Als je een 1-hander gebruikt.Waarom je talents in seal of crusader doen en niet in 2handed weapon specialization ?[paladin]
In beide gevallen echter is je DPS increase zeer beperkt. Maar helaas moet je er een kiezen als je verder wilt in die tree.
met 30 kan je niet klagen. MMORPGs zijn geen FPS. Framerates varieren gigantisch, das altijd zo. Maar je kan een andere voeding proberen. Dat was de oorzaak van lage framerates voor sommige spelers (zie forums op wow-europe).Hey, laatst zag ik een bericht over FPS in WoW. Ik zelf heb een AMD 64 3700+, 1024 RAM DDR333, ASUS V9999U. Volgens dat moet ik rond de 60 fps halen, maar als ik bv in The Barrens zit, en ik loop naar een Oasis dan drop die naar 30! Is dit dan normaal?? Alles staat op high en @ 1024x786
denk het. ik heb een vergelijkbaar systeem (2200+, 1024mb) maar een wat minder trage videokaart (Ti4200). Heb niet bijzonder veel problemen, ook onder water is alles ok. Maar op sommige momenten moet ik wel alles op laag zetten en alle opties uit (op 1024x768) om de framerate hoog genoeg te houden. Hangt ook van de zone af. Wetlands is zeer traag bij mij. Duskwood/Dun Morogh in minder mate ook (als je de berg afloopt van IF). Maar in Darkshore heb ik juist helemaal geen problemen.is WoW extreem gpu afhankelijk? ze heeft een XP 2100+, 768mb ram, radeon 9100 videokaart. videokaart vervangen lijkt me de meeste winst geven?
Maar goed, ik toch maar een nieuw setje besteld.