MSN Messenger 7 final - ervaringen *

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.897 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Okee, omdat er zo veel omgevraagd werd, hier een paar screenshots. Ze zijn allemaal clickable voor grotere versie.
Als iemand betere hosting wil aanbieden dan is mijn mailadres in mijn profiel te vinden.

Afbeeldingslocatie: http://img6.imagevenue.com/loc219/th_6c8_hoofdscherm.jpg
Het hoofdscherm. Reclame onderin (niet uitschakelbaar door MSN Plus van patchou). Achter nicknamen staat wat die persoon beluisterd of een extra tekst als die persoon niets beluisterd. Als je zo'n blauwe link er van aanklikt ga je naar MSN Music alwaar naar de muziek egzocht wordt en indien gevonden je die muziek online kunt kopen. Aan de linkerkant kun je instelbaar kleine of middelgrote schermafbeeldingen / avatars zien.

Afbeeldingslocatie: http://img7.imagevenue.com/loc119/th_a5a_betaalde_services.jpg
Hier is duidelijk te zien dat MSN7 veel commercieëler is geworden.

Afbeeldingslocatie: http://img6.imagevenue.com/loc196/th_214_gesprek.jpg
Allerlei nieuwe functies zijn er bijgekomen voor het chatten. Bij een buzzer bibberd zowel je eigen scherm als die van je chatpartner eventjes en hoor je ene geluid bij. Persoonlijk vind ik het geluid van de buzzer in MSN 7.0.0732 mooier.
Afbeeldingslocatie: http://img8.imagevenue.com/loc88/th_fbf_wink.jpg
Stuur Winks ter grootte van je chatscherm naar je chatpartners. Ze worden automatisch afgespeeld, maar je kunt het uitschakelen dat dat automatisch gebeurd.
Afbeeldingslocatie: http://img6.imagevenue.com/loc215/th_b16_opties_algemeen.jpg
Algemene opties. Hier zie je dus dat je de schermafbeeldingen in de contactpersonenlijst aan en uit kunt zetten en indien ingeschakeld welke grootte ze moeten hebben.

Afbeeldingslocatie: http://img4.imagevenue.com/loc246/th_ee1_opties_pers_geg.jpg
Persoonlijke gegevens. Hier kun je de functie in- en uitschakelen die laat zien wara je naar luisterd. Standaard wordt daar voor een plugin in Windows Meia Player geïnstalleerd, maar er zijn ook 2 verschillende plugins voor Winamp op het internet te vinden zodat je ook in MSN 7 kunt laten zien wat je in Winamp beluisterd.

Afbeeldingslocatie: http://img2.imagevenue.com/loc83/th_16c_opties_verbinding.jpg
Verbindingenbeheer is iets verbeterd en duidelijekr geworden. En als je klikt op "Geavanceerde instelingen..." krijg je:

Afbeeldingslocatie: http://img2.imagevenue.com/loc167/th_dd2_verbinding_testen.jpg
Een venster om je verbinding geavanceerd in te stellen. Na het klikken op "TCP-verbinding testen" zie je een venster zoals in deze afbeelding op de voorgrond waarin de betreffende verbinding wordt getest.

Edit:
TimMer schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:31:
Even een serieuze vraag: waarom mag je hier geen niet-MS patches posten?

Iedereen wil die reclames verwijderen en dan zou je Messenger Plus ook moeten verbieden, want die verandert je MSN ook op een aantal kritieke punten zoals reclame.
MSn plus verwijderd je reclame niet in MSN 7. Zoals Patchou zelf al eens verklaarde:het is illegaal en bederft de inkomsten van Microsoft. (nofi)

[ Voor 9% gewijzigd door Joen op 07-04-2005 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

André schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:13:
Hoe zit het met meerdere keren MSN opstarten onder 1 XP-user, zodat mijn vrouw en ik tegelijk online kunnen?
Dat gaat met stuffplug (polygamy-optie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Cmdr Chakotay schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:33:
Door banners te verwijderen ga je tegen de gebruikersovereenkomst in en dat is illegaal. Messenger Plus is niet expliciet geschreven om de banners weg te halen en dat kan je dan ook uit zetten.
Dat is A-Patch ook niet, die heeft nog veel meer functionaliteiten zoals het verwijderen van overbodige knoppen en functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimMer
  • Niet online
JeroenM_tbs schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:46:
Edit:

[...]

MSn plus verwijderd je reclame niet in MSN 7. Zoals Patchou zelf al eens verklaarde:het is illegaal en bederft de inkomsten van Microsoft. (nofi)
Typisch dat Messenger Plus dan jarenlang die banner heeft verwijderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:31
ben ik nou de enige wat helemaal gek wordt van al flauwekul erbij. Smileys in contactlijst, buzzer, bewegende smileys en ga maar door.

Ik gebruik tegenwoordig gewoon Windows Messenger 4.7, werkt perfect. Werkt perfect, alleen jammer dat ik geen bestanden kan versturen naar msn-ers.

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

borgdavile schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:53:
ben ik nou de enige wat helemaal gek wordt van al flauwekul erbij. Smileys in contactlijst, buzzer, bewegende smileys en ga maar door.
Nee hoor, maar met 3 klikken in de opties heb je de dingen die je nu opnoemt uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

deze versie komt wel door de firewall op mijn werk heen, blijkbaar zit de connectie anders/slimmer/andere poorten in elkaar van met alle voorgaande versies was het onmogelijk om met MSN te connecten.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

TimMer schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:51:
[...]

Typisch dat Messenger Plus dan jarenlang die banner heeft verwijderd...
TimMer schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:50:
[...]

Dat is A-Patch ook niet, die heeft nog veel meer functionaliteiten zoals het verwijderen van overbodige knoppen en functies.
Deze discussie hoort niet in dit topic. Mail ons (samods@tweakers.net) als je uitleg wilt :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:34

Padvinder

doet z'n best

-NMe- schreef op donderdag 07 april 2005 @ 14:01:
[...]

Kijk eens naar de Toaster-plugin voor Winamp. ;)
Ja, die had ik dus. En die werkte perfect in de beta's van msn7, maar nu ik de final heb geïnstalleerd doet ie het niet meer. Ik heb ook de nieuwere versie van Toaster geïnstalleerd (RC2), maar dat mag niet baten. Met WMP doet ie het prima, maar met winamp helemaal niets...

Welke versie van de toaster gebruik jij dan?

Die hele toaster plugin is overigens niet meer te vinden op Winamp.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beany schreef op donderdag 07 april 2005 @ 09:59:
...Wat mij het eerste opvalt zijn de smiley's e.d. in de contacten lijst. Eindelijk snap ik die rare tekens die ik anders altijd zag bij sommige namen ;)...
Ik wist al van deze functie toen ik anderhalve maand geleden de beta downloade, maar het bleek toen bij mij niet te werken. Ik dacht dat dat aan de beta te wijten was, maar nog steeds zie ik geen smileys in de namen:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/raceeend100/got/msn7.JPG

Heb ik ergens een setting verkeerd staan? Ik gebruik de final nu met Plus! 3.50 en nog een patch (welke ik hier niet mag noemen })). Maar ook voor het gebruik van deze patch zag ik geen emoticons in de namen.

In de visitekaartjes en gesprekvensters worden de emoticons wel weergegeven. Heeft hier iemand een soortgelijk probleem? Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Modbreak:Ik heb net wat posts getrashed. Als MSN offline is, dan hoef je het hier nog steeds niet te melden. ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Laatst online: 12-09 15:37
SyS_ErroR schreef op donderdag 07 april 2005 @ 12:42:
[...]

Die tekst die je onder je naam plaatst, komt in schuine letter achter je eigen nickname te staan. En als je bij de installatie van MSN Plus idd die vinkjes weghaald bevat MSN Plus geen spyware :)
Sterker nog, je hoeft geen vinkjes weg te halen, je moet kiezen of je met of zonder sponsor wil installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoYoost
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 10:48
Kan je ook 6.2 en 7 tegelijk geinstalleerd hebben? en dat msgplus dan ook werkt?
want ik wil de een gebruiken als ik de resources nodig heb en de ander als mensen die winks enzo willen sturen.
ofzo...

Hmmz dat gaat dus niet, ik heb eerst 7 geinstalleerd en die gekopieerd en 7 er weer afgegooid. Toen heb ik 6.2 weer geinstalleerd, maar die gaf aan dat er een nieuwe versie was en ik kon dus niet inloggen...

owja btw ik houd niet van Windows Messenger.

[ Voor 40% gewijzigd door YoYoost op 07-04-2005 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:06

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Eindelijk aanmelden met status offline. Nu nog even alle nudges, winks en andere zooit uitzetten en ik ben tevreden over deze versie :)

Ik krijg alleen de search balk niet weg (al gemeld, I know) en de "myspace, msn today" balk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YoYoost schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:34:
Kan je ook 6.2 en 7 tegelijk geinstalleerd hebben? en dat msgplus dan ook werkt?
want ik wil de een gebruiken als ik de resources nodig heb en de ander als mensen die winks enzo willen sturen. ofzo...
:? Hoe ga je dat doen?
'Wacht, ik ga effe Doom 3 spelen dus ik start MSN6'
'Oh, wil je een wink sturen? Wacht, ik start even MSN7'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:43
ik heb ook msn messenger 7.0 geinstalleerd op mijn nieuwe pc met pentium 4 3.0 Ghz en 512 mb intern geheugen. maar als ik me nu aanmeld en aangemeld ben krijg ik meteen msn messenger reageert niet meer. heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6Pac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:28

6Pac

"Roma Victor"

De reden dat ik terug was gegaan van build 0732 naar 0425 was de extension block die ms om security redenen had ingebouwd.
Heb veel posts hierover voorbij zien komen maar ik weet niet of het onderstaande al onder de aandacht is gebracht.

mess belgie ;) heeft nu een 'pleister' uitgebracht die dat probleem op moet lossen
This very simple program will add the following extensions as LowRiskFileTypes,
allowing them to be received in MSN.

.exe;.bat;.com;.cmd;.reg;.vbs;.inf;.msi;.htm;.html;.swf;.js;.mp3;.mp2;.ape;
.apl;.flac;.shn;.mpc;.mp+;.wma;.ogg;.mp4;.aac;.voc;.mid;.mac;.cda;.kar;.midi;
.rar;.zip;.wav;.jpg;.gif;.png;.bmp;.jpeg;.doc;.xls;.pls;.pub;.dat;.html;.htm;
.avi;mpg;.mpeg;.nfo;.txt;.torrent;.diz;.ppt;.m3u;.sfv;.tar;.htt;.mht;.asp;
.aspx;.tiff;.rtf;.ini;.cab;.ico;.icl;.ip;.iptheme;.msstyles;.theme;.dll;.psd;
.vbs;.swf;.php;.xaml;.iso;.bin;.cue;.xml;.par;.par2;.ace;.arj;.lzh;.7z;.gz;.bz;
.uue;.bz2;.jar;.z;.ade;.adn;.adp;.aia;.img;.date;.aip;.ait;amf;.ani;.aob;.asf;
.csv;.fla;.pxr;.wmv;.nrg;.mov;.sav;.xhtml;.php5;.pxr;.m4a;.qxr;.h;.cpp;.pdd;
.rle;.dib;.eps;.jpe;.pcx;.pdp;.raw;.pct;.pict;.sct;.tga;.vda;.icd;.vst;.tif;
.tpl;.log;.prx;.cdf;.nls;.ax;.msc;.cpl;.EXE;.BAT;.COM;.CMD;.REG;.VBS;.INF;.MSI;
.HTM;.HTML;.SWF;.JS;.MP3;.MP2;.APE;.APL;.FLAC;.SHN;.MPC;.MP+;.WMA;.OGG;.MP4;
.AAC;.VOC;.MID;.MAC;.CDA;.KAR;.MIDI;.RAR;.ZIP;.WAV;.JPG;.GIF;.PNG;.BMP;.JPEG;
.DOC;.XLS;.PLS;.PUB;.DAT;.HTML;.HTM;.AVI;MPG;.MPEG;.NFO;.TXT;.TORRENT;.DIZ;
.PPT;.M3U;.SFV;.TAR;.HTT;.MHT;.ASP;.ASPX;.TIFF;.RTF;.INI;.CAB;.ICO;.ICL;.IP;
.IPTHEME;.MSSTYLES;.THEME;.DLL;.PSD;.VBS;.SWF;.PHP;.XAML;.ISO;.BIN;.CUE;.XML;
.PAR;.PAR2;.ACE;.ARJ;.LZH;.7Z;.GZ;.BZ;.UUE;.BZ2;.JAR;.Z;.ADE;.ADN;.ADP;.AIA;
.IMG;.DATE;.AIP;.AIT;AMF;.ANI;.AOB;.ASF;.CSV;.FLA;.PXR;.WMV;.NRG;.MOV;.SAV;
.XHTML;.PHP5;.PXR;.M4A;.QXR;.H;.CPP;.PDD;.RLE;.DIB;.EPS;.JPE;.PCX;.PDP;.RAW;
.PCT;.PICT;.SCT;.TGA;.VDA;.ICD;.VST;.TIF;.TPL;.LOG;.PRX;.CDF;.NLS;.AX;.MSC;.CPL

The actual key being altered is:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Associations

Please note that these filetypes were blocked in order to counter the propagation of viruses over the .NET Messenger network. Always be wary of any file you receive!
Dus ff testen of ook doet wat het beloofd

edit: grappig.. ik heb die sleutel helemaal niet :P.. if word ie na het installeren van die patch toegevoegd??

[ Voor 33% gewijzigd door 6Pac op 07-04-2005 19:20 ]

I'd like to see things from your point of view... But I can't seem to get my head that far up my ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Misschien een rare vraag, maar ik stel hem hier toch: heb net MSN 7.0 geinstalleerd met de nieuwste Messenger Plus en Stuff plugin. Ook heb ik MSN7UniversalPatcherPlusPlus gebruikt om een aantal dingen weg te laten, alleen nu wilt mijn MSN niet meer starten! Ik zie enkel alleen het MSN logo met een kruis naast de klok van Windows. Er op klikken helpt ook niet, heb ook geprobeerd om MSN helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren, maar nog steeds hetzelfde probleem :'(

Wie kan me ermee helpen of heeft een werkende oplossing?

Thnx

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-09 22:13
Dit is ook fijn. Elk bericht waar .pif in voorkomt wordt geblokkeerd door MSN. Dus niet alleen je file transfers maar zelfs je berichten nu!
Not only is Microsoft acting like a pure-bred Big Brother with regard to file transfers (see the previous post), but a new form of censorship has been brought to light, directly affecting your IM conversations! You see, messages that include .pif just never get through. Just pif without the dot works, as do all other blocked file extensions.

The filtering of messages containing .pif, a resolution sprung from last week's security testing, addresses the spreading of disguised MSN Messenger worms. One could wonder why other common worm extensions, like .scr and .exe, are left alone? Timothy gave me one acceptable answer, namely that .pif files are often mistaken for .gif files and therefor more imprudently clicked. But the point is Microsoft has moved into censoring Instant Messages and that's awfully disturbing!
Bron: www.mess.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leondendungen schreef op donderdag 07 april 2005 @ 18:32:
ik heb ook msn messenger 7.0 geinstalleerd op mijn nieuwe pc met pentium 4 3.0 Ghz en 512 mb intern geheugen. maar als ik me nu aanmeld en aangemeld ben krijg ik meteen msn messenger reageert niet meer. heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

alvast bedankt
nou je bent niet de enigste... ik heb hier ook last van
specs: pentium 3.2Ghz EE, 2gb intern geheugen

duurt ongeveer 7 seconden voordat het dan weer vastslaat.... eng heh.. weer een 7... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleWan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 14:26
proller schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:16:
[...]

En 7.07 MB :*) En vandaag is het de 7 april :+ Man wat een grapjassen daar bij MS :D

7.0.0777 build versie
7.0 msn naam versie
7 april
7.07 MB
binnenkort 77.777 x gedownload :p

http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Ik ging van Bèta 7.0.0425 naar de final en meteen bij het aanmelden na de installatie van de final, kreeg ik de melding dat er een fout was opgetreden in MSN en dat die moest worden afgesloten. En de 10 keer daarna dat ik het probeerde ook.

Vervolgens heb ik MSN gedeïnstalleerd en meteen weer geïnstalleerd (de final dus) maar het zelfde probleem bleef. Nu heb ik Bèta 7.0.0425 maar weer teruggezet en toen was 't probleem weer verholpen. Waar dat aan ligt weet ik niet; ik draai MSN Plus! 3.40.108 Bèta... verder niets. :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6Pac

6Pac

"Roma Victor"

Nou het werkt voor geen meter met de laatste build..
De reg key staat er duidelijk maar nog steeds worden bij mij alle bekende extensies geblokt terwijl bij een vriend alles gewoon werkt.. snap er niks meer van.. terug naar build 0425

I'd like to see things from your point of view... But I can't seem to get my head that far up my ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een andere plugin voor winamp dan Toaster.
Zodat er bij je naam komt te staan wat je luisterd.

Toaster komt allemaal bijkomstigheden waar ik niks aan heb. Ik zoek een plugin die alleen de nummers bij mijn naam zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 20:02:

Toaster komt allemaal bijkomstigheden waar ik niks aan heb. Ik zoek een plugin die alleen de nummers bij mijn naam zet.
Toevallig dat je dit NET vraagt want ik wilde dit ook vragen. Die messpatch doet het ook niet want die werkt niet met de allernieuwste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:59
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 20:02:

Ja erg goede vraag. Dit wil ik ook graag weten. Denk dat we gewoon even moeten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cmdr Chakotay schreef op donderdag 07 april 2005 @ 18:55:
Dit is ook fijn. Elk bericht waar .pif in voorkomt wordt geblokkeerd door MSN. Dus niet alleen je file transfers maar zelfs je berichten nu!

[...]
Schandalig dat MSN wat aan het IM-Worm probleem wil doen.
pif file = trouble - er komt geen situatie meer voor waarbij dat niet zo is.

Ik kan deze ontwikkeling eigenlijk alleen maar toejuichen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeh
  • Laatst online: 06-09 22:13
Ze mogen er best wat aan doen, maar laat dan in ieder geval weten dat je bericht niet aankomt in plaats van geen enkele melding te geven. En we hebben het hier over het tekstgedeelte '.pif'. Volgens mij doet dat niks. Ja het komt vaak samen met een .pif bestand, maar die is toch al geblokkeerd. En als je een lang bericht getypt hebt van paar honderd tekens met ergens .pif erin en je bespreekt een computer probleem en je weet hier niks van af, dan kun je verzenden wat je wilt maar de andere en jij krijgt er geen bericht van (dat het niet aankomt). Beetje lullig, niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:22

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat bij Bestanden Delen de gedownloade bestanden gewoon in de via de opties daarvoor aangewezen directory terecht komen, ipv in een submap van Mijn Documenten? Erg vervelend als die op een kleine schijf staat en je krijgt veel bestanden binnen :(

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 20:17:
[...]

Schandalig dat MSN wat aan het IM-Worm probleem wil doen.
pif file = trouble - er komt geen situatie meer voor waarbij dat niet zo is.

Ik kan deze ontwikkeling eigenlijk alleen maar toejuichen. :)
Ja, maar andere normale files geven nu ook problemen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Met A-Patch heb ik Messenger 7.0 wel zoals ik 'm wil :). Geen MSN logo's, geen onnodige knoppen in een chatvenster, geen geblokkeerde bestandsextensies. Door verder nog in de opties van Messenger zelf wat dingen te veranderen (Messenger Vandaag uit, buzzers/winks uit, etc) ben ik er best happy mee.

Van Messenger 7.0 zelf vind ik de mogelijk om je mededelingen in een apart vak voor persoonlijke berichten te stoppen erg handig - je kan eventueel wat meedelen aan de wereld, maar je vervuilt een chatsessie niet elke keer met drie regels als je wat zegt. MSN Spaces is wel grappig maar ik zie het mezelf voorlopig nog niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:22

Opa

Nu Multifocaal!

pasta schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:07:
Modbreak:Ik heb net wat posts getrashed. Als MSN offline is, dan hoef je het hier nog steeds niet te melden. ;)
Als bij mij thuis MSN 7 wel overeind blijft en op het werk overduidelijk niet, dan is het geen MSN server probleem maar een probleem tussen de client en een corporate firewall omgeving. :/

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

victorvo schreef op donderdag 07 april 2005 @ 21:14:
[...]

Als bij mij thuis MSN 7 wel overeind blijft en op het werk overduidelijk niet, dan is het geen MSN server probleem maar een probleem tussen de client en een corporate firewall omgeving. :/
Of uberhaubt een probleem op je werk met de internetverbinding / proxy gebruik etc.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Laatst online: 16:33
Superdeboer schreef op donderdag 07 april 2005 @ 19:09:
Waar dat aan ligt weet ik niet; ik draai MSN Plus! 3.40.108 Bèta... verder niets. :)
Misschien updaten naar MSN Plus 3.50.124 Final?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Cmdr Chakotay schreef op donderdag 07 april 2005 @ 18:55:

[...]

Bron: www.mess.be
Ja, wat willen we nou :?

Microsoft wordt afgeschoten omdat de programma's te open zouden zijn. Zodra er een virus is met een X extensie die geopend wordt, wordt de aanval weer ingezet. Nu proberen ze de "domme" gebruikers te beschermen, en is het weer niet goed.

Ook van de site:
Want to send your mates a picture of your new girlfriend, a demo of your amazing guitar talent or that funny videofile you downloaded from Ebaumsworld? But is MSN Messenger randomly returning them a message that "[user] tried to send you a file (filename.mp3). This file has been blocked because it is potentially unsafe."? Potentially!? Microsoft is operating way beyond their authority with the blocked file extensions strategy (well, maybe they permit themselves in the ToS somewhere) and I'm sure they're chasing potential MSN Messenger users away.

But as usual, you can rely on us in times of need. Together with wtbw, we made it easy for you to enable the transfer of blocked file types again. Launch the simple File Extension Unblocker and restart MSN Messenger completely. You'll notice a lot less obstruction when transferring files afterwards!
Geweldig, allemaal lekker zeuren. Iedereen gaat die "Patch" installeren, en als er een virus komt, geven we Microsoft weer de schuld.

[ Voor 49% gewijzigd door PWM op 07-04-2005 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nautaonline
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:42
Heeft er iemand ook problemen met het versturen van .exe files?

Ik kan geen .exe files over msn sturen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Niet online
nautaonline schreef op donderdag 07 april 2005 @ 21:54:
Heeft er iemand ook problemen met het versturen van .exe files?

Ik kan geen .exe files over msn sturen... :(
Nee klopt, werkt hier ook niet. Die extensie is ook geblokkeerd ofzo 8)7

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nautaonline
Stelletje Matennaaiers..

Dan maar de al oude manier, FTP serveren..

of exentie veranderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of archiveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt
  • Laatst online: 29-04 10:59

wvdburgt

MacOS all the way baby!

kheb nog een raar iets in msn 7 nu. die lijst doet af en toe raar als je scrolt. is niet echt een bug maar et ziet er raar uit.

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6Pac

6Pac

"Roma Victor"

Enige wat niet geblockt word is .zip, de rest wel.. De regkey (paar posts terug) is ook geen optie heb ik gemerkt...msn blijft alles gewoon lekker blocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:44
ik heb een aantal mensen zien vragen om een plugin om de Winamp title te laten zien.
Als jullie het heel lief vragen, wil ik best posten waar je em kan vinden ;) })

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
Ben.Hahlen schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:23:
ik heb een aantal mensen zien vragen om een plugin om de Winamp title te laten zien.
Als jullie het heel lief vragen, wil ik best posten waar je em kan vinden ;) })
Oke, kom maar op met die link >:) ! Wel graag een plugin die werkt met de final en eentje die niks extra's brengt dan het weergeven van de titel (8> .

[ Voor 3% gewijzigd door ZoRr0 op 07-04-2005 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Laatst online: 09-08 18:34
En die extra popup van toaster kun je ook makkelijk uitzetten.
Er van uit gaande dat je Toaster 0.7.3 hebt moet je even eht volgende instellen:
- Op de tab "Presets" "MSn Only" aankliken en op "Load preset" klikken
- Op de tab "Display" "Enable toasts" uitzetten
- Even op "Toepassen" en "OK" klkken
- Winamp afsluiten en opnieuw starten
Als het goed zorgt Toaster nu puur alleen voor de muziektitel updates in MSN.

Hoe je aan Toaster komt moet je zelf maar uitzoeken, zo moeilijk is het op zich niet. En het is eigenlijk ook geen crack/patch voor MSN, maar een plugin voor Winamp die het zelfde kan als de MSN music title plugin voor Windows Media Player, maar dan dus voor Winamp.

Edit:
Toaster 0.7.3 blijkt overigens ook prima bij MSN 7 Final te werken. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Joen op 07-04-2005 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
Ok, deze is lichter dan toaster, en je hoeft alleen maar het dll-tje in de winamp-pluginsmap te dumpen.
De link naar het blog is:
http://msnblog.stuffplug.com/
In de eerstetweede post zie je link naar de download.
Een directe link (als dat mag?):
http://msnblog.stuffplug.com/wp-content/gen_msn.zip

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
Bedankt JeroenM_tbs, het werkt perfect :*) ! Het blijkt zelfs dat versie 0.7.4 al uit is... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik draaide al een tijdje op een van mijn systemen de beta. Ik vind persoonlijk het breezah-gehalte te hoog in deze versie. Nou zijn van alle gigantische smileys op je scherm, trillende vensters, tekeningetjes, avatars in je contact list en allemaal andere troep die ik niet hoef af te komen... Maar een ding vind ik toch wel erg bot:
dat microsoft mij een beetje gaat dwingen bepaalde bestanden niet down te loaden. Een waarschuwing vind ik al te veel, er zijn genoeg mensen slim genoeg om te weten dat ze geen server.exe moeten gaan openen ofzo. Daarom had ik het wel sociaal gevonden van microsoft als deze functie ook UIT zou kunnen, maar dat was kennelijk te veel werk voor ze.
Nog mooier werd het toen ik met a-patch deze toch wel hinderlijke barriere had opgeheft, en het accepteren van bijvoorbeeld exe bestanden wel werkte, microsoft met een beveiligingspopup kwam. Uit mijn eigen bestwil, had microsoft om mijn computer van verdoemenis en ondergang te redden de toegang tot het overgezette bestand ontzegt. Het stond er geschreven alsof ik meneer gates maar heel dankbaar moest zijn voor het verlenen van deze dienst, die mij anders echt de kop had gekost. Na even op help te drukken werd mij verteld dat om dit te omzeilen, naar de ontvangen bestanden map kon worden gegaan, rechts kon worden geklikt op het betreffende bestand om daar de toegang weer terug te krijgen bij de instellingen.
Maar, omdat mijn goede vrienden bij microsoft toch wel heel zeker waren dat het echt een heel slecht bestand was voor mij, bleek dat ze zo vriendelijk waren geweest het alvast voor mij te verwijderen. Het is namelijk ongelofelijk schadelijk voor je computer als je probeert software te installeren die niet direct van de microsoft website komt...

Ik merk dat ik msn 7 alleen kan waarderen als ik hem zo instel dat alles zoveel mogelijk op msn 6 lijkt... Opmerkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Laatst online: 16:39

markvt

Peppi Cola

4.7.3001 meld gelukkig nog steeds aan msn7 heeft veel te veel poespas erbij gekregen voor mij :(

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpuntnl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 00:10

wpuntnl

tja... waarom ook niet...

volgens mij werkt de mess pleister voor het toch stiekem toestaan van extensies wel... zodra beide partijen hem geïnstalleerd hebben.. althans.. ik heb het net getest en het werkt.

Daarnaast acht ik mezelf wel slim genoeg om EN een goede virusscanner draaiende te hebben EN niet willekeurig alles zomaar klakkeloos aan te klikken. (een gezond beetje wantrouwen is best nuttig af en toe...)

daarnaast werkt bij mij de 0.74 versie van toaster heel erg lekker.

Ik vind persoonlijk msn 7.0 een hele hele hele grote verbetering. Ik vind zelf de grote avatars stoer, de nieuwe webcam support prima en ook de voicechat functie is bij mij erg welkom. Leuk is het patsen met naar welke muziek je aan het luisteren bent...

Minder vind ik de directe link naar spaces... die had ik zelf graag customizable gezien... vooral omdat ik zelf liever blogger gebruik dan spaces... (die kan ik WEL helemaal aanpassen en dat kan bij spaces niet ver genoeg... naar mijn zin)

Voor de rest... herken ik een hoop van de problemen met vastslaan... daar had ik bij mijn voorgaande windows xp installatie ook last van... deze niet... ben er nog altijd niet achter wat dat nou ongeveer was...

al met al... is trillian bij mij weer fijn van de computer af en ben ik weer terug bij Microsoft.... nog een mooie feature... die visitekaartjes... heerlijk :D

Survival of the W-est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Laatst online: 12-09 20:34

Padvinder

doet z'n best

JeroenM_tbs schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:45:
En die extra popup van toaster kun je ook makkelijk uitzetten.
Er van uit gaande dat je Toaster 0.7.3 hebt moet je even eht volgende instellen:
- Op de tab "Presets" "MSn Only" aankliken en op "Load preset" klikken
- Op de tab "Display" "Enable toasts" uitzetten
- Even op "Toepassen" en "OK" klkken
- Winamp afsluiten en opnieuw starten
Als het goed zorgt Toaster nu puur alleen voor de muziektitel updates in MSN.

Hoe je aan Toaster komt moet je zelf maar uitzoeken, zo moeilijk is het op zich niet. En het is eigenlijk ook geen crack/patch voor MSN, maar een plugin voor Winamp die het zelfde kan als de MSN music title plugin voor Windows Media Player, maar dan dus voor Winamp.

Edit:
Toaster 0.7.3 blijkt overigens ook prima bij MSN 7 Final te werken. ;)
Thanks! Ik gebruikte gewoon de verkeerde versie van Toaster... nu werkt het prima! :)

* Padvinder is heel tevreden over MSN Messenger 7.0 final... zeker met een aantal patches en plugins. Prima IM programma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt er hier op dat ik niet meer bestanden kan ontvangen van mensen die iets sturen met een oudere versie van msn. Komt hele tijd te staan; de overdracht is verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Probeer het is met een zipje, vele bestands extenties zijn geblocked. Ik noem Mp3, exe files en nog wat van die handel.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow
  • Laatst online: 07-09 09:24

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

PWM schreef op donderdag 07 april 2005 @ 21:51:
[...]

Microsoft wordt afgeschoten omdat de programma's te open zouden zijn. Zodra er een virus is met een X extensie die geopend wordt, wordt de aanval weer ingezet. Nu proberen ze de "domme" gebruikers te beschermen, en is het weer niet goed.

Ook van de site:

[...]

Geweldig, allemaal lekker zeuren. Iedereen gaat die "Patch" installeren, en als er een virus komt, geven we Microsoft weer de schuld.
Ze mogen gerust standaard blocken, maar dan moet dat wel uit te zetten zijn door wat meer ervaren gebruikers. Iedereen moet kunnen kiezen wat ze versturen en dat moet niet belemmerd worden door een programma, zeker niet als daarmee wel een aantal, maar niet alle soorten bestanden verstuurd kunnen worden.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nautaonline
Bedankt voor die plugin voor winamp! Werkt uitstekend!

(Windows Media Player hangt om de 10 minuten hier...)

Toch ben ik inderdaad ook van mening dat de optie: Bestanden blokkeren uit te schakelen moet zijn. Nu moet ik ze eerst renamen, en dan versturen. Erg omslachtig weer. (of zelfs inzippen..)

Mircosoft, msn 7 is leuk, maar dit is niet nodig... (Virusscanners blokkeren ook wel verstuurde virussen....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer vanuit Messenger 7 Activteiten het Whiteboard op te starten, maar dan krijg ik de melding dat niet de meest recente versie is geïnstalleerd, terwijl dit toch echt wel het geval was. De link brengt me dan naar een stokoude versie. Iemand een tip om Whiteboard toch aan de gang te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik schijn nu een probleem te hebben met MSN 7.0 weet niet of iemanders het ook heeft maar Hij sluit zichzelf direct af nadat ik me heb aangemeld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rafe schreef op donderdag 07 april 2005 @ 21:06:
Met A-Patch heb ik Messenger 7.0 wel zoals ik 'm wil :). Geen MSN logo's, geen onnodige knoppen in een chatvenster, geen geblokkeerde bestandsextensies. Door verder nog in de opties van Messenger zelf wat dingen te veranderen (Messenger Vandaag uit, buzzers/winks uit, etc) ben ik er best happy mee.

Van Messenger 7.0 zelf vind ik de mogelijk om je mededelingen in een apart vak voor persoonlijke berichten te stoppen erg handig - je kan eventueel wat meedelen aan de wereld, maar je vervuilt een chatsessie niet elke keer met drie regels als je wat zegt. MSN Spaces is wel grappig maar ik zie het mezelf voorlopig nog niet gebruiken.
Gefeliciteerd!
Je bent er zojuist in geslaagd om Windows Messenger te maken :)

Oftewel: Waarom Messenger 7 downloaden en vervolgens alle veranderingen tov de versie die standaard in Windows zit eruit slopen :?
PWM schreef op donderdag 07 april 2005 @ 21:51:
[...]

Ook van de site:

[...]

Dude, het gaat hier alleen maar om het noemen van ".pif". Oftewel, als ik tegen jou zeg "je moet een .pif bestand niet openen, dat kan een virus zijn" komt dat bericht niet aan. Dat slaat toch nergens op? Dat is heel wat anders dan bestanden die zich zonder toestemming vragen in je essentiele systembestanden nestelen, of zich ongemerkt openen. Dat ze het versturen blokkeren is al erg genoeg (je moet immers én de transfer accepteren, én het bestand openen), maar ik kan dus niet eens meer met een willekeurig persoon praten over .pif, .exe, .mp3, .bat, .msi, .*** praten omdat MS dat niet wil.

Leg mij uit hoe dat het verspreiden van virussen effectief blokkeerd?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2005 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Bij mij sluit MSN 7 altijd af met een error:

R6025
- pure virtual function call

Zolang ik MSN open heb kan ik geen bestanden openen met rechtsklikken (menu)... dan crasht heel mn explorer...

Probeer nu MSN 6 weer te vinden.. maar die wordt niet meer aangeboden op de site..

Windows 2000 NL overigens, heb zowel de nederlandse als engelse MSN 7 geprobeerd.

[ Voor 31% gewijzigd door Bosmonster op 08-04-2005 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:12
Bosmonster schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:03:
Bij mij sluit MSN 7 altijd af met een error:

R6025
- pure virtual function call

Zolang ik MSN open heb kan ik geen bestanden openen met rechtsklikken (menu)... dan crasht heel mn explorer...

Probeer nu MSN 6 weer te vinden.. maar die wordt niet meer aangeboden op de site..

Windows 2000 NL overigens, heb zowel de nederlandse als engelse MSN 7 geprobeerd.
Heb ik ook :(
Hij crashed overigens niet

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~harto740/msn.jpg

Windows XP hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 10:48:
[...]

Dude, het gaat hier alleen maar om het noemen van ".pif". Oftewel, als ik tegen jou zeg "je moet een .pif bestand niet openen, dat kan een virus zijn" komt dat bericht niet aan. Dat slaat toch nergens op?
Niet? Dan raad ik je aan je eens in te lezen aangaande (recente) IM-Worms.
Meerdere posts erover staan hier [/spam]
Ik vind het de beste vernieuwing van MSNM 7.
maar ik kan dus niet eens meer met een willekeurig persoon praten over .pif, .exe, .mp3, .bat, .msi, .*** praten omdat MS dat niet wil.
Alleen .pif is gefilterd, daarnaast zijn executables en nog wat andere filetypes geblokkeert van file transfer. Praten erover is geen probleem, noch is het uitwisselen van .mp3 files dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

ach als je echt iets wil verzenden wat op extensie is geblocked dan hernoem je het toch ff en geef je bij de ontvanger aan wel extensie het moet hebben, da's bijna net zoveel moeite als een patch er voor installeren.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

aardbeix15 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:54:
ach als je echt iets wil verzenden wat op extensie is geblocked dan hernoem je het toch ff en geef je bij de ontvanger aan wel extensie het moet hebben, da's bijna net zoveel moeite als een patch er voor installeren.
Een patch installeren is eenmalig ;). En ik zou zeggen .. verspreidt het woord aan iedereen :D. Zo ging het ook met MSN Plus.. gebruikt nu ook bijna iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet de messanger pagina het nog? Wil hem downloaden, maar alle microsoft pagina's doen het niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:22

Opa

Nu Multifocaal!

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 10:12:
Ik probeer vanuit Messenger 7 Activteiten het Whiteboard op te starten, maar dan krijg ik de melding dat niet de meest recente versie is geïnstalleerd, terwijl dit toch echt wel het geval was. De link brengt me dan naar een stokoude versie. Iemand een tip om Whiteboard toch aan de gang te krijgen?
Was Whiteboard niet voorbehouden aan Windows Messenger? Die is inderdaad bij versie 5.1 nu.

Overigens kan je gewoon Windows Messenger naast MSN Messenger installeren. Je zet hem gewoon niet op automatisch starten. De andere partij zal dan ook Windows Messenger moeten installeren.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

victorvo schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 12:20:
[...]

Was Whiteboard niet voorbehouden aan Windows Messenger? Die is inderdaad bij versie 5.1 nu.

Overigens kan je gewoon Windows Messenger naast MSN Messenger installeren. Je zet hem gewoon niet op automatisch starten. De andere partij zal dan ook Windows Messenger moeten installeren.
Whiteboard staat wel vermeld bij de Activities in 7. Zal even uitproberen met installeren van 5.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, iedereen klaagt maar over de extensieblock. maar beseft niemand dat er een hoop dudes zijn die klakkeloos alles accepteren en dat wij onder de gevolgen zitten?

als het simpel uit te schakelen was doen die dudes dat ook, en dan heeft MS voor nix deze veiligheidsmaatregel ingebouwd? ik heb overigens met een patch deze extensieblock uitgezet en hoop maar dat die mensen deze patch niet kunnen vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 12:54:
ok, iedereen klaagt maar over de extensieblock. maar beseft niemand dat er een hoop dudes zijn die klakkeloos alles accepteren en dat wij onder de gevolgen zitten?

als het simpel uit te schakelen was doen die dudes dat ook, en dan heeft MS voor nix deze veiligheidsmaatregel ingebouwd? ik heb overigens met een patch deze extensieblock uitgezet en hoop maar dat die mensen deze patch niet kunnen vinden....
daar heb je wel gelijk aan, ik irriteerde me mateloos toen handcuffs.pif ineens opdook, niet ingetrapt..wel een mailtje naar chello gestuurd. Het waren ook niet de slimste mensen waarvan ik het bericht op MSN kreeg.

nouja, das verleden tijd.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Laatst online: 27-02 16:10
Het wordt tijd dat ze dat msn-versie voor os-x ook eens gaan bijwerken, loopt ook hopeloos achter. Behoorlijk buggy ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een manier gevonden om ervoor te zorgen dat het NIET vastloopt :(
Zowel de Amerikaanse als de Vlaamse versie lopen - bij mij - vast na een tijdje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Laatst online: 14-09 20:47
Iemand al uitgevonden hoe je zo'n "pack" weer uit kan zetten? Bij 1 contactpersoon heb ik nu de hele tijd zo'n irritant pack als achtergrond en zo...

[ Voor 49% gewijzigd door Brammel op 08-04-2005 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 14:00:
Zowel de Amerikaanse als de Vlaamse versie lopen - bij mij - vast na een tijdje...
Oh, is er een Vlaamse versie ook? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 16:10:
[...]
Oh, is er een Vlaamse versie ook? :P
Het was een vermoeiende avond gisteren!
(Het zijn twee verschillende downloadpagina's, één voor Vlaanderen en één voor Nederland:
http://messenger.msn.com/download/downloadx.aspx?mkt=nl-be en
http://messenger.msn.com/download/downloadx.aspx?mkt=nl-nl 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
hmm als ik tegen iemand aan wil gaan praten sluit hij af hoe kan dat nou weer?! heb hem sindws gister!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 10:12:
Je kan met MSN 7 ook tekst "schrijven". Dit is eigenlijk vergelijkbaar met Whiteboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladon
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verbazingwekkend genoeg werkte alles meteen en zonder horten of stoten. De grootste nadelen vind ik, zoals de meesten, de stortvloed aan functies die msn zijn binnengedrongen sinds versie 6.0. Het werkt wel vertrouwd en gelukkig zijn er een aantal irritante functies zonder allerhande patches uit te schakelen.

Maar wat mij betreft hebben ze nu wel de max bereikt wat betreft extra functies. Als er nog veel meer bij komt stop ik toch echt met upgraden voordat ik door de bomen het bos niet meer kan zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 22:57
Ik kan hier uit opmaken dat er echt gewoon mensen zijn die deze versie gebruiken :| . Nou ik iig niet hoor, iets te (wat denk ik al een paar keer gezegd is, maar wrijf t er ff in) breezah-shit achtig. Vooral die winks en die buzzers zijn totaal overbodig en superirritant. Hou 't gewoon bij 6.2, meer dan goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
Snap ook niet echt hoe iedereen aan die problemen komt eigenlijk O-) . Heb hem zelf nu ook 2 dagen draaien ofzo en zonder enige problemen (even afkloppen! :*) ). Ik vind inderdaad wel dat er steeds meer functies bijkomen. Als ze nu ook nog eens allemaal nuttig waren... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
ik denk dat het komt door die patch bij mij! heb hem nu hersteld en doet het perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe krijg je die ZOEKEN knop weg, die IRRITANT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 17:09:
hoe krijg je die ZOEKEN knop weg, die IRRITANT
patch maar is tegen de regels van msn en got...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:52
spuuglelijk en irritant is msn 7 geworden, ben nu ook overgestapt naar trillian. :(

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Venxir schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 17:16:
spuuglelijk en irritant is msn 7 geworden, ben nu ook overgestapt naar trillian. :(
denk dat je met msn een product te pakken hebt voor de mainstream jeugd! dus alle toeters en bellen erop en dan gaat het natuurlijk om uiterlijk.
trillian gebruiken meer de wat oudere mensen gok ik zo en degene die er verstand van hebben..
denk dat je het zo moet zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Ik heb een bug gehad laatst.

Ik was met 2 mensen aan het praten. 1 zei al een tijdlang niets meer, met de ander wat ik bezig. Toen zegt die dus tegen mij "accept die file eens dan!". Ik zo: Welke file? ik zag helemaal niets. Bleek dus dat die in het ANDERE contact window was gezet. Terwijl dat die persoon er helemaal niet meer was. Ook stond in het verkeerde contact windows van persoon A dus "persoon B wil je iets sturen".

Wat ik ook een nadeel vind ik dat ik bijna alle nieuwe functies er weer uit moet patchen :(
Toch gebruik ik msn, omdat ik zo die nieuwe smilies enzo kan ontvangen, al doe ik het niet voor mezelf, de meeste mensen weten nu eenmaal neit zo veel van pc's af en vinden het leuk om zoiets te sturen, als ik het dan niet ontvang, da's dan weer minder weet je ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:11

sjaakaq

It might get loud

Hmm opzich zijn ongevere alle cliëmnts beter dan MSN op 1 ding na: waarom hebben die dingen allemaal hun eigen -lelijke- skins? Trillian is niet standaard, GAIM niet...of is dit bij deze cliënts te veranderen?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfinn
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-12-2024
lama

[ Voor 99% gewijzigd door kingfinn op 10-04-2005 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Tis dan wel Hotmail, maar toch vraag ik het hier even:

Iemand enig idee hoe ik het bericht:

Afbeeldingslocatie: http://www.k2u.nl/hotmail.jpg

blabla

weg kan krijgen ?

Iedere keer als ik een bericht ontvang in me Hotmail box (ik gebuik Msn messenger 7) moet ik
eerst op doorgaan klikken, wat onderaan dat bericht staat, voordat ik in de inbox terecht kom.

Ik heb dit al een week ofzo, en die melding wil niet weg.

[ Voor 41% gewijzigd door Hoyden op 08-04-2005 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Is die actiebalk "een contactpersoon toevoegen" onder in het hoofdvenster niet meer uit te schakelen??

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ Chicken schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 18:28:
Is die actiebalk "een contactpersoon toevoegen" onder in het hoofdvenster niet meer uit te schakelen??
Is ook mogelijk met een patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken

DJ Chicken

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 18:35:
[...]

Is ook mogelijk met een patch
voor 7.0.0777 zijn er nog geen ad removers etc :/

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 14:57

beany

Meeheheheheh

Topicstarter
DJ Chicken schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 18:38:
[...]

jawel... maar een link naar dat proggie mag hier niet geplaatst worden....

ik draai 7.0.0777 zonder reclame en zonder die irritante zoek knop! :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
DJ Chicken schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 18:38:
[...]

Toch wel, kijk maar eens op T.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 10:48:
[...]

Gefeliciteerd!
Je bent er zojuist in geslaagd om Windows Messenger te maken :)

Oftewel: Waarom Messenger 7 downloaden en vervolgens alle veranderingen tov de versie die standaard in Windows zit eruit slopen :?
Omdat er ook functionaliteit in 7.0 zit die ik wel gebruik, al dan niet dagelijks. Display pictures vind ik leuk, eens in de zoveel tijd een spelletje ben ik ook niet vies van, en zo zijn er nog wel een aantal dingen. Overigens zijn de veranderingen van A-Patch puur cosmetisch, de functionaliteit is er nog wel. Mocht iemand me een Wink sturen kan ik die afspelen als ik dat wil, en dat vind ik wel handig :).

edit:
Zelf vind ik het tekenen ook wel geinig, heb dat gistermiddag nog een half uur gedaan met mijn nichtje van vijf :D.

[ Voor 9% gewijzigd door Rafe op 08-04-2005 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Brammel schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 14:27:
Iemand al uitgevonden hoe je zo'n "pack" weer uit kan zetten? Bij 1 contactpersoon heb ik nu de hele tijd zo'n irritant pack als achtergrond en zo...
Ik zit hier ook mee, weet iemand dit misschien?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
Ik vind het maar vermoeiend dat iedereen bij een nieuwe MSN komt melden dat hij / zij helemaal niet zit te wachten op al die functies. Zeker bij software updates en bij het nieuwsbericht van vandaag, wat mij betreft mag er ook een "-1 voorspelbaar" ingevoerd worden.

Het is nogal naief om te vinden dat MSN te groot en te uitgebreid wordt, voor mensen met die mening wordt MSN helemaal niet gemaakt! Ook het blokkeren van onveilige bestanden etc, als je daar een optie uitschakelen aan toevoegt zet iedereen het toch weer uit.

MSN is gewoon een prima messenger voor 95% van de Internetters en die 5% Tweakers moeten niet zo zeuren. Dan gebruik je het maar gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
Kan iemand mij vertellen waarom de NL versie en de EN versie verschillende winks hebben?
Een vriendin van mij stuurde zojuist een "Middelvinger" wink...
Die wil ik ook, maar ik wil dus niet de NL versie installeren.

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor veel mensen klagen over die nieuwe functies. Wel, schakel ze dan toch gewoon uit! En als er dingen zijn die je niet kan uitschakelen moet je maar een patch zoeken. De standaard MSN7 vind ik ook niet zo goed, maar de mijne is nu 100% naar mijn wensen aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmmm ben al een tijdje aan het zoeken waar ik kan vinden zodat ik elk filetype kan ontvangen iemand al een idee... tis zwaar irritant... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken

DJ Chicken

WimB schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 18:50:
[...]

Toch wel, kijk maar eens op T.net
Cool A-patch bedoelde je cker?

Of heb jij nog andere tips?

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Laatst online: 12-09 13:02

freddifish

schnappi !

kun je nu met deze messenger 7 fullscreen video doorsturen? gebruik msn nu al om beeld van mijn tv kaart door te sturen, dus dat lijkt me wel geinig :P

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bratos
  • Laatst online: 19-09-2024

bratos

Meh.

DJ Chicken schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 20:16:
[...]

Cool A-patch bedoelde je cker?

Of heb jij nog andere tips?
Deze werkt bij mij alleen maar op een engelse messenger versie.

eerst kijken dan zeiken

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Let op:
Niet-Microsoft patches worden niet gewaardeerd in dit topic. Je hoeft ook niet te melden dat MSN offline is.