Die van mij is ook van hem onderwegVerwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 13:21:
Net bericht gekregen van Foto John de Reuver dat mijn 1Gb Sandisk Pro Duo Gaming is verzonden![]()
[afbeelding]
Nu alleen nog wachten op de PSP die ik bij kiddyl heb besteld, hij heeft geld dinsdag ontvangen maar ik heb nog geen bericht gehad dat die was verzonden.
Als iedereen ontopic zou willen blijven zou het wat makkelijker te volgen zijn allemaal.
Dit is idd al eerder langsgekomen, maar iemand van sony zou alleen hebben gezegd dat ALS de psp een hd van 50gb zou krijgen, de psp met de ipod zou kunnen concurreren. Er zijn ook andere geruchten dat er een psp komt met een 5gb hd. Het zijn geruchten, en naar mijn mening zal het bij geruchten blijven.Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 10:31:
Volgend jaar al sony psp met ingebouwde harde schijf (50gb)? pff als dit echt zo is blijf ik liever wachten. Hopelijk weer een stom gerucht
bron: http://www.joystiq.com/entry/1234000827033322/
Verwijderd
Heb mn psp binnen! Echt een pracht apparaat! Heb volgens mij maar 1 statische pixel (heet dat zo?), hij is rood terwijl hij zwart hoort te zijn. Maar je merkt er niks van.
Een aanrader om je psp bij VGP te bestellen, die bezorging is echt super snel!
Ik vind die psp trouwens nu al niet zo klein, moet je nagaan als er nog een HD in gestopt wordt. Gelukkig heb ik daar mn iPod voor!
Ik vind die psp trouwens nu al niet zo klein, moet je nagaan als er nog een HD in gestopt wordt. Gelukkig heb ik daar mn iPod voor!
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 17:41 ]
Verwijderd
Je moet wel ff voor de optie USB-connection kiezen dan gaat ie linken naar je PCVerwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:56:
Heb mn psp binnen! Echt een pracht apparaat! Heb volgens mij maar 1 statische pixel (heet dat zo?), hij is rood terwijl hij zwart hoort te zijn. Maar je merkt er niks van.
Ik heb net met zon usb (a naar b) kabel mn psp aan mn pc gehangen, maar hij doet niks. Hij herkent hem niet, en geeft helemaal niks aan... Weet iemand hoe dit werkt?
2e optie onder Settings
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 17:43 ]
Dat is niets...
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Verwijderd
213k , maar duurt wel ff voordat ik hem kan verbeteren, mijn psp heeft het sinds gisteren begeven
Hoe doe je de psp tijdens een spel op standby? Want zat vandaag in de trein Lumines te spelen, had ik echt een monsterlijke score, moet ik uitstappen, wil ik hem op standbye doen, maar zet ik hem uit blijkbaar
.

Verwijderd
Om in standby te zetten moet je het schuifje alleen maar een klein tikje omhoog geven en uitzetten moet je hem iets langer vasthoudengreenlizzard schreef op donderdag 14 april 2005 @ 19:32:
Hoe doe je de psp tijdens een spel op standby? Want zat vandaag in de trein Lumines te spelen, had ik echt een monsterlijke score, moet ik uitstappen, wil ik hem op standbye doen, maar zet ik hem uit blijkbaar.
Verwijderd
Gister in rotterdam geweest 2 spellen gekocht bij FutureZone
THUG Remix 2
WipeOut Pure
WipeOut Pure is echt een super gaaf spel mooie graphichs en hele relaxe gameplay sturen is ff wennen maar naar paar minuten spelen heb je dat zo onder de knie.
Kortom WipeOut is echt een aanrader Thug Heb ik nog niet gespeeld dus kan ik nog niets over vertellen.
Beide spellen waren 55 euro bij FutureZone In Rotterdam (wel beetje duur maar heb ik er wel voor over)
Als er trouwens nog iemand geintereseerd is in een JP versie van NFSU Rivals mail me dan mail staat in profiel. Vind em zelf niet zo leuk namenlijk
THUG Remix 2
WipeOut Pure
WipeOut Pure is echt een super gaaf spel mooie graphichs en hele relaxe gameplay sturen is ff wennen maar naar paar minuten spelen heb je dat zo onder de knie.
Kortom WipeOut is echt een aanrader Thug Heb ik nog niet gespeeld dus kan ik nog niets over vertellen.
Beide spellen waren 55 euro bij FutureZone In Rotterdam (wel beetje duur maar heb ik er wel voor over)
Als er trouwens nog iemand geintereseerd is in een JP versie van NFSU Rivals mail me dan mail staat in profiel. Vind em zelf niet zo leuk namenlijk
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 20:25 ]
Heb alleen zelf als ik hem helemaal uit heb gedaan en weer aan doet en er zit een spel in de PSP dan start hij netjes op en kom je niet in het menu maar start gelijk het spel op.Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 19:35:
[...]
Om in standby te zetten moet je het schuifje alleen maar een klein tikje omhoog geven en uitzetten moet je hem iets langer vasthouden

Wel jammer moet ik zeggen.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Een amerikaanse collega van me komt deze kant op, en neemt dus een PSP voor me mee 
Kan er bijna niet op wachten
Kan er bijna niet op wachten
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Hmm ik heb zaterdag 2x NFSR besteld bij VGP en ik had ze vandaag binnen... prima sevice.. ik wordt vaste klant
lekker goedkoop zo
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
ik wil tunneling proberen..... met xbconnect.com .... ridge racers jap. maar iedereen negeert me @ irc/msn/xbconnect forums en hier mag het blijkbaar ook al niet, dus tunneling gamen = mission impossible helaas.
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Verwijderd
via xbconnect wel dat heb ik eerder ook al gezegt daar zit niemand op
je moet dat andere progje hebben
je moet dat andere progje hebben
Iemand al een bevestiging van het gerucht dat er PSP games geript zouden zijn die je vanaf MS kan spelen?
Lijkt mij bullshit?
Lijkt mij bullshit?
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
Gister mijn psp opgehaald bij kiddylTiduz schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 00:12:
ik wil tunneling proberen..... met xbconnect.com .... ridge racers jap. maar iedereen negeert me @ irc/msn/xbconnect forums en hier mag het blijkbaar ook al niet, dus tunneling gamen = mission impossible helaas.
Verwijderd
Sony PSP Standard Pack - US$ 249.90 / EUR 195 / GBP 135
The Standard Pack only contains the PSP Hardware (PSP-1000), the PSP AC Adapter (100V - 240V, 50/60Hz, works worldwide), the PSP Battery Pack and again a free Travel Plug (to fit in your country) we add so you can recharge it without hassle. The Standard Pack is less demanded and less produced, according to Sony they sell only about 1/3 of systems as Standard Pack.
Sony PSP Value Pack - US$ 279.90 / EUR 219 / GBP 149
This is the set most of you are looking for. The pack contains the system (PSP-1000K Value Pack), PSP Memory Stick Duo 32MB, PSP Headphones With Remote Control, PSP Soft Case & Hand Strap, PSP AC Adapter (100V - 240V, 50/60Hz, works worldwide), the PSP Battery Pack, and we add a free Travel Plug (to fit in your country) so you can start through right after opening the parcel.
bron: www.liksang.com
Nu denk ik er toch ook wel serieus aan om een Sony PSP te kopen. Dit zijn natuurlijk leuke prijzen maar toch vind ik het nog wel een beetje eng om via liksang.com te bestellen. Ik heb inmiddels echt alle topics doorgelezen maar ik weet nog niet helemaal zeker of je nou voordelig uit bent bij liksang ivm de invoerrechten en BTW. maar het is dus wel erg verleidelijk om nu een psp te gaan kopen
The Standard Pack only contains the PSP Hardware (PSP-1000), the PSP AC Adapter (100V - 240V, 50/60Hz, works worldwide), the PSP Battery Pack and again a free Travel Plug (to fit in your country) we add so you can recharge it without hassle. The Standard Pack is less demanded and less produced, according to Sony they sell only about 1/3 of systems as Standard Pack.
Sony PSP Value Pack - US$ 279.90 / EUR 219 / GBP 149
This is the set most of you are looking for. The pack contains the system (PSP-1000K Value Pack), PSP Memory Stick Duo 32MB, PSP Headphones With Remote Control, PSP Soft Case & Hand Strap, PSP AC Adapter (100V - 240V, 50/60Hz, works worldwide), the PSP Battery Pack, and we add a free Travel Plug (to fit in your country) so you can start through right after opening the parcel.
bron: www.liksang.com
Nu denk ik er toch ook wel serieus aan om een Sony PSP te kopen. Dit zijn natuurlijk leuke prijzen maar toch vind ik het nog wel een beetje eng om via liksang.com te bestellen. Ik heb inmiddels echt alle topics doorgelezen maar ik weet nog niet helemaal zeker of je nou voordelig uit bent bij liksang ivm de invoerrechten en BTW. maar het is dus wel erg verleidelijk om nu een psp te gaan kopen
@anix:
http://www.bestbuy.com/si...00050025&id=1099391923487
Daar is de value pack (met hoesje, headset, spiderman2 movie en MS) $249...
Maar de online shop is uitverkocht
(de 'brick and morter' stores heeft ze nog wel trouwens)
Dus het kan goedkoper, maar de leverbaarheid is vaak het probleem kwam ik achter..
nog een paar links voor je:
http://www.buy.com/prod/S.../loc/57489/201216659.html
En hier een prijsvergelijk:
http://www.psp4.us/?src=googleAd
(is niet helemaal uptodate zo te zien, maar het geeft je een idee)
Maar de online shop is uitverkocht
Dus het kan goedkoper, maar de leverbaarheid is vaak het probleem kwam ik achter..
Verwijderd
als je gewoon kort tijdens het spelen dat schuifje heen en weer haalt dan gaat ie in een superefficiente slaapstand. Ik kan m tijdens het spelen in de slaapstand zetten en een dag later gewoon weer verder spelen. En de batterij is dan nauwelijks minder.danplo schreef op donderdag 14 april 2005 @ 20:37:
[...]
Heb alleen zelf als ik hem helemaal uit heb gedaan en weer aan doet en er zit een spel in de PSP dan start hij netjes op en kom je niet in het menu maar start gelijk het spel op.![]()
Wel jammer moet ik zeggen.
Verwijderd
Bedankt voor je reactie maar bij buy.com moet je verplicht een accesoires en een game erbij kopen en dan ben je toch maar weer duurder uit! Ook heb ik liever een japanse versie van de PSP omdat ik daar over het algemeen betere reacties over lees en al helemaal omdat de regio code hetzelfde is. Is het al bekend wanneer de PSP in europ uitkomt en wat ongeveer de prijs word, want als dat binnenkort is wacht ik denk ik toch nog maar ff met het kopen van een PSP, ook vanwege het importeren en garantie en dat soort zaken. Maar ik kan eigenlijk ook niet wachten om lekker met de PSP te gaan spelen en films kijken!ToolkiT schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 11:57:
@anix:
Maar de online shop is uitverkocht(de 'brick and morter' stores heeft ze nog wel trouwens)
Verwijderd
Ik heb hem dus via VGP besteld, en echt nergens spijt van. Als je hem eenmaal in je handen hebt, voel je dat dat importeren alles waard is!
VGP is ook een echte aanrader, misschien liggen de prijzen iets hoger, maar de service is super. Vind ik ook erg belangrijk!
VGP is ook een echte aanrader, misschien liggen de prijzen iets hoger, maar de service is super. Vind ik ook erg belangrijk!
Lees eventjes de Topic Warning door
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 15:16 ]
Hallo, ik heb op dit moment geen geld voor een psp, maar ik heb wel de nodige reviews gelezenen gekeken. Bij een van deze reviews heb ik gezien dat er langs de koptelefoon uitgang een afstandbediening kan worden ingeplugd. Deze afstandbediening word geleverd bij de value verpakking.
Ik ben in het bezit van een Net minidisc, een mzN710. Hierbij zit ook een afstandbediening van sony...
Ik vroeg mij dus af of de psp compatible is met deze remote? het display zal het waarschijnlijk niet doen, maar misschien wel de next en previous knoppen en ook pauze play en stop... Weet iemand hier meer over?
Ik ben in het bezit van een Net minidisc, een mzN710. Hierbij zit ook een afstandbediening van sony...
Ik vroeg mij dus af of de psp compatible is met deze remote? het display zal het waarschijnlijk niet doen, maar misschien wel de next en previous knoppen en ook pauze play en stop... Weet iemand hier meer over?
sev7n: Ik heb je toegevoegd, en over XLINK de mensen die dat zeggen, zoals ik in mn eerdere post zei: Die vind mn netwerk adapter niet, xbconnect WEL dus dat is de enigste optie voor me om te zien of het wel werkt.
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Wil niet zeggen dat je kaart de PSP ondersteund....niet alle kaarten werken namelijk. Dus het kan zijn dat xbc hem ziet...maar dat het niet werkt.Tiduz schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 13:50:
sev7n: Ik heb je toegevoegd, en over XLINK de mensen die dat zeggen, zoals ik in mn eerdere post zei: Die vind mn netwerk adapter niet, xbconnect WEL dus dat is de enigste optie voor me om te zien of het wel werkt.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
klopt, daarom wou ik het ook testten
Geen idee, plaats eens een foto van de stekker, dan kunnen bezitters van een PSP bevestigen of ontkennen of het om de zelfde stekker gaat.paazei schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 13:27:
Hallo, ik heb op dit moment geen geld voor een psp, maar ik heb wel de nodige reviews gelezenen gekeken. Bij een van deze reviews heb ik gezien dat er langs de koptelefoon uitgang een afstandbediening kan worden ingeplugd. Deze afstandbediening word geleverd bij de value verpakking.
Als de stekker physiek hetzelfde is ga ik er voor het gemak van uit dat hij electrisch ook het zelfde is..
Is toch goedkoper dan bv. lik-sang?
btw, komt er bij VGP ook btw bij? of zetten ze andere prijzen op de doos?
Ze zetten er bij VGP $20,- plastic toy op. Dus bijna zeker geen btw.jessevl schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 14:54:
[...]
Is toch goedkoper dan bv. lik-sang?
btw, komt er bij VGP ook btw bij? of zetten ze andere prijzen op de doos?
Lees eventjes de Topic Warning door
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 15:15 ]
Verwijderd
Yo, kijk de startpost eens door. Graag eventjes zoeken voordat je vragen stelt.
Yo nog een vraag: Ik dacht hele tijd geen dode pixel te hebben, totdat ik een keer heel goed keek, ik zag egt een heel heel klein stipje dat wit blijft als het scherm zwart is. Is dit een subpixel? BTW zie ik dit wel vaker in andere schermen.
Yo nog een vraag: Ik dacht hele tijd geen dode pixel te hebben, totdat ik een keer heel goed keek, ik zag egt een heel heel klein stipje dat wit blijft als het scherm zwart is. Is dit een subpixel? BTW zie ik dit wel vaker in andere schermen.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 16:21 ]
Verwijderd
Heb het net voor je uit getest, werkt niet. Die van de MD is iets groter dan die van de PSP. Helaas!paazei schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 13:27:
Zucht, en weer is mijn bestelling bij Lik-Sang.com uitgesteld: 
FIFA Soccer (For Sony PSP™ / US)
** Reservering, wordt verzonden zodra het binnen is (May 10, 2005) **
Wow dat is wel vet zuur, maar iig bedankt. Heb je dezelfde remote getest als ik heb, ik weet niet precies het typenummer, maar het is een zwarte die bij de mzn710 zit.Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 17:09:
[...]
Heb het net voor je uit getest, werkt niet. Die van de MD is iets groter dan die van de PSP. Helaas!
Verwijderd
Bij gebruik van tunneling via nexbc/xbconnect moet je geloof ik wel een game uit de zelfde regio hebben bijv. NFSU:Rivals US dan moet de andere ook de US versie hebben. Correct me if I'm wrong.
Daar kan het dus ook aan liggen als ie niet wil connecten. Ik zag laatst trouwens op nexbc 4 spelers bij NFSU (psp) en alle andere game rooms waren leeg. Helaas heb ik NOG geen draadloze router maar daar komt volgende week verandering in en kan ik lekker online gamen.
Daar kan het dus ook aan liggen als ie niet wil connecten. Ik zag laatst trouwens op nexbc 4 spelers bij NFSU (psp) en alle andere game rooms waren leeg. Helaas heb ik NOG geen draadloze router maar daar komt volgende week verandering in en kan ik lekker online gamen.
Verwijderd
Heeft iemand hier die hack met USB WIFI Adapter al geprobeerd lukt mij niet om het voor elkaar te krijgen. 
EDIT: Komt door versie 1.5 van de firmware daar werkt deze hack niet meer
K had van iemand mail gekregen over NFSU Rivals die ik paar posts terug aanbood maar heb per ongeluk verwijderd mail me nog een keer A.U.B of voeg me toe msn mail in profiel
K had van iemand mail gekregen over NFSU Rivals die ik paar posts terug aanbood maar heb per ongeluk verwijderd mail me nog een keer A.U.B of voeg me toe msn mail in profiel
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 18:46 ]
Verwijderd
Binnenkort aankondiging omtrent Europese PSP launch
Chris Deering van Sony heeft vandaag bevestigd dat we in de 'komende weken' een aankondiging mogen verwachten omtrent de Europese lancering van de PSP. Ruim genomen zou dit kunnen betekenen dat we rond de E3 uitsluitsel zullen krijgen over de lancering.
Een hint naar de releasedatum wil Deering nog niet geven, maar bronnen die voor grote uitgevers de PSP planning moeten maken, verwachten de lancering ongeveer in september of, op zijn vroegst, in augustus. De hoop dat, door het ietwat tegenvallende succes van de PSP in de VS, de Europese lancering iets eerder aan de beurt zal komen, lijkt dus vervlogen.
Bron: Gamer.nl
Chris Deering van Sony heeft vandaag bevestigd dat we in de 'komende weken' een aankondiging mogen verwachten omtrent de Europese lancering van de PSP. Ruim genomen zou dit kunnen betekenen dat we rond de E3 uitsluitsel zullen krijgen over de lancering.
Een hint naar de releasedatum wil Deering nog niet geven, maar bronnen die voor grote uitgevers de PSP planning moeten maken, verwachten de lancering ongeveer in september of, op zijn vroegst, in augustus. De hoop dat, door het ietwat tegenvallende succes van de PSP in de VS, de Europese lancering iets eerder aan de beurt zal komen, lijkt dus vervlogen.
Bron: Gamer.nl
Verwijderd
Hahahaha, typisch Sony. Wij zijn altijd het aller, aller laatst aan de beurt. Of ze brengen het hier niet eens uit (PS2 Hdd). Het is zo zielig, dat ik er bijna om kan lachen...op zijn vroegst, in augustus
Ben iig blij dat ik mijn PSP al maanden geleden uit Japan heb gehaald (thanks Kiddyl).
Hallo,
Ik heb binnenkort ook een psp. Voor €235,- een valuepack met 128mb memstick en een game, goede deal toch?
Maar mijn vraag is:
Waar bestellen jullie de games? Waar zijn ze het goedkoopst en het snelst?
Ik heb binnenkort ook een psp. Voor €235,- een valuepack met 128mb memstick en een game, goede deal toch?
Maar mijn vraag is:
ICO, Zone of the Enders en Silent Hill3 kregen we eerder dan de VS;)Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 10:57:
[...]
Hahahaha, typisch Sony. Wij zijn altijd het aller, aller laatst aan de beurt. Of ze brengen het hier niet eens uit (PS2 Hdd). Het is zo zielig, dat ik er bijna om kan lachen...![]()
Ben iig blij dat ik mijn PSP al maanden geleden uit Japan heb gehaald (thanks Kiddyl).
Gelukkig dat er nu geen NTSC/Pal meer is met de komst van de PSP, nu kan je gewoon de europese kopen.
Bij de PS2 krijg je meer (zie MGS2/3 FF-X/etc), maar het spel is 50 hz
Waar vandaan? Erg mooie prijs, klinkt haast als Marktplaats oplichtpraktijkenEvolutionz schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 11:41:
Hallo,
Ik heb binnenkort ook een psp. Voor €235,- een valuepack met 128mb memstick en een game, goede deal toch?![]()
Maar mijn vraag is:
Via een vriend, en nee...dat is geen marktplaatsmatthijst schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 12:23:
[...]
Waar vandaan? Erg mooie prijs, klinkt haast als Marktplaats oplichtpraktijken
Verwijderd
Heb er drie getest, allemaal oude van mn MD's. Maar al is het stekkertje groter, hij heeft ook een grotere plastic rand, dus hij kan er zowieso niet in geklikt worden.paazei schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 17:53:
Wow dat is wel vet zuur, maar iig bedankt. Heb je dezelfde remote getest als ik heb, ik weet niet precies het typenummer, maar het is een zwarte die bij de mzn710 zit.
En die headset die er bij zit in de value pack is vet gaar. Echt een plastic krakkemikkig speelgoed ding. Had beter een standard pack kunnen bestellen... maar ja.
De remotes van Sony zonder display moeten werken op de PSP (niet allemaal, maar de meeste wel). Degene met een display werken zowiezo niet.
[ Voor 15% gewijzigd door kiddyl op 16-04-2005 15:00 ]
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Verwijderd
ik ben ook bezig met tunneling, ik word wel herkent mischier moeten we xbconect probeeren een keer laat maar wat weten , en wie nogmeer
zie homepagina
zie homepagina
is goed tech.nijntje, add me maar op MSN: Tiduz18@hotmail.com , het is wel de JAP ridge racers die je hebt neem ik aan anders werkt het niet
Verwijderd
welke hack ???
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 18:07:
Heeft iemand hier die hack met USB WIFI Adapter al geprobeerd lukt mij niet om het voor elkaar te krijgen.
Verwijderd
nee ik heb de usa
maar als we op deze manier meer mensen krijgen daar is het toch ook goed
zie homepagina
maar als we op deze manier meer mensen krijgen daar is het toch ook goed
zie homepagina
Tiduz schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 17:04:
is goed tech.nijntje, add me maar op MSN: Tiduz18@hotmail.com , het is wel de JAP ridge racers die je hebt neem ik aan anders werkt het niet
je bent wel vergeten erbij te zeggen: Ok sorry to say but since sony updated the JPN PSP to v1.5 this hack no more works, which also means the US PSP no more works with this hack
dat die alleen met de V1.0 psp werktte.
Verwijderd
Het probleem was dat het mij niet lukte om het voor elkaar te krijgen om met me psp over internet te spellen met behulp van zo een USB wifi adapter. Toen vroeg ik hier of iemand wist waaraan dat kon liggen. Toen ik zelf nog ff op die link keek zag ik dat staan dus heb ik me post ge editTiduz schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 18:44:
je bent wel vergeten erbij te zeggen: Ok sorry to say but since sony updated the JPN PSP to v1.5 this hack no more works, which also means the US PSP no more works with this hack
Verwijderd
al meer informatie over de update voor de psp die een browser bevat (mailprogramma schijnt er ook in te zitten)?
Verwijderd
Wat is dat precies voor een update dan? Ik heb er nog nooi van gehoord?
Heb trouwens wel laatst ergens van die toetsenbordjes voor de PSP gezien, wie weet kan ik straks mn PDA de deur uit doen
Als ik trouwens in mn PSP menu in het "game"-menu, op memory stick klik, geeft mn PSP aan "Er zijn geen games". Zou dit kunnen betekenen dat je in de toekomst games van je memory stick af zou kunnen spelen? Lijkt me wel relax, maar denk eigenlijk niet dat sony zo dom zou zijn...
Heb trouwens wel laatst ergens van die toetsenbordjes voor de PSP gezien, wie weet kan ik straks mn PDA de deur uit doen
Als ik trouwens in mn PSP menu in het "game"-menu, op memory stick klik, geeft mn PSP aan "Er zijn geen games". Zou dit kunnen betekenen dat je in de toekomst games van je memory stick af zou kunnen spelen? Lijkt me wel relax, maar denk eigenlijk niet dat sony zo dom zou zijn...
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 14:35 ]
Verwijderd
Er is begin januari een beta uitgelekt van een update van sony. Deze bevatte onder meer een browser en een email programma en misschien zelfs een tekstverwerker. Sony had toen een waarschuwing gegeven om deze niet te installeren omdat hij nog niet officieel uit was en misschien schade kon aanbrengen aan de psp (sony heeft de update dus wel bevestigd). Nou is die browser wel heel interressant aangezien je daar nu wipeout voor moet hebben. Ik wilde dus weten of er al wat meer bekend was
meer info over die update
http://www.tweakers.net/nieuws/35789
btw ik heb dus ridge racers gekocht, moet zeggen een fantastisch spel dat cker niet gaat vervelen maar valt het jullie ook op dat het wat makkelijk word gemaakt? Het slippen is nou niet bepaald een kunstje want je komt er bijna altijd weer keurig recht uit. Verder zijn de tegenstanders ook niet super goed. Naarmate je een classe omhoog gaat word het uiteraard moeilijker maar jammer dat ze de keus niet bij de gebruiker leggen (door niveau's te laten selecteren, hard middel enz.) correct me if im wrong
het word idd wel mogelijk om z binnenkort op je mms te gooien
meer info over die update
http://www.tweakers.net/nieuws/35789
btw ik heb dus ridge racers gekocht, moet zeggen een fantastisch spel dat cker niet gaat vervelen maar valt het jullie ook op dat het wat makkelijk word gemaakt? Het slippen is nou niet bepaald een kunstje want je komt er bijna altijd weer keurig recht uit. Verder zijn de tegenstanders ook niet super goed. Naarmate je een classe omhoog gaat word het uiteraard moeilijker maar jammer dat ze de keus niet bij de gebruiker leggen (door niveau's te laten selecteren, hard middel enz.) correct me if im wrong
denk dat ie daarmee bedoelt er zijn geen savegames...Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 14:15:
Wat is dat precies voor een update dan? Ik heb er nog nooi van gehoord?
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 14:41 ]
Verwijderd
Nee, want dat geeft ie al aan bij de functie er boven. Er staan namelijk savegames op mn memory stick. Bij de optie "hulpprogramma voor opgeslagen data" geeft ie je savegames. Dus misschien toch ooit spellen van je mms?denk dat ie daarmee bedoelt er zijn geen savegames...
Echte shooters en tactische spellen zijn er naar mijn weten nog niet, heb zelf net Metal Gear Acid bij lik-sang besteld. Ben benieuwd!welke game raden jullie me aan om naast RR te kopen? khoud wel van shooters en tactical shit
Verwijderd
Zo, ik heb er weer wat games bij:
ridge racers
luminess
untold legends
twisted metal
:-)
Superrrr..allemaal USA.
ridge racers
luminess
untold legends
twisted metal
:-)
Superrrr..allemaal USA.
Verwijderd
Hoe is dat Untold Legends? Dat is toch een soort RPG? Zit er zelf ook over te denken die te halen, kan je er wat over vertellen?
Verwijderd
www.gamespot.com
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 16:02:
Hoe is dat Untold Legends? Dat is toch een soort RPG? Zit er zelf ook over te denken die te halen, kan je er wat over vertellen?
Heh, ik zit er nog net boven: 265440. Ik begin rond de 250.000 altijd stomme foutjes te maken waardoor het einde in zicht kom. Moet nog meer oefenen, want het doel is om 999.999 te halen. Puzzel mode is al wel snel uitgespeeld.
Verwijderd
Die melding van geen games op je memory stick is niet dat er geen save games opstaan. Het moet later wel mogelijk zijn om bepaalde minigames te downloaden op je MS en die dan te spelen denk maar aan spelletjes zoals tetris. En natuurlijk voor je homebrew games.
Ik weet wat je bedoeld man, 'k had nog makkelijk door kunnen gaan als ik niet ondertussen naar m'n score zat te kijken, want het spel gaat gewoon even hard door. Ik vind vooral die levels met rare blokjes zeeeeeeer frustrerend, om dan nog het onderscheid te kunnen maken tussen bepaalde kleuren blokjes laat staan (special) blokjes. Hoort bij het spel dunkt mekiddyl schreef op zondag 17 april 2005 @ 16:56:
Heh, ik zit er nog net boven: 265440. Ik begin rond de 250.000 altijd stomme foutjes te maken waardoor het einde in zicht kom. Moet nog meer oefenen, want het doel is om 999.999 te halen. Puzzel mode is al wel snel uitgespeeld.
Verwijderd
wie speelt er wel eens via tunneling of op het inernet
ben benieuwd naar ervaringen van anderen
ben benieuwd naar ervaringen van anderen
kiddyl schreef op zondag 17 april 2005 @ 16:56:

Ik kon het niet laten. Na 1 uur en 5 minuten was mijn batterij bijna op, maar wel een nieuwe highscore!
het is genomen met mijn mobiel, maar de score is 328343

[ Voor 18% gewijzigd door kiddyl op 18-04-2005 01:34 ]
Bah lol, gelukkig nog een hele dag aan saaie colleges voor de boeg dus, I'll beat your record!kiddyl schreef op maandag 18 april 2005 @ 01:27:
Ik kon het niet laten. Na 1 uur en 5 minuten was mijn batterij bijna op, maar wel een nieuwe highscore![afbeelding]

Ook met de GSM gemaakt, beetje gare foto. Score: 713.410
elke keer als ik bij de 700K kom dan kom ik bij een skin waar de blokken als een gek naar beneden komen en is het in een paar seconden gebeurt. Heel frustrerend. Maar ik zal die 999.999 een keer halen.
Heb trouwens na 17dagen nog steeds niet THUG2:remix binnen. Ik raad dus iedereen af de free-shipping methode van Lik-Sang te gebruiken
16 dagen hier & counting. Idd, niet gebruiken, volgende games bestel ik via Kiddyl of via VGP.Noener schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:53:
[afbeelding]
Ook met de GSM gemaakt, beetje gare foto. Score: 713.410
elke keer als ik bij de 700K kom dan kom ik bij een skin waar de blokken als een gek naar beneden komen en is het in een paar seconden gebeurt. Heel frustrerend. Maar ik zal die 999.999 een keer halen.
Heb trouwens na 17dagen nog steeds niet THUG2:remix binnen. Ik raad dus iedereen af de free-shipping methode van Lik-Sang te gebruiken
Kan niet stoppen met ontploffen!
Ik heb ze ondertussen gemaild hoe het zit. Dus ben erg benieuwd. Ik post de reactie van ze zo gauw ik iets hoor.Bob Popcorn schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:58:
[...]
16 dagen hier & counting. Idd, niet gebruiken, volgende games bestel ik via Kiddyl of via VGP.
Men volgende bestelling word idd bij VGP
Heb lik-sang al heel vaak gebruikt, paypal als betaal methode, en krijg altijd alles met 5 tot 7 dagen binnen. Gebruiken jullie soms een andere betaal methode oid?Bob Popcorn schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:58:
[...]
16 dagen hier & counting. Idd, niet gebruiken.
betaal met CC. Op zich niks mis met Lik-Sang als je de normale shippings gebruikt. Heb nu alleen gebruik gemaakt van die Free-Shipping optie. Dat Global priority gebeuren. Ze zeggen op de site dat het 5-14dagen duurt. Maar dat is dus niet helemaal waar. Iemand poste hier dat die zelfs 2 maanden ofzo had moeten wachten. Helaas las ik dat pas toen ik al ge-ordered hadnioz schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:11:
[...]
Heb lik-sang al heel vaak gebruikt, paypal als betaal methode, en krijg altijd alles met 5 tot 7 dagen binnen. Gebruiken jullie soms een andere betaal methode oid?
Idem dito. betaling was met een uurtje binnen, ook CC idd. Ik las ook over pakketjes die overal waren geweest, tot Zweden aan toe. Nouja, niks aan te doen zolang mijn game maar komt.Noener schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:15:
[...]
betaal met CC. Op zich niks mis met Lik-Sang als je de normale shippings gebruikt. Heb nu alleen gebruik gemaakt van die Free-Shipping optie. Dat Global priority gebeuren. Ze zeggen op de site dat het 5-14dagen duurt. Maar dat is dus niet helemaal waar. Iemand poste hier dat die zelfs 2 maanden ofzo had moeten wachten. Helaas las ik dat pas toen ik al ge-ordered had

Verwijderd
Kunnen we aub een beetje ontopic blijven want volgens mij is dit geen lumines topic en staat er het volgende in blauwe letters bij het replyen : Ook het posten van hoelang je nog op je PSP moet wachten voordat deze arriveert is niet nodig. Ik neem aan dat dit ook voor de games telt die je besteld hebt.
Gametech screenprotector van Kiddyl vandaag binnen.
Wow! Dat is echt een mooi ding, beeld wordt er niet door "aangetast".
Had er eerst een of ander knakending (Ebay, China) op zitten, maar dit is wel ff wat anders.
Aanrader.
Wow! Dat is echt een mooi ding, beeld wordt er niet door "aangetast".
Had er eerst een of ander knakending (Ebay, China) op zitten, maar dit is wel ff wat anders.
Aanrader.
Ik heb ff geen zin om 500 pagina's door te spitten. Maar waar kan ik die screen protectors krijgen ? Danku
Verwijderd
Jah ik heb die gametech ook een maand geleden gekregen, alleen nog nie aangebracht
Ik heb zoiets van, ik speel gewoon normaal en thuis. Er kan nie echt iets ergs gebeuren. Bovedien als ie oud wordt met zoveel krasse enzo, koop ik gewoon een nieuwe maar wel een eu versie. Mja ik ga die screenprotector binnekort aanbrenge

Ik heb zoiets van, ik speel gewoon normaal en thuis. Er kan nie echt iets ergs gebeuren. Bovedien als ie oud wordt met zoveel krasse enzo, koop ik gewoon een nieuwe maar wel een eu versie. Mja ik ga die screenprotector binnekort aanbrenge
Verwijderd
www.videogamesplus.cablackraid3r schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:00:
Ik heb ff geen zin om 500 pagina's door te spitten. Maar waar kan ik die screen protectors krijgen ? Danku
www.lik-sang.com
of kijk in kiddyls profiel voor zijn email adres en zend hem een mailtje (hij import ze vanuit japan)
als je hem niet nodig hebt wil je hem verkopen aan mij?Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:01:
Jah ik heb die gametech ook een maand geleden gekregen, alleen nog nie aangebracht![]()
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 16:06 ]
Nou vind het nog wel iets anders of iemand heletijd post dat hij nog 3 dagen moet wachten op zijn PSP, dan dat iemand zeg dat je free shipping niet moet kiezen omdat je dan langer dan 14 dagen moet wachten op je spellen. Het heeft mij tenminste besloten niet bij lik-sang te bestellen...Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:04:
Ook het posten van hoelang je nog op je PSP moet wachten voordat deze arriveert is niet nodig. Ik neem aan dat dit ook voor de games telt die je besteld hebt.
[ Voor 7% gewijzigd door Eppo © op 18-04-2005 16:22 ]
Wat is eigenlijk gemiddeld verbruik van de batterij ? Als ik bijv alleen maar mp3s luister ?
Dit is eerder een ervaring met een inkoopsite voor games voor je PSP. Als je dit ook niet wilt zien in het topic lijkt me dat er weinig discussie overblijft buiten het schimmig achter de rug om van modjes vragen naar inkoopsites voor de PSP zelf en geilen op hoe goed de beeldkwaliteit wel niet is, vragen die 100x gesteld zijn zelfs nog uitgesloten.Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:04:
Kunnen we aub een beetje ontopic blijven want volgens mij is dit geen lumines topic en staat er het volgende in blauwe letters bij het replyen : Ook het posten van hoelang je nog op je PSP moet wachten voordat deze arriveert is niet nodig. Ik neem aan dat dit ook voor de games telt die je besteld hebt.
Niet echt over de PSP zelf, maar ik heb eindelijk mijn PS Pictogram series tas binnen!

Je kan kijken wat het precies is op deze link: http://www.jp.playstation.com/chara/pspictogram/index.html
Denk dat ik de enige ben met deze tas in NL
en een van de weinigen buiten Japan.
Ik heb ook Mercury binnen.

Je kan kijken wat het precies is op deze link: http://www.jp.playstation.com/chara/pspictogram/index.html
Denk dat ik de enige ben met deze tas in NL
Ik heb ook Mercury binnen.
[ Voor 5% gewijzigd door kiddyl op 18-04-2005 20:15 ]
Verwijderd
Mercury is echt gaaf en erg verslavend
mijn ervaring is zelfs voor mensen die niet van gamen houden
zoek mensen die need for speed op xbconnect spelen
mijn ervaring is zelfs voor mensen die niet van gamen houden
zoek mensen die need for speed op xbconnect spelen
Wat is de adviesprijs van de psp in amerika?(viavia iemand die daar naartoe gaat zou hem mee kunnen nemen)
Verwijderd
249 Dollar omgerekend ongeveer 195 Eurojessevl schreef op maandag 18 april 2005 @ 20:44:
Wat is de adviesprijs van de psp in amerika?(viavia iemand die daar naartoe gaat zou hem mee kunnen nemen)
Verwijderd
de US spellen zijn ongeveer 38 tot 48 euro als je ze importeerd wat de winkel prijs is in de US zelf weet ik niet maar zal niet veel verschillen met de bovengenoemde prijzen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet bedoelt als V&A topic. Aanbieden van hardware/software is dus niet toegestaan! Ook het posten van hoelang je nog op je PSP moet wachten voordat deze arriveert is niet nodig. Lees dit ook eerst even door m.b.t. bovenstaande.
Hou het nuttig, leuk en interessant voor elkaar. En zoek eerst voordat je een vraag stelt!
Dit topic is niet bedoelt als V&A topic. Aanbieden van hardware/software is dus niet toegestaan! Ook het posten van hoelang je nog op je PSP moet wachten voordat deze arriveert is niet nodig. Lees dit ook eerst even door m.b.t. bovenstaande.
Hou het nuttig, leuk en interessant voor elkaar. En zoek eerst voordat je een vraag stelt!