De HTC Feelers (Qtek 8020 / T-Mobile SDA) (deel 2)

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 9.715 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10459

Mijne ook!!
_/-\o_
ook bij mobiele telefoons .nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-05 22:07

janklp

FortyTwo Capital

Nou ik had mijn telefoon ter reparatie aangeboden. Na 3,5 week kreeg ik mijn onding eindelijk weer terug. En precies zoals ik al verwacht had: hij doet het natuurlijk nog steeds niet. Uiteraard qtek weer gebeld, moesten ze al mijn gegevens weer opnieuw registreren. Weer een kwartier aan de lijn gehangen. Morgen wordt hij opnieuw opgehaald. Maar ik schaf binnenkort maar een nieuwe Nokia aan. Die telefoons werken tenminste fatsoenlijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148526

Sinds een paar weken een Audio Jack Plug Converter 2,5 mm to 3,5 mm. Heb alleen een klein? probleem. Als ik de uitgang van mijn gewone oordopjes wat losser in mijn converter doe dan krijg ik geluid uit beide oordopjes maar zodra ik ga lopen dan valt mijn geluid steeds weg (door het losser zitten van mijn oordopjes) Maar zodra ik de uitgang van mijn oordopjes echt vast druk dan krijg ik maar geluid uit 1 oordopje maar dan heb ik tijdens het lopen geen last van geluid uitval. Hebben meer mensen hier last van en zo ja hebben jullie misschien hier een oplossing voor? Heb de converter gewoon bij een winkel in de buurt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-06 20:46
Waarschijnlijk heb je een plug met drie ringen nodig...

Is er iemand die zijn goedwerkende SDA kwijt wilt? Zoja
dan zou ik hem graag willen overnemen want ik zoek er een!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 06:41

nlboy

Alles kitz?

Ik ben van plan om deze telefoon alleen te gebruiken voor TomTom, want een TomTom Go of PDA is gewoon te duur. :) Raden jullie mij deze telefoon aan, als ik die alleen voor TomTom ga gebruiken? Of is het toch verstandig om door te sparen voor een PDA? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Chiii schreef op maandag 10 april 2006 @ 01:22:

heb wel een qtek 8300 Music Box met speakers en 512 Mb-kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
Bedankt voor je aanbod maar die ligt denk ik buiten mijn budget.

Vraagje voor 8020 gebruikers, kan je een nekkoord aanhangen?
Want ik kan bij de foto's niet zien of er een gat in zit waar
je iets doorheen kan lussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 17:06

fulgore

goud

nlboy schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:02:
Ik ben van plan om deze telefoon alleen te gebruiken voor TomTom, want een TomTom Go of PDA is gewoon te duur. :) Raden jullie mij deze telefoon aan, als ik die alleen voor TomTom ga gebruiken? Of is het toch verstandig om door te sparen voor een PDA? Alvast bedankt!
De SDA is geweldig voor TomTom, hij is veel handzamer dan een 'lompe' PDA.
Ik gebruik hem nu alweer ruim een jaar naar volle tevredenheid.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 06:41

nlboy

Alles kitz?

fulgore schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 18:57:
[...]

De SDA is geweldig voor TomTom, hij is veel handzamer dan een 'lompe' PDA.
Ik gebruik hem nu alweer ruim een jaar naar volle tevredenheid.
Oké bedankt, is het beeld groot genoeg om iets te zien? En heb je veel last van het zonlicht? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:49

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Chiii schreef op maandag 10 april 2006 @ 17:50:
Bedankt voor je aanbod maar die ligt denk ik buiten mijn budget.

Vraagje voor 8020 gebruikers, kan je een nekkoord aanhangen?
Want ik kan bij de foto's niet zien of er een gat in zit waar
je iets doorheen kan lussen.
Daar is zeker een plek voor, alleen is dat gat érg klein (wel stevig, ijzer) Het zit aan de rechterkant onderaan.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
Waar kan je dit toestel eigenlijk nog kopen, heb op verschillende 2ehands websites gekeken
maar kan ik geen vinden (voor een normale prijs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrRon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-12-2024

"Soylent Green is people!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
beetje vervelend want ik heb al een abbo maar die aanbieding is super, totaal zou die dan ongeveer 176 euro zijn, maar is het toestel nog wel waard om te kopen aangezien ik in een vorige post lees dat hij wordt afgeraden, ik ben een overall gebruiker de agenda heb ik nodig, speel wel s mp3 af, filmpjes kijken in de trein spelletjes spelen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsander
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb nu een heel vaag probleme met m'n SDA, De kalender lijkt helemaal gefuckt. Op m'n homescreen is de "next appointment"-applet gewoon helemala leeg, als ik de kalender op probeer te starten krijg ik alleen de dag te zien zonder afspraken en reageert ie vrijwel nergens op (naar andere dag, nieuwe afspraak, etc). Volgens mij zit er iets in een oneindige loop, want z'n memory zit ook heel laag. Het is alleen de kalender waarbij dit gebeurt, de rest werkt nog prima. Iemand enig idee?
Chiii schreef op maandag 10 april 2006 @ 01:22:

Eventueel, uiteraard nadat dit probleem opgelost is. Ik ben toch niet zo'n fan van telefoons met een joystick.. Hoeveel zou je ervoor over hebben? (hij is simlockvrij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

bsander schreef op donderdag 13 april 2006 @ 08:57:
Ik heb nu een heel vaag probleme met m'n SDA, De kalender lijkt helemaal gefuckt. Op m'n homescreen is de "next appointment"-applet gewoon helemala leeg, als ik de kalender op probeer te starten krijg ik alleen de dag te zien zonder afspraken en reageert ie vrijwel nergens op (naar andere dag, nieuwe afspraak, etc). Volgens mij zit er iets in een oneindige loop, want z'n memory zit ook heel laag. Het is alleen de kalender waarbij dit gebeurt, de rest werkt nog prima. Iemand enig idee?

[...]

Eventueel, uiteraard nadat dit probleem opgelost is. Ik ben toch niet zo'n fan van telefoons met een joystick.. Hoeveel zou je ervoor over hebben? (hij is simlockvrij)
Heb je um al opnieuw opgestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsander
  • Niet online
Uiteraard. Geen verschil.

De kalender syncen gaat overigens nog wel gewoon goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

nlboy schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 19:02:
[...]

Oké bedankt, is het beeld groot genoeg om iets te zien? En heb je veel last van het zonlicht? :)
Het beeld is groot genoeg, van zonlicht heb ik in principe geen last, wanneer ik TomTom gebruik gebruik ik deze in de auto, dan schijnt er als het goed is geen zonlicht op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
Modbreak:GoT is hier niet voor bedoeld, Vraag & Aanbod wel.

[ Voor 92% gewijzigd door Eggy op 13-04-2006 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsander
  • Niet online
bsander schreef op donderdag 13 april 2006 @ 08:57:

[...]

Uiteindelijk opgelost met een harde reset, hij doet 't nu gewoon weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casper4253
  • Laatst online: 17:08
Mijn vrouw heeft een Tmobile SDA met tomtom
Nou vindt ze het erg lastig om tomtom optestarten: Menu en dan naar beneden scrollen volgende scherm enz. is er niet een manier om een icoon met snelkoppeling in de startpagina te plaatsen of misschien een andere manier?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

casper4253 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 21:30:
Mijn vrouw heeft een Tmobile SDA met tomtom
Nou vindt ze het erg lastig om tomtom optestarten: Menu en dan naar beneden scrollen volgende scherm enz. is er niet een manier om een icoon met snelkoppeling in de startpagina te plaatsen of misschien een andere manier?

alvast bedankt.
Dat kan, je kan alle programma's uit je 'start'menu een sneltoest geven.
-Ga in je 'begin' naar je tomtom icoon.
-druk op menu (rechter toets)
--1 snelkeuze toevoegen
-....... toewijzen toetsenblok: cijfer op je toetsenbord

opstarten: je tel. staat op het beginscherm, je houdt de toegewezen toets ff ingedrukt en voila, het programma start op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casper4253
bartvl schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 21:50:
[...]

Dat kan, je kan alle programma's uit je 'start'menu een sneltoest geven.
-Ga in je 'begin' naar je tomtom icoon.
-druk op menu (rechter toets)
--1 snelkeuze toevoegen
-....... toewijzen toetsenblok: cijfer op je toetsenbord

opstarten: je tel. staat op het beginscherm, je houdt de toegewezen toets ff ingedrukt en voila, het programma start op.
Bedankt,
Ik zal het morgen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Laatst online: 26-05 22:07

janklp

FortyTwo Capital

Hoe maken jullie eigenlijk achtergronden? Ik krijg telkens als ik afbeeldingen op mn telefoon zet half gevulde achtergronden voor het beginscherm. Naar welke resolutie zetten jullie ze? Ik krijg het toch met geen mogelijkheid voor elkaar een fatsoenlijke achtergrond in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 22:39
Ole, ik kom er niet meer uit :D

Ik ben al 4 dagen opzoek naar een goede smartphone.

Eisen:

1: Goede accu duur (dat ik die 8 Dagen van mijn Siemens A65 niet haal begrijp ik, maar 2 dagen met de MPX 200 vind ik veelste weinig)

2: Goed bedraad headset (ik wil geen blueooth, ik zit dagelijks al in genoeg straling :P )

3: Syncen met outlook agenda (dat kan deze wel dankzij Windows mobile)

4: Mogelijk om een bedraade GPS muis aan te sluiten (Once again: Geen Bluetooth straling :P )

5: Zo goedkoop mogelijk :)

Nu kwam ik de volgende aanbieding tegen: http://www.pdashop.nl/product/16492

Dat leek me een mooie aanbieding om daar mijn Telfort simkaartje in te frotten :)

Iemand met nog alternatieven in de 200 euro range?
(of als het even kan nog minder :) 2ehands is ook een optie, maar liever niet ivm krasjes en garantie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Zijn er bedrade gpsmuizen die universeel werken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 22:39
Moet je niet aan mij vragen ;)

Ik weet alles van laptops, maar van mobieltjes weet ik geen fluit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Laatst online: 04-06 17:30
Misschien een nOOb vraag maar is hier ook windows mobile 5 op te zetten....Ik bedoel zijn telefoons upgradeble qua besturingsysteem.....

Ben een absolute beginner met telefoons maar de intregatie van xbox360, pc en mobiele telefoons (live anywhere) is een toevoeging waarmee ik in de nabije toekomst toch ga overwegen om een mobiele aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Crawl NL schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 11:47:
Misschien een nOOb vraag maar is hier ook windows mobile 5 op te zetten....Ik bedoel zijn telefoons upgradeble qua besturingsysteem.....

Ben een absolute beginner met telefoons maar de intregatie van xbox360, pc en mobiele telefoons (live anywhere) is een toevoeging waarmee ik in de nabije toekomst toch ga overwegen om een mobiele aan te schaffen.
Ja, dat kan maar met beperkingen, zie een aantal pagina's terug, bijv. pagina 30.

Beter kun je de opvolger aanschaffen die al met WM5 wordt geleverd zoals de Qtek 8300 en 8310.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156423

Hey,

Ik kon het ff niet vinden, maar waar licht de limiet in sd-uitbreiding?
Ik bedoel dus:
Wat is de maximale grote die je erin kunt doen via mini-sd?

Grts Bram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wie weet hoe ik als ik een sms ontvang dit geluid kan veranderen in een ander?? Ringtone lukt me wel maar dat andere niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

niemand die weet hoe ik het geluid naar een eigen geluid kan veranderen als ik een sms ontvang??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-06 14:07
Anoniem: 10459 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:29:
niemand die weet hoe ik het geluid naar een eigen geluid kan veranderen als ik een sms ontvang??
menu==>begin==>instellingen (7) ==> geluiden (2) ==> nieuw tekstbericht en instellen maar..

alleen WAV geluiden!!! geen mp3!

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

miel schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 17:25:
[...]

menu==>begin==>instellingen (7) ==> geluiden (2) ==> nieuw tekstbericht en instellen maar..

alleen WAV geluiden!!! geen mp3!
Bij nieuwere rom's kan je toch wel mp3 instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148526

Ik zoek een nieuwe adapter (2,5mm naar 3,5mm) voor mijn Qtek 8020 zodat ik via mijn gewone oordopjes muziek kan luisteren. Heb een paar maanden geleden een goedkope adapter gekocht bij een lokale elektro zaak maar via die adapter kreeg ik maar geluid uit 1 oordopje. Ben dus op zoek gegaan naar een nieuwe adapter die je ook met een microfoon zou kunnen gebruiken. Ik heb er een aantal gezien op het internet die niet zo duur zijn maar de verzendkosten maken het weer duur(der)

http://www.cellphonemall....essorydetail.asp?id=46049
http://pocketpctechs.com/...audio~item~PPCPADPT11.htm
http://www.expansys.nl/product.asp?code=118289

Weet iemand of je deze producten toevallig ergens in een 'gewone' winkel kan kopen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179385

bartvl schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 14:20:
[...]

Bij nieuwere rom's kan je toch wel mp3 instellen?
Wat is de nieuwste ROM versie eigenlijk ???
En waar is deze te downloaden ?

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181860

Mijn SDA werkt prima, maar de streaming radio via Internet werkt net niet lekker bij meer dan 32kBps. Ik heb ooit ergens gelezen dat dit door een programma of een tooltje ofzo verholpen kan worden, maar kan echt nergens meer etrug vinden waar ik dat gelezen heb. Somebody does?

Jammin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolhand
  • Laatst online: 05-11-2021

coolhand

Nikon D-50, Sigma 18-200 DC me

Sinds vandaag tomtom mobile 5 op mijn sda2 icm een oasis-media gps ontvanger, deze is ook bekend als de adapt 30bt geloof ik.

Nu werkt tomtom perfect (na de update) echter ik krijg met geen mogelijkheid de gps ontvanger aan de praat. TomTom blijft "geen gps apparaat" aangeven. Echter in mijn bluetooth schermpje staat er de gps ontvanger er gewoon bij.

Ik heb de gps ontvanger al hernoemd naar een aantal andere namen, echter zonder resultaat.

Wie o wie heeft deze combinatie al wel aan de praat gekregen?

Ik heb alle drie de tomtom mobile topics al doorgelezen zonder resultaat

Nikon D-50, Sigma 18-200 DC met B/W polarizer en U/V filter, Sigma 24-70, tokina 70-210, soligor 1:6.3 f=400mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrRon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Probeer dit eens:
- verwijder je gps uit het bluetooth apparaten scherm
- zet in BT SerialPortSetup beide com-poorten uit
- start TomTom
- ga naar het gps menu en selecteer andere GPS, wacht met drukken op <Doorgaan>
- Druk op de home-toets
- zet in BT SerialPortSetup beide com-poorten aan
- je komt hierna in het bluetooth scherm, pair je GPS
- ga weer terug naar TomTom en druk op <Doorgaan>

Als het goed is moet je GPS nu werken met TomTom

"Soylent Green is people!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolhand

coolhand

Bedankt voor je antwoord, echter waar vind ik BT SerialPortSetup ? Is dat een los programma?
Of is dat in je bt setup scherm, via menu naar poorten en dan poorten 6 en 7 verwijderen?

Helaas,

In het Bt setup (com-poorten) deel kan ik maar 1 poort aanmaken en daarna zijn de opties voor nog een poort aanzetten lichtgrijs.

Vannacht met een originele TomTom gps receiver geprobeerd en geen enkel probleem.?????

14.30: De Receiver weer terug gebracht naar de mediamarkt, bijde dynabyte wisten ze echter te vertellen dat oa. de adapt ad-300 gewoon zou moeten werken.

Wie heeft deze gsm (sda2) icm tt mobile 5.21 werkend gekregen met een gps receiver anders als de tt receiver, en heeft daar een soortement van stappenplan voor?

[ Voor 68% gewijzigd door coolhand op 14-07-2006 14:35 ]

Nikon D-50, Sigma 18-200 DC met B/W polarizer en U/V filter, Sigma 24-70, tokina 70-210, soligor 1:6.3 f=400mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49447

Beste mensen, waar haal ik een rom update in het NL vandaan voor mijn SP3i. Ik deze telefoon gekocht in Beverwijk en dacht zelf wel aan alle software te kunnen komen. Ware het niet dat je als 2dehands gebruiker eerst even 50 euro moet overmaken naar i-mate om gebruik te maken van hun service. Dit ben ik dus echt niet van plan. Er is al reeds betaald voor deze telefoon met bijbehoorende support. Naar mijn mening wordt support geleverd op de telefoon en niet aan een persoon (je hebt namelijk niets aan dit support als je het mobieltje niet meer in bezit hebt.) Vind het echt een luizestreek van i-mate.

Kortom: Wie kan mij eventueel aan inlog gegevens helpen of aan de updates die er op die site staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

coolhand schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 08:36:
Bedankt voor je antwoord, echter waar vind ik BT SerialPortSetup ? Is dat een los programma?
Of is dat in je bt setup scherm, via menu naar poorten en dan poorten 6 en 7 verwijderen?

Helaas,

In het Bt setup (com-poorten) deel kan ik maar 1 poort aanmaken en daarna zijn de opties voor nog een poort aanzetten lichtgrijs.

Vannacht met een originele TomTom gps receiver geprobeerd en geen enkel probleem.?????

14.30: De Receiver weer terug gebracht naar de mediamarkt, bijde dynabyte wisten ze echter te vertellen dat oa. de adapt ad-300 gewoon zou moeten werken.

Wie heeft deze gsm (sda2) icm tt mobile 5.21 werkend gekregen met een gps receiver anders als de tt receiver, en heeft daar een soortement van stappenplan voor?
Misschien ben ik kippig maar ik lees nergens dat je ook daadwerkelijk in TomTom hebt gekozen voor een 'Andere draadloze GPS'. Dit is te vinden in TomTom onder 'Toon GPS-status', 'Stel in'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-02 08:29
Gaat niet werken op je sdaII, ik ben al 8 maanden bezig, kijk ook eens in het echte sdaII topic of op pocketinfo.nl het schijnt een fout in de rom te zijn...

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 05:23

Blindfold

Donde estan los conejos?

Anoniem: 156423 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 21:40:
Hey,

Ik kon het ff niet vinden, maar waar licht de limiet in sd-uitbreiding?
Ik bedoel dus:
Wat is de maximale grote die je erin kunt doen via mini-sd?

Grts Bram.
Dit zou ik ook graag willen weten. Ik heb al gelezen dat er 1 GB inkan, maar ik wil dus graag weten of 2GB ook werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolhand

coolhand

fulgore schreef op maandag 24 juli 2006 @ 15:46:
[...]

Misschien ben ik kippig maar ik lees nergens dat je ook daadwerkelijk in TomTom hebt gekozen voor een 'Andere draadloze GPS'. Dit is te vinden in TomTom onder 'Toon GPS-status', 'Stel in'.
Ja dat had ik inderdaad al geprobeerd, maar vergeten te vermelden. Maar met een originele tomtom gps receiver werkt het als een speer.

Voor mij geen verdwaal practijken meer hahahahahh.

bedankt een ieder voor zijn/haar bijdrage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97329

Werken die universele usb auto laders met een sda (music)? Zoals deze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Anoniem: 97329 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:59:
Werken die universele usb auto laders met een sda (music)? Zoals deze)
Durf ik niet te zeggen, wat zeker wel werkt is de lader van Orange. Deze heb ik nl. ook voor mijn SDA.

http://shop.orange.nl/accessoires/SPV+autolader.htm

Hier is ie trouwens €5,- goedkoper:

http://www.pdaplus.nl/cat...oducts_id/601/language/nl

Edit:
vond net dit stukje tekst hier op het forum:
is er al iemand die heeft geprobeerd met een usb autolader, waarvan je de kabel kunt verwijderen en je kabel van je sda weer in kunt steken, je telefoon op te laden??? ................deze lader is eigenlijk van mijn aktronix gps muis en als ik mijn sda kabel erin steek..............gebeurt er nix dus..........
Wie o wie heeft enig idee wat er mist in dat kleine usb ladertje.

[ Voor 42% gewijzigd door fulgore op 29-07-2006 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wat is een redelijke prijs voor een 2e hands Qtek 8020, die volgens de verkoper nog nieuw in de doos zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:48
Artcore schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 17:25:
Wat is een redelijke prijs voor een 2e hands Qtek 8020, die volgens de verkoper nog nieuw in de doos zit?
Wat vraagt hij ervoor? Wat mij betreft niet meer dan € 100,- als hij nog echt nieuw in de doos zit (plasticjes overal nog op!). Anders niet meer dan € 70,-/€ 75,-.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

• vincentkok
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-08-2024
ik heb een t-mobile sda wat mij gebeurd is als ik aan het bellen ben hij zonder dat ik wat doe door zijn menu gaat hij opend de raarste dingen en sluit deze dan ook. maar het ergste hij verbreekt dan ook de verbinding. kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97329

Probeer eens een hard reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentkok
had ik al geprobeerd zelfs al meerdere male.
ik heb gelezen dat iemand het zelfde probleem had zo als ik.
deze had een update gedaan met SDA ROM Update, dus ik heb deze gedownload.
maar nu geeft hij aan als ik dit doe dat er een error is dus moet ik dit weer uitzoeken maar ik kom wel steeds verder we geven niet op. de error is ERROR(294) : inviald vender id.
dat heeft weer te maken met de bootloader. weet jij misschien waar ik deze kan downloaden?

alvast thanks >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57198

Een booloader kun je niet los downloaden. De reden dat je die ERROR 294 krijgt komt doordat je een ROM van een andere fabrikant wilt installeren.

Volgens mij is het niet legaal om uit te leggen hoe dat moet, maar er is zeker genoeg over te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentkok
Anoniem: 57198 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 11:25:
Een booloader kun je niet los downloaden. De reden dat je die ERROR 294 krijgt komt doordat je een ROM van een andere fabrikant wilt installeren.

Volgens mij is het niet legaal om uit te leggen hoe dat moet, maar er is zeker genoeg over te vinden!
als je het weet hoe dit moet kun je me dan een mail sturen.

bij voorbaat dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentkok
waar schrijft het programma De rom update-tool zijn temp files heen? weet iemand dat want dan kan ik mijn nbf bestandje vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-04 10:02
in %temp%, waar anders. Dat zal c:\documents and settings\<username>\local settings\temp zijn.

Als je werkelijk een rom van een andere leverancier wil gebruiken moet je nog de typhoontools gebruiken om de ID in de ROM aan te passen. Op www.modaco.com, een heel groot SmartPhone forum (zonder warez voor de duidelijkheid) vind je alles in het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentkok
gevonden ik heb hem hier onder ff vermeld.
manufacture: HTC
Model ID: st20c
image version 2.6.23.1
language: german
secondary version 2.6.23.1
operator T-mob001
num_secrions: 12
header crc32: 0xceb89295

welke data moet ik veranderen?
omdat de id in de rom en telefoon het zelfde zijn!!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 05:23

Blindfold

Donde estan los conejos?

vincentkok schreef op donderdag 14 september 2006 @ 17:50:
ik heb een t-mobile sda wat mij gebeurd is als ik aan het bellen ben hij zonder dat ik wat doe door zijn menu gaat hij opend de raarste dingen en sluit deze dan ook. maar het ergste hij verbreekt dan ook de verbinding. kan iemand mij helpen?
Ik gok dat je er een niet T-mobile Sim in hebt zitten.

Ik heb hetzelfde met m'n tmobile gehad in het buitenland en ook toen ik een kpn sim in mijn toestel deed begon hij hiermee lastig te doen. Hij verbreekt overigens niet je verbinding als het goed is, maar hij mute je microfoon (bij mij tenminste).

Ik heb toen geprobeerd de laatste tmobile rom te flashen (van een duitse site), maar die gaf nog hetzelfde probleem (al was het minder). Wellicht meer succes als je er een Qtek 8020 rom overheen flasht?
Jammer dat T-mobile niet echt behulpzaam is, aangezien ik een keer hierover heb gebeld en ze begonnen nog net geen schapengeluiden te maken, maar het scheelde niet veel (iaw, ze hadden geen benul waar ik het over had en toen ik het woord softwareupdate zei, toen viel die dame volgens mij van haar stoel af).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentkok
jep, ik gebruik KPN
ik denk als ik er niet uit kom dat ik hem lekker in de auto ga gebruiken voor tomtom 5 dan stoor ik me er ook niet meer aan. wel zonden van zoeen mooie telefoon.
maar ik heb nu wel alle forums gehad ik kan er niet meer zien.
pak ik wel weer mijn oude Nokia 8310 die doet het altijd!!!!!!!!!!! :(

[ Voor 14% gewijzigd door vincentkok op 19-09-2006 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heeft iemand de oplossing al gevonden voor het "kraak" probleem?

Af en toe als ik iemand bel of iemand mij belt dan kraakt de uitgaande verbinding, ik hoor de beller dus prima maar de beller mij niet. Mijn stem is dan nauwelijks verstaanbaar. Sommigen menen Darth Vader te horen praten.

Ik heb de ROM geflasht naar Windows Mobile 2005 maar dat hielp zelfs niet. (werkt verder overigens prima, lijkt ook iets sneller te zijn dan de T-Mobile ROM van 12/2005)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Is dat dan technisch mogelijk naar windows 2005 flashen? Je zit dan toch met een volledig andere manier van geheugengebruik enzo?
@kraakprobleem: geen idee

[ Voor 9% gewijzigd door bartvl op 11-10-2006 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
bartvl schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 15:55:
Is dat dan technisch mogelijk naar windows 2005 flashen? Je zit dan toch met een volledig andere manier van geheugengebruik enzo?
@kraakprobleem: geen idee
Jep, staat allemaal beschreven op dit linkje: http://user.cityline.ru/~ronswens/

(uit het Orange C500 topic gehaald maar op de SDA werkt het ook :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casper4253
Weet Iemand of er op de SDA toetsenbord verlichting aanwezig is?.
Ik heb deze nog nooit aan gezien en vind het lastig om in het donker te bellen.

bedankt alvast,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Is aanwezig ja. (werkt met een sensor)

[ Voor 43% gewijzigd door bartvl op 17-10-2006 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casper4253
bartvl schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:07:
Is aanwezig ja. (werkt met een sensor)
Dan denk ik dat die bij mij stuk is, Of kan je hem ergens uit en aan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Je kan iig de lichtsensor uitzetten, zodat het gewoon op 'toetsen' gaat:
Begin -> Instellingen -> Meer... -> Batterij beheer -> Lichtsensor ingeschakeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casper4253
bartvl schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:44:
Je kan iig de lichtsensor uitzetten, zodat het gewoon op 'toetsen' gaat:
Begin -> Instellingen -> Meer... -> Batterij beheer -> Lichtsensor ingeschakeld
Bedankt,

Ik heb dat reeds geprobeerd, maar helaas geen licht.
Ik vrees dan ook dat hij echt stuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Enige tijd geleden heb ik een Qtek 8020 met TomTom Mobile 5.20 aangeschaft. Dit alles werkt perfect, nu vraag ik mij af of iemand TomTom 6 al werkend heeft op de Qtek 8020 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin1Bravo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02-2023
Ik heb nu ook de SDA en geupdate naar de nieuwste firmware die in dit topic te vinden was, alleen heeft iemand al inmiddels een oplossing voor de t-zones en enveloppe button om die werkend te krijgen?

• Kevin1Bravo
  • Laatst online: 02-02-2023
Zie dat die van de Duitse T-Mobile de nieuwste firmware is, ik heb nu de Qtek firmware is daar ook een nieuwe versie van want ik kan niet van deze Qtek firmware naar de T-mobile firmware heeft iemand een oplossing hiervoor of moet ik eerst downgraden naar de originele T-mobile firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:37
Ik sta op het punt mijn SDA uit te breiden met extra geheugen (128 Meg is wat aan de krappe kant).
Weet iemand of de telefoon 2 gig mini-SD kaartjes ondersteunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Red devil schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:35:
Ik sta op het punt mijn SDA uit te breiden met extra geheugen (128 Meg is wat aan de krappe kant).
Weet iemand of de telefoon 2 gig mini-SD kaartjes ondersteunt?
2 Gb durf ik niet te zeggen maar 1 Gb doet ie ZEKER !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Vorig jaar toen mijn ouders op vakantie waren in Rome hebben ze deze telefoontoestel gevonden in het vliegtuig. Omdat mijn ouders niet een thuisnummer oid van de eigenaar kon vinden, hebben ze besloten de telefoon maar gewoon te houden en mee naar huis te nemen.
Inmiddels ligt deze telefoon nu een aantal maanden in de kast en er wordt eigenlijk niks mee gedaan.
IK heb besloten om maar eens de telefoon nader te onderzoeken of ik hem weer aan de gang kan krijgen voor eigen gebruik :)

Het eerste wat ik ondervind aan de telefoon zelf is dat de behuizing een klein beetje beschadigd is. De aluminium strip linksonder is een klein beetje naar buitengebogen en heeft daarmee tevens het plastic laag eronder mee naar buiten getrokken. Er zit daar nu dus een klein scheurtje met een scherpe rand van die aluminium strip.

Kan ik ergens een nieuwe behuizing kopen en de oude vervangen?? Zo ja, waar?? Zo nee, kan ik gewoon T-mobile opbellen/langsgaan en vragen of hun de behuizing kunnen vervangen?

Het volgende probleem is dat ik geen accu-oplader heb om het beestje van voeding te voorzien. Daar ben nog naar op zoek, maar als ik deze link mag geloven dan moet dat geen enkel probleem zijn.

Dan is er nog het probleem dat deze telefoon dus een simlock van T-mobile heeft en kan blijkbaar alleen gebruikt worden in combinatie met een T-mobile abonnement. Dus ik vroeg me af deze zonder probleem al dan wel op een legale manier simlock vrij gemaakt kan worden. Kan dat niet of is het teveel moeite dan zal ik een nieuw nummer moeten kopen bij T-mobile.

En dan het laatste wat ik me afvroeg. Ik ga er vanuit dat de 'vorige' eigenaar vast het een en ander op de SD-kaart heeft gezet en telefoonboek en dergelijke heeft aangevuld.
Kan ik dit toestel terug brengen naar factory defaults? En daarmee de taal ook op nederlands zetten, want ik weet namelijk ook niet uit welk land de 'vorige' eigenaar vandaan komt.

Ik hoop dat jullie een antwoord hebben voor mij vragen. Alvast bedankt :>

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Oplader? In de twee jaar dat ik hem heb gebruikt heb ik bijna nooit een oplader gebruikt. Gewoon in de USB poort prikken en gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Ah cool. Das wel beter :D
IK wist niet dat je de telefoon ook via USB kon opladen :)
Maar dat betekent niet dat ik geen oplader aanschaf (handig voor op vakantie enzo :) )

edit:
Nu nog een antwoord op die andere vragen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 14-01-2007 22:57 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:48
Rakkerzero schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:00:
Vorig jaar toen mijn ouders op vakantie waren in Rome hebben ze deze telefoontoestel gevonden in het vliegtuig. Omdat mijn ouders niet een thuisnummer oid van de eigenaar kon vinden, hebben ze besloten de telefoon maar gewoon te houden en mee naar huis te nemen.
Inmiddels ligt deze telefoon nu een aantal maanden in de kast en er wordt eigenlijk niks mee gedaan.
IK heb besloten om maar eens de telefoon nader te onderzoeken of ik hem weer aan de gang kan krijgen voor eigen gebruik :)
Verbaast me dat T-Mobile dan geen eigenaar kon opgeven na aanleiding van de simkaart.
Het eerste wat ik ondervind aan de telefoon zelf is dat de behuizing een klein beetje beschadigd is. De aluminium strip linksonder is een klein beetje naar buitengebogen en heeft daarmee tevens het plastic laag eronder mee naar buiten getrokken. Er zit daar nu dus een klein scheurtje met een scherpe rand van die aluminium strip.

Kan ik ergens een nieuwe behuizing kopen en de oude vervangen?? Zo ja, waar?? Zo nee, kan ik gewoon T-mobile opbellen/langsgaan en vragen of hun de behuizing kunnen vervangen?
Geen idee.
Het volgende probleem is dat ik geen accu-oplader heb om het beestje van voeding te voorzien. Daar ben nog naar op zoek, maar als ik deze link mag geloven dan moet dat geen enkel probleem zijn.
Niet ieder USB kabeltje kan laden, heb ik gemerkt. Ik weet niet waarom het ene kabeltje het wel doet en de andere niet. Je zou het eerst moeten proberen.
Dan is er nog het probleem dat deze telefoon dus een simlock van T-mobile heeft en kan blijkbaar alleen gebruikt worden in combinatie met een T-mobile abonnement. Dus ik vroeg me af deze zonder probleem al dan wel op een legale manier simlock vrij gemaakt kan worden. Kan dat niet of is het teveel moeite dan zal ik een nieuw nummer moeten kopen bij T-mobile.
Simlock is geen probleem maar dat mag je hier niet bespreken.
En dan het laatste wat ik me afvroeg. Ik ga er vanuit dat de 'vorige' eigenaar vast het een en ander op de SD-kaart heeft gezet en telefoonboek en dergelijke heeft aangevuld.
Kan ik dit toestel terug brengen naar factory defaults? En daarmee de taal ook op nederlands zetten, want ik weet namelijk ook niet uit welk land de 'vorige' eigenaar vandaan komt.
Per land staat er een eigen taal van de firmware default. Ik heb hem gewoon in het Nederlands en ook als ik hem hard reset blijft hij gewoon Nederlands.
Ik hoop dat jullie een antwoord hebben voor mij vragen. Alvast bedankt :>
Bij deze....

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Rudi Vader schreef op maandag 15 januari 2007 @ 07:39:
Verbaast me dat T-Mobile dan geen eigenaar kon opgeven na aanleiding van de simkaart.
Mijn ouders zijn niet langs T-mobile geweest, maar hebben zelf in het telefoonboekje op de telefoon gezocht. Telefoon stond gewoon aan toen ze hem vonden.
Geen idee.
jammer, ik ga vandaag wel ff langs een T-mobile shop ofzo om eens wat info op te doen.
Niet ieder USB kabeltje kan laden, heb ik gemerkt. Ik weet niet waarom het ene kabeltje het wel doet en de andere niet. Je zou het eerst moeten proberen.
Misschien dat ze zo'n kabeltje wel verkopen bij de t-mobile shop :)
Simlock is geen probleem maar dat mag je hier niet bespreken.
Ik weet dat je hier niet mag bespreken hoe je een telefoon simlock vrij kan maken, maar alleen de vraag of het mogelijk is met dit toestel moet toch geen probleem zijn.
Per land staat er een eigen taal van de firmware default. Ik heb hem gewoon in het Nederlands en ook als ik hem hard reset blijft hij gewoon Nederlands.
IK neem aan dat die instelling ook gewoon aan te passen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Rakkerzero schreef op maandag 15 januari 2007 @ 09:38:
[...]
jammer, ik ga vandaag wel ff langs een T-mobile shop ofzo om eens wat info op te doen.

[...]
Misschien dat ze zo'n kabeltje wel verkopen bij de t-mobile shop :)

[...]
Ik weet dat je hier niet mag bespreken hoe je een telefoon simlock vrij kan maken, maar alleen de vraag of het mogelijk is met dit toestel moet toch geen probleem zijn.
Voor kabeltjes etc. kun je ook bij Orange kijken. Vraag om de accesoires van de SPV-C500.
Dit geldt ook voor de simlock. Google eens goed op simlock en SPV-C500 ;)
Wanneer je hierover nog vragen hebt, in dit topic enige pagina's terug staat er ook het één en ander over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

IK ben vandaag langs de T-mobile shop geweest en jammergenoeg verkochten ze geen kabeltjes meer van deze telefoon. :(
Ze verwezen mij naar PDAshop.nl, maar daar had ik natuurlijk allang gekeken |:(

@ fulgore, Thanx voor de reply. Ik ga eens verder zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

http://www.pdashop.nl/pro...nco-usb-verlengkabel.html

Weet iemand of dit kabeltje de telefoon kan laden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Heb je een digitale camera? Heb je een cardreader? Heb je een mp3speler?
Het moet haast wel dat je al zo'n kabeltje in huis hebt. De volgende stap is inpluggen en hopen dat het werkt.
Het is gewoon zo'n kabelAfbeeldingslocatie: http://www.tss-radio.com/images/s50homeusb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://columbiaisa.freespaces.com/usb_cable_typea_typeminib.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door bartvl op 17-01-2007 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Ah ok. Zo'n kabel heb wel ergens liggen van mn mp3 speler. Eens ff proberen als thuis ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12208

Nou vandaag even een 2GB Sandisk kaartje gehaald en het werk prima. Ik heb ook ergenst gelezen dat de sda max 4gb aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Rakkerzero schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:46:
Ah ok. Zo'n kabel heb wel ergens liggen van mn mp3 speler. Eens ff proberen als thuis ben :)
Ik ben thuis alle usb kabeltjes afgegaan van de Mp3 speler, fototoestellen etc.. die we hebben, maar geen een van de kabeltjes laad de telefoon ook maar enigzins op. :/

Ik vond dit ook nog:
http://discountoffice.nl/...abel-usb-sda/?PHPSESSID=5

Is dit ook zo'n kabeltje waarmee je kan opladen?

Ik wil vandaag iig nog wat winkels afgaan voor zo'n kabeltje en ff informatie te vragen om het toestel te unlocken.

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 24-01-2007 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77995

MVC schreef op zondag 12 november 2006 @ 16:12:
Enige tijd geleden heb ik een Qtek 8020 met TomTom Mobile 5.20 aangeschaft. Dit alles werkt perfect, nu vraag ik mij af of iemand TomTom 6 al werkend heeft op de Qtek 8020 ?
Tenzij je zin hebt in enorm gerommel kan je TT6 vergeten. Ik raad je aan om TT te vragen om geüpdate kaarten voor TT5, er zijn namelijk speciale kaarten uit de 'generatie TT6' uitgebracht die wel op TT5 werken.

Ik meen dat je build .1223 moet hebben, dat zijn dezelfde maps als TT6 kaarten met build .1219, maar dan zonder de snelheids-info en nog wat nieuwe TT6 functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Rakkerzero schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:13:
[...]

Ik ben thuis alle usb kabeltjes afgegaan van de Mp3 speler, fototoestellen etc.. die we hebben, maar geen een van de kabeltjes laad de telefoon ook maar enigzins op. :/

Ik vond dit ook nog:
http://discountoffice.nl/...abel-usb-sda/?PHPSESSID=5

Is dit ook zo'n kabeltje waarmee je kan opladen?

Ik wil vandaag iig nog wat winkels afgaan voor zo'n kabeltje en ff informatie te vragen om het toestel te unlocken.
Dat kabeltje zal vast werken, maar 23 euro voor zo'n kabel is wel érg veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

bartvl schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:41:
[...]

Dat kabeltje zal vast werken, maar 23 euro voor zo'n kabel is wel érg veel...
Ik heb het er voor over, want de telefoon zelf heeft mij nog geen cent gekost :P

Nu nog ff wat info winnen over het unlock verhaal, maar ik denk dat

*knip*

Modbreak:Het is alleen niet de bedoeling dat dit hier besproken wordt.

[ Voor 21% gewijzigd door Eggy op 24-01-2007 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Uiteraard heb je het er wel voor over, maar het is zonde omdat het ook kan met een kabeltje van hooguit vijf euro.
Maar ik snap dat je inmiddels wel baalt dat alle usb-kabeltjes tot nu toe niet werken. Beetje frustrerend :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb net bij een collega het miniSD kaartje wat nog in de toestel zat ff bekeken. Het is mij nu iig duidelijk wat voor eigenaar de telefoon heeft gehad. Het was iig geen zakenman, maar van een jonge gast (gok ergens rond 18-20 jaar). De inhoud waren wat vakantiefoto's en wat zinloze filmpjes.

Maargoed. De Mediamarkt wist me gisteren niet te helpen aan zo'n USB kabeltje. :/
Diezelfde collega wist me wel een adres waar ze PDA onderdelen ed. verkopen en PDA + GSM nakijken en repareren. Daar ga ik vandaag maar eens langs. Hopelijk dat zij mij kunnen helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Nou ik ben gister langsgeweest bij PDA parts. Geweldig winkeltje :D
Mijn phone werkt nu eindelijk _/-\o_

Nu nog de sporen van de vorige eigenaar weggooien enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Leuk :/

Ik had de SIM kaart uit mn oude telefoon gehaald en dit toestel gestopt. Met opstarten vroeg ie dus om mijn PIN code. Ik voer de PIN code die ik op mijn oude telefoon had ingesteld voor deze SIm kaart in -> Fout. Poging 2 -> Fout. Poging 3 -> Fout.

En wat krijg je dan......Juist dit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3deff7247ad8577de974b6b3a06ffc2c/full.jpg

Mijn SIM kaart is dus nu geblokkeerd en begon het toestel om mijn PUK-code te vragen. Ik dacht dat ik dat wel zo gedaan zou hebben, want die PUK-code had ik nog bij de hand van mijn oude telefoon. PUK code opgezocht en ingevoerd op die Qtec, maar op een of andere manier blijft die gereed knop disabled. Ik kan de PUK code dus niet submitten.
En aan die scrollbar aan de rechterkant te zien, zou ik ook nog naar beneden kunnen scrollen, maar iedere andere toets die ik indruk doet verder helemaal niks. :S

En als ik dan de SIM-kaart weer in mn oude telefoon, een Motorola T192, stop, dan staat er alleen maar met grote letters 'Geblokkeerd' in het scherm en meer doet ie niet. :(

Wie helpt mij verder??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Nieuwe PUK code aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
Rakkerzero schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 11:28:
Leuk :/

Ik had de SIM kaart uit mn oude telefoon gehaald en dit toestel gestopt. Met opstarten vroeg ie dus om mijn PIN code. Ik voer de PIN code die ik op mijn oude telefoon had ingesteld voor deze SIm kaart in -> Fout. Poging 2 -> Fout. Poging 3 -> Fout.

En wat krijg je dan......Juist dit:

[afbeelding]

Mijn SIM kaart is dus nu geblokkeerd en begon het toestel om mijn PUK-code te vragen. Ik dacht dat ik dat wel zo gedaan zou hebben, want die PUK-code had ik nog bij de hand van mijn oude telefoon. PUK code opgezocht en ingevoerd op die Qtec, maar op een of andere manier blijft die gereed knop disabled. Ik kan de PUK code dus niet submitten.
En aan die scrollbar aan de rechterkant te zien, zou ik ook nog naar beneden kunnen scrollen, maar iedere andere toets die ik indruk doet verder helemaal niks. :S

En als ik dan de SIM-kaart weer in mn oude telefoon, een Motorola T192, stop, dan staat er alleen maar met grote letters 'Geblokkeerd' in het scherm en meer doet ie niet. :(

Wie helpt mij verder??
zo te zien moet je EN je PUK code EN een nieuwe PINcode invoeren!!!!

dus nog even naar beneden scrollen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

miel schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 19:21:
[...]

zo te zien moet je EN je PUK code EN een nieuwe PINcode invoeren!!!!

dus nog even naar beneden scrollen!!!
Hoe scroll ik naar beneden?
Iedere andere knop die ik indruk doet helemaal niks :S

Edit: Het is al gelukt. Drukte niet goed op het knopje om te scrollen :+

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 28-01-2007 09:53 ]

• miel
Heeft iemand toevallig het modem programma dat op de CD staan ergens staan... ik ben mijn cd namelijk kwijt... erg irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik ben nog steeds aan het rommelen met de telefoon. Zowel de legale als de illegale weg unlocken krijg ik niet voor elkaar. Dus ik vroeg me het volgende af:
Kan ik de telefoon compleet herinstalleren of flashen?
Zo ja, hoe kom ik aan de flash software??

De website van Qtek zelf is best waardeloos :/

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 15-03-2007 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Laatst online: 04-06 16:42
Rakkerzero schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 11:23:Kan ik de telefoon compleet herinstalleren of flashen?
Zo ja, hoe kom ik aan de flash software??

De website van Qtek zelf is best waardeloos :/
De website van Qtek is prima als je maar een Qtek 8020 hebt... dan kun je registreren en een rom-update downloaden. Denk niet dat het je gaat lukken om aan de praat te krijgen zonder hulp van T-mobile. Beetje jammer voor de vorige eigenaar trouwens; je ouders hadden ook een aantal contactpersonen uit de lijst kunnen bellen en vragen van wie het nummer is door nummerherkenning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik ben vanmiddag nog eens bij de T-mobile shop geweest. Ze konden daar helaas niet de telefoon unlocken. Geen 06 nummer, IMEI etc...
De medewerker wist me wel te vertellen dat ik dan maar het illegale circuit moest gaan bewandelen, omdat het niet mogelijk is op een andere manier.

Dus dan maar illegaal iets opzoeken :O
Maar die discussie zal ik hier verder achterwege laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Vandaag hoop ik mijn telefoon op te halen geunlocked en wel. Heb eergisteren weggebracht bij een of andere Marokkaans telefoonwinkeltje. Daar konden ze mijn telefoon unlocken. 8)

UPDATE: Mijn phone is van een unlock voorzien nu _/-\o_
En nu lekker bellen met mn 'nieuwe' phone :9

[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 25-04-2007 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Is de handleiding van de telefoon toevallig ergens online te vinden in PDF vorm ofzo??
Qtek heeft maar een bagger site vind ik.

offtopic:
beetje stom om een 3e posts achtereen te hebben, maar anders krijgt dit topic ook geen aandacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lujo
  • Laatst online: 03-09-2023
Hoi,

Ik krijg op T-Mobile SDA geen verbinding tussen Tomtom en GPS ontvanger Keomo.
Het gaat om Tomtom versie 5.200 (4450)
GPS-stuurprogramma v1.20
Benelux-Map v566

GPS-ontvanger:
Keomo Nemerix BT GPS

Het is wel zo dat telefoon GPS ontvanger wel ziet, alleen als ik Tomtom opstart krijg ik melding "Geen GPS-apparaat!"

Ik heb gelezen dat er bij versies van tomtom 4.xx wel problemen waren met andere GPS ontvangers maar ik heb versie 5.200. Waar kan het nu aan liggen?
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste