Mixed Reality dev
Zeg dan gewoon "Architectuur"# Architectuur: binnenhuis
# Architectuur: buitenhuis
Moeten we daar wel aan beginnen (animatie, en dan vooral in combinatie met Domino..) ?# Animatie contest: Domino Day
Que..?# Mishandel een Jamba-karakter
Groente/fruit dus# Rood fruit
# Groente / Fruit
Al s eerder geweest (Misdaad)# Crime Scene
Waarom per sé een olifant? Neem anders "Dierentuin" als thema..?# Olifant in tutu in een dierentuin
No offense Aardbei, thanx voor de poll (laatste paar contests
Overigens ben ik nog steeds in voor "Superheroes" als thema... Maybe some day..
[ Voor 8% gewijzigd door Scipionyx op 19-04-2005 18:59 . Reden: Superheroes! ]
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
I love the smell of a Palm in the morning.
dacht het niet !!!
Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...
crime scene is wel koel maar al gehad?
najah ik zie wel wat het wordt en idd mensen die niet meedoen niet stemmen!!!!!
direct je keus mee sturen met je contest beoordeling
Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...
"There is no good, only less evil."
Anoniem: 105830
Wel beter ja.
* Anoniem: 105830 zal het onthouden voor de volgende poll
Waarom Domino moet je aan T!m0n vragen..Moeten we daar wel aan beginnen (animatie, en dan vooral in combinatie met Domino..) ?
Animatie lijkt mij zelf idd ook niet echt ideaal om te kiezen als onderwerp (het is eigenlijk niet eens echt een onderwerp) voor een contest.
CultuurbarbaarQue..?
*kuch*
Zie www.jamba.nl voor als je echt niet weet wat het is.. zorg wel eerst even voor oordopjes
Groente/fruit dus
Zat ik ook al over te twijfelen (of ie in de poll moest, niet of het al geweest was).Al s eerder geweest (Misdaad)
Omdat olifanten met tutu's schattig zijn?Waarom per sé een olifant? Neem anders "Dierentuin" als thema..?
(Was eigenlijk niet bedoeld als serieuze optie, sorry. Ik had een optie teveel en moest die laatste optie toch opvullen omdat anders de hele poll opnieuw meost worden ingetypt)
No offense taken, ik ben juist heel erg blij met commentaar op wat en hoe ik post (ook wanneer het negatief commentaar is!)No offense Aardbei, thanx voor de poll (laatste paar contests) !!
Hm, die ben ik deze keer echt helemaal vergeten, maar die lijkt mij idd ook nog steeds leukOverigens ben ik nog steeds in voor "Superheroes" als thema... Maybe some day..
Als veel mensen het een leuk idee lijkt zou ik best zelf die karakters wel willen maken en beschikbaar stellen.jlammertink schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:22:
als het jamba wordt doe ik weer niet meedenk ook niet dat dat onderwerp lekker zal lopen omdat er te weinig vrijheid is en jamba karakters 3d zijn en als je ze zelf niet zo mooi krijgt is het toch al heeeeel wat minder koel.
(met als voorwaarde dat ze zo zwaar mogelijk verminkt worden!
* Anoniem: 105830 heeft niet gestemd en gaat dat ook niet doen (weet ook niet of ik de volgende keer mee doe)najah ik zie wel wat het wordt en idd mensen die niet meedoen niet stemmen!!!!!
Mixed Reality dev
Folkert
Features
Reddy
Jaguar_e
Liquid..
icemancool
En deze mensen hebben mzzl dat ik morgen moet werken en ik het niet red smorgens de scores te verwerken dus zorg dat je ze morgen voor 16.00 op stuurt...
[ Voor 5% gewijzigd door MOL-20.000 op 19-04-2005 22:31 ]
Leugenaar!MOL-20.000 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 22:30:
Ik mis nog de scores van de volgenden mensen.......
Folkert
Features
Reddy
Jaguar_e
Liquid..
icemancool
En deze mensen hebben mzzl dat ik morgen moet werken en ik het niet red smorgens de scores te verwerken dus zorg dat je ze morgen voor 16.00 op stuurt...
You've got mail, scores net opgestuurd ^_^
Maarja, misschien ga ik sowieso met die jambamennekes aan de gang.
I love the smell of a Palm in the morning.
Maar misschien geeft een hele reeks van antijamba plaatjes wel problemen jah
Mixed Reality dev
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Mag je btw jezelf aan de top zetten?, heb het niet gedaan aangezien ik mijne niet de mooiste/orgineelste vond!
denkt net eraan dat ik de meel verkeerd heb gestuurd, stront
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.

* Anoniem: 105830 vraagt zich nog altijd af of de maker van "the annoying thing" er blij mee is dat de kikker uit z'n animatie (welke trouwens erg mooi gemaakt was) zo wordt misbruikt... (met een ringtone die helemaal nergens op slaat en verder niets met het 'annoying' filmpje te maken heeft)
Maar laat het onderwerp voor de volgende contest toch maar iets anders zijn.. de meeste mensen zullen zich nu onderhand wel genoeg geergerd hebben aan die dingen
Liquid.. schreef op woensdag 20 april 2005 @ 17:59:
Mag je btw jezelf aan de top zetten?
(die smiley zegt al genoeg, hoop ik
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 105830 op 20-04-2005 18:20 ]
En over dat jamba onderwerp ik denk dat je dan de zelfde plaatjes krijgt als bij Avatar Battle contest.
Mijn voor keur gaat uit naar: Surrealisme: vrije interpretatie, Crime Scene of (Pre)historisch
1e
2e MOL-20.000
3e DemoniCEVL
Hier een lijstje met de punten....
http://members.lycos.nl/jmol/score.htm
-Features
-Folkert
Dank jullie voor jullie hoge scores
En Mol en DC uiteraard ook
Mooie platen
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
* Anoniem: 105830 heeft er vooral daarom ook erg veel spijt van dat ie de optie voor Jamba in de poll heeft gezet...MOL-20.000 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 21:14:
En over dat jamba onderwerp ik denk dat je dan de zelfde plaatjes krijgt als bij Avatar Battle contest.
Mijn voor keur gaat uit naar: Surrealisme: vrije interpretatie, Crime Scene of (Pre)historisch
(vraag me af of er alleen mensen op hebben gestemd die nooit meedoen of ook mensen die wel eens meedoen met deze contests)
Folkert: Feli! (En de rest natuurlijk ook)
In crime scene valt ook nog wel iets van jamba te verwerken, ik heb iig al wel een ideetje (niks met jamba te maken overigends)
Hier nog een paar voorstellen:
- Het oude rome, sla Asterix en Obelix open voor ideeen, goed voor modelen en uiteraard texturen
- Venetie, iets specifieker...
- Een item uit de Star Wars films(pod racer, Light Sabre, Walkers etc...)
Zoals eerder vermeld ben ik erg druk met de verbouwing, ik zal zorgen dat ik nu elke avond even het topic bekijk zodat we zsm verder kunnen gaan!
[ Voor 13% gewijzigd door Folkert op 21-04-2005 08:30 ]
vind jou voorstellen een stuk leuker dan die van de poll
En ik ben het helemaal eens met de meneer/mevrouw onder mij!!
[ Voor 22% gewijzigd door JochemvL op 21-04-2005 14:24 ]

moest ik ff kwijt
Dan zou ik eerder voor 'ruimte' oid gaan (of iets duidelijker, want 'ruimte' kan op (te) veel manieren geinterpreteerd worden).
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 105830 op 21-04-2005 14:31 ]
Dan kan ik opnieuw mijn star destroyer insturenAnoniem: 105830 schreef op donderdag 21 april 2005 @ 14:31:
* Anoniem: 105830 vindt Star Wars net zo erg als Jamba
Dan zou ik eerder voor 'ruimte' oid gaan (of iets duidelijker, want 'ruimte' kan op (te) veel manieren geinterpreteerd worden).
Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
Star Wars is wel aardig in het kader van de aankomende release van EPIII. Overigens is dat onderwerp zo gigantisch breed. Het kan variëren van de paleizen op Naboo, tot de Death Star en van Tatooine tot een Battle Droid. Nee, juist wel een mooi onderwerp, moet je er wel enige tijd voor zetten, maar ik denk dat veel mensen dan best met heel orginele dingen kunnen komen, die misschien in eerste instantie niets met Star Wars te maken lijken te hebben. Ook leuk omdat als je ruimte doet, ik het idee heb dat je zo snel allemaal ruimteschepen krijgt. Maar goed, that's just my opinionAnoniem: 105830 schreef op donderdag 21 april 2005 @ 14:31:
* Anoniem: 105830 vindt Star Wars net zo erg als Jamba
BTW, als je in de actualiteit wilt zitten, kan je ook het Vaticaan doen, of iets uitgebreider Rome, zoiets stond hierboven geloof ik ook.
[ Voor 10% gewijzigd door Roa op 21-04-2005 15:08 ]
Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.
Dus ik zou graag een ander voorstel willen horen.
Google search StarwarsSiLaTroN schreef op donderdag 21 april 2005 @ 15:11:
Star wars zou voor mij te moeilijk zijn, omdat ik maar 1 film gezien heb van hun, die eerste... met vaag rood mannetje met stekeltjes op z'n hoofd.. Enige wat ik mij ervan kan herinneren.
Dus ik zou graag een ander voorstel willen horen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
En daar komt bij, ik vind starwars niet boeiend, maar ik zal dan wel mee doen ofc..
Anoniem: 73881
Anyway, ik heb dus mijn lijstje niet ingestuurd omdat ik heel druk was. Ik ga dan ook niet mijn excuses aanbieden, want school gaat bij mij toch echt boven een 3d contest.
En dan wil ik Folkert nog even feliciteren.
En mijzelf ook, want ik ben niet als laatste geëindigd, en dat is echt voor het eerst, dus voor mij heb ik wel gewonnen.
Ik ben benieuwd naar het onderwerp van de volgende contest. (Als die al niet stiekem is begonnen en dat ik dat niet gezien heb omdat ik veel te druk was...)
Mixed Reality dev
Kan je kiezen uit oa. de toren van pizza, de paus, (caricatuur van) Berlusconi, Venetie, etc.
(sorry, kan atm geen trema op de e zetten)
Of het voertuig van -1000 naar 3000 ofzow iets hoeft niet perse een dorpje te zijn
[ Voor 44% gewijzigd door Rynji op 21-04-2005 18:03 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Dat is wel een leuk idee maar ik kan er niet zo 123 iets bij bedenken.....Scipionyx schreef op donderdag 21 april 2005 @ 18:24:
Hmm.. Tijdreizen..?
Hmz, how about: Build a Timemachine?MOL-20.000 schreef op donderdag 21 april 2005 @ 18:35:
[...]
Dat is wel een leuk idee maar ik kan er niet zo 123 iets bij bedenken.....
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Anoniem: 139465
Waar is die naartoe...
[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 139465 op 21-04-2005 19:12 ]
Dan krijgen we allerlei tijdmachines
@TheTom
Ik vond het een leuk idee maar het was te moeilijk omdat te doen.
een fiets...
Simpel maar met oneindig veel mogelijkheden, van ultra modern tot een houten 2 wieler. (moet uiteraard wel 2 wielen hebben)...
Is dat wat?
Bedenk met net een ander item wat mijn ook wel erg gaaf lijkt... Leonardo DaVinci.. alhoewel dat misschien teveel lijkt op Extreme Engenering?
http://www.museoscienza.org/english/leonardo/invenzioni.html
[ Voor 23% gewijzigd door Folkert op 21-04-2005 22:21 ]
En daarbij ook nog dat als ik 27 spheres maak en die allemaal verbind met een box kan ik ook al zeggen dat het een tijdmachine is. Dat heeft geen vaste vorm.MOL-20.000 schreef op donderdag 21 april 2005 @ 21:48:
@Chester
Dan krijgen we allerlei tijdmachinesDas ook niet echt spectaculaire...
@TheTom
Ik vond het een leuk idee maar het was te moeilijk omdat te doen.
hoezo een hover-fiets heeft toch geen wielen, en een waterfiets ook nietFolkert schreef op donderdag 21 april 2005 @ 22:18:
Simpel maar met oneindig veel mogelijkheden, van ultra modern tot een houten 2 wieler. (moet uiteraard wel 2 wielen hebben)...
Ok, maar ik wil het onderwerp niet te breed maken...Alnitak schreef op donderdag 21 april 2005 @ 23:05:
[...]
hoezo een hover-fiets heeft toch geen wielen, en een waterfiets ook niet
denk aan dat leuke aparaat uit de film met de toepasselijke naam: The Time Machine
ik zie het wel zitten

(sorry voor de jamba aanhang maar dat zie ik niet zitten)
Poll: Onderwerp nieuw rendercontest
• Fiets
• Rome
• Tijd machine
• Star Wars
Ook een poll maken? Klik hier
Anoniem: 106281
wanneer pinksteren en pasen op dezelfde dag vallenHeaget schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 08:17:
hey raziel waneer begin jij nou eens aan 3dsmax?!?!?!
jammer-RazieL- schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:07:
[...]
wanneer pinksteren en pasen op dezelfde dag vallen
Nou het ziet er naar uit dat het Rome word. Ik zeg hierbij alvast dat ik een collosseum maak, ik heb net al schetsen zitten maken dus dat kotm wel goed
* Chester loves SW
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
ik denk dat er juist werd bedoelt het rome van vroegerMOL-20.000 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:26:
Moet ik bij het "onderwerp Rome" denken aan het Rome van nu of mag het ook van vroeger zijn????
Anoniem: 95930
Alleen is het misschien wel een beetje makkelijk door het spel rome total war..
In de map van dat spel staan super wel textures, images etc etc dus dan kan je wel veel voordeel uit halen zeg maar.
of het paard van troje namaken, maar das zooooo on-orgineel
Dan maar....toekijken
In dit geval zou dat juist enorm origineel zijn, aangezien dat geen ene zak met Rome te maken heeftLiquid.. schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:41:
of het paard van troje namaken, maar das zooooo on-orgineel
En Vaticaanstad ligt 'in' Rome, betekent dat dat er dan ook een paus mag worden gemaakt?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 105830 op 22-04-2005 15:49 . Reden: bah, waarom reageer ik altijd zo laat!!? :P ]
aaargh, zo frustrerend.
"There is no good, only less evil."
Lol, geschiedenis is niet mijn sterkste punt ook heb ik die film(s) niet gezien:Pboppert schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:48:
[...]
In dit geval zou dat juist enorm origineel zijn, aangezien dat geen ene zak met Rome te maken heeft
maar nu je het zegt valt het me weer in