Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.515 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Iemand eigenlijk een idee hoe de prijzen van de hunter training gaan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
Met WoW geldt denk ik hetzelfde als met alle andere MMORPG's:

Don't play on patch day :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 20:43

m0nk

16-09-2003 15.15

Wat hoor ik nou? Gaan de Lowlanders en Double Dutch vanavond XR raiden??! Op Bloodscalp uiteraard..

[ Voor 16% gewijzigd door m0nk op 25-03-2005 16:52 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

m0nk schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 16:51:
Wat hoor ik nou? Gaan de Lowlanders en Double Dutch vanavond XR raiden??! Op Bloodscalp uiteraard..
XR?

Origineel... :P

(Doe dan UC ofzo... :) )

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

iemand nog tips???

ik vind het niet erg dat je die addons er weer op nieuwe op moet zetten maar kan ik mn gegevens ook bewaren ergens bv bij die gatherer wil ik wel graag dat ie onthoud waar ik alle mines gevonden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

On_E schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 17:12:
[...]

XR?

Ik dacht inderdaad dat we allemaal naar undercity zouden gaan, misschien wel verkeerd gehoord.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al half uur die pokke patch aan het downen en ben pas op 10%, ik heb geen zin omdat bitorrent soepel te laten lopen om allemaal poorten open te gaan zetten. Heeft iemand toevallig een direkte link voor mij? :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoeY
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-08 15:42
Dan zijn wij er om jullie op te wachten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 17:36:
Ben al half uur die pokke patch aan het downen en ben pas op 10%, ik heb geen zin omdat bitorrent soepel te laten lopen om allemaal poorten open te gaan zetten. Heeft iemand toevallig een direkte link voor mij? :D :D
http://www.wowguru.com/pa...4-to-1.3.0-engb-patch.exe of http://www.it.cas.cz/~jaja/WoW-1.2.4-to-1.3.0-enGB-patch.exe

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Woei! Ik heb eindelijk mijn mount!
Nu gaan we eens lekker UD rogues hunten! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
wil ik een guest account aanmaken krijg ik dit

[ServletException in:/WEB-INF/jsp/accountNameView.jsp] File "/WEB-INF/jsp/accountNameView.jsp" not found'

iemand een idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 17:12:
[...]

XR?

Kun je toch zien dat Lowlanders en Double Dutch slappelingen zijn. :Z

Kijk wij RavenBlooders gaan gewoon naar Stormwind en nemen het Tram Station over. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

We laten ze gewoon vechten met die npc's, niks geen verdediging, ze zoeken het maar uit in XR :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Aaah! Nieuwe drunk effect is geweldig! Naast dat je FOV een beetje verandert, wordt je scherm ook steeds waziger. Je UI kun je nog gewoon zien, maar je world view wordt steeds erger. Daarnaast ga je ook nog eens slecht lopen. Echt super :) Go Blizzard! Die nieuwe bars zijn ook handig (hoef ik niet steeds m'n UI addons te updaten), en ook tof dat de full screen glow nu goed werkt met FSAA aan!

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 15:10
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 18:16:
[...]

Kun je toch zien dat Lowlanders en Double Dutch slappelingen zijn. :Z

Kijk wij RavenBlooders gaan gewoon naar Stormwind en nemen het Tram Station over. :Y)
whoo tram station een plaats zonder guards en waar mensen als ze binnen komen 3seconden niks kunnen doen omdat WoW nog aan het laden is...

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm, ik heb als pet een Nightsaber Stalker uit Teldrassil (zelfde kleuren als de grijze tijger-mount). Na de patch ziet mijn pet er (nu dus) heel anders uit, dotted ipv striped????

Heeft iemand anders dit ook?

Edit: Ah, ik ben net naar die plaats teruggegaan en zie dat de Nightsaber Stalkers allemaal een andere kleur hebben gekregen. Wel een beetje jammer dat mijn pet dan mee verandert. Ik ga maar even een mailtje sturen...

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat Ravenblood een ledenstop heeft ingesteld: voor Horde-spelers op Bloodscalp: onze guild zoekt nog Nederlandstalige spelers voor uitbreiding.

Whisper ingame even naar Hydrateus als je nog op zoek bent naar een ongedwongen NL-guild om je WoW-tijd nog leuker te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Hmz, nu cosmos niet meer werkt, mis ik de levels die voor mn quests stonden en de coordinaten in mn map. Weet iemand toevallig of er add-ons zijn dit ook hebben en die het wel doen?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:56

The Legend

*Plop*

Chester schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 21:13:
Hmz, nu cosmos niet meer werkt, mis ik de levels die voor mn quests stonden en de coordinaten in mn map. Weet iemand toevallig of er add-ons zijn dit ook hebben en die het wel doen?
Is er niet al een nieuwe versie van Cosmos beschikbaar? Aangezien de US servers al een tijd met de nieuwe patch draaien lijkt het me logisch dat er ook al een nieuwe versie van Cosmos is :?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
The Legend schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 21:34:
[...]

Is er niet al een nieuwe versie van Cosmos beschikbaar? Aangezien de US servers al een tijd met de nieuwe patch draaien lijkt het me logisch dat er ook al een nieuwe versie van Cosmos is :?
De alpha versie werkt half, maar lang niet helemaal. Zo zie je niet de lvl's van hogere spelers van de "andere kant". Ook wordt m'n balkje voor m'n levensmeter niet rood. FPS werkt niet altijd goed. De persoon info komt er neit boven te staan, maar links onderin.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg allemaal rare foutmeldingen, en ineens krijg ik mijn active spells twee keer tezien bovenin het scherm. Hoe delete ik Cosmos, want ik denk dat het hieraan ligt? via uninstall UI heb ik al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 16:37:
Met WoW geldt denk ik hetzelfde als met alle andere MMORPG's:

Don't play on patch day :+
Dat is dan een bitch bij Everquest :P elke dag patch day :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNi-Cow
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-03-2024
Cthulhu schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 18:25:
We laten ze gewoon vechten met die npc's, niks geen verdediging, ze zoeken het maar uit in XR :P
Er stond anders een flinke partij hordes op ons te wachten bij aankomst.. :+

Alleen die lag...............................

En TiF (of een deel) was er ook bij.

[ Voor 7% gewijzigd door DNi-Cow op 25-03-2005 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 17:26
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 22:01:
Ik krijg allemaal rare foutmeldingen, en ineens krijg ik mijn active spells twee keer tezien bovenin het scherm. Hoe delete ik Cosmos, want ik denk dat het hieraan ligt? via uninstall UI heb ik al geprobeerd.
Rename of verwijder de Interface dir uit je WoW directory. Hierin staan alle externe plugins. Veel hiervan zullen uberhaupt niet meer (goed) werken.

Een schone start is imho wel aan te raden.

Dus Interface, WTB en WTF dirs renamen en opnieuw opstarten. Je settings weer goed zetten en kijken wat je eventueel weer terug moet zetten.

Werkte bij mij wonderen, want had wat vreemde glitches en disconnects na de patch. Geen last meer van nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de topics es doorgelezen, en lees dat er best wel veel tweakers @ bloodscalp spelen
Net zoals mij ^ ^

Nu heb ik een vraag:
Is err iemand, van tweakers, die 300/tribal leaterworking heeft?
Zoja: msg me ff
nick: BrutusQDF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je 2 uur bezig met je instance, kom je bij de baas.... 3 seconden voordat je aanvalt: Instance crash

<3 blizzard :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm.. krijg net een email van Bol:

"Uw bestelling is vertraagt tot 2 april."

( gaat over de gamecard, even voor de duidelijkheid:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Ik ben op zoek naar een Buff mod die de huidige van blizzard aanpast zodat ook poisons en fishing lures worden weergegeven..
Bij voorkeur een standalone, ik ga geen cosmos installeren alleen voor die mod. Weet iemand een goede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb bij CTmod iets dat heet itembuff oid :) daarmee zie ik zulke dingen bij mn buffs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 10:05:
Ik ben op zoek naar een Buff mod die de huidige van blizzard aanpast zodat ook poisons en fishing lures worden weergegeven..
Bij voorkeur een standalone, ik ga geen cosmos installeren alleen voor die mod. Weet iemand een goede?
Telo's ItemBuff. Standalone dus geen gezeik zoals met Cosmos of CTmod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinp schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 21:37:
[...]Zo zie je niet de lvl's van hogere spelers van de "andere kant".
Dit stond in de patch notes. Blizzard heeft dit aangepast zodat mods geen level informatie meer krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaza
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-07 19:36
Na de patch zie ik niks meer onder water. Ik zie alleen maar wat grote blauwe vlakken en verder niks. Hebben meer mensen dat of ligt het mijn installatie ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het nu met die meeting stones? Ben nog niet bij een instance geweest, maar staan ze bij elke instance of ergens op een centrale plek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
ik heb er gisteren een gezien in de swamp of sorrows :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 11:34:
Hoe zit het nu met die meeting stones? Ben nog niet bij een instance geweest, maar staan ze bij elke instance of ergens op een centrale plek?
Heb er gisteren ook 1 gezien bij de deadmines. Wel grappig. Je komt gewoon in een soort wachtrij te staan en als er genoeg mensen zijn vorm je een party:).
Die tekstballonetjes boven je hoofd zijn wel vet vervelend als je wat typed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand nog meer problemen nu ? Ik kan nie inloggen .. als ik probeer in te loggen dan krijg ik ofwel te zien: Retrieving karakter list .. of Realm list.... en als dit wel lukt ( karakter geselecteerd ed ) dan begint die met laden en als die op het einde is dan geeft die de melding: Disconnected from server ...

Gister werkte het nog wel allemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 14:53

PoweRoy

funky!

Glorificationer schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:53:
[...]

yeah het is toch ook een noob class =P
*pets*

er zijn 2 mensen, domme en slimme :P als ze nix lezen ben je dom maar als je wel goed leest kan je de belangrijkste in party zijn :)
beste aura kiezen voor elke gevecht, blessing uitzoeken lekker usen, optijd achteruit lopen healen van party members, evt rezzen :) lekkeer!!

alleen gaar dat ik geen lure middel heb alleen exorcism voor undead :+ wil ook een boogje oid! :D

* PoweRoy paladin @ lvl 30

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooli-gan schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 12:09:
[...]

Die tekstballonetjes boven je hoofd zijn wel vet vervelend als je wat typed.
Die kun je gewoon uitzetten in interface options.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff een vraagje, aangezien blizzard support niet egt werkt. Misschien kan iemand hier mij helpen..

Mijn gamecard leveringen is inmiddels ook al een keer of 3 uitgesteld, nou wil ik weten of het mogelijk is om met 2 account op een creditcard te spelen (die van een vriend)?? Weet iemand misschien of dit kan??

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Gister leuke raid op bloodscalp, waren 2 raidgroups van Alliance en Horde kwamen elkaar beetje regen in Ratchet... Alliance was met veel meer.
Wij (Horde) terugtrekken naar Crossroads, megalag... Was een ping van 2 miljoen ofzo, want je moest echt 200 seconden wachten voordat je aanval werd gedaan. :P

http://members.lycos.nl/h...crnShot_032505_205407.jpg

http://members.lycos.nl/h...crnShot_032505_212125.jpg

http://members.lycos.nl/h...crnShot_032505_212339.jpg

Overigens heb ik nog nooit een instance crash gehad, terwijl je dat hier op got vaak hoort.

[ Voor 9% gewijzigd door Hidde op 26-03-2005 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:51:
Ik heb ff een vraagje, aangezien blizzard support niet egt werkt. Misschien kan iemand hier mij helpen..

Mijn gamecard leveringen is inmiddels ook al een keer of 3 uitgesteld, nou wil ik weten of het mogelijk is om met 2 account op een creditcard te spelen (die van een vriend)?? Weet iemand misschien of dit kan??

BVD
Probeer eerst is nog een x in te loggen. Ik moet namelijk ook wachten op mn gamecard, maar kan nog steeds online :) (terwijl er geen payment actief is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
hmmm

leuk hoor:
1. ik log in
2. speel 20 seconden
3. dan lijkt het of de verbinding wegvalt.
ik kan niet chatten, geen npc's aanspreken en steeds meer lui krijgen "unknown entity" boven zich...

is er iets mis met de server ?
op wow-europe kan ik niks terugvinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:53:
Ik zie dat Ravenblood een ledenstop heeft ingesteld: voor Horde-spelers op Bloodscalp: onze guild zoekt nog Nederlandstalige spelers voor uitbreiding.

Whisper ingame even naar Hydrateus als je nog op zoek bent naar een ongedwongen NL-guild om je WoW-tijd nog leuker te maken!
De ledenstop geldt niet voor GoTters, alleen voor ingame n00bs die graag bij een groot guild willen. We hebben geen zin om een zerg-guild te worden, hebben liever kwaliteit dan kwantiteit....afijn, point is...GoTters zijn nog steeds welkom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:51:

BVD
ja je kunt met zoveel acc op een cc als je wilt

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Net vast een deel van de Blacksmith quest gedaan om Armorsmith the worden. Na het inleveren van 40 mithil bars en nog wat truesilver bars. Heb ik dit gekregen:
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=4030
die summons dit:
http://www.thottbot.com/beta.cgi?i=12474
voor 1 uur, wel een 3 uur cooldown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

hmm
wou net een Shaman op Bloodscalp maken ..maar gebeurt niets!
misschien ligt het aan de lag? of kun je neit meer charc daar maken?

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Net Helcular's Revenge afgerond, een Horde quest in Hillsbrad Foothills waarbij je uiteindelijk een lich uit zijn graf moet laten herrijzen in Southshore.

Echt super goed, er stonden daar een zooitje lvl 25-35 Alliance gasten die allemaal de pan in werden gehakt door die lvl 44 elite Lich en zijn onuitputbare skeletal summons. :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

argh
ik was toen in SS quest op te hallen (lvl32Warrior Human) en ineens hoor is /yell Lich's Remains: Revenge Is Mine, dus ik kijk wat dat was ..zie ik een die Elite en zijn minions achter mij aan :D

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoweRoy schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 12:24:
[...]

*pets*

er zijn 2 mensen, domme en slimme :P als ze nix lezen ben je dom maar als je wel goed leest kan je de belangrijkste in party zijn :)
beste aura kiezen voor elke gevecht, blessing uitzoeken lekker usen, optijd achteruit lopen healen van party members, evt rezzen :) lekkeer!!

alleen gaar dat ik geen lure middel heb alleen exorcism voor undead :+ wil ook een boogje oid! :D

* PoweRoy paladin @ lvl 30
Waarom denk je dat het easy mode wordt genoemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
se7en schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 15:55:
hmm
wou net een Shaman op Bloodscalp maken ..maar gebeurt niets!
misschien ligt het aan de lag? of kun je neit meer charc daar maken?
Iemand met je nickname is dan w.s. al op die server aanwezig. Ik had hetzelfde. Je krijgt ook geen melding ofzo, het lijkt dan net alsof het goed is gegaan maar je character verschijnt niet...

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Nou ik ben erg tevreden met de nieuwe patch, dingen zoals meeting stones en training costs verlagingen zijn heel fijn. Maar ook kleinere dingen zoals extra high level NPC's bij de entrance van steden als SW en IF (neem aan voor Horde raids tegen te gaan) en uiteraard de extra balken die erg fijn werken.

Ook de nieuwe Cosmos is erg goed veel nieuwe extra's en een updater zodat wij ook de nieuwe alpha's van de US versie kunnen gebruiken.
Ik mis alleen nog AllInOneInventory, heel erg zelfs :( maar zal wel snel worden geupdated neem ik aan

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Laatst online: 05-09 20:08
Ik heb ook nog wat filmpjes gemaakt van onze mega-raid gisteren op Bloodscalp.
Alle filmpjes zijn geëncodeerd met XviD en wegen ongeveer 3 MB per stuk.

De boot opstappen
Hier stappen we met z'n allen in Booty Bay op de boot naar Ratchet. Zoals je ziet was 't teringdruk, en die arme Tauren moet zich de pleuris zijn geschrokken.

Drukte op de boot
Hier zie je nogmaals hoe druk 't wel niet was op de boot.

Ratchet binnentreden
Hier stappen we van de boot af in Ratchet en maken we onze eerste officiële Horde kills van de avond.

De hele meute richting Crossroads
Gezellig lopen door The Barrens.

Gevecht in Crossroads
Dit was al wat later in het gevecht, tegen deze tijd was de lag onspeelbaar geworden. De responstijd van de server was ongeveer 10 seconden, dus iedereen deed eigenlijk maar wat. Die AoE spells hadden nog het meeste effect, enige nadeel is dat die Wyverns daardoor werden aangetrokken.

First person Crossroads
Nog een filmpje van de chaos in Crossroads, dit keer vanuit het oogpunt van mijn paladin en zonder HUD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 14:24:
[...]

Probeer eerst is nog een x in te loggen. Ik moet namelijk ook wachten op mn gamecard, maar kan nog steeds online :) (terwijl er geen payment actief is)
Geprobeerd en het werkt :D tnx man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Devil N schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 19:32:

De boot opstappen
Hier stappen we met z'n allen in Booty Bay op de boot naar Ratchet. Zoals je ziet was 't teringdruk, en die arme Tauren moet zich de pleuris zijn geschrokken.

Drukte op de boot
Hier zie je nogmaals hoe druk 't wel niet was op de boot.

Ratchet binnentreden
Hier stappen we van de boot af in Ratchet en maken we onze eerste officiële Horde kills van de avond.

De hele meute richting Crossroads
Gezellig lopen door The Barrens.

Gevecht in Crossroads
Dit was al wat later in het gevecht, tegen deze tijd was de lag onspeelbaar geworden. De responstijd van de server was ongeveer 10 seconden, dus iedereen deed eigenlijk maar wat. Die AoE spells hadden nog het meeste effect, enige nadeel is dat die Wyverns daardoor werden aangetrokken.

First person Crossroads
Nog een filmpje van de chaos in Crossroads, dit keer vanuit het oogpunt van mijn paladin en zonder HUD.
Gaaf die filmpjes... Had je niet ongelooflijk veel last van lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:13
Bleh, wat een kutavond WoW vandaag. Eerst wou ik een escort quest doen in m'n eentje. Ging prima, met 5 mobs op me had ik het nog maar net overleefd. Escort was bijna bij het eind... komt er een dude die 10 lvls hoger is eraan (andere faction) ff de NPC killen. :| Half uur lang voor niks gequest. Thanks pal.

Vervolgens een time quest aan het doen, na x keer proberen ging het EINDELIJK goed, word ik geganked door een aantal horde gassies (wel zelfde level, maar was wederom in m'n eentje). Ok, zij weten natuurlijk ook niet dat ik net een quest aan het doen ben, maar het was wel zwaar frustrerend. Meteen WoW weggeklikt, nu echt totaaaal geen zin meer in. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
vage schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 14:27:
hmmm

leuk hoor:
1. ik log in
2. speel 20 seconden
3. dan lijkt het of de verbinding wegvalt.
ik kan niet chatten, geen npc's aanspreken en steeds meer lui krijgen "unknown entity" boven zich...

is er iets mis met de server ?
op wow-europe kan ik niks terugvinden
Ik had gisteren precies hetzelfde. En een echte oplossing heb ik helaas niet voor je, afgezien van proberen uit en in te loggen op een rustige plaats een aantal keer (dus niet in de buurt van AH/Bank etc).

Ik zag mezelf ook alleen als schaduw de hele tijd. Na een paar keer reloggen was het verdwenen. En dit was trouwens na een schone install zonder add-ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
via het tech forum toch nog iets gevonden...

iets met de netwerkadapter aangepast... mjah daarna deed ie het goed... zal wel werken dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een volle guild lijst ofzo, nu wil ik de guild dus maken, maar @ de guildmaster doet ie dus niks. . . wat doe ik fout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

lachen, al 7 kills gemaakt vandaag met men lvl 34 huntertje :D

en nee, niet eens geganked!

zit quests te doen in Southshore, dus ik kom regelmatig wat horde tegen.
Al een lvl 34 (toen ik 33 was) shaman gekilled, nog een andere shaman die wat ruzie had met mobs >:) (mobs maar ff geholpen) en dernet nog een lvl 32 rogue gesloopt.
wel vreselijk irritant trouwens, ze hebben een sprint ability (?) waardoor ze erg snel uit men range kunnen komen... gelukkig kan je arcane shot en concussive shot lopen afschieten. heb em dus uiteindelijk op deze manier stil gekregen en ben em hand to hand aan gaan vallen.
met men petje der bij was dit alleen snel over :D
mede dankzij dit HELE lieve bijltje http://www.thottbot.com/?i=11704
iemand had deze met een buyout van 4G op de AH gezet.
hebbik dus niet lang over na hoeven denken ;)

Bij southshore heb je aantal alliance dorpjes, waar je als alliance verder niets kan doen.
zijn daar als horde quests te doen ofzo?

PS, als iemand nog een betere 2handed bijl of zwaard heeft, ik wil em graag.
tis een fijne bijl, maar heb toch liever 2handed (kan toch geen shields dragen)
( Nick Gaharay - Server Bloodscalp )

[ Voor 23% gewijzigd door TepelStreeltje op 27-03-2005 00:22 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vage schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 22:39:
via het tech forum toch nog iets gevonden...

iets met de netwerkadapter aangepast... mjah daarna deed ie het goed... zal wel werken dus ;)
kan je zeggen wat precies. Heb namelijk dezelfde problemen maar kan die post niet vinden op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Devil N schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 19:32:

Ratchet binnentreden

First person Crossroads
l0l, wel grappig om jezelf terug te zien als tegenpartij in deze filmpjes :)

Afbeeldingslocatie: http://www.musicshivers.nl/marc/beroemd1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.musicshivers.nl/marc/beroemd2.JPG

Zoals je ziet op de 2de cap zie ben ik daar dood.. en toen ik de volgende dag weer ging spelen, werd ik herkent als de player die 'de hele dag dood in XR lag' :'(

Wel jammer van die lag trouwens, was echt nier meer te vechten in XR zelf :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 00:21:
[...]

kan je zeggen wat precies. Heb namelijk dezelfde problemen maar kan die post niet vinden op het forum.
http://forums-en.wow-euro...14289&p=1&tmp=1#post14289

Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_032605_043523_resize.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_032605_043617_resize.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_032605_043734_resize.jpg

Tussen het Questen, Grinden, Farmen & Ganken door ontdekte ik dat je in Feralas jezelf kan laten porten door een NPC naar de top van 1 van de Twin Collosals. Totaal nutteloos maar wel erg grappig en mooi uitzicht :) En natuurlijk maar 1 manier om beneden te komen, door een parachute te kopen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Laatst online: 15-09 13:37
Sak3d schreef op zondag 27 maart 2005 @ 01:53:
[...]

l0l, wel grappig om jezelf terug te zien als tegenpartij in deze filmpjes :)

[afbeelding]
[afbeelding]

Zoals je ziet op de 2de cap zie ben ik daar dood.. en toen ik de volgende dag weer ging spelen, werd ik herkent als de player die 'de hele dag dood in XR lag' :'(

Wel jammer van die lag trouwens, was echt nier meer te vechten in XR zelf :(
Welke XP bar mod heb jij geïnstalleerd staan? Die van jou ziet er namelijk voor mij handiger uit dan avgxp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolfensteijn schreef op zondag 27 maart 2005 @ 10:03:
[...]

Welke XP bar mod heb jij geïnstalleerd staan? Die van jou ziet er namelijk voor mij handiger uit dan avgxp ;)
Die Bar zit er standaard bij de nieuwe patch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Ik heb sinds gisteren Sweeping Strikes met mijn warrior. Ik combineerde die voor de gein eens met een Cleave. En damn wat een effect :D . Op 1 mob is er niets aan de hand, maar zover ik kon tellen deed ik, wanneer ik 2 mobs tegelijk aan viel, 5x damage :D Was wel effe lekker :9 Het kost een hoop rage, maar dan heb je ook wat.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:27

Rmg

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 10:41:
[...]

Die Bar zit er standaard bij de nieuwe patch ;)
Waar zit die optie dan precies ik kan em niet vinden :? en et ziet er erg handig uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Raz- schreef op zondag 27 maart 2005 @ 11:06:
[...]

Waar zit die optie dan precies ik kan em niet vinden :? en et ziet er erg handig uit ;)
Interface options, en dan de vinkbare vakjes voor de verschillende action bars aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Ik zit nu te kijken bij de interface options, maar daar staat voor zover ik kan zien geen optie bij voor de XP bar.

Alle vinkjes staan aan, maar geen verandering voor die bar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Wolfensteijn schreef op zondag 27 maart 2005 @ 11:41:
Ik zit nu te kijken bij de interface options, maar daar staat voor zover ik kan zien geen optie bij voor de XP bar.

Alle vinkjes staan aan, maar geen verandering voor die bar...
Je moet wel op een van de andere bars spells of abilities hebben staan he, anders zie je idd niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Die action bars zie ik wel, dat is het probleem niet, het gaat mij om die XP bar. Zo te zien gebruik jij ook avgxp mod, maar hoe heb je die zo gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 20:32:
[...]

Geprobeerd en het werkt :D tnx man
Egt super idd :)

Kwam er ook vorige week achter. Hoop dat blizzard er niet te snel iets aan veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 10:38
Wolfensteijn schreef op zondag 27 maart 2005 @ 12:07:
Die action bars zie ik wel, dat is het probleem niet, het gaat mij om die XP bar. Zo te zien gebruik jij ook avgxp mod, maar hoe heb je die zo gekregen?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar :) Ziet er vet uit :)

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand op welke server de belgische guild >COW[Chilled Out Wargamers guild.] zit ?
Iemand daar moet nog ''wat'' aan me geven op andere server lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:33
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:08:
Weet iemand op welke server de belgische guild >COW[Chilled Out Wargamers guild.] zit ?
Burning Legion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 05:34
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:08:
We zitten idd op Burning Legion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Iemand anders problemen met connecten naar WoW? Verbinding opzetten lukt niet eens meer terwijl surfen gewoon lekker vlot gaat. Ik heb ADSL via Planet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeo
  • Laatst online: 20:29

Xeo

Kaap schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:53:
Iemand anders problemen met connecten naar WoW? Verbinding opzetten lukt niet eens meer terwijl surfen gewoon lekker vlot gaat. Ik heb ADSL via Planet.
hier idem, ook met planet.. na 5 sec disconnect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook planet hier, en ook disconnect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel de dag zitten spelen. En nu sinds 5 min steeds d/c. Adsl via xs4all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:56:
Heel de dag zitten spelen. En nu sinds 5 min steeds d/c. Adsl via xs4all.
same here

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 11:50
Hier ook het probleem, het schijnt toch iets met de verbinding in NL te zijn aangezien mensen uit andere landen geen problemen hebben. Alleen NL spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
ook hier, kabel @home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Laatst online: 13-02 05:48
is het ook mogelijk om op internet te zien of iemand online is in wow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Hey, hebben er meer mensen problemen?
Ik werd net gedisconnected, en nu zegt wow dat mijn inlog info niet klopt :?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Wolfensteijn schreef op zondag 27 maart 2005 @ 10:03:
[...]

Dat -is- Avgxp hoor :) Maar gewoon over de bestaande XP Bar heengesleept. Wel de laatste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Hier ook steeds disconnects... Heel erg irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op zondag 27 maart 2005 @ 16:15:
Hey, hebben er meer mensen problemen?
Ik werd net gedisconnected, en nu zegt wow dat mijn inlog info niet klopt :?
Same, ik heb het vermoeden dan KPN (in mijn geval planet) bezig is.Ze zouden upgraden tussen februari en april, en doen niet alles in 1 keer :). Ik had een vermoeden dat ze bezig waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 18:04:
[...]

Same, ik heb het vermoeden dan KPN (in mijn geval planet) bezig is.Ze zouden upgraden tussen februari en april, en doen niet alles in 1 keer :). Ik had een vermoeden dat ze bezig waren.
Dat denk ik niet. Ten eerste is het zondag, ten tweede is het 1e paas dag, en ten 3e doen ze dat per gebied en na een paar profielen bekeken te hebben van mensen, ligt het te ver daarvoor uit elkaar.

Zo woon ik in Huizen (bij Hilversum) en ik las net een reactie van iemand uit Leeuwarden, compleet aan de andere kant van het land dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:56

The Legend

*Plop*

sOidivUs schreef op zondag 27 maart 2005 @ 18:21:
[...]

Dat denk ik niet. Ten eerste is het zondag, ten tweede is het 1e paas dag, en ten 3e doen ze dat per gebied en na een paar profielen bekeken te hebben van mensen, ligt het te ver daarvoor uit elkaar.

Zo woon ik in Huizen (bij Hilversum) en ik las net een reactie van iemand uit Leeuwarden, compleet aan de andere kant van het land dus.
Ten 4e zijn 99,99% van de upgrades al gedaan.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Schitterend, 4 dagen lang weekend, 1ste dag patchdag en vandaag problemen met KPnutteloos.

Bij nader onderzoek ligt er een probleem bij Blizz, chars kunnen niet gevonden worden. Aangezien het Pasen is, kunnen we techsupport wel shaken.

[ Voor 46% gewijzigd door JeroenNietDoen op 27-03-2005 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 15-09 11:59
Ik kan gewoon spelen... :S Ben wel 2x gedisconnect maja, nu ist probleemloos.
Mn 33 Gnome Mage ownt nu. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 00:21:
[...]

For network cards that support "Checksum Offloading":

Such as; Intel Pro 100 series, Marvell Yukon, Broadcom, 3com CNet, and Nvidia nForce 3, you may need to disable it to resolve this issue.

1- Go to "Start" > "Control Panel".
2- Double click to open "Network Connections".
3- Right click on your network adapter and go to properties (should be labeled as "NVIDIA nForce Ethernet Controller").
4- Click on "Configure" and go to the "Advanced" tab.
5-Select "Checksum Offload" and choose disable in the window to the right.
6- Click on Ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Laatst zag ik iemand WoW spelen, en aangezien ik alweer een tijdje op zoek ben naar een leuke RPG, ben ik wat verder gaan kijken naar WoW. Nu is het alleen zo dat ik met de volgende vraag zit, waar jullie wellicht antwoord op kunnen geven.

Ik wil niet al te veel tijd besteden aan het spel, wat zou inhouden dat ik misschien dus maar een uurtje of 10 per week (schatting) WoW zou spelen. Mijn vraag is dan ook, is het spel het geld dan wel waard? Zeker gezien het abonnementsgeld (zie een soortgelijke vraag: WoW.com). Is deze 10 uur in de week genoeg om het spel echt te kunnen spelen, of is het gewoon te weinig om die 'community' ervaring te hebben?

[ Voor 3% gewijzigd door Croccifixio op 27-03-2005 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een looot bug
als ik een rare item wil looten,kan ik klikke als een gek,er word niet gerolt..

nog een nederlander had dit in de party.
geluk dat de mob niet de Big Bad Pauldrons dropte...

Wie kent dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Laatst online: 05-09 20:08
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 19:50:
Ik heb een looot bug
als ik een rare item wil looten,kan ik klikke als een gek,er word niet gerolt..

nog een nederlander had dit in de party.
geluk dat de mob niet de Big Bad Pauldrons dropte...

Wie kent dit probleem ?
Gebruik je de Roll Safely mod? Zo ja, verwijder die dan, die werkt niet goed meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Hidde schreef op zondag 27 maart 2005 @ 19:12:
Ik kan gewoon spelen... :S Ben wel 2x gedisconnect maja, nu ist probleemloos.
Mn 33 Gnome Mage ownt nu. :D
Moet je mijn gnome mage lvl 44 is zien, die 0wnt pas ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devil N schreef op zondag 27 maart 2005 @ 20:15:
[...]

Gebruik je de Roll Safely mod? Zo ja, verwijder die dan, die werkt niet goed meer.
ik gebruik cosmos,waar staat dat,ik zie al,soms moet ik verder kijken dan me neus dik is.

in half uur 4 breath of wind >doe dat maar eens na :D
Wat is goede prijs voor phantom blade ? http://www.thottbot.com/?i=4664

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 22:48 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zin om iemand flink de waarheid te vertellen? Lees eerst dit eens.

Is de server down op vrijdag tussen 7 en 12? Dan zijn er werkzaamheden bezig.