Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.356 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
jarnotjuh schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 22:07:
Voord ik ga slapen zet ik mijn character in een inn voor rested exp, zo ook net. Darkshire.

Ik loop de inn binnen, beetje rechts aanhouden, trapje op, en meteen de kamer meteen voor je. ik ga dus op bed liggen. Komt er ineens een unstealthed undead rogue tevoorschijn die me attacked :X schrok me de tyfus! :X

Die gast lag gewoon stealthed op dat bed...
Ik meteen /3 horde in inn, werd ie meteen gemold door 5x lvl 30's :P

Dit is echt niet grappig! Als je een mens wil laten schrikken moet je het vooral zo doen! :(
Dit doe ik echt nooit meer :X
darkshire zei je?
kan kloppen ja, ravenblood raide daar gister >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
hey mashall op welke server speel jij? ik heb volgens mij op dezelfde L2 server gespeeld als jij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 11:01

Snappie88

Mr. Hollywood

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:14
Anoniem: 99062 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 04:07:
Grinden is niet van toepassing op WoW, zelfs op hogere levels gaat het levellen snel ivm andere MMORPG's. IS Battlefileds al geintroduceerd? En al iets meer bekend van verhoging levelcap?
Je kan in WoW best wel grinden hoor, alleen is de noodzaak door het grote aantal quests meestal niet zo groot. Een half uur grinden kan overigens meer opleveren dan de halve zone af te moeten lopen om een quest-NPC te vinden (bijvoorbeeld de laatste quest die je van The Greenwarden krijgt, of de 'quest' waarbij je helemaal van Auberdine naar Astranaar moet lopen).

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zin om iemand flink de waarheid te vertellen? Lees eerst dit eens.

Is de server down op vrijdag tussen 7 en 12? Dan zijn er werkzaamheden bezig.