Het 6800LE Topic Deel 17

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.198 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sir_Killalot-
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-08 23:30
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 15:54:
@ Meneerke vermoord een boel
Ik heb een vriend met een ti4200. En jij hebt in je siggy staan dattie ook gemod kan. Hij heeft aan mij gevraagd aan jou te vragen wat daarvan waar is :) Dus bij deze, wat kan je modden aan een ti4200?
Aan een Ti4200 kan je niks modden - m'n sig was gewoon iets wat ik ooit es zei erg in het begin van dit Topic. Ik vergeleek dit kaartje qua tweakgehalte met de 4200 :P. Die OCen en je hebt een Ti4400/4600 of meer :P. Net als deze kaart :)...NU...GT of zelfs Ultra :P (op het mem na dan...:/)
Masioni schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 17:13:
oke bedankt!
enne ik denk graag vooruit want in 2006 zullen ze dat zekker wel hebben en ik wil niet elk half jaar iets nieuws kopen...
Doom 3 is er al en raadt 256 aan voor High Quality....loopt op 128MB ook nog als een trein :/, want lang niet alle textures zijn >128MB. Maar als je nu een vet AMD64je hebt...wrom dan geen 256MB kaart - geen ongelijk. Ik houd het echter nog even bij m'n XP systeempje. 256MB kaart = overkill dan. Maar alsik voorlopig nog lekker dingen op quality modes van Doom 3 High en HL2 max lekker kan draaien...vind ik het best zo met 128MB.
HDR (High Defenition Rendering alsik het goed heb) komt eraan (al beschikbaar voor Far Cry en HL2 krijgt het) en je kan die mode draaien met een 6800 kaart. Tis erg mooi, alleen zooo verdomde zwaar, zelfs voor een GT/Ultra. Misschien dat een SLI setup er nog wat snels van bakt, maar er moet gewoon snellere/betere support voor komen, wat ik pas zie in de volgende generatie ATi / nV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Laatst online: 23-04 12:44
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 15:54:
|:(
[...]
Ik heb een vriend met een ti4200. En jij hebt in je siggy staan dattie ook gemod kan. Hij heeft aan mij gevraagd aan jou te vragen wat daarvan waar is :) Dus bij deze, wat kan je modden aan een ti4200?
voltmod uitvoeren op die.dan haal je wel speeds van 350 gpu en 780 voor ut mem (bij mij teminste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb een vraagje, ik heb laatst een xfx geforce 6800le gekocht. Maar mijn vraag is dus, als je de pipelines aanzet met behulp van rivatuner, moet je dan drivers hebben die rivatuner ondersteunt, of maakt dat niets uit. ??? Want ik heb nu de 7644 geinstalleerd, en ik wil die pipelines wel eens aanzetten. alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 19:31:
kheb een vraagje, ik heb laatst een xfx geforce 6800le gekocht. Maar mijn vraag is dus, als je de pipelines aanzet met behulp van rivatuner, moet je dan drivers hebben die rivatuner ondersteunt, of maakt dat niets uit. ??? Want ik heb nu de 7644 geinstalleerd, en ik wil die pipelines wel eens aanzetten. alvast bedankt :)
Doe net zoals honderden anderen hier op het forum: gebruik een van de nieuwste drivers en blijkbaar werkt het dan. Probeer het gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sir_Killalot-
  • Laatst online: 03-08 23:30
TS is nog niet af, maar heb um vast aangemaakt:
Deel 18

@Ashwin
Dat heeft tot nu toe nog geen problemen veroorzaakt. De mogelijke incompatibiliteit van RT met nieuwe drivers heeft meer betrekking op driver tweaks dan het kunnen unlocken.

[ Voor 43% gewijzigd door -Sir_Killalot- op 01-05-2005 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een 6800 van leadtek en die heb ik voledig geunlockt nu wil ik hem gaan overklokken en daarom wat meer volt op de core zetten.
er staat nu 1.2volt op en ik wil er 1.3volt op zetten dus heb ik nibitorv gedownload versie 2.5 en daarmee kan ik de voltage's veranderen naar alles wat je kunt bedenken maar niet naar 1.3volt.
is er misschien een manier waarmee ik hem wel op 1.3volt kan laten lopen.

M.V.G Bram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 17:50:
ik heb een 6800 van leadtek en die heb ik voledig geunlockt nu wil ik hem gaan overklokken en daarom wat meer volt op de core zetten.
er staat nu 1.2volt op en ik wil er 1.3volt op zetten dus heb ik nibitorv gedownload versie 2.5 en daarmee kan ik de voltage's veranderen naar alles wat je kunt bedenken maar niet naar 1.3volt.
is er misschien een manier waarmee ik hem wel op 1.3volt kan laten lopen.

M.V.G Bram
Je post in een oud deel ;)
Het huidige is: Het 6800LE Topic Deel 21
Je vraag volgens mij al wel vaker langsgekomen dus voordat je een weer post, neem eerst even de oude topics door en doe ook even een goede google search. Dit moet zeker wel te vinden zijn.
Meestal zet je trouwens wat meer voltage op je core als je de laatste extra performence uit je core wilt halen, niet als je net wilt beginnen met overclocken.
Overigens is een groet op het einde niet nodig, zie ook Netiquette

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Is het schop-een-oud-deel-van-de-6800LE-topic-dag ofzo :?

Oude }:O die al lang begraven had moeten zijn. Deel 21 is volop aan de gang 8)7

Verder heeft cybersteef natuurlijk gelijk mbt zowel het verzoek voortaan te zoeken en te lezen ipv te vragen het wiel opnieuw uit te vinden, en bovendien doen wij Tweakers elkaar constant de groeten, dus hoef je dat echt niet onder iedere post te zetten. Wil je toch zoiets? Gebruik je sig, daar is hij voor :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.