Het Playstation Portable topic Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.955 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Jawel vandaag zijn Vampire Chronicles en Metal Gear thuis aangekomen! Spijtig dat ik ze pas volgende week kan spelen aangezien ik nu zelf in Barcelona zit... NFS Rivals trouwens wel dikke tegenvaller. Graphics zijn veel minder dan Ridge Racers en dan komen er nog eens zo een lange laadtijden bij dat het gewoon irritant wordt...

WipeOut is ook niet helemaal wat ik verwacht had. Verdomd lastige AI (altijd met de finish in zich een raket in je reet krijgen) en de besturing is enorm wennen. Is dan ook veel te lang geleden dat ik de originele nog heb gespeeld.

En lumines, sja, ben normaal wel puzzle fan, maar als ik de kans krijg hem te verkopen gaat hij toch de deur uit.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 18:56:
Volgens mij hebben aardig wat mensen hier bij VGP de bundel met Gretzky besteld, maar ik heb nog niemand over dit spel gehoord. Blijkbaar is het niet zo'n top spel...
Kan iemand er wat over vertellen? Ben er wel erg benieuwd naar eigenlijk.
heel leuk spel maar ik kan niet scoren weet niet of meer dit hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Daniël- schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 19:01:
[...]

Helaas, de PSP werkt alleen met WEP. Je zal of even wachten (weet niet of ze dit dmv een firmware update kunnen oplossen) of geen PSP...
OK, dat zuigt dus... :( |:(
Maar kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die met WPA encryptie werk. Is hier voor de rest niemand anders die tegen dit probleem is aangelopen?

Weet dat bij sommige routers de encryptie wel is te verhogen dmv een firmware update.
Hoop dat ze dit bij de PSP dan ook maar gaan doen. WEP is momenteel echt een beetje achterhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Damn .. kga nu alvast Final Fantasy VII Advent Children preorderen
Wat een vette UMD wordt dat!! :D
Alleen de trailer al op de site

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 19:16:
[...]
heel leuk spel maar ik kan niet scoren weet niet of meer dit hebben ?
Ik kan wel scoren, maar het gaat zo verdomde snel dat het echt enorm moeilijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
YellowNeck schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 20:11:
Damn .. kga nu alvast Final Fantasy VII Advent Children preorderen
Wat een vette UMD wordt dat!! :D
Alleen de trailer al op de site
Ik wilde em ook preorderen, maar 45,- vind ik toch een beetje te veel voor een film op UMD. Ik w8 wel op de gewone DVD release.

Vandaag ook eindelijk THUG2 binnen, wat een prachtig spel :D Moest wel een beetje aan de besturing wennen. Voor de rest een top spel :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
damn...... ik heb opeens 2 putjes in of onder mn scherm, dacht eerst een vuiltje, dus niet.... het zit er volgens mij onder, lijkt net een stof stukje ofzo, opeens zit het er... ik koop wel weer een nieuwe psp als die in nederland komt want dit is vet irriterend en om nu weer een nieuwe JAP psp te kopen zie ik totaal niet zitten.

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maybe zijn het dode pixels en als je beetje geluk hebt trekken ze wel weer weg, kan me voorstellen dat het irritant is suc6 er mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
het zijn geen dode pixxels, dat weet ik 100% zeker

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Tiduz schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 21:56:
damn...... ik heb opeens 2 putjes in of onder mn scherm, dacht eerst een vuiltje, dus niet.... het zit er volgens mij onder, lijkt net een stof stukje ofzo, opeens zit het er... ik koop wel weer een nieuwe psp als die in nederland komt want dit is vet irriterend en om nu weer een nieuwe JAP psp te kopen zie ik totaal niet zitten.
Damn, jij doet dat makkelijk. Geld teveel? 2139083084 tnv Rabobank Rijssen, tnv Yellowneck

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
ik zie nu net dat het glas volgens mij "beschadigt" is volgens mij zijn het 2 van die miniscule ondiepe putjes, kan je die niet met speciaal spul repareren? volgens mij zei iemand me dat er spul is wat je erop kan doen wat het gaatje weer vult ofzo, kan dat kloppen

ps. yellowneck, de psp komt nog lang niet uit in nederland dus dan moet ik maar vast beginnen met sparen.

[ Voor 19% gewijzigd door Tiduz op 08-04-2005 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:59
Tiduz schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 22:26:
ik zie nu net dat het glas volgens mij "beschadigt" is volgens mij zijn het 2 van die miniscule ondiepe putjes, kan je die niet met speciaal spul repareren? volgens mij zei iemand me dat er spul is wat je erop kan doen wat het gaatje weer vult ofzo, kan dat kloppen

ps. yellowneck, de psp komt nog lang niet uit in nederland dus dan moet ik maar vast beginnen met sparen.
Heb ook 2 van die kleine putjes in m'n scherm. Ziet ze alleen als je het scherm uit hebt en hem "goed" in het licht houdt. Kan me niet herinneren dat ik er iets geks mee heb gedaan, misschien dat ze er vanaf het begin al in zitten?

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~v.passon/putjespsp.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door matthijst op 08-04-2005 22:50 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
bij mij zie ik het in game, net alsof het 2 stippen schaduw ofzo zijn of stukje stof op het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Onder het motto "PSP, daar maak je vrienden mee" vandaag weer een leuke dag gehad :)

Warning: Blabla, blaat verhaal:
(Samenvatting: RR gekocht bij Futurezone waar de werknemers imho nou niet echt de aardigste lui op de wereld zijn en Tony Hawk binnen via post _/-\o_ )

De dag begon al lekker, ik verwachtte dinsdag mijn pakketje van lik-sang al met Tony Hawk, maar die was er gisteren nog niet, dus ik dacht dat ie dus echt wel vandaag zou komen.. nou om 13:00 dus nog niet :'(
Zat daarna (bijna) in de trein naar mijn vriendinnetje toe (naar Rotterdam), toen bleek dat de trein niet verder dan Gouda reed en ik dus volgens de NS via Den Haag moest gaan, een lekkere 2uur later was ik eindelijk in Rotterdam en uit medelijden met mezelf (jaja) besloot ik mezelf maar even op een nieuw psp spelletje te trakteren bij Futurezone. Dus ik was Ridge Racer aan het afrekenen en er was nog iemand in de winkel die opzich wel interesse had in RR, maar eigenlijk liever NFSU had, die ze daar niet hebben. Dus hij vraagt of hij de game ff uit mag proberen op hun psp en dat mocht dus niet :| Beetje raar imho. Ze zeiden dat hij zijn eigen psp maar moest meenemen. Lekkere service dus, gelukkig had ik mijn psp bij me + RR =)
Hij had trouwens maar iets van 15sec geraced en toen zei hij dat ie hem toch maar ging kopen.. best snel na 15sec geraced te hebben; denk dat mijn brakke hoofd hem afschrok, dat krijg je als je maar 3uur slaapt :P

Net in de trein naar huis liep kwam er in gouda een gast in de trein die de psp wel ff wilde checken en ook best wel onder de indruk was; volgens mij heb ik nog maar 1 a 2 keer in de trein met mijn psp kunnen spelen zonder dat iemand hem ff wilde checken, dus als je geen vrienden hebt en en geen psp, koop dan een psp en je hebt het alle twee =P

Bij thuiskomst was ook Tony er, dus heb nu vrienden en Tony, bij deze een bedankje aan de mensen die de game hebben aangeraden, ben er blij mee .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Helaas dat ik nog niemand heb gehoord zeggen dat de PSP ook meiden aantrekt :P
(alhoewel ik Paris Hilton met een PSP heb zien lopen :P , maar haar moet ik nie..blach :r )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic: I love Paris Hilton. Zo lekker dom!
Maar als zij er al mee loopt, dan MOET de PSP wel groot worden onder celeb-amerika. Ben benieuwd wie de volgende celeb met PSP is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Nieuwe internetportal voor wipeout:
Primary DNS 208.42.28.174
Van Endgadget, werkt behoorlijk goed/snel

[ Voor 38% gewijzigd door matthijst op 09-04-2005 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Hmm.. dvdboxoffice lekker goedkoop weer 32 euro voor sommige games. En drukte zal nou vast wel minder zijn.
Ook leuk dat ze die Sandisk Memorystick Pro DUO Gaming (gele kleur) 1GB stick hebben, voor 111 euro ong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 23:07
Sommige mensen die een JAP PSP hadden geimporteerd hadden "last" van het vierkant toetsje. Deze was niet goed uitgelijnd met de andere toetsen. Deze kraakte een beetje of werkte niet helemaal naar behoren. Ik vroeg mij dan ook af hoe dat zit met de US PSP's. Zijn er mensen die hier last van hebben of valt het niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De US PSP voelt exact hetzelfde als mijn Japanse PSP van 12 december en de Japanse PSP's die nu in de winkel liggen. Er is dus niks veranderd.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 07:12
Flatwhite schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 02:01:
Sommige mensen die een JAP PSP hadden geimporteerd hadden "last" van het vierkant toetsje. Deze was niet goed uitgelijnd met de andere toetsen. Deze kraakte een beetje of werkte niet helemaal naar behoren. Ik vroeg mij dan ook af hoe dat zit met de US PSP's. Zijn er mensen die hier last van hebben of valt het niet op...
Mij US PSP's kruisje doet het gwoon en hij kraakt niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Burkan:
Ik zie dat jij ook een SE S700i hebt, kan dat memory stick duo kaartje dat daar in zit ook in de PSP? Zou cool zijn als je dan gewoon je foto's op je PSP scherm kan kijken. Ik weet al wel dat het duo pro kaartje dat bij de PSP zit, niet in de S700i kan, maar vraag me dus af of het andersom wel werkt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2005 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

kiddyl schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 02:36:
De US PSP voelt exact hetzelfde als mijn Japanse PSP van 12 december en de Japanse PSP's die nu in de winkel liggen. Er is dus niks veranderd.
Klopt maar dat kan ook niet want dan is er een complete redesign voor nodig willen ze dat probleem oplossen.

Dan zou de PSP of verbreed moeten worden of het schermpje iets kleiner moeten worden gemaakt dan kunnen ze het gedeelte onder de toetsen aanpassen.

En dat wil Sony niet dus blijf je altijd de kans houden op dat probleem. Gewoon een constructiefout die ze niet meer ongedaan kunnen maken zonder eerst het design of iets anders aan te passen.

[ Voor 10% gewijzigd door schnumi op 09-04-2005 12:57 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 12:51:
@ Burkan:
Ik zie dat jij ook een SE S700i hebt, kan dat memory stick duo kaartje dat daar in zit ook in de PSP? Zou cool zijn als je dan gewoon je foto's op je PSP scherm kan kijken. Ik weet al wel dat het duo pro kaartje dat bij de PSP zit, niet in de S700i kan, maar vraag me dus af of het andersom wel werkt.
Ik heb ook een S700i en net getest. Je kan de foto's meteen bekijken op je PSP. De S700i ondersteund alleen de niet 'PRO' versie en de PSP allebei.

[ Voor 8% gewijzigd door kiddyl op 09-04-2005 14:11 ]

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:39
als ik er nou eentje importeer, kan ik dan alle spellen erop spelen zowel uit europa als uit japan en de us?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

OMG..trieste zaak.... ;)
ja!! :P

[ Voor 15% gewijzigd door Yellowneck op 09-04-2005 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 14:10:
[...]

Ik heb ook een S700i en net getest. Je kan de foto's meteen bekijken op je PSP. De S700i ondersteund alleen de niet 'PRO' versie en de PSP allebei.
Relax, dat vind ik dan wel een coole feature! Kan ik dus gewoon mn muziek en plaatjes tussen mn telefoon en PSP uitwisselen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
schnumi schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 12:57:
Klopt maar dat kan ook niet want dan is er een complete redesign voor nodig willen ze dat probleem oplossen.

Dan zou de PSP of verbreed moeten worden of het schermpje iets kleiner moeten worden gemaakt dan kunnen ze het gedeelte onder de toetsen aanpassen.

En dat wil Sony niet dus blijf je altijd de kans houden op dat probleem. Gewoon een constructiefout die ze niet meer ongedaan kunnen maken zonder eerst het design of iets anders aan te passen.
Wat een onzin. Deze uitspraak is op totaal niets gebaseerd, je gokt maar wat. Dit is weer typisch een post van een DS-er; alleen ff de PSP proberen af te zeiken en verder niets nuttigs posten. Ze hebben het probleem met die vierkantsknop al verholpen ("the molding of the casing was the problem").

Bron: http://my.1up.com/do/newsStory?cId=3138532

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:49
Zo ik had heel wat te lezen. Ben een halve week niet op het forum geweest en dat had natuurlijk zijn redenen. Ik ben sinds woensdag de trotse eigenaar van een US PSP, gekocht via VGP. Ik hoefde gelukkig geen btw te betalen en de Spiderman 2 UMD-film zat erbij.
MIjn PSP heeft gelukkig geen dead-pixels :) .
De spellen die ik erbij heb gekocht waren Lumines en Wipeout Pure. Ik ben echt heel erg verslaafd aan Lumines. Ik heb allen nog niet zulke hoge scores weten te behalen en heb ik pas 18 skins in totaal unlocked. Lumines is echt een aanrader!
Wipeout Pure is ook een toppertje. Het bestuurd goed en ziet er geweldig uit.
Volgende stap: kopen van een ms duo pro 1 GB :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Heeft iemand de laatste tijd nog wat besteld bij www.dvdboxoffice.com? Dus niet tijdens de grote drukte van de Preorder PSP's enzo.
Maar echt laatst (begin deze week ofzo). Hoe gaat het nu daar? Nog steeds zo sloom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greenlizzard schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 14:36:
Zo ik had heel wat te lezen. Ben een halve week niet op het forum geweest en dat had natuurlijk zijn redenen. Ik ben sinds woensdag de trotse eigenaar van een US PSP, gekocht via VGP. Ik hoefde gelukkig geen btw te betalen en de Spiderman 2 UMD-film zat erbij.
MIjn PSP heeft gelukkig geen dead-pixels :) .
De spellen die ik erbij heb gekocht waren Lumines en Wipeout Pure. Ik ben echt heel erg verslaafd aan Lumines. Ik heb allen nog niet zulke hoge scores weten te behalen en heb ik pas 12 skins in totaal unlocked. Lumines is echt een aanrader!
Wipeout Pure is ook een toppertje. Het bestuurd goed en ziet er geweldig uit.
Volgende stap: kopen van een ms duo pro 1 GB :+ .
Meld je maar aan bij/via YellowNeck... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

CorteX schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 14:31:
[...]

Wat een onzin. Deze uitspraak is op totaal niets gebaseerd, je gokt maar wat. Dit is weer typisch een post van een DS-er; alleen ff de PSP proberen af te zeiken en verder niets nuttigs posten. Ze hebben het probleem met die vierkantsknop al verholpen ("the molding of the casing was the problem").

Bron: http://my.1up.com/do/newsStory?cId=3138532
Als je nu voortaan een normale post kan maken en dan gewoon met deze link komt dan zou ik dat zeer waarderen.

Dat ik een DS heb zegt niks over mij, maar blijkbaar vind jij van wel. Ik heb bijna alle consoles wel gehad.

Waar ik mij overigens op baseerde was ook in artikel te lezen op gamespot dus dat lijkt mij geen onzin maarja. Dit artikel had ik nog niet gezien vandaar mijn post.

Voortaan dus aub wat vriendelijker en normaler. Kan dat?

[ Voor 17% gewijzigd door schnumi op 09-04-2005 15:21 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:22
Vorige week een PSP + Ridge Racer + Lumines + screenprotector besteld bij Kiddyl. Gister heb ik m'n PSP binnen gehad, vandaag de games + screenprotector _/-\o_

En damn... wat een mooi ding is het zeg. Dit had ik niet verwacht. Ridge Racer ziet er verbluffend mooi uit en speelt ook nog eens prima, en Lumines is ff wennen, maar super verslavend en cool :)

Verder heb ik geen dode-pixels, alles is daar gecontroleerd. Dus Kiddyl: _/-\o_

* Denman is blij en gaat nu verder spelen :D

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 15:13:
[...]

Meld je maar aan bij/via YellowNeck... ?
Wie, wat, waar, wanneer, hoe, bedoel je? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

greenlizzard schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 15:48:
[...]

Wie, wat, waar, wanneer, hoe, bedoel je? :?
Hij bedoelt mijn signature ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 17:13
[quote]schnumi schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 15:20:
[...]

Als je nu voortaan een normale post kan maken en dan gewoon met deze link komt dan zou ik dat zeer waarderen.

Dat ik een DS heb zegt niks over mij, maar blijkbaar vind jij van wel. Ik heb bijna alle consoles wel gehad.

Waar ik mij overigens op baseerde was ook in artikel te lezen op gamespot dus dat lijkt mij geen onzin maarja. Dit artikel had ik nog niet gezien vandaar mijn post.

Voortaan dus aub wat vriendelijker en normaler. Kan dat?[/quote]

jullie hebben beide gelijk. het had inderdaad wat vriendelijker gekunt, maar ik kan het me goed voorstellen. we hebben namelijk al twee delen van dit topic die gewoon half verpest zijn door de DS vs PSP discussies. dat willen we niet nog een keer.

en in de vorige post van je zeg je iets dat niet waar is, en dan ook op een manier of dat je het zeker weet. zeg er dan op z'n minst 'volgens mij' bij. bedenk goed dat dit een topic is voor mensen die een psp aan willen schaffen of dat al hebben gedaan en informatie willen krijgen hierover.

m.a.w. het kan allemaal wat vriendelijker. van beide kanten uit.

het vierkantjes-toets-probleem is dus al opgelost zonder redesign. velen vinden dat sony niet naar de kritiek van de gebruikers luisteren, maar het feit dat dit probleem eind vorig jaar al opgelost is vind ik toch wel erg netjes van hun! (nu alleen nog de dead-pixel-policy aanpassen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Erg netjes van hun? Het zou ronduit smerig zijn als ze er nog niet aan gedaan hadden.

Stel je voor dat je een auto koopt die ongelooflijk hard piept elke keer als je remt. Heel zeker dat de fabrikant van die auto dit gratis verhelpt en een oproep doet aan alle eigenaars die deze auto met de piepende remmen gekocht hebben om dit te laten herstellen. Het is dan ook niet meer dan normaal voor Sony dat ze dit verholpen hebben.

Voor de rest ga ik zwijgen, voor ik hier ook afgestempeld wordt als DS fanboy, dan ga ik liever wat Wipeouten :o

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Little Bear schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 17:03:
Erg netjes van hun? Het zou ronduit smerig zijn als ze er nog niet aan gedaan hadden.

Stel je voor dat je een auto koopt die ongelooflijk hard piept elke keer als je remt. Heel zeker dat de fabrikant van die auto dit gratis verhelpt en een oproep doet aan alle eigenaars die deze auto met de piepende remmen gekocht hebben om dit te laten herstellen. Het is dan ook niet meer dan normaal voor Sony dat ze dit verholpen hebben.

Voor de rest ga ik zwijgen, voor ik hier ook afgestempeld wordt als DS fanboy, dan ga ik liever wat Wipeouten :o
true true,
maar wat betreft dat fanboy gedoe; ik heb ook al meerdere posts van DS'ers gezien en het viel mij ook wel op dat ze vaak wel negatief zijn. Ik vraag me dan ook af waarom mensen dit topic dan volgen als de psp ze niet interesseert.
(ik volg trouwens ook het DS topic, omdat ik het een leuk apparaatje vind en van plan ben er een te kopen zodra pokemon uit is =) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ds, psp... smaken verschillen. Ik vind de psp cooler, maar het is dan niet dat ik als een of ander gadget hooligan door het leven moet gaan. Waar de techniek ons tegenwoordig wel niet brengt.
Ik sta al helemaal versteld van die 1gb memory kaartjes van sony.. 6 jaar geleden had je zo'n dikke vette grote schijf die 1gb opslag ruimte had.. en dat op een draaiende schijf. Nu zit het in een chip! SUPER!
*ds fanboys zijn mietjes!! grapske! ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk goed nieuws voor de Europeanen ?????

http://www.sony.de/PageVi...mpaignId=EMC-05EM13MYSONY

het is wel een officiele Sony Site >:)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2005 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 18:07:
Eindelijk goed nieuws voor de Europeanen ?????

http://www.sony.de/PageVi...mpaignId=EMC-05EM13MYSONY

het is wel een officiele Sony Site >:)
Mja, vind et wel allemaal best. Officiele Sony site, wat zegt dat nog bij Sony. Het was ook Sony zelf immers die zei dat de PSP op 24 maart zou worden gereleased.
Ik heb em toch al besteld.

Ik ga et pas echt geloven als ik reclame campagnes zie in Nederland. Commercial op TV ofzo.
Of als ik vrachtwagens zie met groot erop "SONY PLAYSTATION PORTABLE" 8)

[ Voor 18% gewijzigd door Yellowneck op 09-04-2005 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is eigenlijk de beste manier om je screenprotector schoon te maken ?
En dan bedoel ik de kant waarmee ie op de psp vast geplakt is zeg maar.

Ik heb er 1 van Hori trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Heeft iemand Dynasty Warriors? Videoreview op Gamespot zat er wel stoer uit. Beetje Onimusha Warlords (PS2) achtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 18:24:
Wat is eigenlijk de beste manier om je screenprotector schoon te maken ?
En dan bedoel ik de kant waarmee ie op de psp vast geplakt is zeg maar.

Ik heb er 1 van Hori trouwens
Met plakband :)
echt waar, ik had de mijne ff wast geplakt aan mijn tafel en daarna flink erop plakken eraf trekken en voila, hij is weer schoon.
FF een vraagje trouwens, hoe is de onderkant vies geworden? :) (ik had mijn protector er eerst met de bovenkant naar beneden op gedaan |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
YellowNeck schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 15:49:
[...]

Hij bedoelt mijn signature ;)
Oh lolz, die dingen had ik uitgeschakeld staan :P .
Maareh heb me effe aangemeld en besteld. Hopen dat het eventueel via amerikaanse winkels lukt. Hoe goedkoper hoe beter _/-\o_ .

En heb gelijk nog effe wat mensen geregelt :*) .

[ Voor 8% gewijzigd door greenlizzard op 09-04-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

greenlizzard schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 19:11:
[...]

Oh lolz, die dingen had ik uitgeschakeld staan :P .
Maareh heb me effe aangemeld en besteld. Hopen dat het eventueel via amerikaanse winkels lukt. Hoe goedkoper hoe beter _/-\o_ .

En heb gelijk nog effe wat mensen geregelt :*) .
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Hehe... :D Die amerikaanse leveranciers antwoorden maar niet. Hoelaat is et nu ongeveer in Amerika? 13.00 ongeveer toch? Maar nog wel een probleem met invoerrechten enzo...zien wel
(Heb btw een advertentie over de IA op marktplaats staan ;) . 1 reactie..ehe )

[ Voor 12% gewijzigd door Yellowneck op 09-04-2005 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

[quote]trancesetter schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 15:49:
schnumi schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 15:20:
[...]

Voortaan dus aub wat vriendelijker en normaler. Kan dat?[/quote]

jullie hebben beide gelijk. het had inderdaad wat vriendelijker gekunt, maar ik kan het me goed voorstellen. we hebben namelijk al twee delen van dit topic die gewoon half verpest zijn door de DS vs PSP discussies. dat willen we niet nog een keer.

en in de vorige post van je zeg je iets dat niet waar is, en dan ook op een manier of dat je het zeker weet. zeg er dan op z'n minst 'volgens mij' bij. bedenk goed dat dit een topic is voor mensen die een psp aan willen schaffen of dat al hebben gedaan en informatie willen krijgen hierover.

m.a.w. het kan allemaal wat vriendelijker. van beide kanten uit.

het vierkantjes-toets-probleem is dus al opgelost zonder redesign. velen vinden dat sony niet naar de kritiek van de gebruikers luisteren, maar het feit dat dit probleem eind vorig jaar al opgelost is vind ik toch wel erg netjes van hun! (nu alleen nog de dead-pixel-policy aanpassen :+ )
Klopt en dat is heel netjes van Sony.

Maar ik vond het alleen jammer dat de persoon die mij dat nieuws bracht me gelijk voor DS fanboy etc moest uitmaken en het niet op een normale manier zoals jij kon brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellowneck:krijg maandag dynasty warriors binnen,kan dan wel even een mini reviewtje posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 19:31:
Yellowneck:krijg maandag dynasty warriors binnen,kan dan wel even een mini reviewtje posten
Cool, dat zou mooi zijn :D
Toevallig bij www.dvdboxoffice.com besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neh komt van marktplaats,had snel een spel nodig om mijn psp te testen

is wel de japanse versie,maar er zit toch niet zoveel verhaal in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 19:42:
neh komt van marktplaats,had snel een spel nodig om mijn psp te testen

is wel de japanse versie,maar er zit toch niet zoveel verhaal in ;)
Ow..mja.heb ook eens zitten kijken, maar die gasten vragen echt veel 55-60 euro ofzo?

Btw, ik heb vandaag eens bij plentyparts gekeken, maar dit kabeltje niet gevonden:
Afbeeldingslocatie: http://www.1to0.nl/image.php?image=215
Deze heb je toch nodig om je JAP voeding te kunnen aansluiten op een europese stopcontact?

Weet iemand de officiele naam van zo'n kabeltje? Zodat ik een beetje fatsoenlijk bij winkels kan vragen? Kun je de kabel ook met een geaarde stekker krijgen? wel zo veilig :)

[ Voor 7% gewijzigd door Yellowneck op 09-04-2005 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah,meeste gasten op marktplaats vragen knap hoge prijzen

maar die van mij heb ik daar gekocht voor 30 euro (2ehands,jap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
YellowNeck schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 19:47:
[...]

Ow..mja.heb ook eens zitten kijken, maar die gasten vragen echt veel 55-60 euro ofzo?

Btw, ik heb vandaag eens bij plentyparts gekeken, maar dit kabeltje niet gevonden:
[afbeelding]
Deze heb je toch nodig om je JAP voeding te kunnen aansluiten op een europese stopcontact?

Weet iemand de officiele naam van zo'n kabeltje? Zodat ik een beetje fatsoenlijk bij winkels kan vragen? Kun je de kabel ook met een geaarde stekker krijgen? wel zo veilig :)
Is dat niet gewoon zo'n kabel die ook vaak in tv's, radio's, beamers en van alles zit?
In dat geval: http://www.expansys.nl/product.asp?code=EU-YP21-YC13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
btw, hebben de US PSP's ook andere power cable's dan die hier in het stopcontact passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
ja de power kabels zijn anders (US heeft platte polen, nederland heeft ronde polen), maar voor een euro of 2/5 heb je een nieuwe, bij bijv de handyman (gewoon om een standaard kabel vragen met een 8 als aansluiting, zit ook in een xbox, ps2 enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eppo © schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 20:18:
ja de power kabels zijn anders (US heeft platte polen, nederland heeft ronde polen), maar voor een euro of 2/5 heb je een nieuwe, bij bijv de handyman (gewoon om een standaard kabel vragen met een 8 als aansluiting, zit ook in een xbox, ps2 enz)
Gewoon zo eentje die ook in stereo's etc. zit?
Die moet je dus wel eerst in huis hebben voordat je je US PSP kan gebruiken? Dan haal ik die meteen alvast. Als ik mn PSP heb wil ik wel gewoon meteen kunnen spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nioz schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 18:54:
[...]

Met plakband :)

FF een vraagje trouwens, hoe is de onderkant vies geworden? :) (ik had mijn protector er eerst met de bovenkant naar beneden op gedaan |:( )
Ik had er een haartje van de hond tussen zitten en dacht dat wel ff gauw weg te halen, maar ik had waarschijnlijk vette vingers, dus gelijk die hele hoek van dat ding smerig.

P.S. Ik heb hem dus met een druppel afwasmiddel en onder de lauwe kraan schoongemaakt en tussen 2 servetten te drogen gelegd, hij is nu weer als nieuw :) ook bedankt voor jou tip trouwens maar die las ik pas later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 20:50:
[...]

Gewoon zo eentje die ook in stereo's etc. zit?
Die moet je dus wel eerst in huis hebben voordat je je US PSP kan gebruiken? Dan haal ik die meteen alvast. Als ik mn PSP heb wil ik wel gewoon meteen kunnen spelen ;)
jessevl schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 20:12:
[...]Is dat niet gewoon zo'n kabel die ook vaak in tv's, radio's, beamers en van alles zit?
In dat geval: http://www.expansys.nl/product.asp?code=EU-YP21-YC13.
Damn wat is Expansys duur!.... 1to0 heeft em ook. 2 euro :D
http://www.1to0.nl/productinfo.php?id=509&cat=9

[ Voor 3% gewijzigd door Yellowneck op 09-04-2005 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:20
YellowNeck schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 19:47:
Kun je de kabel ook met een geaarde stekker krijgen? wel zo veilig :)
nee, deze kabels hebben geen aarding, ze hebben ook maar 2 contactpunten dus is dat een beetje lastig, maar de PSP heeft denk ik geen aarding nodig, anders zat dit er echt wel aan.

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Damn..ik hoop echt dat die aktie "Played it, Trade it" ook geld voor PSP games, wanneer deze uitgebracht worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
YellowNeck schreef op zondag 10 april 2005 @ 00:12:
Damn..ik hoop echt dat die aktie "Played it, Trade it" ook geld voor PSP games, wanneer deze uitgebracht worden :D
Misschien dan ook handig om te vermelden dat het om een aktie van de Free Record Shop gaat ;) .
Voor meer informatie zie de frs.nl site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik had de signatures ook uitgeschakeld, staat toch alleen maar onzin in. :P Maar goed, ik heb me nu ook aangemeld voor die inkoopactie. Kan ik eindelijke hele afleveringen van Seinfeld enz. kijken onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weer wat posts gewist. Dit soort dingen kan je buiten GoT bespreken, want slowchatten is niet de bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een manier om afbeeldingen als achtergrond te maken in het psp menu? dus een psp wallpaper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 18:24:
is er een manier om afbeeldingen als achtergrond te maken in het psp menu? dus een psp wallpaper.
dit is helaas nog niet mogelijk. heel misschien dat het eens met een firmware-upgrade mogelijk wordt, maar hier is nog niets van bevestigd door Sony of iets. dus hier kun je alleen maar op wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 18:24:
Volgens mij nog niet maybe dat dat nog komt in toekomstige firmware upgrades.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2005 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Weet iemand hoe groot een PSP firmware is?

Er stond toch een updater op internet?

In het geval dat de updater de "hele" PSP doet flashen, dan zullen er ongetwijfeld ook hacks uitkomen.

Stel je de Xbox mediacenter voor, dus dat we .ogm en divx direct kunnen afspelen, dus video eropgooien zonder te converteren, dat zou perfect zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Faust schreef op zondag 10 april 2005 @ 18:36:

In het geval dat de updater de "hele" PSP doet flashen, dan zullen er ongetwijfeld ook hacks uitkomen.

Stel je de Xbox mediacenter voor, dus dat we .ogm en divx direct kunnen afspelen, dus video eropgooien zonder te converteren, dat zou perfect zijn.
Volgens mij was de update iets van 13 mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-07 13:18
Faust schreef op zondag 10 april 2005 @ 18:36:

Wie weet zelfs linux @ PSP.

[sub]* Naj_Geetsrev zit er over te twijvelen om er eentje aan te schaffen, beter en goedkoper dan de meeste portable media sollutions, en hiermee kun je ook nog gamen.[/sub]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Naj_Geetsrev schreef op zondag 10 april 2005 @ 19:08:
[...]

[sub]* Naj_Geetsrev zit er over te twijvelen om er eentje aan te schaffen, beter en goedkoper dan de meeste portable media sollutions, en hiermee kun je ook nog gamen.[/sub]
Is de architectuur van zo'n apparaat niet dusdanig anders dan in x86 systemen dat dit nooit kan gaan werken :? Een xbox is in feite gewoon een computer (celeren, nvidia..) ... de psp heeft een hele aparte processor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het werkt toch allemaal met bitjes? ik denk dat het dan wel mogelijk moet zijn om een variant van linux er op te krijgen... alleen hoe en wat.. dat weet ik niet.. of zie ik dit nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naj_Geetsrev schreef op zondag 10 april 2005 @ 19:08:
[...]

Als je het scherm van de psp vergelijkt met die huidige portable media players, is de psp de beste keus. Heb denk ik nog nooit zo'n groot en helder scherm gezien!
Een vergelijking:
Afbeeldingslocatie: http://yilkee.com/stuff/groot/pic8.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2005 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Bartjuh schreef op zondag 10 april 2005 @ 20:10:
[...]

Is de architectuur van zo'n apparaat niet dusdanig anders dan in x86 systemen dat dit nooit kan gaan werken :? Een xbox is in feite gewoon een computer (celeren, nvidia..) ... de psp heeft een hele aparte processor...
hee, de ps2 heeft ook een aparte processor (risc ipv x86 oid)

linux draait op meer dan 60 verschillende processortypes, zelfs op een iPod of zo.
De PSP is dus heel goed mogelijk.

edit:

volgend da fox is 13 MB genoeg voor een hele linux kernel+ nog een paar extra.
Op je memorystick (van minimaal 1 GB) zou je dan alle modules en je filesystem kunnen hebben.
Linux op de PSP is dus helemaal mogelijk. Alleen weet ik niet of je dan nog spellen kunt spelen.

[ Voor 22% gewijzigd door Faust op 10-04-2005 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
ze zijn het wel van plan om het te doen:
http://www.psp-linux.org/

edit:
nog een handige site voor de fp http://www.pspsaves.net/

[ Voor 36% gewijzigd door Eppo © op 10-04-2005 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Damn, krijg morgen m'n PSP. Maar mijn order is nog steeds nie geshipped bij Lik-Sang.
Weet iemand waar je in et oosten (ik woon in Rijssen, bij almelo daarzo) PSP games kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Celeb. PSP users: Paris Hilton 8)7 ( Foto ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:46:
Celeb. PSP users: Paris Hilton 8)7 ( Foto ).
moet zeggen dat ze op die foto's er best wel lekker uitziet! in tegenstelling tot de gebruikelijke foto's van haar waar haar domheidsgehalte er echt te dik bovenop ligt :Y)

ik zie linux op me psp niet zo zitten hoor... ik snap niet wat er mis is met de huidige software... alles werkt goed. nog helemaal geen vastloper ofzo. alles werkt snel... dus waarom linux erop draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
trancesetter schreef op maandag 11 april 2005 @ 00:34:
[...]

moet zeggen dat ze op die foto's er best wel lekker uitziet! in tegenstelling tot de gebruikelijke foto's van haar waar haar domheidsgehalte er echt te dik bovenop ligt :Y)

ik zie linux op me psp niet zo zitten hoor... ik snap niet wat er mis is met de huidige software... alles werkt goed. nog helemaal geen vastloper ofzo. alles werkt snel... dus waarom linux erop draaien?
op dit moment moet je ieder filmpje wat je wil kijken converteren (tenzij je je anime in .mp4 of .3gp download of wat het is). En je kan alleen mp3's en attrac3 geluidsbestanden afspelen.
Ook kan je geen foto's kijken met muziek op de achtergrond.
Bovendien moeten alle files een speciale naam hebben om afgespeeld te kunnen worden.

Linux zou handig zijn om de psp extra multimedia ondersteuning te geven.

Voor de rest heeft de software idd goed genoeg.

Het kan ook zijn dat .ogm en .divx ondersteuning later alsnog worst toegevoegd aan de firmware, in dat geval kan je alles gewoon op je memorystick gooien, en direct afspelen. Nu is het nog nodig een aantal (naar mijn mening) overbodige stappen te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Faust schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:01:
[...]

hee, de ps2 heeft ook een aparte processor (risc ipv x86 oid)

linux draait op meer dan 60 verschillende processortypes, zelfs op een iPod of zo.
De PSP is dus heel goed mogelijk.

edit:

volgend da fox is 13 MB genoeg voor een hele linux kernel+ nog een paar extra.
Op je memorystick (van minimaal 1 GB) zou je dan alle modules en je filesystem kunnen hebben.
Linux op de PSP is dus helemaal mogelijk. Alleen weet ik niet of je dan nog spellen kunt spelen.
Hmm, ik heb op mijn asus wl500gx router ook linux draaien. Met webserver + php4 en ftp server :D

Dus de psp zou zoiets ook moeten kunnen, lijkt me echt gaaf, icm met wlan enzo :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Iemand hier Twisted Metal?
Is dat online spelen nog een beetje leuk, of ben je d'r snel klaar mee? En hoe is het spel in singleplayer mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:26

Convoy

g44p

YellowNeck schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:20:
Damn, krijg morgen m'n PSP. Maar mijn order is nog steeds nie geshipped bij Lik-Sang.
Weet iemand waar je in et oosten (ik woon in Rijssen, bij almelo daarzo) PSP games kan kopen?
was dit weekend bij mn ouders (wonen ook in rijssen) en zag toen dat ie bij http://www.playz2b.com/ (zitten in apeldoorn) af te halen was, ben dus nu ook in het bezit van een nieuwe PSP :)

[ Voor 4% gewijzigd door Convoy op 11-04-2005 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Als je dat dichtbij vindt: inderdaad, in Apeldoorn, Playz2b en Nedgame, hebben beide games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekweb schreef op maandag 11 april 2005 @ 10:52:
[...]

was dit weekend bij mn ouders (wonen ook in rijssen) en zag toen dat ie bij http://www.playz2b.com/ (zitten in apeldoorn) af te halen was, ben dus nu ook in het bezit van een nieuwe PSP :)
wel een beetje duur 349 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel een beetje duur 349 euro
Maar dan heb je hem wel meteen in huis, dat is dan wel weer lekker!
Heb je hem ook op dode pixels mogen testen? Daar ben ik wel erg benieuwd naar, hoe nederlandse bedrijven die PSP's importeren, met deze kwestie omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowNeck schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:20:
Nedgame in Enschede ??

EDIT:

NEDgame Enschede
winkelcentrum "de Zuidmolen"
van Loenshof 72 A
7511 NJ Enschede
tel.: 053-4328140
fax: 053-4310374

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu het nieuwe spel mercury binnen weer binnen 3 dagen via VGP.ca

moet heel eerlijk zeggen t is een pittig spel :P eerst is het lekker makkelijk en dan word het steeds moeilijker

ziet er erg mooi uit opstarten van het spel duurd wel lang beetje zoals thug2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:22
matthijst schreef op maandag 11 april 2005 @ 09:31:
Iemand hier Twisted Metal?
Is dat online spelen nog een beetje leuk, of ben je d'r snel klaar mee? En hoe is het spel in singleplayer mode?
Hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Ik hoor veel verhalen dat de singleplayer leuk is, maar dat je er snel op uitgekeken bent (dat vond ik bij de PS versie ook al) en dat het spel dus eigenlijk alleen voor de Multiplayer de moeite waard is.

Nu is dat prima, en alleen voor een goede multiplayer-optie ben ik ook best bereid te betalen, maar ik heb dus geen idee of er elke dag/avond genoeg mensen online zijn om me mee te vermaken. Als dat het geval is ga ik Twisted Metal zeker halen, want niks lijkt me lekkerder dan lekker op de bank liggen met m'n PSP, en dan multiplayeren, of nog snel een potje voor ik ga slapen :D

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me vertellen hoe groot een gemiddelde film is als je hem om zet naar Mp4 zodat je hem op de PSP kan afspelen. Ik heb een 1Gb kaartje besteld en ben toch wel benieuwd hoeveel er nou echt op past, ik hoop een film en nog een stapel mp3'tjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:48:
Kan iemand me vertellen hoe groot een gemiddelde film is als je hem om zet naar Mp4 zodat je hem op de PSP kan afspelen. Ik heb een 1Gb kaartje besteld en ben toch wel benieuwd hoeveel er nou echt op past, ik hoop een film en nog een stapel mp3'tjes ;)
Ik had zelf een animatie film over robots (ja die ;) ) van divx (700mb ofzo, heb het origineel niet meer) naar mpeg4 geconverteert op 600kbs en 128kbps audio en die was 445mb geworden en 1uur 20min. Het hangt dus een beetje af van de instellingen die je kiest, maar 600kbs is imho goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga woensdag naar rotterdam weet iemand waar futurezone zit heb het adres wel
maar heb geen idee waar ze zitten.

Hoogstr 1025
3011PM Rotterdam

thnx voor reply

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry de mini-review van dynasty warriors gaat even niet door.

krijg ik hem vandaag binnen,zit ipv dynasty warriors,ridge racer erin 8)7

effe mailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 16:01:
Ik ga woensdag naar rotterdam weet iemand waar futurezone zit heb het adres wel
maar heb geen idee waar ze zitten.

Hoogstr 1025
3011PM Rotterdam

thnx voor reply
Futurezone zit onder de V&D. Als je de koopgoot uitloopt, dan moet je in plaats van met de trap omhoog, links onderlangs gaan. Niet te missen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 16:07:
sorry de mini-review van dynasty warriors gaat even niet door.

krijg ik hem vandaag binnen,zit ipv dynasty warriors,ridge racer erin 8)7

effe mailen
Mocht je die kwijt willen contact me :) Ik kan me voorstellen dat als je ze bij Liksang of VGP besteld hebt terugzenden aardig wat gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoek mensen voor het posten van nieuwe ontwikelingen en games
en voor het maken van een nieuwe start form op een nieuwe site
Niet spammen aub
voor serieuze dingen en geen klets

login en post
heb je vragen of opmerkingen reageer bij site info.

[ Voor 26% gewijzigd door Fuelke op 11-04-2005 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

terranghost: had het spel van marktplaats(2ehands),die vent had gewoon de verkeerde game in het hoesje gedaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens deze site http://www.wurn.nl/module...d=84&forum=14&post_id=718 , kan de release van de PSP in Europa nog tot Juli/September op zich laten wachten. Misschien zelfs nog later ;(
http://www.wurn.nl/module...php?topic_id=140&forum=14 spreekt dit weer tegen :P

@Jubei: Dat kan natuurlijk ook gebeuren 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammyke007
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-09 23:58
Ik heb Twisted Metal vorige week besteld bij Lik-Sang en is vandaag pas verzonden (doordat het spel niet binnen was) om 11u met free shipping dus dat wordt vrijdag of maandag, voor de liefhebbers laat ik wel een korte review achter (als ik tijd heb en niet aan het gamen ben ;) ). In mijn ogen lijtk het een supertof spel en is het zoals SOCOM: je koopt het meer voor de multiplayer mode vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Had vandaag in de trein effe dat het geluid van wipeout pure nogal ruisde, maar toen ik via home terug ging naar het psp menu en hem weer opnieuw startte was het voorbij, vreemd, maar het zal vast niet zo erg zijn.

En damn je moet wel steeds opnieuw weer wennen aan die nelheden in WP hoor :P . En Lumines is nogsteeds even verslafend. Zit onderhand op de 20 skins. Trouwens met die puzzle mode lukt me de 4x4 niet. Heb al vanalles geprobeerd.

De PSP zelf hangt nu weer effe op de lader, maar ik moete zeggen dat ik nog geen klachten heb over de batterij duur. Ik heb laatst zo'n 8 á 9 uur kunnen doen met een batterij terwijl ik wp en lumines ( ongeveer even lang ) op helderheid 2 en 3 speelde, en heb nog een muziekje geluisterd en een muziekvideo gekeken. Helemaal niet slecht dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die 4 blokjes is pittig maar die pijl die er na komt is te moeilijk

je moet de boel ff mooi opbouwen

=++++=
=+==+=
=+==+=
=++++-=

zo iets moet het en dan moet je snel er een blok van 4 opgooien
zo heb ik het gedaan

dus eerst de zijkanten opbouwen en dan snel het midden volgooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 19:40:
die 4 blokjes is pittig maar die pijl die er na komt is te moeilijk

je moet de boel ff mooi opbouwen

=++++=
=+==+=
=+==+=
=++++=

zo iets moet het en dan moet je snel er een blok van 4 opgooien
zo heb ik het gedaan

dus eerst de zijkanten opbouwen en dan snel het midden volgooien
Ik probeerde het steeds zo:

==....==
=+....+=
=+....+=
=+....+=
=++++=
======

Om daarna een blok van 4 erop te gooien en te eindigen met een snelle ==++

[ Voor 12% gewijzigd door greenlizzard op 11-04-2005 19:46 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt als V&A topic. Aanbieden van hardware/software is dus niet toegestaan! Ook het posten van hoelang je nog op je PSP moet wachten voordat deze arriveert is niet nodig. Lees dit ook eerst even door m.b.t. bovenstaande.

Hou het nuttig, leuk en interessant voor elkaar. En zoek eerst voordat je een vraag stelt!