Het Playstation Portable topic Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.946 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens mijn Oom hoeft toch geen invoerbelasting te betalen als hij er één meeneemt. Het is een kado en dat mag toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01 11:03

Lorn

I have a bad feeling...

Even een vraagje voor de mensen die ook bij VGP hebben besteld. Ik heb net een mail gehad met daarin het nieuws dat mijn order gedeeltelijk is verstuurd. Ik heb echter geen DHL nummer gehad. Hebben anderen dat wel gekregen of had ik voor DHL nog een speciale optie moeten selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
meestal krijg je nummer van DHL (zover ik mensen heb begrepen in dit topic) en het kan zijn dat DHL het de eerst volgende werkdag verstuurt (of het staat in je spam box..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01 11:03

Lorn

I have a bad feeling...

Eppo © schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 22:05:
meestal krijg je nummer van DHL (zover ik mensen heb begrepen in dit topic) en het kan zijn dat DHL het de eerst volgende werkdag verstuurt (of het staat in je spam box..)
Bedankt, had een beetje over het DHL verhaal heen gelezen in het topic... er staat ook zoveel informatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
had ik ook, maar had er zelf dus ook net rvaring mee gemaakt en daarom wist ik het... (en je leest er niet over heen omdat er zovel info staat maar om je gewoon te zenuwachtig bent voor je PSP :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:36

BreeeZe

Devt

Lorn schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 21:41:
Even een vraagje voor de mensen die ook bij VGP hebben besteld. Ik heb net een mail gehad met daarin het nieuws dat mijn order gedeeltelijk is verstuurd. Ik heb echter geen DHL nummer gehad. Hebben anderen dat wel gekregen of had ik voor DHL nog een speciale optie moeten selecteren?
En het ligt eraan wat je besteld hebt, de psp versturen ze met dhl, als je alleen games hebt besteld komen die met de normale post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:02
BreeeZe schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 23:41:
[...]

En het ligt eraan wat je besteld hebt, de psp versturen ze met dhl, als je alleen games hebt besteld komen die met de normale post.
Ik heb mijn games samen met mijn PSP bestelt, die zitten dan toch in een pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Nilos schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 23:51:
[...]

Ik heb mijn games samen met mijn PSP bestelt, die zitten dan toch in een pakket.
Dan volgens mij wel ja :) ik bedoelde losse games maar de zin was niet echt duidelijk, het is al laat he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
Ik ben aan het twijfelen of ik wipeout pure zal kopen (heb niet echt veel geld meer, maar zo'n 50/60 euro) BTW moet je een router/accespoint/wireless kaartje nodig hebben om op die 'secret' browser te kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Nilos schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 23:59:
Ik ben aan het twijfelen of ik wipeout pure zal kopen (heb niet echt veel geld meer, maar zo'n 50/60 euro) BTW moet je een router/accespoint/wireless kaartje nodig hebben om op die 'secret' browser te kunnen komen?
Wipeout is erg gaaf, ik was al verslaafd aan de orginele op de ps1, laatst wipeout fusion geprobeerd op de ps2 maar die viel erg tegen, Wipeout Pure echter is weer heeeerlijk :)

De browser is niet echt 'secret' het is de ingebouwde browser om downloadable content te browsen en gaat standaard naar een vooringestelde webpage die nu alleen een plaatje bevat.
Door een pc er tussen te hangen en die het dns adres te laten spoofen kan je hem naar een andere pagina sturen.
Je hebt idd iets van een wireless aparaat nodig, router/card/acces-point whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Regel dergelijke zaken direct via mail i.p.v. dit topic

@Nilos: Wipe Out Pure is een erg tof spel, als je van futuristische racers houdt. Besturing is even wennen in 't begin, zeker als je geen wipeouter bent, maar dag mag de pret niet drukken. Persoonlijk kies ik echter liever een race spel als Ridge Racers :)

[ Voor 16% gewijzigd door Crash op 03-04-2005 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
prototype schreef op zondag 03 april 2005 @ 00:12:
*knip

@Nilos: Wipe Out Pure is een erg tof spel, als je van futuristische racers houdt. Besturing is even wennen in 't begin, zeker als je geen wipeouter bent, maar dag mag de pret niet drukken. Persoonlijk kies ik echter liever een race spel als Ridge Racers :)
Ridge Racers is natuurlijk ook wel leuk, ben nu heel erg aan het twijfelen!
Want vriend van mij gaat ook nog een PSP bestellen, maar hij wou eerst ff kijke hoe die er uit zag en hoe die speelde enz. En als hij hem gaat bestellen dan wil ik er nog een spel bij bestellen! :9

edit:
Hoop dat DHL ook op zondag verzend, dan heb ik mijn psp nog eerder binnen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Crash op 03-04-2005 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7395477876 Oshawa - Canada Amsterdam - Netherlands, The Arrived at DHL facility as of: April 02, 2005 08:39

hijs al in NL

is er voor de americaanse psp ook een update naar nl?

of is dat alleen voor de jappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 01:00:
7395477876 Oshawa - Canada Amsterdam - Netherlands, The Arrived at DHL facility as of: April 02, 2005 08:39

hijs al in NL

is er voor de americaanse psp ook een update naar nl?

of is dat alleen voor de jappen
De amerikaanse heeft standaard al firmware versie 1.5 en daar zit het dus al in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Niet op zondag. :)

Overigens heb ik dat ook een keer gehad hoor. Van amsterdam naar duitsland, toen naar belgië en toen kwam hij bij mij thuis. :P Ach zolang het pakketje maar komt.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Kunnen we misschien weer ontopic?

Als iedereen zijn trackingsinfo gaat posten dan zitten we wel erg snel aan de 1000 posts en daar heeft verder niemand iets aan.

Vragen m.b.t. je zending kun je gewoon bij de DHL/.UPS kwijt.
(Ik voorzie een mod-sweep die 90% van dit topic verwijderd :( )

En zou het niet handig zijn als we de ervaringen van de verschillende screenprotectors en cases/hoesjes gaan delen.
Misschien dan ook een mooi punt voor in de SP.

Ik gebruik zelf een screenprotector van Hori. ( Portable Liquid Crystal Filter)
Deze bevalt prima. Hij is makellijk aan te brengen en lijkt zijn werk tot nu toe goed te doen.

Als hoes gebruik ik een Hori Portable Pouch (kleur: citrus orange).
Deze werkt helaas iets anders dan als op de plaatjes wordt afgebeeld.
Het hoekje van de PSP waar je de wrist strap aan bevestigd is nog steeds een stukje te zien als je de hoes volledig sluit.

Ik denk dat ik nog op zoek ga naar een volledig sluitende hoes.
De Airo Case (blauw) zoal op diverse sites vermeld lijkt mij ook een mooie optie.

Is er trouwens al een winkel die de Nyko ChargerCase leverd?
Of is deze nog niet beschikbaar?
(Lik-Sang en Play-Asia e.d. hebben hem nog niet op de site staan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
kan je anders ff een paar foto's posten van je screenprotector en je hoesje, want die had ik nog niet bestelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De aero case( zwart ) krijg ik hopelijk maandag binnen. dus dan zal ik er wel wat over zeggen + screens ofzo. en de gamemate protector komt dan ook.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ik gebruik de blauwe Brando aero case, bevalt op zich prima (vooral nu die ranzige 'nieuw' geur weg is =) ), hij is alleen wel vrij groot vind ik ( linkje <> staan foto's), omdat er opberg ruimte in het hoesje zit voor games. Je kan net 2 games kwijt op de tussenflap en daarnaast kan je er denk ik 2 in het netje aan de bovenkan doen en dan heb je dus 4 games in je case en kan hij nog net dicht. Ik kan het helaas niet testen, omdat ik maar 2 games heb, maar ik denk dus dat 4 wel moet passen. Daarnaast kan je hem bijvoorbeeld wel in je aero case hebben terwijl je via oordopjes muziek luistert, maar het plugje past dan niet super makkelijk in je psp (case zit een beetje in de weg), dus voor opbergen is de case prima, maar niet echt om je psp erin te laten zitten en dan te gebruiken, imho.

Ik gebruik daarnaast als screen protector ook de Hori liquid crystal en die bevalt mij ook prima, echt supermakkelijk aan te brengen.

Heb laatst ook doosjes (van gametop linkje ) aangeschaft voor mijn games en omdat ze op die manier vrij goed beschermd zijn zit ik er over te denken om een wat dunnere case voor mijn PSP te kopen van brando: linkje
Ik wilde eerst wachten op die logitech case ( linkje ), maar hij ziet er een beetje uit zoals de bovenkant van de PSP aka nogal vinger afdruk gevoelig en daar hou ik niet zo van =)

Als iemand nog foto's wil dan hoor ik het wel en als iemand ervaring heeft met die metal case of er iets over heeft gehoord, dan hoor ik dat ook graag :)

ff paar (wazige =) foto's)
PSP in Aero Case
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~korst220/psp2.jpg

PSP in Aero Case, flap naar beneden
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~korst220/psp3.jpg

PSP in Aero Case, plug oordopjes erin (zoals je ziet, zit de PSP er nu een beetje scheef in, omdat de aansluiting onder de rand van de case zit.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~korst220/psp4.jpg

Foto van de UMD doosjes in verschillende spannende posities, ik kreeg 3verschillende kleuren, ik weet niet of dat altijd zo is.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~korst220/psp5.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door nioz op 03-04-2005 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
was eerst ook van plan om zo'n case te bestellen die jij nu ook hebt, maar nu ik het zo hoor denk ik dat ik die dunne ga bestellen van brando (die van logitech ziet er ook wel vet uit, maar is voor de rest nog niks van bekent..) in combinatie met die UMD doosjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Daaaammmnn :/
Ik ga zker ff wachten tot die Logitech PlayGear Pocket uit is..man wat ziet dat ding er geil uit.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-08 17:13

lithiumangel

Tuurlijk !

Ikzelf ga voor de PDAIR case .
Reeds gepre-ordered , deze leather case sluit zich aan via de bevestingspunten boven op je PSP en heeft dus geen straps om aan te brengen .

Afbeeldingslocatie: http://image4.play-asia.com/350/PA.25201.003.jpg

Bevat tevens twee memorystick houders en een spare UMD houder .

Afbeeldingslocatie: http://image1.play-asia.com/350/PA.25201.004.jpg

Ziet er voor de rest vrij strak uit , executive style :)
En vanwage de constructie , vrij snel open te klappen en zonder al te veel obstructie mee te gamen .
Prijs info tot nu toe onbekend maar ik gok niet hoger dan 40 $ uiterlijk .
Te bestellen via o.a Play-Asia .

[ Voor 21% gewijzigd door lithiumangel op 03-04-2005 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 09:53
Modbreak:Zo, ik heb weer enkele posts moeten aanpassen omdat sommigen klaarblijkelijk niet snappen dat GoT topics geen advertentieplaatsen zijn. Hoe leuk en fijn het ook mogen zijn als je via je medetweaker hardware/software goedkoper kan scoren: het hoort hier _niet_ thuis in dit topic! Ook het opstarten van een inkoopactie is hier niet gewenst. Reacties als "je hebt mail!", "voeg me ff toe op msn" en "oh cool, dan mail/msn ik je" horen hier al helemaal niet thuis. Ze dragen niks bij aan dit topic, enkel aan de vervuiling ervan.

Ook het posten van hoe lang je nog moet wachten op je pakketje, of waar je pakketje a.t.m. uithangt zijn _niet_ interessant voor dit topic! Dergelijke reacties heb ik zojuist meerdere verplaatst richting trashcan. Ook dit soort posts dragen niets bij aan dit topic, dus laat ze achterwege!

[ Voor 98% gewijzigd door Crash op 03-04-2005 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Ziet er strak uit dat hoesje, alleen heb ik zo'n gevoel dat het vrij weinig beschermt aan de zijkant en ben ook wel bang dat als ik zoiets heb mijn UMD disk binnen no-time kwijt zou zijn..

Zag nog wel deze staan op play-asia:
Afbeeldingslocatie: http://image4.play-asia.com/350/PA.27956.001.jpg
Vind hem er wel leuk uit zien, maar denk dat hij ech alleen tegen krassen is en voor de rest helemaal niks...

offtopic:
Hoelang duurt het nog voor jouw PSP arriveerd? Lees het hier! <-- wat leuk, ik dacht dat ik daarvoor op DHL moest kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:54
Moderatorpost
Mee eens, al moet ik zeggen dat de post over de levertijd van videogamesplus (4 dagen) wel bijdraagt aan dit topic, omdat er ondertussen een man of 10 zat te wachten op orders van dvdbo. Dan is het wel fijn om te weten dat iemand kan bevestigen dat een bestelling bij vgp wél gewoon snel geleverd wordt.

Anders misschien iets voor de openingspost?
Levertijden van spullen op voorraad: "videogamesplus, 4 dagen"

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Eppo © schreef op zondag 03 april 2005 @ 14:58:
Ziet er strak uit dat hoesje, alleen heb ik zo'n gevoel dat het vrij weinig beschermt aan de zijkant en ben ook wel bang dat als ik zoiets heb mijn UMD disk binnen no-time kwijt zou zijn..

Zag nog wel deze staan op play-asia:
[afbeelding]
Vind hem er wel leuk uit zien, maar denk dat hij ech alleen tegen krassen is en voor de rest helemaal niks...

offtopic:
Hoelang duurt het nog voor jouw PSP arriveerd? Lees het hier! <-- wat leuk, ik dacht dat ik daarvoor op DHL moest kijken...
Ja die "hoes" heb ik dus aangeschaft.

Ik zal zodirect even een paar plaatjes schieten.
Nu alleen nog even ergens wat webruimte vrij maken voor de pics :)

Hij beschermt in principe alleen tegen de kleine "bumps" etc.
Laten vallen zal volgens mij nog steeds fataal zijn.
De boven- en onderkant zijn prima beschermt tijdens het vervoer maar de zijkant iets minder.
Dat is gewoon een zwak punt in het ontwerp, maar hier heeft de Airo Case volgens mij ook last van.
Voor mij is het enige minpunt het feit dat er altijd een klein stukje PSP te zien is en dus vies kan worden etc.

Ik denk dat in nog maar ergens zo'n Airo Case vandaan moet halen.

Eigelijk zou ik een kleine case zoals bij o.a. Brando willen hebben.
Alleen hebben alle huidige modellen dan altijd die openingen voor stroom, knoppen, headphones etc.
Dat wil ik dus niet.
Ik wil gewoon een volledig afgesloten aluminium case waar alleen de PSP in gaat.
De UMD's doe ik toch in losse cases en doe ik wel in een andere tas :P

[ Voor 6% gewijzigd door M289 op 03-04-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 14:26
Ik weet niet of het iedereen is opgevallen. Maar we hebben een Mod-Break gehad. Let hier aub op!

Wat dus niet meer mag in dit topic:
- Ordertrackings posten
- Vraag en Aanbod (Inclusief inkoopsacties starten e.d.)

Laat dit dus a.u.b. achterwege voordat het topic dadelijk gesloten wordt...
Bedankt voor jullie begrip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wanneer die logitech cases uitkomen ?

http://www.logitech.com/lang/images/0/6987.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 22:09

Polycom

Poes van goud

Topic's op GoT zijn echt heilig.. shit hé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey weten jullie mss of er ook een mogelijkheid komt van dingetjes die je op de psp kunt aansluiten zoals camera ^^ of iets dergelijks en als het al bestaat graag wat info

Het moet verder het toch interessant zijn om binnenkort mms pro duo's aan te bieden voor een lage prijs? Of zullen ze daarmee w8en tot de psp toch echt in europa komt ? =(

[Edit]

Afbeeldingslocatie: http://img.engadget.com/common/images/6718361058314572.JPG?0.8608825246205998 dit bijvoorbeeld? :/?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Begin April in US, en begin Mei in Europa.... (dat terwijl er in europa geeneens PSP's te verkrijgen zijn..) ...stumperds van een Sony...
Pu_Dy schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:18:
Topic's op GoT zijn echt heilig.. shit hé
:X

[ Voor 21% gewijzigd door Yellowneck op 03-04-2005 15:21 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiled
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:19:
Hey weten jullie mss of er ook een mogelijkheid komt van dingetjes die je op de psp kunt aansluiten zoals camera ^^ of iets dergelijks en als het al bestaat graag wat info

Het moet verder het toch interessant zijn om binnenkort mms pro duo's aan te bieden voor een lage prijs? Of zullen ze daarmee w8en tot de psp toch echt in europa komt ? =(

[Edit]

[afbeelding] dit bijvoorbeeld? :/?
Er komt een ia voor 1 gb mms!

Xiled

Athlon 700 | Gigabyte 7IXE | 2x128mb pc133 | Voodoo Banshee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:19:
Hey weten jullie mss of er ook een mogelijkheid komt van dingetjes die je op de psp kunt aansluiten zoals camera ^^ of iets dergelijks

In US zijn ze ook nog vrij duur die MMS Pro Duo's dus ik ben bang dat er op korte termijn geen lagere prijzen in zitten. ik meen dat de 1GB MMS Pro Duo daar 149 Dollar is. ik heb em 2 weken geleden besteld voor 120 euri maar ze zijn slecht leverbaar volgens sandisk zijn ze midden april weer beter verkrijgbaar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
@Tr1gg3R foto's kan je plaatsen op www.imageshack.us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PIMP-MY-PSP was al gepost =(

http://www.portagame.com/images/psp35k.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

Eppo © schreef op zondag 03 april 2005 @ 14:58:
Mja , als jij die groene neemt , dan heb je helemaal 0 % bescherming omdat je je PSP uit dat hoesje haalt om ermee te gamen en dat zijn juist de momenten waar hij het kwetstbaarste is |:(
Wat die leren betreft , UMD zou je denk ik niet echt snel kwijtraken maar zowieso ga ik daar geen UMD tussen zetten om het in mijn binnenzak zo dun mogelijk te houden .

Me spare UMD`s gaan in een Intec case .
Zwart en vrij lomp uitziende case ( je gaat hem niet voor `t design kopen ) maar uber hard en er passen 3 UMD`s in .
Heeft tot nu toe veel verschrikkingen overleeft :9

Wat mijn mening betreft , die PSP moet je gewoon niet laten vallen , punt .
Ook al neem je zo`n Logitech case die de gehele PSP in zich neemt en hardcase is i.p.v softcase .
Dan nog als je hem laat vallen van een gemiddelte game hoogte ala 1.50 Meter ?
Is je PSP alsnog knap van slag , al dan niet kapot door de schok impact , chippie dat losrukt , scherm dat scheef gaat staan .etc .etc
Harcases kennende zal er wel een dun laagje foam in zitten die tegen je unit drukt , maar dat is meer dat je geen krasjes aan de unit zelf krijgt door het aanbrengen van said hardcase .

Nee , wat dat betreft is een case bijna altijd puur tegen krassen , spatwater e.d
De enige cases die echt extreme protectie bieden die ik ken , zijn die voor de PDA .
Zo`n hele grote dikke rubberen achtige casing die schokken absorberen als de unit valt .
Tot dusver niet gezien voor de PSP .

[ Voor 35% gewijzigd door lithiumangel op 03-04-2005 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://pelicanperformance.com/psp/images/6019.jpg

ik krijg deze morgen lijkt op de gene die hierboven staat en kost 12.75
gaan 4 umd disks in

ik zal morgen review posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
kan je wel gamen met je PSP als hij in zo'n intec case zit? (kon er ff geen plaatje van vinden..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 14:26
En deze hadden we nog niet gezien ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

Eppo © schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:48:
kan je wel gamen met je PSP als hij in zo'n intec case zit? (kon er ff geen plaatje van vinden..)
De Imtec is puur een UMD only case .
Er passen er 3 in !!! Is een hard-plastic type case en zeer stevig .
Je stopt hem zo weg in je broekzak .

Ik heb deze cases tezamen met Prototype gekocht .
Je krijgt er dus 2 van voor 10 Euro , bij de Nedgame o.a

Hij is er zelf ook zeer tevreden over , het zijn erg praktishe produkten .
Hier een paar fotows , sorry voor crappy kwaliteit ~ t`was genomen met een phone cam .

Afbeeldingslocatie: http://www.gwennyruiz.demon.nl/Screenshots/psp/intec.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gwennyruiz.demon.nl/Screenshots/psp/intec2.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door lithiumangel op 03-04-2005 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

handig alleen best jammer dat er maar 3 in passen... hij zal anders wel weer te groot worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 16:04:
handig alleen best jammer dat er maar 3 in passen... hij zal anders wel weer te groot worden..
Inclusief de UMD in je PSP zijn dat 4 games on-the-go .
Als je dat op dag-basis bekijkt lijkt mij dat meer dan genoeg
Voor mij is dat iig wel meer dan zat . :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Ben even aan het klooien geweest met een statief, oude analoge videocamera + psp.

wipeout filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
hoe zet je die filmpjes van een camera eigenlijk op je pc, via een TV tuner (Want die heb ik wel)

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Tiduz schreef op zondag 03 april 2005 @ 16:21:
hoe zet je die filmpjes van een camera eigenlijk op je pc, via een TV tuner (Want die heb ik wel)
Kan volgens mij wel via een tv tuner, maar ik heb een standalone dvd recorder, daar neem ik mee op via av-in en dan kan ik het vervolgen gewoon van dvd rippen op m'n pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
ow vet :D Heb je nog andere interessante games die je op kan nemen? :P

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Tiduz schreef op zondag 03 april 2005 @ 16:26:
ow vet :D Heb je nog andere interessante games die je op kan nemen? :P
RR, Lumines, Twisted Metal, Mina No Golf, Vampire Chronicals "the chaos tower".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:54
BreeeZe schreef op zondag 03 april 2005 @ 16:20:
Ben even aan het klooien geweest met een statief, oude analoge videocamera + psp.

wipeout filmpje
Cool filmpje. Wel een mooie level dit ook. Vind zelf die sneeuw level het mooist qua graphics.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
zou je misschien een stukje van minna no golf + luminess op willen nemen? die wil ik misschien ook volgende maand gaan halen weet niet of je er zin in hebt hoor :)

[ Voor 6% gewijzigd door Tiduz op 03-04-2005 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Tiduz schreef op zondag 03 april 2005 @ 16:33:
zou je misschien een stukje van minna no golf + luminess op willen nemen? die wil ik misschien ook volgende maand gaan halen weet niet of je er zin in hebt hoor :)
Ja hoor :)
Weet alleen niet of het er vandaag al op zal staan of dat je tot morgen moet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
ok, bedankt alvast :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand al iets meer over die camera en andere assecoires voor de psp? :o of is dat al eerder gepost }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 16:50:
weet iemand al iets meer over die camera en andere assecoires voor de psp? :o of is dat al eerder gepost }:O
Ja..vandaag zelfs.. :/ Check maar ff paar posts terug, herkenbaar aan de foto van een PSP met cam

edit:
OMG..sorry..bedoel Breeze :P
Ubergeile filmpje. Was eerst aan het twijfelen of ik Wipeout Pure met MGS Acid nam, of Ridge Racers met MGS Acid. Maar na dat filmpje ga ik zeker meer eerst voor Wipeout Pure :)
Thnx

[ Voor 5% gewijzigd door Yellowneck op 03-04-2005 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
dope filmpie, spel ziet er beter uit dan ik dacht. Misschien dat ik die er nog ens bij bestel, moet toch eerst mijn PSP in handen hebben... (die UMD dingen zien er toch wel vrij praktisch uit, misschien die dan maar ook eens bestellen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is nu ook een IRC client voorde PSP! http://pspirc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Kwaliteit van het filmpje is trouwens in vergelijking met the realthing vrij slecht, dus idd zeker een aanrader :)
en ik heet trouwens BreeeZe, geen prototype ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowNeck schreef op zondag 03 april 2005 @ 17:00:
[...]

Ja..vandaag zelfs.. :/ Check maar ff paar posts terug, herkenbaar aan de foto van een PSP met cam

edit:
OMG..sorry..bedoel Breeze :P
Ubergeile filmpje. Was eerst aan het twijfelen of ik Wipeout Pure met MGS Acid nam, of Ridge Racers met MGS Acid. Maar na dat filmpje ga ik zeker meer eerst voor Wipeout Pure :)
Thnx
dat was ik ;) ik wilde alleen weten of er al wat meer bekend was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Meteen maar even een lumines filmpje gemaakt. :P
-klik-

über verslavend spel, echt onwijs leuk als je van puzzle games houdt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:*)

@ Breeeze

ziet er goed uit :9~

welke kunnen we nog meer van je verwachten? O-)

[ Voor 114% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
@Breeze, ben blij dat ik het spel niet mee bestelt heb, het is duidelijk niet mijn spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Breeze heb je ook Metal Gear Solid Acid? Of een UMD filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Hier nog even snel Mina No Golf, -klik-
Kan je meteen ook de laadtijd bij zien :P

Ik zal kijken of ik van de week nog meer kan maken, opnemen is een beetje lastig, psp op de grond en dan camera erop richten met statief, eventueel een deken erover voor het licht, speelt niet echt super meer dan :P
Moet ik toch iets beters op verzinnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
ik download ze nu, Bedankt voor het opnemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
precies zoals ik dacht, ze zijn allebei vet :D minna no golf ga ik zeker wel halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
Lumines is cker niet mijn soort van game en minna no golf ziet er wel grappig uit, maar hou op zich niet van golf spelletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
ik vind dat het net lijkt of je PSP vast slaat bij mina golf tussen die menu's door..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:05
Lumines en Wipeout Pure zien er beiden geweldig uit. Jammer dat ik mijn bestelling vrijdag net iets te laat op de avond plaatste, zodat ie maandag pas verzonden wordt, gelukkig is de levering maar 2 á 3 dagen via DHL :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Nilos: Mijn PSP zit nu in brussel :s , die van jou zeker ook? Echt raar dat er op zondag wordt verzonden... (April 03, 2005 18:08)

En breeeze bedankt voor de filmpjes, ik heb lumines en wipEout ook besteld met ridge racers! Ben benieuwd. Lumines moet je gespeeld hebben om een indruk te krijgen denk ik.

Ik heb nu ook een aero case besteld, ik hoor alleen maar goede dingen erover!

Vervelende is dat mijn 1 gb pro duo nog steeds niet geleverd is, waarom moet dat ding net nu zo schaars zijn! Een maand geleden kon ik er ook één krijgen, maar had die gecanceled omdat ik toch maar af zag van import, maarja achteraf dom want dan had ik straks mooi muziek enzo kunnen luisteren via PSP! Naja mid april heb ik de 1 gb stick wel hoop ik !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
@killquick: nope zie nog niks (zet ff je email in je profiel, dan kan ik je toevoegen en verder lulle over DHL)

Ik denk dat ik Wipe Out niet ga bestellen (misschien later), maar Ridge Racer ckers want die ziet er echt vet uit!

[ Voor 22% gewijzigd door Nilos op 03-04-2005 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Hmm bij VGP kan ik em al 2 dagen niet meer vinden. Verkopen ze em daar nog wel?

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als hij out of stock is verwijder ze hem, dus als ie op site is zul je hem ook ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

XKB schreef op zondag 03 april 2005 @ 19:28:
Hmm bij VGP kan ik em al 2 dagen niet meer vinden. Verkopen ze em daar nog wel?
Jawel, maar ze halen wel vaker objecten van de site. Maar na een dagje staan ze der meestal weer op als "Backorder"

offtopic:
Zou ik misschien met iemand meekunnen bestellen die binnenkort bij VGP gaat bestellen. Dit vanwege de beperkende betaalmogelijkheden die ik heb :/

[ Voor 23% gewijzigd door Yellowneck op 03-04-2005 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSP wordt misschien uitgesteld tot September !! (of was dat al gemeldt?)

http://gamesindustry.biz/content_page.php?aid=7723

http://games.slashdot.org...234.shtml?tid=207&tid=233

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@nilos: done, msn is van hotmail, gmail is voor mails vragen bla

Ik ben trouwens benieuwd hoe een Final Fantasy game zal uitpakken op de PSP! Lijkt me wel vet een RPG on the go met mooie graphics!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:05
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 19:45:
Ik ben trouwens benieuwd hoe een Final Fantasy game zal uitpakken op de PSP! Lijkt me wel vet een RPG on the go met mooie graphics!
Jup verwacht ik ook wel wat van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 19:45:
@nilos: done, msn is van hotmail, gmail is voor mails vragen bla

Ja, en de lengte/grootte van Final Fantasy spellen kennende, zal het spel vast wel op 4 UMD's komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minna no golf is echt vet...ik zou alleen daarvoor overwegen om te importeren...:))
Maar dan zou ik voor de US versie gaan...is dat dan hotshots golf of everybody's golf...of is dat precies hetzelfde? En is die al uit in de US? Heeft er iemand de US versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had wat vraagjes.ik las dat er weinig kans was op btw enz via vgp.
dus ik wil daar ook gaan bestellen.maar waar kan ik zien of het een us spel is?
of hebben ze alleen maar us?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 20:33:
ik had wat vraagjes.ik las dat er weinig kans was op btw enz via vgp.
dus ik wil daar ook gaan bestellen.maar waar kan ik zien of het een us spel is?
of hebben ze alleen maar us?
Yup...alleen maar us

Sorry ..kon het gewoon niet laten :D
Voeg maar toe aan de FP Trancesetter :9

Poll: Wat is jouw favoriete PSP spel?
Ape Escape: On the Loose
Gretzky NHL
Lumines
Metal Gear Acid
Need for Speed Underground Rivals
Ridge racer
Spider-Man 2
Tony Hawk's Underground 2 Remix
Wipeout Pure
Untold Legends: Brotherhood of the Blade
Twisted Metal Head on
World Tour Soccer
NBA 2005
Darkstalkers Chronicle: The Chaos Tower
NFL Street 2 Unleashed
Bleach
Minna no Golf Portable
Tales of Eternia
Shin Sangoku Musou (Dynasty Warriors)
Anders
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=52970&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Zijn spellen, die op het moment van schrijven, gereleased zijn en een beetje bekend zijn

Zo..dan kan ik ff kijken welke ik moet halen :P

[ Voor 88% gewijzigd door Yellowneck op 03-04-2005 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen wat is een veilige manier om te betalen? (keb geen creditcard of paypal enzovoort) en ik vind dat vooruitbetalen een risico... want wat is het bewijs dat ik recht heb op het product? :o Ik maak geld over en het product moet maar mijn kant op komen? (ik heb het hier over bestellen bij kiddyl :o) tis niet dat ik hem niet vertrouw... maarja kwoon nog bij me ouders en ze doen nogal moeilijk met geld |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat Tony Hawks populair is ;)
Persoonlijk vond ik 'm minder, maar ik zie bij het plaatsen van deze post met grote blauwe letters staan dat er geen ruils meer besproken mogen worden...

Nou ja, so be it.

Maar dit is geen ordinaire 'ik probeer het stiekem toch' post, ik heb namelijk vanmiddag Twisted Metal gekocht. En ik wil graag de online optie gebruiken.
Ik connect netjes met de server, kom in de lobby, kies een area en vervolgens zie ik een berg games. Maar ik kan er geen 1 joinen :/ .

Nu weet ik dat er aan de servers geprutst wordt, maar er SCHIJNT een workaround te zijn (wat poorten forwarden in je router) alleen die kan ik nergens vinden.

Iemand al online aan gamen met Twisted Metal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 20:42:
Persoonlijk vond ik 'm minder, maar ik zie bij het plaatsen van deze post met grote blauwe letters staan dat er geen ruils meer besproken mogen worden...

Nou ja, so be it.

Maar dit is geen ordinaire 'ik probeer het stiekem toch' post, ik heb namelijk vanmiddag Twisted Metal gekocht. En ik wil graag de online optie gebruiken.
Ik connect netjes met de server, kom in de lobby, kies een area en vervolgens zie ik een berg games. Maar ik kan er geen 1 joinen :/ .

Nu weet ik dat er aan de servers geprutst wordt, maar er SCHIJNT een workaround te zijn (wat poorten forwarden in je router) alleen die kan ik nergens vinden.

Vreemd.. die van mij ging gewoon prima online, misschien komt het omdat mijn router upnp ondersteund :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Gewoon een internet pagina, betekent dat dat je ook de online versie van msn messenger kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

YellowNeck schreef op zondag 03 april 2005 @ 17:46:
Breeze heb je ook Metal Gear Solid Acid? Of een UMD filmpje?
Nope geen MGS Acid, ook geen umd movie, ik heb wel al een aantal fimpjes geconverteerd met Rapiz psp converter en dat zag er perfect uit.
Een film van 1½ uur paste net op een 512mb kaartje en er waren geen artifacts ofzo zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BreeeZe schreef op zondag 03 april 2005 @ 20:51:
[...]

Vreemd.. die van mij ging gewoon prima online, misschien komt het omdat mijn router upnp ondersteund :?
Geloof me, mijn router ondersteunt alles, ik werk bij een firma welke die dingen produceert.

Hij gaat dus ook prima online (er is wireless of mbt de connectie dus helemaal niets mis) Ik kan alleen geen games joinen. Bij alle games kijrg ik de melding dat ze vol zitten (niet waar) of 'invalid' zijn.

Zoals gezegd ben ik volgens google niet de enige met dit probleem en er schijnt ergens een workaround te zijn met wat poortjes forwarden.
Als ik die portnummers wist was het zo geregeld natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

jessevl schreef op zondag 03 april 2005 @ 20:53:
[...]

Gewoon een internet pagina, betekent dat dat je ook de online versie van msn messenger kan gebruiken?
heb je een url, dan kan ik het testen voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 20:55:
[...]

Geloof me, mijn router ondersteunt alles, ik werk bij een firma welke die dingen produceert.

Hij gaat dus ook prima online (er is wireless of mbt de connectie dus helemaal niets mis) Ik kan alleen geen games joinen. Bij alle games kijrg ik de melding dat ze vol zitten (niet waar) of 'invalid' zijn.

Zoals gezegd ben ik volgens google niet de enige met dit probleem en er schijnt ergens een workaround te zijn met wat poortjes forwarden.
Als ik die portnummers wist was het zo geregeld natuurlijk ;)
raar, ik ben ook wel games tegen gekomen die "vol" zaten of invalid melden, maar dan stond er meestal ook een ping van 9999 achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BreeeZe schreef op zondag 03 april 2005 @ 20:56:
[...]

raar, ik ben ook wel games tegen gekomen die "vol" zaten of invalid melden, maar dan stond er meestal ook een ping van 9999 achter.
Ja die zie ik er ook bij staan, maar ik probeer bv een game te joinen met 2 man erin (en ook na de mislukte connectie en een refresh geeft die nog steeds maar 3 gamers aan) en een ping van 120.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
BreeeZe schreef op zondag 03 april 2005 @ 20:55:
[...]

heb je een url, dan kan ik het testen voor je :)
http://webmessenger.msn.com/
welke codec heb je gebruikt voor die filmpjes? ik zie ze in zwart-wit met een groene balk boven en onder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

jessevl schreef op zondag 03 april 2005 @ 21:02:
[...]

http://webmessenger.msn.com/
welke codec heb je gebruikt voor die filmpjes? ik zie ze in zwart-wit met een groene balk boven en onder
Je moet eerst even de nieuwste quicktime installeren via www.apple.com
Daarna download je de rapiz psp video converter, www.rapiz.net, de site is spaans maar het programma kan je op engels zetten, kijk even in de links op de site welke naar de download pagina wijst om hem te vinden.

Messenger zal ik zo testen :)
De versie van msn werkt niet, staat ook bij dat je via windows moet browsen :|
Ik las wel dat er een AIM webpage is die werkt, dus er is vast wel een andere web MSN messenger die wel werk.

[ Voor 15% gewijzigd door BreeeZe op 03-04-2005 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

BreeeZe schreef op zondag 03 april 2005 @ 21:06:
[...]

Je moet eerst even de nieuwste quicktime installeren via www.apple.com
Daarna download je de rapiz psp video converter, www.rapiz.net, de site is spaans maar het programma kan je op engels zetten, kijk even in de links op de site welke naar de download pagina wijst om hem te vinden.

Messenger zal ik zo testen :)
De versie van msn werkt niet, staat ook bij dat je via windows moet browsen :|
Ik las wel dat er een AIM webpage is die werkt, dus er is vast wel een andere web MSN messenger die wel werk.
Versie 2.4 is de meest recente zie ik zo..klopt dat?
Wat is hier trouwens beter aan dan bijv. PSP Video 9, welke in de FP wordt vermeld?

Enne..die anderhalf uur film op een 512MB kaartje... wat voor een kwaliteit was dat? fps en bitrate etc.

[ Voor 7% gewijzigd door Yellowneck op 03-04-2005 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

YellowNeck schreef op zondag 03 april 2005 @ 21:23:
[...]

Versie 2.4 is de meest recente zie ik zo..klopt dat?
Wat is hier trouwens beter aan dan bijv. PSP Video 9, welke in de FP wordt vermeld?

Enne..die anderhalf uur film op een 512MB kaartje... wat voor een kwaliteit was dat? fps en bitrate etc.
Geen idee wat het verschil is, ik heb alleen deze tot nu toe gebruikt en hij bevalt prima werkt erg makkelijk :)
Ik heb versie 2.4 idd.

Film was encoded op 29fps / 2pass variable bitrate Q4 / resolutie: 368x208

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok het werkt :)
PSP handmatig IP en DNS gegeven ipv DHCP en gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 20:42:

Nou ja, so be it.

ik speel dagelijks probleemloos NBA en Twisted Metal online hoor ! Over de servers problemen, dat is al verholpen want niemand kon de eerste weken normaal online spelen. Iedere keer dat je online bent in dat spel krijg je een bericht dat er nog aan servers gewerkt wordt, maar ondertussen speel ik probleemloos en lagloos online >:)

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Hoe heten jullie in twisted metal :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BreeeZe schreef op zondag 03 april 2005 @ 21:33:
Hoe heten jullie in twisted metal :?
Swetsenegger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypress3d schreef op zondag 03 april 2005 @ 21:32:
[...]

ik speel dagelijks probleemloos NBA en Twisted Metal online hoor ! Over de servers problemen, dat is al verholpen want niemand kon de eerste weken normaal online spelen. Iedere keer dat je online bent in dat spel krijg je een bericht dat er nog aan servers gewerkt wordt, maar ondertussen speel ik probleemloos en lagloos online >:)
Zie de post boven je :)
Echt waanzinnig met je handheld online gamen....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Woeehoee net 1e in een deathmatch van 15min met 5 personen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit het eigenlijk met first person shooters (ala quake 3), komen er daar nog wat van uit voor de psp?

en hoe zit het indd met het betalen bij die online shops die accepteren zeker alleen maar paypal of creditcard? (heb geen van beide :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Je kunt bij VideoGamePlus betalen via de post.
Je moet dan het geld, in een verzekerde envelop opsturen naar Canada...als het bij hun binnen is, versturen ze et. Maar zo'n geintje kost 15 euro ofzo..naar Canada sturen

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt als V&A topic. Aanbieden van hardware/software is dus niet toegestaan! Ook het posten van hoelang je nog op je PSP moet wachten voordat deze arriveert is niet nodig. Lees dit ook eerst even door m.b.t. bovenstaande.

Hou het nuttig, leuk en interessant voor elkaar. En zoek eerst voordat je een vraag stelt!