De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 4)

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 7.330 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
ervaringen met pocketmusic voor de smartphone hier?

'k heb een dezer dagen een 512 mb geheugenkaartje en wil deze natuurlijk ff flink volpompen met muziek. Is het een fijn progje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:56
Hmm vreemd, ik heb zeker weten de goede EMEI code, want ik had er eerst 1 met de foute :P en dan geeft die dus al foutmelding. maar ik start dat programma en zet hem op low security en druk op change, hij zeg dan dat het is veranderd. Maar zodra ik hem weer op start staat die gewoon weer op disabled :S

of zie ik nog iets over het hoofd wat ik moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
Carnagy schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:57:
ervaringen met pocketmusic voor de smartphone hier?

'k heb een dezer dagen een 512 mb geheugenkaartje en wil deze natuurlijk ff flink volpompen met muziek. Is het een fijn progje?
Ja hoor werkt goed, je kunt even de trail downloaden en dan kijken of het bevalt.
Betaplayer heeft ook een aardige lijst met ondersteunde bestandstypen en ook een equalizer, een leuk alternatief
Mich schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:57:
Hmm vreemd, ik heb zeker weten de goede EMEI code, want ik had er eerst 1 met de foute :P en dan geeft die dus al foutmelding. maar ik start dat programma en zet hem op low security en druk op change, hij zeg dan dat het is veranderd. Maar zodra ik hem weer op start staat die gewoon weer op disabled :S

of zie ik nog iets over het hoofd wat ik moet doen
Hmm raar, hij moet gewoon in 1x werken eigenlijk. Als je 'm opstart staat ie weer op disabled?
Dus in principe is 'ie disabled maar je wilt 'm instellen op low security? Of zit de bug juist daar? Je kunt 'm een keer opnieuw installeren, of je telefoon even een hard reset geven maar dat is wel een erg drastische maatregel zoals je denk ik wel weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste SPV C500 gebruikers,

Ik heb sinds kort een 512 MB geheugenkaartje om mijn SPV als MP3 speler te gebruiken. Handig dacht ik... Echter, ik heb nu al een paar keer gehad dat als ik bijvoorbeeld in de trein zat dat mijn telefoon net zo hard meeloeide als dat het geluid uit mijn koptelefoon kwam, dit gebeurde van het ene op het andere moment. Zwaar irritant kan ik je vertellen en dan druk ik me nog zachtjes uit. Voor de duidelijkheid, ik heb Betaplayer geinstalleerd.

Mijn vraag: Ligt dit aan Betaplayer, mijn telefoon of koptelefoon? (of combinatie)

Ik zit er zowiezo aan te denken om hem terug te brengen aangezien ik soms niet eens een gesprek kan beeindigen omdat de knop die daarvoor dienst hoort te doen weigert.

Alvast bedankt voor jullie reactie(s)!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Een paar post terug vroeg iemand iets over shoutcast en de C500 inmiddels is Pocketmusic 2 uitgekomen met support voor hiervoor en nog een aantal dingen meer.
www.pocketmind.com
Bastituta schreef op donderdag 28 april 2005 @ 12:01:
Beste SPV C500 gebruikers,

Ik heb sinds kort een 512 MB geheugenkaartje om mijn SPV als MP3 speler te gebruiken. Handig dacht ik... Echter, ik heb nu al een paar keer gehad dat als ik bijvoorbeeld in de trein zat dat mijn telefoon net zo hard meeloeide als dat het geluid uit mijn koptelefoon kwam, dit gebeurde van het ene op het andere moment. Zwaar irritant kan ik je vertellen en dan druk ik me nog zachtjes uit. Voor de duidelijkheid, ik heb Betaplayer geinstalleerd.

Mijn vraag: Ligt dit aan Betaplayer, mijn telefoon of koptelefoon? (of combinatie)

Ik zit er zowiezo aan te denken om hem terug te brengen aangezien ik soms niet eens een gesprek kan beeindigen omdat de knop die daarvoor dienst hoort te doen weigert.

Alvast bedankt voor jullie reactie(s)!!
Ik zou 'm gewoon terugbrengen voor die toets alleen al. Ook het hoofdtelefoon schakelaartje is nog steeds een bekend euvel sinds de eerste SPV. Maar ook dit valt gewoon onder de garantie, gewoon teruggaan dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx, ik heb ook zo'n verzekering afgesloten, dus moet goed komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerome! schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:56:
De Audio gateway die je SPV heeft is volgens mij alleen van headset naar pc en niet andersom.
Dus zul je inderdaad een mms streaming server op moeten bouwen dit broadcasten via bluetooth activesync. Helaas wel een omslachtige methode.
Dan nu de volgende vraag, want ik kan wel broadcasting software vinden, maar eigenlijk wil ik alleen maar een virtuele line in (in werkelijkheid gewoon mijn normale line out, alleen dan doorgelust via virtual audio cable) doorlussen naar de mms stream. Maar ik kan niet broadcasting software vinden die gewoon simpel alles vanaf een ingang pakt. Zijn er trouwens niet meer mensen die dit willen. Zie het als zo'n audio transfer setje alleen dan best hoge kwaliteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:39:
[...]

Dan nu de volgende vraag, want ik kan wel broadcasting software vinden, maar eigenlijk wil ik alleen maar een virtuele line in (in werkelijkheid gewoon mijn normale line out, alleen dan doorgelust via virtual audio cable) doorlussen naar de mms stream. Maar ik kan niet broadcasting software vinden die gewoon simpel alles vanaf een ingang pakt. Zijn er trouwens niet meer mensen die dit willen. Zie het als zo'n audio transfer setje alleen dan best hoge kwaliteit :)
In de post van mij hierboven vermeldde ik tussen neus en lippen door dat er shoutcast functionaliteit toegevoegd is aan Pocketmusic sinds versie 2.
Denk dat dit een makkelijkere oplossing is dan een MMS server opzetten. Shoutcast hoeft je in principe niets te kosten, en Pocketmusic is de duurte ook niet.
Als je het programma toch gaat gebruiken kun je misschien een mini-review schrijven zodat ik weet of het de moeite is om te upgraden van versie 1.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49

nIghtorius

Poef!

Ik heb een spel gemaakt voor m'n SPV C500 en zou deze graag met jullie willen delen.

het is de mobiele versie van Columns :P

je kunt 'm hier downloaden:

Columns CE 176x220 ARMV4

heb screenshots op de volgende topic gepleurt:
[rml]nIghtorius in "[ games] post hier je eigen brouwsel(s).."[/rml]

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Jerome! schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:45:
[...]

Ja hoor werkt goed, je kunt even de trail downloaden en dan kijken of het bevalt.
Betaplayer heeft ook een aardige lijst met ondersteunde bestandstypen en ook een equalizer, een leuk alternatief

[...]

Hmm raar, hij moet gewoon in 1x werken eigenlijk. Als je 'm opstart staat ie weer op disabled?
Dus in principe is 'ie disabled maar je wilt 'm instellen op low security? Of zit de bug juist daar? Je kunt 'm een keer opnieuw installeren, of je telefoon even een hard reset geven maar dat is wel een erg drastische maatregel zoals je denk ik wel weet.
kheb nog wat zitten klooien, maar hij gaat er gewoon niet vanaf :S ik probeer nog wel hard reset dan. kheb toch echt low security nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net 512mb kaartje gekocht maar hij geeft 0 bytes aan.. ik moet hem dus nog formatteren.. hoe doe ik dat? ja.. domme vraag maar als ik hem gewoon via windows verken kan ik hem niet formatteren (kan nergens de optie vinden) en als ik em verken via dat bestandsbeheer op de c500 ook niet!

Ik heb geen cardreder ... hoe doe ik het dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:53:
net 512mb kaartje gekocht maar hij geeft 0 bytes aan.. ik moet hem dus nog formatteren.. hoe doe ik dat? ja.. domme vraag maar als ik hem gewoon via windows verken kan ik hem niet formatteren (kan nergens de optie vinden) en als ik em verken via dat bestandsbeheer op de c500 ook niet!

Ik heb geen cardreder ... hoe doe ik het dan wel?
Mischien met SP Task Manager (File -> Format SD/MMC Card). Althans, zo ver ik me kan herinneren heb ik zo mijn 512MB Dane-Elec kaartje geformateerd. Heb zelf namelijk ook geen cardreader ;)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:56

jerry_a

doei

ironx schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 22:45:
[...]

Mischien met SP Task Manager (File -> Format DS/MMC Card). Althans, zo ver ik me kan herinneren heb ik zo mijn 512MB Dane-Elec kaartje geformateerd. Heb zelf namelijk ook geen cardreader ;)
Ja. Gaat hier prima mee.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jup tnx voor de tip :) had em zelf ook gevonden in de tussentijd, maar das ook hoe ik het heb gedaan (misschien iets voor volgende TS?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Is er een nieuw topic? Het is hier plotseling zo stil.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 10:20

Ryceck

Constants and Variables

[blaat][/blaat]

Juh met het installeren van ActiveSync 3.8 kon ik er al bij.... was er heilig vna overtuigd dat ik meer aan drivers enzo nodig had :/
Silly me :Y)

[ Voor 83% gewijzigd door Ryceck op 03-05-2005 10:04 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 12:29
Je kunt toch ook activesync van de homepage van windows downloaden?

Opgelost dus... ;)

[ Voor 16% gewijzigd door DaJohn op 03-05-2005 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Mich
Zoals Jerome zegt zou het moeten werken met de tool die je van Orange Developers hebt gekregen.
Er is nog een optie die je kunt proberen:

Tweaks2k2 voor de smartphone

Met dit programma kun je ook de softlock uitschakelen. De trial staat toe dat je drie keer het programma start. Moet genoeg zijn om te kijken of het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje!

Ik word erg moe van het wachten tot mp3s (en dan vooral grote bestanden als podcasts) van mijn pc naar mijn telefoon getapt zijn. Is er misschien een mogelijkheid om dit via usb2 te doen of kan de c500 dit niet aan, dat iemand weet? Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49

nIghtorius

Poef!

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 14:29:
Vraagje!

Ik word erg moe van het wachten tot mp3s (en dan vooral grote bestanden als podcasts) van mijn pc naar mijn telefoon getapt zijn. Is er misschien een mogelijkheid om dit via usb2 te doen of kan de c500 dit niet aan, dat iemand weet? Alvast bedankt :)
Ik stop m'n MiniSD kaartje gewoon in m'n cardreader (+MiniSD->SD adaptertje) en kopieer de bestanden die ik nodig heb erop om vervolgens het MiniSD kaartje terug te stoppen in m'n SPV C500. dit scheelt aanzienlijk veel tijd.. filmpje erop in 6 minuten ipv 22 minuten, etc, etc.

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugie|IA
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-07-2012

Fugie|IA

met dank aan..................

hey, vandaag is het beeldscherm van me telefoon ermee gestopt. Nu ben ik niet verzekerd en ben ik bang dat het buiten de garantie gaat vallen. Is het mogelijk om eerst een verzekering af te sluiten en dan pas melding te maken van mijn defect ?

Being Crazy Ownz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bravo! Goed werk Erhnam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Fugie|IA schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:59:
hey, vandaag is het beeldscherm van me telefoon ermee gestopt. Nu ben ik niet verzekerd en ben ik bang dat het buiten de garantie gaat vallen. Is het mogelijk om eerst een verzekering af te sluiten en dan pas melding te maken van mijn defect ?
volgens mij moet je een verzekering binnen zoveel dagen na aankoop afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Heb vanochtend een topic geopend over celltrack (navigatie voor de smartphone via GSM Masten) Aangezien er nog weinig respons is gekomen, promoot ik het topic hier maar even
Meer info
Ben zelf toen ik mijn c500 ook net had aangeschaft wezen kijken voor een verzekering. Deze kan inderdaad alleen bij nieuwe toestellen, en vaak ook nog alleen maar bij de winkel waar je 'm kocht.

Maar hoe bedoel je gestopt? Gewoon zomaar? Denk dat je gewoon terug moet gaan naar de winkel waar je 'm gekocht hebt, en open kaart moet spelen, misschien zijn ze coulant en willen ze je wel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugie|IA

Fugie|IA

hemiparo schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 18:46:
[...]
volgens mij moet je een verzekering binnen zoveel dagen na aankoop afsluiten?
ah jammer, dan wordt het maar portomonee trekken ben ik bang.

En niet echt gestopt, mijn beeldscherm is kapot gegaan vandaag. Waarom weet ik niet, ene moment werkte het nog andere moment wastie stuk.

Being Crazy Ownz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Fugie|IA schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 19:07:
[...]

ah jammer, dan wordt het maar portomonee trekken ben ik bang.

En niet echt gestopt, mijn beeldscherm is kapot gegaan vandaag. Waarom weet ik niet, ene moment werkte het nog andere moment wastie stuk.
Heb je geen garantie?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste echte foto van C550

Afbeeldingslocatie: http://www.stuffmagazine.co.uk/Products/2745510846.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er (vervangende) nieuwe frontjes te koop zijn voor de SPV c500? Grindvloeren en alu covers zijn niet bepaald vrienden.. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wordt gek!!!!

Ik wil mijn SPV c500 unlocken ná mijn Franse update. Heb hem weer helemaal op nederlands, maar nou wil ik dingen installeren en zo, maar dan krijg ik elke keer een melding dat de uit te voeren programma's niet voldoen aan de certificering. Nu moet ik dus een unlock uitvoeren, niet? Maar nu zegt ie zelf bij het ergens anders in deze thread aangeboden unlock_all programmatje dat dat niet geinstalleerd kan worden vanwege een certificerings probleem! hoe nu verder? Ik heb gelezen, maar ik kom er niet meer uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Moet je een mailtje sturen naar developers@orange.com
Wil you please send me the software unlock code.
Model: Orange SPV C500
imei : (imei nummer van je toestel)
Eventueel tel.nummer.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jerry_a schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 09:16:
Moet je een mailtje sturen naar developers@orange.com
Wil you please send me the software unlock code.
Model: Orange SPV C500
imei : (imei nummer van je toestel)
Eventueel tel.nummer.
Thanks! _/-\o_

Hoop dat het helpt, want ik wordt er echt krankjorum van. Ik haat kip en ei problemen... lust geen ei :r en kip vind ik zo fladderen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 02:09:
Weet iemand of er (vervangende) nieuwe frontjes te koop zijn voor de SPV c500? Grindvloeren en alu covers zijn niet bepaald vrienden.. :-)
Er zijn niet veel mensen die hetzelfde probleem ondervinden geloof ik. Zijn jullie echt allemaal zo zuinig op je spullen? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 10:10:
[...]

Er zijn niet veel mensen die hetzelfde probleem ondervinden geloof ik. Zijn jullie echt allemaal zo zuinig op je spullen? :7
Denk eerder dat de meeste mensen weten dat dit (haast) niet te krijgen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdstrike
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 16:31
Hoi!
Eindelijk een C500!!! nieuw (de zilveren), meteen een bak stof onder het scherm :?
Vorige week de UK update erop gezet (meteen na aankoop :*) ) en de handel aangepast (GPRS)

Echterrr vanaf gister kom ik ineens niet meer op Orange World (wsp://wap.orange.nl/login/login.cfm)
Andere pagina's werken prima. Verkeerde topic of doe ik iets anders fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 10:08:
[...]

Thanks! _/-\o_

Hoop dat het helpt, want ik wordt er echt krankjorum van. Ik haat kip en ei problemen... lust geen ei :r en kip vind ik zo fladderen... ;)
Het werkt!

Super!

Ik ben zo blij, zooo blij!.... _/-\o_ B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
vandaag m'n 512 mb kaartje binnengehad.

in m'n sd card reader gestopt. staat er 483 mb

505.000 kb

klopt dit? merk sandisk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Birdstrike schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:16:
Hoi!
Eindelijk een C500!!! nieuw (de zilveren), meteen een bak stof onder het scherm :?
Vorige week de UK update erop gezet (meteen na aankoop :*) ) en de handel aangepast (GPRS)

Echterrr vanaf gister kom ik ineens niet meer op Orange World (wsp://wap.orange.nl/login/login.cfm)
Andere pagina's werken prima. Verkeerde topic of doe ik iets anders fout?
Probeer eens http://wap.orange.nl/login/login.cfm

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Laatst online: 07:55

SeatRider

Hips don't lie

Denk nou eens na man. Als dat kan, dan is toch het hek van de dam? Autoverzekering pas afsluiten nadat ik hem total loss heb gereden, inboedel pas verzekeren na inbraak. Huis pas verzekeren als het in de brand staat. Er is een toepasselijke verzamel naam voor die alle verzekeraars in de polis opnemen: "de brandend huis clausule".

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugie|IA

Fugie|IA

VisaRider schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:43:
[...]

Denk nou eens na man. Als dat kan, dan is toch het hek van de dam? Autoverzekering pas afsluiten nadat ik hem total loss heb gereden, inboedel pas verzekeren na inbraak. Huis pas verzekeren als het in de brand staat. Er is een toepasselijke verzamel naam voor die alle verzekeraars in de polis opnemen: "de brandend huis clausule".
tuurlijk leek het me onwaarschijnlijk, maar ik heb geen verstand van verzekeringen en vragen staat vrij he ? Dus als jij nou ff een chillpil neemt kunnen we weer verder.
En wat betreft garantie, mijn maat bij de klantenservice zei dat het waarschijnlijk door een val ofzo komt en daar zit geen garantie op. Ik weet het nog niet zeker en kan pas maandag naar een orange shop omdat ze er nog steeds geen 1 in zeeland hebben :X

Being Crazy Ownz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Als het scherm ermee is gekapt zonder zichtbare schade, heb je gewoon garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel heb ik 256mb mini-sd van sandisk in mijn c500, maar wil dit uitbreiden naar 1GB voor filmpjes en mp3's ;) heeft iemand ervaring met een 1GB mini-sd card?
Is dit daadwerkelijk trager als de kleinere mini-sd cards? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind em er mooi uitzien (hij lijkt dikker?), maar toevoegingen zijn echt te weinig om van een c500 naar een c550 te gaan:

-beter scherm (EDIT: 320x240 okay das dan wel chill )
-betere camera (moet nog zien hoeveel beter dat is.. zie belabberde kwaliteit van "betere" camera's als die van de mpx220)
-wmp10 (weet niet eens of dat er op zit.. maar komt ook wel met romupgrade naar c500)
- Mediabuttons (das misschien enige nuttige.. maar dat gaat nu ook al prima)

met wm2005, flits en fm radio erbij zou ik er eens flink over nadenken :+

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdstrike
  • Laatst online: 10-09 16:31
Via de 'proxy' truuk werkt het weer, thanks! Ik las ergens ook al dat er een stof-fix is.. Als het te erg wordt de moeite waard om te proberen (na de garantie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zozo, nu in het bezit van de Orange SPV M500!
Erg gaaf apparaat, ik twijfel alleen of ik mijn C500 wil behouden...
Ik heb de C500 2 weken geleden tegen kostprijs (€ 235) bij Orange gekocht.
Misschien als er liefhebbers voor zijn die een goed bod doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-08 13:43
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:25:
Zozo, nu in het bezit van de Orange SPV M500!
Erg gaaf apparaat, ik twijfel alleen of ik mijn C500 wil behouden...
Ik heb de C500 2 weken geleden tegen kostprijs (€ 235) bij Orange gekocht.
Misschien als er liefhebbers voor zijn die een goed bod doen...
Geloof niet dat dit hier de bedoeling is..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Ik heb nog steeds een probleem met dat security niveau.

Ik heb de franse update en de orange update tool, als ik hem op low security zet en het progje gewoon afsluit en weer opstart, dan staat die gewoon weer op security disabled.

Met de franse rom update heb ik de instellingen van jermoe gebruikt. hhhmmmz vage shit nog ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
Weet iemand toevalig hoe ik van de franse ROM terug ga naar de Engelse? krijg TomTom namelijk met geen mogelijkheid werkend op de franse ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik gelezen heb is het niet mogelijk om te downgraden. Alleen als je voor de update een SIM-unlocked toestel had. Als je dus een SIM-locked toestel hebt en met de NBF-Tool de Franse upgrade erop gezet hebt dan blijf je voorlopig opgescheept zitten met de Franse ROM, todat er een nieuwere ROM uit is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Magicw00b schreef op zondag 08 mei 2005 @ 21:48:
Weet iemand toevalig hoe ik van de franse ROM terug ga naar de Engelse? krijg TomTom namelijk met geen mogelijkheid werkend op de franse ROM.
Heb op een ander forum gelezen dat een betatester van TomTom Mobile 5 met een speciale patch het werkend heeft gekregen op een Franse rom. Als je toch al van plan was te upgraden is het misschien even de moeite waard om te wachten.

En als je toch terug wilt:
http://www.modaco.com/index.php?showtopic=206381

[ Voor 9% gewijzigd door Jerome! op 09-05-2005 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Modaco wordt vermeld dat er een update van de TyphoonNbfTools is. Dit in combinatie met een flash rewrite plugin maakt het mogelijk de bootloader te downgraden en zodoende een oudere rom (bijvoorbeeld van de WMP10 franse rom naar de UK of originele NL rom) weer terug te flashen. Bij werkte het vlekkeloos.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende probleem, ik wil dat mijn C500 automatisch mijn mail ophaald, maar dot lijkt niet goed te gaan. Tijdens het aanmaken van het account heb ik gezegt dat hij elk uur mijn mail moet ophalen, maar dit werkt niet. Probeer ik het handmatig dan gaat hij wel goed, weet iemand waar dit aan ligt, ik heb de gewone standaard ROM van Orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ActiveSync aan de gang gekregen samen met de Franse ROM? Ik krijg het echt niet
voor elkaar. Ik vind de SPV C500, heb hem ingesteld volgens de onderstaande guide, kan hem
pairen, maar ik zie de seriele compoort niet als service in de C500.

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/3381_6.png

Deze seriele poort zie ik niet als service, de andere drie dus wel. Ik heb geprobeerd volgens de guide
bij smartphone club het toe te voegen, maar ik kan helemaal geen schermpje vinden in de C500
waarin ik de compoorten kan instellen, en dat is een beetje irritant.

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/3381_12.jpg

Ik kan dit scherm dus nergens vinden, en ik krijg dus de seriele poort ook niet als service op mijn
Windows 2000 machine te zien. Iemand ervaringen met de Franse rom en Bluetooth/ActiveSync?
Let me know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Jerome! schreef op maandag 09 mei 2005 @ 10:17:
[...]

Heb op een ander forum gelezen dat een betatester van TomTom Mobile 5 met een speciale patch het werkend heeft gekregen op een Franse rom. Als je toch al van plan was te upgraden is het misschien even de moeite waard om te wachten.

En als je toch terug wilt:
http://www.modaco.com/index.php?showtopic=206381
hmmm ik dacht yes, ik kan terug naar de engels en de applicatie unlock toepassen, maar wat schijnt nu

1) Install the certificate on your phone by running the Cert.cab archive

dat kan ik dus niet doen, omdat de mijne niet applicatie unlockt is :( :(

is er iemand zo aardig die voor mij de UK rom nbf file wil aanpassen dat ik hem over de franse heen kan zetten. Ik heb een ftp waar je hem heen kan sturen dus dat is geen probleem verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Hi all,

Just a quick post to help with some of ur BT probs. It may have been posted
before but some people dont know about it. If you cant get ur phone to connect
to ActiveSync via Bluetooth, so much so that the phone itself doesnt even
display the words "Connecting", try this:

First delete the original paring wth the device

Then goto async on the phone and select Setup BT Async

Repair the device from there then try and connect

All should be well
bron: http://www.modaco.com/lofiversion/index.php/t113487.html

Als ik dat probeer, dan blijft hij heel lang op een loading icoontje staan, en na verloop van tijd zegt hij
dat verbinding is mislukt. Wel is dan de pairing succesvol tot stand gebracht, en dankzij de franse
rom maakt hij automatisch verbinding met de Voice Gateway. Die werkt ook verder prima.

Kan iemand nog eens vertellen waar ze dat schermpje met compoorten en dergelijke kunnen vinden?
Als ik de setup doe vanuit het configuraties menu in het start-menu (helemaal achteraan) dan vraagt
hij om te starten met de BT ActiveSync setup, dan komt hij op het info scherm waarop staat dat ik
verbinding moet maken met een pc of endpoint die seriele poorten ondersteund, en dan gaat hij
simpelweg naar het normale BT setup menu uit instellingen!

Verder kan ik niks doen, hoe is dit op te lossen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Mich schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:10:
[...]

hmmm ik dacht yes, ik kan terug naar de engels en de applicatie unlock toepassen, maar wat schijnt nu

is er iemand zo aardig die voor mij de UK rom nbf file wil aanpassen dat ik hem over de franse heen kan zetten. Ik heb een ftp waar je hem heen kan sturen dus dat is geen probleem verder
Heb je nog steeds problemen met de applicatie unlock? Als je toch wilt gaan flashen zou ik 'm een hard reset geven en het dan nog eens proberen.
Die nbf kun je op een aantal punten aanpassen maar nog niet dat die er zo 123 overheen kan.
http://www.mobismart.net/...efault.aspx?g=posts&t=683
Hier heb je een tutorial.

@ Wapzer
De compoort instellingen zitten hier verstopt:
Begin --> 4 Instellingen 8 ---> Bluetooth 1--> Bluetooth ---> Menu (rechtsonder) --> 2 Compoorten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-07 22:16

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Mich schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:10:
[...]

Ik heb hier wel een aangepast nbf file maar je zult echt die cert.cab moeten runnen om de bootloader te kunnen flashen dus je hebt er niks aan.

Je kan een mailtje sturen naar orange voor een programmatje om de software lock eraf te halen, is vast wel info over te vinden hier of op modaco oid.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
cosmoOo schreef op maandag 09 mei 2005 @ 18:40:
[...]

Ik heb hier wel een aangepast nbf file maar je zult echt die cert.cab moeten runnen om de bootloader te kunnen flashen dus je hebt er niks aan.

Je kan een mailtje sturen naar orange voor een programmatje om de software lock eraf te halen, is vast wel info over te vinden hier of op modaco oid.
ja die heb ik, maar dat werkt niet :(

@jerome

in die tutorial zie je op het 2e plaatje ofzo dat er met een rood vierkant iets word aangegeven. DAt geeft mijn nbf file bootloader programmaatje (what ever) niet aan, en dat komt omdat die die informatie uit je telefoon leest begreep ik.

Maar hoe geef ik een hard reset, dan probeer ik dat is

[ Voor 26% gewijzigd door Mich op 09-05-2005 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Mich schreef op maandag 09 mei 2005 @ 21:34:
[...]

ja die heb ik, maar dat werkt niet :(

@jerome

in die tutorial zie je op het 2e plaatje ofzo dat er met een rood vierkant iets word aangegeven. DAt geeft mijn nbf file bootloader programmaatje (what ever) niet aan, en dat komt omdat die die informatie uit je telefoon leest begreep ik.

Maar hoe geef ik een hard reset, dan probeer ik dat is
En dat staat gewoon in de TS :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:52:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Hi all,

Just a quick post to help with some of ur BT probs. It may have been posted
before but some people dont know about it. If you cant get ur phone to connect
to ActiveSync via Bluetooth, so much so that the phone itself doesnt even
display the words "Connecting", try this:

First delete the original paring wth the device

Then goto async on the phone and select Setup BT Async

Repair the device from there then try and connect

All should be well
bron: http://www.modaco.com/lofiversion/index.php/t113487.html

Als ik dat probeer, dan blijft hij heel lang op een loading icoontje staan, en na verloop van tijd zegt hij
dat verbinding is mislukt. Wel is dan de pairing succesvol tot stand gebracht, en dankzij de franse
rom maakt hij automatisch verbinding met de Voice Gateway. Die werkt ook verder prima.

Kan iemand nog eens vertellen waar ze dat schermpje met compoorten en dergelijke kunnen vinden?
Als ik de setup doe vanuit het configuraties menu in het start-menu (helemaal achteraan) dan vraagt
hij om te starten met de BT ActiveSync setup, dan komt hij op het info scherm waarop staat dat ik
verbinding moet maken met een pc of endpoint die seriele poorten ondersteund, en dan gaat hij
simpelweg naar het normale BT setup menu uit instellingen!

Verder kan ik niks doen, hoe is dit op te lossen?
yes het is me gelukt :D:D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 10:51:
Op Modaco wordt vermeld dat er een update van de TyphoonNbfTools is. Dit in combinatie met een flash rewrite plugin maakt het mogelijk de bootloader te downgraden en zodoende een oudere rom (bijvoorbeeld van de WMP10 franse rom naar de UK of originele NL rom) weer terug te flashen. Bij werkte het vlekkeloos.
Mijn dank is groot. Heb de imate rom er weer op gekregen. Is naar mijn gevoel stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magicw00b schreef op maandag 09 mei 2005 @ 22:41:
[...]yes het is me gelukt :D:D:D:D
Probeer het nog eens, en beschrijf eens alle stappen? Als ik nu de com-poorten toevoeg op het
correct apparaat, dan nog gaat hij steeds weer de setup in zonder proberen te connecten (vanuit
activesync op de C500). Moet ik eerst een partnership opzetten met usb voordat ik het kan proberen
via bluetooth, trouwens? Dat staat nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee, ik heb dat ook opgelost. Dat is namelijk het gevolg van een oude pairing. Verwijder alle
apparaten uit e bluetooth setup, en voeg de nieuwe toe met de juiste compoorten. Herstart dan de
telefoon, en probeer optie vier te gebruiken om te connecten (vanuit Activesync op de telefoon) om
te verbinden. De pc reageert en wil een beveiligde verbinding opzetten, en dat gaat prima. Hij vraagt
dat tenslotte of ik het toe wil staan, en dat doe ik.

Het probleem is dat het gewoon niet verder komt. Als dat eenmaal gedaan is, blijft de telefoon het
laad icoontje tonen minutenlang zonder dat er iets gebeurt, en ActiveSync reageert ook niet. Ik heb
al een account aangemaakt bij ActiveSync op de pc (werkte via usb), die verwacht dit apparaat via
de ingestelde com-poort (in ActiveSync gelijk met de uitgaande compoort van de C500), ik heb
aangegeven dat die pc bereikbaar is via Bluetooth op de C500, en dat zou het toch wel moeten zijn.

Iemand nog ideeen? Ik word een beetje moedeloos hiervan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@mindedraptor:
ik wil ook graag terug naar een iMate SP3 rom. De rom op de imate site wordt echter niet gepikt door de tool... Welke rom heb jij gebruikt en kun je me daar aan helpen?

vast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheMike
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Ik ben terug naar de Orange UK Rom. 't was ff stoeien, maar door de NBF-file iets aan te passen (mijn operator was anders) toch erop gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:04:
@mindedraptor:
ik wil ook graag terug naar een iMate SP3 rom. De rom op de imate site wordt echter niet gepikt door de tool... Welke rom heb jij gebruikt en kun je me daar aan helpen?

vast bedankt!
Dat klopt. Eerst moet je de bootloader van die oude franse rom in je tel zetten. Dan met typhoonnbftool de versie van die imate rom naar bv 5.2.2.3 (zo heb ik het gedaan) en dan opslaan. Nu kun je gewoon flashen.

Ik gebruik rom 1.1.33.13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MindedRaptor schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:21:
[...]

Dat klopt. Eerst moet je de bootloader van die oude franse rom in je tel zetten. Dan met typhoonnbftool de versie van die imate rom naar bv 5.2.2.3 (zo heb ik het gedaan) en dan opslaan. Nu kun je gewoon flashen.

Ik gebruik rom 1.1.33.13
Maar wat is nou het verschil (of verbetering) in vergelijking met die Franse Rom. Ik ben daar best tevreden over (ik gebruik geen TTM)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog andere progs die met een BT gps-muis overweg kunnen ?

Ik gebruik TTM4 al een tijdje op mijn C500, tot grote tevredenheid.
Nu vroeg ik me af of er nog andere aplicaties zijn die de functionaliteit van een GPS-muis benutten.
Ik bedoel dan niet perse ander navigatie paketten als navigon etc. maar... ja... ik weet het eigenlijk niet.... Mischien specifieke wandel/tracking software. Of een freeware digitaal kompas.

Iemand...? Kom met suggesties of ideeën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:31

404error

Page Not Found

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 20:34:
Weet iemand nog andere progs die met een BT gps-muis overweg kunnen ?

Ik gebruik TTM4 al een tijdje op mijn C500, tot grote tevredenheid.
Nu vroeg ik me af of er nog andere aplicaties zijn die de functionaliteit van een GPS-muis benutten.
Ik bedoel dan niet perse ander navigatie paketten als navigon etc. maar... ja... ik weet het eigenlijk niet.... Mischien specifieke wandel/tracking software. Of een freeware digitaal kompas.

Iemand...? Kom met suggesties of ideeën.
Mapopolis, te vinden op www.mapopolis.com

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Q: Hoe voor ik een hard reset uit?
A: Volg de volgende stappen (De telefoon moet hierbij uit staan ):
1. Houd de beide softkeys ingedrukt.
2. Druk de powerbutton 1 tot 1,5 sec ingedrukt en blijf de softkeys ingedrukt houden.
3. Op een gegeven moment word er gevraagd 0 in te drukken om de fabrieks instellingen terug te zetten.
4. Druk op de 0 zo snel mogelijk.
5. Als er geen instructie op het scherm te zien is herhaal dan de stappen en wees sneller

die soft keys zijn toch die 2 knoppen het dichtste bij je scherm. Ik doe het precies zo, ze vragen nooit om een 0 in te drukken en ik moet gewoon men wachtwoord invoeren en men telelfoon start normaal op :(

[edit]
je moet die powerbutton dus maar heel kort aanraken dan springt na 2 tellen je scherm aan.

[ Voor 8% gewijzigd door Mich op 11-05-2005 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugie|IA

Fugie|IA

hey

mijn kapotte c500 is ingeruild voor een nieuwe, nu ben ik dus alle instellingen kwijt en ik kan de instellingen om gratis te internetten niet terug vinden in de topics. Heeft iemand deze aub voor mij ? :)

Being Crazy Ownz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Door de aankondiging van Windows Mobile 5 wordt er inmiddels druk gediscussieerd op verscheidene forums over het updaten naar deze versie. Graag zou ik van zoveel mogelijk personen hun mening willen horen zodat ik dit door kan geven aan iemand binnen Orange, zodat zij een klein inzicht krijgen in de intresse, met natuurlijk als einddoel daadwerkelijk een update te forceren!
Genoeg gepraat, laat je stem horen!

Stem hier!

PS. Ben er vanuit gegaan dat het gratis beschikbaar stellen van een update naar Windows Mobile 5 een utopie is, aangezien Orange er ook tijd en geld in zal moeten steken, daarom dat mogelijk antwoord niet meegenomen in deze poll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Ik heb nog even een leuke benchmark gevonden
http://gt40.40th.com/bench_gt40_arm.html

En hieruit concludeer ik dat de sp3 rom sneller is dan de orange rom. Hoe? als je met gt40 50000 counts doet, doet de orange rom er 31.79 sec over en de sp3 26.55. Een leuke vergelijking toch wel.

[ Voor 54% gewijzigd door Sayko op 12-05-2005 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AttiX
  • Laatst online: 12:13
MindedRaptor schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 23:34:
Ik heb nog even een leuke benchmark gevonden
http://gt40.40th.com/bench_gt40_arm.html

En hieruit concludeer ik dat de sp3 rom sneller is dan de orange rom. Hoe? als je met gt40 50000 counts doet, doet de orange rom er 31.79 sec over en de sp3 26.55. Een leuke vergelijking toch wel.
Welke waarde lees je dan uit? En wat zijn de instellingen? Standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

De instellingen zoals onderaan die website. En dan insert 50000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
Jerome! schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 21:52:
Door de aankondiging van Windows Mobile 5 wordt er inmiddels druk gediscussieerd op verscheidene forums over het updaten naar deze versie. Graag zou ik van zoveel mogelijk personen hun mening willen horen zodat ik dit door kan geven aan iemand binnen Orange, zodat zij een klein inzicht krijgen in de intresse, met natuurlijk als einddoel daadwerkelijk een update te forceren!
Genoeg gepraat, laat je stem horen!

Stem hier!
Gestemd, en ben ook wel bereid er wat voor te betalen... :)

[ Voor 24% gewijzigd door ironx op 13-05-2005 13:01 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 06-09 19:43
Jerome! schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 21:52:
Stem hier!

PS. Ben er vanuit gegaan dat het gratis beschikbaar stellen van een update naar Windows Mobile 5 een utopie is, aangezien Orange er ook tijd en geld in zal moeten steken, daarom dat mogelijk antwoord niet meegenomen in deze poll.
Een utopie is het zeker. En minder dan €30 voor een upgrade vind ik ook een aardige utopie. Je denkt toch niet dat ze voor €10 gaan update naar Mobile 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
ff vraagje: Hoe zit het ook alweer met MP3 ringtones? hoe maak je die zichtbaar in je telefoon map zodat je ze als sms-toon kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:31

404error

Page Not Found

Carnagy schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 16:11:
ff vraagje: Hoe zit het ook alweer met MP3 ringtones? hoe maak je die zichtbaar in je telefoon map zodat je ze als sms-toon kan gebruiken?
Werkt alleen met de franse update...

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AttiX
404error schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 16:17:
[...]

Werkt alleen met de franse update...
Ik heb de franse rom geflashed, maar heb ook nog niet uitgevonden hoe ik een MP3 als ringtone kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Met de Franse update ziet hij je mp3'tjes die op de storagekaart staan ook. Die kan je dus ook als ringtone instellen. :)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Artz schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:32:
[...]

Een utopie is het zeker. En minder dan €30 voor een upgrade vind ik ook een aardige utopie. Je denkt toch niet dat ze voor €10 gaan update naar Mobile 5?
Volgens dit bericht op msmobiles:
http://www.msmobiles.com/news.php/3834.html

gaat er helemaal geen update komen voor 'oude' smartphones :'(
het is hardwarematig in iedergeval wel mogelijk!

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Artz schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:32:
[...]

Vond het moeilijk om de bedragen te kiezen. De meeste Pocket PC updates in het verleden kostten zo ongeveer tussen de 30 en 50 euro. Nou is een smartphone geen Pocket PC dus ben ik met de bedragen wat lager gaan zitten. Heb ook eerlijk gezegd geen idee wat Microsoft vraagt voor een licentie voor Windows Mobile 5. De poll was er gewoon om een inzicht te krijgen in wat de mensen nou willen, en dan niet precies voor welk bedrag, dat is gewoon verzonnen.
Speedfight schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 18:52:
Volgens dit bericht op msmobiles:
http://www.msmobiles.com/news.php/3834.html

gaat er helemaal geen update komen voor 'oude' smartphones :'(
het is hardwarematig in iedergeval wel mogelijk!
Ja dit berich las ik net ook. Te vroeg gejuicht misschien met mijn poll :(
Ik laat hem gewoon staan, er zijn behoorlijk wat reacties binnen, misschien dat de providers na verloop van tijd toch een ander inzicht krijgen, alhoewel ik er niet van uit ga.
Voor hen is het verkopen van nieuwe telefoons (en eventueel een nieuw abo) veel interessanter dan een update van besturingssysteem.
Aan de andere kant waarderen je klanten het ook als je de update wel beschikbaar zou stellen.

Denk dat het nu gewoon wachten is op de eerste MVP of ander persoon die de Typhoon ROM image lekt van Windows Mobile 5 net zoals dat gebeurde bij de Motorola MPX 200 en de allereerste SPV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 12:31:
[...]

ik vind em er mooi uitzien (hij lijkt dikker?), maar toevoegingen zijn echt te weinig om van een c500 naar een c550 te gaan:

-beter scherm (EDIT: 320x240 okay das dan wel chill )
-betere camera (moet nog zien hoeveel beter dat is.. zie belabberde kwaliteit van "betere" camera's als die van de mpx220)
-wmp10 (weet niet eens of dat er op zit.. maar komt ook wel met romupgrade naar c500)
- Mediabuttons (das misschien enige nuttige.. maar dat gaat nu ook al prima)

met wm2005, flits en fm radio erbij zou ik er eens flink over nadenken :+
Ik denk dan: stof probleempje opgelost :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11468
  • Laatst online: 11-09 10:19
heeft iemand al een site gevonden waar je een losse behuizing kan kopen voor de C500?

MRTN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 23:18
Weet iemand of er ergens software is die je GPRS dataverkeer telt? Zodat je altijd kunt zien hoeveel je gebruikt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-weil
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-08 13:39
Heeft iemand ervaring om SPV C500 als GPRS modem te gebruiken i.c.m. HP Jornada 710? Ik kan wel verbinding maken maar geen mails binnen halen en websites openen. Vaak moet ik het toestel herstarten voordat ik uberhaupt verbinding krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Kix@$$ schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:39:
Weet iemand of er ergens software is die je GPRS dataverkeer telt? Zodat je altijd kunt zien hoeveel je gebruikt hebt.
Kan je toch gewoon zien op http://wapkiosk.orange.nl/gprsusage#intern of heb je geen Orange. Hier zie je het gebruiksoverzicht wat je moet betalen.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:00

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Afbeeldingslocatie: http://msmobiles.com/users/5/archives/2005.5.19_42345/wm5.start.jpg

Windows Mobile 5 op een HTC Typhoon!

Zie meer: http://www.msmobiles.com/news.php/3848.html

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Hopelijk is het via Orange voor een vriendenprijsje te regelen... al ben ik bang dat Jerome! gelijk heeft en er liever nieuwe telefoons verkocht worden. Welkom in de wegwerpmaatschappij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit, alleen voor het menu al zou ik hem graag overzetten, heb hiervoor de nokia 6600 gehad (wat een top telefoontje is O-) ) en die had het menu ook al op deze manier, een lijst zoals het nu is werkt niet, en de manier waarop je je menu kan wijzigen vind ik al helmaal fout, zijn ze echt zo stom bij microsoft, het kon in win 3.0 ook al, en dan kunnen ze het nu niet ?????? :( , beetje belachelijk, maar ja dat heeft microsoft wel vaker, maar zoals het er nu uit ziet ga ik deze erg snel proberen te bemachtigen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er eigenlijk al iemand info over tomtom 5 schijnt een stuk beter te zijn, heeft eigenlijk al iemand het op de spv draaien ;) als iemand het heeft graag even een reactie er over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:26:
Heeft er eigenlijk al iemand info over tomtom 5 schijnt een stuk beter te zijn, heeft eigenlijk al iemand het op de spv draaien ;) als iemand het heeft graag even een reactie er over. :)
Kijk eens in het TomTom topic... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag in de Orange shop Amsterdam Kalverstraat geweest, en de verkoper verzekerde mij dat de C550 nog deze maand in de Orange shop ligt. Dat kan dus niet lang meer duren ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pegasus81
  • Laatst online: 17-08 19:56

Pegasus81

Group: Infinity

Op 9292ov kwam ik het programma 'pocketwijzer' tegen. Om precies te zijn op http://www.9292ov.nl/9292OV65.asp

Dit lijkt mij een erg handig programma. Ik vroeg me af of iemand weet of dit programma op een spv c500 werkt.

op http://www.9292ov.nl/9292ov210.asp staat hierover:

'Op welke versies van de Pocket PC werkt de PocketWijzer?
De PocketWijzer werkt op Pocket PC 2000, Pocket PC 2002 en Pocket PC 2003 machines. Er is een versie voor machines met een ARM of Intel X Scale processor en een voor machines met een MIPS processor. Daarnaast is er ook een voor machines met een SH3 processor. Op oudere versies van Windows CE (bijvoorbeeld 2.1) en op handheld PC’s (H/PC) machines werkt de PocketWijzer helaas niet.'

Ik twijfel of het werkt, aangezien de spv windows mobile 2003 tweede editie als besturingssysteem heeft. Ik kan het ook niet even proberen, want er is geen trial versie beschikbaar. Kopen kost $ 9,46 maar dat heb ik graag voor over mocht het werken.

System info: Abit KG7-Raid, AMD Athlon XP 1800+@1900+, 512 Mb DDR ram, Radeon 8500LE, 2x40Gb Maxtor 7.2k + 1x 100Gb Maxtor 5.4k, 24x Plextor CdWiter, 16x Pioneer DVD, 3.5" Floppy, SB Audigy, 10/100 noname network, Iiyama Vision Master 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat het me toch wel cool lijkt om draadloos (dan wel mono) een mp3'tje te kunnen beluisteren op je bluetooth headset ben ik eens gaan google'en. Het is me half gelukt maar het is mogelijk denk ik.

Als je je bluetooth aanzet, daarna je headset zodat ze verbinding hebben met elkaar. Start je Windows Media Player op en speel je een mp3'tje af. Nu druk je 1 keer op je spraak knop van je headset, nu maakt die connectie met je headset en hoor je even het mp3'tje door je headset. Zodra die geen spraak label/code hoort knalt die weer terug naar je c500 speaker.

Weet iemand hier iets meer vanaf of is er een programma waarmee je mp3's kan afspelen en die een bluetooth verbinding maakt met je headset. Verder gebruikte ik de hs820 headset van motorola.

Op internet hebben ze dit geprobeerd met een andere telefoon en daar kon je spraakbediening uitzetten zodat de telefoon niet ging wachten naar spraak label en daarna terug ging, hij bleef er zeg maar in "hangen", zodra er connectie was met de headset en je had de spraakknop ingedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:26:
Heb hem draaiende en ben er super blij mee, nu kan ik ten minste zien hoe hard ik echt rij aangezien je nu de kmph in je info balk kan neerzetten. Ook kan je een kompas in je beeld zetten. Verder kan je nu hele routes uitstippelen met meerdere lokaties en krijg je de vraag of het een auto/fiets dan wel wandel route betreft. Waar je met je auto dan niet doorheen mag maar wel met de fiets pakt die op de fietsroute mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 23:51:
Omdat het me toch wel cool lijkt om draadloos (dan wel mono) een mp3'tje te kunnen beluisteren op je bluetooth headset ben ik eens gaan google'en. Het is me half gelukt maar het is mogelijk denk ik.

Als je je bluetooth aanzet, daarna je headset zodat ze verbinding hebben met elkaar. Start je Windows Media Player op en speel je een mp3'tje af. Nu druk je 1 keer op je spraak knop van je headset, nu maakt die connectie met je headset en hoor je even het mp3'tje door je headset. Zodra die geen spraak label/code hoort knalt die weer terug naar je c500 speaker.

Weet iemand hier iets meer vanaf of is er een programma waarmee je mp3's kan afspelen en die een bluetooth verbinding maakt met je headset. Verder gebruikte ik de hs820 headset van motorola.

Op internet hebben ze dit geprobeerd met een andere telefoon en daar kon je spraakbediening uitzetten zodat de telefoon niet ging wachten naar spraak label en daarna terug ging, hij bleef er zeg maar in "hangen", zodra er connectie was met de headset en je had de spraakknop ingedrukt.
GELUKT !!!

info http://www.modaco.com/index.php?showtopic=203212
file http://www.modaco.com/index.php?download=456

Is gewoon een bestand die je telkens op moet starten en moet enablen.
- Bluetooth telefoon aan
- Bluetooth headset aan
- Kunnen elkaar vinden
- Programma opstarten en enablen
- Bureaublad
- Spraakknop in drukken
- Hoor je geluid overgaan naar headsett speaker
- EN WINDOWS MEDIA PLAYER OPSTARTEN !!!

Ene keer heb je super goed geluid en andere keer iets kraken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
beter, hopen dat er snel een guide komt met uitleg hoe je dat kan doen, want ik wil ook wel ove :P

[edit]
hmm het ging hier om een test rom die ze van de operators hebben gehad, zolang er niet zo een rom uitlekt hebben wij geen windows mobile 5

[ Voor 16% gewijzigd door Mich op 20-05-2005 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AttiX
Ik weet niet of dit al beschreven was, maar ik heb het voor elkaar gekregen om via bluetooth te synchroniseren met ActiveSync. Mijn telefoon is geflashed met de franse ROM.
  • Zorg ervoor dat je via USB al eens een partnership hebt gemaakt.
  • Zorg ervoor dat je de 2 apparaten via bluetooth hebt gepaird.
  • Zet op beide apparaten Bluetooth aan.
  • Stel de COM-poorten op je telefoon als volgt in:
    • Binnenkomende poort(Com6)
    • "naam van de pc" (Com7) (Uitgaande poort dus)
    • "Inkomende stralen ontvangen" moet ook aanstaan bij de optie verzenden(7) in het instellingen menu.
  • In de connection settings van ActiveSync op de PC kies je Com7 bij de "Allow serial cable or infrared connection to this COM port"
  • Ga naar ActiveSync op je telefoon en kies menu-) Setup BT Activesync. Kies tijdens die setup het apparaat waaraan je net Com7 hebt toegewezen. Rond de setup af.
  • Probeer verbinding te maken via activesync op je telefoon. Menu-)Connect via Bluetooth.
Specs:
Dell TrueMobile 350 Bluetooth Module met Toshiba Stack.

[ Voor 9% gewijzigd door AttiX op 20-05-2005 11:41 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.