MSN Messenger 7 final - ervaringen *

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.902 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
@KeV...87...:
Dat die schermafbeelding steeds weer veranderde had ik ook heel vaak. :(
Maar vanaf de beta's van MSN 7 gaat het nu eindelijk goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Bschnitz schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 00:07:
ik vind het leuk dat ik eindelijk full screen kan chatte met 1 knop.... en de lag is ook weg...... alles gaat lecker nu >P
Bij mijn weten kon dat al met een klik fullscreen??en wat is lag????????en lecker met ck????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 00:01:
ik heb iets heel vaags als ik me msn opstart heb ik een ander plaatje dan de vorige keer en zijn alle kleuren en achtergronden van me vensters veranderd(dit is niet echt erg maar die foto die hele tijd anders is als k weer op msn ga is wel irritant) heb t nu al een tijdje maar gaat niet weg en ik zit steeds op dezelfde pc op msn iemand die hier iets op weet??? ook al heel vaak msn er opnieuw opgezet... beta msn7 en de nieuwe msn 7 maar helpt niks... op andere pc's bij vrienden bijvoorbeeld heb ik wel nog gewoon het plaatje wat ik als laatst had bij hun op de pc...
Komt omdat je MSN niet afsluiten via het icoontje en dan Afsluiten te kiezen maar bv gewoon windows afsluit terwijl msn nog actief is, dan onthoud ie niet wat je laatste instellingen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan opeens niet meer laten zien welke muziek ik draai weten jullie een oplossing dat die het weer gaat doen ? ik heb msn 7.0 en msn plus en mediaplayer 10 had ervoor 9 en daar deed die het ook niet mee dat vinkje is ook ingeschakeld en uitgeschakeld en weer ingeschakeld werkt allemaal niet iemand een oplossing :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Iemand al een oplossing voor mijn probleem: post

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvidia schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 09:45:
Iemand al een oplossing voor mijn probleem: post
Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 00:01:
ik heb iets heel vaags als ik me msn opstart heb ik een ander plaatje dan de vorige keer en zijn alle kleuren en achtergronden van me vensters veranderd(dit is niet echt erg maar die foto die hele tijd anders is als k weer op msn ga is wel irritant) heb t nu al een tijdje maar gaat niet weg en ik zit steeds op dezelfde pc op msn iemand die hier iets op weet??? ook al heel vaak msn er opnieuw opgezet... beta msn7 en de nieuwe msn 7 maar helpt niks... op andere pc's bij vrienden bijvoorbeeld heb ik wel nog gewoon het plaatje wat ik als laatst had bij hun op de pc...
Mijn adresboek, schermafbeelding of achtergrond niet hier opslaan, want dit is een openbare computer (uitvinken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
of ook vergeten echt af te melden?? meeste klikken gewoon kruisje om msn uit te doen,maar melden niet echt af en dat moet wel,wil je dezelfde instellingen behouden(avatar etc..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-08 16:13

RoRoo

Certified Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 07:15:
ik kan opeens niet meer laten zien welke muziek ik draai weten jullie een oplossing dat die het weer gaat doen ? ik heb msn 7.0 en msn plus en mediaplayer 10 had ervoor 9 en daar deed die het ook niet mee dat vinkje is ook ingeschakeld en uitgeschakeld en weer ingeschakeld werkt allemaal niet iemand een oplossing :(
Same here..

Kwil ook wel ff weten hoe dat zit.

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry hoor, maar wat heb je daar in hemelsnaam aan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

dat je eerst moet afmelden is onzin, ik sluit msn nooit af en sluit gewoon de pc af door het afsluiten van windows. nooooit problemen gehad met msn dat die de plaatjes of wat dan ook niet onthoud. ik denk eerder dat je zoals hierboven al is gepost, moet kijken of je bij de 'opties-->beveiliging-->mijn adresboek, schermafbeelding of achtergrond niet hier opslaan, want dit is een openbare computer.' vink moet er niet staan. probeer eens of dat werkt.

verder heb ik het probleem dat msn heel veel geheugen gebruikt nadat ik met iemand een audio gesprek heb gehad. msn gebruikt dan ruim 80 tot 100 megabyte extra, wat niet in het taakvenster wordt weergeven. maar als ik msn afsluit en dan weer opstart heb ik ineens die 80 tot 100 mB weer vrij. Enig idee hoe ik kan zorgen dat msn niet zoveel geheugen gebruiken voor een simpel audiogesprek? ik gebruikte altijd skype maar dat gebruikt best wel wat cpu kracht, overgestapt op msn omdat die lichter is. maar als die zo ontzettend veel geheugen gaat vreten :'( . Alvast bedankt

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw. is er al een winamp plugin voor msn7?. ik vertik het om mp3s met media player af tespelen ;)

Heb net ff zitten zoeken op google.. maar niet echt DE info die ik nodig heb
-------
WACHT!... volgens mij heb ik zonet een pagina over de kop gezien in dit topic :<..
jah dus..
Hiers de link:
http://msnblog.stuffplug.com/wp-content/gen_msn.zip

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ten eerste;

vind 7.0 maar een klote versie.. veel te onoverzichtelijk.. en die reclame |:(
dan liever maar weer 6.2..

ten tweede;
een audio gesprek vraagd nogal wat? en aangezien msn een zwaar bagger
programma is..

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al ervaringen met de webcam functie van MSN messenger 7?
Zo ja, zijn die goed? Is er bijvoorbeeld een verschil in de grote van het camerabeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-04 23:19

e1f

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 12:26:
ik had even in een leuke bui 222 winks en 41 moods geinstalleerd, maar hoe krijg ik ze nu weer weg? Het kiezen van plaatjes of per ongeluk op winks klikken duurt de eerste keer meer dan een minuut en heel msn is dan vast..
Hier staan de winks:
code:
1
C:\Documents and Settings\%user name%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger (BETA)\%nummertje%\Wink

Daar staan allemaal .dat bestanden. Als je even alle winks weghaalt die je op een bepaald tijdstip hebt geinstalleerd moet alles weer normaal werken (bij mij wel iig...)
(Misschien even msn weghalen en opnieuw installeren)

[ Voor 4% gewijzigd door e1f op 19-04-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpuntnl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 00:10

wpuntnl

tja... waarom ook niet...

kwaliteit van de webcamfunctie is gewoon goed... ligt uiteraard ook aan je webcam... maar ik ben er best tevreden over... video conferencing werkt ook gewoon goed... dus ik heb niet te klagen.

Survival of the W-est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wpuntnl schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:22:
kwaliteit van de webcamfunctie is gewoon goed... ligt uiteraard ook aan je webcam... maar ik ben er best tevreden over... video conferencing werkt ook gewoon goed... dus ik heb niet te klagen.
werkt hulp op afstand ook goed dan ? ik configureer namelijk regelmatig game servers maar bij 6.2 begon die daar steeds over te zeiken :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:24:
[...]

werkt hulp op afstand ook goed dan ? ik configureer namelijk regelmatig game servers maar bij 6.2 begon die daar steeds over te zeiken :r
ligt dat gewoon niet aan jou of zijn/haar pc?. je moet iig wel de poorten gemapt hebben als je van Lan naar Lan gaat (ik iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Iemand al een fix want ik kan niet meer terug naar 6.2 zonder de melding te krijgen dat er een nieuwe versie beschikbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:58
Is al bekend hoe je zelf van die Flash-icoontjes kan maken? Die je in de messages zelf ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Ik zie net op de msnplus site dat er een nieuwe versie van msnplus is die verhelpt bij mij enkele bugs.
Hier te downloaden. (13 april)
Let er wel op dat je niet de sponsors installeert. :)
Modbreak:referrers zijn niet nodig, gewoon zelf downloaden lukt ons ook wel ;)

[ Voor 20% gewijzigd door pasta op 19-04-2005 23:38 ]

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
@Koekje:
Vuile spammert! :( Nu maak je meer kansen op een PSP of Notebook. :P
Als je dan even "netjes" blijft en de "normale" MSN Plus Download link plaatst... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

JeroenM_tbs schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:05:
@Koekje:
Vuile spammert! :( Nu maak je meer kansen op een PSP of Notebook. :P
Als je dan even "netjes" blijft en de "normale" MSN Plus Download link plaatst... :/
Vreemd ik doe niet mee aan een wedstrijd, ik heb deze link gehad van een MSN vriend.
mijn excuses!

[ Voor 6% gewijzigd door Koekje op 19-04-2005 20:13 ]

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:44

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:54:
ten eerste;

vind 7.0 maar een klote versie.. veel te onoverzichtelijk.. en die reclame |:(
dan liever maar weer 6.2..

ten tweede;
een audio gesprek vraagd nogal wat? en aangezien msn een zwaar bagger
programma is..
Mee eens dat het erg onoverzichtelijk over komt, maar er zitten handige features in als offline aanmelden ;) Die zooi die er ook bij komt kan je zo strippen met een beetje google werk. Ik heb nu geen winks, packages, muziek, en andere zooi meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn MSN doet het van de 1 op de andere dag niet meer...

Gisteravond deed alles het nog perfect, maar als ik nu MSN opstart dan logt hij in en dan loopt hij vast.
Ik snap er echt helemaal niks van, er niks veranderd aan instellingen in de tussentijd...

Ik heb zo'n beetje alle mogelijke virusscanners en spywarescanners over mn HD gehaald maar niks helpt.

Opnieuw installen enzo ook niet...

Wie helpt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Ik heb niks anders dan gezeik met msn 7.0. Ik kan mij niet aanmelden, of hij probeert wel aan te melden, maar hij springt weer terug na het 'klik hier om je aan te melden' knop, zonder enige melding.

Ik krijg ook vaak foutmeldingen oid bij het aanmelden. Heb Zonealarm, Xp prof, alle patches en SP2. Snap er niks van, heb hem ook alle toegang gegeven in de firewall.

ben ik dan de enige met dit probleem?

Vorige keer hielp een keer de installatie herstellen (via dat install bestandje), toen pas deed hij het weer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

de connectievindingsmogelijkheden ( :P) lijken ook sterk verbeterd,dit is de eerste MSN die door de firewall van de klant waar ik momenteel zit heenkomt zonder verder moeilijke instellingen te hoevn doen, met MSN 6.2 lukte mij dit niet.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

aardbeix15 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 22:05:
de connectievindingsmogelijkheden ( :P) lijken ook sterk verbeterd,dit is de eerste MSN die door de firewall van de klant waar ik momenteel zit heenkomt zonder verder moeilijke instellingen te hoevn doen, met MSN 6.2 lukte mij dit niet.
---------------------------
MSN Messenger
Het aanmelden bij MSN Messenger is mislukt, omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw. 800701f7
Opnieuw Annuleren Help

Dat krijg ik dus 10.000x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu MSN 6.2 geinstalleerd maar die vertikt het nu ook!!!
Geen MSN versie schijnt meer te werken terwijl Windows messenger het wel doet...

Ik snap er niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Koekje schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:11:
[...]

Vreemd ik doe niet mee aan een wedstrijd, ik heb deze link gehad van een MSN vriend.
mijn excuses!
Die vriend van je heeft dus meer kansen.. 'smerig' van hem;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 22:38:
Ik heb nu MSN 6.2 geinstalleerd maar die vertikt het nu ook!!!
Geen MSN versie schijnt meer te werken terwijl Windows messenger het wel doet...

Ik snap er niks van
misschien ff alles wat met msn te maken heeft en msnplus van je pc halen,regseeker eroverheen halen(alles van msn en plus weghalen) en msn weer opnieuw instaleren met Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Krijg nu zelf ook met een probleem te maken
Sinds dagen heb ik al geupdate naar 3.52,alles ging goed ook fotos sturen via msn.
Nu kreeg ik net van iemand in mijn msn scherm bewegende 4kante plaatjes,ik klikte er op en voegde ze toe...
A ik kan ze nergens meer vinden(staan niet tussen de iconen)
B ik kan vanaf dat moment geen fotos meer versturen???de ander accepteert wel,maar ik krijg te lezen ...heeft geannuleerd?(wat niet zo is)
Komt steeds bij mij te staan ...is mislukt
Vinkje staat aan bij......alle bestanden accepteren en bij de ander ook maar zoals ik al zei het ging dagen goed?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:25:
[...]

Mijn adresboek, schermafbeelding of achtergrond niet hier opslaan, want dit is een openbare computer (uitvinken)
thnx dat was dus de oplossing :) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 12:23:
[...]

iemand hier al een oplossing voor?? heb dit al bijna 3 weken, wordt er strontziek van
Is hier nog steeds geen oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:14:
[...]

Is hier nog steeds geen oplossing voor ?
Misschien mailen naar Microsoft ipv het hier steeds te vermelden? :/ B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-08 16:13

RoRoo

Certified Prutser

Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 22:13:
[...]

is je plugin in media player nog wel geladen? (tools->options->plugins)
Zelfde probleem hier.. maar bij mij staan de plugins nog wel aan :?

iemand nog een idee?

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

evaarties schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 22:40:
Die vriend van je heeft dus meer kansen.. 'smerig' van hem;)
Ik vind het niet zo heel erg.

-Hij heeft het me uiteindelijk verteld waar het voor was: was een laptop
-Ik doe niet mee aan een wedstrijd.
-Er is niets mis met het gehotlinkte bestand. (werkt hier goed) 'liep eerst slomer'

333Mhz celeron 256 Ram Windows XP home (laptop) :)

Ik zie dat het gelukt is een moderator naar een goede versie te linken 8)

Ik hoop zo dat ik voldoende geinformeerd heb, laat de rest van de discussie maar over msn7 gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foutcode 80004005
Ik word er GEK van..!!!!!!
de ene keer log ik wel in
de andere keer moet ik tig keren handmatig proberen alvorens ik ingelogd word..
Damnsz...
Zit BTW achter een Sitecom Broadband Router
DC-202

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thumblex.
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 16:26
Hmm ik heb hier een vage bug denk ik, ik heb aangevinkt dat ik een deel van het vorige gesprek van een persoon bovenaan wil zien als ik een nieuw venster met diegene open. Dus zegmaar het eerste bericht ( wat de ander niet ziet) is een gedeelte van de gespreksgeschiedenis met die persoon, nu is het dus zo dat MSN de personen door elkaar haalt en ik dus de verkeerde geschiedenis bij de verkeerde persoon krijg.

Ook iets raars is dat als ik in een gesprek een uitnodiging voor een afbeelding oid annuleer, ik de melding in een ander gesprek met een ander persoon krijg dat de verzending geannuleerd is etcetera.

Msn meerdere malen opnieuw geinstalleerd en ook gespreksgeschiedenis gewist maar dit haalde niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 19:10:
DC-202
ik zit achter dezelfde model/merk (versie 5) router en heb geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:58

Wmm

Dutchmega schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 17:10:
Iemand al een fix want ik kan niet meer terug naar 6.2 zonder de melding te krijgen dat er een nieuwe versie beschikbaar is...
Dat komt omdat er op het eind van 6.2 nog een kleine update gekomen is vanwege die veiligheidsbug (en recent schijnbaar nog weer een update?). Als je in de meuktracker kijkt zie je dit: meuktracker: MSN Messenger 6.2.0208. Die moet het doen (deed het bij mij iig wel, oude msn. Msn zegt nieuwe versie (7 dus). Deze versie installen en het werkte weer normaal :)).

En als die niet werkt moet je deze eens proberen meuktracker: MSN Messenger 6.2.0205.

[ Voor 8% gewijzigd door Wmm op 21-04-2005 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 19:10:
Foutcode 80004005
Ik word er GEK van..!!!!!!
de ene keer log ik wel in
de andere keer moet ik tig keren handmatig proberen alvorens ik ingelogd word..
Damnsz...
DC-202
Daar heb ik dus ook last van. De ene keer niks aan de hand, andere keer dik gezeik. Bij 6.2 nooit last van, zit er steeds meer aan te denken 7 er gewoon af te knikkeren en 6.2 er weer op te zetten.

Kan je windows messenger ook updaten dan? Hoe gaat dat? Volgens de windows update heb ik alle nieuwste updates al binnen. Heb nieuwste zonealarm erop gezet, alle toegang e.d gezegd, prioriteit omlaag geknikkerd, maar niks helpt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Als je XP Antispy instaleert kan je er voor zorgen dat windows messenger niet meer opstart,ik kreeg ook steeds 2 verschillende steeds????

Met dat progrje kan je meerdere dingen zelf bepalen,ook wat mediaplayer betreft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het net geinstaleerd gehad wat een kut programma gauw weer terug naar 6.2 na een NOAD er over heen zag het er wel leuk uit maar het is veelste druk allemaal, zoveel functies waar je niks aan heb .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

Leuk om te weten is dat er gisteren (vrijdag) bij Microsoft een nieuwe internal (beta) build 814 van MSN Messenger 7.0 is verschenen. Deze heeft de volgende vernieuwingen:
- Sneller scrollen door je contactlijst, vooral met thumbnails aan
- Sneller met inloggen
- Always on top knopje in hoofdscherm
- De mogelijkheid (nog niet werkend) om mogelijke onveilige bestanden DOOR te laten geen (dus extensie blokkering uitschakelen)
- "Promote buddy" in je conversatiescherm. Wat dit is, is nog niet duidelijk.

Voor degene die em wil: De engelse versie http://members.home.nl/potatox/MSN_Messenger_700814.exe
Het is meer een soort van update, dus je moet msn 7 final eerst geinstalleerd hebben.
De link naar mijn nederlandse vertaling post ik alleen als het toegestaan is.

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_PoTaToX_ schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 00:29:
Het is meer een soort van update, dus je moet msn 7 final eerst geinstalleerd hebben.
De link naar mijn nederlandse vertaling post ik alleen als het toegestaan is.
dank je _/-\o_ , ik weet wel zeker dat een hoop mensen je inzet waarderen. ik hoop snel je vertaling te kunnen downen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 00:46:
[...]

dank je _/-\o_ , ik weet wel zeker dat een hoop mensen je inzet waarderen. ik hoop snel je vertaling te kunnen downen.....
Naja hier is ie dan.. Ik hoop dat het mag (anders hoor ik het): http://members.home.nl/po...0814_Dutch_by_potatox.exe

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank je _/-\o_

edit: klein bugje gevonden, setup detecteert normaal gesproken of MSN nog aktief is en geeft een popupje weer dat je deze moet sluiten. in deze versie krijg je een foutmelding dat een bestand niet kon worden geopend om te schrijven. (msgslang.dll). sluit dan ff zelf je MSN af en de rest gaat gwoon zonder problemen.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2005 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Na het enige tijd geprobeerd te hebben valt het allemaal wel mee.
Winks en die rommel staan bij mij uitgeschakeld en het fullscreen cammen vind ik ook wel een leuk item.
Maar er zijn ook dingen waar ik me mateloos aan erger en mischien zijn er mensen die mij hiermee kunnen helpen.
Sommige personen in mijn lijstje hebben ipv normale letters van die knipperende troep van animated gifjes.
Stel ze zeggen ok dan staat er zon smiley met ok voor mijn ogen te knipperen en daar erger ik me behoorlijk aan.
Is er een mogelijkheid dat ik dat kan blokkeren?
De laatste waarschuwingen zijn hier al de deur uit wanneer ik in deze 'breezahtaal' aangesproken word dat ik ze meteen block maar een echte oplossing is het natuurlijk niet omdat dit familie betreft.
Hele gezin maakt gebruik van pc dus dochterlief installeerd het en iedereen klept nu met deze gifjes.
hoe kan ik dat uitschakelen??
Verder krijg ik nog steeds foutmeldingen bij het afsluiten van msn heeft iemand al uitgevonden hoe ik dat kan ondervangen?

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 01:00:
[...]

dank je _/-\o_

edit: klein bugje gevonden, setup detecteert normaal gesproken of MSN nog aktief is en geeft een popupje weer dat je deze moet sluiten. in deze versie krijg je een foutmelding dat een bestand niet kon worden geopend om te schrijven. (msgslang.dll). sluit dan ff zelf je MSN af en de rest gaat gwoon zonder problemen.
Omdat deze internal msn build geen install had, heb ik er zelf een gemaakt met Nullsoft Installer en daar heb ik die functie niet ingezet (geen id hoe) :)

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Weet iemand al waar dat "promote buddy" voor is? :?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:46
_PoTaToX_ schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 10:09:
[...]

Omdat deze internal msn build geen install had, heb ik er zelf een gemaakt met Nullsoft Installer en daar heb ik die functie niet ingezet (geen id hoe) :)
Thanks voor deze versie en mooie installer gemaakt!

En ben ook wel benieuwd wat die "promote buddy" is, maar zal niet lang duren denk ik voor dat bekend is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Quote van http://msnblog.stuffplug.com

And not by Microsoft. Nor the MSN Messenger team. In fact, the build wasn’t real, at all. Volvok and Ahmad (A-Patch) were kind enough to do a reshack of MSN Messenger, changed the build to 814 and added a couple of “features”. Must say they are very good reshackers though, because even though the build is fake it does run faster (or would that be psychology? ). Wondered why there never was an installer?

The build spread like crazy, as usual. XXXX.be kindly “copied’ it onto their front page and Mastaline did the same, without checking with the people who obtained the build. Even the BETA newsgroups were occupied with it for a while, with all kinds of conspiracy theories about MSN Butterflies leaking it and people breaching their NDA’s and what not more. Some BETA tester even reported a stunning 12 bug reports with screenshots and all (ouch!).

And you thought the community was starting to get boring? Dead? Well Volvok and Ahmad proved quite the opposite: It’s alive and kicking and MSN Messenger is still very popular. With their very well planned prank they showed how many people are really involved. I had a good laugh over it, I hope you did too. Oh and you might want to restore to build 777 .
Nep dus :( maar goed ik hou em toch.. Hij laad sneller en scrollt sneller :)

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
_PoTaToX_ schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 15:58:
[...]

Nep dus :( maar goed ik hou em toch.. Hij laad sneller en scrollt sneller :)
Als hij fake is blijft het toch vaag dat hij sneller aanmeld en scrolt of lijkt dat maar zo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

NielsHarley schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 16:10:
[...]

Als hij fake is blijft het toch vaag dat hij sneller aanmeld en scrolt of lijkt dat maar zo??
Volgens sommige is dat meer psygisch, maar ik vind het het zeker wel een verschil met de vorige versie..

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
ik hou hem ook, maar krijg je nu geen problemen als microsoft met officiele update's automatisch komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje voor de mensen die msn 7 hier al hebben, ik heb nog steeds 6.2 en heb in het begin 7.0 eens gedownload. Toen viel me op dat hij enorm traag was (lees geheugen trok). Is dit nog steeds of is het inmiddels verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 18:40:
Even een vraagje voor de mensen die msn 7 hier al hebben, ik heb nog steeds 6.2 en heb in het begin 7.0 eens gedownload. Toen viel me op dat hij enorm traag was (lees geheugen trok). Is dit nog steeds of is het inmiddels verholpen?
sommigen zeggen dat hun pc er traag van werd, anderen hebben nergens last van (oa. ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 18:40:
Als je em in het begint een keer gedownload had, was het een beta. Deze was nog niet geoptimaliseerd. De final wel. Deze werkt sneller en beter als de beta.

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

NielsHarley schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 18:08:
ik hou hem ook, maar krijg je nu geen problemen als microsoft met officiele update's automatisch komt?
Euh.. lijkt me niet.. Als er een update is, is die gewoon via de website te downloaden of via messenger zelf. Moet geen probleem zijn lijkt me.

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:48:
Leuk hoor, ik ben met iemand aan het chatten en alle berichten worden door elkaar gemixed.

Ik zie het zo:
ABCDE

En mijn gesprekspartner ziet het zo:
ACBED

En dat alles met een vertraging van tientallen seconden of zelfs minuten, de webcam is 0.1 frames per seconde en een bestand van 3 MB zou twee dagen duren om door te zenden. Omdat alle berichten door elkaar worden weergegeven hebben we voortdurend communicatieproblemen en enkele keren bijna ruzie gehad door misverstanden. Door de slechte verbinding stopt de webcam en krijgt zij de melding dat ik de webcam beëindigd heb waardoor ze denkt dat ik boos ben of zo.

En zo gaat dat al sinds MSN7 bij de helft van onze gesprekken. Ok, ze zit in Moskou (2000 km) maar ik heb in het verleden met MSN6.2 al verschillende keren vloeiende webcamgesprekken gehad met Peru (10000 km) ergens in een vergeten gat tussen de Andes en het Amazonewoud en daar had ik dus nooit problemen mee.
Dit bedoel ik dus:
Ik zie het volgende:
it should be smth positive
David zegt:
yes
David zegt:
you don't feel allright or so?
Elena zegt:
optimistic
David zegt:
are you pessimistic now?
Elena zegt:
or neutral
David zegt:
answer?
Elena zegt:
how do you mean?
David zegt:
are you pessimistic now?
Elena zegt:
oh
Elena zegt:
understand
Elena zegt:
no,i feel allright!
David zegt:
Elena zegt:
mostly because my parents are far from here
David zegt:
oh
David zegt:
i already noticed
David zegt:
same here
Elena zegt:
noooooooooooooooooooooooooooooo
David zegt:
?
Elena zegt:
it's great to have an everyday phone connection with them
David zegt:
oh
David zegt:
i thought you really liked they were on holiday
Elena zegt:
and do things ina silent
Elena zegt:
within no interruption
David zegt:
yes
Elena zegt:
and why you concluded so?
David zegt:
it seems you're moren relaxed
Elena zegt:
hey,david! you want sleep?
David zegt:
you come online more, you stay awake longer, now you're sitting with your laptop on your bed
David zegt:
no, why?
David zegt:
but i'm tired
Elena zegt:
or we don't understand each other?
David zegt:
why do you ask i want sleep?
Elena zegt:
i answered
David zegt:
you see
David zegt:
you bite
David zegt:
lol
Elena zegt:
be more attentive please
David zegt:
huh
David zegt:
nevermind
En mijn gesprekspartner ziet het volgende:
you don't feel allright or so?
Elena says:
no,i feel allright!
David says:
are you pessimistic now?
Elena says:
mostly because my parents are far from here
Elena says:
noooooooooooooooooooooooooooooo
Elena says:
it's great to have an everyday phone connection with them
Elena says:
and do things ina silent
Elena says:
within no interruption
Elena says:
and why you concluded so?
David says:
answer?
Elena says:
hey,david! you want sleep?
Elena says:
or we don't understand each other?
David says:
are you pessimistic now?
Elena says:
i answered
Elena says:
be more attentive please
Elena says:
you have connection probs
Tof hoor om zo te communiceren. :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2005 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_PoTaToX_ schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 21:16:
[...]

Als je em in het begint een keer gedownload had, was het een beta. Deze was nog niet geoptimaliseerd. De final wel. Deze werkt sneller en beter als de beta.
nee ik had hem in het begin gedownload maar dat was wel de final, en ik vond hem dus ENORM traag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
één ding kan ik niet over uit!!! ik moet stééds opnieuw mijn lettertype/grootte/kleur instellen ook al doe ik dat bij pers.instellingen en klik op toepassen,de volgende keer dat ik msn open moet ik het wéér doen.
En dat gaat ook zo met grote iconen/kleine iconen??en MSN vandaag
Aleen MSN vandaag verschijnt gelukkig niet meer bij opstarten alhoewel het vinkje weer weg is bij openen msn? ik word helemaal kriegel!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

rooie60 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 23:48:
één ding kan ik niet over uit!!! ik moet stééds opnieuw mijn lettertype/grootte/kleur instellen ook al doe ik dat bij pers.instellingen en klik op toepassen,de volgende keer dat ik msn open moet ik het wéér doen.
Aleen MSN vandaag verschijnt gelukkig niet meer bij opstarten alhoewel het vinkje weer weg is bij openen msn? ik word helemaal kriegel!!! :(
Heb hier nergens last van :s Die instellingen slaat msn dacht ik allemaal op in het register. Heeft je gebruikersaccount van windows wel alle rechten om bijvoorbeeld dingen in register aan te passen?

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:11:
[...]

Zijn er andere opties om dit voor elkaar te krijgen dan? Of mag ik dat hier niet vragen?
Van mij mag je het vragen. En ja, er schijnt een patch over het net te slingeren, "A-Patch" en die ruimt een heleboel troep op...
Ik heb alleen dat irritante vlindertje van plus nog staan :p Maar dat is eigen keus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoYoost
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 10:48
rooie60 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 23:48:
Dat is een standaard bug. Je moet ff alles instellen en dan uitloggen en weer inloggen (dus niet msn afsluiten). Dan onthoud ie wel je instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Ik heb al even gezocht, maar geen antwoord kunnen vinden op GoT. Een Noorse vriend van me heeft het volgende probleem. Heeft iemand van jullie enig idee hoe hij geholpen kan worden?

Het probleem:
I just turned on my computer yesterday and suddenly there it was. I have been running the MSN 7.0 BETA without trouble and the first 7.0 non-beta, but now suddenly it doesn't work anymore. I am not sure if it only stopped working after the newest MSN update or the newest update of MSN PLUS. Or if it worked after I updated both MSN and MSN PLUS.

The weird thing is that I suddenly can't login to hotmail or webmessenger or anything like that either...

This is what I have tried:
- SSL (both boxes are checked)
- Firewall (I have turned off firewalls)
- Gateway (I have removed the gateway and I am, at the moment, just connected directly to my ADSL modem. But I have not uninstalled the gateway software.)
- Virus/Spyware (I have run both virus and spyware checks.)
- Reinstalling and repairing MSN and MSN PLUS
- Uninstalling MSN PLUS and only run with MSN

I am kind'a lost to what to try next. I read a few of these posts and tried most of whats written here. I would have liked to try the above, but first of all, I don't know what it means, and second, I have switched off the WAN on my gateway as I currently don't use WAN at home. Would it be any help to turn the WAN on and change settings there?

I use the Norton Virus Control with the Personal Firewall and Norton Ad-Aware SE (I have Ad-Watch installed, but not running). I also use Opera 8 as the default browser, but I have tried logging into MSN web and hotmail on IE as well.

There is a firewall-thingie on my gateway as well, but its worked perfectly with all MSN stuff and online gaming until now.

But there is an option below I really don't understand too well:

Virtual DMZ
When a request from the Internet is not directed to a virtual server (listed in the table below):
- Block request
- Redirect request to Virtual DMZ host (this reduces the security provided by the unit)
IP address of DMZ Host: 192.168.2.

also something called:
Virtual server
which I probably could try to configure.

There are also some options on specifying programs and stuff to be allowed through that firewall, but I do not know which ports MSN uses.

But the most annoying thing is that this has all worked perfectly UP UNTIL YESTERDAY!! So what happened yesterday which messed this up?

I know I did not change any important settings whatsoever. The only local change I can think of is that if it was a MSN or MSN PLUS update yesterday.

Hope you can help!!

In the mean time I will try to find MSN 6.2 and install that. If that doesn't work either... and if I'm continued to be denied logging into hotmail... then that will be no fun at all.

Ik hoop dat iemand hem kan helpen

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
YoYoost schreef op zondag 24 april 2005 @ 00:07:
[...]

Dat is een standaard bug. Je moet ff alles instellen en dan uitloggen en weer inloggen (dus niet msn afsluiten). Dan onthoud ie wel je instellingen
Vreemd hoor want mijn man en zoon hebben dat niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekekr vandaag :)
zet me pc aan.......
Uitgelogd uit MSN ?
wil inloggen geen toegang
paswoord reset gedaan , kan er weer in maar geen personen online weg lijst
maar gelukkig hebben we dan deze site nog :)

http://msn-problems.com/solve-msn-messenger-problem/

iedereen weer online, maar wel super irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

rooie60 schreef op zondag 24 april 2005 @ 11:38:
[...]

Vreemd hoor want mijn man en zoon hebben dat niet??
wat die schreef is ook klinkklare onzin *zucht* snap nog steeds niet dat er nog mensen zijn die dat roepen. jouw probleem is al eerder geweest, ga naar opties-->beveiliging. er moet geen vinkje staan bij "mijn adresboek, schermafbeelding of achtergrond hier niet opslaan, want dit is een openbare computer." Dit zou de truc moeten zijn om het op te lossen.
Edwin van Cleef schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 09:14:
[knip]
Sommige personen in mijn lijstje hebben ipv normale letters van die knipperende troep van animated gifjes.
Stel ze zeggen ok dan staat er zon smiley met ok voor mijn ogen te knipperen en daar erger ik me behoorlijk aan.
Is er een mogelijkheid dat ik dat kan blokkeren?
[knip]
opties-->berichten en dan vink weghalen bij "mijn emoticons weergeven", ik weet niet zeker of dit gaat werken, als het goed is zie je dan geen persoonlijke plaatjes meer dan.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 20:16:
[Even een vraagje voor de mensen die msn 7 hier al hebben, ik heb nog steeds 6.2 en heb in het begin 7.0 eens gedownload. Toen viel me op dat hij enorm traag was (lees geheugen trok). Is dit nog steeds of is het inmiddels verholpen?]

sommigen zeggen dat hun pc er traag van werd, anderen hebben nergens last van (oa. ik)
Het ligt ook aan je PC. Op onderstaande specs heb ik er geen problemen mee, maar aangezien me mobo overleden is draai ik nu met een 500MHz AMD-K6 op een Epox EP-MVP4Fmet 192MB RAM (PC100) en daar vind ik em nog wel redelijk traag op, maar het valt best wel mee... Het houdt wel op, maar niet barveel...

[ Voor 22% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 24-04-2005 20:07 ]

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Nee Dxue ook dat is het niet want dat vinkje heeft er bij ons alle 3 nooit gestaan omdat wij geen openbare pc's hebben,dat snapte we zelf ook al wel.
Denk toch dat het een bug is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie geen problemen met het versturen van mp3-files? ik heb hier nog niet echt een antwoord op gekregen een flink aantal posts geleden maar ik kan met de final versie van msn 7 geen mp3 ontvangen wat wel lukt als k de beta versie van msn 7 gebruik wat ik nu dus nog steeds doe :9 iemand die hier een oplossing voor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 11:24:
hebben jullie geen problemen met het versturen van mp3-files? ik heb hier nog niet echt een antwoord op gekregen een flink aantal posts geleden maar ik kan met de final versie van msn 7 geen mp3 ontvangen wat wel lukt als k de beta versie van msn 7 gebruik wat ik nu dus nog steeds doe :9 iemand die hier een oplossing voor heeft?
Met de laatste build kan dat toch gewoon weer? :)

En niemand die al weet waar dat Promote Buddy voor is (naast het nudge knopje)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Gewoon even hernoemen naar .bla of zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ik kan mp3 sturen naar mijn vriendin via msn,andersom ook.
Ik kan alleen geen fotos sturen naar haar(krijgt ze:onveilig?) ik kan wel fotos sturen naar mijn man en zoon?en ik ontvang wel alles
Btw ik heb nooit de beta versie van 7 gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Laatst online: 05-09 11:00
Ik heb soms ook weleens problemen met het verzenden/ ontvangen van bestanden. Of dit aan mij of de ontvanger ligt weet ik niet..

Het is wel vreselijk irritant.. Iemand ook vaker dit probleem gehad?

Grs,

Speek

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allemaal elende lees ik hier,

blijf gewoon met 6.2 werken... al die extra teletubbie shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 11:42:
allemaal elende lees ik hier,

blijf gewoon met 6.2 werken... al die extra teletubbie shit...
Tja, er zitten gewoon meer functies in, die inderdaad niet nodig zijn om te chatten, maar er zijn genoeg mensen die die functies wel nuttig/interessant vinden. Dat is echt een persoonlijk keuze. Een voordeel vind ik wel dat mijn MSN zich nu altijd aanmeldt als afwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ligt het misschien aan haar scanner?dat zij geen fotos van mij kan accepteren?ik kon ooit wel fotos sturen naar haar?en ineens ging het niet meer?alleen mp3's,themas,midi's,wav's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue

Dxue

rooie60 schreef op zondag 24 april 2005 @ 22:29:
Nee Dxue ook dat is het niet want dat vinkje heeft er bij ons alle 3 nooit gestaan omdat wij geen openbare pc's hebben,dat snapte we zelf ook al wel.
Denk toch dat het een bug is
heb je msn plus in gebruik? zo ja welke versie? als je de versie voor 3.52 hebt moet je wel ff upgraden naar 3.52. dat verhelpt ook veel van de problemen die msn 7 bij sommige veroorzaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 18:53

admiral866

The King Personality Disorder

weet iemand of er een mogelijkheid is om SIP onder msn messenger 7 werkend te krijgen? Of kan het echt alleen maar met windows messenger? Ik vind het namelijk nogal irritant dat je niet "offline" mensen kan groeperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Dxue schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 02:25:
[...]

heb je msn plus in gebruik? zo ja welke versie? als je de versie voor 3.52 hebt moet je wel ff upgraden naar 3.52. dat verhelpt ook veel van de problemen die msn 7 bij sommige veroorzaakt
Had ik al gedaan zodra die update er was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
admiral schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:37:
weet iemand of er een mogelijkheid is om SIP onder msn messenger 7 werkend te krijgen? Of kan het echt alleen maar met windows messenger? Ik vind het namelijk nogal irritant dat je niet "offline" mensen kan groeperen.
Wat is SIP?

En Offline mensen groeperen kan al vanaf MSN messenger 5, geloof ik :)
code:
1
2
3
Contacts
=> Sort Contacts By
=> Group Offline Contacts Together

Of bedoel je iets anders?

[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 26-04-2005 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corpii
  • Laatst online: 20:18

Corpii

Le Tostie

de laatste geruchten omtrend de bestands blocking is dat de laatste versie deze niet meer heeft, een vriend van mij kon zonder problemen een mp3 doorsturen zonder patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

anandus schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 10:23:
[...]

Wat is SIP?

En Offline mensen groeperen kan al vanaf MSN messenger 5, geloof ik :)
code:
1
2
3
Contacts
=> Sort Contacts By
=> Group Offline Contacts Together

Of bedoel je iets anders?
SIP is meer voor Internal Communications bedoeld. Voor werk omgevingen bijvoorbeeld.
En windows messenger heeft die group en sort opties niet zoals msn messenger die heeft, helaas :(

Heb nu maar een msn en een windows messenger naast elkaar draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EeuwigeDuister schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 15:25:
de laatste geruchten omtrend de bestands blocking is dat de laatste versie deze niet meer heeft, een vriend van mij kon zonder problemen een mp3 doorsturen zonder patch.
welke versie is dit precies en istie te downloaden op http://messenger.msn.nl/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaneV
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 08:49
Het gaat hier inderdaad om MSN 7 final volgens mij (aangezien ik heir ook geen problemen meer mee heb) en die is inderdaad te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon hier nog geen antwoord op vinden..
Maar in het begin deed de optie -Laat zien naar welke nummers ik luister- het gewoon als ik dat aanvinkte.
Maar sinds ik een aantal keer een persoonlijk bericht heb ingevoerd, laat ie dus niet meer zien naar welke nummers ik luister, ook al voer ik geen persoonlijk bericht in, en staat ie wel aangevinkt.
Weet iemand hoe dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 18:28:
Kon hier nog geen antwoord op vinden..
Maar in het begin deed de optie -Laat zien naar welke nummers ik luister- het gewoon als ik dat aanvinkte.
Maar sinds ik een aantal keer een persoonlijk bericht heb ingevoerd, laat ie dus niet meer zien naar welke nummers ik luister, ook al voer ik geen persoonlijk bericht in, en staat ie wel aangevinkt.
Weet iemand hoe dat komt?
staat je plugin in windows media player nog wel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Als vrienden mij een foto sturen (als het nou bmp of jpg is maakt niet uit) dan blokkeert msn hem direct. Er staat dan de foto waarschijnlijk onveilig is. Dat gebeurt bij elke foto die ik toegstuur krijg. Als ik foto's naar iemand toe stuur is er niks aan de hand. Iemand enig idee wat er mis kan zijn ? (Norton Antivirus uitzetten helpte niet)

Alvast bedankt,
Jan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 18:29:
[...]

staat je plugin in windows media player nog wel aan?
Wist niet dat je het zo aan kon zetten bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k ben aan een patch gekomen 7.0.0777 met deze patch kan je de bestandsblokkering uitschakelen en er zitten nog veel meer opties in; je kan multiple login inschakelen, je kan instellen dat winamp gebruikt wordt om te laten zien wat voor muziek je luistert enz. enz...

mag ik de url posten???(denk dat de site al bekend is van emoticons, avatars e.d. het is een belgische site :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:10
mischien zoeken op apatch? is niet msn-plus oid, maar en andere patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

wat bedoel je met multiple logins? Dat je met meerder msn accounts tegelijk kan inloggen?

[ Voor 75% gewijzigd door admiral866 op 27-04-2005 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
ik had tot vandaag ook msn 7, maar ben nou toch over gestapt op trillian, dat is zonder winks, buzzers en wat al niet meer.... allememagisch :X is er geen msn lite ofso?

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

let wel op dat als je die winampondersteuning aanvinkt dat je dan alsnog WMP 10 moet installeren, anders werkt het niet :)

en KeV...87...: url posten mag niet tenzij het een patch van Microsoft is, en dat is A-Patch dus niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
autodidact schreef op woensdag 27 april 2005 @ 14:30:
ik had tot vandaag ook msn 7, maar ben nou toch over gestapt op trillian, dat is zonder winks, buzzers en wat al niet meer.... allememagisch :X is er geen msn lite ofso?
Windows Messenger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 16:39
Ik heb MSN 7 beta geprobeerd en ik wil het nooit meer hebben.
Al die onnodige meuk als die teken-plugin, lelijke winks en super irritante buzzers.
Om nog maar niet te spreken van die teletubbie GUI en die verschrikkelijke reclame onderin.

Het enige wat Messenger voor heeft is webcam support. Maar verder is elke willekeurige client beter als Messeneger, zelfs de eerste Alpha release van Gaim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:18:
k ben aan een patch gekomen 7.0.0777 met deze patch kan je de bestandsblokkering uitschakelen en er zitten nog veel meer opties in; je kan multiple login inschakelen, je kan instellen dat winamp gebruikt wordt om te laten zien wat voor muziek je luistert enz. enz...

mag ik de url posten???(denk dat de site al bekend is van emoticons, avatars e.d. het is een belgische site :9 )
deze patch heb ik ook en nee je mag de url niet posten hiero want die patch is illegaal.
alleen is het jammer dat de webcam het niet meer doet bij mij na de patch te gebruikt hebben :X
dus heb ik maar weer een fresh install gedaan en met multiable logins bedoelen ze dat je zo veel hoofd vensters als je wil kan openen om in te loggen voor andere accounts dus. vreet denk ik wel cpu.. :+
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Let op:
Niet-Microsoft patches worden niet gewaardeerd in dit topic. Je hoeft ook niet te melden dat MSN offline is.