Dat zou mooi zijn als dat zo is.. afwachten dusJerome! schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:39:
[...]
Maar niet getreurd, in oktober komen de eerste WM5 mobieltjes, en naar alle waarschijnlijkheid hebben deze ook een dezelfde structuur, zodat het OS gedeelte uit het ROM is te strippen.
Hoi,
De persoon die windows 2005 mobile verspreide mocht dit voor een goede rede niet verspreiden.
Gelukkig had ik de versie al te pakken.
Ik zal jullie afraden om de versie 2005 op de telefoon zetten. Het werkt wel.
De taakmanager is er ook niet en tomtom 5 loopt na een tijdje vast.
Het beste is even wachten totdat de officiele windows 2005 beschikbaar is en hoop dat ze het dan kunnen strippen van andere telefoon wat Jerome al aangaf.
De persoon die windows 2005 mobile verspreide mocht dit voor een goede rede niet verspreiden.
Gelukkig had ik de versie al te pakken.
Ik zal jullie afraden om de versie 2005 op de telefoon zetten. Het werkt wel.
De taakmanager is er ook niet en tomtom 5 loopt na een tijdje vast.
Het beste is even wachten totdat de officiele windows 2005 beschikbaar is en hoop dat ze het dan kunnen strippen van andere telefoon wat Jerome al aangaf.
Jamesbond007uk
Ik zit weer is te klooien met men telefoon als usb modem.
Ik gebruik die tool van orange voor usb moden en connect, is er een manier om te chekken of die nu echt over grps verbind of toch stiekum zit te wappen over telefoonlijn.
Download snelheid is 6.8kb dus zal wel grps zijn. toch ? Kan ik nou ook nog via het gratis internet interentten op men pc ?
zou ik dan hierin wat moeten veranderen:
7. Select: ADVANCED MENU and enter the initialisation string:
+cgdcont=1,"IP","internet","",0,0
Ik gebruik die tool van orange voor usb moden en connect, is er een manier om te chekken of die nu echt over grps verbind of toch stiekum zit te wappen over telefoonlijn.
Download snelheid is 6.8kb dus zal wel grps zijn. toch ? Kan ik nou ook nog via het gratis internet interentten op men pc ?
[ Voor 82% gewijzigd door Mich op 28-08-2005 13:08 ]
Yup je moet internet wijzigen in wap, en in je browser moet je de proxy ook instellen.Mich schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 12:39:
Ik zit weer is te klooien met men telefoon als usb modem.
Anoniem: 153526
Ik heb de update zitten proberen van Windows Mobile 5 maar ik kom niet verder dan de eerste scherm invoer bij mtty1.42.exe
Eerst kreeg ik deze message:
l c:\magneto.bin
Cmd>
En heb erna geprobeerd en dan staat er alleen:
Ik heb dit getypt maar er komt niks verder of er gebeurd niks.
Telefoon is al 10 min aan me laptop gekoppeld.
Weten jullie misschien een oplossing.
Of doe ik iets verkeerd?
Eerst kreeg ik deze message:
Cmd>
En heb erna geprobeerd en dan staat er alleen:
Ik heb dit getypt maar er komt niks verder of er gebeurd niks.
Telefoon is al 10 min aan me laptop gekoppeld.
Weten jullie misschien een oplossing.
Of doe ik iets verkeerd?
Anoniem: 109647
Waar kan ik (liefst op de orangesite) terug vinden wat de verbeteringen zijn van de NL firmware update? Ik kan niets ervan vinden op de orange website.
Ofwel een lijst met de keiharde feitjes, of het uiteindelijk wel de moeite waard is.
(aardig wat mensen op ons werk een c500 met nog de oude software)

Ofwel een lijst met de keiharde feitjes, of het uiteindelijk wel de moeite waard is.
Ik heb de nl-update geplaatst maar volgens mij ben ik een beetje gek geworden. Ik kan nergens de optie vinden om de IR aan te zetten. Ik wil mijn palm via IR verbinden voor modemgebruik, maar inmiddels al tien keer het menu doorgelopen, maar ik kijk er geheel overheen (denk ik
)
Iemand een hint??

Iemand een hint??
Canon 7D ★ 200-400 ★ 70-200/2.8 II ★ 17-40 ★ 15-85 ★ 50/1.8
Omdat de NL update bijna hetzelfde is als de Franse en dit de Franse verbeteringen zijn:Anoniem: 109647 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:08:
Waar kan ik (liefst op de orangesite) terug vinden wat de verbeteringen zijn van de NL firmware update? Ik kan niets ervan vinden op de orange website.![]()
Ofwel een lijst met de keiharde feitjes, of het uiteindelijk wel de moeite waard is.![]()
-Je kan zelf Com poorten aanmaken bij Bluetooth.
-Ontvangen bestanden met Bluetooth worden op een andere locatie opgeslagen: \Storage\Application Data\Volatile.
-Verbetering icm Bluetooth headsets, bij gebruik wordt er automatisch naar het profiel "Hoofdtelefoon" overgeschakeld.
-Bij het smsen zitten er een aantal nieuwe tekens onder #.
-Het profiel "Stil" heeft een nieuw icoontje.
-De trilfunctie is uitgeschakeld tijdens het bellen, als je een sms ontvangt tijdens het bellen zijn er geen problemen meer met de trilfunctie.
-Windows Media Player 10 die velen malen beter is dan WMP 9, je kunt nu o.a. muziek en films synchroniseren met je pc, er zijn betere afspeelmogelijkheden, je kunt video's (echt) fullscreen afspelen.
-De update bevat .NET Compact Framework 1.0 Service Pack 3, wat vooral voordelen heeft voor softwareontwikkelaars. (En voor gebruikers van de sotware die zij ontwikkelen uiteindelijk ook)
-Je kunt video's sturen via MMS (max 30sec).
-Het geheugenbeheer van de camera applicatie is aanzienlijk verbeterd waardoor deze soepeler loopt.
-Het GAPI probleem (flikkerende games) is opgelost.
-GPRS is sneller (van GPRS klasse 8 naar 10, sneller internetten, sneller emailen, sneller MMSen
[ Voor 3% gewijzigd door Bbfreak op 30-08-2005 13:30 ]
Anoniem: 57198
En het 'DOING' geluid is verdwenen als je het * ingedrukt houd tijdens het typen van een SMS. Met het * kun je een (vreemd) teken invoegen in je berichtBbfreak schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:29:
[...]
Omdat de NL update bijna hetzelfde is als de Franse en dit de Franse verbeteringen zijn:
[...]
Anoniem: 2029
Ik heb weer eens gezeik met MMS, voor de 3e keer. Meestal kreeg ik het weer aan de gang door alle
instellingen weg te gooien, maar dit keer is het anders. Ik krijg af en toe een MMS, ik krijg de melding
onderin mijn scherm, en dan kon ik ze altijd hadnmatig ophalen als ik op verzenden/ontvangen klikte.
Nu als ik op de melding van Mediaberichten (3) ga staan, ga ik naar de inbox, en staat er geen enkel
bericht! Als ik verzenden/ontvangen doe dan zegt hij ook direct voltooid nadat de verbinding gemaakt is.
Ik krijg nu dus de melding van Mediaberichten (3) niet meer weg, en ook kan ik geen MMS meer
ontvangen. Iemand dit eerder gezien?
instellingen weg te gooien, maar dit keer is het anders. Ik krijg af en toe een MMS, ik krijg de melding
onderin mijn scherm, en dan kon ik ze altijd hadnmatig ophalen als ik op verzenden/ontvangen klikte.
Nu als ik op de melding van Mediaberichten (3) ga staan, ga ik naar de inbox, en staat er geen enkel
bericht! Als ik verzenden/ontvangen doe dan zegt hij ook direct voltooid nadat de verbinding gemaakt is.
Ik krijg nu dus de melding van Mediaberichten (3) niet meer weg, en ook kan ik geen MMS meer
ontvangen. Iemand dit eerder gezien?
Als ik probeer uptedaten naar Windows Mobile 2005
Krijg ik deze foutmelding.
l c:/magneto.bin
clean up the image temp buffer at 0x8C080000 Length 0x01B00000
MTTYDownloadImageNot allow operation!
Error : DownloadImage return error (code = 0xFFFFFFFF)
Cmd>
Weten jullie misschien wat k fout doe?
Alvast bedankt.
Cmd>
Alvast bedankt.
3 Smaken:Anoniem: 153526 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:00:
Als ik probeer uptedaten naar Windows Mobile 2005
Cmd>
Alvast bedankt.
Of je telefoon is niet simlock-vrij, of hij is niet gedecertificeert door de tool, of je bootloader is niet de correcte.
[ Voor 6% gewijzigd door Jerome! op 01-09-2005 11:52 ]
En hoe kan ik deze na checken?Jerome! schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:39:
[...]
3 Smaken:
Of je telefoon is niet simlock-vrij, of hij is niet gedecertificeert door de tool, of je bootloader is niet de correcte.
Anoniem: 55648
Ok ik twijfel of ik hier of bij het TomTom mobile topic moet posten....
Ik heb de c500 met de laatste orange rom en TTM5 (legaal) en 1 jaar gratis traffic.
Wie heeft traffic werkend met de gratis internet hack (port5080)?
Ik had het voor de update wel werkend maar nu niet meer... traffic werkt alleen met de standaard settings van orange.
wie kan bevestigen dat mijn bevinding klopt en dat het niet aan mijn gepruts ligt?
Ik heb de c500 met de laatste orange rom en TTM5 (legaal) en 1 jaar gratis traffic.
Wie heeft traffic werkend met de gratis internet hack (port5080)?
Ik had het voor de update wel werkend maar nu niet meer... traffic werkt alleen met de standaard settings van orange.
wie kan bevestigen dat mijn bevinding klopt en dat het niet aan mijn gepruts ligt?
Hallo, weet iemand of de SPV-C500 goed werkt met de Pioneer DEH-P70BT autoradio-met-bluetooth carkit? Volgens de Pioneer compatibility list werkt de 8020 wel, en de 8010 geen gegevens. Voor ik naar de Halfords ren om het te proberen is er misschien al wel iemand hier die het geprobeerd heeft...?
Nederlands is makkelijker als je denkt
Nou, dat is snel, volgens deze weblog gaat ie het dus gewoon doen. Da's mooi, dan gaat deze radio in mijn nieuwe Leon!
Anoniem: 63813
even vraagje: kun je het ook uit zetten dat als je telefoon netjes op toetsenblokkering staat je alsnog "hulpnummers" kunt kiezen? Vaak genoeg trek ik m'n telefoon uit m'n zak en dan staat ie weer klaar om een nummer als 112 of 999 te bellen... lijkt me niet zo fijn voor die mensen als ie dat een keer per ongeluk doet.
wel... sinds vandaag slaat mijn toestel vast bij het opstarten naar het bootlogo (rood/groen/blauw/wit). Daarna niks dus. Heel soms lukt het (na verwijdering en herplaatsen van de batterij en opnieuw opstarten) de telefoon aan te krijgen maar dan schiet het toestel elke keer naar de camera en de spraakherkenning. Het lijkt erop dat er een toets blokkeerd. Van de Orange klantenservice heb ik als 'oplossing' gekregen om de update van de SPV maar te installeren. Maar dit wil ik niet... en eigenlijk heb ik ook niet het idee dat dit de oplossing kan zijn?
Meer mensen ervaring met het 'vastlslaan' van toetsen?
Maar dan moet je er wel zeker van zijn dat het niet aan de hardware ligt, om daar zeker van te zijn wil Orange je de rom-update uit laten voeren. Maar dan vervalt officieel de garantie als het fout gaat, lastig gevalletje. Overigens heb ik een methode (zelfde om terug mee te flashen vanaf WM5) waarmee je van de NL UK of Fra update 2 gewoon terug kunt naar elke willekeurige rom, dus dat zal het probleem niet zijn.hemiparo schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 10:35:
wel... sinds vandaag slaat mijn toestel vast bij het opstarten naar het bootlogo (rood/groen/blauw/wit). Daarna niks dus. Heel soms lukt het (na verwijdering en herplaatsen van de batterij en opnieuw opstarten) de telefoon aan te krijgen maar dan schiet het toestel elke keer naar de camera en de spraakherkenning. Het lijkt erop dat er een toets blokkeerd. Van de Orange klantenservice heb ik als 'oplossing' gekregen om de update van de SPV maar te installeren. Maar dit wil ik niet... en eigenlijk heb ik ook niet het idee dat dit de oplossing kan zijn?
De verstandigste oplossing lijkt mij gewoon het toestel terugsturen en laten repareren door Orange/Dynafix. Met een rom-update help je geen hardwarematige problemen de wereld uit. En dan leg je tevens het risico van het flashen bij hun, niet bij jezelf (als er nog garantie op zou zitten)
zit alleen ff met mijn TomTomMobile 5... werkt deze ook goed met de nieuwe update (waren problemen met het zoeken en instellen van poorten en kon zo geen GSP vinden). Dat probleem had ik toen ik de vorige TomTom op de nieuwe Rom wilde doen. Heb nu dus de nieuwe TomTom... werkt deze ook met de nieuwe Rom (kun je het nog volgen
)
EDIT: zowel de rode als de groene knop doen niks. Bellen is dus niet mogelijk. Verder komt de camera elke keer in beeld dus het lijkt alsof deze knop op een of andere manier ingedrukt blijft? Verder heeft een harde reset (uiteindelijk toch gelukt!) niet geholpen!
EDIT: zowel de rode als de groene knop doen niks. Bellen is dus niet mogelijk. Verder komt de camera elke keer in beeld dus het lijkt alsof deze knop op een of andere manier ingedrukt blijft? Verder heeft een harde reset (uiteindelijk toch gelukt!) niet geholpen!
[ Voor 29% gewijzigd door hemiparo op 10-09-2005 12:35 ]
En nu werken de groene en rode knop weer. Snap het niet. Is er trouwens een toets die je in moet drukken om het bootlogo te krijgen? Als dit de groene of rode knop is verklaard dat mijn probleem van vorige week?
Anoniem: 154888
Help!
Ik zit nu al twee dagen te klooien met synchroniseren van WMP 10 en mijn SPV. Het is me op de een of andere manier gelukt om 5 mp3-tjes op de storage card m'n c550 te krijgen, maar nu lukt het me niet meer. Hij stopt steeds met synchroniseren na ongeveer 5% en breekt de synchronisatie dan opeens af.
Weet iemand hoe dit komt en (belangrijker) hoe ik het kan verhelpen?
En ook heb n probleempje met m'n contactpersonen. Alles staat op mn simkaart die eerst in mijn Nokia zat. Kan ik die gegevens kopiëren ofzo? Heb geen zin om 100 telefoonnummers over te tikken...
groetjs
Ik zit nu al twee dagen te klooien met synchroniseren van WMP 10 en mijn SPV. Het is me op de een of andere manier gelukt om 5 mp3-tjes op de storage card m'n c550 te krijgen, maar nu lukt het me niet meer. Hij stopt steeds met synchroniseren na ongeveer 5% en breekt de synchronisatie dan opeens af.
Weet iemand hoe dit komt en (belangrijker) hoe ik het kan verhelpen?
En ook heb n probleempje met m'n contactpersonen. Alles staat op mn simkaart die eerst in mijn Nokia zat. Kan ik die gegevens kopiëren ofzo? Heb geen zin om 100 telefoonnummers over te tikken...
groetjs
c550 is geen c500, zoek eerst eens het goeie topic ...Anoniem: 154888 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 15:49:
Help!
Ik zit nu al twee dagen te klooien met synchroniseren van WMP 10 en mijn SPV. Het is me op de een of andere manier gelukt om 5 mp3-tjes op de storage card m'n c550 te krijgen, maar nu lukt het me niet meer.
Anoniem: 154888
Ach, de c500 blijkt veel overeenkomsten te hebben met c550, dus dacht het hier te proberen... maar ik ben al weg..VisaRider schreef op woensdag 14 september 2005 @ 18:40:
[...]
c550 is geen c500, zoek eerst eens het goeie topic ...
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 154888 op 14-09-2005 19:50 ]
Anoniem: 135338
Ik heb sinds kort problemen met mijn SPV c500. Ik draai al een tijdje windows 2005 mobile zonder problemen. Echter op een gegeven moment deed mijn back toets het niet meer...
echt vervelend.
Nu dacht ik dat het aan 2005 lag, dus heb ik terug geflasched naar 2003 se orange orgineel. Tot mijn spijt deed de toets nog steeds niet (back toets) naast de home toets....
Nu vraag ik me af wat ik het beste kan doen.... garanitie zal wel geen optie zijn omdat ik hem geunlocked heb en geflasched. Heeft iemand een gelijksoortig probleem gehad en toevallig de back toets weer werkend gekregen door hem open te maken ? en schoon te maken ofzo ? ik wil het wel poberen.... ik zag een tijd geleden een manual om je spv c500 open temaken, maar ik kon hem niet meer terug vinden ... heeft iemand een oplossing....
Edoz
Nu dacht ik dat het aan 2005 lag, dus heb ik terug geflasched naar 2003 se orange orgineel. Tot mijn spijt deed de toets nog steeds niet (back toets) naast de home toets....
Nu vraag ik me af wat ik het beste kan doen.... garanitie zal wel geen optie zijn omdat ik hem geunlocked heb en geflasched. Heeft iemand een gelijksoortig probleem gehad en toevallig de back toets weer werkend gekregen door hem open te maken ? en schoon te maken ofzo ? ik wil het wel poberen.... ik zag een tijd geleden een manual om je spv c500 open temaken, maar ik kon hem niet meer terug vinden ... heeft iemand een oplossing....
Edoz
Dat document kun je hier downloaden:
http://www.strengholt-online.nl/spv-c500/C500-de-dusting.doc
Maar ik zou het op de garantie gooien. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze van al die C500's die ze terugkrijgen, gaan controleren of die wel/niet geunlocked/geflashed is.
http://www.strengholt-online.nl/spv-c500/C500-de-dusting.doc
Maar ik zou het op de garantie gooien. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze van al die C500's die ze terugkrijgen, gaan controleren of die wel/niet geunlocked/geflashed is.
Have Fun Funske
Ofdat je ergens aan je telefoon kunt zien dat je geflasht hebt is mij niet duidelijk. Je hebt weer WM2003 dus dat zal geen problemen geven. Unlocken misschien wel, maar via bepaalde methoden kun je dit weer ongedaan maken. Ga er hier vanwege het beleid niet verder op in.funske schreef op donderdag 15 september 2005 @ 11:49:
Dat document kun je hier downloaden:
http://www.strengholt-online.nl/spv-c500/C500-de-dusting.doc![]()
Maar garantie lijkt mij zoals al aangegeven stond de beste oplossing.
Wat is de beste plek om een auto oplader te kopen voor de c500? (verkoopt Orange deze ook?)
Welk merk / model? En wat kost zoiets ongeveer?
De site is momenteel niet beschikbaar, maar de Orange-shops verkopen hem wel en voor zover ik me kan herinnerenAnoniem: 109647 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 15:16:
Wat is de beste plek om een auto oplader te kopen voor de c500? (verkoopt Orange deze ook?)![]()

Have Fun Funske
De site is weer beschikbaar. Hier staat hij:funske schreef op donderdag 15 september 2005 @ 17:44:
[...]
De site is momenteel niet beschikbaar, maar de Orange-shops verkopen hem wel en voor zover ik me kan herinnerenkost die iets van 12,50 euro.
https://shop.orange.nl/accdet.asp?acc=245
en hij kost 14,95 euro
Een autohouder staat hier:
https://shop.orange.nl/accdet.asp?acc=332
en kost 29,95 euro
Dus voor 44,90 ben je klaar.
[ Voor 17% gewijzigd door funske op 15-09-2005 18:03 ]
Have Fun Funske
Je camera toets zit vast. Probeer deze eens vaak in te drukken en telefoon opnieuw aan te zetten.hemiparo schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 10:35:
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Anoniem: 155200
Gasten,
Ik heb een vraagje, weet iemand van jullie mischien waar smsjes worden opgeslagen op mijn spv c500? (welke map)
Ik heb een vraagje, weet iemand van jullie mischien waar smsjes worden opgeslagen op mijn spv c500? (welke map)
Ik heb mezelf net (via email) even een sms gestuurd en daarna gekeken welk bestand er veranderd is rond die tijd. Dan is mijn conclusie dat het bestandAnoniem: 155200 schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 19:18:
MsgQueueDataFileMicrosoft Text SMS Protocol in de Windows map degene is die precies rond die tijd gewijzigd is. En dan bedoel ik de Windows map op het hoogste niveau, dus niet de Windows map die onder Storage staat!
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Have Fun Funske
Die houder kan je voor 10 euro minder ook bij halfords krijgen, dat scheelt ook nog aardig...funske schreef op donderdag 15 september 2005 @ 18:01:
[...]
De site is weer beschikbaar. Hier staat hij:
https://shop.orange.nl/accdet.asp?acc=245
en hij kost 14,95 euro
Een autohouder staat hier:
https://shop.orange.nl/accdet.asp?acc=332
en kost 29,95 euro
Dus voor 44,90 ben je klaar.
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Ik had precies hetzelfde, ik moest zowat op de back toets gaan staan wou die het doen. Vorige week naar orange gebracht en sinds eergister weer terug. Ik had hem btw ook geflasht en orange logo verwijder enz enz. Daar letten ze ( iig bij mij ) niet op en het viel dus compleet onder de garantie. Dus als ik jou was, probeer dat eerst, werkt dat nie, schroef hem zelf openAnoniem: 135338 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 10:36:
Ik heb sinds kort problemen met mijn SPV c500. Ik draai al een tijdje windows 2005 mobile zonder problemen. Echter op een gegeven moment deed mijn back toets het niet meer...echt vervelend.
Edoz
Als je de SMSjes wil opslaan (wat ik aanneem) kun je daar het beste Jeyo Mobile Companion voor gebruiken. Gaat fantastisch!Anoniem: 155200 schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 19:18:
Gasten,
c600:

specs:
Pros:
+ First Windows Mobile 5 Smartphone
+ EDGE
+ Screen quality
+ Stylish design
+ Battery life
+ Overall build and product quality
Cons:
- No WiFi
- Not the best camera
- EDGE not usable for Orange customers
- Windows Mobile 5 causes no revolution, still annoying parts,
cannot change the grid layout
- Minor hardware changes to the SPV C550
- Compatibility with old applications

specs:
Pros:
+ First Windows Mobile 5 Smartphone
+ EDGE
+ Screen quality
+ Stylish design
+ Battery life
+ Overall build and product quality
Cons:
- No WiFi
- Not the best camera
- EDGE not usable for Orange customers
- Windows Mobile 5 causes no revolution, still annoying parts,
cannot change the grid layout
- Minor hardware changes to the SPV C550
- Compatibility with old applications
http://www.xbmcfreak.nl/
nou nog.. nog steeds niet wat ik wil .. ben voorlopig tevreden met m'n c500, maar als ik weer een nieuwe ga kopen wil ik nu toch iig echt wel:
-fm radio
-GOEDE camera + flits (camera's op telefoons zijn kut ja.. maar ms smartphones maken er helemaal een potje van)
mocht er tegen die tijd geen ms smartphone zijn die dit heeft.. dan wordt het maar wat anders hoor.. ik vind het zo debiel dat ze er nog nieteens een fm radio in kunnen zetten..
-fm radio
-GOEDE camera + flits (camera's op telefoons zijn kut ja.. maar ms smartphones maken er helemaal een potje van)
mocht er tegen die tijd geen ms smartphone zijn die dit heeft.. dan wordt het maar wat anders hoor.. ik vind het zo debiel dat ze er nog nieteens een fm radio in kunnen zetten..
Precies.. En wifi mis ik op dit apparaat!Anoniem: 63813 schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:27:
nou nog.. nog steeds niet wat ik wil .. ben voorlopig tevreden met m'n c500, maar als ik weer een nieuwe ga kopen wil ik nu toch iig echt wel:
-fm radio
http://www.xbmcfreak.nl/
Anoniem: 77800
Weet iemand hoe ik een MP3'tje kan instellen voor een ander geluid als een ringtone?
Ik gebruik mijn telefoon i.c.m. Papyrus ook als wekker en zou zoveel zachter gewekt willen worden als het harde gepingel van nu
Ik gebruik mijn telefoon i.c.m. Papyrus ook als wekker en zou zoveel zachter gewekt willen worden als het harde gepingel van nu
Anoniem: 140068
Heb je de software al geupdate op de orange homepage? met de oude kan dat namelijk inderdaad niet
Na wat googlen heb ik zelf het antwoord gevonden.Anoniem: 77800 schreef op maandag 19 september 2005 @ 20:59:
Weet iemand hoe ik een MP3'tje kan instellen voor een ander geluid als een ringtone?
Hoe dan ook, mischien handig voor anderen: RJV Tone Setter for smartphone
Ik word in ieder geval in het vervolg wakker op de zoete tonen van "Isreal Kamakawiwo'ole - Somewhere Over The Rainbow"
@luckyfinger Zo te zien is dat alleen voor wma en wav...
Supports wav and wma files from any folder
dus nogmaals, eerst die romupdate halen, of heb je die al?
Ja update had ik al, maar kon mp3'tjes alleen als ringtone selecteren.Anoniem: 140068 schreef op maandag 19 september 2005 @ 21:33:
@luckyfinger Zo te zien is dat alleen voor wma en wav...
Dit tooltje is inderdaad alleen voor wav en wma, maar heb met een fileconverter mijn mp3-song naar wma geconverteerd en deze op mijn phone gezet.
Heb het al uitgeprobeerd en het werkt perfect!
als ik nou je vraag eerst eens goed had gelezen

[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 140068 op 19-09-2005 22:15 ]
Ik heb ondertussen wel 100 configuratie's geprobeerd om gprs en mms aan de praat te krijgen i.c.m. kpn hi abo maar het wil gewoon niet werken. Heb exact (althans, poging gedaan) de instellingen van m'n oude telefoon overgenomen, instellingen gebruikt voor andere Qteks, instellingen van de Hi site gebruikt, ik krijg het niet aan de praat. Iemand de gouden tip of de gouden instellingen om het werkend te krijgen?
Vraagje misschien kan iemand me helpen. Hoe kan ik mp3's die ik op m'n Spv c500 heb staan instellen als ringtone? Als ik ringtones instel vindt ie alleen de wav files, maar niet de mp3's
Als iemand het weet, alvast heel erg bedankt.

Als je mp3's in je MyDocuments folder op je storage (card) zet zou hij automatisch weergegeven moeten worden wanneer je een beltoon insteld.
edit
Waar je wel om moet denken is dat je de nieuwe ROM op je C500 moet hebben staan. De oude ROM ondersteund nl. geen mp3
/edit
edit
Waar je wel om moet denken is dat je de nieuwe ROM op je C500 moet hebben staan. De oude ROM ondersteund nl. geen mp3
/edit
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 57198 op 20-09-2005 23:47 ]
Sinds ik TomTom Mobile 5 draai op mijn C500 heb ik problemen met het bellen. Als ik gebeld wordt of ik bel iemand op (voor de eerste x die dag) dan kom ik heel brak over aan de andere kant. Als ik weer terug bel doet het weer normaal. Dit moet niet kunnen, ik moet als ik iemand bel meteen iemand kunnen verstaan of de andere mij.
Weet iemand een oplossing of heeft iemand dit ooit eens meegemaakt?
Daar heb ik ook last van gehad, samen met stof. Nadat ik dit gemeld en opgestuurd heb, heb ik een nieuwe ontvangen.DaJohn schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:56:
Sinds ik TomTom Mobile 5 draai op mijn C500 heb ik problemen met het bellen. Als ik gebeld wordt of ik bel iemand op (voor de eerste x die dag) dan kom ik heel brak over aan de andere kant. Als ik weer terug bel doet het weer normaal. Dit moet niet kunnen, ik moet als ik iemand bel meteen iemand kunnen verstaan of de andere mij.
Overigens zou het ook aan de ontvangst kunnen liggen. Toen ik tijdelijk een ander toestel (Nokia) had, kon men mij soms ook niet goed verstaan.
[ Voor 21% gewijzigd door funske op 22-09-2005 12:30 ]
Have Fun Funske
Ja stof heb ik ook erg last van... denk dat ik dan binnenkort een melding ga maken. Nu krijg ik geen geluid meer uit mijn speaker als ik mediaplayer aanzet... Dadelijk backuppen en weer opnieuw de santemekraam erop gooien...funske schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:27:
[...]
Daar heb ik ook last van gehad, samen met stof. Nadat ik dit gemeld en opgestuurd heb, heb ik een nieuwe ontvangen.
Overigens zou het ook aan de ontvangst kunnen liggen. Toen ik tijdelijk een ander toestel (Nokia) had, kon men mij soms ook niet goed verstaan.
Anoniem: 57691
Ik heb mun C500 laten vallen, nu zit er een grote ster in het scherm, en de behuizing is enigszins beschadigd, nu heb ik op verschillende fora al gezien dat iemand een *moeilijk te krijgen* behuizing verkoopt, maar deze waren verkocht voordat ik erop had gereageerd.
Kan ik mijn C500 ook via een orange shop ter reparatie aanbieden! want dit telefoontje is wel een geweldig app. waar ik nog lang niet vanaf wil.
ben ik hopelijk gelijk van mijn dust-probleem af
Kan ik mijn C500 ook via een orange shop ter reparatie aanbieden! want dit telefoontje is wel een geweldig app. waar ik nog lang niet vanaf wil.
Je kunt het toestel wel terug brengen als je het toestel verzekerd hebt bij Orange 
Anders zul je denk ik via een buitenlandse site de behuizing moeten zien te krijgen
Anders zul je denk ik via een buitenlandse site de behuizing moeten zien te krijgen
heeft iemand nog een linkje naar de romupdate? want die site welke eerder genoemd werd moet je reggen om hem te downloaden en de orange site kan ik niet inloggen..
En via deze link? http://www.orange.nl/medi...v_sofware_update_c500.exeAnoniem: 63813 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 16:24:
heeft iemand nog een linkje naar de romupdate? want die site welke eerder genoemd werd moet je reggen om hem te downloaden en de orange site kan ik niet inloggen..
Anders dan gooi ik 'm wel even op rapidshare ofzo.
die link doe het ook, maar ik had me uit ellende maar op die site geregistreerd 
romupdate is geloof ik wel goed gegaan..!
romupdate is geloof ik wel goed gegaan..!
Anoniem: 121250
ik heb m`n c500 uit elkaar gedraaid om het stof weg te halen en een nieuwe behuizing er omheen te doen. Nu is alles gelukt, alleen ik heb wit beeld. heeft iemand dit misschien eerder gehad? Ik heb het stekkertje er al een paar keer opnieuw ingedaan. En zal het aan het beeldscherm liggen of iets anders?
geen id.. misschien stekkertje verkeer erin zitten? probeer even schoon te maken en misschien wat contactspray ?
zonde trouwens dat je hem hebt open gemaakt! stof valt gewoon onder de garantie..
zonde trouwens dat je hem hebt open gemaakt! stof valt gewoon onder de garantie..
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 28-09-2005 19:59 ]
Volgens mij is dit de allernieuwste, met wat bleutooth fixes zodat TomTom 5 beter werkt etc.
http://www.orange.co.uk/c...255115_4212_0328_ship.exe
4.2.1.2 !!
4.2.1.2 !!
Anoniem: 121250
`t was eigenlijk vooral omdat ik een nieuw hoesje had weten te bemachtigen, dat ik gelijk het stof kon weghalen was mooi meegenomen. Contactspray heeft tot dusver nog niet geholpen..Anoniem: 63813 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 19:54:
geen id.. misschien stekkertje verkeer erin zitten? probeer even schoon te maken en misschien wat contactspray ?
Klopt deze heb ik ook al gedownload, maar omdat deze eerst nog niet officieel was heb ik even gewacht op ervaringen van anderen. @MyTi heb je deze geinstalleerd en hoe bevalt deze?Is er verschil merkbaar met TomTom?MyTi schreef op woensdag 28 september 2005 @ 20:00:
Volgens mij is dit de allernieuwste, met wat bleutooth fixes zodat TomTom 5 beter werkt etc.
4.2.1.2 !!
Ah, een nieuwe versie van de Franse/Nederlandse versie. Wat zou er dan verbeterd moeten zijn voor
TomTom 5? Ik heb het idee dat alles wel prima werkt. Misschien Bluetooth wat sneller (ongelofelijk
traag als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een E730). Graag reacties inderdaad met ervaringen!
update: waar staat die changelog?
update2: Hier wat meer info.
TomTom 5? Ik heb het idee dat alles wel prima werkt. Misschien Bluetooth wat sneller (ongelofelijk
traag als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een E730). Graag reacties inderdaad met ervaringen!
update: waar staat die changelog?
update2: Hier wat meer info.
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 2029 op 29-09-2005 14:46 ]
Is er ook een mogelijkheid om de telefoon meer als usb-stick te gebruiken, dus zonder activesync? bij mij op de universiteit kan je geen software installeren, en ik heb eigenlijk geen zin om nog een aparte usb-stick te kopen en mee te nemen, als daar net zo goed mn telefoon voor kan gebruiken.
tevens probeer ik net een theme van coolsmartphone te installeren (sxp2.hme), maar ook al heb ik de unlock gedaan voor het installeren van software, hij geeft toch aan dat de installatie mislukt is:
'Het programma of de instelling kan niet worden geinstalleerd, omdat deze de juiste systeemmachtingen bevat.'
wat houdt deze foutmelding in, en hoe kan ik die theme wel installeren?
tevens probeer ik net een theme van coolsmartphone te installeren (sxp2.hme), maar ook al heb ik de unlock gedaan voor het installeren van software, hij geeft toch aan dat de installatie mislukt is:
'Het programma of de instelling kan niet worden geinstalleerd, omdat deze de juiste systeemmachtingen bevat.'
wat houdt deze foutmelding in, en hoe kan ik die theme wel installeren?
[ Voor 40% gewijzigd door Bintmeister op 04-10-2005 00:03 ]
Volgens mij is gebruik als USB stick niet mogelijk omdat er om drivers verzocht wordt... misschien dat het gevraagde wel op de telefoon zelf geplaatst kan worden?
Gaat niet lukken, helaas. De reden hiervoor is dat de OS het niet ondersteund.
Nog een reden om over te stappen naar WM5.0 deze zorgt ervoor dat je device herkent wordt als Mass storage device
Nog een reden om over te stappen naar WM5.0 deze zorgt ervoor dat je device herkent wordt als Mass storage device
Is dat zo? Dat is handig zeg. Nog meer reden zo snel mogelijk van deze met-stof-overladen C500 teAnoniem: 57198 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:38:
Gaat niet lukken, helaas. De reden hiervoor is dat de OS het niet ondersteund.
replacen met een C600
Is het trouwens mogelijk om, als er een binnenkomend gesprek is, enkel dat gedeelte waar hier het plaatje van Stitch (?) staat een soort van Caller ID plaatje te laten zien?DaLass schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 20:39:
[...]
Aangezien weinig skins voldoen aan de eisen die ik eraan stelheb ik er zelf maar 1 gemaakt (nadat ik de background bij een andere skin "geripped" had
)
[
De skin maakt gebruik van de Alarm Plugin en de RJShortCut plugin. (En uiteraard de standaard plugins voor SMS, Profile, Calendar, enz).
[ Voor 4% gewijzigd door Bintmeister op 06-10-2005 13:01 ]
Ik ben op zoek naar een programmatje waarmee ik al mijn SMSjes van me telefoon op me computer kan zetten. Of dat hij er een backup van maakt.
Weet niet of het er is? Kan ook in dit topic staan, maar om dat nou helemaal door te gaan zoeken
Weet niet of het er is? Kan ook in dit topic staan, maar om dat nou helemaal door te gaan zoeken
Jeyo Mobile CompanionM3ga-Man schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:10:
Ik ben op zoek naar een programmatje waarmee ik al mijn SMSjes van me telefoon op me computer kan zetten. Of dat hij er een backup van maakt.
Alstu.
Hier speciaal outlook ervoor geinstalleerd. Die kreeg je toch al samen met je telefoon. Dan alleen nog op een of andere manier een licensie zien te krijgen. Maar dat moet niet zo lastig zijn weet ik uit ervaring
Hmmm... mijn c500 gaat de slechte kant op lijkt het wel... mijn menu-knop werkt niet meer goed meer... zodra ik iemand bel dan krijgt de ontvanger mij of onduidelijk te verstaan of helemaal niet. En dat terwijl ik volle bereik op de telefoon heb. Andersom doet ie dat trouwens ook. Als iemand mij belt kan diegene mij ook steeds moeilijk verstaan. Ook heb ik af en toe last van dat de telefoon er gewoon mee kapt en zichzelf uitschakeld op een of andere wijze..
Hebben meerdere mensen hier oit us last van gehad ofzo? En zouden deze mankementen onder een garantie zitten?
Hebben meerdere mensen hier oit us last van gehad ofzo? En zouden deze mankementen onder een garantie zitten?
Last van stof? Dit zorgde er bij mij voor dat de toetsen niet goed meer werkte. Kan ook doorslaan naar de microfoon natuurlijk. Uitschakelen zonder opdracht herken ik niet...
Ook ik had het probleem dat men mij niet kon verstaan. Hierom én omdat de mijne ook vastliep en vol stof zat hebben ze hem omgeruild voor een nieuwe (of gereviseerde ?!).DaJohn schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:20:
... zodra ik iemand bel dan krijgt de ontvanger mij of onduidelijk te verstaan of helemaal niet. En dat terwijl ik volle bereik op de telefoon heb. Andersom doet ie dat trouwens ook. Als iemand mij belt kan diegene mij ook steeds moeilijk verstaan.
Deze loopt niet meer vast en heeft (nog) geen stof, maar anderen kunnen mij soms nog steeds niet verstaan. Maar of dat aan de ontvangst / orange of echt aan de telefoon ligt weet ik dus niet.
Have Fun Funske
Dus gewoon Orange opbellen en de problemen doorgeven?funske schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:47:
[...]
Ook ik had het probleem dat men mij niet kon verstaan. Hierom én omdat de mijne ook vastliep en vol stof zat hebben ze hem omgeruild voor een nieuwe (of gereviseerde ?!).
Deze loopt niet meer vast en heeft (nog) geen stof, maar anderen kunnen mij soms nog steeds niet verstaan. Maar of dat aan de ontvangst / orange of echt aan de telefoon ligt weet ik dus niet.
Voor de geintresseerden, ik heb op http://www.ruwebit.net/article/118 mijn bevindingen met WM5 op de C500 geplaatst. Kun je je eigen mening vormen of je WM5 wilt installeren of niet.
Foto's komen nog...
Groeten.
Foto's komen nog...
Groeten.
Ja, ben je hem alleen wel minimaal een week kwijt. En of het echt helpt????DaJohn schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:56:
[...]
Dus gewoon Orange opbellen en de problemen doorgeven?
Have Fun Funske
Wat is er nou wel en niet weg na het updaten van de firmware van de c500?
Het is me nogal onduidelijk. SMSjes zijn weg na de update?
(kunnen deze gebackupped worden?)
Synchroniseren van agenda en mail staat op de pc dus is geen probleem lijkt mij.
Verder backuppen van data op de geheugenkaart.
Zijn er nog bepaalde mappen in het os op de telefoon zelf die handig zijn om te backuppen?
registry achtige dingen?
Ik moet een flink aantal (10 stuks) spv's updaten dus wilde ik graag weten hoe of wat...
Wat me opvalt is als c500 omgeruild worden en je van Orange een nieuwe krijgt deze gewoon met de eerste firmware is uitgerust.
Het is me nogal onduidelijk. SMSjes zijn weg na de update?
Synchroniseren van agenda en mail staat op de pc dus is geen probleem lijkt mij.
Verder backuppen van data op de geheugenkaart.
Zijn er nog bepaalde mappen in het os op de telefoon zelf die handig zijn om te backuppen?
registry achtige dingen?
Ik moet een flink aantal (10 stuks) spv's updaten dus wilde ik graag weten hoe of wat...
Wat me opvalt is als c500 omgeruild worden en je van Orange een nieuwe krijgt deze gewoon met de eerste firmware is uitgerust.
Handeltje? Overigens zijn SMSjes zonder problemen te backuppen met de software van Jeyo (zie ook een paar postings hoger).Anoniem: 109647 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 13:39:
Dat had ik bij mij ook verwacht, maar toen ik de update draaide bleek dat de laatste versie er al op stond.Anoniem: 109647 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 13:39:
Have Fun Funske
Anoniem: 57691
even een update'je na 2 weken:Anoniem: 57691 schreef op maandag 26 september 2005 @ 00:42:
Ik heb mun C500 laten vallen, nu zit er een grote ster in het scherm, en de behuizing is enigszins beschadigd, nu heb ik op verschillende fora al gezien dat iemand een *moeilijk te krijgen* behuizing verkoopt, maar deze waren verkocht voordat ik erop had gereageerd.
klein sterretje in plastic scherm, toestel is verder nog in orde....119 euro
Thanks ik zal het eens proberen met Jeyo. Dankje voor de info.hemiparo schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 13:49:
[...]
Handeltje? Overigens zijn SMSjes zonder problemen te backuppen met de software van Jeyo (zie ook een paar postings hoger).
Handeltje is het niet nee haha.. updaten van de bedrijfs mobieltjes.
Voor een ieder die geintresseerd is in mij relaas over hoe ik van WM5 naar WM2003SE ben gegaan, aanschouw:
http://www.ruwebit.net/article/119/
http://www.ruwebit.net/article/119/
ik heb sinds ie gerepareerd is voor stof en ik hem geupdate hebt een vervelend probleem:
als ie een tijd je in m'n zak zit en toetsenblokkering (met code) staat aan en ik haal em uit m'n broek (en in m'n broek is er geheid het 1 en ander aan toetsen ingedrukt).. dan blijft ie soms staan in het code schermpje (code leeg) met als melding "even wachten a.u.b" of iets in die trand.. soms moet ik em dan gewoon aan en uit zetten om weer reactie te krijgen.. anders doet ie gewoon nix meer
als ie een tijd je in m'n zak zit en toetsenblokkering (met code) staat aan en ik haal em uit m'n broek (en in m'n broek is er geheid het 1 en ander aan toetsen ingedrukt).. dan blijft ie soms staan in het code schermpje (code leeg) met als melding "even wachten a.u.b" of iets in die trand.. soms moet ik em dan gewoon aan en uit zetten om weer reactie te krijgen.. anders doet ie gewoon nix meer
Ik heb op http://www.ruwebit.net/article/120/ een stukje staan over hoe je een WM5-achtige look op met WM2003 kunt krijgen.
Ik had namelijk toch wel heimwee naar het WM5 menu ;-)
Ik had namelijk toch wel heimwee naar het WM5 menu ;-)
Iemand enig idee hoe het komt dat als ik gebruik van de c500 als USB modem op mn home pc, via de proxy truck, dat ik sommige pagina's niet kan zien of in kan loggen? (hotmail zie ik wel maar zodra ik inlog zoekt ie in een loop, andere pagina's zoals GoT kan ik ook niet op inloggen.
Via het betaalde 'internet access' kan dit wel, maar dit is erg lastig omdat dit maar 2mb is en ik niet iedere keer van instellingen wil switchen.
En weet iermand hoe ik attachements van hotmail kan bekijken in mijn c500 (dus wanneer het niet aangeloten is op mn pc maar gewoon via de IE van de c500)? Of, dat ik in ieder geval de attachements kan 'saven' op de gsm...
Via het betaalde 'internet access' kan dit wel, maar dit is erg lastig omdat dit maar 2mb is en ik niet iedere keer van instellingen wil switchen.
En weet iermand hoe ik attachements van hotmail kan bekijken in mijn c500 (dus wanneer het niet aangeloten is op mn pc maar gewoon via de IE van de c500)? Of, dat ik in ieder geval de attachements kan 'saven' op de gsm...
-geen-
Die pagina's zijn dan waarschijnlijks https pagina's. De proxy is zo ingesteld dat dit verkeer er niet over kan lopen. Zelfde gaat op voor de hotmail downloads een aantal bestanden worden geweerd door de server.Alien_Inside schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:53:
Iemand enig idee hoe het komt dat als ik gebruik van de c500 als USB modem op mn home pc, via de proxy truck, dat ik sommige pagina's niet kan zien of in kan loggen? (hotmail zie ik wel maar zodra ik inlog zoekt ie in een loop, andere pagina's zoals GoT kan ik ook niet op inloggen.
goh, apart... weer de USB als modem constructie via mn desktop pc: google.nl laad niet in, maar als ik google.nl/whps intoets krijg ik gewoon google te zien. Ik dacht dat het misschien mogelijk zou zijn om bij de niet in te laden site's de whps (oid) subpagina te vinden. Ik heb al wel uitgevonden dat die toevoeging bijna bij geen enkele andere site werkt, maar pagina's die ik via google search heb gevonden kan ik dan soms wel in. Amdere pagina's heb ik iets dergelijks als de whps toevoeging al eerder bij gezien.
Als ik google op wil, wil de pc automatisch het bestand google.wpn (wps) downloaden. Dit is dan weer niet te openen.
Of zijn dit https mirrors?
Als ik google op wil, wil de pc automatisch het bestand google.wpn (wps) downloaden. Dit is dan weer niet te openen.
-geen-
User888: Je hebt je pagina nu 3 keer genoemd. Het is nu wel duidelijk, ajb ophouden hiermee
Vergeet niet in je browser de proxy settings in te voeren, zou er mee te maken kunnen hebben, maar ik dacht dat 'ie het dan helemaal niet deed.Alien_Inside schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:19:
goh, apart... weer de USB als modem constructie via mn desktop pc: google.nl laad niet in, maar als ik google.nl/whps intoets krijg ik gewoon google te zien. Ik dacht dat het misschien mogelijk zou zijn om bij de niet in te laden site's de whps (oid) subpagina te vinden. Ik heb al wel uitgevonden dat die toevoeging bijna bij geen enkele andere site werkt, maar pagina's die ik via google search heb gevonden kan ik dan soms wel in. Amdere pagina's heb ik iets dergelijks als de whps toevoeging al eerder bij gezien.
Sinds een paar dagen lijkt mijn telefoon de oplader niet meer te pakken? Opladen via de usb aan mn pc lukt nog wel, maar via de oplader niet meer. Ik heb ook al de oplader van mn vriendins telefoon gebruikt, maar ook bij deze oplader wil hij niet laden (en ja, de stopcontacten zelf doen het wel
).
Meerdere mensen met dit probleem?
Maandag maar even langs de orange-shop, want mijn telefoon kraakt als een gek bij het bellen, en vaak schijn ik weg te vallen en ben ik aan de andere kant van de lijn niet te verstaan...
Meerdere mensen met dit probleem?
Maandag maar even langs de orange-shop, want mijn telefoon kraakt als een gek bij het bellen, en vaak schijn ik weg te vallen en ben ik aan de andere kant van de lijn niet te verstaan...
Mijn C500 schakeld zichzelf vaak plotseling uit en/of aan. Ik heb zelf het idee dat het knopje aan de bovenkant contact blijft maken, omdat het nooit gebeurd als de toetsen gelocked zijn. Zou ik hier iets aan kunnen doen zonder hem open te maken? Zie namelijk de bui al hangen dat ik hem niet meer in elkaar krijg als ik hem open ga schroeven om dat knopje te bekijken.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
niemand? want het probleem is vervelend.. als ik bijv nog een ongelezen smsje heb is die weg en na de harde reboot zijn mijn datum en geluidsinstellingen ook fucked up.Anoniem: 63813 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:06:
ik heb sinds ie gerepareerd is voor stof en ik hem geupdate hebt een vervelend probleem:
toetsenblokkering zonder code is geen optie, aangezien ik dan aan het einde van het werk minstens 10 nieuwe contactpersonen en 20 nieuwe nummers gebeld heb

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 19-10-2005 10:29 ]
Zijn er misschien mensen die last hebben van het rot T9 woordenboek?
Het lijkt wel of er alleen engelse woorden in staan.
Hij kent bij mij (net fabrieksinstellingen terug gezet met nieuwste firmware op tel) dus geen enkel nederlands woord (voor de update ook al niet).
Woorden zoals me jij hij water fiets zou die toch 100% moeten kunnen aangezien nokia's deze woorden ook kennen.
Ik had gehoopt dat het met deze update over zou zijn want ik blijf woorden invoegen en word er doodziek van.
Heeft nog iemand dit of misschien een oplossing?
Hij kent bij mij (net fabrieksinstellingen terug gezet met nieuwste firmware op tel) dus geen enkel nederlands woord (voor de update ook al niet).
Woorden zoals me jij hij water fiets zou die toch 100% moeten kunnen aangezien nokia's deze woorden ook kennen.
Ik had gehoopt dat het met deze update over zou zijn want ik blijf woorden invoegen en word er doodziek van.
Het lijkt er eerder op dat je je t9 nog op Engels hebt staan. Bij instellingen --> landinstellingen zet je je telefoon op Nederlands, maar niet op T9 Nederlands. Dat moet je nog doen tijdens het typen van een bericht door * even in te houden en bij 5 T9 talen even Nederlands te kiezen.The_Dart schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:32:
Zijn er misschien mensen die last hebben van het rot T9 woordenboek?
Mocht dit niet werken dan is er inderdaad wat raars aan de hand met je telefoonwoordenboek.
OMFG!!!!!!!!!!
Dit is echt de f*king limit.
Je bent de beste !!!
Haha dat wist ik dus niet eens die 5 seconden ingedrukt, ik had gewoon 1 keer steeds ingedrukt zodat ie rechtsboven zei T9 ik nam aan dat na een nieuwe Nederlandse Rom update dit dus wel goed zou staan.
Het heeft bij mij echter dus nooit goed gestaan (bijna 4 maanden) en ik heb dus nu 4 maanden zowat een eigen woordenboek toegevoegd haha.
Bedankt man.
(ps ook de knakker bij belcompany wist mij niet te vertellen hoe ik dit moest oplossen)
Dit is echt de f*king limit.
Je bent de beste !!!
Haha dat wist ik dus niet eens die 5 seconden ingedrukt, ik had gewoon 1 keer steeds ingedrukt zodat ie rechtsboven zei T9 ik nam aan dat na een nieuwe Nederlandse Rom update dit dus wel goed zou staan.
Het heeft bij mij echter dus nooit goed gestaan (bijna 4 maanden) en ik heb dus nu 4 maanden zowat een eigen woordenboek toegevoegd haha.
Bedankt man.
(ps ook de knakker bij belcompany wist mij niet te vertellen hoe ik dit moest oplossen)
[ Voor 10% gewijzigd door GeeMoney op 19-10-2005 21:47 ]
Tijd voor een deel 5!
Wie zorgt er voor een mooie openingspost?
Wie zorgt er voor een mooie openingspost?
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.