You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
dan maar ff op werk testen..daar word wel XP SP2 gebruikt..
I don't drive fast, I only fly low!

Dit is toch aanstoot gevend?
Dat is om die teenmoeders van de breezah-generatie tegen te gaan, eindelijk is MSN maatschappelijk verantwoordInSPiRE schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 22:24:
Best geinig als je je verveelt die spelletjes in MSN, maar wat ze nou weer verzonnen hebben?!
[afbeelding]
Dit is toch aanstoot gevend?
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Iemand enig idee hoe je dit moet gebruiken? Heb geprobeerd in een html bestand te zetten, maar dat wil (mij) niet lukkenYou can also do the following:
Start a conversation with a contact: msnim:add?contact=@hotmail.com
Add a contact to your contact list: msnim:chat?contact=@hotmail.com
Send an invitation to start a video conversation: msinm:voice?contact=@hotmail.com
Send an invitation to start a voice conversation: msinm:video?contact=@hotmail.com
MSN 7.5 werkt op zich goed hier... het enige wat ik niet voor elkaar krijg is de beginstatus te veranderen. De vorige versie startte netjes op met afwezig... deze steeds met online. Weet iemand hoe dit te veranderen?
Een quote ergens van:thesystem schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:40:
[...]
Iemand enig idee hoe je dit moet gebruiken? Heb geprobeerd in een html bestand te zetten, maar dat wil (mij) niet lukken
code:
1 <A HREF=msnim:chat?contact=someone@hotmail.com>msg me </A>
[ Voor 56% gewijzigd door potatox op 25-08-2005 01:35 ]
--
wat bij mij wel werkte in een oudere versie wwas je aanmelden..je naam etc goed zetten en dan afmelden te doen ipv msn af te sluitenPowerrick schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 01:28:
Het is misschien al gezegd... maar kon het zo snel niet vinden.
MSN 7.5 werkt op zich goed hier... het enige wat ik niet voor elkaar krijg is de beginstatus te veranderen. De vorige versie startte netjes op met afwezig... deze steeds met online. Weet iemand hoe dit te veranderen?
try it....
I don't drive fast, I only fly low!
Ah, dan was mijn fout om het in firefox te proberen. Je krijgt dan de melding dan msnim geen geregistreerd protocol is. Moet je dat zelf ergens toevoegen, of zou dat bij een update misschien wel werken?
Hartelijk bedankt... Je moet afmelden doen in MSN zelf, en dan krijg je keuze menu hoe je je wil aanmelden. Ziet er strak uit... net als dat nieuwe inlogscherm.yonexfreak schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 08:34:
[...]
wat bij mij wel werkte in een oudere versie wwas je aanmelden..je naam etc goed zetten en dan afmelden te doen ipv msn af te sluiten
try it....

Heb gelezen dat ze proberen om andere protocollen ook in google talk te doen. Nu hopen dat msn protocol erook in kan. Dan stap ik denk ik wel over
--
Mijn vraag is nu,als ik dat doe ben ik dan al mijn zelf toegevoegde smilys kwijt?(bewegende)
Msn Plus heb ik en kan ik zo laten neem ik aan.
Ik had op een bepaald moment een virus, ik gebruik geen scanner, niet nodig scande af en toe met een gratis scanner ff maar in 5 jaar tijd maar 2 keer een virus gehad, trojaanse paardjes niet mee gerekent. Maar goed, dat virus was het probleem niet, want dat heeft er minstens een maand op gestaan voordat ik er achter kwam en tot die tijd geen probleem. Virus was niet te verwijderen en mijn systeem was broodnodig aan een clean install toe. Dus WinXP erop. Pro voor de duidelijkheid.
Ik alles erop gezet, eerste keer booten, gelijk het geouwehoer van dat het systeem hersteld was van een ernstige fout

Iemand enig idee? Bij MSN reageerd er niemand als je ze het probleem voorlegt, die zien vast de bui al hangen en nee ik wil geen ander adres, dit heb ik al op een paar maanden na zo lang msn bestaat dus het is een oudje
Anoniem: 99760
en dit heb je alleen op je eigen pc? op andere pc kan je gwoon inloggen en uren chatten?Steffy schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:42:
het is account gebonden want ik kan inloggen met alles behalve met mijn eigen adres
een vriend van mij had ook zoiets, ik heb niet kunnen ontdekken wat het probleem was, cookies verwijderen hielp een keer, de keer erna niet meer, toen MSN automatisch aanmelden aanvinken hielp ook een keer en toen weer niet meer.
uiteindelijk deed ik format en nu zijn alle vage problemen met MSN en de hoofdaccount weg.
edit: alleen c formatteren en verder geen virusproggie hebben is niet zo slim. doe dan zo een 1 maand trial bekend virusproggie(kaspersky, norton, mcafee whatever) vlak na EN ervoor de format of zo.
[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 99760 op 07-09-2005 11:28 ]

raar dan, kweet het ook niet, op geen enkele pc zeg je, ik neem aan dat je het over computers heb die NIET op je woonadres staan? dus andere provider, IP, computer enzovoorts?Steffy schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:48:
Het werkt nu toevallig wel, ff afkloppenmaar het doet op geen enkele pc. Dat is het vreemde.
zoals ik al zei, zo een dergelijk geval heb ik ook gehad MAAR zijn account (die het dus niet deed) kon hier bij mij thuis zonder problemen inloggen, en iedereen op die probleempc kon online komen behalve hijzelf (af en toe had ie geluk en kwam ie online).Steffy schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:32:
Ik zal het proberen zodra de rommel weer plat ligt, toevallig werkt het nu weer maar gister avond kon ik er uren niet op komen en het leuke is dat mijn ieder ander account wel op dat moment op msn kan komen op deze pc. Maar goed, ik wacht af tot het weer mis gaat.
Wat zijn je specs?MVC schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 18:43:
Nu ik MSN 7.5 Build 299 gebruik heb ik regelmatig dat m'n laptop ontzettend traag is. Als ik dan kijk naar het gebruik van m'n CPU zie ik dat deze voor 99/100% in gebruik is door het programma msnmsgr.exe Opnieuw installeren heeft geen zin want ook dan houdt ik dit probleem. Iemand een idee ?
[afbeelding]
Heb je wel de originele versie vanaf msn.nl gedownload?
Specs:theovds schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 20:21:
[...]
Wat zijn je specs?
Heb je wel de originele versie vanaf msn.nl gedownload?
Asus A3E Intel Centrino Pentium M740 1,73Ghz
512MB Windows XP Pro SP2
MSN heb ik gedownload vanaf messenger.msn.nl ik gebruik geen msn plus.
[ Voor 10% gewijzigd door MVC op 09-09-2005 21:27 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
superB
leoaq.fm // Jeune Loop
zijn het allemaal onbekenden van je?inXs schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 20:37:
Heeft iemand al gehad dat een totaal onbekend iemand tegen je praat? Er opent zich soms een gespreksvenster, van wel elke keer dezelfde persoon, waarin meerdere mensen toegevoegd staan, deze stuurt vervolgens allemaal buzzers (die hier gelukkig uitstaan) en vervolgens hangt msn...
Ja ken er geen1 van.Anoniem: 99760 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 23:56:
[...]
zijn het allemaal onbekenden van je?
superB
Hoe is dit te herstellen want kan met geen mogelijkheid zo'n optie vinden in msn.
Daar is een mooie patch voor, maar ik wilde hem posten toen ik een mooi rood dingetje met blauwe tekst zag...Bor de Wollef schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:02:
[...]
Dat niet alleen, maar messenger+ zal straks niet meer alle banners etc verwijderen stond laatst op de site.
google eens wat, het heet gewoon wat het is

kijk bij 'Plus!' dan opties daar ergens staat het 'doorzichtigheidseffect' dat is hemNLsandman schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:03:
Een kennis van mij heeft het volgende probleem met het msn contact personen scherm, deze is helemaal doorzichtig, het chat scherm is wel normaal.
Hoe is dit te herstellen want kan met geen mogelijkheid zo'n optie vinden in msn.
ik weet het niet precies meer doordat ik geen plus meer gebruik
Plus! -> Voorkeuren -> Contactlijst -> Doorzichtigheidseffect -> 0%TheZeroorez schreef op woensdag 14 september 2005 @ 20:37:
[...]
kijk bij 'Plus!' dan opties daar ergens staat het 'doorzichtigheidseffect' dat is hem
ik weet het niet precies meer doordat ik geen plus meer gebruik
niet helemaal, je bedoelt dat Patchou is gestopt met ondersteuning om banners weg te halen. maar er zijn nog talloze tooltjes op i-net die de banners van 7.0 of zelfs 7.5 kunnen weghalen. ik kan je geen url of naam geven ivm regels van GoT maar een beetje informeren of rondzoeken levert je nog wel wat op....Anoniem: 127429 schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 19:16:
Klopt het dat we in de 7.0 de add-banner niet kunnen verwijderen ?
Anoniem: 127429
Indeed ... thx ...Anoniem: 99760 schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 19:58:
[...]
niet helemaal, je bedoelt dat Patchou is gestopt met ondersteuning om banners weg te halen. maar er zijn nog talloze tooltjes op i-net die de banners van 7.0 of zelfs 7.5 kunnen weghalen. ik kan je geen url of naam geven ivm regels van GoT maar een beetje informeren of rondzoeken levert je nog wel wat op....
Ik kan niet aanmelden op het msn netwerk en het invoeren van mijn email adres is op magishce wijze enorm traag. password daarin tegen gaat prima.... heel appart. na reinstall nog niet gefixed te hebben ben ik wreer terug op 6.2
Had niet gezien dat het op die pc draaide.
Anoniem: 154991
[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 154991 op 20-09-2005 20:56 ]
Edit: Eigenlijk werkt geeneen melding meer zie ik nu, winks, nieuwe e-mail, geluidje bij nieuw bericht. Hoe kan dit?
[ Voor 15% gewijzigd door 2_05 op 28-09-2005 23:06 ]
Alleen maar bug fixes, en voor wie het boeiend mocht vinden
- The "Get a Webcam" link now hides together with your MSN Display Picture.
- The upgrade mechanism through patching will not show a Repair/Remove dialogue first anymore.
- The Chinese version of MSN Messenger now correctly says "Most popular Dynamic Backgrounds" instead of "Data Packets" and "Pixie" instead of "Virtual Dog" (WTF?!). In the same version, the Voiceclip error message and tooltip now match.
- The dialing dialogue will now show up when you're on a dialup, disconnected, and trying to sign in.
- The Korean version now supports contact cards.
- MSN Messenger now goes easy on the CPU you left it running on with pending IMs, when you sign in on another machine later.
Anoniem: 156171
Ja, ik sta idd standaard op bezetJeroenM_tbs schreef op woensdag 28 september 2005 @ 23:25:
Staat je status misschien op de een of andere manier op "bezet"? Wat jij beschrijft past normaal gesproken het best bij een status die op "bezet" staat.

Overigens als je ooit uitgelogt bent geweest, vervolgens weer inlogt met daarbij aangevinkt "Automatisch melden" dan zul je altijd anagemeld worden emt de status die je in eht aanmeldvenster in MSN Messenger hebt gebruikt. Misschien dat dat ook nog een punt van aandacht is voor je.
Daar was ik wel van op de hoogte jaJeroenM_tbs schreef op donderdag 29 september 2005 @ 17:38:
"Bezet" gebruik je als je niet gestoord wilt worden, dus dan is het best logisch dat je geen meldingen krijgt.
Overigens als je ooit uitgelogt bent geweest, vervolgens weer inlogt met daarbij aangevinkt "Automatisch melden" dan zul je altijd anagemeld worden emt de status die je in eht aanmeldvenster in MSN Messenger hebt gebruikt. Misschien dat dat ook nog een punt van aandacht is voor je.
Anoniem: 88114
hier precies hetzelfde, heb ook al gemaild naar msn maar geen oplossing teruggekregen, zijn wij nu de enige of hebben nog meer mensen dit, of is er al een oplossing?Armageddon_2k schreef op zondag 18 september 2005 @ 22:17:
Ervaring rijker met MSN 7.5
Ik kan niet aanmelden op het msn netwerk en het invoeren van mijn email adres is op magishce wijze enorm traag. password daarin tegen gaat prima.... heel appart. na reinstall nog niet gefixed te hebben ben ik wreer terug op 6.2
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 88114 op 02-10-2005 22:48 ]
Anoniem: 62133
Dus bijvoorbeeld eerst even een internet explorer openen.. en dan inloggen. Doe ik dat niet, dan krijg ik een foutmelding.. en gaat hij een controle draaien.. Erg irritant. 7.0 had daar geen last van.
PS. Ik heb continue verbinding (ADSL) dus het is niet zo dat ik eerst "online" moet gaan.. Nee het lijkt wel alsof msn 7.5 even geholpen moet worden met de juiste weg vinden ;-)
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 62133 op 03-10-2005 13:30 ]
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 16:10
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Ik had exact hetzelfde probleem. Een reinstall van messenger + msn plus + andere vage patch en het zooitje werkt weer primaAnoniem: 62133 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 13:29:
Ik moet sinds ik msn 7.5 mijn internetverbinding eerst "wakker" maken voordat ik kan inloggen..
Dus bijvoorbeeld eerst even een internet explorer openen.. en dan inloggen. Doe ik dat niet, dan krijg ik een foutmelding.. en gaat hij een controle draaien.. Erg irritant. 7.0 had daar geen last van.
PS. Ik heb continue verbinding (ADSL) dus het is niet zo dat ik eerst "online" moet gaan.. Nee het lijkt wel alsof msn 7.5 even geholpen moet worden met de juiste weg vinden ;-)
En nu zit ik dus met mensen die mij van die k*t voiceclips sturen etc. nu wil ik daar dus vanaf, maar ik kan het hokje niet uitvinken bij de instellingen (hokje en tekst is grijs).
Iemand enig idee hoe ik dat toch nog kan veranderen?
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Messenger 7 weer installeren ?Specht schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 19:59:
Heb per ongeluk msn 7.5 erop gezet.
En nu zit ik dus met mensen die mijn van die kut voiceclips sturen etc. nu wil ik daar dus vanaf, maar ik kan het hokje niet uitvinken bij de instellingen (hokje en tekst is grijs).
Iemand enig idee hoe ik dat toch nog kan veranderen?
Al geprobeerd..... die crasht steeds als ik die er weer opzet, en ik heb geen flauw idee waardoor dat komt en ik krijg het ook niet opgelost, dus vandaar dat ik nu weer bij 7.5 zit.

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Waarom zet je de status niet op afwezig?
Dan kun je wel zien/horen wie er online komt...
Zelf heb ik ook een probleem.
Als ik met iemand wil cammen, doe ik zelf een verzoek en start mijn cam.
Zodra de andere kant mijn verzoek accepteert, bevriest mijn cam en msn scherm.
Van msn werkt er dan helemaal niets meer (alles bevriest), tot de tijd om is en het verzoek afgekeurd/ afgewezen is.
Mijn specs:
Pentium 4- 2,4 GHz
1 GB Ram
Win XP Sp 2.
MSN Versie 7.5 Build 7.5.0299
Iemand een idee?
Wanneer ik een webcam-sessie start met mijn vader (notebook boven in huis, vader beneden in huis op een PC) dan komt het regelmatig voor dat het beeld stil staat en uiteindelijk gaat hij dan vaak ineens offline.
Ook met andere webcams op de zelfde PC heb ik dat wel eens gezien, maar het gebeurde ook niet elke keer weer.
Korte omschrijving van de cConfiguratie op dit moment:
PC:
- Windows 2000 Professional SP4 NL
- MSN Messenger 7.0.??? + MSN Plus (eennalaatste versie)
- Genius notebook webcammetje
Notebook:
- Windows XP Professional SP2 NL
- MSN Messenger 7.5.0299
- MSN Plus 3.61.145
- Creative notebook webcammetje
Beide systemen zijn slechts enkele jaren oud en nog behoorlijk bijde tijd qua specs. Indien nodig zal ik die specs ook even posten.
@2_05 bedankt, het werkt
[ Voor 5% gewijzigd door argro op 11-10-2005 21:05 . Reden: probleem opgelost ]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Zet het vinkje bij openen in standaard webbrowser dan uit in je niet-MS patchargro schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 22:20:
Wanneer ik mijn inbox (hotmail) wil bekijken via MSN 7.5 dan moet ik eerst een ActiveX goedkeuring geven in IE6, niet heel erg natuurlijk maar wel vervelend, ik heb het beveiligingsniveau van IE al op zeer laag gezet maar dan nog moet ik iedere keer handmatig toestemming geven. Wie heeft hier een oplossing voor?
[ Voor 7% gewijzigd door 2_05 op 11-10-2005 14:43 ]
💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻♂️
Voorbeeldje: (ff gephotosoept)
Bestaat zoiets?
Het lijkt mij erg makkelijk iig
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 25-10-2005 13:16 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 28603
MSN 7.5 wil niet aanmelden
mogelijk dat er een firewall in de weg zit.
vreemde situatie. Ik kreeg een msn update, en ging van 7 naar 7.5 en nu kan ik plots niet meer inloggen met msn, ik heb msn 7.5 al opnieuw geinstalleerd zonder msn plus, maar nog steeds kan ik niet connecten en krijg ik dezelfde fout. Ik heb alles wat mogelijk lijkt op een firewall al uitgeschakeld. Iemand nog een goede suggestie?
http://www.msnfanatic.com...2f97362190ddd4616d0a00134
Anoniem: 28603
Maar mijn vraag:
Ik zag laatst dat iemand een bewegende avatar had, ik heb dit zelf ook geprobeerd doormiddel van een GIF maar MSN liet alleen het eerste frame zien. Is hier een plugin voor MSN plus voor nodig ofzo????
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Anoniem: 50873
dat zijn muggins kan je kopenBogey Dope schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:55:
Heb MSN 7.5 nu al een paar dagen lopen, en het gaat helemaal goed, in het begin had ik wat problemen met een ander programma dat niet wou samenwerken met msn, maar daar is dus net een nieuwe versie van uit dus dat gaat gesmeerd![]()
Maar mijn vraag:
Ik zag laatst dat iemand een bewegende avatar had, ik heb dit zelf ook geprobeerd doormiddel van een GIF maar MSN liet alleen het eerste frame zien. Is hier een plugin voor MSN plus voor nodig ofzo????
Ik had het kunnen weten dat ze er nog meer geld uit proberen te krijgen.Anoniem: 50873 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:17:
[...]
dat zijn muggins kan je kopenalhoewel kopen
bij Microsoft msn

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Ik wacht lekker tot hij officieel uit is en een patch die ik handig vind ervoor werkt..
Msn al opnieuw geinstalled zonder patches e.d., geen nut. Heeft iemand anders hier last van? Of ligt dit aan mij..?
Ojah, systeem:
Athlon 2800+
1024mb geheugen
Dus het moet echt geen probleem zijn....Vooral als ik een spel start gaat het helemaal fout..
[ Voor 18% gewijzigd door Roa op 30-10-2005 14:19 ]
Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.
met ctrl alt en del samen zie je dan dat je messenger rond de 100% cpu zit?Roa schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 14:17:
Ik weet niet wat dat is met msn 7.5, maar hij slokt mijn hele pc op zo ongeveer. 40, 50 mb geheugen gebruik en continu cpu gebruik, zo veel dat mijn film in WMP begint te schokken en ik iedere 3 seconden een soort hapering krijg.
Msn al opnieuw geinstalled zonder patches e.d., geen nut. Heeft iemand anders hier last van? Of ligt dit aan mij..?
Ojah, systeem:
Athlon 2800+
1024mb geheugen
Dus het moet echt geen probleem zijn....Vooral als ik een spel start gaat het helemaal fout..
Nee, hij schommelt rond de 60, maar net deed hij het wel weer even normaal.. Ik kijk nog wel even, misschien kom ik erachter wat het is. Maar ik vroeg me af of iemand misschien hetzelfde had..?Anoniem: 99760 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 14:25:
[...]
met ctrl alt en del samen zie je dan dat je messenger rond de 100% cpu zit?
het klinkt gwoon als een slechte installatie, maar aangezien je zegt opnieuw te hebben geinstalleerd? je hebt 7.5.0311 ? gedownload van www.msn.nl? want andere sites kunnen misschien wel troep in hebben gedaan? C:\programfiles\msnmessenger helemaal leeggooien na het uninstalleren van msn 7.5. kijk ff of dat helpt. uninstalleer ook maar ff msn plus. (je hebt toch geen sponsor geaccepteerd in msn plus?)Roa schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 14:47:
[...]
Nee, hij schommelt rond de 60, maar net deed hij het wel weer even normaal.. Ik kijk nog wel even, misschien kom ik erachter wat het is. Maar ik vroeg me af of iemand misschien hetzelfde had..?
Yup, gewoon van msn.nl en de sponsor in msn plus is natuurlijk uitgevinktAnoniem: 99760 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 16:20:
[...]
het klinkt gwoon als een slechte installatie, maar aangezien je zegt opnieuw te hebben geinstalleerd? je hebt 7.5.0311 ? gedownload van www.msn.nl? want andere sites kunnen misschien wel troep in hebben gedaan? C:\programfiles\msnmessenger helemaal leeggooien na het uninstalleren van msn 7.5. kijk ff of dat helpt. uninstalleer ook maar ff msn plus. (je hebt toch geen sponsor geaccepteerd in msn plus?)
Thanx anyway.
Wat schommelt rond de 60 ? Je weet toch wel dat de getallen achter bepaalde draaiende processen het percentage is de totale CPU activiteit? (een percentage van een percentage)Roa schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 14:47:
[...]
Nee, hij schommelt rond de 60, maar net deed hij het wel weer even normaal.. Ik kijk nog wel even, misschien kom ik erachter wat het is. Maar ik vroeg me af of iemand misschien hetzelfde had..?
Dus als er 60 % achter MSN staat en de je CPU draait op de volle 100 %, ja, dan kan je stellen dat het niet goed gaat. Als er 60 % staat, maar je cpu is maar op 10 % bezig betekent het gewoon dat er 6 % gebruikt wordt voor MSN.
Rond de 60% bij msnmsgr.exe, en het CPU-gebruik zit rond de 100...dan neemt het weer af, en weer toe, in een soort cyclus van 2 seconden.Hann1BaL schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 18:46:
[...]
Wat schommelt rond de 60 ? Je weet toch wel dat de getallen achter bepaalde draaiende processen het percentage is de totale CPU activiteit? (een percentage van een percentage)
Dus als er 60 % achter MSN staat en de je CPU draait op de volle 100 %, ja, dan kan je stellen dat het niet goed gaat. Als er 60 % staat, maar je cpu is maar op 10 % bezig betekent het gewoon dat er 6 % gebruikt wordt voor MSN.
[ Voor 12% gewijzigd door Roa op 01-11-2005 15:36 ]
Anoniem: 133744
Heb hier ook last van !!Anoniem: 28603 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:20:
foutcode 80048820
MSN 7.5 wil niet aanmelden
mogelijk dat er een firewall in de weg zit.
vreemde situatie. Ik kreeg een msn update, en ging van 7 naar 7.5 en nu kan ik plots niet meer inloggen met msn, ik heb msn 7.5 al opnieuw geinstalleerd zonder msn plus, maar nog steeds kan ik niet connecten en krijg ik dezelfde fout. Ik heb alles wat mogelijk lijkt op een firewall al uitgeschakeld. Iemand nog een goede suggestie?
EDIT : Heb nu weer geprobeerd en hij doet het weer !!
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 133744 op 04-11-2005 15:22 ]
Anoniem: 95989
Nu ik msn start crasht ie gewoon met deze foutmelding, iemand een idee wat ik hieraan kan doen?AppName: msnmsgr.exe AppVer: 7.5.311.0 ModName: ntdll.dll
ModVer: 5.1.2600.0 Offset: 0002e306
edit: opgelost
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 95989 op 15-11-2005 09:44 ]
Een vriendin vroeg of dat mogelijk was maar ik had er nog nooit van gehoord. Maar is dit mogelijk of niet?
Ik wil 6.2 als normale MSN gebruiken, maar heel af en toe toch even op 7.5. Is dit mogelijk?
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Ben GoT namelijk al aan het doorspitten,maar vind er niet wat ik zoek.
Hoe kun je SWF bestanden overzetten naar een leesbare achtergrond van MSN.

en als je iets anders hebt (bijvoorbeeld gmail) kun je alleen hier uit kiezen:

ik vond die ene met thirst (die neger) wel grappig. Heb hem al "binnengeladen" met me oude msn adres (hotmail dus) maar ik wil um graag bij m'n nieuwe msn adres hebben. Is er een manier om hem over te laden ofzo? Of te importeren of weet ik het?
Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!
DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

[ Voor 24% gewijzigd door The__Virus op 14-12-2005 21:02 ]
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Nog meer mensen last van of nog belangrijker, iemand een oplossing? Want dit is echt ZO irritant. MSN v7.5 trouwens.
C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\getalletje\CustomEmoticonsdonald_dick schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 12:42:
weet iemand waar de zelf toegevoegde smilies worden opgeslagen? ik wil deze namelijk ook op me alptop zetten maar ik heb geen zin om ze alle 100 via een anders msn adres toe te voegen aan me msn
Komt vaker voor, en bij mijn weten heeft het niets te maken met de software. Volgens mij is dan de server waar je MSN-account op staat b0rked ofzo, want een paar dagen later werkt het weer voor de volle 100%.devv05 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 19:24:
Sinds een aantal dagen komen mijn berichten naar anderen (vooral s'avonds lijkt het) niet meer aan. Ik krijg dan de melding "Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:" en moet soms wel 30 keer het bericht invoeren voordat ie doorkomt.
Nog meer mensen last van of nog belangrijker, iemand een oplossing? Want dit is echt ZO irritant. MSN v7.5 trouwens.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dit is inderdaad heel irritantEp0ss schreef op donderdag 29 december 2005 @ 11:21:
Weet iemand iets tegen die irritante Persoonlijk bericht bug, dat als je je persoonlijk bericht weghaalt en dan de volgende keer aanmeld het er vrolijk weer staat. Ik heb al zo vaak gehad, maar niet echt een oplossing voor kunnen vinden.

Als je je PM gewijzigt heb, en je meld daarna even af en weer aan, dan blijft hij wel staan.

Ze zitten trouwens NOOIT allemaal standaard bij je install, maar ze blijven wel. Ik heb ze erin gezet toen ik de 1e bèta van 7.0 had, en heb ze nu met 8.0 nog steeds, ookal gebruik ik ze nooit meer.
It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.
Anoniem: 54307
Ook zou ik graag de schermafbeeldingen die voor de naam van de contactpersoon staan weg hebben en de gewone msn-plaatjes zeg maar...
Weet iemand of dit kan en zoja, hoe dit moet?
Vraag 1: Heb je iemand die z'n schermnaam nooit veranderd(of wanneer je het niet erg vind dat ie gewoon 1 vaste naam heeft), download msg+ dan en doe daar( in hoofdvenster met rechtermuisknop op contactpersoon drukken--> msg+ extra'): "geef aangepaste schermnaam",als je dat doet krijg je waarschuwing dat er dan in geeneen schermnaam een emoticon kan worden weer gegeven, ik gok dat dat dan ook wel gebeurtAnoniem: 54307 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 17:33:
Is het op een of andere manier mogelijk om de smilies in de contactlijst te veranderen in de tekstcodes, zoals het ook in voorgaande versies van msn was? Ik word gestoord van al die smilies in de namen van mijn contactpersonen...
Ook zou ik graag de schermafbeeldingen die voor de naam van de contactpersoon staan weg hebben en de gewone msn-plaatjes zeg maar...
Weet iemand of dit kan en zoja, hoe dit moet?
Vraag 2: is gewoon in te stellen: extra(in hoofdvenster)-->opties(onderaan)-->algemeen( 2e tab)--> vinkje uit zetten: "laat schermnamen zien in hoofdvenster naast contactpersonen"
[ Voor 6% gewijzigd door Hieronymus op 04-03-2006 21:57 ]
So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.
Alleen 1 nadeel: msn selecteert nu wel de mensen op e-mailadres in plaats van op nickname, ondanks dat ik ingesteld heb dat het op nickname moet. Is hier nog een oplossing voor?
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 54307 op 05-03-2006 17:18 ]
Subtiel schopjeAnoniem: 54307 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 12:25:
Ah, het kan dus toch. Ik wist ze allebei niet, omdat ik msn6 ben gewend. Ben gister pas overgestapt namelijkBedankt voor je hulp! Dit is echt een stuk fijner zo.
Alleen 1 nadeel: msn selecteert nu wel de mensen op e-mailadres in plaats van op nickname, ondanks dat ik ingesteld heb dat het op nickname moet. Is hier nog een oplossing voor?
B.v.d
[ Voor 66% gewijzigd door TommyGun op 06-05-2006 01:33 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Niet-Microsoft patches worden niet gewaardeerd in dit topic. Je hoeft ook niet te melden dat MSN offline is.