Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 27.172 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Die kleuren aanpassen is ook alleen locaal, andere zien het nog steeds oranje tenzij die ook die kleuren hebben eengepast.

Maar zijn er hier wat hogere lvl hordes op Zenedar??

Moet beginnen aan mijn Warr quest alleen ben zelf de hoogste lvl van de mensen die ik daar ken :D

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op maandag 11 april 2005 @ 14:05:
Maar dan werkt het nog niet voor automatisch loot rolls :( (want de server duidt een winnaar aan)
Is dat nou even jammer voor jouw, dat de server een winnaar aanwijst. Zowiezo is dit verhaal over het proberen te cheaten van rollen helemaal niet interessant, waarom zou je willen cheaten in WoW :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Als het echt waar is dan staat je natuurlijk maar 1 ding te doen: onmiddelijk een report erover aanmaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:39
Wiebbe schreef op maandag 11 april 2005 @ 14:05:
het leuke is dat ik de Guild UI maak/in elkaar prak.

Sinds korte tijd maak ik zelf ook add-ons, dus ik heel stiekem de add-ons aanpassen dat als de player shinobu is ik altijd tussen 90-100 roll ;) (je kan wel de chat message afvangen die die vervangen met een eigen msg) maar dan moet er dus wel een add-on geinstalleerd zijn.

Maar dan werkt het nog niet voor automatisch loot rolls :( (want de server duidt een winnaar aan)
Lekker om zo je guild op te lichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Hooli-gan schreef op maandag 11 april 2005 @ 14:23:
[...]

Lekker om zo je guild op te lichten
Ik denk dat hij een geintje maakt. (zie de smiley) Het zal de rest namelijk anders ook wel opvallen, bovendien zou hij dan niet zijn eigen ingame nick erbij zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:41

Wiebbe

<none />

wat ik er mee wil zeggen is dat het "mogelijk" is. Als ik het echt zou willen doen, dan ga ik dat niet op een publiek forum posten, waar waarschijnlijk nog members van mijn guild komen. Ik kan al mijn members in real life, dus als ik 1 hack in bouw, dan krijg ik waarschijnlijk nog klappen op school ook ;)

Ik was bezig een party random systeen in te bouwen, zodat je sneller kon rollen voor een party ipv dat je moet wachten op een roll. Ook kon je aangeven of je het nodig had (Need) of dat je het alleen voor Greed wou hebben. (bij normale loot roll) wil iedereen het Greed, dan rolled hij gewoon, en als er need is aangegeven dan rolled hij alleen bij Need mensen.

Ook slaat hij alles op van die rolls wint, zodat je aan het einde van de dungeon kan zien er zijn 1337 roll hacks gebruikte :P (als grapje natuurlijk..)

Dat ik er toevallig achter kwam hoe je messages kon verplaatsen en kijken of het een bepaalde speler is wil niet zeggen dat ik het ook zo maak. ik geef alleen aan dat het kan ;)

Ik maakte sowieso een typo daarzo, want er moest staan: ik KAN een addon maken die...

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gladiool schreef op maandag 11 april 2005 @ 13:06:
[...]

Het is een cool plaatje maar wat is "Ganken"?
Gank is a term from Player vs. Player MMORPGs, such as Ultima Online and World of Warcraft. It originally came from the phrase "gang kill" and referred to multiple players killing a single player. However, it has evolved to also mean killing a player far less powerful than you or killing a player already fighting a non-player character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan deze vraag beantwoorden.

ik ben van plan om vanmiddag een prepaid card te halen.

Maar moet ik dan ook nog een goede key hebben om wow te kunnen spelen. Of voldoet alleen die prepaid code?

en hoe zit het met die 10 day trail key wanneer krijg je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-07 10:23
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:04:
Wie kan deze vraag beantwoorden.

ik ben van plan om vanmiddag een prepaid card te halen.

Maar moet ik dan ook nog een goede key hebben om wow te kunnen spelen. Of voldoet alleen die prepaid code?

en hoe zit het met die 10 day trail key wanneer krijg je die?
Ja je moet een WoW versie kopen voor de registratiekey... daar maak je je abo mee aan. De prepay code is alleen voor een verlenging van dat abo.

10 day trial key zit bij de nieuwe WoW dozen en vroeger bij de Collector's Edition. Hiermee kun je een account maken die 10 dagen geldig is.

Wil je deze dus niet aan een ander geven, maar zelf gebruik maken van 10 dagen gratis:

- Koop WoW
- Gebruik je 10-day guest-key (10-dagen spelen)
- Voer je officiele key in (30 dagen gratis spelen)
- Voer je prepay code in

Kun je dus 40 dagen gratis spelen :)

[ Voor 29% gewijzigd door Bosmonster op 11-04-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

ik ben opzoek naar die addon waarmee je als je op iemands naam in de chat klikt een aantal functies kan doen waaronder /who nu als ik erop klik doet ie meteen een whisper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MantaMania schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:07:
ik ben opzoek naar die addon waarmee je als je op iemands naam in de chat klikt een aantal functies kan doen waaronder /who nu als ik erop klik doet ie meteen een whisper
shift-click...

is geen addon, gewoon WoW feature :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:54

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Muppet schreef op maandag 11 april 2005 @ 14:14:
Die kleuren aanpassen is ook alleen locaal, andere zien het nog steeds oranje tenzij die ook die kleuren hebben eengepast.

Moet beginnen aan mijn Warr quest alleen ben zelf de hoogste lvl van de mensen die ik daar ken :D
Hoi :)
Ben daar sinds vorige week begonnen met een Tauren Shaman, nu level 20. Dus eh...als je eens een >10 slot bags over hebt... ;)

Welke guild zit jij?

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op maandag 11 april 2005 @ 14:38:
Ik was bezig een party random systeen in te bouwen, zodat je sneller kon rollen voor een party ipv dat je moet wachten op een roll. Ook kon je aangeven of je het nodig had (Need) of dat je het alleen voor Greed wou hebben. (bij normale loot roll) wil iedereen het Greed, dan rolled hij gewoon, en als er need is aangegeven dan rolled hij alleen bij Need mensen.
Dat lijkt mij een uitstekende addon... laat maar komen die handel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om te gelijk met de deur in het huis te vallen je moet het orginele spel in je bezit hebben om uberhaupt WoW te kunnen spelen, alleen een gamecard is niet voldoende.

De trial versie word alleen geleverd bij de Collectors edition en bij de nieuwe serie normale gameversies die op 15 april opnieuw worden gereleased. Dus dit is te gelijk je kans om een vol gameversion met authentic key in je bezit te krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:06:
[...]

Ja je moet een WoW versie kopen voor de registratiekey... daar maak je je abo mee aan. De prepay code is alleen voor een verlenging van dat abo.

10 day trial key zit bij de nieuwe WoW dozen en vroeger bij de Collector's Edition. Hiermee kun je een account maken die 10 dagen geldig is.

Wil je deze dus niet aan een ander geven, maar zelf gebruik maken van 10 dagen gratis:

- Koop WoW
- Gebruik je 10-day guest-key (10-dagen spelen)
- Voer je officiele key in (30 dagen gratis spelen)
- Voer je prepay code in

Kun je dus 40 dagen gratis spelen :)
toon volledige bericht
Bedoel je niet toevallig 100 dagen :? Trial = 10 Orginele game = 30 GC = 60. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

mjah, hij is nog in beta fase ;)
dus release ik hem liever nog niet, ik heb nu dagelijks bug fixes, en wil niet dat mijn addon de status : Buggy + crap krijgt en niemand hem wil gebruiken.

Het enige nadeel is dus dat hij alleen werkt als iedereen in de groep hem heeft. Hij zal dan ook uit staat (need/greed gedeelte) maar de rolls loggen werkt wel.

Maarja, zodra hij goed werkend is post ik hem wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Gisteren moest ik dustwallow marsh of hoe je dat ook schrijft, 40 ogen van spinnen hebben, die spinnen zijn nog best lastig met me 34 NE priest, kreeg ze wel dood maar duurde ff.

Ah fijn had er 10 gehad, toen kwam er een 34 NE hunter aanzetten en vroeg of we ze samen kunnen doen, we waren nog geen 1 minuut bezig, en verden al geganked door level 40 ORC rogue.

Goed we gingen een keer dood omdat we het niet verwacht hadden, dus wij terug naar die spinnen, zagen we hem ook bezig met die spinnen, dus ik heal die hunter meteen na resurection tot max, en mezelf ook, ok had niet veel mana over maar die hunter was belangrijker dan mana, en we gingen voor het terugpakken, eindelijk hadden we hem dood. Dus wij dachten die komt vast niet meer terug.

Echt wel dus. Hij heeft het 6 keer geprobeerd denk ik, elke keer zon backstab, ik was dan wel ff gestunned, maar die hunter met zijn pet bleef lekker op hem inhakken, en daarna toen ik weer vrij was, ff wat shadow spells gecasted, en dood was ie weer, inmiddels waren we ook allebei level 35.

Ik denk dat ie het vast wel frusterend vond, maar wij waren niet degene die hem aanvielen.

En daar waren we best happy mee dat het toch zo lekker ging.

Maar geganked worden door iemand is de eerste keer niet erg, alleen als ie het meerdere keren achter elkaar flikt is het niet leuk meer. Of als 10 andere het voor de eerste keer doen, das best frustrerend.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 07:39
offtopic:
* Webgnome heeft zijn vriendin bijna overghaald ook te gaan wow'n

[ Voor 18% gewijzigd door Webgnome op 11-04-2005 15:31 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

FunkyTrip schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:09:
[...]

Hoi :)
Ben daar sinds vorige week begonnen met een Tauren Shaman, nu level 20. Dus eh...als je eens een >10 slot bags over hebt... ;)

Welke guild zit jij?
Zit in een guild met 15 irl vrienden atm. Allemaal kaaskoppen. Hoogste is lvl 37 en ik ben bijna lvl 33 nu. 10 slot bags . . hhmm zo hoog zijn we allemaal nog niet dat we daarin omkomen. Zoiezo staat niemand er om te springen om die gratis weg te geven aangezien je er bij een vendor al 25s per stuk voor krijgt ;)

btw IEDEREEN is shaman of rogue tegenwoordig zeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Muppet schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:29:
[...]

Zit in een guild met 15 irl vrienden atm. Allemaal kaaskoppen. Hoogste is lvl 37 en ik ben bijna lvl 33 nu. 10 slot bags . . hhmm zo hoog zijn we allemaal nog niet dat we daarin omkomen. Zoiezo staat niemand er om te springen om die gratis weg te geven aangezien je er bij een vendor al 25s per stuk voor krijgt ;)

daar is een guild toch voor ? dat men elkaar support :P je moest ens weten wat ik al allemala gratis heb weg gegeven in de guild. Gister nog wat Heavy Copper Broadsword, Copper Shortsword weg ggeven in de guild voor iemand die het nodig hebt. Maak ik totaal gene probleem van we zijn tenslotte een guild

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Laatst online: 19-06 09:18

WiXX

Kijk uit malloot een...

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:13:
[...]

Bedoel je niet toevallig 100 dagen :? Trial = 10 Orginele game = 30 GC = 60. :7
Als prepaid cards gratis waren dan wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:09
Bosmonster schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:09:
[...]

shift-click...

is geen addon, gewoon WoW feature :P
Fout >:)

PlayerLinkMenu moet je hebben, even googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

paar guildmates van me maken er een sport van om low lvl horde niet te killen ( in contested gebieden) maar ze tot 1 hp te krijgen :D het is namelijk veel lastiger en een stuk grappiger. Kan me wel voorstellen dat je je behoorlijk afgezeken voelt als je tot een paar keer toe in een gebied achterna gezeten en opgejaagd wordt om vervolgens tot 1 hp gekilled te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-07 15:10
Purechaos schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:40:
[...]

Huh volgens mij zit jij fout hoor, ik krijg wel degelijk de player info :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
  • Laatst online: 20-07 15:10
Webgnome schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:20:
offtopic:
* Webgnome heeft zijn vriendin bijna overghaald ook te gaan wow'n
Hoe krijg je dat voor elkaar?? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 11:54

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Muppet schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:29:
[...]

Nee hoor, ik speel ook nog Druid en da's een stuk complexer ;)
Mijn Shaman doet op zijn minst dezelfde dps die mijn Druid pas 8-9 levels hoger deed.
Aan de andere kant, Shaman heeft veel meer knopjes die je moet bedienen. Bij Druid heb je voor elke vorm zo'n 9 abilities (caster wat meer) en bij elke shapeshift verspringt automatisch mijn hotbar.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-07 10:52
Een simpele vraag:
De block waarde op een shield wat houdt dat precies in?
Is dat "attack damage minus xx" of is dat een procentuele kans dat de attack geblockt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Webgnome schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:35:
[...]

daar is een guild toch voor ? dat men elkaar support :P je moest ens weten wat ik al allemala gratis heb weg gegeven in de guild. Gister nog wat Heavy Copper Broadsword, Copper Shortsword weg ggeven in de guild voor iemand die het nodig hebt. Maak ik totaal gene probleem van we zijn tenslotte een guild
Daar heb ik het toch ook niet over, maar als je goed oplet zit diegene die het "gratis" vraagt niet bij mij in de guild. Dus niet meteen stijgeren ;)

Het zijn ook wel even belachelijk dure items die je daar opnoemt :+
Purechaos schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:40:
[...]

Fout

shift click op een naam doet een /who pannenkoek :+

[ Voor 24% gewijzigd door Muppet op 11-04-2005 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-07 13:55
fixxx schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:47:
paar guildmates van me maken er een sport van om low lvl horde niet te killen ( in contested gebieden) maar ze tot 1 hp te krijgen :D het is namelijk veel lastiger en een stuk grappiger. Kan me wel voorstellen dat je je behoorlijk afgezeken voelt als je tot een paar keer toe in een gebied achterna gezeten en opgejaagd wordt om vervolgens tot 1 hp gekilled te worden :)
Wat ik wel es doe is iemand sappen. Als sap afgelopen is, dan is mijn sap ook wel weer up en sap ik hem nogmaals en ga ik ervandoor.

Weet je hoe annoying als je meer dan een minuut moet wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:41
Gman schreef op maandag 11 april 2005 @ 16:05:
Een simpele vraag:
De block waarde op een shield wat houdt dat precies in?
Is dat "attack damage minus xx" of is dat een procentuele kans dat de attack geblockt wordt?
Het is dus attack damage minus de block getal. Hoe meer Strenght je hebt hoe meer damage je blockt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 11 april 2005 @ 16:15:
[...]

Wat ik wel es doe is iemand sappen. Als sap afgelopen is, dan is mijn sap ook wel weer up en sap ik hem nogmaals en ga ik ervandoor.

dat gaat dus over (als ik het goed begrijp?) met die diminishing returns...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 09:39
Weet iemand hoe die addon heet waarmee je kan zien wie de items gebruikt (welke profs). Ik zoek me een ongeluk maar kan hem niet meer vinden.
Ik bedoel dus dat je bv met je muis over een item gaat in je bag en dat je dan erbij ziet staan wie het allemaal kan gebruiken.

Het moet wel een losse addon zijn en niet cosmos ofzo.

[ Voor 26% gewijzigd door Bulligan op 11-04-2005 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Niet online
Crowmeister schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:46:
Dit is super droog. Misschien al eerder gebeurd maar toch even lachen. Een stel gnomes (of door de Horde gemaakte Gnomes) zijn in het AH van Orgimar gedrongen en daar dood gegaan (uiteraard) maar het zijn er zo veel. Check de screens
[afbeelding]
[afbeelding]
WIj hebben iets vergelijkbaars gedaan, we zijn gaan vissen in de mensen stad op Bloodscalp. Erg veel lol gehad.

edit: jammer dat Lowlanders geen sence of humor hebben :+

[ Voor 6% gewijzigd door jevn op 11-04-2005 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Laatst online: 24-07 16:39
jevn schreef op maandag 11 april 2005 @ 16:37:
[...]

WIj hebben iets vergelijkbaars gedaan, we zijn gaan vissen in de mensen stad op Bloodscalp. Erg veel lol gehad.

Lol, nou als dat op Zenedar zou gebeuren en ik liep door de stad was ik er naast gaan zitten :D

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Muppet schreef op maandag 11 april 2005 @ 16:09:

Fout

shift click op een naam doet een /who pannenkoek :+
was niet fout hoor mijn vraag ging om een menu wat ik kreeg als ik op de naam klikte dat het met shift klik kan is leuk maar ik vroeg om een addons daarvoor en die gaf ie dus dus bedankt.
de shift klik tip is ook goed hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jevn schreef op maandag 11 april 2005 @ 16:37:
[...]

Je zal er altijd een paar tussen hebben. Vraag me af waarom mensen zich druk maken. Het is niet dat je 10% van je EXP en items verliest zoals in Lineage ][

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

leukste dingen zijn juist als je vriendelijk met elkaar omgaat samen mobs killen enzo das echt lachen.
ik zit op pve dus dat is zowieso anders.
pas ben ik goed in de zeik genomen door een undead mage hij lvl 50 ik lvl 30 gewoon voor de gein ff een duel precies aan het eind doet ie fear dus ik loop langs 2 mobs duel afgelopen die mobs mij aanvallen en ik natuurlijk nog maar 1 % over dus gelijk dood leuk hoor.
maar oke mn eigen schuld natuurlijk. wel een goeie truc van hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Sinds wanneer kunnen mages fear ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Laatst online: 24-07 16:39
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 16:49:
[...]

Je zal er altijd een paar tussen hebben. Vraag me af waarom mensen zich druk maken. Het is niet dat je 10% van je EXP en items verliest zoals in Lineage ][
Vind het ook geen ramp als ik wordt afgeslacht door +25Lvl hogere hordes, maar soms moet je weer een enorm end teruglopen naar je body. Ben je eingelijk weer tot leven en loop je verder kom je ze weer tegen en wordt je weer met 1 slag gedood. Dan begint het je wel een beetje te irriteren. Ik zwaai vriendelijk, krijg vervolgens gewoon een moker op me hoofd... achja zal wel weer een klein kind zijn die het leuk vind ofzo... Meestal heb ik toch een soulstone actief, maarja zit wel 30min cooldown op dus hoop ze wel altijd te kunnen ontlopen alhoewel dat niet altijd lukt.

Dishonor voor die gasten zal echt een uitkomst zijn.

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 06-07 07:21
Kaap schreef op maandag 11 april 2005 @ 16:15:
[...]

Ben af en toe wel blij met m'n Druid, kan tenminste nog vluchten voor dat soort rogues :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik ben nu lvl 16 en er is iets zeer vreemds aan de hand wat ik van tevoren nooit had verwacht.. ik heb veel meer geld dan ik nodig heb :? Ik koop elk armor dat beter is dan dat ik al heb en koop elke keer het beste wapen als ik wat zie maar hou toch heel veel over, mis ik wat of hoort dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaagmans schreef op maandag 11 april 2005 @ 17:00:
[...]Dishonor voor die gasten zal echt een uitkomst zijn.
For the last time!

Lagere levels ganken zal nooit afgestraft worden, alleen het killen van bijvoorbeeld Opposing faction Quest givers zal je dishonour geven. Overigens geeft het killen van alle players in de level range "groen tot rood" honour.

Honour systeem zal alleen voor lvl 60's zorgen die 24/7 in hogere lvl areas ganken. Dus voor level 50-58 word het een living hell :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 16:49:
[...]

Dit valt wel mee, maar corpse-spamming is een offence tegen de voorwaarden....

Een paar is geen ramp, maar er zijn ook mensen die opzettelijk honderden corpses achterlaten.. en das niet leuk voor performance van iedereen in de buurt (harrassment dus) en server stabiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:07:
[...]

Dit valt wel mee, maar corpse-spamming is een offence tegen de voorwaarden....

Een paar is geen ramp, maar er zijn ook mensen die opzettelijk honderden corpses achterlaten.. en das niet leuk voor performance van iedereen in de buurt (harrassment dus) en server stabiliteit.
Als je weet dat hij daar is, ga je ressurecten op de begraafplaats. Kost je 25%, maar na 3x doodgaan door zijn corpse spamming heb je dat wel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 17:13:
Hmm ik ben nu lvl 16 en er is iets zeer vreemds aan de hand wat ik van tevoren nooit had verwacht.. ik heb veel meer geld dan ik nodig heb :? Ik koop elk armor dat beter is dan dat ik al heb en koop elke keer het beste wapen als ik wat zie maar hou toch heel veel over, mis ik wat of hoort dit?
Hmmm, het is de bedoeling dat je spaart vriend :)
Op lvl 40 heb je 90G nodig voor je mount.

Na de komende patch lijkt het spel me trouwens niet meer leuk, ik denk dat ik er dan maar mee stop (hoewel me dat zeer spijt).
-M'n hunter gaat onspeelbaar worden omdat de helft van mn pijlen het doel zullen missen.
-Dat honor systeem gaat er voor zorgen dat de helft van de spelers niks anders meer doet dan ganken. Daar heb ik dus geen behoefte aan.
Ik overweeg nog om wel door te gaan, maar dan op een PvE server met een druid. Daar moet ik nog ff goed over nadenken aangezien ik niet heel veel zin heb op weer op lvl 1 te moeten beginnen.

[ Voor 36% gewijzigd door UltraR-pc op 11-04-2005 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op maandag 11 april 2005 @ 14:14:

mocht je Horde zitten wil ik je helpen, mits lvl 49 hoog genoeg is :)

als mensen daar nog guild zoeken /w me ook, te rustig in de guild nu :P
IGN: Zalazar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-07 20:24
UltraR-pc schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:47:
[...]

Na de komende patch lijkt het spel me trouwens niet meer leuk, ik denk dat ik er dan maar mee stop (hoewel me dat zeer spijt).
-M'n hunter gaat onspeelbaar worden omdat de helft van mn pijlen het doel zullen missen.
-Dat honor systeem gaat er voor zorgen dat de helft van de spelers niks anders meer doet dan ganken. Daar heb ik dus geen behoefte aan.
Ik overweeg nog om wel door te gaan, maar dan op een PvE server met een druid. Daar moet ik nog ff goed over nadenken aangezien ik niet heel veel zin heb op weer op lvl 1 te moeten beginnen.
Alleen van die hunter vind ik jammer. Was namelijk van plan er 1 te gaan maken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraR-pc schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:47:
[...]

Wat voor changes komen er dan voor de hunter, kan het nergens vinden. Zou ik wel jammer vinden, zit nu net op lvl 42 met m'n NE hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-06 13:41

Crowmeister

Stop!.... Continue

Wat gaan ze veranderen dan waardoor een Hunter al zijn pijlen mist?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Ik weet het ook niet precies maar het schijnt dat er een ability komt voor alle classes die voor een dodge change voor ranged attacks van 40% zorgt. Dan is de hunter dus in 1 keer ontzettend slap aangezien die volledig van zn ranged attacks afhankelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
Crowmeister schreef op maandag 11 april 2005 @ 19:56:
Wat gaan ze veranderen dan waardoor een Hunter al zijn pijlen mist?
Je kan trax pijlen/kogels dodgen en parrieen. Je hoort ook heel veel klachten daarover op de us forums. Helemaal leuk als een rogue evasion gebruikt ( +50% meer kans om te dodgen voor 15 sec ).

Dit gebeurd allemaal op de test server, die ze inleven hebben geblazen in de us.

Kan het me wel voorstellen dat hunters daar nie zo blij mee zijn, ze zijn tenslotte een dps class en hiermee daalt hun dps echt wel.

[ Voor 23% gewijzigd door Eikeltje op 11-04-2005 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-07 19:06

BitByter

Prutst dit forum

Weet iemand of er ook een Overall DPS Calculator is ?

ik heb Cosmos, en daar zit CombatSTAT in
het nadeel is dat hij alleen de overall dps berekend per mob
ik wil graag een overall dps van een paar uur, zodat ik kan berekenen of dual wield beter is dan een 2hand :)

weet iemand of dat er is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
OMG!
De hunter gaat echt ongelooflijk slecht worden!
Kijk naar dit filmpje en oordeel:
http://www.sintor.org/h1a.avi

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 23-06 13:41

Crowmeister

Stop!.... Continue

Dat is idd het lame-ste wat ik ooit heb gehoord!

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-07 16:37

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

UltraR-pc schreef op maandag 11 april 2005 @ 20:45:
OMG!

8)7
Wat is daarmee? Weet niet zoveel van hunter, maar is het dat vele missen? Weet je ook de lvl verschillen tussen die persoon en de npc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Koetjeboe schreef op maandag 11 april 2005 @ 20:49:
[...]

Wat is daarmee? Weet niet zoveel van hunter, maar is het dat vele missen? Weet je ook de lvl verschillen tussen die persoon en de npc?
Hunter is lvl 60, warrior (waar ze op schiet) is lvl 50..... :/
Het is geen NPC, hij doet alleen niks (ze testen de hunter kracht).

Daarbij komt ook dat ze de keren dat ze raak schiet minder dan 60 damage doet op 1 critical hit na. Kijk naar het health balkje van de warrior. 10 lvl's lager en na een halve minuut schieten nog bijna niks er af.
En dat is nog niet alles want je kan zeggen "ja maar ze gebruikt dr pet niet".....: de pet damage gaat met 30% naar beneden. ;(

[ Voor 43% gewijzigd door UltraR-pc op 11-04-2005 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crowmeister schreef op maandag 11 april 2005 @ 20:46:
Dat is idd het lame-ste wat ik ooit heb gehoord!
Inderdaad, zo maken ze in een keer een classe nutteloos :'( Lekker voor die mensen die zijn begonnen met een hunter en nu op lvl40+ zitten om daarna te zien dat ze geen cent meer waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is blij :)
net ff een SM run gedaan en kijk is wat ik heb gevonden! :D
http://www.thottbot.com/?i=7662

En als Quest reward:
http://www.thottbot.com/?i=3934

Mijn rogue gaat goeie tijden tegemoet :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 21:34 . Reden: url posten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ag ik denk niet dat die patch doorgaat dan, ik bedoel hunters waren al slecht in pvp en dat maken ze echt niet nog slechter.

btw het maakt niet uit of je tegen een lvl 60 of lvl 10 vecht in pvp, mis kans is overal hetzelfde.
en op een warrior heeft ook nog eens iets van 60% reduction

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Laatst online: 20-08-2007
Ik hoop ook dat die patch niet doorgaat iig zoals ie er nu uit ziet. Ik ben een mage en als je op de US forums hoort van een lvl 60 mage die een lvl 49-er niet eens aan kan om dat zo'n 50% wordt geresist, dan wordt ik daar niet blij van ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
Mensen het is een test server (denk aan bugs beta en enz). Alles wat daarop gebeurt is nog niet zeker (ja ze zijn het aan het testen). Er gaat waarschijnlijk nog heel veel veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
UltraR-pc schreef op maandag 11 april 2005 @ 20:45:
OMG!

8)7
Lol dat filmpje is vet gestaged :D

Die gebruikt gewoon een lvl 30 boog ofzo aan de damage te zien.

Bovendien heeft ie ook aspact of the cheetah nog aanstaan... Lekkere test :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah Baby, net Julie's Dagger weten te bemachtigen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-07 13:42
Eikeltje schreef op maandag 11 april 2005 @ 21:59:
Mensen het is een test server (denk aan bugs beta en enz). Alles wat daarop gebeurt is nog niet zeker (ja ze zijn het aan het testen). Er gaat waarschijnlijk nog heel veel veranderen.
Sterker nog, ze zijn er al naar aan het kijken. Ze gaan echt geen wijziging maken waardoor we 40% dps kwijtraken. Jeez. Denk ff na voordat je gaat gillen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Woot ik heb mn black whelpling (wel na het killen van 250 draakjes ofzo :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 11 april 2005 @ 22:27:
[...]

Sterker nog, ze zijn er al naar aan het kijken. Ze gaan echt geen wijziging maken waardoor we 40% dps kwijtraken. Jeez. Denk ff na voordat je gaat gillen.
Idd...alweer zo'n OMG PIETJE ZEI DAT DUS IK GA M'N ACCOUNT CANCELLEN verhaal. Als je even de moeite neemt om op US hunter forums te kijken zie je dat het unintended is en we er dus waarsch. niets op achteruit gaan. Ze kunnen sowieso geen 30% ranged dps afpakken omdat we dan gewoon inferieure rogues/warriors met een pet worden, wennig hunter meer dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik heb niet veel MMORPG ervaring... de enigste die ik een tijdje actief gespeelt heb is Lineage 2.
Hoe staat WoW in verhouding met dat spel ?....WoW een klasse apart ?, of hetzelfde in een ander jasje ? :)

Ik zit er wel over te denken 15 April ook WoW op te halen als ze weer verkrijgbaar zijn
/edit
Krijg je een maand bij het spel ook of moet je ook eerst een "gamecard" hebben als je geen credticard hebt ?

[ Voor 19% gewijzigd door ScrooLoose op 12-04-2005 00:07 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
ScrooLoose schreef op maandag 11 april 2005 @ 23:42:
Ik heb niet veel MMORPG ervaring... de enigste die ik een tijdje actief gespeelt heb is Lineage 2.
Hoe staat WoW in verhouding met dat spel ?....WoW een klasse apart ?, of hetzelfde in een ander jasje ? :)

Ik zit er wel over te denken 15 April ook WoW op te halen als ze weer verkrijgbaar zijn
/edit
Krijg je een maand bij het spel ook of moet je ook eerst zon gamecard hebben als he geen credticard hebt ?
WoW is toch wel heel anders. Naast dat het er heel anders uitziet is ook het hele levelen, skills systeem en PvP anders.

WoW:Lineage (grove vergelijking)

-Levelen door quests (veel quests) en, als je dat wil, grinden
-skills in lineage is naarmate je levels hoger gaat kun je meer skills uitvoeren, WoW ook, maar een bijkomstigheid zijn de talent trees. Die maken elke (nou ja, bijna elke dan) char anders.
-PvP: Lineage, je kan iedereen overal killen, maar je wordt rood. WoW: Op een PvP server kan je in contested areas (grofweg alles na lvl 25 ofzo) overal door elke tegenstander worden aangevallen. Dat is nu nog zonder penalty.

Daarnaast kun je een lvl 60 char maken in 21 dagen en niet in 4-5-6 maanden (??) zoals Lineage ;)

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 20-07 15:43
UltraR-pc schreef op maandag 11 april 2005 @ 19:59:
Ik weet het ook niet precies maar het schijnt dat er een ability komt voor alle classes die voor een dodge change voor ranged attacks van 40% zorgt. Dan is de hunter dus in 1 keer ontzettend slap aangezien die volledig van zn ranged attacks afhankelijk is.
Misschien krijg de hunter dan wel een training erbij waarbij je bv 50% meer raakt wat dus veel weer weg neemt.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Viper2k1 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 00:11:
[...]
Daarnaast kun je een lvl 60 char maken in 21 dagen en niet in 4-5-6 maanden (??) zoals Lineage ;)
ja dat lvl duurde veeeeel te lang in Lineage 2, daarom ben ik met dat spel gestopt

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.allgunsblazing.../eu_retail/g-g-g-unit.avi

We probeerden Kazzak te doen net, maar voordat we konden engagen werd ie gedespawned door een GM. Kazzak was bugged, sorry for wasting your time etc. Dus wij 30 mins w88, nou mooi niks dus, die lul is waarschijnlijk gewoon gaan maffen :(

Dus ja, dan ga je beetje rondlopen met 33 man ;) En dan krijg je bovenstaande filmpjes. Wat je ziet is een trinket, de Barov Peasant Caller, x33 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 00:51:
http://www.allgunsblazing.../eu_retail/g-g-g-unit.avi

We probeerden Kazzak te doen net, maar voordat we konden engagen werd ie gedespawned door een GM. Kazzak was bugged, sorry for wasting your time etc. Dus wij 30 mins w88, nou mooi niks dus, die lul is waarschijnlijk gewoon gaan maffen :(

Dus ja, dan ga je beetje rondlopen met 33 man ;) En dan krijg je bovenstaande filmpjes. Wat je ziet is een trinket, de Barov Peasant Caller, x33 ;)
Lol, dat verwacht je dan niet :+ Cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:29

heuveltje

KoelkastFilosoof

Bosmonster schreef op maandag 11 april 2005 @ 22:03:
[...]

Lol dat filmpje is vet gestaged :D

Die gebruikt gewoon een lvl 30 boog ofzo aan de damage te zien.

Bovendien heeft ie ook aspact of the cheetah nog aanstaan... Lekkere test :P
Ik geloof dat je het idee achter de test mist. !
(en ja die is idd gestaged :) )
Het is niet : Kijk hoe snel ik een warrior kill.
maar kijk hoeveel % ik mis.
dat wil je voor nauwkeurigheid over zo lang mogelijke tijd doen, dus dan moet je target niet dood :)

lvl boog : geen invloed op wel of niet missen
attackpower (cheetah) : geen invloed op wel of niet missen.

als ik zo snel kijk dan lijkt hij iets van 40% te missen. maar aangezien ik neit weet hoeveel dat normaal is kan ik er verder niks over zeggen ;)
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:46:
[...]

Als je weet dat hij daar is, ga je ressurecten op de begraafplaats. Kost je 25%, maar na 3x doodgaan door zijn corpse spamming heb je dat wel terug.
um na een resurect kan ik dus rustig koffie gaan halen ff dit topic lezen, replyen en dan weer eerst geld verdienen. want met 10 min 75% van al me stats weg is mijn warrior onspeelbaar .... en dan kost me dat ook nog es iets van 30 silver aan repairs.........

[ Voor 28% gewijzigd door heuveltje op 12-04-2005 01:12 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-07 06:22

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Laatst online: 25-07 14:58
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~p.smid/loel.jpg

http://members1.chello.nl/~p.smid/loel.jpg

Vandaag een alliance raid op Azuregos verneukt, terwijl onze guilds Kazzak gingen mollen :)
Was wel grappig.. alliance kwam met een stuk of 60-70 man voor die draak in Azshara, maar we hebben ze met een raidgroep van zo'n 20 rogues lastig gevallen tot ze naar huis gingen :D _/-\o_

[ Voor 40% gewijzigd door RedruM op 12-04-2005 02:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Laatst online: 16-07 13:03
lol check laatste purepwnage episode:
http://www.purepwnage.com/store/images/boom50.jpg

is WoW-themed, zo intens grappig:

"This one time this shaman and this rogue like jumped me. They think 2 on 1 like they got a chance. So I fear em both u know I kinda start mana burning the shaman. Soon I hit em up like with shadow word pain SHHHH!!! mind flame as he tries to run for his life DDWJJ! DDWWJJ!! DDJJWW!!! u know and im like: u like shadowwordpain? u want some shadowwordpain ill give u some shadowwordpain!! and then I turn on the rogue and hes lik by himself rite, I feel kinda bad for him coz hes like such a noob he doesnt even have like a stun-lock build, so I fear him again and kinda throw on a renew and a shield and then I decided it be funn if maybe I just beat em down with my golden brightwood staff. So there I am like this priest just kinda tanking this rogue hes such a noob, he cant even outdamage my renew and then im like pin some chickens on his corpse while hes laying there... OHH MINDBLAST!ULIKE MY MINDBLAST.....!"

te grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Sommige mensen begrijpen hun character absoluut niet... Ik (lvl47 rogue) werd net door een lvl45 rogue aangesproken of ik een sturdy lockbox voor hem kon openen.... :/
Die kun je al openen als je die rogue lockpick quest hebt gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-07 15:09

chromeeh

the Gnome

Ik speel sinds kort ook WoW heb alleen een praktisch probleem....
Ik moest iemand zoeken in de Forest Edge (Alliance) en toen stond ik opeens oog in oog met een Demon sabertooth met een naam (een unique dus), best vervelend aangezien die iets sterker is dan m'n lvl 8 Warlock. (Hij stond gemeen om een hoekje en kwam dus in z'n detect zone, ik ben de combat niet gestart)

Nu het probleem: m'n character is dood (:P) maar m'n body ligt dus nu nog op de plek waar ik ben dood gegaan, als m'n body nu pak krijg ik die saber dan nog weer achter me aan of niet :?
Want die krijg ik van m'n langzalzeleven nog niet dood....

Iemand een oplossing? Om er nu xx aantal extra players er bij te betrekken vind ik ook beetje vervelend....

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 12:12

m0nk

16-09-2003 15.15

chromeeh schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 08:46:
Ik moest iemand zoeken in de Forest Edge (Alliance) en toen stond ik opeens oog in oog met een Demon sabertooth met een naam (een unique dus), best vervelend aangezien die iets sterker is dan m'n lvl 8 Warlock. (Hij stond gemeen om een hoekje en kwam dus in z'n detect zone, ik ben de combat niet gestart)

Nu het probleem: m'n character is dood (:P) maar m'n body ligt dus nu nog op de plek waar ik ben dood gegaan, als m'n body nu pak krijg ik die saber dan nog weer achter me aan of niet :?

Iemand een oplossing? Om er nu xx aantal extra players er bij te betrekken vind ik ook beetje vervelend....
Gewoon naar je corpse lopen en ressen, mocht dat niet lukken ga je gewoon naar de spirit healer op de gy, en dan wacht je even een paar minuten en repair je je armor/wapens.. lijkt me niet al te moeilijk toch? ;)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
chromeeh schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 08:46:

loop er naar toe.. kijk of ie er is of niet (want dat kun je soms zien )., zo nee spawn en maak dat je weg komt :) of ren naar de barracks toe.. de soldaatjes daar zsullen je wel helpen :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister een massagank feest in gadgetzan gehad (zenedar)
we begonnen met z'n 4en wat alliance te killen en na 10 minuten killde iedereen elkaar zowat, die guards wisten niet waar ze het zoeken moesten :D.
op een gegeven moment gingen aantal lui (waaronder ik) op het dakje van de bank campen, maar iemand had ons gereport ofzo en kregen we allemaal whisper van GM dat we van het dakje af moesten... daarna werd het weer wat rustiger in gadgetzan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

mijn eerste post nadat ik dit leuke forum heb gevonden. Ik speel op Emerald Dream (PVE), en ben nu een level 36 Paladin. Zoals elke speler die te veel bezig is met levelen, heb ook ik te weinig geld...zijn er manieren om een stabiel inkomen te hebben zodat ik me niet druk hoef te maken om mijn level 38 upgrades? Om dan maar te zwijgen over het mount dat ik moet kopen op level 40 (neem aan dat de quest die ervoor staat niet makkelijk is dus ik ga uit van het gewoon betalen voor een mount)...

Ik die nu skinning en mining...maar ben er nog niet erg bedreven in omdat ik pas 1 uur skinning heb (na het lezen van dit forum)...en mining heb ik te weinig geduld voor omdat ik steeds toch maar even dat andere beestje wou sl88 ipv minen :P..

Als er nog meer mensen spelen op Emerald Dream, dan hoor ik dat graag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 08:58:
Hey mensen,

mijn eerste post nadat ik dit leuke forum heb gevonden. Ik speel op Emerald Dream (PVE), en ben nu een level 36 Paladin. Zoals elke speler die te veel bezig is met levelen, heb ook ik te weinig geld...zijn er manieren om een stabiel inkomen te hebben zodat ik me niet druk hoef te maken om mijn level 38 upgrades? Om dan maar te zwijgen over het mount dat ik moet kopen op level 40 (neem aan dat de quest die ervoor staat niet makkelijk is dus ik ga uit van het gewoon betalen voor een mount)...

Ik die nu skinning en mining...maar ben er nog niet erg bedreven in omdat ik pas 1 uur skinning heb (na het lezen van dit forum)...en mining heb ik te weinig geduld voor omdat ik steeds toch maar even dat andere beestje wou sl88 ipv minen :P..

Voor een paard hoef je niks te betalen hoor. En die "quest" is 1x van ironforge naar stormwind reizen. Dat moet toch wel lukken denkik op lvl 40 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-07 18:46

Mojo

The Power Within

Euhm, maak je over die mount maar geen zorgen. Die is goed te doen denk ik, aangezien er genoeg pala's zijn met een mount ;) En anders is er vast wel iemand die je er mee wil helpen.

En ja, je kan wat ventjes slopen en looten, krijg je vaak zat geld van. En je hebt ook 2 gathering beroepen, dus ik denk dat het niet zo een gigantisch probleem moet zijn om daar wat geld mee te verdienen ;)

Feit is wel dat je naar wat lagere level gebieden moet, wil je een beetje fatsoenlijk kunnen minen en skinnen, want je skill daarin is nog te laag denk ik.

Spuit 11 :/ Ow en welkom op GoT :)

[ Voor 5% gewijzigd door Mojo op 12-04-2005 09:09 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 08:58:
Hey mensen,

na mijn weten zijn die mount quests juist super makelijk (heb van guildmaat gehoord) voor de warlock was het zo: loop naar hem toe en praat met em, dus hij loopt erheen tada, een mount had ie..

om aan geld te komen voor mount ging ik meestal ff op thottbot kijken, dan bij zones die binnen je lvl vallen, en dan op "phat loot npc's" zoeken, sommige droppen wel rares die je voor paar gold kwijt kan :). maar aangezien jij pala bent hoef je geen mount te kopen:) (wel riding skill??)
edit: typ ik zo traag lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:03
Nee, een pala hoeft ook geen riding skill te kopen, gewoon naar die gast in de cathedral gaan, dan is het goed :)
2x op compleet drukken, klaar :)

[ Voor 14% gewijzigd door enira op 12-04-2005 09:08 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 02:39:
[...]

[afbeelding]

http://members1.chello.nl/~p.smid/loel.jpg

Vandaag een alliance raid op Azuregos verneukt, terwijl onze guilds Kazzak gingen mollen :)
Was wel grappig.. alliance kwam met een stuk of 60-70 man voor die draak in Azshara, maar we hebben ze met een raidgroep van zo'n 20 rogues lastig gevallen tot ze naar huis gingen :D _/-\o_
Huh ik ben zelf druid maar ik dacht dat GotW altijd een timer had van 30 minuten? Hoe kun jij dan een 32min timer hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-07 15:09

chromeeh

the Gnome

Webgnome schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 08:54:
[...]

loop er naar toe.. kijk of ie er is of niet (want dat kun je soms zien )., zo nee spawn en maak dat je weg komt :) of ren naar de barracks toe.. de soldaatjes daar zsullen je wel helpen :)
Dat spawnen maak ik me niet zorgen om, meer om dat ik dat beest weer achter me aan krijg :P
Maar goed het eerste wat ik gedaan heb is de barracks inlopen met het idee van de guards helpen wel...
Nou niet dus :?

Ik spawn zowaar heel ergens anders en heb de saber niet achter me aan :D
Paniek om niets dus :P

[ Voor 10% gewijzigd door chromeeh op 12-04-2005 09:31 ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MotW heeft 30min, de upgrade, die een druid leert uit een superzeldzaam boek (kopen? 65gp), die gelijk staat aan de lvl50 variant van MotW, heeft één belangrijk verschil: je buffed in één keer de hele party, en hij duurt 60 min. Er is ook een rank2 grace of the wild, die komt uit een nóg zeldzamer boek, en staat gelijk met de lvl60 versie van mark of the wild. Weer 60min duratie, weer hele party in één keer.

Overigens: GotW heeft reagent nodig om te casten. Naja, 20s per stuk, boeie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paladin is uber simpel >:) loop naar de gast praat met hem, praat nog een keer met hem, en tada 8) een mount _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:49

The Legend

*Plop*

Gisteravond in SM4 lvl 40 geworden :) Had hard gespaard en zit nu op ~75G... dus als iemand nog 10-15G over heeft, graag :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus zoals ik het hier lees is het erg makkelijk die mount :D...dan heb ik toch weer aardig wat geld minder nodig...toppie voor de reactie mensen...

Ik zit nu op mijn werk maar heb verdomme zin om te spelen :D...echt super dit spel...elk spel heeft zijn nadelen maar ik kan er maar weinig vinden in dit spel...(buiten dan de wachtrijen in de leuk drukke servers)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk vind ik die pala mounts er nogal cheap uitzien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 09:26:
MotW heeft 30min, de upgrade, die een druid leert uit een superzeldzaam boek (kopen? 65gp), die gelijk staat aan de lvl50 variant van MotW, heeft één belangrijk verschil: je buffed in één keer de hele party, en hij duurt 60 min. Er is ook een rank2 grace of the wild, die komt uit een nóg zeldzamer boek, en staat gelijk met de lvl60 versie van mark of the wild. Weer 60min duratie, weer hele party in één keer.

Overigens: GotW heeft reagent nodig om te casten. Naja, 20s per stuk, boeie!
vet, als het met reagents gaat, neem ik aan dat het niet een one-time cast is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 12:12

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 09:34:
Persoonlijk vind ik die pala mounts er nogal cheap uitzien...
komt toch omdat paladins cheap zijn? :P zijn echt uber irritant om tegen te PvP'en..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Bij warlock quest voor de mount zegt een van de npc's ook, 'jaaa, deze quest wordt ooit nog moeilijker' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister lkkr m'n Enchanting gelvld ;) heerlijk om in 2 dagen van 186 naar 278 omhoog te gaan :P met de wetenschap dat je dan op 285 icy chill kan doen :)
Had dan wel aan het begin van zondag avond een 58 G en nu nog maar 10 duz denk dat ik verhoudings gewijs met het kopen van 5 recepys en sommige ingredients aardig heb gehaneld :P
Maar nou weet ik dat er ook een progje is waarmee je kan zien wat er uit een bepaald item kan komen als je hem disenchant.. Zou iemand voor mij weten hoe dat ookalweer heet ??..

Voor iedereen die wil gaan enchanten begin er mee op een wat hoger lvl op laag lvl is het gwoon veel te duu rom te levelen want je hebt niets om te verkope en komt dus drastisch te kort voor je mount.. Ben het zelf ook pas sinds 2 dagen serieus gaan levelen en ben nu lvl 52 :P
Wat is dat nou eigenlijk met demonslaying? eerst verkocht het perfect de hele dag door maar nou verkoopt het alleen 'snachts wanneer de mensen terug komen van hun strooptochten met nieuwe items maar dan willen ze vooral +7 dmg... maarjah dan heb je weer 2x[Large radiant shard] nodig en die vind je niet echt vaak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-07 13:42
m0nk schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 09:43:
komt toch omdat paladins cheap zijn? :P zijn echt uber irritant om tegen te PvP'en..
Vind het nogal makkelijk eigenlijk. Viper sting en kiten tot 'ie leeg is, en dan afmaken.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 10:32
BosMakreel dat proggie heet "Enchantrix"

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

m0nk schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 09:43:
[...]

ach, shamans zijn nog cheaper ;) ( mass frost shock iemand? zonder diminishing returns :/)

ik vind om eerlijk te zijn een paladin mount wel stoerder dan de standaard human mount. Vergeleken met een tijger,mechano strider is wel wat saaitjes ja :P

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Is de server down op vrijdag tussen 7:00 en 13:00? Dan zijn er werkzaamheden bezig.