Het GeForce 6600 (GT) topic! Deel 7

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste
Acties:
  • 1.433 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
ik heb een score gehaald van 6745 in 3dmark 2005, maar heb deze opgeslaan op mijn computer.
Hoe kan ik die uploaden zodat ze in mijn published list staat? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeNB3rt schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 21:36:
ik heb een score gehaald van 6745 in 3dmark 2005, maar heb deze opgeslaan op mijn computer.
Hoe kan ik die uploaden zodat ze in mijn published list staat? :Y)
Met SLI toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
Ja, draait super goed _/-\o_
Kun je me zeggen hoe ik mijn score moet publishen aub?
heb zo'n bestandje staan van 15kb (met informatie denkik) en de score

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:41
Ja, draait super goed _/-\o_
Kun je me zeggen hoe ik mijn score moet publishen aub?
heb zo'n bestandje staan van 15kb (met informatie denkik) en de score[/quote]

Met welke kaarten draai je dan?
Waarschijnlijk had je gelijk moeten publishen.
Wat voor bestand heb je dan?

[ Voor 18% gewijzigd door TakeAway op 03-05-2005 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
Het zijn *.3DR files

De kaarten zijn beide Gigabyte's, 540mhz core - mem 1160mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadMetal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:54
Een belangrijke vraag voor de bezitters van de Leadtek 6600 GT: ik heb deze vandaag bij Paradigit gekocht. Het werd geleverd met doos, kabels, cdtjes en boekje, maar de kaart zelf zat verpakt in een anti-statisch zakje met een plakbandje.

Was dit bij jullie ook zo, of werd jullie Leadtek geleverd in zo'n hard-plastic omhulsel (wat ik bij mijn vorige kaarten kreeg). Ik ben benieuwd of ik opgelicht ben met een brak model wat ze weer de verkoop in gegooid hebben of iets dergelijks.

Morgen kan ik hem pas testen (welke tests moet ik allemaal draaien om te zien of mijn model wel helemaal goed is?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainless-NL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-06 13:45

Brainless-NL

lolkipo

dat gebeurd vaak genoeg bij OEM verkoop. Bij mij is het nog nooit een probleem geweest. Gewoon kijken of ie goed werkt en anders terug. Simpel zat toch?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadMetal
Het is geen OEM verkoop, lees mijn bericht even goed door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainless-NL

Brainless-NL

lolkipo

OEPS!! laat maar ik ben een aars.

Toch geldt mijn advies nog steeds :) Lijkt me toch het beste om te doen. Als ie gewoon werkt kan maakt het toch niet uit hoe die ingepakt zit?

Het is wel zo dat een videokaart in een retailverpakking in een plastic casing verpakt wordt. Het kan ook zo zijn geweest dat ze em eventjes getest hebben, of aan een klant hebben laten zien. Er zijn nog veel meer redenen te verzinnen!

[ Voor 164% gewijzigd door Brainless-NL op 04-05-2005 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
Heeft er al iemand een ID voor die *.R3D files die je kan opslaan van uit 3dmark05?
Na je een benchmark hebt gepleegd >:) kan je die score opslaan op je pc, nu is mijn vraag,hoe kan ik die publischen? vroeger met 2001 dacht ik met het openen dat ik op publish kon drukken,maar nu gaat dat niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

VF700-gebruikers: Draaien jullie hem op 12 of 5 volt?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
DeNB3rt schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:29:
Heeft er al iemand een ID voor die *.R3D files die je kan opslaan van uit 3dmark05?
Na je een benchmark hebt gepleegd >:) kan je die score opslaan op je pc, nu is mijn vraag,hoe kan ik die publischen? vroeger met 2001 dacht ik met het openen dat ik op publish kon drukken,maar nu gaat dat niet :?
Niets opslaan.
Gewoon nadat je benchmark klaar is op online result browser rammen en daar ff published aanvinken :)

Btw best lollig dat ik 2 kaarten versla met een single card :D _/-\o_

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
je kunt ms excel gebruiken om die files te openen. maar je kunt niet meer publishen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
Btw best lollig dat ik 2 kaarten versla met een single card :D _/-\o_
Welke kaart en welke score Snor? Was een x800 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainless-NL

Brainless-NL

lolkipo

DeNB3rt schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:29:
Dat kan tegenwoordig alleen met de pro versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainless-NL

Brainless-NL

lolkipo

GGS_106 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:52:
7 volt :Y) (fancontroller :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadMetal schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:06:
Een belangrijke vraag voor de bezitters van de Leadtek 6600 GT: ik heb deze vandaag bij Paradigit gekocht. Het werd geleverd met doos, kabels, cdtjes en boekje, maar de kaart zelf zat verpakt in een anti-statisch zakje met een plakbandje.

Was dit bij jullie ook zo, of werd jullie Leadtek geleverd in zo'n hard-plastic omhulsel (wat ik bij mijn vorige kaarten kreeg). Ik ben benieuwd of ik opgelicht ben met een brak model wat ze weer de verkoop in gegooid hebben of iets dergelijks.

Morgen kan ik hem pas testen (welke tests moet ik allemaal draaien om te zien of mijn model wel helemaal goed is?)
Heb zelfde sinds vorige week ofzo. Is met Warrior Within en Pandorra Tomorrow als spellen. kaart zat idd in antistatisch plastic in de doos.
GGS_106 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:52:
Ik op 12v. Komt toch niet boven mij kast uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Hoe heb jij dat met je CPU dan? Kzie dat je de CNPS7000BCu hebt, die heb ik ook. Draai je die ook met fancontroller?

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadMetal
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:17:
Heb zelfde sinds vorige week ofzo. Is met Warrior Within en Pandorra Tomorrow als spellen. kaart zat idd in antistatisch plastic in de doos.
Bedankt voor je reactie! Die spellen zitten er bij mij ook bij. Oké, dan is er nog goede hoop dat hij het gewoon zal doen ;)
Trouwens: bij het monteren van je Zalman koeler, kan je het rechthoekige koelblokje op de "PCI-E --> AGB bridge" dan laten zitten of moet die ook verwijderd worden?

[ Voor 11% gewijzigd door DeadMetal op 04-05-2005 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal-Tweety
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 21:21
Probleem: mijn tweede monitor werkt niet met SLI-mode aan.

Ik heb een A8N SLI Deluxe met twee Leadtek 6600GT's. Mijn tweede monitor (een beamer via de VGA uitgang, actually) werkt wel in non-SLI mode, maar zodra ik het aanzet en reboot, geeft hij geen beeld.

nVidia zegt hierover het volgende:
When a system with two GPUs installed is operating in non-SLI technology mode, the system supports up to four video outputs. When a system is operating in SLI technology mode, only one monitor is supported.
Dat kan je toch niet menen?!?!?!? Is dit een technologische beperking van SLI techniek, of zal dit in de nabije toekomst met een driverupdate verholpen worden? Iedere keer als in een filmpje wil kijken moet ik in crappy menuutjes klooien en rebooten, dat kan toch niet waar zijn! :(

[ Voor 9% gewijzigd door Royal-Tweety op 04-05-2005 13:46 ]

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
Dit is jammer genoeg wel zo. Ik heb hetzelfde probleem met 2 tft's. Moet rebooten als ik ga gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 22:33
thesystem schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 15:27:
Ik heb geprobeerd de bios van een Club3D 6600GT te flashen, maar dat is mislukt. Ik wou dus weer terugflashen door er een PCI kaart in te doen en vanaf daar terug te flashen.
Het probleem is echter dat als ik alleen de PCI kaart erin doe, er wel beeld is, maar als ik de AGP erbij zet (en de kabel op de PCI aangesloten laat) ik geen beeld heb. Volgens mij wordt er dan ook niet verder geboot, dus het blindelings doen gaat ook niet.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Ondertussen ben ik erachter dat er helemaal niet geboot wordt als de AGP kaart erin zit. Dus ook mijn bootdisk met autoexec die het flashen voor me zou moeten doen werkt niet.
Ik wilde nu eens gaan proberen om beide kaarten in een andere pc te zetten, maar ik vroeg me af of flashen op een ander moederbord consequenties voor de andere pc kan hebben aangezien nu geen enkele AGP kaart werkt in de pc met het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:45

TMC

Weet iemand waar ik iets kan vinden over die geld-terug-voor-je-ouwe-videokaart-regeling bij Paradigit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
TMC schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 23:31:
Weet iemand waar ik iets kan vinden over die geld-terug-voor-je-ouwe-videokaart-regeling bij Paradigit? :)
site van paradigit?

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Daar kan ik het eerlijk gezegd ook niet vinden.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:45

TMC

Daar staat er inderdaad niks over. Ik zelf heb een Sapphire Ati Radeon 9600 XT 128 mb, dus als iemand weet wat ik hiervoor terug zou krijgen, bvd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadMetal
De kaart inmiddels geïnstalleerd en in 3dMark 2003 haal ik 7764 punten (AMD 3500+ 1024MB ram in dual channel) wat me een prima (normale) score lijkt voor deze kaart als ik de reacties in het topic bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadMetal schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:06:

Het zal wel eerst zijn 'getest' zijn door medewerkers 8) Gebeurt redelijk vaak bij Paradigit. Soms is de testperiode alleen iets te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor 3dmark scores halen de 6600GT gebruikers in 3dmark2k5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:50
anders lees je het topic ff....
offtopic:
rond de 3700

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

8492 3dmarks in '03

Wel netjes dacht ik

Dat op 600/1147

Memory kan nog wat hoger zelfs

Dat met een XFX 6600GT AGP en VF700 op 5V

[ Voor 9% gewijzigd door GGS_206 op 05-05-2005 10:28 ]

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadMetal schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 13:08:
[...]

Bedankt voor je reactie! Die spellen zitten er bij mij ook bij. Oké, dan is er nog goede hoop dat hij het gewoon zal doen ;)
Trouwens: bij het monteren van je Zalman koeler, kan je het rechthoekige koelblokje op de "PCI-E --> AGB bridge" dan laten zitten of moet die ook verwijderd worden?
Laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Xato schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:30:
[...]

Welke bedoel je want op de site (http://www.leadtek.nl) kan ik ze niet vinden.
Of er staat geen beschrijving bij op welke snelheden ze lopen.
En moeten AGP zijn.
Hmm.. Leadtek heeft schijnbaar geen 6600GT in de agp variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

engessa schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 11:51:
[...]

Hmm.. Leadtek heeft schijnbaar geen 6600GT in de agp variant.
Dacht het wel.
Ik ga deze zaterdag halen bij paradigit

Afbeeldingslocatie: http://www.paradigit.nl/pdf/10008853v_bestanden/winfast_a6600gt_1.jpg

http://www.paradigit.nl/pdf/10008853v.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainless-NL

Brainless-NL

lolkipo

voor 169 euro _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
Op toms hardware kan je zo tests zien van games zoals Battlefield vietnam, en dan plakken ze per grafische kaart een framerate erop. Hoe doen ze die test dan met verschillende kaarten om een juiste framerate uit te komen?

Is dit met fraps of bestaat er een benchmark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadMetal schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 01:50:
De kaart inmiddels geïnstalleerd en in 3dMark 2003 haal ik 7764 punten (AMD 3500+ 1024MB ram in dual channel) wat me een prima (normale) score lijkt voor deze kaart als ik de reacties in het topic bekijk.
Beetje laag aangezien ik 8740 of 8470 (weet even niet meer welke) haal met mijn setup. (zie sig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 17:52:
[...]

Beetje laag aangezien ik 8740 of 8470 (weet even niet meer welke) haal met mijn setup. (zie sig)
ja inderdaad dat is wel erg laag..
Ik haal een score van 9225 met mijn specs B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een XFX 6600GT gekocht strx post ik mijn bevinding na het opnieuw installeren van windows omdat ik met een schone installatie mijn videokaart wil testen

Op me site kan je ondertusse enkele scherpe foto's zien van uitgepakte kaart :

Hierzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Die heb ik ook, maar die koeler niet meer. Vervangen door de VF700 CU :)

Die zilveren koeler ziet er ook wel :9 uit

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die cooler zit er inderdaad KWIJL uit :-D , Denk dat he een nieuwe revisie is , de ouder zijn met die plastic achtige koelers

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Ammehoela met die koeler. Die is al behoorlijk oud en zwaar bagger! Ik weet niet wat jouw temps zijn, maar die van mij zat idle al rond de 60 graden. Niet echt lekker he? Met de VF700 Cu erop zit ie stressed op 60, dat vind ik dan wel beter.
Niettemin ziet die cooler er natuurlijk wel erg lekker uit :9 , als ie nou ook een beetje goed zou coolen :(

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me case word igg goed gekoelt ik hield men radeon 9200se zonder koeler op 31 STRESSED alle kabels zijn netjes gebundeld , 2 casefan is boven de graka en 1 eronder mag nie klage e ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
Shailesh schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 21:09:
Ammehoela met die koeler. Die is al behoorlijk oud en zwaar bagger! Ik weet niet wat jouw temps zijn, maar die van mij zat idle al rond de 60 graden. Niet echt lekker he? Met de VF700 Cu erop zit ie stressed op 60, dat vind ik dan wel beter.
Niettemin ziet die cooler er natuurlijk wel erg lekker uit :9 , als ie nou ook een beetje goed zou coolen :(
Idd, ik heb mijn kaarten al een maand of 2, dus die koeler is niet nieuw en hij koelt ook echt niet goed! Ik wacht nog op mijn zalmans. idle 60... Hier dus ook. met een zalman kun je veel meer uit je kaart halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 21:15:
Me case word igg goed gekoelt ik hield men radeon 9200se zonder koeler op 31 STRESSED alle kabels zijn netjes gebundeld , 2 casefan is boven de graka en 1 eronder mag nie klage e ;)
Dat kan toch nooit joh :? . Je hebt waarschijnlijk een passieve koeling. Maar echt niet dat je dat haalt zonder koeler en dan ook nog eens stressed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shailesh schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 22:46:
[...]

Dat kan toch nooit joh :? . Je hebt waarschijnlijk een passieve koeling. Maar echt niet dat je dat haalt zonder koeler en dan ook nog eens stressed.
Misschien gemeten met externe temp sensor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat jullie probleem is met die koeler van XFX, ik heb precies dezelfde en met een beetje airflow door je kast heb ik dat ding gewoon op 38 graden idle hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• systemfan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-06 14:13
Hallo,

Ben van plan een 6600GT te kopen vanwege de goede prijs/kwaliteit. Heb eens wat vergeleken en denk de Gainward 1960 Golden Sample (AGP versie) te kopen. Iemand ervaring met dit kaartje? Of raden jullie me iets anders aan?

The end may justify the means as long as there is something that justifies the end.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd er is niks mis met die cooler van XFX! Wel raar als ik bij need for speed underground 2 alles op high zet inclusief anti alising (of hoe het ook geschreven is) zie ik zo raare randen zet ik die uit dan niet meer . Wat is dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
[quote] Lone_Falcon: Ik weet niet wat jullie probleem is met die koeler van XFX, ik heb precies dezelfde en met een beetje airflow door je kast heb ik dat ding gewoon op 38 graden idle hoor quote]

Heb jij een windmolen voor die sidepanel staan dan? :*)
hier 53 graden idle :'(

[ Voor 53% gewijzigd door TakeAway op 07-05-2005 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik anti alising aan heb staan zie ik streepjes , en bij need for speed schokt het spel wel eens !! Watzijn de optimale instellingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ ali-a

Ik heb een 80×80mm fannetje in m'n zijpaneel zitten (met blauwe uv-led >:) )die IN de kast blaast en een 80×80 fannetje achterin die UIT de kast blaast, voor de rest loopt dat ding (voor zolang ik die Zalman VF 700 CU nog niet heb :D) op stock speeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toolzman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-07-2024

Toolzman

Wunderbar!

Ik heb ook een xfx en bij mij is de temperatuur idle 52 graden zonder case fans.
Maar als ik heb gegamed en ik kijk dan, dan is de temp meestal zo rond de 62 graden.
Opzich lijkt de cooler van xfx het prima te doen dus.

Dit kwam ik ook nog tegen op de xfx site, hier Ik heb mijn kaart nog maar 2 maand ofzo btw dus misschien heb ik dan wel zo'n nieuwere cooler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

Als je naar je kaart kijkt weet je het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Weet niet of jullie het al wisten maar hier bij Alternate.

Een 6600GT PCI-e voor 139 Euro

http://shop.alternate.nl/...ml/nodes_info/jagu40.html

/edit

Hij staat dus daarboven de 6800GT. Blijken allbei dezelfde link te hebben 8)7

Hier dus: http://shop.alternate.nl/html/nodes_info/j9xo01.html

[ Voor 34% gewijzigd door STIMPPYYY op 08-05-2005 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

ik heb eergister de agp versie van leadtek gehaald bij paradigit maar als ik nu de temps uit wil lezen staat er dat de gpu 5c is en de pcb 0c . en dit veranderd de hele tijd niet.

heeft de leadtek 6600gt geen tempsensoren of heb ik gewoon een brakke kaart?.

nog 1 klein vraagje kan ik mijn bios flashen met een 6600gt pci-e bios of moet het per c een agp bios zijn?

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Nu online
PCI-e is iets heel anders dan AGP. Waarom zou je je kaart willen flashen?

Je temp sensor is gewoon brak, hier heb je pech mee, misschien dat je nog een nieuwe kaart kan regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadMetal
Waarmee kan je eigenlijk de temperatuur van je grafische kaart uitlezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Nu online
Eigenschappen bij videokaart drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic

Instatic

To Be Or Not To Be

STIMPPYYY schreef op zondag 08 mei 2005 @ 15:38:
Waarom zou je je kaart willen flashen?

Je temp sensor is gewoon brak, hier heb je pech mee, misschien dat je nog een nieuwe kaart kan regelen
soms als je een andere bios erin flasht kan je verder overklokken?

ik ga maandag wel weer terug naar paradigiten dan vraag ik wel om een andere

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Nu online
Lijkt me erg onwaarschijnlijk. Kan volgens mij alleen dmv volt mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohja, btw wat de idle temps, als ie in 2d mode draait heeft ie echt die 300 Mhz core niet nodig hoor ;) bij mij draait ie dan 275Core en 890Mem, werkt perfect, als je de kracht van het beestje nodig hebt schakelt ie toch naar 3d mode ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de beste gf 6600 gt aanbieding is deze!!!!!!!
DA BOMB!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusJennis
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-09 12:06
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 19:49:
de beste gf 6600 gt aanbieding is deze!!!!!!!
DA BOMB!!!!!
Ik heb zo mijn twijfels bij het merk Palit Daytona :P
Waarom zouden 6600GT kaarten van dit merk goedkoper zijn :P

[ Voor 11% gewijzigd door GeniusJennis op 08-05-2005 20:01 ]

Specs: http://specs.tweak.to/14067

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 17:23:
@ ali-a

Ik heb een 80×80mm fannetje in m'n zijpaneel zitten (met blauwe uv-led >:) )die IN de kast blaast en een 80×80 fannetje achterin die UIT de kast blaast, voor de rest loopt dat ding (voor zolang ik die Zalman VF 700 CU nog niet heb :D) op stock speeds.
Ik heb inmiddels ook een uw fan in mijn window, recht op mij sli. Scheelt 10 graden idle(met overclock).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic

Instatic

To Be Or Not To Be

STIMPPYYY schreef op zondag 08 mei 2005 @ 16:59:
Lijkt me erg onwaarschijnlijk. Kan volgens mij alleen dmv volt mod.
dat was bij mijn vorige radeon 9500 ook dus het kan wel

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke kaart is eigenlijk beter ? De Sparkle 6600gt of de XFX 6600GT ???? Ik denk dan dat ik de verkeerde koop gedaan heb namelijk =>XFX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XFX is een uitstekende kaart hoor. Sparkle ook. XFX heeft de l00X wel met die nieuwe koeler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:52
Ik heb even een vraagje. ik wil een 6600GT kopen en ik wil graag weten of dit wel bij mijn systeem past.
mijn systeem is een AMD 2600XP met 512 Mb geheugen. Zou deze kaart wel goed werken op mijn systeem. Het is de bedoeling dat het grafisch er goed op uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis_k schreef op maandag 09 mei 2005 @ 20:25:
Ik heb even een vraagje. ik wil een 6600GT kopen en ik wil graag weten of dit wel bij mijn systeem past.
mijn systeem is een AMD 2600XP met 512 Mb geheugen. Zou deze kaart wel goed werken op mijn systeem. Het is de bedoeling dat het grafisch er goed op uit gaat.
Ja natuurlijk. Ik heb xp2800 en 1024MB (Sinds kort maar) en ging van fx5900XT naar 6600GT en stuk beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga in de nabije toekomst een nieuw systeempje kopen, en ik ga er een 6600GT in plaatsen.
Nou ga ik bij dit systeem erg op de geluidsproductie letten, ik wil namelijk eindelijk een muis stil systeem.
Mijn oog is gevallen op de Gigabyte GV-NX66T128VP, die op extra snelle geheugen speeds loopt, een goeie prijs heeft, en het best van al : passief gekoeld is!
Want uit mijn eigen ervaring heb ik ondervonden dat het meestal dat kleine rottige koelertje van de videokaart is dat het meeste lawaai maakt (ikzelf heb een MSI GF4 TI 4200 en die maakt echt veel lawaai).
Wat ik nu zo raar vind is dat deze kaart blijkbaar enorm onpopulair is?
Van de andere 6600GT kaarten vind je honderden reviews, van deze bijna geen enkele.
De andere 6600GT kaarten zijn in ELKE winkel te verkrijgen, terwijl voor deze kaart bij pricewatch slechts een paar winkels vermeld staan.
Is hier een reden voor?
De kaart is snel, stil, en redelijk goedkoop, waarom is hij dan zo onbekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Race Eend
  • Laatst online: 17-12-2023
GeniusJennis schreef op zondag 08 mei 2005 @ 20:00:
[...]

Ik heb zo mijn twijfels bij het merk Palit Daytona :P
Waarom zouden 6600GT kaarten van dit merk goedkoper zijn :P
Nix mis met die kaartjes hoor, alternate verkoopt er nu waarschijnlijk tientallen. Ik krijg hem ook vandaag/morgen binnen voor een kennis. Komt wel zalman op, en dan is ie nog goedkoper dan alle andere merken >:)

Er zit alleen geen doos met spellen bij, maar goed, lekker boeiend. Die gebruik ik toch niet, en dat is me de 35 euro wel waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Race Eend schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:25:
[...]
Nix mis met die kaartjes hoor, alternate verkoopt er nu waarschijnlijk tientallen. Ik krijg hem ook vandaag/morgen binnen voor een kennis. Komt wel zalman op, en dan is ie nog goedkoper dan alle andere merken >:)
ehm.. hoe weet jij dat er niks mis is met die kaartjes als je hem nog niet binnen hebt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:12:
Ik ga in de nabije toekomst een nieuw systeempje kopen, en ik ga er een 6600GT in plaatsen.
Nou ga ik bij dit systeem erg op de geluidsproductie letten, ik wil namelijk eindelijk een muis stil systeem.
Mijn oog is gevallen op de Gigabyte GV-NX66T128VP, die op extra snelle geheugen speeds loopt, een goeie prijs heeft, en het best van al : passief gekoeld is!
Want uit mijn eigen ervaring heb ik ondervonden dat het meestal dat kleine rottige koelertje van de videokaart is dat het meeste lawaai maakt (ikzelf heb een MSI GF4 TI 4200 en die maakt echt veel lawaai).
Wat ik nu zo raar vind is dat deze kaart blijkbaar enorm onpopulair is?
Ik heb een normale gigabyte, en deze klokt goed over voor een goede prijs.
De passieve is nog een stukje beter en standaard sneller :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het stabielste/snelste, een Leadtek GF6600GT TDH Extreme (550/1120) gemod met een Zalman VF700AL-CU, of zo'n passief gekoelde Gigabyte GV-NX66T128VP (500/1100)?
De Leadtek/Zalman oplossing zal sneller zijn, en zal ook een stuk koeler draaien, maar je moet er wel wat voor knutselen enzo. Als je de gigabyte koopt, hoef je helemaal niks te knutselen, en heb je dus ook geen risico dat je iets kapot maakt... Of is het installeren van zo'n zalman koeler niet zo moeilijk als ik denk dat het is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Duidelijk die Leadtek nemen :) . Sneller geheugen (1.6ns ipv 2ns) en een zalman installeren kon mijn neefje van 11 ook :X . Komt wel goed, de zalman is hartsikke stil op 5 of 7 volt en echt wel koeler als passive :) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Race Eend
  • Laatst online: 17-12-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:39:
[...]

ehm.. hoe weet jij dat er niks mis is met die kaartjes als je hem nog niet binnen hebt? :?
Omdat er al 10tallen van verkocht zijn, en een maat van mij complete pc's met die dingen maakt. bij alternate, en dat gaat allemaal prima. Alleen ze zijn bulk allemaal, dat is het enige nadeeltje.

Inmiddels is de kaart btw binnen, werkt perfect. Zalman erop. Klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakable
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 09:24
Ik heb net een Zalman VF700CU besteld voor op mijn ASUS 6600GT TOP _/-\o_
Iemand hier al ervaring mee of een link naar plaatjes en info?

Heb dit hele topic al doorgelezen en heb er nog niemand over gehoord! (mischien over het hoofd gezien)
Is de Top editie van asus hetzelfde als de gewone GT maar dan met andere clockspeeds?

Mvg Jeroen

haal nu @ stock speeds met standaard cooler:
'03: 8812
'05: 3689

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turrrbothijs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-03-2023
ik heb een vraagje jullie hebben het over een passief gekoelde 6600gt dat lijkt me ook wel wat aangezien stil zeker chill is en mijn ti4200 wel aan vervanging toe is, maar nou kan ik nergens vinden of deze ook voor agp moederborden verkrijgbaar is, of weten jullie een andere passief gekoelde 6600gt voor agp

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje, ik heb sinds gisteren een 6800GT van asus alleen wat mijn direct opviel was de groene PCB. Ik dacht dat deze een blauw PCB had. Ook zag ik in de starttopic over een "niet" echter en een "wel" echte GT. Het staat er wel, maar duidelijk vind ik het niet echt. Zijn er replica's op de markt ? Of hoe moet ik het zien ? Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag een Asus Geforce 6600 256 mb kopen alleen ik vraag me af of deze goed genoeg is om de huidige spellen te draaien. Ik weet dit hangt ook van andere dingen af maar zeg dat ik 1024 mb ram heb 2,6 - 3 Ghz processor, Hitachi Ultrastar hardeschijf van 15000 rpm met 36,7 GB.
ik hoop dat iemand ervaring heeft met deze processor ( zal wel zo in de poll te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 21:28:
Ik wil graag een Asus Geforce 6600 256 mb kopen alleen ik vraag me af of deze goed genoeg is om de huidige spellen te draaien. Ik weet dit hangt ook van andere dingen af maar zeg dat ik 1024 mb ram heb 2,6 - 3 Ghz processor, Hitachi Ultrastar hardeschijf van 15000 rpm met 36,7 GB.
ik hoop dat iemand ervaring heeft met deze processor ( zal wel zo in de poll te zien ;)
Staat er nog 1 op marktplaats, het is zeker een leuke kaart voor weinig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
de gewone 6600 trekt de nieuwe games niet de 6600gt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik heb dezelfde proc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen met een XFX 6600 GT de Arctic Silencer 6 rev 2 werkt goed! stukke stiller als hij het druk heeft en koelt beter. Nu stressed 50 graden ipv 58.

haal 8398 punten in 3dMark03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainless-NL

Brainless-NL

lolkipo

jorisw86 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 21:43:
de gewone 6600 trekt de nieuwe games niet de 6600gt wel
het verschil tussen een 6600 en de GT is idd aardig groot.

de GT:
500mhz core
500mhz mem

6600:
300mhz core
275mhz mem

Scheelt dus aardig wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind de artic silencers tegenvallen, ze maken meer lawaai dan een zalman op 5v en koelen slechter, en dan ook nog het fiet dat ze na een maand aanlopen, ik snap niet waarom ze nog steeds zo populair zijn :S (jah ik heb 2 videokaarten, 1 had silencer, nu ook vervangen met VF700-cu, de andere had al de VF700-cu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Lone_Falcon schiet zijn kleren aan, wil op de fiets springen om Zalman CF700-cu te gaan kopen en ziet dat het 1 uur 's nachts is... :+. Ik ga er volgende week een halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen zijn ze ook open hoor... ;)

driexl trekt zijn kleren uit, springt in z'n bed en laat een vette scheet :+

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakable
Brainless-NL schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 23:11:
[...]

het verschil tussen een 6600 en de GT is idd aardig groot.

de GT:
500mhz core
500mhz mem

6600:
300mhz core
275mhz mem

Scheelt dus aardig wat :)
Ik dacht dat de mem bij de 6600GT op 1000/1100 liep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakable schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 12:03:
[...]

Ik dacht dat de mem bij de 6600GT op 1000/1100 liep?
1000 ja.

Wat zou trouwens de prestatie verschil tussen een gewone 6600 en de 5700LE zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clueless
  • Laatst online: 11-09 22:20
Ik heb zo juist een PNY 6600GT (6600GT, 128MB GDDR3 & dan de AGP-versie) bestelt voor mijn Systeem (Celeron 2,4 GHz en 768MB DDR400) en ben toch wel benieuwd hoe dit zal draaien omdat het een AGP systeem is...

Zal ik gewoon lekker een beetje kunnen gamen...

Kaartje was overigens maar 159 euro.

I Don't Know, So Don't Shoot Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds gisteren die superkaart van een XFX 6600GT :D, nou heb ik em geinstalleerd maar als ik nu m'n monitor op 75 Hertz zet word ie heel wazig terwijl dat niet was bij m'n geforce 4 mx :?
(op 70 hertz is ie wel gewoon scherp).

weet iemand waar dat aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakable
Is er niemand die al eerder een vf700Cu op een 6600 gt top van asus heeft gemonteerd? of op een gewone 6600gt van asus als die hetzelfde zijn?

Graag plaatjes en/of info
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze hebben allebei een los HSI koelblok, dus dat zal zeker gaan lukken. er is geen verschil tussen de twee kaarten, alleen het geheugen en hoger geklokt. maar waar ben je nu eigenlijk bang voor, dat het niet past ofdat hij niet genoeg koelt? je hoeft voor allebei niet bang te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
Tweakable schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 17:32:
Is er niemand die al eerder een vf700Cu op een 6600 gt top van asus heeft gemonteerd? of op een gewone 6600gt van asus als die hetzelfde zijn?

Graag plaatjes en/of info
Thanks
ik heb een asus extreme n6600gt/td kan je er zo opzetten hoor hsi blok is apart gemount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 13:28:
[...]

Wat zou trouwens de prestatie verschil tussen een gewone 6600 en de 5700LE zijn?
Toevallig heb ik er vandaag een kunnen testen B)
Jammer genoeg alleen maar met 3dmark 2001.
Ik zal het maar niet met mijn 6600GT vergelijken en ik heb geen normale 6600..

Score was 7428
Op een:
Amd 64 3000+ ( AI 10% )
512mb pc3200 Value ram ( @220mhz )
NV Geforce 5700LE 128mb ( core@275mhz ram@ 380mhz)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 21:34:
[...]

Toevallig heb ik er vandaag een kunnen testen B)
Jammer genoeg alleen maar met 3dmark 2001.
Ik zal het maar niet met mijn 6600GT vergelijken en ik heb geen normale 6600..

Score was 7428
Op een:
Amd 64 3000+ ( AI 10% )
512mb pc3200 Value ram ( @220mhz )
NV Geforce 5700LE 128mb ( core@275mhz ram@ 380mhz)
Het ging om een prestatieVERSCHIL, dus je moet ook ff je andere waarden erbij zetten (ik heb ook op een 6600GT 3dmark01 gedraaid, score was 14518, ongeveer 195% van die score ;)
op een P4 3.1Ghz
512MB pc3200 Hyundai DDR Ram
XFX Geforce 6600GT (core 500, ram 1000, om de benchmark eerlijk te laten zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:26

Aight!

'A toy robot...'

Damm, ik was aan het kloten, blijkt het dat ik mijn core/mem clocks nu dus 585/1250 zijn. Niet hoger dan 50ºC met een Zalman VF700AlCu, met een kamertemp van 28 ºC.

:D

Kan nog hoger :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 23:50:
[...]

Het ging om een prestatieVERSCHIL, dus je moet ook ff je andere waarden erbij zetten (ik heb ook op een 6600GT 3dmark01 gedraaid, score was 14518, ongeveer 195% van die score ;)
op een P4 3.1Ghz
512MB pc3200 Hyundai DDR Ram
XFX Geforce 6600GT (core 500, ram 1000, om de benchmark eerlijk te laten zijn)
Mijn score met 3dmark01 21350 6600GT @585/1160

Maar ik wil het juist vergelijken met een gewone 6600 standard speed
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.