Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 27.111 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Anoniem: 76438 schreef op zondag 10 april 2005 @ 12:03:
Tss, gezellig hier...

Ik zit er hard aan te denken om toch ook maar WoW te halen, maar als er net zo'n 'gespannen sfeertje' hangt als hier zo nu en dan in dit topic hoeft het van mij niet zo. Of valt het wel mee op de servers?
Dat gespannen sfeertje hangt hier meestal ook niet hoor. Ik weet niet waar het allemaal over ging maar meestal wordt hier leuk gediscussieerd (en gekeuveld) over WoW.
Er hangt in WoW-zelf (in mijn beleving) ook geen gespannen sfeer, het is erg leuk en je kan het spelen zoals je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:04
Anoniem: 27963 schreef op zondag 10 april 2005 @ 12:07:
[...]

Dat gespannen sfeertje hangt hier meestal ook niet hoor. Ik weet niet waar het allemaal over ging maar meestal wordt hier leuk gediscussieerd (en gekeuveld) over WoW.
Er hangt in WoW-zelf (in mijn beleving) ook geen gespannen sfeer, het is erg leuk en je kan het spelen zoals je wilt.
Inderdaad. De gespannen sfeer is in wow niet aanwezig. Enals die er wel is dan heb je het er meestal zelf naar gemaakt. De sfeer vind ik erg goed en leuk. Altijd mensendie je willen helpen enals je ze helpt jou bedanken .. tuurlik heb je rotte appels er tussen zittenmaar dat is overal en altijd.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Het enige wat soms heel erg vervelend is is het gegank dat regelmatig plaats vind. Dit is echter alleen vervelend voor de speler die het overkomt want aangezien de horde en alliance chatkanalen van elkaar gescheiden zijn kan je dus niet de ganker gaan zitten uitschelden, het heeft dus geen invloed op de algemene sfeer op de server.
En wat hier gisteravond gebeurde is voor het eerst dat ik dat zie. Ging ook niet echt ergens over hoor, had niks met WoW te maken. Daar hoef je je dus geen zorgen over te maken.

Edit:
Het enige wat je goed in je overweging mee moet nemen (of je WoW aanschaft) is of dit het juiste moment is. Blizzard heeft al moeite genoeg om de servers goed te laten weten met de huidige 600.000 spelers (sterker nog, het lukt ze voor geen meter). Of het dan slim is om nog 150.000 speler toe te laten zijn de meningen over verdeeld.

[ Voor 26% gewijzigd door UltraR-pc op 10-04-2005 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Webgnome schreef op zondag 10 april 2005 @ 12:32:
[...]
Inderdaad. De gespannen sfeer is in wow niet aanwezig. Enals die er wel is dan heb je het er meestal zelf naar gemaakt. De sfeer vind ik erg goed en leuk. Altijd mensendie je willen helpen enals je ze helpt jou bedanken .. tuurlik heb je rotte appels er tussen zittenmaar dat is overal en altijd.
Ik ben tot heden nooit door een high-level of een caracter die paar lvl's hoger is dan mij, uitgescholden van "get lost nooby" enzo. Sfeer en de onderlinge communicatie tussen de caracters vind ik over het algemeen perfect. Mensen zijn erg vriendelijk, behulpzaam en als ik een vraag heb geven ze afltijd een antwoord op en soms helpt degeene met mijn quest (op dat moment). Natuurlijk zitten er, zoals je zegt, rotte appels tussen, maarjah dat hou je toch altijd.

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:03
UltraR-pc schreef op zondag 10 april 2005 @ 12:39:
Het enige wat soms heel erg vervelend is is het gegank dat regelmatig plaats vind. Dit is echter alleen vervelend voor de speler die het overkomt want aangezien de horde en alliance chatkanalen van elkaar gescheiden zijn kan je dus niet de ganker gaan zitten uitschelden, het heeft dus geen invloed op de algemene sfeer op de server.
En wat hier gisteravond gebeurde is voor het eerst dat ik dat zie. Ging ook niet echt ergens over hoor, had niks met WoW te maken. Daar hoef je je dus geen zorgen over te maken.

Edit:
Het enige wat je goed in je overweging mee moet nemen (of je WoW aanschaft) is of dit het juiste moment is. Blizzard heeft al moeite genoeg om de servers goed te laten weten met de huidige 600.000 spelers (sterker nog, het lukt ze voor geen meter). Of het dan slim is om nog 150.000 speler toe te laten zijn de meningen over verdeeld.
Ja, maar je moet het spel wel komen om het te kunnen spelen, ik denk dat niemand durft te zeggen wanneer er na deze release nog nieuwe worden uitgegeven.
Lord_Salo schreef op zondag 10 april 2005 @ 12:46:
[...]

Ik ben tot heden nooit door een high-level of een caracter die paar lvl's hoger is dan mij, uitgescholden van "get lost nooby" enzo. Sfeer en de onderlinge communicatie tussen de caracters vind ik over het algemeen perfect. Mensen zijn erg vriendelijk, behulpzaam en als ik een vraag heb geven ze afltijd een antwoord op en soms helpt degeene met mijn quest (op dat moment). Natuurlijk zitten er, zoals je zegt, rotte appels tussen, maarjah dat hou je toch altijd.
Idd, meestal is iedereen behulpzaam.

Als jij bv een monster moet killen voor een quest, en je ziet dat daar net iemand ook naartoe loopt en begint te slaan wordt je eigenlijk altijd geaccept als je dat vraagt waardoor jij ook klaar bent met die quest. En niet 15 minuten moet wachten op een respawn

[ Voor 29% gewijzigd door Kevinp op 10-04-2005 14:10 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-06 18:30
Anoniem: 76438 schreef op zondag 10 april 2005 @ 12:03:
Tss, gezellig hier...

Ik zit er hard aan te denken om toch ook maar WoW te halen, maar als er net zo'n 'gespannen sfeertje' hangt als hier zo nu en dan in dit topic hoeft het van mij niet zo. Of valt het wel mee op de servers?
dat gespannen sfeertje dat hier even hing was door een enkeling die zich niet kon gedragen :O

[ Voor 3% gewijzigd door Maegrim op 10-04-2005 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Anders ga je toch lekker op een PvE server spelen? Doe ik ook, bevalt prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05-2024
Het zal mij benieuwen of op 15 April iedereen zijn bestelde kopie van WoW binnenkrijgt (maar 250.000 kopietjes), heb hem gisteravond besteld en ik kan niet wachten om hem te spelen ^_^ '

[ Voor 10% gewijzigd door Av3ng3rtje op 10-04-2005 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoNoAD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-12-2023
even over jankers..
Ik speel op Skullcruscher level 40 Mage Undead tot nu toe bevalt mij mage prima..tot dat je tegenstanders tegen komt die minimaal 5 levels hoger zijn als jij( ik ) dan gaat het mis!

Ik ben nog al coulant ingesteld en denk na de eerste 5 keer gejanked te zijn van "ach zat zeker een vuiltje in zijn oog" maar nee de 6 of zelfs 7 keer kunnen ze het niet laten om mij neer te sabelen...ook al ben ik minimaal 5 levels lager!!.

Where is the fun of that ???:S

Geregeld help ik allies/horde met killen van een beest waarna ik vaak /bow /wave krijg....mooi toch?
Dus het kan ook anders!

gr, W3

skullcrusher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
DiscoveryW3 schreef op zondag 10 april 2005 @ 18:59:

Ik ben nog al coulant ingesteld en denk na de eerste 5 keer gejanked te zijn van "ach zat zeker een vuiltje in zijn oog" maar nee de 6 of zelfs 7 keer kunnen ze het niet laten om mij neer te sabelen...ook al ben ik minimaal 5 levels lager!!.
Ja ik snap 't ook niet helemaal. Als ik een lvl 20 (ben zelf 33) Horde in Alliance gebied zie lopen laat ik die gewoon gaan. Die is dan waarschijnlijk een quest aan 't doen waar je voor naar de andere kant moet.

Wat ik vaak in de chatkanalen hoor is zoiets als: 'ik gank omdat ik zelf op lage levels veel geganked ben'. En zo hou je die onzin natuurlijk in stand.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
De grootste horde (pun intended ;) ) Nederlanders die PvP willen, gebruiken Bloodscalp als server. Welke PvE server wordt het meest door Nederlanders gebruikt?

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:55
Viper2k1 schreef op zondag 10 april 2005 @ 19:38:
De grootste horde (pun intended ;) ) Nederlanders die PvP willen, gebruiken Bloodscalp als server. Welke PvE server wordt het meest door Nederlanders gebruikt?
Geen idee, ik speel zelf op Turalyon en hoor regelmatig nederlands op de chat

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
niet helemaal waar, shadowmoon zit er ook vol mee hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-06 10:55
Daarnet weer lekkere lag op Burning Blade. Was een raid van een heleboel horde tegen 100 alliance in IF. Kon gewoon niet goed gaan... Je kon gewoon niet meer spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Met /roll was een tijdje terug sprake van een hack zodat je altijd 100 rolled toch? Die mod/hack/aanpassing is toch illegaal verklaard door Blizz?

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik heb nu 1 alliance char op bloodscalp, wil eigenlijk ook es gaan prutsen met een horde char, op welke server zitten er nog meer veel nederlanders? (pvp)

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 10-04-2005 23:13 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64138

blackraid3r schreef op zondag 10 april 2005 @ 22:46:
Daarnet weer lekkere lag op Burning Blade. Was een raid van een heleboel horde tegen 100 alliance in IF. Kon gewoon niet goed gaan... Je kon gewoon niet meer spelen
Kon niet spelen valt ook wel mee. Ok de instance server vloog erweer eens uit (daar ging mijn BRD team), maar heb daarna nog even meegedaan met hordje killen die in de raid op IF bezig waren. Verliep eigenlijk prima kan makkelijk spelen en hord killen. Waren trouwens een hele hoop hord ook nog van lvl 15 t/m 60 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
blackraid3r schreef op zondag 10 april 2005 @ 22:46:
ahh, daarom knalde ik er dus uit :D Ik vraag me af wanneer ze die server shit van Burning Blade een keer fixen. Het is al een tijdje zwaar klote daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Chaoss schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:08:
ik heb nu 1 alliance char op bloodscalp, wil eigenlijk ook es gaan prutsen met een horde char, op welke server zitten er nog meer veel nederlanders? (pvp)
Lees je dit topic wel voordat je post?

Iig shadow moon word 3 of 4 posts boven je genoemd als een server waar veel nl'ers zitten.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:57
Viper2k1 schreef op zondag 10 april 2005 @ 22:49:
Met /roll was een tijdje terug sprake van een hack zodat je altijd 100 rolled toch? Die mod/hack/aanpassing is toch illegaal verklaard door Blizz?
tuurlijk verklaart bliz die voor illegaal |:(

zou wat zijn als ze em legaal verklaarde, dan zou ik met terugwerkende kracht gisteren stoppen....

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Had even het gevoel dat ik een aantal mensen was tegengekomen die een dergelijke exploit zouden kunnen hebben gebruikt. 1 gooit 100, nummer 2 gooit 100 en daarna gooit nummer 1 weer 100 en dat in een paar seconden tijd (ze deden gewoon /roll). Maar ik ben er achter dat het niet kan. Blizzard heeft al aangegeven dat de roll op de server wordt gedaan en dus niet lokaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
The mighty paladin met een shop :+

Afbeeldingslocatie: http://img18.echo.cx/img18/9109/wowscrnshot0411050737462wq.th.jpg

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 20:51
Is dat zo? Op Burning Legion zitten in de Alliance 2 NL talige guilds en nog eens 2 waar de language UK is maar waar ruim de helft NL talig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Blegh wat nemen mensen toch snel klakkeloos verhalen over die ze "ergens" horen. Mensen, de helft van wat er op forums gepost wordt is gewoon klinklare onzin. Check je bronnen voor je een verhaal helpt verspreiden.

Er is nooit een rollhack geweest. Het enige wat je zo zou kunnen zien is dat iemand /random 100-100 doet, maar dat kan iedereen gewoon zien.

http://forums-en.wow-euro...42615&p=1&tmp=1#post42615

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Laatst online: 13:59

Backspace-NL

New and Improved!

Is er hier toevallig iemand met characters zowel op Bladefist als Burning Blade? Ik ben net nl. een nieuw character begonnen, en ik wil nu 19g overzetten van mijn character op Bladefist naar mij character op Burning Blade. Natuurlijk werkt mail tussen servers niet. Dus, als er iemand is die toevallig op beide servers zit, en mij wilt helpen, dan hoor ik het graag.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Sixkiller schreef op maandag 11 april 2005 @ 08:14:
Is er hier toevallig iemand met characters zowel op Bladefist als Burning Blade? Ik ben net nl. een nieuw character begonnen, en ik wil nu 19g overzetten van mijn character op Bladefist naar mij character op Burning Blade. Natuurlijk werkt mail tussen servers niet. Dus, als er iemand is die toevallig op beide servers zit, en mij wilt helpen, dan hoor ik het graag.

Bedankt!
maar hoe wilde je dat dan doen met iemand anders?

je kan niet mailen.. hij dus ook niet
je kan niets overzetten van server a naar b hij dus ook niet..

het enige wat je kan doen is de char @ server 1 9 g geven en de char van die persoon op server b geeft dan 19 g aan jou char @ server b maar dan heb je het probleem dat de andere zijn char 19 g mist...

Heeft niet veel nut dus

--

van het weekend toch maar weer gemerkt dat er tussen allemaal 'rotte' appels ook goede appels zitten op de server. Ik was in loch modan aan het inen voor copper/tin omdat iemand in de guild wapens nodig had waar je dat voor nodig hebt.. komt er ineens een gastje ( lvl 20 ofzo ) als geen gek langs gerend met 5 of 6 ogr's achter zich aan.. dus ik denk ..

"Paladin to the rescue". Ik ren er achter aan .. slacht de ogr's af en krijg een bedankje en krijg zelfs geld aangeboden 'als dank'.. ik weiger dat natuurlijk want geld is voor mij geen probleem en hij knielt nog eens voor mij en loopt dan weg..

heb hem nog gezegd dat als ie weer ergens in de penarie zit hij mij maar moet whisperen. Maar er zijn ook weer rotte appeltjes van het weekend geweest.. ben je iemand aan het helpen @ stv met die draakachtige beesten ( geen basiliks ) leef je je half uit op een lvl 44 met bijna een dood ervaring maar je helpt hem dus wel.. rent ie gewoon weg zonder ook maar iets te zeggen.. zelfs als je hem een x aantal keer health ...

Very frusti. Het was weer een leuk weekendje wow en ik verheug me alweer op het volgend weekend (uldaman! yeah..) .
jarnotjuh schreef op maandag 11 april 2005 @ 08:35:
Hhah, gister heb ik deadmines gesolo'ed, best goed te doen op lvl 41 :), ik maakte gelukkig niet dezelfde fout als vorige keer.

Ik had voor de zekereheid een lvl 26 rogue meegenomen, die moest em ook nog doen, ik heb echt alles gedaan. Ik had 12 groene items, en 3 blauwe items. Was wel leuk om een keer te doen, maar niet echtvoor herhaling vatbaar, misschien als ik lvl 60 ben ofzo.

Verder moet ik nog een goed gebied weten voor lvl 42, STV heb ik wel gezien. Ben nu een beetje bezig in the shimmering flats, best saai daar. Maar er zit niets anders op. Is hinterlands leuk?

Gister ook 3x geganked door een lvl 56 tauren, ik snap niet wat voor hun de fun er aan is hoor. Als ik zo hoog lvl ben ga ik ook lowbies ganken! :( Er was trouwes nog een leuke kleine raid in STV, hunters camp. Van 1 klein knokpartijtje kwam echt een hele klucht horde aanzetten, waren op een gegeven moment met 25 man ofzo.
Deadmines is _makkelijk_ als je het in je eentje @ lvl 40+ doet. Daar is echt niks meer aan. Misschien dat ik dat ooit ook ga doen als ik mij verveel maar ik weet neit wat ik er moet doen @ dat lvel want alles wat er te vinden is, is of niks waard of is te slecht wtb specs. Dan steeik mijn energie eerder in e wat lastigere q's :)

Om de vraag van je te beantwoorden van een goed gebied.... ik kan mij nog prima vermaken @ stv eigenlijk. Er zijn nog genoeg q's daar in BB voor mij, ze zijn alleen wat aan de hoge kant. Je zou natuurlijk naar burning steppes kunnen gaan oid >:)

[ Voor 69% gewijzigd door Webgnome op 11-04-2005 08:49 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21889

Ben al weer vergeten welke dag het precies was, maar twee guilds aan de Horde kant hielden een flinke raid, wat misschien normaal is op andere servers. Maar ik kom ze zelden tegen op Zenedar. Guilds, REDSTAR en In Horde We Trust.

Ik speel eigenlijk wel elke dag even maar een raid zoals deze had ik nog niet gezien, ze probeerde de Temple in Daranassus te raiden. Het was ook wel gedeeltelijk gelukt totdat de Elite Priestress in de Temple zich er mee ging bemoeien :) Momenten zoals deze vind ik fantastisch in de game en ben ik snel sommige bugs vergeten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:04
Hhah, gister heb ik deadmines gesolo'ed, best goed te doen op lvl 41 :), ik maakte gelukkig niet dezelfde fout als vorige keer.

Ik had voor de zekereheid een lvl 26 rogue meegenomen, die moest em ook nog doen, ik heb echt alles gedaan. Ik had 12 groene items, en 3 blauwe items. Was wel leuk om een keer te doen, maar niet echtvoor herhaling vatbaar, misschien als ik lvl 60 ben ofzo.

Verder moet ik nog een goed gebied weten voor lvl 42, STV heb ik wel gezien. Ben nu een beetje bezig in the shimmering flats, best saai daar. Maar er zit niets anders op. Is hinterlands leuk?

Gister ook 3x geganked door een lvl 56 tauren, ik snap niet wat voor hun de fun er aan is hoor. Als ik zo hoog lvl ben ga ik ook lowbies ganken! :( Er was trouwes nog een leuke kleine raid in STV, hunters camp. Van 1 klein knokpartijtje kwam echt een hele klucht horde aanzetten, waren op een gegeven moment met 25 man ofzo.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51132

ghehe /grin

Ik geloof dat het vrijdag was, even naar ashenvale flightpath naar splintertree post.
Om Mooncloth te maken in de moonwell. Waren allemaal lowbies spintertree post aan het raiden lvl 25-35. Dus ik lvl 52 spintertree defenden met een 60, beide rogue.
Stealth midden in de groep kill 2 gastjes en sprint terug splintertree in.
Nooit zo gelachen als je 20 gasten op je in hebt hakken en je nog 80% life over hebt.
Totaal 15 kills op het einde, arme paladins zich maar proberen te healen hehe

Ook leuk help even een lvl 32 met een quest in Desolate. Wordt hij tijdens de quest aangevallen door 3 level -+35's. hehe bad idea ze alle 3 maar even omgelegt. We komen erna uit de dungeon waren ze met zijn 4-en dachten ze me wel aan te kunnen, wrong... weer 3 dood en 1 weggekomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Anoniem: 51132 schreef op maandag 11 april 2005 @ 08:47:
ghehe /grin

Ik geloof dat het vrijdag was, even naar ashenvale flightpath naar splintertree post.
Om Mooncloth te maken in de moonwell. Waren allemaal lowbies spintertree post aan het raiden lvl 25-35. Dus ik lvl 52 spintertree defenden met een 60, beide rogue.
Stealth midden in de groep kill 2 gastjes en sprint terug splintertree in.
Nooit zo gelachen als je 20 gasten op je in hebt hakken en je nog 80% life over hebt.
Totaal 15 kills op het einde, arme paladins zich maar proberen te healen hehe

Ook leuk help even een lvl 32 met een quest in Desolate. Wordt hij tijdens de quest aangevallen door 3 level -+35's. hehe bad idea ze alle 3 maar even omgelegt. We komen erna uit de dungeon waren ze met zijn 4-en dachten ze me wel aan te kunnen, wrong... weer 3 dood en 1 weggekomen :(
wie raid er dan ook met dat lvl ;(

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135836

PacinoAllstars schreef op zondag 10 april 2005 @ 11:22:
[...]

Nee, kan niet. Fout van blizzard. zij disconnecten mij... ik niet. Zij zorgen ervoor als ik weer inlog opeens op een bat onderwater zit en kris kras door muren vlieg. Zij zorgen ervoor dat mijn exp niet gerollbackt wordt, maar wel mij quest. Gebruik ik soms 3rd party software???

Ga a.u.b. ergens anders sprookjes verkondigen.
sorry, maar daar moest ik echt even op reageren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51132

Webgnome schreef op maandag 11 april 2005 @ 08:52:
[...]

wie raid er dan ook met dat lvl ;(
Nou ja splintertree post kan best, guards zijn maar lvl 30 ofzo. Ashenvale is lvl 20-25?
Normaal zijn er ook geen hoge lvls. Ik was er ook alleen maar omdat ik een Moonwell nodig had.
Was btw het halve "De Vliegende Hollander" guild })

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 51132 op 11-04-2005 09:02 . Reden: tiepo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Anoniem: 51132 schreef op maandag 11 april 2005 @ 08:59:
[...]

Nou ja splintertree post van best, guards zijn maar lvl 30 ofzo. Ashenvale is lvl 20-25?
Normaal zijn er ook geen hoge lvls. Ik was er ook alleen maar omdat ik een Moonwell nodig had.
Was btw de halve "De Vliegende Hollander" guild })
Als ik die g was geweest had ik op zijn minst toch 1 à 2 hoge lvls meegnomen gewoon voor het geval dat er iets gebeurd als dit.. :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Gister lv45 geworden :)
We gingen ff razor fen downs farmen voor die fleshhide spaulders oid (leather shoulders), en die baas dropt een dagger die k wel in m' n offhand wou..
anyway:
run1: Shoulders droppen, rogues rollen.. ik verlies. De baas dropt die dagger niet voor me.
run2: Shoulders droppen, rogues rollen.. ik verlies, weer. De baas dropt de dagger weer niet voor me.

Na die run wouden de meeste weg, maar ik kon ze gelukkig over halen om die baas voor de shoulders nog even snel te killen (duurt maar 5 minuten oid). Anyway, wij weer naar binnen, killen die baas, en of course... geen shoulders :) Viel te verwachten natuurlijk hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Webgnome schreef op maandag 11 april 2005 @ 08:25:
[...]
Deadmines is _makkelijk_ als je het in je eentje @ lvl 40+ doet. Daar is echt niks meer aan. Misschien dat ik dat ooit ook ga doen als ik mij verveel maar ik weet neit wat ik er moet doen @ dat lvel want alles wat er te vinden is, is of niks waard of is te slecht wtb specs. Dan steeik mijn energie eerder in e wat lastigere q's :)

Om de vraag van je te beantwoorden van een goed gebied.... ik kan mij nog prima vermaken @ stv eigenlijk. Er zijn nog genoeg q's daar in BB voor mij, ze zijn alleen wat aan de hoge kant. Je zou natuurlijk naar burning steppes kunnen gaan oid >:)
Mja, daar zit ik dus ook mee, beetje te lastig allemaal. Ze zijn allemaal oranje of rood. Deadmines deed ik gewoon voor de fun, en niet om de items ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
jarnotjuh schreef op maandag 11 april 2005 @ 09:01:
[...]

Mja, daar zit ik dus ook mee, beetje te lastig allemaal. Ze zijn allemaal oranje of rood. Deadmines deed ik gewoon voor de fun, en niet om de items ;)
als je nou @ doomhammer zat dan had ik even gevraagd of je vanavond met mij een tijdje wilt komen spelen om wat q's in STV weg te werken :+

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30579

Zaterdag
40 man MC
we zijn ong tot 20-30 mobs gekomen
http://www.thottbot.com/?i=27034
en vanavond gaat mn might bracers/belt vallen ik voel het ^^

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 11-04-2005 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Webgnome schreef op maandag 11 april 2005 @ 09:04:
[...]

als je nou @ doomhammer zat dan had ik even gevraagd of je vanavond met mij een tijdje wilt komen spelen om wat q's in STV weg te werken :+
Nee helaas, zit @ bloodscalp :P

Vraagje: Wat is de "beste" build voor een 2h pally, die toch redelijk kan fighten?
Ik heb nu 27 points in retri zitten, en stuk of 8 in holy. 0 in protection.

Ik weet dat het niet uitmaakt waar je ze neerzet, als je ze maar goed gebruikt. Maar is de 2h combo -> retri build goed?
Ik heb nu pas crits van 400+ damage, en sommige op lvl 40 al veeel hoger als pally. Dan vraag ik me toch af wat ik fout doe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30579

jarnotjuh schreef op maandag 11 april 2005 @ 09:12:
[...]

Nee helaas, zit @ bloodscalp :P

Vraagje: Wat is de "beste" build voor een 2h pally, die toch redelijk kan fighten?

Ik weet dat het niet uitmaakt waar je ze neerzet, als je ze maar goed gebruikt. Maar is de 2h combo -> retri build goed?
Ik heb nu pas crits van 400+ damage, en sommige op lvl 40 al veeel hoger als pally. Dan vraag ik me toch af wat ik fout doe...
31/20 schijnt meest common verdeling te zijn

hierbij stop je 31 points in bijv retribution en hou je nog genoeg over om te skillen in bijv holy of protection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Is het eigenlijk slim om alles alleen maar in Ret en Prot te stampen? Dat is wat ik nu doe namelijk >:)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Anoniem: 28168 schreef op maandag 11 april 2005 @ 07:59:
Blegh wat nemen mensen toch snel klakkeloos verhalen over die ze "ergens" horen. Mensen, de helft van wat er op forums gepost wordt is gewoon klinklare onzin. Check je bronnen voor je een verhaal helpt verspreiden.

Er is nooit een rollhack geweest. Het enige wat je zo zou kunnen zien is dat iemand /random 100-100 doet, maar dat kan iedereen gewoon zien.

http://forums-en.wow-euro...42615&p=1&tmp=1#post42615
En als jij nou een stukje naar boven had gelezen dan had jij gelezen dat ik daar al achter gekomen was :+

@Kaap: Ik moet je zeggen dat ik nog niet wist dat er nog zoveel Nederlanders op de Burning Legion server zitten. Weet ik dat ook weer. Maar waar zit nou de grootste concentratie Nederlanders op PvE?

Deze build ziet er lekker uit voor een 2h pala:

http://wowvault.ign.com/V...Templates.Detail&id=16901

[ Voor 8% gewijzigd door Viper2k1 op 11-04-2005 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Laatst online: 27-06 15:49
er is hoop voor alle rogues !!
http://forums-en.wow-euro...14517&p=1&tmp=1#post14517

Ik hoop dat t waar is :P MC/Onyxia here we come :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Viper2k1 schreef op maandag 11 april 2005 @ 09:41:
[...]

En als jij nou een stukje naar boven had gelezen dan had jij gelezen dat ik daar al achter gekomen was :+

@Kaap: Ik moet je zeggen dat ik nog niet wist dat er nog zoveel Nederlanders op de Burning Legion server zitten. Weet ik dat ook weer. Maar waar zit nou de grootste concentratie Nederlanders op PvE?
Geen idee TBH, mischien dat Hydra je wat kan vertellen over de hoeveelheid NL'ers op Argent Dawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136675

@Kaap

No hard feelings. :)
3 paladins en 2 hunters bijvoorbeeld
Das juist een heel leuke combo. Zou je de meeste normale instances mee moeten kunnen doen, lijkt me. :) Zeker als je een Holy Pally hebt en de hunters een tank pet.

2 pallies spammen Flash of Light. De pets of 3e pallie tanken, hunters doen damage. Moet zeker lukken. Zeker aangezien je blessings en auras kan matchen.

Het is inderdaad niet de eenvoudigste groep, maar als iedereen zijn rol verstaat zou het zeker moeten lukken.
De groep waar ik in kwam bestond naast mij uit 2 Warlocks, 1 Druid en 1 Priest. Geen tanks dus.
of de druid laten tanken, of de warlocks voidwalkers laten gebruiken. Zou meer dan genoeg moeten zijn voor Stokades. :)
Hebben jullie nog ervaring met "bijzondere" groups ?
Zekers. Wat denk je van Uldaman: Paladin, Paladin, Hunter, Mage, Mage? :P Ik mocht main healer zijn. Ging best aardig. Een wipe door een verkeerde pull, een wipe bij de end boss (maar 2e keer lukte het wel). Ik had toen al 4.2k mana dus kon ik flink Flash of Light spammen. De andere pallie was Retri specced, had maar 1.8k mana en mocht dus tanken. Helaas was ie maar level 42, niet al te hoog voor de endboss in Uldaman. Maar het was echt veruit de leukste ervaring die ik heb gehad.

Zelfde dag ook een mindere ervaring. In een party werden ik en een ander vlak voor de endboss uit de party gekicked, en vervangen door 2 guildies van de andere 3. Zodat zij de loot konden verdelen, en wij niets zouden krijgen. En die eerste 3 waren nog Nederlanders ook! Meteen door heel onze guild (80+ man nu) geblacklist, die eikels.
Als je puur voor melee gaat: 31 retri. De rest kan je zelf indelen. 31/11/9 is de meest gangbare (Blessing of Kings, Divine Favor, Toughness). Mijn guildie is full Retri (met alleen 5 points in Spiritual Focus).

Maar als je ook ranged will zijn (voor PvP een must) kan je beter voor Protection of Holy gaan. Met een 2-hander zijn er weinig nuttige talents in Protection om de 31 vol te maken, dus is Holy een betere keus. Divine Strenght en Divine Wisdom zijn handig. Sanctity Aura verhoogt de damage van al je holy spells (ook SoC). En dan 11 punten in Retribution voor Seal of Command.
Yup. Een van de beste pallie builds, zolang je geen main tank (in high level instances) of main healer (whenever) hoeft te zijn, of zolang je geen mensen wil kunnen finishen in PvP. ;) Maar als je retri gaat is een 2 hander wel handig (de meeste retri talents komen het beste tot hun recht met een 2-hander).
Welke seals gebruik je? Zorg voor een goede 2-hander en Seal of Command. Weinig andere opties. Misschien meer +STR gear nemen? Maar als Pallie maakt je damage niet direct uit, je bent geen rogue.
31/20 schijnt meest common verdeling te zijn
Nee. Cookiecutter pallie build is 31/11/9 (r/h/p). Als je 31 in Retri hebt, zijn 20 in protection niet het meest nuttig (improved devotion + toughness, ala. IBoP kan. maar de meeste talents zijn toch voor 1-hander tank builds). 20 in Holy kan (11 tot DFavor, 9 tot DWisdom). De keus is dan of je meer AC wil hebben (toughness) of meer mana (divine wisdom). Maar veel retribution paladins hebben +STR gear ipv +INT, waardoor het nut van divine wisdom (+8% mana met 4 punten) afneemt. En aangezien ze allen wel plate dragen is die extra AC wel handig (+8% AC met 4 punten).
Is het eigenlijk slim om alles alleen maar in Ret en Prot te stampen? Dat is wat ik nu doe namelijk
De meeste spelers zijn het erover eens dat 11 punten in Holy toch wel heel handig zijn (Spiritual Focus, Illumination, Divine Favor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Gisteren in de Scarlet Monastery met een leuk groepje alle quests gedaan. Ik als warrior, een Priest een druid en een Rogue. De vijfde member een warlock heeft z'n heartstone gebruikt in de library en was ineens weg. Je party midden in een instance dumpen is erg not doen.

Toen hij weg was hebben we de rest afgemaakt zonder een keertje te wipen en ik ging weg met een rugzakje vol met leuke drop items. Twee onderdelen van de scarlet set (heb er nu 4) en de Aegis Shield of de Commander (1548 Armor 23 Block +7 Strength +8 Stamina +7 Spirit).

Vlak voor de commander hield mijn 1 handed weapon op met werken (3 durability) dus moest ik gaan tanken met mijn twohanded weapon. Ging nog net met heel veel taunt en mockingblow werk.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

je repareert toch voor een instance wel je wapens hoop ik? Of slijt ie zo snel daar beneden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Laatst online: 31-10-2022
Bladefist ftw!!!

Raid op Ogrimmar.. Nadat velen geprobeerd hebben de koning in Ironforge te killen was het tijd voor revange.. Dus Thrall geslacht tot server reboot.. Medivhs Chosen, The Fuzz en Synergy samen gejoined voor deze speciale gelegenheid + extra die wel zin hadden..

http://www.medivhschosen.com/viewtopic.php?t=256
voor pics..

Waar het pijltje op zit is thrall..
Afbeeldingslocatie: http://www.makic.nl/w12.jpg

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137195

Skeiron schreef op maandag 11 april 2005 @ 10:28:
Bladefist ftw!!!

Raid op Ogrimmar.. Nadat velen geprobeerd hebben de koning in Ironforge te killen was het tijd voor revange.. Dus Thrall geslacht tot server reboot.. Medivhs Chosen, The Fuzz en Synergy samen gejoined voor deze speciale gelegenheid + extra die wel zin hadden..

http://www.medivhschosen.com/viewtopic.php?t=256
voor pics..

Waar het pijltje op zit is thrall..
[afbeelding]
Welke mod gebruik je ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Anoniem: 136675 schreef op maandag 11 april 2005 @ 10:07:

Als je puur voor melee gaat: 31 retri. De rest kan je zelf indelen. 31/11/9 is de meest gangbare (Blessing of Kings, Divine Favor, Toughness). Mijn guildie is full Retri (met alleen 5 points in Spiritual Focus).

Maar als je ook ranged will zijn (voor PvP een must) kan je beter voor Protection of Holy gaan. Met een 2-hander zijn er weinig nuttige talents in Protection om de 31 vol te maken, dus is Holy een betere keus. Divine Strenght en Divine Wisdom zijn handig. Sanctity Aura verhoogt de damage van al je holy spells (ook SoC). En dan 11 punten in Retribution voor Seal of Command.

Yup. Een van de beste pallie builds, zolang je geen main tank (in high level instances) of main healer (whenever) hoeft te zijn, of zolang je geen mensen wil kunnen finishen in PvP. ;) Maar als je retri gaat is een 2 hander wel handig (de meeste retri talents komen het beste tot hun recht met een 2-hander).

Welke seals gebruik je? Zorg voor een goede 2-hander en Seal of Command. Weinig andere opties. Misschien meer +STR gear nemen? Maar als Pallie maakt je damage niet direct uit, je bent geen rogue.
Ik gebruik voornamelijk SoCrusader(die oranje,toch?) en dan judge, daarna SoRight(die hamer)
Die SoCommand zie ik neit echt zitten, behalve met mana mobs, die kan je interrupten.

Ik ga vanavond eens wat builds uittesten, thx voor je uitleg :)
Ik ga toch maar voor een retri/holy build, lijkt me het nuttigst.

In de startpost staat(stond?) een link van een site die allemaal builds liet zien, kan em nie meer vinden. :X, weet iemand em nog toevallig?

Sinds wanneer kan een pally ranged? leg mij dat eens uit? :+, ennuhm. Ik heb alleen maar +STA items met +STR. Later wil ik voor +STR,STA en INT gaan...

[ Voor 6% gewijzigd door enira op 11-04-2005 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

gisteren een raid gedaan in blasted lands, toch niet handig als lvl 46 :D die beesten maken je gewoon af met hun lvl 52-53 :D we ownden de horde wel :P

En wat voor groepen hebben de boss van Uldaman doodgekregen? welke levels en members?

Ben al 5 keer door die baas afgeslacht. Ik denk dat we te lage levels hadden (en pally's die de mensen om hun heen niet healden :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-06 15:42
Webgnome schreef op maandag 11 april 2005 @ 08:25:
Deadmines is _makkelijk_ als je het in je eentje @ lvl 40+ doet. Daar is echt niks meer aan.
Dat is dus compleet afhankelijk van je class. VanCleef doet reteveel melee damage. Als plate user die zichzelf kan healen heb je daar geen last van, maar VanCleef hakt zich veel te snel een weg door m'n pet.
jarnotjuh schreef op maandag 11 april 2005 @ 08:35:

Een level 26 rogue meenemen noem ik niet solo.

[ Voor 41% gewijzigd door Hydra op 11-04-2005 10:49 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Gisteren deed de Horde het erg slim op Doomhammer(PvE). Hadden in Duskwood een stukje ten zuiden van Darkshire een lvl 29 rogue staan. Deze daagde dan de voorbijkomende Alliance uit.
Op het moment dat deze hem dan aanvielen, kwamen de andere 7 van zijn groepje over de heuvel langs de weg(allemaal lvl 40 en up). Op een gegeven moment was het aardig druk met lichamen, Alliance alleen low level helaas (tot lvl 32).

Was zelf op doorreis, maar heb mijn vingers er maar niet aan gebrand. Kansloze zaak. (lvl 35)

Heb wel een paar keer kipppen horen tokken ;) , toen ik stond te kijken. Helaas was er niemand van de guild in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op maandag 11 april 2005 @ 09:45:
Geen idee TBH, mischien dat Hydra je wat kan vertellen over de hoeveelheid NL'ers op Argent Dawn.
Ik weet niet of hij op zoek is naar een RP server. Sowieso, als je specifiek op zoek bent naar een NL guild moet je het niet op een RP server zoeken, meeste guilds zijn gemixed. In ons guild is guild chat ook in-character, dus hoor je nooit nederlands. Onze guildmaster is een nederlander, maar daar merk je dus niks van.

Oh en trouwens, aan die losers van Bladefist die van 't weekend die Gnome invasion opgezet hadden: ik hoop van harte dat jullie server lekker onstabiel blijft. Problemen met servers is geen reden om andere mensen lastig te vallen.
Azqi schreef op maandag 11 april 2005 @ 10:49:
Gisteren deed de Horde het erg slim op Doomhammer(PvE). Hadden in Duskwood een stukje ten zuiden van Darkshire een lvl 29 rogue staan. Deze daagde dan de voorbijkomende Alliance uit.
Op het moment dat deze hem dan aanvielen, kwamen de andere 7 van zijn groepje over de heuvel langs de weg(allemaal lvl 40 en up). Op een gegeven moment was het aardig druk met lichamen, Alliance alleen low level helaas (tot lvl 32).
Wat suf zeg, Duskwood is praktisch Alliance gebied, ligt vlak naast Stormwind. Daar heb je /3 toch voor? Zaterdag deed de horde een raid op lakeshire. Binnen een kwartier stroomde de alliance lakeshire binnen, vooral via guilds horen mensen snel dat er ergens aangevallen wordt, en springen snel op een grif.

Ons guild gaat een subsectie, "Templar Defenders" (speciale rank) nieuw leven inblazen. Een Templar Defender is iemand wiens prioriteit het is te reageren op aanvallen. In DaOC stonden we daar ook om bekend.

[ Voor 62% gewijzigd door Hydra op 11-04-2005 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Hydra schreef op maandag 11 april 2005 @ 10:54:
Oh en trouwens, aan die losers van Bladefist die van 't weekend die Gnome invasion opgezet hadden: ik hoop van harte dat jullie server lekker onstabiel blijft. Problemen met servers is geen reden om andere mensen lastig te vallen.
Losers van Bladefist??.. Gnome invasion?? heb ik wat gemist op de server waar ik op zit? Ze wouden wel een gnome invasion doen de dag voor 1 april als grap.. Maar ja zoiets kunnen de "serieuze" RP-ers niet tegen zeker?.. En server is instabiel door laatste patch en niet door zergen..

[ Voor 3% gewijzigd door Skeiron462 op 11-04-2005 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Hydra schreef op maandag 11 april 2005 @ 10:54:

Wat suf zeg, Duskwood is praktisch Alliance gebied, ligt vlak naast Stormwind. Daar heb je /3 toch voor? Zaterdag deed de horde een raid op lakeshire. Binnen een kwartier stroomde de alliance lakeshire binnen, vooral via guilds horen mensen snel dat er ergens aangevallen wordt, en springen snel op een grif.
/3 gaf bijzonder weinig reaktie, als in 0. High lvl guild zat op het andere continent midden in een instance.

Heb wel alleen /3 gebruikt als Duskwood.local. Kun je ook het Stormwind kanaal aanroepen dan?

[ Voor 9% gewijzigd door Azqi op 11-04-2005 11:09 . Reden: vraag toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Anoniem: 82860 schreef op maandag 11 april 2005 @ 10:26:
je repareert toch voor een instance wel je wapens hoop ik? Of slijt ie zo snel daar beneden? :)
Solo loop ik niet met mijn shield of onehanded weapon rond. Mijn twohanded set was 100% gerepareerd, maar mijn onehanded zat nog in een zak op 70% van durability. My bad weet ik.

Ging best snel in een uurtje of twee is die 75% ervan afgehakt. Snap hetzelf ook niet echt waarom het zo snel stuk ging in vergelijking tot de rest van mijn equipment.

Die Raid op Ogrimmar ziet er gemeen uit. Arme Thrall :p

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Hydra schreef op maandag 11 april 2005 @ 10:48:

Een level 26 rogue meenemen noem ik niet solo.
Lezen!
Ik heb echt elke mob gekilled, hij heeft NIETS gedaan, echt niets, hij had alleen de de kill van VC nodig, die ik zelfs ook gedaan heb, hij heeft gewoon gewacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Skeiron schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:02:
Losers van Bladefist??.. Gnome invasion?? heb ik wat gemist op de server waar ik op zit? Ze wouden wel een gnome invasion doen de dag voor 1 april als grap.. Maar ja zoiets kunnen de "serieuze" RP-ers niet tegen zeker?.. En server is instabiel door laatste patch en niet door zergen..
Het is gewoon een beetje irritant als je in Ironforge te channels niet meer kunt volgens door al die spam van gnomes met namen als "Iwannarefund'. Het gaat er niet om dat ze een RP server uitkozen, het gaat erom dat ze andere mensen lastig gaan vallen omdat hun server onstabiel is. Ik hoop danook van harte dat ze in ieder geval een suspension krijgen, zulke aso's ben ik liever kwijt dan rijk. Ik zie werkelijk waar het niet wat het nut is mensen lastig te gaan vallen als je problemen met Blizzard hebt.
jarnotjuh schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:11:
Lezen!
Ik heb echt elke mob gekilled, hij heeft NIETS gedaan, echt niets, hij had alleen de de kill van VC nodig, die ik zelfs ook gedaan heb, hij heeft gewoon gewacht...
Sorry, het is ook niet echt logisch dat een Rogue niks doet. Lijkt me nogal saai ook.
Yellow|A schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:09:
Solo loop ik niet met mijn shield of onehanded weapon rond. Mijn twohanded set was 100% gerepareerd, maar mijn onehanded zat nog in een zak op 70% van durability. My bad weet ik.
Het is ook erg suf dat die repair-all functie niet 't spul in je inventory repaired. Wil ik een keer gaan vissen, kom ik erachter dat m'n hengel op 0 durability zit.

[ Voor 36% gewijzigd door Hydra op 11-04-2005 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Viper2k1 schreef op maandag 11 april 2005 @ 01:01:
Had even het gevoel dat ik een aantal mensen was tegengekomen die een dergelijke exploit zouden kunnen hebben gebruikt. 1 gooit 100, nummer 2 gooit 100 en daarna gooit nummer 1 weer 100 en dat in een paar seconden tijd (ze deden gewoon /roll). Maar ik ben er achter dat het niet kan. Blizzard heeft al aangegeven dat de roll op de server wordt gedaan en dus niet lokaal.
Ja..

Het is heel eenvoudig altijd 100 te rollen met /random 100

Ik ga hier niet vertellen hoe en wat, maar er is idd een manier om hier altijd 100 te krijgen, als men bijvoorbeeld voor een chest gaat rollen.
edit: of ben ik nu weer te laat met mijn reactie :+

[ Voor 4% gewijzigd door FragNeck op 11-04-2005 11:17 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Hydra schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:12:
[...]
Sorry, het is ook niet echt logisch dat een Rogue niks doet. Lijkt me nogal saai ook.
Ik heb van te voren gezegd dat ik em wou solo'en, dus echt alles alleen doen, vond ie goed.
Hij had alleen de kill nodig, dusja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

kEv4h schreef op maandag 11 april 2005 @ 09:01:
Gister lv45 geworden :)
We gingen ff razor fen downs farmen voor die fleshhide spaulders oid (leather shoulders), en die baas dropt een dagger die k wel in m' n offhand wou..
anyway:
run1: Shoulders droppen, rogues rollen.. ik verlies. De baas dropt die dagger niet voor me.
run2: Shoulders droppen, rogues rollen.. ik verlies, weer. De baas dropt de dagger weer niet voor me.

Na die run wouden de meeste weg, maar ik kon ze gelukkig over halen om die baas voor de shoulders nog even snel te killen (duurt maar 5 minuten oid). Anyway, wij weer naar binnen, killen die baas, en of course... geen shoulders :) Viel te verwachten natuurlijk hehe.
En ik zit ook nog steeds te wachten op de Staff of Jordan, kun je nagaan hoe laag de droprate is. ;)

Ooops laat ik dat nu maar vervangen voor de Glowing Brightwood staff, inmiddels komt LvL 49 al aardig in zicht. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 130680 op 11-04-2005 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:20

heuveltje

KoelkastFilosoof

Yellow|A schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:09:
[...]

Ging best snel in een uurtje of twee is die 75% ervan afgehakt. Snap hetzelf ook niet echt waarom het zo snel stuk ging in vergelijking tot de rest van mijn equipment.

Die Raid op Ogrimmar ziet er gemeen uit. Arme Thrall :p
Die gasten in SM parryen graag. en daar schijnt je wapen sneller van stuk te gaan :)

en hydra je moet toch iets doen als de server plat lag. wij waren op argent dawn proberen humans te bekeren tot "the dark side". helaas niet al te veel zieltjes bekeerd :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
heuveltje schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:33:
[...]

Die gasten in SM parryen graag. en daar schijnt je wapen sneller van stuk te gaan :)

en hydra je moet toch iets doen als de server plat lag. wij waren op argent dawn proberen humans te bekeren tot "the dark side". helaas niet al te veel zieltjes bekeerd :)
Haha strake actie! Ik zat in de tijd dat de server down ging in een instance en die server werkte gewoon goed :) totdat ik dood ging helaas en release spirit deed :( Uit hoeveel gnomes bestond de invasion? :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Anoniem: 130680 schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:30:
[...]

En ik zit ook nog steeds te wachten op de Staff of Jordan, kun je nagaan hoe laag de droprate is. ;)
tja.. SoJ=0.0001% oid? fleshhide spaulders=41% ofzo.. nogal verschilletje ;P
't is niet voor niets epic he ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

[...]
Dat verklaart het dan wel. Er werd inderdaad wel meer parry boven de mobs geflashed dan gewoonlijk. Voortaan gewoon meer backup wapen meenemen dus als je langer dan twee uur lang gaat tanken. Just in case.

Staff of Jordan. Is dat familie van de Stone of Jordan uit mijn Diablo tijdperk? :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Hydra schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:12:
Het is gewoon een beetje irritant als je in Ironforge te channels niet meer kunt volgens door al die spam van gnomes met namen als "Iwannarefund'. Het gaat er niet om dat ze een RP server uitkozen, het gaat erom dat ze andere mensen lastig gaan vallen omdat hun server onstabiel is. Ik hoop danook van harte dat ze in ieder geval een suspension krijgen, zulke aso's ben ik liever kwijt dan rijk. Ik zie werkelijk waar het niet wat het nut is mensen lastig te gaan vallen als je problemen met Blizzard hebt.
Dan heb ik al een vermoeden wie dat waren..
http://forums-en.wow-euro...6864&p=1&tmp=1#post136864

Ze verneuken op dit moment meer dan alleen jullie RP-server..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 130680 schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:30:
[...]

Ooops laat ik dat nu maar vervangen voor de Glowing Brightwood staff, inmiddels komt LvL 49 al aardig in zicht. :P
soj staat in AH, hoef je maar 140g voor et lappen :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
FragNeck schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:15:
[...]

Ja..

Het is heel eenvoudig altijd 100 te rollen met /random 100

Ik ga hier niet vertellen hoe en wat, maar er is idd een manier om hier altijd 100 te krijgen, als men bijvoorbeeld voor een chest gaat rollen.
edit: of ben ik nu weer te laat met mijn reactie :+
Gokje, nooit geprobeerd: /random 100 100 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

turalyon is de pve server voor nlers wij van dutch inc zitten daar met +300 leden. ja er zit troep bij maar ook een leuke harde kern.
Die schep is trouwens best goed ik heb hem behoorlijk lang gebruikt wel lelijk maar wel goed (the shoveler) ik heb nu de bonebiter heerlijk met een +5 dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Woeii, ik heb nog even wat pics bekeken van de geristylde epic mounts, en wat ziet mijn oog de epic Kodo met Drums of War. :9~

Dit is nu al de winaar, qua uiterlijk van epic mount's.

Thank You Blizzard. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
johnnyv.nl schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:57:
[...]

Gokje, nooit geprobeerd: /random 100 100 :?
Volgens mij is het onzin wat hij zit te vertellen. /random 100 100 is idd de enige manier om altijd 100 te rollen, maar je team-mates kunnen zien dat je dat intypt aangezien er dan komt te staan:
'huppeldepup rolls 100 [100-100]'. En als ze zien dat je dat doet wordt je hoogstwaarschijnlijk gelijk gekickt (dat zou ik tenminste doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-05 10:10

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Azqi schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:03:
[...]

/3 gaf bijzonder weinig reaktie, als in 0. High lvl guild zat op het andere continent midden in een instance.

Heb wel alleen /3 gebruikt als Duskwood.local. Kun je ook het Stormwind kanaal aanroepen dan?
als je nou eens /join worlddefense en /join worlddefence doet?
krijg je een /5 en /6 erbij, in /5 komen alle attack messages voorbij en in /6 kun je regio onafhankelijk kleppen om luitjes te organiseren (tenminste bij mij op de Aszune server kan dat wel..., ik weet niet of dit afhankelijk is van het zitten op een PvP of PvE server, of dat een of ander gast bij ons op de server een vage addon aan het draaien is)

[ Voor 17% gewijzigd door Hans.Solo op 11-04-2005 12:04 ]

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
UltraR-pc schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:02:
[...]

Volgens mij is het onzin wat hij zit te vertellen. /random 100 100 is idd de enige manier om altijd 100 te rollen, maar je team-mates kunnen zien dat je dat intypt aangezien er dan komt te staan:
'huppeldepup rolls 100 [100-100]'. En als ze zien dat je dat doet wordt je hoogstwaarschijnlijk gelijk gekickt (dat zou ik tenminste doen).
Nee hoor :)

Ik bedoel dat er komt te staan Player rolls 100 [1-100]
En gewoon met /random

Het is gewoon een foutje denk ik, maar wel continu te herhalen.

[ Voor 4% gewijzigd door FragNeck op 11-04-2005 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86072

Ik weet dat er nieuwe mounts en alles komen.
Nou vraag ik me af waar jullie de foto's hebben zien staan van die mounts kon nl alleen maar een foto vinden van de nieuwe gnome mount...

---- Waarom OH Waarom , zit de master enchanter nou toch in uldaman :S. Niet dat het moelijk is er te komen op lvl 52 ;) altijd wel iemand die daar een paar questjes wil doen :P
En dan ben je er eindelijk om het te leren ga je daar nog wat lvlen zodat je het meeste kan kopen ; Sta je daar 'savonds voor de AH == WTS enchants *Fire glow (demonslaying)* and lots of others just /w me.
Om vervolgens na een paar uurtjes erachter te komen dat je skill al op 245 is en je dus weer terug mag naar uldaman om te trainen :P

Maar verdient nu wel redelijk guildy maakt elixers voor me ik koop gwoon small radiant chards , dreamdust heb ik wel en dan $ $ $.

Maar vind nu idd op lvl 52 het lvlen een beetje still beginnen te vallen heb afgelopen weekend alleen maar instances gedaan eigenlijk wel nice items uitgehaald en veel xp +geld maar toch het is niet alles ...

Wat hebben jullie allemaal na lvl 52 gedaan om 60 te worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-05 13:56
Anoniem: 130680 schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:59:
Woeii, ik heb nog even wat pics bekeken van de geristylde epic mounts, en wat ziet mijn oog de epic Kodo met Drums of War. :9~

Dit is nu al de winaar, qua uiterlijk van epic mount's.

Thank You Blizzard. _/-\o_
Thanks voor de link :Y).

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
fixxx schreef op maandag 11 april 2005 @ 10:47:
gisteren een raid gedaan in blasted lands, toch niet handig als lvl 46 :D die beesten maken je gewoon af met hun lvl 52-53 :D we ownden de horde wel :P

En wat voor groepen hebben de boss van Uldaman doodgekregen? welke levels en members?

Ben al 5 keer door die baas afgeslacht. Ik denk dat we te lage levels hadden (en pally's die de mensen om hun heen niet healden :/ )
Bij Uldaman is het hoe je hem doet :)

Ik heb hem al eens gedaan met een priest, ik (rogue), een warrior en 2 hunters. Hunters laten hun pet de summoned afmaken terwijl ze op boss schieten. Warrior tanked, rogue dropt telkens expose armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kleine zoektocht met google en kwam hier

http://forum.gamers.nl/sh...hp?t=59014&page=175&pp=25

scroll wat naar beneden en voila links

paar doen het dan wel niet maargoed ff een ideetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
FragNeck schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:26:
[...]

En gewoon met /random

/em rolls 100 [1-100]
misschien? ;/

--------
http://forums-en.wow-euro...1787&p=1&tmp=1#post141787
nieuwe epic mounts, plaatjes van updated armor sets etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135451

Anoniem: 86072 schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:28:

Maar verdient nu wel redelijk guildy maakt elixers voor me ik koop gwoon small radiant chards , dreamdust heb ik wel en dan $ $ $.
Wat kun je daar nu +/- voor vragen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die glowing chards licht het gemiddelde van buyout rond de 3 G
Verkoop op dit moment demonslaying voor 7 G en een ieder die me PM't en probeerd af te dingen krijgt gemiddeld een 50 S korting of maak een leuke deal met hem.

voor guildys is het zegmaar alleen de kosten die ik eraan maak en dat is +/- 4 g..
Verder heb je ook bestwel goeie andere enchatns zoals +3 resistance to all. en +5 dmg on 2 handed maar heb de recepy vann die blouwe gloed nog niet kunnen vinden weet iemand voor me hoe die heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 23-06 13:41

Crowmeister

Stop!.... Continue

Dit is super droog. Misschien al eerder gebeurd maar toch even lachen. Een stel gnomes (of door de Horde gemaakte Gnomes) zijn in het AH van Orgimar gedrongen en daar dood gegaan (uiteraard) maar het zijn er zo veel. Check de screens
Afbeeldingslocatie: http://www.tomlebens.demon.nl/wow1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tomlebens.demon.nl/wow2.jpg

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-06 13:29

Wiebbe

<none />

kEv4h schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:35:
[...]

/em rolls 100 [1-100]
misschien? ;/

--------
euhm, als je /em rolls 100 [1-100] doet ziet het er oranje uit,
doe je /random 1-100 dat is het geel ;)

je moet wel erg stomme party members hebben die daarin trappen :P
/random is NIET te hacken. Je stuurt als speler zijnde een request naar de server voor een random roll, dit word nergens op jou pc gedaan, ALTIJD op de server, de server stuurt naar elke speler in je party de msg dat jij een bepaald getal hebt gerolled. Deze msg kan je niet aanpassen omdat hij nooit langs jou gaat. Het enige wat je kan doen is de packet aanpassen die bij jou langs komt, maar dan zie jij staan, Wiebbe Rolls 100 [1-100] terwijl de andere nog braaf zien staan: Wiebbe Rolls 25 [1-100] :P

Op de blizzhackers forums hebben ze er veel over zitten discusieren of het wel of niet mogelijk is. Al met al is het dus zo goed al onmogelijk :P (en ik gebruik geen hacks, maar vind het wel interessant om er over te lezen, ga niet mijn level 41 paladin waar ik per maand geld voor betaal riskeren met hacks.)

Trouwens, over het aankomende honor system, het is 1 groot Gank fest :P
iedereen blijft iedereen maar ganken, en de lijken liggen echt als STAPELS over elkaar heen.
voorbeeldje van Tarren mill:

Afbeeldingslocatie: http://img114.echo.cx/img114/7823/tm24de.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Wiebbe op 11-04-2005 12:59 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
kEv4h schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:35:
[...]

/em rolls 100 [1-100]
misschien? ;/

--------
Vind die epic mount van undead nog steeds de mooiste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Kaap schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:30:
[...]

Bij Uldaman is het hoe je hem doet :)

Ik heb hem al eens gedaan met een priest, ik (rogue), een warrior en 2 hunters. Hunters laten hun pet de summoned afmaken terwijl ze op boss schieten. Warrior tanked, rogue dropt telkens expose armor.
welke levels waren jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Wiebbe schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:57:
[...]

euhm, als je /em rolls 100 [1-100] doet ziet het er oranje uit,
doe je /random 1-100 dat is het geel ;)

je moet wel erg stomme party members hebben die daarin trappen :P
/random is NIET te hacken. Je stuurt als speler zijnde een request naar de server voor een random roll, dit word nergens op jou pc gedaan, ALTIJD op de server, de server stuurt naar elke speler in je party de msg dat jij een bepaald getal hebt gerolled. Deze msg kan je niet aanpassen omdat hij nooit langs jou gaat. Het enige wat je kan doen is de packet aanpassen die bij jou langs komt, maar dan zie jij staan, Wiebbe Rolls 100 [1-100] terwijl de andere nog braaf zien staan: Wiebbe Rolls 25 [1-100] :P

[afbeelding]
Ik zal vanavond wel een screenshot maken, dan kun je het zien.

En het is niet met / me of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

[...]

En gewoon met /random

Bullshit. Als je /random 100<spatie> doet of /random 100-100 of wat dan ook, er komt altijd te staan * Player rolls 100 [100-100].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
Wiebbe schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:57:
[...]
Trouwens, over het aankomende honor system, het is 1 groot Gank fest :P
iedereen blijft iedereen maar ganken, en de lijken liggen echt als STAPELS over elkaar heen.
voorbeeldje van Tarren mill:

[afbeelding]
Het is een cool plaatje maar wat is "Ganken"?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Als je niet weet wat ganken is zit je vast nog in de alliance gebieden :Y)
Als je in contested komt dan heb je het binnen 2 min door ;)

Het is dus gewoon gemold worden door een higher lvl horde. of als je horde bent gekilled worden door een highlvl alliance.

[ Voor 33% gewijzigd door enira op 11-04-2005 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

gladiool schreef op maandag 11 april 2005 @ 13:06:
[...]

Het is een cool plaatje maar wat is "Ganken"?
ganken is low levels players killen of mensen in hun rug pakken terwijl ze creepen ofzo :P
Maar nu blijven mensen het maar doen voor hun honor points.
FragNeck schreef op maandag 11 april 2005 @ 13:02:
[...]

En het is niet met / me of zo
ja..
screenshot zegt niks, ik kan ook een addon maken met deze regel erin:
code:
1
DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage(COLOR_YELLOW .. player .. " rolls 100 (1-100)" .. COLOR_CLOSE);

dan zie ik op een screenshot ook 100x staan dan ik 100 roll, maar dat werkt het nog niet voor een echt roll tijdens een loot ;)
misschien kan je het doen voor kistjes roll jou "hack" maar een echte loot roll is onmogelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
fixxx schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:59:
[...]

welke levels waren jullie?
Allemaal 42-45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
en hydra je moet toch iets doen als de server plat lag.
En dan ga je andere mensen zieken? Als het nu op een leuke manier ging okay, maar continue referenties maken aan bladefist en dat die server down is, is gewoon irritant. Bovendien werd het door jullie onmogelijk gemaakt bij de bank nog een normale conversatie te voeren. Lijkt me niet echt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:29
[...]

En gewoon met /random

Als dat zo zou zijn, en zo bekend zou zijn dat zelfs jij het weet, dan is dat materiaal voor een hotfix nog dezelfde dag.

Zou heb knap vinden als je het kan reproduceren in een screenshot, zonder je kleuren /em naar geel aan te passen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 11-04-2005 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Bosmonster schreef op maandag 11 april 2005 @ 13:35:
[...]

Als dat zo zou zijn, en zo bekend zou zijn dat zelfs jij het weet, dan is dat materiaal voor een hotfix nog dezelfde dag.

Zou heb knap vinden als je het kan reproduceren in een screenshot, zonder je kleuren /em naar geel aan te passen :+
kleuren aanpassen had ik nog niet eens gedacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
FragNeck schreef op maandag 11 april 2005 @ 13:02:
Waarom zou je het niet gewoon vertellen? Omdat je niet wil dat 't gefixed wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Hydra schreef op maandag 11 april 2005 @ 13:41:
[...]

Waarom zou je het niet gewoon vertellen? Omdat je niet wil dat 't gefixed wordt?
Waarom wil jij het zo graag weten? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Anoniem: 29882 schreef op maandag 11 april 2005 @ 13:52:
[...]

Knowledge is Power >:) ;)

Voor mij hoef je niet te posten, hoe precies. Soms kun je mensen beter niet wijzer maken.
Verleiding is een lastig iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 29882 schreef op maandag 11 april 2005 @ 13:52:
Omdat er twee mogelijkheden zijn:
A) Hij lult uit z'n nek.
B) Het is een echte bug. Dat betekent dat hoe meer mensen ervan weten, er sneller een fix is. En als hij me iets laat zien dat echt werkt, staat er meteen een topic op de officiele boards (voor 't geval je denkt dat ik guildies op ga lichten met die cheat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Nou ja, om er zeker van te zijn, wil ik het zelf nog een keer testen, voor ik er mee naar een PM ga.
Het lijkt me behoorlijk vervelend, als ik er achter kom, dat ik laatst toch scheel ben geweest B)

Eerst ff checken, dan stuur ik vanavond nog een screenie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
FragNeck schreef op maandag 11 april 2005 @ 13:58:
Eerst ff checken, dan stuur ik vanavond nog een screenie
Nogmaals, een screenie zegt niks. Je kunt de chatkleur aanpassen bijvoorbeeld. Je kunt best zeggen hoe je 't doet, ik maak d'r meteen een topic over op de officiele fora als het inderdaad werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

het leuke is dat ik de Guild UI maak/in elkaar prak.

Sinds korte tijd maak ik zelf ook add-ons, dus ik heel stiekem de add-ons aanpassen dat als de player shinobu is ik altijd tussen 90-100 roll ;) (je kan wel de chat message afvangen die die vervangen met een eigen msg) maar dan moet er dus wel een add-on geinstalleerd zijn.

Maar dan werkt het nog niet voor automatisch loot rolls :( (want de server duidt een winnaar aan)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Is de server down op vrijdag tussen 7:00 en 13:00? Dan zijn er werkzaamheden bezig.