Mijne ook!!
ook bij mobiele telefoons .nl
ook bij mobiele telefoons .nl
Anoniem: 148526
Anoniem: 111759
heb wel een qtek 8300 Music Box met speakers en 512 Mb-kaartChiii schreef op maandag 10 april 2006 @ 01:22:
Waarschijnlijk heb je een plug met drie ringen nodig...
Is er iemand die zijn goedwerkende SDA kwijt wilt? Zoja
dan zou ik hem graag willen overnemen want ik zoek er een!
De SDA is geweldig voor TomTom, hij is veel handzamer dan een 'lompe' PDA.nlboy schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:02:
Ik ben van plan om deze telefoon alleen te gebruiken voor TomTom, want een TomTom Go of PDA is gewoon te duur.Raden jullie mij deze telefoon aan, als ik die alleen voor TomTom ga gebruiken? Of is het toch verstandig om door te sparen voor een PDA? Alvast bedankt!
Oké bedankt, is het beeld groot genoeg om iets te zien? En heb je veel last van het zonlicht?fulgore schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 18:57:
[...]
De SDA is geweldig voor TomTom, hij is veel handzamer dan een 'lompe' PDA.
Ik gebruik hem nu alweer ruim een jaar naar volle tevredenheid.
Daar is zeker een plek voor, alleen is dat gat érg klein (wel stevig, ijzer) Het zit aan de rechterkant onderaan.Chiii schreef op maandag 10 april 2006 @ 17:50:
Bedankt voor je aanbod maar die ligt denk ik buiten mijn budget.
Vraagje voor 8020 gebruikers, kan je een nekkoord aanhangen?
Want ik kan bij de foto's niet zien of er een gat in zit waar
je iets doorheen kan lussen.
Life is not about specs, it is about joy!
"Soylent Green is people!"
Eventueel, uiteraard nadat dit probleem opgelost is. Ik ben toch niet zo'n fan van telefoons met een joystick.. Hoeveel zou je ervoor over hebben? (hij is simlockvrij)Chiii schreef op maandag 10 april 2006 @ 01:22:
Waarschijnlijk heb je een plug met drie ringen nodig...
Is er iemand die zijn goedwerkende SDA kwijt wilt? Zoja
dan zou ik hem graag willen overnemen want ik zoek er een!
Heb je um al opnieuw opgestart?bsander schreef op donderdag 13 april 2006 @ 08:57:
Ik heb nu een heel vaag probleme met m'n SDA, De kalender lijkt helemaal gefuckt. Op m'n homescreen is de "next appointment"-applet gewoon helemala leeg, als ik de kalender op probeer te starten krijg ik alleen de dag te zien zonder afspraken en reageert ie vrijwel nergens op (naar andere dag, nieuwe afspraak, etc). Volgens mij zit er iets in een oneindige loop, want z'n memory zit ook heel laag. Het is alleen de kalender waarbij dit gebeurt, de rest werkt nog prima. Iemand enig idee?
[...]
Eventueel, uiteraard nadat dit probleem opgelost is. Ik ben toch niet zo'n fan van telefoons met een joystick.. Hoeveel zou je ervoor over hebben? (hij is simlockvrij)
Het beeld is groot genoeg, van zonlicht heb ik in principe geen last, wanneer ik TomTom gebruik gebruik ik deze in de auto, dan schijnt er als het goed is geen zonlicht op het scherm.nlboy schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 19:02:
[...]
Oké bedankt, is het beeld groot genoeg om iets te zien? En heb je veel last van het zonlicht?
[ Voor 92% gewijzigd door Eggy op 13-04-2006 19:05 ]
Uiteindelijk opgelost met een harde reset, hij doet 't nu gewoon weer prima.bsander schreef op donderdag 13 april 2006 @ 08:57:
Ik heb nu een heel vaag probleme met m'n SDA, De kalender lijkt helemaal gefuckt. Op m'n homescreen is de "next appointment"-applet gewoon helemala leeg, als ik de kalender op probeer te starten krijg ik alleen de dag te zien zonder afspraken en reageert ie vrijwel nergens op (naar andere dag, nieuwe afspraak, etc). Volgens mij zit er iets in een oneindige loop, want z'n memory zit ook heel laag. Het is alleen de kalender waarbij dit gebeurt, de rest werkt nog prima. Iemand enig idee?
[...]
Eventueel, uiteraard nadat dit probleem opgelost is. Ik ben toch niet zo'n fan van telefoons met een joystick.. Hoeveel zou je ervoor over hebben? (hij is simlockvrij)
Dat kan, je kan alle programma's uit je 'start'menu een sneltoest geven.casper4253 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 21:30:
Mijn vrouw heeft een Tmobile SDA met tomtom
Nou vindt ze het erg lastig om tomtom optestarten: Menu en dan naar beneden scrollen volgende scherm enz. is er niet een manier om een icoon met snelkoppeling in de startpagina te plaatsen of misschien een andere manier?
alvast bedankt.
Bedankt,bartvl schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 21:50:
[...]
Dat kan, je kan alle programma's uit je 'start'menu een sneltoest geven.
-Ga in je 'begin' naar je tomtom icoon.
-druk op menu (rechter toets)
--1 snelkeuze toevoegen
-....... toewijzen toetsenblok: cijfer op je toetsenbord
opstarten: je tel. staat op het beginscherm, je houdt de toegewezen toets ff ingedrukt en voila, het programma start op.
Ja, dat kan maar met beperkingen, zie een aantal pagina's terug, bijv. pagina 30.Crawl NL schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 11:47:
Misschien een nOOb vraag maar is hier ook windows mobile 5 op te zetten....Ik bedoel zijn telefoons upgradeble qua besturingsysteem.....
Ben een absolute beginner met telefoons maar de intregatie van xbox360, pc en mobiele telefoons (live anywhere) is een toevoeging waarmee ik in de nabije toekomst toch ga overwegen om een mobiele aan te schaffen.
Anoniem: 156423
Anoniem: 10459
Anoniem: 10459
menu==>begin==>instellingen (7) ==> geluiden (2) ==> nieuw tekstbericht en instellen maar..Anoniem: 10459 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:29:
niemand die weet hoe ik het geluid naar een eigen geluid kan veranderen als ik een sms ontvang??
Bij nieuwere rom's kan je toch wel mp3 instellen?miel schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 17:25:
[...]
menu==>begin==>instellingen (7) ==> geluiden (2) ==> nieuw tekstbericht en instellen maar..
alleen WAV geluiden!!! geen mp3!
Anoniem: 148526
Anoniem: 179385
Wat is de nieuwste ROM versie eigenlijk ???bartvl schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 14:20:
[...]
Bij nieuwere rom's kan je toch wel mp3 instellen?
Anoniem: 181860
Nikon D-50, Sigma 18-200 DC met B/W polarizer en U/V filter, Sigma 24-70, tokina 70-210, soligor 1:6.3 f=400mm
"Soylent Green is people!"
[ Voor 68% gewijzigd door coolhand op 14-07-2006 14:35 ]
Nikon D-50, Sigma 18-200 DC met B/W polarizer en U/V filter, Sigma 24-70, tokina 70-210, soligor 1:6.3 f=400mm
Anoniem: 49447
Misschien ben ik kippig maar ik lees nergens dat je ook daadwerkelijk in TomTom hebt gekozen voor een 'Andere draadloze GPS'. Dit is te vinden in TomTom onder 'Toon GPS-status', 'Stel in'.coolhand schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 08:36:
Bedankt voor je antwoord, echter waar vind ik BT SerialPortSetup ? Is dat een los programma?
Of is dat in je bt setup scherm, via menu naar poorten en dan poorten 6 en 7 verwijderen?
Helaas,
In het Bt setup (com-poorten) deel kan ik maar 1 poort aanmaken en daarna zijn de opties voor nog een poort aanzetten lichtgrijs.
Vannacht met een originele TomTom gps receiver geprobeerd en geen enkel probleem.?????
14.30: De Receiver weer terug gebracht naar de mediamarkt, bijde dynabyte wisten ze echter te vertellen dat oa. de adapt ad-300 gewoon zou moeten werken.
Wie heeft deze gsm (sda2) icm tt mobile 5.21 werkend gekregen met een gps receiver anders als de tt receiver, en heeft daar een soortement van stappenplan voor?
http://specs.tweak.to/6635
Dit zou ik ook graag willen weten. Ik heb al gelezen dat er 1 GB inkan, maar ik wil dus graag weten of 2GB ook werkt.Anoniem: 156423 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 21:40:
Hey,
Ik kon het ff niet vinden, maar waar licht de limiet in sd-uitbreiding?
Ik bedoel dus:
Wat is de maximale grote die je erin kunt doen via mini-sd?
Grts Bram.
Ja dat had ik inderdaad al geprobeerd, maar vergeten te vermelden. Maar met een originele tomtom gps receiver werkt het als een speer.fulgore schreef op maandag 24 juli 2006 @ 15:46:
[...]
Misschien ben ik kippig maar ik lees nergens dat je ook daadwerkelijk in TomTom hebt gekozen voor een 'Andere draadloze GPS'. Dit is te vinden in TomTom onder 'Toon GPS-status', 'Stel in'.
Durf ik niet te zeggen, wat zeker wel werkt is de lader van Orange. Deze heb ik nl. ook voor mijn SDA.Anoniem: 97329 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:59:
Werken die universele usb auto laders met een sda (music)? Zoals deze)
is er al iemand die heeft geprobeerd met een usb autolader, waarvan je de kabel kunt verwijderen en je kabel van je sda weer in kunt steken, je telefoon op te laden??? ................deze lader is eigenlijk van mijn aktronix gps muis en als ik mijn sda kabel erin steek..............gebeurt er nix dus..........
Wie o wie heeft enig idee wat er mist in dat kleine usb ladertje.
[ Voor 42% gewijzigd door fulgore op 29-07-2006 12:49 ]
Wat vraagt hij ervoor? Wat mij betreft niet meer dan € 100,- als hij nog echt nieuw in de doos zit (plasticjes overal nog op!). Anders niet meer dan € 70,-/€ 75,-.Artcore schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 17:25:
Wat is een redelijke prijs voor een 2e hands Qtek 8020, die volgens de verkoper nog nieuw in de doos zit?
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
had ik al geprobeerd zelfs al meerdere male.Anoniem: 97329 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 09:43:
Probeer eens een hard reset?
Anoniem: 57198
als je het weet hoe dit moet kun je me dan een mail sturen.Anoniem: 57198 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 11:25:
Een booloader kun je niet los downloaden. De reden dat je die ERROR 294 krijgt komt doordat je een ROM van een andere fabrikant wilt installeren.
Volgens mij is het niet legaal om uit te leggen hoe dat moet, maar er is zeker genoeg over te vinden!
Ik gok dat je er een niet T-mobile Sim in hebt zitten.vincentkok schreef op donderdag 14 september 2006 @ 17:50:
ik heb een t-mobile sda wat mij gebeurd is als ik aan het bellen ben hij zonder dat ik wat doe door zijn menu gaat hij opend de raarste dingen en sluit deze dan ook. maar het ergste hij verbreekt dan ook de verbinding. kan iemand mij helpen?
[ Voor 14% gewijzigd door vincentkok op 19-09-2006 17:03 ]
[ Voor 9% gewijzigd door bartvl op 11-10-2006 15:55 ]
Jep, staat allemaal beschreven op dit linkje: http://user.cityline.ru/~ronswens/bartvl schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 15:55:
Is dat dan technisch mogelijk naar windows 2005 flashen? Je zit dan toch met een volledig andere manier van geheugengebruik enzo?
@kraakprobleem: geen idee
[ Voor 43% gewijzigd door bartvl op 17-10-2006 23:08 ]
Dan denk ik dat die bij mij stuk is, Of kan je hem ergens uit en aan zetten?bartvl schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:07:
Is aanwezig ja. (werkt met een sensor)
Bedankt,bartvl schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:44:
Je kan iig de lichtsensor uitzetten, zodat het gewoon op 'toetsen' gaat:
Begin -> Instellingen -> Meer... -> Batterij beheer -> Lichtsensor ingeschakeld
2 Gb durf ik niet te zeggen maar 1 Gb doet ie ZEKER !Red devil schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:35:
Ik sta op het punt mijn SDA uit te breiden met extra geheugen (128 Meg is wat aan de krappe kant).
Weet iemand of de telefoon 2 gig mini-SD kaartjes ondersteunt?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 14-01-2007 22:57 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Verbaast me dat T-Mobile dan geen eigenaar kon opgeven na aanleiding van de simkaart.Rakkerzero schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:00:
Vorig jaar toen mijn ouders op vakantie waren in Rome hebben ze deze telefoontoestel gevonden in het vliegtuig. Omdat mijn ouders niet een thuisnummer oid van de eigenaar kon vinden, hebben ze besloten de telefoon maar gewoon te houden en mee naar huis te nemen.
Inmiddels ligt deze telefoon nu een aantal maanden in de kast en er wordt eigenlijk niks mee gedaan.
IK heb besloten om maar eens de telefoon nader te onderzoeken of ik hem weer aan de gang kan krijgen voor eigen gebruik
Geen idee.Het eerste wat ik ondervind aan de telefoon zelf is dat de behuizing een klein beetje beschadigd is. De aluminium strip linksonder is een klein beetje naar buitengebogen en heeft daarmee tevens het plastic laag eronder mee naar buiten getrokken. Er zit daar nu dus een klein scheurtje met een scherpe rand van die aluminium strip.
Kan ik ergens een nieuwe behuizing kopen en de oude vervangen?? Zo ja, waar?? Zo nee, kan ik gewoon T-mobile opbellen/langsgaan en vragen of hun de behuizing kunnen vervangen?
Niet ieder USB kabeltje kan laden, heb ik gemerkt. Ik weet niet waarom het ene kabeltje het wel doet en de andere niet. Je zou het eerst moeten proberen.Het volgende probleem is dat ik geen accu-oplader heb om het beestje van voeding te voorzien. Daar ben nog naar op zoek, maar als ik deze link mag geloven dan moet dat geen enkel probleem zijn.
Simlock is geen probleem maar dat mag je hier niet bespreken.Dan is er nog het probleem dat deze telefoon dus een simlock van T-mobile heeft en kan blijkbaar alleen gebruikt worden in combinatie met een T-mobile abonnement. Dus ik vroeg me af deze zonder probleem al dan wel op een legale manier simlock vrij gemaakt kan worden. Kan dat niet of is het teveel moeite dan zal ik een nieuw nummer moeten kopen bij T-mobile.
Per land staat er een eigen taal van de firmware default. Ik heb hem gewoon in het Nederlands en ook als ik hem hard reset blijft hij gewoon Nederlands.En dan het laatste wat ik me afvroeg. Ik ga er vanuit dat de 'vorige' eigenaar vast het een en ander op de SD-kaart heeft gezet en telefoonboek en dergelijke heeft aangevuld.
Kan ik dit toestel terug brengen naar factory defaults? En daarmee de taal ook op nederlands zetten, want ik weet namelijk ook niet uit welk land de 'vorige' eigenaar vandaan komt.
Bij deze....Ik hoop dat jullie een antwoord hebben voor mij vragen. Alvast bedankt
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Mijn ouders zijn niet langs T-mobile geweest, maar hebben zelf in het telefoonboekje op de telefoon gezocht. Telefoon stond gewoon aan toen ze hem vonden.Rudi Vader schreef op maandag 15 januari 2007 @ 07:39:
Verbaast me dat T-Mobile dan geen eigenaar kon opgeven na aanleiding van de simkaart.
jammer, ik ga vandaag wel ff langs een T-mobile shop ofzo om eens wat info op te doen.Geen idee.
Misschien dat ze zo'n kabeltje wel verkopen bij de t-mobile shopNiet ieder USB kabeltje kan laden, heb ik gemerkt. Ik weet niet waarom het ene kabeltje het wel doet en de andere niet. Je zou het eerst moeten proberen.
Ik weet dat je hier niet mag bespreken hoe je een telefoon simlock vrij kan maken, maar alleen de vraag of het mogelijk is met dit toestel moet toch geen probleem zijn.Simlock is geen probleem maar dat mag je hier niet bespreken.
IK neem aan dat die instelling ook gewoon aan te passen is?Per land staat er een eigen taal van de firmware default. Ik heb hem gewoon in het Nederlands en ook als ik hem hard reset blijft hij gewoon Nederlands.
Voor kabeltjes etc. kun je ook bij Orange kijken. Vraag om de accesoires van de SPV-C500.Rakkerzero schreef op maandag 15 januari 2007 @ 09:38:
[...]
jammer, ik ga vandaag wel ff langs een T-mobile shop ofzo om eens wat info op te doen.
[...]
Misschien dat ze zo'n kabeltje wel verkopen bij de t-mobile shop
[...]
Ik weet dat je hier niet mag bespreken hoe je een telefoon simlock vrij kan maken, maar alleen de vraag of het mogelijk is met dit toestel moet toch geen probleem zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door bartvl op 17-01-2007 12:50 ]
Anoniem: 12208
Ik ben thuis alle usb kabeltjes afgegaan van de Mp3 speler, fototoestellen etc.. die we hebben, maar geen een van de kabeltjes laad de telefoon ook maar enigzins op.Rakkerzero schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:46:
Ah ok. Zo'n kabel heb wel ergens liggen van mn mp3 speler. Eens ff proberen als thuis ben
[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 24-01-2007 11:16 ]
Anoniem: 77995
Tenzij je zin hebt in enorm gerommel kan je TT6 vergeten. Ik raad je aan om TT te vragen om geüpdate kaarten voor TT5, er zijn namelijk speciale kaarten uit de 'generatie TT6' uitgebracht die wel op TT5 werken.MVC schreef op zondag 12 november 2006 @ 16:12:
Enige tijd geleden heb ik een Qtek 8020 met TomTom Mobile 5.20 aangeschaft. Dit alles werkt perfect, nu vraag ik mij af of iemand TomTom 6 al werkend heeft op de Qtek 8020 ?
Dat kabeltje zal vast werken, maar 23 euro voor zo'n kabel is wel érg veel...Rakkerzero schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:13:
[...]
Ik ben thuis alle usb kabeltjes afgegaan van de Mp3 speler, fototoestellen etc.. die we hebben, maar geen een van de kabeltjes laad de telefoon ook maar enigzins op.
Ik vond dit ook nog:
http://discountoffice.nl/...abel-usb-sda/?PHPSESSID=5
Is dit ook zo'n kabeltje waarmee je kan opladen?
Ik wil vandaag iig nog wat winkels afgaan voor zo'n kabeltje en ff informatie te vragen om het toestel te unlocken.
Ik heb het er voor over, want de telefoon zelf heeft mij nog geen cent gekostbartvl schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:41:
[...]
Dat kabeltje zal vast werken, maar 23 euro voor zo'n kabel is wel érg veel...
[ Voor 21% gewijzigd door Eggy op 24-01-2007 18:18 ]
zo te zien moet je EN je PUK code EN een nieuwe PINcode invoeren!!!!Rakkerzero schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 11:28:
Leuk![]()
Ik had de SIM kaart uit mn oude telefoon gehaald en dit toestel gestopt. Met opstarten vroeg ie dus om mijn PIN code. Ik voer de PIN code die ik op mijn oude telefoon had ingesteld voor deze SIm kaart in -> Fout. Poging 2 -> Fout. Poging 3 -> Fout.
En wat krijg je dan......Juist dit:
[afbeelding]
Mijn SIM kaart is dus nu geblokkeerd en begon het toestel om mijn PUK-code te vragen. Ik dacht dat ik dat wel zo gedaan zou hebben, want die PUK-code had ik nog bij de hand van mijn oude telefoon. PUK code opgezocht en ingevoerd op die Qtec, maar op een of andere manier blijft die gereed knop disabled. Ik kan de PUK code dus niet submitten.
En aan die scrollbar aan de rechterkant te zien, zou ik ook nog naar beneden kunnen scrollen, maar iedere andere toets die ik indruk doet verder helemaal niks.
En als ik dan de SIM-kaart weer in mn oude telefoon, een Motorola T192, stop, dan staat er alleen maar met grote letters 'Geblokkeerd' in het scherm en meer doet ie niet.![]()
Wie helpt mij verder??
Hoe scroll ik naar beneden?miel schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 19:21:
[...]
zo te zien moet je EN je PUK code EN een nieuwe PINcode invoeren!!!!
dus nog even naar beneden scrollen!!!
[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 28-01-2007 09:53 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 15-03-2007 11:23 ]
De website van Qtek is prima als je maar een Qtek 8020 hebt... dan kun je registreren en een rom-update downloaden. Denk niet dat het je gaat lukken om aan de praat te krijgen zonder hulp van T-mobile. Beetje jammer voor de vorige eigenaar trouwens; je ouders hadden ook een aantal contactpersonen uit de lijst kunnen bellen en vragen van wie het nummer is door nummerherkenning.Rakkerzero schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 11:23:Kan ik de telefoon compleet herinstalleren of flashen?
Zo ja, hoe kom ik aan de flash software??
De website van Qtek zelf is best waardeloos
[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 25-04-2007 20:12 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq