Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 27.029 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
Azqi schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:22:
Het is een stukje frustratie denk ik, van een niet gankende rogue. Je wordt misschien wel afgerekend op de daden van anderen.
Hij heeft zelf gezegd dat hij ganken bij 't spel vindt horen, dus IMHO moet 'ie dan helemaal niet zeuren als iemand zo reageert.
Kaap schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:09:
Ik zag zojuist in de patchnotes dat paladins een quest krijgen voor hun epicmount. Dat is wel erg belachelijk! Andere spelers moeten 900G neertellen ervoor!
Mee eens. Ik vind het best als ze een quest krijgen voor die mount, als deze dan ook maar VEEL geld kost.Die patchnotes waren al als link gepost trouwens, misschien een idee je post ff te editen? Beetje onnodig de hele lijst te quoten.

[ Voor 42% gewijzigd door Hydra op 07-04-2005 16:17 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 127521 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:12:
hey ik ben een lvl 54 roque met 300 blacksmithing en 300 mining

waar kan ik het best in speccen axesmith of swordsmith ?
had gehoord dat frostguard nogal slecht is en voor de heartseeker hoef
je niet te speccen en ik heb bijna alle materiaalen al ervoor

iemand suggesties ^^ ?

dacht zelf aan axe smith omdat de arcanite reaver de beste max damage heeft van het spel
mijn alt is een warrior
zijn er niet meer mensen die swords kunnen gebruiken? en zou je dan dus daar meer mee kunnen verdienen? of doe je het puur voor jezelf dan moet je gewoon kiezen wat je zelf zou willen hebben.
volgens mij krijg je als warrior wel plus op je mace en sword maar niet op axen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-06 17:42

CaDje

Framedrops for life

Ik zag zojuist in de patchnotes dat paladins een quest krijgen voor hun epicmount. Dat is wel erg belachelijk! Andere spelers moeten 900G neertellen ervoor!
Trall's Head 0/1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MantaMania schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:14:
zijn er niet meer mensen die swords kunnen gebruiken? en zou je dan dus daar meer mee kunnen verdienen? of doe je het puur voor jezelf dan moet je gewoon kiezen wat je zelf zou willen hebben.
volgens mij krijg je als warrior wel plus op je mace en sword maar niet op axen!
Ik neem aan dat de meeste mensen tegen die tijd wel alle weaponskills die ze kunne trainen, getrained hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136675

Ow en het kost gigantisch veel copper mithril en weet ik wat om bs en EN vol te krijgen. daarnaast moet je om mithril te kunnen mijnen toch behoorlijk richting lvl40 zitten. dus dat word dan een flinke alt .
Ik heb Engineering al op level 230 zitten. Is dus geen punt. Wil nu alleen BS van 0 naar 225 krijgen (of hoeveel je ook nodig hebt voor anti-fear). Voor engineering heb ik achteraf niet bijzonder veel raw materials nodig gehad om te levelen. De exotische producten hadden wel veel nodig, maar om je skills te uppen was het vaak vrij eenvoudig. Wat stone, bar en cloth en je hebt er weer 2 punten bij (voor powder en bombs). Rinse & Repeat. Het enige probleem was vaak dat mijn engineering lange tijd een stuk hoger was dan mijn mining (en dat terwijl ik pas met Eng begonnen was op level 25 en daarvoor al mijn bars verkocht had op de AH).
Wat een grote post en dan nog zoveel onzin kunnen neerzetten. Jij bent zeker al te vaak als een kleine jankende kleuter tekeer gegaan in /g nadat je gekilled werd door een rogue.
Gut gut, moet dat nou...

twee redenen:
- je kan niet alles hebben
- je hebt al eerder aangegeven dat je ganken leuk vind. je vindt het dus leuk als je het spelplezier van anderen kan verzieken. Daarom vind ik het wel passend dat anderen nu net jou spelplezier verzieken door je niet uit te nodigen voor raids. What comes around...
Nee, want ik voer gewoon een feit aan en het enigste waar hij over zeurt is over rogues in PVP. Ik heb het niet eens over PVP.
Nee, maar je wilt wel alles. En je hebt dus een klasse die EN zeer goed is in PvP (stealth) EN zeer goed is solo, en nu begin je te klagen dat je ook nog mee wil kunnen doen in Molten Core. En dat je vindt dat je "recht hebt op high level drops". Ik heb het in ieder geval niet in de EULA gelezen dat je er recht op zou moeten hebben. Je hebt gewoon een klasse gekozen die extreem goed is in twee belangrijke kanten van het spel, en minder goed in een anderen. Zou wel heel erg worden als een rogue goed zou zijn in alles. En ja ik weet het, Shamans zijn dat wel, maar iedereen vindt ook dat die flink overpowered zijn.

Bovendien lach ik inderdaad als notoire gankers (zoals jezelf, jij hebt al vaker uitgesproken dat je ganken leuk vindt.) niet uitgenodigd worden voor raids. Nog niet al te lang geleden gingen enkele bekenden die al een tijdje level 60 waren een raid organiseren voor een of andere instance (geen idee welke, ik ging niet mee). Een aantal rogues (stuk of drie) die op blacklists stonden begonnen in het /1 channel te spammen dat ze niet mee mochten doen. Eigen schuld IMO. Als zij (en ook jij) het nou eenmaal zo leuk vind om te ganken als iemand bijna dood is, flink outnumbered is, of bezig is met meerdere mobs, dan moet je ook de consequenties aanvaarden. Een behoorlijk aantal guilds (en in de VS nog veel meer) houden blacklists bij van zulke figuren (ook van de eigen faction), en die komen er dus nooit in bij high level raids. En tuurlijk is het generaliseren, want niet alle gankers zijn rogues, en niet alle rogues ganker, maar jullie vormen wel degelijk een overgrote meerderheid. En omdat jij je al vaker uitgesproken hebt als ganker, heb ik totaal geen medelijden met je "ik-heb-ook-recht"-geklaag. Dat heet nou gerechtigheid.

En het is wel jammer dat ook niet gankende rogues benadeeld worden. Maar vaak worden rogues die zich wel kunnen gedragen worden gewoon meegenomen (hoewel idd als opvulling). Maar die spelers moeten realiseren dat ze niet alles kunnen hebben. Eerst 60 levels lang solo ownen, het hele spel in PvP ownen, straks in Battlegrounds ownen, en dan willen ze ook nog gewild zijn in MC raids. Tja...
Wees eens realistisch jongen, want dit betreft niet alleen rogues maar net zo goed warlocks en hunters. Mijn post gaat in het algemeen over de cookiecutter setups die je krijgt voor endgame raids waarin bepaalde classes in de kou blijven staan.
En nu heb je dus precies de top 3 solo klasses bij elkaar. Zou niet helemaal eerlijk zijn als hunter, rogues en warlocks extreem goed zouden zijn solo, en ook nog goed zouden zijn in group raids. Je kunt niet alles hebben. Holy Priests zijn precies omgekeerd, maar ik hoor ze toch ook niet klagen dat "ze recht hebben op voldoende solo content" ofzo? Je moet spelen met de kaarten die je gedeeld zijn. Don't like it? Reroll. Niemand houd je tegen als je een mage of priest wil maken hoor.
Een guild mate van mij speelt zon beetje de hele dag en ik ken hem nog van vroeger daarom heb ik elke dag een nieuwe portie speedpots in me mailbox
ah ja, speedpotions! :) Ik heb ze zelden, dus denk ik er niet zo snel aan. Maar idd, die helpen wel een hoop in PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Huh voor pala epic mounth? :D
Ben het ermee eens data het niet echt eerlijk is als pala epic mounth krijgt maar waarom zou je erom zeuren

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Friday morning, all realms will be taken offline for the weekly maintenance.

The estimated downtime is from 7:00 am (Paris time, GMT+2) to 1.00 pm (Paris time, GMT+2).

Please check the Realm Status page for continuous updates:

http://www.wow-europe.com

Thank you for your understanding.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30579

evilpin0 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:25:
[...]

Huh voor pala epic mounth? :D
Ben het ermee eens data het niet echt eerlijk is als pala epic mounth krijgt maar waarom zou je erom zeuren
kan me allemaal niet boeie :P
koste me 4-5 dagen om 900 g te grinden en strax ruil ik em in voor een nieuwer model hah :D

+ die quest zal waarschlijklijk onwijs kut zijn om te doen
+ probeer jij dan maar als pala 4 man te zoeken die jou helpt je epic te halen [excl guild] :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 07-04-2005 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71754

Ik zat net lekker te relaxen in Ironforge (dunemaul) en ik zie ineens dat er een buff op mij is gekomen genaamd: "Blessing of kings" +10% alle stats.

Nou heb ik dit opgezocht op thottbot maar die komt met een leuk vraagteken icoon zonder enige beschrijving.
Is er iemand die weet waar ik deze buff van heb kunnen krijgen?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 71754 op 07-04-2005 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Anoniem: 30579 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:28:
[...]

kan me allemaal niet boeie :P
koste me 4-5 dagen om 900 g te grinden en strax ruil ik em in voor een nieuwer model hah :D

+ die quest zal waarschlijklijk onwijs kut zijn om te doen
+ probeer jij dan maar als pala 4 man te zoeken die jou helpt je epic te halen [excl guild] :)
Ja hoor, hoe krijg je in 5 dagen 900 gold..?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Anoniem: 71754 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:32:
Ik zat net lekker te relaxen in Ironforge (dunemaul) en ik zie ineens dat er een buff op mij is gekomen genaamd: "Blessing of kings" +10% alle stats.

Nou heb ik dit opgezocht op thottbot maar die komt met een leuk vraagteken icoon zonder enige beschrijving.
Gewoon van een speler denk ik.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

@ Draco Leonis

/signed

Hoewel ik het er nog steeds niet mee eens ben dat de hunter niet handig is in raid instances overigens. Ik speel ook meer in parties dan solo by the way.

Daarbij: de rogue heeft solo en PvP, dat PvP-voordeel heb je als hunter dus zeker niet (maar zo slecht als vaak gedacht zijn ze nu ook weer niet).

Bottomline: Ik vind dat ik mee mag naar MC! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:08

Taygeta

KTM 790 Adventure

Ik zat net lekker te relaxen in Ironforge (dunemaul) en ik zie ineens dat er buff op mij is gekomen genaam: "Blessing of kings" +10% alle stats.

Ja het is een talent piont van een paladin die pas kan krijgen als je 30 talent points hebt gespendeerd in Retribution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-06 15:08

Dat is een paladin blessing :P en erg fijn ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amotea
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 17:45
Thrall buffed wel eens iedereen in Orgrimmar, zal de koning van ironfore ook wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:12

SkyStreaker

Move on up!

Is er ook een /command om een guildcharter te laten ondertekenen vanaf grote afstand?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
Anoniem: 98752 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:30:
heeft iemand nog een guest account die ik kan lenen. ik krijg volgende week bij de rerelease mijn exemplaar van Wow en daar zit een guest account in. Het probleem is dat ik niet kan wachten tot ik het ook kan spelen >:)
Mij voorstel is daarom, als iemand nog z'n guest account heeft, dat ik die dan leen en mijn guest nieuwe guest account terug geef zodra ik mijn versie binnen heb.

Is iemand in de gelegenheid om mij enorm blij te maken?
Ja. (Heb je een EURO EC besteld dan? anders zit er geen GA in)
Je moet me maar even een manier vertellen waarop ik je het GA nummer kan overdragen.

[ Voor 14% gewijzigd door zion op 07-04-2005 16:54 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:08

Taygeta

KTM 790 Adventure

tranztaz schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:43:
Is er ook een /command om een guildcharter te laten ondertekenen vanaf grote afstand?
nee dit is niet mogelijk, je moet er echt naast gaan staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-05 22:04
Sorry, ik stel vast een ontzettend domme vraag die al 1000x beantwoord is, maar hoeveel geld moet je per maand betalen na de 6e maand?
En tot hoelang moet je dan blijven betalen? (en wat als je het over een jaar of wat nog es wil spelen? moet je dan die jaren doorbetalen?) K vat em niet helemaal. Uitleg is welkom!
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
eswa schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:49:
Sorry, ik stel vast een ontzettend domme vraag die al 1000x beantwoord is, maar hoeveel geld moet je per maand betalen na de 6e maand?
En tot hoelang moet je dan blijven betalen? (en wat als je het over een jaar of wat nog es wil spelen? moet je dan die jaren doorbetalen?) K vat em niet helemaal. Uitleg is welkom!
Dank!
Ehm, na de 6e maand? je krijgt één maand gratis bij kopen van het spel, en daarna betaal je maandelijks, 3-maandelijks of 6-maandelijks.

Dit zal zolang het spel online is niet veranderen of goedkoper worden (of nauwelijks), wel kan je je account suspenden (stoppen met spelen) en als je over een jaar besluit dat je weer wilt gaan spelen een gamecard halen en je account reactivaten, dan gaat vanaf dat moment gewoon weer 30 dagen speeltijd in, voor de tussenliggende tijd dat je niet gespeeld hebt hoef je dan uiteraard niet te betalen.

[ Voor 21% gewijzigd door zion op 07-04-2005 16:52 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136675

Bottomline: Ik vind dat ik mee mag naar MC!
van mij wel. :) Ik ben nog niet in MC geweest, maar kan op dit moment inderdaad niet inzien waarom hunters er niet mee zouden kunnen doen. Mijn huisgenoot is hunter, en zelfs zonder pet doet ie ongelooflijk veel damage. En aangezien hij van een afstand kan schieten zie ik niet direct waarom dat niet in MC geschikt zou zijn. Het probleem van rogues is, volgens enkele oude bekenden op US servers, dat ze de AOE spells niet overleven omdat ze leather dragende melee spelers zijn. Hunter hebben mail, en bovendien kunnen die van een afstand aanvallen.

Misschien ligt het niet aan hun abilities, maar wel aan hun reputatie (slechte pet control)? Ik zou het niet weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-06 17:10

PromWarMachine

Forsaken Archer

Beetje lullig is dat wel, maar het zal vast niet 'zomaar een quest' zijn. Veel vervelender vind ik dat een Warlock ook deze quest krijgt! Die heeft ffs op lvl 40 ook al een gratis mount. Dat scheelt een Warlock dus even 990 gold. *ouch*
FragNeck schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:33:
[...]

Dat valt echt wel mee. In een ruim uur grinden had ik als level 53 al gauw zo'n 10g aan geld / items. Op level 60 gaat het natuurlijk nog iets sneller. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 10:25

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

PromWarMachine schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:53:
[...]

Beetje lullig is dat wel, maar het zal vast niet 'zomaar een quest' zijn. Veel vervelender vind ik dat een Warlock ook deze quest krijgt! Die heeft ffs op lvl 40 ook al een gratis mount. Dat scheelt een Warlock dus even 990 gold. *ouch*

[...]

Dat valt echt wel mee. In een ruim uur grinden had ik als level 53 al gauw zo'n 10g aan geld / items. Op level 60 gaat het natuurlijk nog iets sneller. :)
Paladin lvl 40 mount is ook gratis volgens mij ;)

En lvl 40 mount is niet echt gratis voor warlock, hebben hogere skill train kosten (+pet skills) wat op hetzelfde bedrag als een mount schijnt neer te komen ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
Lol, dus dat een pally een 900G gratis krijgt is géén punt, maar dat een warlock 990 gold gratis krijgt is "ouch" :? Speel je zelf toevallig met een Pally?

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 136675 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:52:
Het probleem van rogues is, volgens enkele oude bekenden op US servers, dat ze de AOE spells niet overleven omdat ze leather dragende melee spelers zijn. Hunter hebben mail, en bovendien kunnen die van een afstand aanvallen.
Die AoE spells doen fire damage, geen physical, en gaan dus dwars door je armour heen. Maakt dus geen drol uit of je leather of plate draagt. Daarnaast heeft een Rogue meer HPs dan een Hunter. Elke class die in de buurt komt van die mobs moet gewoon een flinke hoeveelheid fire resistancies hebben, en zorgen dat ze niet zo veel damage doen dat ze aggro trekken. Als een hunter aggro krijgt van een raid-level boss is 'ie net zo goed dood.

Ik denk dat het voor rogues vooral een kwestie is van reputatie. Als je bij je guild bekend staat als irritant persoon (en ik heb zo het vermoeden dat Kaap niet bijzonder populair is), wordt je inderdaad niet erg snel uitgenodigd. Dan maakt het echt niet uit welke class je bent. Punt is vooral dat irritante personen vaak Rogues zullen nemen omdat het de ultieme gank-class is.
Level 40 Paladin mount is ook gratis. Daarnaast is de Warlock de meest kostbare class kwa training, omdat je ook al je demons moet trainen.

Neemt niet weg dat ik vind dat die level 60 mount gewoon een hoop geld moet kosten. 90 gold okay, maar 900?

[ Voor 22% gewijzigd door Hydra op 07-04-2005 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 16:46
Ehm.. ja.. en het gerucht gaat dat je voor je Warlock mount Ragnaros moet killen.. Voor degenen die weten wie dat is....

En daar zal nog wel een berg rete zeldzaam zpul bijkomen waar we alsnog diep voor in de buidel moeten tasten..

Redelijke kans dat het op lvl 60 nog makkelijker is om 900g bij elkaar te sparen dan die quests te doen..

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 07-04-2005 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 06-06 15:16
[...]

[...]

dus een warlock mag van jou geen gratis mount en een pally wel?

tevens wil ik wel eens een linkje zien naar die post van die GM.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-06 22:32
lol. Paladins krijgen al alles mee en nu nog een gratis epic mount lol. Om je dood te schamen als je met zo een noobsor instant heal class speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47289

even een vraagje over de zgn. 'roleplay-servers' > word er hier gewoon alleen meer geroleplayed en zijn er aangepaste gedragscodes zoals hier beschreven, OF is er ook echt daadwerkelijk iets anders aan de servers? als in: je kunt NOOIT horde aanvallen ofzo? hier is namelijk niets over te vinden in de FAQ...

er staat zat over hoe je je moet gedragen, maar niet hoe de server zich gedraagd dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 47289 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:04:
even een vraagje over de zgn. 'roleplay-servers' > word er hier gewoon alleen meer geroleplayed en zijn er aangepaste gedragscodes zoals hier beschreven, OF is er ook echt daadwerkelijk iets anders aan de servers? als in: je kunt NOOIT horde aanvallen ofzo? hier is namelijk niets over te vinden in de FAQ...

er staat zat over hoe je je moet gedragen, maar niet hoe de server zich gedraagd dus ;)
Is gewoon een PvE server met strenge RPG regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
PacinoAllstars schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:03:
lol. Paladins krijgen al alles mee en nu nog een gratis epic mount lol. Om je dood te schamen als je met zo een noobsor instant heal class speelt.
Het enige waar men zich dood om zou moeten schamen is voorgaande quote...

Ja, er zijn veel n00bs die er mee spelen, maar er zijn dan ook heel veel slecht spelende pally's...
Als je je een beetje verdiept in de class is kan ie veel meer dan de meeste er mee doen, en is het best een class waarbij je moet nadenken wat je doet, en zoals eerder gezegd, ze zijn nergens het beste in, daarom zal besloten zijn dat ze bepaalde dingen gratis dienen te krijgen....

En alhoewel ik zelf een Warlock én een Paladin heb, ben ik het er mee eens dat 900G gratis krijgen wel erg bout is....

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47289

Bosmonster schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:05:
Is gewoon een PvE server met strenge RPG regels.
oh dus naast die gedragsregels is het gewoon een 'Normal' server? nice :) thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

/signed ;)

Alhoewel we EN niet zo veel rogues hebben, EN gewoon zonder problemen onze rogues in instances mee kunnen laten doen. Ja, in MC en vs Onyxia hebben ze een probleem; daar mogen ze alleen mee als ze met pom-pom's de rest van de groep op afstand blijven toejuichen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-04 12:08
Tussen al het gezever door ook nog even wat screenshotjes:

Land in zicht!
Afbeeldingslocatie: http://www.games-on.nl/~cu2moro/wowscreens/WoWScrnShot_031705_233206.jpg

Foute offer rituelen
Afbeeldingslocatie: http://www.games-on.nl/~cu2moro/wowscreens/WoWScrnShot_032805_002736.jpg

'Princess' boss van Maraudon
Afbeeldingslocatie: http://www.games-on.nl/~cu2moro/wowscreens/WoWScrnShot_040605_030031.jpg

Felwood in vogelvlucht
Afbeeldingslocatie: http://www.games-on.nl/~cu2moro/wowscreens/WoWScrnShot_040705_164041.jpg

Halloween boom
Afbeeldingslocatie: http://www.games-on.nl/~cu2moro/wowscreens/WoWScrnShot_040705_164559.jpg

Nog een sfeerimpressie van Felwood vanuit Gnome-perspectief
Afbeeldingslocatie: http://www.games-on.nl/~cu2moro/wowscreens/WoWScrnShot_040705_164802.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zion schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:08:
[...]

Ja, er zijn veel n00bs die er mee spelen, maar er zijn dan ook heel veel slecht spelende pally's...
Als je je een beetje verdiept in de class is kan ie veel meer dan de meeste er mee doen, en is het best een class waarbij je moet nadenken wat je doet, en zoals eerder gezegd, ze zijn nergens het beste in, daarom zal besloten zijn dat ze bepaalde dingen gratis dienen te krijgen....

En alhoewel ik zelf een Warlock én een Paladin heb, ben ik het er mee eens dat 900G gratis krijgen wel erg bout is....
Jammer dat dat soort Paladins echt 2% van de gehele populatie inhoudt. De rest speelt het puur voor het Godmode idee vs mobs. Ik lach me iig altijd suf om Imbaladinnetjes, het enige wat ze me kosten is tijd. Slaan nog geen deuk in een pakje boter en ZOOOOO voorspelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133314

Ik heb zojuist 40 Linen Cloth verzameld en ik vroeg me af wat een redelijke prijs is voor dit alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
Anoniem: 47289 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:04:

Ik heb 2 van mijn 3 characters op earthen-ring, een RP server.

De duidelijke verschillen zoals ik ze heb gemerkt RP vs PVP is:
Namen: Je dient een naam te hebben die overeenkomstig je race is, en namen zoals gehaktmolen worden door Blizzard veranderd in een naam die wel RPig is.
Channels: Op niet general channels dien je altijd "In Character" te zijn, en derhalve te spreken als zijnde dat je was wie je speelt.

Gedrag: Alhoewel niet vastgelegd, is het gedrag behoorlijk anders op een RP server, er is een veel groter "wij zijn Alliance, zij zijn Horde" gevoel, er wordt veel meer gecommuniceerd en er wordt veel meer onderling gesproken... Als voorbeeld, ik heb het al meerdere keren gehad dat als ik iemand /salute op PvP dat de eerste reactie was: wil je duellen ofzo?, terwijl dat me op een RP server nog niet is overkomen, ook zie ik op RP servers veel meer team-play, zelfs als dat niet strikt noodzakelijk is.

Waarom dan toch een character aangemaakt op een PvP server? omdat ik NIEMAND ken op de RP server die het er mee eens is dat je niet de horde kan aanvallen als je dat wil, ik bedoel, HALLOOOO, Role-Playing! we zijn in oorlog met de Horde?! iedereen is wel iets gruwelijks aangedaan door Horde, waarom kan je jezelf dan niet wreken????? (de meeste mensen die ik ken op earthen ring hebben de moeite genomen om een background story te maken over wáárom ze aan het vechten zijn voor de alliance)

Ik wil dus dat Earthen-Ring vandaag nog de eerste officiele PvP-RP server wordt!

[ Voor 4% gewijzigd door zion op 07-04-2005 17:31 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-06 22:32
zion schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:08:
[...]

defineer beste? Voor iedereen anders. Paladins neem ik gewoon niet serieus. Een rogue op een epic mount is tenminste iemand die 900 g bij elkaar kan verdienen en niet een zogenaamd uber questje doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
zion schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:25:
[...]

Ik heb 2 van mijn 3 characters op earthen-ring, een RP server.

De duidelijke verschillen zoals ik ze heb gemerkt RP vs PVP is:
Namen: Je dient een naam te hebben die overeenkomstig je race is, en namen zoals gehaktmolen worden door Blizzard veranderd in een naam die wel RPig is.
Channels: Op niet general channels dien je altijd "In Character" te zijn, en derhalve te spreken als zijnde dat je was wie je speelt.

Gedrag: Alhoewel niet vastgelegd, is het gedrag behoorlijk anders op een RP server, er is een veel groter "wij zijn Alliance, zij zijn Horde" gevoel, er wordt veel meer gecommuniceerd en er wordt veel meer onderling gesproken... Als voorbeeld, ik heb het al meerdere keren gehad dat als ik iemand /salute op PvP dat de eerste reactie was: wil je duellen ofzo?, terwijl dat me op een RP server nog niet is overkomen, ook zie ik op RP servers veel meer team-play, zelfs als dat niet strikt noodzakelijk is.

Waarom dan toch een character aangemaakt op een PvP server? omdat ik NIEMAND ken op de RP server die het er mee eens is dat je niet de horde kan aanvallen als je dat wil, ik bedoel, HALLOOOO, Role-Playing! we zijn in oorlog met de Horde?! iedereen is wel iets gruwelijks aangedaan door Horde, waarom kan je jezelf dan niet wreken????? (de meeste mensen die ik ken op earthen ring hebben de moeite genomen om een background story te maken over wáárom ze aan het vechten zijn voor de alliance)

Ik wil dus dat Earthen-Ring vandaag nog de eerste officiele PvP-RP server wordt!
hallo? oorlog? als je zo graag op een RP server speelt verdiep je dan in de Warcraft geschiedenis want er is geen open oorlog tussen Horde-Alliance er zijn alleen spanningen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
PacinoAllstars schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:34:
defineer beste? Voor iedereen anders. Paladins neem ik gewoon niet serieus. Een rogue op een epic mount is tenminste iemand die 900 g bij elkaar kan verdienen en niet een zogenaamd uber questje doet.
Nee, beste is geen variabele, dus niet voor iedereen anders...

Beste healer: Priest
Beste tank*: Warrior
Beste Caster: Mage

*Beste Tank is warrior, ik laat verder in het midden welke class de beste melee fighter is...

Suffice it to say: Paladin komt nergens in dat rijtje voor, en is een manusje van alles, die als hij goed zijn class speelt highly adaptable is, en zich aanpast aan de situatie, en daar razendsnel tussen switched al naar gelang de noodzaak voor dat moment...

Maar goed, ik weet verder niet wat voor class jij speelt, en dat boeit me verder ook niet echt, alleen mensen bijvoorbaat niet serieus nemen wegens class ipv kunde neem ik niet erg serieus..

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
M1lamb3r schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:40:
hallo? oorlog? als je zo graag op een RP server speelt verdiep je dan in de Warcraft geschiedenis want er is geen open oorlog tussen Horde-Alliance er zijn alleen spanningen...
En daarvoor moet je mijn hele message quoten, om me op één voor het gemak, duidelijk gestelde benaming, af te zeiken?

/golfclap

@Hydra (2 posts lager): Dit had ik reeds beargumenteerd

[ Voor 7% gewijzigd door zion op 07-04-2005 19:47 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Nu online

Rmg

Anoniem: 133314 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:19:
Ik heb zojuist 40 Linen Cloth verzameld en ik vroeg me af wat een redelijke prijs is voor dit alles?
ik verkoop vaak in de AH 1 pack linnen voor 40/45S ( ligt er een beetje aan wat de prijzen van anderen zijn )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
zion schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:25:
Waarom dan toch een character aangemaakt op een PvP server? omdat ik NIEMAND ken op de RP server die het er mee eens is dat je niet de horde kan aanvallen als je dat wil, ik bedoel, HALLOOOO, Role-Playing! we zijn in oorlog met de Horde?! !
Nee, dat zijn we niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Toch knap dat jij al weet wat de quest wordt... en hoeveel idee jij hebt hoe moeilijk quests kunnen zijn.

Op lvl 60 is 900g bij elkaar sparen vaak makkelijker... dan een 40-man sterke raid groep bij elkaar zien te krijgen voor een paar uur durende instance voor iemand z'n mount. En wie weet wat er nog meer bij komt kijken.. 100'en g's aan items benodigd, dagen en dagen verzamelen, etc..

Maar ach.. het is maar een zogenaamd uber-questje..

Ik weet wel wie ik serieuzer neem.. iemand die alleen maar een beetje Gold heeft lopen grinden, of iemand die er daadwerkelijk iets voor heeft moeten doen.

[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 07-04-2005 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127521

zion schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:43:
[...]
En daarvoor moet je mijn hele message quoten, om me op één voor het gemak, duidelijk gestelde benaming, af te zeiken?

/golfclap
vind palladins ook 3 x niks al dat geheal en shield is best lame als je 1 on 1 met ze gaat
hp gaat er snel af ok, maar als het er 7x bijkomt sta je ook even te kijken.. ze moeten die class echt met de nerf stok slaan.. want er klopt 10x niks van

ik ben zelf een roque meestal als ik tegen pallies vecht slik ik wel een potje weg en dan win ik
wel 80% van de gevallen en anders vanish ik wel (als ik die nog niet gebruik heb voor de extra cheap shot )

lijkt me eerlijk hij healen ik healen hehe ^^
ik slik liever een grote healpot dan dat ik pallies een ek ga geven. <= voor de toekomst

edit : voor zion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Laatst online: 17-02 11:20
MantaMania schreef op donderdag 07 april 2005 @ 14:08:
[...]

het is niet helemaal duidelijk of je nou armorsmith moet zijn of je ook bij weaponsmith dit krijgt maar je hebt zowieso een hoop spul nodig. armor smith is echt te gek daar heb je dus inderdaad die 500 mitrhil nodig om hem te completen ook nog iets van 40 truesilver en wat van die leuk dingen. en het nadeel is de plans zijn behoorlijk rare en dan nog kost de armor een fortuin om te maken. enige is als je lvl 60 bent en je hebt geld teveel kan jij die mega armor maken die verder niemand anders kan want er zijn maar heeeel weinig armorsmiths
Wanneer ben je eigenlijk een armorsmith? Heb all die quests in Gadgetzan gedaan, en heb dat anti-fear ding gekregen ben je dan armorsmith? Of zijn er nog meer quests die je moet doen? Heb wel een hoop mithril gebruikt maar volgens mij geen 500..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Laatst online: 17-02 11:20
[...]

Duh... net of wij er wat aan kunnen doen dat het gratis is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:37
Hydra schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:59:
[...]
Ik denk dat het voor rogues vooral een kwestie is van reputatie. Als je bij je guild bekend staat als irritant persoon (en ik heb zo het vermoeden dat Kaap niet bijzonder populair is), wordt je inderdaad niet erg snel uitgenodigd. Dan maakt het echt niet uit welke class je bent. Punt is vooral dat irritante personen vaak Rogues zullen nemen omdat het de ultieme gank-class is.
Zal wel meevallen. Ik vind het knap dat jullie keer op keer het onderwerp draaien van classes die niet geinvite worden voor hig end instances naar anti-rogue.

Gelukkig dat er op het offi forum lui zijn die het wel snappen waar het om gaat.

Anyway, zal je wat vertellen over mij en mijn rogue. Ik heb op mijn rogue, lvl 49, totaal nog geen 12 uur gepvp'd. En als ik pvp doe ik dat met mijn guild.

Maar goed Hydra, jij mag mij bestempelen als irritant persoon hoor. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-06 09:36
Geen enkele class moet generfed worden, want als er iets is wat wel heel erg irritant is, is het wel dat je character waar je al 50 levels mee aan het spelen bent, ineens een stuk zwakker wordt.

Alle karakters hebben hun voordelen en er is er altijd een de sterkste op een bepaald gebied.

Wat mij betreft mogen ze het zo laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ok, even tijd om te lachen :D
Anoniem: 127521 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 18:26:
vind palladins ook 3 x niks al dat geheal en shield is best lame als je 1 on 1 met ze gaat
hp gaat er snel af ok, maar als het er 7x bijkomt sta je ook even te kijken.. ze moeten die class echt met de nerf stok slaan.. want er klopt 10x niks van
Ok, samenvatting > De dingen die een paladin kan zijn lame, want ze zijn handig. Verder zijn ze overpowered, dus moeten ze generfed worden. Maar.....
ik ben zelf een roque meestal als ik tegen pallies vecht slik ik wel een potje weg en dan win ik wel 80% van de gevallen en anders vanish ik wel (als ik die nog niet gebruik heb voor de extra cheap shot )
Maar je wint wel in 80% van de gevallen? Met als extra hulp een potion? :D Nee, HEEL erg overpowered die paladins :D Als het nou andersom was :D

Heel goed beargumenteerd kerel :D
/priceless

Oh en als je nu met het weerwoord komt dat je wint omdat het allemaal noobs zijn > Boeit toch niet dat ze dus "lame" powers hebben, want je wint toch bijna altijd :D En die paladins zullen/kunnen ook wel potions gebruiken, anders zijn ze niet zo handig bezig :P
En ja, smileyoverkill, maar ik lag gewoon dubbel ;)

Ik heb nog wat goede nerf-ideeen > Rogues kunnen niet meer stealthen. Dat is immers lame. Verder kunnen ze ook geen wapens meer gebruiken. Dat is namelijk ook lame. Verder moeten alle hi-lvl rogues terugveranderd worden in low-lvl rogues. Hi-lvl is namelijk lame. De allerbelangrijkste > Rogues kunnen niet meer bewegen. Bewegen is namelijk lame.
Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif

/Neem dit btw niet allemaal serieus :+

[ Voor 5% gewijzigd door Okyah op 07-04-2005 19:26 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Trouwens, slechte lvl 60 mage die een lvl 60 pally niet aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 14:07
lijkt me wel vervelend als je de naam van je eigen class niet eens goed weet te spellen ;)

edit:
reverend, hoe heet je paladin? ik wil em wel eens zien B)

[ Voor 29% gewijzigd door Maegrim op 07-04-2005 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05-2024
Ik ben van plan om binnenkort WoW te kopen , maar als ik hem nu pre-order bij gcshop.nl heb ik hem dan rond de 18de of is hij dan ook al uitverkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-06 21:51
[...]

[...]

er was net een CM repley op de US server hierover

Caydiem
Blizzard Poster

59. Re: Paladins (and locks) get a FREE EPIC MOUN | 4/7/2005 8:05:46 PM WEDT

Again -- no one ever said it was free. Just because it's a quest does not mean there is no money involved.

I suggest you wait and see its implementation before complaining. :)

- Caydiem -
Assistant Community Manager

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:55
en jij weet wat het ongeveer kost om je spells als zijnde paladin te moeten kopen ?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Webgnome schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:06:
[...]

en jij weet wat het ongeveer kost om je spells als zijnde paladin te moeten kopen ?
Alweer die discusse . . hebben we al eens uitgerekend en die kwamen het goedkoopst van allemaal uit !!

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 09:11

Ace

Happy Happy Joy Joy

Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_040705_223116_resize.jpg

Erg blij met mijn level 44 drop op level 51, wilde deze mask al sinds dat level hebben. En vanavond dropte hij dan. Derde keer Zul'Farrak ook pas :)

Nu in Sunken Temple gaan wonen voor mijn Codex: Prayer of Fortitude :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dropt er toch mooi even Furor's Compendium of Dragonslaying voor ons van de Ogre King in DM ;)

Ik kan je vertellen dat de warrior in de groep errrrrug happy is

http://www.thottbot.com/?i=35776

Dit geeft een quest naar Quel'serrar (http://www.thottbot.com/?i=35887) waarvoor je Onyxia moet doden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Anoniem: 136675 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:52:
[...]

van mij wel. :) Ik ben nog niet in MC geweest, maar kan op dit moment inderdaad niet inzien waarom hunters er niet mee zouden kunnen doen. Mijn huisgenoot is hunter, en zelfs zonder pet doet ie ongelooflijk veel damage. En aangezien hij van een afstand kan schieten zie ik niet direct waarom dat niet in MC geschikt zou zijn. Het probleem van rogues is, volgens enkele oude bekenden op US servers, dat ze de AOE spells niet overleven omdat ze leather dragende melee spelers zijn. Hunter hebben mail, en bovendien kunnen die van een afstand aanvallen.

Misschien ligt het niet aan hun abilities, maar wel aan hun reputatie (slechte pet control)? Ik zou het niet weten...
Ja, dat klopt wel, er zijn ook heel veel hunters die niet met hun pet kunnen werken. Daar deze in raids ook niet echt nodig zijn (er wordt toch al getankt) zou ik hem op verzoek wel thuislaten trouwens...

Een hunter zal zich niet heel anders gedragen in die raids als mages. Doet (iets) minder damage maar kan dan wel weer zichzelf redden als ie de aggro naar zich toe trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Muppet schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:18:
[...]

Alweer die discusse . . hebben we al eens uitgerekend en die kwamen het goedkoopst van allemaal uit !!
En dan nog, daarvoor was toch die gewone mount. Epic mount kost 900G. NEGENHONDERD :+ Das wel erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 27963 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 02:30:
[...]

Ja, dat klopt wel, er zijn ook heel veel hunters die niet met hun pet kunnen werken. Daar deze in raids ook niet echt nodig zijn (er wordt toch al getankt) zou ik hem op verzoek wel thuislaten trouwens...

Een hunter zal zich niet heel anders gedragen in die raids als mages. Doet (iets) minder damage maar kan dan wel weer zichzelf redden als ie de aggro naar zich toe trekt.
MC wordt aangepast, heb gelezen op USA forums dat Blizzard de AOE dmg gaat nerfen en andere dingen in gaan brengen om bepaalde classes wel goed mee te laten draaien.

Er is helemaal niemand die zegt dat de hunter niet goed is voor dergelijke instances, maar toch gebeurt het dat groups liever de zogenaamde cookiecutter setups (warrior, apladin, mage, priest) willen.

En dat, dat cookiecutter is waar ik nou op doel. Alleen erg jammer dat er een stel hier zijn die direct dat aangrijpen om hun woede over rogues eens uit te prediken. Want het gaat helemaal niet over rogue als class zijnde en of die goed is in pvp. Het gaat er om dat endgame content bepaalde classes niet zo gewenst maakt.
Anoniem: 136675 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:23:Bovendien lach ik inderdaad als notoire gankers (zoals jezelf, jij hebt al vaker uitgesproken dat je ganken leuk vindt.) niet uitgenodigd worden voor raids. Nog niet al te lang geleden gingen enkele bekenden die al een tijdje level 60 waren een raid organiseren voor een of andere instance (geen idee welke, ik ging niet mee). Een aantal rogues (stuk of drie) die op blacklists stonden begonnen in het /1 channel te spammen dat ze niet mee mochten doen. Eigen schuld IMO. Als zij (en ook jij) het nou eenmaal zo leuk vind om te ganken als iemand bijna dood is, flink outnumbered is, of bezig is met meerdere mobs, dan moet je ook de consequenties aanvaarden. Een behoorlijk aantal guilds (en in de VS nog veel meer) houden blacklists bij van zulke figuren (ook van de eigen faction), en die komen er dus nooit in bij high level raids. En tuurlijk is het generaliseren, want niet alle gankers zijn rogues, en niet alle rogues ganker, maar jullie vormen wel degelijk een overgrote meerderheid. En omdat jij je al vaker uitgesproken hebt als ganker, heb ik totaal geen medelijden met je "ik-heb-ook-recht"-geklaag. Dat heet nou gerechtigheid.
Sure, guilds houden blacklists bij van gankers ook al zijn ze zelfde faction. Als je dit nou vaak genoeg herhaald, dan ga je het mischien zelf geloven.

Ik heb het nog nooit meegemaakt op de US en ook niet in Euro. Korreltje zout hmmke.

En je bent tevens nog niet in staat om begrijpend te lezen, ik heb namelijk nooit specifiek gezegd dat ik het leuk vindt om te ganken. Ik heb altijd gezegd dat het part of the game is en dat lekker aangedikt omdat er nogal veel lui zijn die direct naar www.kleenex.com surfen nadat ze geganked zijn, daar ben jij er blijkbaar 1 van.

Dat betekent niet dat ik er dagelijks schuldig aan ben. Tuurlijk heb ik het wel es gedaan, maar net zoveel als andere classes wel eens een oppertunity kill maakt. Uiteraard ben jij heel lief he, netjes er naast blijven staan tot diegene full health heeft, daarna /bow je en ga je vechten. Speel jij op een roleplaying server maybe?

Je claimt bij voorbaat dat elke rogue een irritante ganker is, jij noemt zeker ook elke gekleurde persoon een crimineel en iemand met een londsdaletrui een nazi :+

En ga nu maar eens alles opnieuw lezen en snappen dat onderwerp ging over high endgame content en bepaalde classes die daar niet of amper aan deel kunnen nemen, ipv waarom rogues daar bij voorbaat geen deel aan zouden mogen nemen.

[ Voor 52% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-04-2005 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Go Kaap, Go Kaap! :D
offtopic:
offtopicgehalte is wel heel erg hooog nu :X
ik typ straks op me stage wel een verhaal, nu geen tijd meer ;)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98752

zion schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:43:
[...]

Ja. (Heb je een EURO EC besteld dan? anders zit er geen GA in)
Je moet me maar even een manier vertellen waarop ik je het GA nummer kan overdragen.
Helemaal te gek man!

Ik heb Wow bij bol.com besteld dus dat is gewoon de euro versie.
Mijn email is spamarno(apestaartje)xs4all.nl. Je kan hem daar naartoe mailen of anders mail je je telefoonnumer maar even door, dan bel ik je.

Je krijgt dat guest account dat bij mijn versie zit, zodra ik mijn wow binnen heb. 15 april dus.

Tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
gister een nieuwe dagger gehaald!!
http://www.thottbot.com/?i=8994
altijd lekker zo'n epic dagger.. 800 dmg crit ambushes gebeuren best vaak nu, dus m'n ambushes doen nu ongeveer evenveel damage als een 5cp eviscerate, erg relaxed!
't heeft me wel veel gekost, maarja..
ben blij dat een guildy me er wat geld voor wou lenen anders had ik nu nog met een silent hunter in mainhand gelopen :(

edit: allakhazam is traag, ff thott linkje neergezet

[ Voor 14% gewijzigd door bcd87 op 08-04-2005 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Nu online
mogguh kev4h :P

ik wou dat ik een epic weapon had, maar heb echt te weinig geld. heb nu 28 gold op lvl 41 :). Vanavond toch maar eens wat quests afronden in STV, dan weer behoorlijk wat skinnen.

Wat is een beter gebied voor 40-50 quests: tanaris, feralas of the hinterlands?
kan niet kiezen :P, liefst een gebied met mining en skinning, dat ik ook nog wat verdien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

mja tuurlijk,

Altijd weer dat imbaladin verhaal... hoe moe kan je daarvan worden zeg.
Oh wat zijn we imbalanced. Je weet dat een paladin maar 1 zekere heal heeft hé?
dat is als dit zijn divine shield gebruikt en een big heal gebruikt.
andere shield kan nog steeds gepenetreerd worden.

verder zijn er ZO veel spells/ability´s die heals kunnen interrupten.

Paladins doen weinig damage, de damage van een rogue van gelijk level ligt vele malen hoger.
Zelfs als SoC 1 of 2 keer krit.

Ik heb nu bijvoorbeeld. Princess scepter als wapen.
speed 3.4, Dmg op een lvl 55 undead als lvl 55 zijnde 150/230 SoC extra hit 200/340
crit op SoC op zijn hoogst en dat is dan een dubbele crit 500/700 dmg. (gebeurt amper)

Mag jij me is vertellen wat voor damage jij doet met crits plz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
jarnotjuh schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 08:23:
mogguh kev4h :P

ik wou dat ik een epic weapon had, maar heb echt te weinig geld. heb nu 28 gold op lvl 41 :). Vanavond toch maar eens wat quests afronden in STV, dan weer behoorlijk wat skinnen.

Wat is een beter gebied voor 40-50 quests: tanaris, feralas of the hinterlands?
kan niet kiezen :P, liefst een gebied met mining en skinning, dat ik ook nog wat verdien ;)
hey!
hehe om veel geld te krijgen -> SM1 (graveyard)
5 tot 10G per uur (ligt een beetje aan je drops enzo), en 't gaat echt hard hehe :)
gewoon die groepjes van 3 non elite geesten pakken en hoppa je hebt weer ~15S erbij en een zooi silk
dan ff de baas, die dropt waarschijnlijk die orb die weer iets van 45S is en tegen die tijd is de graveyard al weer gerespawned :)
ik weet alleen niet of je er makkelijk kan komen als pally zonder stealth potions oid, maar het is zeker het proberen waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Nu online
Mja, vertelde je me al eerder. Was gister al naar SM toegereden met me mount, maar daar aangekomen wist ik niet welke ik moest hebben van de 4 ingangen. dusch!
Als ze non elite zijn kan ik ze wel makkelijk aan, maar die boss gaat ech sucken, lukt niet.

Anyway, gister had ik in STV ook 3 rare drops, en niemand wou ze gewoon, kreeg ze gewoon terug van de AH, ik ging toch 10% onder de prijs zitten van anderen. Dus ik doe in IF /2 WTS bla bla, na 10 min nix. Verkoop ik die zooi aan een vendor, msg'ed een gozer, ja ik wil die! :(
dat was 3x meer waard dan al die zooi bij elkaar :(.

Ik ben vanavond ook van plan om naar gadgetzan te gaan, naar de AH, moet daar toch heen voor een quest. Is het de moeite waard die AH, of toch beter in IF blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FragNeck schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:33:
[...]

drops

Orb of rigtousness / Libram of resillience
verkopen zo 50 g elk
Plans: Corruption 25g en kon ze gratis looten :P

2x the needler 52.1 dps polearm 2.2 speed ofzo
verkoop je makkelijk for 75-150 g aan een hunter

16 slot containers
25g per stuk

Grind Grijze zwaardjes etc :P
1-2 g per stuk @ vendor
Runecloth > bandage 2g voor stack

Dreadmist BoE's
Beaststalker BoE's
Devout
etc
100-150 g per item @ ah
kEv4h schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 08:20:
gister een nieuwe dagger gehaald!!
http://www.thottbot.com/?i=8994
altijd lekker zo'n epic dagger.. 800 dmg crit ambushes gebeuren best vaak nu, dus m'n ambushes doen nu ongeveer evenveel damage als een 5cp eviscerate, erg relaxed!
't heeft me wel veel gekost, maarja..
ben blij dat een guildy me er wat geld voor wou lenen anders had ik nu nog met een silent hunter in mainhand gelopen :(

edit: allakhazam is traag, ff thott linkje neergezet
sja helaas doe je em over 10 lvls weer weg aangezien je betere krijgt .. :)
tip koop nooit epic items > lvl 55
kost veel geld en na 5-10 lvl's doe je er egen drol meer mee :P
Muppet schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:18:
[...]

je weet dat een warrior net zoveel betaald ?

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 08-04-2005 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

gadgetzan AH is niet veel waard, daar staan meestal wel weinig items op.
Hooguit de hogere level armors. De keren dat ik daar ging zoeken stond er hooguit 2 pagina´s aan items op.

Ik kan trouwens wel aardig verdienen met Elixir of giant growth.
Verkoop er 5 voor 2.5 gold 1 voor 25s bid 50s buyout.

[ Voor 26% gewijzigd door Tpn op 08-04-2005 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Anoniem: 30579 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 08:47:
[...]

drops

Orb of rigtousness / Libram of resillience
verkopen zo 50 g elk
Plans: Corruption 25g en kon ze gratis looten :P

2x the needler 52.1 dps polearm 2.2 speed ofzo
verkoop je makkelijk for 75-150 g aan een hunter

16 slot containers
25g per stuk

Grind Grijze zwaardjes etc :P
1-2 g per stuk @ vendor
Runecloth > bandage 2g voor stack

Dreadmist BoE's
Beaststalker BoE's
Devout
etc
100-150 g per item @ ah

[...]

sja helaas doe je em over 10 lvls weer weg aangezien je betere krijgt .. :)
tip koop nooit epic items > lvl 55
kost veel geld en na 5-10 lvl's doe je er egen drol meer mee :P

[...]

ik weet dat ik rond lv55 een barman shanker kan halen :)
maar ik speelde nog met een http://www.thottbot.com/?i=3629
dus zoals je kan begrijpen is dit een hele verbetering en het geld gewoon waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec
  • Laatst online: 18-11-2024

altec

Plop

keldon schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:53:
[afbeelding]

Erg blij met mijn level 44 drop op level 51, wilde deze mask al sinds dat level hebben. En vanavond dropte hij dan. Derde keer Zul'Farrak ook pas :)

Nu in Sunken Temple gaan wonen voor mijn Codex: Prayer of Fortitude :D
welke addons heb jij.. ziet er vet uit namelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

btw
dit is mn hoogste recorded Char info dps ooit :p

+ mn een na hoogste crit "ander was 4.4k op een cloth user ^^"
Afbeeldingslocatie: http://members.webdeveloping.nl/~dev/screenie2.jpg

overigens flight is de beste rogue op Warsong

dus phear me :D

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 08-04-2005 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
omfg
under development pagina geupdate:
http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/
plaatje van gnome epic mount oa (de nieuwe)
en check die wapens.. 2.9 speed dagger (oh hehe kijk nog ff beter en zie dat alle 3 die wapens dezelfde stats hebben.. jammer hehe had de ultimate ambush dagger geweest :P)

ziet er iig goed uit allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Nu online
devega, 1337 power! :P
ik had ook 1337 armor toen ik lvl 20 was ofzo, weet nie meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jarnotjuh schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 09:15:
devega, 1337 power! :P
ik had ook 1337 armor toen ik lvl 20 was ofzo, weet nie meer :)
Rofl dat was me niet eens opgevallen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
damn ik weet t allemaal niet meer.. ik ben net 50 geworden en ik zit hard te twijfelen wat voor wapens ik ga namen (en dus ook welke talent kant ik op ga).

Ik heb nu Hypnotic blade en Phantom blade en heb mijn talents in CB en Seal of fate zitten. Maar de Trash blade zit er aan te komen na dit weekend dus dat is al een mooie voor samen met de phantom blade (of als vervanging want de snelheid suks dan). Ik kan hiervan de snelheid omhoog gooien door te respeccen naar Combat (blade fury), maarja ik kan ook wachten op de epic daggers... Ook zit ik te kijken om een hanzo sword te bemachtigen en deze te combineren met de trashblade.

Ik denk dat ik iig respec en seal of fate laat lopen, en of de combat kant op te gaan (blade fury) of Subtlety met imp cs en prep. Ik moet iig respeccen want ik heb een foutje gemaakt en 5 punten in de verkeerde skill gestopt ..

keuzes keuzes keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Elemental invasions: Elementals will invade different locations on Kalimdor every few days. Players can investigate Silithus, Un'Goro Crater, Azshara and Winterspring to seek for ways to counter these invasions

Dit lijkt me wel erg cool eigenlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 12:19

we_are_borg

You will Comply

Ik zit nu al 2 weken de topics van WoW te volgen alleen ik heb moeite met sommige afkortingen die jullie gebruiken. Is er een verklarende woordenlijst die verteld wat PvP, AH en al die andere zaken zijn, bij sommige kan ik nog een voorstelling maken maar bij andere weer niet. Aangezien mijn spel volgende week binnnen kom wil ik me eigen wel goed voor bereiden.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

Anoniem: 30579 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 08:47:
[...]
Een klein verschil. De warrior moet 990g neerleggen voor zijn gewone en later zijn epic mount. Dat is toch een redelijk verschil met wat een paladin betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

zion schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:56:
[...]
Lol, dus dat een pally een 900G gratis krijgt is géén punt, maar dat een warlock 990 gold gratis krijgt is "ouch" :? Speel je zelf toevallig met een Pally?
Nope, for the horde!
M1lamb3r schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:00:
[...]
dus een warlock mag van jou geen gratis mount en een pally wel?

tevens wil ik wel eens een linkje zien naar die post van die GM.
Nee hoor, ik was alleen in de veronderstelling dat de Warlock als enige class gratis mounts kreeg. De andere 8 classes dus de volle mep betalen en Warlock beide mounts voor niets. Dat vond ik wat onrechtvaardig. :P

Het blijkt echter wat genuanceerder te liggen qua kosten dan waar ik van uit ging. :)
tntkiller schreef op donderdag 07 april 2005 @ 21:13:
[...]
er was net een CM repley op de US server hierover

Caydiem
Blizzard Poster

Again -- no one ever said it was free. Just because it's a quest does not mean there is no money involved.
I suggest you wait and see its implementation before complaining. :)

- Caydiem -
Assistant Community Manager
Daar heeft 'ie ook wel een beetje gelijk in ja. :X
keldon schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:53:
[afbeelding]

Keldon!

Lang niet gezien. Je schiet niet erg op met je 51. Dacht dat ik traag was. :P (53)
Welke UI mod is dat in je experience bar? Die lijkt me namelijk best handig. De rest van je mods ken ik wel, maar die vind ik irritant.

Ik wil m'n epic Troll mount zien, nu ik die Gnome gezien heb :9
we_are_borg schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 09:31:
Ik zit nu al 2 weken de topics van WoW te volgen alleen ik heb moeite met sommige afkortingen die jullie gebruiken. Is er een verklarende woordenlijst die verteld wat PvP, AH en al die andere zaken zijn, bij sommige kan ik nog een voorstelling maken maar bij andere weer niet. Aangezien mijn spel volgende week binnnen kom wil ik me eigen wel goed voor bereiden.
Nergens voor nodig hoor, maar voor jouw informatie:
PvP = Player vs Player
PvE = Player vs Environment
AH = Auction House - veilinghuis waar je items kunt verkopen aan andere spelers

Een volledige lijst is te vinden op een willekeurige fansite.

[ Voor 17% gewijzigd door PromWarMachine op 08-04-2005 09:38 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec

altec

Plop

[b][message=23146404,noline]PromWarMachine schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 09:35[

[...]

Keldon!

Lang niet gezien. Je schiet niet erg op met je 51. Dacht dat ik traag was. :P (53)
Welke UI mod is dat in je experience bar? Die lijkt me namelijk best handig. De rest van je mods ken ik wel, maar die vind ik irritant.

Ik wil m'n epic Troll mount zien, nu ik die Gnome gezien heb :9
Wat zijn zijn mods dan?????????
ik vind ze namelijk machtig mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30579 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 09:12:
btw
dit is mn hoogste recorded Char info dps ooit :p

+ mn een na hoogste crit "ander was 4.4k op een cloth user ^^"
[afbeelding]

overigens flight is de beste rogue op Warsong

dus phear me :D
Nijs... fully buffed met Rockbiter heb ik ook rond de 1200 AP ;) Mijn hoogste crit met Windfury en 2h mace was 1047 dmg, en dat is echt uitzonderlijk hoog voor een Shaman hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

altec schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 09:37:
[...]

Wat zijn zijn mods dan?????????
ik vind ze namelijk machtig mooi
Gypsy voornamelijk. Als je dat download dan heb je denk ik het grootste gedeelte van zijn interface al.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
die mods die ze bebruiken zijn de standaar WoW bars hoor.

moet je ff in interface options zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

M1lamb3r schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 09:46:
die mods die ze bebruiken zijn de standaar WoW bars hoor.

moet je ff in interface options zoeken.
We hebben het - voor de duidelijkheid - over deze screenshot.

Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_040705_223116_resize.jpg

Dat zijn absoluut niet de standaard WoW bars.

edit:

Jij hebt het over screenshot van Blizzard medewerkers? Uiteraard gebruiken die geen mods. 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door PromWarMachine op 08-04-2005 09:50 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
PromWarMachine schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 09:49:
[...]

[afbeelding]

edit:

Jij hebt het over screenshot van Blizzard medewerkers? Uiteraard gebruiken die geen mods. 8)7
Dit zijn echt wel de nieuwe bars na de laatste update ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec

altec

Plop

SiNisTrAD schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 09:51:
[...]

Dit zijn echt wel de nieuwe bars na de laatste update ...
Ik had het niet over de bars.. wel over EXP bar en dan die character info echt vet met hoeveel het bij de vendor oplevert enzo..
nice :D tnx voor de info..

En als iemand nog een goede plek weet om silk te farmen (level 32 hunter) hoor ik het graag!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:39
Fase 3 van onyxia is echt heel moeilijk. Vooral de overgang van 2 naar 3 is belangrijk. Elke keer rond de 25% health verloor de MT aggro doordat hij niet snel genoeg stond te strafen om fear te counteren. Wel heel gaaf van blizzard hoe ze de environment proberen te integeren in het gevecht. Wat een prachtige encounter is dit zeg! Azuregos/Kazzak is er niks bij!

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Laatst online: 07-06 12:41

Remi

Moo!

[...]

[afbeelding]

edit:

Ik zou niet weten waarom niet, gewoon een kwestie van alle bars aanzetten bij de interface options.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Kijk even naar de experience bar en de info wat aangeeft hoeveel het waard is.
Ik moet ook ff zo´n auctioneer ding hebben das wel makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec

altec

Plop

Tpn schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 10:00:
Kijk even naar de experience bar en de info wat aangeeft hoeveel het waard is.
Ik moet ook ff zo´n auctioneer ding hebben das wel makkelijk
als je weet welke het is kan je die dan even posten.. desnoods een linkje ;)

tnx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 07:01:
Dat betekent niet dat ik er dagelijks schuldig aan ben. Tuurlijk heb ik het wel es gedaan, maar net zoveel als andere classes wel eens een oppertunity kill maakt. Uiteraard ben jij heel lief he, netjes er naast blijven staan tot diegene full health heeft, daarna /bow je en ga je vechten. Speel jij op een roleplaying server maybe?
As a matter of fact, ik spele op een RP server, en dat soort dingen doe ik dus weldegelijk.Gisteren kwam ik een PvP enabled undead warlock tegen, 2 levels lager. Niet aangevallen. Tijdje terug een undead in Duskwood die een guard aan het aanvallen was. /shoo /shoo terwijl ik m'n PvP enablede. Hij healde, en viel mij aan (niet erg handig overigens, ik was stukken hoger dan hij). Gisteren een level 22 warlock aangevallen die met een level 17 mage bezig was. PvP enabled, paar keer /shoo en toen 'ie het nog niet doorhad afgeschoten.

Dus ja, er zijn mensen die er een bepaalde ethiek op na houden ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Ik weet dat hier heel veel mods op staan, heb alleen nog geen tijd gehad om te kijken of ze lekker werken.

http://www.curse-gaming.com/mod.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Die speciale PvP armor ziet er wel leuk uit, maar op een gegeven moment loopt iedereen dus in dezelfde armor rond 8)7
Dat zie je nu al, is bij andere games ook wel zo(DAoC bv),maar daar kon je je armor nog verven
Ze moeten veel meer variatie erin doen

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93807

hey medeWOWers,

ik heb het al eerder zien langskomen, maar het is erg moeilijk om in 25 delen van honderden posts iets gerichts te kunnen vinden. Hoe kun je ook alweer alle externe addons verwijderen? De map addons gewoon leegmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

edit:

Waarom zouden blizzard medewerkers geen mods gebruiken? Waar dacht je dat ze de ideeen voor de questlog en extra bars vandaan hadden :+

WoW heeft niet voor niks een officiele Mod-APi en zelfs eigen fora om erover te discussieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
altec schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 10:03:
[...]

als je weet welke het is kan je die dan even posten.. desnoods een linkje ;)

tnx :D
Acutioneer + Lootlink voor NPC value

en avgxp plus plus voor de xp bar

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 93807 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 10:20:
hey medeWOWers,

ik heb het al eerder zien langskomen, maar het is erg moeilijk om in 25 delen van honderden posts iets gerichts te kunnen vinden. Hoe kun je ook alweer alle externe addons verwijderen? De map addons gewoon leegmaken?
Je map Interface verwijderen. Bij voorkeur ook je WTF en WTB dirs (of zoiets :P) verwijderen. Dit reset al je settings, maar leegt ook je mod-cache e.d. wat geen overbodige luxe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec

altec

Plop

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 10:21:
[...]

Acutioneer + Lootlink voor NPC value

en avgxp plus plus voor de xp bar
perfect!!! _/-\o_
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Is de server down op vrijdag tussen 7:00 en 13:00? Dan zijn er werkzaamheden bezig.