MSN Messenger 7 final - ervaringen *

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.899 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 20:00:
mmmm ben al een tijdje aan het zoeken waar ik kan vinden zodat ik elk filetype kan ontvangen iemand al een idee... tis zwaar irritant... :(
A-Patch
bratos schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 20:49:
Deze werkt bij mij alleen maar op een engelse messenger versie.
A-Patch werkt bij mij gwoon op me nederlandse gedownte 7.0.0777 van tweakers.net \

heb geen rare probs of zo, alle irriedingen zijn uitgeschakeld, dusse....

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2005 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versie 7 werkt an sich perfect, alleen duurt het vaak ontzettend lang eer in aangemeld ben, áls ik 'm aangemeld krijg. Vaak lukt dat nl. niet. Geen foutmelding, alleen de aanmeldknop. En ik ben niet de enige die er last van heeft in mijn omgeving.Heb al geprobeerd ZoneAlarm Pro uit te schakelen, zonder effect. Ook het verwijderen van Plus! (laatste versie) heeft geen effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:15
Handige weetjes van mess.be:
(Lees alles even door voordat je aan de slag gaat :) )
The pins we shared with you today for free Winks and Characters with Moods and Muggins are meant to be used only once per account, but thanks to Ellkay and SupaGogeta we found a way to get round that limitation!

Method #1: Users of StuffPlug-NG 2, a plugin for Messenger Plus!, are able to download Muggins over and over again as long as the Oversized Display Pictures feature is turned on.

Method #2: This technique is a bit trickier, but works with Muggins as well as Winks and Characters. Close the BlueMountain window (launched by MSN Messenger) while the Download MSN Messenger Content - Progress window appears. This way the pin will not be considered as used.

>> Get FREE Winks and Characters with Moods.

>> Get FREE Muggins.

NOTE: The Blue Mountain service is getting hammered (Oops!) and can be painfully slow sometimes. Just be patient! :)
For FREE Winks:

1) Sign into MSN Messenger 7.
2) Go to Actions > Get More From Messenger.
3) Click Winks (click Ok if a dialog window shows up).
4) Click a Wink of your choice.
5) Click Already Have a Pin?.
7) Enter this code: bluemountainwink.
8) Your free Wink will automatically be added to My Winks in MSN Messenger 7.

For FREE Characters with Moods:

1) Sign into MSN Messenger 7.
3) Click Dynamic Display Pictures and select BlueMountain Display Pictures.
4) Click Characters with Moods (or whatever it's called in your language).
5) Click your favorite Character.
6) Click Already Have a Pin?.
7) Enter this code: bluemountainmood.
8) Your free Character with Moods will automatically download to MSN Messenger 7.

The clock is ticking and the offer is temporary, so spread the word and tell your friends where you got the codes from ;)

For FREE Muggins:

Eager to create a Dynamic Display Picture but short on dough? Then we got an MSN Messenger 7 freebie for you! Just follow these instructions:

1) Sign into MSN Messenger 7 (duh!).
3) Click Dynamic Display Pictures and select BlueMountain Display Pictures.
4) Click Muggins.
5) Pick your favorite Muggin and start customizing.
6) When you've finished, click Already Have a Pin?
7) Enter this code: bluemountainmuggin.
8) Your free Muggin will automatically download to MSN Messenger 7 (depending on the user activity on that site this can take quite a few seconds).

This offer ain't over until the good folks at Blue Mountain smoke a cigar. So enjoy and tell your friends about it (and about Mess.be too of course)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Hier crashed me msn bij het laden/installeren van die FREE muggings etc. :( :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Hoyden op 08-04-2005 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Venxir schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 17:16:
spuuglelijk en irritant is msn 7 geworden, ben nu ook overgestapt naar trillian. :(
Als je al de nadelen weglaat (of weghaalt :p) dan heb je best wel een sjieke interface vind ik (media player 10 like :) ). Maar misschien moet ik gewoon naar Linux overstappen! SuSE staat er al op, we zien wel :)

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:17

Wallie

Herr

Iemand enig idee hoe je weer makkelijk een bestand kan versturen door hem op het chatwindow te slepen? Want nu stelt hij steeds, als je een foto erop sleept, de foto als achtergrond van het window in 8)7 Ik wil hem gewoon versturen net zoals dat met msn 6 kon...

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

Ben.Hahlen schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 19:56:
Kan iemand mij vertellen waarom de NL versie en de EN versie verschillende winks hebben?
Een vriendin van mij stuurde zojuist een "Middelvinger" wink...
Die wil ik ook, maar ik wil dus niet de NL versie installeren.
Euh de nederlandse en engelse hebben gewoon dezelfde winks. Die middelvinger + anderen kun je via msn zelf "kopen".

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

Wallie schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 22:09:
Iemand enig idee hoe je weer makkelijk een bestand kan versturen door hem op het chatwindow te slepen? Want nu stelt hij steeds, als je een foto erop sleept, de foto als achtergrond van het window in 8)7 Ik wil hem gewoon versturen net zoals dat met msn 6 kon...
De foto in het invoerveld slepen? Je kunt namelijk een foto op 3 plekken erin slepen. Die lichten op. Het invoerveld->om te sturen, het venster zelf->als achtergrond en naar je avatarveld.

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik schijn dus een niet voorkomend probleem te hebben met MSN 7.0 . Met MSN 6.2 en Messenger kan ik gewoon online komen maar met MSN 7 sluit hij zich af niet afmelden en vervolgens opnieuw aanmelden maar echt gewoon compleet Afsluiten met het MSN icoontje ook uit de taakbalk ?

Iemand een idee misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Laatst online: 18:17

Wallie

Herr

_PoTaToX_ schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 22:15:
[...]

De foto in het invoerveld slepen? Je kunt namelijk een foto op 3 plekken erin slepen. Die lichten op. Het invoerveld->om te sturen, het venster zelf->als achtergrond en naar je avatarveld.
Och ja, duidelijk... dank u ;)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiliconError
  • Laatst online: 17-06 13:21

SiliconError

:(){ :|:& };:

Ok, ik vond die Toaster plugin niks (te veel functies), dus ik heb m'n oude MessengerAMP uit de kast gehaald, de uitleg van die Toastergast geleend (was ook ergens te vinden op internet) en de boel omgebouwd.

Dit is het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://silicon.xs4all.nl/public/messengeramp2.gif

Downloaden kan ook:
(met uitleg) http://silicon.xs4all.nl/x/messenger
(direct) http://silicon.xs4all.nl/public/gen_msn.zip

Als er nog bugs gevonden worden, dan hoor ik het graag.

[ Voor 8% gewijzigd door SiliconError op 09-04-2005 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

SandeR schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 18:17:
Tis dan wel Hotmail, maar toch vraag ik het hier even:

Iemand enig idee hoe ik het bericht:

[afbeelding]

blabla

weg kan krijgen ?

Iedere keer als ik een bericht ontvang in me Hotmail box (ik gebuik Msn messenger 7) moet ik
eerst op doorgaan klikken, wat onderaan dat bericht staat, voordat ik in de inbox terecht kom.

Ik heb dit al een week ofzo, en die melding wil niet weg.
je bent niet de enige :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Krijgen gebruikers met een beta van MSN 7 nu zo'n schermpje: "er is een nieuwere versie van MSN Messenger beschikbaar"? Ik ben dit schermpje precies nog niet tegengekomen in MSN Messenger 7.

En hoe zit het met gebruikers van MSN Messenger 6.2? Krijgen die een automatische melding dat er een nieuwere versie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WimB schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 09:35:
En hoe zit het met gebruikers van MSN Messenger 6.2? Krijgen die een automatische melding dat er een nieuwere versie is?
Nog niks gehad bij 6.2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Dat duurt altijd wel even voor ze zo iets aan zetten, daar gaat altijd wel even over heen voor je in MSN zelf zulke meldingen begint te krijgen :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik weet in ieder geval al na 5 seconden dat ik msn7 NIET wil op mijn computer. Helaas moeten we inderdaad allemaal straks overstappen.
Die reclame schopt me tegen mijn been, als je de webcam aanzet. Niet dat ik van cams gebruik maak, maar het gaat om het principe.
Eerst een programma bekend maken, en dan liters reclame erdoorheen pompen. Ik heb ze het idee dat msn 8 of 9 betaald gaat worden...

oftewel: doei msn! Trillian voor mij vanaf nu.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2005 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

SiliconError schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 01:41:
Ok, ik vond die Toaster plugin niks (te veel functies), dus ik heb m'n oude MessengerAMP uit de kast gehaald, de uitleg van die Toastergast geleend (was ook ergens te vinden op internet) en de boel omgebouwd.

Dit is het resultaat:

[afbeelding]

Downloaden kan ook:
(met uitleg) http://silicon.xs4all.nl/x/messenger
(direct) http://silicon.xs4all.nl/public/gen_msn.zip

Als er nog bugs gevonden worden, dan hoor ik het graag.
Ik ga u erg bedanken \o/
Heb nooit Toaster gebruikt, want dit werkt ook perfect :)
Nouwja, perfect, 1 dingetje ;) Hij laat Title - Artist zien, ik zou graag een optie zien om te kiezen tussen Artist - Title en Title - Artist.
En misschien nog optioneel de tijd erbij :D

Of stiekem toch eens kijken naar Toaster, maar MessengerAmp2 is nu juist zo simpel... Ik zie wel

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobelens
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Zijn die tooltips uit te schakelen? Zo'n beetje overal waar je met je muis boven gaat hangen is er wel een tooltip..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/kdegooijer/msn7/msn7.png

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/kdegooijer/msn7/msn7c.png
Zow is er prima mee te werken. ;)

Tooltips weghalen heb ik volgens mij nog niet gezien.
Vind ook jammer dat het msn venster zelf ook geen kleurtje kan geven.
Maar ik vind het een kleine irritaties, ofwel niet echt nuttig. :)

Voor mensen die terug willen: MSN 6.2 (tijdelijke link) :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
_PoTaToX_ schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 22:13:
[...]

Euh de nederlandse en engelse hebben gewoon dezelfde winks. Die middelvinger + anderen kun je via msn zelf "kopen".
Lijkt me sterk. M'n moeder had een of andere wink met gekleurde muzieknootjes, en die heb ik niet in mijn MSN, en ik weer zeker dat ze die niet gekocht heeft :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiliconError

SiliconError

Nakebod schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 11:29:
Ik ga u erg bedanken \o/
Heb nooit Toaster gebruikt, want dit werkt ook perfect :)
Nouwja, perfect, 1 dingetje ;) Hij laat Title - Artist zien, ik zou graag een optie zien om te kiezen tussen Artist - Title en Title - Artist.
En misschien nog optioneel de tijd erbij :D

Of stiekem toch eens kijken naar Toaster, maar MessengerAmp2 is nu juist zo simpel... Ik zie wel
Ik zal er eens aan verder knutselen. Dat Title-Artist vind ik zelf idd ook niet helemaal correct, hoewel het precies is wat Windows Media Player ook doorstuurt.
Misschien hebben ze dat gedaan omdat de titel dan niet wegvalt in de (vaak net iets te smalle) contact list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enige idee hoe ik de emoticons naar standaart kan resetten? Dus dat al m'n eigen smylies weggaan en de standaart smylies op hun eigen oorspronkelijke plaats komen. (re-installen werkt dus niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:20
bratos schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 20:49:
[...]

Deze werkt bij mij alleen maar op een engelse messenger versie.
A-Patch werkt prima op alle versies hoor..
* CyberThijs msnt nu weer vrolijk zonder ads en zoek-knop, en wel degelijk met de nl-versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Ik heb alleen een proggie gedraaid om de banners weg te halen die vind ik het meest irritant.
Verder buiten alle nieuwe zut die ik meestal toch niet gebruik vind ik hem niet verkeerd draaien.
Er zijn nog diverse dingen die ik uit wil proberen zoals cammen en dergelijke.
Verder zijn er diverse addons voor eigen winks te downloaden maar waar ik deze te pakken kan krijgen weet ik nog niet mischien nog even doorlezen en zoeken op internet.
Waar ik wel een beetje van geschrokken ben is dat messenger tegenwoordig al ruim 12 mb groot is en dus gewoon met windows meegroeit.
Heeft iemand al problemen gehad met het afsluiten van msn?
Bij mij geeft hij aan dat hij een fout heeft gegenereerd en ik kan dan op opsporen van fouten drukken.
niet dat hij iets vind maar het is wel irritant dus kleine bugs zitten er nog wel in.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiliconError

SiliconError

Goed, m'n Winamp Plugin is verder verbeterd.
Je kan nu kiezen wat je wilt laten zien, en de volgorde omdraaien:

Afbeeldingslocatie: http://silicon.xs4all.nl/g/content/messengeramp/winamp_3.gif

De oude versie is weg, je kan dus gewoon het bestand opnieuw downloaden voor deze nieuwe versie (zie m'n post hierboven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SiliconError schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 14:41:

[afbeelding]

De oude versie is weg, je kan dus gewoon het bestand opnieuw downloaden voor deze nieuwe versie (zie m'n post hierboven).
Ik zou graag er zelf nog tekst bij willen typen... Maar daarvoor is de regel te kort. En als ik de regel helemaal voltype krijg ik een buffer overflow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:50
Superdeboer schreef op donderdag 07 april 2005 @ 19:09:
Ik ging van Bèta 7.0.0425 naar de final en meteen bij het aanmelden na de installatie van de final, kreeg ik de melding dat er een fout was opgetreden in MSN en dat die moest worden afgesloten. En de 10 keer daarna dat ik het probeerde ook.

Vervolgens heb ik MSN gedeïnstalleerd en meteen weer geïnstalleerd (de final dus) maar het zelfde probleem bleef. Nu heb ik Bèta 7.0.0425 maar weer teruggezet en toen was 't probleem weer verholpen. Waar dat aan ligt weet ik niet; ik draai MSN Plus! 3.40.108 Bèta... verder niets. :)
ik heb dus exact hetzelfde probleem. Bij mij lukt het ook niet, en ik draai nu ook weer de beta versie. Iemand al een oplossing/oorzaak voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa
  • Laatst online: 09:22

Opa

Nu Multifocaal!

_PoTaToX_ schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 22:13:
[...]

Er is wel degelijk verschil.

De Braziliaanse versie heeft 9 nieuwe winks t.o.v beta 425. De Engelse slechts 6. De Nederlandsche heb ik nooit gehad.
Lightbulb, Frog, Bow, Pig, knock en laugh zijn nieuw, ten koste van lipstick girl, snowboard girl, sunflower (jammer), stars en nog twee. De Braziliaanse versie heeft een doelpaal, een cokebottle die door een arm weggegrist wordt en een rode kaart extra, ipv de lightbulb en twee andere.
Misschien dat ze per seizoen wisselen, net als de animaties van Yahoo.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReason
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:52
ik had eerst ook nog de 'oude' winks... dan ff msn gedeinstalleerd, de map met al die winks, ... weggesmeten en reinstall en dan had ik ook de nieuwe winks staan dus is gewoon als je eerder de beta had denk'k

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiliconError

SiliconError

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 15:00:
Ik zou graag er zelf nog tekst bij willen typen... Maar daarvoor is de regel te kort. En als ik de regel helemaal voltype krijg ik een buffer overflow.
Oops, foutje. Enne, de regel is expres kort gehouden. Ik weet niet hoeveel info je precies kan versturen, maar het is sowieso niet gemaakt voor iets anders dan muziek info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-06 10:24
Ik heb my space perongeluk weggehaald met een patch... Hoe krijg ik deze terug :p?
Moet ik messenger eraf gooien, en re-installeren?

-----

Winamp plugin werkt goed, jammer alleen dat het gebonden zit aan de tags? En niet aan de file name. (Mijn mp3's hebben niet allemaal een tag, maar vaak alleen maar een file name).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep gefixed nu ! thnx
Geen bufferoverflows meer.

Ik zou er zo iets neer willen zetten: %a - %t total time: %m

Maar dit past dus net niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2005 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:44
NoReason schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 16:06:
ik had eerst ook nog de 'oude' winks... dan ff msn gedeinstalleerd, de map met al die winks, ... weggesmeten en reinstall en dan had ik ook de nieuwe winks staan dus is gewoon als je eerder de beta had denk'k
Gebruik jij de Engelse of Nederlandse versie van MSN?
En welke "nieuwe" heb je erbij en welke "oude" zijn weg?

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiliconError

SiliconError

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 16:38:
Ik zou er zo iets neer willen zetten: %a - %t total time: %m

Maar dit past dus net niet.
Er is volgens mij niks anders dan de 'total time' ;), dus %a - %t (%m) lijkt me dan voldoende. Het is trouwens al meer dan wat Windows Media Player kan. Maargoed, ik zal er nog eens over nadenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

SiliconError schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 14:41:

[afbeelding]

Nice, kleine en handige plugin, en voldoet nu helemaal aan mijn eisen :D
Dat aanpasbare formaat maakt nu net kleine het verschil dat hem, voor mij, perfect maakt :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SiliconError schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 17:09:
[...]
Er is volgens mij niks anders dan de 'total time' ;), dus %a - %t (%m) lijkt me dan voldoende. Het is trouwens al meer dan wat Windows Media Player kan. Maargoed, ik zal er nog eens over nadenken :P
Dat zou fijn zijn. :D
Een klein regeltje kan namelijk altijd handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegacyCode
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:23

LegacyCode

De crack van de division

Ondanks het eigenlijk een final versie is, zit er volgens mij toch ne serieuze bug in.
Bij mij crasht ie naar paar seconden.
Dacht ligt mss aan msn plus ofzo, dus msn plus maar er afgekegeld.
Maar nee probleem bleef.
Dus maar weer gedowngrade naar 6.2 maar die kan ik dus blijkbaar niet meer gebruiken.
Ik krijg continue melding dat er een nieuwe versie is en die heb ik nodig om me aan te melden.
Nuja enigste oplossing voor mij is trillian gebruiken.
Ik hoop dat in de versie die volgt op de 7.0.777 die crash bug eruit is.

legacycode.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thexder
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09-2020
Ik heb een aantal vragen over MSN Messenger 7.0 (Build 7.0.777) en Messenger Plus! 3.50.124.

Komen ze:

1) Standaard is het zo dat elk @hotmail.com of @msn.com account ook toegang biedt tot de MSN Messenger. Nu heb ik zo'n lekkere grote Gmail account van -tegenwoordig- 2075 MB groot. Nu weet ik ook dat je via het "Microsoft Passport Netwerk" (zo noem ik het gemakshalve maar even) ieder willekeurig e-mail adres, wat niet op @hotmail.com of @msn.com eindigt, kunt registreren "als passport" om met zo'n e-mail toegang te krijgen tot je MSN Messenger. De meeste gratis webmail e-mail adressen hanteren een houdbaarheids-datum om de gebruiker te dwingen zijn/haar webmail adres regelmatig te bezoeken (inloggen) en te onderhouden... Hotmail bijv. heeft een 30 dagen expiratie-datum (of noem het een expiratie-periode in dit geval) Wanneer je nu een Gmail account registreert "tot Passport-toegang" met dus de bedoeling om er ook mee te kunnen MSN'en, is het dan zo dat een Aanmelding binnen MSN Messenger met een Gmail account/adres tevens wordt gezien als een mail-login via www.Gmail.com? Of moet je desondanks ook af en toe écht op je Gmail-adres via www.Gmail.com inloggen om de expiratie-periode te verlengen om zo te voorkomen dat je Gmail-account wordt opgeheven wegens te weinig mail-login op www.Gmail.com?

2) Je MSN Contacten kun je ook onderverdelen in Groepen i.p.v. alleen de Online/Offline indeling. Is er een makkelijke(r) manier om per contact(-adres) te bekijken bij welke Groepen je de contactpersoon hebt ingedeeld? Ik weet het, er is in ieder geval één methode: klik op Contactpersonen, daarna op "Contactpersonen beheren" en dan op Eigenschappen, maar dan moet je elk contact per persoon of e-mail adres aflopen... Is er geen manier waar je dit in één oogopslag kunt ziet zónder de eerder genoemde methode?

3) Een hele simpele vraag, deze: Wat voor handigheden voegt Messenger Plus! nu wérkelijk toe? Tot nog toe tref ik voornamelijk nadelen aan: a) een extra toolbar in m'n Internet Explorer (heb ik volgens mij niet om gevraagd); b) mijn start-pagina is ongevraagd gewijzigd in www.mysearch.com; c) makkelijker log-boeken aanleggen van gesprekken die je gevoerd hebt (wil ik helemaal niet, ik hoef mijn eigen gesprekken later niet opnieuw te lezen); d) eerder in deze topic werd beweerd dat Messenger Plus! zonder spyware was, nou ik kan je vertellen: 't stikt ervan! Enkele voorbeelden volgens MS AntiSpyware Beta 1: "C2.Lop", "OmegaSearch", "Trojan.Downloader.CR64Loader" en mijn Browser is "Possible Hijacked" - Hoe bedoel je geen spyware?

[ Voor 10% gewijzigd door Thexder op 10-04-2005 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 23:46

Lightah

Strikes Again

Dan heb je het verkeerde bolletje aangeklikt bij de setup, LEZEN ;)

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thexder schreef op zondag 10 april 2005 @ 00:22:
3) Een hele simpele vraag, deze: Wat voor handigheden voegt Messenger Plus! nu wérkelijk toe? Tot nog toe tref ik voornamelijk nadelen aan: a) een extra toolbar in m'n Internet Explorer (heb ik volgens mij niet om gevraagd); b) mijn start-pagina is ongevraagd gewijzigd in www.mysearch.com; c) makkelijker log-boeken aanleggen van gesprekken die je gevoerd hebt (wil ik helemaal niet, ik hoef mijn eigen gesprekken later niet opnieuw te lezen); d) eerder in deze topic werd beweerd dat Messenger Plus! zonder spyware was, nou ik kan je vertellen: 't stikt ervan! Enkele voorbeelden volgens MS AntiSpyware Beta 1: "C2.Lop", "OmegaSearch", "Trojan.Downloader.CR64Loader" en mijn Browser is "Possible Hijacked" - Hoe bedoel je geen spyware?
als jij nou ff nog 1 keer msn plus installeert en LEEST wat er staat, dus je moet aanvinken "ik ga niet akkoord met de sponsorovereenkomst" dan krijg je al die spyware NIET maar wel de msn plus.

de voordelen van msn plus is oa. grappige geluidjes, nicknaam van een ander hernoemen (sommige hebben zo een belachelijke lange (onherkenbare) naam). log vind ik wel handig als ik informatie moet opzoeken als een bepaalde url of zo maar ik wis zelf de logs

en zo nog meer dingen, ik moet nu pleite sorrie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Punt 1).. ik denk zelf niet dat het gezien wordt als een login
punt 2).. mm. weergeven in groepen en dan kijken?

Wat betreft punt 3) Je hebt tijdens de installatie van plus niet goed gelezen en dus ja gezegd op het installeren van de sponsor... uninstall plus en reinstall het (en dan wel goed lezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Ik had vanmiddag geprobeerd om 6.2 weer te installeren, na het deinstalleren van versie 7 final. Alleen zodra ik in wil loggen met 6.2 na een succesvolle installatie geeft ie steeds de melding dat er een nieuwere versie uit is en als ik wil loggen eerst de nieuwe versie moet downloaden/installeren 8)7 |:( Is dit op een bepaalde manier te omzeilen zodat ik 6.2 weer kan gebruiken? 8)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adoy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 21:57

adoy

1 dubbele WifWaffer® aub!

@ck2000nl : Heb je wel de laatste versie van MSN 6.2? (build 205)

Daarmee moet het gewoon lukken! :)

Fotogear -> Nikon D50 ★ Stukjes glas ★ Flitsert ★ Kleine snuisterijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-07 11:47
Als ik in mijn lijst kijk:
Afbeeldingslocatie: http://img236.exs.cx/img236/898/msnfcktup1gr.jpg
Dan zijn de smileys nogal eh verkleint? En niet mooi ook. Ook als ik de avatars aanzet blijven ze zo klein, wie weet hoe ik dit fix. Ik stoor me er redelijk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thexder
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09-2020
Bij het Uninstallen van Messenger Plus! n.a.v. mijn klachten omtrent geïnstalleerd spyware door "Plus!" (zie mijn eerdere posting), kreeg ik de mogelijkheid om alleen het sponsorprogramma te verwijderen. Dat heb ik gedaan en zo op 't eerste gezicht ben ik nu inderdaad van de "Plus! Spyware" af; in ieder geval is die Plus! toolbar weer uit m'n Internet Exporer verdwenen, is mijn oude start-pagina weer hersteld en is mijn computer volgens MS AntiSpyware Beta 1 ook weer 100% spyware-schoon. Waarvoor dank iedereen _/-\o_ en ik beloof voortaan alles beter te lezen tijdens installaties van software ;).

Toch nog één laatste vraagje: ergens binnen deze topic is er melding gemaakt van een "Middelvinger" Wink die iemand ontving. Nu heb ik 'm gister ook van een vriend ontvangen, maar ik heb zelf géén "Middelvinger" tussen mijn Winks staan... Hoe kom ik eraan? Die vriend van me vertelde dat hij eerst had ingelogd op een "oude" MSN Messenger versie, toen kreeg hij de mededeling dat er een nieuwe versie beschikbaar was (de huidige laatste versie), die heeft 'ie vervolgens gedownload/geïnstalleerd en toen zat opeens die "Middelvinger" erbij...

[ Voor 11% gewijzigd door Thexder op 10-04-2005 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Xfix schreef op zondag 10 april 2005 @ 08:38:
[afbeelding]
Dan zijn de smileys nogal eh verkleint? En niet mooi ook. Ook als ik de avatars aanzet blijven ze zo klein, wie weet hoe ik dit fix. Ik stoor me er redelijk aan.
Weet iemand een mogelijkheid om de bovenstaande smilies eruit te slopen bij de namen? Komt echt verschrikkelijk onoverzichtelijk over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
Ik ben er niet erg over te spreken,crasht regelmatig,en nu zijn mijn winks ineens foetsie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Uhm.. al die breezer mensen uit je lijst halen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
(jarig!)
We Are Borg schreef op zondag 10 april 2005 @ 11:22:
[...]

Weet iemand een mogelijkheid om de bovenstaande smilies eruit te slopen bij de namen? Komt echt verschrikkelijk onoverzichtelijk over :)
MNS Plus installeren, kan je zelf leesbare namen geven aan je contacten..

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 14:10:
Iemand enige idee hoe ik de emoticons naar standaart kan resetten? Dus dat al m'n eigen smylies weggaan en de standaart smylies op hun eigen oorspronkelijke plaats komen. (re-installen werkt dus niet)
Niemand antwoordde op mijn vraag :P Ik ben dus zelf gaan klooien met registers en het is me gelukt om de smilies op hun oorspronkelijke plaats te brengen... maar nu is er een ander probleem. Nu wil ik m'n eigen smilies in zetten(hartjes, katjes enz wil ik weghebben) maar het lukt niet. Elke keer als ik msn opniew opstart, zitten ze op hun eigen plaats. Niet echt een grote probleem maar ik zou het wel op prijs stellen als iemand me hierbij zou kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Laatst online: 05-03-2024
Xfix schreef op zondag 10 april 2005 @ 08:38:
[afbeelding]
Inderdaad hier dus ook, dat niet meer mensen hierover zijn gevallen??? Het is spuuglelijk zo. :r
Denk niet dat het een optie is binnen Msn, erg vreemd, een bug misschien?

Iemand een mogelijke oplossing of meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf ben ik nog niet helemaal happy over de 7.77....

Na een tijdje kun je geen berichten meer sturen of komen ze niet meer aan, na messenger te herstarten wel weer.

Smileys worden niet altijd correct weergeven.

File transfers mislukken opeens vaak.

En ik vind het breezah gehalte eigenlijk wat hoog.

Wel handig is dat je t laatste stukje history in t chatvenster verder heeft t wat leuke extra's. Zodra ie es flink update is en minder problemen heeft stap ik ook wel over. Ook zou t fijn zijn dat je ook zonder vanalles patches de feest&reclame modus kunt uitzetten.
Tot dan houd ik t nog even bij 6.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-06 10:24
Is het niet mogelijk de tijd (in die winamp plugin) te laten "lopen", zodat men kan zien hoever het nummer is?

Ik heb my space verwijderd met a-patch, weet iemand hoe ik dit terug krijg?

thx 4 free muggins etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Even een vraagje bij mij is het zo dat als ik op die handwriting tab druk krijg ik het volgede te zien:

"To use the Handwrite feature, you may need to install or update software" maar is er al weer een nieuwe msn dan :? :P

Iemand een idee hoe ik kan oplossen?? ik gebruik namelijk een zn fijn wacom tablet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Daarvoor moet je de laatste windows messenger installeren .. de zgn zakelijke versie. Als je dan zorgt dat deze niet automatisch start met windows heb je er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Felke schreef op zondag 10 april 2005 @ 18:58:
Ik heb my space verwijderd met a-patch, weet iemand hoe ik dit terug krijg?
MSN opnieuw installeren.

Of als je een origineel backup hebt van de executable de gepatchte versie vervangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Hmm. Ik heb gister MSN 7 geinstalleerd. Ook meteen de optie aangezet van welke muziek ik nu luister. Deed hij eerst ook gewoon goed, ook films e.d.

Maar als ik het nu probeer dan gebeurd er gewoon niks. Maakt niet uit of ik het vinkje aan of uit zet, hij laat helemaal niks zien. Persoonlijke berichten laat hij wel zien. Ik heb MSN al een paar keer opnieuw geinstalleerd en heb de nieuwste Windows Media Player geinstalleerd.

Weet iemand wat hier aan de hand is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LifeTecH schreef op zondag 10 april 2005 @ 22:08:
Hmm. Ik heb gister MSN 7 geinstalleerd. Ook meteen de optie aangezet van welke muziek ik nu luister. Deed hij eerst ook gewoon goed, ook films e.d.

Maar als ik het nu probeer dan gebeurd er gewoon niks. Maakt niet uit of ik het vinkje aan of uit zet, hij laat helemaal niks zien. Persoonlijke berichten laat hij wel zien. Ik heb MSN al een paar keer opnieuw geinstalleerd en heb de nieuwste Windows Media Player geinstalleerd.

Weet iemand wat hier aan de hand is :?
is je plugin in media player nog wel geladen? (tools->options->plugins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 22:13:
[...]

is je plugin in media player nog wel geladen? (tools->options->plugins)
Jup, dat was het. Bedankt, maar toch raar dat hij die automatisch uitschakelde 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al meer mensen in dit topic hebben het er over gehad, maar bij mij(n vriendin) blijft het probleem ontstaan dat msn na 10 sec spontaan crasht. ik heb msn 7 final al een aantal keer opnieuw ge installeerd, ook msn plus verwijderd, msn verwijderd en daarna opnieuw geinstalleerd, etc, maar het wil maar niet helpen. Ook terugvallen naar een oude beta wil maar niet lukken. MSN 6.2 installeren is denk ik niet echt een optie bij mijn vriendin, die de bewegende emoticons nogal leuk schijnt te vinden ;)

heeft er iemand enig idee wat ik nog kan doen, het probleem lijkt namelijk compleet willekeurig zich voor te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:28

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Skyline GTR schreef op zondag 10 april 2005 @ 19:37:
Even een vraagje bij mij is het zo dat als ik op die handwriting tab druk krijg ik het volgede te zien:

"To use the Handwrite feature, you may need to install or update software" maar is er al weer een nieuwe msn dan :? :P

Iemand een idee hoe ik kan oplossen?? ik gebruik namelijk een zn fijn wacom tablet
Waarschijnlijk bij Windows Update even deze update downloaden en installeren: "Microsoft Windows Journal Viewer (Windows XP)".

Iemand nog een oplossing voor mijn eerdere post mbt downloads van Bestanden Delen die in My Documents worden gegooid door msn?

[ Voor 13% gewijzigd door Pathfinder op 11-04-2005 00:32 ]

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skyline GTR schreef op zondag 10 april 2005 @ 19:37:

te lezen in foutmelding dat je op help moet drukken en dan krijg je het volgende te lezen:
Als je het tabblad Handgeschreven in het gespreksvenster niet kunt gebruiken, moet je de volgende software installeren om het tabblad te activeren:

Microsoft Windows XP of Windows 2000 (met Service Pack 3 of hoger). Bezoek de website Microsoft Windows Update als je niet zeker weet of je besturingssysteem volledig is bijgewerkt.
Microsoft Windows Journal Viewer 1.5. Nu downloaden.
Beveiligingsupdate voor Windows Journal Viewer. Nu downloaden.
WU zegt iig dat me pc helemaal is bijgewerkt. dus raar maar hij doet het dus ook al nie bij mij. misschien heeft het iets te maken met de unattended windows cd van mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:06
KingCrash schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:30:
[...]

Bdoel mocht persoonA *.avi bestanden kijken die onder de noemer 'natuurfilm' vallen hoef ik niet te weten dat hij dit doet O-)
Je bedoelt eigenlijk dat zij niet mogen weten dat jij hem kijkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WASonline
  • Laatst online: 12-04 11:11
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 00:13:
al meer mensen in dit topic hebben het er over gehad, maar bij mij(n vriendin) blijft het probleem ontstaan dat msn na 10 sec spontaan crasht. ik heb msn 7 final al een aantal keer opnieuw ge installeerd, ook msn plus verwijderd, msn verwijderd en daarna opnieuw geinstalleerd, etc, maar het wil maar niet helpen. Ook terugvallen naar een oude beta wil maar niet lukken. MSN 6.2 installeren is denk ik niet echt een optie bij mijn vriendin, die de bewegende emoticons nogal leuk schijnt te vinden ;)

heeft er iemand enig idee wat ik nog kan doen, het probleem lijkt namelijk compleet willekeurig zich voor te doen.
ik heb hetzelfde probleem.. het heeft te maken met die muziek-feature. Gisteren deed msn het wel gewoon als ik in MP die plugin uit zette, en als alle opties uit stonden die er iets mee te maken hadden (ik had ook zo'n plugin voor winamp). Helaas lijkt MSN 7 nu helemaal niets meer te doen, hij blijft crashen na 5 sec ongeveer hier. Ookal een paar x opnieuw geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 17:26

Bosmonster

*zucht*

MSN 7 zorgt dat mn systeem onstabiel wordt. Explorer crash regelmatig en MSN zelf ook.

Heb ik MSN 6.2 weer gedownload en geinstalleerd, krijg ik als ik hem opstart:

"Er is een nieuwere versie van MSN beschikbaar."

Deze MOET ik installeren anders kan ik niet eens meer aanmelden.

Het is voor mij dus nu simpelweg onmogelijk gemaakt om MSN te gebruiken... Petje af voor Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WASonline
  • Laatst online: 12-04 11:11
hebben hier nog meer mensen last van? dat MSN 7 crasht na ongeveer 5 sec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 02:19:
[...]
te lezen in foutmelding dat je op help moet drukken en dan krijg je het volgende te lezen:
[...]
WU zegt iig dat me pc helemaal is bijgewerkt. dus raar maar hij doet het dus ook al nie bij mij. misschien heeft het iets te maken met de unattended windows cd van mij...
Ik heb nergens last van met de Handwriting feature.
Heb überhaupt weinig problemen met Messenger. Geen crashes e.d.
* Ben.Hahlen klopt snel af
@Mr Tweak: het zou op zich wel aan je unattended cd kunnen liggen, maar dan vraag ik me af wat je er mee gedaan hebt. Ik heb ook een unattended DVD, ik installeer de "Windows Journal Viewer" nooit, evenals Windows Messenger (laat em niet voor niks niet installeren).
Helemaal geen problemen dus :)
* Ben.Hahlen klopt wederom af.

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat van die mediaplayer plugin zal ik es proberen, maar de instellingen van msn kan ik dus niet bij, en mediaplayer heb ik er niet eens op staan volgens mij (een nieuwe versie dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben.Hahlen schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:05:
@Mr Tweak: het zou op zich wel aan je unattended cd kunnen liggen, maar dan vraag ik me af wat je er mee gedaan hebt. Ik heb ook een unattended DVD, ik installeer de "Windows Journal Viewer" nooit, evenals Windows Messenger (laat em niet voor niks niet installeren).
Helemaal geen problemen dus :)
* Ben.Hahlen klopt wederom af.
gebruik jij de ryanvmpakket? daar zit de journalviewer in. ik sloop verder nix eruit met nlite of zo...

voor de rest heb ik ook geen problemen hoor, ook geen crashes of zo...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoelang zou het duren voordat de wel handige mogelijkheden van msn messenger geimplementeerd worden in windows messenger zoals profiel plaatje en webcam support enzo. ik ben namelijk niet echt weg van de reclame en die tabs shit die allemaal bij msn messenger zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeh
  • Laatst online: 06-09 22:13
Dat wordt niet gedaan omdat Windows Messenger meer voor het zakelijke publiek is. Die hebben al die plaatjes toch niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 17:26

Bosmonster

*zucht*

Ik heb nu Windows Messenger 5.1 geinstalleerd. Die werkt gelukkig wel weer gewoon, al geeft ie nog steeds een foutmelding bij het afsluiten...

Ook heb ik ineens de 'MsgPlus Rocks!' melding bovenin berichten staan.. Terwijl ik helemaal geen Plus heb geinstalleerd.. (ooit wel gehad, maar verwijderd).

Weet iemand hoe ik die restanten van MsgPlus weg kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

SiliconError schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 17:09:
[...]
Ik wilde je gewoon even bedanken voor de handige plugin! Geen dingen die je niet wilt... geen gezeik... gewoon een simpele plugin die doet wat ik wil. :) Tnx. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebrothers
  • Laatst online: 27-07 22:00
pff ik kan niet eens inloggen, krijg telkens foutmedling 80072f7d terwijl de msn servers zeggen dat alles goed draait :S

Als ik msn 6.2 er weer op zet doet hij het weer :S

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is er nog een andere oplossing i.p.v MSN Plus! voor het veranderen van de namen op je contactlist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:25:
[...]

gebruik jij de ryanvmpakket? daar zit de journalviewer in. ik sloop verder nix eruit met nlite of zo...

voor de rest heb ik ook geen problemen hoor, ook geen crashes of zo...
Ja, RyanVM pack zit er bij mij ook in.
Maar volgens mij geeft Windows Update nog steeds de Journal-viewer aan...
* Ben.Hahlen checkt...
Journal-viewer wordt bij mij niet geïnstalleerd.
En nLite doe ik ook niet aan, zeg maar.

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Pathfinder schreef op maandag 11 april 2005 @ 00:32:
[...]

Waarschijnlijk bij Windows Update even deze update downloaden en installeren: "Microsoft Windows Journal Viewer (Windows XP)".

Iemand nog een oplossing voor mijn eerdere post mbt downloads van Bestanden Delen die in My Documents worden gegooid door msn?
heb ff een windows update gedaan en daar sont idd die Journal Viewer bij. Na de update ff snel gecheckt. En hij doet ut :D

Thanx for da info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi sinds eergister heb ik msn 7.0
deze heeft 1 halve dag gewerkt maar ik kan nu al 1,5 dag niet inloggen!
Ik krijg deze melding: Het aanmelden bij MSN Messenger is mislukt. Probeer het later opnieuw. 80072ee7

Heb hem al een paar keer opnieuw geïnstalleerd maar dat hielp niet.
Heb ook nog een 4.0 versie die zit standaard op mijn computer en die werkt wel gewoon.
Heb de poorten ook al een keer uitgevinkt maar dat helpt ook niet.

Heeft iemand enig idee wat ik kan doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 19:17:
Hoi sinds eergister heb ik msn 7.0
deze heeft 1 halve dag gewerkt maar ik kan nu al 1,5 dag niet inloggen!
Ik krijg deze melding: Het aanmelden bij MSN Messenger is mislukt. Probeer het later opnieuw. 80072ee7

Heb hem al een paar keer opnieuw geïnstalleerd maar dat hielp niet.
Heb ook nog een 4.0 versie die zit standaard op mijn computer en die werkt wel gewoon.
Heb de poorten ook al een keer uitgevinkt maar dat helpt ook niet.

Heeft iemand enig idee wat ik kan doen??
Proxy of firewall: http://www.msn-problems.c...nger-sign-in-80072ee7.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:18

sjaakaq

It might get loud

Weet iemand hoe je die muziek optie kunt laten werken met iTunes? Ik heb http://www.mess.be/msnmes..._my_Personal_Message.html al gelezen, maar dat werkt niet...heel sporadisch wil MSN eens een liedje laten zien wat ik speel, maar meestal niet :(
EDIT: Die optie doet 't schijnbaar alleen goed op een ongepatchte MSN :(

[ Voor 12% gewijzigd door sjaakaq op 11-04-2005 21:41 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb er dus ook last van dat de nieuwe versie na ongeveer 5 seconden crasht.
Gisteren heeft hij de hele dag perfect gewerkt :S

De optie: Laten zien welke muziek ik luister oid kan niet uitgezet worden, omdat messenger crasht voordat je in het optiescherm bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Je kunt het ook uitzetten vanuit het hoofdscherm direct onder je nickname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik heb nu iets vreemds ontdekt
op mijn laptop draai ik msn 7 zonder problemen. Zowel op school (wireless en gewoon met een kabeltje) en thuis ook. Nu was ik bij mijn vriendin op het wireless netwerk, en ineens had ik ook last van vastlopers na 10 seconden. Toen ik mijn laptop rebootte en zich perongeluk aanmeldde op het wireless van de buren, had ik nergens last van. Toen ik weer overschakelde naar het wireless netwerk van mijn vriendin: vastloper...
vreemd feitje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 16:06
Ik heb die MessengerAmpv2 geinstalleerd (gen_msn.dll) en ok geactiveerd maar sporadisch zie ik maar een liedje staan in mijn personal text. Hoe krijg ik het nu altijd? Hebben meer hier last van?

edit: 3 posts boven mij hetzelfde. Klopt zijn edit? Dat het dus alleen goed werkt op een ongepatchte versie?

[ Voor 23% gewijzigd door tatata op 12-04-2005 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:55

KingCrash

Angry Rabbit

Sjah schreef op maandag 11 april 2005 @ 02:41:
[...]

Je bedoelt eigenlijk dat zij niet mogen weten dat jij hem kijkt. ;)
O-) Neej ik bdoel zoals ik het zeg :z

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dit is uiterlijk mijn mening en meer niet.
alles wat ik niet leuk vond heb ik er dus uitgesloopt met wat patches en wat programma's die ik hier niet mag beschrijven, beetje met mn regedit gefrutselt.
en whala? msn 4 :D

Ik vind persoonlijk dat ze dit "soort" messengers met alle die bellen en zooi dr aan voor bepaalde leeftijdsgroepen moeten uitbrengen. bijv.
MSN Messenger 7 (6 tot 16) jarige.
MSN Messenger 8 (minder zooi) (16 tot ....)
en MSN messenger (helemaal geen zooi) (16 tot ....)

Ik weet bijna zeker dat de gemiddelde tweaker hier voor de laatste twee zullen gaan.
Ik zit nu zelf bijna te dubben om over te stappen naar een ander programma, het enige wat mij trouw is, is toch wel de stabiliteit van het programma. In mijn ervaring werkt het goed samen met elk programma vooral omdat het ook van microsoft zelf is. (niet dat ik hotel de botel van hun ben maargoed)

maar kortom die toeters en bellen hoeven voor mij niet... ik vind dat ze er wat aan moeten doen!
misschien kan iemand in het begin van deze pagina een poll zetten.
toeters en bellen of geen toeters en bellen... en/of meerdere versies beschikbaar.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2005 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 09:39:
maar kortom die toeters en bellen hoeven voor mij niet... ik vind dat ze er wat aan moeten doen!
misschien kan iemand in het begin van deze pagina een poll zetten.
toeters en bellen of geen toeters en bellen... en/of meerdere versies beschikbaar.
waarom? je kent de uitslag heus wel, maar waar maken we ons druk om? zolang patches blijven bestaan hebben we nix te klagen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

SandeR schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 18:17:
Tis dan wel Hotmail, maar toch vraag ik het hier even:

Iemand enig idee hoe ik het bericht:

Afbeeldingslocatie: http://www.k2u.nl/hotmail.jpg

blabla

weg kan krijgen ?

Iedere keer als ik een bericht ontvang in me Hotmail box (ik gebuik Msn messenger 7) moet ik
eerst op doorgaan klikken, wat onderaan dat bericht staat, voordat ik in de inbox terecht kom.

Ik heb dit al een week ofzo, en die melding wil niet weg.
iemand hier al een oplossing voor?? heb dit al bijna 3 weken, wordt er strontziek van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 12:11:
[...]

waarom? je kent de uitslag heus wel, maar waar maken we ons druk om? zolang patches blijven bestaan hebben we nix te klagen toch?
idd klopt! maar hoeveel patches hebben we nodig ;)?? tot voor kort had ik alleen msgplus nodig maargoed hun mochten de banner niet meer verwijderen dus ben ik ook nog andere patches gaan gebruiken... ook voor de winks enz de buttons te verwijderen.
Ik vraag me echt af hoeveel patches ik zal gebruiken tegen de tijd van msn 9? alleen maar patches en programma's die eigenlijk helemaal niet nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 12:23:
[...]

iemand hier al een oplossing voor?? heb dit al bijna 3 weken, wordt er strontziek van
heb t ook al een tijdje... heb het zelf proberen op te lossen om er op int te gaan dus de reclame te bekijken enzo.. maar dat wil niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-07-2024

Roa

Ik heb nu al 2 keer gehad dat er een mp3tje naar mij verzonden werd en dat als het downloaden voltooid is en ik op de 'link' klik om hem te openen, ik de melding krijg dat het een gevaarlijk bestand is en dat het bestand geblokeerd is. Nu is het niet zo moeilijk het bestand te deblokeren (alhoewel ikliever heb dat msn aan mij over laat om te bepalen wat veilig is en wat niet..) maar als ik naar mijn ontvangen bestanden ga is het hele mp3tje niet aangekomen of verwijderd, terwijl die melding alleen zegt het bestand te blokeren! Iemand anders hier ook last van :?

Misschien een instelling die te wijzigen is?

[ Voor 6% gewijzigd door Roa op 12-04-2005 14:50 ]

Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Zoek eens op je harde schijf naar dat bestand, misschien dat het bestand in een andere directory staat. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heey mensen , ik heb ook het probleem dat msn7 final meteen vastloopt. Ik denk dan zet ik 6.2 erop, maar dan moet ik persee updaten anders logt ie niet in. Is hier een anti update patch voor te krijgen of een fix voor mijn probleem ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 13:41:
idd klopt! maar hoeveel patches hebben we nodig ;)?? tot voor kort had ik alleen msgplus nodig maargoed hun mochten de banner niet meer verwijderen dus ben ik ook nog andere patches gaan gebruiken... ook voor de winks enz de buttons te verwijderen.
Ik vraag me echt af hoeveel patches ik zal gebruiken tegen de tijd van msn 9? alleen maar patches en programma's die eigenlijk helemaal niet nodig zijn.
sorrie... maar ik gebruik maar 1 patch om alle irrie dingen eruit te krijgen... A-Patch is zeer uitgebreid en Volv zag er ook goed uit alhoewel hij wel minder keuzes had...

kijk eens op www.*censuur*(foutje :> ) voor een overzichtlijstje.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2005 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-07-2024

Roa

pasta schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 14:52:
Zoek eens op je harde schijf naar dat bestand, misschien dat het bestand in een andere directory staat. :)
Gedaan, niets. Ik heb eens wat testjes uitgevoerd. Vriend van me heeft nergens last van, maar als ik dus op openen klik komt die melding, en het bestand verdwijnt als je op ok klikt. Ik heb screens gemaakt, maar nu even geen tijd om ze te posten, zal ik straks even doen. Maar toen het bestand binnen was ben ik naar mijn ontvangen bestanden gegaan, zag ik hem staan, toen heb ik hem geopend via chatvenster en het bestand verdween gewoon toen ik bij de melding op ok geklikt had. Ik heb ook al op de help link geklikt die bij de melding staat, maar dat zegt niets meer dan dat het bestand geblokeerd was, maar dat je die kan opheffen.

Verder heb ik MS Spyware even uitgeschakeld, ik dacht dat die misschien de boosdoener was, maar ook dat mocht niet baten. Screens komen straks.

Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

hrmm
Iemand al ontdekt hoe het kan dat eigen animated gifjes bij de een wel afspelen en bij de ander niet? (lees: GoT animated gifs :P )

twee hetzelfde geconfiggede MSN's, op de ene doet ie het wel, op de ander zie je niks animateds verschijnen 8)7

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

kamstra schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 16:00:
Iemand al ontdekt hoe het kan dat eigen animated gifjes bij de een wel afspelen en bij de ander niet? (lees: GoT animated gifs :P )
Lijkt mij dat ze er geen ondersteuning voor hebben dan... ;)
Alleen... Wel balen, dat ze 'standaard' uitgerekt worden? O-) Die GoT animated gifs dan hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiliconError

SiliconError

tatata schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 09:16:
Ik heb die MessengerAmpv2 geinstalleerd (gen_msn.dll) en ok geactiveerd maar sporadisch zie ik maar een liedje staan in mijn personal text. Hoe krijg ik het nu altijd? Hebben meer hier last van?

edit: 3 posts boven mij hetzelfde. Klopt zijn edit? Dat het dus alleen goed werkt op een ongepatchte versie?
Ik heb zelf mijn Messenger (engelse versie) gepatcht met a-patch, en die functie doet het prima (aan de plugin ligt het dus niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Weet iemand waar je skins voor MSN kan krijgen, eigenlijk? :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Hij geeft bij mij nooit snel door of ik nieuwe email heb. soms duurt het weel een half uur. Tis jammer!! Verder wel grappig. Maar versie 6 was wel duidelijker
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Let op:
Niet-Microsoft patches worden niet gewaardeerd in dit topic. Je hoeft ook niet te melden dat MSN offline is.