Sowieso, wat doet die Swiftfoot-figuur daar? Is ze voor een Horde quest oid?
Iemand hier btw Tad William's Otherland gelezen? >>
Gisteren bij de crash van Bloodscalp > Ik kon nog gewoon in de rondte lopen enzo, maar alle andere chars stonden stil. Degene waar ik mee in een party zat bleef maar tegen een heuvel oplopen. Ik kon niets meer zeggen in enig kanaal. Zie ik inene "Anyone there?" op kanaal 1

Dus ik proberen terug te praten > lukte niet. Nja, ik loop wat in de rondte. Kwas in de Barrens, kging naar de lift naar 1000N. Dus ik ben bijna bij die lift, zie ik inene iets links. Dus ik draai me om... NIETS....

Dan inene flitst er een Tauren op, om even later weer te verdwijnen. Enkele seconden later plopt er weer iemand in en uit. Nja, ik denk > k, hier is iets mis > Ik log uit. Dus ik netjes "esc" en wil uitloggen.... Werkt niet.... Exit game werkte net zo min

Whehehe, ik zat echt heel tevreden hier op m'n stoel

Wat een avontuur

Maarja, er gebeurde helaas verder geen spannende dingen en aangezien ik windowed speel had ik nog het leuke kruisje

En dat werkte, WoW sloot af. Maar hoe Otherland-achtig
Het was echt koel geweest als dit een of andere easter-egg (beetje te vroeg

) was, een Otherland tribute. En dat ik met nog een paar spelers alleen opgesloten was op de server en dat we een koel avontuur zouden beleven

Maarja, ik droom lekker verder