nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max
Anoniem: 5577
Het is makkelijker om filmpjes te maken op je telefoon in H262 or jpeg avi compression dat speelt windows standaard af en de kwaliteit is nog iets beter ook.Amphora schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:12:
Welke codec moet ik eigenlijk onder Windows XP installeren op de .mp4 filmpjes van de telefoon af te kunnen spelen?
Anoniem: 122762
QuicktimeAmphora schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:12:
Welke codec moet ik eigenlijk onder Windows XP installeren op de .mp4 filmpjes van de telefoon af te kunnen spelen?
Anoniem: 108473
Klopt dit???
Sterker nog je wordt nog veel meer genaaid.Anoniem: 108473 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 00:00:
Volgens mij wordt ik gruwelijk genaaid door t-mobile. Ik heb een databundel van 1 mb bij mijn huidige abonnement maar deze is wel erg snel op. Deze maand heb ik mij maximaal 5 keer heel kort aangemeld bij msn en maximaal 5 zinnen verzonden. Nu zit ik alweer op de helft van mijn bundel!! Dus 500 kb voor 5 keer aanmelden en maximaal 5 zinnen met msn?![]()
Klopt dit???
Tegenwoordig ben je voordeliger af zonder databundel dan met. Gezien je zonder databundel kan internetten voor 2 euro of iets in die richting.
T-MObile doet aan afronden, per dag wordt alles naar de 100kb afgerond. Dus als je maar 5kb hebt gebruikt op een dag rond t-mboile het toch fijnaf naar 100kb.
Beetje scheef inderdaad maargoed zo rekent t-mobile.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Anoniem: 82206
Inderdaad, T-Mobile rond af op 100kb per dag dus dan gaat het hard. Ze zijn trouwens (gelukkig) de enige die dit zo doen...Anoniem: 108473 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 00:00:
Volgens mij wordt ik gruwelijk genaaid door t-mobile. Ik heb een databundel van 1 mb bij mijn huidige abonnement maar deze is wel erg snel op. Deze maand heb ik mij maximaal 5 keer heel kort aangemeld bij msn en maximaal 5 zinnen verzonden. Nu zit ik alweer op de helft van mijn bundel!! Dus 500 kb voor 5 keer aanmelden en maximaal 5 zinnen met msn?![]()
Klopt dit???
Ik had het idee om deze gewoon op mijn sim te zetten, maar dat kan/mag niet.
Iemand dus suggesties?
"Soylent Green is people!"
Anoniem: 108473
Extreem bijdehand dat ik dit niet van te voren wist (vind dat ze dat ook duidelijk moeten vermelden), ik ga zo maar ff iemand van t-mobile opbellen en helemaal uitkafferen misschien dat dat oplucht
staat in de voorwaarden op de t-mobile siteAnoniem: 108473 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:32:
Hoe komen jullie aan die kennis van het afronden?? Staat dit ergens beschreven?
Extreem bijdehand dat ik dit niet van te voren wist (vind dat ze dat ook duidelijk moeten vermelden), ik ga zo maar ff iemand van t-mobile opbellen en helemaal uitkafferen misschien dat dat oplucht
Anoniem: 82206
Anoniem: 108473 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:32:
Hoe komen jullie aan die kennis van het afronden?? Staat dit ergens beschreven?
Zie deze pagina, onderaan.Internet Voordeelbundels zijn geldig voor internet via GPRS en T-Mobile HotSpot in Nederland. Gebruik je meer dan vooraf ingekocht of gebruik je de diensten in het buitenland, dan brengt T-Mobile de kosten daarvoor apart in rekening (binnen Nederland tegen hetzelfde tarief dat geldt binnen je Internet Voordeelbundel). Vooraf ingekochte MB en minuten zijn maximaal 2 maanden geldig vanaf de aankoopdatum. Het gebruik van internet in Nederland wordt per etmaal vastgesteld en naar boven afgerond op 100 KB (internet keuze Volume) en per hele minuut (internet keuze Tijd). Voor internet keuze Tijd geldt dat indien de verbinding (tijdelijk) wegvalt zonder dat de sessie actief door de klant is onderbroken, de facturatie tot maximaal 10 minuten (GPRS) of 15 minuten (HotSpot) doorloopt. Je kunt eenmaal per maand overstappen naar een grotere Voordeelbundel en/of kosteloos overstappen naar internet keuze Volume of Tijd.
Heb nog wel effe een vraagje. Bij het uitschakelen van het toestel krijg je een geluid te horen (melodietje). Ik zag al wel op een paar Duitse forums dat je dit vanuit de registry kan uitschakelen. Maar er werd volgens mij ook over gesproken dat je eerst met een unlock-tool moest unlocken. Nu is mijn Duits niet geweldig (eigenlijk slecht). Ik weet dus niet zeker of ik het goed heb begrepen. Klopt het dat je eerst moet unlocken? En met welke tool gebeurt dat dan? Ik ben er een beetje huiverig voor. Straks verkloot ik m'n mooie nieuwe toestelletje....:-)
Ik zag ook SDA TweakUI staan. Dit schijnt een tooltje te zijn waarmee je een aantal dingen kan tweaken. Iemand hier ervaring mee?
Verder heb ik mijn luidspreker probleem (dat ie en via luidspreker en via oordopjes geluid gaf) opgelost via de software reset!
het shutdown geluid kan je weg halen in de reg van het toestel je hebt hier de volgende tool voor nodig http://www.phm.lu/Products/Smartphone/RegEdit en doe het volgende heky_current_user/controlpanel/sounds/shutdown/T_Mobile Shutdown.midione schreef op woensdag 20 april 2005 @ 09:47:
Ik heb de SDA ook sinds eergister. Ziet er goed uit.
Heb nog wel effe een vraagje. Bij het uitschakelen van het toestel krijg je een geluid te horen (melodietje). Ik zag al wel op een paar Duitse forums dat je dit vanuit de registry kan uitschakelen. Maar er werd volgens mij ook over gesproken dat je eerst met een unlock-tool moest unlocken. Nu is mijn Duits niet geweldig (eigenlijk slecht). Ik weet dus niet zeker of ik het goed heb begrepen. Klopt het dat je eerst moet unlocken? En met welke tool gebeurt dat dan? Ik ben er een beetje huiverig voor. Straks verkloot ik m'n mooie nieuwe toestelletje....:-)
Ik zag ook SDA TweakUI staan. Dit schijnt een tooltje te zijn waarmee je een aantal dingen kan tweaken. Iemand hier ervaring mee?
Ik hoef dus niks te unlocken??
Thanks.
Precies zoals je het zegtione schreef op woensdag 20 april 2005 @ 13:41:
Ik ga het vanavond proberen. Moet ik de value (t-mobile shutdown.mid) leegmaken?
Ik hoef dus niks te unlocken??
Thanks.
Hoe lang duurde het verzenden precies dan? Prijs is wel ok inderdaadAnoniem: 97329 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 20:40:
[afbeelding]
Hij is eindelijk binnen! Er zit standaard de Nederlandse taal op + Nederlandse T9. Incl verzenden heb ik er ongeveer 235 € voor betaald. (simlockvrij)
Er zat helaas alleen een Duitse handleiding bij, maar ik had al de Engelse handleiding van de normale SDA al op internet gevonden, en die komen aardig overeen.
Voor de mensen die nog zitten te twijfelen: ook bestellen uit duitsland is een optie
Zijn die dingen in Duitsland standaard simlockvrij of is dat ook een gok? Anders kan ik er gewoon een Vodafone kaart instoppen
Heeft die SDA music nog nadelen eigenlijk (behalve dat ie lelijker is
nopeione schreef op donderdag 21 april 2005 @ 10:42:
Vraagje: Zit er op de SDA ook een instelling waarmee je de mate van trilling kan aangeven als je toestel op trilstand zet? Soort volumeknop voor de trilstand.
(of ik heb hem nog niet gevonden...)
Anoniem: 97329
Ik vind hem mooierAzrael schreef op woensdag 20 april 2005 @ 22:22:
[...]
Hoe lang duurde het verzenden precies dan? Prijs is wel ok inderdaad
Zijn die dingen in Duitsland standaard simlockvrij of is dat ook een gok? Anders kan ik er gewoon een Vodafone kaart instoppen
Heeft die SDA music nog nadelen eigenlijk (behalve dat ie lelijker is)?
Oh en ze zijn standaard simlockvrij (staat ook op de site). Ik heb er o.a. een Hi en een Telfort kaart in gehad.
Ik kreeg dinsdag bericht van dat ze het verstuurd hadden en donderdag had ik het binnen. Je kan niet betalen via creditcard (ik had met postbank internationale overschrijvingskaarten nodig), het "betalen" duurde dus langer dan het verzenden
Handig! Iets voor de openingspost wellicht ?miel schreef op woensdag 20 april 2005 @ 13:03:
het shutdown geluid kan je weg halen in de reg van het toestel je hebt hier de volgende tool voor nodig http://www.phm.lu/Products/Smartphone/RegEdit en doe het volgende heky_current_user/controlpanel/sounds/shutdown/T_Mobile Shutdown.mid
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Ah ok, dat valt dan wel meeAnoniem: 97329 schreef op donderdag 21 april 2005 @ 19:19:
[...]
Ik vind hem mooierMaar voor tien euro meer heb je een normale SDA op de site. Nadelen van de music? Het is dezelfde toestel, er zitten alleen meer knoppen op.
Oh en ze zijn standaard simlockvrij (staat ook op de site). Ik heb er o.a. een Hi en een Telfort kaart in gehad.
Ik kreeg dinsdag bericht van dat ze het verstuurd hadden en donderdag had ik het binnen. Je kan niet betalen via creditcard (ik had met postbank internationale overschrijvingskaarten nodig), het "betalen" duurde dus langer dan het verzenden(volgens mij ongeveer een week)
Internationaal overschrijven duurt altijd wat langer inderdaad.
Nou denk dat ik m dan maar gewoon daar ga bestellen.
Bedankt!
ff for the record:Smarron schreef op donderdag 21 april 2005 @ 19:32:
[...]
Handig! Iets voor de openingspost wellicht ?
ik heb dit zelf niet gevonden, iemand anders mag de credits hebben, ik heb gekopieerd van ergens hierboven omdat ik hetzelfde probleem had...
Mijn dank is bij voorbaat groot enzo
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
Anoniem: 142561
Heb wel 2(kleine) puntjes van kritiek.De handleiding is nederlands,maar bij alles wat er in dit boekwerk wordt uitgelegd worden de engelse menutermen en structuur gebruikt en getoond,terwijl dit op de telefoon nederlands is.En dan de T9 invoer bij sms.Helaas moet ik mijn toestel zelf nederlands "leren".De nederlandse woordenschat is echt minimaal.Hier de intro van een nieuw forumgebruiker.Hoop hier nog vaak te komen.
Anoniem: 60666
Tja, er zit nu eenmaal windows op.ione schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 10:29:
Ik vind het opstarten eigenlijk best lang duren (vergeleken met mijn oude Siemens S55). Is dat normaal? Zou het wat schelen als je de opstartlogo's van T-Mobile eruit haalt? Hoe kan je deze er eigenlijk uithalen, en wat krijg je er dan voor in de plaats te zien? Windows-logo's?
Met het weghalen van opstartlogo's wordt het nagenoeg niet sneller.
e.e.a kun je regelen met Regedit hierboven genoemd. Let op dit tooltje op zich kan je SDA ook al laten rebooten, als je bijv. de FIND functie gebruikt.
Toch nog ff wat n00b vragen: Je zegt dat je'm bij een Duitse (web)winkel hebt gekocht, maar de WM2003 was in het nederlands, heb je'm dan zo gekregen of heb je op de eoa manier nederlands nog in moeten stellen? (Het lijkt me nl. logisch dat een Duitse rom is geinstalleerd.)Anoniem: 97329 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 20:40:
[afbeelding]
Hij is eindelijk binnen! Er zit standaard de Nederlandse taal op + Nederlandse T9. Incl verzenden heb ik er ongeveer 235 € voor betaald. (simlockvrij)
Er zat helaas alleen een Duitse handleiding bij, maar ik had al de Engelse handleiding van de normale SDA al op internet gevonden, en die komen aardig overeen.
Voor de mensen die nog zitten te twijfelen: ook bestellen uit duitsland is een optie
Kun je verder aangeven wat voor hoofdtelefoon aansluiting erop zit? 2.5mm of 3mm jack? Kan er zelf niks over vinden. Wederom vielen bij voorbaat dank!
Je kan in het instellingenmenu zelf de taal instellen, standaard is op het Duits ingesteld. Naast Duits staat er ook: US English. UK English, Français, Italiano, Nederlands, Cestina en Turkçe op. Je kan hiernaast ook zelf de T9 taal instellen (keus uit bovenstaande talen)trimakassi schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 01:06:
Toch nog ff wat n00b vragen: Je zegt dat je'm bij een Duitse (web)winkel hebt gekocht, maar de WM2003 was in het nederlands, heb je'm dan zo gekregen of heb je op de eoa manier nederlands nog in moeten stellen? (Het lijkt me nl. logisch dat een Duitse rom is geinstalleerd.)
Kun je verder aangeven wat voor hoofdtelefoon aansluiting erop zit? 2.5mm of 3mm jack? Kan er zelf niks over vinden. Wederom vielen bij voorbaat dank!
De hoofdtelefoon aansluiting die erop zit is een 2,5mm. Ik had zelf een stereo 2,5 naar 3,5 mm adapter gekocht, maar ik krijg maar geluid uit één oordopje, ik heb later even gezocht op het net en het blijkt dat ook de C500 hier last van kan hebben. Het hangt ervanaf wat voor adapter je hebt.
En oja: de outlook 2002 die wordt geleverd met de CD is ook in het Duits. (de handleiding ook al zoals ik zei, je kan op internet wel de Engelse handleiding van de normale SDA vinden, in principe is het hetzelfde telefoon)
Anoniem: 134792
Mvg Jeroen
Anoniem: 100959
Ik heb nu ook mijn qtek 8020 maar heb het 1 en ander verkeerd gedaan.Anoniem: 132998 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 17:49:
[...]
Vreemd, ik heb mijn Qtek 8020 vorige week ook gereset en bij werkte het wel direct. Misschien dat het bij de SDA net iets anders werkt. Je kunt misschien beter even naar de T-mobile helpdesk bellen, daar zullen ze het wel weten.
Soft reset is volgens mij telefoon uit- en weer aanzetten. Dan worden alle actieve programma's namelijk afgesloten en wordt windows mobile gereboot.
nu wil ik een hard reset uitvoeren, maar mijn lukt het ook niet met power button+2 softkeys.
De telefoon start gewoon normaal op.
Met de cameraknop krijg ik wel 3 kleuren balken te zien maar dan kan ik verder niets.
Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Welke programma's zijn echt must haves volgens de gebruikers hier want ik heb tot nu toe enkel wat games en wat management programma's gevonden die nuttig zijn.
Anoniem: 142699
ben ook gelukkige eigenaar van een 8020 van qtek.
alleen na het doorlezen van het meeste in dit topic vraag ik me toch nog steeds af waar ik echt knutselwerk met rom's vandaan kan halen.
ik zoek een oplossing voor mijn ontbrekende t9 NL. makkelijkst lijkt een sda rom, in ieder geval totdat ik iets beters vind.
weet iemand waar ik zoiets vind? of een cryptische omschrijving als zulke links niet geplaatst mogen worden...
Groet,
Rene
Anoniem: 140084
Geert,Anoniem: 142561 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 11:09:
En dan de T9 invoer bij sms.Helaas moet ik mijn toestel zelf nederlands "leren".De nederlandse woordenschat is echt minimaal.Hier de intro van een nieuw forumgebruiker.Hoop hier nog vaak te komen.
Als je * lang ingedrukt houdt tijdens het opstellen van een sms bericht dan kan je de T9 taal van je keuze instellen (bijvoorbeeld T9 Nederlands).
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 140084 op 24-04-2005 17:32 ]
Anoniem: 97329 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 18:43:
[...]
Je kan in het instellingenmenu zelf de taal instellen, standaard is op het Duits ingesteld. Naast Duits staat er ook: US English. UK English, Français, Italiano, Nederlands, Cestina en Turkçe op. Je kan hiernaast ook zelf de T9 taal instellen (keus uit bovenstaande talen)
De hoofdtelefoon aansluiting die erop zit is een 2,5mm. Ik had zelf een stereo 2,5 naar 3,5 mm adapter gekocht, maar ik krijg maar geluid uit één oordopje, ik heb later even gezocht op het net en het blijkt dat ook de C500 hier last van kan hebben. Het hangt ervanaf wat voor adapter je hebt.
En oja: de outlook 2002 die wordt geleverd met de CD is ook in het Duits. (de handleiding ook al zoals ik zei, je kan op internet wel de Engelse handleiding van de normale SDA vinden, in principe is het hetzelfde telefoon)
http://www.modaco.com/Qte...RLANDSE_TAAL-t119527.htmlAnoniem: 142699 schreef op zondag 24 april 2005 @ 17:15:
Hallo allemaal,
ben ook gelukkige eigenaar van een 8020 van qtek.
alleen na het doorlezen van het meeste in dit topic vraag ik me toch nog steeds af waar ik echt knutselwerk met rom's vandaan kan halen.
ik zoek een oplossing voor mijn ontbrekende t9 NL. makkelijkst lijkt een sda rom, in ieder geval totdat ik iets beters vind.
weet iemand waar ik zoiets vind? of een cryptische omschrijving als zulke links niet geplaatst mogen worden...
Groet,
Rene
Zou het mogelijk zijn om via een bluetooth verbinding (naar een PC) msn en internet explorer online te krijgen op de smartphone? (om zo telefoonkosten uit te sparen)?
Of gaat zoiets niet?
greetz
Er was hier iemand in het topic die internet sharing voor elkaar had weet zo even niet meer wie.DaVa schreef op zondag 24 april 2005 @ 23:39:
Hallo, even een klein vraagje over de Q-tek 8020 en aanverwanten.
Zou het mogelijk zijn om via een bluetooth verbinding (naar een PC) msn en internet explorer online te krijgen op de smartphone? (om zo telefoonkosten uit te sparen)?
Of gaat zoiets niet?
greetz
Dit is zeker mogelijk, ik heb het ook al voor elkaar gekregen. Er staat linkje met een goeie beschrijving in het topic van de SPV C500 in de start-post.DaVa schreef op zondag 24 april 2005 @ 23:39:
Hallo, even een klein vraagje over de Q-tek 8020 en aanverwanten.
Of gaat zoiets niet?
greetz
Hier de link: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/21760914 en dan even naar benenden scrollen
[ Voor 11% gewijzigd door blaaat945 op 25-04-2005 09:11 ]
......
Orange lanceert de opvolger van de C500, de SPV C550
https://shop.orange.nl/ontdek.asp
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
weinig vernieuwend vergelelekn met de 8020 enige verschil is een 1,3 mpixel camera.Pretorian_ schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:08:
ik weet niet of het hier al ergens staat (volgens mij niet)
Orange lanceert de opvolger van de C500, de SPV C550
https://shop.orange.nl/ontdek.asp
Ik heb even op diezelfde site als jou zitten kijken maar volgens mij is hij wel een stuk duurder geworden ineens, klopt dat?Anoniem: 97329 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 20:40:
[afbeelding]
weet ook iemand de rede waarom hij daar zo duur geworden is misschien? en weet misschien iemand een andere site/winkel waar de SDA (Music) los te koop is voor een leuk prijsje?
alvast bedankt!
Fly or Die
WtfN-E-R-D schreef op maandag 25 april 2005 @ 20:23:
[...]
Ik heb even op diezelfde site als jou zitten kijken maar volgens mij is hij wel een stuk duurder geworden ineens, klopt dat?
weet ook iemand de rede waarom hij daar zo duur geworden is misschien? en weet misschien iemand een andere site/winkel waar de SDA (Music) los te koop is voor een leuk prijsje?
alvast bedankt!

Anoniem: 141614
Ik heb hem vorige week woensdag daar besteld voor 215 excl verzendkosten. Meteen een spoed overmaking gedaan, maar het geld is er nog steeds niet schijnt... lekker is datAnoniem: 97329 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 01:44:
[...]
WtfToen ik hem besteld had was de Sda Music 218 euro excl verzendkosten
, en de normale sda was tien euro duurder.
Is tomtom 5 dan al uit ?MDXTweaker schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 15:07:
Is er al iemand die een combinatie van Qtek 8020 met TomTom Mobile (liefst versie 5) heeft gevonden voor een leuke prijs bij een nieuwe abonnement?
Anoniem: 44189
Dat tomtom werkt zeker alleen als je de officiele receiver van tomtom hebt?
Of kan je dat ding zo los gebruiken?
De oudere versie van tomtom kun je patchen zodat hij met meerder gps ontvangers werkt 5 werkt voor zover ik weet enkel nog met de bijgeleverde gps setAnoniem: 44189 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 20:17:
Hmm heb ook wel intresse in deze mobiel..
Dat tomtom werkt zeker alleen als je de officiele receiver van tomtom hebt?
Of kan je dat ding zo los gebruiken?
als ik in een scherm zit, kom ik na 5 of 10 seconden automatisch weer op het startscherm. Ik weet dat dit ergens een instelling is maar ik kan het niet vinden.... help?????
Begin, 7, 4, Time-outmiel schreef op donderdag 28 april 2005 @ 09:54:
aangezien ik in het buitenland zit en de handleiding nog in nederland ligt heb ik de volgende vraag:
als ik in een scherm zit, kom ik na 5 of 10 seconden automatisch weer op het startscherm. Ik weet dat dit ergens een instelling is maar ik kan het niet vinden.... help?????
Nou stop het ding er steeds mee na een seconde of 20 max........ geheugen vol
Ik heb al gekeken naar rechten ofzo maar daar kan ik niets over vinden eigenlijk.
Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)
Is een fout die je niet moet zoeken in je geheugenkaartje, maar het besturingssysteem zelf.BacardiBreezer schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:48:
Zit ik lekker bij Queen, denk van goh........ ik zal mijn 256MB kaartje eens misbruiken ! Dus stel alles zo in dat hij op de externe kaart wil opslaan, de video-modus geeft aan dat hij 176min op kan nemen dus dat leek me wel wat !
Nou stop het ding er steeds mee na een seconde of 20 max........ geheugen volRuimte voldoende zo te zien....
Ik heb al gekeken naar rechten ofzo maar daar kan ik niets over vinden eigenlijk.
De Orange SPV C500 heeft daar al een behoorlijke tijd een rom update voor, qtek ook al maar of T-Mobile hier al iets aan gedaan heeft weet ik niet.
ik dien een schadeclaim inJerome! schreef op donderdag 28 april 2005 @ 14:09:
[...]
Is een fout die je niet moet zoeken in je geheugenkaartje, maar het besturingssysteem zelf.
De Orange SPV C500 heeft daar al een behoorlijke tijd een rom update voor, qtek ook al maar of T-Mobile hier al iets aan gedaan heeft weet ik niet.
Zal er eens naar zoeken !
Heb je de licence niet voor denk ik....... Of je zou moeten kopenDeFeCt schreef op donderdag 28 april 2005 @ 14:21:
Kan iemand mij vertellen of deze telefoon straks ook is up te graden naar Windows Mobile 2005?
Het gaat erom of het hardware matig kan...BacardiBreezer schreef op donderdag 28 april 2005 @ 14:37:
[...]
Heb je de licence niet voor denk ik....... Of je zou moeten kopen
Vast wel........ wel eens over de DEV-kit ervan gedacht ?
Anoniem: 100959
Romupdate voor de Qtek? Welke werkt dan wel? Want de link naar de romupdate in het startpost heeft toch nog niemand werkend gekregen op een qtek 8020, of zit ik er nu naast?Jerome! schreef op donderdag 28 april 2005 @ 14:09:
[...]
Is een fout die je niet moet zoeken in je geheugenkaartje, maar het besturingssysteem zelf.
Ik heb hem wel gestart, maar de wizard geeft iets te weinig info over de nieuwe ROM.
(Taal, versie enz.)
Nope, sterker nog, ik heb me nog helemaal niet zo verdiept. Ik twijfel namelijk of ik deze nu moet kopen of nog even moet wachten op de SDA2 die wel WinMobile 2005 draait. (afaik)BacardiBreezer schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:18:
[...]
Vast wel........ wel eens over de DEV-kit ervan gedacht ?
"Vast wel" geeft me nou niet echt de overtuiging dat je het zeker weet...
Erg kut voor je! Verder alles nog wel heel?Anoniem: 130868 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:51:
Ik heb net een brommer ongeluk gehad (grind op de weg) en zie hier het resultaat. Heb al gekeken op de gsmstunts website valschade niet ingebrepen.
Waarom zou het niet kunnen ? Zal wel backwards-compatible zijn toch ? Ik heb het enige tijd geleden al met een PDA geprobeerd......... die PDA werkte alleen niet mee omdat het geen standaard ding was.DeFeCt schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 00:09:
[...]
"Vast wel" geeft me nou niet echt de overtuiging dat je het zeker weet...
Iig...... bij die PDA moet het ook nog kunnen, ga er nog wel een keer mee aan de slag.
Anoniem: 61180
Hoe kan ik cell broadcast activeren of het menu daarvan zien? Ik vind het namelijk wel handig om de netnummers te zien als ik me in dat netnummer gebied bevind
Anoniem: 143119
Voor mensen die graag het laatste nieuws willen lezen over smartphones is er nu een nieuwe site.
www.mediaphone.nl
Ook hebben ze daar downloads en een marktplaats.
Cheerz,
The X
Wat ik toch wel een nadeel vindt van een Smartphone met Windows Mobile, dus ook van de SDA, is dat er geen mogelijkheid is om een voicedial te beginnen via een headset (al dan niet bluetooth) zonder je toestel aan te raken!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Voor 5% gewijzigd door GrrRon op 30-04-2005 13:01 ]
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Nee, het is dan nog steeds niet mogelijk om via je bluetooth headset te werken.Pretorian_ schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:28:
Microsoft Voice Command lost dit voor je op. kijk maar op mediaphone.nl
.Bluetooth Headset Support: Voice Command does not support using a Bluetooth headset to initiate a voice command but you can use a Bluetooth headset during the phone conversation.
Vind ik dus echt dom van Microsoft!
[ Voor 25% gewijzigd door GrrRon op 02-05-2005 20:09 ]
Anoniem: 44189
en waar kan ik de qtek 8020 het beste kopen icm met een 1 jarig abbonement?
Ik heb een SDA Music en wil hem laten synchroniseren met mn laptop (acer travelmate met ingebouwde bluetooth) via BT. Op mn pc en mn laptop gaat het prima via usb, maar via BT werkt het gewoon niet. (activesync 3.8 gebruik ik)
Ik heb zo'n beetje alles al geprobeerd, maar niets werkt. Ik heb gepaird vanaf mn laptop en vanaf de SDA. Ik heb alle poorten geprobeerd. Gesynct vanaf mn laptop en vanaf mn SDA, maar niks werkt.
Heeft iemand het wel aan de gang gekregen?
edit--
Ok de BT drivers van acer (of misschien zelfs wel windows)zijn pauper. Nieuwe drivers doen het wel. Grrrrrrrrr
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 141614 op 04-05-2005 02:18 ]
Welke drivers?miel schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 09:52:
Weet iemand waar ik de drivers kan vinden?? Wil hem installeren op mijn zakelijke mobiel in engeland maar heb de cd niet bij.....
Dit klopt echt niet ! Mijn Linux-bak laadt hem zelfs op.... USB geeft namelijk gewoon voeding af en daar is geen herkenning voor nodigmiel schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:30:
ik wil hem via de usb kabel opladen maar mijn windows 2000 herkent hem niet en wil hem dus ook niet opladen helaas
Heb je je USB wel aan staan in je bios ?
ja want zowel mijn usb keyboard als muis geven geen probleem.. als ik de kabel inprik krijg ik ook wel een signaal op zowel de telefoon als de pc, maar hij laadt niet op! lampje blijft groen knipperen...BacardiBreezer schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:57:
[...]
Dit klopt echt niet ! Mijn Linux-bak laadt hem zelfs op.... USB geeft namelijk gewoon voeding af en daar is geen herkenning voor nodig
Heb je je USB wel aan staan in je bios ?
Anoniem: 60476
Lijkt erop dat hij wel draait onder WM2003, maarniet onder WM2003 second edition. Kan iemand dat bevestigen/ontkrachten?
jep heb hetzelfde probleem hierAnoniem: 60476 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:48:
Heeft iemand al Microsoft Voice Command V1.50 werkend op een SP3i of QTEK 8020? Ik krijg bij de installatie van de evaluatie versies de melding dat de installatie niet voor dit apparaat geschikt is.
Lijkt erop dat hij wel draait onder WM2003, maarniet onder WM2003 second edition. Kan iemand dat bevestigen/ontkrachten?
Weet iemand hoe ik wap/gprs moet instellen van telfort? Met de instellingen van telfort kom ik er niet echt uit namelijk.
edit -
Hmmz hier posten staat gelijk aan zelf het antwoord vinden
kennelijk moet je wel een usernamen en password instellen (gprs/password) en geen ip adres instellen)
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 141614 op 04-05-2005 13:05 ]
Kabel wellicht niet goedmiel schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:31:
[...]
ja want zowel mijn usb keyboard als muis geven geen probleem.. als ik de kabel inprik krijg ik ook wel een signaal op zowel de telefoon als de pc, maar hij laadt niet op! lampje blijft groen knipperen...
Anoniem: 143399
Allereerst respect voor deze site en alle kennis!
Ik sta op het punt de SDA aan te schaffen, maar twijfel om misschien de SDA Music te kopen.
Misschien iets duurder maar veel meer gemak qua muziek afspelen? Mijn vraag: Is het bedienen van je muziek erg lastig op de SDA? Blijft de window van je MP3 speler actief of is dit mogelijk zodat je met 1 of 2 drukken op een knop bijv een liedje verder bent?
Ik heb na zoeken de SDA Music gezien voor 299 bij onze Oosterburen, weet iemand een goedkopere aanbieding?
Mooi speelgoed, dat zoiezo! En bedankt nu alvast voor alle tips!
groet Jammin
nee want de kabel ligt nu aan mijn eigen zakelijke laptop (Ja, heb nu 2 laptops naast me staan.... no worries) en daar werkt het gewoon prima..... dus de kabel is ok, de telefoon is ok, de USB poort is ok dus het MOET aan de software liggen...
Zoals eerder gezegd, wacht even met kopen aangezien de sdaII en de sdaII music eraan zitten te komen. De sda en de music zullen dan zeker in prijs dalen. (Hij is btw al voor zo'n €240 te krijgen...)Anoniem: 143399 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 13:03:
Hallo Slimme mensen!
Allereerst respect voor deze site en alle kennis!![]()
Ik sta op het punt de SDA aan te schaffen, maar twijfel om misschien de SDA Music te kopen.
Misschien iets duurder maar veel meer gemak qua muziek afspelen? Mijn vraag: Is het bedienen van je muziek erg lastig op de SDA? Blijft de window van je MP3 speler actief of is dit mogelijk zodat je met 1 of 2 drukken op een knop bijv een liedje verder bent?
Ik heb na zoeken de SDA Music gezien voor 299 bij onze Oosterburen, weet iemand een goedkopere aanbieding?
Mooi speelgoed, dat zoiezo! En bedankt nu alvast voor alle tips!
groet Jammin![]()
Anoniem: 143399
RuMMeR schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 00:00:
Volgens mij wordt ik gruwelijk genaaid door t-mobile. Ik heb een databundel van 1 mb bij mijn huidige abonnement maar deze is wel erg snel op. Deze maand heb ik mij maximaal 5 keer heel kort aangemeld bij msn en maximaal 5 zinnen verzonden. Nu zit ik alweer op de helft van mijn bundel!! Dus 500 kb voor 5 keer aanmelden en maximaal 5 zinnen met msn?
Klopt dit???
Sterker nog je wordt nog veel meer genaaid.
Tegenwoordig ben je voordeliger af zonder databundel dan met. Gezien je zonder databundel kan internetten voor 2 euro of iets in die richting.
T-MObile doet aan afronden, per dag wordt alles naar de 100kb afgerond. Dus als je maar 5kb hebt gebruikt op een dag rond t-mboile het toch fijnaf naar 100kb.
Beetje scheef inderdaad maargoed zo rekent t-mobile.[/quote]
[quote]Na een lang gesprek met T-Mobile; het afronden naar 100kB gebeurt inderdaad maar niet als je via T-Zones bijvoorbeeld Messenger gebruikt, dan ronden ze naar 10kb af!
Het komt er dus op neer dat je het beste zoveel mogelijk via de T-Zones kunt werken!
Maar ze blijven duur...
Zoals eerder gezegd, wacht even met kopen aangezien de sdaII en de sdaII music eraan zitten te komen. De sda en de music zullen dan zeker in prijs dalen.
Dat geloof ik graag, maar wanneer gaat dit gebeuren? Iemand enig idee? Kan er niets over vinden. Eindelijk mag nw abbonement, logisch dat ik niet kan en wil wachten, toch?
Jammin
Welkom op GoT! Logisch dat je groet, maar op groeten doen we niet op GoT, dat doen we namelijk automatisch al bij het doen van een post
Om ook nog inhoudelijk te reageren op je posts, zoek met google op SDA II en je kunt best veel vinden. In Duitsland komt de SDA II iig waarschijnlijk in Juni uit. T-mobile klopt meestal wel aardig met releasedate. In Nederland denk ik dan dus juli/augustus! Maar ik ga even een mailtje sturen naar T-Mobile.
[ Voor 23% gewijzigd door Hoedje op 04-05-2005 16:30 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Onmogelijk !! Ik laad het ding toch ook zonder drivers op op een Linux-bak ?miel schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 13:21:
[...]
nee want de kabel ligt nu aan mijn eigen zakelijke laptop (Ja, heb nu 2 laptops naast me staan.... no worries) en daar werkt het gewoon prima..... dus de kabel is ok, de telefoon is ok, de USB poort is ok dus het MOET aan de software liggen...
Of windows heeft die dingen software-matig uitgeschakeld staan dat ze ook geen stroom meer leveren, maar dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk !
USB levert standaard gewoon stroom
als je in de buurt bent van london mag je het even komen proberen, maar het werkt echt niet!BacardiBreezer schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 18:01:
[...]
Onmogelijk !! Ik laad het ding toch ook zonder drivers op op een Linux-bak ?
Of windows heeft die dingen software-matig uitgeschakeld staan dat ze ook geen stroom meer leveren, maar dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk !
USB levert standaard gewoon stroomLampjes werken er namelijk ook altijd op !
Als jij mijn ticket betaaltmiel schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 18:10:
[...]
als je in de buurt bent van london mag je het even komen proberen, maar het werkt echt niet!
Anoniem: 36385
Ik kan geen profiel selecteren
Als ik de headset erin stop, verandert het profiel netjes naar headset, maar als ik die eruit haal, blijft ie of hangen op headset, of hij verspringt naar Speakerphone.
Als ik het profiel wil veranderen, of via de quicklist of via settings in het menu verandert er helemaal niets. Heb wel tig keer mijn telefoon gereset, maar ook dat werkt niet.
Foontje stuk??
Iemand een idee??
Anoniem: 36385
heb inmiddels nieuwe software van de imate erop gezet en nu doet ie het weerAnoniem: 36385 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 11:39:
Heb uren gezocht, maar ik kan niets vinden over hetvolgende probleem met mijn Imate sp3i
Ik kan geen profiel selecteren
Als ik de headset erin stop, verandert het profiel netjes naar headset, maar als ik die eruit haal, blijft ie of hangen op headset, of hij verspringt naar Speakerphone.
Als ik het profiel wil veranderen, of via de quicklist of via settings in het menu verandert er helemaal niets. Heb wel tig keer mijn telefoon gereset, maar ook dat werkt niet.
Foontje stuk??
Iemand een idee??
het leek een software probleem, want bij het kijken met explorer in mijn telefoon zag ik in de desbetreffende directory ook maar drie profielen staan
De nieuwe software update heeft wonderen gedaan
Heb nu ook mijn T9 woordenboek in het nederlands.. dus al met al een geluk bij een ongeluk
Maar hoe het nou kan dat die bestanden van die profielen ineens weg waren?
Een techneut zal het vast weten
Anoniem: 143634
Ik heb al enkele maanden een QTEK 8020 en heb al diverse keren het volgende probleem.
Linksboven staat O2 - NL; dat geeft aan dat ik netwerk connectie heb.
Ik kan echter niet bellen.
Als ik een nummer kies, dat staat er enkele seconden "bezig met bellen...".
Deze melding verdwijnt daarna en er is niet gebeld.
Ook kan ik niet gebeld worden.
Als ik de phone uit en aan zet, dan is het probleem verholpen.
Een heel vervelend probleem aangezien ik niet kan zien of ik bereikbaar ben.
Het probleem is uiteraard niet reproduceerbaar, dus ik twijfel of ik 'm terugbreng.
Heeft iemand ook dit probleem en wat kan ik eraan doen?
Heel veel meer gemak biedt het niet (je kan hetzelfde doen met de joystick (joystick omhoog voor volume, joystick naar rechts voor de volgende track) Ik heb zelf een mp3 speler dus ik gebruik de sda music niet als mp3speler, maar misschien zijn de knopjes handiger als je hem wel als mp3speler gebruikt (van buitenaf op de knopjes drukken als het in je zak zit ofzo)Misschien iets duurder maar veel meer gemak qua muziek afspelen? Mijn vraag: Is het bedienen van je muziek erg lastig op de SDA? Blijft de window van je MP3 speler actief of is dit mogelijk zodat je met 1 of 2 drukken op een knop bijv een liedje verder bent?
Een minpunt is wel dat die knoppen alleen met windows media player werken. Met een druk op die knoppen kan je wel windows media player tevoorschijn toveren.
Ik ben trouwens best tevreden over de kwaliteit als je luistert naar muziek via de oordopjes.
Oh en iedereen beweert dat de sda music snel in waarde zal dalen, ik vraag me af of het heel hard zal gaan aangezien qtek nu pas met de qtek 8100 is gekomen ( http://www.qtek.nu/defaul...?nc=1505&id=149&element=0 )
LCD Module
2.2", 176x220 pixels (need future upgrade to QVGA)
64K colors, TFT transflective LCD
LED back light
Zoals je hier in de google cache ook kan zien: http://64.233.183.104/sea...8100+future+upgrade&hl=nl
Comments?