Aan een Ti4200 kan je niks modden - m'n sig was gewoon iets wat ik ooit es zei erg in het begin van dit Topic. Ik vergeleek dit kaartje qua tweakgehalte met de 4200Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 15:54:
@ Meneerke vermoord een boel
Ik heb een vriend met een ti4200. En jij hebt in je siggy staan dattie ook gemod kan. Hij heeft aan mij gevraagd aan jou te vragen wat daarvan waar isDus bij deze, wat kan je modden aan een ti4200?
Doom 3 is er al en raadt 256 aan voor High Quality....loopt op 128MB ook nog als een treinMasioni schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 17:13:
oke bedankt!
enne ik denk graag vooruit want in 2006 zullen ze dat zekker wel hebben en ik wil niet elk half jaar iets nieuws kopen...

HDR (High Defenition Rendering alsik het goed heb) komt eraan (al beschikbaar voor Far Cry en HL2 krijgt het) en je kan die mode draaien met een 6800 kaart. Tis erg mooi, alleen zooo verdomde zwaar, zelfs voor een GT/Ultra. Misschien dat een SLI setup er nog wat snels van bakt, maar er moet gewoon snellere/betere support voor komen, wat ik pas zie in de volgende generatie ATi / nV.