Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 11:31:
[...]
Thanks pwhooftman,
Je hebt me iig al geholpen met het 5 en 2005 misterie. Ik heb dus mobile 2005 (4.40) en daarin zit die keuze die jij nu beschrijft schijnbaar niet.

Weet jij hoe ik deze versie aan de praat krijg?
Ik begin er een hard hoofd in te krijgen...

Dan zou je de zogenaamde Traffic Plugin patch moeten gebruiken waardoor ook niet-TomTom GPSén gebruikt kunnen worden. Haal die van het adres wat enkele regels hieronder genoemd wordt.
Uit één van de eerste berichten van deel 3 van dit topic heb ik onderstaande tekst gehaald:
Je kunt TomTom (v4.40) ook werkend krijgen op de C500 ook al is dat officieel nog niet ondersteund, dmv de traffic plugin patch. Dit werkt ook met de GPS ontvangers die hierboven zijn genoemd.
http://support.tomtom.com/traffic/software/ttm_sp.zip
Dit zijn de instructies die je moet gebruiken met de originele tomtom ontvanger.
Other information you need to get Mobile working on the C500 are as follows,
* If gps connection does not work on C500, you might need to follow these steps:
To connect with bluetooth:
* throw away all TomTom Wireless GPS - devices from your BlueTooth settings (menu Settings (4) - BlueTooth ( )
* DISABLE COM7 - support (menu Configurations (997) - BT SerialPortSetup (2) - second checkbox)
* start TomTom MOBILE (wait 1:30 minute; there should be a beep and another question 'This application is not known...')
* exit TomTom MOBILE
* switch your phone off and on again
* start TomTom MOBILE and you should have a connection with the TomTom Wireless GPS
Dit zijn de instructies die je moet gebruiken voor een andere muis dan de originele tomtom ontvanger.
Zet de 3 mapjes "Benelux Navigator map", "TomTom" en "2577" op je Storage kaart.
Het mapje System heb je niet nodig, die is voor Symbian telefoons.
Installeer de Traffic-update (ook op je Storage kaart)
Zet je gps muis aan.
Zet Com 6 en 7 aan, druk op Done. (dit vind je in BT SerialPortSetup in het 'Configuraties' menu.
(Wanneer ze al aan staan, eerst uit zetten en op "Done" drukken)
Daarna pairen met de bij de muis geleverde code, code 0000 of geen code.
(Is per gps-muis verschillend.)
De naam van je Bluetooth apparaat laten staan.
Of wijzig deze in "TomTom Wireless GPS"
Dan moet het werken
(Let wel op dat je binnenshuis weinig tot geen bereik hebt, dus buiten testen na installatie.)