De HTC Feelers (Qtek 8020 / T-Mobile SDA) (deel 2)

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.831 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:41
Hoedje schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:27:
[...]
Om ook nog inhoudelijk te reageren op je posts, zoek met google op SDA II en je kunt best veel vinden. In Duitsland komt de SDA II iig waarschijnlijk in Juni uit. T-mobile klopt meestal wel aardig met releasedate. In Nederland denk ik dan dus juli/augustus! Maar ik ga even een mailtje sturen naar T-Mobile.
Ik heb het volgende antwoord mogen ontvangen van T-Mobile:
Geachte heer xxx,

Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende
reactie.

U vraagt wanneer de SDA II op de markt komt in Nederland. Het is op dit
moment nog niet bekend wanneer de SDA II in Nederland op de markt komt. Wij
verzoeken u hiervoor vriendelijk om uw geduld.

Wij vertrouwen erop u voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u een fijn
weekend toe.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV

xxx xxx

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 14:59
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 18:37:
Is er ook en andere manier om divx films te kijken behalve ze converteren naar .wnv files want mijn conversion software die ik erbij kreeg crasht om de paar keer dat ik hem gebruik.
kan toch ook met die windows movie maker ofzo die in je xp zit ingebakken?
naja ik heb de helft uit mijn xp installatie gehaald, maar daar hoor je veel over...

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickpma schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:15:
[...]
kan toch ook met die windows movie maker ofzo die in je xp zit ingebakken?
naja ik heb de helft uit mijn xp installatie gehaald, maar daar hoor je veel over...

succes!
PocketDivXEncoder gebruiken om er een mooi formaatje van te maken en betaplayer om de boel af te spelen geeft prima resultaten, overigens werkt betaplayer ook tig maal beter om mp3-tjes af te spelen dan de mediaplayer.
Beide vind je in de topicstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 21:32:
[...]

PocketDivXEncoder gebruiken om er een mooi formaatje van te maken en betaplayer om de boel af te spelen geeft prima resultaten, overigens werkt betaplayer ook tig maal beter om mp3-tjes af te spelen dan de mediaplayer.
Beide vind je in de topicstart
Thnx..dit werkt echt stukken beter dan die ellendige wmv files eindelijk speoelen in films en de bestandedn zijn nog kleiner op dezelfde kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-10 15:37
Ik heb een hele simpele vraag voor de gebruikers van TomTom met de SDA. Hoe worden de richting aanwijzingen nu ten gehore gebracht? Wordt dat via de (hands-free) speaker van de SDA zelf gedaan, of kan dit bij een Car kit ook via de Autoradio afgespeeld worden? (Bijvoorbeeld de Parrot Bluetooth Carkit)

Ik heb wel eens eerder zo'n IPAQ gebruikt samen met TomTom navigator, maar daarbij vond ik het volume van de IPAQ ronduit waardeloos, het was erg slecht te verstaan. Wat zijn de ervaringen?

Mijn Firewizzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb sinds vandaag TomTom draaien, je kan het gewoon uit de speakers van je SDA laten gillen ;) Ik vind het zelf behoorlijk goed te verstaan, alleen als je het helemaal voluit zet is het wat minder. Heb het nog niet in een auto of iets getest.

Ik ben ook nog opzoek naar een GPS receiver, zijn die er ook met een draadje ? :) dus zonder bleutooth, kvind die bleutooth dingen behoorlijk prijzig... of is dat altijd met GPS ontvang-spul ? (Ben een beginner op het gebied van navigatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 21:48:
Kheb sinds vandaag TomTom draaien, je kan het gewoon uit de speakers van je SDA laten gillen ;) Ik vind het zelf behoorlijk goed te verstaan, alleen als je het helemaal voluit zet is het wat minder. Heb het nog niet in een auto of iets getest.

Ik ben ook nog opzoek naar een GPS receiver, zijn die er ook met een draadje ? :) dus zonder bleutooth, kvind die bleutooth dingen behoorlijk prijzig... of is dat altijd met GPS ontvang-spul ? (Ben een beginner op het gebied van navigatie)
Tja als jet het op het toilet geprobeerd hebt is de SDA inderdaad goed te verstaan, minder wordt het in de auto als je 120 rijdt, maar het blijft redelijk te verstaan, een Parrot Bluetooth Carkit is aan te sluiten en dan is het stukken beter (en duurder).
Ik heb alleen nog de standaard Tomtom-bluetooth-gps gebruikt en de ontvangst van de satellieten viel mij zeer tegen, regelmatig zelfs geen ontvangst, nu schijn ik wel een hitte werende voorruit te hebben, maar andere plekken in de auto waren niet veel beter. Een collega die dat ding op z'n IPAQ zegt altijd goede ontvangst te hebben, raar.
Prijzen van de Bleutooth gpsjes beginnen bij zo'n 100€, ik ben eigenlijk ook wel benieuw wat de ervaring zijn van die dingetjes, mt name van de ADAPT Bluetooth GPS Receiver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 22:28:
[...]

Tja als jet het op het toilet geprobeerd hebt is de SDA inderdaad goed te verstaan, minder wordt het in de auto als je 120 rijdt, maar het blijft redelijk te verstaan, een Parrot Bluetooth Carkit is aan te sluiten en dan is het stukken beter (en duurder).
Ik heb alleen nog de standaard Tomtom-bluetooth-gps gebruikt en de ontvangst van de satellieten viel mij zeer tegen, regelmatig zelfs geen ontvangst, nu schijn ik wel een hitte werende voorruit te hebben, maar andere plekken in de auto waren niet veel beter. Een collega die dat ding op z'n IPAQ zegt altijd goede ontvangst te hebben, raar.
Prijzen van de Bleutooth gpsjes beginnen bij zo'n 100€, ik ben eigenlijk ook wel benieuw wat de ervaring zijn van die dingetjes, mt name van de ADAPT Bluetooth GPS Receiver
ik heb zelf een holux bluetooth gps ontvanger met tomtom en een sda...
moet zeggen als de holux "koud" is duurt het erg lang voordat die satellieten pakt, maar eenmaal in de auto blijft het eigenlijk altijd goed.

enige is dat tunnels nog wel eens iets raars willen doen, tomtom zegt geen gps ontvangst te hebben, maar ondertussen klopt mijn locatie wel.
ik zou inderdaad ook blij zijn als tomtom 5 komt, past volume aan aan de snelheid waarmee je rijdt! handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Ik heb een Leadtek bluetooth gps (€ 99,- via IA) en een Adapt bluetooth (€ 80,-. via IA)

Adapt is stukkie sneller met fix maar beide werken uitstekend met de SDA en TT.

De Adapt heeft wel af en toe het probleem dat wanneer je ergens stil staat dat je opeens naast de weg staat. Maar goed, dan sta je toch stil 8)

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrRon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Dat is geen probleem maar een feature! :P
Dan kunnen ze je niet raken met een raket.

"Soylent Green is people!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-09 11:00
Ok, Voice Command van Microsoft werkt dus niet op de Qtek8020 (tenminste niet op de mijne), zijn er nog andere goede programma's voor Voice besturing? (het liefste eentje die ook via Bluetooth werkt, en dat je je telefoon helemaal niet meer aan hoeft te raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 11:39:
Heb uren gezocht, maar ik kan niets vinden over hetvolgende probleem met mijn Imate sp3i

Ik kan geen profiel selecteren

Als ik de headset erin stop, verandert het profiel netjes naar headset, maar als ik die eruit haal, blijft ie of hangen op headset, of hij verspringt naar Speakerphone.

Als ik het profiel wil veranderen, of via de quicklist of via settings in het menu verandert er helemaal niets. Heb wel tig keer mijn telefoon gereset, maar ook dat werkt niet.

Foontje stuk??

Iemand een idee??
Ik heb precies hetzelfde probleem sinds vandaag. Ik kan alles behalve een profiel kiezen want hij blijft vrolijk op hoofdtelefoon staan nadat ik vanochtend een mp3 had geluisterd via mijn hoofdtelefoon ... Ik heb gewoon een 8020 simlock vrij, kan ik ook iets updaten? ik kan wel kiezen, maar zodra ik het prfiel stil neem dat verspringt hij niet!

Heel vreemd, omdat mijn toestel het al 3 maanden zonder problemen doet en sinds vandaag dat profielprobleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrRon
FiZz schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 17:37:
Ok, Voice Command van Microsoft werkt dus niet op de Qtek8020 (tenminste niet op de mijne), zijn er nog andere goede programma's voor Voice besturing? (het liefste eentje die ook via Bluetooth werkt, en dat je je telefoon helemaal niet meer aan hoeft te raken?
Geen enkel programma zal via je Bluetooth werken, het zit niet in de bluetooth stack van Microsoft.
Je kan alleen gesprekken aannemen, een voicedial of iets anders beginnen is op het moment nog niet mogelijk met headset (bluetooth) met de SDA. :(

Er is nog een programma Vitodialer of zoiets en nog een programma van Fonix, deze werken allebei op de SDA,

[ Voor 9% gewijzigd door GrrRon op 13-05-2005 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shippie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-03 09:28

shippie

Dussssssssss..

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:21:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem sinds vandaag. Ik kan alles behalve een profiel kiezen want hij blijft vrolijk op hoofdtelefoon staan nadat ik vanochtend een mp3 had geluisterd via mijn hoofdtelefoon ... Ik heb gewoon een 8020 simlock vrij, kan ik ook iets updaten? ik kan wel kiezen, maar zodra ik het prfiel stil neem dat verspringt hij niet!

Heel vreemd, omdat mijn toestel het al 3 maanden zonder problemen doet en sinds vandaag dat profielprobleem
Heb ik ook met mijn SDA gehad, maar de volgende dag had ik het hoofdtelefoontje er ingezet en later er weer uit en hij deed het weer.

Ik heb nog steeds dat probleem met de microfoon... tijdens het gesprek worden die softkeys geactiveerd, en daardoor wordt mijn microfoon uitgeschakeld. heel vaag.
Gisteren een nieuw toestel gekregen.. exact hetzelfde probleem..

Hij wordt morgen weer opgehaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrrRon schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 08:46:
[...]

Geen enkel programma zal via je Bluetooth werken, het zit niet in de bluetooth stack van Microsoft.
Je kan alleen gesprekken aannemen, een voicedial of iets anders beginnen is op het moment nog niet mogelijk met headset (bluetooth) met de SDA. :(

Er is nog een programma Vitodialer of zoiets en nog een programma van Fonix, deze werken allebei op de SDA,
Jawel hoor, ik heb een butterfly 2 van mr handsfree en daarmee kan ik voicedialen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrRon
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 11:59:
[...]

Jawel hoor, ik heb een butterfly 2 van mr handsfree en daarmee kan ik voicedialen :)
Dus als jij op je knopje van je bluetooth headset drukt wordt automatisch het voicedialen gestart en met een standaard SDA van T-mobile???????

[ Voor 4% gewijzigd door GrrRon op 13-05-2005 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Toen ik in de map van windows van de telefoon keek, zag ik ook maar drie profielen staan onder de naam profiles. Hoe ze eruit zijn gegaan weet ik niet. Iemand opperde : zou het geen virus kunnen zijn?? Maar ik heb er niet zo heel veel verstand van, dus daarop kon ik geen antwoord geven.

Heb daarna gewoon een update gedraaid van Imate zelf, en dat loste alles op. Nu loopt ie weer als een zonnetje, inclusief nederlandse T9

Toch heel vreemd zo'n software probleem in de eerste maand na aanschaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoran
  • Laatst online: 12-09 09:23
Dag mensen,

Ik heb al een tijd de geunlockte SDA van t-mobile.
Er zijn een paar dingen waar ik mij aan stoor in dit voor de rest mooie apparaat:

-Telefoon locken met rode knop wil na een dag niet meer unlocken, gaat wel goed als ik autolock na een minuut doe met een wachtwoord.
- Ik krijg ScummVM niet aan de praat met monkey island? (http://www.scummvm.org/)
- De SNES emulator crashed altijd tijdens het laden van een rom

Is er hier iemand die deze problemen herkent en eventueel een oplossing heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 21:53:
[...]

Toen ik in de map van windows van de telefoon keek, zag ik ook maar drie profielen staan onder de naam profiles. Hoe ze eruit zijn gegaan weet ik niet. Iemand opperde : zou het geen virus kunnen zijn?? Maar ik heb er niet zo heel veel verstand van, dus daarop kon ik geen antwoord geven.

Heb daarna gewoon een update gedraaid van Imate zelf, en dat loste alles op. Nu loopt ie weer als een zonnetje, inclusief nederlandse T9

Toch heel vreemd zo'n software probleem in de eerste maand na aanschaf
Dat ding van mij is gewoon gek |:(
Nu heb ik als laatste hoop een hard-reset uitgevoerd maar ook dat mocht, achteraf niet baten. IK kreeg toen ik hem dus na de reset moest opstarten even het beginscherm te zien waarop het profiel op normaal stond (dit was 1á 1,5 sec) en toen kreeg ik schermpje voor wachtwoord van de sim. Die vulde ik in en toen kwam beginscherm weer met profel: hoofdtelefoon. tis verdomme niet te geloven, hoe kan dat nou? Gebeld met de servicelijn en ben hem een week kwijt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrrRon schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 12:58:
[...]

Dus als jij op je knopje van je bluetooth headset drukt wordt automatisch het voicedialen gestart en met een standaard SDA van T-mobile???????
yep, dat klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrRon
Ok, bedankt voor de info.
Dan ligt het waarschijnlijk aan mijn (niet zo'n dure) bluetooth headset.
Alhoewel het volgens de handleiding wel zou moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
Ik heb geprobeerd te zoeken naar dit probleem, kon er alleen zo niets over vinden...

ik had 256mb mini-sd dat ik met de converter ook prima met de pc kon benaderen...en dingen kopieeren en alles

nu heb ik 512mb gekocht, het werkt opzich, maar zodra ik op mijn pc er iets heen kopieer pakt mijn telefoon het kaartje niet meer :'(
dan moet ik hem met windows formatteren, die geeft een fout en vervolgens vraagt mijn telefoon dan of de kaart geformatteerd kan worden, dan is het weer goed...

heel raar, bij mijn 256 werkt het perfect, bij 512 niet, van het merk pqi
maar tomtom 5 met frankrijk kaart via usb kopieeren duurt heeeeeel lang
iemand idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-edit-
lama
-edit-

Ik heb een sandisk en die werkte gewoon meteen (ook 512mb)

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2005 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij geeft de mini-sd van 512 (dane-elec) ook geen problemen.

Ik heb wel een ander probleem:
Als ik foto's via infrarood wil ontvangen dan werkt dat prima, maar zodra ik zelf foto's wil versturen dan klapt ie er uit.
De 8020 geeft aan dat je de gsm's moet uitlijnen en zodra ie de andere gsm ziet, sluit ie het programma af :(

Iemand een idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaVa
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-10 21:22
even een klein vraagje ivm de Qtek 8020
Als je muziek bent aan't afspelen (met eender welk programma) is er dan een mogelijkheid om het toetsenbord te blokkeren zodat je de spelende gsm in je broek kan steken ofzo?

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:52
DaVa schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:52:
Als je muziek bent aan't afspelen (met eender welk programma) is er dan een mogelijkheid om het toetsenbord te blokkeren zodat je de spelende gsm in je broek kan steken ofzo?

greetz
ja blokkering kun je aanzetten na bijvoorbeeld 1 minuut......

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaVa schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:52:

greetz
rodeknop inhouden? (standaard toetslock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Heeft iemand dit ding al draaiend onder linux ? Dus je telli geconnect aan je Linux-doos ? Volgens mij wel redelijk te doen, nog geen tijd voor gehad.

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
nickpma schreef op maandag 16 mei 2005 @ 14:02:
Ik heb geprobeerd te zoeken naar dit probleem, kon er alleen zo niets over vinden...

ik had 256mb mini-sd dat ik met de converter ook prima met de pc kon benaderen...en dingen kopieeren en alles

nu heb ik 512mb gekocht, het werkt opzich, maar zodra ik op mijn pc er iets heen kopieer pakt mijn telefoon het kaartje niet meer :'(
dan moet ik hem met windows formatteren, die geeft een fout en vervolgens vraagt mijn telefoon dan of de kaart geformatteerd kan worden, dan is het weer goed...

heel raar, bij mijn 256 werkt het perfect, bij 512 niet, van het merk pqi
maar tomtom 5 met frankrijk kaart via usb kopieeren duurt heeeeeel lang
iemand idee?
Waarschijnlijk was het 512mb kaartje gewoon kaduk...dat ook weer opgelost!

ANDER PROBLEEM

Sinds gisteren doet mijn trilfunctie het niet goed meer, ik moet er tegenaantikken en doen en dan is het weer goed...contactje los en is dit te fixen?
Ik hoorde dat tril vroeger in de batterij zat, maar tegenwoordig niet meer...kan ik iets anders doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Garantie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
ik had er gisteren weer last van en vroeg me af of meerdere mensen dit wel eens hebben en vooral ook: hoe lossen zij het op?

Ik zorg er altijd voor dat mijn toetsenbord vergrendeld is. Dit gebeurd zowieso na 1 minuut met een password maar als ik hem gebruik heb doe ik het zelf ook vaak dat ik gewoon de rode toets inhoud....

Soms (en gisteren dus weer) krijg ik hem dan niet meer ontgrendeld...... als ik op de ontgrendelen knop duw gebeurd er niks en de enige oplossing die ik tot nu toe kan gebruiken is het losmaken van de batterij....

iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
tja, 2e hands gekocht...was niet super slim misschien maarja, tril doet het nu weer even!

heb bijna mijn contract verlenging, maar bij telfort heb je geen leuke smartphones, alleen nokia troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was het nou mogelijk om windows mobile 2005 te installeren op deze phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaVa
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-10 21:22
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:50:
Was het nou mogelijk om windows mobile 2005 te installeren op deze phone?
Technisch gezien zou het mogelijk zijn. Maar waarschijnlijk gaat er nooit een update vrijgegeven worden die mobile 5.0 bevat.
Nog even afwachten en het zal allemaal wel duidelijker worden.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
Is er al bekend wanneer de t-mobile sda 2 (music) naar nederland komt?

Zou hem in juli graag willen hebben icm nieuwe abbo!
Gaaf ding!

Er is nog geen topic over toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Qtekker,

Ik heb sinds enkele weken ook een qtek 8020 met een telfort abo en hetzelfde probleem. Ik merk dat het probleem zich voordoet als ik de telefoon lang laat aanstaan maar niet heb gebruikt. Bv een nacht laten aanstaan en de volgende dag gebruiken maar dat gaat niet. Ik vraag me af of jij al een oplossing voor dit probleem hebt gevonden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijdje geleden vraag gepost of dat iemand wist hoe ik de instellingen voor mms en vodafone live! in de sda kreeg.
Na vele pogingen is het gelukt, via de smartphoneclub kwam ik een programma tegen waarmee je van elke provider hier in nederland de instellingen in je telefoon kunt laten zetten.

link naar programma
link naar forum

het is nu gelukt en ik kan perfect mms'en en vodafone live! gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 09:24:
tijdje geleden vraag gepost of dat iemand wist hoe ik de instellingen voor mms en vodafone live! in de sda kreeg.
Na vele pogingen is het gelukt, via de smartphoneclub kwam ik een programma tegen waarmee je van elke provider hier in nederland de instellingen in je telefoon kunt laten zetten.

link naar programma
link naar forum

het is nu gelukt en ik kan perfect mms'en en vodafone live! gebruiken.
Super relaxt programma!
1 Klik op de knop en hupa, ik neem aan dat het werkt...thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 15:22:
Beste Qtekker,

Ik heb sinds enkele weken ook een qtek 8020 met een telfort abo en hetzelfde probleem. Ik merk dat het probleem zich voordoet als ik de telefoon lang laat aanstaan maar niet heb gebruikt. Bv een nacht laten aanstaan en de volgende dag gebruiken maar dat gaat niet. Ik vraag me af of jij al een oplossing voor dit probleem hebt gevonden??
Beste Knots.
Het probleem doet zich idd voor als de phone lang aanstaat.
Ik ben naar de winkel teruggegaan en men heeft gezegd dat het aan een slechte sim kaart of low budget abo ligt. Geadviseerd om een nieuwe sim kaart aan te vragen. Maar mijn sim kaart is nieuw (telfort 200 abo).
Sinds 2 dagen mijn vrouw's sim kaart van KPN gebruikt. Tot dusver geen problemen.
En mijn sim kaart op een ander toestel geeft geen problemen.
Het lijkt dus op een slecht huwelijk tussen qtek 8020 en telfort.
Ik blijf de komende week proberen met de KPN sim kaart.
En ik ga ook telfort hierover bellen (ik verwacht er niet veel van).
Ik hou je op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Filmpjes maken; onderbrekingen geluid

Hallo Kenners!

Toestel is groot succes, alles draait en werrkt prima!

Wel een vraag:

Ik maak filmpjes die ik gebruik voor mijn site, echter zijn er vaak onderbrekingen in het geluid?

Hoe zou dit kunnen komen? Zou het zo kunnen zijn dat ik instellingen kan veranderen waardoor het beeld misschien iets minder wordt maar het geluid constand blijft?!

Alvast dank! _/-\o_

www.benjaminpeet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fromholland
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-08-2023
Tip:
De SDA past in de volgende cradle:
http://www.expansys.nl/product.asp?code=119926

Vraag:
Weet iemand of de 1GB mini sd kaart ondersteund wordt door de SDA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 22:22:
[...]

Beste Knots.
Het probleem doet zich idd voor als de phone lang aanstaat.
Ik ben naar de winkel teruggegaan en men heeft gezegd dat het aan een slechte sim kaart of low budget abo ligt. Geadviseerd om een nieuwe sim kaart aan te vragen. Maar mijn sim kaart is nieuw (telfort 200 abo).
Sinds 2 dagen mijn vrouw's sim kaart van KPN gebruikt. Tot dusver geen problemen.
En mijn sim kaart op een ander toestel geeft geen problemen.
Het lijkt dus op een slecht huwelijk tussen qtek 8020 en telfort.
Ik blijf de komende week proberen met de KPN sim kaart.
En ik ga ook telfort hierover bellen (ik verwacht er niet veel van).
Ik hou je op de hoogte.
Beste Qtekker,

Heb jij toevallig een progje geinstalleerd dat het gprs verkeer bijhoudt? Ik had (tot afgelopen zaterdag) SPB GPRS monitor geinstalleerd. Sindsdien heb ik geen problemen met de verbinding ondervonden. Ik hou je op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen :) ,

ik ben in het gelukkige bezit van een QTEK8020 en moet zeggen dat het een heerlijk toestelletje is, alleen heb ik er nog wat vragen over en hoop dat jullie experts me hiermee kunnen helpen.

Is het mogelijk om met Media Player door te spoelen, en zo ja hoe dan? Zo nee, met welk proggie kan dit wel .....??? (Betaplayer is geen optie die kan geen *.wmv bestanden afspelen die ik gecomprimeerd heb)

Is het mogelijk om ringtones vanaf je Storage card te laden ipv je normale storage;

Aller laatste vraag: Is het mogelijk om je Qtek zeg maar "workstation only" te gebruiken zodat je bv in het vliegtuig je telefoon ook aan kan hebben?!

Alvast bedankt!!!

Groeten .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 18:59:
Beste mensen :) ,

ik ben in het gelukkige bezit van een QTEK8020 en moet zeggen dat het een heerlijk toestelletje is, alleen heb ik er nog wat vragen over en hoop dat jullie experts me hiermee kunnen helpen.

Is het mogelijk om met Media Player door te spoelen, en zo ja hoe dan? Zo nee, met welk proggie kan dit wel .....??? (Betaplayer is geen optie die kan geen *.wmv bestanden afspelen die ik gecomprimeerd heb)

Is het mogelijk om ringtones vanaf je Storage card te laden ipv je normale storage;

Aller laatste vraag: Is het mogelijk om je Qtek zeg maar "workstation only" te gebruiken zodat je bv in het vliegtuig je telefoon ook aan kan hebben?!

Alvast bedankt!!!

Groeten .....
Die eerste vraag, dat weet ik niet, ik gebruik pocketmusic maar daarmee kun je niet spoelen...

Je kunt vanaf je storage card ringtones laden, ik heb ze gewoon in de \storage card\ directory

Je kunt hem in vliegtuigmodus zetten, simpelweg door heel even op de uitknop te drukken, er verschijnt nu een menu...dan is het optie 2...

Succes!

ahhh en ik wil de sda 2 music!!!! of een andere tel

bestaat er een tel met:
1/2 mp camera
mp3 speler
extern geheugen (dat het liefst NIET onder de batterij zit)
voor navigatie geschikt is (tomtom als het kan)
niet al te groot is

het aanbod op dit moment valt me zwaar tegen, paar nokia's met symbian...niet veel beter dan een sda :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickpma schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 19:37:
[...]

Die eerste vraag, dat weet ik niet, ik gebruik pocketmusic maar daarmee kun je niet spoelen...
Hmmzzz jammer....is namelijk echt handig met een 512 mb kaartje erin en er staat een hele film op :)
Je kunt vanaf je storage card ringtones laden, ik heb ze gewoon in de \storage card\ directory
Hoe dan? Ik krijg ze alleen te zien als ik die *.wav files zet in de dir op me gewone "storage"
Je kunt hem in vliegtuigmodus zetten, simpelweg door heel even op de uitknop te drukken, er verschijnt nu een menu...dan is het optie 2...
TOPPERTJE!!!!!!!!!!!!!!!!! tnx men!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Dei van mij gaat deze week terug (krijg een andere SDA). Ding loopt af en toe vast, komt er wel weer uit maar is lastig als ik aan het werk ben. Geen ramp, even oplossen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraagje betreft het inschakelen van de (handsfree) speaker op de Qtek8020 tijdens of voor een telefoongesprek. Is dit uberhaupt mogelijk en zo ja, kan iemand mij dan vertellen hoe dat in zn werking gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al erg lang bezig om alle forums door te spitten maar heb nog geen antwoord kunnen vinden op mijn vraag.. forgive me als het antwoord wel al ergens genoemd is...

situatie:
T-Mobile SDA (QTec8020)
Debitel (O2=Telfort)

Ik had eerst een t-mobile abbonement, heb inmiddels een debitel abbonement. Gelukkig zat er (toevallig?) geen simlock op de telefoon dus alles werkt prima. Echter.. lukt het niet om de gprs/wap/mms instellingen te activeren.

Ik heb het volgende ingesteld:
- Instellingen\Gegevensverbinding\Wap-verbinding\Verbinding bewerken\Gprs-verbindingen\Nieuw:
- Maak verbinding met: Wap netwerk, Toegangspunt: -leeg- (?), Gebruikersnaam: debitel, Wachtwoord: debitel, Pri en Sec DNS: 0.0.0.0, IP-adres: 193.168.128.127
Hetzelfde geprobeerd met: Gebruikersnaam: debitel, Wachtwoord: wap, IP-adres: 192.168.251.150

Er zijn zoveel instellingen die ik kan/moet aanpassen. Is er iemand die hetzelfde probleem heeft gehad? of iemand die de instellingen weet?

Plzz let me know..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 22:52:
Ben al erg lang bezig om alle forums door te spitten maar heb nog geen antwoord kunnen vinden op mijn vraag.. forgive me als het antwoord wel al ergens genoemd is...

situatie:
T-Mobile SDA (QTec8020)
Debitel (O2=Telfort)

Ik had eerst een t-mobile abbonement, heb inmiddels een debitel abbonement. Gelukkig zat er (toevallig?) geen simlock op de telefoon dus alles werkt prima. Echter.. lukt het niet om de gprs/wap/mms instellingen te activeren.

Ik heb het volgende ingesteld:
- Instellingen\Gegevensverbinding\Wap-verbinding\Verbinding bewerken\Gprs-verbindingen\Nieuw:
- Maak verbinding met: Wap netwerk, Toegangspunt: -leeg- (?), Gebruikersnaam: debitel, Wachtwoord: debitel, Pri en Sec DNS: 0.0.0.0, IP-adres: 193.168.128.127
Hetzelfde geprobeerd met: Gebruikersnaam: debitel, Wachtwoord: wap, IP-adres: 192.168.251.150

Er zijn zoveel instellingen die ik kan/moet aanpassen. Is er iemand die hetzelfde probleem heeft gehad? of iemand die de instellingen weet?

Plzz let me know..
Als je even paar topics naar boven leest, gebruik gewoon dit programma:
http://members.chello.nl/andre.vh/files/DataConnections.rar
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 22:48:
Ik had een vraagje betreft het inschakelen van de (handsfree) speaker op de Qtek8020 tijdens of voor een telefoongesprek. Is dit uberhaupt mogelijk en zo ja, kan iemand mij dan vertellen hoe dat in zn werking gaat?
3 Seconden groene knopje inhouden...hupa handsfree!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
BacardiBreezer schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:04:
Dei van mij gaat deze week terug (krijg een andere SDA). Ding loopt af en toe vast, komt er wel weer uit maar is lastig als ik aan het werk ben. Geen ramp, even oplossen :D
Hoe heb je dit geregeld? Want de mijne is nu in 1,5 maand tijd ook al een keer of 4 a 5 vast gelopen.... idd geen ramp, maar zou ook graag een oplossing zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

3 Seconden groene knopje inhouden...hupa handsfree![/quote]

Ok dan!!! Tnx nick!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

miel schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:31:
[...]

Hoe heb je dit geregeld? Want de mijne is nu in 1,5 maand tijd ook al een keer of 4 a 5 vast gelopen.... idd geen ramp, maar zou ook graag een oplossing zien....
Nou verzekeren ;) Voor niets gaat de zon op he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
BacardiBreezer schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:58:
[...]

Nou verzekeren ;) Voor niets gaat de zon op he :)
dacht dat het misschien gewoon onder de garantie zou vallen... is namelijk een producteigenschap waar iets mee mis is of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

miel schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:43:
[...]

dacht dat het misschien gewoon onder de garantie zou vallen... is namelijk een producteigenschap waar iets mee mis is of niet?
Aangezien ik met deze markt zeer direct contacten heb (nee niet iemand die ik ken bij een Belcompany filiaal ;)) kan ik je vertellen dat dit gewoon onder garantie valt. Je komt zonder verzekering alleen uit bij de AfterSales van TM.... dan wordt ie dus opgestuurd en moet je even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om meteen handsfree je telefoon op te nemen ipv 3 sec in te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:18:
Is het ook mogelijk om meteen handsfree je telefoon op te nemen ipv 3 sec in te houden?
als je dit altijd (niet per keer dat je wordt gebelt) wilt instellen, druk heel even op de uit knop, je komt in een menu, druk 9 -> 4 en hij staat op handsfree!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
BacardiBreezer schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:07:
[...]

Aangezien ik met deze markt zeer direct contacten heb (nee niet iemand die ik ken bij een Belcompany filiaal ;)) kan ik je vertellen dat dit gewoon onder garantie valt. Je komt zonder verzekering alleen uit bij de AfterSales van TM.... dan wordt ie dus opgestuurd en moet je even wachten.
Ik wacht gewoon het moment af dat het echt super irritant gaat worden, dan ga ik eens contact opnemen met de media markt... zit nu toch voor mijn werk continue in het buitenland, dus heb er geen tijd voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

miel schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 17:29:
[...]

Ik wacht gewoon het moment af dat het echt super irritant gaat worden, dan ga ik eens contact opnemen met de media markt... zit nu toch voor mijn werk continue in het buitenland, dus heb er geen tijd voor...
Hier hetzelfde....... werk, lastig dus. Ik had er helemaal geen last van, ben in het melden te laks omdat ik te goeder trouw ben..... dus jah.... toch maar even gebeld om vergeten te voorkomen :)

[ Voor 3% gewijzigd door BacardiBreezer op 25-05-2005 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickpma schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 23:19:
Als je even paar topics naar boven leest, gebruik gewoon dit programma:
http://members.chello.nl/andre.vh/files/DataConnections.rar
Thnx.. was allemaal al gedaan.. maar blijkt nu dat debitel-telfort geen gprs aanbiedt. Heb ze gebeld.. is gelukkig over een week beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een antwoord op deze vraag:
???? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het niet gewoon joystick ingedrukt houden naar rechts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb nu de Orange autolader voor de SPV-C500 gekocht (14,95).
Is deze echt ook geschikt voor de SDA (voordat ik 'm aansluit....)? Zag nergens op de stekker iets van een voltage oid staan.

Er staat op de verpakking ook dat je eerst de auto moet starten en daarna pas de plug in de aansteker moet steken. Je kan 'm dus niet altijd geplugd laten zitten (en dus elke keer alleen de connector aan de telefoon vastmaken)?
Er staat ook dat er iets van een circuit-beveiliging(??) in de stekkerp zit. Spreekt dit elkaar niet tegen?

Wie heeft er ervaringen mee om de plug altijd aangesloten te hebben zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 13:33
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 19:54:
Iemand nog een antwoord op deze vraag:
[...]
???? :)
Tenzij je per se .wmv bestanden wilt hebben, zou ik eens kijken naar PocketDivxencoder.
Die maakt er een .avi bestand van waardoor je 'm wel in betaplayer kunt openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:32:
[...]

Beste Qtekker,

Heb jij toevallig een progje geinstalleerd dat het gprs verkeer bijhoudt? Ik had (tot afgelopen zaterdag) SPB GPRS monitor geinstalleerd. Sindsdien heb ik geen problemen met de verbinding ondervonden. Ik hou je op de hoogte.
SPB GPRS heb ik (nog) niet geinstalleerd. Ben benieuwd of het echt helpt bij jou.
4 Dagen KPN simkaart gebruikt. GEEN PROBLEMEN!
Daarna mijn eigen Telfort simkaart erin. De eerste dag al geen connectie.
Antwoord van Telfort:
"Wij weten inderdaad dat er met dit toestel (QTEK 8020) vaker problemen zijn. Daarom verkoopt Telfort deze toestellen ook niet. U kunt een zogenaamde crosscheck uit voeren door de simkaart in een ander simlockvrij toestel te doen en een ander simkaartje in uw toestellen en dan zien wat de bevindingen zijn. Onze excuses dat wij u op dit moment niet verder kunnen helpen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:43:

Hallo Kenners!

Wel een vraag:

Ik maak filmpjes die ik gebruik voor mijn site, echter zijn er vaak onderbrekingen in het geluid?

Hoe zou dit kunnen komen? Zou het zo kunnen zijn dat ik instellingen kan veranderen waardoor het beeld misschien iets minder wordt maar het geluid constand blijft?!

Alvast dank! _/-\o_

www.benjaminpeet.nl
Dit komt bij mijn toestel (t-mobile sda) ook voor, heeft iemand hier misschien een antwoord op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

ione schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:08:
Is deze echt ook geschikt voor de SDA (voordat ik 'm aansluit....)? Zag nergens op de stekker iets van een voltage oid staan.

Er staat op de verpakking ook dat je eerst de auto moet starten en daarna pas de plug in de aansteker moet steken. Je kan 'm dus niet altijd geplugd laten zitten (en dus elke keer alleen de connector aan de telefoon vastmaken)?
Er staat ook dat er iets van een circuit-beveiliging(??) in de stekkerp zit. Spreekt dit elkaar niet tegen?

Volgens mij proberen ze zichzelf in te dekken dat je een probleem kan krijgen dat je telli defect gaat tijdens het starten.

Opzich moet dit geheel beveiligd kunnen zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
Ok. Heeft iemand de stekker er altijd in zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:52
ione schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:08:
Die heb ik ook net gekocht en aangesloten. Voor zover ik kan zien laadt 'ie prima op :)
Met deze nog niet, maar bij m'n vorige car-kit (Mr. Handsfree) liet ik de steker er altijd inzitten. Nooit problemen mee gehad.

Nog een vraagje: heeft iemand een goeie tip voor een houder voor in de auto voor de SDA. Liefst eentje die ik in een luchtrooster kan monteren en niet zo'n rare zuignap 8)7

En natuurlijk moet het laadkabeltje er van onderen inpassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het niet gewoon joystick ingedrukt houden naar rechts?
Nee dan springt hij over naar het volgende nummer/filmpje :(
Tenzij je per se .wmv bestanden wilt hebben, zou ik eens kijken naar PocketDivxencoder.
Die maakt er een .avi bestand van waardoor je 'm wel in betaplayer kunt openen.
Nee niet perse, maar word dat avi bestand dan ook net zo groot als dat wmv bestand?
voorbeeld: 4,5 gig dvd omzetten naar wmv = 200 mb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 13:33
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 17:43:
[...]

Nee dan springt hij over naar het volgende nummer/filmpje :(

[...]

Nee niet perse, maar word dat avi bestand dan ook net zo groot als dat wmv bestand?
voorbeeld: 4,5 gig dvd omzetten naar wmv = 200 mb....
Voor een dvd kun je het beste dvd2mobile gebruiken. En ja, je kunt dusdanig met de instellingen spelen dat een volledige film op een 256mb kaartje past en dat de kwaliteit goed te noemen is.
Dvd2mobile is niet gratis, Pocketdivx enc. wel, probeer die eens uit dan heb je een indruk van de compressiekwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzzzzzzz......gaan ik dat maar eens proberen! Snap nog steeds niet waarom die Media Player niet een gewone spoel functie heeft :S .. !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 20:11:
Hmzzzzzzz......gaan ik dat maar eens proberen! Snap nog steeds niet waarom die Media Player niet een gewone spoel functie heeft :S .. !!!!
omdat je niet kunt spoelen in wmv bestanden..dat gaat onder windows ook zo goed al niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:13

TheVMaster

Moderator WOS
fromholland schreef op donderdag 07 april 2005 @ 09:40:
[...]

Unlocken werkt via de C500 unlock die je hier kan kopen:
http://www.imei-check.co.uk/
Kost je wel 28 euro. Ik heb geen andere oplossing gevonden. Heb ook geinformeerd bij GSM unlock bedrijfjes, die vragen 50 euro en doen het waarschijnlijk op dezelfde manier. Een bedrijfje raadde mij aan het gewoon zelf te doen.
Dit werkt inderdaad als een TREIN! Binnen 10 sec had ik de code in m'n e-mail en 2 minuten later was de T-Mobile SDA ge-unlocked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
[...]

Grrr.. heb dit probleem nu ook.. Aantal factory resets gedaan, uren aan het googlen geweest, in het registry lopen zoeken, maar allemaal zonder succes. :( :( :(

Dat wordt dus fijn terugsturen naar T-Mobile, en ondertussen mijn 6310i weer eens tussen de verhuisdozen zoeken. Fijn, nieuwe technieken..

Ikedea, je hebt je email niet in je profiel staan, maar hoe had jij dit opgelost?

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van dat profiel "Hoofdtelefoon" heb ik meerdere keren gehad... Wat werkt voor mijn SDA is de hoofdtelefoon een paar keer in en uit te pluggen, springt ie vanzelf weer over... Misschien niet de ideale oplossing, maar toch 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2005 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

axis schreef op zondag 29 mei 2005 @ 14:50:
[...]

Grrr.. heb dit probleem nu ook.. Aantal factory resets gedaan, uren aan het googlen geweest, in het registry lopen zoeken, maar allemaal zonder succes. :( :( :(

Dat wordt dus fijn terugsturen naar T-Mobile, en ondertussen mijn 6310i weer eens tussen de verhuisdozen zoeken. Fijn, nieuwe technieken..

Ikedea, je hebt je email niet in je profiel staan, maar hoe had jij dit opgelost?
Is nu bij de dealer, garantiegevalletje en helpdesk van Smartphone zei dat een update soelaas zou bieden. Dus nou zit ik te kloten met mijn 7110 8) haha Afwachten maar, volgende week klaar als het meezit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jman
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 22:57

Jman

jfphoto.nl

Ik gebruik ook zo'n autolader en heb die er al een maand inzitten zonder problemen, volgens mij kan het dus ook echt geen kwaad.

Ik steek mijn gsm er gemiddeld 5 keer per dag in...

Dat die nu kapot is heeft daar niks mee te maken, mijn joystick en startknop zijn allebei defect :/

[ Voor 4% gewijzigd door Jman op 30-05-2005 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]
jammin schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:43:
Hallo Kenners!

Wel een vraag:

Alvast dank!

www.benjaminpeet.nl
Dit komt bij mijn toestel (t-mobile sda) ook voor, heeft iemand hier misschien een antwoord op
[quote]

Weet niemand hier een antwoord op?

Groet Jammin !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Mr Magic schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 17:14:
[...]

Nog een vraagje: heeft iemand een goeie tip voor een houder voor in de auto voor de SDA. Liefst eentje die ik in een luchtrooster kan monteren en niet zo'n rare zuignap 8)7

En natuurlijk moet het laadkabeltje er van onderen inpassen...
Dit zoek ik ook !! Iemand :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
fulgore schreef op maandag 30 mei 2005 @ 17:22:
[...over telefoonhouder voor in de auto...]

Dit zoek ik ook !! Iemand :?
Niet bedoeld als spam, maar ik heb inmiddels bij www.mobileplaza.nl een houder gevonden van Brodit. Ze verkopen er een "noname" vent-mount (voor in een luchtrooster) of een bijbehorende Brodit ProClip, speciaal gemaakt voor jouw type auto. Ik ben voor dat laatste gegaan.

Als ik alles binnen heb zal ik laten weten of het bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr Magic schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 00:13:
[...]

Niet bedoeld als spam, maar ik heb inmiddels bij www.mobileplaza.nl een houder gevonden van Brodit. Ze verkopen er een "noname" vent-mount (voor in een luchtrooster) of een bijbehorende Brodit ProClip, speciaal gemaakt voor jouw type auto. Ik ben voor dat laatste gegaan.

Goeie TIP! "noname" vent-mount kost daar slechts 6,50 (wel dure verzendkosten overigens)

Ik ben zelf heel lang op zoek geweest naar een goedkope mount/houder voor in het ventilatie rooster.
Ben uiteindelijk geslaagd bij Halfords, daar verkopen ze een universeel luchtrooster houdertje van het merk XT(paarse verpakking, verstopt aan de wand).
Deze kost slechts 9,95 en mijn qtek past er prima in :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MP3 gebruiken als Ringtone

Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een Qtek8020 maar kan iemand me vertellen hoe ik een mp3 bestand kan gebruiken als ringtone??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 01:11:
[...]

Goeie TIP! "noname" vent-mount kost daar slechts 6,50 (wel dure verzendkosten overigens)

Ik ben zelf heel lang op zoek geweest naar een goedkope mount/houder voor in het ventilatie rooster.
Ben uiteindelijk geslaagd bij Halfords, daar verkopen ze een universeel luchtrooster houdertje van het merk XT(paarse verpakking, verstopt aan de wand).
Deze kost slechts 9,95 en mijn qtek past er prima in :) .
Ben zelf ook op zoek naar een autohouder, maar zie niet (aan de hand van de foto op mobileplaza.nl) hoe of waar de smartphone wordt geplaatst .:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:17:
[...]

Ben zelf ook op zoek naar een autohouder, maar zie niet (aan de hand van de foto op mobileplaza.nl) hoe of waar de smartphone wordt geplaatst .:S
Volgens mij kun je je dit zelf wel een beetje indenken..... ik heb zelf ook gekeken en zag direct hoe of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Mr Magic schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 00:13:
[...]

Dat speciaal voor mijn type auto staat me niet zo aan, heb de laatste jaren bijna elk jaar een andere auto gehad, wordt wat lastig dan.
Ik zal eens bij de Halfords kijken. Bedankt voor de tips mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:57:
[...]

SPB GPRS heb ik (nog) niet geinstalleerd. Ben benieuwd of het echt helpt bij jou.
4 Dagen KPN simkaart gebruikt. GEEN PROBLEMEN!
Daarna mijn eigen Telfort simkaart erin. De eerste dag al geen connectie.
Antwoord van Telfort:
"Wij weten inderdaad dat er met dit toestel (QTEK 8020) vaker problemen zijn. Daarom verkoopt Telfort deze toestellen ook niet. U kunt een zogenaamde crosscheck uit voeren door de simkaart in een ander simlockvrij toestel te doen en een ander simkaartje in uw toestellen en dan zien wat de bevindingen zijn. Onze excuses dat wij u op dit moment niet verder kunnen helpen."
Ik heb sinds het verwijderen van SPB GPRS monitor geen problemen meer met de verbinding. Ik vermoed dat het probleem iets te maken heeft gehad met de instellingen van telfort in de telefoon. Wellicht is het een optie dat je spb installeerd en vervolgens weer verwijderd (kun je downloaden op de site, via google is wel een serialnr te vinden). Wellicht is je probleem dan ook opgelost.

Ik heb eerder in dir topic een bericht gelezen met alle telfort instellingen voor de telefoon. Misschien kun je die eens vergelijken met je eigen instellingen. Nogmaals ik heb al anderhalve week geen problemen meer met de verbinding. GELUKKIG!

Het antwoord van telfort vind ik overigens erg flauw, telfort heeft toch O2 overgenomen? O2 verkoopt de qtek 8020 onder de naam O2 Xphone II...

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BacardiBreezer schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:46:
[...]

Volgens mij kun je je dit zelf wel een beetje indenken..... ik heb zelf ook gekeken en zag direct hoe of wat.
Fantaseren is niet mn sterkste kant, heel goed van jou dat je het direct zag.

Ik heb m vandaag aangeschaft bij Halfords, precies wat ik wou!! Je kunt eventueel gebruik maken van de autolader wat bij sommige houders niet mogelijk is. Bedankt voor de tip jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 08:55:
MP3 gebruiken als Ringtone

Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een Qtek8020 maar kan iemand me vertellen hoe ik een mp3 bestand kan gebruiken als ringtone??
Dat kan niet je kunt wav,midi of wmv files grbuiken gewoon ff de mp3 die je wilt gebruiken converteren naar .wav met een willekeurig proggie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de site van qtek staat een update met de onderstaande verbeteringen. Er staat echter duidelijk vermeld dat de update alleen voor de zweeds markt is. Heeft iemand toch geprobeerd deze rom update te draaien?? Ik las in eerder dat er een franse update is maar dat niemand die werkend heeft gekregen...

ROM 2.1.32.23 innehåller bla. följande uppdateringar:

AKU 2.6 (Uppdatering "ServicePack" från Microsoft)
Stöd för Telias fakturadelningstjänst *140#
GSM radio
Windows Media Player 10
MP3 som ringsignal

http://www.qtek.nu/defaul...?nc=8016&id=155&element=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 00:30:
op de site van qtek staat een update met de onderstaande verbeteringen. Er staat echter duidelijk vermeld dat de update alleen voor de zweeds markt is. Heeft iemand toch geprobeerd deze rom update te draaien?? Ik las in eerder dat er een franse update is maar dat niemand die werkend heeft gekregen...

ROM 2.1.32.23 innehåller bla. följande uppdateringar:

AKU 2.6 (Uppdatering "ServicePack" från Microsoft)
Stöd för Telias fakturadelningstjänst *140#
GSM radio
Windows Media Player 10
MP3 som ringsignal

http://www.qtek.nu/defaul...?nc=8016&id=155&element=0
Ik hoop toch echt dat wij die update ook krijgen, mplayer 10 en mp3 ringtones zijn altijd welkom _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 08:03:
[...]

Ik hoop toch echt dat wij die update ook krijgen, mplayer 10 en mp3 ringtones zijn altijd welkom _/-\o_
Ja, dat hoop ik ook... heb het gevraagd aan T-Mobile, maar nog geen antwoord mogen ontvangen.

Die Zweedse update lijkt me wel tricky. Waarschijnlijk bevat deze ROM geen Nederlandse taal en Nederlandse T9 (ZIP-file eindigt op "nordic" trouwens :)).

Tevens heeft de standaard Qtek 8020 de twee extra knoppen voor t-zones en e-mail niet, dus die gaan waarschijnlijk ook niet meer werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
Vraagje:
als er iemand belt waarvan het nummer in de lijst van contactpersonen staat, zie je de naam van deze pesoon (tenzij deze het nummer natuurlijk heeft afgeschermd).
Als er iemand belt met een afgeschermd nummer zie je 'Prive belt'.
Maar als er iemand belt met een niet afgeschermd nummer en deze komt niet voor in je contactpersonen, dan zie ik 'Onbekend belt' staan. Is er een mogelijkheid om hier het nummer te zien van degene die belt i.p.v. 'onbekend'?
Dit kon wel op m'n vorige toestel (Siemens S55) en vond het op zich wel een goede optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien of het mogelijk en vooral veilig is om mbv de bijgeleverde autolader van Adapt Bt Gps de T-Mobile SDA (Qtek 8020) op te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05-2024
De nieuwe Qtel 8020 ROM-update v2.1.31.21 is nu beschikbaar in 't nederlands.
Deze update is geschikt voor zowel de Qtek 8020 als de Qtek 8020 MediaCenter Edition. Met deze update krijgt u, onder andere, de beschikking over Microsoft Windows Media Player 10. De installatie-instructies treft u tevens aan in onderstaand bestand. Lees deze goed door alvorens u de update uitvoert.

Zie: www.qtek.nl

[ Voor 7% gewijzigd door supersatan op 02-06-2005 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supersatan schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 01:16:
De nieuwe Qtel 8020 ROM-update v2.1.31.21 is nu beschikbaar in 't nederlands.
Deze update is geschikt voor zowel de Qtek 8020 als de Qtek 8020 MediaCenter Edition. Met deze update krijgt u, onder andere, de beschikking over Microsoft Windows Media Player 10. De installatie-instructies treft u tevens aan in onderstaand bestand. Lees deze goed door alvorens u de update uitvoert.

Zie: www.qtek.nl
vergeet er ff niet bij te zeggen dat enkel qtek mensen deze update kunnen krijgen omdat je je toestel moet registeren.

maargoed ik heb de mijne maar ff geregistreerd en hier is een directe link naar de firmware update:

http://www.qtek.nl/_BIN/FE_DT_213121_253162_Ship.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 18:54:
Weet iemand misschien of het mogelijk en vooral veilig is om mbv de bijgeleverde autolader van Adapt Bt Gps de T-Mobile SDA (Qtek 8020) op te laden?
het is niet mogelijk....... het past allemaal wel maar de SDA laadt niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf, met behulp van deze handleiding heb ik de rom zonder problemen op mijn SDA geflashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venomous
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-09 13:21
Hoe kan ik gemakkelijk mijn huidige contacts vanaf mijn sim naar een andere sim/cq outlook krijgen?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miel schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:35:
[...]

het is niet mogelijk....... het past allemaal wel maar de SDA laadt niet op...
Jammer,dat zou me een aanschaf kunnen schelen....wel raar dat de sda niet oplaadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:33:
[...]

Jammer,dat zou me een aanschaf kunnen schelen....wel raar dat de sda niet oplaadt.
staan al een aantal posts over.... je kunt wel een usb kabel iets anders solderen zodat het wel werkt... ikzel loop dat risico liever niet en koop liever voor 15 euro een kabel bij de orange shop (zoals ik dus ook gedaan heb)

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste