http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Ik merk verder geen verschil in fps, en die "stunbug" heb ik nog steeds met sandcrawlers e.d.
The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Heeft iemand Xardas al gevonden/benaderd?
Ben er ondertussen wel benieuwd na.
The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Specs: AMD X2 4400, 2gb ddr400, X1900XTX
Ik ben dus nu ook op zoek naar Xardas gegaan. Ben nu aan het questen in Silden en een prachtig gebied daarboven!! En al enkele epische gevechten met Black Trolls achter mijn naam staan!!
Dit spel heeft me echt gegrepen. Prachtig gewoon. De wereld / verhaallijn / Quests is echt mijlen interessanter dan Oblivion. Im hooked!
GamiQ, de game notes app met game maps!
he dat is wel gave info!-SaveMe- schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 20:08:
Over Xardas, enzo, het schijnt dat je je main quest kunt breken als je meer dan twee settlements bevrijdt voordat je bij Xardas bent geweest. Als je van een Orc leader hoort dat het gerucht gaat dat iemand de orc steden aanvalt, dan moet je dus NIET verder gaan met het bevrijden van steden!!
Ik ben dus nu ook op zoek naar Xardas gegaan. Ben nu aan het questen in Silden en een prachtig gebied daarboven!! En al enkele epische gevechten met Black Trolls achter mijn naam staan!!
Dit spel heeft me echt gegrepen. Prachtig gewoon. De wereld / verhaallijn / Quests is echt mijlen interessanter dan Oblivion. Im hooked!
Ik weet wel dat er verschillende eindes zijn. Iets van 3 ofzo. En het hele beliar/adanos/innos kwestie zou ook duidelijk worden.
Een vraagje aan je, saveme, heb je de vorige delen ook gespeeld? Want de vorige delen waren namelijk net zo, qua verhaallijn. Het einde van deel 2, waarin duidelijk wordt dat Xardas het slechte pad op gaat was ook redelijk schokkend toen ik het las/zag. IMHO.
JA, heb voorgaande delen ook gespeeld. Gothic II heeft er voor gezorgd dat ik Morrowind nooit heb uitgespeeld. Tis dat ik Oblivion al heb uitgespeeld, anders zou hetzelfde nu weer gebeuren. Gothic serie is erg goed, mits je je er even in verdiept.Xardas schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 21:04:
[...]
he dat is wel gave info!
Ik weet wel dat er verschillende eindes zijn. Iets van 3 ofzo. En het hele beliar/adanos/innos kwestie zou ook duidelijk worden.
Een vraagje aan je, saveme, heb je de vorige delen ook gespeeld? Want de vorige delen waren namelijk net zo, qua verhaallijn. Het einde van deel 2, waarin duidelijk wordt dat Xardas het slechte pad op gaat was ook redelijk schokkend toen ik het las/zag. IMHO.
De landschappen zijn echt geweldig, dat was in G2 al zo en nu weer.
Enne, wie het vecht systeem in Oblivion beter vindt, moet toch echt eens kijken naar iemand die het een beetje kan en een beetje ene level heeft. Man, man, man, echt geweldig. Heb net een groep van zo'n 8 leeuwen in 1 gevecht om zeep geholpen. Heerlijk hoe je met de LMK en RMK in combinatie met wasd allerlei moves kunt maken. Ten midden van die leeuwen links en rechts om me heen hakken als een gek, om vervolgens zegevierend over te blijven ....
En ik heb het al vaker gezegd, maar in Gothic heb je echt 'angst' momenten. Bijvoorbeeld als je ineens door drie trolls achterna wordt gezeten.

Ja idd! Ik twijfel soms ook om grotten e.d. in te gaan, wie weet wat daar allemaal rond loopt!-SaveMe- schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 00:25:
En ik heb het al vaker gezegd, maar in Gothic heb je echt 'angst' momenten. Bijvoorbeeld als je ineens door drie trolls achterna wordt gezeten.
En onderweg naar de woestijn schrok ik me ook te pletter toen er, na omdraaien, in een keer een troll stond! Ik kreeg een finale hardverzakking, en zette hem op het rennen...
Dat gebeurde mij ook, bij de overgang van bos naar woestijn, bij die pas. alleen liep ik recht in de armen van een andere troll (omdat ik achteruit aan het kijken was)Xardas schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 01:27:
[...]
Ja idd! Ik twijfel soms ook om grotten e.d. in te gaan, wie weet wat daar allemaal rond loopt!
En onderweg naar de woestijn schrok ik me ook te pletter toen er, na omdraaien, in een keer een troll stond! Ik kreeg een finale hardverzakking, en zette hem op het rennen...
Oh en dat van die Black troll en waar die is kan je dat in het vervolg AUB in spoilers hekjes zetten?
Nu weet ik al waar ze zijn
Edit: dat laatste was@SaveMe
Of als je een grot in gaat die pikkedonker is... even je fakkel aanmaakt, en ziet dat er 3 of 4 van die Gollums voor je neus staanXardas schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 01:27:
[...]
Ja idd! Ik twijfel soms ook om grotten e.d. in te gaan, wie weet wat daar allemaal rond loopt!
Over die mainquest en wel/niet de steden bevrijden. Wat gebeurt er dan?? Ik heb Ardea (als je die mee mag tellen), Cape Dune, Gotha en Silden bevrijd. Heeft dit er al invloed op?? Anders kap ik even met overnemen, totdat ik verder ben met de mainquest... je kunt namelijk veel leuke quests voor de orcs doen, die ik niet wil missen.
euh...ja
heb gehoord dat de uitgever zeer goed is in patchen, ben benieuwt of ze gothic nog kunnen redden
http://www.twitch.tv/jannustitannus
ik draai nu een amd64 (venice) @ 2.45ghz met 1gb geheugen en een 6800LE @ GT.
Heb de Low settings maar gezet, en daarna custom pixelshader -> 3.0. Meer niet, anders draait het voor geen sjaak
Anyway ik ben dus ook aan het spelen en ik vermaak me ontzettend goed, zit op lvl12, crossbows ruleren. Moet alleen nog wat betere thief skills verdienen om wat meer kisjes op te maken.
Wat betreft het inlopen van een Grot, als ik er eenmaal voor sta 'moet ik er gewoon in' ik wil weten wat er aan de andere kant bevind, mooi voorbeeld: grot achter cape dune, iets van 4 ogres, tig goblins (?) en 2 draken, allemaal netjes van een veilige afstand dood gemaakt met pijl en boog / (strong) crossbow
overdrijven is ook een vakevilpin0 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:39:
Over een patch of 3/4 ga ik gothic nog een kans gevenAls je spellen als dark messiah speelt en dan ineens in de buggy wereld van gothic komt met een combat system van een spel op de gameboy heb je al snel geen zin meer
heb gehoord dat de uitgever zeer goed is in patchen, ben benieuwt of ze gothic nog kunnen redden
[ Voor 22% gewijzigd door Mister_X op 31-10-2006 11:24 ]
Uiteraard, je komt er ook niet onderuit, je zult erin moeten...Mister_X schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:23:
Wat betreft het inlopen van een Grot, als ik er eenmaal voor sta 'moet ik er gewoon in' ik wil weten wat er aan de andere kant bevind, mooi voorbeeld: grot achter cape dune, iets van 4 ogres, tig goblins (?) en 2 draken, allemaal netjes van een veilige afstand dood gemaakt met pijl en boog / (strong) crossbow(gewoon ergens staan waar ze niet kunnen komen, en geduld + genoeg pijlen/quartels hebben)
...maar, voordat ik erin ga, eerst saven
Ik gebruik eigenlijk helemaal geen kruisbogen, wel de normale bows. Weet iemand ook waar je die "game" skill kan leren voor je boog?Shao Kahn schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:29:
ik moet wel zeggen dat Kruisboog nu wel ERG traag gaat. Tussen 2 pijlen door kan ik bijna koffie gaan zetten. Wellicht zou het cool geweest zijn om, met een hogere crossbow-skill ook sneller te kunnen schieten. Ik bedoel natuurlijk niet machinegeweersnel maar iets sneller. nu staat hij op z'n dooie gemak een dart te leggen terwijl er 4 orgres op me afstormen
Dat is idd minder, maar goed als er 3 a 4 orc's om me heen staan te springen haal ik wel mijn Halberd of Longsword uit, sjak sjak. De kruisboog gebruik ik meestal op los lopend friendy wild, en om op gespuis op afstand of van bovenaf remote damage te verrichten.Shao Kahn schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:29:
ik moet wel zeggen dat Kruisboog nu wel ERG traag gaat.
Wel heb ik vaker dat nadat ik geschoten heb, hij zegt van: heij ik heb nix meer oid (pijltjes in overvloed). Doe ik dan unequip en wederom equip -> hop legt ie der weer een pijl op
Welke skill is dat, zover bij mij bekend heb je qua hunting skills alleen Bow Master en Orc Hunter als special.Weet iemand ook waar je die "game" skill kan leren voor je boog?
[ Voor 13% gewijzigd door Rfce op 31-10-2006 13:40 ]
euh...ja
o.a. de hunter naast Silden kan het je leren (edit: of was het Geldern?). Je ontmoet een hunter in het dorp die wil dat je meegaat naar z'n cabin - een van de hunters daar moet je hebben. Ik ben het vaker tegengekomen maar ben even kwijt waar.Xardas schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:53:
[...]
Ik gebruik eigenlijk helemaal geen kruisbogen, wel de normale bows. Weet iemand ook waar je die "game" skill kan leren voor je boog?
Daytime, Location, wat voor muziek er draait en dat soort dingen, wat is dat en hoe krijg ik het weer weg

[ Voor 5% gewijzigd door Steffy op 31-10-2006 14:38 ]
Klinkt als console, druk eens op ~ teken (tilde). (heb het spel overigens niet zelf maar de info die je noemt klinkt erg als console gegevens)Steffy schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:23:
Ik heb iets vaags sinds vanmiddag, ik krijg tekst in het beeld in het geel.
Daytime, Location, wat voor muziek er draait en dat soort dingen, wat is dat en hoe krijg ik het weer weg
Le Meow
Ben nu trouwens bij Montera, daar moest je rebels helpen, eerst het vee afmaken maar dan worden ze pissed en wordt je aangevallen dus daar ben ik maar mee gestopt, jammer voor de rebels. Aan de andere kant zaten er ook nog 2, ik zag het kampvuur toevallig in de nacht. Van hun moest ik 4 guards weglokken en afmaken, kennelijk heeft toch iemand mij dat zien doen want ik wordt beschuldigd van moord als ik in de stad kom, geen van de 3 opties werkt, je wordt altijd aangevallen. Probleem is, de spy in de stad stuurt je naar de leider van de orcs in het kasteel en laat ik daar dus niet niet meer kunnen komen. Iemand oplossing?
Oh en verder, ik heb die rebel stad gevonden in de oude mijn vlak buiten montera bij die molen in de buurt. Daar zoeken ze mensen, nou heb ik er 2 in een toren die iets moeten hebben, helaas krijg ik dat niet van die shadowbeasts, bugje? Wat nu en waar vind ik nog meer mensen voor ze want ze hebben nooit genoeg?

Jij hebt volgensmij Testmodus aangezet ofniet?Steffy schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:23:
Ik heb iets vaags sinds vanmiddag, ik krijg tekst in het beeld in het geel.
Dan heb je als je CTRL+W of S (weet niet meer welke) krijg je Debug info te zien.
Ik heb hierdoor CTRL naar ALT veranderd en ALT naar SPATIE-BALK.
Met Testmodus (Cheatmodus) aan moet je CTRL knop vermijden.
Mja, sorry. Zag het niet echt als een spoiler. Je zult echt even moeten zoeken wil je er tegen aan lopen, dusse ...Shao Kahn schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:04:
[...]
Dat gebeurde mij ook, bij de overgang van bos naar woestijn, bij die pas. alleen liep ik recht in de armen van een andere troll (omdat ik achteruit aan het kijken was)
Oh en dat van die Black troll en waar die is kan je dat in het vervolg AUB in spoilers hekjes zetten?
Nu weet ik al waar ze zijn
Edit: dat laatste was@SaveMe
JA:Xardas schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:53:
[...]
Ik gebruik eigenlijk helemaal geen kruisbogen, wel de normale bows. Weet iemand ook waar je die "game" skill kan leren voor je boog?
quote: Pyranha BytesCredits for translating to aldee (WOG).
[PB]Mike 27.10.2006, 17:35
First off:
I tried addressing all questions regarding GAMEPLAY - except a few which made no sense.
In the following posts I'm going to answer questions regarding story, the future of Gothic and general questions.
1 - Is it intentional, that many blows don't have any effect since the enemies step back (jump back) very often?
For the wildlife this is intended (as in G1 and G2). When fighting
humanoids, this is happening too often and should be improved imho.
This is not yet going to happen in patch 2, though.
2 - Is it intended, that many spells are missing their target, since the opponents are easily evading?
In the game I played, it was possible to fire off a fireball in a
straight line with a short click. A long click makes it a "homing
missile". This is intended.
3 - Why the astronomical prices for weapons and equipment?
Since one gets that much gold within the game world, which has to reflect back to the pricing.
4 - Why is one often given incomplete and inaccurate quest directions, making it a frustrating search?
Some directions are stupid.
5 - Did you take into account, that especially for RPG newbies, the
lacking thread and sparse information regarding "what to do next" might
be a problem?
It is intended, that the presence of monsters capable of killing the hero is a problem.
It is intended as well, that the player has to seek out goals for himself (more yet, than in the previous Gothic games).
Personally, I think that we're distancing ourselves for a good part
from what many people perceive as "main stream" (in a negative sense)
this way.
6 - Why is the spawn rate so high, why do mobs appear out of nowhere
when I started a fight with two or three animals only? This way, I get
ambushed by an entire horde and my allies have no chance of surviving.
a) Many NPCs are (currently) too weak against monsters.
b) One should be careful about where to get into fights.
c) The monster population was thinned out a bit with patch 2.
7 - Are Nordmar and Vengard Orcs so evil, that they're attacking even the most prominent of Orc mercenaries?
Yes. That's intentional. Just like human bandits.
12 - Why are there no real professions (like in G2)?
That's also intentional. We made the entire profession thing a bit more
abstract, but we also did expand it (e. g. making it possible to use
whetstones etc.).
13 - Why is the combat system designed in a way that makes it possible
to unintentionally hit your own allies in combat without even targeting
them?
"Your allies" are probably neutral NPCs (yet). When getting involved in
a fight between two neutral NPCs, one is indeed facing the problem of
often hitting the wrong guy with "normal" attacks. By keeping the right
mouse button pressed it's possible to take one opponent into "focus
lock" and specifically attack him with left mouse button clicks
afterwards though.
14 - Where's the good old quest log?
Making a "dialog log" was planned from the start. Imho the desired
result is simply lacking in some places because not all relevant
dialogs appear in the log. It's possible to resolve that in a future
patch.
16 - Why is there nothing to do in the cities after the revolutions?
"Farming off" cities (there are more of them, in exchange) and using cities as mere "trading outposts" afterwards was intended.
17 - Why is the combat balancing so half-baked (in particular when fighting against wildlife), or was that intended?
Missing animation data. The boars e. g. had no "strike out" animation,
which was the reason for their "power attacks" to be as quick as normal
attacks (but twice as strong) and the strike out pauses were missing.
Fixed in patch 2. Yet these beasts still aren't easy to beat though.
It was intended, that there are a few "most feared" opponents, forcing the player to e. g. use a bow or learn hunting perks.
18 - Why is there no sense of loyalism or sense of community within any of the factions?
Again: Usually, one does not return to previously visited locations,
except for trading (maybe sleeping, learning). This impression is also
a result of the changed concept / the size of the game world.
19 - Are the bugs that are the cause for quests failing going to be
wiped out with the next patch (-> do you need help from the WoG
community in regards to a bug compendium?)
Yes, it should happen that way. Regarding the second part of the question: There is a very good bug tracker already.
20 - Why are there so few dialogs? (-> most NPCs get rid of you with the same lines over and over again)
Because we were of the opinion, that it wouldn't really be worth
implementing dialogs with ambient characters. Most players talked to
two or three farmers or miners at the beginning of G1 or G2 and ignored
them afterwards. Personally, I also don't consider ambient character
dialogs to be important. Some main characters probably should have had
a few more lines to tell (especially for the fans), but I dealt with
that in my previous post already.
21 - Why are there relatively few items, weapons, scrolls and armor?
I didn't get that impression. For the weapons the problem was, that the
distribution system was bugged, resulting in no better weapons
appearing in chests. This should be fixed with patch 2. However, the
system starts working from the time the first chest is opened,
therefore you will find less great weapons unless you restart the game.
22 - Why do some fighting skills have close to no effect on combat (good / master swordsman)?
The effects are:
a) the strength of hits (opponents will tumble more often, also depends on the difficulty setting)
b) the patch adds a good chunk of additional damage
23 - Why are "trainers" so rare in Myrtana, Nordmar and Varant?
I don't think so.
24 - Why is the hero paralyzed for a short time after getting hit (like in G1, at the start)?
The player is supposed to take better care not to get hit.
30 - Why does the old learning system from G2 no longer exist? (10 -> 100%)
Since there were basically only 3 different levels there as well. The new system was supposed to be reduced to the essentials.
31 - Why are the contents of chests random and so ... boring?
The world is meant to be possible to be completed in any order, after
all. Therefore we made a few important design decisions, which were not
perceived as improvements by all players. After it's possible to find
"great items" with the patch, the problem is solved - provided that you
accept the design.
In the smaller addon world we will probably revert back to the old concept.
32 - Why do the hero's deeds have so few effects on the game world (-> king killed, nobody cares)
This was impossible to realize, taking the size of the world into
account. Probably it would've been possible to add some dialogs in some
places, however, it would've been absolutely impossible to achieve full
coverage of certain topics all over the gaming world.
Was it possible to tell anybody of Gomez' death in Gothic 1? If so, it
was merely one or two characters for certain. This is pretty much the
same point as the prementioned shortfall in regards to adding more
dialogue for the main characters (one of the two main points of
criticism, me included)
33 - Why are there so few and only small maps (world map)? Why are there no town maps?
The towns are sufficiently clearly arranged imho. I, for one, do not miss these maps.
34 - Why is it not possible to get an own house / hat?
This is possible in Montera. It has been realized by scripting, not by
system (as previously) - it was never intended to realize something
like that as a major gameplay element, since it (and I repeat myself)
does no longer belong to the concept to keep returning to previously
visited places in Gothic 3.
36 - Is it that essential that important NPCs are mortal?
No. But it was part of our goal to give as much freedom to the player
as possible. Unfortunately, NPCs are too weak compared to monsters.
This will be fixed in another patch.
38 - Why is it always the same "I understand" over and over again?
Because the hero's voice actor (Christian Wewerka) complained that he
had to read out "I understand" and "Show me your wares" over and over
again for a thousand times for the previous parts of the Gothic series.
Therefore, he requested that we "solve this some different way, it has
to be possible after all...".
It was.
39 - Is it possible to play with the old combat controls? (-> as it was possible in G2)
It would be, however, I'd prefer to improve the new controls.
40 - Is the fast leveling intended?
41 - Why are there no longer additional health points granted when gaining a level?
What am I supposed to say in regards to these two questions? Leveling
is faster, there are more learning points which can be used for
"buying" health points. More freedom for the player to decide for
himself, how offensive he wants his character to evolve while spending
learning points. You can simulate the old system by simply investing in
health points every 4th level.
42 - Why are there no weapon sheaths?
There never were and never will be. The realization effort is
disproportionate in regards to the improvements it would make to the
game.
43 - Why are there no / close to none alternate paths for quests?
There barely were any in the predecessors either. In exchange, in G3
you can transform into a meat bug to get past guards or commit an
unnoticed theft right in front of the eyes of an NPC using telekinesis.
That's it for now. Patch 2 is online now and does not improve
everything, but much. Party members and humans per se are a tad
stronger against monsters, but still not strong enough - this will be
fixed together with the combat system in the next (and hopefully last)
patch.
Als ze de vragen iets subtieler hadden gesteld, was er waarschijnlijk meer uitgekomen. Dit was gewoon een blunte overhooring van "de fouten".
Terwijl de helft eigenlijk geen fouten zijn, maar ook gewoon in g1/g2 gebruikt wordt. Kijk maar eens hoevaak het woord "intentional" erin staat.
Ik heb het topic met wisselend gevoel gelezen en vanwege de potentie die uit sommige posts spreekt ben ik er vandaag maar eens aan begonnen. Ik moet zeggen dat mijn eerste indruk redelijk goed is, maar ik mis vooral wat lijn in het verhaal en een pointer voor als ik dingen op wil pakken. Nu sta ik vaak wat rond te draaien en vliegen er veel woorden als bank/stoel e.d. langs als ik een zwaard wil pakken van een Ork die ik net omgelegd heb. Goed mikken is er (ook in de gevechten) niet bij.
Ik ga het nog wat verder proberen, maar ik weet nog niet of ik het de 20 pond waard vind. Bij Oblivion was ik gelijk verkocht en heb ik gelijk uren achtereen gespeeld. Daar begin ik nu wel een beetje tegen sleur aan te lopen omdat het allemaal heel goed gedocumenteerd is in de questlogs. Ga hierheen (evt via fast travel), dood monster/pak schat, ga naar NPC voor reward. Beide systemen hebben dus zo hun voor- en nadelen.
Mijn min-puntjes:
- lange laad tijden
- hoge systeem verreisten -> intern geheugen
- het 'ik ga dood en doe weer loaden' duurt lang. Eigenlijk zou een autosave na het voltooien van elke quest misschien handiger zijn...
- Soms is het onduidelijk, ik wil de rebels helpen, maar toch 'moet' ik op bepaalde puntjes vriendjes met de orcs worden. Dan maak ik ze dood, en staan ze even later weer op (uiteraard heb ik dan alles gejat van ze..
- Wat meer teleport stones
pluspunten zijn er zat, aangezien ik het blijf spelen, denk aan de prachtige wereld (gfx), een geboeit verhaal, spanning, avonturig en vechten wisselen elkaar goed af.
Ik zit er zelfs over na te denken om mijn ddr600 balkjes weg te doen, en gewoon 2gb value geheugen te kopen ergens.. Ik denk dat dan de meeste 'stuttering' wel weg zal zijn, en ik me details wat kan verhogen, heb niet echt het idee dat mijn 6800 LE @ GT de bottleneck zal zijn... (ja met 2gb dan wel).
als ze opstaan heb je ze dus niet doodgemaakt maar knocked out gslagen.. heb al eerde ruitgelegd hoe de orcs echt te slayen, je hoeft niet perse de orcs te helpen voor de mq maar je mist dan weer kleinere quests.Mister_X schreef op woensdag 01 november 2006 @ 09:17:
Nou ik heb toendertijd de demo van Gothic 1 en ook nog eens 2 ooit gespeelt, maar Gothic 3 speel ik nu vol overtuiging, ik stoor me niet aan bugs, misschien omdat ik de helft niet 'zie' alzijnde 'ow, dat is dus een bug..'
Mijn min-puntjes:
- lange laad tijden
- hoge systeem verreisten -> intern geheugen
- het 'ik ga dood en doe weer loaden' duurt lang. Eigenlijk zou een autosave na het voltooien van elke quest misschien handiger zijn...
- Soms is het onduidelijk, ik wil de rebels helpen, maar toch 'moet' ik op bepaalde puntjes vriendjes met de orcs worden. Dan maak ik ze dood, en staan ze even later weer op (uiteraard heb ik dan alles gejat van ze..)....
- Wat meer teleport stones
pluspunten zijn er zat, aangezien ik het blijf spelen, denk aan de prachtige wereld (gfx), een geboeit verhaal, spanning, avonturig en vechten wisselen elkaar goed af.
Ik zit er zelfs over na te denken om mijn ddr600 balkjes weg te doen, en gewoon 2gb value geheugen te kopen ergens.. Ik denk dat dan de meeste 'stuttering' wel weg zal zijn, en ik me details wat kan verhogen, heb niet echt het idee dat mijn 6800 LE @ GT de bottleneck zal zijn... (ja met 2gb dan wel).
Bears and Bulls
En Resistance to Fire is weer iets anders..
In de manual staat ook niets..
Anyone??
Voor zover ik weet is Fire Resistance voor Vuur Aanvallen en Heat Resistance voor Omgevings Vuur.Shao Kahn schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:58:
Wat is trouwens het nut van "heat resistance" ??? ik krijg in de woestijn geen permanante sundamage ofzo..
En Resistance to Fire is weer iets anders..
In de manual staat ook niets..
Anyone??
voor wat? als ik per ongeluk in een kampvuurtje loop??
Heb trouwens een sprong vanuit varant naar nordmar gemaakt.
onderstaande kan (kleine)spoilers bevatten nee, zet het niet in het zwart, dat leest irritant
Ik was bezig met de temple vlak bij Mora Sul, ben dr binnen, maar de laatste kamer bevat een aantal undead high priest. En die proesten dus vuur en ijs uit... Erg vervelend. Kom dr niet uit (nouja, eigenlijk in). Heb onderandere al Diego als teammate (door uitlokken e.d.) erin gekregen om deze te slayen, want die undead dingen blijven (uiteraard) gefocussed op mij, maar Diego gaat uiteindelijk daardoor ook doodt. Was na tig keer proberen (laden = aaargghh) het zat, en dacht: "laat ik die pass eens onveilig maken".
Daar naartoe gegaan, quests die ik heb gevonden ook uitgevoerd. De trolls heb ik al geslayed (mede dankzij mijn mooie Big Game Hunter skill, die je overigens daar ook kunt leren). Maar ik blijf steken op 60% reputatie.
Dus maar op onderzoek uitgegaan, en inderdaad (mijn gothic instinct dient mij goed) er is ook een andere weg. De berg opgelopen tot dat het allemaal met sneeuw bedekt was (enkele Ogers naar beliar geholpen), vervolgens kwam ik bij een stam met aggresieve orcs aan. Deze kwamen vervolgens wel netjes in groepjes van 3 mij "aanvallen". Uiteraard hakte ik ze zonder dood te gaan allemaal in de pan. Vervolgens een quest gehaald waarvan ik het bestaan niet wist (altijd gaaf
De weg verder gevolgt todat ik op een T splitsing kwam waar ik 3 opties had:
Linksaf (Sabertooth tigers)
Rechtaf (Ice Wolfs)
Rechtdoor (grot met aggro Orcs)
Uiteraard rechtdoor gegaan
Probeerde nu naar de Wolfclan te komen, maar uiteraard al weer meerdere malen gedood door fcking wild-life...
Goed, dat was mijn spoiler verhaal! (was vandaag vrij van werk en school)
Ik las op WoG dat er een site was waarin ze al meer dan 600 quest ofzo hebben uitgelegd (inc. de hoeveelheid exp en de oplossing). Klikkerdeklik!
[ts]was vanavond bezig met de TS, maar mn pc liep vast (telang gothic gedraait
Oja, voor ik het vergeet: Op een of andere manier was ik halve wegen de grot met Orcs in een keer sterker. Ik had op een punt gesaved, en precies daarna dood ik orcs doormiddel van 1 klap ipv 3 of 4. Heel apart, maar kwam me wel goed uit.
[ Voor 3% gewijzigd door Xardas op 02-11-2006 09:20 . Reden: dislectie is een keuze (typo) ]
LOL dat had ik ook.
Ik ben gisteren ook voor het eerst Nordmar ingegaan (na 40 uur spelen) Ik zag ook die grot. Ik dacht: ah, ff een paar Orks slachten. nou niet dus, het waren er idd zeker 100. En het rare was: Op een gegeven moment was ik een one-hit-killing-machine. Ik hoefde maar één keer een orc te raken en hij was al dood. Nou toen ging het hard!! +100 xp +50 xp + 100xp +150 xp enz enz.
Het rare was, ik had geen MARVIN mode aan ( nog nooit gehad) en na een tijdje was het weer weg... heeft iemand anders dit gehad?? kan het zijn dat het een verborgen mode is (easter egg)? bv als je 60 orcs achter elkaar slacht kom je in Adrenaline Mode ofzo?? of zou het een rare tijdelijke bug zijn??
edit: oh ja het het stikt daar idd van sabretooth, ice wolfs, trolles, bisons enz enz: Stunbugtime!!!
(moet de 2e patch nog installeren)
[ Voor 8% gewijzigd door Shao Kahn op 02-11-2006 09:27 ]
Ja is idd Adrenaline Mode, zoals je dat in scarface ook hebtShao Kahn schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:19:
Het rare was, ik had geen MARVIN mode aan ( nog nooit gehad) en na een tijdje was het weer weg... heeft iemand anders dit gehad?? kan het zijn dat het een verborgen mode is (easter egg)? bv als je 60 orcs achter elkaar slacht kom je in Adrenaline Mode ofzo?? of zou het een rare tijdelijke bug zijn??
Nee ik zou het bij god niet weten, ben er nog ook niet geweest. Maar euh je strengt gaat daarna weer weg dan?? Of hoe moet ik dat zien? One-hit-kill voor een Orc is altijd handig.
BTW iets anders... Als je bij Geldern helemaal richting het noorden loopt, kom je aan de kant waar de map ophoud, bij een soort hidden-portal
euh...ja
nee dat met die "adreneline mode schijnt normaal te zijn, ik zie nu dat Xardas (de TS, niet de necro) dit ook gehad heeft, zal wel normaal zijn in die grot, Cool!Rfce schreef op donderdag 02 november 2006 @ 10:36:
[...]
Ja is idd Adrenaline Mode, zoals je dat in scarface ook hebt.
Nee ik zou het bij god niet weten, ben er nog ook niet geweest. Maar euh je strengt gaat daarna weer weg dan?? Of hoe moet ik dat zien? One-hit-kill voor een Orc is altijd handig.
BTW iets anders... Als je bij Geldern helemaal richting het noorden loopt, kom je aan de kant waar de map ophoud, bij een soort hidden-portalJe hero zegt dat hij er niets mee kan/in kan. Is dit een quest? Is iemand hier al verder gekomen?
Oh dat portaal heb ik nog niet gezien, wel over gelezen maar ik ga lekker niks verklappen
Ben dr al achter
[ Voor 13% gewijzigd door Xardas op 02-11-2006 11:15 ]
Verwijderd
Ik heb sinds gisteren dit spel. Ik heb bij het installeren een foutmelding gehad maar heb gewoon een 2de keer geprobeerd en toen liep alles goed.
Nu... ik probeer dit spel te spelen maar ik weet echt totaal niet wat te doen. Is het normaal dat je met niemand kan praten/dingen opnemen/kisten openen.... of waar moet je eerst naartoe gaan als je begint?
ty
Maar wat bedoel je, waar moet ik naar toe?? Dit is een RPG.. je kunt doen wat je wilt man in deze wereld ;-). Heb je de orc's afgemaakt in het begin vd game?? Praat als eerste met die mennekes rond het kampvuur, en ga daarna eens op pad en je omgeving verkennen.
euh...ja
Verwijderd
DAT IS HET NET : ik kan niet praten met die mannetjesRfce schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:05:
Meestal heb je een picklock nodig op een kist te openen, en de bijbehorende skill (heavy locks, krijg je niet open zonder de heavly unlock skill zeg maar).
Maar wat bedoel je, waar moet ik naar toe?? Dit is een RPG.. je kunt doen wat je wilt man in deze wereld ;-). Heb je de orc's afgemaakt in het begin vd game?? Praat als eerste met die mennekes rond het kampvuur, en ga daarna eens op pad en je omgeving verkennen.
Mss hebben ik men controls zitten verneuken ? als ze op standard staan welke gebruik ik dan om te praten. Toch denk ik dat er een fout inzit
Bij oblivion enzo wordt je een beetje bij de hand genomen, je bent op punt A, loop naar punt B. Doe daar wat je moet doen en ga terug naar Punt A om je reward op te halen.
Hier moet je alles zelf uitzoeken, eerst waar punt B is en daarna weer een veilige route terug naar punt A.
Het is niet noob proof en zeker geen instapper voor mensen die niet bekend zijn me RPG spellen, het is wel 1 van de moeilijkere games omdat je niet bij de hand genomen wordt en door het spel geleidt wordt.
Verwijderd
ik krijg telkens een runtime error... was me nog niet opgevallen
"Runtime Error
R6025
- Pure virtual function call"
iemand idee hoe te fixen ?
Soms krijg ik bij het opstarten ook de melding dat een bepaalde driver niet gevonden is. dat dubbelklik ik nog maals op het icoontje en dan werkt het wel.. beetje raar maar ach,,
ik zou het eens opnieuw installeren?
Hoe veel uur heb je er ondertussen op zitten voordat je deze probleem ondervindt?
Of welke level ben je, ter indicatie.
Verwijderd
telkens zelfde fout
ik heb nog niet kunnen spelen zelfs ..
ik zit dus gwn na het filmpje van het water met de boot / invasie van de orks / ...
dan kom je in een wereld terecht en dan zeggen ze : "druk l om je wapen te trekken"
daar zit ik dus
en ik kan NIETS doen, gewoon wat rondlopen. Niet bukken, sprinten, praten, item nemen,...
leuk hoor
Heb je eventueel andere programma's draaien die in de weg kan staan?
Vraagje, ik ben geraakt door een Black Troll en nu loopt mijn endurance heel snel terug en is die balk rechtsonder blauwig in plaats van geel. Weet iemand hoe ik dat effect kan neutraliseren? Ik ben gaan slapen, maar dat hielp niet, een Antidote potion ook niet
Volgens mij lijdt je dan aan "weakness". Een cure weakness potion zal dan wonderen doenZerosum schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 11:26:
Heerlijk spel! Ben nu level 30 en Nordmar onveilig aan het maken![]()
Vraagje, ik ben geraakt door een Black Troll en nu loopt mijn endurance heel snel terug en is die balk rechtsonder blauwig in plaats van geel. Weet iemand hoe ik dat effect kan neutraliseren? Ik ben gaan slapen, maar dat hielp niet, een Antidote potion ook niet
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

[ Voor 5% gewijzigd door Rfce op 04-11-2006 18:09 ]
euh...ja
Alleen steel wat nodig is? Mister-good-boyRfce schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 18:07:
voor degene wat niet verder komen met de quest waar je golden plates voor Lares moet zoeken in de temple van geldern.
spoiler:Het zijn geen borden/platen maar bekers4 in de kamer waar de 3 shamans zijn en 1 in de grote kamer ernaast (troonkamer zeg maar)..... hier heb ik dus f*ckin lang naar gezocht, aangezien ik alleen steel wat nodig is.

Kist zien = leeg, dat is mijn motto
Ik open en leeg alleen kisten die in 'no-mans land' staan. Dus niet uit de hutjes / woningen vanXardas schreef op zondag 05 november 2006 @ 01:39:
[...]
Alleen steel wat nodig is? Mister-good-boy![]()
Kist zien = leeg, dat is mijn motto![]()
de npc's, tenzij het niet anders kan voor een quest.
Wel plunder ik een volledige stad nadat ik deze van de orcs heb ontdaan
Danku!JohnnyV76 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 13:36:
[...]
Volgens mij lijdt je dan aan "weakness". Een cure weakness potion zal dan wonderen doen
Over dat stad leegroven als de Orcs verslagen zijn: dat had ik ook met Gotha gedaan, toen ik een aantal dagen later nog een keer ging kijken, werd ik aan alle kanten voor dief uitgemaakt door de toen aanwezige Rebels

[ Voor 3% gewijzigd door Zerosum op 05-11-2006 18:03 ]
Idd zo doe ik het ook.-SaveMe- schreef op zondag 05 november 2006 @ 12:26:
[...]
Ik open en leeg alleen kisten die in 'no-mans land' staan. Dus niet uit de hutjes / woningen van
de npc's, tenzij het niet anders kan voor een quest.
Wel plunder ik een volledige stad nadat ik deze van de orcs heb ontdaan
euh...ja
Dit deed ik ook bij Gothic 1, alleen daar ging ik echt de hele old camp en new camp bij langs
Enigste is dat wild boars semi-onverslaanbaar zijn? Je wordt op de grond gedrukt en je kunt
niet meer overeind komen.
Ik vind het echt een tof spel. Het verhaal is leuk (zeldzaam!) de wereld is mooi, verveeld niet, en de vrijheid is leuk. De manier van "trainen" vind ik een beetje beperkt, maargoed, de gameplay en de quests maken veel goed. Je hoeft niet eindeloos rond te zoeken om de dingen voor de quest te vinden, dat vind ik een groot pluspunt. Het speelt gewoon heerlijk, en het boeit
Een van de weinige RPG's die echt boeit en (waarschijnlijk) na 3 dagen ook nog leuk is.
Edit: de grot bij de rebels, zal het morgen daar es proberen. bedankt!
[ Voor 44% gewijzigd door woutertje op 05-11-2006 21:28 ]
Weet iemand trouwens waar Jack the tower guard is? Ik heb het hele dorp wel 10x rondgezocht maar hij is nergens te bekennen. In de toren zit ie in ieder geval niet.
[ Voor 55% gewijzigd door RoD op 05-11-2006 22:31 ]
RoD schreef op zondag 05 november 2006 @ 21:25:
Bij de rebels in die grot is het makkelijkste in het begin denk ik.
Weet iemand trouwens waar Jack the tower guard is? Ik heb het hele dorp wel 10x rondgezocht maar hij is nergens te bekennen. In de toren zit ie in ieder geval niet.
omdat ik op de grond val en hij telkens een op de grond val aanval doet (Jaja). Ben je zo
binnen 2 seconden dood.
Das een bug in de game (stun-lock bug). Vooral everzwijnen hakken je zo in de pan.woutertje schreef op maandag 06 november 2006 @ 15:35:
Hmm, ik zit nog steeds met het probleem dat als ik 1 keer geraakt wordt ik vrijwel zeker dood ben
omdat ik op de grond val en hij telkens een op de grond val aanval doet (Jaja). Ben je zo
binnen 2 seconden dood.
Als men patch 1.08 erover heen gooit, is het verholpen.
Daarnaast een tip voor in het begin van de game... val vrij lopend wilt aan met een boog, en breng ze om op afstand
euh...ja
Ren anders naar omstanders toe (npc's), deze gaan het beest vervolgens aanvallen. Daarnaast zijn er best wat quests die je in Cape Dun kan doen om vervolgens klaargestoomd te worden voor het wild zonder uberhaupt de muren te verlaten.Rfce schreef op maandag 06 november 2006 @ 16:06:
[...]
Das een bug in de game (stun-lock bug). Vooral everzwijnen hakken je zo in de pan.
Als men patch 1.08 erover heen gooit, is het verholpen.
Daarnaast een tip voor in het begin van de game... val vrij lopend wilt aan met een boog, en breng ze om op afstand
Kan je het niet gewoon in een kist stoppen in een huis ergens?Shao Kahn schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 11:54:
Weet iemand of je ook wapens en geld kan droppen? in G2 kon dat wel. Ik heb nu ruzie in Okara en dat wilde ik eigenlijk oplossen door me in elkaar te laten slaan maar dan pikken ze natuurlijk de helft van mijn geld en/of zwaard..
Nou dan lok je met diegene toch ook een gevecht uit, en knal je hém neer.. hups stuff weer terug. Hij heeft je nota bene berooft manShao Kahn schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 11:54:
maar dan pikken ze natuurlijk de helft van mijn geld en/of zwaard..
euh...ja
healing potions
hmzzz daar zeg je wat... ik weet wel dat je in de dessert meerdere waterbarrels hebt, waar je gewoon uit kunt drinken.woutertje schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 15:39:
Weet iemand toevallig ook waar ik water kan halen? Heb het namelijk hard nodig voor
healing potions
Daarnaast hebben goblins en ogers ook vaak waterflesjes bij zich.
Nu je het zegt.... soms heb je wel eens lege flesjes... misschien kun je die vullen dan. Ik heb het nog niet geprobeerd iig.
euh...ja
een crossbow niet geraakt en je doet meer damage of mis ik iets dat je ook aanvallen kunt
blokkeren?
De armors enzo zijn ook allemaal super duur, terwijl ik dingen die ik vind voor hoogstens 100 gold kan verkopen.
[ Voor 22% gewijzigd door woutertje op 07-11-2006 16:49 ]
Asus M2N-SLI De luxe, met een AMD 3800+ 64bit Dual Core..Met een ASUS EN7600GS Silent 512MB . En een gig aan geheugen.
In het begin had ik wat last van een wit knipperend beeld op sommige plaatsen. Maar in Nordmar en in de woestijn in het zuiden is het wel heel erg.. Ik kan gewoon niet meer zien waar ik loop.
V-sync en anti aliassing heb ik allemaal uit staan. 3d performance staat op High Performance ipv High quality. Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik mijn vidkaart iets heb over geclocked. Maar op de orginele snelheid doet hij het net zo erg.
Jammer dat het in het begin allemaal nog redelijk liep op medium instellingen. Maar nu ik wat verder kom, wordt het wit knipperende beeld steeds erger.
[edit]
Het blijkt achteraf ook alleen maar eye candy tre zijn. De game scorrt bere slecht op gamespot.
http://www.gamespot.com/p...yer_review.html?id=381106
Jammer voor dat goede geld wat er aan een game betaald wordt.
[ Voor 12% gewijzigd door Phaerion op 07-11-2006 20:38 ]
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
is het een super goed spel. En oja, je kijkt verkeerd op game spot, dat is een player review
de andere player reviews varieren van 8,9 tot 9,9. Je had dus net even de verkeerde te pakken
Gamerankings.com geeft het een 7. Die pakt een groot aantal reviews van verschillende bronnen en
pakt daar het gemiddelde van.
Dus als je zonodig naar reviews moet kijken, kijk dan wel goed
[ Voor 27% gewijzigd door woutertje op 07-11-2006 21:50 ]
Ik had ook dat soort beelden, en bij mij werd het opgelost door de instellingen eens te veranderen en dan terug te zetten. Dus van high naar medium, en weer terug oid.Phaerion schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 17:34:
Leuke game...Ik heb er nu een aantal dagen in gezeten, en heb ondertussen ook al level 31 of 32. Ik heb heel erg moeten klooien om het een beetje draaiend te krijgen. Terwijl ik toch nog wel binnen de systeemeisen zit.
Asus M2N-SLI De luxe, met een AMD 3800+ 64bit Dual Core..Met een ASUS EN7600GS Silent 512MB . En een gig aan geheugen.
In het begin had ik wat last van een wit knipperend beeld op sommige plaatsen. Maar in Nordmar en in de woestijn in het zuiden is het wel heel erg.. Ik kan gewoon niet meer zien waar ik loop.
V-sync en anti aliassing heb ik allemaal uit staan. 3d performance staat op High Performance ipv High quality. Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik mijn vidkaart iets heb over geclocked. Maar op de orginele snelheid doet hij het net zo erg.
Jammer dat het in het begin allemaal nog redelijk liep op medium instellingen. Maar nu ik wat verder kom, wordt het wit knipperende beeld steeds erger.
[edit]
Het blijkt achteraf ook alleen maar eye candy tre zijn. De game scorrt bere slecht op gamespot.
http://www.gamespot.com/p...yer_review.html?id=381106
Jammer voor dat goede geld wat er aan een game betaald wordt.
Hier te krijgen: http://update.gothic3.com/
Build 1.09
----------
- fixes an issue where trying to save a game would
crash/hang the program with a memory related errormessage
Nouja, in ieder geval een handige fix, ook wel eens last gehad van een crash bij het saven
Verwijderd
Maar wel 60 mbRoD schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 21:54:
Hmm is dat alles?
Nouja, in ieder geval een handige fix, ook wel eens last gehad van een crash bij het saven
Zal ook wel inclusies de vorige patcheszijn, maar toch.
@-SaveMe-
Ik zie dat je ook wel eens de nick gakkie gebruikt hebt, ben je toevallig actief geweest op het morrowind.nl forum?
aapenootjes schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 23:55:
offtopic:
@-SaveMe-
Ik zie dat je ook wel eens de nick gakkie gebruikt hebt, ben je toevallig actief geweest op het morrowind.nl forum?
Uhmz, hoe zal ik het zeggen...
Ja
Sterker nog, ik was de maker, beheerder en moderator van morrowind.nl... Totdat Ubisoft France moeilijk ging doen en Ubisoft.nl het erg moeilijk maakte. Uiteindelijk heb ik toen besloten te stoppen met Morrowind.nl en niet lang erna was de site uit de lucht ...
Ja, ik herriner me dat gedoe wel nog. Heb het heel jammer gevonden toen omdat ik het wel een leuk forum vond. Ik wist alleen niet meer helemaal zeker of jij nou de mod was die ook de site gemaakt had en beheerde, of die andere (nick is me na al die jaren toch ontschoten).
Dat was zelfs het allereerste forum waar ik me ooit had aangemeld
Maar goed, het heeft toch geen zin om oude koeien uit de sloot te halen.
En het lullige is nu dat ik eigenlijk niks toe te voegen heb
I feel stupid.RoD schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 21:50:
[...]
Ik had ook dat soort beelden, en bij mij werd het opgelost door de instellingen eens te veranderen en dan terug te zetten. Dus van high naar medium, en weer terug oid.
Het is inderdaad nu over dus
Ik heb de ini file ook aangepast. Vond wat handige tips op het Jowood forum. Het is nu wel wat speelbaarder.
Wat ik wel een vervelend vind, is dat je zo moeilijk de tegenstanders kunt selecteren als ze dood zijn. Vaak moet je eerst een hele hoop nutteloze wapens op pakken. Die kobolden dragen ook stokken, die niet veel waard zijn. Ook als er toevallig van die kevers onder je slachtoffers door lopen, (in de grotten) is het onmogelijk dat slachtoffer te selecteren en leeg te roven.
Mja, ik ben wel behoorlijk verslaafd. Want het verhaal speelt dan wel weer erg lekker. En het ziet er allemaal ook wel weer erg mooi uit. Ik zit er dus ook de hele nacht in.
Hoeveel steden mag je nu precies bevrijden voordat alle Orks vijandig worden? 3? 4? ik heb nu Ardea, Cape Dunn, Montera bevrijd en mijn rep. met de paladins is 49
Kan ik bv Trelis nog bevrijden?? Ik ben nu lvl 50 en wil nu wel de Paladin Armour hebben
In de eerste instantie kreeg ik die info gewoon van iemand anders. Kan goed zijn dat niet iedereen zulke goede ervaringen heeft met het spel. Want die revieuw staat er ook niet voor niets.woutertje schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 21:48:
In de power unlimited krijgt ie een 8,4. Volkomen terecht ook, afgezien van dat zooitje bugs
is het een super goed spel. En oja, je kijkt verkeerd op game spot, dat is een player review
de andere player reviews varieren van 8,9 tot 9,9. Je had dus net even de verkeerde te pakken
Gamerankings.com geeft het een 7. Die pakt een groot aantal reviews van verschillende bronnen en
pakt daar het gemiddelde van.
Dus als je zonodig naar reviews moet kijken, kijk dan wel goed
Zo ben ik gisteren zeker 6 uur aan saved games kwijt geraakt, omdat het spel vastliep tjdens het saven van een game.
Een 8,9 voor een game waarbij ik hetzelfde stuk om dat soort redenen nu al voor de vierde keer moet spelen, vind ik wel heel erg hoog.
[ Voor 3% gewijzigd door Phaerion op 09-11-2006 20:37 ]
Er zijn volgens mij 5 " Shy Deers", je moet ze alle 5 neer halen en het vlees mee nemen... pas als je alle shy deers hebt kun je de missie voltooien.RoD schreef op donderdag 09 november 2006 @ 21:31:
Ik heb een vraagje.. Ik moet voor een quest meat halen van een shy deer. Nu heb ik verscheidene deers gesloopt, maar geen meat gekregen, en ik kan de quest ook niet halen. Heeft iemand een idee wat ik over het hoofd zie?
euh...ja
Oh, allemaal dusRfce schreef op donderdag 09 november 2006 @ 23:47:
[...]
Er zijn volgens mij 5 " Shy Deers", je moet ze alle 5 neer halen en het vlees mee nemen... pas als je alle shy deers hebt kun je de missie voltooien.

Vooral vervelend ook, omdat er geen "Niet goed? Geld terug-garantie" op dat soort produkten zit. Als je eenmaal een spel gekocht hebt, ben je het geld gewoon kwijt.Manie Riets schreef op donderdag 09 november 2006 @ 21:14:
Tis gewoon heel erg jammer dat het spel zo is uitgebracht, als ik bijv Oblivion speel merk je gewoon dat het veel stabieler is, ook kwa laden en saven, gaat allemaal veel sneller, ik heb geen bugs kunnen ontdekken maar misschien is dat zo omdat ik oblivion niet veel gespeeld heb en Gothic 3 heel veel
Ik had een hele nacht gespeeld. elke keer gesaved..maar natuurlijk elke keer de vorige save overschreven. En opeens bleef hij tijdens het saven hangen.
En als ik nu die gesavede game opstart, slaat de game onherroepelijk vast, en kan ik er met ctrl alt delete niet eens meer bij om het af te sluiten.
Ik moet dan persee rebooten, en heb na het opstarten dan ineens spontaan mijn Windows geluiden ook weer terug?

[ Voor 26% gewijzigd door Phaerion op 10-11-2006 02:28 ]
Ik save dan ok op 4 of 5 verschillende save-files... gewoon om en om. Als er ene corrupt raakt, ben je niet al te veel uren kwijt.Phaerion schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 02:15:
[...]
En als ik nu die gesavede game opstart, slaat de game onherroepelijk vast, en kan ik er met ctrl alt delete niet eens meer bij om het af te sluiten.
Als ik een patch erover heen gooi, maak ik ook altijd een backup van de save files.
euh...ja
Het maakt niet uit of je dat vlees van de Shy Deers al gegeten hebt, normaal vlees is ook goedRoD schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 01:19:
[...]
Oh, allemaal dusVolgens mij heb ik al wel wat van dat vlees opgegeten
Nouja, we zullen zien. Bedankt voor je antwoord
@Xardas: hoeveel steden heb jij dan bevrijdt?
Dat heb ik ook gedaan. Daarom ben ik nu ook alleen maar een dag spelen kwijt. Ik probeer vaak ook meerdere dingen uit, waardoor ik meerdere saved games heb.Rfce schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 08:39:
[...]
Ik save dan ok op 4 of 5 verschillende save-files... gewoon om en om. Als er ene corrupt raakt, ben je niet al te veel uren kwijt.
Als ik een patch erover heen gooi, maak ik ook altijd een backup van de save files.