Het Playstation Portable topic Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.951 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:09
trancesetter schreef op donderdag 07 april 2005 @ 14:13:
[...]

nu we het toch over de schermen hebben...

hebben jullie ook last van ghosting op je PSP? ik wel namelijk, bij snelle rondjes van RR zie ik duidelijk een waas achter objecten,
is dat niet beetje 'Motion Blur' effect dat gewoon in het spel hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:28

BreeeZe

Devt

trancesetter schreef op donderdag 07 april 2005 @ 14:13:
[...]

nu we het toch over de schermen hebben...

hebben jullie ook last van ghosting op je PSP? ik wel namelijk, bij snelle rondjes van RR zie ik duidelijk een waas achter objecten, en als ik een foto inzoom en dan snel met de analoge stick naar een ander stuk van de foto ga, dan zie ik ook de grote lijnen van de foto nog even achterblijven.
Klopt, wordt op verschillende site's ook over gesproken, kijk maar eens naar de rode vlakken in rally-x voor het opstarten van RR., of verander je view van achter de auto naar in-car.
Als je films kijkt op de psp met veel contrasterende kleuren zie je het vooral bij rode en bij zwarte kleuren.
Helaas de enige flaw van het psp scherm ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:04
Tis dat ik het gelezen had, van dat 1st -> 3rd switches, anders was het me niet opgevallen bij RR.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bong-One schreef op donderdag 07 april 2005 @ 13:46:
hey weet iemand een shop in amsterdam waar je PSP games kunt kopen? als het goed is heb ik zondag mn PSP maar geen games erbij... dus hulp zou welkom zijn (anders zoek ik wel wat 2e hands oid... NL webshops zijn ook oké, ga echter niet uit US/canada/japan bestellen).
Dit zou ik ook graag willen weten. Het schijnt dat er ergens een futurezone zit die dat verkoopt maar ik heb er nog niets over gevonden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:13
matthijst schreef op donderdag 07 april 2005 @ 14:37:
Tis dat ik het gelezen had, van dat 1st -> 3rd switches, anders was het me niet opgevallen bij RR.
dan ben ik gelukkig niet de enigste... en ik speel RR altijd in 1st-person :S maarja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Movie UPDATE

Het is naar buiten gekomen dat JAPANSE PSP en EUROPE PSP niet de zelfde REGIO CODE zullen krijgen. Dat betekend dus dat je geen Europese films op JAP PSP kan afspelen en andersom. Helaas maar tis waar, voor de mensen die een JAP PSP hebben moeten ze wachten op een gehackte firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 14:37:
[...]

Dit zou ik ook graag willen weten. Het schijnt dat er ergens een futurezone zit die dat verkoopt maar ik heb er nog niets over gevonden |:(
Als je deze topic goed doorspit zou je er achter kunnen komen waar Futurezone zit. En anders vertel ik je het toch... Futurezone zit in Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:23:
Movie UPDATE

Het is naar buiten gekomen dat JAPANSE PSP en EUROPE PSP niet de zelfde REGIO CODE zullen krijgen. Dat betekend dus dat je geen Europese films op JAP PSP kan afspelen en andersom. Helaas maar tis waar, voor de mensen die een JAP PSP hebben moeten ze wachten op een gehackte firmware.
en waar heb je dat nieuws vandaan. wel eerst ff onderbouwen hé! aan zo'n vage possts hebben we niets, en nu maak je een hoop gelukkige PSP-bezitters wel iets minder gelukkig!

bronnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:12
Net NFSU Rivals ontvangen van DVDBO, zal ff plaatje maken en dan naar je sturen Trance setter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Hoe weet je of europese games straks ook te spelen zijn op de japse psp?? Is daar garantie van van sony ofzo?

En hoe zit het met de USA psp? Deze kan ook alle soorten games spelen?

UMD movies maakt me niet zoveel uit, waarschijnlijk koop ik er toch nooit een :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.psinext.com/forums/viewtopic.php?t=5947

Bron betreffende de UMD regio verschillen.

Het is niet iets dat officeel bekend gemaakt is, dus het is maar afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Movie UPDATE

Boo fuckin hoo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Movie UPDATE

1 - zonder bron geloven wij niks en negeren we je post gewoon
2 - het lijkt me vrij onwaarschijnlijk :P
3 - ik hoop dat het niet zo is voor mij ;)

/edit
Although the DVD region-2 is used in both Europe and Japan, Japanese
movie
DVDs are not cross compatible in Europe
Dit staat er in de bron van de bron, maar ik kan je uit persoonlijke ervaring vertellen dat dit bullshit is. Japanse DVD's werken wel degelijk in europese spelers. Ook in niet-regio-vrije spelers ja.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:44:
http://www.psinext.com/forums/viewtopic.php?t=5947

Bron betreffende de UMD regio verschillen.

Het is niet iets dat officeel bekend gemaakt is, dus het is maar afwachten...
Wat mij opvalt is deze regel:
Although the DVD region-2 is used in both Europe and Japan, Japanese movie DVDs are not cross compatible in Europe
Hij zegt hier dat Japanse regio 2 dvd's ook niet compatible zijn met europese spelers :?
Volgens mij is het in DVD land zo dat regio2 ook regio2 is ongeacht land of continent van herkomst, blijkbaar heeft hij van het hele gebeuren dus geen kaas gegeten en is het dus niet echt een betrouwbare bron....

Correct me if i'm wrong though :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BreeeZe schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:47:
[...]

[...]

Hij zegt hier dat Japanse regio 2 dvd's ook niet compatible zijn met europese spelers :?
Volgens mij is het in DVD land zo dat regio2 ook regio2 is ongeacht land of continent van herkomst, blijkbaar heeft hij van het hele gebeuren dus geen kaas gegeten en is het dus niet echt een betrouwbare bron....

Mij viel dus het zelfde op ... en ik trek de zelfde conclusie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Maar een garantie qua eu games op jap psp is er dus niet?

Is het trouwens ook mogelijk zelf dingen te schrijven voor de psp en uit te voeren, of is dit gewoonweg onmogelijk? in C ofzo... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:49:
[...]

Mij viel dus het zelfde op ... en ik trek de zelfde conclusie. :P
Ja maar jij heb het er later bij ge-edit, ik was eerder, das niet eerlijk :(

:P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
[...]

[...]

en nu maar hopen dat het een echt loos verhaal/gerucht is :P :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Bartjuh schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:49:
Maar een garantie qua eu games op jap psp is er dus niet?

Is het trouwens ook mogelijk zelf dingen te schrijven voor de psp en uit te voeren, of is dit gewoonweg onmogelijk? in C ofzo... :?
Garantie voor US games op JAP psp is er wel, en de US games zijn via canada toch goedkoper als dat ze in NL gaan worden (waarschijnlijk) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk is het "de bron van onwaarden". We zullen zien. Anders haal ik de UMD's wel gewoon uit Azie. Kan net zo goed. Weet iemand of ze in Japan Westerse films nasynchroniseren? Als dat niet zo is, dan is er geen probleem, gebruik namelijk toch nooit de ondertiteling... Zoals gezegt, wordt afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BreeeZe schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:50:
[...]

Ja maar jij heb het er later bij ge-edit, ik was eerder, das niet eerlijk :(

:P :P
Klopt ... had je post nog niet gezien :P

Enne, die garantie is er indd wel degelijk. JAP en EU én VS spellen zijn te spelen op JAP PSP's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Nog een vraagje btw, ik had volgens mij ergens gelezen dat je met je psp alleen online (via wifi) kan spelen met psp's uit dezelfde regio... klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Bartjuh schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:01:
Nog een vraagje btw, ik had volgens mij ergens gelezen dat je met je psp alleen online (via wifi) kan spelen met psp's uit dezelfde regio... klopt dit?
Spel moet uit zelfde land komen d8 ik, PSP niet
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:53:
[...]

Hopelijk is het "de bron van onwaarden". We zullen zien. Anders haal ik de UMD's wel gewoon uit Azie. Kan net zo goed. Weet iemand of ze in Japan Westerse films nasynchroniseren? Als dat niet zo is, dan is er geen probleem, gebruik namelijk toch nooit de ondertiteling... Zoals gezegt, wordt afwachten.
Zie Lik-Sang...
Spiderman 2 UMD, Japanse versie. Regiocode 2 dus.
  • Audio: Original English, Japanese
  • Subtitles: English, Japanese
Maar vind 30 euro wel beetje veel voor een UMD. Koop liever de DVD dan :)

[ Voor 59% gewijzigd door Yellowneck op 07-04-2005 16:06 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:00

RayNbow

Kirika <3

[...]

[...]

Regio 2 DVDs uit Japan zijn speelbaar op een Regio 2 DVD speler. Hier in Europa gebruiken we echter PAL en in Japan NTSC. Ligt dus aan je speler en TV of ze de Japanse DVDs kunnen afspelen, maar meestal werkt 't gewoon.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowNeck schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:04:

[...]

Zie Lik-Sang...
Spiderman 2 UMD, Japanse versie. Regiocode 2 dus.

[...]
srry, verkeerd gelezen...

Wat betreft dat PAL en NTSC, dat is indd waar ... maar de meeste nieuwe TV's en DVDspelers hebben weinig moeite met NTSC.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is hier iemand in het bezit van dit apparaat (of iets soortgelijks) EN in het bezit van een PSP EN die de tijd heeft gehad dit te proberen om van een usb stick bestanden over te zetten naar de PSP? Zo ja, werkte het? Want een Compact Flash kaartje in een card reader is wel wat goedkoper....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:08:
Is hier iemand in het bezit van dit apparaat (of iets soortgelijks) EN in het bezit van een PSP EN die de tijd heeft gehad dit te proberen om van een usb stick bestanden over te zetten naar de PSP? Zo ja, werkte het? Want een Compact Flash kaartje in een card reader is wel wat goedkoper....
Zou wel interessant zijn... want ik heb net een 1gb cf kaartje gekocht voor me camera :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een review over de Logitech Playgear Pocket

http://www.pspworld.com/p...aygear-pocket-review#more

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

BTW,laatst even wat getest:
Voor mensen die GT4 op de PS2 hebben, je kan je PSP in de usb poort van je PS2 prikken en dan op USB-mode zetten, dan kan je foto's op de mms van je PSP zetten, komen wel in een mapje GT4 in de root dus niet meteen te zien op de PSP, maar wel over te zetten naar je PC.
Jammer dat je in GT4 niet kan kiezen in welke map je ze gooit, anders kon je ze meteen in de juiste zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
deze case vind ik heeeel erg mooi, en ik denk dat ik hem ook ga halen als hij uitkomt. echter, het openen van de case blijkt dus wat kracht te vergen, maar ik denk dat als hij wat langer in gebruik is, dat hij dan wel wat makkelijker opengaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

trancesetter schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:25:
[...]

deze case vind ik heeeel erg mooi, en ik denk dat ik hem ook ga halen als hij uitkomt. echter, het openen van de case blijkt dus wat kracht te vergen, maar ik denk dat als hij wat langer in gebruik is, dat hij dan wel wat makkelijker opengaat.
Precies...en anders...we zijn niet voor niets tweakers..gewoon modden :Y)

Ik vind die Brando screenprotector die je duidelijk in de review ziet er goed eruit zien.
Helaas heeft brando zelf beperkte betaalmogelijkheden, weet iemand waar je die nog meer kan kopen?

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 14:32
Kan je je vraag wat verduidelijken.
Dit omdat de PSP geen eigen intern geheugen (mini hard disk of flash) heeft.
Snap dus niet goed wat je bedoelt met "over te zetten naar PSP"?
Of bedoel je over te zetten naar een eventuele MS die je in de PSP stopt? Zie in dat geval niet meteen het nut in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je je vraag wat verduidelijken.
Dit omdat de PSP geen eigen intern geheugen (mini hard disk of flash) heeft.
Snap dus niet goed wat je bedoelt met "over te zetten naar PSP"?
Of bedoel je over te zetten naar een eventuele MS die je in de PSP stopt? Zie in dat geval niet meteen het nut in..
Met het apparaatje dat achter de link schuilt zou het mogelijk moeten zijn bestanden tussen 2 USB apparaten uit te wisselen zonder de tussenkomst van een PC. Als je films op een relatief goedkoper CF kaartje zet, dan zou het dus mogelijk moeten zijn deze te kopieren naar dat ene dure MS Pro Duo kaartje. Hence, more movies on cheaper memory cards.

Nog niet duidelijk genoeg? Andere USB producten kunnen gebruiken als opslagmedium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 14:32
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:36:
[...]

Met het apparaatje dat achter de link schuilt zou het mogelijk moeten zijn bestanden tussen 2 USB apparaten uit te wisselen zonder de tussenkomst van een PC. Als je films op een relatief goedkoper CF kaartje zet, dan zou het dus mogelijk moeten zijn deze te kopieren naar dat ene dure MS Pro Duo kaartje. Hence, more movies on cheaper memory cards.

Nog niet duidelijk genoeg? Andere USB producten kunnen gebruiken als opslagmedium.
nu is het duidelijk, dank je
inderdaad, nu ik erover nadenk zou het interessant kunnen zijn, misschien zelf nog meer voor andere apparaten met enkele GB aan harde schijf dan voor andere types flash geheugen, waarmee je meteen een hele bibliotheek aan films zou kunnen meenemen. Op voorwaarde dat de transfersnelheid een beetje goed zit natuurlijk, anders is je batterij leeg nog voor je kan beginnen kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu is het duidelijk, dank je
inderdaad, nu ik erover nadenk zou het interessant kunnen zijn, misschien zelf nog meer voor andere apparaten met enkele GB aan harde schijf dan voor andere types flash geheugen, waarmee je meteen een hele bibliotheek aan films zou kunnen meenemen. Op voorwaarde dat de transfersnelheid een beetje goed zit natuurlijk, anders is je batterij leeg nog voor je kan beginnen kijken...
That's my point.

Dat met de transfersnelheid, dat zit NIET snor. Is USB1.1, zo ook deze, welke ik op het forum van www.psp411.com tegenkwam....

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blijkbaar is het deze gast gelukt (met een mp3 player)
http://www.misticriver.net/photos/displayimage.php?pos=-1707

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trancesetter schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:25:
[...]

en je psp moet eruit om de UMD te verwisselen. als ik het goed heb :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:11:
[...]

en je psp moet eruit om de UMD te verwisselen. als ik het goed heb :'(
vind ik dus echt geen minpunt. dit is namelijk nog bij iedere case het geval, en in deze case wordt de psp niet vastgezet, maar ligt hij heel mooi in de daarvoor precies uitgesneden laag. hierdoor kan ie geen kant meer op, maar is ie er nog wel makkelijk uit te halen. van mij hadden ze ook alle gaten dicht mogen duwen behalve dan koptelefoon en schouder-knoppen.

ik kan niet wachten totdat hij uitkomt. iemand misschien een releasedate? heb gehoord dat hij ook al in europa uitgebracht werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:36:
[...]

Nope, op het moment niet mogelijk, op de psp is de usb poort alleen geactiveerd als je hem in usb-mode zet, in deze modus kun je verder niets meer..
Als je dus om zou schakelen naar de movie player gaat de usb poort uit en heb je dus geen verbinding meer met eventueel usb flash apparaatje.

De link waar naar iemand hier boven wijst waarbij de psp aan een mp3 speler hangt toont dat de mp3 speler van de psp kan lezen en niet anders om, je ziet op de plaatjes de psp in usb modus en op de mp3 speler zie je de inhoud van de psp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

trancesetter schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:16:
[...]

vind ik dus echt geen minpunt. dit is namelijk nog bij iedere case het geval, en in deze case wordt de psp niet vastgezet, maar ligt hij heel mooi in de daarvoor precies uitgesneden laag. hierdoor kan ie geen kant meer op, maar is ie er nog wel makkelijk uit te halen. van mij hadden ze ook alle gaten dicht mogen duwen behalve dan koptelefoon en schouder-knoppen.

ik kan niet wachten totdat hij uitkomt. iemand misschien een releasedate? heb gehoord dat hij ook al in europa uitgebracht werd?
Hij is 29-04-2005 hier in NL te koop!!! :D Klikkerdeflikker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Over dat ghosting. Dit valt erg veel op bij de mini game die bij ridge racers zit.
Die cover van logitech is inderdaad erg mooi :) Maar ik blijf de standaard cover/hoesje gebruiken die bij de Value pack zat, vind ik ook mooi :p

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowNeck schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:36:
[...]

Hij is 29-04-2005 hier in NL te koop!!! :D Klikkerdeflikker
Voor 350 euro de Value Pack 8)7

Ik heb zelf gisteren een PSP Value besteld bij kiddyl _/-\o_ , en een 1GB Sandisk MemoryStick Duo Pro bij een Nederlandse shop (Foto John de Reuver).
Kan niet wachten tot ik ze binnen heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:56:
[...]

Voor 350 euro de Value Pack 8)7

Ik heb zelf gisteren een PSP Value besteld bij kiddyl _/-\o_ , en een 1GB Sandisk MemoryStick Duo Pro bij een Nederlandse shop (Foto John de Reuver).
Kan niet wachten tot ik ze binnen heb :P
Uh..ik had et over de Logitech Case he? ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Yellowneck op 07-04-2005 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

YellowNeck schreef op donderdag 07 april 2005 @ 18:26:
[...]

Ehj IA organisator (of niet...) , wat is nou eigenlijk het verschil tussen de Memory Stick Pro en de Pro Duo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Bartjuh schreef op donderdag 07 april 2005 @ 18:30:
[...]

Ehj IA organisator (of niet...) , wat is nou eigenlijk het verschil tussen de Memory Stick Pro en de Pro Duo :?
De MS PRO die past niet in je PSP, want die is 2x zo groot als een (pro) Duo
Verschil is dus het formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Bartjuh schreef op donderdag 07 april 2005 @ 18:30:
[...]

duo zijn de kleine die in de psp passen.
de gewone mms pro zijn de grotere sticks die NIET in je psp passen

[ Voor 2% gewijzigd door TranceSetter op 07-04-2005 18:41 . Reden: damn! te laat :S ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

trancesetter schreef op donderdag 07 april 2005 @ 18:40:
[...]

duo zijn de kleine die in de psp passen.
de gewone mms pro zijn de grotere sticks die NIET in je psp passen
Hmm, ja, want als ik een 1gb pro duo koop voor de psp, wil ik eigenlijk ook een camera die ermee overweg kan... maar ik heb dan niet zoveel keus qua camera's volgens mij... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij een pro duo kaartje zit volgens mij altijd een adapter naar gewone memorystick

dus dat is geen probleem

(scandisk in iedergeval wel)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowNeck schreef op donderdag 07 april 2005 @ 18:26:
[...]

Mijn fout 8)7 , ik dacht dat je het had over de release van de PSP in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Iedereen die aanbood hem te scannen zodra hij binnen was:
Laat die Ridge Racer scan maar zitten, heb 'm al ontvangen.

Toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Bartjuh schreef op donderdag 07 april 2005 @ 18:46:
[...]

Hmm, ja, want als ik een 1gb pro duo koop voor de psp, wil ik eigenlijk ook een camera die ermee overweg kan... maar ik heb dan niet zoveel keus qua camera's volgens mij... :|
Hmm, ik kan ook gebruik maken van een sony compactflash naar pro duo converter... , van 44 euro :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trancesetter schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:16:
[...]

ik heb ergens gelezen dat ie gelijktijdig met de PSP uitkomt hier in europa, maar dat lijkt me wel een beetje laat eerlijk gezegd, nouja ik wacht er wel op, want ik wil hem wel hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yoho

Sjah kon het nie eerder vragen zat met een toetsweek (tonkin-incident, rentabiliteit ratio's, inkomensverdeling, macro economische modelle, differentiere, kettingregel. :/ ....................)

Mja nu de us psp's rondvliege zijn er vast wel mense die verschillen zien in de jap en us versie??
(was 4 dage nie weze kijke op tweakers, na 12 pagina's had ik er niets over geleze dus ik dacht lame het vrage :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOVIE UPDATE

Jaja, alweer movie update. De meeste geloofte mij niet toen ik vertelde dat films uit europe niet mogelijk is op de psp jap en andersom.

Hier een stukje van Product Manager John Koller.

maricam: From samar7, a user from the UK: Will UMD movies purchased from the UK or Europe play on a Japanese PSP as Japan and Europe are Region 2? Thank you.
John Koller: To maricam: UMD movies are region coded so they will not be playable on any PSP from another territory.

orgineel link:
http://www.pspparty.nl/nieuws/item/14034/

Je hebt dus nu 3 regios. US / EUROPE / ASIA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar hadden we dan eerst de feiten vandaan dat dit wel mogelijk was :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chichong
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-12-2022
Wie hebt een PSP ? ?? ? ?zin om online te gamen ? ? ? ? ? ga hierheen http://www.xbconnect.com/index.php?topic=Downloads en download de XBconnect 5.0 en dan ff een account maken en spelen maar deze is eingelijk meer voor xbox bedoelt maar nu is die ook voor psp gemaakt pas nieuw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 21:25:
waar hadden we dan eerst de feiten vandaan dat dit wel mogelijk was :X
Uit het feit dat Japan een andere regio code heeft dan de rest van Azië. Japan heeft regio2, Europa ook.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Als ze nou gewoon dat apparaat releasen in EU :( kan ik er tenminste een kopen zonder dat gezeik met regiocodes etc.... zie je iemand met een PSP lopen... ff multiplayeren? Oooohhh je hebt de US versie van RR... nee sorry, ik heb JAP :(

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sja, komt wss toch wel een Firmware hack uit dus weest maar gerust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens iemand al gevonden voor een mooi prijsje een Memory Stick DUO PRO 1GB? Denk daar max 100 eu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 21:38:
Sja, komt wss toch wel een Firmware hack uit dus weest maar gerust.
een hack om toch met games uit verschillende landen via de wifi te gamen?

btw Tweak-U kijk ff in mijn profiel/sig voor de IA van die memory sticks ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, op het moment niet mogelijk, op de psp is de usb poort alleen geactiveerd als je hem in usb-mode zet, in deze modus kun je verder niets meer..
Als je dus om zou schakelen naar de movie player gaat de usb poort uit en heb je dus geen verbinding meer met eventueel usb flash apparaatje.

De link waar naar iemand hier boven wijst waarbij de psp aan een mp3 speler hangt toont dat de mp3 speler van de psp kan lezen en niet anders om, je ziet op de plaatjes de psp in usb modus en op de mp3 speler zie je de inhoud van de psp.
Dat is het probleem. De kans dat je als je op reis 2 keer dezelfde film wil kijken is klein. Zodra je klaar bent met de ene film gooi je die weg. Vervolgens kopieer je een andere film die je op een of ander opslagmedium hebt weer naar je PSP, in USB mode, met behulp van dat apparaat. Vervolgens kijk je weer verder... Het is een suggestie. Ik zou niet weten of werkt, aangezien ik geen copybox bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:01:
[...]

Dat is het probleem. De kans dat je als je op reis 2 keer dezelfde film wil kijken is klein. Zodra je klaar bent met de ene film gooi je die weg. Vervolgens kopieer je een andere film die je op een of ander opslagmedium hebt weer naar je PSP, in USB mode, met behulp van dat apparaat. Vervolgens kijk je weer verder... Het is een suggestie. Ik zou niet weten of werkt, aangezien ik geen copybox bezit.
Dat zou kunnen als je de map kan aangeven met die copybox, maar dat lijkt mij niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk bij sitecom en zal het wel eens proberen.

In principe zit er gewoon een USB controller in de copy box. Het probleem is... dat er diverse USB controllers zijn, en je dus niet met elkse mass storage zeker kan zijn dat het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BreeeZe schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:12:
[...]

Dat zou kunnen als je de map kan aangeven met die copybox, maar dat lijkt mij niet :?
Nee, je kan geen map aangeven.
Er komt wel een nieuwe copybox met LCD display waarbij je tot op bestand kan selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Heeft iemand treouwens al nuttige dingen gevonden die we met de infrarood-ontvanger (irda) kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
trancesetter schreef op donderdag 07 april 2005 @ 23:56:
Heeft iemand treouwens al nuttige dingen gevonden die we met de infrarood-ontvanger (irda) kunnen doen?
Afstandsbediening?

Zullen ze vast wel mee bezig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
waarmee maken jullie je psp scherm eigenlijk schoon, ik heb hem sinds gister en doe het met brillendoekjes, toen zag ik hem in zonlicht en dan zie je al die vegen... en ik dacht dat ik nog wat zag, toen ging ik ff met de zaklamp schijnen en nu lijkt het alsof er links onder het plastic, stof op het scherm zit, onder het plastic dus :S maar ingame zie ik er niets van

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Het beste is toch een zijden doekje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met het doekje wat er bij zat werkt hel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

YellowNeck schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 06:54:
Het beste is toch een zijden doekje?
Ik gebruik zelf een brillendoekje, werkt ook perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Vraagje: gebruiken jullie geen screenprotector dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

matthijst schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 10:59:
Nope, ik poets hem heel veel :P
Er zitten wel wat oppervlakkige krasjes in :'( maar die zie je alleen als hij uit staat.
Ik zag op foto's van die logitech case dat er een screen protector op de psp zat, als die er standaard bij zit ga ik die wel gebruiken iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BreeeZe schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:14:
[...]

Ik zag op foto's van die logitech case dat er een screen protector op de psp zat, als die er standaard bij zit ga ik die wel gebruiken iig.
Wat ik las was dat de screen protector van een ander producent was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
matthijst schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 10:59:
ik gebruik er zeker wel een. die psp is me veel te kostbaar om er nu al krassen op te krijgen.
ik heb er trouwens nu 1 die alleen het scherm bedekt, maar ik zag laatst een foto van een brando screenprotector die de hele psp bedekt. die is waarschijnlijk wel beter, en ik ben nu aan het twijfelen of ik die moet kopen of niet.

wat me trouwens wel opviel nu we een paar dagen zon gehad hebben, is dat je dan bijna niets meer op je scherm ziet als je in de zon zit. je ziet steeds jezelf, en vergeet het maar om goede rondetijden neer te zetten in RR (als je de baan al ziet). Is hier al 1 of andere screenprotector voor die die zon-glare tegengaat, zodat je ook in de volle zon kunt gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:16:
[...]

Wat ik las was dat de screen protector van een ander producent was.
Was een Brando. Bij Brando krijg je er twee: 1 die de hele PSP bedekt en 1 die het scherm en een "bochtje" richting knoppen bedekt.
http://shop.brando.com.hk/bwpspscreenprotector.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

trancesetter schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:20:
[...]

ik gebruik er zeker wel een. die psp is me veel te kostbaar om er nu al krassen op te krijgen.
ik heb er trouwens nu 1 die alleen het scherm bedekt, maar ik zag laatst een foto van een brando screenprotector die de hele psp bedekt. die is waarschijnlijk wel beter, en ik ben nu aan het twijfelen of ik die moet kopen of niet.

wat me trouwens wel opviel nu we een paar dagen zon gehad hebben, is dat je dan bijna niets meer op je scherm ziet als je in de zon zit. je ziet steeds jezelf, en vergeet het maar om goede rondetijden neer te zetten in RR (als je de baan al ziet). Is hier al 1 of andere screenprotector voor die die zon-glare tegengaat, zodat je ook in de volle zon kunt gamen?
Daarom biedt die logitech case (of welk ander case dan ook met een flapje) de ideale uitkomst. Klap je em open houdt ie de zon tegen :P

Ik heb trouwens ff gemaild naar Brando over die screenprotector. Helaas kun je alleen betalen via Creditcard, mastercard etc etc (wat ik niet heb). Banktransacties worden te duur volgens hun.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik de WEP codering vinden van mijn wlan weet iemand dat zo of wat dat standaard zou zijn van een smc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 13:29:
waar kan ik de WEP codering vinden van mijn wlan weet iemand dat zo of wat dat standaard zou zijn van een smc
Heb je niet ergens een instellingen scherm van je wireless router/access point? Daar zou je de WEP key moeten kunnen vinden. Anders staat het misschien op een stikkertje op de onderkant van je access point, dat gebeurt ook nog weleens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 13:29:
Staat die niet standaard uit?
Heb je geen andere wireless devices op je LAN zitten? Anders had je het daar ook al in moeten vullen...
WEP hoeft niet aan te staan op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 13:47:
[...]

Staat die niet standaard uit?
Heb je geen andere wireless devices op je LAN zitten? Anders had je het daar ook al in moeten vullen...
WEP hoeft niet aan te staan op zich.
laptop met usb wlan zou ik dat daat ergens bij de instellingen kunnen vinden? (maar waar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 14:03:
[...]

laptop met usb wlan zou ik dat daat ergens bij de instellingen kunnen vinden? (maar waar)
Flauwe is dat je je key niet kan lezen, zijn *****:

Start -> Instellingen -> Netwerken
Rechtermuis op wireless connection -> eigenschappen
Tabblad draadloze netwerken -> configure...

Daar staat als het goed is of je WEP aan hebt staan.

Anders via je router (192.168.1.1 waarschijnlijk) internetpagina bij configureren wireless...
op de security pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 14:12:
[...]

Flauwe is dat je je key niet kan lezen, zijn *****:

Start -> Instellingen -> Netwerken
Rechtermuis op wireless connection -> eigenschappen
Tabblad draadloze netwerken -> configure...

Daar staat als het goed is of je WEP aan hebt staan.

Anders via je router (192.168.1.1 waarschijnlijk) internetpagina bij configureren wireless...
op de security pagina.
THX zoek ik straks effe op
wwet jij wat ik het beste kan gebruiken voor verbinding draadloos met psp met goed berijk?
deze smc is wan mijn vriend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Nu online
Is het de originele EU-versie of gewoon een import die een Nederlandse gameshop zelf heeft geimporteerd om hier aan te bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 14:17:
[...]

THX zoek ik straks effe op
wwet jij wat ik het beste kan gebruiken voor verbinding draadloos met psp met goed berijk?
deze smc is wan mijn vriend
Geen idee, heb zelf een Draytek 2900G, doet het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig ook of de PSP WPA encryptie ondersteund?

Mijn Wireless draait namelijk op WPA encryptie en ben eigenlijk niet van plan om dat terug te schroeven naar WEP (Aangezien WPA veel sterker is dan WEP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 14:26:
[...]

Geen idee, heb zelf een Draytek 2900G, doet het prima.
oke bedankt ik zal wel eens rondkijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Flatwhite schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 14:24:
[...]

Is het de originele EU-versie of gewoon een import die een Nederlandse gameshop zelf heeft geimporteerd om hier aan te bieden?
Zoals al eerder is gezegt heeft hij het over de case en niet over de PSP zelf.
En als je wat verder op die site gekeken had dan had je gezien dat het een Japanse import is!

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:39
ik wil ook een psp gaan bestellen, maar hoeveel moet je ongeveer rekenen voor een psp incl. verzendkosten enz.. en waar kan je m het best bestellen op ebay of bij een internetshop? heb dit topic al een beetje doorgelezen maar kan het echt niet volgen hetgaat namelijk zo snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Om dit topic maar weer active te schoppen :P net te laat

Half miljoen PSP dus verkocht in 48 uur
Was al bekend, maar nu staat et dus op de frontpage
dsonnaville schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 16:29:
ik wil ook een psp gaan bestellen, maar hoeveel moet je ongeveer rekenen voor een psp incl. verzendkosten enz.. en waar kan je m het best bestellen op ebay of bij een internetshop? heb dit topic al een beetje doorgelezen maar kan het echt niet volgen hetgaat namelijk zo snel ;)
Veel gasten bestellen em bij www.videogameplus.ca . Snelle levering en vaak geen belasting te betalen.
Of je kunt em bij www.lik-sang.com bestellen.
Is echt wel te vinden in dit topic hoor ;)

Woohoo, betaling is bij Lik-Sang binnen :). UMD protectors, 2x Screenprotector (Hori en 3rdparty)* en Wipeout Pure (helaas is deze niet op voorraad :( .
Duurt ongeveer een weekje voordat ik et krijg. PSP komt maandag :D

*kga waarschijnelijk nog eentje halen, die van brando. Dingen kosten toch haast nix :P dus ff checken welke beste bevalt. Ik zal een massa-Screenprotector review hierneer posten :>

[ Voor 97% gewijzigd door Yellowneck op 08-04-2005 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

YellowNeck schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 16:30:
[...]

Veel gasten bestellen em bij www.videogameplus.ca . Snelle levering en vaak geen belasting te betalen.
Of je kunt em bij www.lik-sang.com bestellen.
Is echt wel te vinden in dit topic hoor ;)
Ach, zo blijft het topic wel leven met die vragen die steeds herhaald worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een helemooie beschermer vind ik zelf :P

die is van hard plastic en beschermd alleen je bovenkant en als je die beetje openklapt ook tegen de zon

zo kun je makkelijk spellen verwisselen want bij die andere moet je hem er steeds uit en indoen

mochten mensen interesse hebben wil ik wel een paar foto's maken hij was niet duur 12,75 met 4 platte umd beschermers er bij

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2005 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook mijn PSP bij VGP besteld. :D:D Geen zin meer om te wachten op de Europese release, volgens mij duurt dat nog wel even.
Heeft iemand trouwens ervaring met de screenprotectors die ze bij VGP verkopen? Die heb ik er maar bij besteld, maar ben benieuwd naar de kwaliteit.
Vraag me trouwens ook af of Spiderman2 er nog bij zit, die zou bij de eerste 1.000.000 stuks zitten, maar omdat er in de eerste twee dagen al 500.000 zijn verkocht, be ik benieuwd op welk verkoop aantal ze nu zitten.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2005 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 17:09:
Net ook mijn PSP bij VGP besteld. :D:D Geen zin meer om te wachten op de Europese release, volgens mij duurt dat nog wel even.
Heeft iemand trouwens ervaring met de screenprotectors die ze bij VGP verkopen? Die heb ik er maar bij besteld, maar ben benieuwd naar de kwaliteit.
Vraag me trouwens ook af of Spiderman2 er nog bij zit, die zou bij de eerste 1.000.000 stuks zitten, maar omdat er in de eerste twee dagen al 500.000 zijn verkocht, be ik benieuwd op welk verkoop aantal ze nu zitten.
Goed lezen bij VGP
Staat bij dat Spiderman 2 UMD niet bij zit. NOT INCLUDED

Ze zouden eens derbij moeten zetten "20 DEAD PIXELS INCLUDED" kijken hoeveel klanten dat opvalt :P

[ Voor 7% gewijzigd door Yellowneck op 08-04-2005 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij zat spiderman2 er wel bij alleen ik had hem al iets te vaak gezien
heb hem ook bij vgp besteld

zou dus inhouden dat zo door de eerste miljoen heenzijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowNeck schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 17:19:
[...]

Goed lezen bij VGP
Staat bij dat Spiderman 2 UMD niet bij zit. NOT INCLUDED
Dat is dan een vrije nieuwe aanvulling. Ik weet zeker dat dat er vorig weekend nog stond. Helaas, had het wel leuk gevonden om er ook meteen een filmpje op te kunnen kijken.
Hebber veel mensen hier al meerdere UMD-films in hun bezit? Ben benieuwd of de film functie echt vaak gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 17:53:
[...]

Dat is dan een vrije nieuwe aanvulling. Ik weet zeker dat dat er vorig weekend nog stond. Helaas, had het wel leuk gevonden om er ook meteen een filmpje op te kunnen kijken.
Hebber veel mensen hier al meerdere UMD-films in hun bezit? Ben benieuwd of de film functie echt vaak gebruikt wordt.
Ik rip mijn movies wel gewoon :)... Maar ik ga toch voornamelijk muziek luisteren en gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik mn psp met een pci kaartje online krijgen?
of moet ik echt een router kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij hebben aardig wat mensen hier bij VGP de bundel met Gretzky besteld, maar ik heb nog niemand over dit spel gehoord. Blijkbaar is het niet zo'n top spel...
Kan iemand er wat over vertellen? Ben er wel erg benieuwd naar eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 14:33:
Weet iemand toevallig ook of de PSP WPA encryptie ondersteund?

Mijn Wireless draait namelijk op WPA encryptie en ben eigenlijk niet van plan om dat terug te schroeven naar WEP (Aangezien WPA veel sterker is dan WEP)
Helaas, de PSP werkt alleen met WEP. Je zal of even wachten (weet niet of ze dit dmv een firmware update kunnen oplossen) of geen PSP...
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt als V&A topic. Aanbieden van hardware/software is dus niet toegestaan! Ook het posten van hoelang je nog op je PSP moet wachten voordat deze arriveert is niet nodig. Lees dit ook eerst even door m.b.t. bovenstaande.

Hou het nuttig, leuk en interessant voor elkaar. En zoek eerst voordat je een vraag stelt!