De HTC Feelers (Qtek 8020 / T-Mobile SDA) (deel 2)

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.831 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was afgelopen week even bij de PhoneHouse en vroeg de filiaalmanager waarom ze de Qtek 8020 niet in het assortiment hebben. Hij gaf als antwoord dat er zoveel vastlopers tussen zaten. 70% van de verkochte toestellen kwam weer terug met software issues. En het was dus niet rendabel voor PhoneHouse om het nog langer in het assortiment te houden. Als ik het hier lees dan hoor ik alleen maar positieve klanken. Hieruit mag ik dus ook afleiden dat geen van jullie last heeft gehad van software issues of hardware issues. Ben namelijk ook van plan om een 8020 aan te schaffen en dan voornamelijk voor zijn Windows functionaliteiten. Daar komt bij dat ik een PDA eigenlijk te groot vind om altijd mee te "sjouwen". Dus dit is een uitkomst. De afspraken kan ik dan automatisch synchronizeren via mijn laptop of via het kantoor.

Concreet is dus de vraag heeft iemand wel eens last gehad van hard-/software issues?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is maar net wat je onder software issues verstaat. Ik heb 'm nu een kleine week maar nog niks aan de hand, behalve dat de gameboy emulator mijn toestel uitschakelt. Maar ja, daarvoor ga je niet terug naar de winkel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 16:55:
Ik was afgelopen week even bij de PhoneHouse en vroeg de filiaalmanager waarom ze de Qtek 8020 niet in het assortiment hebben. Hij gaf als antwoord dat er zoveel vastlopers tussen zaten. 70% van de verkochte toestellen kwam weer terug met software issues. En het was dus niet rendabel voor PhoneHouse om het nog langer in het assortiment te houden. Als ik het hier lees dan hoor ik alleen maar positieve klanken. Hieruit mag ik dus ook afleiden dat geen van jullie last heeft gehad van software issues of hardware issues. Ben namelijk ook van plan om een 8020 aan te schaffen en dan voornamelijk voor zijn Windows functionaliteiten. Daar komt bij dat ik een PDA eigenlijk te groot vind om altijd mee te "sjouwen". Dus dit is een uitkomst. De afspraken kan ik dan automatisch synchronizeren via mijn laptop of via het kantoor.

Concreet is dus de vraag heeft iemand wel eens last gehad van hard-/software issues?
Als je echt PDA functies wilt vervangen zou ik toch eerder naar de QTEK S100 / T-mobile MDA gaan kijken.
Ik heb het toestel zelf al sinds april en ik heb eigenlijk weinig last van software fouten, af en toe wordt het wat trager dan is het even een kwestie van het toestel aan en uit doen en alles loopt weer als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:44

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 08:58:
[...]

Als je echt PDA functies wilt vervangen zou ik toch eerder naar de QTEK S100 / T-mobile MDA gaan kijken.
Ik heb het toestel zelf al sinds april en ik heb eigenlijk weinig last van software fouten, af en toe wordt het wat trager dan is het even een kwestie van het toestel aan en uit doen en alles loopt weer als een zonnetje.
Mee eens, en heel af en toe heb ik dat het apparaatje blijft hangen: uitzetten aanzetten en hij doet het weer, maar dit is alleen bij appart geinstalleerde programma's, het basis apparaat loopt gewoon hardstikke lekker. De bediening en het grote scherm zijn zóó relaxed! (heb um nu pas net een weekje)

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:05
Heeft iemand een advies voor een goede en snelle 1 Gb mini sd card>? en een winkel.... dan kan ik navigatiesoftware gaan laden voor mijn reis naar de noordkaap...

dank!

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

miel schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 14:11:
Heeft iemand een advies voor een goede en snelle 1 Gb mini sd card>? en een winkel.... dan kan ik navigatiesoftware gaan laden voor mijn reis naar de noordkaap...

dank!
Die zijn helaas nog niet leverbaar, men adverteert er al vele maanden mee maar niemand heeft ze ook daadwerkelijk.

Je zult deze moeten importeren of genoegen nemen met 512MB.

Dit is een goede zaak (A'dam) http://www.fotobooms.nl

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerome! schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:18:
[...]

Niet doen! Tenzij je geen gebruik meer wilt maken van je joystick!
Hoe weet je dat? heb je wm5 op een 8020 geinstalleerd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 13:33
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 00:21:
[...]
Hoe weet je dat? heb je wm5 op een 8020 geinstalleerd??
Nee heb zelf een C500, maar kijk maar eens op spv-developers daar staat dat je je joystick daarna niet meer correct kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miel

1GB Mini SD
Ik heb er een gekocht bij www.memoryshop.nl voor 80 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de sda gaat mini-sd,dus aan die kaart zul je niet veel hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 ,dacht dat het over de pagina ging die je zag als je op de link klikte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 21:57:
Miel

1GB Mini SD
Ik heb er een gekocht bij www.memoryshop.nl voor 80 euro :)
en dat is snel genoeg??? Ik wil dit weekend even kijken hoeveel ik nodig heb voor scandinavie.. anders is het niet nodig en haal ik gewoon benelux eraf en scandinavie erop (op mijn 256mb kaartje)... ligt er aan of ik duitsland/denemarken er nog bij wil zetten.. zitten die in maps of western europe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miel

Dat is zeker snel genoeg. Ik heb hem nu enkele weken en hij werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je de zweedse romupdate van Qtek.nu kunt gebruiken en of je de Cab bestandjes van de nederlandse romupdate daarmee samenwerken.
Ik heb gelezen dat er in de Zweedse romupdate een FM radio zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Miel

Ik heb deze 1Gb kaart ook. Absoluut snel genoeg (merk iig niet dat ie minder snel is dan mijn 128Mb).

Mijn Scandinavie Map (v5.62) is 208Mb. Samen met TomTom wordt erg krap op je 256Mb. En het is natuurlijk ook wel lekker als je Benelux, Duitsland, Scandinavie en Major Roads allemaal op 1 kaartje hebt (bij mij +/- 600Mb).

Ervaring met Memoryshop is ook goed. Gewoon volgende dag in huis, EUR.5,00 verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 19:53:
@Miel

Ik heb deze 1Gb kaart ook. Absoluut snel genoeg (merk iig niet dat ie minder snel is dan mijn 128Mb).

Mijn Scandinavie Map (v5.62) is 208Mb. Samen met TomTom wordt erg krap op je 256Mb. En het is natuurlijk ook wel lekker als je Benelux, Duitsland, Scandinavie en Major Roads allemaal op 1 kaartje hebt (bij mij +/- 600Mb).

Ervaring met Memoryshop is ook goed. Gewoon volgende dag in huis, EUR.5,00 verzendkosten.
Kun jij even contact met mij opnemen? mail staat in profiel... dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een kleine mededeling voor tom tom 5 gebruikers.
Ik heb op mijn T-Mobile SDA ( Qtek 8020 model ) Tom Tom 5 met succes draaien.
Ik gebruik GPS Adapt en dat functioneerd voortreffelijk, geeft een goede respons tijd.
Denk er wel aan dat je com 6 gebruikt in configuratie BT Serial PortSetup.
Bij de eerste keer van Tom Tom 5 gebruik viel de BT uit, dus gelijk BT weer aan gezet en daarna werkte alles zeer goed.

Ik heb nog een vraag , Mijn SDA is unlocked en als Vodafone of KPN kaart in doe dan heb ik een slechte bereikbaarheid, vooral in gebouwen en winkels, zijn er meer mensen die er last van hebben of een oplossing weten, rom update of zoiets?

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 14:59
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 17:45:
Weet iemand of je de zweedse romupdate van Qtek.nu kunt gebruiken en of je de Cab bestandjes van de nederlandse romupdate daarmee samenwerken.
Ik heb gelezen dat er in de Zweedse romupdate een FM radio zit.
Dit lijkt me niet he, aangezien er vast geen ontvanger in je telefoon zit |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrrRon schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 11:40:
:(
Wat ik toch wel een nadeel vindt van een Smartphone met Windows Mobile, dus ook van de SDA, is dat er geen mogelijkheid is om een voicedial te beginnen via een headset (al dan niet bluetooth) zonder je toestel aan te raken!!!!!!!!!!!!!!!!
hmmm, ik heb geen probleem i.c.m. bluetrek s2
druk knopje van headset in, spreek de naam uit en hij belt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog goede tips waar ik dit toestel goedkoop kan bestellen met een goedkoop abonnement?
(liefst voor 1 jaar) Of een paar winkels waar je deze toestellen voor een goede prijs los kan halen (2de hands of nieuw maakt me niet uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:44

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Ik heb zojuist een adaptertje gekocht van 2,5mm naar 3,5mm maar dit is gewoon voor een stereo"opstelling/plug", nu is het zo dat ik maar via één kanaal geluid hoor (het linker). Dit lijkt mij te komen doordat er ook nog een microfoonstukje bij hoort te zitten eigenlijk, heeft iemand idee hoe ik het geluid toch stereo kan krijgen met het adaptertje wat ik heb, of kan dit niet? (zonder de telefoon te slopen)

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrRon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 02:02:
[...]
hmmm, ik heb geen probleem i.c.m. bluetrek s2
druk knopje van headset in, spreek de naam uit en hij belt!
Werkt dat ook met je standaard bijgeleverde headset?????????

Bij mij werkt het dus met beide niet! En volgens T-mobile klopt dat.

"Soylent Green is people!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 11:38
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 11:42:
Iemand nog goede tips waar ik dit toestel goedkoop kan bestellen met een goedkoop abonnement?
(liefst voor 1 jaar) Of een paar winkels waar je deze toestellen voor een goede prijs los kan halen (2de hands of nieuw maakt me niet uit)
op gsmweb met tomtom mobile.Heb ik hem ook bestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dit toestel goedkoop wilt hebben dan kun je hem volgens mij het beste los bij expansys bestellen (i-mate sp3 voor 349 euro) en daarnaast een los abonnement nemen van 2 euro p/m (http://www.gsm.nl/)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2005 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-10 08:08
Is de firmware update voor oa mp3 ringtones ed er al? :)

* ephymerous kan m nergens vinden, en ffies geen tijd om forum door te spitten

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ephymerous schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 12:37:

De QTEK 8020 firmware update is er inderdaad al, ff spitten in dit topic kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Laatst online: 30-09 13:54
ephymerous schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 12:37:

Speciaal voor jou ;)

Firmware zoeken in dit topic
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 16:55:
Bij mij draait de nieuwe update lekker, heb de telefoon nu net 3 dagen. Mijn broer heeft de telefoon al 3/4 kwart jaar en in het begin had hij wel wat kleine software-problemen, maar nu heeft hij nergens meer last van en draait het als een zonnetje. Wel loopt de telefoon vast als je soms loopt te 'spelen' ermee, maar gewoon in overall-use geen probs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm bij mij werkt mijn begin-softkey niet meer goed en ik krijg de klacht dat ik als een robot klink ;(

Qtek gebeld en nu hebben ze de 8020 opgehaald. De vriendelijke mevrouw zei dat het 2 weken gaat duren voordat ik em weer terug heb :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:20
Ik heb de 8020 net besteld, maar aangezien ik er een paar films op wil gaan kijken heb ik ook een smartkaartje nodig, mijn vraag welke ik het beste kan kopen om 1 film (met eventueel een stuk of 15 MP3tjes erbij) op te slaan, naast de gewone software, dus eigenlijk wil ik weten hoe groot 1 film is (pocketDivX) en welk merk miniSD het beste/goedkoopste is.

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben van plan om binnekort de T Mobile Sda te kopen met een lock. Nou had ik gelezen dat je voor 28 euro gewoon bij een site zo'n code kan krijgen. Als ik mijn software voor mijn telefoon ga updaten is er dan een kans dat die lock weer terugkomt? Of is het zo eenmaal lock weg dan is hij altijd lock vrij?

Bij voorbaat bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
heeft iemand ervaring met het gebruiken van de SDA als mp3 speler? enig idee hoe lang de batterij dan mee gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Is er ook AvantGo-achtige software voor de 8020 [in mijn geval de T-Mobile SDA] zodat ik webpagina's kan syncen/offline kan bekijken op mijn SDA?

AvantGo ondersteund helaas geen WM2003

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:49

Smarron

The bend

miel schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 09:24:
heeft iemand ervaring met het gebruiken van de SDA als mp3 speler? enig idee hoe lang de batterij dan mee gaat?
Als ik een nachtje werk gaat hij die hele nacht toch wel mee eigenlijk. Betaplayer gebruik ik daarvoor overigens.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
Smarron schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 17:17:
[...]
Als ik een nachtje werk gaat hij die hele nacht toch wel mee eigenlijk. Betaplayer gebruik ik daarvoor overigens.
dus een uurtje of 8?? En dan is hij echt "leeg"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Nog niet helemaal uitgeprobeerd, want ik ben graag bereikbaar, maar 5-6 uur kan ik echt wel luisteren op een volle accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
Smarron schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 18:23:
Nog niet helemaal uitgeprobeerd, want ik ben graag bereikbaar, maar 5-6 uur kan ik echt wel luisteren op een volle accu.
netjes.... ik ben nog aan het twijfelen of ik een 1 gb kaartje aan moet schaffen voor tomtom en mp3....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
Zo ik krijg hem donderdag binnen, ik heb een 512MB kaartje, en ik ga volgende week naar griekenland, welke software is echt onmisbaar op vakantie (films, MP3 en games wil ik hem voor gebruiken) schijfruimte is geen probleem, er gaat een laptop mee.

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

josvg schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 19:19:
Zo ik krijg hem donderdag binnen, ik heb een 512MB kaartje, en ik ga volgende week naar griekenland, welke software is echt onmisbaar op vakantie (films, MP3 en games wil ik hem voor gebruiken) schijfruimte is geen probleem, er gaat een laptop mee.
Helder water, mooi strand, warme zon, veel eten en drinken en ... oh, je phone? :P

Filmpjes zijn altijd wel leuk en muziek om te chillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 11:31
Ik heb nu een maand of 3 een QTEK 8020, heb er laatst de scandinavische firmware opgeflasht, voorziet dus ook in WM10. Tomtom5 draait prima met een 13 in een dozijn Nemerix BT GPS ontvanger. De enige vraag die ik me stel na het lezen van de laatste 20 posts... hoe krijgen jullie het toch klaar om een film te kijken op dat kleine ###schermpje... daar zou ik niet graag anderhalf-twee uur naar zitten turen, laat staan een LOTR marathon op kijken (als heeft dat natuurlijk wel een extra nerd-gehalte ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirectZ
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-08-2024
1 groot nadeel van MediaPlayer 9 is dat je niet in je filmpje kan spoelen... Weet iemand of die wel kan met MediaPlayer 10..?? Dan heb ik tenminste een reden om de nieuwste ROM erop te zetten... Heb de complete F1 in race van Frankrijk erop gezet en een showtje van Youp van't Hek.... Maar moet hem nu elke keer weer vanaf het begin kijken.....

Ik heb verder geen klachten over mijn toestel....Ik heb nu een week of 3 een Qtek 8020 MCE.... TomTom 5 erop met een Adapt Bluetooth GPS adapter..... Heerlijk toestel... Vooral hoe je je medemens kan verbazen met wat dit toestel allemaal kan.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DirectZ schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 02:02:
1 groot nadeel van MediaPlayer 9 is dat je niet in je filmpje kan spoelen... Weet iemand of die wel kan met MediaPlayer 10..?? Dan heb ik tenminste een reden om de nieuwste ROM erop te zetten... Heb de complete F1 in race van Frankrijk erop gezet en een showtje van Youp van't Hek.... Maar moet hem nu elke keer weer vanaf het begin kijken.....

Ik heb verder geen klachten over mijn toestel....Ik heb nu een week of 3 een Qtek 8020 MCE.... TomTom 5 erop met een Adapt Bluetooth GPS adapter..... Heerlijk toestel... Vooral hoe je je medemens kan verbazen met wat dit toestel allemaal kan.... 8)
Gewoon betaplyer en pocket divx instaleren dan kun je gewoon films bekijken in .avi formaat en kan je gewoon spelen in films

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Laatst online: 30-09 13:54
DirectZ schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 02:02:
Met windows media player 10 kan je doorspoelen, gewoon de joystick naar rechtsgedrukt houden. Maar jammergenoeg heb je geen balkje onderin het scherm, zodat je kan zien op welk moment je nu in de film zit.

[ Voor 10% gewijzigd door Klovan op 13-07-2005 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Daarom is betaplayer aan te raden. Balkje onderin, lekker doorspoelen en mocht je zelfs uit het programma gaan en weer terug willen, heeft hij het punt onthouden waar je de vorige keer was gestopt. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Precies, Betaplayer ruled de pan uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
Smarron schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:36:
[...]
Helder water, mooi strand, warme zon, veel eten en drinken en ... oh, je phone? :P

Filmpjes zijn altijd wel leuk en muziek om te chillen.
snap ik, maar we gaan met een camper en daar zit ik alles bij elkaar ongeveer 150 uur in denk ik :P (4 weken, waarvan minstens 5 dagen rijden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
Ik heb hem vandaag binnengekregen, en jezus wat een mooi ding, echt geweldig :D

nu heb ik een vraagje, hoe maak ik een AVI of een MPEG klein genoeg dat hij op mijn 512MB kaartje past? (ik heb een 700MB AVI bestand..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

josvg schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 18:50:
Ik heb hem vandaag binnengekregen, en jezus wat een mooi ding, echt geweldig :D

nu heb ik een vraagje, hoe maak ik een AVI of een MPEG klein genoeg dat hij op mijn 512MB kaartje past? (ik heb een 700MB AVI bestand..)
betaplayer instaleren op je gsm en pocketdivx op je pc gebruiken om films om te zetten naar je telefoon dan zijn ze gemiddeld zo'n 100-130 meg voor een volle film en als je slim bent kopier je die dan via een card reader want via activesync duurt het eeuwen om de boel over te pompen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
Nog een vraagje, hoe kan ik in godsnaam via Bluetooth op internet komen, ik heb al in het handboekje gekeken, en ook gezocht op internet en in de review die in de TS vermeld staat, maar ik kan het echt niet uitvinden, en ik heb gelezen dat het wel moet kunnen.. Kan iemand opheldering geven, ik moet het eigenlijk volgende week woensdag weten ivm vakantie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
josvg schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 18:19:
Nog een vraagje, hoe kan ik in godsnaam via Bluetooth op internet komen, ik heb al in het handboekje gekeken, en ook gezocht op internet en in de review die in de TS vermeld staat, maar ik kan het echt niet uitvinden, en ik heb gelezen dat het wel moet kunnen.. Kan iemand opheldering geven, ik moet het eigenlijk volgende week woensdag weten ivm vakantie..
verbind op je pc je (virtuele bluetooth)comport met de dailup networking profile van de telefoon (neem aan dat je basic bluetooth blabla allemaal werkt).

Vervolgens bel je in met het nummer *99#. afhankelijk van je provider moet je nog een username en password meegeven (vodafone / vodafone voor voda, leeg voor orange weet ik toevallig).

En u bent verbonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
HunterPro schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 18:24:
[...]

verbind op je pc je (virtuele bluetooth)comport met de dailup networking profile van de telefoon (neem aan dat je basic bluetooth blabla allemaal werkt).

Vervolgens bel je in met het nummer *99#. afhankelijk van je provider moet je nog een username en password meegeven (vodafone / vodafone voor voda, leeg voor orange weet ik toevallig).

En u bent verbonden :)
voordat ik een hoop beltegoed kwijt ben, wil ik wel even vertellen dat ik bedoel dat ik via bluetooth met mijn telefoon kan internetten via de vaste breedbandverbinding thuis, en niet via de service van KPN (in mijn geval) op de PC kan internetten ;)

dus als je verhaal zo hetzelfde blijft ga ik dat meteen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
nee :) dit is voor met de laptop in de middle of nowhere.

Anders wil je geowon activeSync verbinden via bluetooth en de passtrough connection aanvinken voor internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Is er ook AvantGo-achtige software voor de 8020 [in mijn geval de T-Mobile SDA] zodat ik webpagina's kan syncen/offline kan bekijken op mijn SDA?

AvantGo ondersteund helaas geen WM2003 :(

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vage bug gevonden in het SMS-en en vroeg mij af of jullie dit ook hebben. Zodra je een sms typt, zie je linksbovenin het aantal karakters dat je hebt getikt en nog kan tikken. Dat zijn er 160 voor een bericht. Als ik echter een ë typ, bijvoorbeeld in het woord Venetië, dan kapt ie het aantal karakters af naar maximaal 70 in een bericht. 8)7

Iemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 11:31
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:14:
Ik heb een vage bug gevonden in het SMS-en en vroeg mij af of jullie dit ook hebben. Zodra je een sms typt, zie je linksbovenin het aantal karakters dat je hebt getikt en nog kan tikken. Dat zijn er 160 voor een bericht. Als ik echter een ë typ, bijvoorbeeld in het woord Venetië, dan kapt ie het aantal karakters af naar maximaal 70 in een bericht. 8)7

Confirmed. Qtek 8020, versie 2.1.32.23, nordic release (de laatste met WM10)

met ë en ê, en eigenlijk alle klinkers met trema en dat hoedje (ben de naam even vergeten, accent egu ofzoiets). Ik vraag me af of dat werkelijk als meerdere smsjes wordt verstuurd indien je meer dan 70 karakters tiept, aangezien het toch standaard tekens zijn, en dus eigenlijk niks speciaals...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke optie voor de Qtek 8020/SDA/SP3i
Ik heb Media Remote van Ruttensoft geinstalleerd op mijn computer en op mijn phone.
Deze kun je verbinden via Bluetooth en dan kun je vanuit je luie stoel (in de tuin) :z je Mp3-tjes op je PC bedienen. En als het de buren een beetje teveel wordt kun je er nog een Infrarood of Bluetooth koptelefoon op aansluiten. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel

'

Kun je me eerst vertellen hoe ik van die speciale tekens moet maken, ik kan het niet vinden op mijn telefoon :?

Ik kan nogsteeds niet via Bluetooth op mijn telefoon op internet komen, kan iemand even uitleggen hoe het stap voor stap werkt? alvast bedankt!
(ik wil dus met mijn telefoon op internet hebben via de vaste thuisverbinding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet zeker of je dit bedoeld maar als ik een sms-je schrijf en ik hou de toets rechtonder (#) enkele seconden ingedrukt dan krijg ik allerlei speciale tekens te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
ik ben van plan de t-mobile sda te gaan nemen!

nou heb ik nog een paar vraagjes:
- er is geen verschil he tussen de qtek 8020 en deze? (alleen het uiterlijk dan)

- ik geloof dat de sda wel een aparte firmware hebt toch? en waar kan ik dan de laatste sda firmware vinden, want op t-mobile zie ik daar niets over!

- ik ben van plan dan een t-mobile relax 150 (2 jaar) abbo te nemen, zit daar de smsjes bij inbegrepen (als ik geen sms bundel neem) ik bedoel als ik ga smsen komt het dan boven op de 21,50, of betaal je de smsjes daar uit?
(ik weet dat deze vraag hier eigenlijk niet hoort, maar om daar nou een nieuw topic voor te openen!?)

- en is het nou wel of niet mogelijk met de laatste firmware tomtom 5 te draaien??

en ik kies voor de sda, omdat ik het uiterlijk gewoon mooier vindt, dan de qtek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edgarf28 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 18:55:
ik ben van plan de t-mobile sda te gaan nemen!

nou heb ik nog een paar vraagjes:
- er is geen verschil he tussen de qtek 8020 en deze? (alleen het uiterlijk dan)

Nee er is geen verschil behalve het uiterlijk en de 2 extra t-mobile knopjes op de SDA

- ik geloof dat de sda wel een aparte firmware hebt toch? en waar kan ik dan de laatste sda firmware vinden, want op t-mobile zie ik daar niets over!

Je kunt de Qtek firmware update gebruiken op de SDA, je bent dan wel meteen ale T-Mobile rotzooi kwijt

- ik ben van plan dan een t-mobile relax 150 (2 jaar) abbo te nemen, zit daar de smsjes bij inbegrepen (als ik geen sms bundel neem) ik bedoel als ik ga smsen komt het dan boven op de 21,50, of betaal je de smsjes daar uit?
(ik weet dat deze vraag hier eigenlijk niet hoort, maar om daar nou een nieuw topic voor te openen!?)

Bij T-mobile betaal je SMS-jes bovenop de 21,50 per maand je kunt als je veel sms't beter een sms bundel erbij nemen

- en is het nou wel of niet mogelijk met de laatste firmware tomtom 5 te draaien??

Ja dat is gewoon mogelijk, lees het topic door om te zien hoe verschillende mensen het voor elkaar gekregen hebben

en ik kies voor de sda, omdat ik het uiterlijk gewoon mooier vindt, dan de qtek

Dat is natuurlijk altijd persoonlijke smaak, zelf vind ik de SDA lelijk en ben voor de in mijn ogen stijlvollere en unbranded 8020 gegaan, maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
ahh ok bedankt voor je antwoorden!

dan ga ik toch maar de qtek nemen met hi 20 2 jaar (want daar zitten de smsjes wel bij inbegrepen, en bij t-mobile niet)
aangezien ik een student ben, moet ik wel zo rond de 20 euro blijven, dus dan zit dat er alleen maar op, ook al vind ik de sda mooier!

dan neem ik hem wel gelijk met tomtom, is 134 euro (dat betaal ik dan wel van mn verjaardagsgeld! :P ) met hi 20 bij gsmweb.nl
want ik moet toch nog een gps dingetje kopen!

dus ik ben er uit wat mijn volgende mobiel gaat worden! bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo 8020 gebruikers, heb het hele topic doorgespit maar ben mijn probleem niet tegengekomen. Heeft er iemand ervaring met een internet versie van tom tom 5 op het toestel. Heb alles geprobeerd en volgens de handleiding hoef ik slechts de bedoelde mappen naar mijn miniSD te kopieren en alles moet werken na het toestel uit en aan te zetten. Nu kan ik inderdaad na het opstarten tom tom opstarten maar hij loopt steeds vast na het groene scherm wat je met ja moet bevestigen. Als ik het kaartmateriaal weg laat loopt hij wel door maar hij zegt dat dat hij geen kaartmateriaal kan vinden.
Groetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 20:18:
Hallo 8020 gebruikers, heb het hele topic doorgespit maar ben mijn probleem niet tegengekomen. Heeft er iemand ervaring met een internet versie van tom tom 5 op het toestel. Heb alles geprobeerd en volgens de handleiding hoef ik slechts de bedoelde mappen naar mijn miniSD te kopieren en alles moet werken na het toestel uit en aan te zetten. Nu kan ik inderdaad na het opstarten tom tom opstarten maar hij loopt steeds vast na het groene scherm wat je met ja moet bevestigen. Als ik het kaartmateriaal weg laat loopt hij wel door maar hij zegt dat dat hij geen kaartmateriaal kan vinden.
Groetjes.
wat bedoel je met een internet versie?? :+ heb er nog nooit van gehoord!, je bedoelt toch niet een warez versie he?? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
Shultzi schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 20:18:
Groetjes.
wat bedoel je met een internet versie?? heb er nog nooit van gehoord!, je bedoelt toch niet een warez versie he??

Ja natuurlijk bedoel ik de goedkoopste uit de schap van wares.gps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit probleem komt vaker voor na een hard reset van de telefoon. Je moet in de map \Storage\My Documents\TomTom een bestandje aanmaken. Staat allemaal uitgelegd eerder in deze thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:46
Shultzi zie je email. Warez wordt hier niet getolereerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 17:50:
Dit probleem komt vaker voor na een hard reset van de telefoon. Je moet in de map \Storage\My Documents\TomTom een bestandje aanmaken. Staat allemaal uitgelegd eerder in deze thread.
Heb deze hele thread doorgelezen maar ik kom het niet tegen. Wat voor een bestandje moet ik dan aanmaken in deze map????
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

josvg schreef op maandag 18 juli 2005 @ 18:20:
[...]

'

Kun je me eerst vertellen hoe ik van die speciale tekens moet maken, ik kan het niet vinden op mijn telefoon :?
Als je inderdaad # ingedrukt houdt, krijg je alle speciale tekens, maar ook bij de losse letters worden de speciale tekens gesuggereerd in het lijstje. Dus zo kan je ze ook benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tijdens mijn vakantie, zeer goede ervaring opgedaan met mijn SDA en GPS ontvanger van Adapt, bij het installeren moet je wel com6 activeren, en bij Tom Tom 5 aangeven dat je een ander GPS ontvanger gebruikt.
De GPS ontvanger heeft ongeveer 18 uur op een volle accu gewerkt, en lag in de dashboard en had een uitstekende ontvangst, ook bij regen.
Alleen had mijn SDA een slechte bereik bij gebruik van de telefoon met de vodafone kaart, (even los van mijn GPS verhaal) ik heb toen de SDA geupdate naar ROM V2.1.31.21. Qtek 8020.
Hierbij werkte mijn vodafone kaart een stuk beter, en bij het installeren van de Adapt GPS ontvanger hoefde ik zelfs de com poort niet meer in te stellen, alleen de BT connectie met Adapt gemaakt
en Tom Tom 5 zag hem gelijk na de instelling, een ander GPS.

Misschien heeft iemand hier wat aan.. 8)
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo iedereen!
ben nu 3 wk in bezit van 8020. super ding! snap alleen niet hoe ik mijn beltonen kan veranderen. zal wel aan mij liggen, maar dat ben ik al effe een paar kwartiertjes gewend!
en nog iets, werkt een bt headset van logiech nu wel of niet. ik krijg t niet voor elkaar.
1 groet jmvv

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2005 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 07:17:
hallo iedereen!
ben nu 3 wk in bezit van 8020. super ding! snap alleen niet hoe ik mijn beltonen kan veranderen. zal wel aan mij liggen, maar dat ben ik al effe een paar kwartiertjes gewend!
en nog iets, werkt een bt headset van logiech nu wel of niet. ik krijg t niet voor elkaar.
1 groet jmvv
Beltonen veranderen is Begin -> instellingen ( 8 ) -> Geluiden (2) en je kunt veranderen. Als je andere beltonen wilt importeren kun je gewoon wav of midi files copieren naar de my documents folder in de storage map. als je de nieuwste firmware update hebt gedaan kun je ook .mp3 bestanden gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2005 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu 1 maand een SDA, geweldig ding, af en toe wat wndows kuren dat ie helemaal niets meer doet, dus batterij eruit en weer aanzetten... klaar.

Ik ben wel al al die tijd op zoek naar een carkit maar die gaan allemaal via bluetooth. Ik gebruik TomTom (via bluetooth) en dan kan ik dus niet meer de carkit gebruiken.

Ik zoek dus (denk ik) een carKit (MET telefoonhouder zodat ik navigatie kan aflezen) die met kabeltjes met mijn radio is verbonden en tegelijk een autoladeringebouwd heeft(die het liefst niet via de aansteker gaat omdat daar de GPS ontvager al in zit)

Is daar een oplossing voor behalve de meer dan 300 euro kostende carKit met GPS die op PDAshop wordt aangeboden en dus mijn huidige GPS ontvanger naar marktplaats doet verplaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je tomtom gebruikt via Bluetooth dan kun je daarnaast ook gewoon nog een carkit via bluetooth gebruiken doe ik zelf ook. Ook op een carkit kun je meerdere telefoons aanmelden.
Je telefoontjes gaan dan via je carkit en de stem van TomTom hoor je via de speaker van je telefoon.
Wat betreft de sigaretten aansteker kun je bijv. bij Halfords een verdeler kopen (+/- 5 euro) zodat je meerdere pluggen kunt gebruiken.
Deze kun je wegwerken onder je dashboard en dan zie je er helemaal niets van.

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 08:55:
[...]

Beltonen veranderen is Begin -> instellingen ( 8 ) -> Geluiden (2) en je kunt veranderen. Als je andere beltonen wilt importeren kun je gewoon wav of midi files copieren naar de my documents folder in de storage map. als je de nieuwste firmware update hebt gedaan kun je ook .mp3 bestanden gebruiken.
ok dat snap ik allemaal maar hoe krijg ik t nu voor elkaar dat ik ze als beltoon kan veranderen.
jij zegt, Begin -> instellingen ( 8 ) -> Geluiden (2) en je kunt veranderen. maar mij lukt dit niet om ze daar op te halen.
en weet jij toevallig ook iets over bt headset van logitech
bvd jmvv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort de SDA (2 weken) ik vind het een geweldig toestel, klein en veelzijdig....
Het enigste wat mij tegen viel is die t-mobile troep, ik heb de firmware van Q-tek er op gezet v2.1.31.22 en dat loopt naar mijn gevoel toch allemaal wat lekkerder.
Zeker de handsfreefunctie is er op vooruit gegaan, bij de T-mobile firmware was het geluid beduidend minder in handsfree stand.
Verder heb ik de t-zones en de envelop door wat aanpassingen geactiveerd en de T-zone button gekoppeld aan mijn Tomtom 5.
Zo heb ik een volledig werkende SDA met Qtek firmware. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verder heb ik de t-zones en de envelop door wat aanpassingen geactiveerd en de T-zone button gekoppeld aan mijn Tomtom 5.
Hoe heb je dat gedaan? Heb je wat info of een linkje voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is daar een oplossing voor behalve de meer dan 300 euro kostende carKit met GPS die op PDAshop wordt aangeboden en dus mijn huidige GPS ontvanger naar marktplaats doet verplaatsen?
Bij supplies4mobility kost ie 250 euro. Ik heb hem ook en vind het een wereld carkit. Je kan hem met je stem besturen en je hoeft nooit meer te kl#ten met lege GPS accu's. Als je je GPS niet gebruikt om te wandelen of fietsen is dit de beste oplossing. Jammer genoeg ondersteunt de SDA het audio-gateway profiel niet, anders had je de TomTom aanwijzingen ook over je auto speakers gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 19:35:
Ik heb sinds kort de SDA (2 weken) ik vind het een geweldig toestel, klein en veelzijdig....
Het enigste wat mij tegen viel is die t-mobile troep, ik heb de firmware van Q-tek er op gezet v2.1.31.22 en dat loopt naar mijn gevoel toch allemaal wat lekkerder.
Zeker de handsfreefunctie is er op vooruit gegaan, bij de T-mobile firmware was het geluid beduidend minder in handsfree stand.
Zo heb ik een volledig werkende SDA met Qtek firmware. >:)
Ik heb mijn SDA ook voorzien van firmware 2.1.31.21 qtek.
Mijn vraag is hoe jij de t-zones en de envelop toets door wat aanpassingen hebt geactiveerd.
Goodnews

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2005 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:52
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 17:03:
[...]

Mijn vraag is hoe jij de t-zones en de envelop toets door wat aanpassingen hebt geactiveerd.
Ik denk met deze methode

Moet je helaas wel opnieuw voor flashen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo.
ik snap een aantal dingen niet van de 8020. hoe krijg ik nou preciess voor elkaar dat ik mijn gewenste beltoon ingesteld krijg en werkt een bt headset van logitech nu wel of niet.
verder een super ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flammaflora:

Het hangt er een beetje vanaf welke rom update je hebt.
Heb je v2.1.31.21 (dit kun je zien als je telefoon opstart) dan kun je ook Mp3's gebruiken.
Heb je deze update er niet op staan dan kun je alleen Wav's gebruiken.
Voordat je een eigen beltoon kunt gebruiken moet je eerst de beltoon op de juiste plaats zetten.
Je moet beltonen altijd in de map Storage\application data\sounds zetten.

Als je dit gedaan hebt ga dan druk je op begin en dan op 8 en dan op 2 en hier zie je bovenaan Beltoon druk nu op de joystick en selecteer de juiste beltoon.

Suc6

Oja voor tomtom gebruikers als je ruimte op je geheugen kaartje wilt besparen dan kun je de stemmen die je niet gebruikt eraf gooien.
Deze staan in de map voices.

Dit zijn de nederlandse stemmen:

Bram - data14.chk + Bram - data14.vif
Eva - data15.chk + Eva - data15.vif
Nora - data16.chk + Nora - data16.vif

Als je alleen de stem laat staan die je altijd gebruikt en de rest eraf gooit kan dit wel meer dan 40 MB schelen.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2005 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 23:16

n00bs

Het is weer Zomer!

Weet iemand wat de accuduur is bij deze telefoon icm TomTom Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

n00bs schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 00:49:
Ongeveer 4 uur. Dus vergeet je autolader niet !!!
Je kunt btw de autolader van de Orange C500 hiervoor perfect gebruiken. Deze kost €14,95 in de Orange shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vage bug gevonden in het SMS-en en vroeg mij af of jullie dit ook hebben. Zodra je een sms typt, zie je linksbovenin het aantal karakters dat je hebt getikt en nog kan tikken. Dat zijn er 160 voor een bericht. Als ik echter een ë typ, bijvoorbeeld in het woord Venetië, dan kapt ie het aantal karakters af naar maximaal 70 in een bericht.
In de tijd dat ik nog met een Sony Cricketson belde was dit ook zo. Misschien dat een ë veel geheugen ruimte inneemt..
n00bs schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 00:49:
Het hangt af van de weergave van de route op je telefoon. Als je de 3D weergave aan hebt staan dan gaat de batterij sneller leeg dan wanneer je de eenvoudige pijlen weergave gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

ok dus de batterij gaat lang mee :)

Is er trouwens werkelijk geen enkel verschil in kwaliteit van foto/video etc van de Imates en de Qtek?
en ik las in een review dat MP3 ringtones niet werken??? is hier iets aan te doen?

En hoe zit het bij Qtek met office documenten, ik las dat niet alle telefoons standaard ondersteuning hebben voor Office... en is het alleen mogelijk om te viewen of ook te editten?

[ Voor 53% gewijzigd door n00bs op 27-07-2005 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:25:
ok dus de batterij gaat lang mee :)

Is er trouwens werkelijk geen enkel verschil in kwaliteit van foto/video etc van de Imates en de Qtek?
en ik las in een review dat MP3 ringtones niet werken??? is hier iets aan te doen?

En hoe zit het bij Qtek met office documenten, ik las dat niet alle telefoons standaard ondersteuning hebben voor Office... en is het alleen mogelijk om te viewen of ook te editten?
mp3 ondersteuning voor ringtones is updaten van de telefoon, office spul gebruiken kun je door een pakketje ervoor te instaleren, ben de naam ff kwijt maar staat wel in het topic ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:25:
Goeie vraag, want bij de Qtec 8020 zit geen office viewer als ik de specs zo doorlees...

De pocket versie van acrobat reader is hier binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn toestel: qtek 8020

hallo dames en heren!!
volgens mij ben ik een beetje dom!! t lukt mij dus ech nie om een andere beltoon te kiezen. wel degene die al via: begin / 8 / 2 / in het toestel stonden. maar een leuke mp3 of real of polofonische beltoon daar krijgen lukt mij dus ech nie!.!.!
kan iemand dat nou niet eens simpel uitleggen( voor een leek hé)
de software die in t toestel zit is de juiste, dwz media player 10 en 2.1.31.21
k krijg geen v te zien in mijn scherm als ik m opstart dus geen v.2.1.31.21 maar 2.1.31.21

vraag 2: in de usa, wat voor voltage heb je daar? en kan ik m daar goed opladen

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 06:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 00:52:
[...]

Goeie vraag, want bij de Qtec 8020 zit geen office viewer als ik de specs zo doorlees...

De pocket versie van acrobat reader is hier binnen te halen.
je moet het software pakket clearvue downloaden

http://www.westtek.com/smartphone/

kun je all office documenten openen en pdf en plaatjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 14:01:
hallo.
ik snap een aantal dingen niet van de 8020. hoe krijg ik nou preciess voor elkaar dat ik mijn gewenste beltoon ingesteld krijg
Zet de geluiden in \Storage\Application Data\Sounds\ en je kan ze kiezen in het schermpje zoals eerder genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Hoe is nu de kwaliteit van deze displays tov Samsung telefoons? en zijn ze ook reflectief in fel zonlicht? zodat je dus overdag gewoon je display kan aflezen?

Ik had ook iets gelezen mbt een bug met Caller ID's, is deze al verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Laatst online: 02-10 08:43

janklp

FortyTwo Capital

Heeft iemand al een 2,5mm naar 3,5 mm converter die goed werkt? Bij mij bij de lokale pc boer konden ze dat niet garanderen. Kan iemand dit bevestigen?

Hieronder stond blaat.

[ Voor 132% gewijzigd door janklp op 29-07-2005 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Januszjes schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 19:01:
Heeft iemand al een 2,5mm naar 3,5 mm converter die goed werkt? Bij mij bij de lokale pc boer konden ze dat niet garanderen. Kan iemand dit bevestigen?

Hieronder stond blaat.
Ja, in Den Haag bij Mediamarkt gekocht.

@nOObs: Ik vindt het scherm in het felle zonlicht minder leesbaar, maar folie/screenprotector doet wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Waar kan je die screenprotector halen dan en blijft dat wel goed zitten? heeft iemand ook nog misschien foto's van het browsen met internet explorer van bv tweakers.net ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakerbobf
  • Laatst online: 15-08 21:51
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 17:23:
Ik zoek dus (denk ik) een carKit (MET telefoonhouder zodat ik navigatie kan aflezen) die met kabeltjes met mijn radio is verbonden en tegelijk een autoladeringebouwd heeft(die het liefst niet via de aansteker gaat omdat daar de GPS ontvager al in zit)

Ik heb zelf een echte bedrade carkit van THB Bury dus met houder en ook meteen opladen.

Afbeeldingslocatie: http://www.thb.de/bilder/take_talk/sda_mobile_small.jpg

Ik heb alleen 2 problemen:

Tomtom geeft geen geluid wanneer het profiel auto gekozen wordt in de carkit, dit gaat automatisch en het geluid uit de telefoon is ook uit. Wanneer je een headset in de aansluiting doet geeft tomtom wel gewoon geluid op de headset.

Wanneer ik de telefoon in de carkit zet gaat de toetsvergrendeling er niet automatisch vanaf, dit zou erg handig zijn, wanneer hij er weer uit gaat moet de toetsblokkering weer aangaan natuurlijk. Dus eigenlijk bij profiel auto altijd toetsblokkering uit

Wanneer iemand een idee heeft heel graag! :9~

[ Voor 8% gewijzigd door Tweakerbobf op 30-07-2005 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je niet gewoon het profiel auto wijzigen zodat tomtom wel geluid geeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakerbobf
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 09:57:
Kun je niet gewoon het profiel auto wijzigen zodat tomtom wel geluid geeft ?
Nee helaas, het profiel auto wordt standaard gekozen en er zit in het profiel geen instelling voor geluiden van applicaties. Het bellen gaat wel goed. Ik denk dat het een instelling in het register moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Dat is behoorlijk %&# dus als je jouw telefoon wilt gebruiken waarvoor die eigenlijk gemaakt is, werkt het niet?

Iedereen met een Smartphone gebruikt wel TomTom en in de auto zal bijna iedereen hem op de carkit aansluiten.

ps: mail Qtek anders met dit probleem en hou ons op de hoogte..

[ Voor 14% gewijzigd door n00bs op 30-07-2005 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakerbobf
Ik heb zelf een T-Mobile SDA en heb T-Mobile hier al over gebeld en bij de td een storing achter gelaten, eens kijken of ze er iets mee doen. Wanneer ik een headset erin doe werkt dat wel gewoon goed, de carkit werkt ook gewoon met een jack plug onderin er wordt alleen een ander profiel geactiveerd, ik denk dus dat het daarin zit.

[ Voor 38% gewijzigd door Tweakerbobf op 30-07-2005 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Laatst online: 02-10 08:43

janklp

FortyTwo Capital

Hoe is het eigenlijk mogelijk het volume van de speaker zachter te zetten tijdens een gesprek. Ik heb de manual gelezen maar ik zie er niets over staan.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste