Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Verwijderd
dingen die jij irri vin zijn er blijkbaar erg weinig.... want ik gebruik de A patch ook en die haalt lang niet alle dingen weg die "ik" irri vin.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 15:20:
[...]
sorrie... maar ik gebruik maar 1 patch om alle irrie dingen eruit te krijgen... A-Patch is zeer uitgebreid en Volv zag er ook goed uit alhoewel hij wel minder keuzes had...
kijk eens op www.*censuur*(foutje) voor een overzichtlijstje.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
goh, nog meer dan A-Patch eruit kan halen? ik ben reuze benieuwd wat je niet eruit krijgt met deze patch? noem eens wat?Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 16:35:
dingen die jij irri vin zijn er blijkbaar erg weinig.... want ik gebruik de A patch ook en die haalt lang niet alle dingen weg die "ik" irri vin.
Verwijderd
Activiteiten icoonVerwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 18:36:
[...]
goh, nog meer dan A-Patch eruit kan halen? ik ben reuze benieuwd wat je niet eruit krijgt met deze patch? noem eens wat?
Gehele opmaak balk (ken namelijk de meest bekende icoontjes wel uit mn hoofd)
maar tis geen must.
bovenaan in je msn venster is normaal zoals bij msn 6. (geen avatar meer)
en nog wat kleine aanpassingen die persoonlijk zijn...
Maar snap niet waarom je dit wilt weten? elk persoon heeft zn eigen lijstje waaraan hij zich irriteerd nietwaar?
jij kan iets niet irritant vinden wat ik wel vind.
En zo is het dus makkelijk als microsoft een msn light ontwikkeld waarbij elke user kiest wat hij of zij niet wil.
__________________________________________________________________________________
Het enige wat mij niet gelukt is en ook niet weet of dat kan, en wat menig user wel heeft gemerkt is dat het fysiek gebeugen gebruik fors omhoog is gegaan daar integen is de cpu gebruik in idle stand erop vooruit gegaan.
wie heeft dit ook opgemerkt en wat kan hieraan gedaan worden?
En nog iets aangezien ik Msn Messenger zo kaal mogelijk probeer te krijgen
Ik heb de zichtbaarheid van de smilies in mn lijst al uitgeschakeld
maar hoe haal je die blauwe link weg als iemand aangeeft welk nummer hij via mediaplayer afspeeld?
dat boeit me namelijk niet
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2005 18:57 ]
Kan dit ook uit?
Ik heb dit ook, nadat ik naar 25 mb geupgrade was en mijn landinstellingen weer op Nl had gezet. Heel irritant!SYQ schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 12:23:
[...]
iemand hier al een oplossing voor?? heb dit al bijna 3 weken, wordt er strontziek van
Verder blijf ik mooi bij 6; ik kan dingen versturen, heb emoticons,kan typen etc..... Wat heb ik nog meer nodig?
Ik neem mijn laptop (waarop msn 7.0777 niet werkt) mee naar mijn ouders.
Daar reinstall in msn 7.0777 en hij werkt
Ligt het dan toch aan de verbinding?
In mijn eigen huis heb ik chello light en mijn ouders hebben chello classic.
Dat is echt het enige verschil......vreemd
Je hebt thuis toch wel een andere router? poorten open zetten?Aghanim schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 20:18:
Even een update omtrent het probleem dat msn na 10 seconden crasht en dus niet bruikbaar is.
Ik neem mijn laptop (waarop msn 7.0777 niet werkt) mee naar mijn ouders.
Daar reinstall in msn 7.0777 en hij werkt
Ligt het dan toch aan de verbinding?
In mijn eigen huis heb ik chello light en mijn ouders hebben chello classic.
Dat is echt het enige verschil......vreemd
[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 12-04-2005 20:20 ]

Heb inderdaad andere router, echter heb ik bij beide routers geen poorten open gezet voor messenger.RoD schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 20:19:
[...]
Je hebt thuis toch wel een andere router? poorten open zetten?
Weet niet of verschillende merken routers standaard andere poorten geopend hebben.
Zo ja, weet je zo welke poort(en) ik moet openen voor msn?
Ik kan de optie niet zo snel vinden maar een vriend van me zei dat het gewoon kon.
Of kan dit alleen met een niet microsoft patch?
Iemand nog een oplossing voor:
Evos schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 19:21:
Zit er opzich wel leuk uit die nieuwe msn, maar ik krijg bij sommige berichten dat de "?" veranderd wordt door een afbeelding hetzelfde met "oo"
Kan dit ook uit?
[ Voor 72% gewijzigd door Evos op 12-04-2005 23:57 ]
Verwijderd
euh... je bedoelt dat je emos ziet die reageren op een bepaald woordje? haal die dan gwoon weg of geef ze een ander woordje waarop ze zouden moeten reageren.Evos schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 19:21:
Zit er opzich wel leuk uit die nieuwe msn, maar ik krijg bij sommige berichten dat de "?" veranderd wordt door een afbeelding hetzelfde met "oo"
Kan dit ook uit?
voorbeeldje: een vriend had een emo dat reageerde op HA en je zag een bewegende lachende emo. en als hij "half" zei of "hand" of "hap" kreeg je steeds weer die emo, ik heb het verandert voor hem in haha en nu komt het niet zo drastisch vaak meer zoals eerder het geval was...
je kan ze vinden als je op emo drukt net boven je invoertekstbalkje en dan op "meer" drukken dan zie je je custom maked emos....
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2005 01:15 ]
Verwijderd
tis klaar als een klontje dat je of een bril nodig hebt of A-patch nog nie uitgeprobeerd hebt, alles wat je opsomt (behalve je laatste vraag) is weg te halen met deze patch en je hebt 3 blz vol met keuzes. daar moet praktisch alles instaan wat je nog meer zoal zou willen...Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 18:47:
Activiteiten icoon
Gehele opmaak balk (ken namelijk de meest bekende icoontjes wel uit mn hoofd)
maar tis geen must.
bovenaan in je msn venster is normaal zoals bij msn 6. (geen avatar meer)
en nog wat kleine aanpassingen die persoonlijk zijn...
Maar snap niet waarom je dit wilt weten? elk persoon heeft zn eigen lijstje waaraan hij zich irriteerd nietwaar?
jij kan iets niet irritant vinden wat ik wel vind.
maar hoe haal je die blauwe link weg als iemand aangeeft welk nummer hij via mediaplayer afspeeld?
dat boeit me namelijk niet
ik heb ff dit topic doorzocht, maar nergens stond een antwoord. Iemand al een enig idee? raak geërgerd dat ik niet meer gewoon naar mijn inbox kan, maar het meest irritante is dat ik na het invullen van wachtwoord niet bij mijn inbox uitkom, maar zo'n vage menu voor .net passportVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 14:56:
Net MSN Messenger geinstalleerd. En hij draait als een zonnetje. Alleen wanneer ik nu vanuit MSN naar mijn hotmail wil, blijft hotmail mij telkens vragen om mijn wachtwoord. Het vinkje bij opties/beveiliging staat uit. Het aanzetten, uitloggen inloggen weer uitzetten helpt niks. Ik heb het wel eens eerder gehad, maar toen ging het vanzelf weer weg.
Iemand suggesties. Dacht zelf aan iets in het register wat niet goed staat??

ik gebruik firefox, maar had hier geen problemen mee met de vorige msn 7 beta
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Bij mij dus ook!
Ik heb het nu alleen verholpen.
Ik heb de firewall van mijn ROUTER uitgezet (dus niet die van SP2!) en nu heb ik geen problemen meer.
Nu vraag ik me alleen af welke poort ervoor zorgt dat ie blijft hangen. Weet iemand dat toevallig? Dan kan ik de firewall weer aanzetten en de poort gewoon via de Firewall van Service Pack2 openen lijkt me.
Verwijderd
Check dan even netstatbosaap22 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 10:36:
Ik lees dat veel de nieuwe msn7 bij veel mensen blijft hangen na opstarten.
Bij mij dus ook!
Ik heb het nu alleen verholpen.
Ik heb de firewall van mijn ROUTER uitgezet (dus niet die van SP2!) en nu heb ik geen problemen meer.
Nu vraag ik me alleen af welke poort ervoor zorgt dat ie blijft hangen. Weet iemand dat toevallig? Dan kan ik de firewall weer aanzetten en de poort gewoon via de Firewall van Service Pack2 openen lijkt me.
Als je even leest dan zie je dat de oplossing al 20 x gegeven is. Gewoon in msn zelf uit te schakelenLennart_1337 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 22:38:
Kun je ook ergens die irritante tabbladen aan de zijkant van msn uitschakelen?
Ik kan de optie niet zo snel vinden maar een vriend van me zei dat het gewoon kon.
Of kan dit alleen met een niet microsoft patch?
Verwijderd
Waarom doen deze code's het bij mij niet ?? De muggins code deed het alleen maar die code kon je maar een keertje gebruikenCapa schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 21:08:
Handige weetjes van mess.be:
(Lees alles even door voordat je aan de slag gaat)
[...]
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2005 13:22 ]
Pffff.... gebruik dan gewoon Windows Messenger.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 09:39:
Ik zit nu zelf bijna te dubben om over te stappen naar een ander programma, het enige wat mij trouw is, is toch wel de stabiliteit van het programma. In mijn ervaring werkt het goed samen met elk programma vooral omdat het ook van microsoft zelf is. (niet dat ik hotel de botel van hun ben maargoed)
Verwijderd
behalve dat hij veel langzamer loopt dan de vorige versie krijg ik steeds de vraag of ik de mensen wil blocken die ik ooit uit m'n lijst heb verwijderd...aangezien dit er rond de 80 zijn heb ik er niet echt zin in om ze allemaal langs te gaan. Heeft iemand zelfde probleem gehad?
http://home.quicknet.nl/qn/prive/cp.zuurbier/msn.jpg
Resize je plaatjes volgende keer

[ Voor 7% gewijzigd door pasta op 17-04-2005 23:41 ]
Verwijderd
Een MSN+ install - al dan niet verwijderd of niet - lijkt de oorzaak te zijn van alle bizarre problemen die mensen melden.
Dan heb ik het over mp3 bestanden die geblockt worden en dergelijke.
Verwijderd
zie nu dat het aan msn+ zou liggen al dan niet verwijderd dat zou bij mij dus wel het geval kunnen zijn... weet iemand hier al een oplossing voor???
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2005 19:35 ]
De mailtjes die je hebt (ongelezen) staan er achter of ervoor tussen haakjes ala (1).Megamind schreef op woensdag 13 april 2005 @ 18:00:
In msn6 kon altijd zien hoeveel mailtjes ik binnen had gekregen, nu zie ik alleen die stomme envelop staan, heb ik soms ergens een optie over het hoofd gezien?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT
[rml]Cypher87 in "[ Alg] Welke tools heb jij gemaakt - deel..."[/rml]
Daarmee kun je dus ook via winamp je muziek gegevens doorsturen naar MSN
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
/edit: Hoe krijg je die mess patch gedeinstalled?
[ Voor 18% gewijzigd door InSPiRE op 13-04-2005 21:31 ]
Leuke Microsoft moniepoly..Roa schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 14:50:
Ik heb nu al 2 keer gehad dat er een mp3tje naar mij verzonden werd en dat als het downloaden voltooid is en ik op de 'link' klik om hem te openen, ik de melding krijg dat het een gevaarlijk bestand is en dat het bestand geblokeerd is. Nu is het niet zo moeilijk het bestand te deblokeren (alhoewel ikliever heb dat msn aan mij over laat om te bepalen wat veilig is en wat niet..) maar als ik naar mijn ontvangen bestanden ga is het hele mp3tje niet aangekomen of verwijderd, terwijl die melding alleen zegt het bestand te blokeren! Iemand anders hier ook last van
Misschien een instelling die te wijzigen is?
Probeer maar es.. MP3 kan je niet openen en word direct verwijderd.. zelfde geld voor WAV..
maar... jaja je raad t al.. WMV accepteerd hij.
Verwijderd
En dat terwijl MP3 veiliger is dan WMV (lees: in WMV heb je die incidenten met automatisch licenties halen en daardoor virusjes ophalen).blup schreef op woensdag 13 april 2005 @ 21:37:
[...]
Leuke Microsoft moniepoly..
Probeer maar es.. MP3 kan je niet openen en word direct verwijderd.. zelfde geld voor WAV..

Verwijderd in "MSN Messenger 7 final - ervaringen *" al gelezen?blup schreef op woensdag 13 april 2005 @ 21:37:
[...]
Leuke Microsoft moniepoly..
Signature
Ik heb al een hax gebruikt die een hoop ellende eruit gesloopt heeft.
Eerst kon je ze niet ontvangen.. Dan werd t direct geblokt.. Na de hax kon je t wel ontvangen maar niet openen.. Dan krijg je een melding van de beveiligingscentrum dat t onveilig is, je moet op ok klikken en het bestand is weg.
Verwijderd
beveiligingscentrum uitzetten een idee?blup schreef op woensdag 13 april 2005 @ 23:34:
Ik heb al een hax gebruikt die een hoop ellende eruit gesloopt heeft.
Eerst kon je ze niet ontvangen.. Dan werd t direct geblokt.. Na de hax kon je t wel ontvangen maar niet openen.. Dan krijg je een melding van de beveiligingscentrum dat t onveilig is, je moet op ok klikken en het bestand is weg.
Verwijderd
Nieuwe geinstalleerd en heb ook het geouwehoer gehad van na 0-10 sec dat de 7.0.0777 hangt.
Heb ook een router. Heb de DMZ uitgezet en voila. MSN liep weer. DMZ aangezet, MSN naaide vast. Die gasten leren het ook nooit!

Anywayz, even in de help functie gekeken en dit kwam ik tegen wat ik niet ben tegen gekomen bij de BETA help versie. Nog niet geprobeerd want het is nu 3 uur snachts en moet toch maar eens naar bed.
Als je verbindingsinstellingen voor Microsoft Internet Explorer kloppen, kun je het volgende proberen:
Controleer op de pagina Status van Microsoft .NET Messenger Service of de Microsoft .NET Messenger Service beschikbaar is.
Als de service niet beschikbaar is, kun je je niet aanmelden bij MSN Messenger.
Als je firewall (Een beveiligingsfunctie die een computer helpt beschermen tegen ongewenste toegang door buitenstaanders.

Vraag eventueel de fabrikant van je firewall welke de standaardinstellingen zijn. Controleer ook of je de laatste versie van de firewall-software gebruikt.

Deze is ook funny.
Als je netwerkbeheerder bent of weet hoe je computersystemen configureert door het Windows-register te bewerken, kun je proberen de volgende registersleutels te verwijderen. Het onjuist bewerken van het register kan ernstige schade aan het systeem veroorzaken. Maak in ieder geval reservekopieën van alle belangrijke gegevens op de computer voordat je wijzigingen aanbrengt in het register. (hahahahahahahahahahaha)
Verwijder HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MSNMessenger\DAConfigVersion
Verwijder HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MSNMessenger\DomainAuthority
Probeer je opnieuw bij MSN Messenger aan te melden.
Notitiebriefje
Als je je systeem beschadigt terwijl je het Windows-register bewerkt, is het mogelijk dat je het register kunt repareren of herstellen naar dezelfde versie die je gebruikte toen je de computer het laatst opstartte. Als dit niet het geval is, moet je Windows opnieuw installeren. Wanneer je het systeem opnieuw installeert, kun je alle aangebrachte wijzigingen verliezen, zoals Service Pack-upgrades. Deze moet je dan afzonderlijk opnieuw installeren.
Verwijderd
Bah dan werkt dat zeker niet met de pop extensie van msn+Bor_de_Wollef schreef op woensdag 13 april 2005 @ 19:51:
[...]
De mailtjes die je hebt (ongelezen) staan er achter of ervoor tussen haakjes ala (1).
Dat kan wel kloppen.. staat dacht ik in de releasenotes van MSN +Megamind schreef op donderdag 14 april 2005 @ 07:16:
[...]
Bah dan werkt dat zeker niet met de pop extensie van msn+
aangezien hij bij mij na 5 sec vast loopt kan ik niks in netstat zien....
alvast bedankt.....
over het blokkeren van bepaalde bestanden kan ik zeggen dat ik er geen last van heb gehad, wellicht komt het door verschillende patches of msn plus of zo.....
Verwijderd
Het is dus wel een probleem volgens microsoft, dat dit gebeurd met een aantal routers.
Ze zijn er mee bezig, dit zal wel in de volgende patch goed komen.
Wat je moet doen is de SPI (Stateful Packet Inspection) uitzetten en/of Block WAN Requests.
Je kan altijd nog de 6.2 of andere beta's installen.
http://messenger.jonathankay.com/redir/62installer.asp
Beta's
http://www.msnmessenger7.net
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 11:29 ]
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Verwijderd
Extra -> Opties -> [algemeen]
vink hier het checkboxje "Bij starten van Messenger programmavenster openen" aan.
Druk op Ok, en start Messenger opnieuw op, als het goed is moet het nu werken. Het is een rare bug, ik weet het, maar het zou voor heel veel mensen kunnen werken.
Heb MSN 7.0.0.777.
Macbook 1.83 Intel Core Duo, 2 gb mem
Heb ik net mijn lijst wat op orde door alle namen te renamen, tabbladen weg en nu beginnen ze met dit gedonder..
Edit: Met A-patch heb ik alles wat je maar kunt bedenken eruit gesloopt, nu ziet het er weer wat fatsoenlijk uit
[ Voor 18% gewijzigd door PcFer op 14-04-2005 17:13 ]
En hoe gaat dat? Of moet je dan gewoon die meldingen uitzetten?
Dat heb ik geprobeerd, 2 testjes, 1e ging goed, 2e hieldtie tegen. Dus de meldingen uitzetten is het in ieder geval niet. Eens zoeken hoe ik dat hele centrum uit kan zetten...
[ Voor 29% gewijzigd door Roa op 14-04-2005 17:20 ]
Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.
Verwijderd
Ik heb een poging gedaan om MSN 7 te istalleren.
Dit gaat allemaal zonder problemen, maar wanneer hij daar mee klaar is dan begint het pas....
Ik klik de MSN-icoon aan. Het MSN venster komt niet in beeld. Dan verschijnt er rechts onderaan, waar ook de tijd staat, de MSN-icoon en verder gebeurd er niets. Als je er op wilt klikken dan verdwijnt deze.
Al met al.... mijn MSN doet het niet meer.
Ditzelfde geldt ook voor mijn MSN 7 Beta versie. Toen deze voor het laatst werd ge-updated kreeg ik hetzelfde resultaat.
Wie weet waat dit aan kan liggen???
Groetjes Miekje
Beveiligingscentrum staat hier dus los van, ik heb de service uitgeschakeld, maar weer pakte hij de eerste niet en de tweede werd tegengehouden. Ik snap er niet van.Roa schreef op donderdag 14 april 2005 @ 17:10:
[...]
En hoe gaat dat? Of moet je dan gewoon die meldingen uitzetten?
Dat heb ik geprobeerd, 2 testjes, 1e ging goed, 2e hieldtie tegen. Dus de meldingen uitzetten is het in ieder geval niet. Eens zoeken hoe ik dat hele centrum uit kan zetten...
Ik las ergens dat plus misschien de oorzaak was... Deïnstallen had alleen geen nut stond in die post? Naja, ff proberen.
[ Voor 11% gewijzigd door Roa op 14-04-2005 17:47 ]
Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.
Of doe ik wat verkeerd. Zou wel zo leuk wezen als hij dit keer wel een gif plaatje zou pakken
Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©
Ik heb vrij vaak dat als ik een bericht typ, moment ik op enter duw het bericht 'gebounced' wordt.. Dus ik krijg de melding:
The following message(s) could not be delivered to all recipients:
bericht hier
En dat dan gewoon 10x achter elkaar.. Het lijkt willekeurig te zijn. In 6.2 heb ik trouwens nergens last van.
Verwijderd
Ik heb hier geen oplossing voor, maar wou alleen even melden dat het mij en 2 vrienden van me ook al een aantal keer gebeurt is, het is dus niet iets waar alleen jij last van heb. Zo'n beetje elk bericht word geweigerd, terwijl degene met wie je praat wel gewoon berichten kan versturen. Ikzelf heb A-patch gebruikt, mijn 2 vrienden draaien een nog gewoon een 'cleane' versie van msn 7. Ik heb voor de rest geen problemen.insan1ty schreef op donderdag 14 april 2005 @ 20:37:
Ik heb net dit topic ff doorgelezen maar ik kan het volgende probleem niet vinden.. (etc)
Het is wel erg irritant dus zou wel mooi zijn als er een oplossing voor kan komen.
Precies that's it.. Ik werd er net zo gek avn dat ik acuut 7 eraf heb geknikkerd en 6.2 terug heb gezet..Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 21:13:
[...]
Ik heb hier geen oplossing voor, maar wou alleen even melden dat het mij en 2 vrienden van me ook al een aantal keer gebeurt is, het is dus niet iets waar alleen jij last van heb. Zo'n beetje elk bericht word geweigerd, terwijl degene met wie je praat wel gewoon berichten kan versturen. Ikzelf heb A-patch gebruikt, mijn 2 vrienden draaien een nog gewoon een 'cleane' versie van msn 7. Ik heb voor de rest geen problemen.
Het is wel erg irritant dus zou wel mooi zijn als er een oplossing voor kan komen.
Najah tis ook maar een optie voor deheb natuurlijk maar toch.
Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©
mijn vriendin ging leuk nieuwe messenger installeren op haar pc.
na het installeren van de de final versie krijg ik de melding dat ik niet kan inloggen (80072efd)
dit is de standaardmeling voor: geen internetverbinding.
Ik kan echter wel gewoon internetten, en windows messenger doet het ook gewoon.
het volgende geprobeerd:
- de beta versie werkte altijd gewoon
- verwijderen en opnieuw installeren
- oplossingen van msn voor vergelijkbare problemen helpen ook niet (legen van ssl cache etc.)
- proxy uitgezet
- windows firewall uitgezet
- Sweex router gereset.
iemand een ideetje?
owja, draai winxp prof corp. nl
edit: shit, er stond een kaspersky firewall ge-installeerd, die ik vergeten was, en die nooit problemen heeft gegeven bij eerdere versies van messenger.

[ Voor 18% gewijzigd door Meester_J op 15-04-2005 18:55 ]
Niemand?anandus schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 16:20:
Weet iemand waar je skins voor MSN kan krijgen, eigenlijk?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Als ik dat proces dan disable dan kan ik weer perfect alles doen vb. Online gaming, ... Hoe kan ik dit probleem verhelpen dat het proces minder cpu gebruikt!!
Herstarten heeft geen verbetering. Versie 7.0 (Build 7.0.0777) in combinatie met MSN Plus 3.50.124!
[ Voor 14% gewijzigd door nvidia op 15-04-2005 18:41 ]
Verwijderd
3.50.124 ??? deze deed het sowiezo niet helemaal goed in 7.0 final (je kan oa. niet bij de custom emos komen). er is hierna een update geweest (3.51.nogwatte) en deze week voor de 2e keer een nieuwe update inmiddels. de huidige nieuwste plus is 3.52.130nvidia schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 18:04:
Heb een erg naar probleem met msn 7. Als ik kijk naar mijn processen krijg ik het volgende te zien:
[afbeelding]
Als ik dat proces dan disable dan kan ik weer perfect alles doen vb. Online gaming, ... Hoe kan ik dit probleem verhelpen dat het proces minder cpu gebruikt!!
Herstarten heeft geen verbetering. Versie 7.0 (Build 7.0.0777) in combinatie met MSN Plus 3.50.124!
ik hoop dat deze je probleem verhelpt...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 19:10 ]
Verwijderd
Eerst msn plus verwijderen. Dan msn 7 verwijderen en opnieuw installeren en dan MSN Plus er op installeren. Dus eerst alles verwijderen en dan msn 7 installen en dan msn plus. Bij mij deed hij het eerst ook niet en dat kwam dus door msn plus dus daar zou het aan kunnen liggen..nvidia schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 18:04:
Heb een erg naar probleem met msn 7. Als ik kijk naar mijn processen krijg ik het volgende te zien:
[afbeelding]
PS: Ondertussen heb ik msn 6.2 opnieuw geinstalleerd met 3.50.130 en dit werkt perfect. Probleem moet dus gezocht worden bij msn 7.0.0777!! Iemand nog een idee waar het aan zou kunnen liggen??
[ Voor 23% gewijzigd door nvidia op 15-04-2005 21:17 ]
Verwijderd
probeer eens voor de gein de beta 7.0.0732? of anders de officiele 0425? gwoon om te testen, misschien kan je hier vrede mee hebben tot dat een verbeterde 0777 uitkomt....nvidia schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 21:01:
heb ik gedaan ma nog steeds niets. Hitman Pro ook nog es gedraaid. Bij het gewoon opstarten werkt alles perfect. Cpu-load is dan minimaal. Start ik vb Source op dan voel ik onmiddelijk aan het opstarten van het spel (langer duurt) dat het aan msn ligt. Sluit ik game af en ga ik ff kijken naar mn proces, staat load op 90-100% ...
PS: Ondertussen heb ik msn 6.2 opnieuw geinstalleerd met 3.50.130 en dit werkt perfect. Probleem moet dus gezocht worden bij msn 7.0.0777!! Iemand nog een idee waar het aan zou kunnen liggen??
edit: er schoot me wat te binnen, 7.0 gebruikt onderdelen van windows als ene journalviewer of zoiets? dus is je pc wel helemaal bijgewerkt bij windows update?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 22:21 ]
Verwijderd
gebruik je een router?RSD1982 schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 23:56:
heeft iemand enig idee waarom ik om de zoveel tijd wordt afgemeld van msn en daarna weer wordt aangemeld tis vreselijk irritant...ik dacht eerst dat het aande bet versies lag maar blijkbaar niet...
Verwijderd
Dus voor die 1 euro 10 kun je er beter zelf 1 tje samenstellen, veel leuker toch
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
Ik heb dit verhaal meer gehoord maar hier doet hij het prima wat voor foutmeldingen geeft hij aan?corani schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 13:29:
Bij mij doet de webcam het niet meer, sinds ik de Final geinstalleerd heb. Voorheen met de Beta deed hij het prima. Iemand die hier een oplossing voor weet?
Kan hij de webcam niet vinden?
computer voor alle werkzaamheden
Hij kan de webcam prima vinden, en als ik hem start, krijg ik ook mezelf te zien. Ook de andere persoon krijgt een request, maar hij blijft gewoon eeuwig connecten. Om de een of andere reden komt hij er niet doorheen, terwijl dit met de Beta wel gewoon lukteEdwin van Cleef schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 16:10:
[...]
Ik heb dit verhaal meer gehoord maar hier doet hij het prima wat voor foutmeldingen geeft hij aan?
Kan hij de webcam niet vinden?
Edit:
Ik heb het voor elkaar, nadat ik bij verbinding alles uitgezet had (proxies enzo) doet hij het ineens wel.. vaag
[ Voor 11% gewijzigd door corani op 16-04-2005 16:41 ]
Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op

Maar nadat ik het een en ander had veranderd was ik toch er tevreden met het resultaat. Ik vind het zelfs beter dan de vorige (6.2) het hoofdvenster is nu kleiner en die irritante gsm-groep ben ik ook kwijt.
Hier een paar screens:

Alleen zit ik nog met 1 probleem!!!
Als ik naar iemand zijn/haar profiel (Space) wilt gaan, opend die vervolgens niet de standaard browser (firefox) maar Microsoft Internet Explorer

Weet iemand hoe dit is te fixen????
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Verwijderd
monypoly van MS heh... ik heb ff bij al me patches die ik heb gekeken of er 1tje tussen zit met changen van browser (want ik meen echt ergens gezien te hebben) maar nix hoor... (misschien een eerdere versie of sow)Bogey Dope schreef op zondag 17 april 2005 @ 00:21:
Als ik naar iemand zijn/haar profiel (Space) wilt gaan, opend die vervolgens niet de standaard browser (firefox) maar Microsoft Internet Explorer![]()
![]()
![]()
btw. wat een nice tsjikkie....

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻♂️
Ja, neem de volgende code, paste het in een in Notepad, sla het op, maak er een .cmd van (of sla het direct op als .cmd) voer het uit, et voila.Bogey Dope schreef op zondag 17 april 2005 @ 00:21:
Als ik naar iemand zijn/haar profiel (Space) wilt gaan, opend die vervolgens niet de standaard browser (firefox) maar Microsoft Internet Explorer![]()
![]()
![]()
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
| @echo off cmdow @ /HID REM Variables FOR %%A IN ("%PROGRAMFILES%") DO SET SHORTPF=%%~sA REM FIREFOX REG ADD "HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main" /V "Check_Associations" /D "no" /F REG ADD "HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main" /V "ShowedCheckBrowser" /D "yes" /F REG ADD "HKU\.DEFAULT\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main" /V "Check_Associations" /D "no" /F REG ADD "HKU\.DEFAULT\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main" /V "ShowedCheckBrowser" /D "yes" /F REG ADD "HKCU\SOFTWARE\Clients\StartMenuInternet" /VE /D "FIREFOX.EXE" /F REG ADD "HKLM\SOFTWARE\Clients\StartMenuInternet" /VE /D "FIREFOX.EXE" /F REG ADD "HKU\.DEFAULT\Software\Clients\StartMenuInternet" /VE /D "FIREFOX.EXE" /F REG ADD "HKLM\SOFTWARE\Classes\.htm" /VE /D "FirefoxHTML" /F REG ADD "HKLM\SOFTWARE\Classes\.html" /VE /D "FirefoxHTML" /F REG ADD "HKLM\SOFTWARE\Classes\FirefoxHTML\DefaultIcon" /VE /D "%SHORTPF%\MOZILL~1\FIREFOX.EXE,1" /F REG ADD "HKLM\SOFTWARE\Classes\FirefoxHTML\shell\open\command" /VE /D "%SHORTPF%\MOZILL~1\FIREFOX.EXE -url \"%%1\"" /F REG ADD "HKLM\SOFTWARE\Classes\.xpi\DefaultIcon" /VE /D "%SHORTPF%\MOZILL~1\FIREFOX.EXE,1" /F REG ADD "HKLM\SOFTWARE\Classes\.xpi\shell\open\command" /VE /D "%SHORTPF%\MOZILL~1\FIREFOX.EXE -install-global-extension \"%%1\"" /F REM REG DELETE "HKLM\SOFTWARE\Classes\.jar" /F REM REG ADD "HKLM\SOFTWARE\Classes\.jar\DefaultIcon" /VE /D "%SHORTPF%\MOZILL~1\FIREFOX.EXE,1" /F REM REG ADD "HKLM\SOFTWARE\Classes\.jar\shell\open\command" /VE /D "%SHORTPF%\MOZILL~1\FIREFOX.EXE -install-global-extension \"%%1\"" /F REG ADD "HKLM\SOFTWARE\Classes\ftp\DefaultIcon" /VE /D "%SHORTPF%\MOZILL~1\FIREFOX.EXE,1" /F REG ADD "HKLM\SOFTWARE\Classes\ftp\shell\open\command" /VE /D "%SHORTPF%\MOZILL~1\FIREFOX.EXE -url \"%%1\"" /F REG DELETE "HKLM\SOFTWARE\Classes\ftp\shell\open\ddeexec" /F REG ADD "HKLM\SOFTWARE\Classes\gopher\DefaultIcon" /VE /D "%SHORTPF%\MOZILL~1\FIREFOX.EXE,1" /F REG ADD "HKLM\SOFTWARE\Classes\gopher\shell\open\command" /VE /D "%SHORTPF%\MOZILL~1\FIREFOX.EXE -url \"%%1\"" /F REG DELETE "HKLM\SOFTWARE\Classes\gopher\shell\open\ddeexec" /F REG ADD "HKLM\SOFTWARE\Classes\http\DefaultIcon" /VE /D "%SHORTPF%\MOZILL~1\FIREFOX.EXE,1" /F REG ADD "HKLM\SOFTWARE\Classes\http\shell\open\command" /VE /D "%SHORTPF%\MOZILL~1\FIREFOX.EXE -url \"%%1\"" /F REG DELETE "HKLM\SOFTWARE\Classes\http\shell\open\ddeexec" /F REG ADD "HKLM\SOFTWARE\Classes\https\DefaultIcon" /VE /D "%SHORTPF%\MOZILL~1\FIREFOX.EXE,1" /F REG ADD "HKLM\SOFTWARE\Classes\https\shell\open\command" /VE /D "%SHORTPF%\MOZILL~1\FIREFOX.EXE -url \"%%1\"" /F REG DELETE "HKLM\SOFTWARE\Classes\https\shell\open\ddeexec" /F |
Gebruik ik ook op mijn unattended DVD, werkt perfect voor me.
I agree with Mr. Tweak: idd een nice chickie
PS: Kan iemand mij uitleggen hoe van die scrollbalkjes in een code-veld te krijgen? Bedankt
[ Voor 14% gewijzigd door Ben.Hahlen op 17-04-2005 11:57 ]
Mmmm net ingevoerd zoals je zei, maar geen verschil dat kreng opend nog steeds IE. Moet ik het in veilige modus doen ofzo????Ben.Hahlen schreef op zondag 17 april 2005 @ 11:56:
[...]
Ja, neem de volgende code, paste het in een in Notepad, sla het op, maak er een .cmd van (of sla het direct op als .cmd) voer het uit, et voila.
Gebruik ik ook op mijn unattended DVD, werkt perfect voor me.
Alvast bedankt
Ben.Hahlen schreef op zondag 17 april 2005 @ 11:56:
[...]
I agree with Mr. Tweak: idd een nice chickie

Hmz, hij zou het na het uitvoeren gelijk moeten doen...Bogey Dope schreef op zondag 17 april 2005 @ 12:09:
[...]
Mmmm net ingevoerd zoals je zei, maar geen verschil dat kreng opend nog steeds IE. Moet ik het in veilige modus doen ofzo????
Alvast bedankt
Anders misschien ff herstarten ofzo en dan nog een keer proberen? Verder weet ik het anders ook niet...
Is dat je vriendin?[...]
[...]
![]()
Mmm raar, zal straks ff proberen opnieuw op te starten etc.Ben.Hahlen schreef op zondag 17 april 2005 @ 13:05:
[...]
Hmz, hij zou het na het uitvoeren gelijk moeten doen...
Anders misschien ff herstarten ofzo en dan nog een keer proberen? Verder weet ik het anders ook niet...
[...]
Is dat je vriendin?
Waarom krijg ik het gevoel dat het niet meer over MSN7 gaat
Verwijderd
Laat nog even weten of het gewerkt heeft dan...Bogey Dope schreef op zondag 17 april 2005 @ 13:25:
[...]
Mmm raar, zal straks ff proberen opnieuw op te starten etc.
Waarom krijg ik het gevoel dat het niet meer over MSN7 gaat![]()
, nee gewoon een vriendin
Ik upload het .cmd-bestandje ook nog wel even.
Hier staat ie in ZIP-formaat :)
En hier CMDOW (bedankt Mr. Tweak)
cmdow.exe moet je in je system32 map zetten.
Ging toch over MSN7: stond een leuke ava in het chat-schermpje
[ Voor 29% gewijzigd door Ben.Hahlen op 17-04-2005 13:58 . Reden: Download-links en kleine textwijzigingen ]
Verwijderd
moet hij dan niet de programma CMDOW hebben hiervoor? dit is iig geen normale cmd en het zal nie werken zonder de cmdow. (dat is me ervaring iig)Ben.Hahlen schreef op zondag 17 april 2005 @ 11:56:
[...]
Ja, neem de volgende code, paste het in een in Notepad, sla het op, maak er een .cmd van (of sla het direct op als .cmd) voer het uit, et voila.
[code]@echo off
cmdow @ /HID
REM Variables
Kan ik IE niet verwijderen
Yep, geen verschilBen.Hahlen schreef op zondag 17 april 2005 @ 15:44:
had je dat cmdow-gebeuren nog gedownload en daarmee geprobeerd?
edit: met deze kan je ook zorgen dat als je je mail wilt checken hij ook firefox pakt ipv ie
[ Voor 35% gewijzigd door Dxue op 17-04-2005 21:31 ]
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Nu is ie weg
tip:je bewegende smilies uit incredimail kun je ook gebruiken in msn7
Vooral de wat grotere smilies doen het prima! in msn chatvenster
Is hier iets aan te doen?

Verder word ik gek van dat klote schermIk heb telkens gezeur met een foutcode. Uit de help van MSN kwam ik erachter dat je dan je SSL status moest wissen. Nou heb ik dat toen gedaan en hij deed het weer, maar net gaf hij weer de zelfde foutmelding......Wel jammer dat ik het venster heb weggeklikt en dus de code niet weet

Verder word ik gek van dat klote scherm, zelfde als ;
Dit heb ik gekregen na het bekende landen instel truukje. Ik heb hem terug gezet naar NL en ik heb telkens dit scherm. Weet dan niemand hoe ik dit wegkrijg?!SYQ schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 12:23:
[...]
iemand hier al een oplossing voor?? heb dit al bijna 3 weken, wordt er strontziek van
dit wil ik ook wel eens weten, hier heb k ook last vanSYQ schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 12:23:
[...]
(ook als ik via hotmail.com inlog krijg ik dit scherm)
Daar wordt ik een beetje strontziek van nl...
Hij begint met aanmelden, dan krijg ik zo'n pop-upje dat er een mailtje in m'n mailbox zit, dan blijft ie door aanmelden en dan stopt ie

Op meerdere computers in huis overigens. Overigens gaat het op mijn notebook met Windows XP Pro NL wel altijd goed.
Wij sluiten MSN dan af en starten het even opnieuw op en dan gaat het vaak wel goed. En zoveel moeite is dat nu toch ook weer niet.
En over die anti-spam nieuwsbericht van Hotmail: dat is geen bug oid maar een melding dat er actief wat tegen egdaan wordt. Leer er mee leven of ga ergens anders mailen. Als iets gratis is kun je er ook niet alles van verwachten.

Hint: GMail heeft alleen maar wat relevante text-adds bij engelstalige emails.
[ Voor 8% gewijzigd door Joen op 18-04-2005 11:56 ]
Verwijderd
Ik zie het zo:
ABCDE
En mijn gesprekspartner ziet het zo:
ACBED
En dat alles met een vertraging van tientallen seconden of zelfs minuten, de webcam is 0.1 frames per seconde en een bestand van 3 MB zou twee dagen duren om door te zenden. Omdat alle berichten door elkaar worden weergegeven hebben we voortdurend communicatieproblemen en enkele keren bijna ruzie gehad door misverstanden. Door de slechte verbinding stopt de webcam en krijgt zij de melding dat ik de webcam beëindigd heb waardoor ze denkt dat ik boos ben of zo.
En zo gaat dat al sinds MSN7 bij de helft van onze gesprekken. Ok, ze zit in Moskou (2000 km) maar ik heb in het verleden met MSN6.2 al verschillende keren vloeiende webcamgesprekken gehad met Peru (10000 km) ergens in een vergeten gat tussen de Andes en het Amazonewoud en daar had ik dus nooit problemen mee.
Aleen vorige weel donderdag kreeg ik scherm toen ik de pc opstarte met:bestand van msnPlus is beschadigd of ontbreekt,instaleer msnPlus opnieuw.
Dit kreeg ik zojuist wéér bij het opstarten van de pc?
Weet iemand hoe dat kan?
Verwijderd
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.
Niet-Microsoft patches worden niet gewaardeerd in dit topic. Je hoeft ook niet te melden dat MSN offline is.