Jawel vandaag zijn Vampire Chronicles en Metal Gear thuis aangekomen! Spijtig dat ik ze pas volgende week kan spelen aangezien ik nu zelf in Barcelona zit... NFS Rivals trouwens wel dikke tegenvaller. Graphics zijn veel minder dan Ridge Racers en dan komen er nog eens zo een lange laadtijden bij dat het gewoon irritant wordt...
WipeOut is ook niet helemaal wat ik verwacht had. Verdomd lastige AI (altijd met de finish in zich een raket in je reet krijgen) en de besturing is enorm wennen. Is dan ook veel te lang geleden dat ik de originele nog heb gespeeld.
En lumines, sja, ben normaal wel puzzle fan, maar als ik de kans krijg hem te verkopen gaat hij toch de deur uit.
WipeOut is ook niet helemaal wat ik verwacht had. Verdomd lastige AI (altijd met de finish in zich een raket in je reet krijgen) en de besturing is enorm wennen. Is dan ook veel te lang geleden dat ik de originele nog heb gespeeld.
En lumines, sja, ben normaal wel puzzle fan, maar als ik de kans krijg hem te verkopen gaat hij toch de deur uit.
Life is simple, make choices, don't look back...