Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:15:
pfff zit al vanaf 9 uur te wachten..nog niet up.
Wat is belangerijker ? eerst goed alles balanceren ? of gelijk voor de ultimate in je talent boom gaan? in mijn geval blessing of kings.
Ik heb 10 punten in holy,21 in retri en de rest in protection > 5 dev aura > 3 toughness
Edit :
www.warcraftmovies.com die site heeft er geen zin in.
Hmmm vanaf 9 uur zitten wachten terwijl blizzard aangeeft dat maintenance zeker tot elf uur duurt. Da's 'n goeie.
@belangrijker.
Ik vraag me af of het veel verschil maakt. Ik zelf ga 51 holy en heb ervoor gekozen om zo snel mogelijk holy shock te krijgen. Met dien verstande dat ik om aan de 30 vereiste punten te komen wel wat vrijheid heb om die naar mijn eigen idee in te zetten.
Ik heb inmiddels wel gemerkt dat groepen eigenlijk pas echt iets beginnen voor te stellen als je rond lvl 35 zit.
Voor die tijd kun je zelfs helemaal zonder talentpoints te zetten goed functioneren.
Maar veel hangt af van je voorkeur. Als je veel in groepen ( in gilde bijvoorbeeld ) speelt is het mischien toch wel nuttig om eerst voor de groeps georienteerde talents te gaan.
Hoe dan ook Ik ben nu 37 vol holy 1 hand / shield paladin en ook in groepen kijken de mobs meestal naar mij voordat ze omgaan. =)
Hoe?
1. Kijk dat je een 1.5 swingspeed wapen krijgt.
2. Laat een enchanter daar +dmg op zetten
3. Zorg voor voldoende sharpening stones +6 solid +8 dense
4. Ik open het gevecht met Judge Seal of Light/Seal of the Crusader Combo. (tenzij ik van te voren weet dat het een kei harde mob is. Dan ga ik Judge Seal of Light/Seal of Light)
5. Is het een mob die wegrent voordatie omgaat stap ik op 3/4 over op Judge Seal of Justice/Seal of light en switch ik van blessing of wisdom (omdat ik holy ben is die uiteraard improved) naar Might.
Ik durf nog steeds de meeste gelijke level epic's aan in mijn eentje... Met uitzondering van gasten als Mor Ladim... Jeez die is gestoord die gast.