Het Playstation Portable topic Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.948 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 14:08:
dat is het probleem juist, ik MOET het invullen, anders kan ik niet verder
Staat gewoon in de mail die je van hun gekregen hebt hoor:

Beneficiary: Lik-Sang.com
Account Number: 10251643
IBAN Code: DE15 7315 0000 0010 2516 43
SWIFT Code: BYLADEM1MLM
Bank: Sparkasse

Bank Address:

Sparkasse Memmingen-Lindau-Mindelheim
Bahnhofstrasse 8
88131 Lindau
Germany

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Spiller schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 14:36:
[...]

Staat gewoon in de mail die je van hun gekregen hebt hoor:

Beneficiary: Lik-Sang.com
Account Number: 10251643
IBAN Code: DE15 7315 0000 0010 2516 43
SWIFT Code: BYLADEM1MLM
Bank: Sparkasse

Bank Address:

Sparkasse Memmingen-Lindau-Mindelheim
Bahnhofstrasse 8
88131 Lindau
Germany
Dat is de bankadress.
Bij het invullen staat toch echt "Adres begunstigde" dus heeft hij de volgende gegevens nodig:

Office Address:
Naam: Lik-Sang.com
Pacific Game Technology (Holding) Limited
Room 2104, 21/F, Broadway Centre
Straat: 93 Kwai Fuk Road, Kwei Tsing
Plaats + Land: New Territories, Hong Kong

[ Voor 10% gewijzigd door Yellowneck op 05-04-2005 15:43 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat die fijn zijn !!! :) heel erg bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Ok, de laatste psp's van de inkoopactie waren dan vandaag nog binnengekomen! :)

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~buixn/psp/psps.jpg
Blijft een prachtig uitzicht zoveel moois in een doos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
De mijnes komt waarschijnlijk morgen hoop ik :> Ben benieuwd hoe het speelt enzo

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 14:26
en mijn psp kan ik nu een aantal weken niet meer gebruiken! mijn arm zit sinds vandaag in het gips :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

trancesetter schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 17:02:
en mijn psp kan ik nu een aantal weken niet meer gebruiken! mijn arm zit sinds vandaag in het gips :'( :'( :'(
De echte diehard-PSP'er laat zich niet plat krijgen door een gebroken arm. Hij/zij heeft altijd zijn tenen nog 8)

Hebben nog gasten hun PSP verzekerd? Ivm diefstal enzo..

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
YellowNeck schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 17:06:
[...]

De echte diehard-PSP'er laat zich niet plat krijgen door een gebroken arm. Hij/zij heeft altijd zijn tenen nog 8)

Hebben nog gasten hun PSP verzekerd? Ivm diefstal enzo..
wacht maar totdat jij met een gebroken arm zit en de psp net te ver weg ligt, dat je hem net niet kan pakken! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

trancesetter schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 17:11:
[...]

wacht maar totdat jij met een gebroken arm zit en de psp net te ver weg ligt, dat je hem net niet kan pakken! })
Hehe,....ik draag mijn PSP altijd dicht bij me... :>

[ Voor 11% gewijzigd door Yellowneck op 05-04-2005 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lumines kan met 1 hand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
de linkse ja

laat die nou net in het gips ztten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

trancesetter schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 18:14:
[...]

de linkse ja

Wat is der gebeurd eigenlijk als ik vragen mag.. :P
Tot die tijd gewoon lekker MP3'tjes en movies kijken met je PSP _/-\o_

Hoelang duurt het overmaken van geld van Rabobank naar Lik-Sang eigenlijk? 4 werkdagen ofzo toch?

[ Voor 17% gewijzigd door Yellowneck op 05-04-2005 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trancesetter schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 18:14:
[...]

de linkse ja

op de kop spelen man en dan filmpje maken
word je maby beroemd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
heb mijn PSP ff gecheckt op dode pixels en ik had er lekker geen 1 :P, maar voor de menen die ook willen checken kan je deze link gebruiken (het zijn gewoon 5 plaatjes..)

http://pspmedia.ign.com/p...599/599236/DP_Checker.zip

Misschien handig om deze link te vermelden in de FP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Ja idd, vermeld maar in de FP want dit is al de DUIZENDSTE keer dat iemand dat weer zegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Ik check de mijne niet op dode pixels.

Heb er nog geen gemerkt. Als er nu toch zouden zijn met die plaatjes ga ik me daar toch weer druk in maken, ook al heb ik er nog nooit een gezien.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03:35
Dat jullie nog tijd hebben om tepostenop een forum B) .
Heb net een 1gb mms binnen gekregen en ik kan eindelijk high-scores en savegames erop zetten.
Kan ik bij Lumines weer een paar dagen spelen tot ik 200000 punten heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Crashcat schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 22:25:
Dat jullie nog tijd hebben om tepostenop een forum B) .
Heb net een 1gb mms binnen gekregen en ik kan eindelijk high-scores en savegames erop zetten.
Kan ik bij Lumines weer een paar dagen spelen tot ik 200000 punten heb :(
Waar heb je die gekocht als ik vragen mag? Overal waar ik naar heb gemaild zijn ze uitverkocht en komen ze in mei pas weer :/

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

http://www.d95.nl/ heeft de Sandisk MS Pro DUO 1GB op voorraad a la 129 euro

[ Voor 11% gewijzigd door Yellowneck op 05-04-2005 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
Spiller schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 22:32:
[...]

Waar heb je die gekocht als ik vragen mag? Overal waar ik naar heb gemaild zijn ze uitverkocht en komen ze in mei pas weer :/
Ik had heel de pricewatch van Tweakers doorgespit en bij cameranu hadden zij gelukkig nog 1 liggen.
Gelukkig was ik er snel bij, omdat de site net bij de pricewatch was vermeld }) .
Maar mijn mms zit nu al bijna vol met hooguit een paar mp3's en geen vids 8)7.

Beetje slechte kwaliteit foto's van iets anders, maar ik ben dan ook amateur :+ .
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/LABRI961R1L2/picserver.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/B1IXP6YR9M3B/picserver.jpegAfbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/R96400F8LPG6/picserver.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/7E6CZ3S43M49/picserver.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/O1H1708TX2XA/picserver.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
sorry dat ik hert zeg, maar vind je PSP er niet mooier op geworden met die neiuwe case er om heen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Eppo © schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 23:59:
sorry dat ik hert zeg, maar vind je PSP er niet mooier op geworden met die neiuwe case er om heen....
^^mee eens is.

Opzich is het hoesje nog wel ok op de lik-sang logo. En over dat doorzichtig hoesje, zoiets zou ik nooit gebruiken denk ik, gebruik liever een wristwrap.
nofi

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
Chester schreef op woensdag 06 april 2005 @ 00:01:
[...]

^^mee eens is.

Opzich is het hoesje nog wel ok op de lik-sang logo. En over dat doorzichtig hoesje, zoiets zou ik nooit gebruiken denk ik, gebruik liever een wristwrap.
nofi
Een wristwrap?! Beschermt dat een beetje :? :+
Het gaat er niet om of het mooi is, maar zo is ie nog robuuster en ben ik minder huiverig
ervoor dat er meer krassen of deuken er op kunnen komen.
Zo maakt het niet uit of ik met mijn PSP met, of zonder case kan rondlopen of dat ik het
ergens in een tas of zak stoppen.
Zie het maar als een condoom in een condoom :*) .

Nee, wacht even. Ik begin te ijlen. Laat ik maar snel gaan psp'en slapen :z

[ Voor 8% gewijzigd door Crashcat op 06-04-2005 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Crashcat schreef op woensdag 06 april 2005 @ 00:14:
[...]

Het gaat er niet om of het mooi is, maar zo is ie nog robuuster en ben ik minder huiverig
Zo maakt het niet uit of ik met mijn PSP met, of zonder case kan rondlopen of dat ik het

Een wristwrap beschermt natuurlijk fantastisch tegen het laten vallen :p

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
Crashcat schreef op woensdag 06 april 2005 @ 00:14:
[...]

Volgens mij mag je geen 2 condooms over mekaar doen :P

Kun je op deze manier nog wel goed bij de knoppen? Ik heb zonder zo'n ding al moeite met de joystick :/

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:23
OK, iemand Tony Hawk? Hoe in de hell maak je een combo, snap er geen ruk van. Ben nu in Parc Guell, Barcelona. Skate op en neer tussen twee omhooglopende muurtjes (geen "echte" halfpipe dus. Hoe zie je dat je een combo aan het doen bent (punten ofzo?) en hoe kan je ervoor zorgen dat je in een combo "blijft": als ik een paar flips doe scoor ik bv. 5000 punten, maar zodra ik de grond raak zie ik die punten niet meer. Wat is de truc om combo's te maken in godsnaam?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

matthijst schreef op woensdag 06 april 2005 @ 00:20:
OK, iemand Tony Hawk? Hoe in de hell maak je een combo, snap er geen ruk van. Ben nu in Parc Guell, Barcelona. Skate op en neer tussen twee omhooglopende muurtjes (geen "echte" halfpipe dus. Hoe zie je dat je een combo aan het doen bent (punten ofzo?) en hoe kan je ervoor zorgen dat je in een combo "blijft": als ik een paar flips doe scoor ik bv. 5000 punten, maar zodra ik de grond raak zie ik die punten niet meer. Wat is de truc om combo's te maken in godsnaam?
N00b ;), dat komt omdat je Combo dan ook is afgelopen, je moet manuallen (snel naar boven en dan naar beneden en dat weer herhalen op de d-pad) tot je in manual mode komt, dan moet je balanceren met boven naar beneden, een combo is dus onderbroken vanaf het moment dat je 'stilstaat' met tricks :) Manuallen is dan ook een trick.

Tijdens manuallen kan je ook nog tricks doen, door bv te pivotten (right shoulderbutton drukken als je in manual zit), maar je raakt dan wel verdomd snel uit balans als je niet genoeg manual stat punten hebt :)

[ Voor 17% gewijzigd door prototype op 06-04-2005 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
prototype schreef op woensdag 06 april 2005 @ 00:23:
[...]

N00b ;), dat komt omdat je Combo dan ook is afgelopen, je moet manuallen (snel naar boven en dan naar beneden en dat weer herhalen op de d-pad) tot je in manual mode komt, dan moet je balanceren met boven naar beneden, een combo is dus onderbroken vanaf het moment dat je 'stilstaat' met tricks :) Manuallen is dan ook een trick.

Tijdens manuallen kan je ook nog tricks doen, door bv te pivotten (right shoulderbutton drukken als je in manual zit), maar je raakt dan wel verdomd snel uit balans als je niet genoeg manual stat punten hebt :)
Ah, dat manuallen vind ik aardig kut om in te komen (verdomde snel op en neer), zal s ff oefenen dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
Spiller schreef op woensdag 06 april 2005 @ 00:19:
[...]

Volgens mij mag je geen 2 condooms over mekaar doen :P

Kun je op deze manier nog wel goed bij de knoppen? Ik heb zonder zo'n ding al moeite met de joystick :/
Ik heb aziatische handjes _/-\o_ Precies de doelgroep waar de Japanners op het oog hadden :+
Nee, serieus, ik heb er geen problemen mee. Was eerst even wennen en nu merk ik er
niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hackers geven PSP meer functies
LOS ANGELES - Sony lijkt iets te karig zijn geweest met zijn draagbare Playstation. Hackers blijken in rap tempo nieuwe functies voor de spelcomputer te ontwikkelen, zo blijkt uit een inventarisatie van persbureau Reuters.

Sinds het apparaat op 24 maart in de verkoop is gegaan in de Verenigde Staten zijn er onder meer een chatdienst en een mogelijkheid voor het bekijken van digitaal opgenomen tv-programma's 'toegevoegd'. Hackers maken daarbij gebruik van de kleine openingen die Sony voor buitenstaanders heeft achtergelaten.

Belangrijk voor de nieuwe functies blijkt de mogelijkheid van de Playstation Portable (PSP) om via een draadloos netwerk (WiFi) tegen elkaar te gamen. Een simpel chatprogramma kan daar ook gebruik van maken. Voor het ophalen van internetpagina's dient een webbrowser die een racespel (Wipeout Pure) nodig heeft om op een website van Sony te komen. Daarvoor moeten wel de netwerkinstellingen worden gewijzigd, maar voor de meeste gebruikers kost dat weinig moeite. Op internet circuleren zelfs speciale internetpagina's die op het PSP-scherm passen.

Sony heeft de PSP vooral ontwikkeld om te kunnen gamen. Daarnaast zijn mogelijkheden aanwezig om muziek te beluisteren en om films te bekijken. In Europa is het apparaat nog niet op de markt.

Bron: Telegraaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk ontwikkelen ze dan daarlijk ook dus een stand alone browser ;)
Is het trouwens al iemand gelukt om via internet/wifi te gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 07:29:
Bla.....
Leuk dat ze daar nu mee komen, dan kunnen ze die 'gaten' dichttimmeren voordat ie hier in Europa uitkomt....

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien alleen de onveilige gaten. Ik denk niet dat sony een gat kan vullen om chat tegen te gaan omdat ze dan een beperking geven aan andere fabrikanten die accessoires gaan maken voor de psp die wel die functie gaan gebruiken. Ook denk ik dat sony de mogelijkheden van de psp es moet in gaan zien en zelf bijvoorbeeld een browser/chat programma gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een tijdje terug een post voorbij zien gaan van iemand die van zijn vriendin een PSP 'kreeg' die hem meenam uit Canada geloof ik. Kan jij mij vertellen wat de prijs van die PSP was. Zelf gaat er binnenkort iemand uit mijn vriendenkring naar Canada, en komt regelmatig in de Wal-Mart namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 17:22
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 08:43:
Ook denk ik dat sony de mogelijkheden van de psp es moet in gaan zien en zelf bijvoorbeeld een browser/chat programma gaan maken.
Jij bent niet helemaal op de hoogte zo te zien. Er komt een webbrowser. Voor korea is de datum al bekent want tijdens de release van de PSP kunnen mensen online. Hoe het met US en JAP staat is nog onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 07:29:
LOS ANGELES - Sony lijkt iets te karig zijn geweest met zijn draagbare Playstation. Hackers blijken in rap tempo nieuwe functies voor de spelcomputer te ontwikkelen, zo blijkt uit een inventarisatie van persbureau Reuters.

Sinds het apparaat op 24 maart in de verkoop is gegaan in de Verenigde Staten zijn er onder meer een chatdienst en een mogelijkheid voor het bekijken van digitaal opgenomen tv-programma's 'toegevoegd'. Hackers maken daarbij gebruik van de kleine openingen die Sony voor buitenstaanders heeft achtergelaten.

Belangrijk voor de nieuwe functies blijkt de mogelijkheid van de Playstation Portable (PSP) om via een draadloos netwerk (WiFi) tegen elkaar te gamen. Een simpel chatprogramma kan daar ook gebruik van maken. Voor het ophalen van internetpagina's dient een webbrowser die een racespel (Wipeout Pure) nodig heeft om op een website van Sony te komen. Daarvoor moeten wel de netwerkinstellingen worden gewijzigd, maar voor de meeste gebruikers kost dat weinig moeite. Op internet circuleren zelfs speciale internetpagina's die op het PSP-scherm passen.

Sony heeft de PSP vooral ontwikkeld om te kunnen gamen. Daarnaast zijn mogelijkheden aanwezig om muziek te beluisteren en om films te bekijken. In Europa is het apparaat nog niet op de markt.

Bron: Telegraaf
Imo is hier niks aan hacken gedaan? TV-series kan je gewoon op een mem stick zetten net als je divx/xvidjes. En dat chatten gaat gewoon via een browser die al in WipeOut Pure zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randeazy
  • Laatst online: 30-09-2024
BeZaX schreef op woensdag 06 april 2005 @ 10:19:
[...]

Jij bent niet helemaal op de hoogte zo te zien. Er komt een webbrowser. Voor korea is de datum al bekent want tijdens de release van de PSP kunnen mensen online. Hoe het met US en JAP staat is nog onbekend.
ja precies, er word blijkbaar een programma meegeleverd bij de PSP's die een netwerk applicatie installeerd die het mogelijk maakt om de eerste 2 maanden gratis wireless online te gaan op de aangelegde hotspots door korea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 17:22
Randeazy schreef op woensdag 06 april 2005 @ 10:32:ja precies, er word blijkbaar een programma meegeleverd bij de PSP's die een netwerk applicatie installeerd die het mogelijk maakt om de eerste 2 maanden gratis wireless online te gaan op de aangelegde hotspots door korea.
Zelfs een complete UMD... waar al dit moois op staat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Chester schreef op woensdag 06 april 2005 @ 10:21:
[...]

Imo is hier niks aan hacken gedaan? TV-series kan je gewoon op een mem stick zetten net als je divx/xvidjes. En dat chatten gaat gewoon via een browser die al in WipeOut Pure zit.
Hehe, precies wat ik dacht, ik lees op elke site ook steeds dat de PSP gehacked is enz., terwijl sony toch echt zelf zoals je al zegt de mogelijkheid tot .mpeg4 bekijken heeft ingebouwd =)
En de 'chat-hack' is gewoon even naar een irc pagina surfen via de 'browser-hack', is het dan ook een 'forum-hack' als ik via mijn PSP hier ga lopen posten? :D
Rare mensen, als er straks illegaal games van de mem-stick gedraait kunnen worden, dan mogen ze dat een hack noemen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randeazy
nioz schreef op woensdag 06 april 2005 @ 11:48:
[...]

Rare mensen, als er straks illegaal games van de mem-stick gedraait kunnen worden, dan mogen ze dat een hack noemen =)
Dat zou wel weer nice zijn....in onze opzicht dan....(van de gamer) een maat van me woont in Curacao en die vertelde me dat er binnekort ookal gekopierde UMD's uit kwamen vanuit de VS.....kan bull zijn maar zou wel een mogelijkheid zijn....aangezien de PSP er al is vanaf december 04....

ik zei dat ie me maar op de hoogte moet houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of dynasty warriors in het japans een beetje te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 12:14:
Zonder kennis van de Japanse taal zul je in dit spel waarschijnlijk niet verder komen dan trial-and-error menu keuzes en dan belanden in een "level" waar je dan een beetje kunt hakken en zagen :)

Ik zou, als je dit spel echt wilt hebben, dan ook de US versie kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randeazy
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 12:14:
zag m zeker op marktplaats staan voor €30,-..... kdenk idd niet dat dat goed te doen is,...khad wat screenshotjes bekeken en kon er weinig uit opmaken!....
kan altijd proberen!!!! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die van marktplaats heb ik dus al gekocht :+

ach het is een beetje hacken en slashen,zal wel lukken ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2005 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dynasty Warriors is op zich goed te spelen zonder kennis van de taal. Het is hakken en knoppen rammen.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 10:09:
Ik had een tijdje terug een post voorbij zien gaan van iemand die van zijn vriendin een PSP 'kreeg' die hem meenam uit Canada geloof ik. Kan jij mij vertellen wat de prijs van die PSP was. Zelf gaat er binnenkort iemand uit mijn vriendenkring naar Canada, en komt regelmatig in de Wal-Mart namelijk.
Mijn oom en tante nemen een PSP mee uit Canada. Ik ben 255 (omgerekend naar euros) kwijt voor PSP Value Pack met Gretzky NFL en Spiderman2 Movie (Bundel). Verder nog 2 spellen bij genomen totaal 330 euro kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Woei, eindelijk mn PSP binnen :D Wat een pracht apparaat :D Dat wordt morgen dus een onvoldoende voor mn tentamen :p
Weet iemand toevallig of er van Tales Of Eternia een US versie komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 14:31:
[...]

Mijn oom en tante nemen een PSP mee uit Canada. Ik ben 255 (omgerekend naar euros) kwijt voor PSP Value Pack met Gretzky NFL en Spiderman2 Movie (Bundel). Verder nog 2 spellen bij genomen totaal 330 euro kwijt.
Zit er bij de Gretzky NFL-bundel nu wel of niet die Spiderman2 Movie bij?
Ik wil graag bij VGP bestellen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
heb me psp binnen, wat een awesome ding :D Kocht ik een cardreader 9 in 1 zit die psp kabel er los bij |:(

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 16:27:
[...]

Zit er bij de Gretzky NFL-bundel nu wel of niet die Spiderman2 Movie bij?
Ik wil graag bij VGP bestellen.
Bij mij wel maar ik haal hem uit Canada uit een winkel en geen internet winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spiderman zit bij de eerste miljoen psp's voor amerika, dus ook bij die je bij VGP bestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Tiduz schreef op woensdag 06 april 2005 @ 16:50:
heb me psp binnen, wat een awesome ding :D Kocht ik een cardreader 9 in 1 zit die psp kabel er los bij |:(
bij de jap versie zat ie er niet bij... maar ik had er nog een van mijn mp3-speler gelukkig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Nog mensen die spellen voor de PSP hebben en in een fatsoenlijk formaat foto's van de hoesjes willen maken, en naar mij doorsturen?

graag dan de voorkant en de binnenkant, zoals ook al is te zien in de TS. het liefste de spellen apart op de foto. ik heb al ridge racers en bleach...

stuur de foto's aub naar hwoltering[at]home[dot]nl

alvast bedankt, namens de TS :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Chester schreef op woensdag 06 april 2005 @ 14:59:
Woei, eindelijk mn PSP binnen :D Wat een pracht apparaat :D Dat wordt morgen dus een onvoldoende voor mn tentamen :p
Weet iemand toevallig of er van Tales Of Eternia een US versie komt?
Ik dacht dat er wel zoiets was aangekondigt, maar heb geen bron oid.
Het is trouwens een port en het origineel is ook in amerika verschenen onder de naam Tales of Destiny 2. Engelse teksten etc hebben ze dus iig al =)

Als er geen engelse versie komt, dan is de Japanse trouwens ook nog best wel te spelen. Het is wel een voordeel als je bekend bent met de "Tales of..." series en hun menu structuur, omdat die in alle spellen volgens mij zo'n beetje hetzelfde is.
Ik heb pas een keer vastgezeten in het spel doordat ik de japanse hints niet kon lezen, maar omdat het spel dus een port is zijn er op www.gamefaqs.com ook faqs te vinden die voor ToE te gebruiken zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
trancesetter schreef op woensdag 06 april 2005 @ 17:21:
Nog mensen die spellen voor de PSP hebben en in een fatsoenlijk formaat foto's van de hoesjes willen maken, en naar mij doorsturen?

graag dan de voorkant en de binnenkant, zoals ook al is te zien in de TS. het liefste de spellen apart op de foto. ik heb al ridge racers en bleach...

Wil je alleen een shot van de voorkant van de hoes of ook van de achterkant, zijkant en binnekant etc.?

Persoonlijk lijken mij alleen de voor- en desnoods de achterkant voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trancesetter schreef op woensdag 06 april 2005 @ 17:21:

Add me ff op msn op rblokvoort[at]home[dot]nl , ik heb nog wat voor je

EDIT: Ik mail ze je wel ff , WIPEOUT, LUMINES(jap). APE ESCAPE ON THE LOOSE.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2005 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Tr1gg3R schreef op woensdag 06 april 2005 @ 17:56:
[...]

Wil je alleen een shot van de voorkant van de hoes of ook van de achterkant, zijkant en binnekant etc.?

Persoonlijk lijken mij alleen de voor- en desnoods de achterkant voldoende.
ik vind de voorkant en de binnenkant wel belangrijk. de zij- en achterkant zijn niet nodig. het gaat er ook niet om dat we dadelijk hoesjes kunnen gaan printen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:12
Ik kan misschien wel foto's maken van Untold Legends(USA) en als ik hem binnen heb, ook NFSU Rivals(USA). Nu hopen dat me camera scherp genoeg is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Nilos schreef op woensdag 06 april 2005 @ 18:38:
Ik kan misschien wel foto's maken van Untold Legends(USA) en als ik hem binnen heb, ook NFSU Rivals(USA). Nu hopen dat me camera scherp genoeg is!
graag. tot nu toe staan alle ontvangen foto's in de TS :D Ook de PSP-gebruiker foto's staan erin. Dus vergeet geen kijkje te nemen :D

[ Voor 4% gewijzigd door TranceSetter op 06-04-2005 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
nou dan help ik ook maar ff:
Afbeeldingslocatie: http://img217.exs.cx/img217/4868/thug20042wf.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img217.exs.cx/img217/6091/thug20036ig.th.jpg

Ik heb trouwens ff de demo disk gekeken op de PSP en er komen paar zeer vette films aan op de UMD, kwa spellen viel het wel mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Eppo © schreef op woensdag 06 april 2005 @ 18:55:
nou dan help ik ook maar ff:
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik heb trouwens ff de demo disk gekeken op de PSP en er komen paar zeer vette films aan op de UMD, kwa spellen viel het wel mee...
en weer bedankt :D ze zitten al in de TS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Heeft iemand toevallig een link naar een engelstalige manual van Ridge Racers, dr zijn nog een paar menu items waarvan ik niet zeker weet wat ze doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op woensdag 06 april 2005 @ 19:15:
Heeft iemand toevallig een link naar een engelstalige manual van Ridge Racers, dr zijn nog een paar menu items waarvan ik niet zeker weet wat ze doen :p
Heb je hier wat aan ?

http://www.psp411.com/sho...u_Screens_Translated.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argonath
  • Laatst online: 22-01 16:17
deze link uit de openingspost werkt voor mij niet meer:
http://www.connect.com/psp/

ik word nu doorgestuurd naar:
http://eu.playstation.com/europe/europe_select.jhtml

ik neem aan dat dit voor anderen ook geldt. Bestaan er nog andere sites zoals die of is er een andere link naar dezelfde pagina. Ik vond het altijd wel leuk om die filmpjes te bekijken namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
Argonath schreef op woensdag 06 april 2005 @ 19:46:

ik neem aan dat dit voor anderen ook geldt. Bestaan er nog andere sites zoals die of is er een andere link naar dezelfde pagina. Ik vond het altijd wel leuk om die filmpjes te bekijken namelijk.
Bij mij ook, vaag |:(
Zal wel door sony geblokkeerd zijn ofzow :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
Net ff mailtje gestuurd met de foto's van Untold Legends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argonath schreef op woensdag 06 april 2005 @ 19:46:

psst

psp.connect.com werkt wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Werkt deze messenger wel op de browser van wipeout? (www.e-messenger.net)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Iemand de Engelse versies van Lumines en Ridge Racers die er efkes een 300 (+) dpi coverscan van kan maken? Knaken-Japanse zijkanten zien er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argonath
  • Laatst online: 22-01 16:17
haha bedankt

misschien handig om dit aan te passen in the OP, degene die dat kan natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 18:36

BreeeZe

Devt

matthijst schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:33:
Iemand de Engelse versies van Lumines en Ridge Racers die er efkes een 200 (+) dpi coverscan van kan maken? Knaken-Japanse zijkanten zien er niet uit.
Fired up the scanner !

Zal Lumines US even voor je scannen, RR heb ik ook alleen in het Japans :)

edit: url verwijderd,mail de link even, scheelt bandbreedte :P
Hij is wel 6mb trouwens :X

Ehm hopelijk wordt dit niet gezien als illegaal op got :?

[ Voor 32% gewijzigd door BreeeZe op 06-04-2005 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Morgen op t werk efkes printen.

Nog iemand die Ridge Racers heeft ;)

[ Voor 239% gewijzigd door matthijst op 06-04-2005 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
ridge racers is verstuurd naar mij, ik heb geen flauw idee hoe lang het duurt voordat mijn spellen binnen zijn (komen van VGP) maar als ik hem binnen heb en niemand heeft hem ergens neer gezet dan stuur ik hem je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coo_tjai
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 17:52
http://psp.connect.com:

in de setup file zit een mp4 bestand, dus geen setup. raar maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
iemand deze movie al gezien? een NES-emulator op de PSP :? Wat denken jullie? echt of nep?

link naar PSP-Party movie

met dank aan Nilos voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik heb al foto’s van de volgende games:
- Ape Escape
- Bleach
- Lumines
- Ridge Racers
- THUG
- Untold Legends
- Wipeout Pure

Alle andere game-doosjes-foto’s zijn allemaal heel erg welkom! (hwoltering[at]home[dot]nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trancesetter schreef op woensdag 06 april 2005 @ 23:43:
iemand deze movie al gezien? een NES-emulator op de PSP :? Wat denken jullie? echt of nep?

die is er ook al met mario die was fake

http://www.putfile.com/media.php?n=nes-emulator-on-psp

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
Zo net ff RR en screen protectors bestelt bij VG+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
trancesetter schreef op woensdag 06 april 2005 @ 23:43:

Ziet er uit als fake, Als ik me niet vergis zie ik in het begin zelfs winxp randjes om het window :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 15-09 17:26

Bosmonster

*zucht*

Het zal al wel een paar keer gevraagd zijn, maar toch :P

Ik moet vandaag beslissen of ik iemand uit Hong Kong iets mee laat nemen. Mijn eerste gedachte ging natuurlijk naar een PSP. Maar nu heb ik hier een aantal vragen over:

- Kun je dalijk EU games spelen op een zo'n PSP?
- Hoe zit het met die scherm problemen waar je zoveel over hoort?
- Welke games MOET ik er gewoon bij hebben?

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 07-04-2005 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 07 april 2005 @ 09:49:

Ik moet vandaag beslissen of ik iemand uit Hong Kong iets mee laat nemen. Mijn eerste gedachte ging natuurlijk naar een PSP. Maar nu heb ik hier een aantal vragen over:

jij bent zeker net benoemd tot moderator :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 09:51:
[...]

jij bent zeker net benoemd tot moderator :) ;)
Ja net 2 jaar geleden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:21
Bosmonster schreef op donderdag 07 april 2005 @ 09:49:

weet jij wat de " straatprijzen " in Hong Kong toevallig zijn ? Dus voor hoeveel ze worden verkocht in de winkels daar. Want als het goed is zijn ze goedkoper dan bijv. Lik-sang. Ik ben daar wel benieuwd naar want misschien kan ik ook iets regelen via Hong Kong.

De officiele HK launch is als het goed is 10 mei. Valuepack only net zoals in Amerika en ze worden dan verkocht voor 1980 Hk$ omgerekend is dat iets minder dan 200 euro.

en verder, ja je kan EU games spelen. Games zijn regiovrij, UMD video's niet. Af en toen zitten er PSP's tussen met enkele dode pixels en volgens mij is Ridge Racer vrij populair en als je van puzzelen houdt dan is Lumines aan te raden.

[ Voor 10% gewijzigd door dcell op 07-04-2005 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

trancesetter schreef op woensdag 06 april 2005 @ 23:50:
Ik heb al foto’s van de volgende games:
- Ape Escape
- Bleach
- Lumines
- Ridge Racers
- THUG
- Untold Legends
- Wipeout Pure

Alle andere game-doosjes-foto’s zijn allemaal heel erg welkom! (hwoltering[at]home[dot]nl)
Darkstalkers Chronicles misschien? Ik heb trouwens de US version van Ridge Racer, als je daar een foto van wil :)

[ Voor 1% gewijzigd door prototype op 07-04-2005 10:27 . Reden: You've got mail ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg binnenkort dynasty warriors(jap) ,metal gear acid(usa) binnen

dus als je daar nog geen fotos van hebt,wil ik die dan wel maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet jij wat de " straatprijzen " in Hong Kong toevallig zijn ? Dus voor hoeveel ze worden verkocht in de winkels daar. Want als het goed is zijn ze goedkoper dan bijv. Lik-sang. Ik ben daar wel benieuwd naar want misschien kan ik ook iets regelen via Hong Kong.

en verder, ja je kan EU games spelen. Games zijn regiovrij, UMD video's niet. Af en toen zitten er PSP's tussen met enkele dode pixels en volgens mij is Ridge Racer vrij populair en als je van puzzelen houdt dan is Lumines aan te raden.
Ik heb zelf 3 weken geleden mijn PSP zelf uit Hong Kong gehaald. Het was daar toen ook nog niet officeel uit. Waren ook allemaal imports van Japan. Ze vermelden er specifiek bij dat het in JAPAN gemaakte PSP's waren. Deze waren dus uitgerust met de Sharp shermpje. PSP's uit CHINA zouden een Samsung scherm hebben. Ik had er niet eens naar gevraagd, ze vertelden het gewoon. Er zou volgens hun wel degelijk kwaliteitsverschil in zitten. Toen ik daar mijn PSP testte was er niets aan de hand. Later, toen ik thuis was bleken er 4 dode pixels in te zitten. Maar wat blijkt? Je ziet ze tijdens het spelen niet en je denkt er niet eens aan. Zodra je 'm aanzet vergeet je het want je bent gewoon al blij dat je het dingetje hebt! Maarre, terug naar de prijs. Ik heb er HK$ 2300 voor betaald. Dat is de value pack inclusief een game naar keuze. Tja, je bent Nederlander of niet, maar kies het duurste spel erbij en koop de rest los. Spelletjes liggen rond de HK$ 300 -340 toen ik daar rondliep. Kollon was zelfs verkrijgbaar voor HK$200.

Als je in Hong Kong gaat winkelen ervoor, ga dan naar Sam Sui Po, daar is een overdekt winkelcentrum met alleen maar computerartikelen (Nerd's Paradise, as I call it... Wat heb ik me daar vermaakt zeg...). Loop een beetje rond, vraag naar de prijzen. Als je toerist bent, LAAT JE NIET AFZETTEN. Koop ook gelijk je accessoires daar. Een extra batterij is geen overbodige luxe. Ik heb ze gehaald voor maar HK$ 260. Let wel, er zijn verschillende. Batterijen in een origenele verpakking zijn HK$ duurder, maar zijn precies hetzelfde als diegene die je zult zien liggen in een plastic zakje. Ik kan door blijven gaan met praten over mijn ervaringen daar maar....

Oh ja, je kunt de koers nemen van €1 : HK$10. Dan ben je net iets goedkoper uit als je het koopt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
prototype, heb jij een scanner?
Zoek een hi-res coverscan (liefst 300DPI) van US Ridge Racer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

matthijst schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:27:
prototype, heb jij een scanner?
Zoek een hi-res coverscan (liefst 300DPI) van US Ridge Racer.
Helaas geen scanner :( de uni echter wel, dus 'k kan wel even proberne te kijken of ik er een scan van kan maken op de uni :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Cool, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:21:
[...]

Ik heb zelf 3 weken geleden mijn PSP zelf uit Hong Kong gehaald. Het was daar toen ook nog niet officeel uit. Waren ook allemaal imports van Japan. Ze vermelden er specifiek bij dat het in JAPAN gemaakte PSP's waren. Deze waren dus uitgerust met de Sharp shermpje. PSP's uit CHINA zouden een Samsung scherm hebben. Ik had er niet eens naar gevraagd, ze vertelden het gewoon. Er zou volgens hun wel degelijk kwaliteitsverschil in zitten.
Zijn die Samsung of Sharp dan juist beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Alle PSP's die nu uit zijn hebben een Sharp scherm. Er zijn nog geen PSP's op de markt die 'made in China' zijn. De Sharp zou beter zijn, maar ik denk dat het niet veel zal uitmaken welk scherm je straks hebt.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:15:
ik krijg binnenkort dynasty warriors(jap) ,metal gear acid(usa) binnen
Ik zit te twijfelen of ik Metal gear solid erbij zal nemen. Ik heb al een trailer movie gezien maar ik heb er nog geen goede indruk op gekregen (zag er meer uit als een puzzel? :s). Voor de rest wil ik weten of het speelbaar is in t japans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 11:01:
[...]

Ik zit te twijfelen of ik Metal gear solid erbij zal nemen. Ik heb al een trailer movie gezien maar ik heb er nog geen goede indruk op gekregen (zag er meer uit als een puzzel? :s). Voor de rest wil ik weten of het speelbaar is in t japans...
Het is een turnbased strategy game van het kaliber van advance wars, alleen dan in 3d en je moet ongezien langs bepaalde objecten bewegen :) Zag er wel koel uit opzich, maar meer voor de liefhebber; het is dus zeker geen 3d sneak game zoals je gewend bent van de console variant.
Speelbaar is het wel, maar te begrijpen in het japans is het niet als je geen kennis hebt over die taal. De cutscenes zijn volledig japans, en je volgt dus barweinig van het verhaal. Niet aan te raden dus, gewoon de US version halen :)

[ Voor 16% gewijzigd door prototype op 07-04-2005 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Hm.. Lumines en Ridge Racers, hebben die wel Engelse taal ingebouwd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( jammer had me er wel op verheugd.. k zoek eigenlijk vette shooter voor de psp. Maar aangezien het lastig is om te aimen met de 4 druktoetsen zal het wel niet de zelfde ervaring opleveren als op de pc :'(

Enige suggesties voor games die echt leuk zijn om via de wifi te spelen? (afgezien van de race games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 11:16:
:( jammer had me er wel op verheugd.. k zoek eigenlijk vette shooter voor de psp. Maar aangezien het lastig is om te aimen met de 4 druktoetsen zal het wel niet de zelfde ervaring opleveren als op de pc :'(

Enige suggesties voor games die echt leuk zijn om via de wifi te spelen? (afgezien van de race games)
Erm, onder welke steen heb jij gelegen ;) Je hebt nog een analoge stick op je PSP die zo smooth is als een baby's ass or so i've heard :P
Coded arms wordt de eerste FPS voor de PSP heb ik zo gehoord, en 't ziet er weer goed uit, maar we zijn dan ook niet anders gewend van Konami :)
Bosmonster schreef op donderdag 07 april 2005 @ 11:14:
Hm.. Lumines en Ridge Racers, hebben die wel Engelse taal ingebouwd??
Nee, het is gemengd, deels engels en deels japans; wat de logica daarvan is weet ik zelf ook niet, maar het komt er op neer dat die spellen echt goed speelbaar zijn zonder kennis over de japanse taal. Hoofdmenutjes zijn engels, gesproken taal ook, alleen sommige menu elementen zijn japans, maar dat is echt miniem. Een paar keer gokken en je komt er echt wel uit wat de betekenis ervan is ;)

[ Voor 31% gewijzigd door prototype op 07-04-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 11:52
hey weet iemand een shop in amsterdam waar je PSP games kunt kopen? als het goed is heb ik zondag mn PSP maar geen games erbij... dus hulp zou welkom zijn (anders zoek ik wel wat 2e hands oid... NL webshops zijn ook oké, ga echter niet uit US/canada/japan bestellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Nedgame in Apeldoorn.
Playz2B in Apeldoorn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bong-One schreef op donderdag 07 april 2005 @ 13:46:
hey weet iemand een shop in amsterdam waar je PSP games kunt kopen? als het goed is heb ik zondag mn PSP maar geen games erbij... dus hulp zou welkom zijn (anders zoek ik wel wat 2e hands oid... NL webshops zijn ook oké, ga echter niet uit US/canada/japan bestellen).
Op Schiphol Plaza kan je de Japanse PSP (Value Pack) Kopen voor 399

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
kiddyl schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:59:
Alle PSP's die nu uit zijn hebben een Sharp scherm. Er zijn nog geen PSP's op de markt die 'made in China' zijn. De Sharp zou beter zijn, maar ik denk dat het niet veel zal uitmaken welk scherm je straks hebt.
nu we het toch over de schermen hebben...

hebben jullie ook last van ghosting op je PSP? ik wel namelijk, bij snelle rondjes van RR zie ik duidelijk een waas achter objecten, en als ik een foto inzoom en dan snel met de analoge stick naar een ander stuk van de foto ga, dan zie ik ook de grote lijnen van de foto nog even achterblijven.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt als V&A topic. Aanbieden van hardware/software is dus niet toegestaan! Ook het posten van hoelang je nog op je PSP moet wachten voordat deze arriveert is niet nodig. Lees dit ook eerst even door m.b.t. bovenstaande.

Hou het nuttig, leuk en interessant voor elkaar. En zoek eerst voordat je een vraag stelt!