Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.511 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:39
PhoeniX- schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:37:
[...]

Volgens mij zitten daar een heleboel mensen te zeiken om te zeiken ..

Ik vind het ook niet slim dat ze maintenance en updates op vrijdag doen (doe het dan op maandag ofzo) - maar ja, het is hun policy :) Tot nu toe vind ik dat er prima wordt gewerkt aan het verbeteren en uitbreiden van de game - waar ik toch al weinig tot geen problemen mee heb gehad (zeker met m'n nieuwe xp 3200 cpu :)).
Blijft natuurlijk altijd gissen , maar heb het vermoeden dat ze dat bewust op een vrijdag doen , om te zorgen dat ze het wekend wat meer gedekt zijn met een goed lopende server .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 22:30

Mandor

Lord of Chaos

Probleem met Cooking 225 --> 300 is met alle Secondary Skills (dus ook bij First Aid en Fishing). Om de bug niet te krijgen, moet je een (1) improve krijgen in de skill nadat je de quest hebt afgerond, nog voordat je de area verlaat. Dus in het geval van Cooking, je moet een improve krijgen in Cooking voordat je Tanaris verlaat. (Dit is ooit is gepost op de US forums.)

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een mod voor WoW welke coordinaten op de map laat zien? Ik weet dan cosmos het kan, maar die mod laat mij teveel informatie zien wat ik niet wil weten. Dus een mod die alleen de coordinaten laat zien en verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
eigenlijk he !

Eigenlijk zouden wij Got'ers een eigen server moeten hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:19

SkyStreaker

Move on up!

rhermans schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:41:
eigenlijk he !

Eigenlijk heb je gelijk, maar eigenlijk mag dat helemaal niet van Blizzard.... Jammer genoeg.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-09 10:26
rhermans schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:39:
Blijft natuurlijk altijd gissen , maar heb het vermoeden dat ze dat bewust op een vrijdag doen , om te zorgen dat ze het wekend wat meer gedekt zijn met een goed lopende server .
Ja inderdaad .. maar ik zou daarentegen juist geen wijzigingen doen -> updates == grotere kans op fouten, en dat is nogal vervelend in het drukke paasweekend.
Maar zoals je al zegt, je kunt het op meerdere manieren bekijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:39:
Weet iemand een mod voor WoW welke coordinaten op de map laat zien? Ik weet dan cosmos het kan, maar die mod laat mij teveel informatie zien wat ik niet wil weten. Dus een mod die alleen de coordinaten laat zien en verder niks.
Ik gebruik CTMod, die heeft een mapnotes systeem. CTMod bevat nog wel meer spul dan alleen dat, maar je kunt alles afzonderlijk uitzetten in het Add-Ons scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
Volgens mij heeft thottbot zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Laatst online: 05-08 18:32
Brabrabra schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:20:
[...]

Waar wacht je dan te lang mee, de quest inleveren?
zoals darthraider zegt kan je last krijgen van de bug.
Ik had de quest gedaan, gelijk inleveren, had 225/300 maar ging door met andere quests en liet de skill gewoon voor wat hij was, dus op 225/300

Na een keer, op een willekeurig moment, exit game te hebben gedaan werd het weer 225/225 en sindsdien staat hij ook zo.

Ik weet niet of het met meerdere sec profs is maar het meest verstandige is om direct, als je tot de bijv 300 kan, even een paar punten te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Laatst online: 27-06 14:28
deze doet dat
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=395

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net cosmos eraf gegooid ga eerst maar eens kijken wat die jongens van Blizzard precies hebben veranderd... kijk daarna wel wat ik erop ga zetten!!! Duurt wel weer lang voordat die servers online zijn!!!! 8)7 !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
Devil N schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:43:
[...]

Ik gebruik CTMod, die heeft een mapnotes systeem. CTMod bevat nog wel meer spul dan alleen dat, maar je kunt alles afzonderlijk uitzetten in het Add-Ons scherm.
Eigenlijk zou topic starter een edit van topicstart maken ,met de daarbij horende mods die je nu heb .
Zelf snap ik er ook niet veel van , want ik zit gemidd 9 uur per dag te spelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:45:
Heb net cosmos eraf gegooid ga eerst maar eens kijken wat die jongens van Blizzard precies hebben veranderd... kijk daarna wel wat ik erop ga zetten!!! Duurt wel weer lang voordat die servers online zijn!!!! 8)7 !!!!
yups ga ik ook doen

heb wel alle addons die ik gebruik los staan ergens, even kijken wat bliz heeft gedaan, of ze beter zijn dan de los-staande mods of niet, en dan weer alle addons die ik wil erop knallen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

[...]
Daar kun je wel vanuit gaan ja. Ik heb meer een probleem met het gezeur van ongezonde azijnpissers dan met de uitstel van het onderhoud. Zoals al gezegd is, als daar meer stabiliteit tegen over staat, vind ik het primakassi.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier ook mensen die aan mage build hebben van de beroemde "otherguy" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:47:
[...]

yups ga ik ook doen

heb wel alle addons die ik gebruik los staan ergens, even kijken wat bliz heeft gedaan, of ze beter zijn dan de los-staande mods of niet, en dan weer alle addons die ik wil erop knallen
Je kan hem natuurlijk ff op de inlog pagina ff uitzetten :)
Wel chillen btw zo , beetje oude muziekjes luisteren hier en daar een beetje lezen nu .
Zie nu dingen passeren die ik nog nooit gezien en/of van gehoord had met al die mods .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
tranztaz schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:48:
Daar kun je wel vanuit gaan ja. Ik heb meer een probleem met het gezeur van ongezonde azijnpissers dan met de uitstel van het onderhoud. Zoals al gezegd is, als daar meer stabiliteit tegen over staat, vind ik het primakassi.
Ja ik ook :) Downtime komt altijd iemand ongunstig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:04

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:48:
Zijn er hier ook mensen die aan mage build hebben van de beroemde "otherguy" ?
Waar is die build te vinden ?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_Os
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11-2014

Def_Os

Erjuh!

Ik vind dat sommige add-ons wel wat af doen aan de charme van het spel. Ze zijn te veel gericht op geld/exp verdienen, terwijl ik wat meer van het spel wil genieten en dingen zelf wil leren en ontdekken. OK, ik geef toe dat ik ook af en toe op thottbot kijk voor mijn quests, maar dat voorkomt dan ook weer een hoop frustraties.

Anyone who's ever played a part // They wouldn't turn around and hate it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Is de rede dat items soulbound enzo zijn en zich aan jou character binden gedaan met de essentie om item verkoop tegen te gaan, zoals we met d2 zagen?

Zelf vind ik het wel een goede zet. Als je nu een nieuwe character begint, zal je dus weer opnieuw alles moeten vinden. Je zou hem wel wat geld kunnen doneren, maar verder ishet toch weer start from scratch op een paar items na die zich pas binden als je ze enquipt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
rhermans schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:50:
[...]

Je kan hem natuurlijk ff op de inlog pagina ff uitzetten :)
Wel chillen btw zo , beetje oude muziekjes luisteren hier en daar een beetje lezen nu .
Zie nu dingen passeren die ik nog nooit gezien en/of van gehoord had met al die mods .
kan, maar ik ben nogal lui van aard en zag dat ik met sommige addons alweer 2 versies achter loop en ik ook al addons heb die ik niet meer gebruik :)

dus even met een schone lei beginnen.

ben bijvoorbeeld alweer van advanced bags afgestapt omdat er wat bugs inzaten
maar hij is alweer 2 versies verder dus ga ik die eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rhermans schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:35:
[...]
Trouwens vinden jullie op WoW forums ook zo kinderachtig gereageerd word , of leg dat nou aan mij :S
Laten ze liever uptime 2 uur uitstellen dat ik een week goed kan spelen , inplaats van 1 keer in een instance te zitten ofzo , en er dan uitknallen .
Da's meestal de mentaliteit op internationale game forums van deze doelgroep is mijn ervaring.De US forums zijn nog een beetje erger. 95% van de topics gaat over 'kijk eens hoe slecht deze class is', en als je dan zegt dat ie maar een andere class moet kiezen dan of z'n class moet leren spelen, dan heb jij t gedaan :P

De enige topics die ik daar lees, zijn de topics waarbij de topicstarter tegen de meerderheid ingaat en zegt dat zijn class wel OK is :)

Nu is het idd wel zo dat sommige classes wat meer nadelen hebben dan andere, en dan met name op pvp gebied, maar zo erg als het daar benadrukt wordt , is wel heel dramatisch. Mja, mensen zeuren nou eenmaal graag.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Is er ook een addon dat ik coordinaten zie? Of moet ik daan weer heel dat stink cosmo erop gaan gooien. Het heeft teveel nutteloze functies die ik niet wil.....

Wil zelf advanced exp bar die ik nu heb en de weapon swap addon en dan coordinaatjes kunnen checken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_Os
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11-2014

Def_Os

Erjuh!

PacinoAllstars schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:54:
Is er ook een addon dat ik coordinaten zie? Of moet ik daan weer heel dat stink cosmo erop gaan gooien. Het heeft teveel nutteloze functies die ik niet wil.....

Wil zelf advanced exp bar die ik nu heb en de weapon swap addon en dan coordinaatjes kunnen checken ^^
Paar posts naar boven. :)

Anyone who's ever played a part // They wouldn't turn around and hate it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

PacinoAllstars schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:54:

GRRRR :/ Lees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Laatst online: 08-11-2024
Bij Blizzard's realm status staan ze nu allemaal weer up, probeer ik in te loggen via het spel dan krijg ik weer een lege serverlijst te zien...

We wachten nog maar even af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De build van Otherguy concentreerd zich op fireblast en scorch, met daarbij een verhoogde kans op crits. Dus eigenlijk een crit build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Is er bekend wat de grenzen zijn voor de statussen van het gebruik van de servers?

Low <....
...< Medium <...
Hight >...

Of nog beter, staat ergens wat het aantal ingelogde gebruikers is op een server?

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:53:
Is de rede dat items soulbound enzo zijn en zich aan jou character binden gedaan met de essentie om item verkoop tegen te gaan, zoals we met d2 zagen?

Zelf vind ik het wel een goede zet. Als je nu een nieuwe character begint, zal je dus weer opnieuw alles moeten vinden. Je zou hem wel wat geld kunnen doneren, maar verder ishet toch weer start from scratch op een paar items na die zich pas binden als je ze enquipt :P
Nee, de hoofdreden is dat je zo geen ontzettende inflatie krijgt van items. Dus, als er eenmaal een stoere axe voor level 40 gevonden wordt door een guild, dat de eigenaar hem doorgeeft aan een ander zodra hij hogere level is en wat beters heeft. Zo loopt op een gegeven moment iedereen met ubergear rond.

En Bind on Pickup zorgt ervoor dat je de loot uit instance bazen niet kan verhandelen of verkopen. Je moet het echt zelf gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Hmm.. http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/ geeft Bloodscalp gewoon up (net zoals bijna alle servers) maar ik kan nog niet inloggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08-2007
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:02:
De build van Otherguy concentreerd zich op fireblast en scorch, met daarbij een verhoogde kans op crits. Dus eigenlijk een crit build.
Heb je misschien ook een linkje? Ik ken wel een crit-build, maar die is niet van deze 'Otherguy'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:05:
[...]

Nee, de hoofdreden is dat je zo geen ontzettende inflatie krijgt van items. Dus, als er eenmaal een stoere axe voor level 40 gevonden wordt door een guild, dat de eigenaar hem doorgeeft aan een ander zodra hij hogere level is en wat beters heeft. Zo loopt op een gegeven moment iedereen met ubergear rond.

En Bind on Pickup zorgt ervoor dat je de loot uit instance bazen niet kan verhandelen of verkopen. Je moet het echt zelf gaan halen.
enige aanpassing die ze imo nog zouden moeten doen mbt bop en boe is dat enchanters, wel items kunnen dis-enchanten als het in de "not traded" venster gezet wordt

op die manier kan je oudere spullen makkelijker recyclen ipv ze alleen maar als npc trash te gebruiken.

of kan dit al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:42
ok ff vraagje... ik heb nu een druid lvl 49... en heb tribal leatherworking... ik kan nu dingen maken die puur voor casters zijn.. maar mijn huidige gear is puur op stamina en beetje strength gebaseerd...

zou het goed zijn om mijn build om te gooien naar een casters build? en welke talents enzo kan je dan het beste pakken?

edit: die dingen zijn voornamelijk op regeneration gebaseerd trouwens.. dus veel spirit... wolfshelm en dat chest ding... dus gaan voor die build met die 400% mana regen en 100% health regen?

[ Voor 24% gewijzigd door Lord_T op 25-03-2005 13:14 ]

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.warcraftmovies.com even klikken op Sorrowhill. Dan zie je de build aan het werk, let vooral even op het switchen van de bars... snelle vingers die gast :D

De build ziet er ongeveer zo uit :

# Improved Arcane Missiles - 5/5 points
# Arcane Focus - 5/5 points
# Arcane Concentration - 5/5 points
# Improved Arcane Explosion - 5/5 points
# Evocation - 1/1 point
# Improved Counterspell - 2/2 points
# Improved Mana Shield - 1/2 point
(or improved dampen magic, undecided)
# Presence of Mind - 1/1 point
# Arcane Instability - 3/3 points

Fire Talents (23 points)

# Impact - 5/5 points
# Ignite - 5/5 points
# Burning Soul - 3/3 points
# Incinerate - 2/2 points
# Improved Scorch - 5/5 points
# Critical Mass - 3/3 points

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff zit al vanaf 9 uur te wachten..nog niet up.

Wat is belangerijker ? eerst goed alles balanceren ? of gelijk voor de ultimate in je talent boom gaan? in mijn geval blessing of kings.

Ik heb 10 punten in holy,21 in retri en de rest in protection > 5 dev aura > 3 toughness

Edit :

www.warcraftmovies.com die site heeft er geen zin in.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:45

Wub

Restoration talents nemen, een heal druid is bijna even goed als een priest maar kan als het nodig is ook nog andere dingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
[...]

Ik vind het ook niet slim dat ze maintenance en updates op vrijdag doen (doe het dan op maandag ofzo) - maar ja, het is hun policy :) Tot nu toe vind ik dat er prima wordt gewerkt aan het verbeteren en uitbreiden van de game - waar ik toch al weinig tot geen problemen mee heb gehad (zeker met m'n nieuwe xp 3200 cpu :)).
ik vind vrijdagochtend eigenlijk wel ok.. ik heb weleens een MMORPG gespeeld waar de maintenance op woensdagavond was.. van 7 tot 9 ofzo.. dat is pas niet slim :P

maargoed op welke dag je je maintenance ook hebt, er zijn altijd wel mensen die het niet uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:42
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:15:
www.warcraftmovies.com even klikken op Sorrowhill. Dan zie je de build aan het werk, let vooral even op het switchen van de bars... snelle vingers die gast :D

De build ziet er ongeveer zo uit :

# Improved Arcane Missiles - 5/5 points
# Arcane Focus - 5/5 points
# Arcane Concentration - 5/5 points
# Improved Arcane Explosion - 5/5 points
# Evocation - 1/1 point
# Improved Counterspell - 2/2 points
# Improved Mana Shield - 1/2 point
(or improved dampen magic, undecided)
# Presence of Mind - 1/1 point
# Arcane Instability - 3/3 points

Fire Talents (23 points)

# Impact - 5/5 points
# Ignite - 5/5 points
# Burning Soul - 3/3 points
# Incinerate - 2/2 points
# Improved Scorch - 5/5 points
# Critical Mass - 3/3 points
uhm das vast niet voor druid en de pagina geeft bij mij sql errors :(

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Vanaf 9 uur? Dat is nutteloos servers gaan pas 11 online, ookal kun je er altijd wel geld op zetten dat er minsten 1 uur bij komt. Lekker gedaan van Blizzard, ben blij dat ze 5 uur begonnnen, kan ik hopelijk voor dat ik moet werken nog even spelen.

Waarom zouden ze eigenlijk nu al meer dan 2 uren uitlopen?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Wat is belangerijker ? eerst goed alles balanceren ? of gelijk voor de ultimate in je talent boom gaan? in mijn geval blessing of kings.

Ik heb ook 10 punten in holy,21 in retri en de rest in protection > 5 dev aura > 3 toughness
ik heb zelf de volgende : zit dan wel niet op de bloodscalp server, maar ok :)
Saved Template

Class: Paladin
Level: 60

--------------------------------------------------------------------------------

Holy Talents (10 points)

Spiritual Focus - 5/5 points
Gives your Flash of Light and Holy Light spells a 70% chance to not lose casting time when you take damage.

Improved Holy Light - 3/3 points
Increases the amount healed by your Holy Light spell by 12%.

Revelation - 2/2 points
Reduces the cooldown of your Lay on Hands and Divine Intervention spells by 20 minutes.

Protection Talents (10 points)

Improved Devotion Aura - 5/5 points
Increases the armor bonus of your Devotion Aura by 25%.

Toughness - 5/5 points
Increases your armor value from items by 10%.

Retribution Talents (31 points)

Benediction - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your Retribution spells by 15%.

Improved Seal of the Crusader - 5/5 points
Increases the Attack Power bonus of your Seal of the Crusader and the Holy damage increase of your Judgement of the Crusader by 15%.

Seal of Command - 1/1 point
Fills the Paladin with the spirit of command for 30 seconds, giving the Paladin a chance to deal additional Holy damage equal to the damage of the Paladin's weapon. Only one Seal can be active on the Paladin at any one time.

Unleashing this Seal's energy will judge an enemy for 30 seconds, causing 24 Holy damage any time the enemy becomes stunned. Only one Judgement per Paladin can be active at any one time.

Vengeance - 5/5 points
Gives you a 15% bonus to Physical and Holy damage you deal for 8 seconds after dealing a critical strike.

Deflection - 5/5 points
Increases your Parry chance by 5%.

Precision - 3/3 points
Increases your chance to hit with melee weapons by 3%.

Consecration - 1/1 point
Consecrates the land beneath the Paladin, doing 120 Holy damage over 8 seconds to enemies who enter the area.

Conviction - 5/5 points
Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%.

Blessing of Kings - 1/1 point
Places a Blessing on the friendly target, increasing total stats by 10% for 5 minutes. Players may only have one Blessing on them per Paladin at any one time.
die talentgenerator op wowvault is best handig.. :)

opzich zijn de critical holy light spells wel handig... maar liever wat meer armor en agro trekken denk ik.. let op dat je pala niet main healer wordt,.. want dan wordt het maar een slap ventje aangezien je geen ranged damage doet..
of je moet al je punten in holy stoppen waar je echt maar aan een paar ECHT wat hebt.

je kan niet voor neits plate dragen :)

ben nu elvel 40 en heb ongeveer 4600 armor ^^, helaas wat minder mana (1400) en hp (2100)
maar goed..e

[ Voor 9% gewijzigd door gitaarwerk op 25-03-2005 13:21 ]

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_T schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:18:
[...]

uhm das vast niet voor druid en de pagina geeft bij mij sql errors :(
Dat is mage als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibhuti
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-01-2024
Idd, ik weet dat ze altijd van 07:00 tot 11:00 onderhoud uitvoeren op vrijdag maar het begint mij onderhand te ergeren dat het altijd een uur of langer uitloopt.

Nou geven ze netjes aan dat ze eerder beginnen omdat er een update wordt gedaan, heel mooi hoor, zijn ze nou toch al weer twee uur langer mee bezig dan aangegeven ;(

Op zich maakt het natuurlijk niet uit, een uurtje langer op een week spelen. Helaas is vrijdag ochtend de enige ochtend dat ik vrij ben en 's avonds kan ik het tegen over mijn vriendin weer niet maken om de hele avond achter de computer te zitten :( Zit ik hier weer op mijn werk zonder mijn medicinale wow ochtendje..

AMD Ath II X4 760K, G.Skill 8GB DDR3-2133, Saphire 2GB R7 260X OC in een mooi Coolcube Maxi doosje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Lord_T schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:12:
ok ff vraagje... ik heb nu een druid lvl 49... en heb tribal leatherworking... ik kan nu dingen maken die puur voor casters zijn.. maar mijn huidige gear is puur op stamina en beetje strength gebaseerd...

zou het goed zijn om mijn build om te gooien naar een casters build? en welke talents enzo kan je dan het beste pakken?

edit: die dingen zijn voornamelijk op regeneration gebaseerd trouwens.. dus veel spirit... wolfshelm en dat chest ding... dus gaan voor die build met die 400% mana regen en 100% health regen?
ik twijfel ook ik ben nu volledig balance gefocussed maar twijfel of ik toch naar restoration moet gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

hehe ben nu pas lvl32. maar heb bij mijn warrior gewoon elke keer gekozen wat me op dat moment het meest nuttigst is. om me nu al helemaal aan een build/speelstijl te binden heb ik helemaal geen zin.

wanneer ik lvl50 ben ofzo dan besteed ik wel een keer 1 gold. reset alle skils en voer ze in 1 goed in :)

wel iri. zoals het er nu uitziet kan ik vandaag helemaal niet spelen :(
Get those servers up !! :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Voor degene die een druid restoration template wou:

Restoration Talents (35 points)

Improved Mark of the Wild - 5/5 points
Increases the effects of your Mark of the Wild spell by 35%.

Nature's Focus - 5/5 points
Gives you a 60% chance to avoid interruption caused by damage while casting the Healing Touch or Regrowth spells.

Gift of Nature - 1/1 points
Increases the effect of your Healing Touch, Rejuvenation, Regrowth, and Tranquility spells by 5%.

Improved Healing Touch - 5/5 points
Reduces the mana cost of your Healing Touch spell by 15%.

Reflection - 5/5 points
Allows 15% of your Mana regeneration to continue while casting.

Nature's Swiftness - 1/1 points
When activated, your next Nature spell becomes an instant cast spell.

Improved Tranquility - 2/2 points
Gives you a 80% chance to avoid interruption caused by damage while casting your Tranquility spell.

Improved Rejuvenation - 5/5 points
Increases the effect of your Rejuvenation spell by 15%.

Innervate - 1/1 points
Increases the target's Mana regeneration by 400% and allows 100% of the target's Mana regeneration to continue while casting. Lasts 20 seconds.

Improved Regrowth - 5/5 points
Increases the critical effect chance of your Regrowth spell by 50%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heuveltje schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:21:
hehe ben nu pas lvl32. maar heb bij mijn warrior gewoon elke keer gekozen wat me op dat moment het meest nuttigst is. om me nu al helemaal aan een build/speelstijl te binden heb ik helemaal geen zin.

wanneer ik lvl50 ben ofzo dan besteed ik wel een keer 1 gold. reset alle skils en voer ze in 1 goed in :)

wel iri. zoals het er nu uitziet kan ik vandaag helemaal niet spelen :(
Get those servers up !! :)
Hoe duur is de 2e keer weet je dat :D ? heb al 1 x gereset :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Zoooo... vanmiddag nog even de laatste 45% halen en ik ben level 40 en kan me mount halen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:23:
[...]

Hoe duur is de 2e keer weet je dat :D ? heb al 1 x gereset :P
1g 5g 10g 15g 20g 25g 30g 35g 40g 45g 50g 50g 50g, 50g is het max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
@DZK: 5g :+

@Manic: woohoo, ik kan sinds gisteren mn mount betalen, jammer dat ie gratis was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

M@NIC schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:25:
Zoooo... vanmiddag nog even de laatste 45% halen en ik ben level 40 en kan me mount halen. :Y)
free mount?? :+ Iedereen bij mij in de guild zat zo te zeuren dat paaladins overpowered zijn omdat ze plate kunnen dragen en free mounts halen :D

ghehe..hun allemaal sparen..
en ik zeggen : ik ga lekker mn free mount halen, en ik krijg er ook nog 300xp gratis :P

trouwens.. op level 40 toen ik wat lager was, zag ik alleen maar paladins op de mounts nog... :+

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wub schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:25:
[...]

1g 5g 10g 15g 20g 25g 30g 35g 40g 45g 50g 50g 50g, 50g is het max.
hmm gaat nog wel voor 2e keer,kep 55 goud nu,en nog 30 goud uitgeleend aan gm,maar die zak speelt nu al 8 dagen niet meer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:25
Is dat reset gold voor heel de chart, of voor 1 skill?
:o

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenzzz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Goh, ook leuk wil je even snel spelen moetie eerst een patch van 60 mb binnenhalen via dat niet al te snelle systeem :P ...maar zit nu dan eindelijk het honor systeem er in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:25
Laurenzzz schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:33:
Goh, ook leuk wil je even snel spelen moetie eerst een patch van 60 mb binnenhalen via dat niet al te snelle systeem :P ...maar zit nu dan eindelijk het honor systeem er in?
als je even 2 pagina's terug had gekeken, dan had je 2 supersnelle mirrors kunnen vinden...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laurenzzz schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:33:
was t maar waar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Maegrim schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:26:
@DZK: 5g :+

@Manic: woohoo, ik kan sinds gisteren mn mount betalen, jammer dat ie gratis was :+
Ik zou er ook graag voor betalen, maar helaas... helemaal gratis. :Y) :P
Gitaarwerk schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:28:
[...]

free mount?? :+ Iedereen bij mij in de guild zat zo te zeuren dat paaladins overpowered zijn omdat ze plate kunnen dragen en free mounts halen :D

ghehe..hun allemaal sparen..
en ik zeggen : ik ga lekker mn free mount halen, en ik krijg er ook nog 300xp gratis :P

trouwens.. op level 40 toen ik wat lager was, zag ik alleen maar paladins op de mounts nog... :+
Zijn er nu nog mensen die zeggen dat de Paladin overpowered zijn? Beetje jammer. :P

Naja... met me mount kan ik eindelijk serieus mijn kruistocht tegen de UD rogues voortzetten.
Vanaf dan kunnen ze niet meer ontsnappen! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

Niet dat je er dan iets mee opschiet.
de servers zijn toch down :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:12:
[...]

welke?

PICS!!!111 STATS!!!!!11

gisteren half uur gewacht op uldaman groep :/ ging niet werken, daarna nog gezocht naar een Broken Alliances groep, werd ook niets :/

dus maar 180 thick leather gefarmed van de whelpings :/ hopend op eenn pet drop, maar helaas

wel dikke shoulders gevonden ^^ Skeleton Shoulders en ook Dragonscale gloves kunnen maken :)
http://www.thottbot.com/?i=5704 Deze mace!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:32:
Is dat reset gold voor heel de chart, of voor 1 skill?
:o
Voor de gehele chart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Weet iemand een site voor een warrior build, ben nu lvl37 en heb al me talent points nog niet verdeeld (heb er 28 nu)

ik weet ook helemaal niet wat ik nou het beste kan doen, ik wel een goeie tank hebben (aangezien maatje van me een warlock is en die dus de dmg uitdeeld en ik er alleen maar voor zorg dat hij niet te grazen genomen word)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyrus-The-Virus schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:37:
Weet iemand een site voor een warrior build, ben nu lvl37 en heb al me talent points nog niet verdeeld (heb er 28 nu)

ik weet ook helemaal niet wat ik nou het beste kan doen, ik wel een goeie tank hebben (aangezien maatje van me een warlock is en die dus de dmg uitdeeld en ik er alleen maar voor zorg dat hij niet te grazen genomen word)
http://wowvault.ign.com/V...Templates.Detail&id=38500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Je kunt inmiddels weer inloggen, alleen de realm list blijft nog leeg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

@ M@nic

Ach, overpowered? Onzin, het is precies naar de klasse zoals zij hoort te zijn gemaakt. Speel al jarenlang de Paladinklasse en ik merk er niks verkeerd aan. Warrior meets Priest, klaar. Het enige waar ik niks aan kan doen is het mountverhaal en dat is gewoon de meerderheid haar doorn in het oog.
Overigens komt er heus wel een beetje aanleg bij kijken om de klasse adequaat te gebruiken. Overigens helpt het dat vrijwel al mijn bekleding +str/+sta attributen hebben.
En nu de "Seal Of Command" een aanpassing heeft gehad is het al een stuk gebalanceerder, GELOOF me. Mensen die geen paladin gespeeld hebben vanaf lvl 26+ weten in mijn bescheiden mening niet helemaal waar ze over praten. Waarschijnlijk ga ik terug naar "Seal of Righteousness" als de aanpassing van "Seal Of Command" gewoon nagenoeg waardeloos wordt.

edit:
foutje, niet retribution :P

[ Voor 6% gewijzigd door SkyStreaker op 25-03-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/tap

Zijn de GM`s in wow trouwens ook gewoon chars, die rondlopen, of hebben die gewoon een speciale interface waarmee ze mensen kunnen unstucken en zo? Vraag me dit al sinds het begin af, maar heb heb nooit gevraagd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warcraftmovies.com is weer up. Mage> sorrowhill >be amazed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 22:41
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:41:
/tap

Zijn de GM`s in wow trouwens ook gewoon chars, die rondlopen, of hebben die gewoon een speciale interface waarmee ze mensen kunnen unstucken en zo? Vraag me dit al sinds het begin af, maar heb heb nooit gevraagd...
De gm's zullen beide wel hebben, ik heb wel eens een filmpje gezien van de beta dat ze een GM met heel thunderbluff aan het aanvallen zijn, hij bijna dood, toen kwamen er lvl 66 elites ineens de GM te hulp (net als bij het einde van de beta). de GM was heel groot, ongeveerde 3x de grote van een gewoon poppetje.

Ik heb er verder nooit een gezien maar wel regelmatig een gesproken op de beta (toen reageerden ze nog wel eens)

ps dit is wel sick:
http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=948
lvl 60 in 28 uur mbv hack ..

[ Voor 7% gewijzigd door SiNisTrAD op 25-03-2005 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
Bij mij doet de Realm list het ook niet. Vet maf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die mace is niet eens zo goed :P
+2 kans op critic.

http://www.thottbot.com/?i=3660 dit is mijn schatje
http://www.thottbot.com/?i=4488 en deze[jammer dat paladins er mee vechten als een oma[staff style]
http://www.thottbot.com/?i=4664 :)

Heerlijk blacksmith ^^

Edit :

omg GM's zijn 3x zo groot O_o ? hoeveel lopen er dan van rond ? 1tje ?
nog nooit gezien

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 05:34
Ik lees zojuist dat vrijwel van elke class de trainingcosts omlaag gaan.

Dan gaat de free mount van de paladin er toch ook uit lijkt me :? Excuus was namelijk dat de trainingcosts zo hoog waren bij paladins.

Mijn class, rogue, krijgt geen reduced costs, en tevens gaan we voortaan onze combopoints kwijtraken als we missen, gedodged of geblocked worden. Gaar hoor. Tis mischien wel een fix inderdaad, maar wel een hele gare want hoe vaak is eviscerate of kidneyshot wel niet een lifesaver voor me...

Ach ja, where the communities cries, the nerfbat swings. Eindelijk een roguenerf waar iedereen zo lang om geschreeuwd heeft. Wellicht onder het mom van bugfix, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 05:34
Mili schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:44:
Bij mij doet de Realm list het ook niet. Vet maf.
Offi forums lezen, dan weet je waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Kaap schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:46:
[...]

Offi forums lezen, dan weet je waarom.
Wat is de juiste link daarvoor, ik kan dat maar nooit vinden... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
tranztaz schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:41:
@ M@nic

Ach, overpowered? Onzin, het is precies naar de klasse zoals zij hoort te zijn gemaakt. Speel al jarenlang de Paladinklasse en ik merk er niks verkeerd aan. Warrior meets Priest, klaar. Het enige waar ik niks aan kan doen is het mountverhaal en dat is gewoon de meerderheid haar doorn in het oog.
Overigens komt er heus wel een beetje aanleg bij kijken om de klasse adequaat te gebruiken. Overigens helpt het dat vrijwel al mijn bekleding +str/+sta attributen hebben.
En nu de "Seal Of Command" een aanpassing heeft gehad is het al een stuk gebalanceerder, GELOOF me. Mensen die geen paladin gespeeld hebben vanaf lvl 26+ weten in mijn bescheiden mening niet helemaal waar ze over praten. Waarschijnlijk ga ik terug naar "Seal of Righteousness" als de aanpassing van "Seal Of Command" gewoon nagenoeg waardeloos wordt.

edit:
foutje, niet retribution :P
hehe je kan zeggen wat je wil maar paladin is toch echt wel een van de sterkere melee classes (zo niet de sterkste) waar je als andere class zijnde heel goed moet weten wat je doet wil je een pally kunnen verslaan
maargoed daar staat weer tegenover dat ik vond dat paladins echt de meest saaie speelstijl hebben..
judge een seal, seal jezelf en rechterklik.. na 30 seconden weer je seal verversen, misschien ff een healtje.. maarja das mijn mening, andere mensen hebben blijkbaar meer plezier in de class zo te zien :D
Kaap schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:46:
Ik lees zojuist dat vrijwel van elke class de trainingcosts omlaag gaan.

Dan gaat de free mount van de paladin er toch ook uit lijkt me :? Excuus was namelijk dat de trainingcosts zo hoog waren bij paladins.

Mijn class, rogue, krijgt geen reduced costs, en tevens gaan we voortaan onze combopoints kwijtraken als we missen, gedodged of geblocked worden. Gaar hoor. Tis mischien wel een fix inderdaad, maar wel een hele gare want hoe vaak is eviscerate of kidneyshot wel niet een lifesaver voor me...

Ach ja, where the communities cries, the nerfbat swings. Eindelijk een roguenerf waar iedereen zo lang om geschreeuwd heeft. Wellicht onder het mom van bugfix, maar toch.
wij rogues hebben die reduced costs al in de beta patch gehad

en over dat CP's kwijtraken, da's dus ook een fabeltje:
bij misses raken we geen CP's kwijt, deze patch heeft dus gefixt dat sommige blocks/parries als misses gerekend worden, we verliezen dus alleen met blocks (en maybe ook parries dat weet k niet zeker) onze CP's, wat dus ZO HOORT TE WERKEN want technisch gezien landt je attack gewoon bij een block alleen wordt er damage gereduced (en soms is dat gewoon de volle damage)
d'r was een toppic op official forums waar ze dat gezeik van de US boards helemaal onderzocht hebben en de conclusie was dat alles gewoon werkte zoals 't hoorde te werken en er van een nerf of bug geen sprake was

[ Voor 36% gewijzigd door bcd87 op 25-03-2005 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:41:
/tap

GMs lopen wel rond (ze zijn enorm groot!), maar zitten meestal op hun eigen plekje ergens waar normale stervelingen niet kunnen komen. Ze hebben vast een mooie interface waarin ze allerlei GM dingetjes kunnen regelen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:43:
Warcraftmovies.com is weer up. Mage> sorrowhill >be amazed..
Tof, krijg alleen maar errors op die site :Z

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:46:
[...]

Die mace is niet eens zo goed :P
+2 kans op critic.

http://www.thottbot.com/?i=3660 dit is mijn schatje
http://www.thottbot.com/?i=4488 en deze[jammer dat paladins er mee vechten als een oma[staff style]
http://www.thottbot.com/?i=4664 :)

Heerlijk blacksmith ^^

Edit :

omg GM's zijn 3x zo groot O_o ? hoeveel lopen er dan van rond ? 1tje ?
nog nooit gezien
Mag mss wel niet zo goed zijn , maar was wel stukken beter als wat ik eerst had
;)

Deze heb ik als polearm http://www.thottbot.com/?i=5237

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 10 punten in holy,21 in retri en de rest in protection > 5 dev aura > 3 toughness

Edit :

www.warcraftmovies.com die site heeft er geen zin in.
Hmmm vanaf 9 uur zitten wachten terwijl blizzard aangeeft dat maintenance zeker tot elf uur duurt. Da's 'n goeie.

@belangrijker.

Ik vraag me af of het veel verschil maakt. Ik zelf ga 51 holy en heb ervoor gekozen om zo snel mogelijk holy shock te krijgen. Met dien verstande dat ik om aan de 30 vereiste punten te komen wel wat vrijheid heb om die naar mijn eigen idee in te zetten.
Ik heb inmiddels wel gemerkt dat groepen eigenlijk pas echt iets beginnen voor te stellen als je rond lvl 35 zit.
Voor die tijd kun je zelfs helemaal zonder talentpoints te zetten goed functioneren.

Maar veel hangt af van je voorkeur. Als je veel in groepen ( in gilde bijvoorbeeld ) speelt is het mischien toch wel nuttig om eerst voor de groeps georienteerde talents te gaan.

Hoe dan ook Ik ben nu 37 vol holy 1 hand / shield paladin en ook in groepen kijken de mobs meestal naar mij voordat ze omgaan. =)

Hoe?

1. Kijk dat je een 1.5 swingspeed wapen krijgt.
2. Laat een enchanter daar +dmg op zetten
3. Zorg voor voldoende sharpening stones +6 solid +8 dense
4. Ik open het gevecht met Judge Seal of Light/Seal of the Crusader Combo. (tenzij ik van te voren weet dat het een kei harde mob is. Dan ga ik Judge Seal of Light/Seal of Light)
5. Is het een mob die wegrent voordatie omgaat stap ik op 3/4 over op Judge Seal of Justice/Seal of light en switch ik van blessing of wisdom (omdat ik holy ben is die uiteraard improved) naar Might.

Ik durf nog steeds de meeste gelijke level epic's aan in mijn eentje... Met uitzondering van gasten als Mor Ladim... Jeez die is gestoord die gast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tranztaz schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:50:
[...]

Wat is de juiste link daarvoor, ik kan dat maar nooit vinden... :/
http://forums-en.wow-europe.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 14:50

--MeAngry--

aka Qonstrukt

PvP
- Most humanoids NPCs have gained the ability to swim.
Crap, daar gaat m'n laatste benarde situatie ontsnappings-manier. :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar zouden de GM`s dan ook verantwoordelijk zijn voor het testen ? Ik bedoel dat warriors meer rage nodig hadden was overduidelijk, daar klaagde iedereen over. Maar dingen als bugs die worden toch ook wel door spelende blizzard mensen ontdekt? Zijn dat dan ook altijd Gm`s? Of zouden er mensen betaald worden om te spelen?

Wel grappig dat ze die GM aanvielen, heb je nog een link naar dat filmje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:51:
[...]

GMs lopen wel rond (ze zijn enorm groot!), maar zitten meestal op hun eigen plekje ergens waar normale stervelingen niet kunnen komen. Ze hebben vast een mooie interface waarin ze allerlei GM dingetjes kunnen regelen
ze kunnen ook gewoon als normale spelers verschijnen, en het is weleens gebeurd dat iemand met cosmos op zo'n moment de gear van een GM registreerde en op thottbot heeft geupload.
een leuk voorbeeldje hiervan:
http://www.thottbot.com/?i=27897

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben nog aan het patch downloaden :/
dus vandaar ff een screenie van moi ;)

lvl 60 op aggamagan :Y)
Afbeeldingslocatie: http://img195.exs.cx/img195/8333/scheermes3kl.th.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:53:
[...]

Hoe?

4. Ik open het gevecht met Judge Seal of Light/Seal of the Crusader Combo. (tenzij ik van te voren weet dat het een kei harde mob is. Dan ga ik Judge Seal of Light/Seal of Light)
5. Is het een mob die wegrent voordatie omgaat stap ik op 3/4 over op Judge Seal of Justice/Seal of light en switch ik van blessing of wisdom (omdat ik holy ben is die uiteraard improved) naar Might.

Ik durf nog steeds de meeste gelijke level epic's aan in mijn eentje... Met uitzondering van gasten als Mor Ladim... Jeez die is gestoord die gast.
Ikzelf Judge Seal of light/seal of command combo, maar nu ze de seal of command hebben aangepast wordt het ff afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabrabra
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:55

Brabrabra

Chaoss ahv

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:51:
Zijn daar geen screenshots van? :P
Van die interface of zo'n GM character?

Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
--MeAngry-- schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:55:
[...]

Crap, daar gaat m'n laatste benarde situatie ontsnappings-manier. :P
wastomp ghostwolf :P

zijn er mensen op bloodscalp die vanavond zin hebben om in badlands [50] Broken Alliances te doen?

had gisteren een party met 1 ravneblooder, en er zouden nog 2 andere komen, maar die lieten het afweten

mijn guild heeft of die quest al gedaan of is er nog niet aan toe :/

en ik probeer al de hele week een party te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 17:26
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:57:
ben nog aan het patch downloaden :/
dus vandaar ff een screenie van moi ;)

lvl 60 op aggamagan :Y)
[afbeelding]
Ehm ja? :P

Jullie eerste lvl 60 ofzo? :P

Of ben je dat zelf? :P

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 25-03-2005 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
fixxx schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:51:
niet altijd :/ die panter duurde echt wel even voordat ik de skill kreeg
Je moet vlak naast je pet staan om een skill te leren als 'ie 'em gebruikt. Meestal krijg ik 'em op de eerste poging.
rhermans schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:41:
Ja, gezellig met 60 man op 1 server.

[ Voor 29% gewijzigd door Hydra op 25-03-2005 14:05 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ja, ehmm... ik bedoel het juiste draadje... O-) lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Die GM hebben ergens een eiland, is weleens iemand naar toe geteleporteerd met teleport hack
Weet niet hoe het met diegene is afgelopen :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:57:
[...]

Ikzelf Judge Seal of light/seal of command combo, maar nu ze de seal of command hebben aangepast wordt het ff afwachten!
Moet ik ook eens proberen. Maar zoals mijn pally er op los hakt met zijn kleine 1.50 speed zwaardje is wel erg apart om te zien.
s
(doet me een beetje denken aan zeal in D2/LOD en de jamb paladin in DAoC of een 1h/s Armsman met een AES in DAoC.)

Het is alleen zo erg jammer dat ik maar zo weinig paladins zie die überhaupt Judgen. Nog maar te zwijgen van naar omstandigheden seals judgements en aura's wisselen.

Maar ik ga er maar eens vanuit dat een inzicht is dat veel collegae nog moeten verwerven. =)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zitten er nu echt een paar van die knakker van Blizzard op hun knieen voor de server, hoofdschuddend "neeehj... " Net als die reclame van campanile hotels :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Cthulhu schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:03:
Die GM hebben ergens een eiland, is weleens iemand naar toe geteleporteerd met teleport hack
Weet niet hoe het met diegene is afgelopen :P
yeh :)
GM island heet dat, ik heb er weleens filmpjes van gezien maar 't was niet echt boeiend.. 't schijnt dat ze alle boeiende stuff er vanaf hebben gehaald toen ze erachter kwamen dat dr players op zijn geweest..
k weet niet precies hoe 't zit.. heb ook weleens screenies van developers island oid gezien dat was dan weer wel cool :) zal vanavond ff kijke of k ze kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-03-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:05:
Volgens mij zitten er nu echt een paar van die knakker van Blizzard op hun knieen voor de server, hoofdschuddend "neeehj... " Net als die reclame van campanile hotels :D
Volgens mij ook wel.. >:) Nou wens ze veel suc6 })

[ Voor 4% gewijzigd door MasterMike op 25-03-2005 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al weer 2 uur geweest en nog niet kunnen spelen :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Cyrus-The-Virus schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:37:
Oih. Mijn. God. Je bent toch niet een van die mensen die op 't WoW forum zitten te zeuren dat de Warrior zo slecht is he? Waarom zou je in hemelsnaam al je talentpoints in 1 keer willen besteden?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:07:
Al weer 2 uur geweest en nog niet kunnen spelen :'( :'( :'(
Wheee ikke blij dat ik Magic The Gathering Online nog steeds niet van mijn bak heb gemikt.

OW even voordat ik het vergeet. Voor alle 1h/shield pallies kijk eens naar dit schatje http://www.thottbot.com/?i=21012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:03:
[...]

Moet ik ook eens proberen. Maar zoals mijn pally er op los hakt met zijn kleine 1.50 speed zwaardje is wel erg apart om te zien.
s
(doet me een beetje denken aan zeal in D2/LOD en de jamb paladin in DAoC of een 1h/s Armsman met een AES in DAoC.)

Het is alleen zo erg jammer dat ik maar zo weinig paladins zie die überhaupt Judgen. Nog maar te zwijgen van naar omstandigheden seals judgements en aura's wisselen.

Maar ik ga er maar eens vanuit dat een inzicht is dat veel collegae nog moeten verwerven. =)
Nog beter, ik doe het allemaal wel en dan roep ik vaak devotion of retribute of zelfs stun en dan zeggen ze "wat lul je nou" bijv. Er zitten erg slechte palachars tussen... woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 22:41
kEv4h schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:06:
[...]

yeh :)
GM island heet dat, ik heb er weleens filmpjes van gezien maar 't was niet echt boeiend.. 't schijnt dat ze alle boeiende stuff er vanaf hebben gehaald toen ze erachter kwamen dat dr players op zijn geweest..
k weet niet precies hoe 't zit.. heb ook weleens screenies van developers island oid gezien dat was dan weer wel cool :) zal vanavond ff kijke of k ze kan vinden
meer info over Designer Island op http://www.thottbot.com/?z=108 maar je kunt er niet meer op ..
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zin om iemand flink de waarheid te vertellen? Lees eerst dit eens.

Is de server down op vrijdag tussen 7 en 12? Dan zijn er werkzaamheden bezig.