Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 27.038 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98940

yup :( gebeurd voornamelijk bij mij @ stranglethorn vale. . " hey wij zijn twee lvl 46 undeads, laten we die lvl 39 paladin is slachten als ie een quests probeert te completen x 500 " zucht :( je kan er ook niks tegen doen he :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Mja die guild komt me bekend voor ja... vaak genoeg geganked door lvl 50+ Affliction (als lvl 35-40 Hunter zijnde).... Gezellige jongens :X :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
You've got mail

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-06 06:37
Viggen schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 18:30:
[...]

Mja die guild komt me bekend voor ja... vaak genoeg geganked door lvl 50+ Affliction (als lvl 35-40 Hunter zijnde).... Gezellige jongens :X :{
Ja, maar daarom zijn ze ook de beste guild; ze winnen elke keer weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 08-06 13:16

Flapmo

and back is gigi!

tranztaz schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 18:11:
Het ganken neemt mou wel erg trieste vormen aan... Corpsecamping icm. met gravecamping... Ik ben nu gewoon 20 keer naar de filistijnen geholpen. Ben het ook spuugzat, want je betaal wel voor het spel en dit vergalt het gewoon. Van mij mag dat hele honour-system in volledig effect aangezet worden. :/ Gadver.
waarom zeur je over betalen als je ook pve kan gaan spelen. veel plezier :w.

(ja het is wel laf maar het ebeurd, geef blizz niet de schuld..)
Viggen schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 18:30:
[...]

toen hij serieus zei dat hij heel stoer naar zn lvl60 ging in de beste guild van de server las ik al niet meer verder :). Wist al wat voor type guild dat was :X

[ Voor 28% gewijzigd door Flapmo op 08-04-2005 19:05 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:57

Rannasha

Does not compute.

Ik heb gister ook een erg bijzondere ervaring gehad met groupen. Ik zocht tegen een uur of 1 ('s nachts) een party voor The Stockades (was toen L28 Mage). De groep waar ik in kwam bestond naast mij uit 2 Warlocks, 1 Druid en 1 Priest. Geen tanks dus. Dus ik voorstellen dat de Druid in bearform gaat tanken, maar dat vond de Druid geen goed plan, hij switchte tussen catform en casterform. We kwamen niet eens tot het completen van 1 quest toen er al mensen begonnen te quitten omdat het voor geen meter ging.

Bleef ik alleen met die Priest over, hij had een RL kennis in de buurt die wel zou komen helpen. Bleek dat ook een Priest te zijn. Dus met 2 Priests en mijn Mage gingen we de instance weer in. Een belachelijke party, maar ik ben altijd wel in voor gekke dingen :) Het leek me duidelijk dat ik als "tank" zou bezighouden, ik deal toch het meeste damage, dus die aggro krijg ik toch wel. Als beide Priests dan flink gaan zitten healen dan zou het misschien zelfs nog een kleine beetje kunnen lukken. Niet dus. De Priests vonden het leuker om flink te gaan shadowen, waardoor ik regelmatig HEAL! moest brullen op de partychat of een healthpotion moest drinken. Een van de Priests kwam zelfs op het lumineuze idee om een mob te fearen, die vervolgens langs al z'n vriendjes rende... Needless to say, we hebben toen ook geen quest kunnen voltooien.

Dus ik had het al quasi-opgegeven met in het achterhoofd dat ik wat guildies heb op mijn level, die toen niet online waren, om daarmee op een andere dag de instance te doen. Dus ik zeur nog een beetje over de party op de guild-chat als een van m'n guildies (L38 Warrior) aanbiedt om als tank mee te gaan. Dus ik vorm een party met hem, uiteindelijk toch nog die 2 priests toegevoegd en nog een hunter. Ook dat ging niet geweldig, dankzij de priests voornamelijk, maar we hebben toch alle quests kunnen voltooien. Nog een mooie enchanting-formula gewonnen, helaas de roll op een tailoring-pattern verloren, maar ach, je kunt niet alles hebben. Veel wool geloot en een aardige bak XPs voor de quests.

Maar het heeft wel wat moeite gekost...

Hebben jullie nog ervaring met "bijzondere" groups ? :)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 08-06 13:16

Flapmo

and back is gigi!

RangerBoB schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:36:
Zeg niet om het een of ander hoor, maar wat bedoelen jullie nu steeds met "ganken"? Ik snap dat het een moeilijk woord is voor stelen maar hoe zou een rogue dat dan moeten doen?
(waarschijnlijk speel ik mijn class niet helemaal goed en heb ik een hele lieve knuffel server want ik merk er niets van...)

Zijn er trouwens nog meer mensen zoals ik die ook de ziekelijke neiging hebben om alle classes te spelen om eens te kijken hoe dat nou speelt? Wel jammer dat je maar 10 characters aan kunt maken, anders zou je het ook nog voor allebei de kanten kunnen doen...
ganken ==> low lvl killen als je zelf high lvl bent (unfair fight dus)
En nee dat kan je niet, probeer maar is een alliance op dezelfde server te maken als dat je een horde char hebt, of andersom ;).

@hierboven,
Keertje met 3 lvl 60's op counterraid gegaan naar astranaar nadat ze splintertree binnen waren gevallen met zo'n 10 lvl 40-50's. Ze hadden echt geen healer (mage, rogue en warrior) en vroegen of ik mee wilde 'omdat ik wel slim wegrende en hen healde in STP'. Dus ik maar mee voor de lol en de eer. Komen we in astranaar, ik kan alleen healen natuurlijk rest = resist (ben lvl 28). Maar met die lvl 60's kwamen we een heel eind. Halverwege kwamen wat hulpjes van STP om is te kijken wat we daar toch deden, er kwm een klein raid groepje die binnen 10 minuten uit zo'n 25 man bestond. Nog steeds zat ik in 1e raid groep met alleen lvl 60's die heel braaf in een kring om me heen bleven lopen. Was best een stoer gevoel :D. 5 lvl 60 knapen die in een ring om je heen blijven en alles wat jou aanvalt kapot beuken. In dank daarvoor kregen ze steeds me grootste heal (600 oid :d) en tientallen flash heals (300). Het was een leuke avond. Ik ben niet dood gegaan, en onze raid groep bleef als enige overeind :0.

[ Voor 38% gewijzigd door Flapmo op 08-04-2005 19:20 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01:21

SkyStreaker

Move on up!

Flapmo schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 19:03:
[...]

waarom zeur je over betalen als je ook pve kan gaan spelen. veel plezier :w.

(ja het is wel laf maar het ebeurd, geef blizz niet de schuld..)
Wat insinueer je? Ik schrijf nergens blizzard. :D Ik vind het gewoon triest. Verder zeur ik niet :) Het is verder ook maar een spel, alleen ik moest ff mijn ei kwijt.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
offtopic:
Al 1,5 uur niks meer gepost! Dat is een record in de afgelopen maanden denk ik!

Ik heb een paar vraagjes met betrekking tot mijn hunter die lvl 40 bijna gaat bereiken.

Op lvl 40 kan ik overstappen op mail armor. Ik heb echter rond zitten kijken op de AH en heb geen armor kunnen ontdekken met én +Agi én +Stamina. Bestaat dat wel bij mail armor? Anders is het wel erg vervelend in vergelijking met leather.

Ook ben ik momenteel leatherworker lvl 205. Over een tijdje kan ik dan scorpid armor gaan maken. Dit is mail armor met leatherworking. Erg handig natuurlijk. Echter het is geen én +Agi én +stamina armor. Kan je nog andere mail-armor maken met leatherworking dan de scorpid spullen?
En waar bevinden de beesten zich die scorpid scales droppen?

Zou het een goede keuze zijn om op mining + blacksmithing over te stappen? Dan moet ik wel op lvl 0 beginnen en dat gaat erg veel tijd in beslag nemen. Ook heeft dat niet heel veel zin als er toch geen armor bestaat die speciaal geschikt is voor hunters.

Alvast bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-05 15:28
Species5618 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 19:06:
Hebben jullie nog ervaring met "bijzondere" groups ? :)
Ja, ik heb een keertje met een caster-only group gespeeld. Ging verbluffend goed. Als je maar zorgt dat je netjes 1 voor 1 probeert te pullen. Dan zijn de meeste gastjes dood voordat ze bij je zijn.

Ik zag gister trouwens op thottbot dat er speciale spells per ras zijn voor de priest. Zo heb ik als NE priest 'Elune's Grace'. Zijn er bij de andere classes ook racial spells/abilities?? Ik had dit namelijk nog niet door..

Nog ff een n00bvraagje: Waarvoor zijn die non-combat pets eigenlijk? Gewoon voor de sier ofzo :?

[ Voor 11% gewijzigd door Morgion op 08-04-2005 22:22 ]

DJI Mini 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
UltraR-pc schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 21:08:
offtopic:
Al 1,5 uur niks meer gepost! Dat is een record in de afgelopen maanden denk ik!

Ik heb een paar vraagjes met betrekking tot mijn hunter die lvl 40 bijna gaat bereiken.

Op lvl 40 kan ik overstappen op mail armor. Ik heb echter rond zitten kijken op de AH en heb geen armor kunnen ontdekken met én +Agi én +Stamina. Bestaat dat wel bij mail armor? Anders is het wel erg vervelend in vergelijking met leather.

Ook ben ik momenteel leatherworker lvl 205. Over een tijdje kan ik dan scorpid armor gaan maken. Dit is mail armor met leatherworking. Erg handig natuurlijk. Echter het is geen én +Agi én +stamina armor. Kan je nog andere mail-armor maken met leatherworking dan de scorpid spullen?
En waar bevinden de beesten zich die scorpid scales droppen?

Zou het een goede keuze zijn om op mining + blacksmithing over te stappen? Dan moet ik wel op lvl 0 beginnen en dat gaat erg veel tijd in beslag nemen. Ook heeft dat niet heel veel zin als er toch geen armor bestaat die speciaal geschikt is voor hunters.

Alvast bedankt! _/-\o_
'... Of the Monkey' spul is altijd +agi en +sta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Viggen schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 22:33:
[...]

'... Of the Monkey' spul is altijd +agi en +sta
I know, maar bestaat dat voor mail armor? Ik heb nog nooit ook maar één of the monkey mail armor item gezien.

Edit:
ff op dat vreselijk slome thotbott rond zitten kijken en er bestaan idd een aantal of the monkey mail items. Weet iemand toevallig of je die ook met blacksmithing kunt maken?

[ Voor 27% gewijzigd door UltraR-pc op 08-04-2005 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 14:07
natuurlijk wel :)
zoek bij thottbot maar op "of the monkey", dan vind je alles
jammer dat thottbot nogal sloom is nu, anders had ik ff een linkje gegeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
volgens mij niet, alle mail met 'of the monkey' heb ik uit AH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
UltraR-pc schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 22:47:
I know, maar bestaat dat voor mail armor? Ik heb nog nooit ook maar één of the monkey mail armor item gezien.
Ja hoor, bestaat zeker, je moet alleen ff geluk hebben omdat dat natuurlijk ontzettend populair is onder hunters. Iedereen op level 40 wil opeens een set mail hebben. Ik heb alles wat ik nu heb in de AH gekocht, en 't was nieteens bijzonder duur. Een of ander suf persoon had zelfs een paar mail öf the monkey" boots op de AH gezet zonder buyout. Voor 1g50 gekocht, maar ik had er met plezier 2 gold ofzo voor betaald.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:23

m0nk

16-09-2003 15.15

Net "mislukte" lowlander raid in Ashenvale, wij (ravenblooders) verzamelden @ splintertree :)
ze kwamen steeds per 5 door de poort heen, ging snel... :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Morgion schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 21:42:
[...]

Nog ff een n00bvraagje: Waarvoor zijn die non-combat pets eigenlijk? Gewoon voor de sier ofzo :?
Yup, voor de sier. En als je geld nodig hebt en niet per se zo'n ding wil hebben om achter je aan te hobbelen/vliegen dan kun je ze vaak nog voor redelijk wat kwijt op de AH, omdat ze nogal zeldzaam zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:34

Rmg

Species5618 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 23:27:
[...]

Yup, voor de sier. En als je geld nodig hebt en niet per se zo'n ding wil hebben om achter je aan te hobbelen/vliegen dan kun je ze vaak nog voor redelijk wat kwijt op de AH, omdat ze nogal zeldzaam zijn.
moet je ze nog niet uit de doos gehaald hebben anders zijn ze soulbound :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-06 12:34

Mojo

The Power Within

Ik ben laatst met een andere mage, een rogue en twee priests de deadmines ingegaan :P Allemaal rond de level 23.

We kwamen tot VC, toen liep het niet meer. Ervoor nog geen enkele wipe out gehad, ging best lekker :9 Alleen voor VC is eigenlijk wel even een tank nodig :P

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Mojo schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 01:33:
Ik ben laatst met een andere mage, een rogue en twee priests de deadmines ingegaan :P Allemaal rond de level 23.

We kwamen tot VC, toen liep het niet meer. Ervoor nog geen enkele wipe out gehad, ging best lekker :9 Alleen voor VC is eigenlijk wel even een tank nodig :P
Hmm ben er ook zonder tank ingegaan met mijn Shaman en wat lui. Zonder probs eig. Shaman is dan misschien een klein beetje een tank, maar toch niet echt :P

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-06 21:51
en of the monkey mail armor is.........duur

je vind het niet vaak dus als het in de AH te koop is hou er rekening mee dat je meestal 2-3X zoveel betaal ervoor

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
mja valt opzich wel mee hoor (op Bladefist tenminste)

Bladefist is trouwens down (nog steeds) nadat er een major raid was van horde op IF... paar honderd man die vechten tegen elkaar trekt de server niet echt :{ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140610

O-) voor iedereen die recipe:elixer of demonslaying nodig heeft(hier wordt veel om gevraagt?) in de blasted lands van alliance kan je in nethergarde keep(rechtsboven in blasted lands stad) bij een vendor recipe:elixer of demonslaying kopen voor maar 55 silver O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick Brands
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-05 09:57
Ik heb gisteren de quest "Test of Righteousness" gedaan. Dit is een pala class quest. Ik moet zeggen vond de mace wel een afgang nadat je de hele wereld bijna over moet om al die items te verzamelen. Nu heb ik de quest voltooid rond level 30 misschien dat dat ook wel veel te laat is 8)

Wanneer is trouwens de beste tijd om langs de AH te gaan. Is dat op vrijdag, zaterdag of juist aan het einde van het weekend als iedereen lekker het hele weekend gespeeld heeft en zijn overbodige items aan het einde in AH zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
Weet iemand een plek om veel woolen cloth te halen? Voor de linen was het makkelijk, Loch Modan kobolds, stuk of 10 aggroen en dan frost nova + Blizzard. :P
Maar nu heb ik woolen cloth nodig voor mn tailoring (93).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
echt sommige mensen zijn gewoon te triest :/

ben ik met mijn lvl 15 mage quest in uc bezig, dat je die entities moet slopen en in een kist stoppen, komt er een lvl 16 mage (Loe) aan die die quest ook gaat doen, en jat meteen een kist van mij die ik geplant en gestunned had, ranzige lijer

hij wist waarschijnlijk niet dat die quest nog steeds bugged is en het alleen werkt als je het beest "killed" met een frostnova. stomme eikel

kan ik echt pissig om worden, zelfde met gasten die jouw kills gaan staan skinnen :r :r

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:01

The Legend

*Plop*

-=BoKKiE=- schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 10:47:

kan ik echt pissig om worden, zelfde met gasten die jouw kills gaan staan skinnen :r :r
Als je een mage bent vind ik dat niet zo heel erg raar omdat skinning niet echt een voor de hand liggende skill voor een mage is. Ik heb alch + herb en heb regelmatig een lowlvl achter me aan die mijn kills skinned, tjah.. je kunt het lame noemen maar als hij het niet doet verdwijnen ze :)

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Als anderen mijn kills skinnen moeten ze dat maar lekker doen. Ik heb niets aan die skin omdat ik geen skinner ben, dus als ze toevallig tegen een lijk aanlopen dat door mij gekilled is, dan mogen ze het lekker skinnen. Met m'n andere char, waar ik wel skinning heb, heb ik ook wel eens andermans kills geskinned. Was er bijvoorbeeld iemand bezig een boel wolven te killen voor een quest ofzo, bleef ik op een afstandje staan totdat duidelijk was dat de ander de wolven niet hoefde te skinnen, om vervolgens de lijken zelf te skinnen.

Wat wel irritant is, zijn mensen die niet wachten om te zien of de ander interesse heeft in het skinnen, maar die pal naast het lijk gaan staan en meteen zodra je de loot er vanaf gehaald hebt beginnen te skinnen. Da's nogal aso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Rick Brands schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 10:16:
Ik heb gisteren de quest "Test of Righteousness" gedaan. Dit is een pala class quest. Ik moet zeggen vond de mace wel een afgang nadat je de hele wereld bijna over moet om al die items te verzamelen. Nu heb ik de quest voltooid rond level 30 misschien dat dat ook wel veel te laat is 8)
nogal, als je die quest met wat hulp op lvl 20 doet kan je alles aan :+

edit: w000t iemand heeft de phantom blade die ik gisteren gemaakt had gekocht voor 41g o/// _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Maegrim op 09-04-2005 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Het meest irritante dat ik heb meegemaakt was op een moment dat ik gegrouped was met een 2 andere spelers. We waren lekker aan het killen en op een gegeven moment zien we een kistje. Dus iedereen netjes /roll, komt er een rogue aangehuppeld en opent vrolijk het kistje en gaat vervolgens zitten irriteren dat hij in de groep wil. Nou ja, vergeven en vergeten, dus hij mag in de groep. FOUT!!! Eerst rolled hij op cloth items en als we daarna nog een kist vinden, en wij weer vrolijk /roll doen, loopt hij mooi naar die kist en opent hem! *KICK* :)

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 17:01:
[...]

Affliction ;)

[...]

You're on! ;) Ben je al lvl 60?
nee 58 nu :) en heb niet bepaalt goede equip, kunnen vanvond wel ff gaan :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Viper2k1 schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 11:35:
Het meest irritante dat ik heb meegemaakt was op een moment dat ik gegrouped was met een 2 andere spelers. We waren lekker aan het killen en op een gegeven moment zien we een kistje. Dus iedereen netjes /roll, komt er een rogue aangehuppeld en opent vrolijk het kistje en gaat vervolgens zitten irriteren dat hij in de groep wil. Nou ja, vergeven en vergeten, dus hij mag in de groep. FOUT!!!
Nogal, zulke types komen bij mij meteen op m'n blacklist te staan, die komen never nooit niet in een groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:17
Hydra schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 12:17:
[...]

Nogal, zulke types komen bij mij meteen op m'n blacklist te staan, die komen never nooit niet in een groep.
Gisteren Maraudon gedaan. 1 priest, 2 rogues, mage and paladin. Die paladin ging gewoon op cloth en leather voor zijn alts rollen wtf...

Daarna kick en toen kwam er een 55 paladin guildie helpen. Zo hebben we Maraudon paar maal gerunned, pure bossruns dan.

Ik heb nu mijn trashblade en een vette 2.8 spd monkey mace!

Maar dat soort lui zijn om van te :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 08-06 06:37
Kaap schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 12:29:
[...]

Gisteren Maraudon gedaan. 1 priest, 2 rogues, mage and paladin. Die paladin ging gewoon op cloth en leather voor zijn alts rollen wtf...

Daarna kick en toen kwam er een 55 paladin guildie helpen. Zo hebben we Maraudon paar maal gerunned, pure bossruns dan.

Ik heb nu mijn trashblade en een vette 2.8 spd monkey mace!

Maar dat soort lui zijn om van te :r
LOL, ja dat heb ik ook eens gehad, een dude die ging rollen op alles onder het mom van: "please let me have it so I can sell it! I need money for my mount". 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

Zou het er niet beter uitzien wanneer je als NightElf een helm draagt dat je oren er niet doorheen steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:01

The Legend

*Plop*

Thijs schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 12:37:
[...]

LOL, ja dat heb ik ook eens gehad, een dude die ging rollen op alles onder het mom van: "please let me have it so I can sell it! I need money for my mount". 8)7
Dat gebeurd in-guild anders ook vaak zat :/

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Anoniem: 101975 schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 12:56:
Zou het er niet beter uitzien wanneer je als NightElf een helm draagt dat je oren er niet doorheen steken?
Probeer het maar eens, doet flink pijn :(

:+

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

Okyah schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 12:59:
[...]

Probeer het maar eens, doet flink pijn :(

:+
Misschien een idee voor Blizzard voor de volgende patch ;) . Ik heb nu namelijk die helm van Herod (SM Armory) ziet er super uit, alleen jammer dat oren er doorheen steken 8)7
(LVL42 Hunter @Stormscale, Elessar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-06 22:32
Speel nu een rogue en zit op 37. Wil nu stiekem nog een clas proberen, maar ik kan niet kiezen.

Twijfel tussen een shaman, druid en een hunter. Speel horde :)

Wat is van die 3 het leukst voor variatie?

[ Voor 12% gewijzigd door PacinoAllstars op 09-04-2005 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 03-06 15:21
Thijs schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 12:37:
[...]

Ik roll ook op bijna alles, maar als iemand iets nodig heeft dan krijg hij het ook. Maar als ik ooit met een lagere groep de WC in loop dan heb ik aan niks iets(behalve dat gold altijd makkelijk is). Dus dan zeg ik van te voren dat ik alles wil hebben, maar als iemand iets nodig heeft dat hij het ff moet zeggen dan krijg hij het (tenzij ik het echt kan gebruiken natuurlijk).

Ik let wel op bij bind on pickup, dan wacht ik atlijd ff met looten.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28333

kevinp schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 14:18:
[...]

Ik roll ook op bijna alles, maar als iemand iets nodig heeft dan krijg hij het ook. Maar als ik ooit met een lagere groep de WC in loop dan heb ik aan niks iets(behalve dat gold altijd makkelijk is). Dus dan zeg ik van te voren dat ik alles wil hebben, maar als iemand iets nodig heeft dat hij het ff moet zeggen dan krijg hij het (tenzij ik het echt kan gebruiken natuurlijk).

als de groep andere regels heeft is die instelling ronduit lame.. maar goed, meeste groepen rollen toch allemaal als men het niet nodig heeft.. (niet enkel dus 'kan dragen', maar echt meteen gaat dragen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
kevinp schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 14:18:
[...]

Ik mag toch aannemen dat je dat niet doet als er van tevoren duidelijk word aangegeven dat er roll on use wordt gedaan? Toch? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
UltraR-pc schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 16:24:
[...]

Ik mag toch aannemen dat je dat niet doet als er van tevoren duidelijk word aangegeven dat er roll on use wordt gedaan? Toch? :/
tuurlijk, ik ben niet iemand die andere goede dingen onthoud die ze goed kunnen gebruiken, dus meestal bij de eerste roll zeg ik het ff, of van te voren als het gevraagd wordt. Ik vind namelijk dat ik best wat geld mag verdienen aan het helpen van een lagere groep(en andere ook natuurlijk). Alleen als iemand de drops nodig heeft dan moet hij(of ik) ze krijgen.
Anoniem: 28333 schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 16:17:
[...]

als de groep andere regels heeft is die instelling ronduit lame.. maar goed, meeste groepen rollen toch allemaal als men het niet nodig heeft.. (niet enkel dus 'kan dragen', maar echt meteen gaat dragen)
Tsja, hoe wil je het dan, dat als niemand het nodig heeft dat het gedropt wordt, en blijft liggen. Dan moet iedereen maar rollen. Er zijn ook wel dingen waar ik niet op roll, dingen zoals gem's enzo. Maar ik roll op al het armor, en alle weapons. En geef dit duidelijk aan. Ik ga ook echt niet iemand inspecten als hij zegt dat hij het nodig heeft, en ben best bereid om dingen te delen. Vaak is het anders zo dat als ik niet roll dat iemand anders het doet die het ook niet nodig heeft waardoor hij eigenlijk hetzelfde doet. Het kan lame zijn, maar soms moet je wel wat egoistisch zijn om wat geld te verdienen.

Ik erger me meer aan mensen die in gebieden(zoals the fields of giants) gaan wachten totdat jij de beesten kilt en dat ze zelf ondertussen de quest items gaan halen die dus bewaakt worden door de beesten die ik dan aan het afslachten ben.

Ik ben ook echt niet de beroerste en echt niet op geld uit, ik bedoel, ik heb pas een minor potion of agility verkocht voor 50c. terwijl ik daar makkelijk 10s voor had kunnen krijgen in het AH.

Verder spelen de meeste zoals ik het nu zeg, alleen krijg je van veel geen items terug, ik ben dus wel voor need before greet. Maar als je in de lagere dungeons komt dan zijn daar vaak genoeg zo'n hoge spelers(waar ik dan ook bij hoor) dat die nooit spullen als need beschouwen(tenzij enchanting, en verkopen need zijn).

[ Voor 59% gewijzigd door Kevinp op 09-04-2005 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J27
  • Laatst online: 23:17

J27

UltraR-pc schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 16:24:
[...]

Wat boeit dat nu ? hij zegt toch dat ie een gerolled item weggeeft als iemand het nodig heeft ?
Al dat geouwehoer om loot kost alleen maar tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Hey vraagje over hunter pets:

Als ik een lvl 1 nightsabre neem als pet, die zijn nog vrij klein. Worden die ook groter naarmate de pet hoger leveled? Je hebt van elk beest wel een kleine versie die je daarna steeds in grotere formaten ziet terugkomen, maar is dat ook zo bij low level pets?

(2x dezelfde vraag, moet toch duidelijk zijn :P ;) 8) O-) )

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Viper2k1 schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 18:04:

Als ik een lvl 1 nightsabre neem als pet, die zijn nog vrij klein. Worden die ook groter naarmate de pet hoger leveled? Je hebt van elk beest wel een kleine versie die je daarna steeds in grotere formaten ziet terugkomen, maar is dat ook zo bij low level pets?

nee, je pet heeft een standaard grootte (die meestal kleiner is dan het beest in 't wild)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Geweldig, vanaf woensdag niet meer gespeeld, of donderdag, log je eindelijk weer in, 5 sec later "world server down", dom klote ding :(

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
J27 schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 17:31:
[...]

Wat boeit dat nu ? hij zegt toch dat ie een gerolled item weggeeft als iemand het nodig heeft ?
Al dat geouwehoer om loot kost alleen maar tijd...
Daarom roll ik dus, ik heb een keer gehad toen ik in de RFC(horde) was dat we na 2 monsters al 15 minuten verder waren omdat iedereen eers n of g ging typen. Dat schiet niet op gewoon rollen als je iets WIL hebben. Daarna zegt wel iemand als hij iets NODIG heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12199

MrVegeta schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 18:21:
Geweldig, vanaf woensdag niet meer gespeeld, of donderdag, log je eindelijk weer in, 5 sec later "world server down", dom klote ding :(
op dit moment zijn alle realms erg laggy of down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Damn wat wil ik dit spel graag spelen, ik hoop maar dat bol.com volgende week vrijdag het pakketje komt bezorgen anders is mijn humeur voor het weekend verpest.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J27
  • Laatst online: 23:17

J27

indeed, ik kan al een uur niet inloggen wegens een bug met de zepp die de oceaan niet wil oversteken :( (loading screen verdwijnt niet )

mijn tweede char krijgt telkens de melding: world server down, alleen mijn derde: lvl11 rogue doet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Viper2k1 schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 18:04:

vanaf level 30 groeit je pet met 1% per level, dus op level 60 is hij 30% groter dan wanneer je em krijgt (voor level 30)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Maegrim schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 18:43:
[...]

vanaf level 30 groeit je pet met 1% per level, dus op level 60 is hij 30% groter dan wanneer je em krijgt (voor level 30)
is dat zo? nog niet echt gemerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Viggen schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 18:48:
[...]

is dat zo? nog niet echt gemerkt :)
Hij groeit maar een heel klein beetje per lvl omhoog. Zo weinig dat je geen verschil zal zien. Als je je huidige pet echter vergelijkt met hoe hij op lvl 10 was (screenshot bijv.) dan zie je duidelijk het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een gamecard: de Mediamarkt in Alexandrium Rotterdam had er vanochtend nog een stuk of 10-15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

Momenteel kan ik niet mijn characters inladen, het zien van de characters lukt wel... maar niet altijd. Iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83827

Anoniem: 91397 schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 19:12:
Momenteel kan ik niet mijn characters inladen, het zien van de characters lukt wel... maar niet altijd. Iemand anders?
De servers zijn atm wat buggie, bloodscalp ligt er helemaal uit nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/

Deze site raad ik iedereen aan om goed in de gaten te houden..

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MrVegeta schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 19:19:
http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/

Deze site raad ik iedereen aan om goed in de gaten te houden..
allemaal leuk en aardig maar die site helpt geen ene reet

Bloodsalp staat "online" maar je kan er gewoon niet op komen
en er zit een rete vertraging in dat ding, want bloodscalp is de afgelopen paar uur zeker 3x down geweest dwz uit de realm list

dus die server status page van blizzard is gewoon kut

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Hmm idd er zijn er veel down, en skullcrusher is ook niet erg stabiel, net 3x eruit gegooit binnen korte tijd, maar kon er daarna wel weer zo in.

[ego mode]
Ach, een dagje er gratis bij komt mij goed uit, ik moet vanavond weg ;).
[/ego mode]

lol, ik kijk net op de account mangagement page, en daar zie ik dat ik er 2 dagen bij krijg. Ja ik weet dat iedereen die hoort te krijgen, maar m'n account was "frozen" toen iedereen die 2 dagen zou krijgen ;).

[ Voor 31% gewijzigd door Kevinp op 09-04-2005 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133314

Hehe, net 2 dagen niet gespeeld door internet problemen en formataties, krijg ik er 2 bij. Woohoo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jezus doe eens normaal iedereen gat niet steeds lopen schelden over wow we weten het nu wel na 500000000000000000000000000000 topics vol klagende mensen DOE EFFE NORMAAL IEDEREEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-06 09:28

heuveltje

KoelkastFilosoof

hmm weird, bloodscalp staat tegenwoordig genoteerd als low-population server. Waar zijn al die mensen dan heen :?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116269

*Knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 09-04-2005 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
The Legend schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 12:58:
Dat gebeurd in-guild anders ook vaak zat :/
Nooit last van gelukkig, kwestie van strenge eisen stellen. Als we met een guild groep een instance run doen, worden ook alle groene en beter drops op /g aangeboden. Als niemand ze wil mag je er mee doen wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Viggen schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 18:09:
nee, je pet heeft een standaard grootte (die meestal kleiner is dan het beest in 't wild)
Nope, je pet groeit een beetje naarmate hij hoger in level raakt. Niet veel, maar zeker zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*Knip*

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 09-04-2005 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-06 08:58

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

*Knip*

Wel lekker schraal dat Bloodscalp dood is...

Zat vanmiddag op de boot naar menethil, flikkert men WOW deruit (server down ofzo??)
log ik weer in, val ik onder de wereld zeg maar...
dus ik dood, release spirit, sta ik in stonetalon mountains met men lijk ergens onderin de map...
loop naa rmen lijk, niet te vinden, zal wel onder de aarde zijn.
dus ik maar naar spirit healer gedaan... Wil ik naar IF met men heartstone, tovertie me als spirit weer bij de spirithealer! aaargh!!

Kost me weer 50S ofzo om al men stuff te repareren en mag een pest end lopen/reizen...

hopelijk geeft blizz me wat geld terug oid (vast niet, maar kmag toch hopen :P )

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 09-04-2005 22:03 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*Knip*

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 09-04-2005 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:20

FunkyTrip

Funky vidi vici!

heuveltje schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 19:59:
hmm weird, bloodscalp staat tegenwoordig genoteerd als low-population server. Waar zijn al die mensen dan heen :?
Die kunnen niet inloggen, zoals ik.

Op mijn andere server Zenedar kom ik wel, maar mijn characters zijn verdwenen :(

Jammer dat het op zaterdagavond gebeurt ;(

Ze zullen vast hard aan het werk zijn om de 250.000 spelers die er straks aankomen te kunnen opvangen!

[ Voor 12% gewijzigd door FunkyTrip op 09-04-2005 20:32 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 22:23

m0nk

16-09-2003 15.15

offtopic:
dragonbal, doe is even rustig en reageer normaal, zo lok je alleen maar weer andere reacties uit

vanmiddag ook al problemen tijdens instance, en nu weer.. naja zolang ze er maar aan werken :)
tot die tijd ga ik wel lekker wat anders doen.. :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*knip

[ Voor 100% gewijzigd door Crash op 10-04-2005 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-06 08:58

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

uhm, ja 8)7
doe men best hiet niet verder op in te gaan... de gedachte dat het de moeite niet waard is helpt me erg...

anyway, die nieuwe patch, met dat honour systeem, is er al ongeveer bekend wanneer dat geimplementeerd gaat worden??

en zijn er nog andere leuke items voor een hunter, naast bijvoorbeeld de tough Scorpid set?
heb nu van alles en nog wat bij elkaar op men huntertje, maar het is duidelijk dat agil het beste voor een hunter is.

[ Voor 15% gewijzigd door Crash op 10-04-2005 00:09 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*Knip*

[ Voor 129% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 09-04-2005 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*Knip*

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 09-04-2005 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Modbreak:doodsverwensingen doe je maar ergens anders

[ Voor 87% gewijzigd door blaataaps op 09-04-2005 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*Knip*

Tepel: Het komt in de volgende patch (US dan), en dat duurt niet lang meer volgens mij. Maar EU loopt ook steeds 1 patch achter dahct ik?

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 09-04-2005 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

En weer open. Commentaar hierop lijkt me niet nodig, want degene die het nu nog niet snapt hoort niet thuis op dit forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136453

Jammer dat de zooi platligt. Was net met een maat van me de lvl 22 pala quest aan het doen.
Naja, goed excuus om de kroeg in te gaan dan maar. Morgen is die 25 DPS verigan's fist voor mij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, Bloodscalp is weer up, en er is een raid bezig op Astranaar. Hmm.... Misschien ligt ie straks dan wel weer plat :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Anoniem: 116269 schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 22:55:
Zo, Bloodscalp is weer up, en er is een raid bezig op Astranaar. Hmm.... Misschien ligt ie straks dan wel weer plat :9~
en at vind jij ? :9~ :P Rare jongens die Naruto-kun's :P

Wat is trouwens beetje leuk questen als je lvl 44-45 bent :)
StrangleThorn Vale bijna klaar
Tanaris alleen nog maar high quests over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:48
Hai!

Binnenkort heb ik ook WoW , een amerikaanse vriend van mij ook . nu is het zo , dat amerikaanse spelers niet op de EU servers kunnen komen. correct?

Nou vroeg ik me af, als die beste man nou de EU versie koopt , kan hij dan vanuit amerika op de EU servers komen, zodat we alsnog samen kunnen spelen? of is hier mischien een andere oplossing voor?

Zou heel vervelend zijn als we niet lekker samen kunnen spelen :(

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Visgek24 schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 23:05:
Hai!

Binnenkort heb ik ook WoW , een amerikaanse vriend van mij ook . nu is het zo , dat amerikaanse spelers niet op de EU servers kunnen komen. correct?

Nou vroeg ik me af, als die beste man nou de EU versie koopt , kan hij dan vanuit amerika op de EU servers komen, zodat we alsnog samen kunnen spelen? of is hier mischien een andere oplossing voor?

Zou heel vervelend zijn als we niet lekker samen kunnen spelen :(
Ja, tuurlijk kan dat als hij een eu versie koopt. Vergeet alleen niet dat jullie een tijdverschil hebben.

Ik werd uit de server geflikkerd toen ik tm was. Log ik weer in. Zit ik opeens op een vleermuis die onderwater vliegt 8)7 Vervolgens komt die aan in uc en vliegt die daar door alle muren heen :D En hij liet mij niet landen want daarna vloog die mij weer terug naar tm |:(

Jammer dat het op zaterdag gebeurt, want ik had echt rete zin om 40 te worden en een mountje te scoren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SaURoN schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 22:58:
[...]

en at vind jij ? :9~ :P Rare jongens die Naruto-kun's :P

Wat is trouwens beetje leuk questen als je lvl 44-45 bent :)
StrangleThorn Vale bijna klaar
Tanaris alleen nog maar high quests over :)
Feralas : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
PacinoAllstars schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 23:16:
[...]

Ja, tuurlijk kan dat als hij een eu versie koopt. Vergeet alleen niet dat jullie een tijdverschil hebben.

Ik werd uit de server geflikkerd toen ik tm was. Log ik weer in. Zit ik opeens op een vleermuis die onderwater vliegt 8)7 Vervolgens komt die aan in uc en vliegt die daar door alle muren heen :D En hij liet mij niet landen want daarna vloog die mij weer terug naar tm |:(

Jammer dat het op zaterdag gebeurt, want ik had echt rete zin om 40 te worden en een mountje te scoren :P
Dat soort dingen heb ik echt nog nooit gehad, wel een paar keer gezien op screenshots. En idd is bloodscalp een server die niet meer vol is. Zal hij wel weer worden als weer veel Nederlanders erbij gaan komen ;). Ik hoop dat ze van mijn server(skullcrusher) een beetje afblijven. Tis nu gezellig druk met overwegend scandinavische spelers, en een respectable groep Nederlanders.

offtopic:
Ik ga er vanuit dat er een officiele waarschuwing weg is gezien het grote aantal keer *knip*

[ Voor 6% gewijzigd door Kevinp op 10-04-2005 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

kevinp schreef op zondag 10 april 2005 @ 00:44:
[...]

Dat soort dingen heb ik echt nog nooit gehad, wel een paar keer gezien op screenshots. En idd is bloodscalp een server die niet meer vol is. Zal hij wel weer worden als weer veel Nederlanders erbij gaan komen ;). Ik hoop dat ze van mijn server(skullcrusher) een beetje afblijven. Tis nu gezellig druk met overwegend scandinavische spelers, en een respectable groep Nederlanders.

offtopic:
Ik ga er vanuit dat er een officiele waarschuwing weg is gezien het grote aantal keer *knip*
is de population niet om aan te geven hoe vol die op dat moment is? Dat zou al heel veel kunnen verklaren aangezien je momentopnames ziet van een periode waar de server vaak down is en dus niet iedereen die wil spelen in het spel zit
want ik kan me niet voorstellen dat er zoveel servers opeens low populated zijn anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Solomo schreef op zondag 10 april 2005 @ 01:49:
[...]

is de population niet om aan te geven hoe vol die op dat moment is? Dat zou al heel veel kunnen verklaren aangezien je momentopnames ziet van een periode waar de server vaak down is en dus niet iedereen die wil spelen in het spel zit
want ik kan me niet voorstellen dat er zoveel servers opeens low populated zijn anders :P
zijn ook moment opnames.

volgens mij is het nu weer redelijk normaal zit er al meer dan een uur in en geen rare fratsen :P Op naar desolace....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-06 17:10

PromWarMachine

Forsaken Archer

Vandaag m'n 400e uurtje World of Warcraft op 1 character gespeeld. Ik ben niet snel, maar heb wel ontzettend veel fun! Duelleren in front of de gates van Orgrimmar is een leuke hobby. Misschien moeten we er maar een guild event van gaan maken, haha. Je leert er erg veel van.

Mijn beste overwinning was toch wel het 3x op rij winnen van een level 56 Rogue als level 54 Mage. *D
Shamans zijn naarlingen voor mij, de rest van de classes gaan wel redelijk in duels.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
bugs of niet maar ik heb vandaag 5 keer ofzo een quest opnieuw mogen inleveren die 3k exp opleverde. Me exp werd niet gerollbackt maar me quest wel dus ik kon hem steeds opnieuw inleveren lol. Vage shit daar in blizzard land. Wel gratis exp gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sorrie allemaal gister was mijn broer vervelend aan het doen ( dragonbal text is geknipt?) het spijt mij en het zal niet meer gebeuren nu ontopic weet iemand wat een goede talentbuild is voor een orc hunter???? (pvp server)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
PromWarMachine schreef op zondag 10 april 2005 @ 03:13:
Vandaag m'n 400e uurtje World of Warcraft op 1 character gespeeld. Ik ben niet snel, maar heb wel ontzettend veel fun! Duelleren in front of de gates van Orgrimmar is een leuke hobby. Misschien moeten we er maar een guild event van gaan maken, haha. Je leert er erg veel van.

Mijn beste overwinning was toch wel het 3x op rij winnen van een level 56 Rogue als level 54 Mage. *D
Shamans zijn naarlingen voor mij, de rest van de classes gaan wel redelijk in duels.
400 uur :X Hoeveel uur speel je per dag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

Ik speel EQ2, ook een MMORPG, maar ik ben stiekem toch wel beniewd naar WoW.. Ik wil immers wel allebij proberen :P

Kan ik ergens een demo of trail downloaden? :? Of moet ik meteen de volledige versie aanschaffen + creditcardnr. invoeren?

400 uur? Sow :P

Stel je speelt 4 uur per dag... met uitschieters van 6 uur.. dan zou je dus vanaf de release al zo lang moeten spelen :o

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 111703 op 10-04-2005 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:34

Rmg

Anoniem: 111703 schreef op zondag 10 april 2005 @ 10:16:
Kan ik ergens een demo of trail downloaden? :? Of moet ik meteen de volledige versie aanschaffen + creditcardnr. invoeren?
Geen demo of trial wat je wel kan doen is iemand die de CE versie heeft vragen of jij de 10day guest pass mag hebben dan mag je 10 dagen spelen. ( een soort van trial eigk :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Nu wow een tijdje uit is zijn ook de mindere kanten van het spel bekend geworden, is het nog steeds de moeite waard om wow te kopen?
Het lijkt mij nog steeds een leuk spel, alleen nog vinden waar ik het kan kopen ;) :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
PacinoAllstars schreef op zondag 10 april 2005 @ 04:18:
bugs of niet maar ik heb vandaag 5 keer ofzo een quest opnieuw mogen inleveren die 3k exp opleverde. Me exp werd niet gerollbackt maar me quest wel dus ik kon hem steeds opnieuw inleveren lol. Vage shit daar in blizzard land. Wel gratis exp gehad :)
Je begrijpt dat voor zulke dingen je account gesuspend kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Hydra schreef op zondag 10 april 2005 @ 11:12:
[...]

Je begrijpt dat voor zulke dingen je account gesuspend kan worden?
Nee, kan niet. Fout van blizzard. Hun disconnecten mij... ik niet. Hun zorgen ervoor als ik weer inlog opeens op een bat onderwater zit en kris kras door muren vlieg. Hun zorgen ervoor dat mijn exp niet gerollbackt wordt, maar wel mij quest. Gebruik ik soms 3rd party software???

Ga a.u.b. ergens anders sprookjes verkondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Homedisc schreef op zondag 10 april 2005 @ 10:53:
Nu wow een tijdje uit is zijn ook de mindere kanten van het spel bekend geworden, is het nog steeds de moeite waard om wow te kopen?
Het lijkt mij nog steeds een leuk spel, alleen nog vinden waar ik het kan kopen ;) :P
Spel is de the best game ever. Veel mmorpg gespeeld en die gingen allemaal vervelen na 2/3 weken. Deze speel ik al + maand en nog steeds relax is deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Homedisc schreef op zondag 10 april 2005 @ 10:53:
De enige tekortkoming op het moment is imho het nog ontbreken van het honour systeem waardoor lagere level spelers onbeschermd zijn tegen high-level gankers. Maar aangezien deze hoogstwaarschijnlijk in de volgende patch komt te zitten heeft het spel afgezien van de altijd uitlopende maintenance op vrijdag geen minpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Even een vraagje:

Ik moet nu kiezen tussen armorsmith en weaponsmith. Nu zie ik voor beide recipe´s die dingen maken die "Bind on pickup" zijn.
Betekent dit dat ik ze dan alleen voor mezelf kan maken?
Wat zou de handigste van de twee zijn? (ik ben NE hunter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76438

Tss, gezellig hier...

Ik zit er hard aan te denken om toch ook maar WoW te halen, maar als er net zo'n 'gespannen sfeertje' hangt als hier zo nu en dan in dit topic hoeft het van mij niet zo. Of valt het wel mee op de servers?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Is de server down op vrijdag tussen 7:00 en 13:00? Dan zijn er werkzaamheden bezig.