Het Playstation Portable topic Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.789 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 127313 schreef op maandag 18 april 2005 @ 21:20:
[afbeelding]

Dit is wel een erg "zakkenrollers-gericht" tasje })
Is dan ook bedoeld voor Japan natuurlijk. Zakkenrollen komt in Japan bijna niet voor. Eigenlijk komt er bijna geen kleine criminaliteit voor. Dit tasje kan dus heel goed in Japan. In NL daarentegen .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-04 01:53
kiddyl schreef op maandag 18 april 2005 @ 20:10:
Niet echt over de PSP zelf, maar ik heb eindelijk mijn PS Pictogram series tas binnen!

[afbeelding]

Je kan kijken wat het precies is op deze link: http://www.jp.playstation.com/chara/pspictogram/index.html

Denk dat ik de enige ben met deze tas in NL :) en een van de weinigen buiten Japan.

Ik heb ook Mercury binnen.
De nieuwe look van Vuitton met die logo's van de knopjes :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-05 15:34
kiddyl schreef op maandag 18 april 2005 @ 20:10:
Niet echt over de PSP zelf, maar ik heb eindelijk mijn PS Pictogram series tas binnen!

[afbeelding]

Je kan kijken wat het precies is op deze link: http://www.jp.playstation.com/chara/pspictogram/index.html

Denk dat ik de enige ben met deze tas in NL :) en een van de weinigen buiten Japan.

Ik heb ook Mercury binnen.
Kiddyl,

hoe duur is die tas, en de psp-tas versie ervan? en hoe kan ik eraan komen? want ik vind hem wel ubergeil. vooral de psp draagtas :o :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Als je hem wilt kopen kan dat alleen in Japan. De eerste keer was ik net een minuut te laat en was alles via het web uitverkocht in minder dan 30 minuten. De tweede keer had ik een alarm gezet, maar kon door omstandigheden niet meteen achter mijn computer gaan zitten om hem te gaan bestellen. Was dus ook weer te laat.

De derde keer was ik gelukkig wel op tijd. De prijzen van de verschillende producten staan er bij. Ik ben nu denk ik de enige in Nederland met deze tas en misschien wil ik het wel zo houden >:) . Het zijn geen LV prijzen, maar het merk 'Porter' is vrij groot en vooral duur in Japan. Deze tassen kosten relatief niet veel meer dan de normale tassen van dat merk.

Voor het kleine tasje geld nog een andere regel. Daar is zoveel vraag naar dat mensen kunnen reserveren tot en met 25 april. Daarna worden uit alle reserveringen 500 'gelukkigen' geloot die hem mogen kopen. Te gek voor woorden natuurlijk, maar zo blijft het wel exclusief.

[ Voor 22% gewijzigd door kiddyl op 19-04-2005 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113087

Niet erg informatief, maar damn wat een mooie foto's en idem flash animaties...

http://www.psp-style.co.kr/#

PS.
In sommige resoluties valt de laad balk weg. Het lijkt dus alsof er heel lang niets gebeurd, terwijl in werkelijkheid de site alleen maar de flash animaties aan het inladen is....Geduld dus!.. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127313

Als er nou zo'n markt voor die leete tassen is begrijp ik er geen snars van dat ze het niet introduceren in het buitenland (waar de psp al uit is)... Nou ja igg een erg mooi ding

Vraagje: Zou het in de toekomst mogelijk zijn (dmv firmware/update) om de usb mode te kunnen gebruiken en ondertussen iets anders op de psp te kunnen doen. Dit zou eventueel mogelijk maken om bijvoorbeeld een digitale camera aan te sluiten @ de psp en de foto's gelijk te kunnen bekijken op de psp en de al eerder besproken optie om video's op een mobiele opslagmedia buiten de psp te bewaren zodat je het daarna op je psp kan zetten (mms). Dan zwijg ik nog over de andere duizenden opties die dan gebruikt zouden kunnen worden.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 127313 op 19-04-2005 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Anoniem: 127313 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:31:
[...]

Als er nou zo'n markt voor die leete tassen is begrijp ik er geen snars van dat ze het niet introduceren in het buitenland (waar de psp al uit is)... Nou ja igg een erg mooi ding

Vraagje: Zou het in de toekomst mogelijk zijn (dmv firmware/update) om de usb mode te kunnen gebruiken en ondertussen iets anders op de psp te kunnen doen. Dit zou eventueel mogelijk maken om bijvoorbeeld een digitale camera aan te sluiten @ de psp en de foto's gelijk te kunnen bekijken op de psp. Dan zwijg ik nog over de andere duizenden opties die dan gebruikt zouden kunnen worden.
Dt zou inderdaad eventueel mogeijk zijn... Het is maar wat Sony met de PSP wil/gaat doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Iemand al ervaringen met de Logitech Playgear Pocket.
deze is namelijk al verkrijgbaar voor 19 dollar. iets van 14-15 euro?

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YellowNeck schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:58:
Iemand al ervaringen met de Logitech Playgear Pocket.
deze is namelijk al verkrijgbaar voor 19 dollar. iets van 14-15 euro?
Wilde ik ook net vragen. Ik wil hem super graag hijs echt geil maar waar kan ik hem kopen/pre-orderen..:/ ik hoorde dat trancesetter hem ook wilde

[Edit]

http://zuiderpark-computers.nl/index.php?cPath=870_781_896 hier is ie blijkbaar te pre-orderen

daarbij zegt insidegamer.nl dat ze in europa en amerika pas in mei uitkomen.. terwijl hier het wel te orderen valt :|

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 127313 op 19-04-2005 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

OMG..NEE!!
Ik heb bij Liksang dus zo'n 3-pack besteld van die UMDProtectors.
Ik zie nu dat ze een nieuwe soort in hun assortiment hebben, ontzettend geil!! :P
Maar ach..et zijn maar protectors gelukkig, misschien dat ik ze nog wel koop.

5-pack voor 7 eurocent duurder (4,60EUR)
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/psp-case-epoch51.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/psp-case-epoch5.jpg

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140988

YellowNeck schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:20:
OMG..NEE!!
Ik heb bij Liksang dus zo'n 3-pack besteld van die UMDProtectors.
Ik zie nu dat ze een nieuwe soort in hun assortiment hebben, ontzettend geil!! :P
Maar ach..et zijn maar protectors gelukkig, misschien dat ik ze nog wel koop.

5-pack voor 7 eurocent duurder (4,60EUR)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb deze ook, en ze zijn ontzettend handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Anoniem: 127313 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:01:
[...]

Wilde ik ook net vragen. Ik wil hem super graag hijs echt geil maar waar kan ik hem kopen/pre-orderen..:/ ik hoorde dat trancesetter hem ook wilde

[Edit]

http://zuiderpark-computers.nl/index.php?cPath=870_781_896 hier is ie blijkbaar te pre-orderen

daarbij zegt insidegamer.nl dat ze in europa en amerika pas in mei uitkomen.. terwijl hier het wel te orderen valt :|
wat is de goede site voor vgp. is dit www.videogamesplus.com of zit ik dan op de verkeerde. want ik wil die logitech case dus echt supergraag hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

trancesetter schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:50:
[...]

wat is de goede site voor vgp. is dit www.videogamesplus.com of zit ik dan op de verkeerde. want ik wil die logitech case dus echt supergraag hebben!
Dat is de goede site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
dan hebben ze die Logitech case niet :( Hij is dus al wel te koop, maar nbog niet bij winkels die ook naar Europa verzenden... iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

trancesetter schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 14:12:
[...]

dan hebben ze die Logitech case niet :( Hij is dus al wel te koop, maar nbog niet bij winkels die ook naar Europa verzenden... iemand een idee?
denk dat er niets anders op zit dan te wachten tot mei... kan me alleen niet voorstellen dat geen enkel bedrijf ze niet naar europa toe verzend... (hoe komen hun er eigenlijk aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik heb net 4 nieuwe spellen geordered bij VGP. Hopelijk komen ze snel binnen. betaald met CC, dus dat moet snel gaan.

games zijn:
- THUG
- Wipeout Pure
- NFSU Rivals
- Lumines

ze zijn allemaal hardstikke tof volgens mij, maar ik kijk toch echt wel het meeste uit naar Lumines omdat echt 99% van de posters hier er dik tevreden over zijn.

we zullen zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

trancesetter schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 14:49:
Ik heb net 4 nieuwe spellen geordered bij VGP. Hopelijk komen ze snel binnen. betaald met CC, dus dat moet snel gaan.

games zijn:
- THUG
- Wipeout Pure
- NFSU Rivals
- Lumines

ze zijn allemaal hardstikke tof volgens mij, maar ik kijk toch echt wel het meeste uit naar Lumines omdat echt 99% van de posters hier er dik tevreden over zijn.

Had je een paar centen over ofzo :P Ben al maanden bezig met het kopen van PSP, maar ik heb eigenlijk steeds niet genoeg over :P Net een zonnebril op sterkte moeten kopen voor in de auto, nu moet dat ding weer door de APK....... Wie weet hoe ik nog wat over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80154

trancesetter schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 14:49:

games zijn:
- THUG
- Wipeout Pure
- NFSU Rivals
- Lumines

Met lumines en Wipeout ga je in ieder geval veel plezier beleven.
THUG lijkt me persoonlijk niet geweldig ( gewoon niet mijn type game ) en NFSU viel me net teveel tegen om tot aanschaf over te gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
[b]maar ik kijk toch echt wel het meeste uit naar Lumines omdat echt 99% van de posters hier er dik tevreden over zijn.
Jeu, ik ben die ene %: ik heb nog nooit zo'n kutspel gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
matthijst schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:22:
[...]

Jeu, ik ben die ene %: ik heb nog nooit zo'n kutspel gezien!
en ik ben niet slim, want ik bestel dus 4 games. heb ik dadelijk in totaal 5 games en vergeet ik zo'n umd-cases te bestellen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

Ik heb vanochtend m'n Value pack ontvangen van Kiddyl _/-\o_ , stond wekkerradio á 17 euro op. Mooi geen invoerkosten moeten betalen ;) .
Heb er al een Southpark aflevering opgekeken (904 :) ) , zover ik kan zien geen enkele dode pixel. Nu alleen nog RidgeRacers kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Anoniem: 101975 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:55:
Ik heb vanochtend m'n Value pack ontvangen van Kiddyl _/-\o_ , stond wekkerradio á 17 euro op. Mooi geen invoerkosten moeten betalen ;) .
Heb er al een Southpark aflevering opgekeken (904 :) ) , zover ik kan zien geen enkele dode pixel. Nu alleen nog RidgeRacers kopen.
Wanneer was jouw psp door kiddyl verstuurd ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

ik heb de volgende spellen

THUG erg leuk om met meer te spelen
Mercury leuk als je van puzzelen houd maar of het het geld waard is niet echt
gretsky heel leuk alleen scoren is erg moeilijk
wipeout heel mooi spel waar nog veel download voor komen
lummines ook super leuk
RR wipeout is leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 113087 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:12:
Niet erg informatief, maar damn wat een mooie foto's en idem flash animaties...

http://www.psp-style.co.kr/#

PS.
In sommige resoluties valt de laad balk weg. Het lijkt dus alsof er heel lang niets gebeurd, terwijl in werkelijkheid de site alleen maar de flash animaties aan het inladen is....Geduld dus!.. :-)
HEEL mooi idd..
Weet iemand toevallig van wie de muziek is onder het 'mermaid'-gedeelte ?
Past er echt perfect bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

Bartjuh schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:12:
[...]

Wanneer was jouw psp door kiddyl verstuurd ? :)
Als ik het goed heb vrijdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ga zitten met je psp op de bank en je hoeft niets anders meer aan te raken

http://psphacks.blogspot..../psp-home-control-10.html

originele bron: http://www.gizmodo.com/ga...tertainment/psp/index.php

voor de rest nog iets grappigs (kon het niet laten ;))

waterdichte psp case :P

Afbeeldingslocatie: http://www.gizmodo.com/gadgets/images/pspcrystalhardcover4_1_.jpg

Btw ik heb via via gehoord dat sony een soort "begrenser" heeft ingesteld op het opslaan van mp3's op de memory stick... beetje vaag allemaal maar waar het op neer kwam was dat er niet meer dan 128 mb aan muziek op de memory stick geplaatst kon worden of teminste dat de psp niet meer dan dat las aan muziek.. ik heb het zelf ook maar gehoord maar kan iemand dit bevestigen (heeft iemand meer dan 128 mb muziek erop?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56369

Ik heb nog een vraagje m.b.t. de PSP. Ik wil het apparaat vooral gebruiken om films en tv programma's op te kijken, maar ben ik dan niet beter af met een portable dvd speler? Deze is al gauw 100 euro goedkoper en het is niet nodig om een 1gig memorykaart te kopen om wat films op te zetten. Spellen spelen is leuk, maar video is het belangrijkste.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
  • Laatst online: 09:23
Anoniem: 56369 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 18:31:
Ik heb nog een vraagje m.b.t. de PSP. Ik wil het apparaat vooral gebruiken om films en tv programma's op te kijken, maar ben ik dan niet beter af met een portable dvd speler? Deze is al gauw 100 euro goedkoper en het is niet nodig om een 1gig memorykaart te kopen om wat films op te zetten. Spellen spelen is leuk, maar video is het belangrijkste.

Alvast bedankt.
Ik weet niet waar jij een portable dvd-speler voor 150 euro kan vinden... Maar als je na gaat dat de PSP zoveel meer kan dan alleen films afspelen (muziek, foto's, games) dan lijkt het mij die paar centen meer echt wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56369 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 18:31:

Alvast bedankt.
Je moet voor je zelf de voor en nadelen op een rijtje zetten:

Voordelen van een psp tegenover een dvd player zijn:
-Psp is
kleiner en dus mobieler
heeft meer functies o.a. internet binnenkort
Muziek (al kan je deze ook @ dvd branden natuurlijk)
Foto's (al kan je deze ook @ dvd branden natuurlijk)
en niet te vergeten games

Nadelen van een psp tegenover de dvd speler
waarschijnlijk is de batterij van die dvd speler beter dan die van de psp en heb je dus langer kijkplezier
op dit moment de import prijs (als de psp daarlijk hier uitkomt zal dit wel goekoper zijn dan een portable dvd player)
alle films zijn op dvd verkrijgbaar... echter nog niet op UMD (de disk format van psp)

Check jezelf en kies ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 127313 op 19-04-2005 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
K:

Is dit niet wat voor jou dan: Digital Square PMP1000 20GB Personal Media Player

On-topic: denk niet dat er een beperking in zal zitten voor maar 128 MB aan MP3 muziek. Sony wilt ook verdienen aan die memorysticks die ze verkopen! Zal ook geen enkele reden weten waarom Sony dat zou moeten doen. Dit zit toch ook niet in hun MP3 spelers :Y)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zou iemand het voor mij willen testen (aangezien ik nog geen mms heb)

@
Ik vind dit nou niet meteen een mooie oplossing alleen maar door de 20gb geheugen die er in zit. Kijk naar het verschil in kleuren en scherm grootte (deze = 260.000/3.5inch | psp= 16.77miljoen 4.3inch)

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 127313 op 19-04-2005 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Anoniem: 127313 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 17:45:

Btw ik heb via via gehoord dat sony een soort "begrenser" heeft ingesteld op het opslaan van mp3's op de memory stick... beetje vaag allemaal maar waar het op neer kwam was dat er niet meer dan 128 mb aan muziek op de memory stick geplaatst kon worden of teminste dat de psp niet meer dan dat las aan muziek.. ik heb het zelf ook maar gehoord maar kan iemand dit bevestigen (heeft iemand meer dan 128 mb muziek erop?)
Ik heb 244mb aan muziek op mijn 512mb memstick staan en het werkt allemaal prima :)
(jap psp, laatste firmware update)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is goed nieuws ty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha de Digital Square PMP1000 20GB Personal Media Player is bijna 500 euro, mij een beetje teveel van het goede ;)

Ik zoek iets rond de 200 euro. Alleen een beetje jammer dat je voor films nog het beste 1 gig erbij moet kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56369 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 19:25:
Haha de Digital Square PMP1000 20GB Personal Media Player is bijna 500 euro, mij een beetje teveel van het goede ;)

Ik zoek iets rond de 200 euro. Alleen een beetje jammer dat je voor films nog het beste 1 gig erbij moet kopen :(
Ik zou je aanraden om mee te doen aan de inkoopactie van memory stick pro duo's (voor 100euro voor link kijk in YEllownecks profiel) en dan voor 200 euro een psp te kopen. Tis wat geld maar dan ehb je ook wat

Voor een portable dvd player voor rond de 200 euro kan google natuurlijk ook een uitkomst bieden ;)
hier bijvoorbeeld

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 127313 op 19-04-2005 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127313 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 19:26:
[...]

Ik zou je aanraden om mee te doen aan de inkoopactie van memory stick pro duo's (voor 100euro voor link kijk in YEllownecks profiel) en dan voor 200 euro een psp te kopen. Tis wat geld maar dan ehb je ook wat

Voor een portable dvd player voor rond de 200 euro kan google natuurlijk ook een uitkomst bieden ;)
hier bijvoorbeeld
Ik heb al gegoogled en gezocht en kwam ook als goedkoopste bij de Kijkshop uit. Maar als die portable dvd spelers zo duur zijn kan ik net zo goed een PSP halen ja. Ik was pas bij mediamarkt en ik dacht dat ik daar erg goedkope portable dvd spelers zag van onder de 200 euro. Is dat niet mogelijk? Ik weet het namelijk niet meer zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kwaliteit speelt ook een rol. En die is bij de psp niet mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mja het is alleen zo jammer dat het zo duur is. Bij lik-sang kost een PSP 190Euro, maar dan komt er nog eens 30euro verzendkosten bij +douane kosten +btw kosten, wat het geheel rond de 250 euro maakt. Dan nog eens een memorykaart van 100 euro, in totaal 350 euro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138547

Anoniem: 127313 schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:05:
[...]

www.videogamesplus.ca
www.lik-sang.com

of kijk in kiddyls profiel voor zijn email adres en zend hem een mailtje (hij import ze vanuit japan)

[...]

als je hem niet nodig hebt wil je hem verkopen aan mij? :D
Heb hem gister aangebracht :P
Mja dit was mn tweede screenprotector, en deze kon ik wel beter aanbrenge maar tog heb ik twee luchtbelletjes die ik echt nie weg kan hale, maar je ziet dat nie ingame. Die screenprotector van gametech geeft wel zo'n mooie blauwe gloed.

BTW kiddyl is leverancier van gametech :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119364

Ben de hele avond bezig geweest met xlink maar zonder succes. Ik heb op de het xlink forum alle tutorials doorgelopen en mijn Linksys wmp54g staat niet op de lijst van wel/niet werkende adapters maar de pcmcia versie van de wmp54g de wmc45g staat wel bij de wel werkende adapters. Windows herkent de psp wel netjes alleen xlink niet.

Heeft iemand deze adapter werkend gekregen? Anders breng ik hem morgen terug en moet ik opzoek naar een adapter die wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik heb net Ridge Racers uitgespeeld. Alle basic, normal en expert races uitgereden. alles ge-unlocked, behalve de 4e special wagen. weet iemand hoe ik die kan krijgen? erg irritant, aangezien er verder in het spel geen opties zitten om iets te unlocken..

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je moet als het goed is een highscore van d8 ik 50.000 of 60.000 in de X-Rally minigame halen (die je in het begin van het spel altijd krijgt) dan krijg je de special X-Rally car. Ik heb het al geprobeerd maar het is echt heel lastig... Good luck en laat me weten of het je gelukt is

[Edit]

50.000 moet je halen ;)

offtopic: Het gaat btw al weer snel met de posts he? al weer b ijna 850... nieuwe plannen voor de volgende starttopic? :)

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 127313 op 20-04-2005 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Bij mij zaterdag, toen ik gisteravond thuis kwam lag er ook een verassing op mij te wachten ;)
Een pakketje met een psp erin :D (bedankt kiddyl! _/-\o_ )
Het eerst wat mij opviel toen ik hem aanzette was het enorm scherpe/mooie beeldscherm, het beeldscherm is echt supergeil! :9~

En na grondig checken heb ik geen dode pixels gevonden 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Bartjuh op 20-04-2005 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Anoniem: 127313 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 08:17:
Je moet als het goed is een highscore van d8 ik 50.000 of 60.000 in de X-Rally minigame halen (die je in het begin van het spel altijd krijgt) dan krijg je de special X-Rally car. Ik heb het al geprobeerd maar het is echt heel lastig... Good luck en laat me weten of het je gelukt is

[Edit]

50.000 moet je halen ;)

offtopic: Het gaat btw al weer snel met de posts he? al weer b ijna 850... nieuwe plannen voor de volgende starttopic? :)
het is inderdaad lastig. ik kom steeds op 45.000 en dan knal ik ergens tegenaan. Echt heel erg frustrerend. Die besturing slaat ook nergens op. de auto kiest zelf een kant waar hij naartoe gaat als je ff niet oplet. zit je weer tegen een auto aan... :S wat dat betreft doet pacman het beter...

en ja ik ben al bezig met de volgende startpost. Eens kijken of we nog wat opzienbarende verschillen door kunnen voeren. Ik kan natuurlijk de kleurtjes aanpassen en dan de rest kopïeren, maar ik wil toch nog wel wat extra's doen... Iemand een idee?

[ Voor 13% gewijzigd door TranceSetter op 20-04-2005 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
* verwijdert. Niet meer relevant. op pagina 35 van dit topic staat een nieuwe post met kleurtjes voor de topic-banner van deel 6...

[ Voor 83% gewijzigd door TranceSetter op 20-04-2005 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76236

grijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
ok :D

weet ook iemand wat voor lettertype die "Deel 2" t/m "Deel 6" zijn aan de rechterkant? Alvast Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 14:08
Anoniem: 56369 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 19:44:
Ik heb al gegoogled en gezocht en kwam ook als goedkoopste bij de Kijkshop uit. Maar als die portable dvd spelers zo duur zijn kan ik net zo goed een PSP halen ja. Ik was pas bij mediamarkt en ik dacht dat ik daar erg goedkope portable dvd spelers zag van onder de 200 euro. Is dat niet mogelijk? Ik weet het namelijk niet meer zeker.
Volgens mij zijn zowat de belangrijkste factoren voor je keuze of je reeds een aanzienlijke hoeveelheid DVD's bezit alsook of je vele films bij je wil hebben of er gewoont ééntje per keer op wil zetten.

Het grote nadeel van de PSP is namelijk, zoals reeds vermeld, dat je (hopelijk vooropig, tot één of andere chinees een UMD-brander op de markt brengt :9 ) dus via memory sticks moet werken of een hele collectie UMD's moet aanleggen (lees IMO veel te duur aankopen). En volgens mij zal er niet veel meer als één volledige film passen op een finke memory stick, hoogstens twee. Als je dus via Memory stick werkt zal je je films dus elke keer via een PC of andere dedicated randapparatuur moeten overschrijven.
Indien je dus reeds een pak DVD's bezit en het je niet stoort deze samen met een wat groter apparaat rond te sleuren, lijkt een portable DVD speler me voorlopig (tot één of andere chinees...) eerlijk gezegd veruit het handigst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-04 18:38
Ik heb wat spellen besteld bij VGP. De status daarvan is "shipped". Krijg je dan nog een tracking number, zodat je de bestelling kunt volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ trancesetter

Hmm mixje van die kleuren zal wel een leuke uitkomst bieden. Verder is het idd erg moeilijk om je startpost nog te verbeteren ;) kzal er es over nadenken. Vet knap btw dat je bij de 45000 komt :/ ik kwam niet verder dan 38000 en idd rare besturing maja oefening baart kunst :)

@superjohn

Als dat zo zou zijn hadden ze het je wel in de mail verteld ;) ff checken dus

[Edit]

Je krijgt een tracking nummer in een .doc van DHL ;) zijn trouwens óók al meer dan genoeg posts over geweest :r

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 127313 op 20-04-2005 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

SurfHenk schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:27:
[...]

Volgens mij zijn zowat de belangrijkste factoren voor je keuze of je reeds een aanzienlijke hoeveelheid DVD's bezit alsook of je vele films bij je wil hebben of er gewoont ééntje per keer op wil zetten.

Het grote nadeel van de PSP is namelijk, zoals reeds vermeld, dat je (hopelijk vooropig, tot één of andere chinees een UMD-brander op de markt brengt :9 ) dus via memory sticks moet werken of een hele collectie UMD's moet aanleggen (lees IMO veel te duur aankopen). En volgens mij zal er niet veel meer als één volledige film passen op een finke memory stick, hoogstens twee. Als je dus via Memory stick werkt zal je je films dus elke keer via een PC of andere dedicated randapparatuur moeten overschrijven.
Indien je dus reeds een pak DVD's bezit en het je niet stoort deze samen met een wat groter apparaat rond te sleuren, lijkt een portable DVD speler me voorlopig (tot één of andere chinees...) eerlijk gezegd veruit het handigst.
Omdat de psp een veel lagere resolutie heeft kun je 700mb films verkleinen to 150~200 mb... , dus je kan er dan een stuk of 5 á 6 kwijt op 1gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Bartjuh schreef op woensdag 20 april 2005 @ 11:55:
[...]

Omdat de psp een veel lagere resolutie heeft kun je 700mb films verkleinen to 150~200 mb... , dus je kan er dan een stuk of 5 á 6 kwijt op 1gb.
voor vloeiende beelden én goede kwaliteit heb je echter zo'n 400/500mb per film nodig. en dat zijn dus maar 2 films op een 1gb memory stick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Bartjuh schreef op woensdag 20 april 2005 @ 11:55:
[...]

Zoveel lager is deze resolutie niet. Het is ongeveer de helft van de resolutie van een "gewone" film. Audio blijft gelijk (behalve dat je geen surround geluid nodig hebt met 2 speakers). Dus 2 hooguit 3 films op een 1gb MemoryStick.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Check deze tabel ff ;)

De grote hangt af van de bitrate waarnaar je het convert.
Als je uitgaat van een film van 700mb krijg je dit ongeveer:
Zeer goede kwaliteit = 768kbit/s = 380MB
Goede kwaliteit = 384kbit/s = 215MB
Matige kwaliteit = 192kbit/s = 110MB
Slechte kwaliteit = 96kbit/s = 55MB

De grote verschilt wat per film, maar dit is het ongeveer grof.

zoals hierboven al gezegd word is dit erg grof. Je kan dus rekenen op +/- 70mb erop of er onder zoals trancesetter al zei

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 127313 op 20-04-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik heb even een compleet nieuwe banner gemaakt. Alle 'voorwerpen' zoals de memorystick, de tekst, logo, etc zijn opnieuw getekend. Dit betekent dat ik nu heel makkelijk de kleur kan veranderen, zonder dat er iets van scherpte verloren gaat. Want het steeds van kleur veranderen van een plaatje vind hij niet leuk... Ik heb vast wat kleurtjes gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hwoltering/PSP-got/test-kleur/banner1.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hwoltering/PSP-got/test-kleur/banner2.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hwoltering/PSP-got/test-kleur/banner3.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hwoltering/PSP-got/test-kleur/banner4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hwoltering/PSP-got/test-kleur/banner5.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hwoltering/PSP-got/test-kleur/banner6.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hwoltering/PSP-got/test-kleur/banner7.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hwoltering/PSP-got/test-kleur/banner8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hwoltering/PSP-got/test-kleur/banner9.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hwoltering/PSP-got/test-kleur/banner10.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hwoltering/PSP-got/test-kleur/banner11.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hwoltering/PSP-got/test-kleur/banner12.jpg

Als je zelf nog graag een andere kleur ziet, laat het dan ff weten...

[ Voor 108% gewijzigd door TranceSetter op 20-04-2005 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

trancesetter schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:29:
Ik heb even een compleet nieuwe banner gemaakt. Alle 'voorwerpen' zoals de memorystick, de tekst, logo, etc zijn opnieuw getekend. Dit betekent dat ik nu heel makkelijk de kleur kan veranderen, zonder dat er iets van scherpte verloren gaat. Want het steeds van kleur veranderen van een plaatje vind hij niet leuk... Ik heb vast wat kleurtjes gemaakt:

... ff weten...
Dus je hebt vector logo's gemaakt lijkt me? :)

Maar ik zal het nog eens proberen met films converteren... zelf niet gedaan, maar gelezen in tuts ed voor de psp..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Bartjuh schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:03:
[...]

Dus je hebt vector logo's gemaakt lijkt me? :)
uh nou ja, als jij het zegt :?

ik kan ze iig exporteren naar een hele hoop formaten zoals png, eps, etc.

Altijd handig ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
trancesetter schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:29:
Als je zelf nog graag een andere kleur ziet, laat het dan ff weten...
Nice! Mooie strakke banners!

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Welke kleur voor het volgende topic? Dan kan ik de rest van de plaatjes ook zo maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:30
trancesetter schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:41:
Welke kleur voor het volgende topic? Dan kan ik de rest van de plaatjes ook zo maken...
Ik vind die blauwe linksbovenaan wel mooi en die gele! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

trancesetter schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:28:
[...]
uh nou ja, als jij het zegt :?

ik kan ze iig exporteren naar een hele hoop formaten zoals png, eps, etc.

Altijd handig ^^
Vector based wil zeggen dat aan de hand van bepaalde 'punten' en waarden een afbeelding wordt gemaakt. Pixel based (bitmap) wil zeggen dat elke pixel een bepaalde kleur krijgt.
Vector is dus meer van; een cirkel met een diameter van 150 pixels, met een paarse rand van 3 pixels dik op x = 300 en y = 500. En bitmap is meer van; pixel 1,1 = groen, pixel 1,2 is paars etc etc.
Naja, ben niet zo goed in uitleggen, zijn vast mensen die het beter uit kunnen leggen ;)

edit: linkje :)
http://www.thelogofactory...articles/format_flow.html
Nilos schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:43:
[...]
Ik vind die blauwe linksbovenaan wel mooi en die gele! :P
Eigenlijk moet het roos worden hé ;) (april..)

[ Voor 6% gewijzigd door Bartjuh op 20-04-2005 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is al geweest ;) ik zou kiezen voor groen (mei) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Anoniem: 127313 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:47:
roze hebben we nu (deel 5)
groen was deel 4
oranje was deel 3
en blauw was deel 2

dus alle kleuren die genoemd zijn zijn al geweest :P

ik zou zelf iets van grijs kiezen, want die vind ik toch wel heel erg stylish. (nog meer als de rest)

zeg het maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127313 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:47:
De psp wordt ook groen :P (stiekem gekeken) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Anoniem: 138547 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:32:
[...]

De psp wordt ook groen :P (stiekem gekeken) :+
haha, ik weet al welke kleur het in elke maand wordt, maar voor grijs moeten we dan nog helemaal tot januari wachten :P

groen hebben we al gehad, maar als de meerderheid voor groen is, dan wordt het dan ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan je niet een mixje maken ? :D strookjes kleuren :P of als achtergrond een psp? zijn talloze leuke designs te bedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

trancesetter schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:30:
[...]
roze hebben we nu (deel 5)
groen was deel 4
oranje was deel 3
en blauw was deel 2

dus alle kleuren die genoemd zijn zijn al geweest :P

ik zou zelf iets van grijs kiezen, want die vind ik toch wel heel erg stylish. (nog meer als de rest)

zeg het maar...
De huidige banner ziet er meer paars uit hier :D , maar ik zit nu ook op me werk/stage achter een goedkoop 15" lcd schermpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bartjuh schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:59:
[...]

De huidige banner ziet er meer paars uit hier :D , maar ik zit nu ook op me werk/stage achter een goedkoop 15" lcd schermpje :)
Stages zijn niet wat het geweest zijn :( ;)

hier iets wat heel interessant is vooral omdat hij kan schrijven!
Het is dus een 30gb externe harde schijf die ook alle soorten flash geheugen slikt en ze nog eens kan beschrijven ook! handig dus voor onderweg om een paar films op te zetten en dan weg te schrijven naar je memory stick en dan te bekijken @ je psp. Nadeel is op dit moment alleen de prijs (170 +/-)

Afbeeldingslocatie: http://www.quickspot.nl/images/md-050.jpg

naam: sitecom MD-050

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 127313 op 20-04-2005 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik heb bijna alle plaatjes af nu. Ik zoek alleen nog 1 pictogram om het kopje 'Reviews/Hands-on' mee aan te geven. De rest van de icoontjes heb ik al verzonnen en gemaakt, maar om nou een vraagteken of denkwolkje te gebruiken, vind ik maar niks. Dat denkwolkje staat overigens nu wel bij dat kopje in dit deel, maar vind ik niet echt mooi. Iemand een goed idee wat voor pictogram ik daar neer kan zetten?

Een PSP als achtergrond voor zo'n banner is misschien wel een goed idee, maar het moet dus wel zo zijn dat de kleuren behouden blijven en alles nog netjes en leesbaar is. Ga daar eens naar kijken of dat mooi te krijgen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm reviews heeft niet echt iets met een wolkje/vraagteken te maken... ik denk dat je een soort gereedschap kan gebruiken bij hands-on waterpomptangetje :) mss ook leuk om bij reviews playstation logotje te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Anoniem: 127313 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 17:28:
hmm reviews heeft niet echt iets met een wolkje/vraagteken te maken... ik denk dat je een soort gereedschap kan gebruiken bij hands-on waterpomptangetje :) mss ook leuk om bij reviews playstation logotje te gebruiken?
het is hetzelfde onderdeel, dus ook maar 1 pictogram. maar die waterpomptang bevalt me wel. of een moer sleutel... is makkelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idd haha kwam niet op het woord :9

wanneer wil je de volgende topic openen? ik denk dat het handig is er een wat grotere FAQ in te voegen want anders blijven we aan de gang met het beantwoorden van de standaard vragen... }:O

[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 127313 op 20-04-2005 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Anoniem: 127313 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 17:40:
idd haha kwam niet op het woord :9

wanneer wil je de volgende topic openen? ik denk dat het handig is er een wat grotere FAQ in te voegen want anders blijven we aan de gang met het beantwoorden van de standaard vragen... }:O
klopt, moeten we ff de meest voorkomende vragen ff bij elkaar rapen. Hulp is altijd welkom. mail me maar op hwoltering[at]home[dot]nl... thnx

en ff een preview van de icoontjes die ik alvast voor deel 6 gemaakt heb:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hwoltering/PSP-got/preview.jpg

Ik vind zelf eigenlijk dat ze best goed gelukt zijn...

en nog een preview:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hwoltering/PSP-got/bannerpre.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door TranceSetter op 20-04-2005 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Wow, die banner ziet er echt goed uit! Ik vind die motiefjes wel mooi. Zitten ook op mijn tas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

trancesetter schreef op woensdag 20 april 2005 @ 18:50:
[...]

klopt, moeten we ff de meest voorkomende vragen ff bij elkaar rapen. Hulp is altijd welkom. mail me maar op hwoltering[at]home[dot]nl... thnx

[afbeelding]

en nog een preview:
[afbeelding]
Ziet er heel gelikt uit man! knap gedaan _/-\o_

Ik ben atm bezig met die grote FAQ is lastig maar wel leuk
;)

[Edit]

grmbl ik wil echt dat die logitech playgear pocket snel komt

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 127313 op 21-04-2005 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:23

Bob Popcorn

Plop!

Wie was nou diegene die ook nog niets van LikSang had gehad, en had op 1 april besteld? Heb je al antwoord gehad op je mail?

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

Bob Popcorn schreef op donderdag 21 april 2005 @ 10:34:
Wie was nou diegene die ook nog niets van LikSang had gehad, en had op 1 april besteld? Heb je al antwoord gehad op je mail?
dat was ik en heb mail gehad. Er werd me uitgelegd dat als er teveel pakketjes zijn die verstuurd moeten worden, dat dan mijn pakketje met de volgende vracht mee moest. Dan zou het weer een week of mss wel 2 weken kunnen duren. Zit nu op men stage, dus heb ff niet de details bij de hand. Zal men post vanavond ff editte en het mailtje er in gooie

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:23

Bob Popcorn

Plop!

Noener schreef op donderdag 21 april 2005 @ 11:09:
[...]

dat was ik en heb mail gehad. Er werd me uitgelegd dat als er teveel pakketjes zijn die verstuurd moeten worden, dat dan mijn pakketje met de volgende vracht mee moest. Dan zou het weer een week of mss wel 2 weken kunnen duren. Zit nu op men stage, dus heb ff niet de details bij de hand. Zal men post vanavond ff editte en het mailtje er in gooie
Oke, dit stelt me al een beetje gerust :) Het maakt me eerlijk gezegd niet zo heel erg veel uit wanneer die komt, als 'ie maar komt. :)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
dinsdag 4 games besteld op VGP. die dag zijn ze ook geshipped, maar ik heb geen trackingnummer. iemand die weet wanneer ze dan ongeveer hier zijn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
trancesetter schreef op woensdag 20 april 2005 @ 18:50:
[...]

[afbeelding]

en nog een preview:
[afbeelding]
Toppie! Ziet er gelikt uit! Ik wou je net mailen dat ik niet zo vaak meer op GoT zal zijn en zin meer heb om aan die banners te werken omdat ik nu gelemaal gek ben van paintballen en alleen maar op paintball foro's zit.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140988

trancesetter schreef op donderdag 21 april 2005 @ 17:17:
dinsdag 4 games besteld op VGP. die dag zijn ze ook geshipped, maar ik heb geen trackingnummer. iemand die weet wanneer ze dan ongeveer hier zijn???
Wel via courier (DHL) gedaan? Anders krijg je geen trackingnumber...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Anoniem: 140988 schreef op donderdag 21 april 2005 @ 17:43:
[...]

Wel via courier (DHL) gedaan? Anders krijg je geen trackingnumber...
Blijkbaar dus niet :P
ochja, ze zullen wel aankomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-04 18:38
Maandag besteld bij VGP, vandaag binnen. Ook geen tracking number gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
trancesetter schreef op donderdag 21 april 2005 @ 17:53:
[...]

Blijkbaar dus niet :P
ochja, ze zullen wel aankomen...
Bij games krijg je ook geen tracking number, want die worden niet met DHL verzonden (alleen de psp zelf), maar met de airmail en daarna je postbode!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Mijn spellen zijn vorige week donderdag (14 april) verstuurd bij lik-sang, alleen nog niet binnen... zolang kan dit niet meer duren toch? Iemand ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
trancesetter schreef op donderdag 21 april 2005 @ 17:17:
Ik had mijn spel ook op een dinsdag bij VGP besteld, en hij was vrijdag toen ik van school terug kwam mij aan het opwachten :p

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Chester schreef op donderdag 21 april 2005 @ 19:16:
[...]

Ik had mijn spel ook op een dinsdag bij VGP besteld, en hij was vrijdag toen ik van school terug kwam mij aan het opwachten :p
morgen maar vroeg opstaan dan. ik hoop echt dat ze morgen komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie die waarschuwing al voor me : allemaal blauwe woordjes, knip, knip,knip 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

Anoniem: 138547 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 11:45:
Hello

thank you for your email! Your parcel was shipped by global priority or airmail. Normally, this shippments should arrive within 2 weeks, however, the mailservice companies may be delaying shipments when they have too many parcels to deliver. This might delay the arrival of your parcel by another week or two. As a matter of fact, global priority and airmail shippments can't be tracked.

We therefor kindly ask you to wait for another few days before submitting a lost parcel-enquiry to us. We are sure the parcel will arrive shortly and if not, we will gladly help you on this matter and won't let you down.

Best regards

Team Lik-Sang.com
Dit is wat Lik-sang te melden heeft over de Free shipping

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Schaamteloze crosspost:

Afbeeldingslocatie: http://hugobos.nl/got/psps.jpg
Ja, ik weet het, ik ben geen foto held.

Super blij :D

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
wat mot iemand met 3 psp's!? Niet dat ik ze niet zou willen hebben, maar dan wel met ook 3 exemplaren van die spellen voor multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
trancesetter schreef op donderdag 21 april 2005 @ 22:23:
wat mot iemand met 3 psp's!? Niet dat ik ze niet zou willen hebben, maar dan wel met ook 3 exemplaren van die spellen voor multiplayer
Elk spel op NFSUR heb ik ook 3 keer :P
Wat ik er mee moet? Een voor mijzelf, de andere 2 voor verkoop.

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
haha ok dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 15:18

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Heeft er iemand ook de problemen dat als je een video converteert hij niet synchroon loopt met beeld en geluid ?? En is daar ook al een solve voor ?

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Als ik morgen mijn spellen krijg, dan denk ik dat ik toch echt zo'n case ga bestellen. hier was ik op aan het wachten. Meteen zo'n hoesje erbij voor meerdere UMD's, of losse. dat weet ik nog niet, en ik kan weer een hele tijd vooruit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand een tip waar ik goedkoop een mms 32 mb duo kan krijgen?

w00t logitech case is uit! maar dan zal het niet lang duren voordat ie ook in europa te krijgen valt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76236

Sev7n je kan mijn duo stick 32mb wel kopen, ik krijg hem van het weekend binnen. Wat geef je ervoor pm dat maar.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt als V&A topic. Aanbieden van hardware/software is dus niet toegestaan! Ook het posten van hoelang je nog op je PSP moet wachten voordat deze arriveert is niet nodig. Lees dit ook eerst even door m.b.t. bovenstaande.

Hou het nuttig, leuk en interessant voor elkaar. En zoek eerst voordat je een vraag stelt!