Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 27.035 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136675

Want het gaat helemaal niet over rogue als class zijnde en of die goed is in pvp. Het gaat er om dat endgame content bepaalde classes niet zo gewenst maakt.
Endgame content is niet alleen MC raiden. En het gaat wel om rogue als class zijnden, en hun mogelijkheden in PvP. Zoals ik al zei, je wilt alles. En goed kunnen soloen 60 levels lang, en goed zijn in PvP 60 levels lang, en straks goed zijn in Battleground, en nu ook nog gewenst zijn in MC. Klaag jij ook dat priests moeilijk kunnen soloen, of dat warriors slecht zijn in PvP?

Een optie zou kunnen zijn om rogues zwakker te maken solo en in pvp, en meer geschikt voor MC. Dat zou gebalanceerder zijn. Maar jij wil gewoon goed zijn in alles. Lijkt me niet terecht.

Rogues worden niet gevraagd omdat ze een slechte reputatie hebben, maar ook omdat ze niet bijzonder nuttig zijn in MC. Daarbovenop komt dat Rogues de populairste class zijn, waardoor de kans dat je een invite krijgt natuurlijk ook kleiner is. De andere twee classes die je opnoemde, warlocks en hunters, zijn ook extreem goede solo classen, maar worden niet geweigerd in high end raids vanwege hun abilities (want beide kunnen, zolang ze op een afstand blijven, toch veel goeds uitrichten).

En heel dat cookiecutter gezeur gaat ook nergens over. Als jij als cookiecutter bedoelt de klassieke 3 basic classes dan klopt dat gewoon niet. Het is dus echt niet zo dat alleen Warriors, Mages en Priests gevraagd worden. Paladins, Shamans, Druids hebben ook totaal geen probleem om in groepen gevraagd te worden. Resteren alleen Rogues, Warlocks en Hunters. En bij die klasses komt het metname door reputatie (muv rogues, die gewoon niet bijzonder handig zijn in MC).

Als je met cookiecutter bedoelt de drie rollen die er in een party zijn (tank, healer, damage dealer) dan is dat logisch. Maar hunters en warlocks met een goede build zijn zeer goede damage dealers. Rogues ook, alleen zijn in MC hun abilities minder nuttig.

Maar in het kort, wat wil je nou? Als een hunter of warlock niet gevraagd wordt voor raids ligt waarschijnlijk dat niet aan die klasses op zich, want het lijkt mij dat die wel degelijk zeer nuttig kunnen zijn in high end raids als damage dealers. Als zij niet gevraagd worden dan ligt dat aan perceptie. Rogues, jou klasse, zijn anders. Die zijn niet bijzonder nuttig in sommige high end instances, en hebben ook nog de publieke opinie tegen. Echter, die klasse is zeer goed in alle andere facetten van het spel. Waarom wil je goed zijn in alles? Of vind je het ok als jullie PvP skills / solo skills generfd worden in ruil voor invites voor MC?
Sure, guilds houden blacklists bij van gankers ook al zijn ze zelfde faction. Als je dit nou vaak genoeg herhaald, dan ga je het mischien zelf geloven.

Ik heb het nog nooit meegemaakt op de US en ook niet in Euro. Korreltje zout hmmke.
:O Dan geloof je het niet. Ik zie het regelmatig gebeuren.
ik heb namelijk nooit specifiek gezegd dat ik het leuk vindt om te ganken
8)7 Uh huh
Uiteraard ben jij heel lief he, netjes er naast blijven staan tot diegene full health heeft, daarna /bow je en ga je vechten. Speel jij op een roleplaying server maybe?
Ja, en ik speel op een PvP server. Alleen mensen op mijn / guilds KoS (aka notoire gankers) list worden teruggegankt. De rest laat ik met rust, en de meeste mij. Ik ben niet vaak gegankt. 7 keer denk ik. 1 keer door een hunter, 6 keer door een undead rogue. Heb daarbuiten wel vaker gevochten in PvP, maar de meeste wachten netjes tot ik de mob gedood hebt in een deel van mijn hp/mp terug heb. Soms win ik, soms verlies ik. Maakt me niet zo uit als ik dood ga. Alleen mensen die liever een oneerlijk gevecht willen, waarbij ze geen enkele risico lopen, die komen op mijn KoS list. En een keer kan gebeuren, maar mensen die als level 50 in Darkshire de ene na de andere level 25 afmaken is gewoon enorm zielig.
Je claimt bij voorbaat dat elke rogue een irritante ganker is
Wie heeft er nu een probleem met lezen? Ik heb LETTERLIJK gezegd dat:
"niet alle gankers zijn rogues, en niet alle rogues ganker, maar jullie vormen wel degelijk een overgrote meerderheid." Het staat nota bene in het stuk dat je gequote hebt.
En ga nu maar eens alles opnieuw lezen en snappen dat onderwerp ging over high endgame content en bepaalde classes die daar niet of amper aan deel kunnen nemen, ipv waarom rogues daar bij voorbaat geen deel aan zouden mogen nemen.
hebben we het al over gehad. "bepaalde classes" zijn er 3, waarvan er 2 zeker een rol hebben en niet door Blizzard's designs niet mee kunnen doen, maar door publieke perceptie. De enige uitzondering is de rogue, en waarvan iedereen het over eens is dat die al zeer goed zijn in alle andere facetten van het spel. Waarom moet een klasse overal goed in zijn? Proberen als een rogue in MC binnen te komen is net zo moeilijk als voor een holy priest om tot level 60 te soloen, what's the difference? Elke classe heeft zijn voors en tegens. Don't like it? Reroll. Waarom vind je dat jou klasse overal goed in moet zijn?

En begin dus niet weer over "dat het niet over rogues gaat maar alle classes die geen invites krijgen". Warriors, Mages, Priests, Druids, Paladins, Shamans worden altijd geinvite. Hunters en Warlocks hebben ook hun rol, en puur en alleen door perceptie worden ze niet uitgenodigd (en dat is dus niet Blizzard's schuld). Blijven dus alleen Rogues over. Dus ja, het gaat weldegelijk over Rogues als klasse. Jullie zijn overal goed in, solo, pvp en in groepen. Alleen dus niet in MC. En dan nog huilen, en roepen dat je "er ook recht op hebt". Boehoehoe. Wat heb ik daar een medelijden mee zeg. Maar als jij best in pvp / solo abilities generfd wil worden in ruil voor MC invites, dan zijn we het eens.

En bovendien zal end game content uiteindelijk zijn: raids en battlegrounds. Rogues zullen het zeer goed doen in battlegrounds, en daar kan je leuke rewards voor krijgen.

Dus heel je klaagposts hebben geen basis. De enige van de "bepaalde klasses" die echt vrij nutteloos zijn in MC zijn rogues, nou net die klasse die goed is in al het andere, en die straks voldoende high end gear zal krijgen door Battlegrounds. Wat is daar nou niet eerlijk aan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30579

Anoniem: 97943 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 09:32:
[...]

Een klein verschil. De warrior moet 990g neerleggen voor zijn gewone en later zijn epic mount. Dat is toch een redelijk verschil met wat een paladin betaald.
ik heb het over skillkosten

mijne liggen ook rond de 5-6 g per stuk fyi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

ik weet niet hoeveel skills er bij komen per level voor jullie,
Ik was laatst 10 15 en 15 goud kwijt voor 3 levels upgraden.
of iets in de buurt.
Toen ik mijn paladin koos wist ik niet eens dat ik een gratis mount kreeg. Was er ook gewoon voor aan het sparen.

Ik had er ook geen enkel probleem mee gehad om 90 goud te moeten betalen.
Weet ook niet wat de redenen van blizzard zijn om de pala´s/warlocks niet te laten betalen voor hun mount.

Ze zullen er vast wel een redenering achter hebben gehad toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Dat lange verhaal erboven .... ik zou echt moe worden van al dat PvP gezeik, bij DII was het altijd maar zeiken over wat sterker is, wat zwakker. En het blijft maar doorgaan. Ik ben blij dat ik er niet aan begin. Als ik dan nog dat plaatje van de vorige bladzij bekijk, zie ik ook dat net als met DII het weer allemaal lekker item afhankelijk is, dus als je lang doorspeelt tot je wallen onder je ogen krijgt, en WoW je leven is, dan lukt het vaak wel .... als je gewoon voor de lol speelt, hoef je er geeneens aan te beginnen, omdat je geen natuurkunde gestudeerd hoeft te hebben om te zien dat een "normaal" karakter zo in elkaar gemept wordt. Dan is die balans ook weer ver te zoeken. Kijk, met FPS games wordt ik ook wel eens goed afgeschoten, maar dan weet ik in ieder geval, dat ik ook diezelfde guns kan pakken, gebruiken, en dat ik gewoon echt minder goed ben :). Maar uiteindelijk, als je aan PvP begint .... gewoon niet zeiken als je in elkaar geramt en ge"toverd" wordt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Stealther classes zijn gewoon gankers, was mijn ervaring al in DAoC(Infiltrators die dag en nacht in Darkness Falls rondhingen), en is ook mijn ervaring in WoW

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130345

Ik speel ook op Earthen Ring, en als ik een PVP enabled horde zie lopen met een lager level dan ik, val ik 'm aan. De horde is de vijand, en daar hou ik me aan, vooral in roleplay.

Misschien vindt iemand me laf omdat ik alleen lagere levels aanval in m'n eentje.

[roleplay]
Niemand is zo stom om iemand aan te vallen waarvan je zeker weet dat je doodgaat.
[/roleplay]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-05 13:56
Kaap schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 07:01:
[...]
En je bent tevens nog niet in staat om begrijpend te lezen, ik heb namelijk nooit specifiek gezegd dat ik het leuk vindt om te ganken. Ik heb altijd gezegd dat het part of the game is en dat lekker aangedikt omdat er nogal veel lui zijn die direct naar www.kleenex.com surfen nadat ze geganked zijn, daar ben jij er blijkbaar 1 van.
Je wilt gewoon alles voor hebben, en goed zijn in PVE en goed zijn in PVP en goed zijn met de aankomende Battlegrounds EN alle endgame instances/raids goed kunnen doen om dan NOG betere daggers/swords te krijgen zodat je weer NOG beter bent in eerder genoemde. Je hebt imo de makkelijkste class genomen op een PVP server en nog ga je lopen klagen omdat je 1 van die dingen minder in bent, en zo te zien gaat blizzard je nog helpen ook..

Dus ik stel voor dat je zelf ff naar www.kleenex.com surft telkens wanneer je achterkomt dat een rogue toch niet de opperclass is en ALLES makkelijk voor de wind gaat ...

Edit: Zo te zien is alles wel ongeveer gezegd in vorige posts :>.

[ Voor 4% gewijzigd door QlimaX op 08-04-2005 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76695

Juist niet horde aanvallen op RP servers. Horde IS niet vijand. Heb je je wel in het verhaal verdiept? Zonee: speel Warcraft3 en Warcraft3: The frozen throne eens HELEMAAL uit. En lees, luister alles aandachtig. Het zal je veel leren over de wereld.

Thrall and Jaina sitting in a tree...

Lees ook de boeken eens in-game en de verhaallijn out-game. Enige wat twijfelachtig is zijn de undead, die hebben een geheime agenda, waar ze de rest van de horde voor misbruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mag ik, mag ik!

The horde en aliance hebben geen oorlog, er heerst een grote spanning met soms uitspattingen van geweld tussen de 2 partijen, dat moet je toch wel weten op een RP server ;)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Qlimax

/signed

that's my point exactly. :)
Niemand is zo stom om iemand aan te vallen waarvan je zeker weet dat je doodgaat.
Mwah. Ben gisteren aangevallen door een UD Rogue die 15 levels lager dan mij was. :D Gevecht duurde ook niet lang nee.

Anyways, ik heb net gerespec'd. Van Protection/Holy naar Holy/Protection. M.a.w. Holy Shield / Repentence / 1-Handed Specialization ingewisseld voor Holy Shock / Divine Wisdom / Divine Strenght. Geen idee hoe effectief dat is. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Anoniem: 76695 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 10:54:
Juist niet horde aanvallen op RP servers. Horde IS niet vijand. Heb je je wel in het verhaal verdiept? Zonee: speel Warcraft3 en Warcraft3: The frozen throne eens HELEMAAL uit. En lees, luister alles aandachtig. Het zal je veel leren over de wereld.

Lees ook de boeken eens in-game en de verhaallijn out-game. Enige wat twijfelachtig is zijn de undead, die hebben een geheime agenda, waar ze de rest van de horde voor misbruiken.
Wat je zegt. Ik vind dat het verplicht is om het verhaal op de site te lezen vooral op RP. Maar dan ook alles, van de Titans tot de Old Ones en van de Burning Legion tot de Naga. Ik word ook een beetje gestoord van die 10 jaar oude kids die niks weten en zomaar een Night Elf kiezen omdat ze er misschien tof uitzien en dan zich gedragen als een Troll; stom lopen springen en boeren in je gezicht. Echt te zielig op een RP server

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130345

Anoniem: 76695 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 10:54:

Ah, dat wist ik niet, dat komt doordat ik de Warcraft spellen hiervoor niet heb gespeeld. Ik ben geen RTS-fan :)

Maar als Alliance en Horde geen vijanden van elkaar zijn, hoe komt het dan dat er een Raid mogelijkheid is in het spel? Of worden we door een hogere macht tegen elkaar uitgespeeld?

Dit is trouwens de eerste keer dat ik roleplay probeer, en ik vind het erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Nog leuke corpsecampers, gasten van Double Dutch(schijt paladins :r )
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/j.gorter/cc.jpg
[img]/http://members.home.nl/j.gorter/cc1.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Cthulhu schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:14:
Nog leuke corpsecampers, gasten van Double Dutch(schijt paladins :r )
[afbeelding]
[[url=/http://members.home.nl/j.gorter/cc1.jpg]afbeelding[/url]]
elke double dutch member is KOS bij mij, al is hij lvl 1

sorry voor de non lame members, maar mijn ervaring met DD members is dat het griefers zijn

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127521

als iemand nog gamecards zoekt moet je hiernaar toe gaan

www.gameshop.nl had gister mijn 2 kaarten b esteld en vandaag al binnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3369

hehe, met wat lvl 60 maten aant spelen laatst (zelf 52) krijgen we melding van een lvl 40 ally die een van onze hordes zit te corpse campen. Dus vervolgens ff met 4 man hem corpse campen, mischien leren ze het zo ooit af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

is dat niet the barrens?
zo jah, hoe was jij dan pvp enabled :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 04-06 16:46
Tpn schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:23:
is dat niet the barrens?
/pvp :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

bedoelde ermee dat hij dus ook heeft aangevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Tpn schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:26:
bedoelde ermee dat hij dus ook heeft aangevallen :)
Ja? :P Tenzij die op een PvP server speelt.

En dan nog zie ik geen reden voor dit lame gedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-06 08:08

Taygeta

KTM 790 Adventure

is dat niet the barrens?
haha ja volgens mij heeft ie zelf ook wat uitgespookt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 21:31
mischien van een contested area die omliggend is de barrens in gaan/HSen/vliegen?

genoeg mogelijkheden om goed pvp flagged te zijn als je de barrens in komt hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:34

Rmg

Anoniem: 130345 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:06:
[...]

Ah, dat wist ik niet, dat komt doordat ik de Warcraft spellen hiervoor niet heb gespeeld. Ik ben geen RTS-fan :)

Maar als Alliance en Horde geen vijanden van elkaar zijn, hoe komt het dan dat er een Raid mogelijkheid is in het spel? Of worden we door een hogere macht tegen elkaar uitgespeeld?

Dit is trouwens de eerste keer dat ik roleplay probeer, en ik vind het erg leuk :)
Er is een woelige wapenstilstand Alliance en Horde zijn niet vriendjes maar hebben op het moment ook geen total war meer ;)

http://www.worldofwarcraft.com/info/story/#a staan nog een paar boeken

en in de game manual van pag. 156 staat ook nog een deel van het verhaal :D

[ Voor 11% gewijzigd door Rmg op 08-04-2005 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Jaguar645 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:27:
mischien van een contested area die omliggend is de barrens in gaan/HSen/vliegen?

genoeg mogelijkheden om goed pvp flagged te zijn als je de barrens in komt hoor :)
Mensen wat doen we moeilijk? :P

Op PvE servers kun je gewoon /pvp doen en je bent in pvp mode :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

is dat niet the barrens?
Is op Bloodscalp, was pvp enabled omdat ik in gevecht was met ze ;)
Ze vielen dat stadje in South Barrens aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Raz- schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:28:
[...]
Er is een woelige wapenstilstand Alliance en Horde zijn niet vriendjes maar hebben op het moment ook geen total war meer ;)
Op het moment dat ik lvl 60 ben, zal ik godganse dag, de Hordes etteren. :+

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 21:31
Bosmonster schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:28:
[...]

Mensen wat doen we moeilijk? :P

Op PvE servers kun je gewoon /pvp doen en je bent in pvp mode :P
doh :P dat bedoelde ik ook niet ;) dacht dat hij mischien van een omliggende area afkwam en daarom nog flagged was.

maar twas al duidelijk ^^ de stouterik was ze zelf eerst aant aanvallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik viel niet als eerste aan, ik hielp de guards mee ;)
Heb ze trouwens ook allebei gekilled(sheep ftw :+ ), maar daarna killden ze mij, en gingen dus beetje corpsecampen
Is trouwens op een PvP server, maar dat boeit verder niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangerBoBNL
  • Laatst online: 06-06 12:40
Zeg niet om het een of ander hoor, maar wat bedoelen jullie nu steeds met "ganken"? Ik snap dat het een moeilijk woord is voor stelen maar hoe zou een rogue dat dan moeten doen?
(waarschijnlijk speel ik mijn class niet helemaal goed en heb ik een hele lieve knuffel server want ik merk er niets van...)

Zijn er trouwens nog meer mensen zoals ik die ook de ziekelijke neiging hebben om alle classes te spelen om eens te kijken hoe dat nou speelt? Wel jammer dat je maar 10 characters aan kunt maken, anders zou je het ook nog voor allebei de kanten kunnen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 03-06 15:21
LOL, is blizzard voor het eerst op tijd klaar met de realms up krijgen(bijna alle realms zijn up). Maar dan geven ze zeker de realms niet vrij voor 13:00 uur.

Weet iemand trouwens wanneer de extra realms erbij gezet worden. Er staan er namelijk nog geen in de serverstatus lijst. En volgende week komt het spel al uit, dus dan zouden de servers mooi een weekje proef kunnen draaien.

Ik vrees trouwens wel weer een zooitje volgende week als de nieuwe retail boxen worden uitgegeven. Site plat. Iedereen die per sé op een "oude" server een character aanmaakt, waardoor daar extreem lange wachtrijen onstaan.

Hopelijk zijn ze zo slim op met z'n allen(ok, niet iedereen maar wel veel) op een nieuwe server te beginnen en iig geen server te gebruiken die "technically full" zijn. Zou misschien wel goed zijn van blizzard als ze er voor zouden zorgen dat op die servers tot één week na de uitgifte geen characters gemaakt kunnen worden. Ok, is lullig als je daar veel vrienden hebt, maar de wachtrijen zijn ook niet leuk. Gelukkig zit ik(nog) op een realm wat wel High populated is, maar alleen tijdens de echte topdrukte heb ik ooit last van que's, en dat duurt dan nooit langer dan 5 min.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

mwoah, ik zie hem nergens zeggen dat hij eerst aanviel.
laatst deed ik ook met een lvl 54 hunter, ik 53 pala, beetje guards killen in the crossroads :)

duurde niet echt lang voordat de horde dacht dat ut geraid werd, opeens stuk of 20 hordes op ons dak :D

ben daar iets van 30 keer doodgegaan.

corpse pakken, bijna gelijk weer dood, toch nog 1 of 2 hordes meenemen :)

op een gegeven moment had ik een cooldown van 4 minuten :D
ook gecorpsecampt bij het leven daar, maar had best schik. later een lvl 52 shaman die op mijn corpse bleef zitten zelfs nadat iedereen hun interesse in mij had verloren.

Kon niet zo heel veel beginnen met zo weinig leven. Hij pakte me nog 10 keer ofzo.
na ressen eind weggerend van kamp, pakte die me toch nog 2 keer maar de derde keer toen die alleen was had ik hem :D wat een voldoening :D

even paar keer /laugh en weg geteleport :)
ben dan niet zo dat ik hem ook ga corpsecampen. ik had mijn lol al wel gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

kevinp schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:36:
LOL, is blizzard voor het eerst op tijd klaar met de realms up krijgen(bijna alle realms zijn up). Maar dan geven ze zeker de realms niet vrij voor 13:00 uur.

Weet iemand trouwens wanneer de extra realms erbij gezet worden. Er staan er namelijk nog geen in de serverstatus lijst. En volgende week komt het spel al uit, dus dan zouden de servers mooi een weekje proef kunnen draaien.

Ik vrees trouwens wel weer een zooitje volgende week als de nieuwe retail boxen worden uitgegeven. Site plat. Iedereen die per sé op een "oude" server een character aanmaakt, waardoor daar extreem lange wachtrijen onstaan.

Hopelijk zijn ze zo slim op met z'n allen(ok, niet iedereen maar wel veel) op een nieuwe server te beginnen en iig geen server te gebruiken die "technically full" zijn. Zou misschien wel goed zijn van blizzard als ze er voor zouden zorgen dat op die servers tot één week na de uitgifte geen characters gemaakt kunnen worden. Ok, is lullig als je daar veel vrienden hebt, maar de wachtrijen zijn ook niet leuk. Gelukkig zit ik(nog) op een realm wat wel High populated is, maar alleen tijdens de echte topdrukte heb ik ooit last van que's, en dat duurt dan nooit langer dan 5 min.
Ik vind queues niet het grootste probleem. De enorme lag in IF, SW en noem maar op zijn veel erger. Ik ben ook voor een char creation lock op de al lopende servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64138

Komen er dan nieuwe servers bij voor de nieuwe spelers? Ik dacht gewoon dat er mensen niet meer betaalde om te kunnen beta-testen en er daardoor dus weer ruimte was nieuwe spelers. Lijkt me wel wat op een nieuwe server spelen waar iedereen geen voordeel heeft. Als je nu een nieuwe char aanmaakt kan je veels te gemakkelijk aan stuff komen. Was in begin wel anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 20:34

Rmg

RangerBoB schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:36:
Zeg niet om het een of ander hoor, maar wat bedoelen jullie nu steeds met "ganken"? Ik snap dat het een moeilijk woord is voor stelen maar hoe zou een rogue dat dan moeten doen?
(waarschijnlijk speel ik mijn class niet helemaal goed en heb ik een hele lieve knuffel server want ik merk er niets van...)

Zijn er trouwens nog meer mensen zoals ik die ook de ziekelijke neiging hebben om alle classes te spelen om eens te kijken hoe dat nou speelt? Wel jammer dat je maar 10 characters aan kunt maken, anders zou je het ook nog voor allebei de kanten kunnen doen...
Ganken is eigk spelers die veel lager dan jou zijn killen vaak gedaan door rogues omdat ze zo makkelijk dicht in de buurt kunnen komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:39:
[...]

Ik vind queues niet het grootste probleem. De enorme lag in IF, SW en noem maar op zijn veel erger. Ik ben ook voor een char creation lock op de al lopende servers.
Weet je hoe ze die lag heel snel kunnen oplossen? Door gewoon in elke grote stad dus ironforge / stormwind / darnasses (dus de hoofdsteden per ras) een auction house neer te zetten. Want dit is de enige reden waarom mensen allemaal bij de allience bijvoorbeeld in ironforge zitten. Snap toch al niet waarom ze dat niet gedaan hebben, die andere (hoofd)steden van de allience zijn zo leeg als het maar kan schiet gewoon niet op. En ze kunnen toch gewoon dezelfde database gebruiken voor de verschillende auction houses lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Anoniem: 64138 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:39:
Komen er dan nieuwe servers bij voor de nieuwe spelers? Ik dacht gewoon dat er mensen niet meer betaalde om te kunnen beta-testen en er daardoor dus weer ruimte was nieuwe spelers. Lijkt me wel wat op een nieuwe server spelen waar iedereen geen voordeel heeft. Als je nu een nieuwe char aanmaakt kan je veels te gemakkelijk aan stuff komen. Was in begin wel anders :)
http://wow-europe.com/en/

ja, kijk maar in het flash dingejte bovenaan de site
Anoniem: 64138 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:42:
[...]

Weet je hoe ze die lag heel snel kunnen oplossen? Door gewoon in elke grote stad dus ironforge / stormwind / darnasses (dus de hoofdsteden per ras) een auction house neer te zetten. Want dit is de enige reden waarom mensen allemaal bij de allience bijvoorbeeld in ironforge zitten. Snap toch al niet waarom ze dat niet gedaan hebben, die andere (hoofd)steden van de allience zijn zo leeg als het maar kan schiet gewoon niet op. En ze kunnen toch gewoon dezelfde database gebruiken voor de verschillende auction houses lijkt mij.
Daar ben ik ook voor, ik bedoel ben je lvl 10 NE, en je wilt naar de AH, dan moet je een hele trip maken om daar de 1e keer te komen, en dat is niet allemaal door vriendelijk, en low lvl gebied.

Het zou idd goed zijn om in de 6 grote steden: Thunderbluff, Undercity, Orgrimar, Ironforce, Stormwind, en Darnasses een AH neer te zetten, met overal dezelfde items. Vaak kan je nu in de AH niet eens normaal kijken, en als je daar bent uitgelogd moet je 5 minuten wachten voordat je eindelijk alles goed ziet door de vele mensen die daar zijn.

[ Voor 52% gewijzigd door Kevinp op 08-04-2005 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 08-06 03:02

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Anoniem: 64138 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:39:
Dat is eigenlijk wel wat ja, als de nieuwe servers online komen ook mooi daar ff een nieuwe character aanmaken, kun je weer een beetje leuk meelopen. Je weet al hoe alles werkt, oftewel je levelt veel sneller.
(Heb gister in een paar uurtjes spelen ff een lvl 12 NE druid gebouwd, best leuk om dat eens te proberen. :) )

Overigens was er gisteren rond 8 uur 's avonds echt een dikke raid georganiseerd op Azjol Nebub bij de Crossroads. De lag was niet meer normaal en m'n spel crashte continu wegens out-of-memory errors. :P Kheb wel wat screenshots kunnen maken, maar die moet ik eerst nog even converteren.
Ook wel grappig is het trouwens als je dan op de boot vanuit Menethill richting de Barrens zit en dan na het laden alweer op de weg terug zit omdat je computer te lang over het laden doet door de drukte op die boot. Wel minder opzich. :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Laatst online: 28-05-2021
kevinp schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:36:
Zijn denk ik een hoop mensen die de eerste keer te laat waren en nu dus met vrienden gaan spelen.. op die oude servers. Zou een mooie optie zijn als je je char kon overzetten naar een andere server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kevinp schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:44:
[...]

http://wow-europe.com/en/

ja, kijk maar in het flash dingejte bovenaan de site

[...]
Will nietlullig doen maar er staat niks over nieuwe realm's alleen dat er 250.000 nieuwe games worden verstuurt. Dus die kunnen ze zo bij bestaande realm's proppen (hoop het niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

30 keer doodgegaan....

Ik vind dat ze hordes niet moeten kunnen resurecten op alliance graveyards en andersom. Als je op opposing ground doodgaat moet je er daarmee ook uitgetrapt zijn.

Op die manier is een stad tenminste ook echt te verdedigen, en op die manier lopen de aanvallers niet het risico te hoeven corpse hoppen om weer weg te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangerBoBNL
--MeAngry-- schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:45:
[...]

Overigens was er gisteren rond 8 uur 's avonds echt een dikke raid georganiseerd op Azjol Nebub bij de Crossroads. De lag was niet meer normaal....
Ja wat jij zegt! Loop je op iemand af staat 'ie er niet meer. Loop je weg ben je dood? Het waren er ook wel erg veel die meededen. En iedereen maar klagen dat het onacceptabel was en dat ze hier niet voor betaalde. Maar dat wisten we toch allang? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 15:16
Anoniem: 64138 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:53:
[...]
Will nietlullig doen maar er staat niks over nieuwe realm's alleen dat er 250.000 nieuwe games worden verstuurt. Dus die kunnen ze zo bij bestaande realm's proppen (hoop het niet).
er staat toch echt: New Boxes. New Realms. April 15th

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

--MeAngry-- schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:45:
[...]

Dat is eigenlijk wel wat ja, als de nieuwe servers online komen ook mooi daar ff een nieuwe character aanmaken, kun je weer een beetje leuk meelopen. Je weet al hoe alles werkt, oftewel je levelt veel sneller.
(Heb gister in een paar uurtjes spelen ff een lvl 12 NE druid gebouwd, best leuk om dat eens te proberen. :) )

Overigens was er gisteren rond 8 uur 's avonds echt een dikke raid georganiseerd op Azjol Nebub bij de Crossroads. De lag was niet meer normaal en m'n spel crashte continu wegens out-of-memory errors. :P Kheb wel wat screenshots kunnen maken, maar die moet ik eerst nog even converteren.
Ook wel grappig is het trouwens als je dan op de boot vanuit Menethill richting de Barrens zit en dan na het laden alweer op de weg terug zit omdat je computer te lang over het laden doet door de drukte op die boot. Wel minder opzich. :P
Eergisteren probeerde hord met een hele hoop lvl 60 gasten IF te raiden op Burning Blade. Alle respect voor die gasten maar echt kans van slagen had het niet. Ze kunnen beter Stormwind raided dat is 100keer makkelijker. Maar wel erg tof alles ging snel over naar een seek and destroy tussen high lvl players wat ik erg leuk vond. Ik moet maar eens in een raid mee gaan nog nooit gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:17
Anoniem: 136675 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 10:24:
[...]

Endgame content is niet alleen MC raiden. En het gaat wel om rogue als class zijnden, en hun mogelijkheden in PvP. Zoals ik al zei, je wilt alles. En goed kunnen soloen 60 levels lang, en goed zijn in PvP 60 levels lang, en straks goed zijn in Battleground, en nu ook nog gewenst zijn in MC. Klaag jij ook dat priests moeilijk kunnen soloen, of dat warriors slecht zijn in PvP?

Een optie zou kunnen zijn om rogues zwakker te maken solo en in pvp, en meer geschikt voor MC. Dat zou gebalanceerder zijn. Maar jij wil gewoon goed zijn in alles. Lijkt me niet terecht.

Rogues worden niet gevraagd omdat ze een slechte reputatie hebben, maar ook omdat ze niet bijzonder nuttig zijn in MC. Daarbovenop komt dat Rogues de populairste class zijn, waardoor de kans dat je een invite krijgt natuurlijk ook kleiner is. De andere twee classes die je opnoemde, warlocks en hunters, zijn ook extreem goede solo classen, maar worden niet geweigerd in high end raids vanwege hun abilities (want beide kunnen, zolang ze op een afstand blijven, toch veel goeds uitrichten).

En heel dat cookiecutter gezeur gaat ook nergens over. Als jij als cookiecutter bedoelt de klassieke 3 basic classes dan klopt dat gewoon niet. Het is dus echt niet zo dat alleen Warriors, Mages en Priests gevraagd worden. Paladins, Shamans, Druids hebben ook totaal geen probleem om in groepen gevraagd te worden. Resteren alleen Rogues, Warlocks en Hunters. En bij die klasses komt het metname door reputatie (muv rogues, die gewoon niet bijzonder handig zijn in MC).

Als je met cookiecutter bedoelt de drie rollen die er in een party zijn (tank, healer, damage dealer) dan is dat logisch. Maar hunters en warlocks met een goede build zijn zeer goede damage dealers. Rogues ook, alleen zijn in MC hun abilities minder nuttig.

Maar in het kort, wat wil je nou? Als een hunter of warlock niet gevraagd wordt voor raids ligt waarschijnlijk dat niet aan die klasses op zich, want het lijkt mij dat die wel degelijk zeer nuttig kunnen zijn in high end raids als damage dealers. Als zij niet gevraagd worden dan ligt dat aan perceptie. Rogues, jou klasse, zijn anders. Die zijn niet bijzonder nuttig in sommige high end instances, en hebben ook nog de publieke opinie tegen. Echter, die klasse is zeer goed in alle andere facetten van het spel. Waarom wil je goed zijn in alles? Of vind je het ok als jullie PvP skills / solo skills generfd worden in ruil voor invites voor MC?

[...]

:O Dan geloof je het niet. Ik zie het regelmatig gebeuren.

[...]

8)7 Uh huh

[...]

Ja, en ik speel op een PvP server. Alleen mensen op mijn / guilds KoS (aka notoire gankers) list worden teruggegankt. De rest laat ik met rust, en de meeste mij. Ik ben niet vaak gegankt. 7 keer denk ik. 1 keer door een hunter, 6 keer door een undead rogue. Heb daarbuiten wel vaker gevochten in PvP, maar de meeste wachten netjes tot ik de mob gedood hebt in een deel van mijn hp/mp terug heb. Soms win ik, soms verlies ik. Maakt me niet zo uit als ik dood ga. Alleen mensen die liever een oneerlijk gevecht willen, waarbij ze geen enkele risico lopen, die komen op mijn KoS list. En een keer kan gebeuren, maar mensen die als level 50 in Darkshire de ene na de andere level 25 afmaken is gewoon enorm zielig.

[...]

Wie heeft er nu een probleem met lezen? Ik heb LETTERLIJK gezegd dat:
"niet alle gankers zijn rogues, en niet alle rogues ganker, maar jullie vormen wel degelijk een overgrote meerderheid." Het staat nota bene in het stuk dat je gequote hebt.

[...]

hebben we het al over gehad. "bepaalde classes" zijn er 3, waarvan er 2 zeker een rol hebben en niet door Blizzard's designs niet mee kunnen doen, maar door publieke perceptie. De enige uitzondering is de rogue, en waarvan iedereen het over eens is dat die al zeer goed zijn in alle andere facetten van het spel. Waarom moet een klasse overal goed in zijn? Proberen als een rogue in MC binnen te komen is net zo moeilijk als voor een holy priest om tot level 60 te soloen, what's the difference? Elke classe heeft zijn voors en tegens. Don't like it? Reroll. Waarom vind je dat jou klasse overal goed in moet zijn?

En begin dus niet weer over "dat het niet over rogues gaat maar alle classes die geen invites krijgen". Warriors, Mages, Priests, Druids, Paladins, Shamans worden altijd geinvite. Hunters en Warlocks hebben ook hun rol, en puur en alleen door perceptie worden ze niet uitgenodigd (en dat is dus niet Blizzard's schuld). Blijven dus alleen Rogues over. Dus ja, het gaat weldegelijk over Rogues als klasse. Jullie zijn overal goed in, solo, pvp en in groepen. Alleen dus niet in MC. En dan nog huilen, en roepen dat je "er ook recht op hebt". Boehoehoe. Wat heb ik daar een medelijden mee zeg. Maar als jij best in pvp / solo abilities generfd wil worden in ruil voor MC invites, dan zijn we het eens.

En bovendien zal end game content uiteindelijk zijn: raids en battlegrounds. Rogues zullen het zeer goed doen in battlegrounds, en daar kan je leuke rewards voor krijgen.

Dus heel je klaagposts hebben geen basis. De enige van de "bepaalde klasses" die echt vrij nutteloos zijn in MC zijn rogues, nou net die klasse die goed is in al het andere, en die straks voldoende high end gear zal krijgen door Battlegrounds. Wat is daar nou niet eerlijk aan? :?
Ik zeg helemaal niet dat ik goed wil zijn in pvp en pve. Ik ben goed in pvp maar ik wil wel graag de mogelijkheid om een class specific set te kunnen krijgen en dat kan niet door MC.

Gelukkig gaat Blizzard het aanpassen dmv die AOE damage te nerfen. _/-\o_

En die shitlists geloof ik geen bal van, in ieder geval niet op mijn server. Zelfs dan hoef ik me geen zorgen te maken omdat 2 van de raid leaders op mijn server guildies zijn, including the GM.

Mag ik trouwens vragen welke MMORPG's jij hiervoor hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Ok, tot 13:00 uur zouden de realms down moeten zijn, maar ik kon al inloggen(en character krijgen).

Kan ik lekker spelen na het eten.

Maar dus nog geen nieuwe realms erbij. Dat zal dan volgende week wel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131931

Las hier al eerder over de problemen met lag in IF en SW, en ik ben ook voorstander dat ze hier is iets aan proberen te doen!

Overigens vind ik niet dat ze dit zouden moeten doen voor characters level 10 zoals iemand zei, dit gewoon omdat je er dan nog weinig te zoeken heb.

Vandaag level 60 op Dragonmaw word ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Kaap

als je raid leaders guildies zijn, wordt je toch gewoon meegenomen naar MC? In een 40-mans raid zijn er altijd wel wat plekjes over. Of je moet wel een heel slechte guild hebben...

En hiervoor heb ik actief FFXI gespeeld sinds iets na de US release met Amerikaanse bekenden. En kort wat andere MMORPGs (zoals SWG, Ragnarok en Pristontale), maar niet actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
kevinp schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 12:00:
Ok, tot 13:00 uur zouden de realms down moeten zijn, maar ik kon al inloggen(en character krijgen).

Kan ik lekker spelen na het eten.

Maar dus nog geen nieuwe realms erbij. Dat zal dan volgende week wel gebeuren.
Ook online :)
Woei, weer lekker spelen \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Raz- schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:40:
[...]

Ganken is eigk spelers die veel lager dan jou zijn killen vaak gedaan door rogues omdat ze zo makkelijk dicht in de buurt kunnen komen..
gank betekent eigenlijk gang kill btw :P
dus met z'n meerdere op 1 iemand, maar 't wordt ook gebruikt voor dingen zoals jij uitlegt idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Kaap schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:57:
[...]

En die shitlists geloof ik geen bal van, in ieder geval niet op mijn server.
Weet dat diverse mensen bij mij in de guild een blacklist add-on gebruiken om mensen, die je absoluut niet in je party moet hebben, te weren. (PVE realm) Deze namen worden (met argumentatie ook gemeld in het guild channel). Denk hierbij aan Hari Kiri pullen b.v.

[ Voor 24% gewijzigd door Azqi op 08-04-2005 12:13 . Reden: Vroeg iets wat Draco L. ook al vroeg hierboven. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
QlimaX schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 10:54:
[...]

Je wilt gewoon alles voor hebben, en goed zijn in PVE en goed zijn in PVP en goed zijn met de aankomende Battlegrounds EN alle endgame instances/raids goed kunnen doen om dan NOG betere daggers/swords te krijgen zodat je weer NOG beter bent in eerder genoemde. Je hebt imo de makkelijkste class genomen op een PVP server en nog ga je lopen klagen omdat je 1 van die dingen minder in bent, en zo te zien gaat blizzard je nog helpen ook..

Dus ik stel voor dat je zelf ff naar www.kleenex.com surft telkens wanneer je achterkomt dat een rogue toch niet de opperclass is en ALLES makkelijk voor de wind gaat ...

Edit: Zo te zien is alles wel ongeveer gezegd in vorige posts :>.
Wist ik al toen ik mijn rogue op USA cancelde om Euro te gaan spelen. Ik vind gewoon dat iedere class recht heeft op zon special item set voor je class en daarvoor moet je...jawel, naar high end instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Azqi schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 12:11:
[...]

Weet dat diverse mensen bij mij in de guild een blacklist add-on gebruiken om mensen, die je absoluut niet in je party moet hebben, te weren. (PVE realm) Deze namen worden (met argumentatie ook gemeld in het guild channel). Denk hierbij aan Hari Kiri pullen b.v.

[...]

Kunnen ze je niet matsen met de samenstelling bij de high instance raids? Of komt daar dan zoveel commentaar op van overige raidgroup leden?
Ja tuurlijk, iedereen kent mensen waarmee die niet grouped maar die ene meneer bovenaan bedoelt dat raid leaders op zijn server preventief rogues weren die ganken. En daar geloof ik geen bal van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 136675 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 12:07:
@Kaap

als je raid leaders guildies zijn, wordt je toch gewoon meegenomen naar MC? In een 40-mans raid zijn er altijd wel wat plekjes over. Of je moet wel een heel slechte guild hebben...

En hiervoor heb ik actief FFXI gespeeld sinds iets na de US release met Amerikaanse bekenden. En kort wat andere MMORPGs (zoals SWG, Ragnarok en Pristontale), maar niet actief.
Ik bedoelde dus in het algemeen. Ik kom er goed weg maar ik zie zat rogues en ook hunters en ook warlocks die ook problemen hebben met dat groupen. Dat vind ik gewoon sneu.

En sorry hoor als ik aftands reageer, maar ik bedoel dit onderwerp in het algemeen richting iedereen die zon class speelt en die ook problemen heeft om groups te vinden voor dat soort content.

En daar gaat het me om en ik ben blij dat Blizzard er van afweet en er wat aan gaat doen want iedereen heeft recht op special item sets voor zijn class. :)

Anyway, sorry voor de eerdere reacties hmmk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Hoe bedoel je? "Gaat Blizzard aanpassen door AoE damage te nerfen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Cthulhu schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 12:24:
Hoe bedoel je? "Gaat Blizzard aanpassen door AoE damage te nerfen"?
Kaap in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 11:22
Ik [lvl20] heb gister samen met een Bulgaarse warlock [lv23] (:P) de succubus quest getracht te halen (wat een end sjouwen zeg).
'maar' 2 keer gedood. 1x bij de crossroads door een ?? troll warrior (ff wachten tot je reincarnate anders pakt ie je nog een keer dus pas als ie uit het zicht is) en vervolgens in ashenvale door een voorbij gewandelde lv28 shaman waar we naar zwaaiden en hij vervolgens het leuk vond om ons te achtervolgen om zo eerst mij te doden en toen mijn maatje.

Is dat ganken?

Vond het niet zo heel erg, alhoewel de 2e keer ik niet kon resurrecten aangezien er een 30min timeout op soulstone zit... (erg jammer mijnsinziens)

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
wanneer komt die patch met PvP Honor System? op die site staat "We have implemented the following features in this patch"
maar ik kan nog niks downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:01

The Legend

*Plop*

Hier staat wat info over toekomstige patches: http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 22:23

m0nk

16-09-2003 15.15

Is er vanavond nog een lowlander raid op XR zoals overal gespeculeerd wordt? ;)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-05 15:28
Hey jongens, ik ben t nu wel zat dat ik al een week niet kan spelen, dus ik ga die 'helpdesk' maar es bellen denk ik, maar zitten daar nu ook mannekes die nederlands spreken?? (aangezien mijn engels niet echt super is..) Iemand ervaring mee??

DJI Mini 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:22

On_E

Housemusic

Bij ons op de server zijn er interne ruzies aan de Horde kant, 1 guild lokt high-lvl spelers weg uit andere guilds....

Best sneu eigenlijk.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14383

Ik heb de Kefs UI 1.4 gebruikt maar nu komt mijn pet-bar over mijn tweede horizontale toolbar te liggen. (die ik heb aangezet via de wow interface). Weet iemand hoe ik die pet-bar weer op de goede plaats krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-06 20:11
Ik snap niet wat men er leuk aan vind om te gaan corpsecampen, kijk iemand lekker afmaken is leuk, ook al is hij 5 lvl's lager (op lvl45 is dat toch wat minder en lager ga ik niet, wordt het te saai). Maar om dan te gaan wachten tot hij weer spawned |:(, hoe saai is dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Laatst online: 22-10-2024
Anoniem: 14383 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 13:10:
Ik heb de Kefs UI 1.4 gebruikt maar nu komt mijn pet-bar over mijn tweede horizontale toolbar te liggen. (die ik heb aangezet via de wow interface). Weet iemand hoe ik die pet-bar weer op de goede plaats krijg?
slepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat was ook het eerste wat in mij op kwam maar dat werkte dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
DarkShadow schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 13:16:
Ik snap niet wat men er leuk aan vind om te gaan corpsecampen, kijk iemand lekker afmaken is leuk, ook al is hij 5 lvl's lager (op lvl45 is dat toch wat minder en lager ga ik niet, wordt het te saai). Maar om dan te gaan wachten tot hij weer spawned |:(, hoe saai is dat...
sommige mensen krijgen daar hun voldoening van, die zullen wel verliezen tegen same lvl poppetjes.... ik heb er gelukkig geen last van speel pve :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
Anoniem: 14383 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 13:19:
[...]

Dat was ook het eerste wat in mij op kwam maar dat werkte dus niet.
moet je hem niet unlocken?

ik gebruik een weaponswitch die ook een schermpje laat zien, die kan ik pas slepen als ik hem geunlockt heb (moet dus eerst /ws unlock typen, als ik klaar ben met slepen /ws lock)

maar dat moet dan ingebouwd zijn in de addon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Morgion schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 12:52:
Hey jongens, ik ben t nu wel zat dat ik al een week niet kan spelen, dus ik ga die 'helpdesk' maar es bellen denk ik, maar zitten daar nu ook mannekes die nederlands spreken?? (aangezien mijn engels niet echt super is..) Iemand ervaring mee??
Hmm mischien even posten wat er precies misgaat?

Weet iemand of er nou vandaag behalve maintenance ook nog een patch uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 15:16
denk het niet anders hat het wel op de FP gestaan.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-06 17:10

PromWarMachine

Forsaken Archer

SiNisTrAD schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 09:51:
[...]

Dit zijn echt wel de nieuwe bars na de laatste update ...
Nee echt niet :P
Ben benieuwd wanneer Keldon komt om te ontkrachten of bevestigen trouwens. Kijk nog eens goed. Daar rechtsonderaan (links van z'n bags) zitten z'n healing potions. Die krijg je daar niet met WoW zelf, want daar staan de knopjes voor je characterscreen, je skills, je questlog, je system menu en al die ongein. Daaruit concludeer ik dat de rest van de bars ook uit een mod komen, al zouden die rechter en die onderste balk theoretisch uit WoW zelf kunnen komen.
Bosmonster schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 10:20:
[...]

Waarom zouden blizzard medewerkers geen mods gebruiken? Waar dacht je dat ze de ideeen voor de questlog en extra bars vandaan hadden :+

WoW heeft niet voor niks een officiele Mod-APi en zelfs eigen fora om erover te discussieren.
Misschien wel gebruiken, maar op officiele screenshots is dat nooit te zien.
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 10:21:
[...]
Acutioneer + Lootlink voor NPC value

en avgxp plus plus voor de xp bar
Thanks! *D
DarkShadow schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 13:16:
Dat is niet saai, dat geeft voldoening. Gisteren was er een lvl 23 uit m'n guild die zomaar ineens door een level 39 werd aangevallen. Erg lam. Het gebeurde tot 2x toe, waardoor je dus gewoon niet kunt questen. Toevallig was ik als lvl 53 in de buurt en besloot 'm even te helpen. Die lvl 39 scheet 30 kleuren en vluchtte naar z'n flight master. Helaas voor hem was ik te snel en stierf hij een eenzame dood. Even later kwam een andere lvl 24 naar me toegelopen met het verhaal dat hij ook al vermoord was door de 39.
Daarna besloot ik om even in /s met hem te kletsen, terwijl we wachtten op de respawn van de 39. Na 10 min was 'ie er nog niet en liep ik even weg. Direct daarop respawnde hij en vloog hij weg. Was ik aan het corpsecampen en was dit onterecht?

[ Voor 31% gewijzigd door PromWarMachine op 08-04-2005 13:46 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cyrus-The-Virus schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 13:21:
[...]

moet je hem niet unlocken?

ik gebruik een weaponswitch die ook een schermpje laat zien, die kan ik pas slepen als ik hem geunlockt heb (moet dus eerst /ws unlock typen, als ik klaar ben met slepen /ws lock)

maar dat moet dan ingebouwd zijn in de addon
Ik heb nu de bottom left bar in zowel wow als in Kef aangezet (over elkaar heen). Dan schuift mijn petbar wel op. Een beetje slordige oplossing maar het werkt voor het moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Morgion schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 12:52:
Nee, weinig mensen in Frankrijk die Nederlands praten. Zal toch echt in het Engels moeten.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 08-04-2005 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangerBoBNL
kEv4h schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 12:09:
[...]

gank betekent eigenlijk gang kill btw :P
dus met z'n meerdere op 1 iemand, maar 't wordt ook gebruikt voor dingen zoals jij uitlegt idd
Ja zo kan ik het ook. Misschien zoiets? gamble + prank

Ik had al even gekeken op www.urbandictionary.com/define.php?term=gank&f=1 en daar staat inderdaad ook iets wat daarop lijkt. Maar ook

Gank
1) To filch (presumably a portmanteau of "grab" and "yank").

2) To playerkill in an MMORPG.

Dus of jatten of killen...

Waarom zou een rogue nou iemand zomaar aanvallen die hij makkelijk aankan? Wat denken die gasten wel niet? Dan vind ik "sheepen" leuker eigenlijk. Maar goed, als ik het juist heb moet ik dus eigenlijk als rogue ganken want dat kan je, maar dan sta je bij de rest op de blacklist. :?

Ik speel wel verder met m'n druid. (die dus ook stealth heeft. Hmm valt te proberen...).

Tot zo dan allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

Anoniem: 30579 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 10:31:
[...]
ik heb het over skillkosten

mijne liggen ook rond de 5-6 g per stuk fyi :)
Ik weet dat jij het over skillkosten hebt. Maar om de kosten van de paladin met die van de warrior te vergelijken is niet eerlijk, aangezien de warrior dus nog een kostenpost van 1000g heeft die de paladin niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 11:22
Anoniem: 97943 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 13:50:
[...]

Ik weet dat jij het over skillkosten hebt. Maar om de kosten van de paladin met die van de warrior te vergelijken is niet eerlijk, aangezien de warrior dus nog een kostenpost van 1000g heeft die de paladin niet heeft.
Had die warrior maar aan trouwe dienaar (lees: holtor) moeten zijn van de koning! Werkt kostenbesparend, dat zie je maar weer! ;)

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Laatst online: 03-06-2024

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Ik speel op zowel bloodscalp, als op zenedar maar ik wordt soms zo moedeloos van die laatste server.

Ik kan niet eens normaal een keer spelen op die server, zonder doodgespammed te worden voor allerlei guilds te joinen. Ik speel daar samen met een maat van mij, en je wilt niet weten hoeveel guild charters we onder onze neus krijgen geschoven, hoeveel whispers we krijgen om een guild te joinen of dat we gewoon een invite krijgen voor een guild.
Nou is dat op zich niet erg, maar waarom in vredesnaam als je terug whispered om hem of haar wat te laten vertellen over zijn guild en waarom we zouden moeten joinen dan krijg je gewoon geen respons meer. Het lijkt er op of het die guilds gewoon erom gaan de grootste te zijn zonder te kijken naar kwaliteit.

Ik speel daar een rogue en die maat van mij een mage, dus het is niet zo dat we 2 zeer geliefde priests zijn of i.d. Maar het valt ook op dat er bijna geen mensen zijn die _niet_ in een guild zitten.

Gisteren bijvoorbeeld weer, ik was 2 seconden ingelogd en alles stond nog rustig in te swappen. Krijg ik een guild charter onder mijn neus met de whisper: wanna join a high-lvl guild? Dus ik kijken en wie zegt dat tegen mij? een lvl 18 paladin. |:( Ik bedoel, ben je dan een lul ofzo? :?

Op bloodscalp zit ik al in een guild, dus mss dat ik daardoor niet van dit soort whispers en onzin krijg. Maar ik heb meer het idee dat het aan de server zelf ligt, en de sfeer die er hangt.

Nou las ik van iemand hier die allerlei guilds heeft uitgetest op zenedar, en ik kan mij heel goed voorstellen dat ie zulke ervaringen heeft met de guilds daar.

Maar als er daar wel een leuke guild is, dan houden we ons zkr beschikbaar. Al is het alleen maar om van dit soort onzin af te zijn. :P

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

PromWarMachine schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 13:42:
[...]

Ben benieuwd wanneer Keldon komt om te ontkrachten of bevestigen trouwens. Kijk nog eens goed. Daar rechtsonderaan (links van z'n bags) zitten z'n healing potions. Die krijg je daar niet met WoW zelf, want daar staan de knopjes voor je characterscreen, je skills, je questlog, je system menu en al die ongein. Daaruit concludeer ik dat de rest van de bars ook uit een mod komen, al zouden die rechter en die onderste balk theoretisch uit WoW zelf kunnen komen.
Autobar :Z :+

Oh btw speel ook op Zenedar heb daar niet echt last van (post hierboven)

[ Voor 9% gewijzigd door Muppet op 08-04-2005 14:25 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

Zaagmans schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 14:04:
[...]

Had die warrior maar aan trouwe dienaar (lees: holtor) moeten zijn van de koning! Werkt kostenbesparend, dat zie je maar weer! ;)
Nu snap ik dat ze speciale mounts nodig hebben. Dat standaard spul zit natuurlijk niet zo lekker. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta

Taygeta

KTM 790 Adventure

Kramers schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 14:23:
Op bloodscalp zit ik al in een guild, dus mss dat ik daardoor niet van dit soort whispers en onzin krijg. Maar ik heb meer het idee dat het aan de server zelf ligt, en de sfeer die er hangt.
Nou het ligt in iedigeval niet aan de server... ik heb het ook gehad... je word echt gespammed met invites... gelukkig heb ik al een guild maar toen ik eventjes niks had werd ik gek... ik speel trouwens op BladeFist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-06 11:00
Voor de mensen in denhaag en omstreken, de MediaMarkt in de stad heeft denk iets van 30 gamecard doosjes staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Taygeta schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 14:35:
[...]

Nou het ligt in iedigeval niet aan de server... ik heb het ook gehad... je word echt gespammed met invites... gelukkig heb ik al een guild maar toen ik eventjes niks had werd ik gek... ik speel trouwens op BladeFist
Elke knurft met 10 silver kan een guild proberen op te starten dus ja, het zit wel overal. Vaak genoeg gehad als ik even met een laag level alt ging spelen om wat te proberen, gelijk whispers.

Wel leuk om dan even naar je lvl 60 shaman om te switchen in zo'n beetje de beste Guild van Bladefist (*grijns*) en zeggen Nee hoor, ben al voorzien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

en welke guild mag dat dan zijn? De grootste is in ieder geval le Circle des Ancients volgens mij. De kleinste zal intussen onze guild nog wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107304

Als mensen nog een guild zoeken op zenedar (horde) whisper me dan. IG: Zalazar. zit in een kleine (nederlandse) guild, en ondertussen kent iedereen elkaar goed. zou er voor geen goud weg willen :)

we zaten op 25 leden maar door inactives is dat aantal geslocken tot 10-15 ofzo :( veel minder partyen de laatste tijd. Guildnaam is Horde of orange lion (guess wat er op de tabard staat :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 14:56:
en welke guild mag dat dan zijn? De grootste is in ieder geval le Circle des Ancients volgens mij. De kleinste zal intussen onze guild nog wel zijn.
Wat doet zo'n franse guild op een engelse server?

Krijgen ze hun eigen servers gaan ze nog frans doen op de engelse servers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta

Taygeta

KTM 790 Adventure

Ik had trouwens ook eerder in dit forum gelezen dat er een addon is die aangeeft welke item bij welke proficiency hoort alleen ik ben de naam vergeten? weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Taygeta schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 15:02:
Ik had trouwens ook eerder in dit forum gelezen dat er een addon is die aangeeft welke item bij welke proficiency hoort alleen ik ben de naam vergeten? weet iemand dat?
Lootlink doet dat ook.(al dan niet i.c.m. Auctioneer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta

Taygeta

KTM 790 Adventure

Azqi schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 15:09:
[...]

Lootlink doet dat ook.(al dan niet i.c.m. Auctioneer)
thnx ik zal wel ff wat prutsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001

Blistimo

Pestcontrol

PromWarMachine schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 13:42:
[...]

[...]
Wacht niet op Keldon, ik zal je uit de droom helpen! Hij gebruikt wel degelijk de standaard extra bars, maar met de addon Autobar worden de standaard icoontjes onderin naast je bagslots vervangen door 5 vakjes waarin automagisch verschijnen:
• je hearthstone
• je hoogste healthpotion
• je hoogste bandage
• je hoogste manapotion
• je hoogste manadrink

Ik kan inmiddels niet meer zonder :P

Verdere addons zijn idd auctioneer en lootlink en de playerframe en partyframe komen uit de gypsymod. AvgXPPlus was al genoemd, en dan zijn we d'r wel zo'n beetje geloof ik. Voor verdere antwoorden hoop ik voor jullie allen dat Keldon een beetje snel zijn nest uit wil komen :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
In autobar kun je overigens zelf alles laten verschijnen. Het is volledig confiugeerbaar.

Ik gebruik het niet meer, want ik kon de volgorde van gebruik niet instellen. Ik gebruik liever mindere potions eerst ipv mn beste.

Nu sleep ik ze zelf weer op een bar.. en eigenlijk net zo makkelijk. Want verandert zelden wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

Taygeta schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 14:35:
[...]

Ik speel op azjol Nerub en ik krijg er 2 per minuut in grote steden. Ik heb hier inmiddels een aantal harassment petitions voor ingediend voor de mensen die "No, please stop." en "*$&# off" niet voldoende vonden.

Nog 2 levels en dan begin ik mijn eigen guild en ga ik alleen in LFG channel op zoek naar lvl 35+'ers.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 91397 op 08-04-2005 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 14:52:
[...]

Elke knurft met 10 silver kan een guild proberen op te starten dus ja, het zit wel overal. Vaak genoeg gehad als ik even met een laag level alt ging spelen om wat te proberen, gelijk whispers.

Wel leuk om dan even naar je lvl 60 shaman om te switchen in zo'n beetje de beste Guild van Bladefist (*grijns*) en zeggen Nee hoor, ben al voorzien ;)
Wordt tijd dat we een rematch doen :D

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
Anoniem: 3369 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:55:
30 keer doodgegaan....

Ik vind dat ze hordes niet moeten kunnen resurecten op alliance graveyards en andersom. Als je op opposing ground doodgaat moet je er daarmee ook uitgetrapt zijn.

Op die manier is een stad tenminste ook echt te verdedigen, en op die manier lopen de aanvallers niet het risico te hoeven corpse hoppen om weer weg te komen.
_/-\o_

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nooit voor guilds geweest eigenlijk. Nu moet ik wel om in end game een beetje fatsoenlijk te kunnen spelen.

Maar het blijft een gezeik en triest gedoe. Newbies die denken dat ze geen newbies meer zijn als ze maar in een guild zitten. En iedereen inviten die maar enigzinds mischien erin zou willen, want hoe meer mensen in de guild hoe beter ze denken dat de guild is.

En sja, nu moet ik wel, nu zit ik ook in zon guild. En de situatie verbaasd me weer helemaal niets. Dagelijks lui die met ruzie de guild verlaten. Random lui worden geinvite alleen maar omdat er meer lvl 60's nodig zijn. Mensen die zeiken omdat iedereen in de guild gold vraagt voor zn services terwijl zijn dingen gratis doen binnen de guild. etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 21:05
Anoniem: 91397 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 15:31:
[...]

Ik speel op azjol Nerub en ik krijg er 2 per minuut in grote steden. Ik heb hier inmiddels een aantal harassment petitions voor ingediend voor de mensen die "No, please stop." en "*$&# off" niet voldoende vonden.

Nog 2 levels en dan begin ik mijn eigen guild en ga ik alleen in LFG channel op zoek naar lvl 35+'ers.
Er zitten dus meer gotters op die server, dacht dat ik de enige was.
Ik vind het wel mee vallen met de guildspams. Ben denk ik 10 keer gevraagt voor een guild. Maar mijn characters zijn dan ook nog niet echt hoog level. Heb een level 12 paladin en 32 mage.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139298

Hallo beste Tweakers O-)

ik heb een vraag: is er vanavond iemand die 2 uur met mij wil questen? Ik ben een lvl 25 NE rogue... en heb vier quests in blackfathom deep ( een instance in ashenvale) helaas kan ik maar 2 uur gamen (i.v.m werk) als er serieuze gamers zijn die met mij willen questen, stuur me dan ff een brief ( ingame natuurlijk :P ) tussen 7 en 9 graag... uiteraard ben ik niet te beroerd om andere quests te doen! voort wat hoort wat toch?

alvast bedankt voor de reacties,
Wraithblade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139298

Ik zit overigens op de bloodscalp server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 14:56:
Affliction ;)

Cercle des Ancients is echt lachwekkend slecht, ik weet nog wel in Alterac dat ik op lvl 30-35 samen met een warrior van ons 5 van die lui tegenkwamen, we hadden er 3 tegen de grond voordat we zelf t loodje legden.

The Fuzz kan af en toe nog wel es tegenstand bieden, maar dat zijn uitzonderingen. Ik denk zelf dat op Bladefist Horde heel dominant is qua goeie guilds en spelers.
evilpin0 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 16:16:
[...]

Wordt tijd dat we een rematch doen :D
You're on! ;) Ben je al lvl 60?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 08-04-2005 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
Anoniem: 136675 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 12:07:
Inderdaad. Geen shitlist, maar wel last van het feit dat je eigen guildies je niet meenemen. Nou, lekkere guild dan. Onze guild doet instances in de meest vage combinaties (3 paladins en 2 hunters bijvoorbeeld), zolang maar iedereen aan z'n trekken komt.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
Anoniem: 107304 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 15:00:
Guildnaam is Horde of orange lion (guess wat er op de tabard staat :P)
Is dat letterlijk de naam? Geen wonder dat mensen weglopen :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Het ganken neemt mou wel erg trieste vormen aan... Corpsecamping icm. met gravecamping... Ik ben nu gewoon 20 keer naar de filistijnen geholpen. Ben het ook spuugzat, want je betaal wel voor het spel en dit vergalt het gewoon. Van mij mag dat hele honour-system in volledig effect aangezet worden. :/ Gadver.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Is de server down op vrijdag tussen 7:00 en 13:00? Dan zijn er werkzaamheden bezig.