n schermen zijn de 22e "verzonden" maar UPS herkent het nummer nog steeds niet. Zijn er onder u meer die hetzelfde hebben?
Anoniem: 78460
Ja hier ook een UPS tracking code die niet werkt. Er staat op de dell site een verwachte leverdatum op de 25ste (vandaag dus). Dus ik ben benieuwd. Helaas is er vandaag niemand thuis om de schermen optevangen.
hier ook 1. Volgens die gast van customer care waren ze wel naar mij verzonden, maarja die gasten weten volgens mij niet echt veel dus ik wacht maar af.
Dell customer care?Hakker schreef op maandag 25 april 2005 @ 11:13:
hier ook 1. Volgens die gast van customer care waren ze wel naar mij verzonden, maarja die gasten weten volgens mij niet echt veel dus ik wacht maar af.
Lijkt mij logisch dat zij niet weten waar het pakket nu is. UPS heeft het in handen.
Als dat zo zou zijn dan zouden onze nummers door UPS wel herkend worden...-Rob- schreef op maandag 25 april 2005 @ 11:19:
[...]
Dell customer care?
Lijkt mij logisch dat zij niet weten waar het pakket nu is. UPS heeft het in handen.
/edit
YES!!!!!!!!!!!! nummer staat in het systeem
[ Voor 10% gewijzigd door Huigie op 25-04-2005 11:27 ]
Hej, mijn tracking nummer werkt eindelijk.
Momenteel vestiging IE, wat mij eigenlijk heel weinig zegt. Voor meer informatie kan je contact opnemen met de verzender

Anoniem: 29149
De UPS site doet het eindelijk maar...
"UPS has received shipper's billing information electronically. Billing information received does not indicate shipment pickup or drop-off. Please contact the shipper for more details."
Handig dat trek en trees
Iemand enig idee waarom we niet gewoon te horen krijgen waar onze pakjes zijn? Is het wellicht verstuurd zonder de T&T optie? (goedkoper?) En wat betekent locatie IE? (Ierland?) De gewichten van de pakjes op de UPS site zijn trouwens anders dan die van de pakbon van Dell, ook lekker.
----------
HO! nu staat hij bij mij ook op Best, Eindhoven, en wel op 22 april!
Terwijl hij volgens de Dell web site toen nog in Ierland was. Dan klopt die verwachtte afleverdatum van 25e dus toch?!
"UPS has received shipper's billing information electronically. Billing information received does not indicate shipment pickup or drop-off. Please contact the shipper for more details."
Handig dat trek en trees

Iemand enig idee waarom we niet gewoon te horen krijgen waar onze pakjes zijn? Is het wellicht verstuurd zonder de T&T optie? (goedkoper?) En wat betekent locatie IE? (Ierland?) De gewichten van de pakjes op de UPS site zijn trouwens anders dan die van de pakbon van Dell, ook lekker.
----------
HO! nu staat hij bij mij ook op Best, Eindhoven, en wel op 22 april!

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 29149 op 25-04-2005 12:53 ]
Staat er niet toevallig: In Transit voor?ACM schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:21:
De mijne staan nu in Best volgens dat systeem.
Nog een vraagje aan zij die 2 schermen hebben bestelde, zijn er naar jullie ook 3 dozen onderweg?
Nee, 4.Huigie schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:44:
Nog een vraagje aan zij die 2 schermen hebben bestelde, zijn er naar jullie ook 3 dozen onderweg?
Laat me raden, 2 van 8.6 kilo en 2 van 4.4 kilo?
Bij mij zelfs 6 dozen, ik denk: 2 met de schermen, 2 met de snoeren en 2 met de AS500 (speakertjes die je er aan kan klikken)
Nee, 4 van tezamen 6,5 kg. Vreemd maar waarHuigie schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:48:
Laat me raden, 2 van 8.6 kilo en 2 van 4.4 kilo?
Update:
Van de sit van UPS:
What events are recorded about packages?
Package movement information is captured each time a tracking label is scanned in the UPS delivery system. Common scans include the following:
Billing Information Received: UPS has received the electronic transmission of package details from the shipper. It does not necessarily mean that UPS has taken possession of the package.
Origin: The package has been scanned at the origin UPS location.
Departure: The package has left its present location and is on its way towards the destination address.
Arrival: The package has arrived at an intermediate sort facility or the destination facility.
Out for Delivery: The package has reached the facility that is responsible for delivering the package. This is a package's last stop before delivery.
Delivery: The package has been delivered. The date and time of delivery is recorded.
Exception: If the package cannot be delivered or is delayed, the reason is noted.
Momenteel staat er:
Date/
Time Location Activity
22 Apr 2005
18:20
EINDHOVEN, BEST, NL
ORIGIN SCAN
5:08 IE BILLING INFORMATION RECEIVED
Maar dat was kennelijk op 22 april, dus het zou al verder gevorderd kunnen zijn, denk ik.
[ Voor 5% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 25-04-2005 13:00 ]
Dat is niet veel voor 2 schermen, bij mij staat ook 6,5 kg. Op de pakbon wegen ze een stuk meer (26 kg).X-t-r-e-m-e schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:56:
[...]
Nee, 4 van tezamen 6,5 kg. Vreemd maar waar
Ach als ze maar aankomen en geen dode pixels hebben ben ik tevreden. Wat wel raar is bij de T&T is dat er staat origin scan in eindhoven, maar geen uitgaande scan... en hij is in transit...
Of zouden ze daarmee bedoelen binnen het gebouw in eindhoven.
Of het pakket is gescanned op de UPS locatie en nu 'in transit' naar Eindhoven.
Zie post hieronder.
Je hebt gelijk, het zijn 4 tracking nummers, elk 6,5 kilo. Wel veel, 6,5 kilo voor een stroomsnoer.
Zie post hieronder.
Je hebt gelijk, het zijn 4 tracking nummers, elk 6,5 kilo. Wel veel, 6,5 kilo voor een stroomsnoer.
[ Voor 49% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 25-04-2005 14:48 ]
Bij elk van de 4 dozen staat bij mij 6.5 kilo, wat dus precies overeenkomt met de 26kg die Dell zelf zegt.
Gaat dit topic nu over kgrammen of over een bepaald scherm

Mixed Reality dev
En bij mij 6 dozen van 4.6 kilo wat tezamen ook precies het totaal gewicht is. Het lijkt me duidelijk: het Dell systeem geeft 1 totaalgewicht op de pakbon door en het UPS systeem vult het gewicht van de losse pakjes met het gemiddelde gewicht van een pakje.
YupMenesis schreef op maandag 25 april 2005 @ 16:40:
Gaat dit topic nu over kgrammen
Ookof over een bepaald scherm
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
We weten nu iig dat er een inkoopactie was, dat Dell slecht levert en het scherm in 2 stukjes wordt verstuurd met een totale massa van 26 kilo. Wel een zware Prittstift om er 1 scherm van te maken.
Dit topic is gesloten.