Als iemand nog een fully unlocked wil kopen
(400/800 1.2 volt 16 pipelines en 6 vertex shaders )
zie v&a
zie v&a
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 100% gewijzigd door Brainless-NL op 07-04-2005 17:34 ]
Verwijderd
Verwijderd
Noem dan eens een DX7/8 spel dat niet goed werkt op de kaart? Antwoord is trouwens dat 2001 CPU afhankelijk is. Maakt dus haast niet uit of je overclocked of iets dergelijks. (dit is overgens al zon 1000 keer langs geweest)Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 19:15:
weet iemand waarom ik zo laag scoor bij 3dmark01 SE :S:S 17k en hoger kom ik echt niet wat ik ook clock en doe :S:S:S:S:S:S of is de 6800 LE alleen goed in DX9 games enzo niet in DX 7/8
Als je zeker weet dat je 12 pipes of 16 pipes goed zijn maakt het niks uit.Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 08:30:
jongens kan een bios nou na een tijdje een kapotte kaart veroorzaken of niet ??
http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.
Nee werkt gewoon perfect hoor, alleen ik heb een kut kaart.Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 12:40:
Ik wilde ook een Nvidia 6800LE aanschaffen, maar ik hoorde dat de kaart problemen heeft met een nforce 3 chipset? Ik heb zelf de MSI Neo 2 939 Chipset. Kan ik daar problemen mee verwachten?
Bedankt.
Verwijderd
SORRY HOOR, AGGRESIEFE BOSAAP !!!Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 20:12:
[...]
Noem dan eens een DX7/8 spel dat niet goed werkt op de kaart? Antwoord is trouwens dat 2001 CPU afhankelijk is. Maakt dus haast niet uit of je overclocked of iets dergelijks. (dit is overgens al zon 1000 keer langs geweest)
Verwijderd
De 6800 serie is gewoon best brak in DX7 en nog beetje in 8...Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 19:15:
weet iemand waarom ik zo laag scoor bij 3dmark01 SE :S:S 17k en hoger kom ik echt niet wat ik ook clock en doe :S:S:S:S:S:S of is de 6800 LE alleen goed in DX9 games enzo niet in DX 7/8
3k3Wp 12'NO - 4k3Wp 30'NO - 3kWp 30'NW
[ Voor 13% gewijzigd door Toewan op 07-04-2005 23:19 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
En het nut ervanVerwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 07:32:
kan je in aquamark die cpu tests niet uitzetten want voor me videokaart had ik iets van 80 000 en daaronder stond cpu weet niet meer hoeveel maar het gemiddelde komt uit op 49 000
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Je moet de laatste versie van nibitor downloaden. Als je hiermee de voltage table extend, kan je hem op 1.3v zetten. Verder met de timings uitkijken, niet aan prutsen, voordat je zeker weet wat je doet. Het staat in hexadecimale code, ik weet niet wat het betekend. Ik weet wel dat als je het goed afstemd, je hogere kloksnelheden uit je geheugen kan halen, zo rond de 950.Your Grandma schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:58:
Hoe kan je je core op 1.3V krijgen?
Als ik me bios edit naar 1.3 en ik controleer het na het flashen met rivatuner geeft hij 1.4 aan![]()
En komt er nog de mem voltmod in de TS te staan?
Ik heb een XFX6800LE met 2.2ns mem dus undervolteld.
Ik haal op me mem maar 750dus mss moet ik maar es een oude pcb opzoeken en me soldeer skills ff opkrikken
Verwijderd
Verwijderd
versie 2. van nibitor is idd de laatste. Dat hij de bios niet goed kan editten, ligt misschien aan het bestandje. De timings staan misschien wel netzoals de uberbios, maar kunnen voor jou kaart misschien beter ingesteld worden. Iedere kaart is anders. Ik snap niet dat dat geheugen zo laag gaat. Bij mij komt ie tot 910 en ik heb als ik me niet vergis 2.8 ns geheugen.Your Grandma schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 11:06:
Wat is de laatste versie van Nibitor?
Ik heb 2.0 en daar kan ik ook extended tabel in doen, maar omdat dit misschien niet de laatste versie is kan hij de bios niet goed editten ofzo.
Over de timings, die hoef ik niet te veranderen die staan standaard al net zoals de timings in de überbios
Dus me mem zal wel niet hoger gaan aangezien het gewoon undervolted 2.2ns is en ik de timings niet meer hoef te veranderen
Verwijderd
Kijk aan zulke replys heb ek wat-Sir_Killalot- schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 19:37:
Klinkt alsof Windows je graphische kaart gedisconnect had o.i.d.. Na herstarten alles weer gezien zoals het hoort en gaat weer vrolijk verder. Lucky 4 u, want het gebeurd nogal es dat je Windows dan aan puin ligt. Wel es meegemaakt dat Windows wat aan hardware kwijt was geraakt, maar nog nooit een grapische kaart...(een HD es kwijtgeraakt, was brakke IDE kabel)
Denk ook niet dat je kaart stuk is/was en het daardoor kwam. Wat wel een mogelijkheid is is idd wat PowerFreak zegt - voltage. Je voeding trok het misschien net niet meer (dit is maar een gok hoor...weet niet wat er in je systeem zit?)
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2005 11:45 ]
Ik kan mijn originele bios wel editten naar 1.2V, maar 1.3V doet ie niet.Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 11:30:
[...]
versie 2. van nibitor is idd de laatste. Dat hij de bios niet goed kan editten, ligt misschien aan het bestandje. De timings staan misschien wel netzoals de uberbios, maar kunnen voor jou kaart misschien beter ingesteld worden. Iedere kaart is anders. Ik snap niet dat dat geheugen zo laag gaat. Bij mij komt ie tot 910 en ik heb als ik me niet vergis 2.8 ns geheugen.
Verwijderd
Verwijderd
Hmm ja, dat zal idd wel goed zittenVerwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 11:41:
[...]
Maar voeding ligt et denk ik niet aan heb een zalman 400 watt voeding zal wel goed zitten.
Hoop idd voor je dat het eenmalig is; maar ik sta er niet zo gek van te kijken hoorHeel vaag dus. Vind et dus best knap dat windows of de video kaart alleen zen 3d functie kwijt kan raken....
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 19:52:
wat is nou beter 2.2 NS of 2.8 NS ??
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Your Grandma op 09-04-2005 21:00 ]
[ Voor 5% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 09-04-2005 21:07 ]
Verwijderd
Okay, dus ik heb al zowiezo meer Pipelines open dan een 6800 LE dus...Your Grandma schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 20:51:@maximized
Een normale 6800 is in princiepe een 6800LE of eigenlijk andersom.
Een LE is een 6800 met een blokje pipes dicht.
Qua overclock mogelijkheden zou het dus niet (veel) moeten verschillen
Verwijderd
If it aint broke, fix it till it is!
Yip, en zo groot is die koeler niet eens. Deze had ik al vele delen eerder aangehaald toen de discussie begon over het wel of niet koelen van de condensatoren e.d., het wel of niet goed zijn van de NV5 (die hier niet echt meer over blaast i.t.t. de Zalman 700 die er toen nog niet was), zeker bij het vehogen van het voltage op de core (>1.2V).
Heb je UBERhaupt iets van de 16 delen hiervoor doorgenomen?!Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 23:53:
Hallo ik wil graag een 6800LE kopen. De 128mb versie (agp) leek me wel een goeie keus. Welke kan je het beste kopen om te overclocken?
Verwijderd
Hij bedoeld dat er nog 16 andere delen zijn en als je die doorleest dat je dan met je vraag terug kan komen. Zelf uitzoeken is een pre op GoT.Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 00:47:
ik heb heel deel 17 door gelezen!! En ik kon niks vinden hierover dus vandaar mijn vraag.
[ Voor 24% gewijzigd door Cardinal op 10-04-2005 01:15 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
als je goed leest wat ik had gezegd staat er niet dat er alleen een 128mb versie is (de 128mb versie wou ik kopen ipv de 256mb slimpie). En betreft het merk zo te zien hebben toch aardig wat mensen problemen met de asus v9999 TD. Dus vandaar dat ik het af vroeg welke ik nu beter kan kiezen de XFX ofzo?cardinal808 schreef op zondag 10 april 2005 @ 01:13:
[...]
Hij bedoeld dat er nog 16 andere delen zijn en als je die doorleest dat je dan met je vraag terug kan komen. Zelf uitzoeken is een pre op GoT.
Terugkomend op je vraag bestaat er alleen een 128 MB versie, dus hier al het punt waar je niet goed hebt gelezen, daarnaast hangt het van een videokaart af hoe goed je hem kan overclocken en niet van een merk.
Ga voor xfx! (heeft een stoere doosVerwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 14:29:
[...]
als je goed leest wat ik had gezegd staat er niet dat er alleen een 128mb versie is (de 128mb versie wou ik kopen ipv de 256mb slimpie). En betreft het merk zo te zien hebben toch aardig wat mensen problemen met de asus v9999 TD. Dus vandaar dat ik het af vroeg welke ik nu beter kan kiezen de XFX ofzo?
[ Voor 5% gewijzigd door DesertShooter op 10-04-2005 14:45 ]
Van het voltage klopt, echter is mijn koeling beter dan bij mijn XFX die ik hiervoor had, terwijl hij wel op een lager voltage draaide. Hij blijft bij mij netjes onder de 60 graden (57 max). dit is unlocked op 12x1.6 en dik overgeclocked @ standaard voltage..Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 12:24:
Die asus plank staat standaart al op 1.23 Volt. Daardoor is tie een beetje, nouja, on-the-edge als je dn ook nog gaat unlocken en OCen heb je al snel een alternatieve koeling nodig
Verwijderd
die asus cooler is zo slecht nog niet hoor.Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 12:24:
Die asus plank staat standaart al op 1.23 Volt. Daardoor is tie een beetje, nouja, on-the-edge als je dn ook nog gaat unlocken en OCen heb je al snel een alternatieve koeling nodig
Verwijderd
Mijn god wat zijn sommige lui toch uitermate bijdehand en irritant. Als jij nu eens gaat lezen kom je er achter DAT ER ALLEEN MAAR EEN 128 MB VERSIE IS. En nu snel weer terug naar je Playstation.Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 14:29:
[...]
als je goed leest wat ik had gezegd staat er niet dat er alleen een 128mb versie is (de 128mb versie wou ik kopen ipv de 256mb slimpie). En betreft het merk zo te zien hebben toch aardig wat mensen problemen met de asus v9999 TD. Dus vandaar dat ik het af vroeg welke ik nu beter kan kiezen de XFX ofzo?
Rustig aan. Enne...eehm, in principe heb je idd gelijk, maar...Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 17:13:
Mijn god wat zijn sommige lui toch uitermate bijdehand en irritant. Als jij nu eens gaat lezen kom je er achter DAT ER ALLEEN MAAR EEN 128 MB VERSIE IS. En nu snel weer terug naar je Playstation.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2005 17:46 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2005 17:56 ]
Verwijderd
welke heb jij dan?Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 17:55:
nee...... veel mensen hebben gewoon XFX gekozen, maar ik neem geen XFX meer, (en ik denk ook heel wat andere mensen). als die mensen nog niet eens een condensator goed kunnen solderen, dan hoefen ze bij mij niet meer aan te kloppen, (ik ben de kaart 2x 4 weken kwijt geweest omdat dat condensatortje los zat)(zelf mag je het niet solderen :/(garantie))
*edit* de 6800LE pci-e is gebaseerd op de nv41, de 6800NU, de nv45 is de 6800GT/U
Verwijderd
Verwijderd
Je hebt gelijk, maar ik kan me soms gewoon ergeren aan lui die geen zin hebben iets te lezen en vervolgens andere onterecht voor dom uit maken. Lucht wel op hoor-Sir_Killalot- schreef op zondag 10 april 2005 @ 17:29:
[...]
Rustig aan. Enne...eehm, in principe heb je idd gelijk, maar...
Leadtek 128MB @ 350=700MHz AGP versie
Leadtek 256MB @300 = 600MHz PCI-Ex versie
Verwijderd
Hangt helemaal van je kaart af en hoever je hem overclocked. Sommige houden het op de meest extreme waarden jaren uit. Somige gaan zelfs op stock settings binnen een paar maanden stuk.Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 18:23:
Las op GoT dat overclocken de levensduur van je videokaart flink verminderd. Is dit als je een standaard cooling gebruikt of ook als je er betere cooling op zet?
Vermindert de levensduur in beide gevallen: hoe lang ipv hoe lang kun je er dan mee doen? Ik bedoel, als het 10 ipv 15 jaar is, maakt het geen bal uit. Tegen die tijd is het toch niet meer waard dan een lege cd... (figuurlijk dan)
Je kunt uit zijn tekst toch wel opmaken dat ie een xfx heeft!
[ Voor 18% gewijzigd door DesertShooter op 10-04-2005 18:55 ]
Pieth schreef op zondag 10 april 2005 @ 18:48:
Ik heb sinds dit weekend een nieuw systeem en wilde daar mijn GF6800 LE in hangen maar hij deed helemaal niks. Zodra ik mijn GF er in deed kreeg ik een hele irritante piep en geen beeld,
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 17:51:
Okej ik heb even alles door gelezen
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 18:44:
Je hebt gelijk, maar ik kan me soms gewoon ergeren aan lui die geen zin hebben iets te lezen en vervolgens andere onterecht voor dom uit maken. Lucht wel op hoor
[ Voor 43% gewijzigd door -Sir_Killalot- op 10-04-2005 19:27 ]
Verwijderd
ik had de XFX, die dus 2x kapot is gegaan, nu heb ik een 6800GT pci-e, maar ik durfte het niet meer aan om em van XFX te nemen
Verwijderd
kapot gegaan in like door het unlocken of gewoon domme pech?Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 19:47:
[...]
ik had de XFX, die dus 2x kapot is gegaan, nu heb ik een 6800GT pci-e, maar ik durfte het niet meer aan om em van XFX te nemen
Verwijderd
[ Voor 131% gewijzigd door Robin4 op 10-04-2005 21:28 ]
Verwijderd
Lache gast! Je wil dus een AGP kaart in een PCI-e mobo stekenVerwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 20:56:
Ik ben op zoek naar nieuwe video om samen te gaan met Asus A8N-SLI / A64 3500+ Winchester,
en mijn oog viel dankzij GoT op de opties die de 6800LE biedt. Dankzij dit topic bleek het toch wel
lucratief te zijn om een 6800LE te nemen, voor ongeveer €200. Nu zie ik wat rare verhalen over de
XFX, die wonderbaarlijk nog redelijk duur is ook gezien de pricewatch (€215). Natuurlijk keek ik of
het uitmaakte of de 128mb/256mb versie gekozen werd, maar uit de tutorial bleek dat een 128mb
kaart dus ook prima is.
Dan blijven er volgensmij twee goede opties over (correct me if i'm wrong!):
1. Leadtek GeForce 6800 LE 128MB DDR (AGP, DVI), WinFast A400 LE TDH - €179
2. Asus GeForce 6800 LE 128MB DDR (AGP, DVI), V9999LE/TD - €190
Die A-Open is ook een goede volgens dit topic, alleen kan ik die niet goedkoop ergens vinden via
pricewatch of andere bronnen. De vraag blijft, met welke van deze bovenstaande (of zelfs A-Open)
heb ik de meeste kans op 2,2ns geheugen en dat ik alle 16 pipes en shaders kan opengooien?
Bedankt voor de reactie
[ Voor 15% gewijzigd door Robin4 op 10-04-2005 22:20 ]
Verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door Robin4 op 10-04-2005 22:26 ]
Verwijderd
Ik zou op dit moment niet voor ATI gaan. Over een paar maanden komen de eerste ATI kaarten met SM 3.0 ondersteuning. En ATI werkt zelf ook nog aan iets gelijksoortigs als de SLI van nvidia. Dus voor ATI nog een paar maandjes w8ten.Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 22:20:
Mr. Wizard, bedankt voor de reactie. Ik ben inderdaad beetje fucking blind geweest, maargoed. Maar
back 2 business, ik wil eigenlijk echt niet veel meer dan €200 uitgeven voor een videokaart, en in SLI
geloof ik nog niet zo eigenlijk. Je zei dat ik het beste kon gaan voor de Dual 6600GT, maar dan zit ik
alweer op de €350 euro, veels te duur voor wat ik eraan wil uitgeven.
Wat denken we van de ATi Radeon X800?
Club3D Radeon X800 256MB DDR3 (PCI-E, DVI), CGAX-X86VDD € 228,16
Dat is misschien dan een betere koop op het budget dat ervoor gesteld is.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2005 22:40 ]
Verwijderd
okej thx voor de info. Ik ga xfx dan even halenCoolmaster schreef op zondag 10 april 2005 @ 21:09:
Dus je wilde een AGP-videokaart in een PCI-e systeem installeren, dat zal niet gaat.
@andere
Ik vind dat jullie niet zo moeten zeuren van lees even die 16 delen door, aan de ene kant snap ik best dat je eerst iets moet doen voor je antwoord. Maar aan de andere kant staat in het laatste 6800le topic meestal de nieuwere en meeste infomatie. Ook vind ik dat het doorlezen van 16 vervuilde topics krankzinnig vind. Ten eerst je bent de hele avond door die puinzooi te zoeken naar bruikbare infomatie.(daar gaat gewoon veel te veel tijd in zitten voordat je eindelijk je antwoord hebt)
En dan kom je er achter dat je het gene wat je zoekt niet kan vinden en achteraf toch 16 topics voor lul heb gelezen. Ik vind dat belangrijke infomatie gewoon moet worden toegevoegd op de eerste post van de topic. Het schilt je een hoop zoek werk. En je krijgt niet meteen het gezeik naar je kop van waar staat het dan.
@sander de PIMP
Ik wil je dit zeggen dat dit per kaart afhankelijk is of je een goede kaart hebt ofniet.
Ik heb zelf een leadtek 6800le rev2 (grote koelblok). Ik heb zelf 12 pipes en 6 shaders open. Volgens mij is daar 1 pipes niet goed ookal is dit niet zichtbaar in games. Echt hoog overklokken kan ik er niet mee. Ookal zet ik me kaart op 380/850 ik heb dan een score van ongeveer 9000 punten (naar beneden afgerond) Ik vind dit wel vreselijk laag, maar dat komt omdat ik een kut core heb. Hogere slaat hij vast of krijg ik artifacts. Een zalman VF-700CU zal ik je pas aanraden als je merkt dat je kaart echt warm word. Ik had deze koeling niet echt nodig omdat ik toch niet hoger kom met overklokken. Dus zonder van je geld als je het niet nodig hebt.
Dat je 16 pipes open krijgt is per kaart afhankelijk, de ene doet het wel dan andere is gewoon bagger.
De koeler van leadtek koelt wel goed, maar het roostertje wat ervoor zit houd juist de wind tegen en daardoor maakt de koeler wel wat geluid.
De driver support van leadtek vind ik klote, ook ben ik niet zo tevreden over me kaart.
Ik raad je aan om een XFX versie te kopen, deze kaart heeft dual dvi en 2.2ns geheugen.
Dat je 16 pipes openkrijgt blijft een gok. Dus als je zeker wilt zijn van een top kaart, koop dan beter een 6800GT voor meer geld.
Verwijderd
Ik zou het doen voor de herrie, schijnt wel herrie te maken die koeler. De zalman is echt veel stiller.Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 22:57:
[...]
okej thx voor de info. Ik ga xfx dan even halenen maybe die cooler er bij als die echt veel herrie maakt en indien nodig tegen de hitte
Verwijderd
Waarom denk je dat mijn replies zo uitgebreid zijn, ik verveelde me dood. Ondertussen is het weer maandag ochtend en moet ik straks weer es naar school.....damn...Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:01:
Bedankt voor alle info, dit is echt behulpzame shit op deze saaie zondagavond!
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Verwijderd
Ja? Dat zou wel fijn zijn! Dan kan ik tenminste nog even wachten met het upgraden van m'n geheugen totdat ik weer genoeg geld hebVerwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 14:32:
@solomon, je kan pc133 geheugen ook in de nieuwe mobos zetten d8 ik. Alleen werkt het dus minder snel
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Er zijn mobo die DDR en SD-RAM ondersteunen b.v de ECS K7S5A en de Asrock K7VT2Mister_X schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:03:
nou, dat kan niet, ik denk dat solomon PC133 SDRAM heeft, een geen PC133 (PC2100) DDR ram heeft...
Maar dit soort bodjes zijn er nog wel! goed zoeken (online shops..)
256mb DDR400 is ook niet super duur meer (40/50 euro ofzo)...
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 17:08 ]
Kan je me vast uitleggen waarom de mijne geen piep maakt. Ook andere mensen die ik persoonlijk ken hebben geen last van een hoge piep/fluit toon. Of val ik dan weer buiten het principe. Het lijkt me namelijk niet dat het hoort aangezien het probleem meestal te maken heeft met slechte elco's of overbelasting ervan.PowerFreak schreef op maandag 11 april 2005 @ 17:27:
Als de de search had geused kwam je er achter dat in pinciepe alle 6800le's een piep produceren...
Die piep komt uit het voedings gedeelte van de le en komt door het schakelen van de mosfets + condensators...
Verwijderd
Tuurlijk zit die er nog wel....Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 17:53:
Weet iemand waarom er geen OC functie meer in Rivatuner zit? Of hebben ze deze ergens anders verborgen, want dat V-Tuner programma wat bijgeleverd is bij m'n kaart is dus bagger
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Verwijderd
Whehe... ik klikte dus op het verkeerde > knopjeEl Snorro schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:01:
[...]
Tuurlijk zit die er nog wel....
In 'main tab' naast customize zie je een soort > staan.
Klik daarop, en klik dan op het icon van het kaartje, klaar
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 22:44 ]
Verwijderd
Verwijderd
Kan ook niet, aangezien de meeste (lees: heel erg veel) mobo's maar 1 AGP slot hebbenVerwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 22:38:
Ik wist niet dat je SLI ook in AGP kon zetten
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 22:46 ]
Verwijderd
Idd.. Mijn moederbord daarentegen heeft wel gewoon AGP 3.0 (Dus gewoon AGP 8x) maar er zit gewoon 1 AGP slot op. Puur marketing lijkt mij dus-Sir_Killalot- schreef op maandag 11 april 2005 @ 23:08:
2 AGP slots valt in principe wel onder de specificatie van AGP 3.0, maar het is nooit werkelijkheid geworden.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq