Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.512 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij ff snel vertellen hoe je die .TGA files open?

verder heb ik een lvl 21 pally, en ik weet niet of ik ooit nog een andere char ga maken!
maare, die free mount is er toch neit uit he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Yargh! De realms liggen nog steeds plat :(

Nou ja dan maar ff doorspelen met SW Republic Commando

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:02:
[...]

Ehm ja? :P

Jullie eerste lvl 60 ofzo? :P

Of ben je dat zelf? :P
geen eerste :P
wel gewoon 60 van me zelf :) begin van de week gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:09:
[...]

Oih. Mijn. God. Je bent toch niet een van die mensen die op 't WoW forum zitten te zeuren dat de Warrior zo slecht is he? Waarom zou je in hemelsnaam al je talentpoints in 1 keer willen besteden?
Hmmmm. Ik heb nogal wat chars geprobeerd in beta en voor de meeste is er ook eigenlijk geen noodzaak om voor lvl 30/35 talent points te zetten.
En volgens mij heeft dat er veel mee te maken dat de meeste talents pas echt verschil maken als er sprake is van een synergie met andere talents. De meeste talents zijn opzich zelf "braak" maar net in "concubinaat" met andere echt de moeite waard.

En ik blijf erbij paladins... dit http://www.thottbot.com/?i=21012 is DE BLAFFER.. Voor mij dan toch.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-08 20:44
die gast van sorrow hill, is dat een mage ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
Cyrus-The-Virus schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:37:
Weet iemand een site voor een warrior build, ben nu lvl37 en heb al me talent points nog niet verdeeld (heb er 28 nu)

ik weet ook helemaal niet wat ik nou het beste kan doen, ik wel een goeie tank hebben (aangezien maatje van me een warlock is en die dus de dmg uitdeeld en ik er alleen maar voor zorg dat hij niet te grazen genomen word)
Mag ik je complimenteren met het feit dat ik het erg knap vind dat je uberhaupt lvl 37 hebt gehaald zonder je talentpoints te gebruiken :+

Je kunt talentpoints gewoon untrainen en het is de bedoeling dat je dus wat experimenteert met wat JIJ goed vind.

Ipv met 0,0 talent ervaring maar een build van iemand kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die gast van sorrow hill, is dat een mage ?
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:38
kost het unlearnen van talents iets?
zo, niet, dan kan je voor speciefieke quest je complete talent build veranderen :?

ik ben nu lvl 26 rogue, en brn blij met elke talent point :D

(en ook ik ben al een paar uur aan het wachten tot alles weer up is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Bosmonster schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:18:
[...]

Mag ik je complimenteren met het feit dat ik het erg knap vind dat je uberhaupt lvl 37 hebt gehaald zonder je talentpoints te gebruiken :+

Je kunt talentpoints gewoon untrainen en het is de bedoeling dat je dus wat experimenteert met wat JIJ goed vind.

lol, daarom snap ik die points ook niet :) ik ben zonder enige moeite lvl37 geworden :) maar moet eerlijk zeggen dat ik er ook nog niet echt naar gekeken heb, heb de tekstjes wel gelezen, wat nou iets zou moeten doen, maarja.... dus ik kan het weer resetten, dat wist ik dus niet :)

Ik heb in de CB ook een warrior gespeeld en wel points verdeeld, maar merkte er niks van.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-03-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:15:
kan iemand mij ff snel vertellen hoe je die .TGA files open?

verder heb ik een lvl 21 pally, en ik weet niet of ik ooit nog een andere char ga maken!
maare, die free mount is er toch neit uit he?
Try photoshop >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tranztaz schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:12:
[...]

Nog beter, ik doe het allemaal wel en dan roep ik vaak devotion of retribute of zelfs stun en dan zeggen ze "wat lul je nou" bijv. Er zitten erg slechte palachars tussen... woei!
Ik was me gisteren een beetje aan het vervelen dus ik naar Dun Modr om eens te zien of daar niet iemand een beetje pl zou kunnen waarderen. =)

Kom ik in een groepje met 4 paladins. Die hadden allemaal zonder uitzondering devotion draaien. niemand kwam verder dan judge SotC. Nadat ik gesuggereed had dat er toch meer aura's waren dan devotion en er beslist meer seals waren dan SotC en dat men eens zou moeten proberen om Justice te judgen. Gebeurde er helemaal niets. Na nog 2 keer de zelfde suggestie te hebben gedaan ben ik maar naar arathi gegaan en heb ik uit pure frustratie een uur lang elementals gesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:50

--MeAngry--

aka Qonstrukt

999 en ik denk dat behoorlijk wat spelers je bang aan gaan kijken. :P
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:27:
weet iemand of de servers al beschikbaar zijn ? bij my is het helemaal leeg ...
Goh, zouden ze dan al beschikbaar zijn? :? Lijkt me niet he ;)
Vibhuti schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:28:
is het eigenlijk mogelijk om PvP aan te zetten? ik speel op een PvE server en zie maar steeds dat PvP uitstaan onder in beeld, kan nergens iets terugvinden in de settings wat daar mee te maken heeft.

Af en toe kom ik zo'n irritante horde tegen die allemaal om je heen lijft draaien en uit staat te lokken :9 lijkt me heerlijk om dan ff flink te knokken.
/pvp :) Staat in je manual alst goed is.

[ Voor 84% gewijzigd door --MeAngry-- op 25-03-2005 14:29 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibhuti
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-01-2024
is het eigenlijk mogelijk om PvP aan te zetten? ik speel op een PvE server en zie maar steeds dat PvP uitstaan onder in beeld, kan nergens iets terugvinden in de settings wat daar mee te maken heeft.

Af en toe kom ik zo'n irritante horde tegen die allemaal om je heen lijft draaien en uit staat te lokken :9 lijkt me heerlijk om dan ff flink te knokken.

AMD Ath II X4 760K, G.Skill 8GB DDR3-2133, Saphire 2GB R7 260X OC in een mooi Coolcube Maxi doosje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een mirror van de Latest Patch Notes?

op wow site ligt hij plat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Vibhuti schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:28:

Ja kan, /pvp ;P
Je kan het alleen niet uitzetten, gaat weer eg na 10min geloof ik

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:27:
oh ? Iedereen is al druk aan het spelen joh....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyrus-The-Virus schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:24:
[...]

lol, daarom snap ik die points ook niet :) ik ben zonder enige moeite lvl37 geworden :) maar moet eerlijk zeggen dat ik er ook nog niet echt naar gekeken heb, heb de tekstjes wel gelezen, wat nou iets zou moeten doen, maarja.... dus ik kan het weer resetten, dat wist ik dus niet :)

Ik heb in de CB ook een warrior gespeeld en wel points verdeeld, maar merkte er niks van.....
Uhm...je vindt het niet erg dat ik je niet snap he? Hoe kun je ooit effectief een warrior spelen zonder Tactical Mastery? Je hebt geen talent points gebruikt, dus Improved Overpower heb je ook niet, en dat merk je dus echt wel als je die hebt. En +5% crit van Cruelty is ook niet iets wat je zomaar links laat liggen. Het zal best mogelijk zijn lvl60 te halen zonder talents, maar met talents is het wel een stuk makkelijker. Dus dat je er niks van merkte snap ik voor geen ene meter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--MeAngry-- schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:27:
[...]

.killallnpc >:) Mwuhahahaha

Lijkt me wel cool, op een drukke plek gaan staan, in IF bijvoorbeeld, dan .come gebruiken op alle NPC's in de buurt, alsof ze onder een soort van spell zijn en dan .killallnpc gebruiken })
.setlevel op 9999 en ik denk dat behoorlijk wat spelers je bang aan gaan kijken. :P
Ik wist het. Die mob die je 99 keer zonder problemen omkiept en dan ineens niet meer om te krijgen is.

Je zus ik begin langzaam maar zeker ontwennings verschijnselen te krijgen.... Ik raak helemaal achter op mijn schema.. Ik had vandaag level 38 en 39 willen pakken. Zodat ik morgen mijn Gratis Paardje krijg.

Komop nou blizzard. Jullie kunnen het. Servers up allez hop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remco20 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:29:
[...]

alt-tabt vol goede moed naar WoW...
en weer terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remco20 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:29:
[...]

serieus? Mijn scherm is ook nog leeg.
Zal wel lichtelijk ironisch bedoeld zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

[...]

mwah
zal wel aan je char liggen dan.
Ik ben nu lvl32 war. en de enige skil waarvan ik echt merk dat het iets doen zijn
"improved charge" maar das meer uit luiheid dan echt nodig.
en "iets om de kosten van heroic strike met 3 punten te verlagen" wat dus inhoud dat ik per battle net een HS meer kan doen.

de rest zit allemaal in dingen die 1% meer kans geven om iets wel of niet te doen.
Opzich is het allemaal wel makkelijk. maar om nou te zeggen dat dit je speelbaarheid maakt of breekt. nah niet echt :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:32:
[...]

serieus? Mijn scherm is ook nog leeg.
Zal wel lichtelijk ironisch bedoeld zijn dan?
bingo :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:31:
[...]

Uhm...je vindt het niet erg dat ik je niet snap he? Hoe kun je ooit effectief een warrior spelen zonder Tactical Mastery? Je hebt geen talent points gebruikt, dus Improved Overpower heb je ook niet, en dat merk je dus echt wel als je die hebt. En +5% crit van Cruelty is ook niet iets wat je zomaar links laat liggen. Het zal best mogelijk zijn lvl60 te halen zonder talents, maar met talents is het wel een stuk makkelijker. Dus dat je er niks van merkte snap ik voor geen ene meter ;)
Je kunt niet missen wat je niet kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:16:
Hmmmm. Ik heb nogal wat chars geprobeerd in beta en voor de meeste is er ook eigenlijk geen noodzaak om voor lvl 30/35 talent points te zetten.
Het is niet noodzakelijk nee, maar je doet jezelf gewoon tekort. Je kunt gewoon talent points steken in skills die je duidelijk 'beter' maken. En het gaat dus om skills die JIJ veel gebruikt. Er is geen 'uber' build. Als jij een bepaalde skill veel gebruikt, is het voor jou een goed idee om daar talent points in te investeren. Daarom ben ik vrijwel full Marksmenship, ik doe graag veel damage. Zal mij het boeien wat MrRandomPlayer van de survival tree vindt.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibhuti
ah, gelukkig, krijg zin om dat dadelijk eens even uit te testen

Speel zelf op Runtetotem op dit moment, lvl 31 Priest. Op die server was ik dinsdag lekker bezig in Dun Modr, komt er een raid van die Hordes, allemaal rond de lvl 50 en een paar lvl 60, die klopte mij in het voorbij gaan ff in twee/drie slagen dood.. Ik terug rennen voor mijn lichaam, ff fortitude over mezelf uit gesproken, wat gegeten en een flesje limoensap genomen tot ik weer het mannetje was, komen ze net terug denderen en ik wordt weer plat geslagen. 8)7

Dan krijg je zo'n zin om ff de boot te nemen naar Kalimdor en daar even een paar horde neer te knuppelen. })

AMD Ath II X4 760K, G.Skill 8GB DDR3-2133, Saphire 2GB R7 260X OC in een mooi Coolcube Maxi doosje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
ze wilden ook een beetje limoensap, snap dat dan :'(
hoe kan je zo gemeen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nogmaals;

w2eet iemand waar ik de Latest Patch Notes kan vinden?

op de WoW site liggen ze plat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
hmmm volgens http://www.worldofwarcraft.com/serverstatus/
is alles weer up. maar ik zie niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:05
Gisteren voor het eerst BRD uitgeroeid en ik heb aan het einde van de rit deze Dreadforge Retaliator >:)

Daarbij gebruik ik ook al lange tijd dit leuke zwaardje: Ta'Kierthan Songblade

Nu moet ik maar is een Valor set bij elkaar gaan sprokkelen 8)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Mensen, ik zoek nog een leuke (contested) gebied waar veel low level horde rond loopt, zoals Duskwood dat is voor de Alliance. })

[EDIT]

Hillsbrad ken ik al. :P

[ Voor 15% gewijzigd door M@NIC op 25-03-2005 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms wil ik nog wel eens zo`n female Nightelf met van die fluffy ears laten leven, zeker als ze als verstijft van angst stil blijven staan. Vind ik er toch best lief uitzien.

Voor de rest gaan Pala`s en Priests en sowieso aan. En gnomes ook, die gaan er het eerst aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:39:
Mensen, ik zoek nog een leuke (contested) gebied waar veel low level horde rond loopt, zoals Duskwood dat is voor de Alliance. })

[EDIT]

Hillsbrad ken ik al. :P
crossroads is een populair gebiedje :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:31:
[...]

nee hoor, totaal niet erg, ik zeg ook niet dat ik nu een goeie warrior ben, wat ik tot nu toe allemaal gedaan heb (div. instances en party's) ben ik zonder enige moeite doorheen gefietst, en bij de instances was ik toch de main tank (met een healer als backup, dat moet ik er wel ff bij zeggen :)daarom vroeg ik me dus af of er pagina's voor waren voor een goeie build, die heb ik gekregen dus die ga ik eens even lekker doorlezen zolang ik niet kan spelen :)

ik de CB was ik lvl27 en had maar een paar dingetjes omhoog gezet (bij HS en rend enzo) niet echt iets om over naar huis te schrijven naar mijn mening.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:41:
[...]

Volgens mij is The Barrens niet contested maar Horde gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:34:
[...]

Het is niet noodzakelijk nee, maar je doet jezelf gewoon tekort. Je kunt gewoon talent points steken in skills die je duidelijk 'beter' maken. En het gaat dus om skills die JIJ veel gebruikt. Er is geen 'uber' build. Als jij een bepaalde skill veel gebruikt, is het voor jou een goed idee om daar talent points in te investeren. Daarom ben ik vrijwel full Marksmenship, ik doe graag veel damage. Zal mij het boeien wat MrRandomPlayer van de survival tree vindt.
Ow dat vind ik erg kras gesteld.

Hoezo tekort. M'n Beta warlock kip deed het uitmuntend zonder talent points. Mijn Beta hunter evenzo.

Maar je hebt in zoverre gelijk dat je in elk geval als hunter heel goed merkt dat talents spent wel degelijk verschil maakt in positieve zin. Vooral de punten in beast mastery.

Oh FYI 36 Hunter 37 Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
heuveltje schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:32:
de rest zit allemaal in dingen die 1% meer kans geven om iets wel of niet te doen.
Je hebt vaak talents die +x% crit chance, talents die +x% crit damage en talent die +x% damage doen. Die dingen tellen bij mekaar op, en al met al stijgt je DPS FLINK.

Ik ben als Hunter full Marksmanship. Ik heb bijvoorbeeld 5/5 in Mortal Shots, waarmee ik 50% extra crit damage doe. Een crit doet meestal tegen de 200% damage, dankzei die Mortal Shots doe ik op een crit dus 250% damage. Daarnaast heb ik ook een verhoogde crit chance van 5%, en nog een hoop punten in +% damage geinvesteerd. Ik zie in gevechten gewoon regelmatig series crits na mekaar langskomen, en de health bar van je target dan met grote sprongen achteruit zien springen is ERG lekker :)

Ik zou zonder die talent points ook best tot level 60 kunnen komen hoor, het zou me alleen zo'n 30% meer tijd kosten denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Laatst online: 15-08-2017
[...]

Ik heb tot lvl 33 gespeeld zonder talents -.- Wist nieteens wat het waren ;O Ondertussen heb ik 3x unlearned en heb nu eindelijk build waar ik blij mee ben :P

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:41:
[...]

Das niet contested. Een van de eerste gebieden waar low level horde (15-25) rondloopt in contested gebied is Ashenvale (boven the barrens) en ook enigzins stonetalon mountains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibhuti
Ha, je wilt wel eens laten leven.. Uhu, die nighelves met van die lange oren doen je zeker aan je eigen kokijn denken. P.s. Wie zegt dat nightelves geen priest kunnen zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:42:
[...]

Volgens mij is The Barrens niet contested maar Horde gebied.
Thousand Needles, Stonetalon mountain dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maegrim schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:37:
ze wilden ook een beetje limoensap, snap dat dan :'(
hoe kan je zo gemeen doen!
Nah zo`n run ben je idd wel een beetje moe ja :( Maar ach dan slobberen ze maar uit de beek ofzo, horde is toch een beetje apart volk, en die Ooze die daar zit, daar gaan de undead toch niet aan dood ;S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vibhuti schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:36:
ah, gelukkig, krijg zin om dat dadelijk eens even uit te testen

Speel zelf op Runtetotem op dit moment, lvl 31 Priest. Op die server was ik dinsdag lekker bezig in Dun Modr, komt er een raid van die Hordes, allemaal rond de lvl 50 en een paar lvl 60, die klopte mij in het voorbij gaan ff in twee/drie slagen dood.. Ik terug rennen voor mijn lichaam, ff fortitude over mezelf uit gesproken, wat gegeten en een flesje limoensap genomen tot ik weer het mannetje was, komen ze net terug denderen en ik wordt weer plat geslagen. 8)7

Dan krijg je zo'n zin om ff de boot te nemen naar Kalimdor en daar even een paar horde neer te knuppelen. })
Leuk he? PVP servers!

Draenor wants YOU!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kunnnen jullie eigenlijk alweer inlggen? wordt er een beetje ziek van :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:43:
[...]

Thousand Needles, Stonetalon mountain dan :p
Thousand needles loop je niet echt low-levelig rond, iets teveel 25-30+ mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:42:
Hoezo tekort. M'n Beta warlock kip deed het uitmuntend zonder talent points. Mijn Beta hunter evenzo.
Je doet jezelf te kort. Punt. Je kunt gewoon meer damage doen, meer healen, of betere buffs geven met die talent points. Ze NIET investeren is gewoon een verspilling van die punten, er is geen enkele reden dat niet te doen. Ik zou Scatter en Aimed shot echt niet willen missen.

De enige punten die ik in Beast Mastery heb, zijn 5/5 in Improved Aspect of the Hawk. Ik doe liever meer damage dan dat m'n pet het langer uithoudt, sneller killen = minder damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Bah! Nog 2 uur wachten jongens. :(
http://forums-fr.wow-euro...39561&p=1&tmp=1#post39561

Naja.. kan ik mooi ff wat boodschappen halen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Laatst online: 05-09 20:08
Je zit nu ook naar de lijst van Amerikaanse servers te kijken. De Europese server status staat op http://www.wow-europe.com/en/serverstatus
Overigens is het verhaal nog wel hetzelfde, volgens die pagina zijn zo goed als alle EU servers up, maar inloggen ho maar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
ze hebben zelfs de server status page offline gehaald, ik kan het iig niet vinden.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
allemaal good points, vanavond maar eens kijken wat ik nou echt vaak gebruik en of ik dat leuk in kan delen, ik geef toe dat het inderdaad zonde is van de points om ze niet te gebruiken, (gelukkig kan je het resetten)

misschien word me poppetje nog lekkerder om mee te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Laatst online: 19:19

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:25:
[...]

Ik was me gisteren een beetje aan het vervelen dus ik naar Dun Modr om eens te zien of daar niet iemand een beetje pl zou kunnen waarderen. =)

Kom ik in een groepje met 4 paladins. Die hadden allemaal zonder uitzondering devotion draaien. niemand kwam verder dan judge SotC. Nadat ik gesuggereed had dat er toch meer aura's waren dan devotion en er beslist meer seals waren dan SotC en dat men eens zou moeten proberen om Justice te judgen. Gebeurde er helemaal niets. Na nog 2 keer de zelfde suggestie te hebben gedaan ben ik maar naar arathi gegaan en heb ik uit pure frustratie een uur lang elementals gesloopt.
Het komt te regelmatig voor dat de meeste paladins niet eens weten dat de aura voor je hele party geldt. Ze lezen niet, alleen maar statistieken kijken. Ik word er soms helemaal gaar van, dus ik begrijp je frustratie. 1 Enkele keer ben ik tegengekomen:

Char "How can I have +580 armour aura? I have +390?"
Ik "Because mine is on"
Char "What do you mean, yours is on"
Ik "Mine is better, thus, safer. So, I put it on, that's why. Put your Retribution or Concentration on please"
Char "Why? I have my Devotion on?"
Ik "Because it is noncence to have two aura's active of the same type where one is stronger, put Retri or Con on please"
--- en nu het mooiste: ---
Char "F**k you, you f**king newb. your momma is a **** You suck, newb new new newb", zo ongeveer. Heerlijk, ik kon hem gewoon wel doodknuffelen.

[ Voor 5% gewijzigd door SkyStreaker op 25-03-2005 14:49 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vibhuti schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:43:
Ha, je wilt wel eens laten leven.. Uhu, die nighelves met van die lange oren doen je zeker aan je eigen kokijn denken. P.s. Wie zegt dat nightelves geen priest kunnen zijn :p
Ik heb zelf ook ooit zo`n NE konijn gehad lvl 37 huntress. Dus het is meer sentiment. Als het een ne priest is gaat ze er toch echt aan :D
Maar gnomes.. Mijn god wat voor ziek persoon ben je als je daarmee speelt? Zo zag ik laatst een gnome rogue met zo`n mondkapje. Zag er redelijk lijp uit... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:44:
kunnnen jullie eigenlijk alweer inlggen? wordt er een beetje ziek van :/
Doh op 10 servers na zijn ze allemaal up EN/DU/FR maar inloggen ho maar!

Ik ga huilen.

:'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Devil N schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:47:
[...]

Je zit nu ook naar de lijst van Amerikaanse servers te kijken. De Europese server status staat op http://www.wow-europe.com/en/serverstatus
Overigens is het verhaal nog wel hetzelfde, volgens die pagina zijn zo goed als alle EU servers up, maar inloggen ho maar :/
thanks, heb meteen mijn bookmark aangepast. en ga nu ook maar wat anders doen ipv wachten.

* DarkChylde heeft eindelijk een dagje vrij en kan nog niet spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:48:
[...]

Ik heb zelf ook ooit zo`n NE konijn gehad lvl 37 huntress. Dus het is meer sentiment. Als het een ne priest is gaat ze er toch echt aan :D
Maar gnomes.. Mijn god wat voor ziek persoon ben je als je daarmee speelt? Zo zag ik laatst een gnome rogue met zo`n mondkapje. Zag er redelijk lijp uit... :/
Niks mis met gnomes. De zijtjes hebben leuke smoeltjes en wollige warme achterkantjes en mijn dwarf hunter wordt daar redelijk opgewonden van. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkChylde schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:50:
[...]

thanks, heb meteen mijn bookmark aangepast. en ga nu ook maar wat anders doen ipv wachten.

* DarkChylde heeft eindelijk een dagje vrij en kan nog niet spelen :(
me heeft ook een dagje vrij..... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:48:
Gnomes zijn geweldig. Maakt niet uit welk level ze zijn, feed er een aan je Cat, en hij is meteen weer Happy en Best Friend :)
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:50:
Niks mis met gnomes. De zijtjes hebben leuke smoeltjes en wollige warme achterkantjes en mijn dwarf hunter wordt daar redelijk opgewonden van. >:)
Kijk maar uit. Voor je het weet komen de IF guard je Inn binnen vallen om je GnomePr0n collectie in beslag te nemen!

[ Voor 33% gewijzigd door Hydra op 25-03-2005 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

tranztaz schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:48:
[...]

Het komt te regelmatig voor dat de meeste paladins niet eens weten dat de aura voor je hele party geldt. Ze lezen niet, alleen maar statistieken kijken. Ik word er soms helemaal gaar van, dus ik begrijp je frustratie. 1 Enkele keer ben ik tegengekomen:

Char "How can I have +580 armour aura? I have +390?"
Ik "Because mine is on"
Char "What do you mean, yours is on"
Ik "Mine is better, thus, safer. So, I put it on, that's why. Put your Retribution or Concentration on please"
Char "Why? I have my Devotion on?"
Ik "Because it is noncence to have two aura's active of the same type where one is stronger, put Retri or Con on please"
--- en nu het mooiste: ---
Char "F**k you, you f**king newb. your momma is a **** You suck, newb new new newb", zo ongeveer. Heerlijk, ik kon hem gewoon wel doodknuffelen.
yeah het is toch ook een noob class =P

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Laatste tijd zoveel gefluister dat het moeilijker wordt om je felsteed te krijgen dat ik uit mijn weg ben gegaan om tot L40 te komen gister, dus ik rij sinds 03:00u rond op mijn Felsteed :)

Nu maar hopen dat je weer kan inloggen voor 19:00u. want dan ben ik thuis van mijn werk. (voor jullie hoop ik dat we binnen 5 minuten weer kunnen inloggen :))

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 22:12
Update 14:40
We're experiencing some database problems, and currently expect the downtime to last for another 2 hours.
Woei :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update 14:55
We're experiencing some database problems, every charater there was is gone...

niet waar, maar lijkt me wel cool :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
tranztaz schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:41:
@ M@nic

Ach, overpowered? Onzin, het is precies naar de klasse zoals zij hoort te zijn gemaakt. Speel al jarenlang de Paladinklasse en ik merk er niks verkeerd aan. Warrior meets Priest, klaar. Het enige waar ik niks aan kan doen is het mountverhaal en dat is gewoon de meerderheid haar doorn in het oog.
Overigens komt er heus wel een beetje aanleg bij kijken om de klasse adequaat te gebruiken. Overigens helpt het dat vrijwel al mijn bekleding +str/+sta attributen hebben.
En nu de "Seal Of Command" een aanpassing heeft gehad is het al een stuk gebalanceerder, GELOOF me. Mensen die geen paladin gespeeld hebben vanaf lvl 26+ weten in mijn bescheiden mening niet helemaal waar ze over praten. Waarschijnlijk ga ik terug naar "Seal of Righteousness" als de aanpassing van "Seal Of Command" gewoon nagenoeg waardeloos wordt.

edit:
foutje, niet retribution :P
SoCom is niet gepatched. Dat is op het US forum in het blauw gezegd. Alleen is het nooit uit de notes gehaald.
Kaap schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:46:
Ik lees zojuist dat vrijwel van elke class de trainingcosts omlaag gaan.

Dan gaat de free mount van de paladin er toch ook uit lijkt me :? Excuus was namelijk dat de trainingcosts zo hoog waren bij paladins.

Mijn class, rogue, krijgt geen reduced costs, en tevens gaan we voortaan onze combopoints kwijtraken als we missen, gedodged of geblocked worden. Gaar hoor. Tis mischien wel een fix inderdaad, maar wel een hele gare want hoe vaak is eviscerate of kidneyshot wel niet een lifesaver voor me...

Ach ja, where the communities cries, the nerfbat swings. Eindelijk een roguenerf waar iedereen zo lang om geschreeuwd heeft. Wellicht onder het mom van bugfix, maar toch.
Of Warlocks zoveel moeten betalen voor hun mount....

Misschien moeten warlocks is generfed worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibhuti
ach ja, voor vandaag zit het er voor mij ok niet meer in, het weekend trouwens ook niet. Dat zal wel weer volgende week donderdag worden voordat ik weer tijd heb. Kan ik ff spelen 's avonds en dan weer vrijdag zitten kijken hoe ze weer een uur te lang (of nog langer) bezig zijn ;(

Wat is het leven toch zwaar. Vooral boven de 25 (dan bedoel ik 25 jaar he, geen lvl 25 :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door dit krijgen we vast een gratis dag extra spelen :Z
Wel lullige dag om juist nu het onderhoud zo lang te laten duren.

Is het niet mega vervelend om een GM te zijn ? je kan nooit zelf wow voor je eigen plezier veel spelen O_o wat zouden die jongens verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Glorificationer schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:53:
[...]

yeah het is toch ook een noob class =P
U zegt PROVOCationer? :) Niks groentje-klasse, gewoon een domme, onhandige pisvlek die het speelt. :P

[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 25-03-2005 14:58 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

achja ^^ ik ben een troll warrior en heb een bloedhekel aan paladins :P

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibhuti
Ik heb geen hekel aan de Horde hoor, als Priest is haat koesteren natuurlijk not done. Nee, ik zou graag het licht verspreiden onder die arme zielen, het liefst met een industriele laser van rond de 10.000 watt })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Vibhuti schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 15:06:
Ik heb geen hekel aan de Horde hoor, als Priest is haat koesteren natuurlijk not done. Nee, ik zou graag het licht verspreiden onder die arme zielen, het liefst met een industriele laser van rond de 10.000 watt })
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Nu online
en weer up :D

Ik ben nu een paar daagjes bezig (level 15, dwarf hunter), ik had nog nooit een MMORPG gespeeld, maar het is toch wel erg verslavend, iets wat ik van te voren niet had gedacht.

[ Voor 88% gewijzigd door Irby op 25-03-2005 15:12 ]

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-08 20:44
bladefist nog niet :(

maar het zal niet lang meer duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
yay :) ik dacht dat de real status page niet te vertrouwen was nadat ik plots wat servers up zag gaan, maar blijkbaar dus wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

valt me idd op dat er aantal mensen zijn die het niet zo die hard spelen als ik ;)
denk dat dat beter gezegt is ppls :Y) ipv noob klasse ofzo ;)

gister zonder moeite in een duel een lvl 33 hunter gekilled, met men eigen lvl 32 hunter...
eerste keer met 600/1200 hp over, en 2e keer met 400/1200hp over...

Hangt er gewoon vanaf hoe ver je wilt gaan met je verslaving :P

ennuh, sorry dat ik het zeg, maar tis ze ****ing geraaien dat we dag gratis krijgen...
plan die patches dan ook niet in op een vrijdag, in de morgen...
doe het dan dinsdag, wat gewoon bewezen is de rustigste dag te zijn voor MMORPG's

OK, nieuwe patch voor het weekend, fijn...
maar als er dan wat fout gaat, ben je op de drukste momenten de lul.
als er dinsdag wat fout gaat, heb je iig niet het weekend voor de deur...
(zo doen ze het bij EVE ook, ze beginnen vroeg, en trekken er meestal uur teveel/extra voor uit)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet te vroeg juichen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
TepelStreeltje schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 15:12:
ennuh, sorry dat ik het zeg, maar tis ze ****ing geraaien dat we dag gratis krijgen...
doe het dan dinsdag, wat gewoon bewezen is de rustigste dag te zijn voor MMORPG's

(zo doen ze het bij EVE ook, ze beginnen vroeg, en trekken er meestal uur teveel/extra voor uit)
Kan niet op dinsdag, dan doen ze de US, maar Woensdag lijkt mij dan een prima alternatief, iig NIET vrijdag, omdat er sowieso een heleboel mensen zijn die op vrijdag hun ATV hebben.

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 15:12:

zion schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 15:20:
[...]
Kan niet op dinsdag, dan doen ze de US, maar Woensdag lijkt mij dan een prima alternatief, iig NIET vrijdag, omdat er sowieso een heleboel mensen zijn die op vrijdag hun ATV hebben.
Waarom denk ik nou dat blizzard dat niets kan schelen ?
Anders zouden ze het echt wel op een andere dag doen.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
hey, zouden ze ook iets aan pasen doen? in amerika is het ook pasen... met de cb hadden ze met kerst alle steden versierd en had je kerst quests, zou je nu eieren moeten zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Precies.. die vrijdag is echt wel omdat het niet anders kan... niet om hun klanten te naaien. Je moet wel erg naief zijn om dat te geloven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://forums-en.wow-euro...-en&t=87&p=1&tmp=1#post87

Hier staat dat de servers up en running zijn gepost op 2:22 uurtje erbij duz dat was om 3:22 denk ik of zoiets...
Maar toch kunnen we er nog niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
weet iemand trouwens de UI versie al?

bij de vorige update was de wow versie 4222 maar de UI 4216.

dit ivm me addons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 15:25:
Precies.. die vrijdag is echt wel omdat het niet anders kan... niet om hun klanten te naaien. Je moet wel erg naief zijn om dat te geloven...
Waarom zou het niet op een andere dag kunnen? Begrijp me niet verkeerd ik heb echt nul verstand van de complexiteit wat het serveronderhoud waarschijnlijk in houd, maar toch volgens mij zouden ze het in overweging moeten nemen, omdat het voor heel wat mensen naar is dat ze geen verlengd weekend kunnen nemen om te Wow`n.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd om te zien hoe de nieuwe Tauren /dance is geworden.

http://www.msu.edu/~nordhou1/gw/releasecd.html hehe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 15:29:
Waarom zou het niet op een andere dag kunnen? Begrijp me niet verkeerd ik heb echt nul verstand van de complexiteit wat het serveronderhoud waarschijnlijk in houd, maar toch volgens mij zouden ze het in overweging moeten nemen, omdat het voor heel wat mensen naar is dat ze geen verlengd weekend kunnen nemen om te Wow`n.
Kan wel, maandag vrijnemen ;) (dit weekend zelfs dinsdag vrijnemen, maandag is al vrij ;))

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Laatst online: 05-09 20:08
Umm, en toen werd ik er prompt uitgegooid. Is Bloodscalp alweer down of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Weet iemand hoe het zit met de nieuwe Cosmos?
Op de site staat dat die site overbodig is en er word verwezen naar de amerikaanse Cosmos maar daat hebben wij niks aan

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
mwah, brakheid all over the place

1. questlog is leeg
2. iedereen is "unknown entity" (trouwens wel grappig, logt een paladin naast me in, female, maarja die staat daar in dr string :P)
3. ineens lig je eruit
4. de helft van de dingen is niet geladen, bij de dwergen in SW, is het hele middenplein ineens leeg :P

al met al, tijd om te douchen en wat v te kijken, wie weet wat ze een uur later allemaal gefixed hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 15:29:
[...]

Omdat wij niet de enigen zijn. WoW onderhoud is een wereldwijd gecoordineerde planning. Daar verander je niet eventjes een dag in als die dag al met bepaalde redenen ooit is gekozen.

Blizzard is niet zo dom als sommige mensen denken.. ze hebben echt wel nagedacht over die dag en weten echt zelf ook wel dat het niet de meest ideale dag is. En ze zullen echt wel een goede reden hebben om dit niet te verplaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
uhm, bij mij is alles weer up :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
Iemand anders problemen met de nieuwe actionbars ? Wanneer ik een bag open komt deze ACHTER m'n rechter actionbar terecht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles is brak !
wanneer update van cosmos ??
en die action bars werken niet,allemaal errors,cosmos al uitgeschakeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet 1 van jullie al het nr wat je in je toc files in moet geven want het interfface nr uit wow zelf doet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceQb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 09:59
GODVERDOMME krijg net een mailtje van bol,
Beste klant,

Onlangs heeft u de ‘World Of Warcraft, Pre-Paid Game Card
(60 Dagen)’ bij ons besteld met bestelnummer: 6151828xxx.

Onze leveranciers hebben echter laten weten dat dit artikel
een vertraging heeft opgelopen. Verwacht wordt dat u uw
bestelling eind volgende week (2 april) zult ontvangen. Onze
excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice
Dat meen je toch niet?!?! WTF is er nou zo moeilijk aan deze dingen te drukken? WTF zou je daar iedereen op laten w88? Hier piss je je fans/klanten alleen maar mee, grootste minpunt aan hele WoW gebeuren, zorg dat al die shit in de winkel ligt als mensen het nodig hebben! zowel het spel als de gamecards! O en als iemand mij kan vertellen wie er PRECIES verantwoordelijk is voor deze fouten hoor ik het graag :D. (Geen enkel disrespect voor bol.com, you can't help it ofcourse..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Even iets anders, weet iemand waarom Samantha Swiftdie (Swiftfoot) in Stranglethorn Vale me nooit aanvalt als ik alleen ben, maar altijd als ik een pet* mee heb lopen (pet op defensive)?

* Pets zijn Imp/Voidwalker/Succubus

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iceqb: ik denk dat vivendi Benelux hier de oorzaker van is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
zion schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 16:00:
Even iets anders, weet iemand waarom Samantha Swiftdie (Swiftfoot) in Stranglethorn Vale me nooit aanvalt als ik alleen ben, maar altijd als ik een pet* mee heb lopen (pet op defensive)?

* Pets zijn Imp/Voidwalker/Succubus
Dat si een bug die gefixed is in deze patch als het goed is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*onzin* reply

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dus kefs ui mod draaien, maar zelfs na wowttoc.exe gedraaid te hebben om de versie recht te trekken, vind wow nog steeds dat de ui outdate is.
weet iemand hier een oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

IceQb schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 15:59:
GODVERDOMME krijg net een mailtje van bol,

[...]

Beste klant,

Onlangs heeft u de ‘World Of Warcraft, Pre-Paid Game Card
(60 Dagen)’ bij ons besteld met bestelnummer: xxxxxxxxx.

....

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice
Heb ook net de zelfde mail gehad. Maar och.. heb ook WoW bij Bol.com besteld, en die komt pas 14 april. Dus dat die kaartjes later komen is ook geen ramp voor mij. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Sowieso, wat doet die Swiftfoot-figuur daar? Is ze voor een Horde quest oid?

Iemand hier btw Tad William's Otherland gelezen? >>
Gisteren bij de crash van Bloodscalp > Ik kon nog gewoon in de rondte lopen enzo, maar alle andere chars stonden stil. Degene waar ik mee in een party zat bleef maar tegen een heuvel oplopen. Ik kon niets meer zeggen in enig kanaal. Zie ik inene "Anyone there?" op kanaal 1 :o Dus ik proberen terug te praten > lukte niet. Nja, ik loop wat in de rondte. Kwas in de Barrens, kging naar de lift naar 1000N. Dus ik ben bijna bij die lift, zie ik inene iets links. Dus ik draai me om... NIETS.... :| Dan inene flitst er een Tauren op, om even later weer te verdwijnen. Enkele seconden later plopt er weer iemand in en uit. Nja, ik denk > k, hier is iets mis > Ik log uit. Dus ik netjes "esc" en wil uitloggen.... Werkt niet.... Exit game werkte net zo min :o Whehehe, ik zat echt heel tevreden hier op m'n stoel :D Wat een avontuur :D Maarja, er gebeurde helaas verder geen spannende dingen en aangezien ik windowed speel had ik nog het leuke kruisje :+ En dat werkte, WoW sloot af. Maar hoe Otherland-achtig :D

Het was echt koel geweest als dit een of andere easter-egg (beetje te vroeg ;)) was, een Otherland tribute. En dat ik met nog een paar spelers alleen opgesloten was op de server en dat we een koel avontuur zouden beleven :D Maarja, ik droom lekker verder :+

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 16:05:
ik heb dus kefs ui mod draaien, maar zelfs na wowttoc.exe gedraaid te hebben om de versie recht te trekken, vind wow nog steeds dat de ui outdate is.
weet iemand hier een oplossing voor ?
waar kan je die vinden??

en lag het aan mij, of wou men char niet meer draaien als ik rechter muisknop indruk en ronddraai?

leek wel of de server weer vast hing ofzo, misschien dat het dat was...

ohja, volgens mij moet je het gewoon naar 1300 veranderen.
dat versie nummer dus
(hoorde ik net online van iemand)

[ Voor 11% gewijzigd door TepelStreeltje op 25-03-2005 16:12 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is niet zow maar het nr wat in wow zelf staat klopt ook geend drol van
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zin om iemand flink de waarheid te vertellen? Lees eerst dit eens.

Is de server down op vrijdag tussen 7 en 12? Dan zijn er werkzaamheden bezig.