De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 4)

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste
Acties:
  • 7.338 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 12:29
Als je naar de franse update gaat, is er dan ook weer een manier om weer terug naar de nederlandse versie te gaan? en hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 08:41:
[...]

GELUKT !!!

info http://www.modaco.com/index.php?showtopic=203212
file http://www.modaco.com/index.php?download=456

Is gewoon een bestand die je telkens op moet starten en moet enablen.
- Bluetooth telefoon aan
- Bluetooth headset aan
- Kunnen elkaar vinden
- Programma opstarten en enablen
- Bureaublad
- Spraakknop in drukken
- Hoor je geluid overgaan naar headsett speaker
- EN WINDOWS MEDIA PLAYER OPSTARTEN !!!

Ene keer heb je super goed geluid en andere keer iets kraken :?
Ja deze tip is al eens eerder besproken hiero. Ben blij voor je dat het werkt, want het werkt niet met iedere headset. Het verschil in geluidskwaliteit komt vaak door de afstand tussen de apparaten.
Een zichtverbinding tussen beide doet ook wonderen. Ik merk wel dat sinds de franse rom de geluidskwaliteit verbeterd is.
DaJohn schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:46:
Als je naar de franse update gaat, is er dan ook weer een manier om weer terug naar de nederlandse versie te gaan? en hoe dan?
Ja dit kan op 2 manieren:
- Je zorgt dat je telefoon simlock-vrij wordt (ga ik verder niet op in hier)
- Je kunt de bootloader wijzigen met de TyphoonNBF tools
Google er maar eens op en je komt er vast wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmb
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-05-2024

vmb

Heeft iemand de Franse update werkend i.c.m. met TomTomMobile 5? Ben nl. van plan om te updaten, maar wil natuurlijk wel Tomtom kunnen blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:20
vmb schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:16:
Heeft iemand de Franse update werkend i.c.m. met TomTomMobile 5? Ben nl. van plan om te updaten, maar wil natuurlijk wel Tomtom kunnen blijven gebruiken.
jep ik heb het werkend, en hij herkent ook men beneluxmap, het enige probleem is dat ik hem nog ff moet registeren :P Maar je kan dus rustig overgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmb

vmb

great thnx!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:33

jerry_a

doei

Het enige nadeel van de Franse update is dat bijvoorbeeld Papyrus gedeeltelijk Frans is:

Afbeeldingslocatie: http://img265.echo.cx/img265/9851/papfr5qw.jpg

Weet iemand hier een oplossing voor?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Franse update EN Papyrus, maar ik kan geen frans woord in Papyrus ontdekken......
Misschien een keertje opnieuw installleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmb

vmb

en ja hoor, de franse update werkt perfect samen met ttm 5 i.c.m. originele TT gpsreceiver. De update zelf was zo gebeurd, met sim-lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 07:51:
Ik heb de Franse update EN Papyrus, maar ik kan geen frans woord in Papyrus ontdekken......
Misschien een keertje opnieuw installleren?
Foutje. Ik dacht dat ik de phone nu wel kende. Ik had wel de taal ingesteld maar niet de landinstelling. Bedankt voor je reactie.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:13
Ik heb de laatste tijd vaak last van vastlopers. Als ik bijvoorbeeld gebeld wordt, dan hoor ik de ringtone soms maar 3 sec, waarna het toestel alleen nog maar blijft trillen.
Oppakken werkt niet meer, enige optie is de batterij eruit.
Ik werk nu met de 4.21.1088 (Build 14217) versie, de Engelse ROM.

Iemand die ook dit soort problemen heeft, en zo ja, heb je er iets aan kunnen doen?
Kan ik zomaar terugflashen naar de nederlandse ROM versie?

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Ik zou doorflashen naar de Franse rom.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdstrike
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:47
DaLass schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 23:27:
Ik heb de laatste tijd vaak last van vastlopers. Als ik bijvoorbeeld gebeld wordt, dan hoor ik de ringtone soms maar 3 sec, waarna het toestel alleen nog maar blijft trillen.
Oppakken werkt niet meer, enige optie is de batterij eruit.
Ik werk nu met de 4.21.1088 (Build 14217) versie, de Engelse ROM.

Iemand die ook dit soort problemen heeft, en zo ja, heb je er iets aan kunnen doen?
Kan ik zomaar terugflashen naar de nederlandse ROM versie?
Ja, ook ik had daar last van de laatste tijd met de UK rom. Kan niet zeggen of het juist daar vaker mee gebeurd: ik heb het toestel vrijwel direct na aankoop ge-update naar de UK versie :*) . Ik heb de tip van de Franse update opgevolgd. Kost wel weer een tijdje pielen om alle settings goed te krijgen, maar inmiddels draait alles weer en ik merk al verbetering (sneller, betere t9, mp3 ringtones).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik de Franse Rom heb, heb ik juist vaker last van vastlopers. Ook gaat ie soms zomaar uit en weer aan. Laatst was ik ineens al mijn Nederlandse instellingen kwijt en moest dat dus weer aanpassen...
Iemand anders ook deze problemen met de Franse Rom? Iemand een tip om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Bij mij draait de Franse rom ook perfect.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
Birdstrike schreef op zondag 22 mei 2005 @ 20:15:
[...]

Ja, ook ik had daar last van de laatste tijd met de UK rom. Kan niet zeggen of het juist daar vaker mee gebeurd: ik heb het toestel vrijwel direct na aankoop ge-update naar de UK versie :*) . Ik heb de tip van de Franse update opgevolgd. Kost wel weer een tijdje pielen om alle settings goed te krijgen, maar inmiddels draait alles weer en ik merk al verbetering (sneller, betere t9, mp3 ringtones).
Ik heb mn toestel ook binnen een maand naar aankoop ge-updated, maargoed, vanuit de franse rom kan je dus niet meer terug als je nog een simlock hebt. Dus daar ben ik nog niet over uit of ik die stap wil zetten.

Is trouwens de originele nederlandse rom ook ergens te downloaden?

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook een tijd de Franse update gebruikt, totdat ik plotseling merkte dat m'n application unlock niet meer werkte :'( zelfs het speciaal toegestuurde unlock-tooltje van OrangeDevelopers hielp niet meer.

Daarom helaas de UK versie er maar weer opgezet. Vermoed dat het aantal programma's e.d. de oorzaak waren van dit euvel :P anders zou ik het ook niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben sinds februari ook eigenaar van een C500. Ik heb nog weinig problemen gehad alleen wel stof onder het scherm en soms loopt de telefoon vast maar das verder geen probleem. Alleen nu is mijn luidspreker waar dus de beltoon door klinkt kapot/defect/begrenst of wat dan ook. :? Als ik word gebeld dan moet je de telefoon in je oor drukken om een beltoon te horen en hetzelfde geld met een filmpje kijken. Ik heb alles al nagecheckt maar overal staat het volume voluit dus ik snap hier nix van. Het is ook van de ene op andere nacht gebeurt en ik heb de telefoon nooit laten vallen. Zijn er meer met dit probleem?zoja wat moet ik er aan doen? BVD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:45:
Heb ook een tijd de Franse update gebruikt, totdat ik plotseling merkte dat m'n application unlock niet meer werkte :'( zelfs het speciaal toegestuurde unlock-tooltje van OrangeDevelopers hielp niet meer.

Daarom helaas de UK versie er maar weer opgezet. Vermoed dat het aantal programma's e.d. de oorzaak waren van dit euvel :P anders zou ik het ook niet weten.
Hoe doe je dat dan.....dacht dat je niet terug kunt 'rom'-en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Oude franse rom downen, typhoon bf tools 0.3 downen, bootloader ermee terugflashen en je kint weer een andere rom erop zetten.\
Beter lezen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 10:41:
[...]

Denk eerder dat de meeste mensen weten dat dit (haast) niet te krijgen is...
Ja maar, vraag genereerd toch aanbod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hmm, haal net telefoon uit mijn zak staat ie uit, terwijl ik zeker weet dat hij 2 uur geleden nog aanstond. En de batterij is ook nog eens helemaal vol.

Kunnen er nog andere plausibele verklaringen zijn waarom hij ineens uit is gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Laatst online: 14:20
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:14:
Hmm, haal net telefoon uit mijn zak staat ie uit, terwijl ik zeker weet dat hij 2 uur geleden nog aanstond. En de batterij is ook nog eens helemaal vol.

Kunnen er nog andere plausibele verklaringen zijn waarom hij ineens uit is gegaan?
Ik ken dit probleem, heb het ook wel is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Ik ben nu ook aan het kijken naar deze telefoon, het vreemde is alleen dat ik nergens een prijs kan vinden, en hoeveel hij kost zonder abo, simlock etc. Ook zou ik graag weten hoeveel de Orange versie kost met simlock en abo/beltegoed.

Ik heb al gezocht maar overal staan een hoop telefoons maar niet de 8010, of er staat gewoon geen prijs bij.

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij bestaat alleen met simlock van orange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:05:
hij bestaat alleen met simlock van orange
de 8010 toch niet? of de SP3?

ik heb al wel gezien dat een gesimlockte C500 van orange €269 kost, maar ik heb een Hi Prepay kaart die ik niet graag kwijt wil, dus dit kan niet..

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-07 11:49
Ik heb een probleempje die ik niet zo 1 2 3 kan oplossen.
Ik heb een net gekocht Orange C500 toestel.
Ik sluit hem aan op mijn pc via de USB kabel en MS ActiveSync ziet mijn telefoon en synchroniseerd de boel netjes. Dus lijkt mij goed aangesloten maar als ik mijn "Mobiel apparaat" selecteer in verkenner dan krijg ik de volgende foutmelding "Kritieke communicatieservices zijn niet gestart. Probeer het mobiele apparaat opnieuw in te stellen en nogmaals verbinding te maken." Kan bij deze melding alleen op OK klikken. Heb telefoon aan uit gedaan en active sync gedeinstallen en installed (dit is de oplossing volgens Orange Premier Klantenservice 4x gebeld 4x zelfde oplossing) maar die werkt ook niet. Wie o wie kan me helpen aub?

[ Voor 5% gewijzigd door qwaurck op 26-05-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk heb je McAfee firewall aanstaan o.i.d.

Uitschakelen of gewoon even de regels voor ActiveSync aanpassen in je firewall ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
ik heb de laatste paar dagen dat m'n sms toon een ploenk is, terwijl er een wav bestandje achter gekoppeld is dat eigenlijk zou moeten afspelen.

de ene keer werkt het wel, de andere keer nier :S

can some1 help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 21:34
Is er misschien een Sega Megadrive emulator voor de C500 :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
  • Laatst online: 14-09 17:58
leuke zaken voor orange c500 eigenaren.

[link verwijderd]

allemaal voor gratis!
Modbreak:Bespreken van unlock methoden is niet toegestaan!
Zie Het algemeen beleid #gsm-unlock

[ Voor 60% gewijzigd door Canaria op 29-05-2005 21:04 ]

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwaurck
  • Laatst online: 11-07 11:49
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 17:43:
Waarschijnlijk heb je McAfee firewall aanstaan o.i.d.

Uitschakelen of gewoon even de regels voor ActiveSync aanpassen in je firewall ;)
Inderdaad was het mijn ZoneAlarm die problemen geeft alleen had ik in ZoneAlarm alle ActiveSync programma's toegevoegd in de Program Control gedeelte en alles aangevinkt, die met Active Sync te maken had. Alleen dit mocht niet baten. Weet iemand nog welke extra services of programma in ZoneAlarm hoord te staan zodat ZoneAlarm kan blijven draaien?
Groet,
Daniël

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even vraagje: is het mogelijk om via orange share (of de tweak dat alles via share kon, dus kostenloos) een soort radiostream te ontvangen?
Want mp3tjes zijn wel leuk enzo.. maar soms heb ik ook wel eens zin in radio.. en dat zit nou net niet op de c500 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om morgen een SPV C500 te bestellen (na uitvoerig gebruik te maken van deze topic _/-\o_ :Y) ) en ik vraag me alleen af of www.smartphoneshop.nl de goedkoopste webshop is, waar de SPV C500 los te kopen is (met simlock natuurlijk) en of deze site betrouwbaar is (er is maar 1 entry in de shopsurvey).

Ik neem aan dat het ook niet uitmaakt dat ik laterna een los sim-kaartje van orange erbij koop?

Bij voorbaat dank voor de antwoorden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geloof dat ik hem wel eens goedkoper heb zien staan (geloof dat toen ik hem 2e hands kocht, hij nieuw 269 black kostte en 249 oid silver).
Maarja.. zoals ik hier tegen iedereen zeg: waarom niet 2hands? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 19:09:
geloof dat ik hem wel eens goedkoper heb zien staan (geloof dat toen ik hem 2e hands kocht, hij nieuw 269 black kostte en 249 oid silver).
Maarja.. zoals ik hier tegen iedereen zeg: waarom niet 2hands? :p
heh ik heb genoeg geld ervoor en hou niet zo van tweede hands :p geen flauw idee waarom niet, maar dat is gewoon zo.
Bedankt voor de info btw :P

Weet iemand hier hoe je ClearType aan zou moeten zetten? Ik heb 't nergens duidelijk kunnen vinden via google :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan niet standaard, er is geloof ik wel een registertweak voor.. (misschien effe search @ modaco proberen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb zojuist een aantal posts verwijderd. Discussiëren over unlock methoden is niet toegestaan!

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 19:42:
[...]

heh ik heb genoeg geld ervoor en hou niet zo van tweede hands :p geen flauw idee waarom niet, maar dat is gewoon zo.
Bedankt voor de info btw :P

Weet iemand hier hoe je ClearType aan zou moeten zetten? Ik heb 't nergens duidelijk kunnen vinden via google :(
Kijk eens aan... http://www.modaco.com/She...version_-t109918-s20.html

Zoveel geld en niet kunnen zoeken. Jammer weer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey hebben jullie dit al gezien: een grotere batterij voor de MPX220.

Nu is dit natuurlijk een andere telefoon (wel een wm2003se), maar zijn er ook van dit soort grotere batterijen voor de c500? (1900mah zou wel lekker zijn :D)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Vandaag las ik wat interessant nieuws op modaco. Gebruiker Gaunche heeft contact gehad met Orange NL met de vraag of er wat meer bekend is over de C550.

De release date werd vrijgegeven: juli (op engadget wordt zelfs 11 juli gespeculeerd)
Er werd zelfs een specsheet vrijgegeven welke hier te downloaden is. Let er wel op dat je ingelogd moet zijn, om te kunnen downloaden.

Korte samenvatting:
Windows Mobile 5
128 MB geheugen
1,3 Megapixel camera met flits
en groter display

Ziet er vrij goed uit in tegenstelling tot de eerdere specificaties op Orange.nl, nu maar hopen dat deze gebruiker het verhaal niet verzonnen heeft. Ik blijf er alsnog een beetje sceptisch over, Orange kennende met het halen van release dates.

@mockingbird
Heb nog geen batterijen kunnen bespeuren op het internet die geschikt zijn voor de c500 met een hogere capaciteit, wel vervangende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm wm5 beter camera.. flits.. bijna alles wat ik wil.. ownee.. nog geen fm radio! laat dan maar hangen :( (wanneer komt WM met fm radio ondersteuning?!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spiderbalm
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
Wie oh wie kan mij helpen.
Ik heb de gratis internet instellingen in mijn spv c500 ingevuld en het werkt inderdaad met ie.
Ik heb ook opera, maar deze werkt nog steeds niet terwijl ik wel in de opera.ini de proxy gewijzigd heb en ook de http op 1 heb staan.
Hieronder mijn instellingen, wie kan mij helpen.
Dit zijn mijn huidige verbindingen:

Internet-verbinding:

Orange World
Werk verbindingen:
automatisch
Wap-verbindingen:
automatisch
beveiligde wap-verbindingen:
automatisch

Menu: verbindingen bewerken.

1 inbelverbindingen
2 VPN verbindingen
3 Proxy verbindingen
4 Gprs verbindingen

1 inbel verbindingen:
1a Internet GSM
maakt verbinding met:
internet
telefoonnummer:
628500666
gebruikersnaam
0628000000
wachtwoord:
domein:
leeg

1b wap csd:
maakt verbinding met:
internet
telefoonnummer:
628500666
gebruikersnaam
0628000000
wachtwoord:
domein:
leeg

2 VPN verbindingen:
leeg

3 Proxy verbindingen:
3a wap proxy
maakt verbinding van:
internet
maakt verbinding met:
wap-netwerk
proxy:
10.250.255.188:5080
type:
HTTP
gebruikersnaam:
0628000000
wachtwoord:

4 GPRS verbindingen:
4a Internet Acces:
maakt verbinding met:
internet
toegangspunt:
internet
gebruikersnaam:
leeg
wachtwoord:
leeg
primair dns:
10.250.255.188
secundair dns:
10.250.255.188
ip-adres:
leeg

4b mms, vermeld geen specificaties, standaard instelling van orange.

4c Orange World:
maakt verbinding met:
internet
toegangspunt:
wap
gebruikersnaam:
leeg
wachtwoord:
leeg
primair dns:
0.0.0.0
secundair dns:
0.0.0.0
ip-adres:
leeg
m.vr.gr.
spiderbalm

Samsung UE55C7700 - oneplus 6 - BD C6900 - T-Valduec 3008 - HDD Medion 320 - @smit CI + ziggo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
spiderbalm schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:52:
Wie oh wie kan mij helpen.
Ik heb de gratis internet instellingen in mijn spv c500 ingevuld en het werkt inderdaad met ie.
Ik heb ook opera, maar deze werkt nog steeds niet terwijl ik wel in de opera.ini de proxy gewijzigd heb en ook de http op 1 heb staan.
Hieronder mijn instellingen, wie kan mij helpen.
Dit zijn mijn huidige verbindingen:

1 inbel verbindingen:
1a Internet GSM
maakt verbinding met:
internet
telefoonnummer:
628500666
gebruikersnaam
0628000000
wachtwoord:
domein:
leeg

1b wap csd:
maakt verbinding met:
internet
telefoonnummer:
628500666
gebruikersnaam
0628000000
wachtwoord:
domein:
leeg
spiderbalm
Hmm heb je instellingen even nagelopen en het lijkt te kloppen wat betreft de instellingen rondom Orange World. Je kunt proberen je WAP verbinding ipv automatisch ook op Orange World te zetten.
Wat ik bij de verbindingen internet GSM en CSD zie (wat je niet nodig hebt lijkt me) lijkt me het telefoonnummer niet te kloppen, kan een typo zijn.
Kun je via Internet Explorer wel gratis internetten? Weten we of het aan de instellingen ligt van Opera of de verbindigsinstellingen. Doet IE het wel, post je opera.ini eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spiderbalm
Ik heb via ie gratis internet, via orange. Met opera krijg ik trouwens de melding dat hij de server niet kan vinden, dus ik kom niet op internet. Als ik alles op internet acces zet, dan is ie gratis en dan telt hij wel opera. Met de check van www.google.com/t.pdf krijg ik bij ie, over orange world de melding dat hij de url niet heeft gevonden.
De opera instellingen zijn als volgt:
[Proxy]
Automatic Proxy configuration URL=
Enable HTTP 1.1 for Proxy=1
No Proxy Servers
Use FTP=0
Use HTTPS=0
Use HTTP=1
Use GOPHER=0
Use WAIS=0
Use Automatic Proxy Configuration=0
Server=10.250.255.188:5080
No Proxy Servers Check=0

Samsung UE55C7700 - oneplus 6 - BD C6900 - T-Valduec 3008 - HDD Medion 320 - @smit CI + ziggo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Nee, ik lees op smartphone-club.nl wel wat ervaringen. Maar de systeemversie is dezelfde als de Franse dus ik vond het de moeite niet waard te updaten. Enige verschil is dat 'ie standaard geen t9 nl heeft, en geen Orange rommel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
:( Kan op geen enkel manier weer terug naar een andere Rom zoals de UK bijvoorbeeld...
Wat heb ik gedaan... Ik heb van te voren de simlock getoggled naar uit. Daarna heb ik de Franse update gedraait zonder foutmeldingen... Deze heeft hij dus geinstalleerd... Maar zodra ik wil terug flashen geeft hij aan dat ik dus een franse versie heb (en geen nederlanse dus... oeps...) Verder volg ik dit: http://www.mobismart.net/...efault.aspx?g=posts&t=683 op maar dan krijg ik een foutmelding over compatibliteit en dergelijke... wat kan ik doen? Hij draait dus wel de Franse ROM...

[ Voor 16% gewijzigd door DaJohn op 01-06-2005 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via www.bel1649.nl/mobiel.php kun je regelen dat je goedkoop via je mobiel naar het buitenland kunt bellen. Nu wil ik graag mijn buitenlandse telefoonnummers via hun manier voorprogrameren, maar dan moet ik een pauze inlassen in het telefoonnummer (zie onderaan hun pagina voor een voorbeeld). Ze leggen helaas wel uit hoe het met een Nokia, Siemens of Motorola moet, maar niet met een Windows smartphone als de C500 die ik heb.

Weet iemand hoe je een pauze moet aangeven in een telefoonnummer in je contactpersonen?

Ik ben benieuwd.

Groeten,
Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht is het al behandeld maar ik kon het niet zo snel vinden: Over 2 weken krijg ik de orange spv c500 met tom tom mobile 5 thuis gestuurd. Nu heb ik een Mr Handsfree carkit met bluetooth. Gaan deze 2 op elkaar en in combinatie werken? Komen dan de stemmen van de navigatie over de carkit?
Bedankt alvast voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

DaJohn schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:35:
:( Kan op geen enkel manier weer terug naar een andere Rom zoals de UK bijvoorbeeld...
Wat heb ik gedaan... Ik heb van te voren de simlock getoggled naar uit. Daarna heb ik de Franse update gedraait zonder foutmeldingen... Deze heeft hij dus geinstalleerd... Maar zodra ik wil terug flashen geeft hij aan dat ik dus een franse versie heb (en geen nederlanse dus... oeps...) Verder volg ik dit: http://www.mobismart.net/...efault.aspx?g=posts&t=683 op maar dan krijg ik een foutmelding over compatibliteit en dergelijke... wat kan ik doen? Hij draait dus wel de Franse ROM...
Zoek eens goed in dit topic,. je moet je bootrom eerst terugflashen naar een oudere versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Heeft iemand de nederlandse t9dll even welke die kan hosten of mailen. bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lfjn
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 15:23
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 19:27:
Via www.bel1649.nl/mobiel.php kun je regelen dat je goedkoop via je mobiel naar het buitenland kunt bellen. Nu wil ik graag mijn buitenlandse telefoonnummers via hun manier voorprogrameren, maar dan moet ik een pauze inlassen in het telefoonnummer (zie onderaan hun pagina voor een voorbeeld). Ze leggen helaas wel uit hoe het met een Nokia, Siemens of Motorola moet, maar niet met een Windows smartphone als de C500 die ik heb.

Weet iemand hoe je een pauze moet aangeven in een telefoonnummer in je contactpersonen?

Ik ben benieuwd.

Groeten,
Chris
Uit de manual:

Inserting a manual pause in a dialing sequence

There may be phone numbers that require a pause longer
than three seconds in the dialing sequence. For these cases,
you can pause as long as you want and manually continue
the dialing sequence using the Talk button.
1 On the Home screen, press the Start soft key, select
Contacts, and then press the Action button.
2 Select the contact whose phone number you want to insert
a pause, and press the Action button.
3 Press the Edit soft key and press the navigation stick left or
right to move the cursor between the numbers where you
want the dialing sequence to pause before proceeding.
4 Press the Menu soft key, select Insert Wait, and then
press the Action button. The letter "w" will appear in the
number to show where the pause will occur in the dialing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
MindedRaptor schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:55:
[...]

Zoek eens goed in dit topic,. je moet je bootrom eerst terugflashen naar een oudere versie.
Heb ik al gedaan, maar geeft dan nog steeds een foutmelding... Mijn bootloader is van 2.x naar 1.x gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lfjn schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 08:49:
[...]

Uit de manual:

Inserting a manual pause in a dialing sequence

There may be phone numbers that require a pause longer
than three seconds in the dialing sequence. For these cases,
you can pause as long as you want and manually continue
the dialing sequence using the Talk button.
1 On the Home screen, press the Start soft key, select
Contacts, and then press the Action button.
2 Select the contact whose phone number you want to insert
a pause, and press the Action button.
3 Press the Edit soft key and press the navigation stick left or
right to move the cursor between the numbers where you
want the dialing sequence to pause before proceeding.
4 Press the Menu soft key, select Insert Wait, and then
press the Action button. The letter "w" will appear in the
number to show where the pause will occur in the dialing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoelde hierboven Bedankt!
Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Dajohn mijn excuus ik had het niet gezien. Die toggling is niet het zelfde als een echte imei simunlock. Je moet met nbftools alsnog de headers van net nk.nbf bestand bewerken. Dus versienummers omhoog gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
MindedRaptor schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:43:
Dajohn mijn excuus ik had het niet gezien. Die toggling is niet het zelfde als een echte imei simunlock. Je moet met nbftools alsnog de headers van net nk.nbf bestand bewerken. Dus versienummers omhoog gooien.
Ik krijg als foutmelding, als ik de UK Rom erop wil plaatsen, iets over vender ID?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Wat staat bij operator in jou nbf? orange02? die moet dan ook hetzelfde zijn in de uk rom.
en version?

yo dajohn zou je mij de t9dutchldb.dll kunnen passen? me=hoodlum200

[ Voor 35% gewijzigd door Sayko op 02-06-2005 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
MindedRaptor schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:53:
Wat staat bij operator in jou nbf? orange02? die moet dan ook hetzelfde zijn in de uk rom.
en version?

yo dajohn zou je mij de t9dutchldb.dll kunnen passen? me=hoodlum200
Bij de franse versie staat nu:
HTC
SPV C500
4.2.2.1
FRENCH
2.0.2.13
ORANGE

De versie die ik erop wil is:
HTC
SPV C500
4.1.1.4
ENGLISH
1.1.1.91
ORANGE

Ik weet in ieder geval dat ik English moet veranderen naar French, maar wat ik precies bij de veries moet doen? Ik heb een en ander wel aangepast, maar krijg dan te horen dat ik een nieuwere nbf file moet hebben... dus het is iets kleins vermoed ik. De bootloader heb ik al gefalsht naar de 1.x versie

Waar haal ik die t9dutchdb.dll vandaan en hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

maak van 4.1.1.4>>5.2.2.5 en de onderste 2.2.2.99
t9dutch staat in je windows map vand e tel. die kun je via de tel kopieren naar je sd kaart.

[ Voor 53% gewijzigd door Sayko op 02-06-2005 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Speedfight schreef op zondag 24 april 2005 @ 14:40:
[...]

Nee dit is er nog niet, het kan zijn dat de infrarood poort niet eens geschik is hiervoor... Waardoor het technisch dus ook onmogelijk is.
In dat topic staat juist dat je daar een windows mobile toestel voor nodig hebt. Waarom kan het dan niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Laatst online: 15:45

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:04:
Wellicht is het al behandeld maar ik kon het niet zo snel vinden: Over 2 weken krijg ik de orange spv c500 met tom tom mobile 5 thuis gestuurd. Nu heb ik een Mr Handsfree carkit met bluetooth. Gaan deze 2 op elkaar en in combinatie werken? Komen dan de stemmen van de navigatie over de carkit?
Ja werkt, en nee stemmen komen niet over je carkit. Dat zou irritant zijn, want dan gaat bij elke instructie van Tom je radio op mute.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
cornelixnootje1 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 18:16:
[...]

In dat topic staat juist dat je daar een windows mobile toestel voor nodig hebt. Waarom kan het dan niet? :?
Je hebt windows mobile telefoons maar ook pda's met windows mobile en daar is het wel op mogelijk, maar op windows mobile gsm's zoals de c500 en verwanten is (nog) niet mogelijk.
Novii bied wel remote software voor nokia smartphones aan zie ik... Misschien is het afwachten.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

De IR van de spv's zijn gewoonweg niet sterk genoeg daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
denis schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:04:

Ja werkt, en nee stemmen komen niet over je carkit. Dat zou irritant zijn, want dan gaat bij elke instructie van Tom je radio op mute.

ja dat klopt...maar dat is juist de bedoeling?...als je de radio lekker hard hebt staan hoor ik de telefoon dus echt niet...laat staan de navigatie.....of valt dit mee? In ieder geval bedankt voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Er is ook een leuk alternatief voor Mobiluck gekomen om te BlueJacken namelijk Smurf, hiet de website: http://www.gatefold.co.uk/smurf/
Ik ga hem morgen proberen...

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdstrike
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:47
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 19:09:
quote:
....
ja dat klopt...maar dat is juist de bedoeling?...als je de radio lekker hard hebt staan hoor ik de telefoon dus echt niet...laat staan de navigatie.....of valt dit mee? In ieder geval bedankt voor het antwoord.
Dit valt reuze mee, het speakertje van de C500 is krachtig genoeg. Tenzij je 12x 300 watt vol staat te pompen. Dan wordt het lastig idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
deze gsm is het helemaal te gek. Ik heb hem net 2 dagen en kijk de hele dag friends afleveringen. :)

Heeft iemand een tip voor een geheugenkaart bij een webwinkel? (zonder dat ie traag wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
MindedRaptor schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:43:
maak van 4.1.1.4>>5.2.2.5 en de onderste 2.2.2.99
t9dutch staat in je windows map vand e tel. die kun je via de tel kopieren naar je sd kaart.
Net geprobeerd... krijg dan een Error 296: upgrade only...

ff de specs die ik tot nu op mijn phone heb staan...
de Franse Rom.
Bootloader:
IPL 1.00
SPL 1.01.0098

Zoals eerder gezegd de 4.2.2.1 Franse Rom

Als er nog vragen zijn dan hoor ik die...

Wat ik misschiel wel afvraag: Ik heb een oudere franse rom gebruikt voor de bootloader... zal dat wat uitmaken?

:+ Ja dus... hèhè... daar zat het um in... had een nieuwere bootloader dan de UK versie op staan... 8)7

Maar wat ik me nu dan afvraag... ik heb de van 4.1.1.4>>5.2.2.5 en de onderste 2.2.2.99 gemaakt, stel dat ik weer de Franse Rom wil gebruiken omdat ik deze helemaal niet beter vind, wat moet ik dan de nummers maken?

[ Voor 34% gewijzigd door DaJohn op 03-06-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spiderbalm
Jerome, zoals je ziet heb ik de instellingen van opera ini er ook opgezet, weet je misschien inmiddels al een oplossing?
Jerome! schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:47:
[...]

Hmm heb je instellingen even nagelopen en het lijkt te kloppen wat betreft de instellingen rondom Orange World. Je kunt proberen je WAP verbinding ipv automatisch ook op Orange World te zetten.
Wat ik bij de verbindingen internet GSM en CSD zie (wat je niet nodig hebt lijkt me) lijkt me het telefoonnummer niet te kloppen, kan een typo zijn.
Kun je via Internet Explorer wel gratis internetten? Weten we of het aan de instellingen ligt van Opera of de verbindigsinstellingen. Doet IE het wel, post je opera.ini eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
spiderbalm schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:53:
Ik heb via ie gratis internet, via orange. Met opera krijg ik trouwens de melding dat hij de server niet kan vinden, dus ik kom niet op internet. Als ik alles op internet acces zet, dan is ie gratis en dan telt hij wel opera. Met de check van www.google.com/t.pdf krijg ik bij ie, over orange world de melding dat hij de url niet heeft gevonden.
Je geeft hier zelf dus al aan dat over IE met orange world de check mislukt. Je zult dus nog een keer alle gegevens goed door moeten lopen wat betreft je instellingen op je telefoon.
Soms kan het helpen door gewoon alle verbindingen weg te gooien en opnieuw de .cab van orange te installeren + te opniew instellingen te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spiderbalm
Jerome, bedankt voor je snelle reaktie. Ik ga het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Heb mijn spv c500 in china gekocht (dopod 565). Kan iemand mij ook ff de T9 voor NL mailen? Mijn vingers zijn u dankbaar...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spiderbalm
Jerome! schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 12:32:
[...]

Je geeft hier zelf dus al aan dat over IE met orange world de check mislukt. Je zult dus nog een keer alle gegevens goed door moeten lopen wat betreft je instellingen op je telefoon.
Soms kan het helpen door gewoon alle verbindingen weg te gooien en opnieuw de .cab van orange te installeren + te opniew instellingen te wijzigen.
Jerome, ik heb al mijn instellingen verwijderd en daarna opnieuw de cab's van range geinstalleerd.
Ik heb wel degelijk gratis internet met IE, zowel via orange als via internet acces.
Wel lukt de check via www.google\t.pdf niet, Hij geeft steeds aan, URL niet gevonden.
Wat kan ik nog meer proberen?
spiderbalm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
cornelixnootje1 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 23:12:
deze gsm is het helemaal te gek. Ik heb hem net 2 dagen en kijk de hele dag friends afleveringen. :)

Heeft iemand een tip voor een geheugenkaart bij een webwinkel? (zonder dat ie traag wordt)
Heel toevallig kreeg ik vandaag een mailtje van www.memoryshop.nl dat de langverwachte Sandisk 1Gb mini SD kaart eindelijk leverbaar is. Ongetwijfeld is hij nu ook elders te koop, dus check de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

spiderbalm schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 00:22:
[...]

Jerome, ik heb al mijn instellingen verwijderd en daarna opnieuw de cab's van range geinstalleerd.
Ik heb wel degelijk gratis internet met IE, zowel via orange als via internet acces.
Wel lukt de check via www.google\t.pdf niet, Hij geeft steeds aan, URL niet gevonden.
Wat kan ik nog meer proberen?
spiderbalm
Dat is juist de check. In Explorer geeft hij: sevice niet beschikbaar en in Opera: HTTP status 503

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
joRDzz schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 15:00:
Weet iemand of je ergens een instelling/programmatje hebt om de ringtone van een smsje om de 2 minuten laat afgaan als je hem nog niet gelezen hebt? Net als mijn oude samsung telefoon. Ik weet dat je met RJV RegTweaks UI, looping ringtone kunt instellen.
Heeft iemand hier al iets op gevonden? Want het is zo irritant als je niet weet dat je een smsje hebt en dan keer kijkt en je 3 smsjes hebt :\ :)

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Idem met de wekker. Is er een programma waar het weksignaal repeterend is?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Ik heb via ebay een Aktronix 16-kanaals bluetooth gps ontvanger besteld voor €34,50 welke ik aankomende week verwacht. Nu zoek ik nog een c500 houder voor in de auto. Het moet puur zo'n houder met een zuignap zijn, hoeft geen oplaadfunctie te hebben. Iemand nog een tip met zoiets voor onder de €15?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een gps adaptor voor 35 euro? werkt dat ding ook met tomtom enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 17:08:
een gps adaptor voor 35 euro? werkt dat ding ook met tomtom enzo?
Ja werkt gewoon met tomtom, heb hem bij deze verkoper gekocht http://search.ebay.nl/_W0QQsassZaktronix

Heb al meerdere mensen op internet gezien die er gekocht hebben en tevreden zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft dat Aktronix (nog nooit van gehoord :p) ook een vestiging in NL zodat je nog ergens terecht kunt als dat ding ineens dood gaat?

En welke in dat rijtje moet je hebben voor de c500 ? (komt ook nog redelijk wat verzendkosten bij zeker).
Ik koop eigenlijk nooit wat via ebay :p vandaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 17:21:
heeft dat Aktronix (nog nooit van gehoord :p) ook een vestiging in NL zodat je nog ergens terecht kunt als dat ding ineens dood gaat?

En welke in dat rijtje moet je hebben voor de c500 ? (komt ook nog redelijk wat verzendkosten bij zeker).
Ik koop eigenlijk nooit wat via ebay :p vandaar ;)
Versandkosten - Wir versenden ausschießlich als DHL/FedEx Express Paket. Die Versandkosten innerhalb Deutschlands / Europe (( France/Italy/ Netherlands/Belgium/Germany/Spain/Switzerland/Sweden/UK)) betragen pauschal 23,50 Euro. Versicherung erfordert - Eur 2,00. Other European Countries pay Eur 34,50. Insurance required Eur 2,00 ( We do not ship to Portugal)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyTi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:54
Ik heb zelf ook deze GPS bleutooth adapter van Aktronix thuis. Werkt perfect met Tomtom 5 en mijn C500. Ik heb er overigens 61 euro voor betaald inclusief verzendkosten. Die dingen worden via FedEx vanuit Singapoor verzonden.
Op de Duitse Ebay worden ze massaal aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah.. maar is het dan niet stukken voordeliger als daar een inkoop actie(tje) voor gedaan word ofzo? want nu is het gewoon bijna 50% verzenkosten :/ Of is het zo dat als je bij die lui er 2 bestelt dat je ook gewoon 2x verzendkosten moet gaan betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 19:15:
ah.. maar is het dan niet stukken voordeliger als daar een inkoop actie(tje) voor gedaan word ofzo? want nu is het gewoon bijna 50% verzenkosten :/ Of is het zo dat als je bij die lui er 2 bestelt dat je ook gewoon 2x verzendkosten moet gaan betalen?
Als je er twee 'wint' via ebay moet je voor allebei apart verzendkosten betalen, das inderdaad wat minder. En het feit dat er geen IA voor georganiseerd word komt doordat het toch wat lastiger met garantie zit, en bij zo'n grote zending is de kans een stuk groter dat je nog invoerbelasting (2%) en dan nog eens btw (19%) moet betalen. Nu word één ontvangerer als Gift verzonden, maar hij kan er alsnog tussenuitgepikt worden natuurlijk!

Las op een ander forum dat iemand twee maanden nadat hij hem had ontvangen nog een rekening van FedEx kreeg voor deze kosten!

Ik ben dus nu zelf totaal €60 kwijt, garantie is er wel maar dan moet je hem natuurlijk op eigen kosten terugsturen. Maar als alles zonder problemen verloopt ben ik al gauw €40 goedkoper uit dan in Nederland, maar je neemt natuurlijk een risico!

Maarre ontopic :P : weet iemand waar ik een goede zuignap houder voor mijn c500 kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeie
  • Laatst online: 14:59
Die GPS antenne, lijkt Bizar veel op de ADAPT Bluetooth GPS antenne
Welke toevallig overal als heel goed getest word...!

Heeft iemand al een Nederlands T9 woordenboek, aangezien ik van mijn werkgever een Engelstalige Qtek heb gekregen, dat is opzich niet erg maar als T9 smsser is smssen zonder T9 niet echt fijn.

[ Voor 38% gewijzigd door Boeie op 06-06-2005 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
Boeie schreef op maandag 06 juni 2005 @ 09:15:
Die GPS antenne, lijkt Bizar veel op de ADAPT Bluetooth GPS antenne
Welke toevallig overal als heel goed getest word...!

Heeft iemand al een Nederlands T9 woordenboek, aangezien ik van mijn werkgever een Engelstalige Qtek heb gekregen, dat is opzich niet erg maar als T9 smsser is smssen zonder T9 niet echt fijn.
Goed, ik weet niet of dit mag volgens de policy. Mocht het niet zo zijn, dan moet een Moderator m maar ff verwijderen:

-= Link naar Nederlandse T9 (Uit de Engelse Rom Update) =-

Goed, ik heb sinds gisteravond ook de Franse Rom erin. Ben benieuwd of mijn vastloop verhalen nu ook opgelost zijn. Het viel me wel op dat als je het geluid op "Stil" zet (Dus alleen trillen) dat er een nieuw icoontje tevoorschijn komt?

En met mijn carkit komt ineens het "Hoofdtelefoon" profiel in het scherm te staan, ipv het "Normaal" profiel wat ik met de NL en UK rom had.

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyTi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:54
Het is idd precies dezelfde adapter als de ADAPT. Dit weet ik aangezien een vriend van mij deze ADAPT heeft, en die komt in precies dezelfde doos met precies dezelfde software en accesoires. Het engiste verschil is dat op de ene adapter een ronder blauwe wereldbol ofzoiets is afgebeeld en op de andere adapter "aktronix" staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind dat ebay gebeuren vreemd :p als je geluk hebt kan je dus in principe zo'n ding voor 1 euro (jah.. even teoretisch :p) "winnen" en hem dan voor 1 euro + verzendkosten hier hebben.. dus zonder vaste prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 18:29:
ik vind dat ebay gebeuren vreemd :p als je geluk hebt kan je dus in principe zo'n ding voor 1 euro (jah.. even teoretisch :p) "winnen" en hem dan voor 1 euro + verzendkosten hier hebben.. dus zonder vaste prijs?
Ja dat kan inderdaad! Maar gebeurt dus nooit...
Ik kan overigens nu mooi mijn paketje volgen:

Afbeeldingslocatie: http://www.bomhard.nl/project/fedex.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
Goed, het ziet er allemaal leuk en mooi uit, die Franse Rom, maar ik ben nu toch tegen een puntje aangelopen:

Als ik normaal een ringtone van mijn SD card wil laden, pas ik via Regtweaks UI de link aan waar hij de ringtones kan vinden in : \Storage Card\My Documents\My Ringtones\
Dit werkte met de NL versie, en met de UK versie. De Franse wil dit alleen niet doen. Ik kan wel allemaal mp3's en wavjes uit die directory selecteren als messagetoon enzo, maar als Ringtone dus helemaal niet.
Hij laat alleen de 3 geluiden zien die ik als WAV in het gewone geheugen gezet heb voor bijvoorbeeld mijn Alarm Plugin.

Iemand een suggestie hoe ik dit kan oplossen?

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

De ringtones gewoon in je \storage\my documents plaatsen. Dit werkt met alle roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:55
Ik wil graag m'n simlock van m'n SPV c500 halen. Nou zie ik op Internet prijzen van EUR 30,- of zelfs nog hoger..... Echter, op de Modaco site zie ik dat het ook gratis kan! Iemand hier ervaring mee? Hierbij de link: http://www.modaco.com/index.php?showtopic=207546

[ Voor 19% gewijzigd door nathalia op 07-06-2005 16:29 ]

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het mag ook niet :p kijk maar in de faq ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

nathalia schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 08:57:
Ik wil graag m'n simlock van m'n SPV c500 halen. Nou zie ik op Internet prijzen van EUR 30,- of zelfs nog hoger..... Echter, op de Modaco site zie ik dat het ook gratis kan! Iemand hier ervaring mee? Hierbij de link: http://www.modaco.com/index.php?showtopic=207546 (een simlock eraf halen is een legale actie. Schrijf daarom geen reacties met de vraag of dit wel mag....)
Het mag hier niet maar het werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeie
  • Laatst online: 14:59
DaLass schreef op maandag 06 juni 2005 @ 18:03:
[...]

Goed, ik weet niet of dit mag volgens de policy. Mocht het niet zo zijn, dan moet een Moderator m maar ff verwijderen:
Erg bedankt! Ik ga het nu even proberen op mijn Engelse rom.

Overigens ben ik erachter gekomen, zelf heb ik firmware 1.2.32.11 en andere telefoons die ik hierbinnen krijg zijn 1.4.32.11. Deze heeft oa. een veel heldere beltoon en er zullen nog wel een paar dingen anders zijn.

Weet iemand overigens wat de bluetooth 'versie' is van de telefoon en waar je dit kunt vinden?

[ Voor 47% gewijzigd door Boeie op 07-06-2005 12:42 . Reden: niet te snel op alt+s drukken :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmb

vmb

MindedRaptor schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:59:
[...]

Het mag hier niet maar het werkt perfect.
idd.
suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nathalia schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 08:57:
Ik wil graag m'n simlock van m'n SPV c500 halen. Nou zie ik op Internet prijzen van EUR 30,- of zelfs nog hoger..... Echter, op de Modaco site zie ik dat het ook gratis kan! Iemand hier ervaring mee? Hierbij de link: http://www.modaco.com/index.php?showtopic=207546
Werkt perfect!
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.