Het GeForce 6600 (GT) topic! Deel 7

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:
  • 1.431 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit te twijfelen tussen de Club3D en de Gainward 6600GT. (AGP)
welke raden jullie me aan? :)

ik zie net dat de Gainward video-in heeft. nou heb ik al een tvkaart dus maakt dan niet zo uit, het gaat mijn meer om de preformance en de kwaliteit.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2005 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Heeft iemand de Geforce 6600GT AGP draaien met een VF700Cu? (kaart met vernieuwde fan)

Dus deze:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~m.gorter81/temp/xfx6600gtagp.jpg

maar dan met de VF700Cu. Iemand wat pics er van dan?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
woutur schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 18:28:
[...]

Als de topicstarter nu eens van zijn luie kont komt en dit er in plaatst (mail aan hem):
Hoi,

Volgens mij is het tijd om een paar van mijn posts in je start te verwerken. Er zijn zoveel mensen die door komen met dezelfde vragen over stabiliteit en hoe te testen, dat het misschien een goed idee is om dat in de startpost te zetten. Mijn voorstel:
<knip>
en als jij de topicstart eens een keer zou lezen, dan wist je dat hij gemaild wilde worden omdat hij er niet altijd is, dus mail het naar em, volgens mij heb ik dat ook al eerder gezegd :P

[ Voor 43% gewijzigd door Murcielago op 25-04-2005 14:54 ]

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na wat lezen hier is me dus wel duidelijk dat de 6600gt owned!

Ik heb defecte XFX FX5900XT waarvoor ik bij Paradigit nog 150 euro krijg en ga dus denk ik voor de Leadtek 6600GT welke voor zelfde prijs (nieuwprijs was 200) VEEL beter is, terwijl mijn 5900XT net 1 jaar oud was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09-2024

bratos

Meh.

GGS_106 schreef op maandag 25 april 2005 @ 14:34:
Heeft iemand de Geforce 6600GT AGP draaien met een VF700Cu? (kaart met vernieuwde fan)

Dus deze:

[afbeelding]

maar dan met de VF700Cu. Iemand wat pics er van dan?
meerdere mensen , hier n paar pics..
http://www.tweakers.net/gallery/62035/fotoalbum/?MapID=4360
Verder terug in een van deze topicdelen zijn er meer pics gepost.

eerst kijken dan zeiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meuzik
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-05 12:24
Ik heb sinds kort ook een VF700Cu op mn Club-3D AGP
Heb net als Upp3rd0G
Upp3rd0G in "Het GeForce 6600 (GT) topic! Deel 3"
Memsinks bijgewerkt (Dremel) en werkt perfect.
Ben er echt blij mee: minimaal 10 graden kouder dan mn stockkoeler en veeeeeel stiller

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.SiniSter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-02 12:28
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:28:
iemand al ervaring met: Palit Daytona 6600GT PCI-Express?
Heb zoon ding gekocht voor een computer die ik voor vriend bouw, zit aan een krap budget dus deze genomen ipv 6600 met 256mb. Wacht nog op de processor maar laat dan wel even weten hoe het draait.
Hier wat reviews:

http://www.crazy-oc.de/Test_Palit_6600GT_PCI-Express.htm (alleen de doos krijg je niet :P )
http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2295&p=10 (de daytona heeft geen geheugenkoelers)

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 11:32
Meuzik schreef op maandag 25 april 2005 @ 19:56:
Ik heb sinds kort ook een VF700Cu op mn Club-3D AGP
Heb net als Upp3rd0G
Upp3rd0G in "Het GeForce 6600 (GT) topic! Deel 3"
Memsinks bijgewerkt (Dremel) en werkt perfect.
Ben er echt blij mee: minimaal 10 graden kouder dan mn stockkoeler en veeeeeel stiller
Ik heb een VF700-AlCu op m'n XFX 6600GT pci-e, maar de hij is op 5 volt maar 6-7 koeler dan de standaard koeler. Misschien als ik hem op 12Volt laat draaien, dat de temp wat meer daalt. Ben er in ieder geval erg tevreden over. Hij is lekker stil en makkelijk te monteren en zit bij lange na de NB-chipset niet in de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbruggeman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-10-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 18:05:
Ik heb laatst een pci-e videokaart gekocht met passieve koeler er standaard op, lekker stil :). Heeft ook video-in en doet het perfect emt half-life 2 en counterstrike source. Het is een Geforce 6600GT Turbo Force van Gigabyte, ben er super blij mee :D
Waar heb je die gekocht en voor welke prijs ?

Help Java!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

bratos schreef op maandag 25 april 2005 @ 17:11:
[...]

meerdere mensen , hier n paar pics..
http://www.tweakers.net/gallery/62035/fotoalbum/?MapID=4360
Verder terug in een van deze topicdelen zijn er meer pics gepost.

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moerk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:53
Damn...Ik heb bij Komplett.nl dus een Gainward 6600GT besteld. Volgens de site heeft deze 2xDVI en een Video-In. Maar de kaart die ik geleverd heb gekregen heeft maar 1x DVI en geen Video-In. Ik kan zelfs met de Experttool niet eens de fan speed aanpassen :S De kaart doet t goed...maar als ik dit van tevoren had geweten had ik een XFX besteld...

bla-di-bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:16
Als ik 640mhz core en 1330mhz mem kom is dit dan extreem gelukhebben of hebben meer van jullie dit wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tflegend schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 16:06:
Als ik 640mhz core en 1330mhz mem kom is dit dan extreem gelukhebben of hebben meer van jullie dit wel?
Als je dit met stock koeling haalt, geen artifacts hebt en je kaart er niet doorheen fikt heb je of megamazzel of een foute reading van je core + geheugen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:41
Is het mogelijk om 3 tft's aan te sluiten op 2 xfx 6600gt's? En die te gebruiken in triple view?
Heeft iemand hiermee ervanring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
tflegend schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 16:06:
:Y) Heb sli setje 6600gt binnen O+

[ Voor 7% gewijzigd door DeNB3rt op 26-04-2005 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fondacio
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Moerk schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 13:37:
Damn...Ik heb bij Komplett.nl dus een Gainward 6600GT besteld. Volgens de site heeft deze 2xDVI en een Video-In. Maar de kaart die ik geleverd heb gekregen heeft maar 1x DVI en geen Video-In. Ik kan zelfs met de Experttool niet eens de fan speed aanpassen :S De kaart doet t goed...maar als ik dit van tevoren had geweten had ik een XFX besteld...
Ik heb dezelfde kaart. Hij heeft wel een video-in: de tv-out is een vivo-aansluiting, dus ook voor video-in gebruik je die. Wat de fan betreft: welke drivers gebruik je? Ik heb in Expertool ook geen fan control, maar het schijnt aan 71.89 te liggen. Ik heb niet zo'n zin om naar een eerdere driver terug te gaan omdat 71.89 verder goed werkt, maar wellicht probeer ik het een dezer dagen toch. Ook met tools als NVTweak lukt het niet om de Fan Control aan te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jippie! Heb de Leadtek Winfast 6600GT aangeschaft ipv de XFX waar ik nooit meer iets van koop als het even kan..

Retail versie met 2 games EN de kaart! :P

Snel even erin gedaan gister, want voetbal, en 1* 3dmark2001SE gedraait zonder laatste drivers/tweaks/watdanook en haalde bijna 15000. Meen dat ik met mijn XFX FX5900XT 12500 ofzo haalde dus ben tevreden. Maakt ook weinig geluid, iig niet meer dan mijn PC al maakte dus prima. Heb mijn Zalman 700 er nog niet opgezet.

1ste indruk is prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
Mooie kaart, zo'n 6600GT. Weet iemand hier of de AGP versie op een ASUS P4V800X moederbord past? Ik lees namenlijk op de specs van dat mobo : 1 x AGP 8X/ 4X (alleen 0.8V, 1.5V)
Krijg ik problemen met voeding of trekt ie dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

uhhh..gaat iets niet goed bij je. Ik haal al met m'n 9600xt kaartje al bijna 16000 punten in 2001se.
of zit je op een P2 500mhz te draaien O-)
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:17:
Jippie! Heb de Leadtek Winfast 6600GT aangeschaft ipv de XFX waar ik nooit meer iets van koop als het even kan..

Retail versie met 2 games EN de kaart! :P

Snel even erin gedaan gister, want voetbal, en 1* 3dmark2001SE gedraait zonder laatste drivers/tweaks/watdanook en haalde bijna 15000. Meen dat ik met mijn XFX FX5900XT 12500 ofzo haalde dus ben tevreden. Maakt ook weinig geluid, iig niet meer dan mijn PC al maakte dus prima. Heb mijn Zalman 700 er nog niet opgezet.

1ste indruk is prima :)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

BonBon schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:24:
Mooie kaart, zo'n 6600GT. Weet iemand hier of de AGP versie op een ASUS P4V800X moederbord past? Ik lees namenlijk op de specs van dat mobo : 1 x AGP 8X/ 4X (alleen 0.8V, 1.5V)
Krijg ik problemen met voeding of trekt ie dat wel?
Is wel mogelijk hoor :Y)

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Laatst online: 21-07 16:23
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 16:40:
Na wat lezen hier is me dus wel duidelijk dat de 6600gt owned!

Ik heb defecte XFX FX5900XT waarvoor ik bij Paradigit nog 150 euro krijg en ga dus denk ik voor de Leadtek 6600GT welke voor zelfde prijs (nieuwprijs was 200) VEEL beter is, terwijl mijn 5900XT net 1 jaar oud was..
krijg jij geld voor een kapotte kaart?

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De lente kriebels folder van paradigit is uit en hierin staat de leadtek geforce 6600gt tdh extreme 128mb agp voor 169,- lijkt me een goede aanbieding maar ik zit te twijvelen tussen deze en de xfx geforce 6600gt.
Iemand ervaringen met de leadtek?
Wat raden jullie aan?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2005 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 09:43

woutur

Klauwtjes uit!

djmurcielago schreef op maandag 25 april 2005 @ 14:54:
[...]

en als jij de topicstart eens een keer zou lezen, dan wist je dat hij gemaild wilde worden omdat hij er niet altijd is, dus mail het naar em, volgens mij heb ik dat ook al eerder gezegd :P
Dit IS een mail aan hem die ik al veel eerder gestuurd heb. Vandaar dat er ook bij staat mail aan hem.

Meer ontopic:
Er staan volgens mij redelijk wat plaatjes van V700cu's gemonteerd op AGP versies door dit topic heen. Op mijn club3d scheelde het stressed 30~40 graden. Van 94 naar 55~62 graden.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmurcielago schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:59:
[...]

krijg jij geld voor een kapotte kaart?
Was defect en onder coulance kreeg ik dat nog terug ervoor. Prima deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

silitek schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:00:
uhhh..gaat iets niet goed bij je. Ik haal al met m'n 9600xt kaartje al bijna 16000 punten in 2001se.
of zit je op een P2 500mhz te draaien O-)

[...]
Hij moet natuurlijk ook geen direct-x 8.1 test draaien. Dat zegt nl NIKS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerAce_NL schreef op woensdag 27 april 2005 @ 13:14:
[...]
Hij moet natuurlijk ook geen direct-x 8.1 test draaien. Dat zegt nl NIKS.
Nee, ik heb nog niet echt kunnen testen, alleen wel beter dan XFX FX5900XT zo uit de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff vraagje .. ben nu die zalman VF-700 AlCU op de XFX 6600 GT AGP aan het zetten .. maar ik heb het idee dat er nog ruimte tussen de core en het koelblok zit ... het koelblok kan namelijk een beetje bewegen, ondanks dat alles vast gedraaid zit ...

Is het normaal dat het koelblok nog beetje kan bewegen ? En moet je eigenlijk die schuimrubber rand rond de core weghalen of erop laten zitten ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Laatst online: 07-09 12:43
een maat vna my zegt dat ze leadtek 6600gt 670/1200 draait met watercooling kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de XFX gehaald, maar er zat geen software cd bij van XFX. Alleen de spellen zaten erbij. Als iemand ook een XFX heeft stuur mij een mailtje dan kunnen we ff iets regelen. Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
De drivers kan je gewoon halen van http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_71.89.html

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of van guru3d.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, maar op de cd van XFX staat wel meer dan alleen de drivers hoor ;) ik stuur een meeltje denk ik ff :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Terug gaan naar de winkel anders dan, zeggen dat je set incompleet was :)

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fondacio
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Met het oog op mijn en Moerks posts ietsje eerder: weet iemand hier waardoor Expertool geen fan control (meer) biedt bij de Gainward Ultra 1960? Hoewel het geluid van de fan me erg meevalt, zou het toch fijn zijn bij 2D-beeld helemaal niets te horen. Ligt het aan veranderingen in de drivers, aan de bios? Ik heb dit board al afgezocht, net als de fora van o.m. Gainward en Nvidia. Ik zou het fijn vinden als iemand hiermee kan helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbruggeman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-10-2024
Zijn er misschien ervaringsdeskundigen die me hierbij kunnen helpen ?

Stabiele Graka voor Stabiel systeem

Help Java!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moerk
  • Laatst online: 06:53
fondacio schreef op donderdag 28 april 2005 @ 00:05:
Met het oog op mijn en Moerks posts ietsje eerder: weet iemand hier waardoor Expertool geen fan control (meer) biedt bij de Gainward Ultra 1960? Hoewel het geluid van de fan me erg meevalt, zou het toch fijn zijn bij 2D-beeld helemaal niets te horen. Ligt het aan veranderingen in de drivers, aan de bios? Ik heb dit board al afgezocht, net als de fora van o.m. Gainward en Nvidia. Ik zou het fijn vinden als iemand hiermee kan helpen...
Sorry, ik had je vorige post over t hoofd gezien. Ik gebruik idd de 17.89 drivers. Maar met de originele drivers kon ik ook niets vinden voor fan control. Ik vind t ook heel raar. Je zou toch verwachten dat het programma in ieder geval de eigen Gainward kaarten zou moeten ondersteunen. Maar goed, ik ben bezig om met Komplett.nl iets te regelen. De specificaties op hun site kwamen niet overeen met de geleverde kaart :Y) Ik ga nu een XFX kopen.

[ Voor 9% gewijzigd door Moerk op 28-04-2005 12:21 ]

bla-di-bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Ik ben benieuwd hoe het met de overklokbaarheid zit van de 6600GT in een SLI opstelling. Ik ben van plan namelijk om of een Leadtek TDH extreme SLI pack te gaan halen (Hiero) of een Powercolor x800 xl kaartje (Hiero) en zit nog hevig te twijfelen.

Op stock zijn ze beide ongeveer even snel maar de ati is nog behoorlijk ver over te klokken en ik vraag me af hoe dat zit met deze nvidia kaarten in een sli opstelling. Kun je, zo lang ze beide natuurlijk op gelijke snelheden blijven, kaarten in een sli opstellen overklokken? Iemand die daar een idee over heeft? Of ervaring? Heb er namelijk weinig over kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgensmij heeft mijn XFX een vivo aansluiting in plaats van S-video! Kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 18:05:
Volgensmij heeft mijn XFX een vivo aansluiting in plaats van S-video! Kan dat?
Dat kan, is ook zo namelijk bij sommige kaarten (iig bij de dual-dvi die ik heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, net Zalman koeling op mijn Leadtek 6600GT gezet en meteen standaard zo'n 14 graden koeler idle!

Ook overclocked hij nu beter: Via Nvidia Control panel laten meten en daarna ietsje lager op: 605/1100 gezet.

Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Welke koeler heb je? De VF700 Cu of Alcu :?

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga als ik geld over heb (duurt nog wel ff dus :+) ook een zalman kopen denk ik, want ik merk echt bij veel mensen dat het wel zo'n 10 - 20 Mhz core scheelt aan overklokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GGS_106 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 22:37:
Welke koeler heb je? De VF700 Cu of Alcu :?
De VF700 Cu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een XFX X6600GT PCIe kaart met 256 Mb DDR3 besteld. Maar nu vraag ik me af bestaat deze eigenlijk wel? Er bestaat wel een niet GT versie met 256 Mb.

Hij staat bij Alternate op de lijst met een afbeelding, en als ik de doos op die foto zo zie is het ook echt een PCIe versie. Maar op de site van XFX kan ik niks over de kaart vinden. Op heel internet eigenlijk niks.

Weet iemand hier meer over? Ik heb GoT al doorzocht maar geen vermelding kunnen vinden. Kan iemand me hier meer over vertellen?

Edit: Ik heb overigens een typenummer voor de kaart gevonden: PVT43GUDF7 Maar op de site van XFX kan ik dat type niet terugvinden... 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Laatst online: 04-08 15:24
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:15:
Ik heb een XFX X6600GT PCIe kaart met 256 Mb DDR3 besteld. Maar nu vraag ik me af bestaat ...............
...
..
meer over vertellen?

Edit: Ik heb overigens een typenummer voor de kaart gevonden: PVT43GUDF7 Maar op de site van XFX kan ik dat type niet terugvinden... 8)7
Als je op de XFX site kijkt staat er geen 6600GT pci-e met 256mb bij wat betekent dat ze die dus niet zouden leveren. Maarja misschien is die niet geupdate ofzo. Mail alternate anders even zou ik zeggen. Misschien kunnen ze hem dan nog optijd cancellen als het zo is.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 17:26:
ff vraagje .. ben nu die zalman VF-700 AlCU op de XFX 6600 GT AGP aan het zetten .. maar ik heb het idee dat er nog ruimte tussen de core en het koelblok zit ... het koelblok kan namelijk een beetje bewegen, ondanks dat alles vast gedraaid zit ...

Is het normaal dat het koelblok nog beetje kan bewegen ? En moet je eigenlijk die schuimrubber rand rond de core weghalen of erop laten zitten ??
Bij mij zit deze toch redelijk vast. Gister gedaan MET mem koelers erop (deze wel bij moeten werken om passend te krijgen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leadtek 6600GT AGP voor 169,- bij paradigit! Zijn ze elders nog goedkoper?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2005 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spitfire_V5 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 00:32:
[...]

Als je op de XFX site kijkt staat er geen 6600GT pci-e met 256mb bij wat betekent dat ze die dus niet zouden leveren. Maarja misschien is die niet geupdate ofzo. Mail alternate anders even zou ik zeggen. Misschien kunnen ze hem dan nog optijd cancellen als het zo is.
Ik heb Alternate gebeld, ja de kaart komt morgen binnen. Dus hij bestaat wel degelijk. Alleen XFX kent 'm zelf nog niet. VREEMMDDDD 8)7

Maar 249 euro voor een 6600GT met 256 mb is niet duur. Zit kwa prijs onder de AGP variant. En hij is Dual DVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 10:07:
Bah! 2 dagen geleden 199 betaald :( (nou ja, 49 + inruil oude kaart a 150) 8)7

Vraagje: Hoe kan het dat jullie 3dmark2005 scores kunnen posten? Ik heb hem geinstalleerd, maar kan niet benchmarken vanwege pixel shader 1.4 ipv 2.0

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2005 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
engessa schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:54:
Ik ben benieuwd hoe het met de overklokbaarheid zit van de 6600GT in een SLI opstelling. Ik ben van plan namelijk om of een Leadtek TDH extreme SLI pack te gaan halen (Hiero) of een Powercolor x800 xl kaartje (Hiero) en zit nog hevig te twijfelen.

Op stock zijn ze beide ongeveer even snel maar de ati is nog behoorlijk ver over te klokken en ik vraag me af hoe dat zit met deze nvidia kaarten in een sli opstelling. Kun je, zo lang ze beide natuurlijk op gelijke snelheden blijven, kaarten in een sli opstellen overklokken? Iemand die daar een idee over heeft? Of ervaring? Heb er namelijk weinig over kunnen vinden.
Als je dit topic vanaf het begin doorspit, had je kunnen lezen dat 6600gt sli sneller is dan x800 xl.
mijn 3dmarks05 zijn 7195, dat heb ik een x 800 nog niet zien doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 10:07:
Ik weet niet of je voorkeur uitgaat naar een Leadtek maar ik heb deze kaart onlangs in huis gehaald; prima kaart van Asus voor 168,50 (alwhoewel de fan echt een klereherrie maakt bij het gamen) gekocht bij Cool-prices, echt prima zaakje : http://www.cool-prices.nl...d--2,sgid--142,artId--660

*update* oeps niet goed gelezen 8)7 ik zie net dat je een agp versie zoekt, in dat geval kunnen zij ook jouw prijs niet verslaan

Ik heb ook nog een vraag over die passieve koelers van de 6600 kaarten; hoe kan het dat sommige met die enorm lawaaierige fans komen terwijl er ook passieve koelers op kunnen? Ligt dat aan het verschil in geheugensnelheid?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2005 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 10:14:
[...]

Ik heb Alternate gebeld, ja de kaart komt morgen binnen. Dus hij bestaat wel degelijk. Alleen XFX kent 'm zelf nog niet. VREEMMDDDD 8)7

Maar 249 euro voor een 6600GT met 256 mb is niet duur. Zit kwa prijs onder de AGP variant. En hij is Dual DVI
Ben erg beniewd naar de 3dmarks van deze kaart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ali-a schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 16:30:
[...]

Ben erg beniewd naar de 3dmarks van deze kaart!
Als ik 'm in het systeem heb zitten dan zal ik eens even kijken wat ik ermee haal. Heb net een nieuw systeem gekocht. Zit alleen nog op de TWINX2048CL2 modules te wachten en dan kan ik aan de slag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
ali-a schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 10:16:
[...]

Als je dit topic vanaf het begin doorspit, had je kunnen lezen dat 6600gt sli sneller is dan x800 xl.
mijn 3dmarks05 zijn 7195, dat heb ik een x 800 nog niet zien doen.
Das fijn. Maar een x800xl is nog een behoorlijk eindje over te klokken en ik ben wel benieuwd in hoeverre je kunt overklokken met een sli setup. Krijg je hierbij eerder met beperkingen te maken of kun je er van uitgaan dat je met een sli setup net zo ver kunt overklokken als met een single setup? Daar ben ik benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
tis een beetje genant maar het zit dus zo,
ik had dus vandaag mijn geforce in mijn handen en had toen geklungelt aan die bevestigings plugjes dan de cooler (mijn 'ding'). Waarschijnlijk zat een zo'n plugje niet meer zo goed en toen ik de pc iets te snel bewoog viel ie uit :P en toen startte hij opnieuw. Toen ik voro de zekerheid de kaart ging bekijken schoot dat plug je eruit maar heb ik wel weer in elkaar gezet. Ik ben bang dat de GPU is doorgebrand want spelletjes lukken niet meer want dan reboot/valt ie steeds weer uit.
Ik heb een CLUB3d agp, dus ik kan geen temperatuur uitmeten.

Wie kan mij helpen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
engessa schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 19:10:
[...]

Das fijn. Maar een x800xl is nog een behoorlijk eindje over te klokken en ik ben wel benieuwd in hoeverre je kunt overklokken met een sli setup. Krijg je hierbij eerder met beperkingen te maken of kun je er van uitgaan dat je met een sli setup net zo ver kunt overklokken als met een single setup? Daar ben ik benieuwd naar.
mijn kaarten draaien op 550/1100 met standaard koeling. dus je kunt met 2 net zo goed overclocken als met 1(tenzij je brakke kaarten hebt).
geloof me, 6600gt is echt snel! ik heb zelfs een 850xt verslagen, maar daar ging de processor niet hoger dan 2200(winnie 3500+), en daar is de processor de bottleneck.

[ Voor 13% gewijzigd door TakeAway op 30-04-2005 03:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ali-a schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 03:50:
[...]

mijn kaarten draaien op 550/1100 met standaard koeling. dus je kunt met 2 net zo goed overclocken als met 1(tenzij je brakke kaarten hebt).
geloof me, 6600gt is echt snel! ik heb zelfs een 850xt verslagen, maar daar ging de processor niet hoger dan 2200(winnie 3500+), en daar is de processor de bottleneck.
Je bedoeld dan toch wel 6600gt in SLI waarmee je de 850xt hebt verslagen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 09:43

woutur

Klauwtjes uit!

Ewald ! schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 20:13:
tis een beetje genant maar het zit dus zo,
ik had dus vandaag mijn geforce in mijn handen en had toen geklungelt aan die bevestigings plugjes dan de cooler (mijn 'ding'). Waarschijnlijk zat een zo'n plugje niet meer zo goed en toen ik de pc iets te snel bewoog viel ie uit :P en toen startte hij opnieuw. Toen ik voro de zekerheid de kaart ging bekijken schoot dat plug je eruit maar heb ik wel weer in elkaar gezet. Ik ben bang dat de GPU is doorgebrand want spelletjes lukken niet meer want dan reboot/valt ie steeds weer uit.
Ik heb een CLUB3d agp, dus ik kan geen temperatuur uitmeten.

Wie kan mij helpen? :(
1) Zorg dat de koeler goed contact maakt, anders is je kaart zo verloren!
2) Haal een bios van de club3d pagina, daar staat wat en hoe. Heb je temp meting.
3) Check dan je temperaturen. Als die boven de 90 uitkomen kan je er vanuit gaan dat de kaart onvoldoende gekoeld wordt.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Zalman VF700 gebruikers.

Je krijgt er 8 ram heatsinks bij...
Hebben jullie er zowel 4 op de voorkant als op de achterzijde van de graka geplakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Nee, alleen op de voorkant.. Achterkant kan zowat niet, omdat daar de pinnetjes uitsteken..

Ik heb dus een Asus

[ Voor 12% gewijzigd door MrBarBarian op 30-04-2005 21:02 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrBarBarian schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 19:53:
Nee, alleen op de voorkant.. Achterkant kan zowat niet, omdat daar de pinnetjes uitsteken..
Ligt eraan welk type kaart je hebt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, er steken geen pinnetjes uit (tenzij je die blokjes bedoeld)....
Ik heb de 6600gt van Club3d

Alleen vond ik het vreemd om het op al die kleine weerstandjes te plakken
Zou het beter koelen?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2005 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 19:55:
Alleen vond ik het vreemd om het op al die kleine weerstandjes te plakken
Zou het beter koelen?
Weerstandjes? Chips van 1x1 cm ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben het over de achterkant he... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 13:52:
[...]

Je bedoeld dan toch wel 6600gt in SLI waarmee je de 850xt hebt verslagen?!
Uiteraard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ff_tweake
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-08 13:42
Zijn er wel 6600GT's met geheugenchips aan de achterkant (dus aan 2 kanten)?. Heb er nog nooit één gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allereerst mijn complimenten voor dit topic!
Maar ik had nog een vraagje.

Maakt het verschil van welk merk (MSI/Club3d/XFX etc.) je videokaart is?
Zo ja? Welke is dan het verstandigst om te nemen?

Is het ook verstandig om een videokaart te nemen waarvan het merk overeenkomt met die van je moederbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vraag was wie heeft ram heatsinks aan beide kanten?
En heeft het nut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ff_tweake
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-08 13:42
Ik niet in iig. Het zal weinig tot geen nut hebben omdat de warmte van de chips niet doorgevoerd word naar de koelblokjes aan de andere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Laatst online: 28-04 20:05
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 23:59:
Mijn vraag was wie heeft ram heatsinks aan beide kanten?
En heeft het nut?
Je ddr3 chips zitten maar aan 1 kant,waarom aan 2 kanten koelen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ackermans1973
Hoe zit het met de koeling bij SLI? Is er dan niet 1 kaart die amper te koelen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
Ligt een beetje aan de airflow in je kast. Mijn bovenste kaart wordt iets warmer dan de onderste.
als je een fan direct op de 2 kaarten laat blazen zou dit meer gelijkgetrokken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Laatst online: 08-09 01:03
Ik zit ook te denken aan een 6600GT, maar nu zag ik deze kaart:
Asus N6600GT/TD Top Limited Edition 128 MB, AGP 8X
http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=N6600GT/TD&langs=01#

Deze draait op Engine kloksnelheid: 520 MHz, Geheugen kloksnelheid: 1100 MHz.
Scheelt dit nou veel ten opzichte van de 500 en 900/1000 die een normale 6600Gt heeft?
En is dat nou die €213,- waard? (Azerty)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Had ik ook een keer gevraagt (quicksearch :P)

Mij conclusie was (op basis van enkele reacties):
Nope, is het extra geld niet waard. Ik heb uiteindelijk ook een gewone gekocht.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 11-09 18:50
En als argument daarbij> met overclocken kom je bij bijna "elke" kaart verder. Geheugen sowieso verder en gpu over het algemeen ook wel wat verder.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

Shailesh schreef op zondag 01 mei 2005 @ 14:42:
En als argument daarbij> met overclocken kom je bij bijna "elke" kaart verder. Geheugen sowieso verder en gpu over het algemeen ook wel wat verder.
Wat bedoel je :?

Een vriend van mij heeft net een Asus N6600GT/TD Top voor PCI-E gekocht, komt maandag of dinsdag binnen. Zal wel ff posten hoe ver hij komt met stock koeling :9~ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Laatst online: 07-09 12:43
een gewone kaart kan je makkelijk clocken naar minimaal 570/1100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
Ik heb met m'n stomme hoofd een AOpen Aeolus GeForce 6600 256MB DDR (AGP) gekocht. Kan ik echt een verschil merken in performance met Half-life 2 / CS : Source als ik een 6600GT of een 6800LE erin zet. Of kan ik beter wat anders upgraden/vervangen ?.

Athlon 64 2800+ / Asus K8N / 512MB PC3200 CL3

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Laatst online: 04-08 15:24
Videokaart 6600 en 6600GT schijnen redelijk veel te schelen. Heb 6600GT op een AMD64 3500+ en loopt ERRRGGGG lekker

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Xato schreef op zondag 01 mei 2005 @ 12:42:

Scheelt dit nou veel ten opzichte van de 500 en 900/1000 die een normale 6600Gt heeft?
De Leadtek extreme kaarten lopen standaard rapper en zijn goedkoper. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rol-Co
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09 00:55

Rol-Co

3,8kWpZ 4,98kWpO-Z-W 2,86kWpN

Xato schreef op zondag 01 mei 2005 @ 12:42:

Ik heb 2x 6600gt van chaintech en moet zeggen lopen super......
de kaarten doen 615 core en 1280 mem met de stock koeling aquamark score 100k+

en nu 2 innovatek waterblokken gemonteerd (zitten inmiddels wel in een andere pc) maar kunnen nu naar 660 core 1320 mem
aqua score

ze zijn helaas niet het goedkoopst van allemaal, maar doen het super.......

Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 19:48:

Hebben jullie er zowel 4 op de voorkant als op de achterzijde van de graka geplakt?
Ik heb enkel op de voorzijde mijn 4 heatsinks geplakt. Deze passen alleen standaard NIET. Die moet je dus 'modden', OF ze helemaal niet plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickman
  • Laatst online: 27-08 11:32
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 19:48:

Ik dacht precies hetzelfde. "Even kijken op de achterkant. Hhmm. Er steken alleen maar pinnetjes naar buiten. Laat ik het maar niet doen."
Ik was er nog niet aan toegekomen om het hier te vragen. Ben blij dat jij het even hebt gedaan.

Ik ben trouwens niet echt tevreden over de temperatuur van m'n kaart. Toen de VF700 er net op zat, deed hij 33 graden idle, nu is het 40 graden. Het gaat om een XFX 6600GT pci-e. Hij staat wel op 5 volt, maar dan nog moet hij toch een stuk beter koelen?
Ik heb een redelijke laag koelpasta op de chipset uitgesmeerd. Hoeveel zit er bij jullie op? Ik heb er een laag met een hoeveelheid als... uh...hhm, een vingertop (8> yoghurt, op zitten. De chipset is door de laag niet meer te zien. Is dat te veel? (ik weet dat er veel "hoeveel koelpasta" topics zijn, maar voor dit specifieke geval (kaart/koeler) wil ik het toch even vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Laatst online: 08-09 01:03
engessa schreef op maandag 02 mei 2005 @ 01:16:
[...]

De Leadtek extreme kaarten lopen standaard rapper en zijn goedkoper. :)
Welke bedoel je want op de site (http://www.leadtek.nl) kan ik ze niet vinden.
Of er staat geen beschrijving bij op welke snelheden ze lopen.
En moeten AGP zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Xato op 02-05-2005 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mickman schreef op maandag 02 mei 2005 @ 09:26:
[...]

Ik dacht precies hetzelfde. "Even kijken op de achterkant. Hhmm. Er steken alleen maar pinnetjes naar buiten. Laat ik het maar niet doen."
Ik was er nog niet aan toegekomen om het hier te vragen. Ben blij dat jij het even hebt gedaan.

Ik ben trouwens niet echt tevreden over de temperatuur van m'n kaart. Toen de VF700 er net op zat, deed hij 33 graden idle, nu is het 40 graden. Het gaat om een XFX 6600GT pci-e. Hij staat wel op 5 volt, maar dan nog moet hij toch een stuk beter koelen?
Ik heb een redelijke laag koelpasta op de chipset uitgesmeerd. Hoeveel zit er bij jullie op? Ik heb er een laag met een hoeveelheid als... uh...hhm, een vingertop (8> yoghurt, op zitten. De chipset is door de laag niet meer te zien. Is dat te veel? (ik weet dat er veel "hoeveel koelpasta" topics zijn, maar voor dit specifieke geval (kaart/koeler) wil ik het toch even vragen.
Graag gedaan!

Toen ik het voor het eerst erop zette was mijn Idle 32 en nu inmiddels 34 graden.
Maar dat maakt niet zoveel uit.. gestressed was het eerst bijna tegen 70 en nu maar 39~40 graden
En klokt nu natuurlijk beter over.

Omdat ik wist dat standaard thermal grease niet goed was heb ik er maar meteen Artic Silver 5 bij besteld, heb er maar 2 druppeltjes op gedaan.

Kwalitiet (van pasta en koeler) zal pas bekend worden na paar weken intensief gebruik van het graka.

We zullen het dus vanzelf merken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:23

nFo

Zijn die kaarten met: 256MB veel sneller dan die met 128MB ? :?
XFX en Gainward hebben sinds kort een: GeForce 6600GT met 256MB.

[ Voor 5% gewijzigd door nFo op 02-05-2005 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

nFo schreef op maandag 02 mei 2005 @ 20:15:
Zijn die kaarten met: 256MB veel sneller dan die met 128MB ? :?.
Ik heb precies dezelfde vraag :) volgens mij ligt het aan de games... net als Doom3 die gebruikt van (meer) en grotere textures kan 256mb beter uitpakken dan 128 toch ?

Maar het prijs verschil tussen 128mb en 256mb is iets van 100euro ... en als het prestatie verschil zo klein is, haal ik een 6600GT 128mb kaart :)

Helaas in de grafiekjes van de SP staat niet bij of het om 128 of 256kaartjes gaat

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik weet niet echt te kiezen tussen een XFX GeForce 6600GT of een SPARKLE GeForce 6600GT
Wat zou de beste keuze zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

XFX, en lees de ervaringen en dergelijke maar op t forum en inet :)

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen.. meer geheugen maakt je toch niet slimmer(data sneller verwerken).. je kunt gewoon meer (data)onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willen de Leadtek 6600GT gebruikers even hun OC snelheden hier toevoegen? Ik heb wat van andere kaarten genoteerd en wil eigenlijk weten of de Leadtek te OC'en valt. Paradigit verkoopt ze namelijk voor 169 euro en dat lijkt mij een aardige deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 00:46:
Willen de Leadtek 6600GT gebruikers even hun OC snelheden hier toevoegen? Ik heb wat van andere kaarten genoteerd en wil eigenlijk weten of de Leadtek te OC'en valt. Paradigit verkoopt ze namelijk voor 169 euro en dat lijkt mij een aardige deal.
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 22:16:
Wow, net Zalman koeling op mijn Leadtek 6600GT gezet en meteen standaard zo'n 14 graden koeler idle!

Ook overclocked hij nu beter: Via Nvidia Control panel laten meten en daarna ietsje lager op: 605/1100 gezet.

Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik heb dus mezelf ook maar een VF700 cadeau gedaan (en nog een zalman CPU koeler) en wil de oude koeler er af hebben. Hoe kan ik dit het beste doen? Want die pinnetjes op de achterkant moet je bi elkaar duwen als het ware, en dan kan dat pinnetje zo omhoog? Want volgens mij moet je kaart dan net uitzijn zodat het koelprut nog warm is, zodat die koeler er makkelijk afgaat of niet?

Ben benieuwd :)

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GGS_106 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:49:
Ik heb dus mezelf ook maar een VF700 cadeau gedaan (en nog een zalman CPU koeler) en wil de oude koeler er af hebben. Hoe kan ik dit het beste doen? Want die pinnetjes op de achterkant moet je bi elkaar duwen als het ware, en dan kan dat pinnetje zo omhoog? Want volgens mij moet je kaart dan net uitzijn zodat het koelprut nog warm is, zodat die koeler er makkelijk afgaat of niet?

Ben benieuwd :)
Hoeft niet net na aangeweest te zijn. Werkt idd dmv die plastic pinnetjes bij elkaar te knijpen en te liften. Wel pinnetjes met de hand eruit halen om niets te beschadigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadMetal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:54
Op de AGP versie van de 6600GT zit ook een koelblokje op de "PCI-E --> AGP bridge". Kan je die laten zitten bij het monteren van een VF700 of moet die ook verwijderd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

En welke heb je dan? Elke kaart zal wel iets anders zijn qua opzet :)

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Tis trouwens gelukt met het eraf halen van de koeler. Wat me opviel is dat ze die koelpasta niet echt mooi er op hebben gezet op de GPU. Er naast zat ook wat. Iemand een goeie tip om het weer mooi te krijgen?

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 22:33
Ik heb geprobeerd de bios van een Club3D 6600GT te flashen, maar dat is mislukt. Ik wou dus weer terugflashen door er een PCI kaart in te doen en vanaf daar terug te flashen.
Het probleem is echter dat als ik alleen de PCI kaart erin doe, er wel beeld is, maar als ik de AGP erbij zet (en de kabel op de PCI aangesloten laat) ik geen beeld heb. Volgens mij wordt er dan ook niet verder geboot, dus het blindelings doen gaat ook niet.
Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
Check je bios, daar staat initialize first PCI/AGP -> staat waarschijnlijk op AGP

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 22:33
Hij staat er op PCI, en hetzelfde gebeurt als ik hem op AGP zet. Ik heb trouwens een AMI bios, en daarin kan bij de chipset opties de primary video kiezen, PCI of AGP. Ik neem aan dat dit hetzelfde is als jij (en alle sites die ik heb doorgekeken) bedoelen?

[ Voor 61% gewijzigd door thesystem op 03-05-2005 16:41 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.