De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 4)

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 7.332 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:38:
Gaat niet lukken, helaas. De reden hiervoor is dat de OS het niet ondersteund.

Nog een reden om over te stappen naar WM5.0 deze zorgt ervoor dat je device herkent wordt als Mass storage device :D
Is dat zo? Dat is handig zeg. Nog meer reden zo snel mogelijk van deze met-stof-overladen C500 te
replacen met een C600 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintmeister
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41

Bintmeister

In boerenkool nederlands graag

DaLass schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 20:39:
[...]

Aangezien weinig skins voldoen aan de eisen die ik eraan stel ;) heb ik er zelf maar 1 gemaakt (nadat ik de background bij een andere skin "geripped" had >:) )

[Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/d.lassche/myhome.jpg

De skin maakt gebruik van de Alarm Plugin en de RJShortCut plugin. (En uiteraard de standaard plugins voor SMS, Profile, Calendar, enz).
Is het trouwens mogelijk om, als er een binnenkomend gesprek is, enkel dat gedeelte waar hier het plaatje van Stitch (?) staat een soort van Caller ID plaatje te laten zien?

[ Voor 4% gewijzigd door Bintmeister op 06-10-2005 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 11:05
Ik ben op zoek naar een programmatje waarmee ik al mijn SMSjes van me telefoon op me computer kan zetten. Of dat hij er een backup van maakt.

Weet niet of het er is? Kan ook in dit topic staan, maar om dat nou helemaal door te gaan zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
M3ga-Man schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:10:
Ik ben op zoek naar een programmatje waarmee ik al mijn SMSjes van me telefoon op me computer kan zetten. Of dat hij er een backup van maakt.

Weet niet of het er is? Kan ook in dit topic staan, maar om dat nou helemaal door te gaan zoeken :P
Jeyo Mobile Companion
Alstu.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier speciaal outlook ervoor geinstalleerd. Die kreeg je toch al samen met je telefoon. Dan alleen nog op een of andere manier een licensie zien te krijgen. Maar dat moet niet zo lastig zijn weet ik uit ervaring B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Laatst online: 30-07 12:29
Hmmm... mijn c500 gaat de slechte kant op lijkt het wel... mijn menu-knop werkt niet meer goed meer... zodra ik iemand bel dan krijgt de ontvanger mij of onduidelijk te verstaan of helemaal niet. En dat terwijl ik volle bereik op de telefoon heb. Andersom doet ie dat trouwens ook. Als iemand mij belt kan diegene mij ook steeds moeilijk verstaan. Ook heb ik af en toe last van dat de telefoon er gewoon mee kapt en zichzelf uitschakeld op een of andere wijze..

Hebben meerdere mensen hier oit us last van gehad ofzo? En zouden deze mankementen onder een garantie zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Last van stof? Dit zorgde er bij mij voor dat de toetsen niet goed meer werkte. Kan ook doorslaan naar de microfoon natuurlijk. Uitschakelen zonder opdracht herken ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
DaJohn schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:20:
... zodra ik iemand bel dan krijgt de ontvanger mij of onduidelijk te verstaan of helemaal niet. En dat terwijl ik volle bereik op de telefoon heb. Andersom doet ie dat trouwens ook. Als iemand mij belt kan diegene mij ook steeds moeilijk verstaan.
Hebben meerdere mensen hier oit us last van gehad ofzo? En zouden deze mankementen onder een garantie zitten?
Ook ik had het probleem dat men mij niet kon verstaan. Hierom én omdat de mijne ook vastliep en vol stof zat hebben ze hem omgeruild voor een nieuwe (of gereviseerde ?!).
Deze loopt niet meer vast en heeft (nog) geen stof, maar anderen kunnen mij soms nog steeds niet verstaan. Maar of dat aan de ontvangst / orange of echt aan de telefoon ligt weet ik dus niet.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Laatst online: 30-07 12:29
funske schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:47:
[...]

Ook ik had het probleem dat men mij niet kon verstaan. Hierom én omdat de mijne ook vastliep en vol stof zat hebben ze hem omgeruild voor een nieuwe (of gereviseerde ?!).
Deze loopt niet meer vast en heeft (nog) geen stof, maar anderen kunnen mij soms nog steeds niet verstaan. Maar of dat aan de ontvangst / orange of echt aan de telefoon ligt weet ik dus niet.
Dus gewoon Orange opbellen en de problemen doorgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user888
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-01-2021
Voor de geintresseerden, ik heb op http://www.ruwebit.net/article/118 mijn bevindingen met WM5 op de C500 geplaatst. Kun je je eigen mening vormen of je WM5 wilt installeren of niet.

Foto's komen nog...

Groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Voor mij nog geen WM5 denk ik :) Site is trouwens erg traaaag met laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
DaJohn schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:56:
[...]
Dus gewoon Orange opbellen en de problemen doorgeven?
Ja, ben je hem alleen wel minimaal een week kwijt. En of het echt helpt????

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er nou wel en niet weg na het updaten van de firmware van de c500?
Het is me nogal onduidelijk. SMSjes zijn weg na de update? :? (kunnen deze gebackupped worden?)
Synchroniseren van agenda en mail staat op de pc dus is geen probleem lijkt mij.
Verder backuppen van data op de geheugenkaart.
Zijn er nog bepaalde mappen in het os op de telefoon zelf die handig zijn om te backuppen? :)
registry achtige dingen?
Ik moet een flink aantal (10 stuks) spv's updaten dus wilde ik graag weten hoe of wat...

Wat me opvalt is als c500 omgeruild worden en je van Orange een nieuwe krijgt deze gewoon met de eerste firmware is uitgerust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 13:39:
Ik moet een flink aantal (10 stuks) spv's updaten dus wilde ik graag weten hoe of wat...
Handeltje? Overigens zijn SMSjes zonder problemen te backuppen met de software van Jeyo (zie ook een paar postings hoger).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 13:39:
Wat me opvalt is als c500 omgeruild worden en je van Orange een nieuwe krijgt deze gewoon met de eerste firmware is uitgerust.
Dat had ik bij mij ook verwacht, maar toen ik de update draaide bleek dat de laatste versie er al op stond.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 00:42:
Ik heb mun C500 laten vallen, nu zit er een grote ster in het scherm, en de behuizing is enigszins beschadigd, nu heb ik op verschillende fora al gezien dat iemand een *moeilijk te krijgen* behuizing verkoopt, maar deze waren verkocht voordat ik erop had gereageerd.

Kan ik mijn C500 ook via een orange shop ter reparatie aanbieden! want dit telefoontje is wel een geweldig app. waar ik nog lang niet vanaf wil.

ben ik hopelijk gelijk van mijn dust-probleem af _/-\o_
even een update'je na 2 weken:

klein sterretje in plastic scherm, toestel is verder nog in orde....119 euro :S , maar als ik um niet laat fixxen kost het onderzoek 50 euro .... wat een afzetters :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 13:49:
[...]

Handeltje? Overigens zijn SMSjes zonder problemen te backuppen met de software van Jeyo (zie ook een paar postings hoger).
Thanks ik zal het eens proberen met Jeyo. Dankje voor de info.
Handeltje is het niet nee haha.. updaten van de bedrijfs mobieltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user888
Voor een ieder die geintresseerd is in mij relaas over hoe ik van WM5 naar WM2003SE ben gegaan, aanschouw:

http://www.ruwebit.net/article/119/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds ie gerepareerd is voor stof en ik hem geupdate hebt een vervelend probleem:
als ie een tijd je in m'n zak zit en toetsenblokkering (met code) staat aan en ik haal em uit m'n broek (en in m'n broek is er geheid het 1 en ander aan toetsen ingedrukt).. dan blijft ie soms staan in het code schermpje (code leeg) met als melding "even wachten a.u.b" of iets in die trand.. soms moet ik em dan gewoon aan en uit zetten om weer reactie te krijgen.. anders doet ie gewoon nix meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user888
Ik heb op http://www.ruwebit.net/article/120/ een stukje staan over hoe je een WM5-achtige look op met WM2003 kunt krijgen.

Ik had namelijk toch wel heimwee naar het WM5 menu ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien_Inside
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 23:42

Alien_Inside

-geen-

Iemand enig idee hoe het komt dat als ik gebruik van de c500 als USB modem op mn home pc, via de proxy truck, dat ik sommige pagina's niet kan zien of in kan loggen? (hotmail zie ik wel maar zodra ik inlog zoekt ie in een loop, andere pagina's zoals GoT kan ik ook niet op inloggen.
Via het betaalde 'internet access' kan dit wel, maar dit is erg lastig omdat dit maar 2mb is en ik niet iedere keer van instellingen wil switchen.

En weet iermand hoe ik attachements van hotmail kan bekijken in mijn c500 (dus wanneer het niet aangeloten is op mn pc maar gewoon via de IE van de c500)? Of, dat ik in ieder geval de attachements kan 'saven' op de gsm...

-geen-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
Alien_Inside schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:53:
Iemand enig idee hoe het komt dat als ik gebruik van de c500 als USB modem op mn home pc, via de proxy truck, dat ik sommige pagina's niet kan zien of in kan loggen? (hotmail zie ik wel maar zodra ik inlog zoekt ie in een loop, andere pagina's zoals GoT kan ik ook niet op inloggen.
Via het betaalde 'internet access' kan dit wel, maar dit is erg lastig omdat dit maar 2mb is en ik niet iedere keer van instellingen wil switchen.

En weet iermand hoe ik attachements van hotmail kan bekijken in mijn c500 (dus wanneer het niet aangeloten is op mn pc maar gewoon via de IE van de c500)? Of, dat ik in ieder geval de attachements kan 'saven' op de gsm...
Die pagina's zijn dan waarschijnlijks https pagina's. De proxy is zo ingesteld dat dit verkeer er niet over kan lopen. Zelfde gaat op voor de hotmail downloads een aantal bestanden worden geweerd door de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien_Inside
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 23:42

Alien_Inside

-geen-

goh, apart... weer de USB als modem constructie via mn desktop pc: google.nl laad niet in, maar als ik google.nl/whps intoets krijg ik gewoon google te zien. Ik dacht dat het misschien mogelijk zou zijn om bij de niet in te laden site's de whps (oid) subpagina te vinden. Ik heb al wel uitgevonden dat die toevoeging bijna bij geen enkele andere site werkt, maar pagina's die ik via google search heb gevonden kan ik dan soms wel in. Amdere pagina's heb ik iets dergelijks als de whps toevoeging al eerder bij gezien.
Als ik google op wil, wil de pc automatisch het bestand google.wpn (wps) downloaden. Dit is dan weer niet te openen.

Of zijn dit https mirrors?

-geen-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:22
User888: Je hebt je pagina nu 3 keer genoemd. Het is nu wel duidelijk, ajb ophouden hiermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Alien_Inside schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:19:
goh, apart... weer de USB als modem constructie via mn desktop pc: google.nl laad niet in, maar als ik google.nl/whps intoets krijg ik gewoon google te zien. Ik dacht dat het misschien mogelijk zou zijn om bij de niet in te laden site's de whps (oid) subpagina te vinden. Ik heb al wel uitgevonden dat die toevoeging bijna bij geen enkele andere site werkt, maar pagina's die ik via google search heb gevonden kan ik dan soms wel in. Amdere pagina's heb ik iets dergelijks als de whps toevoeging al eerder bij gezien.
Als ik google op wil, wil de pc automatisch het bestand google.wpn (wps) downloaden. Dit is dan weer niet te openen.

Of zijn dit https mirrors?
Vergeet niet in je browser de proxy settings in te voeren, zou er mee te maken kunnen hebben, maar ik dacht dat 'ie het dan helemaal niet deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintmeister
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41

Bintmeister

In boerenkool nederlands graag

Sinds een paar dagen lijkt mijn telefoon de oplader niet meer te pakken? Opladen via de usb aan mn pc lukt nog wel, maar via de oplader niet meer. Ik heb ook al de oplader van mn vriendins telefoon gebruikt, maar ook bij deze oplader wil hij niet laden (en ja, de stopcontacten zelf doen het wel ;) ).

Meerdere mensen met dit probleem?
Maandag maar even langs de orange-shop, want mijn telefoon kraakt als een gek bij het bellen, en vaak schijn ik weg te vallen en ben ik aan de andere kant van de lijn niet te verstaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Mijn C500 schakeld zichzelf vaak plotseling uit en/of aan. Ik heb zelf het idee dat het knopje aan de bovenkant contact blijft maken, omdat het nooit gebeurd als de toetsen gelocked zijn. Zou ik hier iets aan kunnen doen zonder hem open te maken? Zie namelijk de bui al hangen dat ik hem niet meer in elkaar krijg als ik hem open ga schroeven om dat knopje te bekijken.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:06:
ik heb sinds ie gerepareerd is voor stof en ik hem geupdate hebt een vervelend probleem:
als ie een tijd je in m'n zak zit en toetsenblokkering (met code) staat aan en ik haal em uit m'n broek (en in m'n broek is er geheid het 1 en ander aan toetsen ingedrukt).. dan blijft ie soms staan in het code schermpje (code leeg) met als melding "even wachten a.u.b" of iets in die trand.. soms moet ik em dan gewoon aan en uit zetten om weer reactie te krijgen.. anders doet ie gewoon nix meer :(
niemand? want het probleem is vervelend.. als ik bijv nog een ongelezen smsje heb is die weg en na de harde reboot zijn mijn datum en geluidsinstellingen ook fucked up.

toetsenblokkering zonder code is geen optie, aangezien ik dan aan het einde van het werk minstens 10 nieuwe contactpersonen en 20 nieuwe nummers gebeld heb :X (in m'n zak.. onbedoed dus he? :P)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Zijn er misschien mensen die last hebben van het rot T9 woordenboek?
Het lijkt wel of er alleen engelse woorden in staan.
Hij kent bij mij (net fabrieksinstellingen terug gezet met nieuwste firmware op tel) dus geen enkel nederlands woord (voor de update ook al niet).
Woorden zoals me jij hij water fiets zou die toch 100% moeten kunnen aangezien nokia's deze woorden ook kennen.
Ik had gehoopt dat het met deze update over zou zijn want ik blijf woorden invoegen en word er doodziek van.
Heeft nog iemand dit of misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
The_Dart schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:32:
Zijn er misschien mensen die last hebben van het rot T9 woordenboek?
Het lijkt wel of er alleen engelse woorden in staan.
Hij kent bij mij (net fabrieksinstellingen terug gezet met nieuwste firmware op tel) dus geen enkel nederlands woord (voor de update ook al niet).
Woorden zoals me jij hij water fiets zou die toch 100% moeten kunnen aangezien nokia's deze woorden ook kennen.
Ik had gehoopt dat het met deze update over zou zijn want ik blijf woorden invoegen en word er doodziek van.
Heeft nog iemand dit of misschien een oplossing?
Het lijkt er eerder op dat je je t9 nog op Engels hebt staan. Bij instellingen --> landinstellingen zet je je telefoon op Nederlands, maar niet op T9 Nederlands. Dat moet je nog doen tijdens het typen van een bericht door * even in te houden en bij 5 T9 talen even Nederlands te kiezen.
Mocht dit niet werken dan is er inderdaad wat raars aan de hand met je telefoonwoordenboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
OMFG!!!!!!!!!!
Dit is echt de f*king limit.
Je bent de beste !!!
Haha dat wist ik dus niet eens die 5 seconden ingedrukt, ik had gewoon 1 keer steeds ingedrukt zodat ie rechtsboven zei T9 ik nam aan dat na een nieuwe Nederlandse Rom update dit dus wel goed zou staan.
Het heeft bij mij echter dus nooit goed gestaan (bijna 4 maanden) en ik heb dus nu 4 maanden zowat een eigen woordenboek toegevoegd haha.

Bedankt man.

(ps ook de knakker bij belcompany wist mij niet te vertellen hoe ik dit moest oplossen)

[ Voor 10% gewijzigd door GeeMoney op 19-10-2005 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Tijd voor een deel 5!
Wie zorgt er voor een mooie openingspost?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.