Het Playstation Portable topic Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.813 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76236

Weet iemand het verschil tussen een:

Disc Holder Case
http://www.lik-sang.com/i...gory=306&products_id=6384

&

Protective Disc Case
http://www.lik-sang.com/i...gory=306&products_id=6450

Prijs is hetzelfde, alleen krijg je van de Disk Holder Case 4 stuks en van Protective Disk Case 3 stuks

Even je sessionID eruit geknipt ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Crash op 22-04-2005 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09-2024
Anoniem: 76236 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 09:56:
Weet iemand het verschil tussen een:

Disc Holder Case
http://www.lik-sang.com/i...gory=306&products_id=6384

&

Protective Disc Case
http://www.lik-sang.com/i...gory=306&products_id=6450

Prijs is hetzelfde, alleen krijg je van de Disk Holder Case 4 stuks en van Protective Disk Case 3 stuks
De een houd er 4 tegelijk en de ander zijn 3 losse!!!

Staat er gewoon hoor :P

[ Voor 10% gewijzigd door Crash op 22-04-2005 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127313

Anoniem: 76236 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 09:36:
Sev7n je kan mijn duo stick 32mb wel kopen, ik krijg hem van het weekend binnen. Wat geef je ervoor pm dat maar.
ik kan je email nergens vinden ;) en om hier nou te gaan bieden... volgens mij vinden die modjes dat geen goed idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 09:33
Ik ben van plan een psp te importeren via http://www.importmadness.co.uk/.

Heeft iemand ervaring met die winkel en checken ze op dode-pixels?
Importmadness zit in engeland dus geen import heffing?

Ik heb ze al gemaild maar nog geen reactie... :|

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik hoor soms wat slechte berichten qua bezorgservices van ze. Verder snap ik niet waarom je het niet op videogamesplus.ca koopt waat het toch al gauw 10 pond scheelt. Komt weinig voor dat je import kosten moet betalen maar volgens mij (moet) je ook import kosten vanaf uk betalen (als ze je pakken) kijk elders in dit topic voor meer info over de import kosten. Ik heb iig een beter gevoel bij videogamesplus/liksang of kiddyl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127313 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 11:20:
[...]

ik kan je email nergens vinden ;) en om hier nou te gaan bieden... volgens mij vinden die modjes dat geen goed idee
FlasHie _ FlaSh @ hotmail.com

vanaaf weer online, ik zit nu op het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-04 18:38
[FrEEzEr] schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 11:30:
Ik ben van plan een psp te importeren via http://www.importmadness.co.uk/.

Heeft iemand ervaring met die winkel en checken ze op dode-pixels?
Importmadness zit in engeland dus geen import heffing?

Ik heb ze al gemaild maar nog geen reactie... :|
Ik heb mijn PSP gekocht via importmadness. Doos was wel open gemaakt dus wellicht hebben ze een check gedaan. Verder stond er op de doos een bedrag van maar 34 dollar, dus geen importheffing. Bedrijf zelf zit in Canada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Bob Popcorn

Plop!

Noener schreef op donderdag 21 april 2005 @ 21:15:
[...]

Dit is wat Lik-sang te melden heeft over de Free shipping
Ik heb hem net binnen gekregen! En hij is veeeeeet! :D

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Bob Popcorn schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:41:
[...]

Ik heb net mijn 4 nieuwe games binnen gekregen...

Need For Speed Underground Rivals
Lumines
Wipeout Pure
Tony Hawk's Underground 2 Remix

ze zijn 1 voor 1 allemaal supervet! Vooral Lumines vond ik vet toen ik hem net voor het eerst ff speelde... Wel ff wennen aan de besturing, maar dan is hij toch echt goed te doen (eerste lvl dan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Net Stufi gehad. Het moet er nu eindelijk toch maar eens van komen.
Weet iemand een online winkel waar je de VS/CAN PSP kan bestellen tegen een mooie prijs het liefst zonder Gretsky? (En het liefst eentje die zo verstuurd dat je geen belasting hoeft te betalen).

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

trancesetter schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:47:
[...]
Ik heb net mijn 4 nieuwe games binnen gekregen...

Need For Speed Underground Rivals
Lumines
Wipeout Pure
Tony Hawk's Underground 2 Remix

ze zijn 1 voor 1 allemaal supervet! Vooral Lumines vond ik vet toen ik hem net voor het eerst ff speelde... Wel ff wennen aan de besturing, maar dan is hij toch echt goed te doen (eerste lvl dan :P)
Deze bestelling was bij lik-sang ? Als het per shipment gaat heb ik ze misschien vandaag ook wel binnegekregen, hope so :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

Bob Popcorn schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:41:
[...]

Ik krijg ook net te horen dat die thuis binnengekomen is. Dat global priority shipped maar 1 keer in de 2 weken volgens mij. Het is voor mij iig de laatste keer geweest

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Noener schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:07:
[...]

Ik krijg ook net te horen dat die thuis binnengekomen is. Dat global priority shipped maar 1 keer in de 2 weken volgens mij. Het is voor mij iig de laatste keer geweest
Dat is dan weer typisch Nederlands he...

Van iets gratis verwachten dat het supersnel gebeurd, en als ze dan binnen de afgesproken termijn leveren er ook nog over klagen... |:(

Liksang shipped zijn global priority trouwens wekelijks, niet tweewekelijks.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Nu online

Bob Popcorn

Plop!

Little Bear schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:36:
[...]

Van iets gratis verwachten dat het supersnel gebeurd, en als ze dan binnen de afgesproken termijn leveren er ook nog over klagen... |:(

Eerhm, mijn shit was 2 april shipped, en ik krijg het nu (de 22e dus) pas binnen, das 20 dagen terwijl ze 5 tot 10 opgeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Bob Popcorn schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:51:
[...]

Eerhm, mijn shit was 2 april shipped, en ik krijg het nu (de 22e dus) pas binnen, das 20 dagen terwijl ze 5 tot 10 opgeven. :)
Bij mij zegt lik-sang altijd het volgende mbt global priority: (free shipping) 7-20 dagen.
En het doet er bij mij nooit langer dan 7 dagen over nadat zij zeggen dat ze het geshipped hebben.
Vind het echt vreemd dat het dan nu bij zoveel mensen mis gaat, is mij nog nooit overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Nu online

Bob Popcorn

Plop!

nioz schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:59:
[...]

Bij mij zegt lik-sang altijd het volgende mbt global priority: (free shipping) 7-20 dagen.
En het doet er bij mij nooit langer dan 7 dagen over nadat zij zeggen dat ze het geshipped hebben.
Vind het echt vreemd dat het dan nu bij zoveel mensen mis gaat, is mij nog nooit overkomen.
Zal wel druk zijn ofzo, volgende keer probeer ik iig een andere webshop :)

-ander onderwerp-

THUG is vet! Echt dikke PS2 fun op je PSP 8)

Boxshot:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/cfdiemel/DSC00149.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Little Bear schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:36:
[...]

Bij mij was global priority anders niet gratis.... 8)7

Shipping Cost (Global Priority) $10.00 (~7.66 EUR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

trancesetter schreef op woensdag 20 april 2005 @ 18:50:
[...]

klopt, moeten we ff de meest voorkomende vragen ff bij elkaar rapen. Hulp is altijd welkom. mail me maar op hwoltering[at]home[dot]nl... thnx

en ff een preview van de icoontjes die ik alvast voor deel 6 gemaakt heb:
[afbeelding]

Ik vind zelf eigenlijk dat ze best goed gelukt zijn...

en nog een preview:
[afbeelding]
Hey Trancesetter, enige kans dat ik die icoontjes in maximaal formaat mag gebruiken voor een pspsite projectje? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Hmm. De Playgear Pocket is dus via Dvdboxoffice te bestellen. Gaan de bestellingen daar nu nog een beetje vlot?.. Tijdens de preorder gekte hoorde ik dus veel negatieve reacties. Nu nix meer

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

YellowNeck schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 21:46:
Hmm. De Playgear Pocket is dus via Dvdboxoffice te bestellen. Gaan de bestellingen daar nu nog een beetje vlot?.. Tijdens de preorder gekte hoorde ik dus veel negatieve reacties. Nu nix meer
VGP heeft hem ook.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Damn..stoer. Kan daar alleen niet betalen door mijn beperkte betaalmogelijkheden :'(
Mss met iemand meebestellen? O-)

offtopic:
Ppff..wat veel Wireless Routers toch weer :X . Kan nie kiezen..wil vooral groot bereik hebben voor m'n PSP als ik achter et huis zit.

Afbeeldingslocatie: http://img219.echo.cx/img219/2540/routers8uu.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door Yellowneck op 22-04-2005 23:03 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Nu online
ik heb op vgp de logitech case al besteld :D nu maar hopen dat ie snel binnen is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piro
  • Laatst online: 12-04 13:32

Piro

Destructief

Ik ben sinds maandag ook een trotse bezitter van de PSP, wat een zwaar vet apparaat is dit zeg! :)

Op dit moment heb ik 2 spellen, Wipeout Pure en Mercury. Het volgende spel dat ik ga halen wordt waarschijnlijk Untold Legends. Ben nu nog aan het klooien met Xlink zodat ik m'n PSP misschien ook ooit nog eens online krijg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-05 20:55
heeft iemand ervaring met PSP's uit Japan die verzonden worden via EMS ? ik bedoel dan met name eventuele heffingen en inklaringskosten etc.

Ik weet dat je alleen heffingen moet betalen als je pakketje eruit wordt gepikt. Maar hoe zit het met de inklaringskosten ? betaal je die altijd ? alvast bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9095

dcell schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 02:42:
heeft iemand ervaring met PSP's uit Japan die verzonden worden via EMS ? ik bedoel dan met name eventuele heffingen en inklaringskosten etc.

Ik weet dat je alleen heffingen moet betalen als je pakketje eruit wordt gepikt. Maar hoe zit het met de inklaringskosten ? betaal je die altijd ? alvast bedankt voor de hulp
HI dcell

Maxxie hier EMS of wel speedpost genoemd

Het is the luck of the draw ,maar ga er maar van uit dat je zeker zo rond de 56 euro kwijt bent voor het systeem alleen ,als je er ook games bij besteld hebt ,reken er dan nog maar een paar euro meer bij

Ik heb hier ervaring mee,ik wel :X

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 9095 op 23-04-2005 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-05 20:55
okay bedankt, maar als ik er niet uit wordt gepikt .. moet ik dan wel of geen inklaringskosten betalen ? dat deel snap ik niet helemaal ....

want ik laat een PSP overkomen voor een vriend en ik heb hem een vaste bedrag beloofd :X
ik heb geen zin om voor de extra kosten op te draaien maar beloofd is beloofd dus ik hoop dat ik er niet wordt uitgepikt.

[ Voor 24% gewijzigd door dcell op 23-04-2005 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138547

dcell schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 11:01:
okay bedankt, maar als ik er niet uit wordt gepikt .. moet ik dan wel of geen inklaringskosten betalen ? dat deel snap ik niet helemaal ....

want ik laat een PSP overkomen voor een vriend en ik heb hem een vaste bedrag beloofd :X
ik heb geen zin om voor de extra kosten op te draaien maar beloofd is beloofd dus ik hoop dat ik er niet wordt uitgepikt.
Als je er niet wordt uitgepikt, hoef je geen inklaringskosten te betalen logisch toch :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Nu online
Mijn Logitech Playgear Pocket case is gisteren verzonden bij VGP Maybe dinsdag of woensdag al in huis :D Eens kijken of hij echt zo vet is als in bijna elke review gezegd wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136201

Iemand hier die een Logitech Playgear Pocket case gaat bestellen ik wil er namenlijk ook 1 maar heb geen credit card maybe kan ik samen met iemand bestellen.

Mail me AUB mail in profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39924

Ik heb gisteren bij Digifan in Haarlem een Value Pack (japanse) gekocht met de game Ridge Racer erbij. Ga vandaag bij Replay Leiden nog maar een spel aanschaffen (denk dat het Lumines gaat worden). Ik heb gelukkig welgeteld 0 dode pixels.

Ik heb nog een vraagje, hoeveel MB is een DIVX (orgineel is ongeveer 700 mb) film wanneer je hem omzet naar het video formaat van een PSP film? Ik wil namelijk ook een groter geheugenkaartje kopen maar die 1 GB heb ik misschien niet nodig wanneer het bestand kleiner dan 512 mb zou zijn. Ik gebruik hem toch niet voor MP3 (iPod) en ik zal er nooit meer dan 1 film tegelijk op hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Nu online
Anoniem: 39924 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 12:26:Ik heb nog een vraagje, hoeveel MB is een DIVX (orgineel is ongeveer 700 mb) film wanneer je hem omzet naar het video formaat van een PSP film? Ik wil namelijk ook een groter geheugenkaartje kopen maar die 1 GB heb ik misschien niet nodig wanneer het bestand kleiner dan 512 mb zou zijn. Ik gebruik hem toch niet voor MP3 (iPod) en ik zal er nooit meer dan 1 film tegelijk op hebben staan.
ik vraag me af of mensen weleens een topic doorlezen? die vraag is al 10 keer geweest en staat een paar blz. geleden nog erin.... zoeken doet wonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39924

trancesetter schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 13:13:
[...]

ik vraag me af of mensen weleens een topic doorlezen? die vraag is al 10 keer geweest en staat een paar blz. geleden nog erin.... zoeken doet wonderen :)
Ik stelde de vraag kort voordat ik naar het Office Centre ging dus ik dacht als ik snel het antwoord weet kan ik wellicht daar een kaartje kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Anoniem: 39924 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 15:43:
[...]

Ik stelde de vraag kort voordat ik naar het Office Centre ging dus ik dacht als ik snel het antwoord weet kan ik wellicht daar een kaartje kopen.
In dit geval was het dus sneller (en verstandiger) als je zelf naar het antwoord ging zoeken. Het gaat (meestal) wel passen op een 512MB kaartje.
Spiller schreef op maandag 04 april 2005 @ 13:39:
[...]

De grote hangt af van de bitrate waarnaar je het convert.
Als je uitgaat van een film van 700mb krijg je dit ongeveer:
Zeer goede kwaliteit = 768kbit/s = 380MB
Goede kwaliteit = 384kbit/s = 215MB
Matige kwaliteit = 192kbit/s = 110MB
Slechte kwaliteit = 96kbit/s = 55MB

De grote verschilt wat per film, maar dit is het ongeveer grof.

Sev7n, wat me trouwens erg stoord, zijn je kleine, nutteloze posts. Zoals je hebt gezien is er net een modbreak geweest, en die heeft ook dáár betrekking op. Zou je deze svp achter wege willen laten?

[ Voor 46% gewijzigd door Yellowneck op 23-04-2005 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133926

Als je de PSP aan zet vanuit de UIT (Niet standby) stand, start hij meteen de UMD die er in zit op. Weet iemand hoe je dat kan voorkomen en gewoon na t opstarten naar het menu kan gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
Geinig, Playgear Pocket customization:

Afbeeldingslocatie: http://ascully.home.mchsi.com/psp/playgeardub.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i3.photobucket.com/albums/y96/hishero/DSCN7015.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.boomspeed.com/bizzyjae/logi1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geinig, Playgear Pocket customization:
En ook enig idee waar die te koop zijn? Of zijn de zelf gemaakt? Vind ze wel erg wreed eigenlijk! Hoewel eem mat zwarte me toch het vetst lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133926 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 17:44:
Als je de PSP aan zet vanuit de UIT (Niet standby) stand, start hij meteen de UMD die er in zit op. Weet iemand hoe je dat kan voorkomen en gewoon na t opstarten naar het menu kan gaan?
Dit kun je helaas niet voorkomen mischien dat dat met een toekomstige firmware update wel kan, afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Nu online
Anoniem: 133926 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 18:06:
[...]

En ook enig idee waar die te koop zijn? Of zijn de zelf gemaakt? Vind ze wel erg wreed eigenlijk! Hoewel eem mat zwarte me toch het vetst lijkt.
Inderdaad ja, ik wil die! En anders ga ik zelf wel knutselen. Maar toch, hoop dat ze ergens te krijgen zijn ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
trancesetter schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 18:38:
[...]

Inderdaad ja, ik wil die! En anders ga ik zelf wel knutselen. Maar toch, hoop dat ze ergens te krijgen zijn ofzo...
Zijn gewoon zelfgemaakt; rubber eruit halen, plaatje erin, rubber eroverheen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Nu online
matthijst schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 19:19:
[...]

Zijn gewoon zelfgemaakt; rubber eruit halen, plaatje erin, rubber eroverheen ;)
nu nog mooie high res plaatjes krijgen van die spellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wtf ik heb gister een highscore van 69.000 in de mini game van ridge racers behaald.. maar geen bonus car gekregen :S toch staat er overal dat dit wel moet zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:02
Anoniem: 127313 schreef op zondag 24 april 2005 @ 11:00:
wtf ik heb gister een highscore van 69.000 in de mini game van ridge racers behaald.. maar geen bonus car gekregen :S toch staat er overal dat dit wel moet zijn |:(
Volgens mij was het 75.000 hoor, maar die heb ik ook nog niet gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130171

Nilos schreef op zondag 24 april 2005 @ 11:10:
[...]

Volgens mij was het 75.000 hoor, maar die heb ik ook nog niet gehaald!
je moet die car krijgen..

spel opgestart NIET die X rally game.. :|

maar via options daarzo.. en als je 60000 heb gehaald... dan moet je naar world tour... dan zie je je car :)

bij mij was ook in de war daarvoor hehe.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Als alle rijke PSP-kopers van het eerste uur onderstaande thread 's efkes willen lezen:
http://www.pspparty.nl/fo...&postid=633518#post633518

14-jarige, lang gespaard voor PSP, opgelicht door kansloze eikels op Marktplaats, geld kwijt, geen PSP....

5 eurotjes zou leuk zijn:
Niels Koole
Rabobank
336267495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als alle rijke PSP-kopers van het eerste uur onderstaande thread 's efkes willen lezen:
http://www.pspparty.nl/fo...;postid=633518#post633518

14-jarige, lang gespaard voor PSP, opgelicht door kansloze eikels op Marktplaats, geld kwijt, geen PSP....

Niels Koole
Rabobank
336267495
Volgens mij heeft die kerel al lang zijn geld bij elkaar als ik zo die thread doorlees. Denk dat hij aan 1 PSP wel genoeg heeft! En tjah, op marktplaats moet je oppassen, maar dat is (dacht ik) algemeen bekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Volgens mij heeft die kerel al lang zijn geld bij elkaar als ik zo die thread doorlees. Denk dat hij aan 1 PSP wel genoeg heeft! En tjah, op marktplaats moet je oppassen, maar dat is (dacht ik) algemeen bekend!
Ach ja, tis geen tsunami, geen dooien ofzo, maar een keer iemand matsen kan geen kwaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

matthijst schreef op zondag 24 april 2005 @ 12:05:

Niels Koole
Rabobank
336267495
Dit vind ik altijd zo'n onzin. Hij laat zichzelf belazeren (moet je maar niet vooruit betalen als je niet zeker weet of de persoon te vertrouwen is, en anders maar in de winkel kopen) en dan bij andere komen mekkeren of ze ff een nieuwe PSP voor hem betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-04 18:38
Vervelend, maar welcome to the real world.
Bovendien, zijn er geen ouders die een uitgave van meer dan 200 euro controleren van hun 14-jarige zoontje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

superjohn schreef op zondag 24 april 2005 @ 14:14:
Vervelend, maar welcome to the real world.
Bovendien, zijn er geen ouders die een uitgave van meer dan 200 euro controleren van hun 14-jarige zoontje?
Als ik dat forum zo doorlees heeft hij al wel genoeg geld binnen voor een nieuwe PSP.
Toch leuk dat iedereen zo meeleeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
vind het wel sneu voor hem en dat is dan ook het enige wat ik vind (ga er dus ook geen geld voor over maken ofzo), als hij gewoon logisch nagedacht had en wat zoek werk had gedaan op internet wist hij dat zo'n bedrag niet klopte en dat hij het beter ergens anders had moeten halen.

Ik heb ook gewoon hard moeten werken voor mijn PSP, maar ik heb gewoon wat door gespaard tot dat ik hem bij iemand een bedrijf kon halen die ik kon vertrouwen, en ja ik heb nu lekker wel een PSP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Eppo © schreef op zondag 24 april 2005 @ 14:30:.. en ja ik heb nu lekker wel een PSP
Stoer van je joh! Wil je een koekje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Nu online
matthijst schreef op zondag 24 april 2005 @ 14:36:
[...]

Stoer van je joh! Wil je een koekje?
Kom op jongens/meisjes(?), ga aub niet zo'n loze reacties na elkaar maken. Die jongen is belazerd, jammer voor hem, en iedereen mag doen wat hij wil (geld overmaken of niet). Maar dit onderwerp is compleet off-topic, aangezien het inhoudelijk niets met dit topic te maken heeft. Laten we lekker on-topic verder gaan, en misschien is het al mogelijk om vandaag deel 6 te openen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb gister dit docking station bij lik-sang besteld. Iemand dit ding al binnen? Of ervaring mee? Is echt super goedkoop en vind t veel cooler dan gewoon t adaptertje er in te stoppen. Ook een leuke stand voor in de trein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Anoniem: 133926 schreef op zondag 24 april 2005 @ 15:04:
heb gister dit docking station bij lik-sang besteld. Iemand dit ding al binnen? Of ervaring mee? Is echt super goedkoop en vind t veel cooler dan gewoon t adaptertje er in te stoppen. Ook een leuke stand voor in de trein!
Wow, dat ziet er wel cool uit! Ook 1 bestellen denk ik, scheelt weer kabeltje pluggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Anoniem: 133926 schreef op zondag 24 april 2005 @ 15:04:
Lithiumangel en ik hebben 'm ook besteld, en zodra hij binnen is kun je een hands-on verwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

matthijst schreef op zondag 24 april 2005 @ 12:05:

Niels Koole
Rabobank
336267495
Sorry dat ik het zeg maar; rot toch op met je post! :(

Als we iedereen die genaaid is via marktplaats of ebay moeten steunen door donaties is het einde zoek. Die jongen heeft niet opgelet en is zeer naïef geweest en daardoor is ie opgelicht... tsjah, heel vervelend voor hem, maar dat risico heeft ie genomen. Hij heeft er vast iets van geleerd.
En ik geloof niet dat de jongen zijn ouders uitkeringstrekkers zijn als hij een psp koopt, dus stort ik liever mijn 5 euro voor mensen die het echt nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bartjuh schreef op zondag 24 april 2005 @ 17:51:
[...]

Sorry dat ik het zeg maar; rot toch op met je post! :(

Als we iedereen die genaaid is via marktplaats of ebay moeten steunen door donaties is het einde zoek. Die jongen heeft niet opgelet en is zeer naïef geweest en daardoor is ie opgelicht... tsjah, heel vervelend voor hem, maar dat risico heeft ie genomen. Hij heeft er vast iets van geleerd.
En ik geloof niet dat de jongen zijn ouders uitkeringstrekkers zijn als hij een psp koopt, dus stort ik liever mijn 5 euro voor mensen die het echt nodig hebben.
mooi gezegd en idd iemand anders kan het beter gebruiken

trance is het niet tijd om numero 6 te starten?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Start nummer 6 maar, zijn we meteen van al die jankbekkies af.
Tering, reageer dan niet 8)7

Bartjuh; bang dat iemand anders z'n PSP goedkoper krijgt dan jij? Of heb je er zelf nog geen een. Kneusje.

[ Voor 38% gewijzigd door matthijst op 24-04-2005 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112921

Wie zegt eigenlijk dat hij opgelicht is :? Wie kan het bewijzen?
Misschien is hij niet opgelicht of heeft hij helemaal geen PSP gekocht en krijgt hij nu geld om er een te kopen.
Zoiets kan ik ook wel doen, alleen zou ik nieteens geld aan mezelf of een bekende doneren in zo'n situatie. Eigen schuld, dikke bult! zal ik maar zeggen O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

matthijst schreef op zondag 24 april 2005 @ 19:16:
Start nummer 6 maar, zijn we meteen van al die jankbekkies af.
Tering, reageer dan niet 8)7

Bartjuh; bang dat iemand anders z'n PSP goedkoper krijgt dan jij? Of heb je er zelf nog geen een. Kneusje.
Beter houden we het ff informatief hier dat afgezeik op elkaar heeft niemand wat aan.

en deel 6 kan toch pas bij 1000 posts zitten nu op 959

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 136201 op 24-04-2005 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jahhh heb me PSP binnen!!!! Mijn oom uit Canada kwam naar belgie toe en toen zijn mijn ouders naar Belgie gegaan. Hij heeft een Value Pack meegenomen dus er zit Gretzky NHL en Spiderman2 bij, verder Ridge Racers bij bestelt. Ziet er gelikt uit alleen zit wss een barst in want onder de glaslaag zit een witte lijn van 3 mm niet kaars recht. Dat is minder dus alleen heb ik er nog niet op gespeelt, hij zit nu in de oplader:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat valt volgens mij gewoon in de garantie hoor... als het geen dode pixels zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, maar als je PSP uit de VS komt is dat volgens mij een lijdensweg om je garantie te claimen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Nu online
Anoniem: 136201 schreef op zondag 24 april 2005 @ 20:15:
[...]

Beter houden we het ff informatief hier dat afgezeik op elkaar heeft niemand wat aan.

en deel 6 kan toch pas bij 1000 posts zitten nu op 959
mag vanaf 950, maar ik wacht nog even. morgen heb ik meer tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
ik was op flabber aan het kijken en kwam deze link tegen:
http://www.machinima.org/...-finally-music-video.html

Het is een muziek video die gefilmt is in Half-Life 2, dat is op zich al leuk, maar nog leuker is dat ze ook een PSP versie hebben staan, toch leuk om te zien dat speciaal er bij gezet word....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Nu online
En na ruim 950 posts is deel 6 alweer geboren.

Het Playstation Portable topic Deel 6
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt als V&A topic. Aanbieden van hardware/software is dus niet toegestaan! Ook het posten van hoelang je nog op je PSP moet wachten voordat deze arriveert is niet nodig. Lees dit ook eerst even door m.b.t. bovenstaande.

Hou het nuttig, leuk en interessant voor elkaar. En zoek eerst voordat je een vraag stelt!