Welke screen protector je neemt moet je zelf weten, ik heb alleen maar die van Hori en die bevalt me wel, maar de anderen waren ook heel positief over die protector die kiddyl levert, dus ik denk dat het niet zo heel veel uitmaakt.
Ik heb zo'n 3pack umd hoesjes genomen, die hoesje zijn voornamelijk tegen bescherming van stof of water dat zo wat minder gemakkelijk in je umd komt en ze zijn niet stevig genoeg om je umd te beschermen als je erop staat ofzo. (niet getest overigens

) Ik vond dat umd doosje waar er mee tegelijk inpassen er wat dat betreft steviger uitzien, maar het is dus maar net wat je handiger vind. Ik heb ze liever per stuk, dan kan ik ze makkelijk meenemen of opbergen en het voelt net wat veiliger dan wanneer ik ze zonder hoesje in mijn tas of binnenzak stop
Ik moet daarbij zeggen dat ik al die accesoires relatief goedkoop vind, dus als je een keer iets aanschaft wat niet echt bevalt, dan ben je nog steeds maar iets van 5euro kwijt.
ps. op Pagina 5 van dit topic staat een foto van mij van de 3hoesjes en op pagina 6 heeft iemand een foto gepost van een umd bewaar doosje.
[
Voor 15% gewijzigd door
nioz op 04-04-2005 18:06
]