De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 4)

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste
Acties:
  • 7.337 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu tijdelijk een orange prepaid kaartje erin, en nu vroeg ik me af.. kan ik hier ook mee gratis internetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ondanks de negatieve berichten hier over Windows Mobile 2005 hoop ik wel dat die beschikbaar komt voor de SPV C500, hetzij een originele versie van Orange danwel een goedwerkend alternatief. In dit halfjaar (het is vandaag 1 juli) komt er SP2 voor Microsoft Exchange uit en in combinatie met Windows Mobile 2005 krijg je dan push technologie, waarmee e-mail dus automatisch binnen komt op je mobieltje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Welke skins gebruiken de tweakers hier?

ikzelf heb deze: http://www.lemondeduskin....ns=-1&lang=en&id_skin=702

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
Slitch schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:58:
jerome zou je mij ook kunnen helpen? :)
max.heijnen [at] gmail.com

alvast bedankt!
btw werkt dat met sd kaartje? :)
Heb even wat achterstallige mailtjes de deur uit gedaan.Ik geloof dat ik weer helemaal bij ben. Mocht dat niet zo zijn mail nog maar een x En ja dit gaat via SD manual included ;)

.
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:08:
Vraagje, ik ken iemand met een nokia 6600 hij heeft een vga camera erin, maar hij heeft een programmatje erop waarmee je foto's op 1024x resolutie kan maken.
Bestaat dat ook voor windows?
Dit kan pas vanaf de SPV C550 waar onlangs een topic is over geopend.
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 20:27:
[...]

Het lukt mij niet om een connectie te krijgen met mijn notebook.
Ik kan nergens vinden welke stappen ip moet doorlopen.
ik heb activesync en kan gewoon browsen op mijn telefoon
ik heb vervolgend internet access van orange site gedownload
tijdens setup van dit programma kan ik kiezen voor een serial cable or infra red connectie
usb is gedisabled.
er is wel een infra red connectie maar op poort 5 en 8 wordt door het programmateje geen connectie gevonden/gemaakt
wat kan ik doen, waar gaat het fout?
bedankt voor de hulp
Vergeet je niet je telefoon op modemkoppeling te zetten? Daardoor detecteert 'ie m niet als activesync apparaat maar als modem. De driver van het modem vind je op de cd bijgeleverd met de telefoon.
Erhnam schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:30:
Ik krijg de volgende melding bij het flashen naar een vorige rom. Ik heb nu deze rom 2.00.0013 (French Update 2). En voor het installeren van 2005 zou ik toch eerst terug moeten gaan naar de meegeleverde SPVDEVS-SPL.nbf?

TyphoonNBFTools.exe:
Failure before SPL flash (Unknown bootloader SHA1 signature (NOT FLASHED))

Iemand?
Alleen bepaalde bootloader worden ondersteund door de spv-developers. De uk update 4.1.1.4 werkt daar onder andere wel mee.
Mich schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 23:09:
Ey, ik ging dus proberen terug te flashen

na deze opdracht

psdwrite.exe g: orange.bin

kopiert die dus bestanden op men flash kaart, maar als ik hem daarna open zie ik geen files, ook geeft die aan dat die nog helemaal leeg is (100%) vrij.

Als ik opstart en dan gaat die aftellen van 5 naar 0 en dan blijft die daar hangen. Hij vraagt dus niet om te flashen.

Komt dit omdat die bestanden niet op de SD kaart staan ?
Heb geen idee hoe dit komt. Werkt je cardreader normaal gesproken wel?
ironx schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 00:26:
Opera 8 Final voor Windows Mobile Devices is uit. [Download]

Na installatie wilde ik 'm direct even uitproberen, en wat blijkt... opstarten, laden, niets...
Na wat geneuzel blijken meer SPV C500 gebruikers hier dus last van te hebben :X :

* Modaco Forum
* Opera Forums
Hmm ik wacht toch nog maar even dan met het updaten. Klein trucje om van de oude versie nog gebruik te kunnen maken is door je datum voor 30-06-05 te zetten :X

phew die zit erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 12:29
Zo!
Mij is het ook gelukt om terug te gaan naar WM2003! _/-\o_ Hulde aan Jerome!
Alleen mijn ervaring lijkt alsof het gaat om de UK-Rom ofzo... kweet ut ook niet precies heb ut in alle vlugte bekeken.. Maarja.. mis de snelheid toch al een beetje, Windows Mediaplayer 10... maarja ik heb in ieder geval weer iets origineels.. want vond de WM2005 opstart een beetje chaotisch... als je per ongeluk op 2 drukte was je alle instellingen plus nummers kwijt! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:20
DaJohn schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 18:13:
Zo!
Mij is het ook gelukt om terug te gaan naar WM2003! _/-\o_ Hulde aan Jerome!
Alleen mijn ervaring lijkt alsof het gaat om de UK-Rom ofzo... kweet ut ook niet precies heb ut in alle vlugte bekeken.. Maarja.. mis de snelheid toch al een beetje, Windows Mediaplayer 10... maarja ik heb in ieder geval weer iets origineels.. want vond de WM2005 opstart een beetje chaotisch... als je per ongeluk op 2 drukte was je alle instellingen plus nummers kwijt! 8)7
als je naar de franse gaat nu heb je WP10 weer :)

grafisch gezien was WM2005 top, maar met men 2003 kan ik ten minste weer alles doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe ga je naar de franse rom ? en ik spreek haast geen frans is dat een probleem dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
is ergens hier in dit topic beschreven.. ff zoeken dus :)

Weet iemand trouwens hoe je die sjablonen voor je camera (dus afbeeldingen waarin je foto komt) waar die moeten en wat voor bestanden dat moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Carnagy schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 22:41:
Weet iemand trouwens hoe je die sjablonen voor je camera (dus afbeeldingen waarin je foto komt) waar die moeten en wat voor bestanden dat moeten zijn?
Bedoel je deze soms?

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
ik wil mijn C500 downgraden van WM5 naar 2003. Ik krijg steeds het regenboog scherm, Typhoon IPL 1.00, Typhoon SPL 1.01.0091.

Ik heb de "itsme" methode geprobeerd typhoonnbfdecode.pl. Het flashen van de IPL rom ging wel goed, bij het flashen van de OS rom krijg ik na de vraag "download SD image" de foutmelding "Not allow update"

Wat is er fout gegaan en hoe kan ik het fixen ?

Ik heb ook al de manier geprobeerd met het originele NL image van Jerome! en psdwrite. Deze bleef op 50% van de progress bar hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Ik zet ze in \Storage Card\My Documents\Frames en toch kan ik ze niet zien met de camera?

enig idee hoe ik dat kan oplossen?

\Storage\My Documents\Frames werkt ook niet :S

edit: onder foto staat de sjabloonmap als storage card aangegeven

de gifjes van lemondeduskin lijken niet te werken :S

[ Voor 15% gewijzigd door Carnagy op 02-07-2005 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Beste mensen,

Ik heb zojuist de Franse ROM over mijn Nederlandse proberen te zetten.
Op 14% reboot mijn computer :(
Daarna is mijn telefoon gewoon opgestart in de standaard instellingen.
Een wonder _/-\o_

Ik heb de volgende instellingen gebruikt:
Manufacturer: HTC
Model ID: SPV C500
Image Version: 4.2.2.1
Language: DUTCH
Secondary Version: 2.0.2.13
Operator: ORANGE

Is hier iets fout aan? Zou het graag nog een x proberen.
Ik probeer dus de franse over de originele NL versie te zetten.

[edit]
Het is gelukt. Zal wel een fout in mijn computer geweest zijn.
Heb hem nu met dezelfde instellingen er wel op gekregen.
I am a happy man!

[ Voor 13% gewijzigd door Bbfreak op 02-07-2005 15:22 . Reden: toch gelukt! ]

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phamoen
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 13:56
Die BT GPS werkt super, maar daar zit zo'n autolader bij en dat is dmv een USB stekker, kan ik daarmee ook gewoon me foon opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 17:41
phamoen schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 15:47:
Die BT GPS werkt super, maar daar zit zo'n autolader bij en dat is dmv een USB stekker, kan ik daarmee ook gewoon me foon opladen?
Dat heb ik bij mij geprobeerd, maar mijn C500 zie ik niet opladen helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

De koptelefoon aansluiting is bij mij kapot. Als ik de oortjes eruit haal dan weet hij dat niet en als ik dan dus bel dan hoort niemand mij en kan ik hun niet horen.

Ik wil morgen even langs de Orange-winkel gaan, maar ik heb de telefoon via internet gekocht (niet via de Orange site). Maar dan kun je toch ook gewoon bij de Orange winkel terecht?

[ Voor 31% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 02-07-2005 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 19:59:
De koptelefoon aansluiting is bij mij kapot. Als ik de oortjes eruit haal dan weet hij dat niet en als ik dan dus bel dan hoort niemand mij en kan ik hun niet horen.

Ik wil morgen even langs de Orange-winkel gaan, maar ik heb de telefoon via internet gekocht (niet via de Orange site). Maar dan kun je toch ook gewoon bij de Orange winkel terecht?
Kun je niet ook je profiel handmatig op normaal zetten? Volgens mij werkt je phone dan weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Nee dat kan niet, had ik al geprobeerd. Verder blijft de telefoon dan nog steeds kapot, omdat de sensor het dan nog steeds niet doe. Het lukt me nu overigens wel om hem weer te laten denken dat de koptelefoon eruit is, dan moet ik de minijack er een heel klein beetje insteken en schuin houden, dan springt hij weer op de normale modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Ik heb nu voor internet alle orginele instellingen van settings.cab erop staan en internet explorer op: instellingen automatisch detecteren en bij netwerk selecteren op: internet

maar ik heb dus geen internet, kheb wel een g teken in men scherm maar hij blijft hangen op verbinding maken ...

wat kan er nu weer mis zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik wilde net naar de Orange winkel gaan, maar ik bedacht mij dat het wel handig was om een complete back-up van de phone te maken (dus ook van de geinstalleerde programma's). Nu zit er in active-sync een functie backup/restore, maar die zijn bij mij grijs. Hoe activeer ik die functie en maakt hij dan ook echt een complete backup? Zo niet, zijn er andere manieren voor?

Verder blijkt de sensor voor de koptelefoon het ineens weer te doen, dus daar ga ik maar niet mee terug. Doe ik wel weer als hij het weer gaat doen. Maar wil wel nog steeds weten hoe het zit met het maken van een backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 19:59:

Same here. Heb m ook op inet gekocht en hij heeft zelfde probleem. Is nu opgestuurd naar Orange en duurt 2-5 weken. * Tomba is blij dat ie zijn SL55 nog heeft...

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een 1gb kaartje voor mijn C500 en gebruik em nu dus ook als MP3 speler. Alleen nu hoor ik soms tikjes in alle mp3's die ik afspeel, zowel in BetaPlayer als in MediaPlayer. Hebben meerdere mensen hier last van? Zou het mss ook aan de hoofdtelefoon (gebruik de bijgeleverde) kunnen liggen? Dat deze signalen van andere apparaten opvangt? Want de tikjes in de mp3's zitten steeds weer op een andere plek. Maar in een nummer van 3 min. komt het min om de 30 sec. voor

Ik vind het best wel storend. Ik hoop dat iemand mij opheldering kan geven.

Heb de topics al doorgezocht, maar heb niet iets over dit probleem kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietProem
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-01-2024

PietProem

n/a

Ik denk dat dit forum maar eens moet lezen vlogens mij is het een bekend probleem.

http://www.modaco.com/Ana...g_tsss_noise-t201124.html
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 18:17:
Ik heb sinds kort een 1gb kaartje voor mijn C500 en gebruik em nu dus ook als MP3 speler. Alleen nu hoor ik soms tikjes in alle mp3's die ik afspeel, zowel in BetaPlayer als in MediaPlayer. Hebben meerdere mensen hier last van? Zou het mss ook aan de hoofdtelefoon (gebruik de bijgeleverde) kunnen liggen? Dat deze signalen van andere apparaten opvangt? Want de tikjes in de mp3's zitten steeds weer op een andere plek. Maar in een nummer van 3 min. komt het min om de 30 sec. voor

Ik vind het best wel storend. Ik hoop dat iemand mij opheldering kan geven.

Heb de topics al doorgezocht, maar heb niet iets over dit probleem kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx... Ik ben dus niet de enige... gelukkig. Maar het blijft irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
met proxy :5080 erachter en type op WAP
met vinkje bij: instellingen automatisch detecteren en netwerk op WAP bij internet explorer
met vinkje bij: instellingen automatisch detecteren en netwerk op internet bij internet explorer

alle 2 een file not found op www.google.nl/p.pdf
dus niet goed (kan iemand uitleggen hoezo die die van normale data gebruikt ondanks die proxy)

zonder vinkje bij: instellingen automatisch detecteren en netwerk op internet bij internet explorer

file not found op www.google.nl/p.pdf

zonder vinkje bij: instellingen automatisch detecteren en netwerk op WAP bij internet explorer

ALERT de gewenste pagina is niet gevonden

help help wat doe ik fout, ik snap er even niks meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Mich schreef op maandag 04 juli 2005 @ 21:10:
met proxy :5080 erachter en type op WAP
met vinkje bij: instellingen automatisch detecteren en netwerk op WAP bij internet explorer
met vinkje bij: instellingen automatisch detecteren en netwerk op internet bij internet explorer

help help wat doe ik fout, ik snap er even niks meer van
Dit is alleen van toepassing op windows mobile 5. Volgens mij ben je terug gegaan naar 2003 en zul je het vinkje dus weg moeten halen. Maar wel op WAP laten staan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:13
Aangezien weinig skins voldoen aan de eisen die ik eraan stel ;) heb ik er zelf maar 1 gemaakt (nadat ik de background bij een andere skin "geripped" had >:) )

Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/d.lassche/myhome.jpg

De skin maakt gebruik van de Alarm Plugin en de RJShortCut plugin. (En uiteraard de standaard plugins voor SMS, Profile, Calendar, enz).

Trouwens,
joRDzz schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 15:00:
Weet iemand of je ergens een instelling/programmatje hebt om de ringtone van een smsje om de 2 minuten laat afgaan als je hem nog niet gelezen hebt? Net als mijn oude samsung telefoon. Ik weet dat je met RJV RegTweaks UI, looping ringtone kunt instellen.
Iemand al enig idee of er iets is wat bovenstaande mogelijk maakt? Ik mis ook weleens het SMS geluidje en kijk vervolgens veel te laat eens op mn phone om tot de ontdekking te komen dat ik een SMS bericht had...

[ Voor 33% gewijzigd door DaLass op 05-07-2005 20:44 ]

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

werkt deze phone wel goed met tom tom mobile of is het heel moeilijk aan de gang te krijgen?
volgens de startpost is dit wel zo, als het zo is dan ga ik liever voor de spv m500, want deze werkt perfect met tom tom navigator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alvv schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 22:07:
werkt deze phone wel goed met tom tom mobile of is het heel moeilijk aan de gang te krijgen?
volgens de startpost is dit wel zo, als het zo is dan ga ik liever voor de spv m500, want deze werkt perfect met tom tom navigator
ik had er geen enkel probleem mee...dit was echter alleen nadat ik een patch geinstalleerd had om contact te maken met de sattelieten, anders kun je tot in de eeuwigheid wachten
evt link zal ik op moeten zoeken indien gewenst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

ik heb wel de link gevonden met de patch, toch bedankt :)
nu zit ik toch te twijfelen tussen de c550 of de M500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog steeds pogings aan het doen om terug te flashen naar de standaard orange rom.
Ik gebruik de how to van deze site en de bin file van http://www.strengholt-online.nl/spv-c500/spv500.html
Het probleem is dat hij niet flast van mijn sdcard maar telkens windows opstart.
Hoe controleer ik nu of de bin echt naar de sdcard is gecopieerd?
Wat is nu de beste manier om hem te flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Kan iemand mij is uitleggen, hoe die telefoon nou ziet of die met orange world of internet acces moet verbinden ?

Want als ik een site in type, of met een prorgamma die instellingen download, hoe weet ik ooit wat die kiest ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 18:47:
Ik ben nog steeds pogings aan het doen om terug te flashen naar de standaard orange rom.
Ik gebruik de how to van deze site en de bin file van http://www.strengholt-online.nl/spv-c500/spv500.html
Het probleem is dat hij niet flast van mijn sdcard maar telkens windows opstart.
Hoe controleer ik nu of de bin echt naar de sdcard is gecopieerd?
Wat is nu de beste manier om hem te flashen?
Je moet je aan en uit knop maar heel kort indrukken, tussen 1 en 2 seconden, en tegelijkertijd je camera knop inhouden. Dan moet je in dat boot ding komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu een stapje verder...
Er staat format BINFS success.
Dan gaat dat balkje halvewege en stopt dan en onderaan staat dan Checksum Error!
Wat nu?
Edit
Nu lijkt de telefoon leeg.
Ik krijg nu wel die 3 kleuren scherm maar niet een optie om te flashen...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2005 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelf een C500 en heb net ff een andere sim erin gestopt. Ik had een telfort kaart erin en nu heb ik een vodafone erin zitten. Het rare is dat er ineens een G bovenin het scherm staat?

Waar staat die G voor?

Het probleem is dat ik ineens niet bereikbaar ben, wel voldoende bereik maar als ik naar het toestel bel krijg ik direct voicemail en op me vodafone sim een sms bericht! Maar telefoon gaat niet over????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:20:
ik heb zelf een C500 en heb net ff een andere sim erin gestopt. Ik had een telfort kaart erin en nu heb ik een vodafone erin zitten. Het rare is dat er ineens een G bovenin het scherm staat?

Waar staat die G voor?

Het probleem is dat ik ineens niet bereikbaar ben, wel voldoende bereik maar als ik naar het toestel bel krijg ik direct voicemail en op me vodafone sim een sms bericht! Maar telefoon gaat niet over????
G in een vierkantje midden bovenin betekent dat je GPRS bereik hebt.

Ik denk toch dat ik deze maar ga nemen bij m'n verlenging als vervanger voor mijn classic SPV.
Enige wat mij beetje stoort is dat deze dus ook nog steeds dat headset probleem heeft (plug eruit en toch op headset profiel blijven staan)

Iemand hier ervaring met die BT Butterfly headset die je bij Orange er bij krijgt?
Is het wat?

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Laatst online: 15:45

SeatRider

Hips don't lie

Canard schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 18:53:
[...]

Dat heb ik bij mij geprobeerd, maar mijn C500 zie ik niet opladen helaas...
Zucht. Ook dit is al zeker 10x eerder aan bod geweest maar goed: De C500 wil daadwerkelijk via USB een bevestiging hebben dat er een computer aan de andere kant zit voor ie begint met laden. De Orange 12v laadstekker gebruikt een trucje waarbij 1 van de USB pennen aan de ground wordt gekoppeld om dit te faken heb ik me laten vertellen. Een third party USB lader doet dat dus niet en zal niet werken.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchieSmokah
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-09 10:47
Heeft zich hier al iemand bezig gehouden met de camera registries? Ik had gehoopt dat de videofunctie bij de laatste franse update net zo veel fps zou kunnen halen als bij de nokia 6230. Maar helaas, de videos hebben naar het schijnt wel een hogere bitrate dan de 6230 maar zijn verre van vloeiend vandaan :(. Het schijnt alsof naar elke paar seconden de cache opgeslagen moet worden in de moviefile (of het nou 3gp of mpeg4 maakt geen verschil) . Om wat duidelijker te worden: ik hoop dat de videos juist vloeiender worden en die paar artifacts maken mij eigenlijk niet zo veel uit!

Hier een paar screens van het registry:
http://www.modaco.com/ind...Attach&type=post&id=14442
http://www.modaco.com/ind...Attach&type=post&id=14443

Ik geloof dat met 1 van de volgende settings geklooit moet worden:
-ATimetoWriteCard
-CacheSize
-VTimetoWriteCard
-BitRate

[ Voor 3% gewijzigd door DutchieSmokah op 07-07-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampen
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:57
wil graag weer terug naar 2003se, heb alleen geen back-up
jerome zou je mij die bin file kunnen sturen? (jkanis@raketnet.nl)

Alvast bedankt.

[ Voor 59% gewijzigd door Kampen op 08-07-2005 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:08

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Hier kan je de bin file ook vinden:

http://www.strengholt-online.nl/spv-c500/spv500.html

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampen
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:57
Dankje Erhnam ik heb de bin file geprobeert booten van sd-card in telefoon gaat goed
, maar bij het copyeren stopt hij ongv op 50% en krijg ik de melding "Checksum Error"

ook heb ik de Itsme methode geprobeer, het flashen van de SPL is goed gegaan,
maar als ik nu het OS gedeelte wil flashen krijg ik de melding "Not Allow Update"

heb em al weer aan de praat :)

[ Voor 10% gewijzigd door Kampen op 09-07-2005 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 22:14:
[...]

ik had er geen enkel probleem mee...dit was echter alleen nadat ik een patch geinstalleerd had om contact te maken met de sattelieten, anders kun je tot in de eeuwigheid wachten
evt link zal ik op moeten zoeken indien gewenst :)
Ik zoek mij een ongeluk naar die patch.. help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwhooftman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-08 18:01
voor TomTom4 mobile had je een patch (= aangepaste ttmobile.exe) nodig voor niet-TomTom gps ontvangers, vanaf TomTom5 Mobile geen patch gebruiken. Het is even knoeien, maar je kan met TTM5 zonder 'patch' met elke Bluetooth GPS verbinding krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door pwhooftman op 08-07-2005 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:08
philipnorth schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 08:22:
Iemand hier ervaring met die BT Butterfly headset die je bij Orange er bij krijgt?
Is het wat?
Dezelfde BT set (van een ander merk) heb ik wel eens gebruikt met een T610 en was er niet kapot van. De ontvangst is perfect, maar ik moest zelf veel te hard schreeuwen om verstaanbaar aan de andere kant door te komen. Dat lijkt me toch de voornaamste beperking van die mini dingen waarbij de microfoon meer in de buurt van je oor zit, ipv voor je mond. Ik heb liever een model waarbij de microfoon op een fatsoenlijk steeltje zit.

Maar, misschien zit ik er naast, en werkt hij met een C500 wel perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Ik heb ook zo'n zelfde, alleen dan inderdaad van een ander merk(canyon volgens mij). Bij mij werkt hij wel perfect, 1 keer gehad dat hij mijn gesprek niet op pakte, druk je 1x op de juiste knop op de headset en hij pakt hem keurig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb de uk update gedaan en de taal naar nederlands gezet.
Weet iemand ook hoe ik de map begin-- 5 orange kan veranderen naar de nederlandse.
Ook ik heb problemen met wsp pagina's. De normale http doen het wel maar de wsp pagina's doen het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pwhooftman schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 18:27:
voor TomTom4 mobile had je een patch (= aangepaste ttmobile.exe) nodig voor niet-TomTom gps ontvangers, vanaf TomTom5 Mobile geen patch gebruiken. Het is even knoeien, maar je kan met TTM5 zonder 'patch' met elke Bluetooth GPS verbinding krijgen.
Kun je mij eens helpen met dat 'knoeien'? Ik kan simpelweg geen GPS ontvanger selectie maken in TomTom mobiel. Het lijkt er wel uitgesloopt of zo. Is er een bestandje dat ik met de hand moet aanpassen wellicht? B)
8)7
Groeten!
_/-\o_

Trouwens, mijn Intelligolf applicatie ziet de GPS muis wel gewoon op zowel Com6 als 7. Dus het ligt niet aan de BT verbinding zélf....

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2005 16:53 . Reden: Intelligolf Info toegevoegd... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyTi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 23:48
Is er ook een manier om terug te gaan naar WM2003 zonder SD-card reader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwhooftman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-08 18:01
[quote]Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2005 @ 16:09:
[...]

Kun je mij eens helpen met dat 'knoeien'? Ik kan simpelweg geen GPS ontvanger selectie maken in TomTom mobiel. Het lijkt er wel uitgesloopt of zo. Is er een bestandje dat ik met de hand moet aanpassen wellicht? B)
8)7
Groeten!
_/-\o_

Okee, ik heb het over TomTom Mobile 5 (niet verwarren met TomTom Mobile 2005, wat eigenlijk versie 4.40 is). Op mijn SPV C500 vanuit TomTom: via menukeuze 5 Wijzig voorkeuren, 6 Volgende, 6 Volgende, 6 Volgende, 1 Toon Gps Status, linksonder menukeuze 'Stel in' en dan 'Andere draadloze GPS' kiezen.
Indien het een niet-TomTom muis betreft de pairring 'BT GPS' noemen, en in de BT SerialPortSetup (in menu Configuraties) Com6 en Com7 aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ja hoor de SPV C550 is verkrijgbaar bij orange! check de link

https://shop.orange.nl/product/?id=400&bundel=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 22:15:
en ja hoor de SPV C550 is verkrijgbaar bij orange! check de link

https://shop.orange.nl/product/?id=400&bundel=0
Was al een tijdje bekend, zie ook: De HTC Hurricane (SPV C550 / SDA Music II / Qtek 8200)

edit: Lees net dat er nu ook een rom update is uitgekomen in de UK met MP10, dus zelfde als de franse maar dan voor de UK: http://msmobiles.com/news.php/4024.html. Toch blijf ik nog ff @ WM5 ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Speedfight op 12-07-2005 00:35 ]

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerome of anderen ,

Wie kan me helpen aan de sd bootloader image om van WM2005 terug naar 2003SE te gaan ?
Kan iemand mij een link sturen of de file via mail ?
Bedankt !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:08

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 10:04:
Jerome of anderen ,

Wie kan me helpen aan de sd bootloader image om van WM2005 terug naar 2003SE te gaan ?
Kan iemand mij een link sturen of de file via mail ?
Bedankt !!!
http://www.strengholt-online.nl/spv-c500/spv500.html

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lukt niet .
Ik kan die flashen maar bij het opstarten blijft die in canary mode en boot niet :'(
Help !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pwhooftman schreef op zondag 10 juli 2005 @ 20:27:

Okee, ik heb het over TomTom Mobile 5 (niet verwarren met TomTom Mobile 2005, wat eigenlijk versie 4.40 is). Op mijn SPV C500 vanuit TomTom: via menukeuze 5 Wijzig voorkeuren, 6 Volgende, 6 Volgende, 6 Volgende, 1 Toon Gps Status, linksonder menukeuze 'Stel in' en dan 'Andere draadloze GPS' kiezen.
Indien het een niet-TomTom muis betreft de pairring 'BT GPS' noemen, en in de BT SerialPortSetup (in menu Configuraties) Com6 en Com7 aanvinken.
Thanks pwhooftman, _/-\o_

Je hebt me iig al geholpen met het 5 en 2005 misterie. Ik heb dus mobile 2005 (4.40) en daarin zit die keuze die jij nu beschrijft schijnbaar niet. :O Weet jij hoe ik deze versie aan de praat krijg?

Ik begin er een hard hoofd in te krijgen... 8)7 |:( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Jeroen !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1273
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-06 09:30
Als het goed is kun je met de C500 ook WMA bestandjes gebruiken als ringtone. Als ik echter een bestand converteer naar WMA dan speelt de C500 deze prima af (in mediaplayer) maar kan ik hem niet gebruiken als ringtone. Hij staat wel in het lijstje maar als ik hem selecteer hoor ik ten eerste niets en wanneer ik op OK druk gebeurt er niets, hij verlaat het menu niet.

Iemand enig idee hoe dit komt?

Canon 7D | Canon 70-200 2.8L | Canon 17-55 2.8 IS | Sigma 10-20 | fotos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij kan dit alleen bij de hogere versies van wm2003 zoals de engelse en de franse update.
daar moet je met smart explorer of met het multimedia album van je c500 bij eigenschappen de wma als ringtone kunnen instellen.
suc6 ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedfight schreef op zondag 05 juni 2005 @ 17:16:
[...]
Ja werkt gewoon met tomtom, heb hem bij deze verkoper gekocht http://search.ebay.nl/_W0QQsassZaktronix
Heb al meerdere mensen op internet gezien die er gekocht hebben en tevreden zijn...
Zijn er al andere goede sites met goedkope aanbiedingen? Ze zijn nu zo 50 euro + 24 euro
verzenden, dan is het al bijna net zo duur als hier kopen volgensmij. Hoelang duurt het eigenlijk
om die dingen te versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:25:
[...]

Zijn er al andere goede sites met goedkope aanbiedingen? Ze zijn nu zo 50 euro + 24 euro
verzenden, dan is het al bijna net zo duur als hier kopen volgensmij. Hoelang duurt het eigenlijk
om die dingen te versturen?
Denk dat die hogere prijs op het moment door de vakantie komt. Ik had hem namelijk voor €24,50 en dan €25,50 verzendkosten. Betaald via paypal, direct bevesitiging van betaling en volgende dag (maandag) kreeg ik een trackingcode en kon ik het pakje precies volgens. Op woensdag stond toen de FedEx al voor mijn deur (2 dagen dus!). Gebruik de ontvanger nog steeds naar alle tevredenheid!

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hai iedereen,

Ik heb met mijn stomme kop windows mobile 2005 op mijn qtek 8020 gezet!

Achteraf las ik pas dat de joystick het er niet op doet dit hem ik zelf ook ondervonden. |:(

Heb zelf geen backup van mijn windows mobile 2003se.

Ik kan niet vanuit windows mobile 2005 een rom update uitvoeren

want tijdens het rebooten gaat hij in de UI mode.

Heeft iemand een upgrade in BIN formaat?

zodat ik deze erop kan zetten met mtty1.42.exe want dat programma pakt

niet de NBF files die bij de gewone ROM upgrade's zitten.

Heb naar mijn idee alles afgezocht niks werkt er bij mij.............. :'(

Wie zou zo vriendelijk willen zijn om mij te helpen?

Windows Mobile 2005 SUCKS 8)7

Alvast heel erg bedankt MVG croatoan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Is het mogelijk om, eventueel door aanpassing in het register, het in- en uitgaand SMS verkeer op de geheugenkaart op te slaan? Ik kan dit verkeer via Jeyo wel beschermen bij een reset maar op het kaartje lijkt me wat makkelijker... verder zal het geheugen van de telefoon ook ooit vol zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo iederen,
ik heb sinds kort de "gratis internet" instellingen toegepast maar als ik bij rekeningoverzicht kijk dan zie ik dat ik wel data heb gegenereerd........hoe werkt dit of doe ik iets fout? (en ja ik heb gecontroleerd aan de hand van google.comenzenz)
En tot slot een domme vraag: hoe sluit je internet eigenlijk goed af?....gewoon op de rodeknop?..dan blijft er namelijk een G in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als die g er in het groot in het midden staat is gprs uit

staat hij link van je netwerksingnaal dat aan de rechterkant zit is gprs

ingeschakeld! dus dan betaal je voor eventueel data verkeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:33

jerry_a

doei

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 18:14:
als die g er in het groot in het midden staat is gprs uit

staat hij link van je netwerksingnaal dat aan de rechterkant zit is gprs

ingeschakeld! dus dan betaal je voor eventueel data verkeer
Nee dus. Als je instellingen goed staan betaal je niet.

Afbeeldingslocatie: http://tinypic.com/6zrq14.jpg

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor jullie antwoorden....dat met die 'G' begrijp ik.....maar het klopt toch dat je tijdens het internetten die g naas je bereikbalk hebt staan? Of heb je dan juist betaald internet?
En nogmaals als ik naar mijn verbruik kijk op orangshome dan heb ik 12kb verbruikt.......maar volgens jullie moet hier dus altijd 0 staan??????
Begrijp ik het zo goed en heb ik dus GEEN gratis internet.....zou 1 van jullie de instellingen dan nog eens willen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook die gratis instellingen, maar nu heb ik laatst radio geprobeert te streamen via radio538 site op mijn SPV maar nu moest er wel voor betalen. Klopt dit dat je voor dat wel moet betalen en voor alleen bezoeken van sites niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, nieuwe ROM update is uit voor C500: http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=4106

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk :) met vakantie voor de boeg hoop ik dat de stand by tijd nog iets beter is :)
Windows Media Player 10 wat is hier het boeiende aan? kon iets met media centre ofzo (gebruik ik niet..)
MP3 als ringtone. Ook vanaf SD card kon toch eigenlijk al.. alleen nu dan "officieel"
Microsoft AKU 2.6 (nieuwste versie OS) wat houdt dit precies in?
Nieuwste versie van PV Player wat is PV player.. doe ik iets niet goed als ik dit nooit gebruik? :+
Update van Orange favorites hieperdepiepe enzo :+
Nieuwste versie van Album software wat is dat? is dat van je foto camera enzo?
GPRS class 10 ipv 8 well chill.. alleen vraag ik me af waarom dat altijd naderhand met rom updates gebeurd.. en eigenlijk gebruik ik m'n spv niet voor internet *schaam schaam* :p

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2005 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
is de game flikker zooi gefixt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Heb nu verschillende mensen toch via e-mail zelf benaderd, terwijl ik nadrukkelijk:

Net zoals de vorige keer: om te voorkomen dat dit een opsomtopic wordt met request voor de downgrade rom heb ik mijn email adres in mijn profiel gezet. Mocht je meer info willen daar graag heen mailen met als onderwerp "Request Downgrade C500"! Ter info; dit is een andere rom (UK 4.1.1.4) dan die van swords.

heb gevraagd om niet iedere keer dit topic te blijven volstoppen met aanvragen dit aanvraag dat. Ik ben geen moderator ofzo maar zou het wel fijn vinden als er op dit verzoek ingegaan zou worden. Het kost mij een hoop tijd als ik iedere keer uit moet zoeken naar wie en wat ik moet sturen. Daarom:
De volgende persoon die niet mailt maar hier post met een verzoek voor een up- of downgrade zal ik niet meer op ingaan!
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 14:16:
Hai iedereen,
Ik heb met mijn stomme kop windows mobile 2005 op mijn qtek 8020 gezet!
Achteraf las ik pas dat de joystick het er niet op doet dit hem ik zelf ook ondervonden. |:(
Heb zelf geen backup van mijn windows mobile 2003se.
Ik kan niet vanuit windows mobile 2005 een rom update uitvoeren
want tijdens het rebooten gaat hij in de UI mode
Heeft iemand een upgrade in BIN formaat?
zodat ik deze erop kan zetten met mtty1.42.exe want dat programma pakt
niet de NBF files die bij de gewone ROM upgrade's zitten.
Heb naar mijn idee alles afgezocht niks werkt er bij mij.............. :'(
Wie zou zo vriendelijk willen zijn om mij te helpen?

Windows Mobile 2005 SUCKS 8)7
Alvast heel erg bedankt MVG croatoan
Heeft iemand de Nederlandse rom al getest? Volgens mij is dit gewoon dezelfde versie als de Engelse/Franse rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alles leuk en aardig,,,maar ik ben inmiddels lid van 88 forumonderdelen en ik heb me 6 keer aangemeld...maar elke keer als ik dat bestandje wil downloaden zegt hij dat ik eerst lid moet worden....heb jij wellicht dat bestand en zou je deze willen mailen naar denishaak@hetemailpuntcom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
wat is het probleem om te registreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 22:17

Smarron

The bend

Onzin. :+

[ Voor 96% gewijzigd door Smarron op 14-07-2005 10:07 ]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik al een maand of twee de Franse rom. Vraag me af of het nog voordelen biedt om de Nederlands Rom te installeren. Kost tenslotte weer een hoop tijd om alle programma's en instellingen weer in orde te maken!
Kortom zijn er nog verschillen tussen de Nederlandse en Franse Rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Het eerste wat mij opviel was een nieuw icoontje als je hem op stil zet.. een soort van pda wat aangeeft dat hij trilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 10:25:
Ik gebruik al een maand of twee de Franse rom. Vraag me af of het nog voordelen biedt om de Nederlands Rom te installeren. Kost tenslotte weer een hoop tijd om alle programma's en instellingen weer in orde te maken!
Kortom zijn er nog verschillen tussen de Nederlandse en Franse Rom?
Lijkt me een geldige vraag. De Franse rom werkt geweldig voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:55
Hoe werkt dat exe-bestand? Moet ik m'n telefoon verbonden hebben d.m.v. ActiveSync met mijn computer? En moet ik dan het exe-bestand vanuit de Verkenner op m'n computer openen?

Ben ik dan m'n contactpersonen, favorieten, foto's, beltonen kwijt? Moet ik programma's zoals TomTom Mobile 5 en Smartexplorer opnieuw installeren?

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

nathalia schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 11:48:
Hoe werkt dat exe-bestand? Moet ik m'n telefoon verbonden hebben d.m.v. ActiveSync met mijn computer? En moet ik dan het exe-bestand vanuit de Verkenner op m'n computer openen?

Ben ik dan m'n contactpersonen, favorieten, foto's, beltonen kwijt? Moet ik programma's zoals TomTom Mobile 5 en Smartexplorer opnieuw installeren?
Ja, gewoon doen zoals je hierboven aangeeft.

Zorg ervoor dat je ALLES gebackupped hebt, want je bent alles kwijt. Alles wat op de SD-kaart staat natuurlijk niet. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb twee vraagjes.

1) Als ik probeer een mail te versturen met mijn SPV krijg ik steeds de melding "ongeldige geadresseerde". Ik mail via mijn eigen account (dus geen orange mail), poppen werkt prima. Any ideas hoe dit komt?

2) Is er inmiddels al iets van een programmaatje o.i.d. waarmee je je smsjes op je pc kan opslaan? Ik heb er inmiddels zoveel en wil ze eigenlijk wel graag bewaren, maar liever op de pc dan op m'n foon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister me c500 terug gekregen van dynafix, overigens redelijk goed gemaakt!

Gelijk de nieuwste rom geinstalleerd, de engelse maar nu zie ik net dat er ook een NL link staat?! is hier verschil in want ik heb hem pas net helemaal ingesteld en niet veel zin om nog een paar uur te kloten :(

Engelse doet het trouwens prima ! stukken sneller en software lock is eraf door orange :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

De nieuwe update neemt ruim 1,5mb meer in beslag na het opstarten van de telefoon. Hier ben ik dus minder blij mee. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
  • Laatst online: 22-09-2022
te gek die nieuwe ROM in NL!

Als ik een backup met sprite backup maak mijn mijn huidige rom, kan ik deze terug zetten (en werkt het dan ook) op deze nieuwe rom ?

Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
Sinds de upgrade heb ik het volgende probleem:

SMS versturen gaat prima, maar wanneer ik een MMS verstuurd komt ie DIRECT terug in mijn MMS inbox met de melding UNDELIVERABLE.

Enig idee ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even hulp nodig met mijn Orange world/internet GPRS verbinding.

Ik krijg het niet voor elkaar om een verbinding tot stand te brengen. Ik heb het setup proggie van orange geprobeerd en dat hielp niet. ik heb de "gratis" settings van Jerome! geprobeerd maar dat werkt ook niet.

Uiteraard heb ik orange world (al 3 dagen geleden) geactiveerd.

Wie heeft voor mij een link naar of beschrijving van de standaard instellingen.....?

Overigens ben ik erg te spreken over de telefoon, ik vindt tomtom 5 een tikkeltje traag op de meegeleverde mini sd kaart. Zou een snelle sd kaart van extreme memory schelen of is het de CPU die te traag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
is dit een nieuwe nederlandse rom, dus nieuwe dan die franse ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Mich schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 20:35:
is dit een nieuwe nederlandse rom, dus nieuwe dan die franse ??
Nieuwer wel, omdat hij pas gisteren uit is gebracht. Verder is hij volgens mij identiek op de taal na. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
Sinds de upgrade naar de nieuwe C500 rom werkt alles behalve MMS ... kan iemand mij de MMS instellingen doorgeven ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Bij mij werkte mms zonder wat aan de instellingen te veranderen, dus de upgrade naar de NL rom bedoel ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het hele forum doorgelezen, over upgraden e.d om me eerst te verdiepen in het hoe, de problemen. Nu heb ik (om eens te kijken naar hoe het flashen in het werk gaat) heb ik net uitgekomen orangeNLupdate rom geflashed. Ging verder prima, verbaasd met overigens niets omdat deze orgnieel is. Als ik nu bv. wil flashen naar wm5 kan ik dan terug vanuit de nieuwe update rom van orange. Ik heb nog geen ervaring gelezen in het forum.

In het boot menu heb ik de volgend informatie.
ipl 1.00
SPL 2.05.0056
in het blauwe vlak en witte staat verder geen informatie.

Edoz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Het valt met op dat een reset van het toestel nu een extra reboot nodig heeft. Niet extreem irritant maar wel opvallend ;)
Verder heb ik het idee dat de 2 functietoetsen nu ook oplichten terwijl dit voorheen niet zo was... of heb ik er altijd overheen gekeken?
Flashen ging verder perfect en (tot nu toe) nog geen problemen...

Edit: de irritante PING! bij het invoegen van symbolen bij berichten is weg _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door hemiparo op 15-07-2005 16:00 . Reden: Groot voordeel update gevonden! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje
mij lukt het dus niet
ik krijg constant de error melding 264 comunicatie problemen
zodra de upgrade start verdwijnt act sync en komt niet meer terug en de telefoon blijft op de 3 kleurenbalk staan
moet daarna de bat uit de telefoon halen om de zaak te resetten ;(

ik heb act sync 3,8 en 4 geprobeerd maakte geen verschil

wie kan mij helpen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

major screw up

ik wilde terug heb dus een origenelorangerom gedownload. netjes met psdwrite naar mijn kaartje geschreven en geboot
je raad het al kreeg een checksum error en nu dus geen telefoon meer alleen 3 balken met tyfoon erop

is er iemand die mij de juiste bin file kan geven en is de telfoon nog te redden ?

graag emailtje fhkieft @ xs4all.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@lthrblade
Ik heb zojuist een ander bestand geschreven op SD kaart met pdswrite waaarmee een nieuwe SPL op de telefoon gezet wordt. Het bestand is te vinden op http://www.spv-developers...ad.php?t=263&page=2&pp=10 (SPL-1010064SDimg.zip).

Na het schrijven de telefoon uit en weer aangezet. Daarne gewoon de laatste Orange 4.2.3.3 erop gezet (door de exe uit te voeren). Hij ging schrijvenen is nu aan het opstarten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 195% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Laat maar, weer onzin. :X

[ Voor 96% gewijzigd door Smarron op 16-07-2005 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
hemiparo schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 14:44:
Is het mogelijk om, eventueel door aanpassing in het register, het in- en uitgaand SMS verkeer op de geheugenkaart op te slaan? Ik kan dit verkeer via Jeyo wel beschermen bij een reset maar op het kaartje lijkt me wat makkelijker... verder zal het geheugen van de telefoon ook ooit vol zijn...
kickje... en met de nieuwe update is het interne geheugen ook minder geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 09:12:
[...]

kickje... en met de nieuwe update is het interne geheugen ook minder geworden
was dat dan niet met de franse update?

En ik hoor maar weinig van deze update ..
Stand by tijd veranderd? flikker probleem weg? etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 21:34
Mij valt met de nieuwe nederlandse update een paar dingetjes op.

* Nieuwe mediaplayer
* Als je aan het smsen bent en je drukt lang op het hekje kreeg je eerder altijd een menuutje met allemaal extra symbolen, dit menuutje is een stuk uitgebreider.

Voor de rest is me nog niet zoveel opgevallen :)}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
veel problemen en dingen waren in de franse update ook al, zoals meer symbolen, en dat flikker uit de spellen. Als je op de orginele nederlandse rom zit, zal ik deze er zeker op zetten.

Ik heb ook nog een vraagje.hoe kan je zorgen dat in je contactlijst alle sim contacten niet zichtbaar zijn ?
Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.