Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.516 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 17:01
na het opnieuw installeren van cosmos na wat problemen na de patch doet cosmos het weer goed ik kan alleen 1 ding niet meer vinden.
eerst had ik altijd de informatie die verscheen als je over iemand heen beweeg boven in staan in het midden maar nu staat het rechts onderin hoe kan ik dit terug verandere ik heb alle opties al na gelopen maar ik kan hem niet vinden.
ook zie ik van sommige alliance hun lvl niet (ben zelf horde) en eerst zag ik dat altijd wel nadat ik cosmos had geinstalleerd

ben er achter gekomen dat die schempjes tooltips heten maar heb de optie nog niet gevonden om hem bovenin het scherm te krijgen en de lvl van de allicane te zien te krijgen

[ Voor 16% gewijzigd door InfoTracer op 27-03-2005 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Croccifixio schreef op zondag 27 maart 2005 @ 19:22:
Laatst zag ik iemand WoW spelen, en aangezien ik alweer een tijdje op zoek ben naar een leuke RPG, ben ik wat verder gaan kijken naar WoW. Nu is het alleen zo dat ik met de volgende vraag zit, waar jullie wellicht antwoord op kunnen geven.

Ik wil niet al te veel tijd besteden aan het spel, wat zou inhouden dat ik misschien dus maar een uurtje of 10 per week (schatting) WoW zou spelen. Mijn vraag is dan ook, is het spel het geld dan wel waard? Zeker gezien het abonnementsgeld (zie een soortgelijke vraag: WoW.com). Is deze 10 uur in de week genoeg om het spel echt te kunnen spelen, of is het gewoon te weinig om die 'community' ervaring te hebben?
10 uur per week is zeker genoeg, je hoeft er geen 40 uur per week aan te besteden om 'mee te tellen'. Pas alleen wel op, het wordt snel meer dan 10 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 21:54:
[...]

10 uur per week is zeker genoeg, je hoeft er geen 40 uur per week aan te besteden om 'mee te tellen'. Pas alleen wel op, het wordt snel meer dan 10 :P
10 Uur is wel een optimistische schatting om eerlijk te zijn, het zal over het algemeen een paar uurtjes minder zijn. Maar, het is kennelijk geen probleem om dan nog steeds plezier te beleven aan het spel. Het moet dus ook geen probleem zijn om me op dat moment bij een gilde aan te sluiten? (in verband met de beperkte tijd die ik eraan zou willen besteden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 15:15

Rannasha

Does not compute.

InfoTracer schreef op zondag 27 maart 2005 @ 21:49:
ook zie ik van sommige alliance hun lvl niet (ben zelf horde) en eerst zag ik dat altijd wel nadat ik cosmos had geinstalleerd
Dat heeft Blizz met opzet zo gecode. lvl info wordt niet altijd meer verstuurd. Voor de patch zag je met een ongemodificeerde WoW client niet altijd het level van je tegenstander, terwijl een mod als Cosmos dit wel liet zien. Omdat dit volgens Blizzard een oneerlijk voordeel opleverde hebben ze de boel met de patch zo aangepast dat lvl-info alleen naar de client wordt gestuurd als je die info ook daadwerkelijk hoort te zien.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 19:31

DinX

Motormuis

Croccifixio schreef op zondag 27 maart 2005 @ 22:08:
[...]

10 Uur is wel een optimistische schatting om eerlijk te zijn, het zal over het algemeen een paar uurtjes minder zijn. Maar, het is kennelijk geen probleem om dan nog steeds plezier te beleven aan het spel. Het moet dus ook geen probleem zijn om me op dat moment bij een gilde aan te sluiten? (in verband met de beperkte tijd die ik eraan zou willen besteden)
Mja, gewoon zorgen dat je uitlogt in een inn dan. Dan krijg je er rested state bij. Per kill krijg je dan een hoop extra exp erbij. Zeker met grinden gaat dat perfect. Ik heb sinds weken werk en ervoor speelde ik hele dagen. Nu enkel in het weekend. Maar als je dan even doorgrind ben je weer een lvl hoger.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht op 14/15 april mijn WOW via Bol en ook ik kan maar een paar uur per week aan het spel besteden, tegen die tijd maar eens een "minder dan 10 uur guild" in het leven roepen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 19:27

Rmg

johnnyv.nl schreef op zondag 27 maart 2005 @ 12:03:
[...]

Je moet wel op een van de andere bars spells of abilities hebben staan he, anders zie je idd niks.
nee ik bedoel het gedeelte voor average xp till next level kills till next level dat gedeelte, de XP bar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sOidivUs schreef op zondag 27 maart 2005 @ 18:21:
[...]Dat denk ik niet. Ten eerste is het zondag, ten tweede is het 1e paas dag, en ten 3e doen ze dat per gebied en na een paar profielen bekeken te hebben van mensen, ligt het te ver daarvoor uit elkaar.

Zo woon ik in Huizen (bij Hilversum) en ik las net een reactie van iemand uit Leeuwarden, compleet aan de andere kant van het land dus.
Hmmm .... bij grote bedrijven doen ze JUIST dit soort wijzigingen in het weekend, vaak op zondag .... en feestdagen liggen ze ook niet wakker van. Maar het is overdag, je zou het 's nachts verwachten. Dan is het een storing geweest, het komt in ieder geval niet zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 23:35:
[...]

Hmmm .... bij grote bedrijven doen ze JUIST dit soort wijzigingen in het weekend, vaak op zondag .... en feestdagen liggen ze ook niet wakker van. Maar het is overdag, je zou het 's nachts verwachten. Dan is het een storing geweest, het komt in ieder geval niet zomaar.
Jawel maar ik kan me echt niet voorstellen dat ze op zo'n dag als vandaag dat zouden doen.

Overigens ligt het ook echt aan WoW/Blizz want rest van mn internet werkt prima, en die upgrade is al een tijdje gebeurd hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Ik kreeg ineens vandaag, over de dag verdeeld, 3x een blue screen. Heb ik al in weken (nadat mijn geheugen combo brak bleek te zijn) niet meer gehad. Voor de zekerheid toch maar even WoW gedeinstalleerd, de schijf gedefragmenteerd en weer geinstalleerd en de cat 5.3 drivers geinstalleerd (zat nog met 4.12 ofzo :P ). Kijken wat er nu gebeurt!

Weet iemand iets van die ontzettende lading lijken in de deeprun tram? Dat heb ik dus nu even gemist! Ravenblood weer lopen raiden?

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 15-09 15:10
Viper2k1 schreef op maandag 28 maart 2005 @ 00:42:
Ik kreeg ineens vandaag, over de dag verdeeld, 3x een blue screen. Heb ik al in weken (nadat mijn geheugen combo brak bleek te zijn) niet meer gehad. Voor de zekerheid toch maar even WoW gedeinstalleerd, de schijf gedefragmenteerd en weer geinstalleerd en de cat 5.3 drivers geinstalleerd (zat nog met 4.12 ofzo :P ). Kijken wat er nu gebeurt!

Weet iemand iets van die ontzettende lading lijken in de deeprun tram? Dat heb ik dus nu even gemist! Ravenblood weer lopen raiden?
Ik neem aan op bloodscalp? Ik weet iig dat er ron 22:30 veel horde activiteit was in elwynforrest en later in stormwind en idd de deeprun tarm. Persoonlijk vind ik dat toch wel de lamste plaats om te gaan raiden, aangezien er geen guards lopen, en als de tram geladen wordt je er al een seconde ofzo staat voordat je iets kan doen (half weg het laden ofzo wordt je ventje er al neergezet)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:33
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 20:28:
[...]
in half uur 4 breath of wind >doe dat maar eens na :D
Geen slechte score. BoW farmen is echt een hels karwei. Eindelijk heb ik er 6, voor de laatste killde ik eerst 6-7 vortexes zonder drop :/
Ook zijn die lv47 land ragers nogal onprettig op lv43, kans dat ik er een overleef is maar 20% :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had genoeg voor 2 phantom blades en 2 truechampions :)
Luck is met me ^^

Waarom je talents in seal of crusader doen en niet in 2handed weapon specialization ?[paladin]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:> hoi allemaal dit is mijn eerste post ik heb al veel topics over world of warcraft (wow) hier gelezen en nu heb ik me geregistreerd

nu ontopic ik ben een lvl 23 orc hunter op shadow moon (pvp) wie spelen er op shadow moon en is horde? ( GEEN ALLIANCE ZIJ STINKEN) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, laatst zag ik een bericht over FPS in WoW. Ik zelf heb een AMD 64 3700+, 1024 RAM DDR333, ASUS V9999U. Volgens dat moet ik rond de 60 fps halen, maar als ik bv in The Barrens zit, en ik loop naar een Oasis dan drop die naar 30! Is dit dan normaal?? Alles staat op high en @ 1024x786

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2005 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:26
1. Hoe zie ik mij fps lol?

2. Ik schrok me gister het apenlazerus. Mijn character was opeens weg. Stond dat ik een realm moest kiezen enzo, zelfde als je voor eerst begint 8)7 Toen ik wow restarte was die eropeens weer. Iemand een idee waar dit aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:45

Wub

1. Ctrl + F zo uit me hooft.

2. Gisteren was er een fout met sommige servers, ik had daar ook last van, maar rond middennacht was dat weer opgelost en waren de chars weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Laatst online: 01-04 12:36
DinX schreef op zondag 27 maart 2005 @ 22:18:
[...]

Mja, gewoon zorgen dat je uitlogt in een inn dan. Dan krijg je er rested state bij. Per kill krijg je dan een hoop extra exp erbij. Zeker met grinden gaat dat perfect. Ik heb sinds weken werk en ervoor speelde ik hele dagen. Nu enkel in het weekend. Maar als je dan even doorgrind ben je weer een lvl hoger.
Het zegt me allemaal (nog) niks, maar ik neem aan dat je bedoelt dat beperkte tijd geen belemmering hoeft te zijn om een beetje lol te beleven aan WoW. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen .. ik zit dit al een tijdje te lezen en heb nu toch echt zin om het ook te gaan spelen alleen:

ik heb geen EU versie en die is er natuurlijk ook niet meer...

nu wilde ik de US versie bestellen en dan er een EU versie van laten maken.... dat kan toch?

zoja.. kan iemand mij misschien een link pm en ofzo van een online winkel...

( PS: ik heb op het internet gezocht maar niet echt gevonden wat ik zocht.. en bij die ik wel vond stond er niet bij of ze ook naar EU verzenden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
CRTL-R is FPS

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Croccifixio schreef op maandag 28 maart 2005 @ 10:55:
[...]

Het zegt me allemaal (nog) niks, maar ik neem aan dat je bedoelt dat beperkte tijd geen belemmering hoeft te zijn om een beetje lol te beleven aan WoW. ;)
- rested state is een bonus die je krijgt als je uitlogged in een inn (herberg), als je bijvoorbeeld 8 uur gaat slapen en dan meteen weer inlogd heb je 5% rest bonus gekregen. in rested state krijg je 200% exp van kills ipv de gewone 100%
-grinden is constant bij dezelfde groep monsters rondhangen omdat die goede experience per kill, met weining downtime geven
-downtime is de tijd die je kwijt bent aan health en mana terugkrijgen enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Ik heb wel eens een paar keer de naam battleground horen vallen. Is dit een uitbreiding ofzo van wow die komt? Wat houd BG overigens precies in?

HEeft iemand trouwens dat filmpje gezien met die float bug? Iemand heeft dan dmv exploit een soort van no clip hack en lured dan in een oren steeds 40 mobs bij elkaar. Vervolgens blizzard die ze allemaal tegelijk en krijgt die opeens 10000 exp.

Binnen 28 uur zat die op lvl60 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wow, klinkt leuk, link?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 09:10:
:> hoi allemaal dit is mijn eerste post ik heb al veel topics over world of warcraft (wow) hier gelezen en nu heb ik me geregistreerd

nu ontopic ik ben een lvl 23 orc hunter op shadow moon (pvp) wie spelen er op shadow moon en is horde? ( GEEN ALLIANCE ZIJ STINKEN) :*)
Level 33 (bijna 34) tauren hunter, genaamd Overlord aldaar..

Even voor iedereen hier: 99% van de vragen die ik voorbij zie komen staan gewoon op de site van WoW uitgelegd, ook zaken als "hoe zie ik mijn FPS", ook staan bijna alle antwoorden in de handleiding. Beetje nutteloos om steeds maar weer dezelfde vragen te moeten beantwoorden :/

Ook zaken als "na de patch zie ik in m'n ui-cosmos-whatever niet alle levels meer", dat staat gewoon in de patch notes 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door pagani op 28-03-2005 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

Ik ben allang blij met mijn redelijk stabiele FPS van 20-30. :o

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
On_E schreef op maandag 28 maart 2005 @ 12:16:
Ik ben allang blij met mijn redelijk stabiele FPS van 20-30. :o
M'n laptop trekt bij buitenomgevingen 40-60fps, maar als ik net aankom in Orgrimmar wordt het net een diashow, kan pas na een minuut echt soepel rondlopen daar.

(van de zomer na vakantiewerk maar eens een gigje aan geheugen erin plaatsen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik heb niet echt een goeie computer, dus vandaar die lage FPS, maar het gekke is dat het toch gewoon soepel speelt.

Hopelijk over niet al te lange tijd een nieuwe PC of iig wat nieuw intern geheugen erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
PacinoAllstars schreef op maandag 28 maart 2005 @ 11:31:
Ik heb wel eens een paar keer de naam battleground horen vallen. Is dit een uitbreiding ofzo van wow die komt? Wat houd BG overigens precies in?

HEeft iemand trouwens dat filmpje gezien met die float bug? Iemand heeft dan dmv exploit een soort van no clip hack en lured dan in een oren steeds 40 mobs bij elkaar. Vervolgens blizzard die ze allemaal tegelijk en krijgt die opeens 10000 exp.

Binnen 28 uur zat die op lvl60 8)7
Ik ken mensen die nog steeds spelen en gebruik ehbeben gemaakt van deze bug. Door dit kon je 1000 gold hebben binnen een paar uur. In 5 uur 20 lvls lvl'en, ja en dan van 27->53 he... Door dit is de economie op alle servers verneukt. En ja dit hoor je niet op de forums/ website van wow. Voor mij is wow al verneukt.

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

ik moet stoppen met steeds nieuwe charc maken :)
had een lvl22 rogue dan begon ik met undead mage, tot lvl30 gehaalt, dan begon ik met warrior, lvl33 gehaalt ben ik weer begonnen met een warlock .....

begin een verslaving to worden :P

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:55
mktje schreef op maandag 28 maart 2005 @ 12:43:
[...]

Ik ken mensen die nog steeds spelen en gebruik ehbeben gemaakt van deze bug. Door dit kon je 1000 gold hebben binnen een paar uur. In 5 uur 20 lvls lvl'en, ja en dan van 27->53 he... Door dit is de economie op alle servers verneukt. En ja dit hoor je niet op de forums/ website van wow. Voor mij is wow al verneukt.
??. wat een drama ineens, bij mij op de server is de economie nog prima. Tja je moet hard werken voor dure items, maar ze staan nog steeds te koop hoor. En ik ken niemand die die bug gebruikt, wat is er dan eigenlijk nog aan? Kunnen ze die bug niet fixen btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=489

Hoe instaleer je dat ? ik zie nergens instructions

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2005 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mktje schreef op maandag 28 maart 2005 @ 12:43:
[...]

Wat een domme post. Als voor jou WoW verneukt is, speel het dan niet, en val ons niet lastig met je buitengewoon eenvoudige kijk op het ontwikkelproces van deze game.

Zo'n bug kan voor mij de pret echt niet drukken, spelers die op deze manier veel goud + een hoog lvl hebben, daar heb ik geen respect voor, maar ik maak me dr ook niet druk om. Ik vind t veel belangrijker veel te zien en te beleven in de wereld van WoW, als jij te bekrompen bent om het spel te beleven naar hoe jij dat wil ipv zoveel waarde te hechten aan spelers die een bug onterecht benutten, dan zijn alle spelers beter af zonder jou character op hun server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
DarkShadow schreef op maandag 28 maart 2005 @ 12:47:
[...]

??. wat een drama ineens, bij mij op de server is de economie nog prima. Tja je moet hard werken voor dure items, maar ze staan nog steeds te koop hoor. En ik ken niemand die die bug gebruikt, wat is er dan eigenlijk nog aan? Kunnen ze die bug niet fixen btw?
Wel moeilijk, want de bug is client side lol. Weet verder overigens niet hoe het werkt. IS er bijvoorbeeld 3rd party software voor nodig? Of is het echt een oerlelijke exploit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
In dit topic staat wel de nodige info over hoe het werkt etc., nog het wow forum ook. Maar zoals je kunt lezen wordt er aan gewerkt om dit tegen te gaan en worden overtreders gebanned, beetje te hoog risico imho ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
BFD instance server ligt op z'n gat :(

Waren al een uur bezig, alles hangt. Kon niet logout doen, exit game werkte ook niet. Toen maar alt-tab en in Windows de boel afsluiten.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrData schreef op maandag 28 maart 2005 @ 14:26:
BFD instance server ligt op z'n gat :(

Waren al een uur bezig, alles hangt. Kon niet logout doen, exit game werkte ook niet. Toen maar alt-tab en in Windows de boel afsluiten.
En een alt aanmaken omdat het character wat in die gecrashte instance rondliep ongeveer 5 uur (althans, dat was bij mij het geval) niet meer beschikbaar is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Laatst online: 20-03 08:00
Ja, zaterdag gingen ze allemaal op hun gat. Best leuk als je in Scarlet Monastery - Cath van plan bent de lvl42 aan te gaan vallen :/

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 14:44:
[...]

En een alt aanmaken omdat het character wat in die gecrashte instance rondliep ongeveer 5 uur (althans, dat was bij mij het geval) niet meer beschikbaar is :D
:(

Kom er inderdaad niet meer in nu. Dan maar ff wat anders doen, een alt maken heeft ook niet zoveel nut.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
MJ85 schreef op maandag 28 maart 2005 @ 14:45:
Ja, zaterdag gingen ze allemaal op hun gat. Best leuk als je in Scarlet Monastery - Cath van plan bent de lvl42 aan te gaan vallen :/
Dat het crasht, ok...maar laat me dan ergens anders terecht komen. Nu kan ik er helemaal niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrData schreef op maandag 28 maart 2005 @ 14:45:
[...]

:(

Kom er inderdaad niet meer in nu. Dan maar ff wat anders doen, een alt maken heeft ook niet zoveel nut.
Alt aanmaken heeft best zin hoor, ik heb nu een lvl 43 warrior, en n lvl 12 priest (zie sig.), en ik vind de afwisseling in de speelwijze van de characters een groot pluspunt! (daarbij krijgt je 2e character veel rested bonus als je er een tijdje niet eme speelt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Daarnaast kun je vrolijk superitems naar je alt sturen, als je je alt een ander beroep aanleert kun je grondstoffen sturen, geld etc. Gaat lekker vlot dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het rustig op t forum vandaag :D Ben ik dan echt de enige die op 2e paasdag moet werken ofzo? :D

Heeft iemand Ragglesnout (lvl 40 elite boss in Razorfen Downs) verslagen en die 2h sword drop gevonden? Dacht dat t wapen "x cali boar" heette, met ongeveer 39.x dps...

Ik kan m namelijk nergens vinden :( Heb wel die 2 plate drops gevonden (tuten kash chest, en iceplate head), wil nu alleen dat zwaard nog

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2005 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

oke dit is echt niet meer leuk!

Sunstrider server is soo laggy, dat een lvl30 tauren mij BIJNA had verslachen (ben zefl 33 warrior)
en ben eindelijk BloodRaven gejoined, maar warlock begint saai te worden!
wat ik wil spelen kan niet meer want ze zijn vol van shaman's en rogue, mage heb all 2 charc, en warrior ook :(

licht vast wel aan mij ^^

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 15:26:
Wat is het rustig op t forum vandaag :D Ben ik dan echt de enige die op 2e paasdag moet werken ofzo? :D

Heeft iemand Ragglesnout (lvl 40 elite boss in Razorfen Downs) verslagen en die 2h sword drop gevonden? Dacht dat t wapen "x cali boar" heette, met ongeveer 39.x dps...

Ik kan m namelijk nergens vinden :( Heb wel die 2 plate drops gevonden (tuten kash chest, en iceplate head), wil nu alleen dat zwaard nog
Dat is een rare spawn boss, dus die kom je niet elke keer als je de instance doet tegen. Ja ik ben hem tegen gekomen en nee, we hadden geen warrior/hunter bij dus mooi NPC voedsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 16:14:
[...]

Dat is een rare spawn boss, dus die kom je niet elke keer als je de instance doet tegen. Ja ik ben hem tegen gekomen en nee, we hadden geen warrior/hunter bij dus mooi NPC voedsel.
Weet je toevallig ook waar hij spawnt? Of is dat ook nog een random? Kan namelijk niet echt specifieke info vinden over de where-abouts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, in een tentje aan het begin van de "Spiraal" naar de eindbaas (Amnennar the Coldbringer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 16:29:
Jep, in een tentje aan het begin van de "Spiraal" naar de eindbaas (Amnennar the Coldbringer)
Okidoki, en zit hij voor of na die Grote groene Undead boss die in de eerste ring van de spiraal rondloopt?

(gezien vanaf de kant van tuten'kash)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2005 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) zit ik lekker met mijn hunter(pvp server shadow moon) in de barrens(horde) shiet ik op een alliance warrior(lvl 27 ik ben zelf lvl 24) gaat die me het hele stuk van xr naar camp taurojo volgen maar ik kon sneller lopen(skill) en schoot dus om de paar seconden en hij bleef maar doorrennen en toen ging die dood( zijn lichaam voelt tenminste wel koud aan)

For the horde })

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2005 17:11 . Reden: Doe maar rustig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Ik heb is effe zitten checken op minder eerlijke forums en als je ziet wat voor hacks er zijn voor WoW schrik je er gewoon van. Gelukkig waren er ook topics waarin vermeld stond dat er veel mensen al gebanned waren lol. Blizzard monitorred bijna altijd de instances, omdat erdaar vaak gefloat werd. Verder blijft het verbazingwekkend dat mensen in zo een mooi spelletje als wow gaan zitten cheatorzen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? wie weet hier wat het beste dier is voor een hunter( VOOR DE HORDE NATUURLIJK) als je lvl 24 bent en in de barrens zit???????????????? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crossposten is niet netjes

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2005 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 20:28:
Hallo,

Ik heb een netwerk met 2 pcs, met adsl en als op de ene pc counter-strike source draait krijgt de bovenste pc extreme lag met world of warcraft (5000 ms soms wel) en teamspeak (ook op wow-pc) krijgt ook lag (maar alleen wat ik verstuur via teamspeak; ik hoor de andere persoon prima, maar hij mij niet). Ook werkt soms IE niet meer of erg traag als beneden counter-strike aan staat. Weet iemand of het normaal is dat dit gebeurt met css? Ik heb een 1024 kb down / 320 kb up verbinding.

Alvast bedankt :)

Grt Bas
Brakke kabels of, als dat er tussen zit, een hub die niet helemaal wil meewerken misschien? Als het die hub is, dan een switch nemen. Heb je geen last meer van collisions. Verder kan het de drivers zijn van je netwerkkaart(en) of de instelling van je netwerk in Windows.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 09:10:

Ik ben lvl 31 orc rogue daaro, powerdown heet ie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Hmm, wat stomme en leuke dingen gedaan vandaag.

Eerst een duel met een lvl 51 rogue(ikke lvl 22 toen).
Dan ga je niet dood, maar ik eindigde in een blazing fire(dus wel dood) iedereen natuurlijk lachen. Gelukkig werd ik wel geresurect.

Even later in ashenvile. een lvl 28 shaman(ikke niet lvl 24, en met een vriend) die vriend liep wat achter mij, maar aangezien die shaman's niks kunnen van dichtbij, en hij m'n vriend niet aan zag komen hebben we hem saman afgemaakt.(hij had zo'n minion, en die was wel sterk) :P. Zo maak je nog eens wat mee :P. Maar hij bedenkt zich wel 2x voordat hij nog eens warriors aan gaat vallen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
shamans hebben bij mijn weten geen minnions...
Zeker dat het geen warlock was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
eur0fighter schreef op maandag 28 maart 2005 @ 21:24:
shamans hebben bij mijn weten geen minnions...
Zeker dat het geen warlock was?
ach, dan was het een warlock kan ook, hij was iig niet sterk als m'n zwaarden bij hem in de buurt kwamen ;)

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:13
Damn, de Burning Blade server is nu echt totally screwed up. Looten wilt niet meer, mailen niet, dingen verkopen niet.. als je doodbent kan je je lijk niet meer terugvinden en MOET je naar de spirit healer. Oftewel: niet meer te spelen. En het is de afgelopen paar dagen al buggy! Hopelijk fixen ze het snel bij Blizzard want nu begint het wel irritant te worden, net nu ik weer een paar vrije paasdagen heb, zul je altijd zien. :(

Ondertussen maar een alt begonnen op Bloodscalp (shammy, ja, afgezaagd, I know :+). Maarja, dat is ook niets waard als je eenmaal high lvl bent (geweest). Ik wil gewoon verder. :'(

[/nutteloze whine post]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Onze server heeft vrijwel nooit problemen gelukkig.

Vandaag een zooi grind-quests gedaan in Arathi Highlands, level 34 gehaald, en het nu wel even zat.

(tot morgen als ik thuis kom van mijn werk waarschijnlijk O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Sinds enkele dagen (eigenlijk sinds de laatste patch) heb ik een ping die eigenlijk continu 500+ is. (Meestal boven de 800...)

Nu vraag ik mij af of er meer mensen zijn welke hier last van hebben. Ik ben verbonden via @home (noord-nederland, prov: groningen) en heb het breedband abonnement. Er draait geen firewall of ander iets.

Heb er eigenlijk verder geen informatie over kunnen vinden, voordat ik nu wow de schuld ga geven ben ik daarom even nieuwsgierig of er meer @home gebruikers (uit het noorden) zijn met dit probleem. Het kan natuurlijk ook aan het netwerk liggen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mijn (@Home) ping gaat al naar de 500 als iemand mail ophaalt op hetzelfde netwerk... niks vreemds dus, check eventjes of je geen email hebt draaien of een download, een server, whatever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 16:31:
[...]

Okidoki, en zit hij voor of na die Grote groene Undead boss die in de eerste ring van de spiraal rondloopt?

sorry geert, maar ik ga niet meer mee naar RFD :P iig niet met me shammy :P later weer, met me Female Troll Mage alt ^^

gisteren lvl 50 geworden en eindelijk Zul'Farrak met mallet kunnen doen. ^^ 3% extra mount speed yay.

Is er op hier iemand die op bloodscalp een Engineer heeft aan Horde zijde en die voor mij een saltshaker kan maken? .

komend weekend maar Maraudon runs doen, en ook binnenkort artisan fishing halen.
kevinp schreef op maandag 28 maart 2005 @ 21:16:
Hmm, wat stomme en leuke dingen gedaan vandaag.

Eerst een duel met een lvl 51 rogue(ikke lvl 22 toen).
Dan ga je niet dood, maar ik eindigde in een blazing fire(dus wel dood) iedereen natuurlijk lachen. Gelukkig werd ik wel geresurect.

Even later in ashenvile. een lvl 28 shaman(ikke niet lvl 24, en met een vriend) die vriend liep wat achter mij, maar aangezien die shaman's niks kunnen van dichtbij, en hij m'n vriend niet aan zag komen hebben we hem saman afgemaakt.(hij had zo'n minion, en die was wel sterk) :P. Zo maak je nog eens wat mee :P. Maar hij bedenkt zich wel 2x voordat hij nog eens warriors aan gaat vallen.
dat was inderdaad een warlock, want een shaman face to face op dat lvl is de kans redelijk aanwezig dat je het aflegd.

Shamans kunnen behoorlijk dmg doen hoor van dichtbij :)

[ Voor 41% gewijzigd door Bokkie op 29-03-2005 08:08 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 07:36
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 15:26:

Is een rare spawn, ik heb RFD mischien al 15 keer gerunned en hem ooit maar 1 keer gezien. Als hij up is zul je hem tegenkomen aan het begin van de spiral omhoog.
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 16:31:
[...]

Hij zit bovenaan die spiraal, in principe als je de berg oploopt dan kom je bij hem uit, je kan dan ook niet meer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Laatst online: 06-11-2024
Hehe, heb lekker met mijn Female Human Warlock gisteravond lvl 20 gehaald, Nu effe mijn "Warlock Quest" afmaken en heb mijn Succubus binnen. :9

Female Human Warlock "Tuana" op de Aszune server.

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 20:13:
:? wie weet hier wat het beste dier is voor een hunter( VOOR DE HORDE NATUURLIJK) als je lvl 24 bent en in de barrens zit???????????????? :?
Ligt er een beetje aan wat je wil, maar ik zou naar ashenvale gaan (net naar het noorden) en een beer nemen, kan alles leren en eet ook alles, erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 08:14:
[...]

Ligt er een beetje aan wat je wil, maar ik zou naar ashenvale gaan (net naar het noorden) en een beer nemen, kan alles leren en eet ook alles, erg handig.
nee doe maar niet....
ik wordt gék van alle horde altijd in ashenvale :-)

astranaar wordt elke dag volgens mij wel een keer ge-raid(op skullcrusher)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ben ik nou gek of is er grafisch ook hier en daar wat bij gepoetst sinds de update? kheb het lisjtje met veranderingen doorgelezen maar niets over verbeterde textures oid gezien. Toch heb ik het id dat het er allemaal beter uitiziet. Het onderwater effect is sowiezo aangepast ziet er een stuk beter uit.

Dit zorgt echter metteen voor een probleem op de pc van mn vriendin, ze ziet onder water niets meer alles is grijs :| nieuwe ati drivers zijn gedwonload en geinstalleerd maakt geen verschil. Voor de update was het dus ok, sinds de update is alles onder water grijs iemand een id?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Heb even wat leuke screenshots uitgezocht :)

Hier doe ik dus 5x damage met 1x hakken. Sweeping Strikes --> Cleave
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/meeuwissen53/5x.jpg

:? Vage blokjes
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/meeuwissen53/vageblokjes.jpg

Prachtige zonsondergang in Theramore :)
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/meeuwissen53/Theramore_dusk.jpg

@Chaoss volgens mij ook ja, een beetje vaag effect. (Zie mijn zonsondergang ook :9 )

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Full screen glow uit zetten bij video options en dan is dat "vage" weg. Ik vind het er zelf beter uitzien met glow alleen de glow veroorzaakt ziek veel lag in bijv IF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag.
Ik heb wow gekocht en nu ben ik een acount aan het aanmakken.
Nou heb ik gekozen voor kraskaart en heb ik de code geplaats die je bij dat maand gratis spellen bij
Wow krijgt.
Nu moet ik alleen als nog me creditkaart nummer geven.

Nu heb ik gehoort dat je ook een willenkurig credit kaart nummer kan geven.
En dat ze na die gratis maand dan zeggen dat het credit kaart nummer niet klopt en dat je dan nog kan kiezen of je voor credit kaart gaat of voor kras kaart neemt.
Om die maand gratis spellen te kunnen gebruiken.
Voor mensen die geen credit kaart hebben.

Kan dit???
Ik zou het graag willen wetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 09:24:
Even een vraag.
Ik heb wow gekocht en nu ben ik een acount aan het aanmakken.
Nou heb ik gekozen voor kraskaart en heb ik de code geplaats die je bij dat maand gratis spellen bij
Wow krijgt.
Nu moet ik alleen als nog me creditkaart nummer geven.

Nu heb ik gehoort dat je ook een willenkurig credit kaart nummer kan geven.
En dat ze na die gratis maand dan zeggen dat het credit kaart nummer niet klopt en dat je dan nog kan kiezen of je voor credit kaart gaat of voor kras kaart neemt.
Om die maand gratis spellen te kunnen gebruiken.
Voor mensen die geen credit kaart hebben.

Kan dit???
Ik zou het graag willen wetten.
Het antwoord hierop kun je in de laatste 3 WoW topics zeker vinden. Besides, het is ali illegali wat je doet dus ik post liever ook zelf het antwoord niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dan ga ik even zoeken
Nou het is niet bedoelt voor iligaal maar ik wil wel graag spellen.
En zo lang de kraskaarten er nog niet zijn kan ik niet veel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Yay! Vanochtend level 40 gehaald! Nu nog even doorgrinden voor m'n mount, ik heb op dit moment 60 gold, en er staat nog een zooi spul van me in de AH (o.a. 40 iron en 20 mithril) dus ik zal binnenkort m'n kat wel hebben. Vanochtend meteen m'n belangrijkste skills getrained en wat mail spul dat ik in de bank had zitten aangetrokken.

Van 't weekend nog ff tgeraid. Moet zeggen dat die 6 yards extra range van 3/3 Hawk Eye wel erg relaxed zijn. 41 yard range is best 'n boel :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

DrProctor schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 09:15:
Full screen glow uit zetten bij video options en dan is dat "vage" weg. Ik vind het er zelf beter uitzien met glow alleen de glow veroorzaakt ziek veel lag in bijv IF.
kvin die glow er echt supervet uitzien, gister op de namiddag zonsondergang in Booty Bay echt supers _/-\o_

ff proberen of op haar pc zonder screen glow onderwater WEL wat te zien is B) haar pc lagged sidns de update ook stukken meer!

is WoW extreem gpu afhankelijk? ze heeft een XP 2100+, 768mb ram, radeon 9100 videokaart. videokaart vervangen lijkt me de meeste winst geven?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Level 27, gisteren per ongeluk Artisan skinning gekocht die me al mijn doekoe's koste, maar ik heb gelukkig nog items die 3g per stuk waren op de AH. =)

Gisteren 10 items op AH gezet, en wat achtergehouden om de markt niet te veel te bezwaren met mijn producten Black Whelp Cloack en Red Whelp Gloves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Chaoss schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 09:51:
[...]

kvin die glow er echt supervet uitzien, gister op de namiddag zonsondergang in Booty Bay echt supers _/-\o_

ff proberen of op haar pc zonder screen glow onderwater WEL wat te zien is B) haar pc lagged sidns de update ook stukken meer!

is WoW extreem gpu afhankelijk? ze heeft een XP 2100+, 768mb ram, radeon 9100 videokaart. videokaart vervangen lijkt me de meeste winst geven?
Maffe is dat dat death effect bij mij niet uitkan. Staat uitgevinkt in videooptions maar als ik dood ben zie ik het toch. Uitermate irritant want ik heb geen zin om als ik dood ga een zonnebril op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Hydra schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 09:44:
Yay! Vanochtend level 40 gehaald!
Ik dacht dat ik de enige was hier, die voordat ie naar zijn werk ging even een half uurtje experience
ging pakken.
kixor schreef op maandag 28 maart 2005 @ 22:55:
Sinds enkele dagen (eigenlijk sinds de laatste patch) heb ik een ping die eigenlijk continu 500+ is. (Meestal boven de 800...)

Nu vraag ik mij af of er meer mensen zijn welke hier last van hebben. Ik ben verbonden via @home (noord-nederland, prov: groningen) en heb het breedband abonnement. Er draait geen firewall of ander iets.
Gozer bij mij in de guild met @Home heeft exact hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoipoip
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-04 17:24
Een vraagje:

Heeft iemand op de Agamaggan server een horde character? Zo ja, zou diegene eens een keertje " /who supercan " willen typen ingame?

Gisteren zou ik zweren dat ik hem 2x zag levelen binnen 15 min. Zag hem beetje trolls farmen daar als lvl 41. Later kom ik terug is ie 42. En weer wat later loop ik weer langs zie ik diezelfde tauren hunter als lvl 43. Vaag of nie? Pas toen ie lvl 43 was heb ik z'n naam gecheckt, dus het zou kunnen dat er 2 identieke tauren hunters rondlopen met dezelfde pet alleen met lvl verschilletje.

Dus als iemand dat /who kan doen.... graag. Ik zou wel eens willen weten of ie echt een xp bot gebruikt. Hij was gisteravond dus nog lvl 43.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Laatst online: 15-09 14:28

CaDje

Framedrops for life

Chaoss schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 09:51:
[...]

mwa, ik ben net geupgrade van een 9700 naar een x800pro. Ik kan nu wel alles op high spelen, maar super veel fps haal ik nog niet in Wetlands bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 15-09 17:26
Gister en eergister voornamelijk Zul'farrak runs gedaan. Alle quests afgerond daar en bijna lvl 50.

Die trap is echt een gekkenhuis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 10:06:
Gister en eergister voornamelijk Zul'farrak runs gedaan. Alle quests afgerond daar en bijna lvl 50.

ik vind die trap echt super leuk :), ze hebben m alleen we ff generfed met de patch

voor de patch was hij veel moeilijker

de tactiek is eigenlijk gewoon de NPC's de normale laten slachten, en zelf alleen de elites pakken en de casters beschermen.

oh en niet te lang wachten met het praten tegen Blane :P anders HS'en ze weg

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje

CaDje

Framedrops for life

Bosmonster schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 10:06:

Ja :P. Ik heb 'm vorige week een keer gedaan. Wel gelukt, voornamelijk door de lvl 51 pala en een lvl 52 priest. Pala is wel dood gegaan, maar gelukkig had de druid in m'n party combat res.

Ik heb laatst die necklace quest gehaald in de Blasted lands. Weet iemand of ik dan nog een keer die rod quest moet doen, omdat die kerel die de necklace dropt helemaal onderaan spawnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaDje schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 10:00:
[...]

mwa, ik ben net geupgrade van een 9700 naar een x800pro. Ik kan nu wel alles op high spelen, maar super veel fps haal ik nog niet in Wetlands bijv.
Ik haal met mijn X800XT ook niet veel fps in de Wetlands, tenminste niet zolang ik naar het NW van de map kijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke website stond ook al weer vermeld waar een artifact of legendary item was gevonden, ik meende dat de eindboss in Molton Core hem dropte. Kan iemand mij die URL noemen ik wil dat item ook wel even zien. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ik heb ook weer een lang paas weekend benut om het en der wat uurtjes mee te pikken en mijn Level 34 is nu Level 37 geworden. Ik vind het een beetje irritant level, ik zit hang voornamelijk in Stranglethorn rond, maar ik zit nu net tussen quests in lijkt het wel.

Alles is rood wat ik kan doen qua quests en andere gebieden zijn een beetje leeg qua wat er te doen valt voor mijn level. Mijn arme level 37 warrior trekt het wel tegen level 39 of 40 (krap :)), maar tegen level 41 monsters is het niet leuk (tenzij ik lucky ben met wat heavy damage crits). Het is over het algemeen leuker sinds de patch, want mijn rage blijft lekker hoog en ik kan vrijwel zonder pauze monster na monster neerhakken.

Ben uit verveling nu maar richting de highlands gegaan om Stromguard en alles daar-om-heen te doen, is tenminste nog een beetje geel qua quest moeilijkheden.

Heb momenteel alleen FPS problemen als ik Ironforge binnen vlieg.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een Dutch guild op Bladefist (alliance) ?
Want ik kom niet echt vaak een nederlander tegen.Ze zegen dat er veel nederlanders spelen op bladefist maar ik kom ze nauwelijks tegen. :?
Nadat ik die nieuwe CT Mod heb geinstalleerd, kan die hoge lvls niet meer zien van hord. Heb een rogue lvl 60. Maar heb ook een warlock lvl 43 en met warlock kan ik hoge lvls niet zien ik zie ze als
-1 :? Ik heb ook gehoord dat blizzard Reveal van hogere lvls express gecodeerd heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Yellow|A schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 10:43:
Ik heb ook weer een lang paas weekend benut om het en der wat uurtjes mee te pikken en mijn Level 34 is nu Level 37 geworden. Ik vind het een beetje irritant level, ik zit hang voornamelijk in Stranglethorn rond, maar ik zit nu net tussen quests in lijkt het wel.

Alles is rood wat ik kan doen qua quests en andere gebieden zijn een beetje leeg qua wat er te doen valt voor mijn level. Mijn arme level 37 warrior trekt het wel tegen level 39 of 40 (krap :)), maar tegen level 41 monsters is het niet leuk (tenzij ik lucky ben met wat heavy damage crits). Het is over het algemeen leuker sinds de patch, want mijn rage blijft lekker hoog en ik kan vrijwel zonder pauze monster na monster neerhakken.
Eind 30 is inderdaad een lastige. Ik heb wat hulp gehad van een hoge level guildmember die me door een berg lvl 40 quests in tanaris heenhielp.

Wat ook wel wil helpen is gewoon even grinden. Je kan het geld ook wel gebruiken voor ej mount op 40 dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje

CaDje

Framedrops for life

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 10:40:
Op welke website stond ook al weer vermeld waar een artifact of legendary item was gevonden, ik meende dat de eindboss in Molton Core hem dropte. Kan iemand mij die URL noemen ik wil dat item ook wel even zien. :9~
Afbeeldingslocatie: http://members.cox.net/d33k/screenshots/legendary.jpg
Mwa, vind 'm niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
1. Resistances worden onderschat
2. Het item is waarschijnlijk niet af. Er zijn 2 legendary shards die gecombineerd moeten worden tot een 'godlike' item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 10:57:
[...]

2. Het item is waarschijnlijk niet af. Er zijn 2 legendary shards die gecombineerd moeten worden tot een 'godlike' item.
Ill take it :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje

CaDje

Framedrops for life

wat zou eruit komen als ik het disenchant ^^.

(strange dust :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 10:57:
[...]

Dat item, is dat nou het allerbeste wat je kan krijgen qua types, of is een rood item het allerbeste. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje

CaDje

Framedrops for life

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 11:16:
[...]

Dat item, is dat nou het allerbeste wat je kan krijgen qua types, of is een rood item het allerbeste. :?
Volgens mij zijn artifacts rood. Maar zeker weet ik dit niet. Was al blij dat ik met m'n rogue de Staff of Jordan vond :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shezzie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-07 00:37

Shezzie

Lekker hoor!

Hydra schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 09:44:
Yay! Vanochtend level 40 gehaald! Nu nog even doorgrinden voor m'n mount, ik heb op dit moment 60 gold, en er staat nog een zooi spul van me in de AH (o.a. 40 iron en 20 mithril) dus ik zal binnenkort m'n kat wel hebben. Vanochtend meteen m'n belangrijkste skills getrained en wat mail spul dat ik in de bank had zitten aangetrokken.

Van 't weekend nog ff tgeraid. Moet zeggen dat die 6 yards extra range van 3/3 Hawk Eye wel erg relaxed zijn. 41 yard range is best 'n boel :D
Lekker man! Ik ben zelf lvl 39, nog 50k xp te gaan en heb net iets meer dan 60 gold. Zal na het werk ff zwaar aan de bak moeten voor die pegels :P
Wetlands is een fps killer idd, mijn ocde 6600GT vind het ook niet grappig. Vooral als je de Harbor uit loopt zakt je framerate in als een kaartenhuis, maar bij de raptortjes is alles weer perfect. Volgens mij ligt het aan 2 zaken: ten eerste zie je de hele vallei als je Harbor verlaat, da's veel rekenwerk voor de gpu betreffende wie-is-achter-wie-geplaatst, ten tweede heb je die mist van de marshes wat ook aardig rekenen is. Als je de weg kent daar, gewoon ff stukkie meer naar de grond kijken met je char en alles loopt goed :)

[ Voor 36% gewijzigd door Shezzie op 29-03-2005 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Tja ik zat gisteren ook gewoon een uurtje rustig te grinden. Vooral met de goede vijanden pik je zo zat geld op. Zit nu op iets van 50 gp geloof ik en een mount kost iets van 40 of 100? Ik gok 100 als ik dat van Hydra en Shezzie zo hoor.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shezzie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-07 00:37

Shezzie

Lekker hoor!

Gaat me 90g kosten in totaal: 80 voor me Kitty, 20 voor de skill maakt 100g. Doordat m'n reputatie honored is in Darnassus krijg ik 10% discount, toch weer 10g 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
Yellow|A schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 11:30:
Tja ik zat gisteren ook gewoon een uurtje rustig te grinden. Vooral met de goede vijanden pik je zo zat geld op. Zit nu op iets van 50 gp geloof ik en een mount kost iets van 40 of 100? Ik gok 100 als ik dat van Hydra en Shezzie zo hoor.
Ik meen 80G gezien te hebben in Orgrimmar - > maar er waren ook Wolves van 100 en zelfs van 1000G !

Maarre kun je als bijv Orc ook leren een ander dier te rijden dan een Wolf ?

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Optical schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 11:40:
[...]

Ik meen 80G gezien te hebben in Orgrimmar - > maar er waren ook Wolves van 100 en zelfs van 1000G !

Maarre kun je als bijv Orc ook leren een ander dier te rijden dan een Wolf ?
1000G zijn de epic mounts, die geven 100% speed increase, een normale mount geeft 60% speed increase.

Je kan ook andere mounts kopen, op een voorwaarde: je moet exalted status hebben bij die faction. En exalted is ERG hoog :) En als horde kun je natuurlijk geen alliance mount kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
KãBuS schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 10:43:
Is er een Dutch guild op Bladefist (alliance) ?
Want ik kom niet echt vaak een nederlander tegen.Ze zegen dat er veel nederlanders spelen op bladefist maar ik kom ze nauwelijks tegen. :?
Nadat ik die nieuwe CT Mod heb geinstalleerd, kan die hoge lvls niet meer zien van hord. Heb een rogue lvl 60. Maar heb ook een warlock lvl 43 en met warlock kan ik hoge lvls niet zien ik zie ze als
-1 :? Ik heb ook gehoord dat blizzard Reveal van hogere lvls express gecodeerd heeft?
Jazeker, Bodycount. Pm wzza of wigg maar eens :) En ik kom zelf redelijk wat nederlands tegen moet ik zeggen

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
als je honored bent in een stad dan kosten de mounts nog 72g en de training kost dan nog 18g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 11:48:
[...]

Jazeker, Bodycount. Pm wzza of wigg maar eens :) En ik kom zelf redelijk wat nederlands tegen moet ik zeggen
The Fuzz > * ;)
Geen nederlandse guild maar wel genoeg lvl60's al :D
Ik zie jou ook echt iedere dag wel een paar keer langslopen :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 12:14 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zin om iemand flink de waarheid te vertellen? Lees eerst dit eens.

Is de server down op vrijdag tussen 7 en 12? Dan zijn er werkzaamheden bezig.