MSN Messenger 7 final - ervaringen *

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.797 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:27

beany

Meeheheheheh

Topicstarter
Sinds vandaag kunnen we aan de slag met MSN Messenger 7.0 final!

Hij is te downloaden op www.msn.nl

Messenger Plus werkt, en ik heb MsgPlus niet opnieuw moeten installeren.

Wat mij het eerste opvalt zijn de smiley's e.d. in de contacten lijst. Eindelijk snap ik die rare tekens die ik anders altijd zag bij sommige namen ;)

Wat wel irritant kan gaan worden!! is het feit dat Microsoft meer reclame wil gaan toestaan in MSN
AMSTERDAM - Bedrijven krijgen veel meer ruimte om te adverteren op de populaire chatdienst MSN Messenger van Microsoft. Het Amerikaanse softwareconcern hoopt daarmee een deel van de investeringen in de verbeteringen van het programma terug te verdienen, zo zei directeur Joost Nienhuis van MSN Nederland over de stap.
en vooral dit stukje in het nieuwsbericht baart me zorgen:
Wie echter een videoverbinding activeert, stuit mogelijk eerst op een reclamefilmpje van zeven seconden. Dit is een van de nieuwe mogelijkheden voor bedrijven om te adverteren
bron: http://www.nu.nl/news/508..._ruimte_op_Messenger.html

Blijven jullie MSN gebruiken op moment dat dit soort reclame ellende gebruikt gaat worden? Of gaan we dan toch maar eens kijken naar een andere instant messenger??

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:46

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Volgens mij hebben meer mensen 'm gevonden, de download gaat "zo lekker snel" nu..... 8)7

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:25

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

beany schreef op donderdag 07 april 2005 @ 09:59:

Wat wel irritant kan gaan worden!! is het feit dat Microsoft meer reclame wil gaan toestaan in MSN
Dat niet alleen, maar messenger+ zal straks niet meer alle banners etc verwijderen stond laatst op de site.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Laatst online: 15:46

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Bor_de_Wollef schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:02:
[...]

Dat niet alleen, maar messenger+ zal straks niet meer alle banners etc verwijderen stond laatst op de site.
Doen ze nu al niet meer hoor.... :(

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49130

is er een changelog beschikbaar met verschillen TOV 6.x ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:18

TwoR

Gekleurde stippen

Coach4All schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:02:
Volgens mij hebben meer mensen 'm gevonden, de download gaat "zo lekker snel" nu..... 8)7
Gaat best wel snel hier hoor :)

He je kan nu ook zoeken op je ingetypte bericht :)

[ Voor 14% gewijzigd door TwoR op 07-04-2005 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-05 16:59

Nik

Oew, reclame, wat krijgen we straks? "We odnerbreken deze BrEeZaH sessie voor een reclame blok, een momentje geduld AUB [insert vage reclame zooi voor een minuut lang]". :+

Ach, ik zie wel, eens kijken op mijn Messenger Discovery er mee werkt (thuis) en dan kijken of ik MSN 7 wil gebruiken. Leuk als het me niet bevalt en MS gaat ons verplichten om te upgraden :(

[ Voor 12% gewijzigd door Nik op 07-04-2005 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Mjah weinig veranderd sinds de laatste beta...
Terwijl het build-nummer toch een flinke schop heeft gekregen (van 632 naar 777) maar denk dat dat een beetje kunstmatig gedaan is. Staat wel 'stoer' natuurlijk, 7.0.0777.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79584

nou, 26 kb/s hier :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Coach4All schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:04:
[...]

Doen ze nu al niet meer hoor.... :(
Zijn er andere opties om dit voor elkaar te krijgen dan? Of mag ik dat hier niet vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-05 16:59

Nik

rb338 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:09:
Terwijl het build-nummer toch een flinke schop heeft gekregen (van 632 naar 777) maar denk dat dat een beetje kunstmatig gedaan is. Staat wel 'stoer' natuurlijk, 7.0.0777.
En 7.07 MB :*) En vandaag is het de 7 april :+ Man wat een grapjassen daar bij MS :D

7.0.0777 build versie
7.0 msn naam versie
7 april
7.07 MB

[ Voor 11% gewijzigd door Nik op 07-04-2005 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moffermn
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-01 06:27
Op http://www.mess.be staat een alternative Download link is alleen engels volgens mij maar tis maar een hint :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De engelse versie is echt snel te downloaden hoor. Het ging hier met ongeveer 200KB/sec. Blijkbaar zijn er voor de nederlandse versie nog niet genoeg mirrors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:17

scorpie

Supra Addict

proller schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:16:
[...]

En 7.07 MB :*) En vandaag is het de 7 april :+ Man wat een grapjassen daar bij MS :D

7.0.0777 build versie
7.0 msn naam versie
7 april
7.07 MB
en je vergeet dat de reclame onzin 7 seconden duurt...
Ik ga maar eens naar gaim ofzo..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Ik vind het zeker wel een vooruitgang op de beta hoor!
Iedereen kan nu gezellig zien wat voor muziek ik luister en ik zie ineens in plaats van het MSN tekentje voor iemands naam z'n avatar in het HEEL klein.
Nederlandse versie downloadde bij mij gewoon met 350 kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-05 04:42
Ok, hier volgt de stap van mijn leven, i gonna be oficially breezed.... es downloaden die troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Laatst online: 16:18

TwoR

Gekleurde stippen

Jaeger schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:23:
Iedereen kan nu gezellig zien wat voor muziek ik luister en ik zie ineens in plaats van het MSN tekentje voor iemands naam z'n avatar in het HEEL klein.
Hoe dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:13

KingCrash

Angry Rabbit

Iedereen kan nu gezellig zien wat voor muziek ik luister en ik zie ineens in plaats van het MSN
Dit werkt in combo met WMP10 denk ik? (zit nog op werk dus kan het niet controleren)
En het kan ook uit neem ik aan :P
Bdoel mocht persoonA *.avi bestanden kijken die onder de noemer 'natuurfilm' vallen hoef ik niet te weten dat hij dit doet O-)

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Je krijgt nu de avatar van iemand te zien als status icon als je op display contact card hebt gedrukt? Kun je dat niet uitzetten? Je kunt dan niet eens meer aan het icoon zien wat de status van iemand is.

edit: Ah, gevonden " Show display pictures of contacts in main windows " in de opties. Gelijk uitzetten :)

[ Voor 22% gewijzigd door Bor op 07-04-2005 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Laatst online: 17:27

Sick Nick

Drop the top!

Toch wel slecht dat je eigen software niet om kan gaan met een temp en systemtemp op een andere plek dan default :X Die bootstrap zooi werkt gewoon niet. Moet je dus handmatig dat ding uitpakken en de .msi starten. Heel fijn :+ Werkt dus ook niet vanaf die site :D

Anyway, nu doet ie het wel. Niet echt veel veranderd inderdaad, behalve dat m'n msn plus het niet deed en die moest updaten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash

KingCrash

Angry Rabbit

Misschien is het handig als iemand een paar screenies wil plaatsen.
Ik denk dat dit wel ene hoop onduidelijkheden oplost :Y)

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84159

Bor_de_Wollef schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:30:
Je krijgt nu de avatar van iemand te zien als status icon als je op display contact card hebt gedrukt? Kun je dat niet uitzetten? Je kunt dan niet eens meer aan het icoon zien wat de status van iemand is.

edit: Ah, gevonden " Show display pictures of contacts in main windows " in de opties. Gelijk uitzetten :)
Staat er nog steeds achter neem ik aan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 84159 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:33:
[...]

Staat er nog steeds achter neem ik aan :9
Wat bedoel je? De display pictures zijn dan lekker weg in het main window. Ik wil best messenger gebruiken maar hoef al die onzinnige breezah opties niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-05 02:22

Radeon

Today is a good day to die

rb338 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:09:
ik draai al een tijdje op versie versie 7.0.0732 dus zo'n groote schop heeft die nu ook weer niet gehad.

Vindt het nnog steeds klote dat je niet meer alle bestandstype kan versturen. Een erg grote misser van MS

[ Voor 14% gewijzigd door Radeon op 07-04-2005 10:37 ]

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash

KingCrash

Angry Rabbit

Laatmaar

[ Voor 94% gewijzigd door KingCrash op 07-04-2005 10:40 . Reden: Top ]

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

hirogene schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:36:
[...]

ik draai al een tijdje op versie versie 7.0.0732 dus zo'n groote schop heeft die nu ook weer niet gehad.

Vindt het nnog steeds klote dat je niet meer alle bestandstype kan versturen. Een erg grote misser van MS
Welke types kun je niet meer versturen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan :)

MSN Messenger 7 Final is er!! > [MSN7] Final - ervaringen *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Laatst online: 18:50
nou ik gebruik de laatste tijd toch veel meer Skype, niet bellen maar chatten... een simpele kleine Msn Messenger af en toe gebruiken vind ik wel handig voor mensen die ik niet vaak spreek en dus niet op Skype zitten.... maar zo'n bloated versie hoeft voor mij niet.

ohh wacht, volgens mij heb je geen keus... als je niet update krijg je iedere keer dat je inlogt die melding dat je de nieuwe versie moet downloaden, als je "nee" klikt, wordt het aanmelden geannuleerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb de hele morgen nog de oude messenger gebruikt en geen popup gekregen hoor. Wellicht zetten ze de "auto update" pas later aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-05 17:15

PromWarMachine

Forsaken Archer

hirogene schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:36:
[...]

Een van de vele nadelen. Het is inderdaad absoluut niet de taak van een chatclient om te controleren welke bestandstypen ik stuur. Bij e-mail berichten vind ik dit al vervelend genoeg. Het verschil met e-mail is echter dat ik gebruik maak van de server van mijn mail-provider. Aangezien mijn content op zijn server komt, vind ik het enigszins rechtvaardig dat ze op virussen en andere potentiele bedreigingen controleren. Bij MSN stuur je bestanden van persoon X naar persoon Y. Verantwoordelijkheid van beide gebruikers om bestanden wel of niet te sturen/accepteren. Het is niet aan MSN om dit te bepalen.

Verder vind ik het bijzonder vervelend dat ze je - op termijn - gewoon verplichten om over te stappen op iets nieuws (of een concurrent). Ik wil niet naar MSN 7, maar zou het liefst gewoon 4.5 draaien. Net als met Windows Messenger is dit niet mogelijk. Zodra ze merken dat je met een oude versie draait krijg je een pop-up dat je een nieuwe versie moet downloaden. Zo niet: niet connecten.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 15:40
werkt msn plus nog in deze versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87023

HELP! Net de nieuwe MSN7.0 geinstalleerd, maar door een http-proxy server en firewall schijnt hij t niet te doen. Nu heb ik al zonder firewall geprobeerd in te loggen, geen succes. De verbinding is standaard, deed het wel bij 6.2 en up-and-running, dus ook ok. Na herinstallatie en reboot nog niets.. iemand een id wat er mis is?

Foutmelding:
MSN Messenger
Je kunt je niet aanmelden bij de MSN-messenger server, omdat je met internet bent verbonden via een firewall met een HTTP-proxy server - 81000364

Maar 6.2 deed het wel!

De help pages van MSN kennen de melding niet, en googlen op de code werkt ook niet. Wie weet iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:27

beany

Meeheheheheh

Topicstarter
DaTimMan schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:49:
werkt msn plus nog in deze versie?
Zoals je in mijn startpost kon lezen: ja!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:51

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Is er al een manier om zelf animated/dynamic display pictures toe te voegen? Kan hier niks over vinden en 3 eurie vindt ik ook wat overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 15:54

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Ja die is er, maar ik betwijfel of daar hier over gesproken mag worden....

Tja tegen over de laatste beta is er niet zo veel veranderd en die draai ik al een tijdje, ik weet al niet eens meer hoe MSN 6.2 er uitzag, maar werkt wel flex hoor :)

[ Voor 54% gewijzigd door SithWarrior op 07-04-2005 10:55 ]

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Anoniem: 87023 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:50:
[...]

Foutmelding:
MSN Messenger
Je kunt je niet aanmelden bij de MSN-messenger server, omdat je met internet bent verbonden via een firewall met een HTTP-proxy server - 81000364

Maar 6.2 deed het wel!

De help pages van MSN kennen de melding niet, en googlen op de code werkt ook niet. Wie weet iets?
Kan de foutmelding nog duidelijker? Het kan gewoon niet. Verder is MSN7 nog niet zo lang uit en is het dus logisch dat er nog weinig te vinden is over die foutmelding :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Laatst online: 20:15

Padvinder

doet z'n best

Hmm... net deze versie geïnstalleerd (ik gebruikte de bèta al een tijdje) maar nu werkt de "waar luister ik naar" functie niet meer in combinatie met Winamp. Daarvoor moest je een plugin installeren in Winamp (Toaster).

Ik heb verder niets veranderd, maar het werkt niet meer. Iemand anders die Toaster gebruikte? Ik kan die hele plugin ook niet meer vinden op de Winamp website btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111256

Ik heb vanochtend ook Msn 7.0 Final geinstalleerd, en na een paar seconden blijft msn dan hangen :(
De beta versie werkte wel gewoon goed, en als ik de final verwijder en de beta weer installeer, werkt het weer prima
Iemand ook deze problemen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95989

ik heb een paar maanden terug de beta geprobeerd en ik moet zeggen dat dat me wel redelijk beviel, vanmiddag maar eens de final versie downloaden. :) ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Laatst online: 16:25

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Is der ook een optie om die knop "Zoeken" in een chat venster uit te schakelen :?

vind m nog al irritant :/

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87023

Anoniem: 87023 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:50:
HELP! Net de nieuwe MSN7.0 geinstalleerd, maar door een http-proxy server en firewall schijnt hij t niet te doen.....
net probleempje eigenhandig opgelost:

Je kunt offline de verbindingen van msn wel instellen; extra>opties>verbinding --> proxy uitzetten
en het werkte.

Vreemd dat dat zo ingesteld staat vanuit de download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55140

AngelDust schreef op donderdag 07 april 2005 @ 11:00:
Is der ook een optie om die knop "Zoeken" in een chat venster uit te schakelen :?
In het Engels is het "Search the web...".
* Anoniem: 55140 vraagt zich af wanneer de eerste topics komen over AdWare in MSNM. :+

20MB VM size is een hoop voor een IM-client imho.
Had toch wel gehoopt dat ze dat terug zouden dringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Het wordt steeds meer een programma met allemaal nutteloze dingen ering. Begin er steeds meer een hekel aan te krijgen.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Dat kon bij de bèta toch ook al? Ik heb die 7.0.63... ofzo, of de versie ervoor denk ik.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Weet iemand wat er veranderd is t.o.v. build 634?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-02 21:51

T.T.

Sowieso

direct linkje

Scheelt je weer een hoop geklik en een ActiveX onderdeel :)

[ Voor 27% gewijzigd door T.T. op 07-04-2005 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Laatst online: 04-05 15:54

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Het soundje van de buzzer is anders, meer veranderingen kan ik niet ontdekken tegen over laaste beta en beta daar voor in de 6 series, ja je hebt nu muggins (bewegend plaatje) best grappig als ik in MSN venster naar iemand ;) doe dan doet mijn plaatje ook mee of als ik :( doe gaat ie huilen.

Al had ik er wel weer gouw genoeg van die bewegende en flitsende dingen.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Borromini schreef op donderdag 07 april 2005 @ 11:13:
[...]

Dat kon bij de bèta toch ook al? Ik heb die 7.0.63... ofzo, of de versie ervoor denk ik.
Dat is absoluut geen vooruitgang, je kunt dan namelijk de status niet meer zien van de contacts. Meer een nutteloze optie die het grootste deel van de users hier vast uit zal zetten (tenzij je helemaal breezah bent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
SithWarrior schreef op donderdag 07 april 2005 @ 11:17:
Het soundje van de buzzer is anders, meer veranderingen kan ik niet ontdekken tegen over laaste beta en beta daar voor in de 6 series, ja je hebt nu muggins (bewegend plaatje) best grappig als ik in MSN venster naar iemand ;) doe dan doet mijn plaatje ook mee of als ik :( doe gaat ie huilen.

Al had ik er wel weer gouw genoeg van die bewegende en flitsende dingen.
Waar vind je die muggins? Ik kan ze niet vinden, behalve een link naar Blue Mountain, maar daar moet je geloof ik betalen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Die patch ziet er goed uit. Veel van die zaken zijn inderdaad irritant. Nu maar wachten op een versie voor de final lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Bor_de_Wollef schreef op donderdag 07 april 2005 @ 11:19:
[...]

Dat is absoluut geen vooruitgang, je kunt dan namelijk de status niet meer zien van de contacts. Meer een nutteloze optie die het grootste deel van de users hier vast uit zal zetten (tenzij je helemaal breezah bent).
Bij mij staat het status icoontje anders gewoon over de kleine avatar heen. Kan dus prima zien wat de status is, helemaal niet nutteloos. Ziet er wel grappig uit zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141372

als ik msn opstart duurt het 10 seconden voordat ie weer vastslaat 8)7

weet iemand toevallig hoe ik dat probleempje eruit krijg?

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 141372 op 07-04-2005 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Sick Nick schreef op donderdag 07 april 2005 @ 11:38:
[...]

Bij mij staat het status icoontje anders gewoon over de kleine avatar heen. Kan dus prima zien wat de status is, helemaal niet nutteloos. Ziet er wel grappig uit zelfs.
Da's grappig wat dat status icoon is bij mij dan toch echt weg hoor. Maar goed, wat is het nut van het zien van de avatar (te klein) in de contactlist? Beats me.

[ Voor 13% gewijzigd door Bor op 07-04-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Laatst online: 25-04 13:11
k denk dat er een beetje sprake is van het ICQ probleem, er komt zoveel zooi in te zitten, het wordt zo onoverzichtelijk, het is niet bepaald een vooruitgang imo

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 19:23
Zucht, daar gaan we weer.

Ik installeer msn 7.0, al me custom names weg van msn plus...die backup pakt ze niet meer.
En omschakelen naar 6.2 denk ik niet dat dat helpt, of ik ze dan nog wel zie.

Ik heb geen zin om 70 customnames weer opneiuw aan te maken.
:/

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

jarnotjuh schreef op donderdag 07 april 2005 @ 11:52:
Zucht, daar gaan we weer.

Ik installeer msn 7.0, al me custom names weg van msn plus...die backup pakt ze niet meer.
En omschakelen naar 6.2 denk ik niet dat dat helpt, of ik ze dan nog wel zie.

Ik heb geen zin om 70 customnames weer opneiuw aan te maken.
:/
Waarschijnlijk had je nog de oude MSN plus. Als je de nieuwe versie (3.50) installeert neemt ie de custom names weer mee. Werkte bij mij ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Padvinder schreef op donderdag 07 april 2005 @ 11:54:
[...]

Waarschijnlijk had je nog de oude MSN plus. Als je de nieuwe versie (3.50) installeert neemt ie de custom names weer mee. Werkte bij mij ook :)
Mja, iemand nog een downloadlinkje voor 6.2?
dan install ik die, + de 3.50 van msnplus

dan weer 7 erop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heb hem nu ook geüpgrade, komende weken maar even kijken hoe hij bevalt. :)

Tot nu toe vind ik MSN 7.0 een stuk rommeliger en ingewikkelder dan MSN 6.2, begint inderdaad een beetje op ICQ te lijken...

edit:
Probleempjes opgelost! :)

[ Voor 51% gewijzigd door TimMer op 07-04-2005 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

jarnotjuh schreef op donderdag 07 april 2005 @ 11:55:
[...]

Mja, iemand nog een downloadlinkje voor 6.2?
dan install ik die, + de 3.50 van msnplus

dan weer 7 erop...
Dit is versie 6.0.. 6.2 kon ik zo snel niet vinden :)
http://www.dl1.oldversion.com/x/msnm60.exe

Mnsplus 3.50 haal je op www.msgplus.net :)

Maar als het goed is werkt het ook gewoon als je MSN7.0 installeert en daarna MSN Plus 3.50.

[ Voor 19% gewijzigd door Padvinder op 07-04-2005 12:04 . Reden: Wel het linkje erbij zetten... duh ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Bedankt, 6.2 staat er weer op, had zelf linkje gevonden, en ben nu die 3.5 plus aan het installe, dan maar weer 7 erop :)

thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
ik krijg de volgende melding als ik inloggen:
You canot sign in to the MSN Messenger server because you are connected to the internet through a firewall using an http proxy server. 81000364
dit slaat alleen nergens op... ik heb @home, en zit achter een routertje, maar niks geen proxy server ofzo. trouwens deed msn 6.2 het wel gewoon direct

ow btw: dit had ik met de beta al.. (had gehoopt dat het opgelost was)

bij mijn huisgenoot doet 7 het wel gewoon (zelfde verbinding)

enige verschil is dat ik win2k draai, en hij xp

[ Voor 22% gewijzigd door BasieP op 07-04-2005 12:13 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Leet het topic nog eens, dat is al genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:17

scorpie

Supra Addict

BasieP schreef op donderdag 07 april 2005 @ 12:12:
ik krijg de volgende melding als ik inloggen:

[...]

dit slaat alleen nergens op... ik heb @home, en zit achter een routertje, maar niks geen proxy server ofzo. trouwens deed msn 6.2 het wel gewoon direct
Misschien is het een idee om het topic te lezen?

edit: en voor mij is het een idee om sneller te leren typen ja... :P

[ Voor 9% gewijzigd door scorpie op 07-04-2005 12:13 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Laatst online: 08-04 15:10
Het is inderdaad absoluut niet de taak van een chatclient om te controleren welke bestandstypen ik stuur.
Gruwelijk irritant. Gisteren met MSN 7 beta werd 3 keer een bestandsoverdracht van iemand ander naar mij geblocked uit security reasons. Ik ben geen mongool hoor, als ik een mp3 van iemand wil ontvangen die ik ken bepaal ik zelf of ik die ontvang of niet, daar heeft MSN niets over te zeggen. Er staat dan verdomme ook nergens een instelling met betrekking tot MSN's bemoeienis met keuzes die IK hoor te maken. @#$@^#$&#$&

Ook lomp dat er nog steeds geen file resume functie in msn zit, dit bestaat al jaren bij andere messengers.

Ook lomp dat je niet kunt instellen dat je iemand's status achter zijn naam weg wilt, die status kun je namelijk al zien aan het icoontje links van zijn naam. Ik wil dit kunnen instellen, dat kan niet.

Gelukkig zijn het kleine nadelen, maar het is wel super ergerend dat soms gewoon een mp3'tje van iemand -> mij geblocked wordt. Alsof wij zelf niet kunnen bepalen wat onveilig is, ik vind het eerder beledigend, alsof MS alleen maar uitgaat van mensen die niets van computers weten.

Genoeg te zeuren, maarja, 'het blijft gratis dus je moet niet zeuren, gebruik maar wat anders'.... Gratis is leuk, maar wel reclame. Alternatieven zijn er inderdaad, maar ik maak me drukker om het principe.

[ Voor 47% gewijzigd door Yokozuna op 07-04-2005 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saigon66
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-01 12:54
Kun de patch van mess.be niet de reclame van msn 7 blokeerde ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78739

Ook handig dat je bij extra-opties-beveiliging die tabs aan de linkerzijde kan uitschakelen.

Voor geweigerde bestandsformaten kan je die bestanden eerst archiveren.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 78739 op 07-04-2005 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Yokozuna schreef op donderdag 07 april 2005 @ 12:21:
[...]

Gruwelijk irritant. Gisteren met MSN 7 beta werd 3 keer een bestandsoverdracht van iemand ander naar mij geblocked uit security reasons. Ik ben geen mongool hoor, als ik een mp3 van iemand wil ontvangen die ik ken bepaal ik zelf of ik die ontvang of niet, daar heeft MSN niets over te zeggen. Er staat dan verdomme ook nergens een instelling met betrekking tot MSN's bemoeienis met keuzes die IK hoor te maken. @#$@^#$&#$&

Ik vind het schandalig.
Dan gebruik je het toch gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Laatst online: 08-04 15:10
Anders reargeer je even op het PRINCIPE. Het slaat nergens op dat MSN voor mij bepaalt wat onveilig is, vooral niet als ik mp3'tjes ontvang van mede-muzikanten, zoiets bepaal ik zelf, die vrijheid hoor ik te krijgen. Dat er alternatieven voor MSN zijn, dat weet ik ook wel, daar gaat het me niet om.

Offtopic gezeik: Ik hoop echt dat google met een messenger komt, met alle functionaliteiten van gmail ingebouwd, en met ondersteuning voor MSN's netwerk.

[ Voor 84% gewijzigd door Yokozuna op 07-04-2005 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Scorperito schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:22:
[...]

Ik ga maar eens naar gaim ofzo..
Is best een goed idee, ware het niet dat verzenden van bestandjes zo tergend traag gaat met GAIM.. :'(

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:23
Heb hem gedownload en geinstalleerd.. Nou, daar ging mijn cleane desktop.. Overal plaatjes, bewegende fruseltjes, reclame, verschrikkelijk gewoon..

Deinstallatie was dan dus ook zo gebeurd :Y), echter, MSN 6.0 is nergens meer te bekennen, mess.be stuurt je zelfs vrolijk door naar de 7.0 pagina.. Naja, Windows Messenger doet ook wat IK wil, en niet wat de adverteerders willen..

joepie, hierboven staat een link naar 6.2.. tnx :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
SyS_ErroR schreef op donderdag 07 april 2005 @ 12:31:
Heb hem gedownload en geinstalleerd.. Nou, daar ging mijn cleane desktop.. Overal plaatjes, bewegende fruseltjes, reclame, verschrikkelijk gewoon..
Dat ligt dan wel aan jou, want als jij een standaard install doet, en blindelings op [OK] klikt, dan krijg je dat. Je moet die reklamezooi uitvinken!

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Yokozuna schreef op donderdag 07 april 2005 @ 12:21:
[...]

Weet iemand nou al waar je dat uit kan zetten? Ik kan het maar niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
Br@m schreef op donderdag 07 april 2005 @ 12:34:
[...]

Dat ligt dan wel aan jou, want als jij een standaard install doet, en blindelings op [OK] klikt, dan krijg je dat. Je moet die reklamezooi uitvinken!
zelfs ZONDER die reclame zooi vind ik het al een tering-bende... Ik wil een cleane desktop, en een cleane messenger.. Ik heb eigenlijk geen behoefte aan nudges, reclame, subtitels, en een bepaling van "bovenaf" over wat ik wel en niet mag verzenden naar een ander. (De _enige_ twee functies die ik mis in mijn huidige Windows Messenger zijn mijn custom GoT smileys & "avatars" & Winamp-is-playing-functie..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139465

Onder je naam in de main window kan je iets zetten, maar waar verschijnt dat dan?

O ja, MSN Plus is toch 1 en al spyware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
Anoniem: 139465 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 12:40:
Onder je naam in de main window kan je iets zetten, maar waar verschijnt dat dan?

O ja, MSN Plus is toch 1 en al spyware?
Die tekst die je onder je naam plaatst, komt in schuine letter achter je eigen nickname te staan. En als je bij de installatie van MSN Plus idd die vinkjes weghaald bevat MSN Plus geen spyware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgende bestandstypes zouden niet doorgestuurd kunnen worden:
.ade .adp .app .asp .bas .bat .cer .chm .cmd .com .cpl
.crt .csh .exe .fxp .hlp .hta .inf .ins .isp .its .js .jse .ksh .lnk
.mad .maf .mag .mam .maq .mar .mas .mat .mau .mav
.maw .mda .mdb .mde .mdt .mdw .mdz .msc .msi .msp .mst
.ops .pcd .pif .prf .prg .pst .reg .scf .scr .sct .shb .shs .tmp
.url .vb .vbe .vbs .vsd .vsmacros .vss .vst .vsw .ws .wsc .wsf .wsh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Anoniem: 78739 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 12:46:
Volgende bestandstypes zouden niet doorgestuurd kunnen worden:
.ade .adp .app .asp .bas .bat .cer .chm .cmd .com .cpl
.crt .csh .exe .fxp .hlp .hta .inf .ins .isp .its .js .jse .ksh .lnk
.mad .maf .mag .mam .maq .mar .mas .mat .mau .mav
.maw .mda .mdb .mde .mdt .mdw .mdz .msc .msi .msp .mst
.ops .pcd .pif .prf .prg .pst .reg .scf .scr .sct .shb .shs .tmp
.url .vb .vbe .vbs .vsd .vsmacros .vss .vst .vsw .ws .wsc .wsf .wsh
Heb je dat in het register gevonden? Waar kan je dat veranderen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimMer
  • Niet online
Paar handige utils voor MSN:

[...]
(Weet niet of dit programma mag van de policy hier, als het niet mag laat het dan even weten.)
Modbreak:Controleer meteen je mail even

Messenger Plus : iedereen kent dit programma'tje wel. Allerlei handigheidjes en de mogelijkheid om plugins te gebruiken.

StuffPlug-NG : handig tweakprogramma'tje voor MSN. Plugin voor Messenger Plus.

File Transfer Plus : verbeterde filesharing, resumen van downloads, betere snelheidsindicatie, beter voortgangsoverzicht. Plugin voor Messenger Plus.

[ Voor 14% gewijzigd door Spider.007 op 07-04-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134266

Anoniem: 141372 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 11:40:
als ik msn opstart duurt het 10 seconden voordat ie weer vastslaat 8)7

weet iemand toevallig hoe ik dat probleempje eruit krijg?
Zelfde hier ...... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mandroid
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:05
Kan iemand eens een screenshot plaatsen ? Als er teveel reclamegedoe inzit dan komt dat hier mooi niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lord-evil schreef op donderdag 07 april 2005 @ 13:13:
Kan iemand eens een screenshot plaatsen ? Als er teveel reclamegedoe inzit dan komt dat hier mooi niet op.
Als je even wacht op de nieuwe Mess-Patch van mess.be dan ben je zo van dat reclamegedoe af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

TimMer schreef op donderdag 07 april 2005 @ 12:56:
Paar handige utils voor MSN:

[...]
(Weet niet of dit programma mag van de policy hier, als het niet mag laat het dan even weten.)
Modbreak:Controleer meteen je mail even

Messenger Plus : iedereen kent dit programma'tje wel. Allerlei handigheidjes en de mogelijkheid om plugins te gebruiken.

StuffPlug-NG : handig tweakprogramma'tje voor MSN. Plugin voor Messenger Plus.

File Transfer Plus : verbeterde filesharing, resumen van downloads, betere snelheidsindicatie, beter voortgangsoverzicht. Plugin voor Messenger Plus.
Zijn echt stuk voor stuk handige uitbreidingen! _/-\o_

Ik had plus al, maar heb de andere 3 nu ook geinstalleerd. Ik ben geen fan van teveel toeters en bellen, maar met deze progs haal je juist ook een hoop ongewenste toeters en bellen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Als ik stuffit wil installeren moet je een code ophalen van de website. Ik krijg hier bijna scherm vullende reclame te zien -> laat maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-04 09:46

SiliconError

:(){ :|:& };:

Waarom dwingen ze je om die lelijke skin te gebruiken. Gadverdamme. En de default berg buttons en frutsels is inderdaad niet te geloven. Zonder die patch is het amper bruikbaar.

Ook dat gebeuren met Media Player vind ik weer niks. Doet met denken aan m'n Winamp Plugin die sinds Messenger 5 niet meer werkte omdat ze de API toen hebben veranderd.

Ik vraag me af hoe het werkt, waarschijnlijk 'andersom' (dus MSN haalt de gegevens op uit Media Player), zodat niemand ooit een Plugin kan schrijven voor Winamp.

[ Voor 3% gewijzigd door SiliconError op 07-04-2005 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SiliconError schreef op donderdag 07 april 2005 @ 13:51:
Waarom dwingen ze je om die lelijke skin te gebruiken. Gadverdamme. En de default berg buttons en frutsels is inderdaad niet te geloven. Zonder die patch is het amper bruikbaar.

Ook dat gebeuren met Media Player vind ik weer niks. Doet met denken aan m'n Winamp Plugin die sinds Messenger 5 niet meer werkte omdat ze de API toen hebben veranderd.

Ik vraag me af hoe het werkt, waarschijnlijk 'andersom' (dus MSN haalt de gegevens op uit Media Player), zodat niemand ooit een Plugin kan schrijven voor Winamp.
Jawel, met die mess-patch wat ik net zei kun je de informatie uit Winamp halen ipv media player.

En op een officieele BETA-chat is dit gezegd:
On Personal Messages...
Question: Will Windows Media Player be the only officially supported player for the "What Am I Listening to" feature?
Ali-MSN: No, actually we are going to support a few different players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SiliconError schreef op donderdag 07 april 2005 @ 13:51:
Kijk eens naar de Toaster-plugin voor Winamp. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik kreeg net al een berichtje in de vorm van Contacta "luisterd nu naar Hot Pussies In The Snow.lol.xvid". _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Het volgende puntje viel me op bij het installeren. :)[list]
• Zoals ook al bij vorige versies was, heb je weer een hoop nutteloze dingen standaard aangevinkt. Echter, bij de installatie onder Power User stonden ze alle 4 aangevinkt, en bij Administrator stond 'Make MSN Home my default startpage' uit. :?
• Ook MSN Today weergeven bij het opstarten stond uit, en toch werd het weergegeven :?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 17:49
lol :+

zelf ben ik definitief overgestapt op MSN 7 en zelf bevalt het me eigenlijk best goed als de reclame weg is.. maar met liedjes etc. worden nu alleen iTunes en WMP ondersteund en ik vind het nogal vaag dat die het soms niet doen ( doet het pas weer als je je afmeld en daarna weer aanmeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anandus schreef op donderdag 07 april 2005 @ 12:47:
Heb je dat in het register gevonden? Waar kan je dat veranderen? :)
Nee, dat stond hier: http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1268566

Ook handig om weten: Bij een unattended install worden die search assistant, startpage,... niét geïnstalleerd (bij de laatste beta althans niet).

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 78739 op 07-04-2005 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107616

Net MSN Messenger geinstalleerd. En hij draait als een zonnetje. Alleen wanneer ik nu vanuit MSN naar mijn hotmail wil, blijft hotmail mij telkens vragen om mijn wachtwoord. Het vinkje bij opties/beveiliging staat uit. Het aanzetten, uitloggen inloggen weer uitzetten helpt niks. Ik heb het wel eens eerder gehad, maar toen ging het vanzelf weer weg.
Iemand suggesties. Dacht zelf aan iets in het register wat niet goed staat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cmdr_Satan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05 20:34

Cmdr_Satan

MemleaK Powah

Modbreak:Die waarschuwing staat er niet voor niets

[ Voor 76% gewijzigd door pasta op 07-04-2005 15:32 ]

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:04

André

Analytics dude

Hoe zit het met meerdere keren MSN opstarten onder 1 XP-user, zodat mijn vrouw en ik tegelijk online kunnen?

[ Voor 12% gewijzigd door André op 07-04-2005 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
  • Laatst online: 30-04 12:14
Anoniem: 107616 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 14:56:
Net MSN Messenger geinstalleerd. En hij draait als een zonnetje. Alleen wanneer ik nu vanuit MSN naar mijn hotmail wil, blijft hotmail mij telkens vragen om mijn wachtwoord. Het vinkje bij opties/beveiliging staat uit. Het aanzetten, uitloggen inloggen weer uitzetten helpt niks. Ik heb het wel eens eerder gehad, maar toen ging het vanzelf weer weg.
Iemand suggesties. Dacht zelf aan iets in het register wat niet goed staat??
Heb jij mss die A-Patch gebruikt?
Ik dacht gezien te hebben dat je zoiets daarmee kon inschakelen voor extra beveiliging..

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

wel matig, als je nu de webcam aanzet krijgt de ander eerst reclame te zien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
kwam dit tegen:
MSN begint concurrentie Skype
Gepubliceerd op donderdag 07 april 2005
(P7) Met het uitbrengen van MSN Messenger 7 gaat Microsoft concurreren met internetbelbedrijf Skype en Apple iChat.

Vanacht publiceerde Microsoft MSN Messenger 7 voor Windows definitief. Het programma was tot gisteren enkel als bèta te downloaden. De meeste veranderingen van het chatprogramma vonden achter de schermen plaats, zoals contactlijst-integratie met weblogdienst MSN Spaces en een toevoeging van spraak, in feite een vorm van internettelefonie.

Met de nieuwe telefoniearchitectuur gaat Microsoft de concurrentie aan met onder meer het Luxemburgse belbedrijf Skype. Skype heeft circa 30 miljoen gebruikers, van wie er op gemiddeld 2,5 miljoen tegelijkertijd online zijn.

Betere kwaliteit
MSN-gebruikers beginnen een pc-telefoongesprek bijna met het gemak van een geschreven chat. Ze hoeven enkel rechts te klikken op de naam van een contactpersoon. Een eerste test leert dat de geluidskwaliteit sterk verbeterd is ten opzichte van de eerdere belfunctie in MSN. De geluidskwaliteit is te vergelijken met die van een regulier telefoongesprek.

Ook de technologie voor videobellen is verbeterd. Daarmee tracht Microsoft de videotelefoniekwaliteit van Apples iChat te evenaren. Apple gebruikt in de aanstaande versie van Mac OS X, 10.4, de nieuwe videocodec H.264. Dat levert tv-achtige beelden op. Skype bevat vooralsnog geen videobelfunctie, al geeft het bedrijf aan dat wel op zijn programmeerverlanglijst te hebben staan.

In tegenstelling tot vorige audio- en videobelprogramma's van Microsoft worden de gesprekken nu niet meer geblokkeerd door firewalls van bedrijven.

MSN Messenger versie 7 is nu nog enkel via MSN.com te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

André schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:13:
Hoe zit het met meerdere keren MSN opstarten onder 1 XP-user, zodat mijn vrouw en ik tegelijk online kunnen?
Je kunt ook windows messenger en msn messenger tegelijk laten draaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimMer
  • Niet online
Even een serieuze vraag: waarom mag je hier geen niet-MS patches posten?

Iedereen wil die reclames verwijderen en dan zou je Messenger Plus ook moeten verbieden, want die verandert je MSN ook op een aantal kritieke punten zoals reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeh
  • Laatst online: 19:43
Door banners te verwijderen ga je tegen de gebruikersovereenkomst in en dat is illegaal. Messenger Plus is niet expliciet geschreven om de banners weg te halen en dat kan je dan ook uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

André schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:13:
Daar zijn patches voor. Gewoon ff googlen, want ik denk dat linken hier niet mag (is non microsoft :) )

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Let op:
Niet-Microsoft patches worden niet gewaardeerd in dit topic. Je hoeft ook niet te melden dat MSN offline is.