Ow en het kost gigantisch veel copper mithril en weet ik wat om bs en EN vol te krijgen. daarnaast moet je om mithril te kunnen mijnen toch behoorlijk richting lvl40 zitten. dus dat word dan een flinke alt .
Ik heb Engineering al op level 230 zitten. Is dus geen punt. Wil nu alleen BS van 0 naar 225 krijgen (of hoeveel je ook nodig hebt voor anti-fear). Voor engineering heb ik achteraf niet bijzonder veel raw materials nodig gehad om te levelen. De exotische producten hadden wel veel nodig, maar om je skills te uppen was het vaak vrij eenvoudig. Wat stone, bar en cloth en je hebt er weer 2 punten bij (voor powder en bombs). Rinse & Repeat. Het enige probleem was vaak dat mijn engineering lange tijd een stuk hoger was dan mijn mining (en dat terwijl ik pas met Eng begonnen was op level 25 en daarvoor al mijn bars verkocht had op de AH).
Wat een grote post en dan nog zoveel onzin kunnen neerzetten. Jij bent zeker al te vaak als een kleine jankende kleuter tekeer gegaan in /g nadat je gekilled werd door een rogue.
Gut gut, moet dat nou...
twee redenen:
- je kan niet alles hebben
- je hebt al eerder aangegeven dat je ganken leuk vind. je vindt het dus leuk als je het spelplezier van anderen kan verzieken. Daarom vind ik het wel passend dat anderen nu net jou spelplezier verzieken door je niet uit te nodigen voor raids. What comes around...
Nee, want ik voer gewoon een feit aan en het enigste waar hij over zeurt is over rogues in PVP. Ik heb het niet eens over PVP.
Nee, maar je wilt wel alles. En je hebt dus een klasse die EN zeer goed is in PvP (stealth) EN zeer goed is solo, en nu begin je te klagen dat je ook nog mee wil kunnen doen in Molten Core. En dat je vindt dat je "recht hebt op high level drops". Ik heb het in ieder geval niet in de EULA gelezen dat je er recht op zou moeten hebben. Je hebt gewoon een klasse gekozen die extreem goed is in twee belangrijke kanten van het spel, en minder goed in een anderen. Zou wel heel erg worden als een rogue goed zou zijn in alles. En ja ik weet het, Shamans zijn dat wel, maar iedereen vindt ook dat die flink overpowered zijn.
Bovendien lach ik inderdaad als notoire gankers (zoals jezelf, jij hebt al vaker uitgesproken dat je ganken leuk vindt.) niet uitgenodigd worden voor raids. Nog niet al te lang geleden gingen enkele bekenden die al een tijdje level 60 waren een raid organiseren voor een of andere instance (geen idee welke, ik ging niet mee). Een aantal rogues (stuk of drie) die op blacklists stonden begonnen in het /1 channel te spammen dat ze niet mee mochten doen. Eigen schuld IMO. Als zij (en ook jij) het nou eenmaal zo leuk vind om te ganken als iemand bijna dood is, flink outnumbered is, of bezig is met meerdere mobs, dan moet je ook de consequenties aanvaarden. Een behoorlijk aantal guilds (en in de VS nog veel meer) houden blacklists bij van zulke figuren (ook van de eigen faction), en die komen er dus nooit in bij high level raids. En tuurlijk is het generaliseren, want niet alle gankers zijn rogues, en niet alle rogues ganker, maar jullie vormen wel degelijk een overgrote meerderheid. En omdat jij je al vaker uitgesproken hebt als ganker, heb ik totaal geen medelijden met je "ik-heb-ook-recht"-geklaag. Dat heet nou gerechtigheid.
En het is wel jammer dat ook niet gankende rogues benadeeld worden. Maar vaak worden rogues die zich wel kunnen gedragen worden gewoon meegenomen (hoewel idd als opvulling). Maar die spelers moeten realiseren dat ze niet alles kunnen hebben. Eerst 60 levels lang solo ownen, het hele spel in PvP ownen, straks in Battlegrounds ownen, en dan willen ze ook nog gewild zijn in MC raids. Tja...
Wees eens realistisch jongen, want dit betreft niet alleen rogues maar net zo goed warlocks en hunters. Mijn post gaat in het algemeen over de cookiecutter setups die je krijgt voor endgame raids waarin bepaalde classes in de kou blijven staan.
En nu heb je dus precies de top 3 solo klasses bij elkaar. Zou niet helemaal eerlijk zijn als hunter, rogues en warlocks extreem goed zouden zijn solo, en ook nog goed zouden zijn in group raids. Je kunt niet alles hebben. Holy Priests zijn precies omgekeerd, maar ik hoor ze toch ook niet klagen dat "ze recht hebben op voldoende solo content" ofzo? Je moet spelen met de kaarten die je gedeeld zijn. Don't like it? Reroll. Niemand houd je tegen als je een mage of priest wil maken hoor.
Een guild mate van mij speelt zon beetje de hele dag en ik ken hem nog van vroeger daarom heb ik elke dag een nieuwe portie speedpots in me mailbox
ah ja, speedpotions!

Ik heb ze zelden, dus denk ik er niet zo snel aan. Maar idd, die helpen wel een hoop in PvP.