Denk je nou echt dat jouw scherm er eerder zal komen op deze manier? Grow up! De enige die je hiermee pakt zijn de mensen van de IA. Ik kan je vertellen dat er een heleboel GoT'ers tussen zitten. Daar gaat het community gevoel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 31180
Denk je nou echt dat jouw scherm er eerder zal komen op deze manier? Grow up! De enige die je hiermee pakt zijn de mensen van de IA. Ik kan je vertellen dat er een heleboel GoT'ers tussen zitten. Daar gaat het community gevoel
Anoniem: 39303
[ Voor 22% gewijzigd door bartvb op 15-04-2005 16:18 ]
Nee dit verzacht de pijn zeg, maakt het alleen maar ergerDaniel schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:19:
Wat pics dan maar op het wachten te verzachten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo is ie echt te hoog
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is een hele oude HL1 hoor... En het wordt niet gespeeld vziw, er is er maar een die dat leuk vindt
Anoniem: 53614
D-sub, bedoel je. Ja, dat kan. De nadelige gevolgen mogen bekend zijn, D-sub is analoog, dus je hebt eerst een virtueel digitaal beeld, dat stuur je door een DAC, het resulterende analoge signaal stuur je naar je monitor, in je monitor zit weer een ADC en zo komt 't op je scherm. Door die 2 conversies kan het er wat minder rustig en/of wat minder scherp uitzien, maar als je een goede kabel gebruikt en goede videokaart (geen idee hoe het met die mobility 7500 zal zitten, over het algemeen zitten er geen geweldige DAC's in laptops afaik) zou het wel "aanvaardbaar" moeten werkenAnoniem: 53614 schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 23:56:
Ander vraagje schiet me te binnen, mijn laptoppert (Compaq evo n800v) met ATI mobility radeon 7500 wil ik ook aansluiten op dat ding. Dit kan natuurlijk via VGA, maar heeft dat nog nadelige gevolgen?
Verstuurd vanaf mijn Computer®
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
Anoniem: 62457
OMG, zó snel al?? Dell loterij dusSlowMeDown schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 10:54:
Ik heb sinds gisteren mijn twee 2405FPW's binnen. Wellicht dat het voor sommige toch sneller zal gaan dan verwacht, want ik had ze vorige week vrijdag pas besteld. Eigenlijk waren ze dinsdag al hier (dus binnen 5 dagen),..
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dan zou ik voor de zekerheid maar je order annulleren en dat eerst uitzoeken..SlowMeDown schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 10:54:
Nu las ik gisteren ergens dat met de 6600GT (van XFX trouwens) niet twee keer 1920*1200 aan te sturen is via DVI. Weet iemand hier meer van? Want dan heb ik de videokaart dus voor niks besteld. Daar wordt ik niet blij van.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
De on-die TMDS (de electronica die je beeldgegevens omzet naar DVI-signalen) schijnt volgens Tom's Hardware (zie link in startpost) onder de maat waardoor hoge resoluties en/of lange kabels voor problemen kunnen zorgen. De XFX gebruikt voor de ene DVI-poort de on-die TMDS, en voor de andere poort een extern chippie.SlowMeDown schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 10:54:
Nu las ik gisteren ergens dat met de 6600GT (van XFX trouwens) niet twee keer 1920*1200 aan te sturen is via DVI. Weet iemand hier meer van? Want dan heb ik de videokaart dus voor niks besteld. Daar wordt ik niet blij van.
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Anoniem: 82384
Omdat je het zo 'liev' vraagt. Maar ik heb je quote over verkopen maar ff gekniptFirefoxAG schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 01:05:
Ik wil heel graag weten wat de minimale hoogte van het scherm is, dus op zijn laagst op de voet en op zijn verst naar achteren gebogen. Heb deze info nodig ivm plaatsing t.o.v. andere objecten.
Wie is er zo liev om dat even voor me op te meten plz?
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 82384 op 16-04-2005 12:05 ]
Anoniem: 2185
Anoniem: 2185 schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 13:10:
Heeft iemand de verschillende combinaties van input al getest? Zover ik begrijp gaat pip alleen met dvi+component/composiet en vga+/component/composiet.
En is het gemakkelijk om van input te wisselen / prio aan te gegeven. Ik zit te denken om het 2e scherm ook met component op een dvd speler / Sat decoder aan te sluiten.
Rhàshan - Aditu Sunlock
Rhàshan - Aditu Sunlock
Bij PIP/PBP kun je inderdaad maar 1x DVI of VGA kiezen, en daarbij dan een van de andere inputs. Dus niet DVI+VGA.Anoniem: 2185 schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 13:10:
Heeft iemand de verschillende combinaties van input al getest? Zover ik begrijp gaat pip alleen met dvi+component/composiet en vga+/component/composiet.
En is het gemakkelijk om van input te wisselen / prio aan te gegeven. Ik zit te denken om het 2e scherm ook met component op een dvd speler / Sat decoder aan te sluiten.
Een heel lang verhaal met veel informatie, thnx daar kan ik wat mee. Perfecte keuze die dual dell's m.i.
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 2185 op 16-04-2005 20:23 . Reden: input assignment vraaghe ]
Welnee, ik heb een 6800 met 2 dvi poorten, en heb een dual setup; 1920x1200 + 1600x1200. np! dan moet 2x1920 ook wel lukken.Paul Nieuwkamp schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 14:26:
Het kan wel, alleen misschien dat de hoge resoluties op DVI problemen geven op 1 van de poorten
[ Voor 5% gewijzigd door dadj op 16-04-2005 21:58 ]
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Dan voldoet jouw setup net niet... Waar het hier om gaat is dat onder ander reduced blanking problemen kan geven met het signaal dat uit de on-die controller van de GeForce komt. 1600x1200 is (als het goed is) geen probleem voor de nVidia controller.dadj schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 21:55:
[...]
Welnee, ik heb een 6800 met 2 dvi poorten, en heb een dual setup; 1920x1200 + 1600x1200. np! dan moet 2x1920 ook wel lukken.
[ Voor 47% gewijzigd door hellfire_ultd op 16-04-2005 23:38 ]
Da's nou jammer he... voor mijAnoniem: 82384 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 12:04:
Omdat je het zo 'liev' vraagt. Maar ik heb je quote over verkopen maar ff geknipt
Thnx voor je moeiteAls het scherm op zijn laagst staat, en perfect vertikaal (dus niet gekanteld) zit het begint het scherm op 8cm hoogte, en eindigt het op 45cm.
Als ik dan het scherm zo ver mogelijk naar achter kanten, wordt het 14cm en 49 cm.
De maxima (45 en 49) kunnen tot een halve cm lager uitvallen, doordat het scherm een klein beetje scheef staat of ik niet exact genoeg gemeten heb. Maar hoger zou het niet moeten zijn tenzij er mechanisch variatie in de schermen zit.
I know, that's not the point. Ik heb een beamer die vlak over mijn monitor heen straalt, en moest even weten of ik mijn huidige monitor (19" TFT) gewoon kan vervangen door de Dell zonder daarbij zicht op de ondertiteling te verliezenHoudt er wel rekening mee dat de laagste stand zelden ergonomisch een goed resultaat geeft, dus misschien moet je toch iets meer ruimte reserveren (als dat mogelijk is).
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Full Specz
Input assignment? Ik weet niet precies wat je bedoelt. Er zijn 5 nummers (1 t/m 5Anoniem: 2185 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 20:18:
Misschien las ik er overheen maar hoe zit het met input assignment?
Nee, dat is niet vreemd. Het scherm kantelt namelijk om het scharnierpunt met de voet. Daardoor gaat hij in eerste instantie 'best hard' omhoog als je kantelt. Door de beperkte hoek die je hem kan kantelen komt hij niet over zijn hoogste punt heen.FirefoxAG schreef op zondag 17 april 2005 @ 02:34:
Ik heb alleen een vraagje: het scherm is op zijn laagst & verst naar achter gekanteld dus hoger dan wanneer hij op zijn laagste stand recht staat
Is dat niet een beetje vreemd? Bedoel je niet misschien 45 om 39 cm??
[ Voor 3% gewijzigd door Priet op 17-04-2005 11:01 ]
"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"
Voor zover ik weet kun je de Dell alleen handmatig instellen op een bepaalde input. Hij gaat niet zelf zoeken naar andere inputs. Maar door het 1-knop-systeemAnoniem: 2185 schreef op zondag 17 april 2005 @ 11:53:
Op mijn Eizo's kan ik aangeven welk van de 2inputs prio heeft.
Ok, bedankt... logisch iddAnoniem: 82384 schreef op zondag 17 april 2005 @ 10:53:
Nee, dat is niet vreemd. Het scherm kantelt namelijk om het scharnierpunt met de voet. Daardoor gaat hij in eerste instantie 'best hard' omhoog als je kantelt. Door de beperkte hoek die je hem kan kantelen komt hij niet over zijn hoogste punt heen.
Heb je toevallig enig idee waar ik een andere voet zou kunnen uitzoeken?Als je hem lager wilt, dan zul je een aparte voet moeten kopen zoals sommigen hebben. Die kunnen wellicht wel lager.
Da's helaas niet de issue. Het probleem is niet zozeer de positie van de beamer, maar de positie van mijn monitor t.o.v. het projectiescherm. Bij grootbeelduitzendingen staat de monitor @ 45cm vanuit de kijkpositie gedeeltelijk voor het projectiescherm. Ik kan de beamer hoger afstellen, maar dan straalt hij gedeeltelijk af op mijn plafondOf je moet je beamer wat opkrikken met een telefoonboek of zo
Full Specz
Jij zou niet toevallig eens de twee kabels willen omwisselen en kijken of de andere poort ook 1920x1200 trekt???dadj schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 21:55:
[...]
Welnee, ik heb een 6800 met 2 dvi poorten, en heb een dual setup; 1920x1200 + 1600x1200. np! dan moet 2x1920 ook wel lukken.
Anoniem: 21792
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 21792 op 17-04-2005 14:19 ]
ComputerPriet schreef op zondag 17 april 2005 @ 11:01:
Ik vraag me nu af wat beter is (wat beeldkwaliteit betreft): een DVD speler direct aansluiten via component of een DVD op de computer afspelen die met DVI op de monitor is aangesloten
NEE! Als je de resolutie omlaag schroeft laat je juist het scherm weer schalenHoe gaat dat ding met resoluties om? Als ik vanaf de PC een filmpje kijk, is het dan beter om de resolutie wat omlaag te schroeven?
Verschil techniek CRT en TFT..Priet schreef op zondag 17 april 2005 @ 16:44:
Op mijn CRT zet ik de resolutie wel een stuk lager (heb een 22" CRT, die zet ik op 800x600) en op die manier zie ik veel minder 'compressie-blokjes'. Waarom is dat met een TFT dan anders
Moet je even de search (got/google) gebruiken denk ik. Ik geloof dat dadj een 'ergotron' arm heeft, maar er zijn waarschijnlijk genoeg alternatieven die de vesa-norm ondersteunen (zoals dit scherm doet).FirefoxAG schreef op zondag 17 april 2005 @ 13:00:
Heb je toevallig enig idee waar ik een andere voet zou kunnen uitzoeken?
Niet helemaal waar. (Om on-topic te blijven) De Dell kan ook 1:1 weergeven, maar dan heb je wel een kleiner plaatje. Verder is het, als je computer/kaart het niet trekt beter de resolutie toch omlaag te zetten omdat je anders framedrops krijgt, wat veel erger is (ok, moet je een redelijk oude pc/kaart hebben, maar er zijn genoeg mensen die daar nog mee draaien).W3ird_N3rd schreef op zondag 17 april 2005 @ 16:09:
NEE! Als je de resolutie omlaag schroeft laat je juist het scherm weer schalen
Als je eenmaal een TFT hebt vergeleken met een CRT, dan valt vooral op dat een CRT eigenlijk op geen enkele resolutie scherp is, in plaats van allemaalW3ird_N3rd schreef op zondag 17 april 2005 @ 17:07:
Een CRT heeft daar geen last van en is daarom dus ook op verschillende resoluties scherp.
Ik ga er per definitie al vanuit dat je een film wel op het hele scherm wil kijkenAnoniem: 82384 schreef op zondag 17 april 2005 @ 21:11:
[...]
Niet helemaal waar. (Om on-topic te blijven) De Dell kan ook 1:1 weergeven, maar dan heb je wel een kleiner plaatje.
Maar wie gaat er nou zo'n scherm aansluiten op een antieke videokaart? Als je het scherm met DVI aan wil sluiten kán je niet eens een oude kaart gebruikenVerder is het, als je computer/kaart het niet trekt beter de resolutie toch omlaag te zetten omdat je anders framedrops krijgt, wat veel erger is (ok, moet je een redelijk oude pc/kaart hebben, maar er zijn genoeg mensen die daar nog mee draaien).
Idd. En m'n CRT zie ik gewoon als gratis anti-aliasing[...]
Als je eenmaal een TFT hebt vergeleken met een CRT, dan valt vooral op dat een CRT eigenlijk op geen enkele resolutie scherp is, in plaats van allemaal
offtopic:
maar ik begrijp wat je bedoelt, en het is wel zo dat een TFT op non-native resolutie veel minder scherp is dan een CRT op een willekeurige resolutie
Hier ben ik ook wel benieuwd naar omdat ik met hetzelfde probleem zit, en ik heb voor de zekerheid nog eens XFX gemailt over de 6800 ultra. dus ik ben benieuwd, anders word het een ATI kaartSlowMeDown schreef op zondag 17 april 2005 @ 13:52:
-----------------------------------------------------------------
Jij zou niet toevallig eens de twee kabels willen omwisselen en kijken of de andere poort ook 1920x1200 trekt???
Ik heb de 6600GT namelijk al besteld en zie dat ik deze maandag ga krijgen. Als het niet werkt, kan ik de doos tenminste ongeopend terugsturen.
[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 62457 op 18-04-2005 00:50 ]
De native resolutie van het scherm gebruiken lijkt me idd ook de beste manier.W3ird_N3rd schreef op zondag 17 april 2005 @ 22:18:
Maar wie gaat er nou zo'n scherm aansluiten op een antieke videokaart? Als je het scherm met DVI aan wil sluiten kán je niet eens een oude kaart gebruiken(ervanuitgaande dat je wel de volle resolutie wil benutten
)
Ik zou de pc die je het meeste gebruikt aansluiten via DVI, en dan de rest via de KVM-switchgrun schreef op maandag 18 april 2005 @ 09:08:
Helaas moet ik dan wel VGA ipv DVI gebruiken, ik heb tenminste geen KVM switches kunnen vinden met en DVI aansluiting, en een hoge resolutie. De enige die ik wel vond gaat niet hoger dan 1600x1200.
Rhàshan - Aditu Sunlock
Goeie tip, dat was nog niet in me opgekomen.Paul Nieuwkamp schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:21:
Ik zou de pc die je het meeste gebruikt aansluiten via DVI, en dan de rest via de KVM-switchDan kun je het toetsenbord en de muis van die ene pc nog steeds via de KVM-switch doen, alleen moet je naast de KVM-switch dan ook nog even de input op de monitor veranderen
Je zou wel kunnen kijken voor een Quadro. Wel een smak duurder, maar misschien te overwegen. Daar kom je wel afaik ook wel kaarten tegen met 2 DVI connectors zonder gebruik van wat er in de videochip zelf zit.Daniel schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:01:
Kan iemand bevestigen of het inderdaad zo is dat de XFX 6600GT geen twee schermen kan aansturen? Want dan moet ik snel iets anders bestellen (en da's een probleem wat er is afaik geen Radeon-based AGP kaart met dual DVI die fatsoenlijk presteert in games.
Ik vind het wat slordig als ik of mijn mobo moet vervangen, of mijn mobo moet vervangen + een SLI-opstelling (heb ik hier nog liggen) om de boel fatsoenlijk aan de praat te krijgen.
Ik weet niet hoe reduced blanking werkt, maar ik heb zo'n vermoeden dat de techniek daarvoor alleen in de videokaart (en scherm) zit. En dat een KVM switch die 1600*1200 op DVI doet dus ook zal werken.grun schreef op maandag 18 april 2005 @ 09:08:
M'n videokaart is nog niet eens het grootste probleem, maar de KVM switch. Die lijken niet te bestaan met DVI in de vereiste resolutie.
[ Voor 26% gewijzigd door Mentalist op 18-04-2005 16:43 ]
Erg veel valt er niet te vinden over DVI compliancy helaas. Naast het artikel van Tom's Hardware is er ook nog een artikel van ExtremeTech, maar die is nog ouder en heeft geen 6x00's in de test. Wel zie je ook daar dat de enige nVidia's die _wel_ door de test komen allemaal een externe transmitter hebben.Daniel schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:01:
Kan iemand bevestigen of het inderdaad zo is dat de XFX 6600GT geen twee schermen kan aansturen?
Ligt er aan, je hebt KVM-switches met, en KVM-switches zonder OSD. Die zonder OSD zullen je signaal van 165MHz gewoon doorsturen, die met OSD moeten zelf ook iets op de output zetten, en als die geen reduced blanking snappen dan gaat je menu er wat vreemd uit zienW3ird_N3rd schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:40:
Ik weet niet hoe reduced blanking werkt, maar ik heb zo'n vermoeden dat de techniek daarvoor alleen in de videokaart (en scherm) zit. En dat een KVM switch die 1600*1200 op DVI doet dus ook zal werken.
[ Voor 46% gewijzigd door Paul op 19-04-2005 01:31 . Reden: Linkje naar XFX 6800GT ervaring ]
Rhàshan - Aditu Sunlock
kan me niet voorstellen dat je deze voor 1250 eurie heb gekochtPredje schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:59:
Als iemand intresse heeft..
Ik heb er 1 te koop voor 1000,-
http://www.tweakers.net/aanbod/advertentie/9373
Gewoon nieuw.. in doos.. compleet.
[ Voor 15% gewijzigd door Paul op 19-04-2005 13:21 ]
Rhàshan - Aditu Sunlock
Full Specz
Rhàshan - Aditu Sunlock
Rhàshan - Aditu Sunlock
Bij mij staat er ook 22 april, dus reken er maar niet op.bartvb schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 21:28:
Dit is volgensmij de eerste dag geweest dat de aflever datum heel de dag op dezelfde datum is blijven staan: 22 april 2005... Zou dat betekenen dat ze vrijdag eindelijk m'n panels op gaan sturen? Zou wel _erg_ prettig zijn.
dus ?bartvb schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 23:40:
Het lijkt er op dat ze in de US weer leverbaar zijn...
[ Voor 32% gewijzigd door bartvb op 20-04-2005 09:28 ]
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Ik heb gisteren ook even gekeken, maar de actie is toch echt voorbij hoor.Mud starrr schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:59:
Ze zouden toch niet meer met de 2e voor halve prijs weggaan?
Waar zie je dat staan, kan het niet vinden.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
op de Dell website en geldt m.i. voor degehele eurozone. Er staat wel "..Euro March..." in de beschrijving maar lijkt wel geldig?Mud starrr schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:59:
Ze zouden toch niet meer met de 2e voor halve prijs weggaan?
Waar zie je dat staan, kan het niet vinden.
hahaha, is toch een mooi verkoop praatjeFirefoxAG schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 14:58:
http://www.marktplaats.nl...ware/monitoren/123352.htm
Voor de vraagprijs van 1150 heeft hij volgens hem "al genoeg verloren" op zijn 2e scherm... zeykers...
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
er staat als 6e item (en verder) via bovenstaande link direct de optie om 2e monitor mee te bestellen voor totaal van 1872 euro.
[ Voor 3% gewijzigd door BartNL op 20-04-2005 11:19 ]
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Maar dat stond er gisteren nog nietPredje schreef op woensdag 20 april 2005 @ 11:20:
Ja het kan zijn dat iedereen scheel is maar er staat toch echt nog op de website "get second one for half price" maar dat staat wel onder "euro, march" dus ofdat het NU nog kan weet ik niet, maar waarom halen ze het dan niet van hun site af?! Je kunt het nu immers nog gewoon bestellen en als zij het dan niet kunnen leveren dan moeten ze jouw bestelling weer annuleren, lijkt me sterk dat Dell zo zaken doet.
link;
http://accessories.euro.d...&page=productlisting.aspx
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Jawel hoor.. ikzelf weet ZEKER dat het er al minimaal 3 dagen staat._Dune_ schreef op woensdag 20 april 2005 @ 11:26:
[...]
Maar dat stond er gisteren nog niet, tenminste volgens mij niet
[ Voor 4% gewijzigd door Mud.Starrr op 20-04-2005 11:42 ]
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Strechen over 2 schermen gaat volgends mij niet met games.. FlashMX of Photoshop kun je met UltraMon wel uitrekken over 2 schermen.. maar films en games naar mijn weten niet.. Daarbij zou ik die rand in het midden toch wel echt storend vinden.. Daarom is zo`n dell noujuist cool.. omdat het gewoon gigantisch is..Mud starrr schreef op woensdag 20 april 2005 @ 11:41:
HALF OFFTOPIC:
Ik zit sterk te twijfelen tussen dit scherm of 2x Samsung 913n.
2 van die samsungs is in totaal groter, ook is het goedkoper dan zo'n dell.
Aan de andere kant heb ik dan wel een rand in het midden, en kan ik met mijn X800 volgens mij geen film en games over 2 schermen verdelen, dus alleen 1 monitor voor games en films gebruiken.
Vooral dat laatste punt vindt ik vervelend.
Iemand een tip? hoe ik bijvoorbeeld wel mijn beeld kan strechen over 2 schermen?
[ Voor 24% gewijzigd door Mud.Starrr op 20-04-2005 12:01 ]
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Anoniem: 139537
Dan had je de telefoon eens moeten nemen en bellen , want die actie van NL gelde even goed hier in BE. ( maar dan ben je nu toch wel even te laat ...Tomsworld schreef op woensdag 20 april 2005 @ 11:05:
Ik hoop dat die promotie ook eens op dell belgië kom.
Nou volgends mij geld de actie gewoon nog hoor.. waarom kun je het anders nog bestellen op de website?Anoniem: 139537 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:23:
[...]
maar dan ben je nu toch wel even te laat ...)
[ Voor 20% gewijzigd door frenkiew op 20-04-2005 19:27 ]
Vraag me af of ze bedoelt dat er pas 31 mei nieuwe monitoren naar Nederland toe komen waar iedereen nu op moet wachten of dat dan de backlog weer weggewerkt is en nieuwe bestelling weer "normaal" worden behandeld.frenkiew schreef op woensdag 20 april 2005 @ 17:30:
Ik heb net nog met de dell costumer care gebeldt
en die juffrouw wist me te vertellen dat de schermen van dit type pas op
31 mei 2005 !!!!!!! weer beschikbaar waren in verband met leveringsproblemen..
Wat een ellende.. Godver..
Zit ook al vanaf 26 maart te wachten op 2 schermen..
If it ain't broken, tweak it!
If it ain't broken, tweak it!
[ Voor 21% gewijzigd door bartvb op 21-04-2005 11:00 ]
[ Voor 79% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 21-04-2005 11:08 ]
Hmm...dat zou mooi zijnSlowMeDown schreef op woensdag 20 april 2005 @ 20:04:
Naar aanleiding van mijn eerdere post over de (on)mogelijkheid om twee van deze monitoren tegelijkertijd op 1920x1200 te laten lopen via de dual DVI uitgangen van een 6600GT (XFX) kaart, kan ik melden dat ik dat zojuist heb gedaan en dat dit perfect werkt!
Ondanks diverse verhalen die ik had gelezen over het feit dat dit niet zou gaan, werkt het gewoon als een zonnetje. Beeldkwaliteit is ook gewoon goed, al moet ik beide schermen wel net iets anders inregelen om precies dezelfde weergave te krijgen. Wellicht dat dit komt door een verschil in de DVI uitgangen qua aansturing.
Anoniem: 128714
[ Voor 11% gewijzigd door frenkiew op 21-04-2005 16:58 ]
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ik zit er ook al vanaf 26 maart op te wachten..Abbadon schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:59:
Reken je vooral niet te rijk; kan nog steeds zomaar veranderen bij Dell, de status. Is bij mij al een volle maand lang een feest
Het gekke is dat de verwachtte afleverdatum daarstraks op 26/4/2005 stond terwijl dat nu plots 25/4/2005 is geworden. Een foutje van het systeem, of komt er schot in de zaak?Geachte klant,
Bedankt voor uw bestelling bij Dell Computer B.V. Onlangs hebben wij een order van u ontvangen. Graag willen wij u informeren over het volgende:
Dell werkt met het zogenaamde direct business model. Dit houdt concreet in dat wij geen voorraden houden en daardoor altijd de laatste en meest up-to-date producten aan onze klanten kunnen leveren. Helaas gebeurt het hierdoor ook een enkele keer dat door grote vraag een product plotseling een langere levertijd heeft dan gebruikelijk is voor Dell.
U kunt uw orderstatus blijven volgen via onze supportsite: http://support.euro.dell.com/be/nl/olos/
Wij doen ons uiterste best om uw order zo spoedig mogelijk te verschepen. Wij realiseren ons al het ongemak, welke u hiervan ondervindt.
Derhalve verzoeken wij u vriendelijk om uw tijd en geduld.
Indien u verder nog vragen heeft, dan kunt u contact opnemen met de Customer Care afdeling.
Customer Care
Telefoonnummer: (+31) 020-674 4200
Faxnummer: (+31) 020-674 4782
Voor al uw Technische vragen kunt u contact opnemen met de Technische Dienst.
Technische Dienst
Telefoonnummer: (+31) 020-674 4500
Faxnummer: (+31) 020-6744767
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Dell Customer Care
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq